#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2010 20:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η παταγώδης αποτυχία των ….διαμορφωτών της κοινής γνώμης

Επτά στους δέκα Ελληνες καταψήφισαν την πολιτική του Μνημονίου



Θυμάστε τι μας έλεγαν κάθε βράδυ, πολιτικοί αναλυτές, δημοσκόποι δημοσιογράφοι και άλλοι επαγγελματίες διαμορφωτές της κοινής γνώμης, μόλις πριν λίγες μέρες;

Ότι τα ποσοστά της Ν.Δ. κυμαίνονται πέριξ του 20%! Μερικοί μάλιστα το υπολόγιζαν και κάτω από το 20%!
Ότι η διαφορά μεταξύ Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κατ’ άλλους έφτανε μέχρι και τις 15 μονάδες!
Ότι η Ν.Δ. το πολύ-πολύ να κερδίσει μια Περιφέρεια και αυτή με τον Ψωμιάδη!
Ότι ο Βασίλης Κικίλιας δεν θα μπεί στον δεύτερο γύρο. Κάποιοι μάλιστα ακόμα και το πρωϊ της Κυριακής μας έλεγαν ότι ο Δημαράς προηγείται με ..μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο! Και τον Μαντούβαλο τον έφερναν πρώτο και τον Μιχαλολιάκο εκτός δευτέρου γύρου!
Ότι ο Σαμαράς είναι ανίκανος να συσπειρώσει τη Ν.Δ. και αναμένεται να  υποστεί δεινή ήττα. Κάποιοι ετοιμαζόταν να τον αμφισβητήσουν το βράδυ της Κυριακής.

Μόλις άρχισαν να φτάνουν τα πρώτα αποτελέσματα, λούφαξαν και άρχισαν τις δικαιολογίες. Αλλοτε  εφαρμόζοντας  την αριθμητική του …Καραγκιόζη «και τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου» και άλλοτε συγκρίνοντας «μήλα με πορτοκάλια»:

Φταίει η αποχή
Ο κ. Παπανδρέου έχασε μεν, αλλά το ΠΑΣΟΚ είναι πρώτο κόμμα!
Η Ν.Δ. στην Αττική πήρε μόνο 20%
Η Ν.Δ. έχασε 550.000 χιλιάδες ψήφους, άρα δεν δικαιούται να ομιλεί για νίκη
Την επομένη μέρα άρχισαν με την …«πρόβα νυφικού» με υπό ανακοίνωση κόμμα της κας Μπακογιάννη.

Και άλλα πολλά και ασήμαντα.

Ποια είναι η αλήθεια:

Οσον αφορά στο αποτέλεσμα. Στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες αποφασίζουν οι ψηφίζοντες. Δεν έχει εφευρεθεί ακόμα κανένας καλύτερος τρόπος. Και αυτοί που ψήφισαν την Κυριακή έφεραν τα δυο κόμματα ουσιαστικά σε απόσταση στατιστικού λάθους.
Μια Ν.Δ. που μόλις πριν ένα χρόνο έχασε με 11 μονάδες διαφορά κατάφερε να επανέλθει σε χρόνο ρεκόρ. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Δεν αποκλείεται να είναι ακόμα και αυτή τη στιγμή πρώτο κόμμα.
Ότι σχεδόν 7 στους δέκα Ελληνες καταψήφισαν την πολιτική του Μνημονίου. Καταψήφισαν και όλους αυτούς που ψήφισαν το Μνημόνιο.
Ότι ο Αντώνης Σαμαράς την πρώτη μάχη που έδωσε ως αρχηγός της Ν.Δ. κέρδισε τις εντυπώσεις.
Με αυτή την επίδοση δικαιούται να πιστεύει και να ελπίζει ότι ο καιρός δουλεύει υπέρ του και οι πιθανότητες είναι με το μέρος του για να κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

Συμπεράσματα:

