16/12/2008 18:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η προκήρυξη των "καταληψιών" της ΕΡΤ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 16/12/2008 18:55:35

    Καλά, ο "εμπνευσμένος" συντάκτης αυτής της... τελος πάντων...ανακοίνωσης νομίζει ότι ακόμα στην ελλάδα υπάρχουν μόνο τα κρατικά ΜΜΕ. Τα οποία έχουν το "γιγαντιαίο" ποσοστό τηλεθέασης 5%.
    Τώρα πια μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μας παραπληροφορούν.

  2. Orestios avatar
    Orestios 16/12/2008 19:00:28

    Λευτεριά στην Βίκυ Φλέσσα. Δώστε της prime time εκπομπή

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/12/2008 19:06:43

    επαναλαμβάνομαι λοιπόν:

    Μπράβο στα παιδιά είναι ένα μήνυμα η κίνησή τους:

    -προς την κοινωνία
    -προς τα ΜΜΕ
    -προς το οργανωμένο κράτος

    Μερικές επισημάνσεις / παραινέσεις / επικρίσεις μόνο:

    - ελπίζω να το επαναλάβουν και σε ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό…
    - το κράτος είναι μπάχαλο, μιλάμε για αφύλακτη κρατική τηλεόραση, έλεος αν κάθε αριστερός ή δεξιός, αντιεξουσιαστής ή φασίστας μπορεί να καταλαμβάνει δια περιπάτου την κρατική τηλεόραση.
    - απαράδεκτο το πανό : “αποφυλάκιση όλων των συλληφθέντων” δηλαδή ανεξάρτητα από την αφετηρία, υποκαθιστούν τη δικαιοσύνη? αλίμονο αν ζούνε τα παιδιά μου σε μια χώρα που κάθε οργανωμένη ομάδα αντικαθιστά ή καταργεί τον θεσμό της δικαιοσύνης.
    Συγχαρητήρια στα παιδιά για την κίνηση αλλά έλεος πια για την ….ηλιθιότητα των “κεκτημένων” και “αυτονόητων” σε αυτή τη χώρα.

  4. donaE avatar
    donaE 16/12/2008 19:40:53

    παντως το οτι τα πιτσιρικια διεκδικουν,ειναι πολυ καλο,και αναπαντεχα καλο.

  5. R- avatar
    R- 16/12/2008 21:12:20

    @2 λευτεριά στην καρέκλα,αγανάκτησε κι αυτή....κανονικά ή με μπλοκάκι....

  6. tsouknida avatar
    tsouknida 16/12/2008 21:36:55

    Καλή αρχή!!!

  7. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 16/12/2008 21:47:25

    ΜΠΡΑΒΟ!

    Μεγάλη νίκη. Καλά έκαναν και πήγαν στην ΝΕΤ. Το κράτος και η μηχανή προπαγάνδας του ενδιαφέρουν αυτήν την στιγμή. Το κράτος φταίει και για τους ιδιωτικούς σταθμούς, όπως και όλον τον ιδιωτικό τομέα.

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ! Εμπρός, για την εποχή της Μοναξιάς των καναπέδων

    Από τα ιδιωτικά κανάλια μόνο ο Άλφα το έκανε πρώτο θέμα, ενώ τα ξένα ΜΜΕ (= Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης) αναμεταδίδουν με έκπληξη και πάλι το γεγονός. Μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν έχει αναφερθεί το γεγονός στα υπόλοιπα κανάλια! Το Μέγα, δε, έχει γίνει η ναυαρχίδα της Δεξιάς. ΟΛΟ (!) το δελτίο αφιερωμένο στην Κουβέλου- Μπακογιάννη- Μητσοτάκη. Όπα! 8:43΄, τέλος η Ντόρα και η είδηση της εισβολής στην ΝΕΤ! Κανένας σχολιασμός. Είχε, ΟΜΩΣ, την ανακοίνωση της θυγατρικής της κυβέρνησης, του ΚΚΕ: "Τα συνθήματα έπρεπε να είναι ...άλλα"!

