14/09/2008 01:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ουσία των πραγμάτων ή το ανώτατο στάδιο της διαπλοκής

 

________________________________________________ 

Όπως έχουμε ξαναπεί ο κ. Καραμανλής έχει απωλέσει πλέον την πρωτοβουλία των κινήσεων. Είναι επίσης ολοφάνερο ότι η παραίτηση Βουλγαράκη ήταν μόνο ένας δευτερεύων στόχος. Ο κύριος είναι ο κ. Ρουσόπουλος και το σύστημα διαπλοκής που δημιούργησε για να προστατεύει υποτίθεται τον Κ. Καραμανλή, αλλά για να εξυπηρετεί τις δικές του επιδιώξεις, όπως κατηγορείται. Επειδή όμως ο κ. Ρουσόπουλος είναι το δεξί χέρι του κ. Καραμανλή και όπως όλοι γνωρίζουν κυβερνά «αντ΄ αυτού», το «σύστημά» του είναι και «σύστημα Καραμανλή».

Αυτά, για να τελειώνουμε με όσα λένε περί «έντιμων», αλλά «ανήξερων» ηγετών. Αυτοί υπάρχουν μόνο στα παραμύθια για μικρά παιδιά.

Δεν παραγνωρίζουμε το ολοφάνερο: Ότι δηλαδή οι επιθέσεις εναντίον του Καραμανλή και του δεξιού χεριού του ενορχηστρώνονται από ένα διαπλεκόμενο σύστημα επιχειρηματιών, υπουργών, βουλευτών και άλλων υπερασπιστών των συμφερόντων λαού.

Ούτε αποπροσανατολιζόμαστε από την εκκωφαντική σιωπή της Αγίας Οικογένειας. Επειδή είναι επίσης ολοφάνερο πως βάζουν άλλους να κάνουν την δουλειά - όπως μερικές από τις ερωτήσεις που χειροκροτούσαμε όλοι στη Θεσσαλονίκη.

Όλα αυτά, όμως, δεν αποτελούν συγχωροχάρτια για τον κ. Καραμανλή και πολύ περισσότερο για τον κ. Ρουσόπουλο. «Όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν» λέει ο λαός. Και συγχωροχάρτια δίνει ο Πάπας, όχι εμείς.

Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και όλοι γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο στον τόπο αυτό, θα πούμε τη γνώμη μας για το πώς έφτασαν μέχρις εδώ.

Πέρα από την έλλειψη οράματος, προγράμματος, αρχών, όρεξης για δουλειά και ...ικανοτήτων τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Ενώ υποσχέθηκαν να καταπολεμήσουν την διαπλοκή και τη διαφθορά έγιναν το πιο διαπλεκόμενο και διεφθαρμένο κόμμα που γνώρισε ο τόπος τις τελευταίες δεκαετίες.

Για να το καταφέρουν αυτό πάτησαν στην αρχή πάνω στο «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Και όταν ισορρόπησαν άρχισαν να κάνουν διάφορα «δώρα» στους επιχειρηματίες και τα ΜΜΕ που τους στήριξαν.

Μετά όμως καβάλησαν το καλάμι και όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, νόμισαν ότι επειδή τους έγλυφαν και τους καλούσαν στις δεξιώσεις τους και φορούσαν τα ίδια κουστούμια, έγιναν ίδιοι με αυτούς. Και τότε είπαν: «Γιατί να μην γίνω κι εγώ εκδότης»; «Γιατί να μην γίνω και επιχειρηματίας»; «Πιο καλύτεροι είναι αυτοί από εμάς»;

Έτσι η διαπλοκή έφτασε επί Καραμανλή, στο ανώτατο στάδιό της . Τη γένεση του πολιτικού - επιχειρηματία.  

Αλλά επειδή τα μεταξωτά σώβρακα θέλουν και επιδέξιους «μπιπ»,  συμπεριφέρθηκαν ως ταύροι σε υαλοπωλείο. Λες και δεν υπήρχε αύριο. Έπεσαν ως πειναλέοι πάνω στην πίτα. Και μετά άρχισαν να τσακώνονται για το ποιος θα φάει τα μεγαλύτερα και περισσότερα κομμάτια.

Έτσι, οι άλλοι είπαν: «Τόσο λίγοι είστε»; «Θα σας τσακίσουμε».

Τότε ακριβώς, ο κ. Καραμανλής βρέθηκε χωρίς πολιτικούς φίλους. Επειδή ο κ. Ρουσόπουλος τους είχε διώξει όλους από κοντά του.

Η συνέχεια στις οθόνες σας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonymous avatar
    Anonymous 14/09/2008 02:07:33

    Death watch Ρουσσόπουλου. Aυτό μάλιστα, θα είναι ψυχορράγημα διαρκείας, με βογγητά και οιμωγές και γόους και κατάρες και τριγμό των οδόντων. Ήδη ακούγεται η αναπνοή η σφυριχτή. Όχι σαν το death watch Βουλγαράκη, που κράτησε δυό ψωροβδομάδες και είχε μόνο έναν πεθερό για γαρνιτούρα.

  2. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 14/09/2008 02:38:25

    Τώρα τον εκτέλεσες!!

  3. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/09/2008 03:12:00

    FactorX έκανες διάνα με την ατάκα "γένεση του πολιτικού - επιχειρηματία". Ενδεικτική των εξελίξεων που έρχεται είναι η παραπομπή σε δίκη του Γκαγκάτση (δείτε http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?article_id=75267), ενώ στις 4 Οκτωβρίου έχουμε εκλογές στην ΕΠΟ. Τσάμπα φαγώθηκε και ο Σπύρος Κλαδάς. Ο Βγενόπουλος το είχε πει στις αρχές καλοκαιριού στην αφετηρία της συγκρότησης του πολυμετοχικού:
    "Εγώ αν ήμουν στην θέση του Γκαγκάτση θα είχα ήδη παραιτηθεί"...

  4. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/09/2008 03:20:47

    Σε δίκη ο Γκαγκάτσης!
    Κατηγορούνται για κατάχρηση

    Το Συμβούλιο Εφετών απέρριψε με την προσφυγή του προεδρίου της ΕΠΟ και παραπέμπει σε δίκη τους κ.κ. Γκαγκάτση, Γκιρτζίκη και Οικονομίδη με την κατηγορία της πλαστογραφίας και κατάχρησης. Η υπόθεση αφορά σειρά επιχορηγήσεων της Γ.Γ. Α. προς την ΕΠΟ επί υπουργίας κ. Γεώργου Λιάννη που αφορούσαν έργα κατασκευής στην Φλώρινα και τον Άγ. Κοσμά και επιχορηγήσεις σε δυο Αθλητικά Σωματεία της Φλώρινας.

    Η δικάσιμος της υπόθεσης αναμένεται να οριστεί μέσα στο επόμενο διάστημα. Οι κατηγορούμενοι έχουν το δικαίωμα-τελευταίο ένδικο μέσο- να ασκήσουν αίτηση αναίρεσης του παραπεμπτικού βουλεύματος στον Άρειο Πάγο. Να σημειωθεί πως η ΕΠΟ έχει προκυρήξει εκλογές για την 4η Οκτωβρίου.

  5. jury avatar
    jury 14/09/2008 03:21:27

    Πολιτικός Μεσαίωνας …

    Πολιτική οπισθοδρόμηση είναι το νέο εφαρμοζόμενο δόγμα , που οι παρατρεχάμενοι (κάθε λογής και κοψιάς) πολιτικοί γυρολόγοι έθεσαν σε εφαρμογή.

    Δεν αφουγκράζονται την «κραυγή» της κοινής γνώμης για άσκηση πολιτικής στον δημόσιο βίο, προκειμένου να προβούμε στις αναγκαίες για τον τόπο αλλαγές και μεταρρυθμίσεις .

    Αρέσκονται στην άσκηση θολής παραπολιτικής όταν η μαστιζόμενη από την διεθνή κρίση οικονομία μας , απαιτεί άμεση συστράτευση όλων των πολιτικών δυνάμεων και όλων των υγιών προτάσεων.

    Αντί αυτών ανακάλυψαν ότι το πρόβλημα της χώρας μας αποτελεί η θέση της κ. Ζαχαρέα ως σχολιάστριας στο κεντρικό δελτίο του Alter και μετ` επιτάσεως ζητούν να …παραιτηθεί , λησμονώντας όμως ότι επί εποχής ΠαΣοΚ στην εξουσία , η σύζυγος του υπουργού Δικαιοσύνης ασκούσε την δικηγορία.. Και φυσικά πολύ καλά έκανε!