Η κοινή γνώμη αδιαφόρησε προκλητικά για τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων τις απόψεις τους. Για μια ακόμα φορά τους ρεζίλεψε με τον πιο εμφανή τρόπο. Φυσικά ούτε άκουσα, ούτε είδα κανέναν να αισθανθεί την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη για αυτήν την πρωτοφανή προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Οσο και να φοβούνται να το ομολογήσουν οι πολιτικοί αρχηγοί (το είπε μόνο ο κ. Τσίπρας) η Κυβέρνηση Παπανδρέου δεν διαθέτει ούτε την ηθική, ούτε την πολιτική νομιμοποίηση να κυβερνά τη χώρα. Διαθέτει βεβαίως ακόμα τη δεδηλωμένη,  την οποία υφάρπαξε με τον γνωστό τρόπο, αλλά σήμερα το εκλογικό σώμα, άλλα πιστεύει. Αρα από εδώ και στο εξής θα βρίσκεται υπό διαρκή αμφισβήτηση. Οι πρόωρες εκλογές μπορεί να μας προκύψουν  ανά πάσα στιγμή.
Εκεί στη Ρηγίλλης, να βάλουν τα κεφάλια κάτω και να σοβαρευτούν

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 09/11/2010 20:24:36

    @ Αδέξιος Δεξιός....αν πιστεύεις ότι είναι ασήμαντο γεγονός που η ΝΔ έλαβε 500.000 περίπου ψήφους λιγότερους που δεν πρέπει μάλιστα να την προβληματίσει σοβαρά, τι να πω.......μάλλον δεν βλέπεις τον κατήφορο που έχει πάρει εκλογικά η ΝΔ(χειρότερο βέβαια έχει πάρει το ΠΑΣΟΚ), μάλλον δεν συνειδητοποιείς ότι η ΝΔ δεν έχει πείσει ακόμα τους πολίτες και ότι χωρίς την ουσιαστική αλλαγή των πρακτικών & πολιτικών της δεν έχει σοβαρή πιθανότητα να το καταφέρει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ δαιμονάκι 09/11/2010 20:32:26

      βρε Δαιμονάκι δεν κουράστηκες να αναπαράγεις την Ιποοκράτους; Αυτα που λες εσυυ τα έχουμε γράψει πριν και καλύτερα

    • kpapa avatar
      kpapa @ δαιμονάκι 09/11/2010 20:42:23

      Καλά αυτά που λες αλλά πέρισυ ο Παπανδρέου κέρδισε με 11 μονάδες διαφορά επειδή άλλαξε πρακτικές & πολιτικές;;;; Θα αστειεύεσαι μάλλον.

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ kpapa 09/11/2010 21:07:10

        Είπε ψέμματα ο ΓΑΠ και ξεγέλασε τον ελληνικό λαό πέρυσι, και τώρα μπλόφαρε.. ίσως δεν ξέρει καλά ελληνικά.............

  2. Μετανάστης Γερμανία avatar
    Μετανάστης Γερμανία 09/11/2010 20:47:03

    Η εύλογη απορία μου είναι γιατί ο Καραμανλής δεν συνεχάρη τον κύριο Σαμαρά ,το άκουσα έκπληκτος εχθές από τον Τράγκα ούτε ένα τηλέφωνο..πολύ παράξενος άνθρωπος αυτός ο καραμανλής ,ένα γεια σου αντώνη είμαι μαζί σου,ότι θέλεις κτλ,τι στο διάολο ?τόσο ακατάδεχτος .άντε ρε φιλε μην πω τίποτε πιο άσχημο.

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/11/2010 20:53:28

    Ο κ. Καστανίδης, ζήτησε επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου.
    Η κα. Κατσέλη αποδομεί τον κ. Παπακωνσταντίνου
    Ο κ. Λοβέρδος εξέφρασε την διαφωνία του με το δίλλημα που έθεσε ο κ. Παπανδρέου.
    Ο κ. Μπεγλίτης αμφισβητεί την προσωπική επιλογή του κ. Παπανδρέου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

    Δυο μέρες μόνο μετά τον πρώτο γύρο!
    Φαντάζεσθε τι έχουμε να περιμένουμε την άλλη Δευτέρα

    • Μετανάστης Γερμανία avatar
      Μετανάστης Γερμανία @ Κώστας Ροδινός 09/11/2010 21:07:09

      Κύριε κώστα, ξέχασες το μαύρισμα του Ευτραφούς (sic) Πάγκαλου ,την Καυμένη την γυναικα του πολύ λυπήθηκα ,κλάψτε ουρανοί κι αστερια ..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μετανάστης Γερμανία 09/11/2010 21:15:25

        Εχεις δίκιο!
        Τον έβλεπα χθές το βράδυ στην Ανατροπή και με το ζόρι κρατιόταν!

