#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/11/2010 08:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πράσινη ιλαρότητα του δημοσίου τομέα

Τα πολύ παλιά χρόνια, η κάθε κυβέρνηση που αναλάμβανε, έδιωχνε άπαντες τους δημοσίους υπαλλήλους, και προσλάμβανε τους δικούς της. Αυτό γινόταν σε κάθε εναλλαγή της εξουσίας, και αν θυμηθούμε πως η χώρα μας άλλαζε τις κυβερνήσεις σαν τα πουκάμισα, εύκολα καταλαβαίνουμε πως το συγκεκριμένο σύστημα απλά δεν περπατούσε. Έτσι λοιπόν ξεκίνησαν τα δεινά της  δημόσιας   κατ` επίφαση  διοίκησης , που εξακολουθεί και σήμερα να μαστίζεται από τη κομματικοποίηση.

Μετά ήρθε η μονιμότητα και τα πράγματα κάπως βελτιώθηκαν. Όχι ότι ανέβηκε η παραγωγικότητα, απλά υπήρχε μια κάποια συνέχεια, και χωρίς το φόβο της απόλυσης, ο δημόσιος υπάλληλος αφέθηκε ελεύθερος στο … έργο του. Παράλληλα όμως , έγινε και ασύδοτος. Η μονιμότητα του έδωσε φτερά.

Μέχρι πριν καμιά τριανταριά χρόνια, για να γίνει κανείς δημόσιος υπάλληλος, θα έπρεπε όχι μόνο να είναι εθνικόφρων και δεξιός, αποδεικνύοντάς το με πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, συστατικές επιστολές από τον χωροφύλακα του χωριού, και ραβασάκι από τον παπά της ενορίας του, αλλά και να αποδείξει και ότι δεν συγγενεύει , ούτε και συναγελάζεται με κάποιο, αριστερών πεποιθήσεων, εθνικό μίασμα. Και όχι μόνον αυτός, αλλά και όλο του το σόι. Έτσι ήταν δυστυχώς.

Ώσπου  ήρθε το ΠΑΣΟΚ. Και ποιος είδε τον Θεό και δεν φοβήθηκε; Κάτι σαν την εκδίκηση της γυφτιάς, αλλά στο πιο λαϊκό. Ο κάθε πικραμένος αποφάσισε ξαφνικά να διοριστεί στο δημόσιο…και τα κατάφερε. Δεν ήταν δα και πολύ δύσκολο. Αρκεί να δήλωνε ΠΑΣΟΚ, ή να γράφονταν μέλος σε καμιά τοπική, κλαδική, κλπ. Και έτσι είδαμε αγρότες να είναι παράλληλα κλητήρες στο υπουργείο, ταβερνιάρηδες που για το χαρτζιλίκι τους έγιναν θυρωροί, κτηνοτρόφους να γίνονται οδηγοί στην Ολυμπιακή, μανικιουρίστ καθαρίστριες, και μοντελίστ πατρονίστ αεροσυνοδούς. Είδαμε μέχρι και πτυχιούχους  των ΚΑΤΕΕ να αναλαμβάνουν υπεύθυνες διευθυντικές θέσεις. Ήταν η εποχή όπου το δημόσιο είχε γίνει η κολυμβήθρα του Σιλωάμ, μέσα στην οποία βούτηξαν οι πάντες. Αν πετούσες πέτρα, ή σκύλο θα πετύχαινες ή δημόσιο υπάλληλο. Οι ΔΕΚΟ  τότε, ήταν πιο πολλές και από τις σημερινές ΜΚΟ…

Ανέκαθεν στο δημόσιο, τα κόμματα έκαναν κουμάντο. Είτε απευθείας, είτε μέσω των συνδικαλιστικών οργάνων. Επί ΠΑΣΟΚ όμως , η κατάσταση ξέφυγε. Ξεπεράστηκε  κάθε όριο. Δεν πα να έχεις τέσσερα πτυχία και να γνωρίζεις εφτά ξένες γλώσσες; Αν δεν είσαι κομματόσκυλο δεν προάγεσαι. Αντιθέτως, ακόμη και αν είσαι αποδεδειγμένος τεμπελχανάς, κοπανατζής, κλέφτης, βιαστής, ή ότι άλλο βάλλει ο νους του ανθρώπου, αν είσαι ΠΑΣΟΚ, προάγεσαι. Και όποιος νομίζει πως υπερβάλλω, ας ρωτήσει κάποιον δικό του δημόσιο υπάλληλο. Δεν μπορεί, κάθε οικογένεια έχει και από δυο τρεις.

