#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/10/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η παρακμή χτυπά την πόρτα του Πολεμικού Ναυτικού



Η περίοδος των ετήσιων μεταθέσεων έχει τελειώσει και οι περισσότερες εξ αυτών έχουν υλοποιηθεί. Τα αποτελέσματα των μεταθέσεων αυτών είναι πλέον ορατά και καθόλου κολακευτικά για την ηγεσία του ΥΕΘΑ, αφού μέρα με τη μέρα γιγαντώνεται η δυσαρέσκεια των στελεχών, ενώ η διασάλευση της εργασιακής ειρήνης στις ΕΔ αποτελεί γεγονός.

Δεσπόζουσα θέση ανάμεσα σε αυτούς που συνέβαλαν στην κατάσταση, που λίγο πριν περιέγραψα, κατέχει  ανώτατο διοικητικό  στέλεχος του ΓΕΝ. Ο εν λόγω «κύριος» διακρίνεται για την περίσσια ψευτοαλαζονεία του την οποία βαφτίζει ενδιαφέρον για την πρόοδο του ναυτικού και στο πλαίσιο αυτό ασχολείται με την προώθηση των άξιων-κατά την άποψη του- στελεχών.

‘Όμως, τα άξια αυτά στελέχη, στην πλειοψηφία τους, τυχαίνει να έχουν  τις ίδιες  κομματικές προτιμήσεις με τους  υποστηρικτές  του – οι οποίοι των τοποθέτησαν στη θέση αυτή - ή να είναι «δικοί του άνθρωποι». Αυτό φαίνεται περίτρανα από αριθμό τοποθετήσεων, όπως γνωστού πλοιάρχου - υιού πρώην επανελθόντα Α/ΓΕΕΘΑ πρωταγωνιστή των Ιμίων  - ο οποίος ενώ με κομματική παρέμβαση τοποθετήθηκε στο ΝΑΤΟ σε μάχιμη  θέση για τα εθνικά μας θέματα απέδρασε- το ζήτησε  με αναφορά του- χωρίς να ολοκληρώσει την θητεία του- αναμενόμενο λόγω οικογενειακής παράδοσης – και ανταμείφθηκε, για την πράξη του αυτή, από τη διεύθυνση  με την τοποθέτηση του στη θέση του Διοικητή μοίρας φρεγατών παρακάμπτοντας μεγάλο αριθμό αρχαιοτέρων του – μία ολόκληρη τάξη- και διασαλεύοντας την εργασιακή ειρήνη στο ΠΝ .

Πέραν αυτού,  πλοίαρχος διευθυντής του επιτελικού γραφείου του ανώτατου στελέχους , διατηρητέος στη θέση αυτή  από τη θητεία του σημερινού  υφυπουργού κ. Ελευσινιώτη, τοποθετήθηκε στη θέση του Διοικητή ταχέων σκαφών. Ομοίως, τοποθετήθηκε διοικητής στο ΠΟΣΚΕΣΘΑΜ πλοίαρχος μέχρι σήμερα διευθυντής των μεταθέσεων μονίμων και στρατεύσιμων στελεχών του ΠΝ. Οι εν λόγω τοποθετήσεις πέραν της διασάλευσης της εργασιακής ειρήνης, λόγω των αδικαιολόγητων παρακάμψεων, επιφέρουν και μεγάλη αγανάκτηση και απογοήτευση στα στελέχη διότι ο μεν πρώτος συνοδεύεται από επιτελή του που είχε  στο ΕΓΑ/ΓΕΝ, ο οποίος τοποθετήθηκε διοικητής σε μοίρα των ταχέων σκαφών και οι δύο στενοί συνεργάτες του διευθυντή μεταθέσεων τοποθετήθηκαν κυβερνήτες σε πολεμικά πλοία παρακάμπτοντας επίσης μεγάλο αριθμό άξιων αρχαιοτέρων τους αξιωματικών.

Αλλά δεν είναι οι μόνοι, ο κύριος αυτός  επιδεικνύοντας ευγνωμοσύνη- την οποία βαφτίζει επιλογή των ικανότερων-  σε αυτούς που του χάρισαν την θέση του, τοποθέτησε κυβερνήτη τον υπασπιστή ανώτερου πολιτειακού άρχοντα -με καθόλου κολακευτική εικόνα ικανότητας-παρακάμπτοντας μεγάλο αριθμό αρχαιοτέρων του, τοποθέτησε κυβερνήτη αντιπλοίαρχο ο οποίος υπέβαλε προσφάτως παραίτηση και την ανακάλεσε λίγο αργότερα με την ίδια ευκολία που την υπέβαλε, φαίνεται αποτελεί ένδειξη ικανότητας για έναν αξιωματικό να είναι ρίψασπις και για αυτό τοποθετείται όχι μόνο κυβερνήτης αλλά και διοικητής μοίρας αρματαγωγών.

