19/03/2009 19:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η νέα θέση του ΠΑΣΟΚ;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 20:05:26

    Τέτοιοι που είμαστε τέτοιους βουλευτές θα έχουμε.
    Η ίδια κάποτε σε προεκλογικό φυλλάδιο της τόνιζε ότι είναι ενεργή στο ΠΑΣΟΚ από 13!!! χρόνων κορίτσι.
    Επίσης στο βιογραφικό της κομπορρημονούσε ότι κατέχει και δίπλωμα ιστιοπλοίας!!!
    Φοβερό στέλεχος.
    Κάτι τέτοια μυαλά θα κάνουν την διαφορά όταν θα έρθει το ΠΑΣΟΚ στα πράγματα.
    Οψόμεθα εναγωνίως.

  2. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 19/03/2009 20:08:57

    @1 Φίλε Strange Attractor,
    επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Το κορίτσι ''έχει μια γεύση τρικυμίας στα χείλη'' και της επιτρέπεται να λέει ότι θέλει. Τώρα, τι τρικυμίζει στο μυαλό της, αυτό δεν αφορά ουδέ καν τους ψηφοφόρους της...

  3. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 19/03/2009 20:09:33

    η Εύα έχει πει και το απίθανο, "αριστερά είναι αυτή που είναι αριστερά της δεξιάς". Μη μας την στερήσετε από το κοινοβούλιο φίλοι και φίλες του ΠΑΣΟΚ...

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 20:11:19

    Από τα πλέον ακονισμένα μυαλά της γενιάς της...

  5. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 19/03/2009 20:22:51

    Κι αυτό το γεμάτο υποσχέσεις εκρηξιγενές βλέμμα της... Το σεμνό ενώτιο στο κοχυλάκι των αυτιών της... Το χέρι που παίζει αθώα (με ένα σχεδόν παιδικό σάστισμα) με τις άκρες των βοστρύχων της... Το στήθος που ασφυκτιά και μοιάζει να μην αντέχει τους περιορισμούς του υφάσματος...
    Αυτό το κορίτσι με εκφράζει ιδεολογικά...

  6. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 19/03/2009 20:31:04

    Η ιδια να μην βαλει κουκουλα παναθεμα την!

    Και ας λεει....

    (Μηπως ειναι ξαδελφη της Αντζελας Δημητριου?)

  7. stelios avatar
    stelios 19/03/2009 20:32:18

    Mε το...σπαθι της,σαν ρτη Γκερεκου.

  8. G.GAKIS avatar
    G.GAKIS 19/03/2009 20:35:44

    ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΕ ΜΟΥ;

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 20:36:49

    Το αγαπημένο της λογοτεχνικό !! βιβλίο είναι "Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα."
    Και όμορφη και ...διανοούμενη η βουλευτίνα μας.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/03/2009 20:39:49

    Ας τα πει στην εισηγητρια του μετρου.
    http://www.ppol.gr/fullarticle.php?id=5050

  11. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 19/03/2009 20:44:40

    Μην γίνετε κακοί. Προσωπικά θα συχωρούσα σχεδόν τα πάντα στην Εύα. Είναι ένα κόσμημα ένα μπιμπελό αλλά οπωσδήποτε μια παραφωνία μέσα στον ναό της σοφίας που λέγεται βουλή.

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 20:53:15

    Και σκεφτείτε ότι η Κα-ϋ-λή ήταν από τα "εξαπτέρυγα" του Βενιζέλου στην περυσινή διεκδίκηση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ. Μαζί με τη Μιλένα Αποστολάκη, την άλλη γιγάντια προσωπικότητα της πολιτικής.

    Είχατε καμία αμφιβολία ότι ο Βενιζέλος ήταν χαμένος από χέρι;

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/03/2009 20:53:53

    Mιά δήλωση έπρεπε να κάνει η Καλλίπυγος Εύα:'Άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με΄.

    Θα γινόταν η Κόλαση Παράδεισος...
    Sorry Ματθαιε για το εδάφιο πού δανείστηκα ,ή και εάν σέ κόλασα.

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:01:08

    Και όμως φίλτατοι, η Εύα (όπως και άλλοι παρόμοιου βεληνεκούς) νομοθετεί. Είχε άδικο ο Σωκράτης για τα περί δημοκρατίας σχόλιά του; Άραγε;
    ΥΓ-Εύα για τον Σωκράτη τον αρχαίο λέμε όχι για τον Μάλαμα....

  15. Hase avatar
    Hase 19/03/2009 21:06:25

    Δεν ξερω τι να πω. Στην πολιτικη εχουμε την Ευα και στο σπιτι την Κατινα. Ρε τι παθαμε.

  16. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 19/03/2009 21:11:39

    @Strange Attractor
    Η Καίλη δεν φύτρωσε. Κάποιοι την επέλεξαν συμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Λαϊκή βούληση.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:12:10

    @16 Την κόβεις γυναίκα για σπίτι την Εύα;

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:14:53

    Φυγά. Συμφωνώ απόλυτα. Είναι όπως όταν γίνονται χρυσοί δίσκοι τα cd της Βανδή και του Ρουβά ενώ φερ`ειπείν ο Μπετόβεν δεν πουλάει.... Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην πολιτική με τις πλειοψηφίες. And that`s reality.

  19. Vass avatar
    Vass 19/03/2009 21:15:56

    Η Εύα μαζί με την Έλενα φέρνουν το άρωμα της Τσιμισκή στην Αθήνα. Έχουν διαθέση να προσφέρουν κι όταν ...τελειώσουν θα καλοπαντρευτούν για να ασχοληθούν με φιλανθρωπίες.
    Κρίμα που κάποιοι δεν βλέπουν το όραμα των αρχηγών που τις επέλεξαν.

  20. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 19/03/2009 21:18:42

    Όχι φίλοι, δεν την επέλεξε κανείς... Επεβλήθη...
    Το μεγαλύτερο μυστικό της γενιάς μας είναι ότι ΔΕΝ αποφασίζει η Αγορά, ΔΕΝ αποφασίζουν οι ψηφοφόροι...

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:18:46

    Όραμα; Αν είναι να φέρει ψήφους στο κόμμα θα επέλεγαν και τον Τέρυ Χρυσό ή ακόμη και τον Τζον Τίκη. Οραματιστές της κουτάλας είναι. (Ξεχάσατε την Μάιρη Ματσούκα την επονομαζόμενη και αστροπελέκι της Ευρωβουλής;)

  22. κασσάνδα avatar
    κασσάνδα 19/03/2009 21:21:49

    ότι να ναι άστα να πάνε άλλη κορυφαία ατάκα της χθες ήταν ότι «τα παιδιά φορούν κουκούλες για να τους προσέξεις και όχι για να κρυφτούνε»!!!!!!!!

    ΗΜΑΡΤΟΝ

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 21:24:01

    @20
    Αν καλοπαντρευτούν, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα αποσυρθούν για να το ρίξουν στις φιλανθρωπίες. Δες και το άλλο "αλουμινόχαρτο", που αφού εξασφάλισε μια άνετη ζωή δια βίου από τη διατροφή, πλασάρεται για να ξαναγίνει υπουργός. (Αν, φυσικά, ο Γιωργάκης διαθέτει μνήμη αμοιβάδας.)

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:27:34

    @24 Ρε σύ μπας και έχεις δίκιο; Μήπως το παρεξηγούμε το κορίτσι; Μήπως τελικά είιναι μπροστά; Μήπως ισχύει το σχόλιο @4;

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 21:29:18

    @22
    Δεν θα ήθελα πάντως επ' ουδενί να ήμουν τώρα στη θέση της Ματσούκα, όσο shopping therapy κι αν είχα κάνει επί πενταετία στις μπουτίκ των Βρυξελλών. Φαντάζεσαι, από ευρωβουλευτίνα να (ξανα)προσγειώνεσαι ανώμαλα στα call centers της Cosmote; Που θα είναι και υπό γερμανικό έλεγχο και δεν θα επιτρέπει αποσπάσεις και λούφες; Δεν θυμάσαι και τη Φώφη, την αχθοφόρο βαρέος ονόματος, που κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό όταν συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να επιστρέψει στο... γκισέ της Εθνικής;

  26. κασσάνδα avatar
    κασσάνδα 19/03/2009 21:29:58

    Anonymous Says:
    March 19th, 2009 at 9:22 pm

    Συγχωρήστε με, αλλά πού υπάρχει πρόβλημα στη δήλωση;

    Το πρόβλημα είναι στην κουκούλα, και τα παιδιά που φοράνε αυτή την κουκούλα που καλύπτει το πρόσωπό τους συγνώμη άλλα δεν είναι αυτοί που διαδηλώνουν ειρηνικά αλλά κάνουν επαναστατική γυμναστική και σπάνε και ρημάζουν

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:30:28

    Με τόσα προσόντα αμφότερες....

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 21:31:07

    @28 το @30 ως απάντηση.

  29. κασσάνδα avatar
    κασσάνδα 19/03/2009 21:31:37

    Τρία πουλάκια κάθονται...

    τσίου τσίου

  30. Σπίρτο avatar
    Σπίρτο 19/03/2009 21:33:33

    Βέβαια τα παιδιά με την κουκούλα το κάνουν για τους προσέξεις για αυτό να κάνουν όλα λαμπόγυαλο τι άλλο θα ακούσουμε!

  31. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 19/03/2009 21:58:11

    34.Anonymous
    Διαφωνώ κάθετα (και οριζόντια) μαζί σου. Τα καλά πράγματα πρέπει να τα κρατάμε για τον τόπο μας. Ξέρω ότι έτσι η ίδια θα πάει χαράμι, κλείνοντας την πόρτα σε μια διεθνή καριέρα (τη βλέπω ακόμα και στη θέση του Αλμούνια), αλλά ας κάνει μια θυσία και για την πατρίδα της...

