#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/06/2011 13:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η «νέα μεταπολίτευση», ο Ευάγγελος, η Ντόρα και η διαπλοκή





Θυμάστε προχθές που ενώ έπεφτε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρέου ετοιμαζόταν να κάνει τον δικό του «ιστορικό συμβιβασμό» με τον μεγάλο αντίπαλό του, τον Βενιζέλο, τι είπε η Ντόρα; Μίλησε για “το καινούριο” που “πρέπει να γεννηθεί για να ανατάξει την πατρίδα” και για “το τέλος του πολιτικού συστήματος της μεταπολίτευσης”. Ας αφήσουμε κατά μέρος την αντιγραφή ... Σαμαρά (τα λέει αυτά από την πρώτη στιγμή που εκλέχτηκε στην ηγεσία της ΝΔ), όπως και το γεγονός ότι η στυλοβάτης του «παλαιού» μας κάνει να πεθαίνουμε στα γέλια όταν μιλάει για το «κανούργιο». Και ας ασχοληθούμε κάτι που ίσως να μην έχετε σκεφθεί: Το τι μπορεί να σημαίνει, δηλαδή, η ταυτόχρονη παρουσία στην πολιτική σκηνή ως πολιτικών ηγετών του Βενιζέλου και της Ντόρας, σε συνδυασμό  με την κρίση, τον κόσμο στις πλατείες την απαξίωση του πολιτικού συστήματος και της προσπάθειας της κρατικοδίαιτης διαπλοκής να διατηρήσει τον έλεγχό της στις εξελίξεις.

Σχέδιο ελέγχου της πολιτικής ζωής από την διαπλοκή

Γράφαμε προχθές: Η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ και του αρχηγού του οδηγεί στην κατάρρευση του πολιτικού σκηνικού και στην δημιουργία ενός νέου. Η κρατικοδίαιτη διαπλοκή βλέπει τώρα ότι το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί πλέον να εξυπηρετεί τους σκοπούς της.Βρίσκεται εν εξελίξει σχέδιο δημιουργίας στο άμεσο μέλλον κόμματος εκσυχγρονιστών –φιλελευθέρων για την ηγεσία του οποίου προαλείφονται γνωστά ονόματα της πολιτικής ζωής. Οι εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ και οι παραιτήσεις/ διαφοροποιήσεις βουλευτών εντάσσονται σε αυτό το σχέδιο. Λέγεται μάλιστα ότι ήδη έγιναν κρούσεις και στη Ντόρα.Μεθοδεύεται επίσης η συμμετοχή στο νέο εγχείρημα και βουλευτών της ΝΔ.

Ενώ σε άλλη ανάρτηση, γράφαμε ότι το εκσυγχρονιστικό μπλοκ δεν ελέγχεται πια από τον Βενιζέλο, αλλά από τον Γιώργο Φλωρίδη. Ο Γ.Φλωρίδης ανοίγει δικό του βήμα, κινείται αυτόνομα εδώ και καιρό και παίρνει κεφάλι έναντι των λοιπών μοναχικών εκσυγχρονιστών (Άννα Διαμαντοπούλου, Μιχάλης Χρυσοχοίδης) που εξοργίστηκαν μαζί του και επέλεξαν να στηρίξουν τον Γ.Παπανδρέου.  Ο Γ.Φλωρίδης έχει σχηματίσει ήδη ομάδα (όπως εγκαίρως  έχει γράψει το Antinews)  και διατηρεί ανοιχτή επικοινωνία με τον Κώστα Σημίτη. Όλα δείχνουν ότι η μετά Παπανδρέου εποχή που πλησιάζει θα τον βρει έτοιμο.

Νέο σύστημα εξουσίας;

Υπενθυμίζουμε επίσης τι γράφαμε πριν από πολύ καιρό, τον Οκτώβριο του 2007, όταν η Ντόρα εθεωρείτο ακόμα ... "μελλοντικός αρχηγός της ΝΔ".

Τι συνδέει τη Ντόρα Μπακογιάννη, επίδοξο αρχηγό της ΝΔ, με τον Ε. Βενιζέλο, επίδοξο κάποτε αρχηγό του ΠΑΣΟΚ που δεν εγκατέλειψε ποτέ τις ηγετικές του φιλοδοξίες;Καταρχήν, δεν είναι κρυφές οι σχέσεις αμφοτέρων με τη μεγάλη επιχειρηματική οικογένεια του Βορρά. Η σχέση της οικογένειας Μητσοτάκη (παλιό τζάκι της πολιτικής)με την οικογένεια Μπακατσέλου (παλιό τζάκι της οικονομίας) μετρά αδιατάρακτες δεκαετίες.Κόρη του Μητσοτάκη η Ντόρα. Γαμπρός της οικογένειας Μπακατσέλου ο Βενιζέλος.