    Στο Άλτερ είχε ΜΟΝΟ ΔΥΟ αγανακτισμένους πολίτες στο θέμα της επίθεσης κατά των ΜΑΤ στου Ζωγράφου, που είπαν, όμως: "Θα μας κάψουν ζωντανούς οι αλήτες; Να αφήσουν την Αστυνομία να τους τσακίσει", είπε μια ηλικιωμένη κυρία. Και "καπάκι", ένας γέρος: "Να τους μαζέψουν και να τους στείλουν στην Μακρόνησο και άμα συμμορφωθούν τους φέρνουμε πίσω"!

    ΕΥ- ΤΥΧΩΣ που υπάρχει και η "Ελληνοφρένεια"! ΟΑΣΙΣ! Δεύτερη είδηση η κατάληψη της ΝΕΤ στον Σκάι.

    Στη ΝΕΤ ο ...Κοττάκης και η Ταβουλάρη, γνωστοί και εμπαθείς αντικαραμανλικοί, κρίνουν και σχολιάζουν την ομιλία Καραμανλή.
    Όπα! Προσήλθε γυναίκα στην ΓΑΔΑ και έδωσε κάλυκα από το σημείο της δολοφονίας. Το ρεπορτάζ της ΝΕΤ καταρρίπτει τις μαρτυρίες των αυτοπτών, γιατί μιλούν για δυο και όχι ΤΡΕΙΣ πυροβολισμούς. Ο συνήγορος της οικογένειας, Τσοβόλας, είπε: "Ο ανακριτής δείνει και στις δυο πλευρές, ταυτόχρονα, τα έγγραφα της δικογραφίας. Μην πιστεύετε αυτά που λένε συνήγοροι για την βαλλιστική έρευνα".

    9:42΄: παίζει η κατάληψη.

    ΥΓ. Το “αποφυλάκιση όλων των συλληφθέντων” είναι ένα απλό αίτημα, ΟΧΙ ...υποκατάστατο απόφασης δικαστηρίου. Και είναι η κυβέρνηση που υποκαθιστά την Δικαιοσύνη, όχι τα παιδιά.

    Και κάτι άλλο: αυτά τα παιδιά που είναι στους δρόμους είναι τα παιδιά μας. Είμαστε οι γονείς τους. Εμείς είμαστε η αιτία που είναι αυτά ό,τι θαυμάζει ή αποστρέφεται ο κόσμος σήμερα. Δεν έχουν προέλθει από ...παρθενογένεση, ε; Όπως λουζόμαστε τα πολλά αρνητικά μας, έτσι πρέπει και να μας αποδίδονται τα θετικά.

  8. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 16/12/2008 22:35:16

    Προσυπογράφω το σχόλιο του Νήπιου και προσθέτω πως ο μικροαστικός φόβος είναι ο πιο επικίνδυνος σύμβουλος

  9. manolios avatar
    manolios 16/12/2008 22:41:47

    Σε μια δημοκρατία σαν την δική μας η ΕΡΤ φταίει για όλα, αλλά που θα βρούν τα παπάρια τα 15χρονα να μπουν στο ΜΕGA ANT1 και βάλε και να τα κάνουν γης μαδιάμ; Θέλει να τα έχουν μεγάλα και χωρίς κουκούλες υπάρχει δυσκολία στα ιδιωτικά τσίρκα της Ελλάδος.

  10. donaE avatar
    donaE 16/12/2008 22:48:45

    Πως θα μπουν στο μαγαζι του αλλουνου.Ιδιωτικα ειναι αμα δεν θες δεν ψωνιζεις απλως.

  11. χχχ avatar
    χχχ 16/12/2008 22:54:06

    Ψάχνουν σανίδα σωτηρίας,κεντροδεξιές παπ..... γιατί ξέρουν, τι έρχεται από τον Ιανουάριο με τα οικονομικά.Ο ΚΚ αν δεν χάσει το 151 δεν παραιτείται και θα πάει για εκλογές .Θα το παίξουν κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας,'κολυμβήθρα' που θα ξεπλύνει τα πάντα κι ας μας έχουν γδάρει συσσωρεύοντας τα κέρδη και φοροδιαφεύγοντας.Θα σφίξει τόσο το ζωνάρι, που θα ζήσουμε μέρες 'Τσαουσέσκο' με ότι αυτό συνεπάγεται.....