  32. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 22:07:31

    @35
    Σπατζιώτη, κρίνοντας από την εξελικτική... σχέση των προηγούμενων κομισσαρίνων μας με την εκάστοτε Προεδρία, νομίζω ότι έχεις δίκιο. Σειρά θα έχει το χαρτοφυλάκιο των Οικονομικών.

  33. rania avatar
    rania 19/03/2009 22:11:24

    Ο ΣΕΞΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!
    Ρε φαλλοκρατικά υποκείμενα, τις ίδιες μπούρδες και χειρότερες κάθε μέρα πετάνε ένα σορό εκπρόσωποί μας, αλλά εκεί δεν αφιερώνεται ένα ποστ και 35 σχόλια που κατακεραυνώνουν τον μπουρδολόγο. Επειδή πρόκειται για γυναίκα και μάλιστα νέα, λυσάξατε!
    Μπράβο Φάκτορα, συγχαρητήρια και για σένα και για την παρέα που μάζεψες. Εκτός από φασίζοντες εθνικιστές (ή ίσως ακριβώς εξαίτίας αυτού) την έχουν και μεγάλη τα καμάρια!

  34. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 22:11:49

    @37
    ΕΛΕΟΣ! Είπαμε, υπάρχουν διαστροφές και διαστροφές, αλλά εσύ θα μας κάνεις να εμέσουμε μ' αυτά που γράφεις!

  35. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 19/03/2009 22:26:26

    # Anonymous Says:
    March 19th, 2009 at 10:15 pm

    #27, #29

    ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΑΝΕ.

    Ξαναδιαβάστε το #24.

    Όλα αυτά σε συνδιασμό με της κουκούλες που καλύπτουν πρόσωπα δεν έχουν θέση. Το να προσπαθείς να συνδέσεις το θέμα με τις κουκουλες με αυτούς που διαδηλώνουν ειρηνικά επιεικώς είναι αρλούμπα.

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 22:27:17

    Πράγματι από επίπεδο είμαστε επίπεδοι. Ας όψονται οι νομοθέτες ταγοί μας (Καιλή, Γκερέκου, Ράπτη κ.ά) και οι πνευματικοί ταγοί μας (Καλομοίρα, Βίσσυ, Καρβέλας κλπ).
    Όσο για την Ευά, ο κος Βούγιας είναι αυτός που την έβγαλε στο κουρμπέτι άσχετα αν μετά κόλλησε στον Μπένυ η κυρία οσμιζόμενη προώθηση της πολιτικής!!! καριέρας της. Βέβαια όταν έπεσε πρόταση από κανάλι τα παράτησε όλα σούμπιτο για κάνει πρωινό δελτίο τα σαββατοκύριακα. Και ήταν και δημ. σύμβουλος παρακαλώ. Προείχε για αυτήν ή έκθεση στο κοινό. Μόλις είδε όμως ότι δεν τραβάει στο γυαλί επανήλθε στον πολιτικό στίβο προκειμένου να προσφέρει...

  37. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 22:38:28

    Αλήθεια, αυτή ήταν που έσκουζε "ρίξτε τον τώρα!" (αναφερόμενη στο Γιωργάκη) στην επίμαχη συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής ομάδας, ή η Μιλένα;

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 22:40:08

    Το να διαλέγει κάποιος ανεγκέφαλος να παρακολουθεί ρεάλιτυ σόου αντί να διαβάσει κάποιο βιβλίο, δεν μας επηρεάζει σαν κοινωνία. Δεν μας θίγει σαν πολίτευμα. Το να προτιμάει όμως σύσσωμη η νεοελληνική κοινωνία να ασχολείται με τα της Έφης Σαρρή κι`όχι φερ`ειπείν με τα της παγκοσμοιοποίησης είναι κακό. Είναι ύβρις. Επέρχεται γενικευμένη πολιτικοοικονομική ανακατάταξη και εμείς παρακολουθούμε συγκλονισμένοι την… Αννα Δρούζα. Συζητιούνται αλλά και μεθοδεύονται συνοριακές αλλαγές στα Βαλκάνια και εμείς είμαστε συντονισμένοι στο σπονδυλωτό νεανικό δελτίο του ΣΤΑΡ που αναλύει τις αρετές του ….Νίνο. Υπάρχουν βέβαια και χειρότερα. Ποιά? Οι τριακόσιοι εθνοπατέρες μας έχουν εκλεγεί και θα εκλέγονται από τον λαό. Ποιόν λαό? Αυτόν που ακούει Τσαλίκη και ενημερώνεται από τον Λιάγκα. Αυτόν που κρίνει βάσει των όσων του προσφέρει η τηλεόραση. Φυσικό επακόλουθο είναι ότι θα εκλέγονται αυτοί που έχουν πρόσβαση στα κανάλια και άρα έντονη αναγνωρισημότητα από τον ψηφοφόρο. Οι πολιτικοί της ατάκας. Οι Ψωμιάδηδες. Αρα θα έχουμε στρεβλωμένη αντιπροσώπευση καθώς αυτοί που έχουν πρόσβαση και φωνή στα ΜΜΕ (άρα και αναγνωρισημότητα) δεν έπεται ότι είναι και οι καλύτεροι. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι απλώς οι πιό φωνακλάδες, οι πιό καραγκιόζηδες. Αποτέλεσμα θα είναι, και ήδη το βλέπουμε, να υπάρχουν στην Βουλή και να νομοθετούν για χάρη μας πάσης φύσεως ηθοποιοί, διασκεδαστές , μπασκετμπολίστες, μοντέλες και ίσως στο μέλλον και πορνοστάρ όπως συνέβη στην γειτονική Ιταλία η οποία είναι ακόμη πιο μπροστά στη σήψη. Και εμείς θα τους χειροκροτούμε γιατί έχουν λέει ….λάμψη. (Παραφράζοντας τον Μαρξ-Οι λαοί έχουν τους αντιπροσώπους που τους αξίζουν.)
    Κάποτε ανησυχούσαμε διότι οι βάρβαροι ξεκινούσαν τις εισβολές τους από τα σύνορα. Σήμερα δυστυχώς, όπως γράφει και σε ποίημα του ο Σινόπουλος , οι βάρβαροι εξορμούν μέσα από τα παιδικά δωμάτια του σπιτιού μας. Μέσα από τις τηλεοράσεις στις οποίες αφήσαμε την ευθύνη του μπέιμπυ σίτινγκ και της διαμόρφωσης της ψυχής των παιδιών μας. Κι`αυτοί οι βάρβαροι μπορεί να μην σφάζουν κορμιά αλλά κατακρεουργούν μυαλά και δημιουργούν τα ζόμπι που αύριο θα αποτελούν τον ιστό της κοινωνίας μας. Που στην αρχή θα διαδηλώνουν, μετά θα καταστρέφουν και μεγαλώνοντας θα ψηφίζουν και θα νομοθετούν. Που θα ζούν δηλαδή. Και τότε δεν θα υπάρχει διάλειμμα για διαφημιστικά μηνύματα… Θα έχουν επικρατήσει οι σελέμπριτις.

    Μ.Αντύπας

    *ΣΕΛΕΜΠΡΙΤΙ-Αυτός που είναι ευρύτερα γνωστός για το λόγο και μόνο ότι είναι γνωστός. (π.χ. Αδελφές Κανονίδου, Κακέτσης κ.ά.)

  39. ιρα avatar
    ιρα 19/03/2009 22:42:41

    Είσαστε ασόβαροι. Κρίνετε την σοβαρότητα των δηλώσεων όχι την εμφάνιση της βουλευτού. Διαφορετικά βάλτε υποψηφιότητα απέναντι της και αν την κερδίσετε τότε τα λέμε....μην ζηλοφθονείτε το χαρισμα της ομορφιάς της.πόσοι δεν θα ήθελαν την κόρη τους ή την αδελφή τους να είναι βουλευτής? Η αποτελεσματικότητα της ή το αντιθετο κρίνεται καθημερινα. και στο κάτω κάτω κάποιοι την επέλεξαν σε αυτή τη θέση.

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2009 22:44:58

    @47
    Σίγουρα κάποιοι την επέλεξαν. Ξανδές όμως όσα γράφονται στα 43 και (κυρίως) 45, για να συνειδητοποιήσεις ΠΟΙΟΙ επιλέγουν τέτοιους σ' αυτές τις θέσεις. "Ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος", που λέγαμε και τις προάλλες...

  41. ben gurion avatar
    ben gurion 19/03/2009 22:47:21

    τι να κανει η κοπελα αμα δεν παντρευτει η γυναικα και πιασει κοντα τριαντα αρχιζει η εγκεφαλικη κλιμακτηριος.ενα γαμπρο για το παιδι γιατι θα φαμε γκρινια γεροντοκορης στη μαπα.

  42. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 22:55:48

    @47 Η αποτελεσματικότητα της ή το αντιθετο κρίνεται καθημερινα. και στο κάτω κάτω κάποιοι την επέλεξαν σε αυτή τη θέση.

    Το πιστεύεις πραγματικά αυτό; Ποιός θυμάται τι έκανε καθημερινά ο κάθε βολευτής όταν καλείται μια φορά στα 4 χρόνια να ψηφίσει; Ποιός; Εσύ;
    "Το δικαίωμα που έχουν οι δούλοι να επιλέγουν αφεντικά δεν σημαίνει ότι παύουν να είναι δούλοι." Χ. Μαρκούζε

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 23:17:34

    Θυμίζει έντονα κάτι διαγωνιζόμενες μπίμπο σε καλλιστεία που όλες έχουν χόμπυ την αστροφυσική, ήθελαν να σπουδάσουν Ιατρική για να βοηθούν τον κόσμο αλλά κατέληξαν σε ΙΕΚ αισθητικής (που ακόμη δεν τελείωσαν) έχουν ως ίνδαλμα την Μητέρα Τερέζα και ακούνε ροκ (Ρουβά!) διότι είναι γουάου!!! Α. ξέχασα και μοναδική τους επιθυμία είναι η παγκόσμια ειρήνη.
    Μόνο που εκείνες ΔΕΝ νομοθετούν....