Τι θα σηματοδοτούσε μια ταυτόχρονη παρουσία τους στο ρετιρέ της πολιτικής; Η Ελλάδα αλλάζει. Γίνεται μια χώρα όπου τα «παλαιά τζάκια», είναι υποχρεωμένα να συνυπάρξουν με τα «νέα τζάκια», με όλους αυτούς τους εφοπλιστές του Σίτυ και της Νέας Υόρκης. Τους νέους μεγαλοεπιχειρηματίες της προηγούμενης δεκαετίας που μετέφεραν την έδρα τους από το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη στην Ελλάδα και αυξάνουν δραματικά για τους παλιούς τα μερίδιά τους. Με τις ξένες πολυεθνικές εταιρείες που επεκτείνονται στη χώρα μας, ανοίγοντας νέες αγορές, αλλά και διεκδικώντας χώρο που μέχρι σήμερα εκμεταλλεύονταν άλλοι.

Αυτό που επιθυμούν όλοι αυτοί για να εδραιώσουν τα συμφέροντά τους είναι η πολιτική σταθερότητα. Πρέπει να υπάρχει ένας κοινός «πυρήνας», ένας σταθερός άξονας, που να συνδέει την πολιτική εξουσία με τα οικονομικά συμφέροντα και θα προσδίνει συνέχεια στις επιλογές, την κατανομή ρόλων και τη διανομή εξουσίας. Έναν τέτοιο σταθερό άξονα μπορεί να εξασφαλίσουν τα τζάκια Μητσοτάκη και Μπακατσέλου με τις παραδοσιακά καλές σχέσεις τους με τον ΣΕΒ, τις τράπεζες, τις κατασκευές και τιςπολυεθνικές στον τομέα της κατανάλωσης.



Ενώ, σε μια άλλη ανάρτηση γράφαμε για το...απονενοημένο διάγγελμα Βενιζέλου στο Ζάππειο το βράδυ των εκλογών του 2007:

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, εκτός από τους στενούς του συνεργάτες, φαίνεται να είχε ενημερώσει και την Ντόρα Μπακογιάννη. Έτσι εξηγείται και το γεγονός, ότι ο Θανάσης Κούβελος, αδελφός του Ισίδωρου και διευθυντής του πολιτικού γραφείου της Ντόρας, ήδη από την Παρασκευή πριν τις εκλογές, διαβεβαίωνε στελέχη του μηχανισμού των Μητσοτακικών σε διάφορους νομούς, ότι οι κρυφές δημοσκοπήσεις έδειχναν το ΠΑ.ΣΟ.Κ.να χάνει με διαφορά 4 μονάδων από τη Ν.Δ. και ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος θα έκανε αρχηγική εμφάνιση στο Ζάππειο. Καθώς αναμενόταν, ότι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία της Ν.Δ. θα ήταν οριακή, προεξοφλούσε ότι η κίνηση Βενιζέλου θα μπορούσε να αποτελέσει προπομπό για εξελίξεις και στο κυβερνητικό μπλοκ, που θα ανοίξουν το δρόμο της Ντόρας για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

Το σύστημα θέλει ... εγγυητή

Βέβαια από τότε κύλησε πολύ νερό στ΄ αυλάκι, ο Α. Σαμαράς χάλασε τα σχέδια πολλών με την εκλογή του στην ηγεσία της ΝΔ, ωστόσο οι βασικές επιδιώξεις του συστήματος δεν άλλαξαν, απλώς άλλαξαν οι μεθοδεύσεις και οι στοχοποιήσεις.

Κι ας δούμε κάτι πέρα από τις πλατείες και τους ξεσηκωμούς που προς το παρόν παραμένουν μια πολύ σοβαρή ενόχληση για το σύστημα, αλλά μόνον ενόχληση, αφού δεν υπάρχει σαφής πολιτική κατεύθυνση και στρατηγική.

Η «διαπλοκή» της 8ετίας Σημίτη ήταν για τις νέες οικονομικές δυνάμεις κάτι σαν το σκάνδαλο Κοσκωτά. Υπονόμευε τα συμφέροντά τους, περιόριζε την ανάπτυξή τους και κυρίως προκαλούσε πολιτικές ανωμαλίες και αστάθεια. Το ζητούμενο γι αυτές είναι πάντα η σταθερότητα.

Το "συγρότημα Λαμπράκη" εξασφάλισε επί δεκαετίες αυτήν την ανάγκη για σταθερότητα του συστήματος. Η σταδιακή επιδείνωση όμως της υγείας του Χρ. Λαμπράκη και η αποδυνάμωση του συγκροτήματος τους (μετά την ταύτισή του με την κυβέρνηση Σημίτη και τις ...επιχειρηματικές προεκτάσεις της) προκάλεσε την αποσταθεροποίηση του "συστήματος" και την έναρξη των πολέμων στην κρατικοδίαιτη διαπλοκή  που βλέπουμε να μαίνονται σήμερα δίπλα μας. Η οικονομική κρίση ενέτειναν την ανασφάλεια του συστήματος το οποίο αναζητεί απεγνωσμένα έναν "νέο εγγυητή".

Παρατήρηση πρώτη: Ο Καραμανλής τα είχε δει όλα αυτά, αλλά έπαιξε λάθος. Επιχείρησε , μέσω Ρουσόπουλου και συμμάχων, να εγκαθιδρύσει έναν άλλο έλεγχο του συστήματος και γι αυτό τον τσάκισαν - τα υπόλοιπα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά).