  12. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 16/12/2008 23:03:57

    @χχχ: "Θα σφίξει τόσο το ζωνάρι, που θα ζήσουμε μέρες ‘Τσαουσέσκο’ με ότι αυτό συνεπάγεται…": Το ζωνάρι ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ να σφίγγει, φίλε. Τώρα, θα τα πάρουμε από αυτούς που έχουν...

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/12/2008 23:14:11

    @ "νήπιος γέρων"

    στα περισσότερα από όσα αναφέρεις συμφωνώ μαζί σου.
    Θα μου επιτρέψεις όμως να κρίνω το αίτημα για "αποφυλάκιση όλων των συλληφθέντων”.Υπάρχουν δίκαια αιτήματα και ηλίθια αιτήματα.

    Έχουν συλληφθεί διαδηλωτές...

    Αλλά έχουν συλληφθεί και πλιατσικολόγοι...

    Έχουν συλληφθεί ανήλικοι διαδηλωτές...

    Αλλά και ένας δολοφόνος ανήλικου παιδιού...

    Να κρίνουμε εμείς ποιος θα αποφυλακιστεί και ποιός όχι? ή ποιός άλλος και με ποια κριτήρια?
    Να κρίνω απόφαση δικαστηρίου (όπως την απαράδεκτη απόφαση για την ζαρντινιέρα στη Θεσσαλονίκη)μαζί τους.
    Να κατακρίνω την λειτουργία της δικαιοσύνης στην χώρα μου? 1000% δίκαιο
    Να της υποδείξω ή να απαιτήσω την αποφυλάκιση ποιου και με ποια κριτήρια?
    Γιατί από την άλλη μεριά υπάρχουν τουλάχιστον δύο που δεν πρέπει να αποφυλακιστούν...

  14. χχχ avatar
    χχχ 16/12/2008 23:18:28

    @12 Όχι από αυτούς που έχουν,αλλά από αυτούς που έκλεβαν και κλέβουν....

  15. tony avatar
    tony 16/12/2008 23:21:19

    Σωτηρία από τι?Είναι φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.
    Κόλαση,μέχρι χθες, το καθαρτήριο τώρα για να προχωρήσουμε επιτέλους για΄τον παράδεισο.Αυτή η επανάσταση του Δεκεμβρίου δεν εχει σχέση με καμμιά
    του παρελθόντος.Είναι η απρόσωπη επανάσταση.Ο εικοστος πρώτος σαρώνει τά πάντα δεν είναι φουρτούνα είναι τσουνάμι.Ας σκεφτούμαι ότι θέλουμε
    ας πούμε ότι θέλουμε ένα είναι σίγουρο τό ρολόι πίσω δεν μπορούμε νά τό γυρίσουμε.Υποδεχτήτε τον εικοστό πρώτο.Όμορφα πολύ όμορφα.

  16. tony avatar
    tony 16/12/2008 23:42:24

    Εχω και μια ακόμη πρόταση.Επόμενο βήμα μετά τις κουκούλες τά παπούτσια.Οπου πάει πολιτικάντης δέκα χιλιάδες παπούτσια.Όπως τον Μπους,νά τρέμουν όποιον φοράει παπούτσια.Να οργανώσουμε κάτι με τά παλιά μας τά παπούτσια.Δυνατό επαναστατικό μέσο.Τό απόλυτο
    υπερόπλο της νέας επανάστασης.ΠΑΛΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.
    Λύσεις υπάρχουνε φαντασία να έχουμε.

  17. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/12/2008 00:17:17

    @Ο Ιθαγενής: Εντάξει, τώρα, το "όλων" είναι υπερβολή. Δεν νομίζω ότι εννοούσαν και τους πλιατσικολόγους κλπ. Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα απ' όσα λες.

    @χχχ: δίκιο έχεις! σωστή και απαραίτητη η διευκρίνηση.

    @tony: "Η φαντασία στην εξουσία"!

  18. ATHENA avatar
    ATHENA 17/12/2008 01:58:05

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ Ο ΝΗΠΙΟΣ

  19. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 17/12/2008 02:31:23

    Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι ολοι εχετε δικιο.
    Σε μια χωρα που δεν υπαρχει αξιοπιστια και αποκουμπι πουθενα, οτι και να πρεσβευεις εχεις ενα δικιο.
    Δεν υπαρχει βαση συζητησης γιατι δεν υπαρχουν θωρακισμενοι, σταθεροι θεσμοι.
    Δεχομαι με μεγαλη μου εκπληξη ολες τις αποψεις, ως μερος της αληθειας.
    Η χωρα παει για φουντο κυριοι.