Εκτός αυτών , χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση πλοιάρχου σε διευθυντική θέση υψηλής ευθύνης του ΓΕΝ, παρακάμπτοντας άλλους αρχαιότερους και με μεγαλύτερη επιτυχή προϋπηρεσία στην εν λόγω θέση, ο οποίος είχε διατελέσει κυβερνήτης έχοντας στο επιτελείο του στενό οικογενειακό πρόσωπο της υψηλότερης διοίκησης .

Το αποκορύφωμα είναι η τοποθέτηση ανώτατου οικονομικού αξιωματικού σε καίριο πόστο του Υπουργείου με μόνο προσόν ότι αποτελούσε στο παρελθόν  αποκλειστική «πηγή» μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ.

Ίδια γεύση επικρατεί και στις τοποθετήσεις εξωτερικού.

Πλοίαρχος με εξαιρετικά βεβαρημένο ιστορικό υπηρεσίας στα πλοία.......(καταδικαστικές αποφάσεις για ατυχήματα, στασιμότητα..), ο οποίος εδώ και χρόνια περιφέρεται μετατιθέμενος μεταξύ γραφείου δημοσίων σχέσεων Αρχηγού ΓΕΕΘΑ και ΑΓΕΝ- προσφάτως  τοποθετημένος  στα πλοία μουσεία ΑΒΕΡΩΦ και ΒΕΛΟΣ –τοποθετείται ακόλουθος της Χώρας μας σε βαλκανικό κράτος.

Έτερος πλοίαρχος, ο οποίος υπηρετεί συνήθως στο εξωτερικό με διαλείμματα υπηρεσίας στην Ελλάδα επανατοποθετείται στην στρατιωτική αντιπροσωπία στο ΝΑΤΟ (Βρυξέλλες). Επίσης πλοίαρχος με χρόνο παραμονής στην Ελλάδα λιγότερο των τριών ετών επανατοποθετείται ακόλουθος.

Ακόμη αντιπλοίαρχος οικονομικός - αμφιβόλων προσόντων- η οποία διετέλεσε υπασπίστρια επανελθόντα ΑΓΕΝ  από το ΠΑΣΟΚ, μετατίθεται, άλλη μια φορά στο εξωτερικό,   στην πολιτική αντιπροσωπία της Χώρας στο ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες συνεχίζοντας την παράδοση του πλοιάρχου συζύγου της, ο οποίος είναι άρτι αφιχθείς από διπλή τοποθέτηση στο εξωτερικό. Άλλος οικονομικός αξκός(αντιπλοίαρχος),  που δεν πληρούσε ούτε τα  τυπικά προσόντα (χρόνια υπηρεσίας θαλάσσης, υγεία, επιτελικές σχολές ) και με “κατασκευασμένα” μόρια από την προηγούμενη κατάσταση τοποθετήθηκε σε καίρια θέση στις Η.Π.Α.

Τα όσα αναφέρθηκαν είναι μόνο ένα μικρό δείγμα του τρόπου  επιλογής και τοποθέτησης  στελεχών σε σοβαρές  θέσεις του ΠΝ από τα ανώτερα κλιμάκια . Δεν πρέπει όμως να απορούμε, γιατί κρίνουν  εξ ιδίων τα αλλότρια, καθώς  έχουν την νοοτροπία αυτών  που δεν κοπίασαν για να πάρουν τις υψηλές θέσεις , εφόσον κάθισαν ένα μικρό διάστημα, περίπου τέσσερις μήνες, υποναύαρχοι  και στη συνέχεια με όχημα πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ γίνανε αρχηγοί. Έτσι λοιπόν με την ίδια ευκολία σκορπούν τις θέσεις  στους υμετέρους με περίσσιο θράσος επικαλούμενοι το φίλτρο «ικανότητα» που οι ίδιοι παρέκαμψαν όταν κατέλαβαν τις  σημερινές  τους θέσεις.

