#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/10/2010 09:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πραγματική Νέα Δημοκρατία είναι επιτέλους εδώ



Στην ΝΔ επικρατούσαν επί χρόνια δύο ανέκδοτα που έφτασαν στα όρια της ιδεοληψίας.

Πρώτο ανέκδοτο,  ότι η ΝΔ ως μεγάλο  και πολυσυλλεκτικό κόμμα που είναι  πρέπει  να έχει  ιδεολογικές τάσεις με αντίστοιχους καπετάνιους.

Ήταν τόσο  σοβαρά τα ιδεολογικά ρεύματα της ΝΔ  που ο μακεδονομάχος Κιλτίδης,  και ο εκφραστής της λαϊκής δεξιάς στην Β΄ Αθηνών Γιακουμάτος,  στοιχήθηκαν πίσω από την ακραία νεοφιλελεύθερη Μπακογιάννη που  αντιμετώπισε το Σκοπιανό  ως μια  ίωση που θα περάσει κάνοντας τον δεκαετή κύκλο της.

Συμπτωματικά βέβαια και οι δύο έγιναν υφυπουργοί στις κυβερνήσεις Καραμανλή μέσα από ένα παζάρι «ιδεολογικών διαπραγματεύσεων» μεταξύ των φυλάρχων  του κόμματος  πριν την αλληλοσφαγή.

Δεύτερο ανέκδοτο, η θεωρία του μεσαίου χώρου.

Η αλλιώς όποιος δει φως ας ανέβει ή κατά την θεία μου κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα.

Αυτά άκουσε ο Μαοϊκός Τατούλης και πριν ασπαστεί τον ΓεωργοΠαπανδρεισμό ξαπόστασε για κάμποσες βουλευτικές θητείες στην ΝΔ.

Πριν από αυτόν βέβαια οι αδιαπραγμάτευτα  φιλελεύθεροι  ιδεολόγοι Κοντογιαννόπουλος, Μάνος, Ανδριανόπουλος πιστοί στις ιδέες τους  πέρασαν μια σύντομη βόλτα  από το  Πασόκ για την φουκαριάρα την βουλευτική αποζημίωση.

Αυτό ήταν η ΝΔ   ένα ετερόκλητο μωσαϊκό προσωπικών επιδιώξεων ,  βαρονιών,  φατριών,  που πάλευαν  για την μακροημέρευση και αύξηση της επιρροής τους.

Για αυτό και κάθε φορά που ο λαός της ανέθετε την διακυβέρνηση αυτό το σκορποχώρι αδυνατούσε να συντονιστεί-ευθυγραμμιστεί και να παράξει κυβερνητικό έργο αντάξιο των προσδοκιών των ψηφοφόρων της.

Ο Σαμαράς πιστός στην εντολή που του δόθηκε πέρυσι τον Νοέμβρη ξεκίνησε το χτίσιμο ενός πραγματικού κόμματος με συνοχή ιδεολογία και προγραμματικό λόγο.

Παράλληλα με αποφασιστικές ενέργειες απέδειξε ότι δεν είναι διατεθειμένος να ανεχθεί το χιλιοπαιγμένο έργο της υπονόμευσης από την οικογένεια Μητσοτάκη που αποτελούσε πάντα τον τροχοπέδη των κομματικών και κυβερνητικών ονείρων της παράταξης διαγράφοντας την κυρία Μπακογιάννη απαλλάσσοντας ένα ιστορικό κόμμα από την ομηρία.

Είναι προφανές ότι το τελευταίο διάστημα  οι συνήθης κομματικοί και δημοσιογραφικοί προξενητές  με δηλώσεις του περί πολυσυλλεκτικότητας και ενιαίας κεντροδεξιάς είχαν ως στόχο να κάμψουν τις αποφάσεις τους και να φέρουν πίσω την Ντόρα στο μαντρί.

Η συνέντευξη Σαμαρά το προηγούμενο Σάββατο στον Κόσμο του Επενδυτή για μη επιστροφή στο κόμμα των οπαδών του μνημονίου επιτάχυνε τις εξελίξεις.

Έτσι σήμερα η κυρία Μπακογιάννη όρισε επιτέλους την ημερομηνία δημιουργίας του νέου κόμματος και ο πατέρας της με τις δηλώσεις του στο Μέγκα προχώρησε στην τελική ρήξη.

Για πρώτη φορά τα τελευταία τριάντα χρόνια δίνεται η ευκαιρία να οικοδομηθεί η Πραγματική Νέα Δημοκρατία χωρίς υποσημειώσεις και άνω τελείες.

Η σφιχτή ομάδα που δημιουργείται με συγκεκριμένες κυβερνητικές προτάσεις προσανατολισμό στον στόχο και όχι στην μικροπολιτική αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για μια γόνιμη αντιπολίτευση σήμερα και μια αποτελεσματική κυβέρνηση αύριο.

Είναι προφανές ότι τώρα που ο χαβαλές και τα ψέματα τελειώνουν περιμένουμε από τα στελέχη τις παράταξης την γνήσια και ειλικρινή τους τοποθέτηση απέναντι στις προκλήσεις.

Ο αγώνας για μια υγιή και συγκροτημένη κεντροδεξιά συνεχίζεται.