    Και οι δυο κυρίες προϋπήρχαν στον χώρο και στον επαγγελματικό τους στίβο. Δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό , κάτι το έκνομο .

    Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και η σύζυγος του αείμνηστου Α. Παπανδρέου, παρόλο που δεν ήταν το επίσημο επάγγελμα της η δημοσιογραφία , είχε εκπομπή στην δημόσια τηλεόραση.


    Ο κατευθυνόμενος «πολιτικός μεσαίωνας» λοιπόν όχι μόνο μας χτύπησε την πόρτα , αλλά αναιδώς και με βίαιο τρόπο εισήλθε στην πολιτική σκηνή .


    Εντύπωση βέβαια μου προξένησε το γεγονός ότι οι γυναικείες οργανώσεις του τόπου μας έλαμψαν «δια της απουσίας των».


    Οι κυρίες αυτές που πριν λίγο καιρό «επαναστάτησαν» για κάποιο νομοσχέδιο που έδινε το δικαίωμα στις συζύγους να διαλέγουν ποιο από τα δυο επίθετα (το δικό τους ή του συζύγου τους) θα χρησιμοποιούσαν, απλά ….εξαφανίστηκαν !


    Τότε με σχετική ανακοίνωση, σημείωναν ότι το νομοσχέδιο «αφήνει τη γυναίκα βορά στις πιέσεις του συζύγου και του οικογενειακού και κοινωνικού περιβάλλοντος» . Μιλούσαν για αναχρονιστική περιθωριοποίηση των γυναικών.


    Που είναι οι κυρίες που επί χρόνια πάλευαν και απαιτούσαν να μη χρησιμοποιείται η μέχρι τότε στερεότυπη λέξη « επάνδρωση» και να αντικατασταθεί (όπως και έγινε) από την λέξη « στελέχωση» , αλλά και για όλους τους γραμματικούς τύπους, που γενίκευαν και νομιμοποιούσαν στη γλώσσα την υποκατάσταση του θηλυκού από το αρσενικό.;


    Που είναι οι κυρίες που πολεμούσαν για την απελευθέρωση των γυναικών από μικροαστικά κατάλοιπα με στόχο την ισότητα των δύο φύλλων;


    Που είναι οι γυναίκες που κατέβαιναν στους δρόμους διεκδικώντας ίσα επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά των ανδρών και κοινωνική ισότητα;


    Θα αρκεστούν να παρακολουθούν «προοδευτικά» ιδεολογήματα της οπισθοδρόμησης ,ότι οι γυναίκες πρέπει να είναι παρακολούθημα των ανδρών τους, να ζουν στη σκιά τους, χωρίς εργασία και χωρίς προσωπικότητα ;


    Κάποιοι μίλησαν και για «ένα άνευ προηγουμένου ηθικό ασυμβίβαστο» (Όλως… τυχαίως .. στις θέσεις τους αναφέρθηκε και με ανταπόκριση από την Αθήνα το πρακτορείο Ρόιτερ , που όλοι ξέρουμε πως λειτουργεί και ειδικά στους πιο παλαιούς θυμίζει ανταποκρίσεις των …..σκοτεινών χρόνων.)


    Με περισσή «αντάρτικη» διάθεση ζητούν «να παραιτηθεί είτε η κ. Ζαχαρέα , είτε ο κ. Ρουσόπουλος, είτε ο μόνιμος στόχος τους ο ….κ. Πρωθυπουργός».


    Δεν μου προκαλεί εντύπωση αφού περί της εξέλιξης αυτού του σεναρίου - χωρίς βέβαια να έχω ιδιαίτερα ψυχικά χαρίσματα ενόρασης- είχα αναφερθεί από το πρώτο μου άρθρο λίγες ημέρες μετά τα Χριστούγεννα (εδώ)

    Έγραφα τότε: «Τελικός και αποκλειστικός στόχος τους η ανατροπή των σημερινών δεδομένων και ο πρωθυπουργός, γιατί έχει πάρει επάνω του το συγκεκριμένο θέμα.

    Θυμηθείτε με ! Στο επόμενο διάστημα ο στόχος τους θα είναι αυτός και όχι η οποιαδήποτε πολιτική της ΝΔ.

    Οι γνωστές ξένες μυστικές υπηρεσίες ( τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια) θα ανοίγουν τα συρτάρια τους και θα προωθούν «σκάνδαλα», ροζ ιστορίες και τα συναφή , με παραλήπτες .....Έλληνες.»



    Βιώνουμε ένα «πολιτικό μεσαίωνα» σε όλο το μεγαλείο του .

    Η πολιτική υποκρισία , η στρατευμένη επιστολογραφία και η επιλεκτική πραγμάτωση στόχων, συστρατεύονται στον δρόμο για την κοινωνική ,πολιτική και εθνική κατηφόρα.

    Αυτοί που δεν δύνανται να …«κολυμπήσουν στα βαθιά» βάσει πολιτικής, βολεύονται να «πλατσουρίζουν» στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής.

    Ουσιαστικά απονευρώνουν και «θεατροποιούν» την πολιτική , εναλλασσόμενοι μεταξύ «δράματος» και «κωμωδίας».


    Στο δρόμο αυτής της μεθοδευμένης επιχείρησης της πλήρους απαξίωσης της πολιτικής και του κοινοβουλευτισμού, ανακαλύπτουμε καθημερινώς με το προσωπείο της παραπολιτικής ένα κεκαλυμμένο φασισμό.


    Σε επικίνδυνα μονοπάτια επιδιώκουν κάποιοι να βαδίσουμε !




    YΓ. Μέσα στα σχέδια τους εκτός των πολιτικών είναι και η απαξίωση δικαστικών, αστυνομικών και στρατιωτικών. Για τους πρώτους ήδη έχουν αρχίσει. Έπονται οι άλλοι. Θα με θυμηθείτε !

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/09/2008 06:16:50

    Πριν από μήνες, factorx, με είχες βάλει στον πειρασμό να γράψω την ιστορία της νεοελληνικής οικονομίας. Η εξέλιξη της διαπλοκής που ανέφερες είναι ταυτόχρονα ο πίνακας περιεχομένων και η περίληψη.

    Στην αρχή είχαμε τους ...Γερμανούς.
    Μετά αλληλοσκοτωθήκαμε για ιδεολογία και για το ποιός θα ροκανίσει το πακέτο Μάρσαλ.

    Με το κράτος μοχλός ανάπτυξης, 6-7 ιδιώτες έφτιαξαν ισάριθμα "μονοπώλια" αλλά η ανικανότητα, η απληστία, ή η φορολογία οδήγησαν σε ένα καθεστώς λαθραίας εξαγωγής συναλλάγματος, και μαζικής χρεοκοπίας ή κρατικοποίησης. Η "δεξιά" εκδοχή του κράτους πατερούλη και επομένως του "δεξιού" κράτους-επιχειρηματία.

    Μετά ήρθε ο γύψος και μετά η "λαίλαπα" του Πασοκ. Το Πασόκ, πήρε ξεροκόμματα και παντεσπάνι και έφτιαξε τα δικά του τζάκια. Ο πρασινοφρουρός πήγε για το ταμείο του 3%. Κοινωνική δικαιοσύνη, αλλά με δανεικά. Τότε ξεκίνησαν τα δωράκια των 500 εκατομυρίων και ο εθνάρχης Κοσκωτάς έδειξε τον δρόμο. Σε αυτόν, και τις αξίες της εποχής του οφείλουμε την σημερινή μας δόξα.

    Η προσπάθεια απελευθέρωσης της οικονομίας προσέκρουσε σε προσωπικές αήθεις και ανήθικες ηγεσίες, αφ ενός και στους διαδόχους του Κοσκωτά αφ' ετέρου. Θυμηθείτε, ένας-ένας εμφανίστηκαν...αρκετοί υπάρχουν ακόμα.

    Ο εκσυγχρονισμός προσπάθησε να διαχειριστεί τους Κοσκωτάδες ακόμα και τους νεοσύστατους εκσυγχρονιστές Κοσκωτάδες και θα τα κατάφερνε αν δεν ήταν πιο άπληστοι από ότι άντεχε το μαγαζί και αν δεν φτιαχνόνταν λόχοι ολόκληροι από νέους Κοσκωτάδες από την άνοδο του ΧΑ και την ένταξη."Πολλά τα λεφτά", και, από περιορισμένη αήθη και ανήθικη ηγεσία, γεμίσαμε, δημοκρατικά, αήθεις και ανήθικους υπουργους και γενικούς ή ειδικούς γραμματείς.