Γεγονός είναι, ότι μετά από όσα αναφέρθηκαν γενάτε το ερώτημα στον αναγνώστη «Τι κάνει η πολιτική ηγεσία που προΐσταται αυτών των ανωτέρων;». Η απάντηση είναι απλή, «τίποτα». Ο υπουργός ενδεχομένως δεν γνωρίζει την έκταση της πελατειακής αυτής δράσης. Οι δύο υφυπουργοί όμως τι κάνουν; Ειδικά ο  υφυπουργός της ΝΔ που θεωρείται ο πλέον ενημερωμένος από τα στελέχη της ΝΔ .

Η κατάσταση, που διαμορφώνεται στο ΥΕΘΑ είναι εκρηκτική και σε κάθε περίπτωση δυσμενής για την κυβέρνηση που προΐσταται πλέον ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ έχει τον πρώτο λόγο, γιατί το κόστος το εισπράττει το κόμμα ,ο πρωθυπουργός και υπουργός και όχι οι πρόσθετοι και μη εκλεγέντες υφυπουργοί, οι οποίοι σε διαφορετική περίπτωση θα έπιναν τσάι στο σπίτι τους – ότι έκαναν τους τελευταίους μήνες πριν τις εκλογές- απολαμβάνοντας τη σύνταξή τους. Εάν η κατάσταση συνεχίσει έτσι θα δούμε υπουργό άμυνας στέλεχος της «χρυσής αυγής» ή κάποιον κόκκινο διανοούμενο στη περίπτωση επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/10/2012 11:32:30

    Τα κομματόσκυλα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ειδικά ,ποτέ δεν χάνονται,τα έχουν μοιρασμένα. Και στον ΣΞ τα ίδια γίναν,ΑΚΑΜ πήγε Σχης που είχε υποβάλλει παραίτηση παλαιότερα ,Βρυξέλλες Σχης χωρίς Αγγλικά και ΑΣΠ και άλλα πολλά.
    Αλοίμονο μην γίνει κάτι σοβαρό.

    • Φανη avatar
      Φανη @ ΠΕΛΙΑΣ 23/10/2012 17:15:57

      Αμ θα γινει, που θα παει, ερχεται σιγα σιγα...

    • Φανη avatar
      Φανη @ ΠΕΛΙΑΣ 23/10/2012 17:15:57

      Αμ θα γινει, που θα παει, ερχεται σιγα σιγα...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΠΕΛΙΑΣ 23/10/2012 17:35:12

      ". . .ΑΚΑΜ πήγε Σχης που είχε υποβάλλει παραίτηση παλαιότερα ,Βρυξέλλες Σχης χωρίς Αγγλικά. . ."

      ᾿Αλαζονεία καί πασοκιά. . .ἀπό ᾿Αγγλικά εἶναι "ξυράφια"! Πολλά διαδραματίζοντε στό SHAPE. . .

    • GREGOR K avatar
      GREGOR K @ ΠΕΛΙΑΣ 25/11/2012 12:25:00

      ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΗΤΑΝ ΥΠΑΣΠΙΣΤΗΣ Ο ΣΧΗΣ ΜΗΠΩΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 23/10/2012 12:29:56

    Εγώ ειμαι ο ναα... ο ναύτης του αιγαίου...
    Δόξα και τιμή στους πατριώτες που μας κυβερνάνε !
    Ας μου πεί κάποιος, ποιός κάνει μεγαλύτερη ζημιά στην πατρίδα, αυτοί οι "πατριώτες" ή οι αυτοί που στέλνουν τα (νόμιμα) λεφτά που έβγαλαν με δουλειά, στο εξωτερικό ?

  3. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 23/10/2012 16:23:37

    Τι μιζέρια και κατιναριό είναι αυτό. Υποτίθεται αξιωματικοί που τρέχουν πίσω από κόμματα και βγάζουν υποτίθεται άπλυτα γιατί δυσαρεστήθηκαν στην τοποθέτηση.Αυτά ούτε στους Δήμους δεν γίνονται , βουτυρομπεμπέδες και κοιλαράδες που νομίζουν ότι είναι "τα στελέχη" και θέλουν τοποθετήσεις στις Ουάσιγκτον και Βρυξέλλες , θέλουν να γίνουν αρχηγοί σχηματισμών ή να τοποθετηθούν απέναντι από το σπίτι τους. Έτσι ξεφτιλιστήκαμε στα Ίμια με ένα κομματόσκυλο που τον κάνανε αρχηγό του στρατού και ανέβηκαν οι Τούρκοι στα Ίμια και μετά του έφταιγε ο Πρωθυπουργός που δεν του είπε που να βάλει τη φρουρά. Είναι θέματα αυτά που θίγονται ύπουλα, ο τάδε και ο δείνα που ..παραιτήθηκε και ανακάλεσε την παραίτηση και δεν συμμαζεύεται. Οι απολύσεις και οι περικοπές απο το στρατό πρέπει να αρχίσουν γιατί πολλοί μαζεύτηκαν και δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην άμυνα για την οποία πληρώνονται (τηρουμένων των αναλογιών) αδρά.

