#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2010 15:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πραγματικότητα του κ. Παπανδρέου



Αποκλεισμένο το Μαξίμου από τον φόβο του λαού

(Γωνία Β. Σοφίας και Ηρώδου του Αττικού, πριν από λίγο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 17/06/2010 15:35:09

    Δεν κααλαβαινω.
    Εχουν στημενα οδοφραγματα στο κεντρο?
    Γιατι? Ποιος ο λογος?

    • salmonellas avatar
      salmonellas @ man8os 17/06/2010 16:48:19

      Για να μην τον ενοχλουν οταν κλαιει τα βραδια.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/06/2010 15:35:39

    Σκέφτεται την ενεργειακή μας ανεξαρτησία, και δεν θέλει να τον ενοχλούν οι ανόητοι με τα μισθολογικά και συνατξιοδοτικά αιτήματα... Δηλαδή, έχω αρχίσει και το καταλαβάινω... αν πεθάνουμε σύντομα, θα είμαστε ενεργειακά ανεξάρτητοι.

    • αθανασιος Ι. avatar
      αθανασιος Ι. @ archaeopteryx 17/06/2010 15:48:24

      Αυτός είναι ο λόγος ..που ανάγκασε την Μπιρμιλιο μετά από τρεις αναβολές να επισκεφτεί την περιοχή μας Δ.Μακ. …λέτε να τολμήσει και εξαγγέλλει της 2 μονάδες λιγνίτη αξίας 2.3 δις Ευρώ ..καλά τα λεφτά.. θα τα κλέψουν από τον λαό μέσω τον αυξήσεων έτσι η αλλιώς διότι δάνειο ούτε με σφαίρες δεν παίρνουν ..μα τον λιγνίτη σε βάθος 400 μέτρων… θα εξορίσουν ..είναι σοβαρή αυτοί ..η τα έχουν χάσει και τους έμεινε το θράσος

  3. socrates avatar
    socrates 17/06/2010 15:39:36

    Θα έμαθαν αυτό που διάβασα σήμερα το πρωί.
    -"Τα άκουσες τα νέα πατέρα; Αντί να πάει για μπάνια ο λαός, μαζεύει πέτρες."

  4. evangelos avatar
    evangelos 17/06/2010 15:49:18

    #
    socrates says:
    17/06/2010 at 15:39

    Θα έμαθαν αυτό που διάβασα σήμερα το πρωί.
    -”Τα άκουσες τα νέα πατέρα; Αντί να πάει για μπάνια ο λαός, μαζεύει πέτρες.”
    Reply
    ο απλος κοσμος εχει αρχισει και πειναει...στερειται σιγα σιγα ακομη και βασικα ...ξαι πολυ φοβαμει οτι οι πετρες θα ειναι το λιγοτερο.

  5. ΔΙΚΑΙΟΣ13 avatar
    ΔΙΚΑΙΟΣ13 17/06/2010 15:53:20

    ΑΒΕΡΕΛ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ.!

  6. petros avatar
    petros 17/06/2010 16:03:08

    time out! alt se olous kai ola... oste na ksanabroume tin sosti poreia gia tin ihtaki!

    • zackii avatar
      zackii @ petros 17/06/2010 23:16:35

      Είμαι ο τελευταίος που θα υποστήριζε ποτέ ΠΑΣΟΚ. Απελθέτω απ'εμού το ποτήριον... αλλά πάντα είχαμε κοινοβουλευτική δικτατορία.. με υπουργούς Χατζηαβάτηδες και χειροκροτητές ,κλακαδόρους του ενός και παμμέγιστου βασιλιά Ήλιου πρωθυπουργού.

  7. loretta avatar
    loretta 17/06/2010 16:19:51

    ....Σοσιαλιστικη ΧΟΥΝΤΑ εχουμε ....αντε ομολογηστε το!!

  8. axbax avatar
    axbax 17/06/2010 16:47:13

    απλά πάει ο Λοβέρδος στον Παπούλια το προεδρικό διάταγμα και φοβάται μην του πέσει στο δρόμο υπό το βάρος της συνείδησης του.

    • nassos avatar
      nassos @ axbax 17/06/2010 18:29:42

      Ποιάς ????

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ axbax 17/06/2010 19:32:57

      Συνείδηση ο Λοβέρδος?!!
      Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

  9. TORA avatar
    TORA 17/06/2010 16:53:47

    Ολοκληρωτικό καθεστώς και μάλιστα στην χειρότερη μορφή του, καλλιεργεί μια ψευδαίσθηση ελευθερίας. ενώ στην ουσία, μόνο η δική τους άποψη ακούγεται, αριστοτεχνικά οργανωμένη και ενορχηστρωμένη: διακυβέρνηση υπό το σοκ (τρομοκρατία) και ο μονόδρομος του ΔΝΤ, ενοχοποίηση των πάντων; Όλοι φταίμε!?
    δεν υπάρχει άλλος δρόμος, και μπλα, μπλά,

    Ε λοιπόν, εμείς στην ιστορία? Η ιστορία σε μας? Δεν ξέρω, αλλά ένα ανοιχτό χρέος υπάρχει και θα πληρωθεί,

    κι αν « έβγαλε βρόμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε» οι λογαριασμοί είναι ανοιχτοί, κι είμαστε εδώ.

  10. diasapollon avatar
    diasapollon 17/06/2010 18:18:03

    Μελετά την πράσινη ανάπτυξη και θέλει ησυχία

  11. tzimy avatar
    tzimy 17/06/2010 18:33:59

    βάφει το κανό και αλλάζει αλυσίδα στο ποδήλατο,έχω πληροφορίες από μέσα

  12. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 17/06/2010 18:58:04

    Μερικά στοιχάκια απ το έργο του Ι.Καμπανέλη "Εχθρός Λαός", αφιερωμένα στο πρωθυπουργό μας.
    ......................................
    Όπου φοβάται φωνή ν ακούει απ το λαό
    Σ έρημο τόπο ζεί και βασιλεύει.
    Κάστρο φυλάει ερημικό, έχει το φόβο φυλαχτό
    όπου φωνή, φοβάται ν ακούει απ το λαό.
    ..........................................

  13. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 17/06/2010 19:18:49

    Αν θέλουν να κάνουν οικονομία στη χώρα καλό είναι η συγκατοίκηση. Όλοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και οι του ΛΑΟΣ αν χωράνε, στο Μαξίμου. Θα αισθάνονται ασφαλείς και σίγουροι. Τα ψέματα τελείωσαν
    Απ' έξω οι πέτρες από μέσα τα τούβλα.

  14. δρόμος avatar
    δρόμος 17/06/2010 19:23:22

    xaxaxaxax

  15. Asterix avatar
    Asterix 17/06/2010 19:46:13

    ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    ----------------
    Λύνουν τοπικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
    Αποκλείουν οδούς με οδοφράγματα!

  16. anonymos avatar
    anonymos 17/06/2010 21:11:28

    Πασοκ 28% ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.... κόψε κιααλλο δεν μας πιστεύουμε

  17. sofia or8h avatar