    Η δημοκρατία αλα γκρεκ εκμαύλισε το σύστημα μέχρι τον τελευταίο δημόσιο υπάλληλο και αρκετούς ιδιωτικούς (για να το πούμε και αυτό).

    Δεν ξέρω με τι προθέσεις ξεκίνησε ο ΚΚ ο β' αλλά φαίνεται πια ότι οι ορδές του ήρθαν με σκοπό να γίνουν επιχειρηματίες, και όχι απλά να πλιατσικολογήσουν όπως οι προκάτοχοί τους.

    Αχ φουκαρά ΓΑΠ (ή όποιος φουκαράς έρθει)... τι θα πιάσεις πρώτα? Τους οπλισμένους Κοσκωτάδες, τα αγκυλωμένα καρτέλ, τις προσδοκίες του κόσμου, ή τις στρατιές των δημοσίων λειτουργών που έχουν καλομάθει? Θα έρθεις με στελέχη που λαδώνονται έμεσα, άμεσα, ή καθόλου? Θα έχεις "ελεύθερη" αγορά ή θα ξαναφτιάξεις τζάκια?

  7. saska avatar
    saska 14/09/2008 07:48:43

    Βλέπεις την αισιοδοξία στα πρόσωπα όλων αυτών που θέλουν να ρίξουν τον Καραμανλή και να βγάλουν τον...επόμενο ! Ιδιαίτερα ο archaeopteryx που χρίζει τον φουκαρά ΓΑΠ για καταλληλότερο αλλά δεν ξεχνά να μας προϊδέαση με το τι μας περιμένει " Θα έρθεις με στελέχη που λαδώνονται έμμεσα, άμεσα, ή καθόλου? Θα έχεις “ελεύθερη” αγορά ή θα ξαναφτιάξεις τζάκια?"

    Μπουαααάxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Το πλιατσικο έχει ονομα και χρώμα στην Ελλάδα είναι πράσινο και κατάμονο.

    Factorx: Σάσκα, είσαι ό μόνος που εκχυδαίζεις την κουβέντα και κανεις προσωπικές επιθέσεις και οχι κριτική. Σου έχω δώσει πολλές ευκαιρίες . Μια ακόμα και είσαι εκτός. Δεν προσφέρεις τίποτα.

  8. Αλεπου avatar
    Αλεπου 14/09/2008 08:07:42

    Ο Ρουσσόπουλος με αυτά που έχει κάνει και τη διαπλοκή που έχει αναπτύξει με τα ΜΜΕ πρέπει να φύγει. Ο Κωστάκης αποδείχτηκε Κωστάκης. Έβαζε άλλους μπροστά για να κάνει τις βρωμιές του και το βράδυ εισέπραττε τη σακούλα με τα λεφτά. Ο κάθε υπουργός ήταν υποχρεωμένος να μαζέψει συγκεκριμένο ποσό.

    Φτάσανε σε σημείο με κάλυψη του Αλογοσκούφη να στείλουν εκβιαστές-ελεγκτές της εφορίας σε κομμωτήριο στο κολωνάκι. Ζητάνε 50% μίζες από κοινοτικά προγράμματα. Ελέγχουν όλο τον κρατικό μηχανισμό και τον χρησιμοποιούν όχι για να κυβερνούν αλλά για να κάνουν τις δουλειές τους. Στέλνουν κρατικά στελέχη στο Ντουμπάι για να ξεπλύνουν χρήμα. Μετά τα ομόλογα η Ελβετία τελείωσε. Εξευτέλιζαν υπουργούς για να κάνουν τις βρωμιές με το Βατοπέδι και να φάνε τα ακίνητα. Κάψανε τη μισή Ελλάδα για να φτιάξουν ξενοδοχεία.

    Ποιος είναι προδομένος από αυτή την κατάσταση? Ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος. Θέλει λίγο τάξη και τον έφεραν αντιμέτωπο με το χάος. Βλέπει τους σαλτιμπάγκους να καταστρέφουν το κράτος.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/09/2008 08:13:17

    Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια..
    Αφου σου αρέσει να διαβάζεις προσεκτικά, θα έβλεπες ότι ο ταπεινός υπηρέτης του κεφαλαίου, έχω γράψει, εδώ, ότι κανείς σοβαρός επιχειρηματίας δεν θέλει εκλογές και ότι ακόμα και τώρα, ο ΚΚ ο β' μπορεί να κάνει 4-5 πράγματα και να μαζέψει τα χάλια του. Βαριέμαι να τα ξαναγράψω, γιατί ο ήλιος έχει βγεί και έχω αργήσει.

    Μήπως έχεις λίγη αχρωματοψία?

  10. ο μετρητής avatar
    ο μετρητής 14/09/2008 08:57:35

    Από το Σάββατο της Εκθεσης μέχρι σήμερα: ημέρες 8.

    (Μετράω πότε θά πάει σπίτια του ο Ρουσό).

  11. Αλεπου avatar
    Αλεπου 14/09/2008 08:59:34

    saska

    τελικά είσαι γεμπελόσκυλο όπως είπε κι άλλος. Ο μέσος δεξιός μπορεί να μην έχει κομμωτήριο στο Κολωνάκι αλλά δεν του αρέσει να εκβιάζεται από εφοριακούς. Μπορεί να έχει μια άλλη επιχειρησούλα. Συγγνώμη που σου θίξαμε τους προστάτες.

  12. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 14/09/2008 09:09:31

    Η ανάλυση άψογη.
    Συμπληρώνω μερικά χρήσιμα συμπεράσματα που αφορούν το μεγαλο θύμα, το κόμμα της Ν.Δ.
    Οι βαρώνοι διάλεξαν ένα αρχηγό για να μην πάει το κόμμα στον Μητσοτάκη.
    Τα κίνητρα αφορούσαν κυρίως την υπουργική εξέλιξη των παιδιών τους.
    Το κόμμα περιορίστηκε σταδιακά σε μία μικρή ομάδα πεπαλαιωμένων πολιτικών, σε ένα αδίστακτο υπουργό προπαγάνδας και τον Λούλη να σερβίρει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
    Η ανανέωση περιορισμένη και με χαμηλής εμβέλειας πολιτικό προσωπικό.
    Όταν 13 χρόνια μετά την αλλαγή ηγεσίας δεν υπάρχουν στελέχη για να αναλάβουν υπουργοί, φανταστείτε τι γίνεται παρακάτω.
    Υπάρχει κάποιο περιθώριο επανίδρυσης και ανοίγματος του κόμματος στην βάση του;
    Ναι. Αλλά κανείς από τους μεγάλους δεν ασχολείται με το θέμα. Βλέπεις οι αριστεροί που τους χώσανε στο παιχνίδι ασχολούνται μόνο με τις μπίζνες και όχι με τα οργανωτικά.

  13. xxx avatar
    xxx 14/09/2008 10:16:40

    πολυ ωραία τα γράφει ο jury. Πες μας μεγάλε jury πόσα σου δίνει ο ρουσώ για να γράφεις όλες αυτές τις παπαριές μαζεμένες;

  14. Africa avatar
    Africa 14/09/2008 10:20:19

    Factor αριστη αναλυση.... την στελνω σε ελληνες της δισπορας! Συγχαρητηρια στο Antinews! I stopped to read Greek newspaper only ANTINEWS!

  15. Simakos avatar
    Simakos 14/09/2008 11:38:02

    @ jury

    Τα θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

    - «Και οι δυο κυρίες προϋπήρχαν στον χώρο και στον επαγγελματικό τους στίβο. Δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό, κάτι το έκνομο».
    - Πώς το είπε και ο άλλος; Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό… Πνεύμα και ηθική, που έλεγε και ο Αυλωνίτης.