  4. periergos avatar
    periergos 23/10/2012 16:33:58

    ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΥΕΘΑ.ΤΑ ΑΝΕΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΩΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΥΦΕΚΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΛΡΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΓΛΙΤΗ.ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ.

  5. Axinos avatar
    Axinos 23/10/2012 17:48:51

    Πραγματικά, διασαλεύεται η εθνική ασφάλεια και γκρεμίζεται το ΠΝ με όλα αυτά που διάβασα. Πολύ ανησυχώ γιατί συμβαίνουν και πρώτη φορά άλλωστε. Πολλοί οι πικραμένοι πολλές οι ανοησίες που θα διαβάσουμε ! Ααααα και ο συγκεκριμένος κάνει "μπάμ"

  6. KF avatar
    KF 23/10/2012 18:53:00

    Αγαπητοί κύριοι,
    Είμαι σίγουρος ότι και αυτοί που δεν ικανοποιήθηκαν αλλά και αυτοί που ικανοποιήθηκαν, θα έχουν εκατοντάδες επιχειρήματα περί του αντιθέτου και τούμπαλιν. Έτσι γινόταν πάντα και έτσι θά συνεχίσει να γίνεται, ενδεχομένως για πάντα. ΕΥΤΥΧΩΣ. Εξηγούμαι:
    Με συγκινεί η παράδοση που συνεχίζεται (θα έλεγα πάρα πολλές δεκαετίες) των αξιωματικών του ΠΝ που πικραίνονται και οργίζονται όταν δεν τοποθετούνται Διοικηταί ή Κυβερνήται, αλλά και των άλλων που χρησιμοποιούν κάθε μέσο προκειμένου να τοποθετηθούν σε τέτοιες θέσεις (Οι ίδιοι βεβαίως πιστεύουν ότι το αξίζουν).
    Σημασία δεν έχει η πιθανή αδικία (που πολλές φορές είναι υποκειμενικό ζήτημα).
    Σημασία έχει ότι όλοι αισθάνονται την ανάγκη να υπηρετήσουν σε τέτοιες θέσεις.
    ΜΠΡΑΒΟ παιδιά μου. Συνεχίστε το δρόμο τον καλό.
    Όσο για τα "εξωτερικά" κλπ, ακούω ότι η αποζημίωση είναι πολύ μειωμένη. Υπάρχει ακόμη τόση ζήτηση?

    ΚΦ

  7. foinikas avatar
    foinikas 23/10/2012 19:19:46

    Ο υφυπουργός της ΝΔ- που θεωρείται ο πλέον ενημερωμένος από τα στελέχη της ΝΔ – τηρεί σιγή ιχθύος, η στάση του αυτή ερμηνεύεται με δύο τρόπους ή δεν γνωρίζει οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης στο υπουργείο ή γνωρίζει αλλά η κατάσταση τον βολεύει για να εκπληρώσει τις εμμονές του και τις νέες ενδεχόμενες φιλοδοξίες του οπότε δεν θα πρέπει να βρίσκεται στο ΥΕΘΑ , γιατί τραβά το χαλί του υπουργού. Σε κάθε περίπτωση με τη στάση του έχει επιτύχει να επιβεβαιώσει αυτούς τους υπουργούς της ΝΔ που δεν τον επέλεξαν στο παρελθόν για αρχηγό, γιατί φαίνεται ότι δεν διαθέτει την ευθύτητα και την παλικαριά που χαρακτηρίζουν τους συντοπίτες του.
    Ο έτερος υφυπουργός ενδεχομένως να τρίβει τα χέρια του με την κατάσταση που περιγράφει το άρθρο αφού πιθανώς εξυπηρετούνται και δικά του παιδιά.
    Η κατάσταση, που διαμορφώνεται στο ΥΕΘΑ είναι εκρηκτική και σε κάθε περίπτωση δυσμενής για την κυβέρνηση που προΐσταται πλέον ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ έχει τον πρώτο λόγο, γιατί το κόστος το εισπράττει το κόμμα ,ο πρωθυπουργός και υπουργός και όχι οι πρόσθετοι και μη εκλεγέντες υφυπουργοί.
    Συμφωνω με το άρθρο, η παρακμή χτυπά την πόρτα του ΥΕΘΑ, κύριε υπουργέ μην της ανοίγετε δεν έχετε ανάγκη κανένα εάν έχετε με το μέρος σας τα τίμια και ικανά στελέχη των ΕΔ και όχι τους αυλοκόλακες, οι οποίοι είναι κενοί τενεκέδες. Αρχίστε την εκκαθάριση από το σπίτι σας ο χρόνος πιέζει.