Aris. A

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νεφέλη avatar
    Νεφέλη 16/10/2010 10:19:37

    Μην ξεχνάμε βέβαια, ότι ο Κυριάκος, ή δούρειος ίππος του Μητσοτακισμού, παραμένει εντός των τοιχών με τους συν αυτώ και καιροφυλακτεί...

    Κι όπως λένε κι οι φίλοι μας οι Αγγλοι..never trust a smiling cat!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νεφέλη 16/10/2010 10:34:52

      Αυτο που λες ισχύει πολύ περισσότερο για τον ακόμη πιο επικίνδυνο Δούρειο Ίππο Χατζηδάκη.

      Αν για τον Κυριάκο είμαστε υποψιασμενοι λόγω οικογένειας, για το Χατζηδάκη που έχει υπερβολικά ευπρεπες προφίλ είμαστε πολύ λιγότερο υποψιασμενοι. Και ο .σοβαρός' υπάλληλος της οικογένειας ρίχνει τις μαχαιριές πολύ πιο ύπουλα και πιο αποτελεσματικά από τον Κυριάκο...

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ Επώνυμος 16/10/2010 11:04:23

        Έξω κι αυτός !

        Να δείς που στην πραγματικότητα είναι εύκολο πράγμα : έξω οι ύποπτοι !

        Και ποιός θα το κρίνει ; Ο Αρχηγός ! Και ποιόν θα ρωτήσει; Εμάς, βέβαια ! Και γιατί εμάς ; Γιατί είμαστε πιστοί κι υπάκουοι. Και ξέρουμε, βλέπουμε, υποψιαζόμαστε, έχουμε μύτη για τους βρώμικους.

        Τα πράγματα βαδίζουν όπως πάντα, χωρίς εκπλήξεις, νομοτελειακά θά'λεγε κανείς. Η κοσμογονία των Ελληνικών κομμάτων είναι συγκεκριμμένη, αταβιστικού τύπου, γαλήνια και απαρασάλευτη. Δέν χρειάζεται νά'σαι και φιλόσοφος, δηλαδή...

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ Επώνυμος 16/10/2010 11:23:41

        Επώνυμε

        Το dirty job δεν το κάνουν ποτέ οι πρίγκηπες.
        Γιατί να λερώσουν τα ευγενικά ακροδάχτυλά τους, όταν υπάρχουν, οι πάντα πρόθυμοι, σκυλακάκηδες, χατζηδάκηδες, έλσες και λοιπά συμπαραμαρτούντα;

      • Oliver avatar
        Oliver @ Επώνυμος 16/10/2010 12:39:13

        Συγγνώμη τώρα, όταν ο υπερσαμαρικός Αντιπρόεδρος Δημήτρης Αβραμόπουλος μιλάει για επιστροφή της Ντόρας, όπως και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Μανώλης Κεφαλογιάννης, σας ενοχλεί ο Κυριάκος (που στο κάτω-κάτω είναι αδερφός της) και ο Χατζηδάκης που δεν βγαίνουν να γίνουν Μανώληδες και Πιπιλήδες; Ο Άρης επίσης γιατί δεν σας ενοχλεί που τη μία κρύβεται από προσώπου γης και την άλλη το παίζει γεφυροποιός της Κεντροδεξιάς;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/10/2010 12:43:06

        "Υπερσαμαρικός" ο Αβραμόπουλος; Να που μάθαμε και κάτι! Ο Άρης με ενοχλεί σαφέστατα. Δεν είπα να γίνει "Μανώλης", αλλά θα μπορούσε π.χ. να γίνει Δένδιας, που κρατάει πολύ πιο έντιμη στάση απένανστι στο Σαμαρά και δεν ενεργεί ως Δούρειος Ίππος του Μητσοτακέικου. Ή νομίζεις εσύ ότι είναι τυχαίο το ότι συστηματικά καλείται ΜΟΝΟΝ ο Χατζηδάκης στα κανάλια;

        Ο Χατζηδάκης είναι το ευπρεπέστερο πρόσωπο του Μητσοτακισμού. Γι' αυτό και η υπερπροβολή του. Αλλά δεν εκπροσωπεί τίποτε περισσότερο από το σάπιο και διεφθαρμένο Μητσοτακισμό. Κι επειδή είναι "Μητσοτακισμός με ευπρεπές πρόσωπο", γι' αυτό είναι και ο πιο επικύνδυνος εκπρόσωπός του. Διότι μπορεί να ξεγελάσει κόσμο και να νομίσει ότι είναι κάτι διαφορετικό από το Μητσοτακισμό.

      • Oliver avatar
        Oliver @ Επώνυμος 16/10/2010 12:50:59

        Ειρωνεία είναι το "υπερσαμαρικός", καθώς είναι γνωστό το ότι δεν πήγε με τη Ντόρα επειδή δεν του έδωσε αυτά που ζήτησε, αλλά ο ίδιος θεωρεί πως αυτός καθόρισε το αποτέλεσμα. Ο δε Χατζηδάκης είναι από τους πιο αποτελεσματικούς τομεάρχες, μαζί με τον Σταϊκούρα και τον Μηταράκη, και τα κανάλια τον καλούν επειδή ξέρει να μιλάει, ακόμα και απέναντι σε "τραμπούκους". Για τις εκπομπές που χρειάζονται κάποιον να φωνάζει καλούν τον Ντινόπουλο ή το Μανώλη.
        Και τέλος πάντων, αυτή η ιστορία με το ποιος είναι "σαμαρικός", ποιος "ντορικός" και ποιος απλά κομματικός πρέπει να τελειώνει. Όποιος μένει στο κόμμα το κάνει συνειδητά, οι υπόλοιποι αναζητούν την τύχη τους αλλού.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/10/2010 13:00:03

        Σύμφωνοι, αλλά το θέμα δεν είναι να ψάχνουμε για σαμαρικούς. Το θέμα είναι να μην είναι κανείς υπονομευτής. Προσωπικά, το Χατζηδάκη τον βλέπω όχι απλά σαν υπονομευτή, αλλά σαν τον πιο επικίνδυνο υπονομευτή.

