Η περίπτωση Άδωνι και οι ανεπάγγελτοι, τεμπέληδες υπουργάρες
12/06/2014 13:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η περίπτωση Άδωνι και οι ανεπάγγελτοι, τεμπέληδες υπουργάρες

Με το Άδωνι Γεωργιάδη μπορείς να διαφωνήσεις για χίλια δύο πράγματα. Για ένα όμως δεν μπορεί κανείς να πει τίποτε. Ότι δεν κρύφτηκε ποτέ. Όσο καιρό ήταν υπουργός Υγείας, ποτέ δεν κρύφτηκε στο άνετο γραφειάκι του.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης θα είναι ο νέος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ.. Την ανακοίνωση έκανε σήμερα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ύστερα από συνάντηση τους στο Μέγαρο Μαξίμου, λέγοντας πως ο κ. Γεωργιάδης είναι «από τα πιο άξια, ικανά και μαχητικά στελέχη που διαθέτει η παράταξη».

Με το Άδωνι Γεωργιάδη μπορείς να διαφωνήσεις για χίλια δύο πράγματα. Ότι είναι τηλεπαραθυράτος, ότι περνούσε πολύ χρόνο στην τηλεόραση και τα social media. Κάποιοι τον χαρακτήρισαν πολύ… δεξιό ή πολύ λαϊκιστή. Άλλοι, κυρίως κάποιοι ανεπάγγελτοι αριστεροί του είπαν ότι είναι τηλεπωλητής βιβλίων λες και είναι ντροπή να εργάζεσαι.

Μέχρι και την προσωπική του ζωή, την Μανωλίδου, τον χαρακτηρισμό «μπουμπούκος» και τις μύριες εκρήξεις του κ. Γεωργιάδη μπορεί κανείς να θυμηθεί και να τον κατηγορήσει.

Για ένα όμως δεν μπορεί κανείς να πει τίποτε. Ότι ο Άδωνις δεν κρύφτηκε ποτέ. Όσο καιρό ήταν υπουργός Υγείας, ποτέ δεν κρύφτηκε στο άνετο γραφειάκι του. Ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή, ήταν στα νοσοκομεία αντιμέτωπος με τους εργαζόμενους και κινδύνευσε να φάει ξύλο. Ήρθε σε αντιπαράθεση με όλους και άνοιξε μέτωπα παντού. Αλήθεια, τελικά όποιος υπουργός δεν ανοίγει μέτωπα είναι άξιος και ικανός ή μήπως είναι ένας αδιάφορος πολιτικός που δεν κάνει τίποτε, δεν έρχεται σε ρήξεις και δεν αλλάζει αυτά που πρέπει να αλλάξει;

Δεν έχουμε καμιά υποχρέωση να υποστηρίξουμε τον κ. Γεωργιάδη. Και τα λάθη του τα έκανε και τον εαυτό του αδίκησε. Ωστόσο, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να κάνουμε την αντιπαραβολή με τους υπουργούς που πέρασαν και δεν ακούμπησαν. Υπήρχαν και υπάρχουν κυβερνητικά στελέχη που δεν ξέρουμε καν ότι βρίσκονται στην κυβέρνηση. Άχρωμοι, άοσμοι και άγευστοι, μια πολιτική σούπα που υπάρχει απλά και μόνο για να έχει κάποιου είδους εξουσία και έναν καλό μισθό αλλά και για να βολεύει όσους δικούς του μπορεί. Τέτοιοι υπουργοί υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν.

Τουλάχιστον ο Άδωνις με τα χίλια μειονεκτήματά του, πάλεψε γι’ αυτό που πίστευε ότι πρέπει να γίνει. Οι άλλοι υπουργάρες που κάνουν αισθητή την παρουσία τους μόνο όταν κυκλοφορούν με τις μαύρες λιμουζίνες, τι να πουν;

Και τελικά τι χρειάζεται αυτή η χώρα περισσότερα σ’ αυτές τις κρίσιμες στιγμές. Ανθρώπους που σπάνε αυγά για να κάνουν ομελέτα, ακόμη κι αν δεν τα καταφέρνουν ή τεμπέληδες και ανεπάγγελτους αριστερούς, κεντρώους και δεξιούς που γίνονται πολιτικοί μόνο για δημόσιες σχέσεις;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kritwn avatar
    kritwn 12/06/2014 14:25:52

    Ο Άδωνις είναι υπερεκτιμημένος. Επειδή φωνάζει όλη την ώρα και τσακώνεται με τους πάντες μένει η εντύπωση ότι πολεμάει κατεστημένα συμφέροντα και συντεχνίες. Επί της ουσίας όμως ελάχιστα πράγματα άλλαξαν. Τα φαρμακεία ήταν και παραμένουν κλειστό επάγγελμα. Τσακώθηκε με όλους τους φαρμακοποιούς και στο τέλος έκανε μια τρύπα στο νερό. Ο ΕΟΠΥΥ υπολειτουργεί, τα γερόντια τρέχουν σε ιδιώτες γιατρούς για να τους γράψουν τις συνταγές, τα νοσοκομεία είναι υποστελεχωμένα και γενικώς επικρατεί ένα μπάχαλο. Κατά τα άλλα ο Άδωνις επαίρεται πως έκανε τομές στην Υγεία.

    • Q-nihilsim avatar
      Q-nihilsim @ kritwn 12/06/2014 14:44:49

      Πόσο διάστημα έμεινε στο Υπ. Υγείας ο Άδωνις και γενικά ο κάθε Υπουργός; Πιστεύει κανείς ότι σε 1-2 χρόνια μπορεί κάποιος να συμμαζέψει τα πάντα; Άποψη μου είναι ότι μια κυβέρνηση πρέπει να κάνει επιλογές τετραετίας.

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ kritwn 12/06/2014 16:29:47

      αναφέρεσαι στα λαμόγια. άρα καλά έπραξε. στην αγγλία έπαιρνα την ασπιρίνη στο σούπερ μάρκετ, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να μου τη μοσχοπουλήσει ο φαρμακοτρίφτης.

      • ανωνυμος avatar
        ανωνυμος @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/06/2014 23:35:14

        και για να έχουμε καλό ρώτημα ... πόσο είχε η ασπιρίνη στο σούπερ μάρκετ και πόσο στην μοσχοπουλάει εδώ ο αισχροκερδής φαρμακοτρίφτης ;

    • Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
      Κάνω ότι δεν βλέπω @ kritwn 12/06/2014 16:33:45

      Εγώ πάντως νοσηλεύτηκα την Κυριακή σε κρατικό νοσοκομείο και ως ανασφάλιστος δεν πλήρωσα τίποτα. Τον Άδωνι τον ζαχαρώνετε, τον λιγουρεύεστε και τον λιμπίζεστε κατά βάθος, αλλά σαν την αλεπού τον κάνετε κρεμαστάρια.