Μ`αυτά και μ`αυτά φτάσαμε και στη σημερινή κατάσταση, όπου η ασυδοσία των κυβερνώντων παραγράφεται, και με βάση τα λεγόμενα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, ο λαός φταίει για τη κρίση διότι «μαζί τα φάγαμε», εννοώντας πως σας διορίσαμε άπαντες και άρα μη μιλάτε. Ναι αλλά η τρόικα θέλει αίμα. Και ένας εύκολος στόχος είναι ο δημόσιος τομέας. Και δεν μιλάμε για περικοπές επιδομάτων και μειώσεις μισθών. Όοοοοοχιι. Η τρόικα απαιτεί και η σοσιαλιστική μας κυβέρνηση συμφωνεί, πως χρειάζονται απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Άσχετα αν 10.000 δημόσιοι υπάλληλοι μάλλον κοστίζουν λιγότερα από τους τριακόσιους εθνοπατέρες με τους 40 συμβούλους, αστυφύλακες, γραμματείς, και κλακαδόρους ο καθένας τους. Έλα όμως που η απογραφή δεν τους βγήκε. Δεν προέκυψαν τα τερατώδη νούμερα που διέδιδαν δεξιά και αριστερά για να δικαιολογήσουν τις κρατικές σπατάλες. Οπότε τι αποφάσισαν τα σοσιαλιστικά τζιμάνια; Αξιολόγηση, λέει,  του κάθε υπαλλήλου, με σκοπό να μάθει η πολιτεία αν αποδίδει, αν χρειάζεται, αν θα απολυθεί δηλαδή. Αξιολόγηση της προσφοράς, όπως λέμε και αξιολόγηση της προσωπικότητας, που αντικατέστησε(;) τη περίφημη συνέντευξη στις διαδικασίες πρόσληψης.

Και ποιος θα κάνει την εν λόγω αξιολόγηση; Ο πολιτικός προϊστάμενος βεβαίως, δηλαδή ο υπουργός. Ο ίδιος; Ε, όχι. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες. Δηλαδή οι γενικοί διευθυντές, οι διευθυντές, και γενικά οι προϊστάμενοι των οικείων μονάδων. Αυτοί δηλαδή που σύρθηκαν στη κοιλιά, γλύφοντας κατουρημένες πράσινες ποδιές προκειμένου να προαχθούν και να ζήσουν το όνειρο…. της καρέκλας (και της συνοδεύουσας αυτήν κονόμας). Αυτοί που συνήθως είναι οι πιο ακατάρτιστοι σε μια υπηρεσία, πλην όμως είναι κομματικά έμπιστοι. Αυτοί θα κρίνουν! Έτσι απλά. Αυτοί λοιπόν οι «αδέκαστοι» προϊστάμενοι θα κρίνουν τη προσφορά του κάθε υπαλλήλου. Την αντικειμενικότητα της κρίσης τους, καθώς και τα κριτήρια που θα χρησιμοποιήσουν, τα αφήνω στη φαντασία του καθενός μας.

Κάπου είχα διαβάσει πως το ΠΑΣΟΚ θα πέσει μόνο όταν απολυθεί ο πρώτος δημόσιος υπάλληλος. Απ`ότι όμως φαίνεται, το ΠΑΣΟΚ είναι τόσο επιτήδειο, που φροντίζει με επιστημονική μαεστρία ώστε ναι μεν να απολυθούν όχι ένας αλλά πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι, πλην όμως, μάλλον κανένας Πασόκος. Η πράσινη ιλαρότητα δηλαδή συνεχίζεται. Με κέφι και με μπρίο.