        Και ότι προσωπικά για το Σαμαρά, αλλά για όσα πιστεύουμε εμείς εδώ ως Έλληνες.

        Δηλαδή, ένας "ευπρεπής" κήρυκας του Σχεδίου Ανάν, για μένα θα είναι πάντοτε ένας κήρυκας του Σχεδίου Ανάν. Και βλέποντας ότι έχει τις ίδιες απόψεις και τότε και τώρα, βλέπει κανείς ότι δεν είναι κάποιος που μπορεί να εμπιστευτεί για εθνικη πολιτική.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/10/2010 13:29:49

        *όχι προσωπικά (τυπογραφικό λάθος το "ότι προσωπικά").

      • aris. A avatar
        aris. A @ Επώνυμος 16/10/2010 14:18:33

        oliver

        Μπορείς σε παρακαλώ να μας αναλύσεις ποιά ήταν ο προσφορά του Σκυλακάκη στην ΝΔ που του έδωσε τέτοια ζηλευτή θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας.

        Μήπως ήταν μια ακόμα παραχώρηση του Καραμανλή στην οικογένεια Μητσοτάκη από τις τόσες που έκανε και τον έθαψαν στην προσπάθεια εξαγοράς από πλευράς Καραμανλή της μη υπονομευσής του.

      • Oliver avatar
        Oliver @ Επώνυμος 16/10/2010 14:36:16

        Μίλησα εγώ για τον Σκυλακάκη; Αλλά σε κάθε περίπτωση η απάντηση είναι "καμία", γιατί από το 2000 που γύρισε στη ΝΔ έπαιρνε μόνο δοτές (δηλαδή μη-αιρετές) θέσεις και έφτασε στις ευρωεκλογές να μπει σε εκλόγιμη θέση στο ευρωψηφοδέλτιο, προφανώς στα πλαίσια συμφωνίας με τον ΚΚ.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/10/2010 10:35:34

    Εξαιρετική ανάλυση Αρη! Εύγε!

    • aris. A avatar
      aris. A @ Επώνυμος 16/10/2010 11:35:04

      Ευχαριστώ Επώνυμε.

      Εχουν παίξει τόσο πολύ το ίδιο και ίδιο παιχνίδι της υπονόμευσης που τους έχουμε μάθει πλέον.

      Για αυτό οι πριμαντόνες της παράταξης δεν θέλανε τον Σαμαρά ήξεραν πολύ καλά ότι δεν είναι του χεριού τους.

      Προσωπικά με απαγοήτευσε ο Μολυβιάτης μετά την συνάντηση του με τον Καρατζαφέρη.

      Ο γέρο Καραμανλής ούτε χειραψία δεν θα καταδεχόνταν να αλλάξει με τον κλόουν της ελληνικής πολιτικής ζωής.

  3. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 16/10/2010 10:48:06

    ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
    ΤΟ "ΚΟΥΤΣΟΙ ΣΤΡΑΒΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ" ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ!
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΧΤΑΡΜΑ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΛΑΣ...
    ΓΙΑΤΙ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ; ΠΑΛΙ ΜΗ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ;
    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΔΕΞΙΟ; ΣΧΕΔΟΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣ;...

  4. tiramola avatar
    tiramola 16/10/2010 10:51:18

    καλημέρα.
    Ο Μυταράκης θα τη βγάλει τη βδομάδα?

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 16/10/2010 11:26:50

    Εχουμε στη Θράκη, και μάλλον και αλλού θα το λένε, μια λέξη για το ξερίζωμα των ζιζανίων από τα χωράφια: "ξεβοτάνισμα".

    Εχει ΠΟΛΥ ξεβοτάνισμα να κάνει η ΝΔ.

    Και εγώ δεν εννοώ τις "ιδεολογικές φυλές". Σιγά τις ιδεολογικές διαφορές τώρα. Αλλου τύπου είναι τα ζιζάνια που έχει η ΝΔ, όπως φυσικά και όλα τα κόμματα. Και θέλει γερό ξεβοτάνισμα.

    Και μια τσάπα μετά.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Νεφέλη avatar
      Νεφέλη @ Θραξ Αναρμόδιος 16/10/2010 11:30:30

      Θραξ
      Στην Πελοπόνησο το λέμε "ξεπάτωμα".... κι άμα δεν πιάνει η τσάπα, ρίχνουμε και κανένα οξύ!

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Θραξ Αναρμόδιος 16/10/2010 11:47:51

      ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΔΕΙΣ "ΞΕΧΟΡΤΑΡΙΑΣΜΑ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!!!!!!!!!

