#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2012 21:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μιζέρια της κριτικής στον Σαμαρά



Είναι από αυτές τις βραδιές που όλα σου φταίνε. Οι προθεσμίες για τη σχολή που πρέπει κάποτε να τελειώσεις, οι λογαριασμοί που μοιάζουν με γκιλλοτίνες από χαρτί, η μοναξιά της ηλεκτρονικής μας εποχής και άλλα δακρύβρεχτα, αν και ρεαλιστικά. Αυτή η γκρίνια όμως είναι που δεν παλεύεται. Και ο όρος γκρίνια είναι ο ευφημισμός που χρησιμοποιώ για να αποφύγω βαρύτερους χαρακτηρισμούς.

Τι έγινε ώρε παλληκάρια δεξιοί; Με το που διαφάνηκε η προοπτική διακυβέρνησης υπό έναν σώφρονα, το λιγότερο, άνθρωπο, μας έπιασε το σύνδρομο καταδίωξης; Τέτοια αλλεργία στην προοπτική κυβέρνησης ούτε η Αλέκα όταν πιάνει διψήφια νούμερα!

Για να εξηγηθώ. Είναι λογικό ότι οι πολιτικοί ελιγμοί του Αντώνη Σαμαρά προβλημάτισαν πολλούς οπαδούς της ΝΔ, οπαδούς του ίδιου, αμφιταλαντευόμενους και πατριώτες. Μια κοινωνία που βράζει υπό την απειλή της ολοκληρωτικής οικονομικής εξαθλίωσης, με πολιτικό αισθητήριο πλήρως ατροφικό από το σουλατσάρισμα με το αναπηρικό καροτσάκι της μεταπολιτευτικής ρουσφετολογίας, μουδιασμένη από την τραγική ανευθυνότητα, υστεροβουλία και, τολμώ να πω, αλητεία του πολιτικού συστήματος, δεν μπορεί ανερυθρίαστα να δεχθεί ότι στην Ελλάδα δύναται να υπάρχει πολιτικός που ξέρει να παίζει πολιτικό σκάκι, όταν το μέσο πολιτικό προσωπικό χάνει στην… τρίλιζα. Όμως, και αυτό έχει σημασία, περισσότερο προβλημάτισαν οι κινήσεις του Σαμαρά το σύστημα! Οπότε, κατέστη απαραίτητο για τη συνέχιση της μιερής ύπαρξής του να εκμεταλλευτεί τον προβληματισμό του υγιώς σκεπτόμενου κόσμου.

Άθελά τους, θέλω να πιστεύω, απλοί αγωνιστές της λαικής δεξιάς, στελέχη πρώτης γραμμής (με την έννοια της μάχης και όχι του πρωτοσέλιδου lifestyle περιοδικών) και ιστολόγια έχουν επιδωθεί στην αναμόχλευση και εξάπλωση σχεδόν νιχιλιστικών συναισθημάτων. Διαβάζεις για μιζέρια, για απαξίωση, για κατάθλιψη, τσιτάτα με «διορίες» και «χαμένα παιχνίδια» και κάθε είδους αυτοκτονικές απόψεις. Μάλιστα, οι ινστρούχτορες της προβοκάτσιας έχουνε φροντίσει να… γεμίσουν τη φαρέτρα των φορέων αυτής της ασθένειας (που ομοιάζει με την ενοχική δεξιά της χούντας, κάτι σαν την επανεμφάνιση της νόσου του Χάνσεν) με αρκετά αντισώματα απέναντι στη λογική. Με πρώτο και καλύτερο την καραμέλα της κριτικής!