    • Αθηνών πολίτης avatar
      Αθηνών πολίτης @ kritwn 12/06/2014 17:40:49

      Τον αδικείς κατάφορα. Σε πρόσφατη επίσκεψη σε νοσοκομεία για αντιμετώπιση συμβάντος συγγενικού μου προσώπου παρατήρησα ότι όλα δούλευαν ικανοποιητικά. Η αντιμετώπιση όπου χρειάστηκε ήταν άριστη όπως και οι υποδομές.Είχα ακούσει τόσα άσχημα για τα νοσοκομεία που εξεπλάγησα θετικά. Δεν έχω πραγματικά κανένα λόγο για υπεράσπιση του Άδωνη. Όσο για τον ΕΟΠΥΥ που αναφέρεις όσες φορές εγώ προσωπικά χρειάστηκα κάτιδεν ταλαιπωρήθηκα καθόλου και προπαντώς δεν έχω πληρώσει κάτιέξτρα. Νομίζω ότι τέτοιοι υπουργοί σαν τον Γεωργιάδη δύσκολα θα ξαναβρεθούν.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ Α avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ Α @ Αθηνών πολίτης 12/06/2014 21:38:05

        Κι εσύ φίλε Αθηνών πολίτη αδικείς κατάφωρα τον Ανδρέα Λυκουρέντζο ο οποίος έκανε πολύ καλύτερη δουλεια απο τον Αδωνι και μάλιστα αθόρυβη. Αυτά που λες εσύ για το συγγενικό σου πρόσωπο, εγώ δυστυχώς τα έζησα ο ίδιος τον Απρίλιο του 2013 λόγω αυτοκινητικου ατυχήματος με συντριπτικό κάταγμα στο δεξί μου χέρι και αιμάτωμα στον εγκέφαλο απο χτύπημα στο μέτωπο. Η αντιμετώπισή όπου χρειάστηκε ήταν περισσότερο απο άριστη όπως και οι υποδομές και κυρίως τα υλικά του χειρουργείου. Ο Λυκουρέντζος παρέδωσε έτοιμη την πίττα στον Αδωνι ο οποίος την εκμεταλλεύτηκε δεόντως τηλεοπτικά, ως επαγγελματίας του είδους . Δημιούργησε με τη μέθοδο του "θορύβου" την εντύπωση οτι κάτι έκανε, ενώ δεν έκανε τίποτα περισσότερο απο τον Λυκουρέντζο. Μην παρασύρεστε απο τηλεοπτηκές πομφόλυγες τύπου Αδωνι, Λοβέρδου ή Τόνυ Μπλαιρ. Είναι καθαρά διαφημιστικά προιόντα χωρίς περιεχόμενο. Μόνο περιτύλιγμα...

    • GLAD avatar
      GLAD @ kritwn 12/06/2014 18:17:17

      Το κύκλωμα είναι γιατροί, φαρμακοποιοί , ασφαλιστικές εταιρείες , φαρμακοβιομηχανίες , εταιρείες ιατρικού εξοπλισμού , υπάλληλοι νοσοκομείων κλπ. Δεν υπάρχει ούτε ένας εξ αυτών που να μη αισχροκερδεί με όχημα του κέρδους , κυρίως τους ηλικιωμένους . Στην ηλικία που είμαι δεν θυμάμαι ποτέ να συνέβαινε , αυτό που συμβαίνει τώρα με τους ηλικιωμένους . Βαλίτσες τα φάρμακα , άπειρες εξετάσεις για "ψίλου πήδημα". Αν επιπρόσθετα ληφθεί υπόψη , ότι σχεδόν κανένας από τους τωρινούς ασφαλισμένους δεν πλήρωσε σχεδόν τίποτα στην ενεργή οικονομικά ηλικία του , εν σχέσει προς τις σημερινές οικονομικές απαιτήσεις του "κυκλώματος" , τότε καταλαβαίνει κανείς ότι δεν φτάνει μόνο ένας Γεωργιάδης ή ο κάθε Γεωργιάδης , αλλά ούτε Σαμαράς , ούτε Μέρκελ , κλπ. Από που να αρχίσει κανείς ? Εν μέσω τεράστιας κρίσης , μιλάμε για "επαγγέλματα" που ακόμη θησαυρίζουν και όπως πάντα τα περισσότερα "μαύρα" για πολλούς . Όσον αφορά τον ίδιο τον Γεωργιάδη , αρχίζοντας από τα αρνητικά του θα έλεγα και εγώ ότι από ένα σημείο και μετά ήταν ενοχλητική η συνεχής παρουσία του στην τηλεόραση και μάλιστα εν μέσω ανθρώπων (δημοσιογράφων) συστηματικά στρατευμένων πολιτικά (πάει το λειτούργημα δηλαδή) που κατά το πλείστον για αυτόν τον λόγο (επειδή δηλαδή στην ουσία ασκούν απροκάλυπτη ή κεκαλυμμένη προπαγάνδα και όχι δημοσιογραφία) ήταν και είναι αποκρουστικοί . Εκτέθηκε περισσότερο απ' ότι ίσως έπρεπε , αλλά ίσως κάτι παρά πάνω ήξερε αυτός , αν ληφθεί υπόψη ο βεβαιωμένος πλέον τρόπος βάσει του οποίου κρίνει και ψηφίζει το συντριπτικό ποσοστό των Ελλήνων. Απλά όποιους βλέπει στην τηλεόραση. Στα θετικά του όμως πρέπει να του αναγνωρισθούν , το πολύ καλό γνωστικό του "περιεχόμενο" (ακόμη και αν δεν έχει τεχνικές - οικονομικές γνώσεις) που σε συνάρτηση με τις ξεκάθαρες ιδεολογικές του απόψεις , του επιτρέπουν να διατυπώνει θέσεις που δύσκολα μπορούν να αντιμετωπίσουν οι συνομιλητές του και ιδιαίτερα οι Αριστεροί που είναι αυθεντίες "στο παιχνίδι" του να μιλάμε ώρες χωρίς να λέμε τίποτα ή στο πως θα φέρουμε τον συνομιλητή "στο δικό μας γήπεδο". Εξ ου και οι έντονα αρνητικές απόψεις και χαρακτηρισμοί τους για το πρόσωπό του. Επίσης φαίνεται ότι είναι τίμιος , εργατικός , ευθύς , κοσμικός και άνθρωπος με καλή αισθητική . Εγώ τουλάχιστον θα τον ψηφίσω αν συνεχίσει να είναι έτσι.

      • ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ GLAD 12/06/2014 20:58:09

        Μαζί σου κι' εγω,ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ!! εν αντιθέση με κάτι αλλους λεβεντες της παράταξης που μας κοιτούν απ'τον ουρανό.

        • Fotini avatar
          Fotini @ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 12/06/2014 22:14:21

          Συμφωνῶ! ῾Ο μόνος πού δέν διστάζει νά τά βάζη μέ τούς θολοκουλτουριάριδες ἀριστερούς.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ Α avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ Α @ Fotini 12/06/2014 22:36:16

            Ακριβώς! Αντί να κάνει τη δουλειά του τά βάζει μέ τούς θολοκουλτουριάριδες ἀριστερούς και ενθουσιάζει την "κερκίδα" εξαπατώντας τους ψηφοφόρους οτι δήθεν τα βάζει με τους φαρμακοβιομήχανους καπιταλιστές και τους κεφαλαιούχους φαρμακοποιούς ...