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 16/10/2010 11:27:11

    "Αυτο που λες ισχύει πολύ περισσότερο για τον ακόμη πιο επικίνδυνο Δούρειο Ίππο Χατζηδάκη."
    καλα μιλας σοβαρα?

  7. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 16/10/2010 11:29:27

    Καλημέρα
    Υπάρχει μία αόρατη δύναμη που τραβάει το σύστημα προς τα αριστερά.
    Ακόμη και στην εποχή του μνημονίου αρκετοί ψηφοφόροι πηγαίνουν προς το ΚΚΕ(το κόμμα που φταίει για το μαρασμό της βιομηχανίας). Σε όλες τις χώρες της ΕΕ δημιουργούν δεξιούς σχηματισμούς έως ακροδεξιούς. Για το φαινόμενο αυτο δεν φταίνε μόνο τα ΜΜΕ.Αλλά και το δήθεν δεξιό κόμμα του Καρατζαφέρη.
    Εκτός αυτού υπήρχαν και υπάρχουν αριστεροί, νεοταξίτες, νεοφιλελεύθεροι και μέσα στη ΝΔ.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/10/2010 11:51:31

    Δεν ειναι αορατη η δυναμη αυτη αλλα πολυ ορατη.Λεγεται αποιδεολογικοποιηση της δεξιας στην Ελλαδα και κραταει δεκαετιες.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ψυχραιμια 16/10/2010 14:47:41

      Ο Σαμαράς κάνει δουλειά προς αυτήν την κατεύθυνση. Προσδιορίζει την ιδεολογική ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί το πρόγραμμα της ΝΔ για τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι εύκολο να διδάξεις και να μπολιάσεις μια υμιπαράλυτη παράταξη με ιδεολογικές ανησυχίες..Θέλει κόπο και χρόνο.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ψυχραιμια 16/10/2010 14:51:19

      Η πλειοψηφία των στελεχών της ΝΔ έχει εθιστεί στις εσωκομματικές ισσοροπίες, τις φατρίες και τα βαρωνέτα. Το μοίρασμα της επιρροής και των καπετανάτων. Δεν εκπαιδεύτηκαν ΠΟΤΕ να δρουν πολιτικά, να σκέφτονται και να παράγουν πολιτική. Είμασταν πάντα 'οι δικοί μου και οι άλλοι'. Πώς θα αλλάξει αυτό?

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ ψυχραιμια 16/10/2010 14:57:08

      @ΓΙΑΝΝΗΣ

      Και στα άλλα κόμματα, το ίδιο και χειρότερα είναι.
      Είναι ο περίφημος "πολιτικός πολιτισμός".

      Που ζητάει την ψήφο μας πάλι.

      Θραξ Αναρμόδιος

  9. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 16/10/2010 12:02:20

    Δυστυχως για ολο τον κοσμο η ΝΔ θα περασει μακρα περιοδο αμφισβητησης μεχρι να μπορεσει να πεισει παλι την κοινωνια οτι αξιζει να αναλαβει παλι τις ευθυνες διακυβερνησης της χωρας.
    Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι η σημερινη διακυβερνηση ΠΑΣΟΚ εχει την δυναμη , το 'θελω' και το 'μπορω'που απαιτουν οι περιστασεις.Απλως εχουν την'καυτη πατατα' στα χερια τους (και ολοι ξερουμε ποσο λυσσαλεα επεδιωξαν την Εξουσια..)και αναγκαστικα μας φορεσαν το Μνημονιο τα αποτελεσματα του οποιου ειναι πολυ-πολυ υπο αμφισβητηση..
    Ομως,κλεινοντας την παρεμβαση μου,ξαναλεω οτι η ΝΔ θελει πολυ δουλεια για να πεισει παλι την κοινωνια.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Χρ.Δ 16/10/2010 14:41:25

      Έχει ξεκινήσει αυτή η δουλειά. Συνεχίζεται και πιστεύω θα ενταθεί. Ο κόσμος έχει ήδη καταλάβει την πλάνη και τα ψέματα Παπανδρέου. Το θέμα είναι ο Σαμαράς να πείσει πως υπάρχει άλλος δρόμος. Και να αναδείξει νέα, άφθαρτα, έντιμα και ικανά στελέχη που θα υλοποιήσουν τη νέα προσπάθεια.

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2010 16:48:54

        Συμφωνω για την αναγκη αναδειξης νεων,ικανων και αφθαρτων στελεχων,αλλα....οι διαδικασιες να "γινονται στο φως" και να τεθουν αδιαβλητα κριτηρια,ετσι ωστε το 'παιχνιδι' να εχει κυρος,να προκαλει το ενδιαφερον και να εξασφαλιζει διαφανεια και αξιοκρατια.
        Ο ανταγωνισμος,αν γινει με τιμιες διαδικασιες θα ανεβασει ολο το επιπεδο του πολιτικου πολιτισμου μας. Εννοειται οτι γυοι,κορες,γαμπροι,κουμπαροι,φιλοι κλπ συρφετος απαξιωσαν το σημερινο πολιτικο συστημα.