Όχι φίλοι μου. Κριτική δεν είναι να αναπαράγω τα τσιτάτα των κάθε λογής φυγόκεντρων ψευτοδεξιών, από Κομανετσικούς μέχρι κρυφοφασίστες, ούτε τους τίτλους του συστήματος ενημέρωσης που συνδιαλάσσεται για θαλασσοδάνεια! Κριτική δεν είναι, επίσης, να προμοτάρω τα δικά μου βιώματα και συμπλέγματα και να υβρίζω συνσχολιαστές και συνοδοιπόρους σε αυτόν τον αγώνα, απαξιώνοντας τους με την κλασική ατάκα περί «πεζοδρομίου». Λες και πρέπει να κολλάμε κομματικά ένσημα και να διαφημίζουμε τους αγώνες για την παράταξή μας! Κριτική δεν είναι να επιχαίρουμε στελέχη μας για εμπρηστικές δηλώσεις ή, έστω, λεκτικά ατοπήματα που αναδεικνύουν μια ψευδή οσμή διασπαστικών τάσεων, πόσω μάλλον να είμαστε στελέχη και να αφήνουμε πρόσφορο έδαφος στους δημοσιογράφους να πουλήσουν την πραμάτεια τους. Κριτική, τέλος, δεν είναι να μπερδεύεις την πίστη σε έναν αποδεδειγμένα άξιο πολιτικό άνδρα με την τυφλή υποταγή των ΠΑΣΟΚων στον εκάστοτε «φύλαρχο» τους.

Η καλόβουλη, ειλικρινής και, πάνω από όλα, ενημερωμένη κριτική απέναντι στο Σαμαρά είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝ όποιου πιστεύει σε αυτά που πρεσβεύει στη σημερινή εποχή ο Σαμαράς, ασχέτως ιδεολογικής προέλευσης. Ο Σαμαράς δεν είναι υπεράνθρωπος από εικονογραφημένες ιστορίες, ούτε ψευτομεσίας πολιτικός αμερικάνικου τύπου. Άνθρωπος με αρχές είναι, αρχές τις οποίες έχει τη διάθεση και τη θέληση να πραγματώσει. Μπορεί να κάνει σφάλματα, να λυγίσει λίγο τα κλαδιά του, για να μην σπάσει ο κορμός του δέντρου που λέγεται Ελλάδα, να μην ικανοποιήσει και την τελευταία μας πολιτική επιθυμία, αλλά, διάολε, την εμπιστοσύνη μας έπρεπε να την είχε κερδίσει! Ξέρω, ο κόσμος έχει βαρεθεί τις αγιογραφίες. Την κοροιδία δεν την έχει βαρεθεί; Την πενία του πολτικού συστήματος; Τον εσμό του μηντιακού-εργολαβικού παρασκηνίου;

Κλείνοντας θα παρακαλέσω μόνο το εξής. Διαβάστε, ενημερωθείτε, προβληματιστείτε. Εδώ στο antinews υπάρχουν πάμπολλες οικονομικές αναλύσεις, οι ομιλίες και οι δηλώσεις του Σαμαρά είναι διάσπαρτες στο διαδίκτυο, ενημέρωση υπάρχει μερικά κλικ παραπέρα. Και όσοι ακόμα επιμένουν στη μιζέρια, σας έχω καλύτερο «χαλαστικό»: Οι εναλλακτικές σας είναι το Μπααθ Ελλάδος, ο Κομανέτσος, τα διάφορα αντεθνικά ή παλαιολιθικά μορφώματα που καπηλεύονται τον όρο «αριστερά» και τα λοιπά κυτία παραπόνων που αποκαλούνται κόμματα.

Α, ναι. Και η θυγάτηρ του πατρός της.

TopGunZ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/01/2012 21:42:05

    Τα είπες όλα!
    Εξαιρετικός.
    Δυστυχώς, δεν θέλουμε Μέσι στην Ελλάδα. Μας μπερδεύει.
    Θέλουμε μετριότητες. Θέλουμε Τσικιτζέλα και Φουλατσικλή.
    Τέτοιοι είμαστε.
    Μάθαμε να πετροβολούμε τα καρποφόρα δένδρα.
    ΥΓ- Το Κομανέντσος άρχισε να καθιερώνεται βλέπω.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 12/01/2012 00:45:44

      Είστε σωστοί και οι δύο σας! Βαριόμαστε και να σκεφτούμε. Και αφού δεν σκεφτόμαστε, δεν καταλαβαίνουμε. Και ότι δεν καταλαβαίνουμε το απορρίπτουμε γιατί δεν γίνεται να υπάρχει τόσο ευφυής πολιτικός τόσα χρόνια στην Ελλάδα και να τον σνομπάραμε εμείς οι πονηροί και μάγκες! Οι άντρες είναι άντρες όταν παραδέχονται τα λάθη τους με ντομπροσύνη και όχι όταν κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους! Το σκάκι είναι δύσκολο να το παρακολουθήσεις όταν δε το γνωρίζεις αλλά από το αποτέλεσμα φαίνεται ποιος το ξέρει...