  20. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 17/12/2008 02:35:58

    Και δεν το λεω μονο για αυτο το θεμα αυτο...

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 17/12/2008 03:56:17

    ζουμε σε οχλοκρατικουμενη κοινωνια.

    οι φοιτητες εισβαλουν στην ΕΡΤ, και κατηγορουν το (ανυπαρκτο κρατος, για φασισμο. χαχαχαχαχαχα!
    Και κανεις απο τους ξυπμιους αυτους δεν σκεφτηκε να ζητησει ακροαση, κανεις, οι "δημοκρατες" που εχουν καταντησει τους χωρους των πανεπιστημιων αχουρια.
    πριν χρονια εφερα ξενους στο ΑΠΘ και ντραπηκα για την καφριλα που επικρατουσε. Και θελουν να αλλαξουν την κοινωνια.

    ΟΙ αγροτες κλεινουν οποτε θελουν τους δρομους, οχι οτι δεν εχουν δικιο στα αιτηματα τους.

    Κουκουλοφοροι και αλλοι καταστρεφουν περιουσιες διοτι σκοτωθηκε, αδικα φυσικα αλλα ασχετο, εν παιδι.

    Ολοι μιλουν για αναληψη ευθυνων. το γνωστο να, να, να... βλακειες δηλαδη.


    Το προβλημα ειναι οτι ολοι μας στο ελλαδισταν ειμαστε ανεντιμοι μεταξυ σας. Η ανεντιμοτηα ως εθνικη κουλτουρα πλεον εχει εμπεδωθει.
    Α ναι, και η αναξιοπρεπεια σε ολα.

    καλη νυχτα σε ολους.

  22. Νίκος avatar
    Νίκος 17/12/2008 06:10:21

    ειναι να γελα κανεις με τετοιες εκθεσεις γυμνασιου.
    "να παρουμε τη ζωη στα χερια μας"

    αν θελουν τα τεμπελαρια να "παρουν τη ζωη στα χερια τους"πρεπει να στρωσουν τον κωλο τους να δουλεψουν, διοτι ΟΛΟΙ εχουν μαθει στο καθισιο, και να τους ταιζει το κρατος μια ζωη.

    Και ειναι ακομα ΜΙΑ συλλογικοτητα, δηλαδη αοριστο ουσιαστικο διχως περιεχομενο, απολιτικο, και φυσικα καταδικαζουν την αστυνομικη βια. ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ;

    Και δεν ξερουν ουτε ελληνικα. Η "δραση μας" λενε πιθηκιζοντας το αγγλικο action προφανως. Στα ελληνικα λεμε η ενεργεια μας. Αμ' και αυτο ταλαιπωρο το ενας/μια/ενα που το χρησιμοποιουν ως αοριστο αρθρο; καποιος πρεπει να πει στα τεμπελαρια οτι Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΟΡΙΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. Δεν ειναι Αγγλικα. Το ενας/μια/ἔνα ειναι αριθμητικα επιθετα, παναθεμα τα.

    Η ξυλινη αριστεριστικη γλωσσα (ο Θεος να την κανει γλωσσα) χαρακτηριστικο της παρακμιακης κοινωνιας, θελουν δεν θελουν ειναι τμημα της. Τα πρωτα σημαδια να φτιαξουν αριστερο βιογραφικο ετσι ωστε να αναρριχηθουν στις κομματικες ολοκληρωτικες ιεραρχιες και να συνεχισουν τις αφελληνιζουσες πολιτικες των τωρινων αριστεροδεξιων μπουμπουκιων που απαρτιζουν τις κομματικες μαφιες των εγκαθετων ξενων συμφεροντων.

  23. aris53m avatar
    aris53m 17/12/2008 10:21:06

    Δεν ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ (είμαι κι εγω ένας συγκεχυμένος Έλληνας) αλλά κλανω την εξής σκέψη.

    1. Καλά κάνουν και διαδηλωνουν οι νέοι.

    2. Κακώς παρα πολύ κακώς σπανε και καταστρέφουν όσοι καταστρέφουν γιατί οι καταστραφέντες στην πλειοψηφία τους τυγχάνουν βιοπαλαιστές. Κι αν αποδυναμώσεις τον βιοπαλαιστή αποδυναμώνεις το δικό σου κίνημα.