    - «Τελικός και αποκλειστικός στόχος τους η ανατροπή των σημερινών δεδομένων και ο πρωθυπουργός, γιατί έχει πάρει επάνω του το συγκεκριμένο θέμα. Θυμηθείτε με ! Στο επόμενο διάστημα ο στόχος τους θα είναι αυτός και όχι η οποιαδήποτε πολιτική της ΝΔ. Οι γνωστές ξένες μυστικές υπηρεσίες (τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια) θα ανοίγουν τα συρτάρια τους και θα προωθούν «σκάνδαλα», ροζ ιστορίες και τα συναφή, με παραλήπτες… Έλληνες».
    - Μήπως θυμάσαι τι έκαναν αυτά τα χρόνια οι ξένες μυστικές υπηρεσίες και δεν πιάστηκε κανείς; Mήπως θυμάσαι ποιοι έδωσαν μια συνέντευξη Τύπου για να μας πουν ότι ανακαλύφθηκε (χα!) κύκλωμα υποκλοπών; Τι μάθαμε γι’ αυτήν την ιστορία; Ποιον πιάσαμε; (θα έλεγα τώρα ποιον πιάσαμε αλλά είναι Κυριακή)

    - «Αυτοί που δεν δύνανται να …«κολυμπήσουν στα βαθιά» βάσει πολιτικής, βολεύονται να «πλατσουρίζουν» στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής».
    - Έλα! Ο Καραμανλής και ο Ρουσόπουλος κάνουν πολιτική και όσοι τους κοπανάνε κάνουν παραπολιτική; Για ξανασκέψου τι έγραψες και ορκίσου μας ότι δεν γελάς με τη σαχλαμάρα σου. Έλα, πες αλήθεια, δεν γέλασες καθόλου;

    - «Στο δρόμο αυτής της μεθοδευμένης επιχείρησης της πλήρους απαξίωσης της πολιτικής και του κοινοβουλευτισμού, ανακαλύπτουμε καθημερινώς με το προσωπείο της παραπολιτικής ένα κεκαλυμμένο φασισμό».
    - Η ΝΔ του Κώστα και του Θοδωρή είναι το κόμμα που σέβεται τον κοινοβουλευτισμό, ε;

  16. Roza avatar
    Roza 14/09/2008 11:53:26

    3:21 Δεν έχουν χρόνο να σκεφτούν σαν εσένα την έξυπνη ,γιατί τρέχουν όλη μέρα από εργοδότη σε εργοδότη ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΒΙΛΑ ΣΕ ΒΙΛΑ Ή ΑΠΟ SPA ΣΕ SPA, για να μη γουργουρίζουν τα στομάχια της οικογένειας τους,γιατί το μυαλό τους έχει γίνει κομπιουτεράκι ΔΕΗ+ΟΤΕ+.....γιατί σκέφτονται αν θα επιζήσουν κάτω από αυτές τις συνθήκες ως τα 65 για να πάρουν σύνταξη ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑΣ ΣΟΥ ΖΑΧΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ. Επειδή λοιπόν εσύ έχεις τόσο υψηλό δείκτη νοημοσύνης(IQ) ,που δεν μπορείς να καταλάβεις, γιατί δεν αντιδρούν οι γυναίκες, ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ!!!!!

  17. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 14/09/2008 11:59:17

    Για πολλοστη φορα σε αψογα ελληνικα

    ΝΔ ΠΑΣΟΚ Ταλε κουαλε!

    Λυση δεν βλεπω...

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 12:02:52

    Αφού από τωρα αρχίζει να ζεσταίνεται το κλίμα καταλαβάίνετε τι θα γίνει στις εκλογές.Μάχη φωτός και σκότους πάλι.
    Ερχεται ο Αντρέας να φάει ο κόσμος κρέας φώναζαν το 1981 και τώρα το ίδιο με το Γιώργο.Από την άλλη μεριά θα παίξουν πολύ οι δηλωσεις του για δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες για να τρομάξουν τους Λαοτινούς και να τους γυρίσουν στη ΝΔ.
    Μη βιάζεστε να ξεμπερδεύετε με το δικομματισμό.
    Σε συνθηκες πόλωσης ο ΣΥΝ θα πέσει στο 5% και ο Καρατζαφέρης εκτός Βουλής.

  19. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 12:38:44

    @ψυχραιμια
    Δηλαδή λες πως η ΝΔ θα είναι πάνω και από το ποσοστό του 2007(41.84%)?

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 12:45:11

    Ίσως όχι γιατί θα χάσει ψηφους προς τα αριστερά.
    Αλλά το ΛΑΟΣ είναι πολύ ευάλωτο στο φιλομεταναστευτικό προφίλ του Γιώργου.Διαμαρτύρονται και για τον Παυλοπουλο και τη σημερινή ανοχή στη μετανάστευση αλλά την κρισιμη στιγμή θα τεθούν προ του διλήμματος : Αν ψηφίσετε Καρατζαφέρη όπως θέλετε βγαινει ο Γιώργος και αποκτούν εκλογικά δικαιωματα οι μετανάστες που είναι πλέον μη-αντιστρέψιμη κατάσταση.

  21. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 12:55:00

    Έχει επέλθει μια κρίσιμη αλλαγή στα πράγματα ψυχραιμία. Οι συνθήκες δεν είναι όπως παλιά.
    Το σύστημα κρέμεται από μια κλωστή.
    Λέξεις όπως πόλωση, δεξιός, αριστερός δεν έχουν αξία πιά.

  22. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 14/09/2008 12:57:06

    Όταν ο σχολιασμός μιας καλής, κακής ή μέτριας επιχειρηματολογίας είναι απλώς αφοριστικός ή απαξιωτικός, η καλή, κακή ή μέτρια επιχειρηματολογία απλώς ενισχύεται!

  23. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 12:58:46

    Το φιλομεταναστευτικό προφίλ του Γιώργου όπως λες με καίει αλλά δεν θα με κάνει να ψηφίσω την παραμονή του διεφθαρμένου καθεστώτος Καραμανλή.
    Τέρμα τα διλήμματα.Όλοι τον πούλο.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 12:58:47

    Υπάρχει όμως η αντίθεση εθνικιστών - αντιεθνικιστών.
    Είναι μία νέα αντίθεση που προστίθεται στις παλιές.

  25. Simakos avatar
    Simakos 14/09/2008 13:01:40

    @ ψυχραιμία

    Αλήθεια πιστεύεις ότι θα είναι σοβαρό κριτήριο ψήφου για πολύ κόσμο η μεταναστευτική πολιτική των κομμάτων; Άλλο ζόρι δεν έχει ο κόσμος...

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 13:03:44

    Όχι για πολύ κόσμο αλλά για το συγκεκριμένο 4-5% που παίρνει το ΛΑΟΣ.

  27. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 13:04:10

    Εγώ θα ψάξω τον πατριώτη και όχι εθνικιστή Μιχάλη Χαραλαμπίδη να δω αν θα ξανακατέβει με το κόμμα του την ΔΠΕ.
    Και ναι Simako είναι αυτό ενα σοβαρό κριτήριο για πολύ κόσμο.
    Ο μόνος λόγος να μην ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ.

  28. αλεπού avatar
    αλεπού 14/09/2008 13:24:27

    @ Simakos

    Ναι η μεταναστευτική πολιτική είναι σηματνική. Σε γειτονιές της αθήνας υπάρχουν τάξεις με 90% αλβανάκια και τα 2 ελληνάκια που πηγαίνουν στην τάξη μένουν πίσω. αν υποβαθμίζεις τη ζωή και την περιουσία του άλλου τότε σε μαυρίζει στις εκλογές. Στη γειτονιά μου δεν είχα δει ποτέ χειροδικίες στο δρόμο. Τώρα τις τελευταίες μέρες είδα δύο από μετανάστες. Ρε ούστ απο δώ.....

  29. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 13:30:30

    Μα την θέλουν αυτήν την πληθυσμιακή αλλοίωση, την επιδιώκουν.

  30. Simakos avatar
    Simakos 14/09/2008 13:40:53

    @ Αλεπού

    Ποιος είπε ότι δεν είναι σημαντικό θέμα η μεταναστευτική πολιτική; Σημαντικότατο είναι και συμφωνώ ότι έχει παραγίνει το κακό γιατί οι κυβερνήσεις είτε δεν θέλουν είτε δεν μπορούν να δώσουν λύση.

    Αλλά ρίξτε μια ματιά τι γράφεται εδώ μέσα από άλλους σχολιογράφους. "Ρε ουστ", λέει ο άλλος. Αν υπήρχαν πολλοί σαν κι εσάς, ρε παλικάρια, άλλο θα ήταν πρώτο κόμμα στη χώρα.

    Δυστυχώς για τους σοβαρούς κεντροδεξιούς ψηφοφόρους, η ΝΔ στεγάζει ακόμα το μεγαλύτερο ποσοστό ακροδεξιών, όσο κι αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν. Σπλάχνο της παλιάς δεξιάς είναι.

    Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι σκληροί δεξιοί που ψηφίζουν ΝΔ δεν κρίνουν τη μετανάστευση ως μείζον θέμα αλλιώς ή θα άλλαζε το κόμμα τους, ή θα άλλαζαν κόμμα.

  31. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 13:42:36

    Η αφύπνιση της ελληνικής συνείδησης των πρώην ελληνόφωνων Ποντίων της Τουρκίας ΧΩΡΙΣ αλλαγές συνόρων έπρεπε να είναι δομικό στοιχείο της εξωτερικής πολιτικής μας.
    Ακραίες αντιτουρκικές εκφράσεις?
    Υπάρχει ακραία τουρκική επιθετικότητα.
    Υπήρξαν ακραίες τουρκικές πρακτικές κατά των λαών της Μικρασίας.