    • netakias avatar
      netakias @ Strange Attractor 12/01/2012 12:42:34

      Αγαπητέ SA, συμφωνώ ότι για την γκρίνια, όπως και το ελλάτωμα του λαού μας να τους βγάζει όλους σκάρτους, περισσότερο μάλιστα του άξιους.

      Συμφωνώ και με το συγγραφέα ότι σε με παρτίδα σκακιού δεν ανοίγεις όλα τα χαρτιά σου, όπως κι ότι όλα κρίνονται μόνο στο τέλος Roi-Mat.

      Αλλά...

      Εκεί που "χάνει" είναι κι εκεί που θα μπορούσε να τους κάνει σκόνη. Στην ιδεολογική/ηθική/πολιτική νεα πρόταση που φέρνει ξανά στην Δεξιά, αλλά και στην Ελλάδα μετά από δεκαετίες ΠαΣοΚικού αμοραλισμού.

      Μένει στο να απαντάει, σαν αμυνόμενος, στην καθημερινή ειδησεογραφία, την στιγμή που θα μπορούσε να απαγκιστρωθεί από το παιχνίδι τους να τον φθείρουν, υπάρχουν τομεάρχες γι αυτή την δουλειά.

      Ο Σαμαράς πρέπει να αποφύγει την φυσιολογική φθορά της εκβιαστικής συγκυβέρνησης και να ανοίξει τον ιδεολογικό αγώνα, στον οποίο κι υπέρεχει όλων των αντιπάλων του.

      Βλέπω τον κάθε κατατρεχμένο αριστερο Καζάκη να οργώνει την Ελλάδα, τον πατριώτη μεν αλλά υπέργηρο Θεοδωράκη να κάνει ομιλίες, τον "αντιμνημονιακό" Χρυσοχοιδή να κόβει βόλτες στα κανάλια για το νεο ΠΑΣΟΚ+.

      Το πως θα το κάνει αυτό το ξέρουν καλύτερα από εμένα ο Λαζαρίδης κι Μιχελάκης, αλλά πρέπει να το κάνει, τα μισά από αυτά που διάβαζα από τον Λαζαρίδη στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ή στο diktyo21.gr να αναδείξει ο κόσμος είναι εκεί να ακούσει. Για την ελπίδα, για την Ελλάδα, για το δύσκολο αλλά εφικτό μέλλον.

  2. kakofonix avatar
    kakofonix 11/01/2012 21:43:50

    Top, υποκλίνομαι.

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/01/2012 21:49:16

    Με καθε σεβασμο πιστευω οτι το αρθρο ηρθε απο το πουθενα !Παρακολουθω ενελλιπως την αρθρογραφια και τον σχολιασμο στο Antinews και δεν φειδομαι να πω οτι ναι υπηρχαν αρκετες κριτικες για την σταση του Σαμαρα στην εξελιξη των διαφορων θεματων της πολιτικης επικαιροτητας αλλα αυτο δεν σημαινει οτι υπηρχε μια κακοπιστη αντιπαλοτητα ανευ λογου και ουσιας !Εποικοδομητικη ηταν και προσωπικα πειστηκα απο τα επιχειρηματα του Σαμαρα και εγινα περισσοτερο μουζαχεντιν υπερ αυτου απο οτι ημουν πριν !Το ιδιο πιστευω οτι συνεβει σε πολλους ακολουθους του Antinews !Τωρα το να ξαναξυνουμε πληγες του παρελθοντος το βλεπω λιγο ατοπο και ακαιρο .Αποψη μου βεβαια !