  44. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/03/2009 23:32:37

    Οχι ρε συ,η Αποστολακη ηταν.

  45. YiannisM avatar
    YiannisM 19/03/2009 23:33:06

    Μάθανε πως .... πλάκωσαν και τα μοντάλλα..

  46. YiannisM avatar
    YiannisM 19/03/2009 23:33:53

    *μοντέλλα

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 23:41:38

    ...Το γεγονός ύπαρξης αυτής της τηλεοπτικής σαβούρας από μόνο του δεν είναι απαραίτητα κακό. Γίνεται όμως κοινωνικά επικίνδυνο όταν βλέπουμε μια ολόκληρη γενιά νέων μας που έχουν γαλουχηθεί με Ρούλα Κορομηλά και τα υπόλοιπα πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα , αυτούς δηλαδή που ενηλικιώθηκαν με «Τατιανιές» και «πακέτα», να έχουν καταντήσει «κοινωνικά ζόμπι». Οι απαντήσεις τύπου «Ο Γλέτσος σήκωσε τη σημαία στην Ακρόπολη στη κατοχή των Τούρκων» νομίζω ότι τα περιγράφει όλα. Αυτά τα παιδιά σήμερα ψηφίζουν και όχι μόνο…. Και όταν μεγαλώνουν με παρέα και ινδάλματα τις γλάστρες που χορεύουν τσιφτετέλια 9 η ώρα το πρωί φορώντας μόνο τα εσώρουχά τους, ε τότε επόμενο είναι να έχουμε και ανάλογη εκπροσώπηση και στη Βουλή….

  48. Vass avatar
    Vass 19/03/2009 23:50:44

    Και για να αφήσουμε τις όμορφες της Βουλής, θυμάστε την προσφορά άλλων διάσημων που "είδαν φως και μπήκαν" όπως ο Αστυνόμος Θεοχάρης που περιφέρονταν μονίμως στο καφενείο δοξάζοντας τον Κωστάκη κι ο έτερος Καρράς που τώρα θυμήθηκε ότι δεν τον "αξιοποίησε" το κόμμα; Αλήθεια ο Καντερές λέει τον καιρό στο Σύνταγμα;

  49. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 23:53:48

    @58
    1-Αφού δέχεσαι ότι είναι ΟΥΦΟ συμφωνούμε.
    2-Ναι θα το έκανα ευχαρίστως προκειμένου να την αποφλοιώσω και μάλιστα δημοσίως.
    3-Δεν το κάνω (να εκτεθώ σε ψήφο) διότι δεν είμαι κομματόσκυλο πρώτον και δεν μπορώ να ενταχθώ σε ένα κόμμα δεύτερον διότι έχω πάμπολλες αντικρουόμενες απόψεις οι οποίες δεν χωράνε σε ένα μόνο κόμμα.
    ΟΚ;
    Στο ερώτημα του τίτλου της ανάρτησης η απάντηση μάλλον είναι: Ανάσκελα...

  50. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 23:56:36

    @58 Μήπως είσαι η Εύα; Γουάου!!!!

  51. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 23:59:02

    Το γουάου κολλάει στο ότι δεν έκανες ορθογραφικά λάθη. (Αν είσαι όντως η Εύα είναι miracolo)

  52. isnogood avatar
    isnogood 20/03/2009 00:10:19

    Ρε κάτω τα χέρια απο την Εύα μας.
    Δηλαδή να το θέσω αλλιώς:

    Τι προτιμάτε στη βουλή;
    ΕΥΑ ή ΝΤΟΡΑ;
    ΕΥΑ ή ΔΑΜΑΝΑΚΗ;
    ΕΥΑ ή ΚΑΝΕΛΛΗ;

    Δαγκωτό ΕΥΑ ρεεεεε

    Και να σας πω και κάτι ακόμη, μακάρι να βλέπαμε και την αδελφή της βουλευτίνα!
    Εκεί να δεις κορμί Πατριώτη...

    Καληνύχτα

  53. PATRA avatar
    PATRA 20/03/2009 00:15:45

    isnogood

    ΕΥΑ ή ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ?

    Να πιασουμε και τους ... βιτσιοζους (S/M ,κλπ).


    Και μια που το θετεις σε οικογενειακη βαση,

    Οικογενεια Καϊλή ή Οικογενεια Μητσοτακη?

    Οι απαντησεις ...ρεουν αυθορμητως...

  54. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/03/2009 00:21:28

    Λευτεριά στο Ταγέρ τής Ζέτας Μακρή.

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 00:30:30

    Patra σε βλέπω θαυμαστή των MILF ή κάνω λάθος;
    Πάντως:
    Ευτυχώς που η βουλευτική ασυλία δεν καλύπτει την ηλιθιότητα.
    Δυστυχώς που η ηλιθιότητα δεν διώκεται ποινικά. (Κανονικά Θα έπρεπε να είναι ιδιώνυμο)
    Συμπέρασμα; Να τους χαιρόμαστε τους μαιντανούς μας.Και τις αδελφές τους.

    Αυτά και καληνύχτα μας.
    Πάω για αναλυτική και σφαιρική ενημέρωση από την Κιμ Κίλιαν.
    Είμαι βιτσιόζος τελικά.

  56. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 00:35:38

    Την Παπακώστα θα την ....ψήφιζες ΠΑΤΡΑ?

  57. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 08:23:28

    @69 Για μένα τα φαινόμενα τύπου Εύας, Ράπτη, Κουντουρά, Σελήνης κλπ στην πολιτική είναι τα πραγματικά αίτια της σήψης και αυτά που φθείρουν την δημοκρατία από μέσα. Είναι κάτι σαν το αυγό του φιδιού αλλά σε πιο επικίνδυνη μορφή διότι πασάρονται ως λάιτ και ανώδυνα οππότε είναι και πιο εύπεπτα. Δημιουργούν κλίμα πολιτικής απάθειας και νέους απολίτικης μενταλιτέ. Η κατάληξη είναι οδυνηρή. Οι μεγαλόσχημοι κάνουν τη δουλειά τους στο παρασκήνιο ενώ στο προσκήνιο μας εκπροσωπούν οι μπίμπο. Για το καλό μας. Διάβασε λίγο Σωκράτη, απόκτησε λίγο χιούμορ και μετά έλα να μου το παίξεις κήνσορας της πολιτικής ευπρέπειας. Φέρε και την Εύα μαζί σου. Ρίξε ψήφο και στην Σαρρή. Θα πιάσει τόπο!

  58. dr.thess avatar
    dr.thess 20/03/2009 08:42:29

    αυτη αξίζει στον μεσο αμορφωτο νεόπλουτο σκυλά ελληνα.....period

  59. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/03/2009 08:47:07

    Ρε παιδιά, ας μην γινόμαστε κομπλεξική με την αυθόρμητη έκφραση της ανδρικής "γουρουνότητας", αν υπάρχχει τέτοια λέξη. Όσο και να χτυπιούνται οι γυναίκες που είμαστε τέτοιοι, είμαστε και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό. Και ο πιο σοβαρός άντρας θα το βγάλει αυτό, διότι το σεξ για τον άντρα είναι ζωώδες ένστικτο που μικρή σχέση έχει με συναισθήματα, πάντως πολύ μικρότερη από ό,τι στη γυναίκα. Να χαίρεστε λοιπόν που οι συνομιλητές είναι ειλικρινείς, γιατί αν δεν μιλούσαν έτσι, απλώς θα υποκρίνονταν. Δεν σας είναι ευχάριστο, αλλά τι να κάνουμε. Τουλάχιστον είναι η πραγματικότητα αφτιασίδωτη.

    Το πρόβλημα με την Εύα και την κάθε Εύα ως πολιτική άποψη δεν είναι το πώς τη βλέπουμε εμείς ως άντρες. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό που προβάλει δεν είναι η ικανότητά της να υπάρξει στις θέσεις εκπροσώπησής μας και διοίκησής μας, αλλά η ωραία, πανωραία εξωτερική της εμφάνιση. Δημιουργεί το σύστημα μια "γκομενίτσα" (συγγνώμη Εύα) και την προβάλει για να πάρει ψήφους. Και το πόπολο, μαζί κι εγώ, το χάφτει γιατί φτιάχνεται με τη γκομενίτσα. Ακόμη και οι γυναίκες φτιάχνονται γιατί και οι γυναίκες εντυπωσιάζονται από μια άλλη ωραία γυναίκα. (Κάπου είχα διαβάσει ότι αυτό που είναι κοινό και στα αντρικά και γυναικεία περιοδικά είναι ότι και τα δύο στα εξώφυλλά τους έχουν ωραίες γυναίκες, αν και για διαφορετικούς λόγους).