  32. Simakos avatar
    Simakos 14/09/2008 13:59:06

    Αιώνιε, σωστό αυτό που λες αλλά μόνο θεωρητικά. Τόσα χρόνια δεν έγινε, τώρα ειναι αργά. Εδώ καταφέραμε να "τουρκοποιήσουμε" τους Πομάκους και να ρίξουμε ολόκληρη τη μειονότητα στα χέρια της Τουρκίας.

    Να σας θυμίσω ότι αυτά έγιναν από την "εθνική" - "πατριωτική" πολιτική της ελληνικής δεξιάς; Φωτισμένα μυαλά!

  33. mesas avatar
    mesas 14/09/2008 14:01:34

    factora το σενάριό σου αυτό μοιάζει πολύ λογικό, ενώ το έχεις στηρίξει πάρα πολύ καλά με τα σχετικά ποστ
    επιπλέον, ο τίτλος πολύ ταιριαστός

    η ερώτηση απλή:

    το πόπολο μπορεί ακόμα να ανεβοκατεβάσει κυβερνήσεις ή μόνο τα κλασσικά λόμπυ είναι αυτά που μπορούν να το πετύχουν;

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/09/2008 14:34:49

    Ο χρόνος πάντα μπορεί να αγοραστεί, όπως έκανε και ο Σημίτης το 2000.
    Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και αν νικήσει την επόμενη φορά, το πολιτικό του τέλος έχει έρθει ήδη.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι ότι είναι ξεκομμένος τόσο από τους "βαρόνους" του κόμματος, γιατί δεν έπαιξε με τα παιδιά τους όσο είναι αποκομμένος από τη βάση του κόμματος.
    Η συναναστροφή του με επικοινωνιολόγους σπουδαγμένους στο εξωτερικό και αποξενωμένους από την Ελληνική πραγματικότητα, σε συνάρτηση με το περιβάλλον του Μαξίμου, έχει επιφέρει πλήγματα στην συνοχή του κόμματος, που μπορεί η δομή του να χειροκροτά αλλά η βάση βράζει.
    Η σύνταξη της βάσης πίσω από τη σημαία της σεμνότητας και ηθικότητας καθώς και τα ιερά σκάνδαλα, έχουν πλήξει τους κώδικες ηθικής του μέσου δεξιού, που αναζητά λάβαρο να συνταχθεί.
    Μπορεί ο Ρουσόπουλος να είναι επιτυχημένος στον τομέα που διαχειρίζεται (ΜΜΕ - οικονομική εξουσία της χώρας), η καθημερινότητα (της πλειοψηφίας) όμως δεν ενδιαφέρεται για το που σχολιάζει η γυναίκα του, για το "επικοινωνιακό πλεονέκτημα του Καταλληλότερου Β΄ κατά Λούλη" αλλά για τις Αλογοτούμπες των φορολογικών μέτρων (που πλήττουν την εκλογική μερίδα του μεσαίου χώρου) και είναι ομολογία της Οικονομικής Αποτυχίας.
    Η χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου με την κατάρρευση της παιδείας, της υγείας και ηανασφάλεια που είναι αποτέλεσμα της διάλυσης των σωμάτων ασφαλείας, θα κρίνουν την μάχη.
    Την μάχη γιατί ο πόλεμος είναι ήδη χαμένος και ακόμα και η νίκη θα είναι μια Πύρρεια νίκη.

    ΥΓ

    Το μόνο που τον σώζει (και για αυτό ελπίζει) είναι η εικόνα της αντιπολίτευσης:

    Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ένα αντίστοιχο Ρουσόπουλο να τα βρει με τα ΜΜΕ (κατά τα άλλα ο Καταλληλότερος Α του 2000 μοιάζει τόσο πολύ με τον Καταλληλότερο Β του 2008)
    Ο ΣΥΡΙΖΑ "επεξεργάζεται" πρόγραμμα αριστερής διακυβέρνησης, μέσα από διαδηλώσεις
    Ο ΛΑΟΣ κάνει ταμείο τους δυσαρεστημένους και θρήσκους δεξιούς που την ...κάνουν.
    Το ΚΚΕ στον κόσμο του.

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 14:37:57

    Όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα.


    ΠΠ

  36. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 14:43:08

    "το οτι ο κροκοδειλος εφαγε τον εχθρο σου δε σημαινει οτι εγινε φιλος "


    ΠΠ

  37. Le canard avatar
    Le canard 14/09/2008 15:41:15

    Δικηγορικοί κύκλοι στη Θεσσαλονίκη που ασχολούντο με την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου, λέγουν ότι είχαν δώσει, ήδη από το 2006, όλο το φάκελλο του σκανδάλου στο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Ποτέ όμως, δεν δημοσιοποίησε τίποτε. Εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο, να υποθέσουμε ότι το θάψιμο εντάσσεται στο πλαίσιο των σχέσεων που ήθελε να κτίσει με τον Ρουσσόπουλο, προκειμένου να στριμώξει τον Θέμο, όπως φάνηκε στη συνέχεια με το σκάνδαλο Ζαχόπουλου; 'Η υπάρχει και κάποιος άλλος πιο σοβαρός προσωπικός, οικονομικός λόγος;

  38. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 15:53:07

    @Simakos

    “εθνική” - “πατριωτική” πολιτική της ελληνικής δεξιάς
    Δεν υπήρξε ποτέ τέτοια.Η δεξιά δεν έχει πατρίδα.
    Δεν έχει αρχές και αξίες. Μόνος θεός της το χρήμα και η περιουσία. Μόνο το κέντρο έβγαλε πατριώτες.
    Ο ΓΑΠ δεν είναι ούτε πατριώτης ούτε το αντίθετο.
    Απλά έχει άλλη νοοτροπία.Είναι κοσμοπολίτης.
    Δεν είναι μεγαλωμένος όπως το 90% των ελλήνων και αυτό είναι για μένα μειονέκτημα.Για εσάς μπορεί πλεονέκτημα. Δεν καταλαβαίνει ούτε στο ελάχιστο τις ανησυχίες μου και με θεωρεί εμένα και πολλούς άλλους ως εθνικιστές. Δεν θα το πει προεκλογικά ποτέ αλλά όταν ανέβει στην εξουσία θα βγάλει το αληθινό του πρόσωπο.

  39. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 14/09/2008 16:42:49

    Έτσι όπως έστρωσε ο Ράθυμος, ας κοιμηθεί. Τα πολλά κολλητιλίκια με τον Θοδωρή θα τα πληρώσει...

  40. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 16:53:38

    τελικά το μεγάλο ερωτημα ειναι
    Ο Καραμανλής θα απολύσει τον Ρουσό ή αντιστρόφως???
    Για να μαθουμε και ποιος ειναι επικεφαλής τελικά. Ο ΚΚ ή η Μάρα?

  41. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/09/2008 16:57:25

    Άτεχνος και κακοήθης, ακαμάτης και φαγάς,
    άλλο τι πλέον δεν έχει παρά να γενή παπάς!

    Από τον Παπατρέχα του Αδ Κοραή

    (μήπως αντί για παπάς να βάλουμε βουλευτής)

    Μετά και από τη συνέντευξη του Γ.Παπανδρέου στην ΔΕΘ και ενθυμούμενος και την συνέντευξη του Κ Καραμανλή του Β΄, μόνο νομίζω ότι ο πρωθυπουργός και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν σχέση με την καθημερινότητα της Ελλάδας όσο και εμείς με τα κλειστά κλαμπ που ηγούνται?

    Η ΝΔ έχει ένα μεγάλο πρόβλημα που ακούει στο όνομα Αλογοσκούφης και στις επιτυχίες του και ένα μικρότερο που ακούει στο όνομα Ντόρα και θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη.

    Το ΠΑΣΟΚ θέλει σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες (με τους εργατοπατέρες και τους συνδικαλιστές της προηγούμενης εικοσαετίας θα την κτίσει?)και μια κοινωνία με ανθρώπινο πρόσωπο, που δεν μας λέει πως θα επιτευχθεί. (ο βεζίρης εδώ λέγεται Βενιζέλος, ωραίο βλέμμα...)
    Η "όσο πιο γρήγορα, τόσο καλύτερα" ρήση, χωρίς αναφορά σε πολιτικές και πρόσωπα που θα υλοποιήσουν αυτές τις πολιτικές μου θυμίζουν την απαίτηση να ξανά υπογράψω μια λευκή επιταγή.