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ραβινος 11/01/2012 21:52:12

      Δεν νομίζω να αναφέρεται στο αντινιούζ, αλλά μάλλον μιλάει γενικά για την γκρίνια στα ΜΜΕ και στην ευρύτερη κοινωνία.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Ραβινος 11/01/2012 21:55:26

      Η ανάρτηση δεν αναφέρεται νομίζω κυρίως στον σχολιασμό στο antinews. Δεν βλέπεις τις γίνεται στο διαδίκτυο όπου όλοι οι υποστηρικτές του ΓΑΠ κάποτε και του προκατόχου του μεταλλάχθηκαν ξαφνικά ταχα σε πατριώτες δεξιούς ("λούμπεν δεξιά" θα την έλεγε κάποια αλήστου μνήμης) και κάνουν κριτική από δεξιά στον Σαμαρά;

  4. Δροσουλιτης avatar
    Δροσουλιτης 11/01/2012 22:05:09

    Αν χρειαζονται επεξηγησεις τι εννοει ο ποιητης τοτε η ο αρθρογραφος απετυχε η το αρθρο ειναι πονηρο που μαλλον ειναι

  5. makis p avatar
    makis p 11/01/2012 22:06:38

    Πιστεύουμε στον Αντώνη αρκεί να απεγκλωβιστεί από κάποιους γύρω του.

  6. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/01/2012 22:11:42

    Είναι η λούμπεν λογική του νεοέλληνα.
    Είναι τυχαίο ότι αγαπήθηκε ο παπανδρέας ο παπατσής;
    Κι αφού κάποιος κραυγάζει κατά της ξενοκρατίας...είναι η ελπίδα του Έθνους.

  7. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 11/01/2012 22:14:24

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!

  8. alakran avatar
    alakran 11/01/2012 22:15:17

    Μπράβο ρε Τοπ, πολύ καλά τα έγραψες!

  9. fantomas avatar
    fantomas 11/01/2012 22:17:00

    TopGunZ

    ΟΛΟΙ κρίνονται εκ του αποτελέσματος και όχι εκ των προθέσεων.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ fantomas 12/01/2012 13:17:29

      Το κακό αγαπητέ είναι ότι οι περισσότεροι προδικάζουν αρνητικά το αποτέλεσμα, το οποίο δεν έχει ακόμα διαφανεί.

      • mmmm avatar
        mmmm @ TopGunZ 07/02/2012 10:44:51

        Ποιά η διαφορά του να προδικάζεις αρνητικά ένα αποτέλεσμα που δεν έχει ακόμα διαφανεί, από το να πιστεύεις, ίσως και τυφλά, στη θετική του έκβαση;

        Και που βρίσκονται οι αποδείξεις που οδήγούν στην "πίστη σε έναν αποδεδειγμένα άξιο πολιτικό άνδρα";;

        Και όσο για τη θυγατήρ του πατρός της, δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ για το περιεχόμενο των αναρτήσεων στη περίπτωση που το αποτέλεσμα της εσωκομματικής εκλογικής αναμέτρησης ήταν διαφορετικό....

  10. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 11/01/2012 22:22:51

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ: Ούτε ο Σαμαράς είναι ο μοναδικός αξιόλογος Έλληνας πολιτικός και ούτε όλοι οι καλοί Έλληνες είναι μαζεμένοι στην δεξιά. Η κριτική που γίνεται στον Σαμαρά και στην ΝΔ είναι απολύτως δικαιολόγημένη γιατί κανείς τους δεν μας λέει όλη την αλήθεια. Και όχι μόνο αυτό. Δεν ξέρουμε ούτε και την γνώμη του Σαμαρά και της ΝΔ σε πάρα πολύ σοβαρά θέματα. Το κυριότερο παράδειγμα είναι το θέμα του αγγλικού δικαίου. Δεν σας ρωτώ να μου πείτε αν το αγγλικό δίκαιο είναι καλό, κακό ή αναπόφευκτο για την Ελλάδα. Σας ρωτώ να μου πείτε την γνώμη του Σαμαρά και της ΝΔ πάνω σε αυτό το θέμα.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Χρήστος Δημάρης 11/01/2012 22:29:17