Παρατήρηση δεύτερη: Όσα γίνονται με την κάθαρση (Ζήμενς, Τσοχατζόπουλος) εκφράζουν μέχρι στιγμής μόνον την ανάγκη του "συστήματος" για "αυτοκάθαρση", ως συνέπεια όσων περιγράφουμε προηγουμένως. Ας μην σας δουλεύουν λοιπόν οι τηλεοπτικοί και πολιτικοί κήνσορες της κάθαρσης.

Ηθικό δίδαγμα;

Δεν ... υπάρχει. Αλλά και τίποτα δεν είναι τυχαίο. Σκέφθηκα λοιπόν να δημοσιεύσω αυτές τις σκέψεις και να υπενθυμίσω όσα γράφαμε παλαιότερα για να βοηθήσω την προσπάθεια όλων μας να βρούμε έναν μπούσουλα για το μέλλον που έρχεται καλπάζοντας.

'Ενα μόνο είναι σίγουρο κατά την γνώμη του. Όλα αλλάζουν. Και η οικονομική κατάσταση και η πολιτική και ο λαός και η κοινωνία και τα κόμματα. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ δεν θα είναι ποτέ πια τα ίδια στο μέλλον. Για τον απλούστατο λόγο ότι η Νέα Μεταπολίτευση δεν μπορεί να γίνει με τα υλικά της προηγούμενης. Έρχεται γρήγορα λοιπόν η ώρα για τον Αντώνη Σαμαρά να καβαλήσει το κύμα. Επειδή όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι με αυτό το κόμμα μπορεί να πάει μόνον μέχρι ενός σημείου. Και όσα πολιτικά εργαλεία φαντάζουν αποτελεσματικά και επαρκή, πολύ σύντομα ενδέχεται να αποδειχθούν αναποτελεσματικά και ανεπαρκή.

Το μεγάλο ερώτημα είναι λοιπόν: Ποιός θα θέσει τους όρους για τη "Νέα Μεταπολίτευση";

Factor X

ΣΧΟΛΙΑ

  1. rally monkey avatar
    rally monkey 18/06/2011 13:51:29

    The King is Dead.
    Long Live the King.

    • madprof avatar
      madprof @ rally monkey 18/06/2011 16:52:41

      "Ποιός θα θέσει τους όρους για τη “Νέα Μεταπολίτευση”";
      Εύγε Φάκτορα !, έχεις απόλυτο δίκιο !.
      Τέρμα με τα παλιά υλικά (οι ανεπαρκείς, οι καλύψαντες τους μιζαδόρους πρέπει να εξαφανιστούν όλοι τους αυτοβούλως), εργαλεία και τις μεθόδους !. Όποιος προτείνει πρώτος το Δημοκρατικό πολίτευμα που πρέπει να αντικαταστήσει το υπάρχων ανεπαρκές και φαύλοφεουδοσοσιαλκαπιταλιστρικό, ήδη θα έχει ανέβει "το πρώτο σκαλί".
      "Λίγο δεν είναι ....... μεγάλη δόξα" λέει ο Ποιητής !.

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 18/06/2011 17:02:17

        Υ.Γ. Συνεργασία Βενιζέλου - Ντόρας = Χαρακίρι Βενιζέλου (αν βέβαια γλιτώσει από τα τρέχοντα!)
        Φλωρίδης+εκσυγχρονιστές+Φ = Εποχή χρηματιστηρίου = Τάρταρα !

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/06/2011 14:01:52

    Να μαζευτουν ολοι και ολες σ ενα μαντρι να ξερω που θ αμολησω το λυκο !

    ΠΠ

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/06/2011 14:16:13

      Ο λύκος πεινασμένος ......ψάχνει. Από ποιο μαντρί θα περάσει πρώτα?

  3. thanasis avatar
    thanasis 18/06/2011 14:04:07

    ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ
    ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΑ ΜΜΕ,ΑΛΛΑ ΟΛΑΟΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ
    ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΕΙ
    ΑΛΛΟΣΤΕ Ο ΣΟΦΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΕΛΛΕΓΕ
    ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ

    • o politikos avatar
      o politikos @ thanasis 20/06/2011 00:22:50

      Αν η κόρη του «εφιάλτη», δεν ηταν υπάλληλος στην εξυπηρέτηση κυρίως των ξένων και ντόπιων νταβατζήδων θα είχε προ πολλού πάρει σύνταξη από την πολιτική σκηνή .

  4. Kostas D avatar
    Kostas D 18/06/2011 14:14:23

    Τα ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.....ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΘΕΛΟΥΝ ΓΕΡΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτο μπορει να γινει ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Kostas D 19/06/2011 09:01:59

      Τί εἶναι τὰ κόμματα ποὺ "δὲν φταῖνε" πέρα ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους τους ποὺ "θέλουν γερὸ ξεκαθάρισμα"; Τὰ ντουβάρια τῶν τοπικῶν ὀργανώσεων;