      • προδικος avatar
        προδικος @ Μετανάστης Γερμανία 09/11/2010 21:16:29

        Κουραγιο Χριστινακι..κουραγιο..!!

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 14:38:32

      Αυτοί που ανέφερες Κώστα είναι οι Έλληνες....
      Με τους άλλους τι κάνουμε.

  4. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 09/11/2010 21:18:21

    Πέρα από τι κάνουν οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, η ΝΔ πρέπει να αποκτήσει δικά της ΜΜΕ. Ψηφίζοντας στην επαρχία αυτές τις ημέρες, δεν είδα ούτε ένα περιφερειακό κανάλι να υποστηρίζει τη ΝΔ . Κάθε περιφερειάρχης εκλεγμένος από τη ΝΔ πρέπει να βοηθήσει να δημιουργηθεί ένα τέτοιο μέσο.
    Επίσης η ΝΔ με το ίδρυμα Τύπου ή το ινστιτούτο Κ. Καραμανλής να φτιάξει ένα κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας

  5. προδικος avatar
    προδικος 09/11/2010 21:18:22

    δεν εκτιμηθηκες οσο επρεπε ....κουραγιο !!

  6. hellasatt avatar
    hellasatt 09/11/2010 21:36:07

    Τα σχόλιά σας είναι σωστά αλλά πρέπει να διεκδικηθεί η θετική ψήφος των πολιτών και όχι απλώς η αρνητική.

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 09/11/2010 22:00:00

    Ποια ΝΔ επανήλθε ;
    Mε 500.000 ψήφους λιγότερους από το Βατερλώ των εθνικών εκλογών ένα χρόνο πριν ; Δηλαδή ούτε τους δικούς της ψηφοφόρους δεν κράτησε σαν αντιπολίτευση.Το ΠΑΣΟΚ μάλιστα κέρδισε περιφέρειες από την πρώτη Κυριακή.Βλέπει κανείς καμιά επαναφορά εδώ ;

    H διαφορά με το ΠΑΣΟΚ μειώθηκε γιατί το ψήφισαν 1.100.000 λιγότεροι.
    Η επιτυχία θα ήταν αν αυτοί που γύρισαν την πλάτη στο ΠΑΣΟΚ επέλεγαν να ψηφίσουν ΝΔ και όχι ΚΚΕ και άλλα μικρότερα κόμματα ή να κάτσουν σπίτι τους.

    Ποιοί είναι αυτοί οι 7 στους 10 που καταψήφισαν το μνημόνιο ;
    Oι 4 στους 10 άραξαν σπίτι τους και ο 1 στους 10 έριξε λευκό ή άκυρο, ενώ αν ηθελαν να καταψηφίσουν το μνημόνιο είχαν επιλογές (ΝΔ,ΚΚΕ και άλλα μικρότερα κόμματα).
    Θα δεχόμουν την στάση τους ως πολιτική αν την ίδια μέρα κατέβαιναν στους δρόμους να διαδηλώσουν την ψήφο τους, αν δεν ήθελαν να την ρίξουν στην κάλπη.
    Αντιθέτως κόβονται μισθοί,συντάξεις,εργασιακά και οι μόνοι που κινητοποιούνται είναι οι "παράνομοι και ανθέλληνες" του ΠΑΜΕ, κάποιοι φορτηγατζήδες, συμβασιούχοι και λοιποί αναξιοπαθούντες.
    Βγήκε κάποια στιγμή 500.000 κόσμος στους δρόμους εναντίον του μνημονίου και δεν τους πήρε το μάτι μου ;

    Κάτι λιγότερο από 2 στους 10 στήριξαν την πολιτική του ΠΑΣΟΚ.
    Σύμφωνα με το κυβερνόν κόμμα αυτός είναι ο σοφός λαός που εμπιστεύεται τους μαθητευόμενους ευρωχειρουργούς χωρίς αναισθητικό.
    Αύριο περιφερειάρχες που τους ψήφισαν ουσιαστικά 2 ή 3 στους 10 θα διαχειρίζονται κονδύλια για υποδομές,ανάπτυξη,παιδεία και υγεία.
    Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις.