      Εσένα ειδικά έχω ...βαρεθεί να σε βλέπω να σχολιάζεις εδώ μέσα. Οπότε μάλλον ή οι αριστερούλικες παρωπίδες σου σε εμπιδίζουν να καταλάβεις τι γίνεται με τον Σαμαρά, ή δεν θέλεις να καταλάβεις

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Αυτόνομος 11/01/2012 22:39:31

        Ρε αυτόνομε λογικό είναι να βαριέσαι κάποιους ανθρώπους. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί κάθεσαι και τους το λες. Μάλλον μεγάλη γνώμη έχεις για τον εαυτό σου.

        • Αυτόνομος avatar
          Αυτόνομος @ Χρήστος Δημάρης 11/01/2012 22:48:34

          Δεν σου έλεγα ότι ...δεν τα πιάνεις όλα; Καλοπροαίρετο ήταν το "βαρέθηκα". Έκφραση...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Χρήστος Δημάρης 11/01/2012 23:08:25

      Πως ξερεις πως ο Σαμαρας δεν μας λεει την αληθεια,οταν δεν την ξερεις ουτε εσυ?
      Γιατι εαν ηξερες την αληθεια θα μπορουσες να φωτισεις και τις αφεντιες
      μας.
      Παντως ειναι γραφικο να μην γνωριζεις τις θεσεις του Σαμαρα,αλλα παρ'
      ολα αυτα να τις κρινεις.
      Λογικα αλματα I presume?
      Εαν ψαχνεις τις θεσεις της ΝΔ,polsxed@nd.gr.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Δικερως 11/01/2012 23:28:45

        Εγώ έγραψα ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν μας λένε ΟΛΗ την αλήθεια. Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν μας λένε την αλήθεια. Εσύ βλέπεις πουθενά στο σχόλιο μου να κάνω κριτική σε κάποια θέση του Σαμαρά ή της ΝΔ; Δεν ψάχνω να μάθω ούτε τις θέσεις της ΝΔ και ούτε τις θέσεις κανενός άλλου κόμματος. Όλα τα κόμματα μας έχουν γεμίσει από ψεύτικα λόγια και ψεύτικες υποσχέσεις.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Χρήστος Δημάρης 11/01/2012 23:39:22

          Αφορισμοι.
          Εαν δεν ενδιαφερεσαι για τις θεσεις κανενος
          κομματος,πως κρινεις πως μας εχουν γεμισει
          ψεμματα?
          Θα'θελα να ξερω εαν ετσι αποφευγεις τις
          αστικες ευθυνες σου,αφοριζοντας τον εστω
          αρρωστο κοινοβουλευτισμο μας.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Δικερως 11/01/2012 23:52:03

            Είμαι φανατικός οπαδός της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Κατά τα άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τις προσπαθείς να μου πεις. Δεν έχεις καταλάβει ότι τα κόμματα μας έχουν φλομώσει και με τα ψέματα και με τις απατεωνιές τους;

          • Alilouia avatar
            Alilouia @ Δικερως 12/01/2012 06:25:34

            Υπάρχει ελληνικό κόμμα που τήρησε τις προεκλογικές του θέσεις και μετεκλογικά ;
            Δεν είναι λογικό λοιπόν και επιφυλακτικός να είσαι αλλά και απογοητευμένος ;
            Ειδικά όταν βλέπεις τον Σαμαρά να έχει υποχωρήσει από πολλες θέσεις του να συμβιβάζετε ενώ άλλα έλεγε και κάποιοι να θέλετε παίζοντας μετην νοημοσύνη μας να το σερβίρετε σαν πολιτικό ελιγμό ;