    Τόσο ίδιοι, τόσοι κενοί με τα προβλήματα του σήμερα και την ανάγκη του οράματος για το αύριο...

    Οι δύο συνεντεύξεις νομίζω ότι σηματοδοτούν το τέλος της μεταπολίτευσης.
    Απλά περιμένουμε τον καταλύτη...

    ΥΓ

    ούτε μια ερώτηση ή αναφορά στο σκοπιανό, για την λαθρομετανάστευση δεν μιλώ θα με πουν εθνικιστή και ρατσιστή.

  42. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/09/2008 17:03:43

    Αν και έχω διαφωνήσει πολλές φορές με τον κ Τατούλη (για την ανακολουθία λόγων και πράξεων κυρίως) στον νέο του "πυροβολισμό" έχει δίκαιο, το μόνο που τους ενδιαφέρει και στο οποίο αποσκοπούν είναι η καρέκλα....

  43. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 14/09/2008 17:20:59

    ο ΓΑΠ @ ΜΠΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΕΦΡΑ .λέτε ?

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100049_14/09/2008_284690

  44. thanos avatar
    thanos 14/09/2008 18:41:04

    @18.# Ο Χαζος του χωριου

    September 14th, 2008 at 11:59 am


    Paraxazepses moy fainetai.

  45. thanos avatar
    thanos 14/09/2008 18:56:25

    @50.# Ο Ιθαγενής
    September 14th, 2008 at 4:57 pm

    Φιλε μου κριτικη κανεις...προταση ομως δεν βλεπω να κανεις.Ο ενας σου μυριζει, ο αλλος σου βρωμαει,πες μας λοιπον και σε εμας τη γνωμη σου,ισως την ασπαστουμε.

  46. Africa avatar
    Africa 14/09/2008 19:00:44

    Factor, ειναι απιστευτο στο ελλαδισταν οταν καποιος γραφει τα πραγματα με το ονομα τους... το περιγραφουν ως νδ ή πασοκ ή οτιδηποτε αλλο.. οι ελληνες της διασπορας διαβαζουν antinews! γιατι οι αναλυσεις του ειναι ρεαλιστικες και δεν ειναι "παπαγαλακια" οπως ισχυριζονται οι ανονυμοι γραφοντες.. οσο για τα λιονταρια στην αφρικη.... εχουν φαγητο να φανε....δεν ξαχνουν στο Ελλαδισταν... προσοχη μη σας φανε οι "μεταναστες" απο την αφρικη!! χα χα...

  47. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/09/2008 19:34:35

    @55 thanos

    Αν οι εκλογές γίνονταν σήμερα, δεν θα ψήφιζα κανένα από τα πέντε κοινοβουλευτικά κόμματα, γιατί δεν πιστεύω στον μπαμπούλα της ακυβερνησίας.
    Ακυρο ή αποχή με την ελπίδα να γεννηθεί κάτι νέο, όχι παλαιά υλικά με νέα φορεσιά, αλλά κάτι πραγματικά νέο.

  48. dona E avatar
    dona E 14/09/2008 19:52:18

    Ιθαγενη@ Μαζι σου.

  49. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/09/2008 19:53:01

    @55 thanos


    Αν θέλεις ρεαλιστικές λύσεις θα ψήφιζα όποιον (ακόμα και τον Ρουσσόπουλο) που υλοποιούσε:

    1. Δήμευση της Εκκλησιαστικής περιουσίας και ανάληψη μισθοδοσίας και εξόδων συντήρησης κειμηλίων από το κράτος
    2. Εθνική σύνταξη, με εγγυημένο κατώτερο όριο και ανταποδοτική για όλους τους υπόλοιπους.
    3. 10% για την παιδεία - διαδίκτυο και ψηφιακές βιβλιοθήκες στην εκπαίδευση (πιο φθηνά από τους "διαγωνισμούς" για τις σχολικές θα μας στοίχιζαν)
    4. Κάλυψη των κενών στην Υγεία
    5. Κτύπημα γραφειοκρατίας στο Δημόσιο (πχ απαγόρευση αιτήσεων χειρόγραφων, επικοινωνία με το Δημόσιο μόνο ηλεκτρονικά, ψηφιοποίηση αρχείων, μηχανογράφηση - οι Κύπριοι δεν είναι πιο "μάγκες" που το έκαναν )
    6. Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών (πχ αν στα ένσημα ΙΚΑ ΜΙΚΤΑ η επιβάρυνση του εργαζομένου γινόταν 10% και η απόδοση της διαφοράς στον εργαζόμενο θα είχαμε διψήφιο ποσοστό αύξησης των αποδοχών των εργαζομένων χωρίς επιβάρυνση του κόστους παραγωγής)
    7. Πάταξη της εισφοροδιαφυγής
    8. Πάταξη της φοροδιαφυγής
    9. Το 7-8 είναι παιχνιδάκι, αρκεί να υπάρχει η βούληση και η μηχανογράφηση του Δημοσίου (οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες δεν ξανά ανακάλυψαν την πυρίτιδα)
    10. Δημόσια και σύγχρονα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (πχ γιατί κάποιος να μην μένει Λαμία και να δουλεύει Αθήνα αν με το τρένο έκανε 1 - 1,5 ώρα?)
    11. Ανάπτυξη αμυντικής βιομηχανίας
    12. Σταθερή εξωτερική πολιτική.
    κλπ

    Μόνο τα μισά να έκαναν θα τόνωναν τα Δημόσια έσοδα, την κατανάλωση, τους ρυθμούς αύξησης του ΑΕΠ κλπ

    Θα είχαν και ευκαιρία για μίζες, αλλά με αντίκρυσμα για εμάς.

  50. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 21:12:49

    @aionios (44) & Anonymous (61).
    Συμφωνώ με τον Anonymous (61).
    Άν την επικρατούσα νοοτροπία την νεοελληνική (προσοχή όχι ελληνική, ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης δεν φταίνε για την κατάπτωση της δικής μας κοινωνίας, δεν to αξίζουν να τους δυσφημούμε) τη θεωρούμε προτέρημα, και όχι μειονέκτημα, τότε είμαστε άξιοι της σημερινής τύχης μας.
    Το θέμα είναι να γίνουμε ως κοινωνία καλύτεροι, όχι σαν τους Εφραίμ, να βαφτίζουμε την κότα ψάρι και να καυχούμαστε ότι κάνουμε νηστεία.

  51. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 21:50:03

    ανώνυμε 63 September 14th, 2008 at 9:00 pm,

    Οι απόψεις σου είναι τραγικές και δείχνουν άνθρωπο με απύθμενα κόμπλεξ και συλλογικά συμπλέγματα κατωτερότητας.

    Ώ θλιβερά ανόητε συμπολίτη(δυστυχώς) αυτό που εννοούσε ο aionios (υποθέτω) είναι οτι ο ΓΑΠ δεν μπορεί να αντιληφθεί, λόγω ανατροφής, τις ανησυχίες του Έλληνα και το πως νοιώθει τα εθνικά ζητήματα ο μέσος Έλληνας πατριώτης σε αντίθεση με κάποιον αλλοτριωμένο ''κοσμοπολίτη''.

    Είσαι χαιρέκακος και μισείς τους πολίτες της χώρας σου και ό,τι σου τους θυμίζει.
    Αντί να πολεμήσεις τη διαφθορά όπως ο κάθε υγιής πατριώτης, θες να κατατροπώσεις τους συμπολίτες σου.
    Η έλλειψη υπερηφάνειας και ιδανικών σε ωθεί στην καθαρά εχθρική ισοπέδωση και εξίσωση των αγωνιζομένων Ελλήνων με τη σήψη και την παρακμή.
    Δεν τους αγαπάς τους Έλληνες, τους υβρίζεις ρίχνεις το ηθικό τους, τους υποτιμάς και εν τέλει ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ.
    Ντροπή σου.

    Και φυσικά το ξέρουμε οτι η καταφυγή για τον κάθε μισέλληνα και κομπλεξικό είναι το ΣΥΡΙΖΑ, μη μας το λες για νέο.

  52. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 22:32:52

    Anonymous62@

    το θέμα είναι πόσοι είστε αυτοί οι ξεπλυμένοι του ΣΥΡΙΖΑ ώστε να γίνετε πλειοψηφία και να μας κατατροπώσετε.Εμάς τους ελληναράδες όπως λέτε.
    Αν φανερώσετε τι πραγματικά πιστεύετε και βγάλετε και τα κόμπλεξ σας τότε θα συναγωνίζεστε το Ουράνιο Τόξο σε ψήφους μια και ομοιάζετε ιδεολογικά. Πολλοί θα ψηφίσουν Τσίπρα ως διαμαρτυρία προς το δικομματισμό χωρίς να το πολυσκεφτούν αλλά θα το μεταφράσετε ως αριστερή στροφή του εκλογικού σώματος.