  10. Μisha avatar
    Μisha 16/10/2010 12:03:17

    Nτροπή δεν υπάρχει;
    Το ΚΚΕ φταίει για τον μαρασμό της βιομηχανίας;
    Το ΚΚΕ άνοιξε τα σύνορα στα φτηνά εισαγόμενα;
    Το ΚΚΕ πήρε τις βιομηχανίες και τις πήγε στη Βουλγαρία;

    Κοιτάξτε, εσεις οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως δεξιοί, στη γραφειοκρατια των Βρυξελλών, στους προστάτες των τραπεζών που τρωνε το καταπέτασμα, ξεχάστε λίγο το Τοτέμ του ευρωμονόδρομου μήπως και δούμε άσπρη μέρα ως λαός, γένος ή έθνος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μisha 16/10/2010 12:30:25

      Σαφέστατα φταίει σε μεγάλο βαθμό και το ΚΚΕ για το μαρασμό της βιομηχανίας. Ειδικά στα πρώτα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, πρώτο σε κάθε απεργία και σαμποτάρισμα της δυνατότητας να ορθοποδήσει οποιαδήποτε επιχείρηση αντιμετώπιζε προβλήματα.

      Φυσικά, ο βαθύτερος στόχος όλων όσων ακολουθήσαν ήταν να γίνουν "δημόσιοι υπάλληλοι" δια της "κοινωνικοποίησης" που έφερε στη συνέχεια ο Ανδρέας. Το ΚΚΕ στήριξε αυτή την εγκληματική διεργασία.

      Το ΚΚΕ στήριξε επίσης κάθε εξωφρενική συντεχνιακή διεκδίκηση καλοζωισμένων εργατών σε βιομηχανίες αιχμής, που στη συνέχεια έγιναν κατεστημένο και κράτος εν κράτει.

      Αν π.χ. δεν καταφέραμε ποτέ να αποκτήσουμε ισχυρή ναυπηγική βιομηχανία, εμείς, το υπ' αριθμόν ένα ναυτικό κράτος του πλανήτη, φταίει σε μεγάλο βαθμό και το ΚΚΕ, που έπεσε στην παγίδα του αγγλοσαξωνικού παράγοντα (που βέβαια με τίποτα δεν ήθελε Ελλάδα ναυτικά αυτόνομη) και υπονόμευε κάθε δυνατότητα αυτόνομης ναυπηγικής ανάπτυξης, τόσο για τον ιδιωτικό τομέα, όσο και (κυρίως) για στρατιωτική χρήση.

      Αυτό συμβαίνει διότι το ΚΚΕ βάζει πάνω από το εθνικό συμφέρον το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας. Δεν μπορεί να δει τα πράγματα μέσα από πούρο εθνικό συμφέρον. Απλώς του είναι αδύνατον. Έχει άλλες προτεραιότητες.

      Η κοινωνία όμως δεν συμμερίζεται τις προτεραιότητες του ΚΚΕ και γι' αυτόν τον τρόπο τα πραγματικά συμφέροντα της κοινωνίας και του ΚΚΕ βρίσκονται σε μόνιμη σύγκρουση.

    • Μisha avatar
      Μisha @ Μisha 16/10/2010 13:04:54

      Eπώνυμε από πού να πρωταρχίσω;
      Από το γεγονός ότι οι εφοπλιστάδες πήραν τις έδρες τους και πήγαν στην ξενιτιά, στο Σίτυ και αλλαχού, έβγαλαν τις ελληνικές σημαίες και προσέλαβαν αλλοδαπά πληρώματα;
      Από το ότι τα ελληνικά πληρώματα υποτετραπλασιαστηκαν σε αριθμό τα τελευταία χρόνια;

      Λοιπόν: ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟ1 ΣΤΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

      «Τυχαινει» να είναι οι ίδιοι που έχουν κανάλια,ραδιοφωνα εφημερίδες,ομάδες και πετρέλαια (Βαρδινογάννης, Ρέστης,Μαρινάκης,Αγγελόπουλοι, Ρέστης κλπ)

      Τα επιχειρήματα για τους καλοζωισμένους κρατικοδίαιτους είναι αυτά που επικαλείται ο Μητσοτάκης, οι Ντοράκηδες, ο Μάνος κι ο Ανδριανόπουλος σε αγαστή συνεργασία με τον ΓΑΠ και το ΔΝΤ εσχάτως.

      Τυχαία η συμπαράταξη; Δε νομίζω...Είναι αυτούσια η παπαγαλία των βιομηχάνων, των τραπεζιτων και της ευρωφασιστικής γραφειοκρατίας.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Μisha 16/10/2010 19:37:39

      Το ΚΚΕ φταίει για
      1.Τη Μικρασιατική καταστροφή. Στο μέτωπο περίμεναν τρόφιμα και το ΚΚΕ του Αβραάμ Μπεναρόγια, έκανε απεργία για να μη στείλει τα τρένα υπακούοντας στη κουμουνιστική διεθνή . Από τη άλλη πλευρά ο άλλος πόλος του κουμουνισμού,ο Λένιν βοηθούσε τον Κεμάλ να μας ξεκληρίσει

      2. Το 1944 η Ελλάδα ανήκε στους νικητές του 2ου Παγκοσμίου πολέμου.Την ώρα που παραλάμβανε τη Βόρειο ήπειρο εμφανίστηκε το ΚΚΕ για χάπενγκς (εμφύλιος).

      3. Το ΚΚΕ ευθύνεται για το κλείσιμο όλων των μεγάλων βιομηχανιών. Το κόλπο ήταν η δημιουργία απεργίας από μέσα (μέθοδος της σέχτας).Επιχειρηματίες που είχαν πάρει δάνεια αναγκάστηκαν να πουλήσουν τις επιχειρήσεις τους ή να τις κλείσουν.