Strange Attractor

Σημ. Στη φωτογραφία, κλασικός «πράσινος» προϊστάμενος, ή αλλιώς μπέης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 19/11/2010 09:02:39

    η τροικα με τις απολυσεις απο το δημοσιο τομεα.
    αναγκαζει ουσιαστικα το πασοκ να ξεριζωσει την ιδια την καρδια του..

    και μετα?θα ζει ως ζομπι?

  2. headbangers balls avatar
    headbangers balls 19/11/2010 09:08:52

    χα χα ωραία φωτο..εχεις δίκιο. στο πέρασμα μου απο ενα δημοσιο νοσοκομείο πρόσεξα οτι οποια νοσοκόμα ηταν διορισμένη απο 91-93 ηταν ΝΔ, απο 93-2004 ΠΑΣΟΚ και απο το 2004 και μετά ολα τα στειτζάκια ηταν ΝΔ και φανατισμένα μάλιστα, αφου θεωρούσαν το ξεροκόματο που τους πέταξε ο κοτεράτος βουλγαράκης δώρο εξ όυρανου. τωρα βέβαια που σφιγγουν οι κώλοι θα σπάσει το πελατειακό σύστημα και τα δυο ελλεινά ρουσφετοκόμματα θα ψάχνουν ρουσφετοψηφοφόρους με το κυάλι

  3. fantomas avatar
    fantomas 19/11/2010 09:15:47

    ΑΧ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣΤΗΝ ΔΕΗ ΠΕΙΡΑΙΑ.
    ΕΚΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.......
    ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ !!!! ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΦΑΣΗ Ή ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/11/2010 09:35:23

    Και ακόμη μεγαλύτερο σκάνδαλο από τους διορισμούς πρασινοφρουρών τη δεκαετία του '80 είναι ο διορισμός υπαλλήλων στους Δήμους, ανεξαρτήτως χρωμάτων. Οι ΟΤΑ είναι μέγα φυτώριο σκανδάλων, το έχει επισημάνει και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.

  5. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 19/11/2010 10:08:12

    Οι απολυσεις τω Δημοσιων Υπαλληλων θα γινουν ακριβως οπως προβλεπεται απο το Συνταγμα.Παυση λειτουργιας ενος αντιπαραγωγικου Δημοσιου Οργανισμου θα επιφερει, την αμεση παυση ολων των θεσεων που υπαγονται στον εν λογω Οργανισμο.Και αυτο βεβαια δεν θα αναλαβουν οι πανπονηροι πολιτικοι,καθοσον, εχει τεραστιο κοστος.Για το πολιτικο εννοω.Ολες οι αρμοδιοτητες αυτης της μορφης, εχουν εκχωρηθει στον Καλλικρατη.Δηλαδη τα Νοσοκομεια (ενεκα πληρους ανυπαρξιας ρευστου και ταυτοχρονης αδυναμιας δανειοδοτησης), θα τα κλεισουν οι Νεοι Περιφερειαρχες.Οι οποιο με την σειρα τους θα "εμπλεξουν" δια της υπογραφης και τους κατα τοπους Δημαρχους.Οσοι βεβαια δουλευουν σε Δημοτικες Αστυνομιες, Βιβλιοθηκες, Πινακοθηκες και οτιδηποτε "ακουμπαει" αυτο που λεμε Ευρυτερο Δημοσιο Τομεα, καλα ειναι απο τωρα να αρχιζουν να ψαχνουν για δουλεια. Σε ενα τετοιο "τσουναμι", οσο σατανικο και να ειναι το ΠΑΣΟΚ, δεν θα μπορεσει και κριμα (για ολους τους συμπολιτες/συνανθρωπους μας), να διασωσει τους δικους του..Προκειται περι αστειας εκδοχης.Η κατασταση μοιαζει με αυτο που λεμε "χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα", οποτε δεν υπαρχουν τετοια περιθωρια.Μεμονωμενα ενδεχομενως, αλλα ελαχιστα μολαταυτα.Σε τιποτα επι της παρουσης δεν βοηθα ο κομματικος διαχωρισμος. Το κοινωνικο προβλημα που θα επιφερουν αυτες οι αδικες κατα τα λοιπα "μεταρρυθμισεις" θα ειναι τεραστιο, καθως τα φαινομενα αποκοινωνικοποιησης, περιθωριοποιησης και οικτρης φτωχειας με οτι ολα αυτα συνεπαγονται θα οδηγησουν σε εντελως εκφυλιστικες καταστασεις.