  53. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 22:48:11

    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις@

    εγώ φίλε αρχή σοφίας... είμαι άθρησκος και βλέποντας και τα τελευταία γεγονότα με τον Ευφραίμ κλπ με πειράζει που πριν 2000 χρόνια ερχόμενοι οι Απόστολοι να διαδώσουν το χριστιανισμό (σε ελάχιστους Εβραίους αρχικά της Ελλάδας) και με διωγμούς όπως λένε, σήμερα εμφανίζονται ως κατακτητές που κατέχουν την μισή γη της Ελλάδος.
    Ωστόσο δεν πιστεύω πως πρέπει να αποδομηθεί η υπάρχουσα εθνική ταυτότητα των Ελλήνων για να γίνουμε μια ομοιόμορφη μάζα για να πλάθεται όπως θέλουν μερικοί.

  54. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 23:02:15

    @aionios

    Φίλε νομίζω οτι το πολύ ενδιαφέρον ζήτημα που θέτεις δεν έχει σχέση με το topic και αν επιχειρήσω να απαντήσω τώρα θα αδικήσω και το θέμα και το topic στο οποίο σχολιάζουμε.

    Καλύτερα κάποια άλλη στιγμή...

  55. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 23:08:20

    Δεν θέτω αυτό το θέμα προς συζήτηση.
    Θέλω να πω ότι αν κάτι έχει γίνει λάθος να το διορθώσουμε όχι να πάμε στο άλλο άκρο.
    Επειδή οι εθνικισμοί επέφεραν δεινά στην ανθρωπότητα θα φτάσω στο άλλο άκρο να γίνω διεθνιστής? Κοινός τόπος - Μέσος όρος.

  56. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 23:19:24

    Δεν αποτελεί θεματοφύλακα απλά αντιδρά σε ότι προσπαθούν να του επιβάλλουν.
    Οικόπεδο από άκρη σε άκρη έγινε η Γιουγκοσλαβία.

  57. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 23:34:44

    @aionios
    Οικόπεδο κάνει τη χώρα μας η νεοελληνική νοοτροπία της αυταρέσκειας, της πάση θυσία αποφυγής της αυτογνωσίας και της θέσης μας ως χώρας μέσα στον κόσμο. Έχουμε έλλειμα αυτογνωσίας.
    Οι ελληναράδες ψευτόμαγκες πουλάνε για να περνούν καλά. Αυτό είναι το ιδεώδες τους, πατριωτισμός δεν υπάρχει στη μερίδα αυτή. Μόνον "πατριωτισμός".

    Ο "πατριωτισμός" είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων".
    Μπέρναρ Σώ

  58. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 23:41:55

    Την έννοια του κοσμοπολιτισμού αναγκαζόμαστε να τη βάζουμε σε εισαγωγικά, ενώ κατά βάση είναι μία απολύτως θετική έννοια, διότι εξευτελίστηκε εξαιτίας της εκτεταμένης και ηλιθιωδώς λανθασμένης χρήσης της από τους απάτριδες.

    Επίσης να κάνω μία απόπειρα να διασαφηνίσω τι σημαίνει πατριώτηςκτλ., επειδή πολλοί ανόητοι βγάζουν σπυράκια όταν ακούνε τέτοιες λέξεις.

    Πατριωτισμός και εθνικισμός είναι η υγιής φυσιολογική κατάσταση του συναισθηματικού και λογικού κόσμου του πολίτη.
    Πατριώτης είναι αυτός που βάζει πάνω από όλα και από τον εαυτό του την πατρίδα και την αγαπά και τη σέβεται και τη θεωρεί -όπως η μάνα το παιδί της- ως την 'καλύτερη' στον κόσμο και αν δεν είναι ήδη προσπαθεί να την ανεβάσει όσο μπορεί.
    Ο μη πατριώτης είναι η άρρωστη κατάσταση της έννοιας πολίτης.

    Πατριώτης είναι αυτός που ζητά να προσφέρει για το καλό του τόπου του χωρίς καν να ενδιαφέρεται για το αντίτιμο.
    Ο μη πατριώτης είναι αυτός που απαιτεί να μάθει τι θα του δώσει η πατρίδα, διαπραγματεύεται σε ποια τιμή θα το αγοράσει και στο τέλος την κλέβει και στα ρέστα.

  59. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 23:50:50

    miaouth@
    Ας μιλήσουμε συγκεκριμένα.
    Διευκρίνισε αν θέλεις πώς εκδηλώνεται αυτή "η νεοελληνική νοοτροπία της αυταρέσκειας, της πάση θυσία αποφυγής της αυτογνωσίας και της θέσης μας ως χώρας μέσα στον κόσμο" από τον “μέσο Έλληνα πατριώτη”?

  60. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 23:51:29

    @ αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις
    Ο πατριώτης βάζει την πατρίδα πάνω από τον εαυτό του, ναι. Πάνω απ' όλα όμως; Αυτό είναι παλιό και γνωστό ως UEBER ALLES!

  61. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 23:51:51

    σκεφτηκε ποτε κανεις "μεσος ελληνας πατριωτης" πως ενδεχομένως , ενδεχομένως λέω, αυτή η έλλειψη "κοσμοπολιτισμού" ειναι μειονέκτημα??? Αν δεν μπορεις να αντιληφθεις τι γινεται εξω από την πόρτα σου, πως ζουνε οι άλλοι δίπλα σου και μακρια σου εισαι διαρκώς σε λάθος μέρος??? Πολλά απο τα πράγματα που θεωρουσα ακατανόητα, παράλογα στην Αμερικανική πολιτική για παραδειγμα αρχισα να τα καταλαβαινω μετα από ένα χρόνο στην Αμερική. ΠΡΟΣΟΧΗ: ουτε τα ασπαζομαι ούτε τα διακαιολογώ. τα καταλαβαίνω άρα μπορώ να τα χειριστώ καλυτερα. Οποιος νομιζει λοιπόν πως η εμπειρία του εξωτερικού ειναι μειονεκτημα απλώς αισθανεται ευτυχης μεσα στην αγνοια του και νομιζει οτι τα ξέρει όλα κι από πανω

  62. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 23:54:15

    Δεν έχει νόημα η λέξη ελληναράς.
    Δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις στην ελληνικότητά σου.
    Είτε είσαι έλληνας είτε δεν είσαι.

    Όπως δεν μπορείς να πείσεις έναν ομοφυλόφιλο να επιθυμεί γυναίκες έτσι δεν γίνεται να μεταστρέψεις έναν άπατρι σε πατριώτη.
    Δυστυχώς μερικοί άνθρωποι γεννιούνται και πεθαίνουν μίζεροι, ιδιοτελείς, εγωιστές και ανόητοι...

    Αλλά επειδή διακρίνω έντονη την ανάγκη σας να να χαρακτηρίζετε και να σχολιάζετε με χολή και μίσος τους ακόμη αγαπώντες και ανιδιοτελώς αγωνιώντες, παρακαλώ να με αποκαλείτε όχι εθνικιστή ούτε ελληναρά ούτε καν πατριώτη αλλά ΕΘΝΙΚΙΣΤΑΡΟ.
    Τιμή μου.

  63. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 23:57:18

    @aionios
    Δεν ξέρω κανέναν "μέσο Έλληνα πατριώτη".
    Έχω γνωρίσει ανθρώπους έντιμους και ειλικρινείς και με καλωσύνη, και από την άλλη πλευρά υποκριτές, εγωιστές και στρεψόδικους. Αυτό ισχύει και στην προσωοική ζωή και στην πολιτική. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και για να μή απεραντολογούμε, φίλε μου λάβε υπόψη ότι είμαι Χριστιανός. Χριστιανός και αριστερός.
    Παραπέμπω λοιπόν και στο προηγούμενο post μου (76)

  64. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 23:58:14

    περαστικέ,

    απάντησα για τον κοσμοπολιτισμό.
    Είναι μία θετική έννοια αλλά δυστυχώς ευτελισμένη επειδή τείνουν να τη χρησιμοποιούν οι λάθος άνθρωποι.

  65. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 23:59:32

    @miaouth
    κατάλαβα συνθήματα κενού περιεχομένου.