  8. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/11/2010 22:34:33

    @ Κάποιος....έχεις απόλυτο δίκιο.....

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/11/2010 22:39:48

    Κάποιε,

    Φαντάζεσαι τι θα γινόταν, αν είχαμε αυτά τα αποτελέσματα με την Νέα Δημοκρατία στην Κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ στην Αντιπολίτευση;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 09/11/2010 23:02:41

      Δεν θα κυβερνούσε!

      Το γεγονός όμως ότι το κυβερνόν κόμμα με την στήριξη μόνο 2 από τους 10 πολίτες , θεωρεί ότι έχει πάρει το πράσινο φως να συνεχίσει να λαμβάνει μέτρα και η πλειοψηφία το δέχεται αυτό σιωπηρά ή χλιαρά παρότι πλήττεται άμεσα , πρέπει να μας κάνει να ανησυχούμε πολύ σοβαρά για το ποιοι είμαστε και που πάμε ως Ελληνες και ως χώρα.

      Δεν πρέπει να μιλάμε πλέον για ιδεολογικές αντιπαραθέσεις του στυλ δεξιά ή αριστερή πολιτική και αν έφαγε χρήμα ο τάδε ή ο δείνα πολιτικός.

      Μιλάμε ότι το καράβι πέφτει στην ξέρα και αν δεν στρίψουν κάποιοι το τιμόνι πάμε για φούντο.
      Κακώς πιστεύουν μάλλον κάποιοι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε με τον αυτόματο πιλότο, είτε αυτός λέγεται ΕΕ, είτε ΔΝΤ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 09/11/2010 23:10:38

        Κάποιε,

        Σ΄αυτό δύσκολα μπορεί να διαφωνήσει κανένας μαζί σου.

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 09/11/2010 22:42:59

    "Στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες αποφασίζουν οι ψηφίζοντες. Δεν έχει εφευρεθεί ακόμα κανένας καλύτερος τρόπος."


    να μετρανε τα λευκα σαν ψηφος.
    ειναι σκανδαλο να μετρανε ως ακυρα..

    αν η πλειοψηφια του εκλογικου σωματος ψηφισει λευκο να μην βγαινι κυβερνηση και να ξαναγινονται εκλογες..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aggelos 09/11/2010 23:17:08

      Δεν ξέρω να γίνεται πουθενά αυτό. Ομως, στις εκλογές της Κυριακής συμμετείχαν δεκάδες συνδυασμοί, όποιος ήθελε να επιλέξει είχε τρόπους να το κάνει.

      Και στις Εθνικές Εκλογές, δόξα το θεώ, έχουμε πολλά κόμματα.
      Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω οτι είναι αυτό το ζήτημα.
      Αλλωστε στις δημοτικές εκλογές από τη στιγμή που δεν εκλέγουμε κυβέρνηση, υπάρχει μια μεγαλύτερη χαλαρότητα.

      Η εκτίμησή μου είναι οτι στις εθνικές εκλογές η συμμετοχή θα αυξηθεί και θα ανέλθει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
      Στις ΗΠΑ χρόνια λειτουργεί το σύστημα με συμμετοχή κάτω από 50% του εκλογικού σώματος

  11. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 09/11/2010 23:30:03

    αυτοκριτική Φάκτορα ?

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/11/2010 23:32:04

    Περι αριθμων, σκεφτηκα να βοηθησω ολους τους συντροφους με το παρακατω βιβλιο.. κανετε ευκολα κ εξυπνα πραξεις.. Ειναι στα Αγγλικα.
    Να βοηθησω και τον ΓΑΠ να μερτησει τα κουκια .. χαχαχαα

    http://www.filefactory.com/file/b425c11/n/Secrets_of_Mental_Math.pdf

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/11/2010 23:35:52

      Π.Π
      Δεν μας κάνεις και μια περίληψη.
      Να θυμίσω επι τη ευκαιρία μια γνωστή ρήση του αείμνηστου Θανάση Κανελλόπουλου "Πολλοί τους αριθμούς τους χρησιμοποιούν όπως ο μεθυσμένος την κολώνα της ΔΕΗ: Οχι για να φωτιστεί, αλλά για να στηριχτεί!"