    3. Να πέσει η κυβέρνηση. Πως να πέσει και γιατί να πέσει? Εμείς δεν τους βγάλαμε κυβέρνηση? Ας προσέχαμε. Με το ζόρι να πέσει? Και όχι μόνο αυτό. Στις δημοσκοπήσεις (επειδή ποτέ δεν βάζουμε μυαλό) διαλέγουμε ΙΔΙΑ κυβέρνηση που σε λίγο θα ξαναβγαίνουν τα παιδιά στους δρόμους να ζητάνε ... να πέσει η κυβέρνηση.

    Με άλλα λόγια βγάζουμε κυβερνήση για να ζητάμε ... να πέσει...

    Ε τι είδους λογική είναι αυτή? ή μαζόχες είμαστε ή δεν βάζουμε μυαλό ή τα θέλει ο πισινός μας.

    Πόσο λάθος είχε ο Σαρκοζύ στην δήλωση του όποιας εθνικότητας κι αν είναι?

    Ξανά

    ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ

  24. aris53m avatar
    aris53m 17/12/2008 10:21:52

    κλανω = κάνω , sorry factor

  25. Basil avatar
    Basil 17/12/2008 16:04:19

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ! Εμπρός, για την εποχή της Μοναξιάς των καναπέδων. Ο ορισμός της επαναστατικής γυμναστικής(;)

    Γεια σου νηπιε γέροντα. Εδώ θα διαφωνήσουμε. Εχω την αίσθηση ότι πρέπει να ισχύει κοντά στο νου και η γνώση. Σε πληροφορώ, ότι ποτέ δεν είδα μια κατάληψη με αίτημα την γνώση κλπ κλπ. 40 χρόνια τώρα οι δολοφονίες, ο σοσιαλιμπεριλισμός στην αφρική, οι φονιάδες αμερικάνοι, η παγκοσμοποίηση, ο κανισμός σπουδών, όλα τείνουν στο μέγα σύνθημα "ΟΧΙ στην ενταντικοποίηση των σπουδών" και την δημιουργία ενός απαξιωμένου πανεπιστημίου. Σημειωτέον οι παίδες που βγαίνουν από τις σχολές υστερούν σε σχέση με παλιοτέρα, ιδίως στο ενδιαφέρον τους για να μάθουν. Μαθητής ιδιωτικού δολοφονείθηκε, τα ιδιωτικά λειτουργούν, τα δημόσια κλείνουν. Θέλουν λέει να εκφράσουν την οργή τους. Από πρώτο χέρι η κόρη μου διαμαρτυρόταν πότε θα κλείσει το Λύκειο για να διαβάσει για το φροντηστήριο. Και καλά το Λύκειο. Δύο βδομάδες τώρα άρχισε το γαιτανάκι και με την σιωπηλή ανοχή των καθηγηταράδων του δημοσίου μάθημα δεν γίνεται ούτε στο γυμνάσιο. Είμαστε ακόμα στους Μινωίτες (Χρίστουγεννα έφτασαν). Τα άλλα πότε θα τα μάθουν; Του Αγίου ...ανήμερα. Και μετά λέει θέλουν αλλαγή της οδού Τζαβέλλα σε whatever.
    Βάζω στοίχημα ότι δεν ξέρουν πιός διάβολος ήταν αυτός ο Τζαβέλλας.

    Μην ξεχνάς η χούντα κατήργησε την υποχρεωτική παρακολούθηση και η χούντα έδωσε τρίτη εξεταστική.
    Αυτοί μάλλον ήξεραν τι έκαναν, εμείς;