    Τώρα στο δίλημμα Ντόρα ή Εύα, η απάντηση είναι Εύα, διότι προτιμώ το βούρλο από την ξεπουλημένη. Τουλάχιστον στη δήλωσή της η Εύα είπε την αλήθεια, όπως σωστά ειπώθηκε. Μην κολλάμε στο ότι είπε "διαδηλώνουν", εννοούσε τις καταστροφές που γίνονται μέσα από τις διαδηλώσεις, με την κάλυψη των διαδηλώσεων. Καταλαβαίνουμε όλοι τι θέλει να πει, ε, η κοπέλα αυτή τη δυνατότητα έκφρασης έχει, αλλά την προτιμώ γιατί είναι πιο έντιμη από της Ντόρας. Επιπλέον, η Εύα είναι ωραία ενώ η Ντόρα δεν είναι. Θα μου πείτε, είναι προσόν πολιτικού; Όχι, αλλά η Ντόρα ούτε καν αυτό δεν έχει. Είναι και ξεπουλημένη, είναι και κόρη του Μητσοτάκη. Οπότε προτιμώ Ντόρα. Για παρόμοιους λόγους την προτιμώ και από τη Δαμανάκη. Δεν λέω το ίδιο για την Κανέλλη, γιατί παρόλο που η Λιάνα είναι λίγο κολλημένο μυαλό, έχει μια μεγάλη εντιμότητα και είναι και πατριώτισσα. Αν ξεκολλήσει λίγο (ίσως αν έφευγε από το αρτηριοσκληρωμένο ΚΚΕ) θα γίνει μεγάλο κεφάλαιο για τη χώρα η Λιάνα.

    Προτιμώς επίσης την Εύα για τους ίδιους λόγους και από πολλούς άρρενες πολιτικούς. Αν όλοι αυτοί θεωρούν ότι στις εκλογές βάζοντας τη φάτσα τους και ένα ηλίθιο χαμόγελο ρεκλάμα, για να τους ψηφίσω, ε, αν λοιπόν αυτός είναι ο λόγος που προβάλλουν για να τους ψηφίσω, συγγνώμη, αλλά εδώ θα προτιμήσω τη φάτσα και το χαμογελάκι της Εύας. Αν ο άρρενας υποψήφιος έχει κάποιο περιεχόμενο, να το σκεφτώ. Αν αυτό το περιεχόμενο ξεπερνάει την αφελή εντιμότητα της δήλωσης που αναφέρει η κεντρική ανάρτηση. Αλλιώς, σόρρυ guys, θα προτιμήσω την αφελή εντιμότητα και το σωματικό κάλλος.

  60. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 20/03/2009 08:48:12

    Eνας τροπος για να αντιμετωπσθει η αισχρη συνναλαγη των ψηφοφορων με τους βουλευτες τους και να σταματησουν ισως να εκλεγονται τυπακια με μοναδικο προσον τις λαμπερες καριερες στις πιστες και στα γηπεδα, ειναι η επαναφορα της λιστας.
    Ημιμετρο ισως, αλλα πιθανως να υπαρξει μια βελτιωση στην ποιοτητα των αντιπροσωπων μας.
    Προς στιγμην πανω απο 50% των βουλευτων ειναι wannabe μοντελες,ηθηοποιοι, αθλητες, αλητες του κοινου ποινικου δικαιου και μαιντανοι των πρωιναδικων.

    Βεβαια ως αθεραπευτος λατρης των ωραιων γυναικων ηδονιζομαι να βλεπω προσωπα σαν της Ευας στη πολιτικη, αλλα στεναχωριεμαι που συναναστρεφεται με (κομματικους) χαντουμηδες. Εχει αλλου λεβεντοπαιδα που μπορουν να σταθουν στο καταλληλο των περιστασεων υψος...χαχα

  61. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/03/2009 09:38:16

    Αμα ήταν η ζωή τόσο politically correct όσο θα ήθελαν τύποι πού απαιτούν παντού ΄σοβαρότητα΄ακόμα και σε όλα τά σχόλια για την Εύα και την κάθε Εύα,ή αντιστοίχως ΄φεμινιστική΄σάν τίς τύπισσες μέ τις άπλυτες μασχάλες,πού μπουκάρουν και σκούζουν γιά σεξισμό και λοιπές αρλούμπες ,ο Πλανητης θα είχε εξαφανιστεί απο βαρεμάρα.

  62. Aurora avatar
    Aurora 20/03/2009 10:13:58

    74. Αξιοθαυμαστη η αθωοτητα σου, Περαστικε.
    Καπου κοντα στην αληθεια βολοδερνεις, τη φλερταρεις, τη μασουλας, μα σου λειπει η τολμη να την εκφρασεις.
    Ο ρολος των σεξιστικων και ποικιλων διακοσμητικων μαιδανων στη βουλη στοχευει στον αποπροσανατολισμο και αποχαυνωση του ηδη σε κατασταση νιρβανα αδιαφορου και ζαμαν φου νωτιαιου μυελου της πληβειακης μαζας.
    Και σα φτανει μαλιστα στο σημειο να μιλαει για πρωταθλητισμο στο πηδημα και του φανταζει ανωτερο κι αυτου του κρατικου προυπολογισμου, τοτε παιρνουν μπρος τα γραναζια της αντιθετης μετρησης ελπιδων ανελπιστων κι ανυσταχτων ονειρων.

  63. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 20/03/2009 10:53:48

    ... μισογυνισμός - η άλλη όψη της πολιτικής κριτικής ...
    ... Εύα - στην πραγματική ζωή δύσκολο να την πλησιάσεις ...
    ... εδώ όμως ...
    ... έρρωσθε ...

  64. ariel avatar
    ariel 20/03/2009 11:07:57

    Επώνυμε,
    κατά λάθος φαντάζομαι, γράφεις πως προτιμάς Ντόρα. Οσο για την Κανέλλη, είναι λίγο κολλημένη και θυμίζει γεννίτσαρο, αλλά είναι πολύ μορφωμένη και μεγάλο μυαλο. Χαντακώνεται τελείως.

  65. Σαος avatar
    Σαος 20/03/2009 12:33:30

    Και από μυαλό ... κορμάρα!!!

  66. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 12:54:41

    Όταν σταματηστε να σκεφτεστε με τον αχαμνο σας εγκεφαλο αλλα με τον επανω, θυμηθειτε ότι σ`αυτον τον τοπο υπηρξαν Ελληνιδες, σαν την φιλη του Θειου μου, που εβαλε το κορμι της μπροστα στα γερμανικα τανκς στην Γ’ Σεπτεμβριου, και ετσι πεθανε.
    Καποιες θεσεις, αξιωματα και προτυπα στις κοινωνιες πρεπει να ανηκουν αποκλειστικα σε τετοιου επιπεδου ατομα, για να φωτιζουν τους δρομους και το μελλον της κοινωνιας αλλιως καταντανε εκει που ειμαστε εμεις τωρα.
    Οσο για εσενα @69 Ανωνυμε , πριν να προκαλεσεις τον Φιλο Strange θα επρεπε να αναρωτηθεις πρωτα , που απευθυνει τις δηλωσεις τις η εκλεκτη σου προστατευμενη, στο ανω εγκεφαλο η στον αχαμνο μας, γιατι αναλογη θα είναι και η απαντηση που θα παρει

  67. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 20/03/2009 13:16:25

    ΠΑΛΙΟΣ ΜΟΥ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΣΠ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ (ΠΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ), ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΜΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΟΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ.
    ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΠΑΣΠ ΒΕΒΑΙΩΣ). ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ.
    ΠΛΕΟΝ ΔΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΗ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΙΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ.

  68. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 13:55:47

    Ναι ρε εντάξει μας πείσατε όλοι οι "σοβαροί"...
    Τον αρχιβλάκα που ψηφίσατε για πρωθυπουργό δεν τον βλέπετε...

  69. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 20/03/2009 13:57:10

    το ελληνικό πολιτικό σύστημα δημιουργήθηκε στην βάση πελατειακών και οικογενειακών σχέσεων, μηχανισμών πολιτικής πατρωνίας αλλά και ενός εκτεταμένου συστήματος τραμπουκισμών και εκβιασμών. Με την εμφάνιση της ιδιωτικής τηλεόρασης το σύστημα ανάδειξης και εκλογής εμπλουτίστηκε περαιτέρω, αφού η σχέση με τους καναλάρχες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο εξασφάλιζε τον βαθμό και τον τόνο της προβολής η μη των διάφορων υποψηφίων. Σήμερα είτε τα χώνει ο επίδοξος εθνοπατέρας και εθνομητέρα στα κανάλια είτε σε προβάλλουν δωρεάν και κρατούν την συναλλαγματική για αργότερα.
    Πολιτικά πρόσωπα όπως η Καϊλή, η Ράπτη αλλά και άλλες είναι συμπτώματα της επιρροής των τηλεοπτικών ΜΜΕ στο αδιάφορο εκλογικό σώμα και στην κυριαρχική αντίληψη του χαβαλές να γίνεται και δεν βαριέσαι. Συμβαίνει και αλλού (βλέπε ΗΠΑ και Ευρώπη). Στα καθ' υμάς το πρόβλημα υπάρχει στους προωθούμενους από τα ΜΜΕ λόγω των εξαρτήσεων που όλοι υποψιαζόμαστε ότι κρύβονται. Επομένως, για την συγκεκριμένη το θέμα δεν είναι αν εκλέχτηκε ως καλλίπυγος νεαρά αλλά ως εξαρτώμενη νεοσσός μεγάλου καναλιού και των καναλαρχών του.

  70. matakis avatar
    matakis 20/03/2009 14:00:18

    @82

    Πολιτικό επιχείρημα είναι αυτό τώρα ???