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 09/11/2010 23:45:59

        Κωστα,
        περιγραφει απλους και πρακτικους τροπους να κανουμε πραξεις.. οι οποιες φαινονται αδυνατον να γινουν με το μυαλο!! Απο προσθεση/αφαιρεση μεχρι δυναμεις και πολλαπλασιασμο αριθμων μεγαλυτερων των 3 ψηφιων.

        ΠΠ

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/11/2010 23:44:11

    «Μετά το θάνατό σου
    θα ’σαι ό,τι ήσουνα
    και προτού γεννηθείς.» - Α. Σοπενάουερ

    «Όταν κοιτάζουμε στο σκοτάδι,
    ο καθένας βλέπει
    με το δικό του τρόπο.» - Claude Kordon

    ΠΠ

  14. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 09/11/2010 23:49:42

    Τι διάολο έχουν πάθει οι διαμορφωτές ρε παιδιά; Από το 2004 με το σχέδιο Ανάν και δώθε, όλο έξω πέφτουν. Όσο αποκοιμόταν ο λαός με την επίπλαστη "ευμάρεια" επί Σημίτη, μια χαρά τα πήγαιναν οι διαμορφωτές και οι "αναλυτές". Όταν άρχισε να θίγεται το εθνικό φιλότιμο ή η οικονομική κατάσταση του κόσμου, δε σταυρώσανε πρόβλεψη για πρόβλεψη...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 09/11/2010 23:53:17

      Πιγκουϊνε

      Τους αδικείς!
      Απο το 2008 μέχρι το 2009 δεν τα πήγαν και άσχημα;

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/11/2010 23:49:54

    Ξεκόλλα, δεν είναι το θέμα μας οι φήμες που διακινεί ο Τράγκας. Λές και θα του δίνει λογαριασμό ο Σαμαράς ή ο Καραμανλής ποιόν παίρνει τηλέφωνο.

  16. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 10/11/2010 00:01:58

    Το 2008 τι προβλέψανε; Ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες θα γίνονταν στο Πεκίνο;

  17. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/11/2010 00:10:31

    Η ιστορική κεντροδεξιά ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ πτώχευσε και σταμάτησε η κυκλοφορία της. 130 εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο χωρίς να έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα 4 μηνών και χωρίς αποζημίωση. Δεν είναι κρίμα που η ΝΔ δεν έχει πει επισήμως τίποτα για το θέμα?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/11/2010 00:32:45

      Να ήταν μόνο αυτό;
      Πόσους δημοσιογράφους βλέπεις στα κανάλια να υπερασπίζονται τις θέσεις της Ν.Δ. ;
      Μιλάω για σοβαρούς ανθρώπους έτσι; Οχι για τα κατά καιρούς παπαγαλάκια που αλλάζουν γνώμη ανάλογα με την ...πορεία της διαφημισης...

  18. γιωργος avatar
    γιωργος 10/11/2010 00:49:32

    Σωστος ο καποιος.

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/11/2010 01:00:51

    Ώρα συσπείρωσης στο μεγάλο λιμάνι. Ο Σαμαράς καλό θα ήταν να κατέβει μια βόλτα σήμερα στα Μανιάτικα, Αγία Σοφία Πειραιά να συσπειρώσει τον κόσμο στο πλευρό του Μιχαλολιάκου..

  20. nic avatar
    nic 10/11/2010 01:01:30

    Τα καναλια και οι εφημεριδες ειναι επιχειρησεις με αμεσο σκοπο το κερδος ειτε αμεσα με τις διαφημισεις ειτε εμεσα με ολο αυτο το συμφερτο που αποκαλειται <>. Απο κει και περα ο λεγομενος επηρεασμος της κοινης γνωμης ειναι μια υποθεση που αφορα μαλλον τον διαμεταξυ τους ανταγωνισμο παρα την ιδια την κοινη γνωμη. Κυριως οι λαικες ταξεις κι οχι μονο επηρεαζονται απο τα δικα τους προβληματα και την δεινη καθημερινοτητα παρα απ τις καθημερινες πρωτοσελιδες αγιογραφιες του -Γιωργου- απο τη ναυαρχιδα του ΔΟΛ η την συστηματικη και χωρις μετρο πολλες φορες εκθειαση των κυβερνητικων επιλογων. Αν δεν συνεβαινε αυτο το ΠΑΣΟΚ θα επρεπε εσαει να πανηγυριζει νικες και μονο νικες. Δεν ειμαι πολιτικος επιστημονας αλλα ειναι στοιχειωδης λογικη να αμιλλαται κανεις προβαλλοντας το δικηο του στο δικο του γηπεδο κι οχι σε ξενα κι αγονα χωραφια.Ζουμε στο 2010 και η εποχη μας ειναι αρκετα οργισμενη για να γινη ο νεκροθαφτης του χτες κι αρκετα γκαστρωμενη για να γεννηση το Αυριο.