  8. Μαχητής του Αιγαίου avatar
    Μαχητής του Αιγαίου 23/10/2012 21:27:22

    Τι λέτε αγαπητοί φίλοι ?Ολα καλά δεν είδατε τι αξιοκρατικά γίνονται πλέον οι μεταθέσεις και στο ΠΝ?Εδώ και ένα (1) μήνα έχουν κυλοφορήσει οι κατάλογοι με τις κενές θέσεις και με τα μόρια !Εγώ που έχω να φανταστείτε πάνω από δεκαεπτά (17) χρόνια στο Στόλο -όλα σε μαχιμότατα πλοία-με τα μόρια που έχω αρκεί που δήλωσα στο έντυπο προτιμήσεων που θέλω να τοποθετηθώ και με βάλαν άμεσα στην πρώτη προτίμησή μου!Επιτέλους τα πάντα άλλαξαν! ΜΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ????????ΩΧ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ,ΞΥΠΝΑ!!!!!Ξέχασες πως πήρες αργία για να πας στην εφορία να τακτοποιήσεις τα περισινά φορολογικά γιατί έτσι που πάμε θα χάσουμε και το σπίτι!!!-για τους φετινούς φόρους κλπ δε συζητάμε έχει η τριμερής Κυβέρνησή μας!-ΑΣΕ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ!!!!!!!!!!

  9. Εκεντρος avatar
    Εκεντρος 23/10/2012 22:00:23

    Νομίζω οτι αυτά που γράφονται φωτίζουν και το όνομα του γράφοντος ... ή τελος πάντων αυτού που δίδει αυτές τις δηθεν αινιγματικές πληροφορίες. Κάποιοι είναι πικραμένοι, όχι αδίκως αλλά σίγουρα υπήρχαν και πολύ καλύτεροι απ´ αυτούς οι οποίοι νομιζουν ότι είναι Αριστοι. Ας μην ξεχναμε όμως το παρελθόν ορισμένων.... που κάποτε δεν διστάζανε ακόμα και να "σηκώσουν" χέρι σε στελέχη πληρωμάτων Πολεμικών πλοίων ... δήθεν για να τους νουθετίσουν και σήμερα έρχονται για να ζητήσουν "τα ρέστα" που δεν ορίσθηκαν ως Κυβερνήτες ή Διοικητές κτλ... Ετσι γιατί το Ναυτικό έχει ιστορία και από τη μια μεριά αλλά και από την άλλη!!!!

  10. Sabmarine avatar
    Sabmarine 23/10/2012 22:17:23

    Σιγα ρε παιδια τα αρχιπασοκια φτιαξανε τον γιο του Λυμπερη αυτα τα ξερουμε η νεα δημοκρατια στην κυβερνηση το πασοκ στην εξουσια το οτι υπαρχουν φελοι που επιπλεουν και αυτο γνωστο σιγα μην δεν τα γνωριζουν ο μαναριας ο Ελευσινωτης τι λεει για ολα αυτα που εκανε και αρχηγος ναυτικου

  11. kritis avatar
    kritis 23/10/2012 23:17:10

    ΕΑΝ ΕΒΑΛΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΝΤΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΑΞΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΟΙ ΔΕ "ΒΑΣΤΙΚΟΙ" ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ (ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ). ΔΙΑΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ" ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΗΤΙΚΗΣ (ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΦΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ). ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ, ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΔΕΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ(ΠΟΙΝΕΣ, ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ, ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ, ΠΡΟΣΠΡΑΣΕΙΣ κ.α.). ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΕ ΙΣΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

  12. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/10/2012 23:28:32

    Χαρα οι Τουρκοι με τετοια αρθρα και σχολια !