  71. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 20/03/2009 14:39:15

    @85 ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΠΑΡΤΟ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΪΛΗ, ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΩ ΑΠΟΨΗ.
    ΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΟΝΟ, ΔΕΣ ΛΙΓΟ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ(ΜΟΝΤΕΛΕΣ, ΑΘΛΗΤΕΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ), ΘΥΜΗΣΟΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΠΑΡΤΙ) ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ Ή ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΚΕΙ.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ, ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ (ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ) ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

  72. Aurora avatar
    Aurora 20/03/2009 14:50:05

    86. Συμφωνω. Οι περισσοτεροι ειναι ακαταλληλοι εως και επικινδυνοι.
    Ποιος οριζει ποιος θα εισελθει στο ναο του Κοινοβουλιου;
    Μηπως ειναι ηλιθιοι οσοι ασχολουνται και ευθυνονται με την εκλογη και προτιμηση τους;
    Δε μας μενει παρα να φωνασκουμε για μια μοντερνα, συγχρονη, δωρεαν και εμπλουτισμενη σε γνωσεις και προσωπικο Παιδεια.
    Ο τοπος αυτος δεν αντεχει αλλη βλακεια

  73. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 14:58:25

    @83 Tiramola,
    ευτυχώς που σε λίγα τέρμινα θα γίνουν εκλογές και υπάρχει η συγκλονιδτική ελπίδα να μας κυβερνήσει ο αποδεδειγμένης ευφυίας (τι λέω; - ΜΕΓΑΛΟφυϊας!) Γιώργος Παπανδρέου...

  74. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 15:12:59

    Γιατί ρε Σπατζιώτη τα ισοπεδώνεις όλα?
    Μην μου αφαιρείς το δικαίωμα της ελπίδας εκ των προτέρων...

  75. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 15:20:23

    @90. Tiramola,
    Δεν σου αφαιρώ τίποτα. Αλλά τέτοια εθελοτυφλία, αδερφέ μου... Και μάλιστα συνοδευόμενη με μια επιθετικά αφοριστική διάθεση προς τους άλλους (βλ. ''άρχιβλάκας'' ο Κ. Καραμανλής)...
    Το ξέρεις το παραμύθι με την κουκουβάγια και το παιδί της;

  76. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 15:31:46

    Εθελοτυφλώ εγώ για τον Παπανδρέου?
    Και που ασχολείται με αυτή την κωλοχώρα χάρη μας κάνει...
    Τα υπόλοιπα στη συνέχεια...
    Την υγειά μας να έχουμε και εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε...

  77. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 15:37:43

    Όποιος έχει το θάρρος γιατί περί αυτού πρόκειται , να πάρει θέση γίνεται βορά στους "σοβαρούς"...
    Γιατί δεν μας δείχνεις το δρόμο εσύ?
    Γιατί δεν παίρνεις θέση?
    Είσαι αναρχικός?
    Έχεις πολιτική άποψη?
    Θέλεις ανατροπή του καπιταλισμού και κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής?
    Τι σκατά θέλετε τέλος πάντων?

  78. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 15:43:31

    @91.tiramola
    ''Και που ασχολείται με αυτή την κωλοχώρα χάρη μας κάνει…''
    Εγώ, να σκεφτείς, γι' αυτή τη χάρη που μας κάνει, και αισθανόμενος ότι υπάρχει κίνδυνος κάποτε να μπουχτίσει ο άνθρωπος μ' αυτή την ''κωλοχώρα'' και να μας εγκαταλείψει στη μαύρη μας τη μοίρα, όπου δω εκκλησία, εκκλησάκι, μοναστήρι, εικονοστάσι, μπαίνω μέσα κι ανάνω μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι του (στα εικονοστάσια κεράκι, γιατί δεν χωράει τόσο μεγάλη λαμπάδα - αλλά το κάνω από καρδιάς) και παρακαλώ γονυπετής τον Κύριο να του χαρίσει κι άλλη υπομονή ώστε να μην πάψει να ασχολείται μαζί μας...

  79. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 15:45:58

    Καλύτερα πες μας εσύ τι θέλεις και μετά πες μας τι από αυτά που θέλεις θεωρείς πραγματοποιήσιμο από μια κυβέρνηση Πασόκ . (σε ρωτώ γιατί βλέπω εδώ και καιρό ότι από αυτά που δηλωμένα επιθυμείς (και συμφωνώ σε αρκετά) τίποτα δεν συμμερίζεται και το κόμμα σου)

    Πες εσύ και θα σου πω εγώ μετά γιατί δεν πρόκειται να δεις τίποτα από αυτά στην πραγματικότητα .

  80. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 15:49:13

    @92. Tiramola
    ''Τι σκατά θέλετε τέλος πάντων?''
    Εγώ προσωπικά:
    θέλω το γιο μου, το Ανεστάκι,
    που 'ναι στην ξενιτιά,
    αχ, το μικρό μου καπετανάκι,
    που δε μου γράφει πια...

  81. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:00:03

    Τό όραμα...
    Για μια Ελλάδα, όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται από τον ίδιο το Λαό της χωρίς ξένες εξαρτήσεις, επιρροές και επεμβάσεις για μια κοινωνία δίκαιη, όπου θα σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο και η αποξένωσή του από το προϊόν του μόχθου του· για έναν άνθρωπο, που θα ολοκληρώνεται πνευματικά και πολιτιστικά και θα αναπτύσσει δημιουργικά τις πρωτοβουλίες του σε μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία δίχως άγχος, χωρίς καταπίεση. Το όραμα αυτό αλλά και η πορεία για την εκπλήρωσή του προσδιορίζουν την ιδεολογία και τη φυσιογνωμία του ΠA.ΣO.K.
    Οι αξίες...
    Δημοκρατία.
    Δημοκρατία δεν σημαίνει υποσχέσεις, μικροεξυπηρετήσεις και ρουσφέτια. Δημοκρατία δεν σημαίνει ο καθένας για την πάρτη του. Δημοκρατία υπάρχει μόνον εκεί όπου ξεπερνάμε ως πολίτες τον μικρόκοσμο των προσωπικών μας συμφερόντων και φιλοδοξιών. Εκεί όπου γινόμαστε ένα στην πορεία για την επίτευξη των κοινών μας στόχων.
    Δημοκρατία σημαίνει διαδικασίες, όπου όλοι έχουν λόγο, όλοι έχουν πρόσβαση, ευκαιρία και υποχρέωση συμμετοχής, δυνατότητα συνδιαμόρφωσης μιας νέας πραγματικότητας.
    Δημοκρατία σημαίνει διαφάνεια, διαβούλευση, αξιολόγηση, έλεγχο της εξουσίας. Είναι η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών, από τον τοπικό σύλλογο, στην Αυτοδιοίκηση, στην Δικαιοσύνη, μέχρι και το Κοινοβούλιο.
    Η δημοκρατία είναι στάση ζωής. Το ήθος και το ύφος των σχέσεών μας. Ο σεβασμός στον πολίτη και η αξιοπρέπειά του.
    Η δημοκρατία δεν χαρίζεται. Κατακτιέται με συνεχείς αγώνες, με καθημερινούς αγώνες. Αγώνες παντού. Από τη γειτονιά μέχρι και το Κοινοβούλιο.
    Κοινωνική απελευθέρωση...
    Είναι η απελευθέρωση από την ανασφάλεια που δημιουργεί η κοινωνική αδικία.
    Είναι Απελευθέρωση του ανθρώπου από τον φόβο. Τον φόβο της αδυναμίας κάλυψης βασικών του αναγκών. Ο φόβος για το αν θα βγάλει το μήνα, αν τα παιδιά του θα έχουν καλή εκπαίδευση, αν θα βρει δουλειά, αν οι κόποι μιας ζωής θα ανταμειφθούν με μια αξιοπρεπή σύνταξη. Αν στη δύσκολη στιγμή για την υγεία του, θα είναι μόνος, χωρίς στήριξη, χωρίς βοήθεια.
    Αυτή η ανασφάλεια κρατάει τους πολίτες αιχμάλωτους. Αιχμάλωτους στην καθημερινότητα. Και δεν μας επιτρέπει ούτε να δούμε, αλλά ούτε και να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Η κοινωνική απελευθέρωση, λοιπόν, ταυτίζεται για μας με την ασφάλεια, τη σιγουριά που θέλουμε να νιώθει ο κάθε πολίτης, ο κάθε ένας από μας, σε μια κοινωνία ανθρώπινη, που μας προστατεύει, που μας στηρίζει.

  82. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:10:10

    Να βάλω και ένα απόσπασμα από ομιλία για τον Πάμπλο , του "ουτοπιστή" Παπανδρέου του "Γιωργάκη"....
    «Η έννοια της αποκέντρωσης, η έννοια της συμμετοχής, η έννοια της αυτοοργάνωσης του κόμματος, η έννοια της εργατικής συμμετοχής στη διοίκηση των επιχειρήσεων, ήταν έννοιες που επηρέασαν αρκετά βαθιά το ΠΑΣΟΚ........
    Εκτός από το σεβασμό και τη βαθιά φιλία, η έννοια της αυτοδιαχείρισης συνέδεε τον Ανδρέα Παπανδρέου με τον Πάμπλο πολύ στενά. Αν σήμερα φαίνεται αυτή η έννοια ξεπερασμένη, δεν πέθανε η φιλοσοφία της αυτοδιαχείρισης, μιας αποκεντρωμένης συμμετοχικής κοινωνίας των πολιτών.
    Θα αναφερθώ σε δυο σημεία. Ένα πρώτο είναι για τις ιδέες της αυτοδιαχείρισης, που θα έλεγα μετουσιώνονται σε πράξη, έστω και σε εμβρυακή μορφή, σε νέες μορφές οργάνωσης της κοινωνίας μας, έστω και εάν αυτές δεν τις ονομάζουμε αυτοδιαχείριση. Από τις ψηφιακές κοινότητες στο διαδίκτυο, όπως π.χ. τα ανοιχτά συστήματα, τις κοινότητες που δεν έχουν ιδιαίτερες ιεραρχίες και κεντρική διεύθυνση, αλλά και την απαίτηση σε πολλές περιοχές του κόσμου για τη λεγόμενη «δημοκρατία των μετόχων», των Σέρβων, shareholder Democracy, αλλά και την ίδια την κοινωνία των πολιτών που αναλαμβάνει πια, πολλές φορές, ακόμη και την διοίκηση μονάδων, την διοίκηση επιχειρήσεων κ.ο.κ. Είναι μερικά από τα παραδείγματα αυτοδιαχειριστικής λογικής και οργάνωσης.
    Αναδεικνύουν, όπως είπα και πρωτύτερα, ότι η μάχη για την πρόοδο και το σοσιαλισμό, δεν μπορεί να εστιαστεί μόνο στα μέσα παραγωγής, αλλά τίθεται στο κατά πόσο η εξουσία ελέγχεται δημοκρατικά. Κάθε μορφή εξουσίας, από την παραγωγή πολιτισμού, από τη συγκέντρωση στα χέρια μιας ολιγαρχίας τοπικής, εθνικής ή παγκόσμιας, να ελέγχεται δημοκρατικά από τον πολίτη σε τοπικό και σε παγκόσμιο επίπεδο........
    Σήμερα το όραμα του Πάμπλο για την αυτοδιαχείριση και το σοσιαλισμό, είναι μια δημιουργική ουτοπία, αλλά μια ουτοπία που μπορεί να γεννήσει νέες ιδέες, να μετουσιωθεί σε μια προωθημένη αντίληψη για τη συμμετοχική δημοκρατία και την αποκέντρωση, να αποτελέσει εργαλείο για άμυνα και σιγουριά και προοπτική για τον πολίτη. Μια αντίληψη που θα αποκεντρώνει την παιδεία, την υγεία, τις κοινωνικές υπηρεσίες, θα συνδυάσει τη συμμετοχή με την ρεαλιστική αυτοδιαχείριση, με τη σύγχρονη διοίκηση και το μάνατζμεντ..........»