  6. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 19/11/2010 10:19:14

    Συμφωνώ γενικώς με την κατάσταση. Ετσι ήταν από παλιά και έχουμε και μάρτυρα την πλατεία Κλαυθμώνος.

    Ομως το ότι η μια πλευρά είναι που έχει κάνει πιο πρόσφατα τα πιο πολλά αίσχη στον τομέα, αυτό δεν αθωώνει την άλλη.

    Δεν αρκεί δηλαδή να θεραπεύσουμε τις αδικίες του ΠαΣοΚ για να θεραπεύσουμε το πρόβλημα. Το πρόβλημα θα παραμείνει.

    Εχουν κάτι μπουμπούκια ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ...!

    Ολοι φταίνε. Διότι ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.
    Ολοι τα ίδια έκαναν και θα συνεχίσουν να τα κάνουν.

    Λαϊκό έλεγχο θέλουμε. Κι αν δεν αποκτήσουμε όσα κόμματα κι αν αλλάξουμε, όσους αρχηγούς, όσα κόμματα κι αν φτιάξουμε, θα καταλήγουμε πάντα εδώ.

    Εδώ που είμαστε τώρα: στο χείλος της καταστροφής.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 19/11/2010 11:30:38

      Συμφωνώ πως όλοι τα ίδια έκαναν, απλά έχοντας ζήσει και τα δυο κόμματα στο τιμόνι, βλέπω πως οι του πασόκ είναι πολύ πιο αποθρασυμένοι.
      Και εν πάση περιπτώσει, απ΄τη δεξιά δεν περίμενα ποτέ, ούτε περιμένω κάτι καλύτερο. Αυτοί όμως ξεγέλασαν το κοσμάκη με σοσιαλισμό, αξιοκρατία, ισότητα και άλλα τέτοια φούμαρα, και αποδείχθηκαν χειρότεροι του χειρότερου. Άρα είναι τριπλή η "αμαρτία" τους.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 19/11/2010 11:47:47

        Μετά από πολυετείς αναλύσεις κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μπερδέψαμε το αίτιο-αιτιατό στην σχέση κόμματος-διαφθοράς. (ουάου).

        Εξηγούμαι:
        Υπάρχει ένα κοινωνικο-οικονομικό πρωτόπλασμα διεφθαρμένων που λυμαίνεται τον δημόσιο βίο της χώρας, και κάθε φορά βρίσκει διέξοδο όπως μπορεί.

        ΟΙ ΙΔΙΟΙ άνθρωποι (πάστα ανθρώπων) είναι
        οι χαφιέδες,
        οι πρασινοφρουροί,
        οι δοσίλογοι,
        οι "καπετάνιοι"του εμφυλιου που κόβαν κεφάλια για να σκοτώσουν την ώρα τους,
        οι κάθε λογής υπουργοί και γ. γραμματείς,
        οι γερμανοτσολιάδες,
        οι διεφθαρμένοι και σαδιστές ινστρούχτορες,
        οι βασανιστές της χούντας
        οι πράσινοι τοπάρχες...

        Τα κόμματα απλώς έχουν πλέον παραδοθεί πλήρως στην διεφθαρμένη αυτή μάζα.

        Να γιατί μονο υπερ-δια-κομματικα υπάρχει πιθανότητα αλλάγής (που δεν τη βλέπω πριν την πλήρη και εξευτελιστική κατάρρευση).

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 19/11/2010 11:58:54

        @Strange Attractor + (A)θανάσης

        Οπως υποστηρίζει και ο (A)θανάσης υπάρχει μια "πάστα ανθρώπων" που συγχρωτίζεται με την εξουσία και τα κόμματα και κάνει τις "δουλειές" της.