  5. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 18/06/2011 14:16:05

    Πράγματι,το μέλλον έρχεται κάλπάζοντας.Οι συνθήκες είναι απίστευτα μεταβαλλόμενες και τα πάντα αλλάζουν με απρόβλεπτη ταχύτητα.Τα εγχώρια και ξένα συμφέροντα επιδιώκουν να δημιουργηθεί ένα status quo τ'οποίο θα εξυπηρετεί τέλεια τα σχέδιά τους.Είναι,λοιπόν,ΧΡΕΟΣ και ΚΑΘΗΚΟΝ του Σαμαρά να επιβάλλει τη δική του πολιτική ατζέντα,παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη πολιτική διακήρυξη που να δίνει στη χώρα όραμα,ελπίδα και προοπτική.Η Νέα Μεταπολίτευση δεν πρέπει να επιβληθεί από πρόσωπα που,συντονισμένα,αφανίζουν τη χώρα,απέτυχαν οικτρά σε βάθος χρόνου και δεν μπορούν να εμπνεύσουν τους πολίτες,αλλά από πρόσωπα που έχουν γνήσιο,δημοκρατικό,πατριωτικό λόγο και να βαδίζουν τολμηρά,με βασικούς πυλώνες την απονομή δικαιοσύνης,την αγάπη προς τη πατρίδα και τη στήριξη της κοινωνίας,που κακοποιείται βάναυσα σε κάθε επίπεδο.

    • madprof avatar
      madprof @ Komis Montechristo 18/06/2011 17:33:23

      "με βασικούς πυλώνες την απονομή δικαιοσύνης,την αγάπη προς τη πατρίδα και τη στήριξη της κοινωνίας"
      Συμφωνώ Κ.Μ. με όλο το σχόλιό σου και προσθέτω :
      Τρεις και μεταξύ τους απολύτως ανεξάρτητοι (τέλος στα δί-τρι/πορτα ..) είναι οι θεσμικοί πυλώνες της σύγχονης δημοκρατίας από την εποχή του Διαφωτισμού : εκτελεστική, νοθετική και δικααιοσύνης !. Με την 4ο μη θεσμικό να είναι απέναντι στις 3 θεσμικούς σαν κέρβερος και όχι σαν υπηρέτρια τους που σχολιάζει τα όσα βλέπει και ακούει στο πλυσταριό του "Αρχοντικού" οίκου (sic!).

  6. rally monkey avatar
    rally monkey 18/06/2011 14:25:32

    Εχει μια ακομα ευκαιρια, οπως λες, να το αλλαξει 'αυτο το κομμα' με την παραταση που δοθηκε μεχρι τις εκλογες.
    Καποια πραγματα πρεπει να βγει να τα πει ανοιχτα..
    Οι ευθυνες της πολιτικης των προηγουμενων κυβερνησεων δεν μπορουν να συγκριθουν με το αποτελεσμα των εγκληματικων (η και υπονομευτικων) χειρισμων των ΓΑΠ ΠΑΠΑΚ κλπ αμεσως μετα την αναληψη της εξουσιας απο το ΠΑΣΟΚ.
    Οι εφεδρειες που επιστρατευτηκαν να τους σωσουν περασαν απο την ανοχη στην συνενοχη.
    Αν δεν τα πει καθαρα αυτα ο Α.Σ. - στα ματια του λαου με την 'επαναδιαπραγματευση' μονο μοιαζουμε ολοι ιδιοι.
    http://www.antinews.gr/2011/06/17/107237/#comment-741064

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/06/2011 14:31:34

    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ....ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΡΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ....ΤΟ ΕΞΚΑΛΙΜΠΕΡ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...

  8. ierofantis avatar
    ierofantis 18/06/2011 14:43:50

    Εν αρχη ην οι Εκλογές, Φάκτορα.

    Χρυσή ευκαιρία για τον Σαμαρά να ξεκαθαρίσει την κοινοβουλευτική ομάδα.

    Προσωπικά εκτιμώ ότι θα προσωρήσει σε γενναία ανανέωση. Μόνο με άφθαρτα, νέα πρόσωπα, κοινωνικά και επαγγελματικά καταξιωμένα, αλλά κυρίως χωρίς την ρετσινιά του λαμόγιου και του λιγούρη, μπορεί να ατενήσει με αισιοδοξία το μέλλον της, η παράταξη.

    Οι κομματικοί αρχηγέτες και καπετάνιοι, είναι χρήσιμοι σε ένα σύστημα ισορροπιών, αλλά δυστυχώς στις σημερινές συνθήκες, που απαιτούν συστράτευση και ενιαίο στόχο και όραμα, οι κάθε λογής κομματάρχες δημιουργούν ασυντόνιστη παραφωνία και ιδεολογική σύγχυση, αντί για πολυφωνική μεν εκπροσώπηση ιδεολογικών ρευμάτων, αλλά ταυτόχρονα συντολισμένη πολιτική βούληση εφαρμογής κυβερνητικού προγράμματος χωρίς υπονομεύσεις και αυτονομήσεις.

    Η στιβαρή και ενωμένη υπό ένα, ενιαίο στόχο, κοινοβουλευτική ομάδα θα είναι παράλληλα και η ασπίδα της μελλοντικής κυβέρνησης του. Απενοχοποιημένοι οι βουλευτές από τα κόμπλεξ του παρελθόντος, τις ισορροπίες με τη διαπλοκή και τα τοπικιστικά μικροσυμφέροντα, θα μπορούν να αρθρώσουν λόγο ιδεολογικά φορτισμένο και με γωνίες, όχι λαξευμένο και αδιάφορο, να εκφράσουν με το παράδειγμα της πολιτείας και του βίου, τους απλούς ανθρώπους και να καταθέσουν πρακτικές λύσεις στα προβλήματά του χωρίς να στέκονται φοβικά μπρος στους διάφορους αναλυτές της καταρρέουσας διαπλοκής.