  26. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/12/2008 19:02:47

    Γειά σου φίλε Basil! Το ένα (ο αγώνας) δεν αποκλείει το άλλο (την Γνώση), πιστεύω. Συμφωνώ για όλα τα στραβά που λες, τα οποία είναι και αυτά που μας φθάσανε μέχρι εδώ. Αλλά γίνεται να περιμένουν τώρα οι συνθήκες εμάς, την Ελλάδα, να μορφωθούμε; Αντιλαμβάνομαι την θέση σου, αλλά γι' αυτό υπάρχουν και οι συνελεύσεις: οι αντικρουόμενες απόψεις μπαίνουν σε ψηφοφορία. Να, εμένα τώρα με έκανες να το ξανασκεφτώ το ζήτημα. Είπαμε: ΣΥΝ- ΖΗΤΗΣΗ = ΑΝΤΙ- ΛΟΓΟΣ -> ΔΙΑ- ΛΟΓΟΣ => "ΛΟΓΟΣ". Επιστροφή στα βασικά της Πολιτικής είναι, νομίζω, οι εμφανιζόμενες καταλήψεις αυτοργάνωσης. Και ΑΝ ΔΕΝ πάμε εκεί, πώς, αδερφέ, θα πάρουν τις πιο σωστές αποφάσεις τα "παιδιά"; Ή ποιος θα τα προστατέψει από τις προβοκάτσιες; Αν δεν το έχεις καταλάβει, η Πολιτική όπως την ξέραμε έχει καταρρεύσει. Δηλαδή, ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΕΛΤΑΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΠΡΟΣΏΠΟΥΣ ΤΗΣ. Αυτό είναι κατάλυση της Δημοκρατίας. Δεν είναι δυνατόν το 90% του ελληνικού λαού να είναι υπέρ της φυλάκισης ΟΛΩΝ των υπεύθυνων ΟΛΩΝ των σκανδάλων και να μην εισακούγεται. Γίνεται;

    Για δες και το επόμενο σχόλιο και άντε, μετά, e-φίλε μου, να μου πεις αν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα λογικός άνθρωπος, για το τι συμβαίνει στο ελλ. Κράτος, στα ελλ. ΜΜΕ, την ελλ. Βουλή, Δικαιοσύνη και Κυβέρνηση. Ολομόναχοι είμαστε, αδερφέ. Πάει η (όποια) προστασία είχαμε παλιά από το Κράτος, τις Εξουσίες και τους λοιπούς θεσμούς. Έτσι πιστεύω, τουλάχιστον...

  27. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/12/2008 19:08:13

    Δεν το παίρνει. Βάζω μόνο τον τίτλο για την αναζήτηση: "Το παίζει ή είναι τρελός;"

    Λέει κάτι τρελλά που έγιναν χθες στην φυλακή Δομοκού με τους δυο ειδικούς φρουρούς του φόνου Γρηγορόπουλου, ΑΛΛΑ υπάρχει διαταγή να μην δημοσιοπηθεί, λέει, το γεγονός.

  28. what avatar
    what 17/12/2008 21:56:10

    Παράλληλη πραγματικότητα:

    http://www.youtube.com/watch?v=Umz2Wd71Mjs

  29. Basil avatar
    Basil 18/12/2008 00:08:22

    Αδελφέ Νήπιε σήμερα έχει πέσει πολύ κούραση. Θα σου απαντήσω αύριο.

    "Ολομόναχοι είμαστε, αδερφέ"
    Αυτό ξαναπέστο.

    Τα λέμε

  30. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/12/2008 10:00:44

    Καλημέρα, Basil!

    Θα τα πούμε εν καιρώ και γι' αυτό και για άλλα, μην ...αγχώνεσαι. Βρήκα στο "greekpoliticalreview" ένα σχόλιο πολύ σχετικό με αυτά που λέμε. Δες:

    Ο/Η foititakos είπε...

    Ελπίζω/Νομίζω ότι είναι προεόρτιο.

    Στη ΓΣ που πήγα της Νομικής, για πρώτη φορά είδα να μιλάνε ανεξάρτητοι, όχι να βγάζουν λόγους αλλά να τοποθετούνται σύντομα, όπως θα έπρεπε να είναι η συνέλευση, και μάλιστα αρκετά κριτικά απέναντι σε όλες τις παρατάξεις.

    Τις θεωρούν κι αυτές συνυπεύθυνες( ακόμα και τα ΕΑΑΚ και το Δίκτυο, η ΠΚΣ δεν μπήκε καν) καθώς καπελώνουν τα συλλογικά όργανα.

    Σιγά-σιγά πάντως θα αλλάξουν τα πράγματα.
    17/12/2008 12:45 μμ

    Ο/Η foititakos είπε...

    Μετά από καιρό είμαι αισιόδοξος.
    17/12/2008 12:45 μμ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.