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ ΓΙΑΝΝΗΣ Α 13/06/2014 08:40:58

            Γιατί, δεν τα έβαλε με "...φαρμακοβιομήχανους καπιταλιστές και τους κεφαλαιούχους φαρμακοποιούς..."; Ξεχνάς πόσο ξεφυλλίστηκε ο τσυριζας και ο alexis με το Νομοσχέδιο για τα γεννόσημα; Ξεχνάς το μένος του Γιαννακόπουλου μέσα από τις α(θ)λήτικες λαχανοφυλλάδες του; Μα καλά, μνήμη χρυσόψαρου έχεις; Ο λαός δεν πρέπει να ξεχνά, τι σημαίνει Αριστερά.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ Α avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ Α @ πΔπ 13/06/2014 14:38:54

            Τριπλασίασε την ίδα συμμετοχή των ασφαλισμένων στα φάρμακα αντί να την καταργήσει αφου έκοψε τα κέρδη των φαρμακοβιομηχάνων...

          • my way avatar
            my way @ Fotini 13/06/2014 18:46:49

            Ε, τότε να τον βάλουμε να "κοκορομαχεί" αντί να ασκεί πολιτική, γιατί η πολιτική του απέβη ζημιογόνος για τον χρήστη των υπηρεσιών υγείας.

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ my way 13/06/2014 19:00:13

            Μην παραπαίρνετε φόρα... Δεν ήρθε ακόμα η ώρα της "Επανάστασης" της αρπαχτής και του Σοσιαληστρισμού!.. Άντε μπράβο. Που βρήκατε ευκαιρία..

          • my way avatar
            my way @ Θόδωρος 17.06.201? 16/06/2014 07:38:44

            Αυτό πάλι, πώς σου προέκυψε; Είδες κάνα κακό όνειρο και αλάφιασες;

    • Αντώνης avatar
      Αντώνης @ kritwn 14/06/2014 19:58:35

      Πόσο ακόμα να ανοίξει το επάγγελμα των φαρμακοπωλητών; Φιλοξενούσα κάποιους αλλοδαπούς φίλους και θυμάμαι που τους έκανε εντύπωση πόσα πολλά φαρμακεία υπάρχουν!

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ kritwn 15/06/2014 23:12:27

      Ρωτηστε τους φαρμακοβιομηχανους που τον εχουν επικηρύξει τον Αδωνι... Οτι και να λετε ο Αδωνις και εργο εκανε και με το φαυλο καθεστως φαρμακοβιομηχανων - επιορκων ιατρων τα εβαλε ΚΑΙ μοιρασε πολυ πονο σε ολα τα αριστερα λαμογια που δεν ειχαν συνηθισει να τους καρπαζωνουν σε συζητησεις...βλεπετε ο Αδωνις δεν ειναι απο τα γλυκα αγορακια που θα υποταχτουν στον αριστερο φασισμο των ΜΜΕ, αντιδρα και τους ξεβρακωνει γιαυτο και δεχεται τετοια επιθεση απο αυτο το αθλιο συστημα. Δυστυχως για τα συριζαρια ο εφιαλτης τους ειναι ακομη εδω και καλα κανουν και ανησυχουν...

      • my way avatar
        my way @ Νικηφορος Φωκας 16/06/2014 07:26:45

        Ξεκαθαρίζω ότι καμμία σχέση έχω με τον χώρο, παρά μόνο ως χρήστης των υπηρεσιών υγείας και απορώ: Πώς μπορείς και εξυμνείς πολιτική που αύξησε κατά πολύ το κόστος των παρεχομένων υπηρεσιών για όλους τους ασφαλισμένους; Πώς μπορείς και εξυμνείς πολιτική που συνέδραμε στην εξάπλωση των αεριτζήδικων επιχειρήσεων των καρτών υγείας και των τηλεφώνων για ιατρικά και νοσοκομειακά ραντεβού, που αν κρίνω από τον τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό χρόνο που καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις τους, κάνουν χρυσές δουλειές; Πώς μπορείς και εξυμνείς πολιτική που διορίζει σε δημόσια θέση τον Γιάννη Δαραβίγκα και αφήνει παραπονεμένες την Βίκυ Μιχαλονάκου και την Ελεάνα Παγουρά;

        • Νικηφορος Φωκας avatar
          Νικηφορος Φωκας @ my way 16/06/2014 14:51:59

          Και φυσικα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα λετε... Ουδεις εξυμνει μια περιοριστικη πολιτικη , εξυμνει ομως την αριστη διαχειριση της -κατω απο τις δεδομενες συνθηκες- που εφεραν για πρωτη φορα αποτελεσματα και χτυπησαν φαρμακοβιομηχανιες που θησαυριζαν και επιορκους γιατρους που λυμαινονταν τον πονο του απλου φτωχου Ελληνα... Ο Δαραβιγκας (χωρις να απολογουμαι γιαυτον) ηταν τουλαχιστον ΑΜΙΣΘΟΣ (μια λεξη που η αριστερα δεν την εχει στο λεξιλογιο της) και εχει να επιδειξει 30 χρονια αγωνα κατα των ναρκωτικων.... οσο για την Μιχαλονακου και την Παγουρα που λετε ειναι παραπονεμενες, απλα φροντιστε να τις αξιοποιησετε εσεις οταν και οποτε ερθετε στην εξουσια (να λεμε και καμμια μαλακια να περνα και η ωρα δηλαδη..) μαζι με τα φυντανια σας που καβαλουν καροτα για να την βρουν (εκτος του καλαμιου..) ουτως ωστε φτασετε στην σοσιαληστρικη κοινωνια που ονειρευεσθε τις καλοκαιρινες νυχτες.

          • my way avatar
            my way @ Νικηφορος Φωκας 18/06/2014 13:13:14

            Ο άριστος επιβραβεύτηκε δια της αποπομπής του! Κάτι θα ξέρει ο αποπέμψας. Υ.Γ: Επειδή ΕΜΕΙΣ διακυβερνώντας, χρησιμοποιούμε ενίοτε και άχρηστους, τέτοια παρτάλια όμως, ποτέ.

        • Η άλυτη εξίσωση avatar
          Η άλυτη εξίσωση @ my way 16/06/2014 15:42:02

          Μια χαρά το μπορείς να τα εξυμνείς όλα αυτά my way, όταν εσύ απευθύνεσαι στο Ιατρικό Κέντρο και στους ακριβοπληρωμένους και ικανότατους Ιατρούς του Ιδ.Τομέα για την προσωπική σου εξυπηρέτηση σε ζητήματα υγείας. Το πόπολο, ας πάει να κουρευτεί. Κι όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, τότε ο κάθε συνεπής Λαϊκιστής Φασίστας, επικαλείται πια τη φτήνεια που τον χαρακτηρίζει, σκύβει στις κλειδαρότρυπες και καταλήγει στα καρότα και στους ...λαγούς :-). Λές κι έχει περιθώριο ο ..άμεμπτος να μας μιλάει γι αυτού του ...είδους το σχοινί, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (Ν.Δ) ΤΟΟΟΟΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΟΟΣΩΝ - σε όλους γνωστών-,ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΩΝ !!! Έλεος πια με τη μικροαστική και μίζερη υποκρισία, της ακροδεξιάς πλέμπας!

          • Νικηφορος Φωκας avatar
            Νικηφορος Φωκας @ Η άλυτη εξίσωση 17/06/2014 16:09:51

            Ιδιωτικα ιατρεια και σχολεια και πανεπιστημια (εξωτερικου) ειναι σχεδον προνομιο της φασιστοαριστερας (συριζαρια και ΡΗΜΑΔιτες) . Χαιρομαι ακομη πιο πολυ γιατι μοιραζει απλετο πονο ο Αδωνις στα απλυτα φασιστοειδη της ακρας αριστερας που θα πρεπει πια να το παρουν αποφαση οτι παρηλθαν ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ οι χρονοι εκεινοι που θα αλωνιζουν ,θα τραμπουκιζουν και δεν θα λογοδοτουν...