    Είναι βέβαιο ότι οι διεργασίες αυτές θα τον φέρουν σε σύγκρουση, ίσως και οριστική ρήξη με υπάρχοντες ακόμη έστω και εν υπνώσει πυρήνες της παλαιάς κομματοκρατικής άρχουσας τάξης εντός της παράταξης που δεν θα δουν με καλό μάτι την ανανέωση σε έμψυχο δυναμικό και την ιδεολογική ενδυνάμωση του κόμματος από μια ιδεολογία σούπα, σε μια καθαρή, πατριωτική, φιλελεύθερη και κοινωνικά αποδεκτή Κεντροδεξιά, με αναφορές στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών κομμάτων, όπως αυτά εκφράζονται στο Ευρωκοινοβούλιο μέσω του Λαικού Κόμματος και στα εθνικά και ελληνικά οράματα και στόχους για τις επόμενες δεκαετίες.

    Για το κόμμα, μετά το συνέδριο έχει επιτευχθεί μια κάποια ανανέωση αλλά για να είναι πλήρης και συντονισμένη με τις πιθανές αλλαγές στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, εκτιμώ ότι θα πρέπει να επανακαθοριστεί, ίσως και με νέο Συνέδριο, το νέο στατους που θα γεννούν οι εξελίξεις τόσο στον τομέα της βουλευτικής εκπροσώπησης του κόμματος, όσο και γενικότερα, οι εξελίξεις στην οικονομία και τα λοιπά μείζονα ζητήματα που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας.

    Μπορεί όπως εύστοχα παρατηρείς η νεοανερχόμενη τάξη ισορροπιών στη χώρα να έχει ήδη σκαρφιστεί και να έχει ήδη σχεδιάσει την επόμενη μέρα στο χάρτη της διαπλοκής, κουνώντας μαεστρικά τα πολιτικά τους πιόνια, ο αστάθμητος όμως πολιτικός παράγοντας της συγκυρίας που ζούμε σε συνδυασμό με τα παραπάνω που ανέφερα (τα οποία επαναλαμβάνω αποτελούν προσωπικές και ίσως λανθασμένες εκτιμήσεις) μπορεί να είναι ο καταλύτης που θα ανατρέψει την τόσο μελετημένη και στρατηγικά σχεδιασμένη κίνηση ελέγχου του πολιτικού σκηνικού στην, μετά δεινοσαύρων και επιγόνων, πολιτικής σκηνής στην χώρα μας.

    Οψόμεθα...

  9. irida avatar
    irida 18/06/2011 15:01:32

    Το σκηνικό σίγουρα θα αλλάξει. Ποιούς θα περιέχει το νέο είναι ακόμα ένα ερωτηματικό. Ο Βενιζέλος είναι ο πρωθυπουργός σήμερα. Ο Γιώργος υπάρχει τύποις. Αλλά δεν είναι καθόλου συμπαθής και δε μπορεί να κρύψει στα ΜΜΕ όλο αυτό που χει μέσα του. Την ανάγκη για πρωτοκαθεδρία. Βγαίνει με τρόπο που δεν τον κάνει συμπαθή. Είναι έξυπνος σε σχέση με το Γιώργο αλλά καμιά φορά η πολύ εξυπνάδα βλάπτει. Εμένα ως πολίτη δεν με πείθει για τίποτα. Μόνο για την ευφυία του η οποία όμως μου είναι άχρηση τελείως αυτή τη στιγμή. Δε νομίζω πως έχει μέλλον και θεωρώ έξυπνη την κίνηση του Παπανδρέου να τον "κάψει" βαζοντάς τον στο συγκεκριμένο υπουργείο. Συντομότατα θα γίνει μισητός ακόμα κι αν κερδίσει λίγο χρόνο. Απορώ πως δεν το κατάλαβε κι αναρωτιέμαι το σχεδιασμούς έχει κατά νου ώστε να αποδεχτεί αυτή τη θέση. Νέο και παλιό; Τα κόμματα όλα στο σύνολό τους είναι απαξιωμένα μια και χρόνια ολόκληρα αποτελούνται από τα ίδια άτομα. Ο Φλωρίδης κι οι συνειρμοί που δημιουργεί το όνομά του σχετικά με το Σημίτη δε νομίζω πως μπορεί να πρωταγωνιστήσει. Κάτι ετοιμάζεται αλλά πως θα ναι αυτό είναι το ζητούμενο. Έχω μια σκέψη αλλά δεν θα την καταθέσω ακόμα. Πάντως θα πρέπει να βρεθεί κάποιος που θα ξυπνήσει αντανακλαστικά του κόσμου και δεν θα χει σχεση με το σήμερα ούτε με το κοντινό χτες. Θα φανεί σύντομα τι θα γίνει. Αν αύριο γίνουν εκλογές όλοι θα πιάσουν πάτο. Μην ξεχνάμε πως η οργή συμπαρασύρει τα πάντα.Οψόμεθα.