  21. petros avatar
    petros 10/11/2010 01:34:21

    Μεταφέρω σχολιασμό από άλλο μπλογκ. Αλλά το βρήκα ενδιαφέρον :

    "Ο πρώτος γύρος περιείχε το δίλημμα και είχε χαρακτήρα δημοψηφίσματος επί συγκεκριμένης απειλής: Αν δεν στηρίξετε τα αντιλαϊκά μέτρα, σας οδηγώ σε εκλογές. Το «κόλπο» έπιασε και σ’ αυτό βοήθησε και η αποχή. Η Περιφέρεια της Αττικής, δηλαδή η ψήφος στον Σγουρό, έσωσε τα προσχήματα και τον Γιώργο Παπανδρέου.

    Ο δεύτερος γύρος για την Κυβέρνηση έχει, ή καλύτερα, θα ήθελαν να έχει χαρακτήρα «έχω κότερο πάμε μια βόλτα»; Δηλαδή, έχουμε Κυβέρνηση-ΠΑΣΟΚ και ολίγη Δημοκρατική Αριστερά πρώτου γύρου, και Κυβέρνηση-ΠΑΣΟΚ και ολίγη Δημοκρατική Αριστερά δευτέρου γύρου. Στον πρώτο, με την απειλή και την τιμωρία (αλήθεια από πότε οι εκλογές αποτελούν τιμωρία) και στον δεύτερο θυμηθήκαμε ότι υπάρχει… και «Καλλικράτης». Φιλότιμη η προσπάθεια που καταβάλλει το κυβερνοπασοκ αλλά επιμένουν αλαζονικά να θεωρούν τους πολίτες υπηκόους… δεύτερου γύρου, όπως θα λέγαμε… δεύτερης κατηγορίας. Δηλαδή, τώρα που έρχονται και άλλα μέτρα, τώρα που δια στόματος Γιούνκερ μας ζητούν «πρόσθετες θυσίες», τώρα που η Morgan Stanley μας λέει ότι «θα περάσουν αρκετά χρόνια για να επιστρέψει η Ελλάδα στις αγορές», ακριβώς τώρα το κυβερνοπασοκ θυμήθηκε τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

    Δεν μπορώ να γνωρίζω αν θα πιάσει το «κόλπο», όπως έπιασε στον πρώτο γύρο, αλλά είναι εμφανές ότι η αδυναμία της Κυβέρνησης Παπανδρέου συμβάλλει σ’ ένα σκηνικό κοινωνικής αστάθειας. Αυτό θα πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους οι πολίτες που θα ψηφίσουν την Κυριακή. Να συνεκτιμήσουν ποιοι οδήγησαν στην αδιέξοδη φοροεισπρακτική πολιτική, ποιοι συνέδεσαν τη συνέχιση αυτής της πολιτικής με τις αυτοδιοικητικές εκλογές, και ποιοι τώρα σπεύδουν, μπλοφάροντας για δεύτερη φορά, να μας στείλουν στις κάλπες για να ψηφίσουμε χαλαρά τους χαλαρούς άγευστους και άχρωμους τύπου Καμίνη." http://www.statesmen.gr/

  22. lazaros avatar
    lazaros 10/11/2010 02:04:58

    παντως παιδια ο Σαμαρας ειναι ασυγκριτα καλυτερη λυση απο τον γιωργακη και απο ολους τους ανταγωνιστες του,αλλα ελεγχεται για την επιλογη του να στηριξει κακλαμανη για τον δημο αθηνας....διοτι ας μην ξεχναμε πως το κεντρο της αθλιας εγινε αθλιο επι ημερων του..δεν λεω πως φταιει αποκλειστικα αυτος,αλλα δεν γινεται να ειναι και αμοιρος ευθυνων...