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Νικηφορος Φωκας 18/06/2014 12:45:36

            :-) Ο άθλιος πλασιέ της χυδαιότητας, πολύ σύντομα θα μοιράζει μονάχα σαρκασμό και γέλιο. Όσο και να γλείφει απεγνωσμένα τον κ. Α.Σαμαρά που μέχρι προχθές έφτυνε, λίγα είναι τα ψωμιά του. Ξέρει καλά ο ....Προϊστάμενος πόσα φίδια τρέφει εξ ανάγκης στον κόρφο του και ένα-ένα, μάλλον με κάποιον τρόπο επιχειρεί να τα ξεδοντιάζει... Δυστυχώς, αφού έχουν προκαλέσει πριν, ανυπολόγιστες συμφορές στο κοινωνικό σύνολο.... Αυτό το χρεώνεται και το πληρώνει ακριβά. Υ.Γ : Όλα όσα ...ξορκίζετε και τόσο φοβάστε, θα σας συμβούν πολύ σύντομα. Τα έλκετε ! Χαλαρώστε. Είναι αναπόφευκτο.

          • Νικηφορος Φωκας avatar
            Νικηφορος Φωκας @ Η άλυτη εξίσωση 18/06/2014 19:10:06

            Oσο παρακολουθω την λυσσα της ακρας αριστερας εναντιον του Αδωνι τοσο περισσοτερο αυτος ανεβαινει στην εκτιμηση μου. Θα βγαλατε αφρους φανταζομαι οταν θα μαθατε οτι ο Αδωνις και σαν υπουργος Ναυτιλιας (εστω κια για λιγους μηνες) εκανε επανασταση με την απελευθερωση της Ελληνικης κρουαζιερες απο τα δεσμα του αριστερων κοπροσκυλων εργατεμπορων και ετσι φετος απολαμβανουμε την Ελληνικη κρουαζιερα να ειναι ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ στέλνοντας 38 δισεκατομμυρια στην πατριδα μας... ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ 'ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΙΔΙΚΟ' ....τα ιδια παθανε και οι επιορκοι γιατροι και οι αναλγητοι φαρμακοβιομηχανοι.. Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ (και παλι δεξιος) ΕΔΩΣΕ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ Η ΜΗ.. ε ειναι να μην βγαζετε αφρους ? Περαστικα σας ..

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Νικηφορος Φωκας 18/06/2014 19:50:54

            :-) Πλάκα έχετε. Αυτό το ... εξωγήινο δαιμόνιο που βγάζει αφρούς από το στόμα και πετάει φλόγες απ΄τ΄αυτιά, - μη σκιάζεστε -, είναι ο αλλόφρων εαυτός σας που σας χαμογελάει στον καθρέφτη! Κανείς άλλος δεν ...λυσσάει. Κανείς δεν επιτίθεται ενάντια στο ασήμαντο αυτό ψυχοπροβληματικό ανθρωπάκι που υμνείτε. Απλά, επειδή οι συγκυρίες, η παρακμή κι ο εκφυλισμός της διανοητικοψυχικής κατάστασης των δεξιών ψηφοφόρων, το οδήγησε αρχικά στο Κυνοβούλιο και μετά από την...πάνσοφη κρίση του Υπευθύνου, στα ανώτατα αξιώματα, το σχολιάζουμε με την απαξίωση που του αναλογεί. Λόγω της αξεστοσύνης, του άθλιου κυνισμού και της ακαλλιέργητης φύσης του. Απλά υπογραμμίζουμε τον ξεπεσμό. Εσείς βεβαίως μπορείτε να υμνείτε το ...ίνδαλμά σας, μιας και είναι γνωστό τοις πάσι, πως πάντα ο ‘’ όμοιος ομοίω αυτώ πελάζει’’. Όσο για το τι ....έδωσε ο διαταραγμένος δυστυχής πλασιέ, αφήστε να το κρίνουνε οι ασφαλισμένοι και οι 3.000.000 ανασφάλιστοι πολίτες ΠΟΥ (και γι αυτήν την ...προσφορά), ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ. Καλό κουράγιο…..

          • my way avatar
            my way @ Νικηφορος Φωκας 18/06/2014 20:18:10

            Θα πρέπει να σταματήσεις να επαναλαμβάνεσαι. Ποσώς μας ενδιαφέρει η αντιμετώπιση των παρόχων των υπηρεσιών υγείας. Μας ενδιαφέρει ο ασφαλισμένος πολίτης. Η ποιότητα της περίθαλψης που απολαμβάνει και οπωσδήποτε η κατακόρυφη αύξηση του κόστους με την οποία επιβαρύνθηκε. Για τους άθλους αυτούς, του Αδώνιδος, έχεις κάτι να μας πεις;

  2. kathimerinos avatar
    kathimerinos 12/06/2014 15:53:42

    το αποτελεσμα ειναι αυτο: καρτες υγειας ιδιωτικες

  3. NikosP avatar
    NikosP 12/06/2014 17:28:39

    Οι άνθρωποι δεν ειναι βιβλία. τα αποτελέσματα τις πολιτικής του θα τα πληρώσουμε ακριβά μακροπρόθεσμα. Όι ασθενείς πρέπει να προλαβαίνουν τις ασθένειες στο αρχικό στάδιο, μετά το κόστος αυξάνεται εκθετικα. Όλοι οι ασθενείς έπρεπε να είχαν εντελώς δωρεάν κάλυψη μεχρι ενα πόσο η αριθμό επιςκεψεων ανάλογα με την ηλικία και την κατάσταση της υγείας τους. Οσο λάθος ήταν η πολιτική των φόρων στα καύσιμα, που επίσης υποστήριξε με μανία, άλλο τόσο λάθος ειναι η πολιτική στην υγεία.

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ NikosP 13/06/2014 03:58:51

      με πια στοιχεια το λες αυτό Γιατί ο Γεωργιάδης δεν έκανε του γούστου του. Έφερε στο τραπέζι τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας και μετά αφού έκανε τις αλλαγές μέτρησε το αποτέλεσμα. ?

  4. my way avatar
    my way 12/06/2014 18:41:11

    Αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο, τον χρήστη των υπηρεσιών υγείας είναι η ποιότητα που απολαμβάνει και το κόστος που πληρώνει γι' αυτές. Δεν τον ενδιαφέρουν οι κόντρες του Υπουργείου με τους παρόχους των υπηρεσιών αυτών. Επειδή λοιπόν και η ποιότητα ευτελίστηκε και το κόστος αυξήθηκε, ο Α. Γεωργιάδης είναι ένας αποτυχημένος Υπουργός. Αν συνδυάσουμε και την εξαλλοσύνη του, ε, τότε έπρεπε να πάει σπίτι του και όχι να εισπράττει εύσημα.