        Ποσώς μας ενδιαφέρει αν ορισμένοι από αυτούς βρίσκονται στο ΚΚΕ, τη ΝΔ ή το ΠαΣοΚ. Εκτός κι αν ανήκουμε κι εμείς σ' αυτή την "πάστα" ή έστω στην ομάδα των μικρόνοων και αφελών κομματικών οπαδών.

        Και θέλουμε ντε και καλά, όταν μπει το δικό μας κόμμα στη ζυγαριά της κρίσης, να βρεθεί το λιγώτερο ένοχο από τα άλλα. Σιγά την φιλοδοξία πατριώτες. Σιγά την πατριωτική υπηρεσία έλληνές μου.

        Για αρρώστεια και θεραπεία μιλάμε εδώ. Δεν βαστάμε κομματική ζυγαριά ποιος τα 'κανε λιγώτερο χειρότερα από τον άλλον.

        Εχουμε μπροστά μας ένα σύμπλεγμα σε ΒΑΡΕΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ. Στο σύνολό του. Αυτό σημαίνει το "Όλοι ίδιοι είναι". Εχουν προσβληθεί όλοι οι πολιτικοί οργανισμοί από την ίδια ασθένεια. Η μόλυνση έχει εξαπλωθεί.

        Δεν έχει σχέση με κόμματα αυτό. Με "ιδεολογίες". Με αριστερούς και δεξιούς. Κι όποιος θέλει το πιστεύει.

        Οποιος ΔΕΝ θέλει, μπορεί ακόμη να επιμένει να ΨΗΦΙΖΕΙ και να βγάζει άρχοντες και αντιπροσώπους, ελπίζοντας πως η ψήφος του θα "πετύχει" τον αδιάφθορο και τον έντιμο.

        Αγνοώντας, (ηθελημένα; στρουθοκαμηλιστικά;) ότι η μόλυνση θα τον κάνει και αυτόν σαν και τους άλλους.

        Αυτά λέω εδώ μέσα εδώ κι ένα χρόνο.

        Κι επειδή αυτή η μόλυνση, Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ δηλαδή, ακυρώνει την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, και μας φέρνει στο σημείο που είμαστε τώρα, έχουμε ΠΡΩΤΟ πατριωτικό καθήκον, να την περιορίσουμε.

        Και μετά, συζητάμε και τα κομματικά μας. Τις "ιδεολογικές" μας διαφορές τέλος πάντων.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • victoria avatar
          victoria @ Θραξ Αναρμόδιος 19/11/2010 14:30:57

          Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορούμε να ζητάμε να αποδοθούν τα του καίσαρος τω καίσαρι και νόμος περί ευθύνης υπουργών κλπ (που συμφωνούμε), αλλά από την άλλη να μη μας ενδιαφέρει -ως ταπεινό και μικροκομματικό- το "αποτέλεσμα της ζυγαριάς" και να διαιωνίζουμε το όλοι ίδιο είναι. Πού είναι η απόδοση ευθυνών; Πώς θα θεραπεύσεις με τέτοιες γενικεύσεις;

          Υπάρχουν 'μικρόνοοι' άνθρωποι που ΨΗΦΙΣΑΝ, αλλά δεν πούλησαν την ψήφο τους και δεν περιμένουν ανταλλάγματα για αυτή.
          Με τη λογική αυτή, τους κάνουμε να αισθάνονται ακόμα πιο μ.... που ΔΕΝ μολύνθηκαν!
          Πώς το είπες... αφελείς.

          Αν τυχόν δηλαδή κάποιος είχε υιγή κίνητρα, τον ειρωνευόμαστε οι μεν γιατί δεν έπαιξε το γκανιάν παιχνίδι και οι δε γιατί είναι βλήτο και δεν κατάλαβε ότι δεν υπάρχει δημοκρατία ενώ αυτό υποτίθεται έχουμε. Α, και για όλα αυτά, φταίει κιόλας.

          Δεν έχεις άδικο σε πολλά που λες, αλλά μερικά τέτοια με κάνουν να θέλω να μεταναστεύσω.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ victoria 19/11/2010 14:41:12

            Η ψήφος πέφτει μια φορά στα 2 χρόνια (κατά μέσο όρο). Η διαδικασία, βαριά-βαριά, διαρκεί καμιά ώρα. Εμείς μιλάμε για τις υπόλοιπες 17.519 -κυρίως.