      4.Το ΚΚΕ ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και για το κλείσιμο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.1500 μικρές και μεγάλες πορείες το χρόνο.

      5.Το ΚΚΕ έχει μερίδιο και για το μνημόνιο. Ψήφισε το νόμο για τους μετανάστες. 1δις Ευρώ βάσει μνημονίου μεταφέρεται από τον Έλληνα φορολογούμενο προς τις ευπαθείς αυτές ομάδες (νοσοκομεία,φάρμακα,επιδόματα)

      Γι αυτό στην Ελλάδα δεν θέλουν να μάθουμε ιστορία.
      Παρακαλώ μη με χαρακτηρίσετε ακροδεξιό (δολοφονία χαρακτήρων). Πιστεύω στον κοινωνικό φιλελευθερισμό.

  11. Aggelos avatar
    Aggelos 16/10/2010 12:26:36

    "οτι η ΝΔ θελει πολυ δουλεια για να πεισει παλι την κοινωνια."

    το ξερει και ο σαμαρας αυτο,,και δεν βιαζεται..

    απλα βαραει το πασοκ οσο μπορει..

  12. panagos avatar
    panagos 16/10/2010 12:44:35

    Παιδιά, το πρόβλημα τώρα δεν είναι η ταυτότητα της ΝΔ.
    Είναι η επιβίωση του απλού πολίτη από τη λαίλαπα των νέων μέτρων που έρχονται
    την επόμενη των εκλογών. Προτεραιότητα δεν έχει ο Σαμαράς ή η ΝΔ, αλλά να στείλουμε, μέσω της κάλπης, ένα ηχηρό μήνυμα ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ του μνημονίου, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, και μαυρίζοντας τους υποψηφίους των κομμάτων που στήριξαν, άμεσα ή έμμεσα, το μνημόνιο.
    Αν η κοινωνία απέχει, ρίξει λευκό ή άκυρο, ή ψηφίσει υποψηφίους του Πασοκ και της Ντόρας, τότε τα μέτρα θα είναι ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ και ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑ. Πως θα επιβιώσουμε με 700 οι νέοι ή 1500 ευρώ ( οι οικογενειάρχες ) ; Πως θα τα βγάλουμε πέρα ; Πως θα βγάλει πέρα ο άνεργος ή απολυμένος ;
    Η υπερψήφιση των υποψηφίων της ΝΔ από τον α' γύρο δεν έχει να κάνει με πρόσωπα. Είναι αναγκαιότητα για να γλιτώσουμε τον ελληνικό λαό από την ολική ισοπέδωση που έρχεται στις 15 Νοεμβρίου. Έχοντας ψηφίσει 4 διαφορετικά κόμματα μέσα σε 20 χρόνια, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική λύση. Σαμαράς ή "θηλιά" είναι το δίλημμα αυτών των εκλογών.
    Πάντως, από την αποχή, το λευκό ή το άκυρο, ας προσέλθουν όλοι κι ας ψηφίσουν κάποιο μικρό κόμμα ή ανεξάρτητη υποψηφιότητα ( όχι τύπου Τατούλη, Μπουτάρη, Καμίνη, που είναι δεκανίκια της κυβέρνησης ) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, το σημερινό πρωτοσέλιδο του Ελεύθερου Τύπου είναι αποκαλυπτικό των νέων μέτρων που θα μας επιβάλλουν, με πρόσχημα το "έλλειμμα". Και,δυστυχώς, θα προσπαθήσουν να τα επιβάλλουν με τη στήριξη του ΛΑΟΣ και του αποκόμματος της Ντόρας, ίσως και τη Δημ. Αριστερά.

    Για να γλιτώσουμε πρέπει να αποχωρήσουμε μαζικά από τα κόμματα αυτά ( ΠΑΣΟΚ, Λαος, Νέα Μητσοτακία, Δημοκρατική Αριστερά ), να καταθέσουμε τις συνδικαλιστικές και κομματικές μας ταυτότητες και να τους καταψηφίσουμε παντού, σε κάθε κάλπη. Έρχεται εργασιακός και ασφαλιστικός μεσαίωνας. Έρχεται λαίλαπα νέων φόρων. Έρχεται λαίλαπα νέων μειώσεων. Και αυτοί προσπαθούν να μας κοιμήσουν με ριάλιτυ και με διάφορα σήριαλ και την γκαιμπελική προπαγάνδα καναλιών και εφημερίδων. Ας μην τους αφήσουμε.

    Ένας αγανακτισμένος και οργισμένος κεντρώος

  13. bgtrotel avatar
    bgtrotel 16/10/2010 12:50:58

    Δυστυχώς δεν πρόκειται γαι ανέκδοτα, αλλά για πρακτικές που έβλαψαν την χώρα. Και τις πρακτικές αυτές ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΙΣΤΏΝΟΝΤΑΙ , ΤΙΣ ΧΡΕΏΝΟΝΤΑΙ.