  10. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 18/06/2011 15:15:25

    O lykos xerei oti yparxoun orismenoi pou....den trogontai me tipota !

  11. Posidonas avatar
    Posidonas 18/06/2011 15:45:08

    Ο κ. Ζερβος απο τον blue sky ζηταει να δωσουμε εξι μηνες ανοχη στον Βενιζελο.
    Τη στιγμη που το ελεγε, φρωνω πως ηταν μεθυσμενος. Να δωσουμε αναχη που το μονο του επαγγελμα ειναι η πολιτικη και που επι σειρα ετων εχουμε γευτει τα αποτελεσματα της,και μονο ως διαστροφη εκλαμβανεται και χρήζει ψυχιατρικής αναλυσης. Μονο διαταρακτικες προσωπικοτητες θα μπορουσαν να δεχθουν κατι τετοιο. Αντι να φωναζει απο αυτο το βημα που εχει καθημερινα, καθε διαπραγματευση με αυτο το σαπιο καθεστως ειναι χασιμο χρονου.
    Εκανε μια ενδιαφερουσα ιστορικη αναφορα στην εποχη του Τρικουπη και τον ρολο του Παλατιου και της τοτε αντιπολιτευσης και την συνέκρινε με την σημερινη. Ακριβώς τα ιδια. Η δικη μου αποψη και πολλων αλλων,για να παψει η ιστορια να επαναλαμβανεται θα πρεπει να διαλυθει το συστημα με Συντακτικη Συνελευση, νεοι κανονες λειτουργιας του κρατους. Αυτο κ. Ζερβε ζηταει ο Λαος και οχι εκλογες που ειναι προϊόν διχασμου. Αν δεν το καταλαβουν ειρηνικα θα τους επιβληθει με τη βια του λαου, κι οχι την δικη τους των οπλων με τα παραστρατιωτικα σωματα που εχουν εφεύρει, τα ΜΑΤ.

  12. Δήμος avatar
    Δήμος 18/06/2011 15:46:06

    Πολύ καλό.

  13. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 18/06/2011 15:55:07

    Μια από τις καλύτερες αναλύσεις κατά τη γνώμη μου.

    http://ardin-rixi.gr/

    Υπάρχει διέξοδος από την κρίση;

    του Γιώργου Καραμπελιά. Μέσα σε τριάντα χρόνια, από το 1980 έως το 2010, η ελληνική οικονομία έγινε μια οικονομία «υπηρεσιών», και μάλιστα εμποροπαρασιτικού χαρακτήρα, και απώλεσε κάθε παραγωγικό χαρακτήρα. Η [..

  14. unfair avatar
    unfair 18/06/2011 16:12:55

    Είναι έτοιμος ο κόσμος για αλλαγές προσώπων;
    Ο Σαμαράς δεν έβαλε στις δημοτικές νέο πρόσωπο στην Αττική;
    Ακούω για νέα κ άφθαρτα πρόσωπα, Ονόματα όμως;
    Θα είναι ικανά; θα έχουν την πείρα να διαχειριστούν δύσκολες πασοκικές καταστάσεις;

    • madprof avatar
      madprof @ unfair 18/06/2011 17:48:26

      Ξεχνάς πολύ γρήγορα φίλτατε !, ο λαός θέλει μια 4ετία τουλάχιστον για να ξεχάσει !

  15. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 18/06/2011 16:30:09

    Στη νέα μεταπολίτευση, αγαπητέ Φάκτορα, σήμερα μόνον ένας μπορεί να θέσει όρους και δεν είναι άλλος από τον Αντώνη Σαμαρά!
    Λέω όμως τον Αντώνη μόνο, με αυστηρά επιλεγμένους από τον ίδιον συνεργάτες και συνοδοιπόρους. Χωρίς τα κατεδαφισμένα υλικά της Ν.Δ., χωρίς τα τσιμπούρια και τις βδέλλες του, χωρίς τα βαρίδια που έπνιξαν και τον ανυποψίαστο Καραμανλή, χωρίς τους αριβίστες που μπορούν να συμμαχήσουν με τον οιονδήποτε για να είναι στο προσκήνιο, χωρίς τους δούρειους ίππους της ψηλής. Εναπομείναντα σταγονίδια θα μου πείτε βεβαίως. Ναι σταγονίδια, αλλά λεκιάζουν το καθαρό ρούχο του.
    Ο Αντώνης δεν φοβήθηκε τη μοναξιά της απομόνωσης και δεν υπέστειλε ποτέ το λάβαρο, που θέλει τον τόπο και λεύτερο μα και περήφανο. Ξέρει, πως όσο αυτά θα τα υπερασπίζεται δεν θα είναι αρεστός και θα κάνουν τα πάντα για να τον ξαναστείλουν στην έρημο. Οι εντολείς δεν έχουν ηθικά διλλήματα.
    Δεν τα κατάφερε ο Γιώργος, θα προστρέξουν στον Βαγγέλη! Έτσι κι αλλιώς τον προτιμούσαν και γι αυτό τον στήριξαν με νύχια και δόντια το 2007. Το κράτησαν όμως ως εφεδρεία και να που τώρα, τον όρισαν και συγκυβερνήτη του. Αυτά με το ΠΑΣΟΚ, εύκολη περίπτωση, γιατί μαζί του δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα. Άλλωστε με το λεγόμενο πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, έχουν φροντίσει να το εξαφανίσουν, κάνοντας εσωτερικές εκκαθαρίσεις.
    Με τη Νέα Δημοκρατία όμως το αυγολέμονο, που ετοίμασαν παρότι επέβαλαν την κα δήμαρχο συγκυβερνήτη του Καραμανλή από το 2004 και μετά, τους κόπηκε. Και ενώ έτριβαν τα χέρια τους πως ήρθε η ώρα της Ντόρας και το δίδυμο του ενδοτισμού θα δούλευε γι αυτούς, τους έκατσε το αγκάθι στο λαιμό και δεν μπορούν να καταπιούν με τίποτα τη νίκη του Αντώνη, στις 29/11.
    Επειδή λοιπόν αυτή η ανατροπή στα σχέδιά τους χρεώνεται εξ ολοκλήρου στο ένστικτο του απλού πολίτη, ο Αντώνης δεν έχει άλλον δρόμο. Τώρα λοιπόν δεν έχει παρά να ταυτισθεί μαζί τους και ξέρει πως η επιρροή του ξεπερνά τα κόμματα και τις παραδοσιακές παρατάξεις.
    Οι Έλληνες ενώνονται στα δύσκολα και υπερασπίζονται και τη γη τους και την ιστορία τους. Αυτοί όλοι είναι εκεί έξω στις πλατείες, αυτοί έχουν ήδη αναρτήσει τη γαλανόλευκη στο μπαλκόνι τους, αυτοί θα είναι μαζί του!