  5. warrior avatar
    warrior 12/06/2014 18:54:36

    Ο Άδωνις δεν κρύφτηκε ποτέ όχι επειδή είναι ένας θαρραλέος πολιτικός που υπερασπίζεται με πάθος τις απόψεις του, αλλά επειδή είναι ένα ψυχωτικό τηλε-πρεζάκι που αυτοϊκανοποιείται με την εικόνα του στη μικρή οθόνη, όπως απέδειξε περίτρανα χιλιάδες φορές και ιδίως με τη σπουδή του να ξαναγυρίσει στην αλήστου μνήμης εκπομπή τηλεπωλήσεων παρέα με τον αδερφό του την επαύριον της αντικατάστασής του στο Υπουργείο Υγείας. Μη μπλέκουμε το θάρρος με τον ψυχωτικό ναρκισσισμό και τη φιλαυτία.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ warrior 13/06/2014 13:06:00

      Με το που είδα το υβρεολόγιο του σχολίου σου (και ενθυμούμενος παλιότερα «εργολαβικά» σχόλιά σου εδώ πέρα), το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό είναι ότι, πιθανότατα, με κάποια ενέργειά του, ο Γεωργιάδης χάλασε τη μανέστρα του λόμπυ της ντροπής, το οποίο διακονείς, και αυτός είναι ο λόγος για τις τσιρίδες σου. Με μια πρόχειρη αναζήτηση, πιθανότατα πρόκειται για το βιβλίο «Ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα - Ο μύθος καταρρέει». Εκεί μέσα, με παραπομπές απευθείας στις πηγές της αρχαίας Γραμματείας, καταρρίπτεται η ευρέως διαδεδομένη πλήν τέρμα εσφαλμένη, όσο δεν πάει άλλο, εντύπωση ότι δήθεν οι αρχαίοι θεωρούσαν ανεκτή συμπεριφορά την εν λόγω εκτροπή. Μπράβο στον Γεωργιάδη για το βιβλίο του αυτό. Εσείς θέλετε πολιτικούς γατάκια, να σας δίνουν ... χώρο.

      • warrior avatar
        warrior @ ΚΜ 13/06/2014 18:27:18

        Λοιπόν, τώρα που το σκέφτομαι, έχετε απόλυτο δίκιο. Ο Γεωργιάδης δεν έχει απολύτως κανέναν εθισμό με την τηλεόραση, απλά υπέκυπτε στις λυσσώδεις πιέσεις των τηλεοπτικών σταθμών που διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους για μια δήλωσή του. Ήταν και παραμένει ταγμένος στις αρχές της σοβαρότητας, της μετριοπάθειας, της συνετής επιχειρηματολογίας, της ταπεινότητας και της υποδειγματικής δημόσιας παρουσίας, τις οποίες υπηρετούσε πάντοτε και εξακολουθεί μέχρι σήμερα να υπηρετεί με ζήλο και αυταπάρνηση. Ζητώ συγγνώμη για το ανωτέρω σχόλιό μου.

      • Franc- avatar
        Franc- @ ΚΜ 18/06/2014 22:34:39

        Εχεις δίκιο φίλε ΚΜ , Και ο Τσίπρας απο 4% πήγε στο 27% και συνεχίζει διότι προφανώς χαλάει τη μανέστρα σε πολλά λόμπυ και κυρίως σ΄αυτό της Μέρκελ. Για να έρχεται αυτή δυό φορές στην Ελλάδα και να μας πιέζει να μην τον ψηφίσουμε είναι προφανές οτι τον φοβάται γιατί είναι άξιος.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Franc- 18/06/2014 22:43:48

          Εσένανε, καλημέρα σου λένε, «Τσίπρας» απαντάς! Να το κοιτάξεις...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ warrior 13/06/2014 13:37:21

      Φαρμακοποιός ( με εξασφαλισμένο ποσοστό κέρδους και το κράτος να εγγυάται πως κανεις δεν θα ανοίξει κοντά σας) ή πρωην ΙΚΑΤζης με ωράριο 11-13:30 και "δεν προλαβαίνω να σας δω , περάστε το απόγευμα από το ιατρείο μου" ; Ή απλά οπαδός της ομάδος φαρμακοβιομηχάνου του οποίου η αθλητική εφημερίδα έδωσε σήμα ( "μαύρο στον Άδωνι) όταν τους έκοψε τις υπερτιμολογήσεις; Σε κάθε περίπτωση, στο χώρο της υγείας, για να χρησιμοποιήσω έκφρασή του "μασαμπούκα τέλος". Πόνεσαν οι μεταρρυθμίσεις του Άδωνη , αλλά δεν πειράζει. Θα ρθει ο Τσίπρας και θα ξανακάνει μεταγραφές με υπερτιμολογήσεις η πανάθα, θα ξανατροφοδοτούν το ιδιωτικό ιατρείο με εκβιασμούς οι Ικατζήδες και ο Λουράντος θα ξανακάνει τζίρο 1 εκ. ευρώ στον ΕΟΠΥΥ( γιατί τόσο έκανε με τα λεφτά των κορόιδων)...

      • warrior avatar
        warrior @ Κώστας ΜΠ 13/06/2014 18:29:42

        Αν γνωρίζατε και ανάγνωση, θα αντιλαμβανόσασταν ότι δεν έκανα το παραμικρό σχόλιο για την πολιτική που εφάρμοσε. Το σχόλιό μου αφορούσε στην ανάρτηση του antinews για τη δημόσια παρουσία του Γεωργιάδη και το δήθεν "θάρρος" του. Ως εκ τούτου, μόλις ξεχωρίσετε τα αμπελοφάσουλα από τις βρούβες, τα ξαναλέμε.

  6. Ποντομέδων avatar
    Ποντομέδων 12/06/2014 19:16:01

    Το "φωνάζει" και "τσακώνεται" είναι απόρροια της έκδηλης προκατάληψης μερικών, που δεν μπορούν να δουν τίποτα πέρα από την εμπάθεια τους και αναμασούν καραμελίτσες σαν εξυπνάκηδες του γλυκού νερού. Αν δεν ξεχείλιζε αυτή η εμπάθεια, θα αναγνώριζαν την απαράμιλλη εργατικότητα, το θάρρος της γνώμης, την παρρησία του,την ακαταμάχητη επιχειρηματολογία του, τον άψογο ελληνικό λόγο του, την ανεπανάληπτη ενημέρωση του πάνω σε αντικείμενα απολύτως ξένα προς την επιστήμη του και το επάγγελμα του (είναι ιστορικός συγγραφέας,εκδότης, βιβλιοπώλης) και τη άοκνη προσπάθεια του να φέρει εις πέρας κατά τον καλύτερο τρόπο το έργο που του ανατέθηκε.

  7. k avatar
    k 12/06/2014 20:55:58

    πιστευω οτι ηταν ο καλύτερος υπουργός! Στοχοποιηθηκε απο τους αριστερούς που δεν αντεχαν και δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τον ορθολογισμό του και απο τις διάφορες συντεχνίες και τα τρωκτικά τους!

    • NikosP avatar
      NikosP @ k 12/06/2014 23:33:38

      δυστυχως στοχοποιηθηκε απο μια μεγάλη μάζα παραδοσιακών δεξιών, Γιατροί, φαρμακοποιοί κλπ. Και το πλήρωσε ήδη η ΝΔ στις ευρωεκλογές, Πρώτον διότι ο ´εγω δεν χάνω απο αυτον´ Σαμαρας και έχασε και τον έσωσε ο Βενιζέλος με αποτέλεσμα να φτιάξει κυβερνηση αλλόκοτη. Δεύτερο. Και σημαντικότερο διότι αναγκάστηκε να καταργήσει τη λίστα με τραγικά αποτελέσματα για το κύρος της ΝΔ στο ευρωκοινοβούλιο. Βέβαια και το ευρωκοινοβούλιο ειναι ήδη μειωμένου κύρους και καπέλων ενα απόλυτα απο τη μερκελ και τους άλλους μηχανισμούς της ΕΕ.