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2010 12:58:05

    Ο ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ του Ρίζου σήμερα στην πρώτη σελίδα κάνει απροκάλυπτη αβάντα στην υποψηφιότητα του εκλεκτού της Μητσοτάκαινας στην Κρήτη. Αυτός είναι ο 'Καραμανλικός' κύριος Ρίζος!! Αυτά τα φιδάκια τρέφαμε στον κόρφο μας. Καληνύχτα κύριε Ρίζο που ντροπιάζετε τους αγώνες σας και την πορεία σας δίπλα στον αξέχαστο Κωνσταντίνο Καραμανλή που θα σας φτύνει από κει πάνω..

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2010 13:13:09

      ΠΕΡΙΜΕΝΕ.......
      ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ... ΚΡΗΤΙΚΟΙ!!!!!!
      ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ...

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2010 14:45:14

      Δεν ήταν ποτέ Καραμανλικός ο Ρίζος. Πάντοτε υπέρ των επιλογών του Μητσοτάκη. Στο συνέδριο του '97 στήριξε Σουφλιά. Θα δεις πως με την επανίδρυση της ΦΙΔΗΚ θα στηρίξει Ντόρα ...

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/10/2010 15:02:13

        Και ποιοί θα αγοράζουν τη φυλλάδα του? Τα βαφτιστήρια του Δρακουμέλ?

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2010 14:58:25

      Εδώ και ένα χρόνο αβαντάρει την Ντόρα ο Ρίζος, τώρα το πήρατε είδηση μερικοί? Απλώς ...καμουφλάρει κάπως τα εξώφυλλα, για να πουλάει. Τα δικά του άρθρα στο εσωτερικό δεν κρύβονται.

  15. δημητρης avatar
    δημητρης 16/10/2010 13:38:36

    Ο "Ριζος" οχι ο Ριζοσπαστης να εξηγουμεθα εχει καταντησει αβανταδοροσ του ΠΑΣΟΚ. Το φυλαγε αυτο απο τοτε που τον πεταξαν εξω απο το Ιδρυμα και κοπηαν οι μασες.
    5η ΦΑΛΑΓΓΑ!!!

    • zackii avatar
      zackii @ δημητρης 16/10/2010 13:46:19

      +1000000000000000000000000000000000000

  16. zackii avatar
    zackii 16/10/2010 13:53:52

    Είμαι νεοδημοκράτης όσο ελάχιστοι εδώ. Και αν είμαι γκρινιάρης και πικρόχολος πολλές φορές, είναι γιατί δεν ανέχομαι αυτή οι παράταξη με τα πολλά και άξια στελέχη να προδίνεται από τυχάρπαστους και ανάξιους.
    Γιαυτό δεν ανέχομαι να μου κόβουν σχόλια, που κάποιοι θεωρούν? τι...δεν ξέρω.Αν κάποιος έχει πρόβλημα το e-mail ....ακόμα και το τηλέφωνό μου δίνω.. το ξέρετε..αν θέλετε μόνο αγιογραφίες, λυπάμαι ...δεν μπορώ

  17. tiramola avatar
    tiramola 16/10/2010 14:13:14

    «Εκτινάχθηκαν τα spread γιατί κατάλαβαν οι άνθρωποι που έχουν αγοράσει τα ελληνικά ομόλογα ό,τι είμαστε πολύ περισσότερο χρεωμένοι από ό,τι νομίζαμε…Η πίεση στο πρόβλημα δανεισμού της Ελλάδας είναι συνέπεια του προβλήματος ότι πλέον σαν χώρα είμαστε υπερχρεωμένοι».

    "Το πλεονέκτημα του ΔΝΤ σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ότι είναι πιο συγκεκριμένο. Πας, κάθεσαι, συζητάς και άμα τα βρεις φεύγεις με τα λεφτά στην τσέπη. Παίρνεις την επιταγή καθώς φεύγεις."

    "Η κυβέρνηση προσπαθεί πολύ καλά να κρατήσει την πραγματική οικονομία να λειτουργεί."

    "Δεν νομίζω ότι η Ελλάδα μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο από το να μειώσει το έλλειμμα κατά 4%"

    Ποιός τα έχει πει αυτά ρε παιδιά?
    Να το πάρει το ποτάμι?

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ tiramola 16/10/2010 14:48:53

      Εσυ...

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/10/2010 16:18:10

        Το βρήκες.
        Πουλιά στον αέρα πιάνεις...

      • Kasut avatar
        Kasut @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/10/2010 16:27:16

        Tiramola, πες το και συ

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/10/2010 16:39:59

        Επειδή βλέπω ότι πάτε να σκάσετε από την αγωνία...

        Είναι ο Νότης του LSE λίγες μέρες πριν υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο συνεργασίας με την εταιρεία ΝΔ.

        • Factorx avatar
          Factorx @ tiramola 16/10/2010 16:48:27

          αρχισες την λάσπη;

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/10/2010 16:53:33

        Με ξέρεις εδώ και καιρό και θα έπρεπε τουλαχιστον να έχεις καταλάβει ότι δεν είμαι τέτοιος τύπος.
        Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.
        Απλώς δεν μου αρέσει να με κοροιδεύουν οι διάφοροι επαγγελματίες της πολιτικής.
        Ας βγει να το διαψεύσει λοιπόν και βλέπουμε...