          • victoria avatar
            victoria @ victoria 19/11/2010 15:05:38

            Αν κάποιος έχει υγιή κίνητρα για την ψήφο (που είναι και το 'ανταλλάξιμο'), μπορεί να μην πουλιέται και τον υπόλοιπο καιρό.
            Δεν είναι απαραίτητο.

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ victoria 19/11/2010 15:50:58

            @victoria

            Με τον χαρακτηρισμό "μικρόνοες και αφελείς" θέλησα να χαρακτηρίσω αυτούς που επιμένουν ότι το δικό τους κόμμα είναι ΑΘΩΟ επειδή είναι το αντίπαλο κόμμα ΕΝΟΧΟ.

            Λόγω του παραμένουν πιστοί στην καμπάνια περί αθωότητας του δικού τους κόμματος. Και αρνούνται να δουν πως το όλο σύμπλεγμα πάσχει ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ.

            Η αθώωση της "δικής μας πλευράς", όταν γνωρίζουμε ότι ΚΑΙ η πλευρά μας συμμετέχει στο σύνολο που έτσι κι αλλιώς είναι μολυσμένο, δεν θεωρώ ότι είναι στάση σοφίας, ή κάτι που μας ωφελεί σαν σύνολο.

            Ουσιαστικά μια τέτοια στάση επιτρέπει στην φαυλότητα να διαιωνίζεται.

            Το σύστημα χρειάζεται κάθαρση. Πριν από οτιδήποτε άλλο. Πριν από ανάπτυξη, πριν από "μείγματα", πριν από οτιδήποτε.

            Οκ, όμως. Θα προσπαθήσω να χρησιμοποιώ πιο κομψούς και πιο ευγενείς χαρακτηρισμούς. Αλλά ζητάω κι από σένα να μην είσαι επιλεκτικά ευαίσθητη μόνο με τα δικά μου γραφόμενα. Εδώ μέσα γράφονται και γράφονται εμπάθειες, και θα έχεις την ευκαιρία αν θέλεις, να επιπλήξεις, πολύ χειρότερους από την αφεντιά μου.

            Θραξ Αναρμόδιος

          • victoria avatar
            victoria @ victoria 19/11/2010 16:44:57

            @Θραξ

            Είμαι ευαίσθητη, ακριβώς γιατί συμπεραίνω από αυτά που γράφεις ότι είσαι αυτό που λέμε 'καθαρός', γιαυτό ορισμένα που λες και αδικούν, πατάνε λίγο κάλο. Ήθελα να δώσω ελπίδα, γιατί έχω δει κάποιους να το παλεύουν το πράγμα, να είναι καθαροί και είναι κρίμα να εισπράττουν χλεύη και από τους μεν και τους δε (όπως σου έλεγα πιο πάνω). Αυτοί που πρώτα από όλους θα ήθελαν κάθαρση. Οι εμπαθείς δεν με αφορούν.

            Βέβαια έχεις δίκιο, οι καθαροί είναι λίγοι και δεν αρκούν. Ή μήπως αρκούν, με κάποια συνθήκη; Ίδωμεν.

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ victoria 19/11/2010 17:04:41

            @victoria

            Είμαι καθαρός Βικτώρια γιατί δεν έχω πάρει ακόμη μέρος. Αν πάρω μέρος δεν είναι καθόλου βέβαιο, δεν είμαι εγώ ο μεγαλόστομος καθόλου βέβαιος για τον εαυτό μου, ότι θα παραμείνω καθαρός.

            Πως να είμαι για τους άλλους;

            Χωρίς έλεγχο ρίχνουμε και τον έντιμο στον πειρασμό. Ο έλεγχος δεν είναι μόνο για τους φύσει άνομους και άρπαγες. Είναι για όλους. Είναι και για μένα. Να με κρατάει στο ίσο. Να μην παρεκτραπώ και βάλω το χέρι στο μέλι.