  11. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 11/01/2012 22:26:35

    Δείτε ένα παράδειγμα διαπλεκόμενης κριτικής στη ΝΔ. Έγραφε χθες το antinews για τις πιέσεις της Γερμανίας να αγοράσει η Ελλάδα γερμανικά όπλα (http://www.antinews.gr/2012/01/10/142366/). Οι ενδιαφερόμενοι Έλληνες αντιπρόσωποι - έμποροι όπλων είναι δύο που έγιναν και οι δυο γνωστοί από το κράξιμο εναντίον τους επί κυβέρνησης Καραμανλή για στενές σχέσεις με συγκεκριμένα στελέχη της. Τώρα λοιπόν ο ένας επικράτησε του άλλου εμπόρου όπλων ο οποίος δίνει "πληροφορίες" για να κάψει τον Αβραμόπουλο. Όλως τυχαίως τις "πληροφορίες¨αυτές τις αναπαράγουν σήμερα σαιτς και μπλογκς που στηρίζουν τάχα την παλινόρθωση Καραμανλή για να δημιουργούν προβλήματα στη ΝΔ εν όψει αυτοδυναμίας. Ρίξτε μια ματιά στο διαδίκτυο και θα καταλάβετε τι λέω. Και προς Θεού μην νομίσει κανείς οτι στηρίζω τον ... Αβραμόπουλο.

  12. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 11/01/2012 22:30:39

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό. Και η κριτική του αρθρογράφου σαφώς και συμπεριλαμβάνει και πολλούς από εδώ μέσα, που είτε διαρκώς απογοητεύονται από τον Σαμαρά αλλά επειδή πια ηδονίζονται στην ηττοπάθεια και στη μιζέρια τους προσπαθούν λάγνα να διασπείρουν την κατάθλιψή τους ως ιό· είτε νιώθουν προδομένοι γιατί ο Σαμαράς δεν ζώνεται τα όπλα και δεν βγαίνει μαζί με τον Πάνο να καθαρίσει την πιάτσα από τα λαμόγια· είτε, τέλος, είναι απλώς βαλτοί και επενδύουν στη φθορά της ΝΔ (κατά καιρούς το antinews γεμίζει από συριζαριό που κάνει μπαμ άμα τη διαδυκτιακή του εξόδω από την Κουμουνδούρου). Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε τι διακυβεύεται αυτόν τον καιρό και να ενισχύσουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον Αντώνη Σαμαρά να κατορθώσει τη σωτηρία της πατρίδος μας. Δίχως ίχνος μεσσιανισμού και με όλα τα στραβά του Αντώνη, είναι πολυτέλεια που τον έχουμε (σκεφτείτε μόνον το άλλο σενάριο, αυτό της Ντόρας αρχηγού της ΝΔ), και πρέπει να εκμεταλλευτούμε τη συγκυρία. Καμιά φορά όταν εθίζεται κανείς στο να προεξοφλεί την αποτυχία κάποιου υπάρχει ο κίνδυνος, έτσι ήσυχα και χωρίς ούτε ο ίδιος να το καταλάβει, να αρχίσει να επενδύει κιόλας σε αυτήν.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Τιγράνης 11/01/2012 23:07:48

      Ειδικά η τελευταία φράση, εξαιρετική....

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Τιγράνης 12/01/2012 09:21:10

      Πολύ σωστά. Απαντώντας και στον Δημάρη, ο λόγος που ο Σαμαράς δεν παίρνει θέση για το αγγλικό δίκαιο είναι διότι δεν έχει τεθεί επισήμως ως απαίτηση από τους δανειστές επομένως δεν είναι ανόητος να τους δώσει λαβή και επιχειρήματα να το θέσουν. Μπορεί να γίνει μια ερώτηση προς τον ίδιο το Σαμαρά αλλά πιστεύω αυτή είναι η απάντηση.