  18. s54elas avatar
    s54elas 16/10/2010 16:06:26

    ΝΔ .. Σαμαρας .. καθυστερημενοι .. να περιχαρακωσουν τα ορια λεει .. οχι ιδεολογηματα; .. ιδεολογια .. λεει .. καθαρα δεξια ιδεολογια .. αργησανε .. ο κοσμος ολος .. βρωντοφωναζει .. να ανοιξουν τα συνορα .. τα στεγανα .. τα πιστευω τους με ανεξιτυλα γραμματα .. τα γραψανε .. δεν σβηνουν με τιποτα .. η σβηνουν .. οταν σβησουν .. οι γραψαντες ..

  19. BlueSky avatar
    BlueSky 16/10/2010 16:32:39

    Θεωρώ ότι η παραπάνω διαδικτυακή συζήτηση είναι ανούσια και ανώφελη. Όποιος θέλει να είναι εκτός ΝΔ, εμπρός και τα σκυλιά δεμένα. Αβραμόπουλοι Χατζηδάκηδες, Κυριάκοι, Γιακουμάτοι κ.λπ, βαρεθήκαμε. Ας το τολμήσουν να φύγουν, δεν τους χρειαζόμαστε, θα τους φάει η μαρμάγκα. Θα παλεύουν για την πολιτική τους επιβίωση. Όμως, κανείς τους δε θα θέλει να λείπει από την αυριανή κυβέρνηση του Αντώνη. Τότε να δείτε καρατζαφερισμούς(κωλοτούμπες).Πολιτικές κότες, της περιπεσούσης πολιτικής παρακμής.

  20. nina avatar
    nina 16/10/2010 18:25:49

    μήπως μπορεί κάποιος απ΄όλους σας να μου πει ποιο είναι το ιδεολογικό υπόβαθρο της ΝΔ? ποιό ήταν όταν δημιουργήθηκε και ποιό είναι τώρα? μήπως μπορεί κάποιος να μου πει άν έχει διαβάσει το καταστατικό του κόμματος? μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τη θέση του κόμματος για τις διαμαρτυρίες ,απεργίες κλπ ?μήπως μπορεί επίσης να μου πεί κάποιος πότε η ΝΔ οργάνωσε μιά απεργία ενάντια στα μέτρα του Πασοκ όλα αυτά τα χρόνια? μήπως μπορεί κάποιος να μου πεί πότε και σε τί έκανε επιμόρφωση στελεχών?
    μήπως μπορεί να μου πεί κάποιος πότε παρήχθει πολιτική σκέψη από τα στελέχη της ΝΔ?μήπως μπορεί κάποιος να μου πεί τί ακριβώς κάνουν τα ιδρύματα Κ.Καραμανλή και Κ.Μητσοτάκη (και Α. Παπανδρέου αλλά αυτό είναι ερώτηση για πασόκους)τα οποία ιδρύματα χρηματοδοτούνται από το κράτος και βολεύουν οικονομικά και εργασιακά διάφορους παρατρεχάμενους?έχεις δίκιο λοιπόν φίλε ότι η συζήτηση είναι ανούσια και ανώφελη.τί είναι ένα κόμμα που τα τελευταία 20χρόνια δεν έχει παράξει ούτε μία ,μία πολιτική σκέψη.Οι άξιοι και ικανοί την κάνανε πολλά χρόνια πρίν σιγά σιγά και ήρθε η ώρα να μετρήσουμε και βγήκαμε λιψοί. τίποτα δεν καταλάβαμε μπροστά στη δίψα για εξουσία και τίποτα δεν αποδόσαμε πίσω σαυτούς που μας έδωσαν την εξουσία .και φοβούμαι ότι και ο Αντώνης μιά απ τα ίδια θα είναι. γιατί όταν βλέπεις ένα λαό να στενάζει και περιμένεις να πέσει η κυβέρνηση για να πάρεις εσύ την εξουσία και δεν τη ρίχνεις εσύ, αλλά περιμένεις ,με όλα τα επακόλουθα για το λαό και την πατρίδα ,αυτό είναι αναίσχυντο και ανάλγητο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ nina 16/10/2010 18:51:56

      όλα αυτά που ζητάς είναι αδύνατον να παρουσιασθούν εδώ, και φυσικά εσύ τουλάχιστον το ξέρεις. Για όποιον όμως ενδεχομένως έχει απορίες αντίστοιχες με τις δικές σου, ας πάει στο nd.gr

  21. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 16/10/2010 20:40:15

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ...
    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΕΙ...ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...

    ΕΧΩ ΠΑΠΠΟΥ 81 ΧΡΟΝΩΝ....ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΞΙΟΣ ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ...ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΓΟΥΒΑ Ή ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΨΗΦΙΖΕ, ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ-ΕΡΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ....

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝΗΚΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΠΠΟΥ...???

    Ο ΕΝΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΝΑ ΤΟΝ "ΦΑΕΙ" Η "ΟΠΛΑ" ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΤΗΣ Ε.Κ. 'Η ΤΗΣ ΕΔΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ "ΠΑΠΑΤΖΗ" ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ....

    ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ??? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ???

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΟΤΕ...ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...? ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ???

    Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ?? ΠΟΤΕ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ???

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΡΥΤΕΣ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ...Η ΝΤΟΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ??? ΜΗΠΩΣ ΑΝΗΚΕ ΑΛΛΟΥ...? Ε-ΚΚΕ?

    ΑΡΚΕΤΑ....ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ....ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ...ΚΑΝ'ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ....

    ΝΑΙ ΡΕ, ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ, ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...

    ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΑΤΩΣΑ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ.

    ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΟΥ...

    ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΖΥΓΟ" ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..

    ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.