  13. ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
    ΣΙΝΙΑΛΟ 24/10/2012 07:14:49

    ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ. Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ Π.Ν. ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΟΚΟΡΎΦΩΜΑ. Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΑΓΕΝ ΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΕΝΟΡΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟΥ (ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΟΥ ) ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΛΟΓΟ!!!!!!!!

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2012 15:39:46

    Ποτέ δεν χώνεψα ανώνυμα κείμενα με καταγγελίες ή "καταγγελίες" ,που βάλλουν κατά προσώπων στις Ένοπλες Δυνάμεις. Μου θυμίζουν την στήλη "Φαντάρε που πας" στην συγχωρεμένη την "Ελευθεροτυπία", που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται "ο ρουφιάνος του πικραμένου φαντάρου".
    Εάν ο συντάκτης είναι πολίτης που γράφει την άποψη του σύμφωνα με πληροφορίες, ΄δικαίωμα του αλλά οι πληροφορίες ελέγχονται.
    Εάν ο συντάκτης είναι Αξιωματικός, λυπάμαι τα μέγιστα. Κι αν του αρνήθηκαν θέση κυβερνήτη, τότε ορθώς του την αρνήθηκαν. Ούτε βάρκα δεν θα 'δινα σε Αξιωματικό, που γράφει τέτοια πράγματα ανωνύμως. Άλλους τρόπους προβλέπουν οι στρατιωτικοί νόμοι και κανονισμοί κι εν γένει το δίκαιο μας για όποιο στέλεχος των ΕΔ θεωρεί ότι αδικείται.
    Όποιος δεν έχει το θάρρος να πει επωνύμως στους ανωτέρους του την άποψη του ή το παράπονο του, τότε δεν κάνει για τη στολή. Αν φοβάσαι να διεκδικήσεις το δίκιο σου στην αναφορά θα τα βάλεις με τους Τούρκους;
    Αυτά τα γράφω ως θέση αρχής.
    Όσον αφορά τα καταγγελόμενα δεν μπορώ έχω άποψη γιατί δεν γνωρίζω τα πρόσωπα που "φωτογραφίζονται". Απλά μου κάνει εντύπωση το μένος και η άποψη επί παντός με στόχευση τόσους ανθρώπους.
    Αναφέρεται όμως ονομαστικά ένας Αξιωματικός, ο γιος του Ναύαρχου κ. Χρήστου Λυμπέρη. Φίλοι Αξιωματικοί, και των δικών μου πολιτικών φρονημάτων, μου λένε με μια φωνή πως και οι δυο γιοι του Ναυάρχου, μάχιμοι Αξιωματικοί του ΠΝ, είναι, για να το πω λαϊκά, Αξιωματικάρες και δεν μου κάνει καμμία εντύπωση, γιατί ο Χρήστος Λυμπέρης δεν θα περίμενα να αναθρέψει άλλου είδους άντρες, τους οποίους στη συνέχεια ολοκλήρωσε η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων.
    Οι πολιτικές διαφορές και προσωπικές πικρίες δεν πρέπει να μας τυφλώνουν και να οδηγούν σε σπίλωση στελεχών.
    Προβλήματα έχει το ΠΝ, όπως και όλα τα Όπλα. Δεν λύνονται όμως με "διαρροές" κι ανώνυμα λεβελογραφήματα. Δεν ταιριάζει σε άντρες, δεν ταιριάζει σε Αξιωματικούς. Και το ένα είναι προϋπόθεση του άλλου...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2012 15:43:35

      ..λιβελογραφήματα... (ο δαίμων του πληκτρολογίου).

  15. ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 24/10/2012 20:23:36

    Κε Κρανιδιώτη οι φίλοι σας σας ενημέρωσαν αν ο νέος διοικητης μοίρας φρεγατών "αντέχει" τη θάλασσα?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 24/10/2012 22:49:50

      Γιατί; Θέλεις να του στείλεις δραμαμίνες;
      Όχι αγαπητέ, δεν με "ενημερώνουν" με κακεντρεχείς ανοησίες. Να μας ενημερώσεις εσύ που ξέρεις και να γράψεις ακριβώς τι εννοείς και ποιον εννοείς, για να σου απαντήσει κι ο ίδιος άμα θέλει.