            Αν αφήνω το αυτοκίνητό μου ξεκλείδωτο (δεν έχω αυτοκίνητο, λέμε τώρα...) βάζω στον πειρασμό τον πιτσιρικά που πίνει καφέ στην απέναντι καφετέρια, κι είναι και πολύ καλό παιδί βέβαια, να το "πάρει" για μια βόλτα.

            Δηλαδή "η κλειδαριά είναι για να μην βάλει τον καλό άνθρωπο σε πειρασμό" όπως λέει ο πατέρας μου. Ο κακός θα κάνει πάντα αυτό που κάνει. Το θέμα με τον έλεγχο είναι να προφυλάξουμε τους έντιμους να μην παραστρατήσουν και να ελέγξουμε-δυσκολέψουμε τους ανέντιμους.

            Θραξ Αναρμόδιος

          • victoria avatar
            victoria @ victoria 19/11/2010 17:23:15

            Καμιάν αντίρρηση και δίκιο έχει ο πατέρας.
            Γιαυτό λέω αν, αν, κάποιος άμοιρος έτυχε και πήρε μέρος και πάραυτα αντιστάθηκε, δεν αξίζει αυτούς τους χαρακτηρισμούς (μην είναι και βρεμένος και δαρμένος, όχι εγώ, άλλοι καλύτεροι)..

  7. Μιχαήλ Μανωλόπουλος avatar
    Μιχαήλ Μανωλόπουλος 19/11/2010 10:27:28

    Εύκολα θα υπέγραφα το σχόλιο του strange Attractor αν εκεί που έγραφε ΠΑΣΟΚ έγραφε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ καθώς και με τις προφανείς υπόλοιπες αλλαγές!

  8. victoria avatar
    victoria 19/11/2010 10:49:00

    Δεν έζησα την περίοδο της επάρατου δεξιάς για να ξέρω, την περίοδο του επάρατου ΠΑΣΟΚ την εμπέδωσα όμως, εγώ όπως και πολλοί άλλοι που διαβάζουν αυτό το άρθρο. Μια σημαντική διαφορά είναι ότι ήταν και άλλες εποχές, ψυχροπολεμικές, φοβικές με τον κομμουνισμό, και ένα πλανήτη χωρισμένο σε φασίστες δικτάτορες, ή κόκκινους. Η Ελλάδα αντίστοιχα μοιρασμένη.
    Όμως η περίοδος ΠΑΣΟΚ υποτίθεται ήταν σε εποχή εν πολλοίς πολιτισμένων δημοκρατιών, που είχαν ξεπεραστεί τα μεταπολεμικά σύνδρομα ή που έπρεπε να έχουν ξεπεραστεί, αν θέλετε.

    Έπρεπε να αξιολογηθεί ο δημόσιος υπάλληλος. Χρόνια τώρα. Αλλά η νύχτα του Αγ. Βαρθολομαίου θα είναι για τους γαλάζιους, δεν φαντάζομαι να έχει κανείς αμφιβολία.

    Λαϊκό έλεγχο θέλω, όπως και έλεγχο από αδέκαστους ειδικούς (για να μη γίνουμε άρτον +θεάματα). Δεν ξέρω αν δεν υπάρχουν κόμματα, τι μπορεί να υπάρχει και πώς να είναι διαρθρωμένη η δημοκρατία μας. Όμως ξέρω ότι η ανθρώπινη φαυλότητα δεν είναι κομματικό χαρακτηριστικό, είναι χαρακτηριστικό προσωπικοτήτων (που ενθαρρύνεται συλλογικά, αλλά είναι να το'χεις). Θα το ξαναζήσουμε σε αυτά που θα δούμε να παίζονται στο δημόσιο.