      • d avatar
        d @ NikosP 13/06/2014 08:56:38

        Μα τι λέτε ρε παιδιά? Στην επαρχία δεν υπάρχουν γιατροί συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ και εσείς λέτε ότι απλώς στοχοποιήθηκε? Σε πόλη με 25000 κατοίκους και έχουμε μόνο ένα μικροβιολογικό συμβεβλημένο, έναν παιδίατρο, έναν ΩΡΛ, κανέναν παθολόγο, κανέναν γενικό γιατρό και κανένα διαγνωστικό κέντρο! Τα γκρέμισε όλα συθέμελα (όχι βέβαια μόνος του) και μετά μας λέτε ότι έκανε έργο!!!

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ d 13/06/2014 13:49:54

          Μα ακριβώς επειδή είναι ένας από κάθε ειδικότητα(=μονοπώλιο) δεν κάνει συμβαση με τον ΕΟΠΠΥ για να χρεώνουν , όσα θέλουν. Γιατί να πάρει ο κλινικός την αμοιβή επίσκεψης ΕΟΠΥΥ και ο εργαστηριακός τιμές ΕΟΠΥΥ για τις εξετάσεις όταν ως μονοπώλιο χρεώνει όσα θέλει; Τι φταίει ο Άδωνης σε αυτό;

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ d 16/06/2014 16:21:08

          Σε γνωστη κωμοπολη της Στερεας, μαζευτηκαν ολες οι ειδικοτητες και εφτιαξαν ενα ιδιωτικο διαγνωστικο κεντρο και μαζεψαν ολη τη πελατεια. Δε βρισκεις αλλου γιατρο....

  8. NESTORAS avatar
    NESTORAS 12/06/2014 21:42:14

    Προφανώς είναι άκομψο να γινόμαστε υπερασπιστές των εκτελόντων χρέη εξουσίας και ειδικά του Άδωνι. Αν και δεν έχω προσωπική πείρα, αλλά ακόμη και έτσι να ήτανε η παροχή υπηρεσιών στην υγεία είναι τόσο ευμετάβλητη καθώς εξαρτάται άμεσα από τον άνθρωπο και όχι από μια διοικητική μηχανιστική διαδικασία που είναι δύσκολο να εξάγουμε συμπεράσματα. Αυτό πάντως που είχε πει και συμφωνώ απόλυτα, ήταν ότι επιτέλους οι μεταρρυθμίσεις ήταν αναγκαίες και δεν χρειάζονταν η Τρόικα να τις επιβάλλει. Με προϋπολογισμούς νοσοκομείων δραματικά μειωμένους και με αύξηση ανθρώπων που έχουν ανάγκη περίθαλψη δύσκολα βρίσκεις την καλύτερη λύση στην εξίσωση. Φαίνεται όμως ότι το πάλεψε.

  9. Βαιλική Κ. Σ. avatar
    Βαιλική Κ. Σ. 12/06/2014 22:43:42

    Όσα έκανε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τθν υγεία σε ένα χρόνο δεν τα είχαν κάνει όλοι μαζί σε τριάντα χρόνια όλοι οι άλλοι που περάσαν. Σέβας. ( από μια εργαζόμενη στις υπηρεσίες υγείας)

    • my way avatar
      my way @ Βαιλική Κ. Σ. 13/06/2014 08:55:56

      Του Δαραβίγκα συμπεριλαμβανομένου;

    • mara.m avatar
      mara.m @ Βαιλική Κ. Σ. 14/06/2014 14:38:28

      Eννοείτε κανένας μεχρι τώρα δεν πέτυχε να διαλύσει τόσο σύντομα τη δημοσια υγεία και να τη στείλει στους ιδιώτες. Τα ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά θυμίζουν καθε μέρα Ευαγγελισμό σε εφημερία. Επιπλέον απέτυχε να βάλει φρένο στην ασύστολη συνταγογράφηση παρακλινικών εξετάσεων, για ψίλου πήδημα, που φορτώνουν με χρέη τα ταμεία τα οποια δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να πληρώσουν και πολύ σύντομα θα έρθει η ώρα που θα έχει πρόβλημα και η ιδιωτική υγεία. Τρείς επισχέσεις των παρόχων υγείας προς των ΕΟΠΠΥ έχουν γίνει επι των ημερών του κ. Γεωργιάδη, διότι παραμένουν απλήρωτοι ή τους κουρευει συνεχώς το χρέος. Η πλήρης διάλυση παντού.

  10. Ιωάννης Τ avatar
    Ιωάννης Τ 12/06/2014 23:36:56

    Η αποπομπή του Άδωνι Γεωργιάδη δυστυχώς αποδεικνύει, ότι οι συντεχνίες ζουν και βασιλεύουν. Δεν τους έκανε ο Άδωνις, διότι τα έβαλε με μία κάστα ανθρώπων παραδοσιακά προσκείμενη στη Ν.Δ. Ελπίζω μόνο ότι τώρα από τη θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου θα έχει περισσότερες ευκαιρίες να την λέει στους σκοταδιστές της αριστεράς.

  11. Μηλίνη Μαρία avatar
    Μηλίνη Μαρία 13/06/2014 00:49:59

    Ο Άδωνις ανήκει στην κατηγορία των ελαχίστων που πολιτεύονται με μοναδικό κριτήριο το συμφέρον της πατρίδας, τις αρχές και τις αξίες του. Πολιτικό κόστος και τα συναφή τον αφήνουν αδιάφορο. Όσοι δεν έχουν αντιληφθεί πόσο πολύτιμοι είναι τέτοιοι πολιτικοί, τόσο το χειρότερο γι αυτούς.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Μηλίνη Μαρία 13/06/2014 08:31:13

      xχα, χα, χα! ελπίζω να το λές σαρκαστικά. άκου "πολιτεύεται για την πατρίδα", χα, χα, χα! να' σαι καλά...

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Νίκος Αργεάδης 13/06/2014 09:52:47

        Μια χαρά τα λέει η κα. Μηλίνη! Από τον κυνοβολευτικό συφερτό του '74 κι εντεύθεν, ο Άδωνις είναι ένας από τους ελάχιστους που, πολιτεύεται για την Πατρίδα!

        • my way avatar
          my way @ πΔπ 13/06/2014 09:56:05

          Για την πατρίδα και τον Δαραβίγκα!

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ my way 13/06/2014 10:40:31

            Τοποθετήθηκε ως αναπληρωτής πρόεδρος. Θέση καθαρά τυπική χωρίς μισθό, χωρίς δικαίωμα ψήφου και χωρίς γραφείο. Με τις υγείες σας!

          • my way avatar
            my way @ πΔπ 13/06/2014 11:10:54

            Ε, τότε κακώς δεν τοποθετήθηκε και η Μιχαλονάκου. Αντεύχομαι!