  16. ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 25/10/2012 00:08:57

    Αγαπητέ. Από αυτά που δηλώνετε καταλαβαίνω ότι δεν έχετε άποψη για τα καταγγελόμενα αλλά έχετε για καταγγέλοντες και καταγγελόμενους, αντιδράτε δε -δικαίως- στον τρόπο της καταγγελίας και όχι στο περιεχόμενο. Χωρίς να συμμερίζομαι την άποψη ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, πιστεύω ότι ο άνδρας , ιδιαίτερα σε θέση ευθύνης , πρέπει να ερευνά και να αξιολογεί και την ουσία παραπόνων και καταγγελιών πριν(ή αφού) στηλιτεύσει τους αυτουργούς για την παρεκτροπή τους. Πιθανόν εμβαθύνοντας κανείς να διαπιστώσει ελαφρυντικά. Ανόητος ων δεν επιθυμώ να υποδείξω οτιδήποτε σε κανέναν.Απλά να καταθέσω την άποψή μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 25/10/2012 11:11:28

      Ποια είναι η καταγγελία, αγαπητέ φίλε; Ότι κάποιος Διοικητής μοίρας φρεγατών δεν αντέχει τη θάλασσα; Δηλαδή τι; Παθαίνει ...ναυτίες; Είναι σοβαρή συζήτηση αυτή και μάλιστα να γίνεται με υπονοούμενα;
      Η θέση μου είναι θέση αρχής και καταγράφεται στο αρχικό σχόλιο μου επί της ανάρτησης.

  17. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/10/2012 11:24:09

    Συμπληρωματικά και για να γίνω πιο σαφής, θα στο πω ευθέως και πιο απλά για να γίνω ακόμη περισσότερο κατανοητός.
    Δεν γνωρίζω την ιδιότητα σου, άς υποθέσω πως είσαι Αξιωματικός. Αν, ας πούμε, έγραφε κάποιος ανώνυμα και φωτογράφιζε εσένα κι άλλους για νεποτισμό, έλλειψη ικανότητας ή ότι άλλο, η θέση μου θα ήταν η ίδια. Οι Αξιωματικοί δεν κάνουν έτσι καταγγελίες. Παίρνεις μια κόλλα χαρτί, γράφεις φαρδιά πλατιά όνομα και βαθμό και απευθύνεσαι εκεί που πρέπει.
    Τυχαίνει μερικές φορές να έρχονται στο γραφείο μου και να μου λένε διάφορα για διάφορους με υπονοούμενα, επικαλούμενοι την "κοινή μας πολιτική ταυτότητα". Δεν το δέχομαι ποτέ.
    Όποιος έχει κάτι να πει το λέει μετ' όνομα του, με αποδείξεις, ονόματα κι εκεί που πρέπει.
    Γι' αυτό άλλωστε κι η ταπεινότητα μου ουδέποτε χρησιμοποιώ ψευδώνυμα, είτε σε αναρτήσεις, είτε σε σχόλια.
    Είναι μέγιστο σφάλμα κι ένδειξη παρακμής να επιτρέψουμε στις κακές συνήθειες της πολιτικής ζωής να εισβάλλουν στο στράτευμα, με ανώνυμα σχόλια, διαρροές, υπονοούμενα. Δίνει μια διαταγή ο Χ προίστάμενος, μπαίρνει μια; απόφαση κι ύστερα κάποιος που δυσαρεστήθηκε, πάει παραδίπλα σ' ένα γραφείο ή το βράδυ στο σπίτι του, παίρνει το πληκτρολόγιο κι αρχίζει ως πχ "Η μικρή Χάϊντι στο καράβι" να σκορπάει υπονοπύμενα, αναπόδεικτες καταγγελίες ή απλά ύβρεις και συκοφαντίες. Το θέλουμε αυτό; Συνάδει με την τιμή, τον κώδικα συνμπεριφοράς των Αξιωματικών, ακόμη κι αν όντως αδικούνται; Εύλογη η ασπάντηση και πιστεύω δεν θα διαφωνήσεις.
    Όποιος κι αν είναι, να διεκδικήσει το δίκιο του επωνύμως, στα ίσια κι εκεί που προβλέπεται. Αν δεχτούμε καιο τέτοια χαλάρωση της πειθαρχίας (ήδη υπάρχουν κι άλλα φαινόμενα), τότε καληνύχτα...