  83. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:17:00

    Να βάλω και ένα πρόσφατο άρθο του για να διαβάσει ο Σπατζιώτης μπας και ξεστραβωθεί

    Να δοθεί οριστικό τέλος στο σύστημα «σκοτεινών» εργολαβιών
    Αθήνα, 22 Φεβρουαρίου 2009


    Άρθρο Γιώργου Α. Παπανδρέου, Προέδρου του ΠΑΣΟΚ

    Έχουν περάσει 60 περίπου μέρες από τη δολοφονική επίθεση κατά της εργαζόμενης μετανάστριας και συνδικαλίστριας Κωνσταντίνα Κούνεβα. Μια ευνομούμενη και δίκαιη πολιτεία θα όφειλε καταρχήν να εξιχνιάσει ταχύτατα το έγκλημα και να στηρίξει την ίδια και την οικογένειά της. Μια ευνομούμενη και δίκαιη πολιτεία με αφορμή το περιστατικό αυτό θα όφειλε να προχωρήσει σε ρήξη με τα κυκλώματα των εταιριών και καθαρισμού στο Δημόσιο αλλά και σε σημαντικές τομές, για την αύξηση της προστασίας των δικαιωμάτων των εργαζομένων.

    Δυστυχώς τίποτε από όλα αυτά δεν έχει γίνει!

    Είναι ώρα η ελληνική πολιτεία να σταθεί δίπλα στην Κωνσταντίνα Κούνεβα με έργα, όχι με λόγια. Η πλήρης κάλυψη της νοσηλείας, η οικονομική ενίσχυση αλλά και η τιμητική της πολιτογράφηση ως Ελληνίδα είναι το ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης από το κράτος που τη φιλοξένησε και που δεν μπόρεσε ούτε μπορεί ως σήμερα να κατοχυρώσει και να προστατέψει έμπρακτα τα αυτονόητα ανθρώπινα και εργασιακά της δικαιώματα.

    Είναι ώρα με αφορμή την προσωπική αυτή τραγωδία να θέσουμε τέρμα στην ανοχή αυτής της κατάστασης. Είναι ώρα να σπάσει ένα απόστημα ετών, και να δοθεί οριστικό τέλος στο σύστημα «σκοτεινών» εργολαβιών που δίδονται σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών, κυρίως καθαρισμού και φύλαξης, σε υπουργεία, νοσοκομεία και άλλους δημόσιους οργανισμούς, οι οποίες λυμαίνονται το δημόσιο χρήμα, βασιζόμενες στο χαμηλό εργατικό κόστος. Και αυτό με βάναυση παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων, και μέσα από ένα κλίμα εκφοβισμού και τρομοκρατίας των εργαζομένων.

    Η σημερινή εργατική τάξη της χώρας μας αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από μετανάστες. Είναι ώρα να διατρανώσουμε το αυτονόητο ότι και οι μετανάστες είναι άνθρωποι. Και έχουμε χρέος να προστατεύσουμε τα δικαιώματά τους ως εργαζόμενοι και να απονείμουμε -με κατάλληλες διαφανείς διαδικασίες - το δικαίωμά τους αυτοί και τα παιδιά τους να γίνουν Έλληνες πολίτες.

    Κανείς δεν δικαιούται να κάνει τον ανήξερο. Γιατί δεν μπορεί το κράτος να μην ελέγχει. Γιατί δεν μπορεί να μην λαμβάνονται υπόψη οι καταγγελίες εργαζομένων. Γιατί δεν μπορεί το Δημόσιο να συνεχίζει να λαμβάνει τέτοιου είδους «προσφορές», κάνοντας ότι δεν ξέρει τι υποκρύπτουν, και να δέχεται τις υπηρεσίες των εταιριών αυτών, γεγονός που αυτόματα το καθιστά συνένοχο.

    Φτάνει πια! Η επίθεση κατά της Κωνσταντίνας Κούνεβα πρέπει να απαντηθεί σκληρά απ' όλους μας. Με την αναβάθμιση των ελεγκτικών μηχανισμών, με αυξημένο κύρος, κανονιστικό πλαίσιο, στελέχωση και εξοπλισμό. Με τη ριζική αλλαγή του τρόπου με τον οποίο το Δημόσιο συναλλάσσεται με επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών καθαρισμού και φύλαξης. Με την καθιέρωση πλήρους διαφάνειας σε κάθε πράξη έτσι ώστε να καταπολεμήσουμε τη διαφθορά και τα κυκλώματα των «ημετέρων», κάθε χρωματικής απόχρωσης, που «κάνουν δουλειές» με το δημόσιο κορβανά, με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη. Εμείς σε αυτά δεσμευόμαστε.
    Δεν υπάρχει περιθώριο ούτε για ανοχή ούτε για ολιγωρία από κανέναν.

    Αυτός είναι ο "Γιωργάκης" , ο πρόεδρος της ΣΔ

  84. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:20:01

    ΚΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΡΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!

  85. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 16:22:06

    @ tiramola

    Επειδη το παρατσουκλι σου , δημιουργει στους συνομιλητας σου, την αισθηση του αφελη και της αστειοτητος και αυτό σου προσφερει ένα πεπλο προστασιας και ανοχης στα επιμονα σχολια σου ,αυτό δεν σημαινει ότι η ανοχη αυτή είναι ανεξαντλητη.
    Πριν κανεις χαρακτηρισμους για τους αλλους κανε πρωτα μια εξεταση αυτογνωσιας σε κανα ψυχιατρο για να δεις εάν εχεις τα προσοντα να κρινεις τους αλλους.
    Δυο περιπτωσεις «παιζουν» για το ειδος σου.
    1. Ειτε εισαι βαλτο παπαγαλακι μισθοδοτουμενο του Πασοκ για να κανεις προπαγανδα αρα εκ προιμιου ,γλοιωδης και σιχαμερος ειτε
    2. «Κολλημενος» φελλος , που κατ`εμενα εισαι πιο επικινδυνος από το πρωτο, γιατι με τις εμμονες σου δημιουργεις ψευτικες εντυπωσεις στον κοσμο, με αποτελεσμα να φερνεις απελπισια και απογνωση με την εντυπωση που σπερνεις, της διαχεουσας φελλοτητας, και του κατακλυσμου της χωρας από ηλιθιους.
    Γεγονος που δεν αληθευει, γιατι και σοβαροι και εντιμοι και ηθικοι ανθρωποι υπαρχουν και μαλιστα αρκετοι ,που μπορουν να στηριξουν αυτην την κοινωνια .
    Ηδη με την συμπεριφορα και την βαλτη προπαγανδα που «στεινετε» κανατε ένα σωρο αξιολογο κοσμο να αποτραβιεται από τις συζητησεις εδώ μεσα ,στερωντας και πληγωνοντας ετσι ένα μετεριζι ελευθερης επικοινωνιας και διαχυσης ιδεων που παει να στηθει έδω περα στο Antinews.
    Εδώ δεν ειμαστε για να υποστουμε τις κομματικες σας προπαγανδες αλλα για να επικοινωνησουμε ελευθερα μακρια από κομματικες παρωπιδες.

  86. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:24:48

    Σε τι διασφωνείς με τα ανωτέρω Μακρή?

  87. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:32:16

    Εγώ δεν πρόκειται να σε χαρακτηρίσω Μακρή με τα άθλια επίθετα που με στόλισες.
    Είναι δικαίωμα μου να πιστεύω όπου θέλω και να υποστηρίζω τις απόψεις μου και να αγωνιστώ όχι για το ΠΑΣΟΚ αλλά για τα ανωτέρω αυτονόητα.

    και στον Τενέζο θα πάω και την Κούνεβα θα στηρίξω όσο μπορώ!

    Εσύ συνέχισε τον αγώνα σου από το πληκτρολόγιο ανταλλάσωντας απόψεις χωρίς κομματικές παρωπίδες...