          • Μηλίνη Μαρία avatar
            Μηλίνη Μαρία @ my way 13/06/2014 23:10:10

            Επειδή τους πολιτικούς και το έργο τους δεν το αξιολογούν μόνο οι πολίτες αλλά τελικά και κυρίως η ιστορία, είναι απολύτως βέβαιο οτι ο Άδωνις Γεωργιάδης θα καταγραφεί ανάμεσα σε εκείνους που εργάσθηκαν προς όφελος της χώρας. Και μάλιστα ανάμεσα στους λίγους εκείνους. ''We few, we happy few, we band of brothers...''

          • my way avatar
            my way @ Μηλίνη Μαρία 16/06/2014 07:43:57

            Μακάρι αλλά προς το παρόν και πριν γράψει η Ιστορία, γράφουμε εμείς υπεραυξημένες συμμετοχές στην περίθαλψή μας.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Μηλίνη Μαρία 16/06/2014 08:00:04

            Θα ξοδέψει η ...Ιστορία μελάνι και χρόνο για να...καταγράψει το όνομα και τα αίσχη του κ. Γεωργιάδη??? Πείτε της τότε να μην ξεχάσει ανυπερθέτως να καταγράψει και τα ευχέλαια, εκείνα που έψελνε παλιότερα ο αστείος, για τον κ. Αντώνη Σαμαρά. Αλλά κυρίως μην της ξεφύγει η σοφή ρήση του, περί ''αυτάρκειας της χώρας στο χαρτί υγείας'', για την οποία οφείλουμε να ευγνωμονούμε τη συγκυβέρνηση. Κι αφού μας περισσεύει το ...χαρτί, ας γράψει το όνομά του εκεί. Για να είναι πλήρως αποκατεστημένο το πορτραίτο, του φιλότιμου αυτού αγωνιστή. : -)

          • my way avatar
            my way @ Η άλυτη εξίσωση 16/06/2014 08:02:06

            Καλά, εσείς τον λατρεύετε!!!

    • Αντώνης avatar
      Αντώνης @ Μηλίνη Μαρία 13/06/2014 10:37:04

      Η λέξη πατρίδα είναι υπό διωγμό!Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεθούν σχολιαστές να την" λερώσουν".

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Αντώνης 18/06/2014 13:25:13

        Άλλο η Πατρίδα Μας, άλλο η ...παρτίδα τους.

  12. Αντώνης avatar
    Αντώνης 13/06/2014 10:35:31

    Το μεγαλύτερο λάθος του Σαμαρά ήταν η αντικατάσταση του Γεωργιάδη. Από την στιγμή που κράτησε τον Δένδια (και καλώς έκανε)έπρεπε να ξεκινήσει με τον Γεωργιάδη. Γιατί ήταν αυτός που έκανε την δουλειά του με πάθος και παρρησία. Αυτή την στιγμή δεν χρειάζεται μόνο ένα Γεωργιάδης. Χρειάζονται πολλοί.Να μπαίνουν στην φωτιά να "ματώνουν την φανέλα". από "δημοσιοσχεσίτες και μη μου άπτου και μακριά από μένα" έχουμε μπόλικους και έχουμε κακιά πείρα. Γιατί αυτή η νοοτροπία δεν ήταν που μας έφερε στο σημερινό μαύρο χάλι.Όλοι γνωρίζουμε ότι το πολιτικό σύστημα αυτοπροστατεύεται με το να αναδεικνύει μετρίους. Ο Γεωργιάδης μπήκε στο παιχνίδι λόγω κρίσης . Αν δεν είχαμε τα γνωστά γεγονότα θα είχαμε Παπανδρέου 1,2,3..5 Καραμανλής1.2.3, Μητσοτάκης 1,2...10,Κεφαλογιάννης 1,2 και παέι λέγοντας.. Όλοι αυτοί τον κάθε τολμηρό τον βάζουν τρικλοποδιές με το παραμικρό. ο Σαμαράς δεν είχε κανένα λόγο να τους κάνει την χάρη. Γιατί τον Σαμαρά τον ανέδειξε κατά βάση ο απλός λαός.Ο Σαμαράς άρχισε τις κωλοτούμπες μπροστά στους βαρώνους και τα τζάκια. Λάθος του. Γίνεται ένας μ΄αυτούς. δεν θέλουμε άλλες πολιτικές δυναστείες. Χορτάσαμε.Βέβαια το κατάλαβε και πάει να το διορθώσει.Πάει να σώσει την παρτίδα γι αυτό και το ανακοίνωσε ο ίδιος ότι αναλαμβάνει κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος.Πήρε το μήνυμα. Γιατί όπως και σ΄αυτόν ο απλός οπαδός σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε και τον ψήφισε έτσι και τώρα ο απλός αυτός λαός αντέδρασε.Φαίνεται από τις συζητήσεις και τα σχόλια.

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Αντώνης 13/06/2014 15:42:43

      1)''Αυτή την στιγμή δεν χρειάζεται μόνο ένας Γεωργιάδης. Χρειάζονται πολλοί.'' Δεν χρειάζονται οι ...Γεωργιάδηδες στην Ελλάδα και στον Ελληνικό λαό. Σε άλλους είναι χρήσιμοι οι λακέδες. Η παρακμή τους γεννά, η συνειδητοποίηση τους εξαφανίζει απ΄το προσκήνιο.ΠΑΝΤΑ. 2) ''Πάει να σώσει την παρτίδα γι αυτό και το ανακοίνωσε ο ίδιος ότι αναλαμβάνει κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος.'' Πολύ σωστά έκανε που τον έστειλε και δεν πάει να σώσει καμιά παρτίδα. Απλά όταν τρέφεις πολλά ...φίδια στον κόρφο σου, πρέπει αναγκαστικά να εφευρίσκεις και τρόπους να τα ...ναρκώνεις ώστε να μη σε βλάψουνε με το φαρμακερό τους δηλητήριο, αφού δεν είναι η ώρα να τα εξοντώσεις..... 3) ''...τώρα ο απλός αυτός λαός αντέδρασε.'' Δεν ...αντιδρά ο απλός λαός. Ο άξεστος κόσμος, που αναγνωρίζει στο πρόσωπο του γραβατωμένου αυτού τραμπούκου την καταπιεσμένη απύθμενη χυδαιότητα που η δειλία συγκρατεί, στα υπόγεια του ψυχισμού του. Αυτός....''αντιδρά''. Με τα πιο ταπεινά ένστικτα του όχλου. Με αυτά παίζουνε οι ακριβοπληρωμένοι.....Αδώνιδες. Αυτά διαχειρίζονται. Ας παίξει τώρα το ...ντόπερμαν. Για αυτό μονάχα είναι και να λέει κι ευχαριστώ.

  13. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 13/06/2014 14:44:14

    Ο αναίσθητος, άξεστος, ασεβής, προσβλητικός, επιθετικός και αστείος ναρκισσιστής κόλακας, που δεν διαθέτει τον αυτοέλεγχο και την ψυχική καλλιέργεια ώστε να σέβεται τον εαυτό του και τους συνανθρώπους του κατά την άσκηση της εξουσίας, μπορεί να είναι καλός ως βιβλιοπώλης-επιχειρηματίας-κράχτης, αλλά δεν ανήκει στην ομάδα των πολιτών που δύνανται να προσθέσουν στο αξίωμα που αναλαμβάνουν, κάτι από την ποιότητα και την αίγλη της προσωπικότητάς τους. Αντίθετα, δυστυχώς, υποβαθμίζουν τελικά το λειτούργημα που καλούνται να υπηρετήσουν, προσαρμόζοντάς το στα μίζερα μέτρα και στη φρικτή μετριότητα του ασήμαντου ''εγώ'' τους. Υ.Γ : Αφού κρίνεις λοιπόν οτι κάποιοι υπάρχει σκοπιμότητα να παραμένουν στο προσκήνιο, καλύτεροι είναι ως ...τσοπανόσκυλα στην αρένα. Για παραπάνω δεν κάνουν, δημιουργούν φθορά, τρέφουνε μίσος και προκαλούν αποστροφή. Το βλέπεις. Ό,τι κι αν λες, κατά βάθος, το βλέπεις.....