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 11/01/2012 22:53:53

    Δεν ξέρω πως το εννοεί ο αρθρογράφος αλλά νομίζω ότι η γκρίνια στο blog κατά Σαμαρά γιατί δέχθηκε να συμμετάσχει στη κυβέρνηση, γιατί συνεχίζει να συμμετέχει, γιατί έκανε πίσω από το "19 Φεβρουαρίου", γιατί δεν είναι πια αρκετά (ή και καθόλου) "αντιμνημονιακός" γιατί..., γιατί.... είναι μια πραγματικότητα που νομίζω έχει τις ρίζες της σε μια θεμελιώδη παρεξήγηση για την οποία δεν ευθύνεται σίγουρα ο Σαμαράς.
    Κάποιοι στο πρόσωπο του είδαν ένα πολιτικό που μόλις γινόταν πρωθυπουργός θα άλειφε με πίσα και πούπουλα τον Τόμσεν και θα τον κυνηγούσε μέχρι τα σύνορα. Κάποιοι φαντάστηκαν ένα πολιτικό που " θα έβαζε την Ευρώπη στη θέση της". Κάποιοι είδαν ίσως ενα πολιτικό που περήφανα και αγωνιστικά θα μας γύριζε στη δραχμή. Κάποιοι -παρά τα αντίθετα δείγματα που έδωσε ο Σαμαράς -ήθελαν να βλέπουν ένα πολιτικό του "Οχι σε όλα!' Και κάποιοι βέβαια -οι οποίοι ήξεραν ότι ο Σαμαράς δεν έχει καμμία σχάεση με τα παραπάνω- προσπαθούσαν να καλλιεργήσουν μια τέτοια εικόνα του ώστε όταν θα διαψευδόταν να κατηγορηθεί για "κωλοτούμπα".
    Πέραν πάντως της θεμελιώδους αυτής παρεξήγησης μερικοί γκρινιάρηδες μοιάζουν να ξεχνάνε ότι στην πολιτική δεν είναι όλα θέματα "πολιτικής βούλησης" Κι έτσι εκτός από τα διάφορα πράγματα που ούτως ή άλλως δεν θέλει να κάνει ο Σαμαράς (και ποτέ δεν είπε ότι θα τα κάνει) υπάρχουν και αυτά που δεν μπορεί να κάνει. Υπάρχει βλέπετε μια ζόρικη και επίμονη πραγματικότητα....

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ firiki2010 11/01/2012 23:01:57

      Νομίζω και ηθελημένα, αλλά και λόγω της αλλοπρόσαλλης νοοτροπίας μας.
      Κάτι σαν το “εδώ και τώρα σοσιαλισμός”.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ firiki2010 11/01/2012 23:06:08

      h--p://www.antinews.gr/2011/11/12/133223/

    • spiros avatar
      spiros @ firiki2010 12/01/2012 07:14:28

      Ακριβώς όλα τα λεφτά. Αυτό πιστεύω γενικά για την πολιτική . Πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε πολλά πράγματα σε όλους του πολιτικούς χώρους. Έπρεπε να έρθει ο Σαμαράς να "συγκυβερνήσει" για να μάθουμε απο το στόμα του Γκρουέφσκι ότι άν δεν συμμετείχε στην Κυβέρνηση ο Σαμαράς θα είχε βραθεί λύση στο όνομα . Η κίνηση του Σαμαρά απέδειξε έστω και αν δεν σηκώθηκε από τα ΜΜΕ την θέση του και την στάση του.

  14. Y. avatar
    Y. 11/01/2012 22:57:40

    Μπράβο σου Τοπ!!! (..πάντα γερά και δυνατά)
    Στο αντινιούς από τις 11/11 και μετά (..τα ΜΜΕ τα αφήνουμε απ’ έξω), γράφτηκαν πολλές απόψεις. Άλλες κριτικές, άλλες υποστηρικτικές, και ανάμεικτες. Αυτό είανι καλό, γιατί ενισχύει την πολιτική κρίση και την πολυφωνία, που είναι στοιχεία δημοκρατίας. Γενικότερα περι των αποφάσεων Σαμαρά στη συγκεκριμμένη περίοδο, είχα σχολιάσει τις προάλλες πως, την ορθότητα των κινήσεων Σαμαρά θα τη δείξει η ιστορία, και παρ’ ότι έχω τις επιμέρους αντιρρήσεις μου, εύχομαι και επιθυμώ η ιστορία να δικαιώσει το Σαμαρά

  15. yiannos avatar
    yiannos 11/01/2012 22:59:54

    δεν γουστάρω τη συγκυβέρνηση Σαμαρά με το ΠΑΣΟΚ.
    εάν το έκανε αυτό η Ντόρα μερικοί θα ήτανε στα κεραμίδια.
    τώρα είναι στον καναπέ, δίπλα στο τζάκι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ yiannos 12/01/2012 00:51:51