  16. Aggelos avatar
    Aggelos 18/06/2011 16:57:33

    "Το σκηνικό σίγουρα θα αλλάξει. Ποιούς θα περιέχει το νέο είναι ακόμα ένα ερωτηματικό. Ο Βενιζέλος είναι ο πρωθυπουργός σήμερα. Ο Γιώργος υπάρχει τύποις. Αλλά δεν είναι καθόλου συμπαθής και δε μπορεί να κρύψει στα ΜΜΕ όλο αυτό που χει μέσα του. Την ανάγκη για πρωτοκαθεδρία. Βγαίνει με τρόπο που δεν τον κάνει συμπαθή. Είναι έξυπνος σε σχέση με το Γιώργο αλλά καμιά φορά η πολύ εξυπνάδα βλάπτει. Εμένα ως πολίτη δεν με πείθει για τίποτα. "




    ο Βενιζελος ειναι διαβολος,,πραγματικα κακος ανθρωπος και ψευτοεξυπνος,,

    ο Γαπ βλακας και σχετικα αγαθος,,ο Βενιζελος εξυπνος αλλα κακος ανθρωπος,,το βλεμμα του σκοτωνει..



    Δεν υπαρχει ενας καλός αλλα και εξυπνος ανθρωπος για ηγετης?
    Ο Σαμαρας φαινεται να εχει και τα δυο,,γιαυτο τον φοβουνται..

  17. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 18/06/2011 17:28:01

    Είναι 19 μήνες σην ηγεσία της ΝΔ ο Σαμαράς. Πρέπει να έχει ήδη επιβάλλει τους όρους του και να έχει φέρει το κόμμα στα μέτρα του. Τουλάχιστον να το έχει καταφέρει μέχρι τη μέρα της νίκης της ΝΔ.

  18. Ρηγας Φερραιος avatar
    Ρηγας Φερραιος 18/06/2011 17:40:06

    @Χρυσή ευκαιρία για τον Σαμαρά να ξεκαθαρίσει την κοινοβουλευτική ομάδα.
    και ολα τα τοπικα λαμογια (ξερω τι λεω)
    Και κατι τελευταιο. Να ειναι απολυτα ειλικρινης ενωπιον του ελληνικου λαου.
    Προχθες κατα την ομιλια του στην Κ.Ο. ηταν καταπληκτικος.
    Εκει τον ακουσα καποια στιγμη να λεει πως λεφτα δεν υπαρχουν...σε αντιθεση με την Δανια του Νοτου..
    Ειλικρινεια και αξιοπρεπεια περιμενει ο ελληνικος λαος...τα υπολοιπα με λιγη προσπαθεια θα ελθουν.
    Στους δρομους που περπατω ακουω ολους τους πολιτες να συζητουν και να αναζητουν κατι νεο, κατι ελπιδοφορο, ενα φως που θα μας δωσει διεξοδο στον λαβυρινθο.
    Εβλεπα τον κ. Σαμαρα να μιλα στους βουλευτες του κομματος την Πεμπτη.
    Θα γραψω κατι χωρις φοβο και παθος.
    Εχει μια ιδιαιτερη ξεχωριστη παρουσια στο χωρο της Δεξιας. Ειναι διαφορετικος απο τον Κ.Κ. και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης μς τον ΓΑΠ πλεον.
    Ο λαος το βλεπει, το διαισθανεται, αλλα περιμενει αυτο το κατι που θα δωσει την ωθηση σε αυτον και στον Σαμαρα να ελθουν σαν ανεμος που θα παρασυρει οτι σαπιο υπαρχει στο πολιτικο και οικονομικο συστημα. Ολοι ψαχνουν απο καπου να πιαστουν, ελπιζω οι παροικουντες στην Συγγρου να το αντιληφθουν εγκαιρα και σωστα.
    ΥΓ . Την Πεμπτη εγραφα στις 16.00 παρακολουθωντας την τηλεοραση οτι το παιχνιδι των διαφωνιων στο ΠΑΣΟΚ θα κατεληγε σε μια ακομη Πασοκια, οπως και εγινε.
    Το ενστικτο μου μου λεει πως ,αν ο Σαμαρας βοηθηθει ανιδιοτελως απο τα στελεχη της παραταξης, θα επιτυχει παρα πολλα οταν αναλαβει την διακυβερνηση της χωρας.
    Συνεχιζουμε στους δρομους και στις πλατειες με μια ελληνικη σημαια στο χερι.