  14. iconology2009 avatar
    iconology2009 13/06/2014 15:11:57

    Το απολύτως πιο ακατάλληλο πρόσωπο για μυθοποίηση. Καλός ο (βραχυπρόθεσμος) κομματικός πατριωτισμός αλλά μεσομακροπρόθεσμα αυτό το άτομο θα αποδειχτεί-κατ'εμέ είναι ήδη-βαρίδι. Η υπόθεση Δαραβίγκα αλλά και το τουπέ του χολωμένου-αδικημένου που δεν έμεινε Υπουργός λένε ήδη πολλά.

  15. ΚωσταςΧ. avatar
    ΚωσταςΧ. 13/06/2014 15:22:10

    το "εργο" που μας αφησε ο αδωνις ειναι το 5ευρω στα νοσοκομεια,ο οπαδ και το ικα που εγινε εοπυ, που εγινε πεδυ ,το 10ευρω στους γιατρους του εοπυ αν τους βρεις! οι μειωμενοι προυπολογισμοι των νοσοκομειων,το κλεισιμο μερικων απο αυτα,οι απολυσεις -μετακινησεις υγειονομικου προσωπικου,οι απεργιες τα κλειστα φαρμακεια για μερες,τα γενοσημα,το 1ευρω/συνταγη, και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα,αλλα σιγουρα θα θυμαμαι ΠΑΝΤΑ ποιος τα εκανε!

  16. ARIMANIOS avatar
    ARIMANIOS 13/06/2014 18:29:12

    Τραγικές κάποιες απόψεις...Αυτοί βέβαια είμαστε...τα ρεπορτάζ αν δει κανείς 10 χρόνια πριν ,ενώ ήταν εποχές παχιών αγελάδων, η ίδια κλάψα και μίρλα... Ο πρώτος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας που άκουσα εδώ και χρόνια να λέει με περηφάνεια ότι είναι δεξιός και αυτόν κάποιοι τον βρίζουν... Μπήκε από το πουθενά,απάντηση έδινε εμπεριστατωμένα για όλα λες και ήταν στο χώρο της υγείας χρόνια...Αυτό σημαίνει ότι δούλεψε,διάβασε,κόπιασε... Αυτός και κάνα δυο άλλοι και μετά το χάος ...να σηκώνει το βαρίδι της υπεράσπισης της κυβερνητικής πολιτικής και οι άλλοι να κάθονται στις καρέκλες τους κρυμμένοι.... Φτάνει πια τόσα χρόνια δεν βαρεθήκατε τους λαϊκιστές?Το πιο εύκολο πράγμα είναι o λαϊκισμός...γίνετε συριζανέλ να τελειώνουμε... Ο Άδωνις,με όλες τις ατέλειές του, τους ανθρώπους της κοινής λογικής μας έχει κερδίσει όλους,από όλους τους χώρους... Τι θα γίνει με την υγεία δεν ξέρω...πιστεύω ότι θα φανούν τα αποτελέσματα μεσοπρόθεσμα...ξέρω όμως ότι προσπάθησε να κάνει πράγματα...και μόνο που ήρθε σε σύγκρουση με κάτι κάστες-συντεχνίες που λυμαίνονται το χώρο χρόνια είναι θετικότατο...ξέρω επίσης ότι οι ίδιοι αυτοί που λένε ότι διέλυσε την υγεία οι ίδιοι πριν από αυτόν μιλούσαν πάλι για διαλυμένη υγεία... υ.γ.μέχρι πριν 2 χρόνια κατέβαινα κάθε πρωί να πάρω το λεωφορείο για δουλειά και έβριζα βλέπωντας σε προνομιακή γωνία να νοικιάζεται κατάστημα για Διοικητικές υπηρεσίες γιατρών ΙΚΑ.Να πληροφορήσω ότι μένω(λόγω κληρονομικού ακινήτου) σε πολύ καλή περιοχή.Σκεφτόμουν λοιπόν πόσα τζάμπα λεφτα δίνει το κράτος...Το πιο αστείο (και για κλάμματα συνάμα) είναι ότι μέσα σε απόσταση 10 τεραγώνων υπήρχαν 5(!) ανάλογα γραφεία και μία κλινική το κτίριο της οποίας νοικιαζόταν από ιδιώτη έναντι εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ το μήνα...σπατάλη ασύστολη....Σε 2 χρόνια μέσα κλείσαν όλα και έμεινε ένα που μπορεί ΆΝΕΤΑ να υποστηρίξει τους πάντες...η κλινική μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο που δεν απέχει παραπάνω από 10 λεπτά...απλά Άδωνις...

    • ΚωσταςΧ. avatar
      ΚωσταςΧ. @ ARIMANIOS 14/06/2014 08:59:56

      σλουρπ σλουρπ! Ηκοινη λογικη λεει οτι εφ' οσον ειμαι υποχρεωτικα ασφαλισμενος σε καποιον οργανισμο ! δεν πρεπει να πληρωνω εισιτηριο για να με δει γιατρος,και να μου γραψει φαρμακα! Την διαμαχη του αδωνη με τα κυκλωματα την πληρωνει ο καθε ασφαλισμενος ,κατα τα αλλα "βαλανε τον τρελλο να βγαλει το φιδι"

  17. A.A avatar
    A.A 14/06/2014 05:55:43

    Βρε σεις, θα μας τρελάνετε με τον Αδωνι; αριστερός είμαι, αντί-ΝΔ, αλλά σας μιλώ φιλικά. Πήγε την συμμετοχή των ασφαλισμένων στα φάρμακα 22% επάνω (στοιχεία από ΕΛΣΤΑΤ). Πηγαίνετε ακόμα στα εξωτερικά ιατρεία σε εφημερία και θα δείτε τον κακό χαμό που γίνεται. Ας είναι καλά οι γιατροί και οι νοσοκόμες. Ο Αδωνις έπαιξε τον ρόλο του οικονομικού δολοφόνου για να έχει γαλόνια από την τρόικα. Δεν είχε και δεν θα έχει άλλο πολιτκό μέλλον Οπως και όλη αυτή η πολιτική συμμορία των τυχάρπαστων ΝΔ/ΠΑΣΟΚ. Κρίμα για την δεξιά παράταξη. Το τι θα κάνει ο Σύριζα είναι άλλο πράγμα και θα κριθεί. Πάντως δεν φοράμε παρωπίδες οι περισσότεροι αριστεροί μέσα στρην κοινωνία.

  18. ARIMANIOS avatar
    ARIMANIOS 16/06/2014 11:51:44

    Μη χάνετε τον καιρό σας προσπαθώντας να εξηγήσετε. Οι άνθρωποι ακούνε μόνο αυτό που θέλουν να ακούσουν................. Paulo Coelho

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.