  66. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:04:03

    ο μεσος ελληνας πατριωτης , καποιος σαν εμενα δηλαδή, στο ονομα της πατριδας της θρησκειας και της οικογένειας ασχημονει σε βάρος της χώρας καθημερινά, βριζει, βρωμίζει ΄κτιζει αυθαιρετα, καταπατει τη δημοσια γη, καταστρεφει με μανια τα δημοσια κτιρια , καιει τα δάση και τα κανει οικόπεδα αλλα ανάβει και κορώνει μόλις του θιξουν τα "ιερα και τα όσια" το ονομα της Μακεδονιας που συστηματικά καταστρεφει για παράδειγμα και οντας ο ιδιος αμορφωτος και αγενής , βρωμιαρης και θρασυδειλος αποκαλει με περισση αλαζονία Γυφτους τους Σκοπιανούς, μισει τους αλβανους τουσ μαυρους και τους Πακιστανούς.
    Οντας κλεφτοκοτάς και ψιλοαπατεωνας ο ιδιος , γλύφτης της καθε εξουσίας και συμφεροντολόγος υποψιαζεται τους παντες και τους Ζηλευει αλλα το "Εθνικον Φρονημα" παραμενει κορωνίδα. Πιστευει ο αμοιρος ειλικρινά σε βλακειες του τύπου "οταν κτιζαμε παρθενώνεσ αυτοί τρωγανε βαλανίδια" και αντι να κοιτάξει να βγει απο τα σκατα που κολυμπαει (τα δικά του και των ομοίων του) κορδωνεται κι από πανω με κομπλεξ ανωτερότητας.


    ....Ετσι για να μην ξεχναμε τη σκοτεινη πλευρα του φεγγαριου.

  67. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 15/09/2008 00:11:14

    εσύ περαστικέ με τη λογική σου επιδιώκεις επειδή υπάρχει η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού να αφανίσεις και την φωτεινή πλευρά του φεγγαριού.

    εγώ δεν αμφιβάλλω για την ύπαρξη της σκοτεινής πλευράς του φεγγαριού αλλά επειδή με εμπνέει η φωτεινή πλευρά προσπαθώ διαρκώς να φωτιστεί και η σκοτεινή.

  68. aionios avatar
    aionios 15/09/2008 00:15:30

    Δεν μπορεί κάποιος να είναι μορφωμένος και ευγενής να μην κάνει όλα αυτά που λες, και να ασχολείται με τα εθνικά ζητήματα? Και να τα αντιμετωπίζει από μια σκοπιά πιό εθνοκεντρική?

  69. miaouth avatar
    miaouth 15/09/2008 00:20:44

    @aionios
    Συνθήματα κενά περιεχομένου;
    Δικαίωμά σου φυσικά φίλε μου να είσαι άθρησκος, αλλά άν νομίζεις ότι για τις κλεψιές των υποκριτών καλογέρων ευθύνονται οι Απόστολοι, ή η ευθύνη των συγκεκριμένων πολιτικών πάει στους πολιτικούς εν γένει, αυτό ακριβώς είναι στρεψοδικία και υποκρισία. Η ευθύνη είναι πάντα ΑΤΟΜΙΚΗ ή πολιτική. Γι αυτό δεν υπάρχουν καλά ή κακά έθνη, ανώτερα ή κατώτερα. Υπάρχουν καλοί ή κακοί πολίτες, καλές ή κακές πολιτικές δυνάμεις.
    Εδώ χωρίζουν με βαθύ χαντάκι οι εθνικιστές από τους πατριώτες.

  70. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:21:53

    Κι ομως, και εγω πιστευω οτι αυτός ο τόπος λάμπει και μπορει να λαμψει περισσότερο αρκει να απαλαγουμε απο τα παραπάνω αντι να τα στριμωχνουμε κάτω απο το χαλί του παρτιωτισμου και της πατριδοκαπηλείας. Να αγαπησουμε και σεβαστουμε αυτή τη χώρα γι αυτό που ειναι και γι αυτό που μπορει να γίνει και αν αφησουμε τις τριχες και τα κομπλεξ και τον επαρχιωτικό αρχοντοχωριατισμό στην ακρη.

  71. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:24:04

    @ αιωνιος 84:
    Τον Πλευρη εννοεις????

  72. aionios avatar
    aionios 15/09/2008 00:31:13

    Ποιος μίλησε για καλά ή κακά έθνη, ανώτερα ή κατώτερα?
    Πες μου που ειπώθηκε κάτι τέτοιο?
    Πού κολάει ο Πλεύρης?

  73. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:38:47

    Περα απο τα αστεια: Οχι απλώς δεν ειναι κακο να αγαπας την πατριδα σου, να αναζητας την ταυτοτητα σου και να συντηρεις την ιδιατεροτητα σου ειναι απαραιτητο και επιθυμητο. Εθνοκεντρισμός ομως και εθνικισμός ειναι εννοιες που συνδεονται και που αναδεικνυουν το εθνος σε μεταφυσική εννοια με φανταστικές ιδιοτητες και ποιοτητες μοναδικές.
    Νομιζω οτι ο διαχωρισμός πατριωτη- εθνικιστη (απο το Ντε Γκωλ νομίζω) που ακολουθει τα λεει όλα και νομιζω αιώνιε πως θα συμφωνήσεις:
    " Πατριωτης ειναι αυτος που αγαπά την πατριδα του εθνικιστής ειναι αυτός που μισει τους γειτονες"
    εγω απλώς μισώ τους τελευταίους.

  74. aionios avatar
    aionios 15/09/2008 00:40:22

    Πες μου αν θέλεις ποιος μίλησε για καλά ή κακά έθνη, ανώτερα ή κατώτερα?

  75. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:44:13

    δεν σε κατηγορώ. Ισα ισα τα περι πλευρη ηταν αστείο. Απλώς μου ηρθε στο μυαλό ευγενής και μορφωμένος να λέει εξοργιστικά πράγματα σε μια εκπομπή στην ΕΤ3 τελευταια και μου βγήκε.

  76. miaouth avatar
    miaouth 15/09/2008 00:50:36

    @ aionios 90
    Φίλε μου, άν και πρέπει να κοιμηθώ για να δουλέψω αύριο, θα σου θυμίσω μόνον ότι έχω σιχαθεί ν' ακούω και να διαβάζω (ακόμα και εδώ μέσα) για λαούς που το πρώτο συνθετικό του ονόματός τους είναι - Γυφτο, για άλλους που τρώγανε βαλανίδια (όταν κτλ) και για πολλά άλλα παρόμοια. Επίσης για θρησκεύματα που κάνουν το ένα, κάνουν το άλλο και προπαντός έχουν μόνο σκοπό της ύπαρξής τους να διαφθείρουν εμάς.
    Φαντάζομαι βέβαια ότι εσύ τ' αποδοκιμάζεις όλα αυτά. Καλό είναι όμως να μή κλείνουμε μάτια και αυτιά και να υποκρινόμαστε ότι δεν υπάρχουν τέτοιες ολοκληρωτικές απόψεις. Γι αυτό έγραψα πρίν για υποκριτές καλογήρους, κόττες και ψάρια.
    Κλείνω κι εύχομαι καλή εβδομάδα

  77. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 15/09/2008 00:54:28

    Ομοιως προσυπογραφω τον προλαλησαντα miaouth και καληνυχτώ. Αιωνιε δεν σε κατατασω στους εθνικιστες και τους φανατικούς . Ισα ισα που σεβομαι τις θέσεις σου. Αφορμη πηρα και επεκταθηκα.

  78. aionios avatar
    aionios 15/09/2008 00:54:46

    ταμπέλες, κλισέ, ατάκες και λόγια που κανείς δεν είπε. ξεκινήσαμε από το σχόλιο του ψυχραιμία21 που έλεγε πως όσοι δεν θέλουν τον ΓΑΠ για την υπερεθνική του νοοτροπία θα ξαναπάνε στο μαντρί του Καραμανλή και φτάσαμε να κατηγορηθούμε για ταγματασφαλίτες. όποιος δεν συμφωνεί με το ΓΑΠ είναι φασίστας. αυτό το συμπέρασμα θέλετε να βγει από αυτή την κουβέντα?

  79. aionios avatar
    aionios 15/09/2008 01:00:18

    καληνύχτα ρε παιδιά και τι να πω θα το κοιτάξω μήπως γράφω πράγματα και μετά δεν τα βλέπω.
    (Γυφτο, για άλλους που τρώγανε βαλανίδια)
    το ανέκδοτο με το γρύλο το ξέρετε?
    (αι γαμήσου εσύ και ο γρύλος σου....)

  80. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 15/09/2008 01:26:10

    ξέφυγε πολύ η κουβέντα...

  81. ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ avatar
    ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ 15/09/2008 14:47:20

    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΝΒΑΣΗ.... <> ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΗ ΜΟΥ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.