  88. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 16:35:31

    Για όλες αυτές τις εκθέσεις ο πρόεδρος της ΣΔ ρώτησε τον Χρυσοχοίδη , τον Παπουτσή , τον Βενιζέλο , την Βάσω , την Κατσέλη , την Μιλένα , την Διαμαντοπούλου , τον Μπίστη και τους λοιπούς συνεργάτες του αν τις επιθυμούν και αυτοί ?

    Τους πολίτες του κομματικού στρατού του , που χρειάζεται για να αυτοδυναμωθεί , οι οποίοι ζουν από τα ρουσφέτια τους ρώτησε αν τις επιθυμούν και αυτοί ?

    Τους επαγγελματίες οι οποίοι δίχως την κρατική προμήθεια θα χτυπάγανε σφραγίδες σε κανα γραφείο μεταφορών στην Σπύρου Πάτση τους ρώτησε αν τις επιθυμούν και αυτοί .

    Μεγάλε ο Γιωργάκης ή Γεώργιος Παπανδρέου Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς ΔΕΝ είναι ο Βενιζέλος που τον έβαλαν οι ρώσσοι να φτιάξει το κράτος με κάθε κόστος . Είναι ο γνωστός μας γιος της πολιτικής δυναστείας η οποία σε/μας γαμάει διαρκώς με κάτι εκθέσεις ιδεών σαν κι αυτές για να πιστεύουν οι ευαίσθητοι σε μεγαλοστομίες πολίτες .

    Υ.Γ : Εγώ πάντως ρώτησα τι θες εσύ να αλλάξει (συγκεκριμένα,πρακτικά) κι όχι τις εκθέσεις ιδεών του ΓΑΠ .

  89. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 16:38:24

    Οσο εγραφα δεν ειδα τα σεντονια σου, οποτε διαγραφετε η περιπτωση του να εισαι βαλτος προπαγανδιστης.
    Παντως καλυτερο υποστηρικτη από εσενα δεν θα εβρισκε ο ΚΚ.
    Μας υπενθυμιζεις τα σκατα που φαγαμε τοσα χρονια από το Πασοκ και τα λαμογια του.
    Συνεχισε ετσι, ο Κωστακης θα σε ευγνωμονει

  90. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 16:38:28

    "με την συμπεριφορα και την βαλτη προπαγανδα που «στεινετε» κανατε ένα σωρο αξιολογο κοσμο να αποτραβιεται από τις συζητησεις εδώ μεσα ,στερωντας και πληγωνοντας ετσι ένα μετεριζι ελευθερης επικοινωνιας και διαχυσης ιδεων που παει να στηθει έδω περα στο Antinews."

    Αυτό ξαναπές το !!!!!!!!!!!!!!

  91. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 16:41:16

    Tiramola,
    Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές. Οι στόχοι που θέτει ο Γιώργος Παπανδρέου για μια Νέα Ελλάδα είναι τόσο υψηλοί και δύσκολοι που, παρά το δεδομένο της ευστροφίας του, αποκλείεται να τους πετύχει μόνος του. Και μάλιστα με όλη τη μαύρη αντίδραση να τον πλαγιοκοπεί και να τον υπονομεύει, τον δε διεθνή ιμπεριαλισμό να κοιτάει πώς να του βάλει τρικλοποδιά.
    Ικανότατος ο Γιώργος Παπανδρέου, αλλά αν δεν είχε δίπλα του τους: Αντωνίου (Τόνια), Κατσιφάρα (Απόστολο), Γκερέκου, Καϊλή, Δαμανάκη, Παπουτσή, Τσετίν Μανταζί, Βορβορίγο, Αράπογλου, Αποστολάκη (Μιλένα), Κατερίνα Περλεπέ-Σηφουνάκη, Χριστοφιλοπούλου Παρασκευή, Οικονόμου (Βασίλη) και Αχμέτ Χατζηοσμάν (και περιορίζομαι μόνο σ΄αυτούς για να μην κουράζω), δεν θα κατάφερνε τίποτα.
    Ας μη γινόμαστε προσωπολάτρες. Καλός, χρυσός, χαρισματικός ο ηγέτης που προχωράει μπροστά σαν ορθόπλωρο καράβι και σκίζει τα ενάντια κύματα, αλλά αν δεν έχει και το κατάλληλο επιτελείο να τον στηρίζει, να τον εμψυχώνει και να τον εμπνέει (στις δε δύσκολες στιγμές να του δίνει κουράγιο με ενθαρρυντικά χτυπήματα στον ώμο ή, έστω, ένα ποτήρι νερό), τα οράματά του θα παρέμεναν γράμμα κενό.
    Ευτυχώς όμως που στην περίπτωση του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ ο καλός θεός της Ελλάδας φάνηκε γενναιόδωρος και τον περιστοίχισε με την dream-team της εγχώριας πολιτικής σκέψης (και πράξης εν τω άμα)...

  92. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:41:32

    Μάλιστα...
    Δηλαδη τα ανωτέρω σεντόνια είναι βαλτή προπαγάνδα...
    μπράβο σας!

  93. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 16:44:02

    Τιραμόλα, ωραία όλα αυτά που αναφέρεις στα 3 σεντόνια σου. Μάλιστα το πρώτο θα μπορούσε να είναι και διακήρυξη νέου κόμματος. Πάντως όχι στην Ελλάδα. Ίσως στην coockooland ή στην neverland με πρωθυπουργό τον Peter Pan.
    Δυο ερωτήσεις:
    1)Από το 1981 έως σήμερα που κυρίως κυβέρνησε το ΠΑΣΟΚ, πιστεύεις ότι είναι δυνατόν να εφαρμόσει έστω και στο ελάχιστο αυτά που γράφεις; Δεν πείστηκες ότι οι τύποι είναι απλά διαχειριστές στην καλύύτερη περίπτωση και κυνηγοί της κουτάλας στην πραγματικότητα; Κακέκτυπα αυτών της ΝΔ που τουλάχιστον είναι πιο παλιοί στη μάσα; Είσαι τόσο αγαθός: Δεν το νομίζω.
    2-Έχεις ειλικρινά την εντύπωση ότι η Καιλή (φερ`ειπείν) καταλαβαίνει, συμμερίζεται, συμπάσχει με αυτά που φράφεις; Μήπως την υπερτιμάς; Επειδή την έβαλαν (όπως την έβαλαν) στη Βουλή ως Πασοκτσού εσύ αισθάνεσαι την ανάγκη να την στηρίζεις; Δεν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται; Είσαι όντως τόσο αγαθός; Αν αύριο έβαζαν υποψήφιο τον (λέμε τώρα) κάτμαν της Πάνια, θα τον στήριζες και αυτόν με νύχια και με δόντια;

  94. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 16:46:31

    Στο 105 εγώ προσωπικά δεν αναφέρομαι σε πρόσωπο (σσ εσένα τιραμόλα) αλλά στο γενικό κλίμα που δημιουργείται όταν η συζήτηση πάει σε επίπεδο Τιραμόλα Vs Ορέστιου . Αν προσέξεις όταν η συζήτηση πάει σε τέτοιο επίπεδο κανείς δεν ασχολείται και όλοι απλά γελάνε (έστω κι αν εσύ δεν το βλέπεις)

    Δεν σε θεωρώ προβοκάτορα πάντως και σε συμπαθώ ιδιαίτερα γιατί τουλάχιστον απ' ότι φαίνεται έχεις αγνές προθέσεις

  95. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:47:00

    Δεν μου λες ρε Μακρή...
    Αν τα ανωτέρω σεντόνια τα έγραφα εγώ και άφηνα ένα υπονοούμενο στο τέλος περί ανίκανου η ηλίθιου Γιωργάκη θα ήμουν ερπετό?
    Μήπως τότε θα ήμουν αξιόπιστος ?

  96. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 16:50:08

    Κάνω εγώ πολιτική αντιπαράθεση με επιχειρήματα με τον Ορέστιο?
    Δεν έχεις καταλάβει ότι έχουμε μιά ιδιαίτερη σχέση?
    Εσύ δεν κάνεις ποτέ πλάκα?
    Συνέχεια σοβαρός είσαι?
    Είπαμε...

  97. Decay avatar
    Decay 20/03/2009 16:50:24

    Τό όραμα…
    Για μια Ελλάδα, όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται από τον ίδιο το Λαό
    Με το Λαό
    Γιά το Λαό
    χωρίς ξένες εξαρτήσεις,
    επιρροές και επεμβάσεις,
    για μια κοινωνία δίκαιη,
    όπου θα σταματήσει η εκμετάλλευση
    του ανθρώπου από άνθρωπο
    και η αποξένωσή του από το προϊόν του μόχθου του· για έναν άνθρωπο,
    που θα ολοκληρώνεται πνευματικά και πολιτιστικά και θα αναπτύσσει δημιουργικά τις πρωτοβουλίες του σε μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία δίχως άγχος, χωρίς καταπίεση.
    Το όραμα αυτό,
    αλλά και η πορεία για την εκπλήρωσή του,
    προσδιορίζουν την ιδεολογία και τη φυσιογνωμία του ΠA.ΣO.K όπως γνωρίσαμε στο -όχι και τόσο-
    μακρινό παρελθόν...

    Οι αξίες…
    Δημοκρατία.
    Δημοκρατία δεν σημαίνει υποσχέσεις, μικροεξυπηρετήσεις και ρουσφέτια.
    Αυτά, είναι έργα της Δεξιάς...