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/10/2012 14:20:22

    Επειδή με ενημέρωσαν για σχόλια σε άλλα ιστολόγια, ότι δήθεν στο Antinews είμαστε διασπασμένοι ("να, διαφωνεί κι ο Φαήλος"),΄με αφορμή την παραπάνω ανάρτηση, θα πω το εξής:
    Εδώ, στο απάτητο λημέρι του Φάκτορα είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι και συζητάμε τα πάντα. Διατυπώνω την θέση μου βασισμένη σε συγκεκριμένες αρχές και την αντίληψη μου για τις Ένοπλες Δυνάμεις, τις οποίες τιμώ όσο κανέναν θεσμό του κράτους μας, λόγω της προσφοράς τους σε αίμα και την ταύτιση τους με τον Λαό.
    Η ομάδα του Antinews, βασισμένη κι αυτή στη συγκρότηση της σε αρχές και κυρίως στην άρρηκτη προσωπική φιλία, είναι μπετόν αρμέ.
    Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, μα το Antinews μένει...

  19. ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΤΕΓΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 25/10/2012 23:49:26

    Με ειλικρινή διάθεση αναζήτησης θα μου επιτρέψετε μερικά ερωτήματα.
    - Είναι ο κώδικας που επικαλείσθε ένα σύνολο νοημάτων και συμπεριφορών ατόμων με όμοιες καταβολές ή Τέχνη;
    - Ο κώδικας είναι κώδικας του ενός ή όλων;
    - Είναι ο κώδικας αυτός υποκείμενος σε φθορά από αυτούς που τον συμμερίζονται ή είναι απρόσβλητος από οποιαδήποτε συμπεριφορά;
    - Είναι κώδικας των υφισταμένων ή και των προϊσταμένων;
    - Τίνος οι πράξεις διαλύουν περισσότερο αυτή την Ιδέα; Του ατόμου που οφείλει να παραδειγματίζει στα θέματα του κώδικα ή εκείνου που οφείλει να παραδειγματιστεί;
    - Υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις στην Ιδέα που ονομάζουμε κώδικα από διαφορετικές ομάδες ανθρώπων;Πχ οι "πολιτικοί" έχουν διαφορετικό κώδικα από τους "αξιωματικούς";
    - Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν και ακολουθούνται διαφορετικοί κώδικες ποιός από τους δύο κώδικες επιβάλλεται τούτη τη στιγμή στο στράτευμα; Ο κώδικας του αξιωματικού(από τη λέξη αξία , αυτός που είναι ικανός για αξίωμα) ή ο κώδικας του πολιτικού (από τη λέξη πόλις, αυτός που ασχολείται με τα της πόλεως) που η δημοκρατία μας τοποθετεί ώς προϊστάμενο χωρίς να καθιστά υποχρεωτικό για αυτόν την τήρηση και προαγωγή του κώδικα των υφισταμένων του;
    Είναι όντως άνανδρο να σπιλώνονται άτομα από ανωνύμους. Είναι επίσης άνανδρο να καταστρέφεται το ηθικό αυτών που επιθυμούν να διακριθούν μέσω των ικανοτήτων τους. Είναι ανέντιμο να παραβαίνεις τον κώδικα. Είναι επίσης ανέντιμο να βάλεις κατ'αυτών που το πράττουν διαμαρτυρόμενοι και να παραβλέπεις αυτούς που το πράττουν "βολευόμενοι".
    Στην δική μου αντίληψη ο κώδικας είναι ένας και ισχύει για όλους όσους θέλουμε να αποτελούμε την Πολιτεία. Κανείς δεν μπορεί να επικαλείται το "ακαταλόγιστο" του πολιτικού στο δημόσιο ή τον στρατιωτικό βίο. Η αξιοκρατία , η ευθύτητα , η σοφία, η πειθαρχία, η υπευθυνότητα, η εντιμότητα , η ειλικρίνεια , το θάρρος είναι απαραίτητα στοιχεία τόσο για τον αξιωματικό όσο και για τον πολιτικό άνδρα. Ιδιαίτερα ο άρχων οφείλει στον εαυτό του και στο σύνολο να είναι ο ικανότερος, επιβάλλοντας ποινές και απονέμοντας διακρίσεις με την ίδια στάθμιση για όλους.
    Συμφωνώ πως δεν πρέπει να επιτρέπουμε στο στράτευμα να μετέρχεται πρακτικών που διασαλεύουν την πειθαρχία. Είναι σοφό να το επιτρέπουμε σε αυτούς που ηγούνται;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.