  9. rider avatar
    rider 19/11/2010 11:46:41

    Σοδομα και Γομορα ελεγε η αειμνηστη Σαπφω Νοταρα πριν 40 χρονια και παμε καθε περσι και καλυτερα
    Τρομαρα μας τι φυλη ημαστε, οι μεγαλυτεροι παρτακιδες του κοσμου
    Ενω ζουμε σε ενα απο τους παραδεισους τις γης γεμισαμε διαβολους

  10. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 19/11/2010 12:00:36

    Όπως τα λέτε είναι.
    Θυμάστε τις ιστορίες με τα πούλμαν από την Θήβα για να διοριστούν στην Ολυμπιακή;

    Όμως επιμελώς φροντίσατε να καλύψετε ελάχιστα τις δύο περιόδους... Εντάξει για την μία τα είπατε, περί πιστοποιητικών κοινωνικών φρονημάτων, απλώς το μένος σας εξαντληθηκε στην περίοδο πασοκ. Λογικό, αφού ανήκετε στην άλλη πλευρά και το ότι κανείς από εσάς ή τους συγγενείς σας δεν είχε πρόβλημα προ του 81 να διοριστεί κάπου χωρίς να ξεφτυλιστεί περνώντας από τα τοπικά αστυνομικά τμήματα. Πάντως το αναφέρατε και καλά κάνατε.

    Η άλλη περίοδος αφορά την περίοδο Καραμανλή, όπου με την νέα σημιτική μόδα των συμβασιούχων διορίσατε και εκμεταλλευτήκατε στυγνα χιλιάδες παιδιά που τρέχαν στα κομματικά σας γραφεία και στις τοπικές οργανώσεις να τα βάλετε σε κάποιο υπουργειο ή οργανισμό παρακάμπτοντας τον ασεπ την ίδια ώρα που ο αρχηγός σας μιλούσε για "μηδενική ανοχή στην διαφθορά".

    Ο κόσμος όμως τα θυμάται αυτά. Και όχι μόνο τα θυμάται, αλλά βλέπει (όπως εγώ) τους φίλους και γνωστούς του νεοδημοκράτες (και μη) συμβασιούχους που τρέχαν στις τ.ο. ΝΔ και τελικά πήραν μια θεσούλα συμβασιούχου την περίοδο 2004-2009 να πετιούνται τώρα από το ίδιο το σύστημα που εξυπηρέτησαν.

    Και αυτό το σύστημα το φτιάξατε εσείς , το τελειοποίησε το πασοκ και στη συνέχεια κάνατε άνετη χρήση του ξανά

    • θανος avatar
      θανος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 19/11/2010 13:42:57

      σωστα ,μπραβο,αλλα που θα εβρισκαν αλλιως ψηφοφορους ;το ειπε και ο παγκαλος οι πολιτικοι των δυο κομματων παραβιασαν το συνταγμα ,και την ισοτητα των πολιτων,που ειχαν ορκιστει,και τι εγινε; τιποτα ,οι υπουργοι να καθησουν στο σκαμνι ολοι

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 19/11/2010 14:52:00

      Τού καθενός ή μνήμη είναι παράγωγο τής ηλικίας του αγαπητέ...Αλώβητε.
      Και από ότι γράφεται βλέπω ότι είστε... νεότατος!!

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ παγωτατζής 19/11/2010 18:33:13

        Αγαπητέ παγωτατζή δεν είστε σε θέση να κρίνετε ούτε να γνωρίζετε την

        ηλικία μου. Δεν αντιλαμβάνομαι το σχόλιό σας

  11. flight avatar
    flight 19/11/2010 13:39:26

    οπως παντα σωστος ο αττράκτορας. ετσι και χειρότερα είναι.

  12. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 19/11/2010 15:04:48

    Χαιρετε!!!!
    Διαβαζω τα σχολια σας και εχω να κανω μια απλη ερωτηση. Γνωριζετε προφανως οι περισσοτεροι τις περιφημες δηλωσεις Παγκαλου προ ημερων για το δημοσιο και οχι μονο. Εαν σημερα το βραδυ ο αρχηγος της ΝΔ πει τα ιδια για τους ΔΥ πως θα αντιδρασετε;;; Θελω τιμια και ειλικρινη απαντηση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ρήγας Φερραιος 19/11/2010 17:44:45

      Θα ετοιμάσουμε τις κρεμάλες....

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Strange Attractor 19/11/2010 17:52:16

        Μόνο;;;;

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Strange Attractor 19/11/2010 17:54:51

        (Σε παρακολουθω ανελλιπως!!!)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.