    Δημοκρατία δεν σημαίνει ο καθένας για την πάρτη του.
    Δημοκρατία υπάρχει μόνον εκεί όπου ξεπερνάμε ως πολίτες τον μικρόκοσμο των προσωπικών μας συμφερόντων και φιλοδοξιών. Εκεί όπου γινόμαστε ένα στην πορεία για την επίτευξη των κοινών μας στόχων.
    Δημοκρατία σημαίνει διαδικασίες, σημαίνει Δημοκρατικό σοσιαλισμό, όπου όλοι έχουν λόγο, όλοι έχουν πρόσβαση, ευκαιρία και υποχρέωση συμμετοχής, δυνατότητα συνδιαμόρφωσης μιας νέας πραγματικότητας.
    Είναι γεγονότα τα οποία γνωρίσαμε όλοι μας την χρυσή οκταετία Σημίτη.
    Δημοκρατία σημαίνει διαφάνεια, διαβούλευση, αξιολόγηση, έλεγχο της εξουσίας.
    Είναι η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών, από τον τοπικό σύλλογο, στην Αυτοδιοίκηση, στην Δικαιοσύνη, μέχρι και το Κοινοβούλιο.
    Η δημοκρατία είναι στάση ζωής. Το ήθος και το ύφος των σχέσεών μας.
    Ο σεβασμός στον πολίτη και η αξιοπρέπειά του.
    Η δημοκρατία δεν χαρίζεται.
    Κατακτιέται με συνεχείς αγώνες, με καθημερινούς αγώνες. Αγώνες παντού. Από τη γειτονιά μέχρι και το Κοινοβούλιο.
    Κοινωνική απελευθέρωση…
    Είναι η απελευθέρωση από την ανασφάλεια που δημιουργεί η κοινωνική αδικία.
    Είναι Απελευθέρωση του ανθρώπου από τον φόβο.
    Τον φόβο της αδυναμίας κάλυψης βασικών του αναγκών.
    Ο φόβος για το αν θα βγάλει το μήνα, αν τα παιδιά του θα έχουν καλή εκπαίδευση, αν θα βρει δουλειά, αν οι κόποι μιας ζωής θα ανταμειφθούν με μια αξιοπρεπή σύνταξη. Αν στη δύσκολη στιγμή για την υγεία του, θα είναι μόνος, χωρίς στήριξη, χωρίς βοήθεια.
    Αυτή η ανασφάλεια κρατάει τους πολίτες αιχμάλωτους.
    Αιχμάλωτους στην καθημερινότητα.
    Και δεν μας επιτρέπει ούτε να δούμε, αλλά ούτε και να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον.
    Η κοινωνική απελευθέρωση, λοιπόν, ταυτίζεται για μας με την ασφάλεια, τη σιγουριά που θέλουμε να νιώθει ο κάθε πολίτης, ο κάθε ένας από μας, σε μια κοινωνία ανθρώπινη, που μας προστατεύει, που μας στηρίζει.
    Γιαυτό, αυτή τη δύσκολη ώρα, επιλέγουμε ΠΑΣΟΚ.
    Για μια κυβέρνηση, χωρίς μίζες και λαμόγια...

    ΜΑΖΙ, ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΝΙΚΗ!
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ.

    ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ!

  98. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 16:52:37

    Ξαναλέω : αναφέρω παράδειγμα για το κλίμα (για να καταλάβεις τι εννοώ) και ναι πολλές φορές κάνεις πολιτική αντιπαράθεση ή τουλάχιστον προσπαθείς γιατί ο Ορέστιος είναι πολύ μπροστά για πολιτική αντιπαράθεση .

  99. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 17:00:38

    Γιατί με υποτιμάς τόσο πολύ ρε Strange?
    Υπευθυνος ποιοτικού ελέγχου είναι η δουλειά μου 25 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα σε εταιρεία που απασχολεί 530 άτομα προσωπικό...
    Λές να ψήφιζα και τον κατμαν?
    Έλεος ρε σύντροφοι...
    Τόση αλαζονεία?

  100. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/03/2009 17:06:10

    Μόνος σου υποτιμάς την νοημοσύνη σου εμπιστευόμενος τους αποδεδειγμένα κλέφτες .

  101. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 20/03/2009 17:06:23

    Τι!!! Κατεβαίνει ο Κάτμαν στην πολιτική σκηνή!!!
    Sorry, Τιραμόλα, αλλά θα αναπροσανατολιστώ... Μέχρι τώρα ψήφιζα Καστανίδη μόνο και μόνο γιατί φατσικά έμοιαζε πολύ στον Κάτμαν, αλλά τώρα που έχουμε το πρωτότυπο, τι να μας πουν τα (έστω επιτυχημένα)εκμαγεία...

  102. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 17:07:16

    Οποιος δεν θελει να σοβαρευτει εντος ολιγου καιρου θα αναγκασθει εκ των πραγματων να αντικρυσει τις πραγματικοτητες.
    Ο Μητσοτακης δεν μιλησε μονον για Απογραφη ,ειπε και το ποσο, 800 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ. ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ.
    Αυτό το ‘Σεντονι’ του Χρεους να μας eξηγησεις Tiramola ,και τοτε να μας εξηγησεις πως μια «Ξεπετα » που κανονικα θα επρεπε να κοστισει αντε το πολύ 100 Ευρωπουλα η βιζιτα , οι δικοι σου (και οι γαλαζιοι για να ειμαστε δικαιοι) την πληρωναν με βουλευτιλικι.
    Ελπιζω αυτή η γλωσσα να είναι σοβαρη για εσενα.

  103. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 17:10:07

    το επιβεβαιωσε και ο Παναγιωτοπουλος σημερα το πρωι στο Μεγκα τα 800 Δισ

  104. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 17:10:56

    @114 Μην συγχίζεσαι. Δεν σε υποτιμάω. Αντιθέτως. Απλά προσπαθώ να καταλάβω πως ένας ευφυής (όχι πιτσιρικάς) Έλληνας μπορεί να μασάει ότι θα μας σώσει το ΠΑΣΟΚ (ή η ΝΔ, δεν έχει σημασία ποιός από τους 2. Ίδιοι είναι.)Και πως είναι δυνατόν να στηρίζεις Καιλή, Γκερέκου, Μιλένα, Ματσούκα κλπ φρούτα; Τι σχέση έχουν με εσένα ως εργαζόμενο οικογενειάρχη ή με τον μέσο Έλληνα; Είναι αλλού οι κυρίες. Λές να μπορεί να καταλάβει αυτά που έγραψες η Καιλή; Μάλλον θα ζαλιστεί αν δει κείμενο χωρίς εικόνες. (Η σύγκριση της με τον κατμαν ήταν ενδεικτική υπερβολή- έμφαση για να γίνει αντιληπτό το σκεπτικό μου. Δεν πιστεύω να τον ψήφιζες.) Αλλά την Καιλή ρε συ Τιραμόλα;

  105. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 20/03/2009 17:14:00

    @ Strange Attractor
    ρωτα καλυτερα ,με τους λογαριασμους που θα του ερχονται σε λιγο ,θα του σηκωνετε για Καιλη η Γιωργακη

  106. kakos avatar
    kakos 20/03/2009 19:25:46

    120 σχόλια
    μονο και μόνο γιατί το θέμα είναι η Καιλή,
    και μετά αναρωτιόμαστε γιατί
    την ψηφίζουν....
    δεν έχω πρόβλημα με την τύπισα
    καλά κάνει...

    γιατί όμως τα πιτσιρίκια
    μεγαλώνουν για να βγούν στην τηλεόραση
    και να είναι trady?
    τα σκυλάδικα και ότι αυτά αντιπροσωπεύουν
    μας καταστρέφουν και μου προκαλούν θλίψη

  107. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 19:37:06

    @121 Σωστός και λιτός. (διόρθωσε το trendy)

  108. kwstas avatar
    kwstas 20/03/2009 19:53:38

    dyo protaseis ekane h eva 122 sxolia oyps 123 me to diko moy elabe:)mhn xalieste yparxoyn ta golden boys alla yparxoyn kai ta nutella boys h nutella girls exoyn kai afta dikewma sthn ekfrash ante kai se boyleftikh edra ti skata antiproswpeftikh dhmokratia exoyme........

  109. kakos avatar
    kakos 20/03/2009 20:29:00

    ναι το έγραψα λάθος το trendy

    αλλά αυτο το trady που έγραψα
    περισσότερο σε tragedy μου φέρνει

    οπότε μάλλον κάποιος συνειρμός
    απο την θλίψη που μου προκαλεί
    αυτη η κατάσταση που βιώνουμε με τα
    σκυλάδικα και τον πολιτισμό
    της εύκολης λύσης

  110. aris53m avatar
    aris53m 20/03/2009 21:40:53

    Με την Εύα αρχηγό ακόμα κι εγώ θα ψήφιζα ΠΑΣΟΚ!

    Βέβαια on a second thought μπορεί να κατέβει και η Θώδη....

    χμμμμ δεν είμαι βέβαιος, παίζει...

  111. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/03/2009 14:38:53

    Ποσο καλυτεροι ειναι οι Ιταλοι απο μας.Και με τι αισθηση του χιουμορ.
    Μεχρι την Τσιτσιολινα βγαλανε βουλευτινα.

  112. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/03/2009 15:54:18

    “και χαλκέως και σκυτοτόμου συμβουλεύοντος τα πολιτικά”

    Ωραίο αλλά η Καιλή δεν γνωρίζει ....Ισπανικά....!!

  113. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:05:57

    @130 Διάβασε λίγο για τις απόψεις του Σωκράτη επί του θέματος (Πλάτωνος Πολιτεία κλπ) και μετά τα ξαναλέμε για Καιλή και οικοδόμους...

  114. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 22:06:32

    @132 Δεν είναι;
    Πάντως αναφερόμουν στις απόψεις του Σωκράτη επί της έννοιας της δημοκρατίας και του ποιοί είναι κατάλληλοι για να μας κυβερνούν. Άσχετο δηλ. με γυναίκες διότι την εποχή εκείνη οι Έλληνες, σοφά ποιούντες, δεν ασχολούνταν με αυτές παρά μόνο για αναπαραγωγή. Ενώ εμείς.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.