    υς:το λαθρομεταναστευτικο δεν πρεπει καποτε η ΝΔ να το τοποθετησει πρωτο στην αντζεντα της?η μικρη ελλαδα η οικονομικα εξαθλιωμενη δεν απορροφα πια τους λαθρομεταναστες και εχουμε την εικονα που εχουμε δεν πρεπει να σταλθει πισω στον τοπο του μεγαλο μερος των λαθρομεταναστων?δεν οφειλουμε στην ευρωπη να δωσουμε μαχη για κονδυλια για αυτον τον σκοπο αλλα και για τηνα νασυγκροτηση των χωρων που δεχτηκαν πληγμα απο χωρες τυπου βρεταννια κτλ?ειναι κατασταση αυτη εδω στην ελλαδα?σε ποια σοβαρη χωρα συμβαινουν οσα συμβαινουν με το θεμα?μην μου πειτε για την αριστερα,η αριστερα μπορει να θελει την συντελεια του κοσμου για να κυβερνησει δεν θα κοιταξουμε τι θελει ενα μικρο ποσοστο
    με ενοχλει που η ΝΔ δεν θετει το θεμα ζωηρα και δεν ψεγει την κυβερνηση για το αλαλουμ που βιωνουμε καθημερινα στους δρομους....στην θεσσαλονικη βεβαια τα πραγματα ειναι σαφως καλυτερα,αλλα στην αθηνα γινεται το ελα να δεις...
    ασφαλως οι λαθρομεταναστες που απορροφηθηκαν καλο ειναι να εχουν τα δικαιωματα που εχουν οι μεταναστες σε συγχρονα δυτικα κρατη..δεν λεω να στειλουμε πισω στην χωρα τους τους παντες
    εξαλλου την συνθηκη του δουβλινου που μας μετετρεψε σε αποθηκη ψυχων ποιοι την υπεγραψαν?δεν ειναι μειζον θεμα?δεν οφειλουν οι βουλευτες να δωσουν μαχη ανατροπης της?

    • lazaros avatar
      lazaros @ lazaros 10/11/2010 02:06:55

      πως γινεται ενα τοσο σημαντικο θεμα να περνα σε τριτη μοιρα...δεν ειπωθηκε τιποτα προεκλογικα για το ζητημα...
      φυσικα το μνημονιο ειναι το νο 1 προβλημα και η επαναδιαπραγματευση των ορων απαραιτητη αλλα δεν ειναι το μονο προβλημα..και πριν το μνημονιο παλι πετουσαμε χαρταετο στο θεμα...ως ποτε?ποτε θα γινουμε σοβαρο δυτικο κρατος?

  23. man8os avatar
    man8os 10/11/2010 03:02:59

    κοντρα τβ, μια χαρα καναλι, για την Αθηνα.

  24. Tassos avatar
    Tassos 10/11/2010 09:50:51

    Ονομα έχει ο xxxxx της ΝΔ που προσέλαβε την κόρη του Κατσίμη στην ΝΕΤ?
    (Φάκτορα, αν παρεξηγηθεί ο xxxxxx ή η Κατσίμη δως τους τα στοιχεία μου να με κάνουν μήνυση) Ο εν λόγω ήταν από τους πρώτους προέδρους της πρασινοφρουρικής ΕΡΤ στα μαύρα χρόνια του παπανδρεϊσμού (και πρώην άνδρας της Στάη). Η κόρη του στριγγλίζει στο πρωϊνό της ΝΕΤ μόλις πάει να πει κάποιος δεξιός κάτι. Είναι αυτή που επί Λυριτζή Οικονόμου έλεγε τα εξωτερικά νέα. Τί μίσος είναι αυτό που έχει η γυναίκα.

    • headbangers balls avatar
      headbangers balls @ Tassos 10/11/2010 11:04:31

      χα χα εχεις δίκιο, την είδα τις προάλλες με τον μπουμπούκο και νόμιζα οτι ακουγα εκπρόσωπο του συριζα...κάποιος να της πει οτι δουλεύει στην κρατικη και όχι στην ιδιωτική τηλεόραση

  25. ataktos avatar
    ataktos 10/11/2010 11:29:54

    «ΤΟ ΒΗΜΑ»: Υπόδειγμα ιερής Δημοσιογραφίας http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=365881&dt=09/11/2010 ..προτείνω πανελλαδικό έρανο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.