    • madprof avatar
      madprof @ Ρηγας Φερραιος 18/06/2011 18:19:38

      "Ειλικρινεια και αξιοπρεπεια περιμενει ο ελληνικος λαος…"
      "Ειλικρινεια και αξιοπρεπεια περιμενουν οι Έλληνες πολίτες" ποτέ πια κομματοσκυλο-κρατία, -μάζα !.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Ρηγας Φερραιος 18/06/2011 19:21:19

      Αγαπητέ Ρήγα, αυτό που σου λέει το ένστικτό σου είναι ζητούμενο. Γιατί η ανιδιοτέλεια πρϋποθέτει τουλάχιστον το ασυμβίβαστο μεταξύ κομματικού στελέχους και υποψηφίου. Όταν εμπλέκεται και το προσωπικό συμφέρον στον κοινό αγώνα, ο στόχος ενδέχεται να υποβαθμιστεί. Αναφέρομαι ασφαλώς στους ανθρώπους που στελεχώνουν τα όργανα του κόμματος, σε θέσεις ευθύνης.

      • Ρηγας Φερραιος avatar
        Ρηγας Φερραιος @ Αφροδίτη 18/06/2011 20:20:38

        Συμφωνω μαζι σου..αλλα κατι πρεπει να γινει!!!!
        Καποιοι περιμενουν το ιδιον ωφελος.

  19. madprof avatar
    madprof 18/06/2011 18:01:58

    Συμφωνώ Αφροδίτη,
    Αυτή την στιγμή ο Α.Σ. μπορεί να τινάξει την Banca tους στον αέρα, φεύγοντας μπροστά, με μια ριζοσπαστική πρόταση για την δομή του Νέου Πολιτεύματος και να καλέσει τους πολίτες να τον στηρίξουν να την υλοποιήση !.

  20. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 18/06/2011 18:09:58

    Τα είπες όλα... Μία ερώτηση, όχι ο,τι περιμένω απάντηση.
    Ποιο είναι το συγκρότημα τύπου, όχι που να ελέγχεται από τη ΝΔ του Σαμαρά αλλά που να περνάει το ιδεολογικό πλαίσιο και τις αρχές;
    Και βέβαια ξεχάστε και τον ΕΤ που είναι φωλιά Βενιζελικών. Αυτά για την ώρα...

  21. Κρητικός avatar
    Κρητικός 18/06/2011 18:48:19

    Το μεγάλο ερώτημα είναι λοιπόν: Ποιός θα θέσει τους όρους για τη “Νέα Μεταπολίτευση”;
    Τουσ θέτει με ένα πρωτογονο τρόπο η πλατεία.
    Ποιος όμως μπορεί να γίνει αρχηγος χωρίς να τον κατασπαράξει η πλατεία?

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Κρητικός 18/06/2011 18:52:35

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.ΠΟΙΟΣ?

  22. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 18/06/2011 19:53:14

    Είναι εντυπωσιακό ότι σήμερα σε εφημερίδες του γερμανόφωνου χώρου γίνεται θετικότατη παρουσίαση του Ευάγγελου Βενιζέλου με ολοσέλιδα άρθρα και φωτογραφικό υλικό. Ο νέος αντιπρόεδρος εμφανίζεται ως πόλος σταθερότητας, ιδαιίτερα ικανός κι ευφυής ώστε να συνιστά σημείο αναφοράς κι ελπίδας για τη την επιτυχία του σταθεροποιητικού προγράμματος.
    Η μετά Παπανδρέου εποχή άρχισε και με τις ευλογίες των έξω. Ο Βενιζέλος θα πάρει το δαχτυλίδι ενώπιον των προσεχών εκλογών παίρνοντας στο καράβι τη Ντόρα και τον Κουβέλη. Αυτό είναι το σενάριο που παίζει στα σαλόνια της διαπλοκής. Σ' αυτό εγγράφεται κι η έναρξη συντονισμένης στρεβλωτικής προπαγάνδας αποδόμησης του Σαμαρά σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

  23. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 18/06/2011 20:06:10

    Μια μικρή λεπτομέρεια σχετικά με τους Γερμανούς και πως βλέπουν τον Βενιζέλο.
    Ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας χειρίστηκε το θέμα των υποβρυχίων... Και όποιος κατάλαβε...κατάλαβε

  24. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 18/06/2011 22:15:23

    aganaktismenoi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.