      Το ότι εμποδίζει τη λήψη μέτρων επαχθών κατά των μισθωτών και συνταξιούχων μέχρι αυτή τη στιγμή και έκανε τον Γκρουέφσκι να τρελαθεί που του μπλοκάρει το θέμα του ονόματος και του έριξε 2 ξεγυρισμένες χυλόπιτες όμως δε το αναφέρεις...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ yiannos 12/01/2012 13:21:06

      Αντιθέτως αγαπητέ, τώρα όλοι έχουνε βγει στα κεραμίδια, νιαουρίζοντας περί μνημονιακής στάσης του Σαμαρά, όταν σε περίπτωση καθαρά συγκυβέρνησης (κι όχι υποστήριξης μεταβατικής κυβέρνησης) του ΠΑΣΟΚ με την Μπακογιάννη θα εκθείαζαν την υπευθυνότητά της.

  16. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 11/01/2012 23:03:22

    Top, κέντησες. Εύγε!

  17. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/01/2012 23:06:31

    Πολύ ωραίο Τop!!! ίσως χρειάζεται να σκεπτόμαστε και με όρους της πρέφας καμιά φορά...το ''πάσο'' τρώει το λουκούμι στο τέλος....

  18. Silence t. avatar
    Silence t. 11/01/2012 23:07:38

    Καλό το πολιτικό σκάκι του Σαμαρά , καλοί οι στρατηγικοί του ελιγμοί , ο κλεφτοπόλεμος , η μεθοδολογία .

    Όμως αγαπητέ μου ο χρόνος σώνεται και δυστυχώς δεν είναι υπέρ του (και υπέρ μας) .

    Οι πολίτες δεν ενεργούν-σκέφτονται λογικά , δεν περιμένουν πολιτικό για να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας , αλλά μεσσία .
    Φορτίο που δεν ξέρω στην τελική αν θέλει να το σηκώσει ο Αντώνης , αλλά αν πραγματικά το επιθυμεί (ακόμα)θα πρέπει να αναλάβει δράση , άμεσα , κάθετα , τώρα .

    Και για να το πάω και πιό μακριά , το πιο πιθανό είναι ότι τα κέντρα που φίμωσαν τον Καραμανλή ,του την πέσαν και αυτουνού , αλλά όπως λέγανε και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι '' when the going gets tough the tough get going''

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Silence t. 11/01/2012 23:25:12

      Mια καλή αρχή πάντως θα ήταν να αποφασίσουμε ότι δεν υπάρχουν Μεσσίες!

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ firiki2010 11/01/2012 23:31:11

        Μεσσίες όχι. Μέσι ναι...

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ firiki2010 12/01/2012 09:31:04

        Μεσσίας είναι κάποιος που θα αγαπάει την πατρίδα του και θα ενεργεί με γνώμονα τα συμφέροντα αυτής και των πωλητών της , κάποιος που δεν θα υποκύπτει σε απειλές , πιέσεις , εκβιασμούς , κάποιος που θα έχει την τόλμη να πεί στους τοκογλύφους stop , στην Μέρκελ ούστ και στο ΔΝΤ out , που θα θέλει να κάνει τους Έλληνες να χαμογελάσουν ξανά , που θα καταργήσει την ασυλία στους βουλευτές , στέλνοντας στην φυλακή όσους κατασπάραξαν την χώρα τα προηγούμενα χρόνια , που θα προτείνει λύσεις αντί να σκύβει το κεφάλι , που θα βάλει όρους αντί να υπακούει σε διαταγές , που θα εκμεταλευτεί τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας , τον τουρισμό , την Αγροτιά , αντί να τα ξεπουλήσει .
        Αυτό είναι ο Μεσσίας σήμερα και αυτά χρειαζόμαστε απο τον επόμενο πρωθυπουργό , τίποτα λιγότερο .
        Αν δεν υπάρχει.... ψηφίστε εμένα

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Silence t. 11/01/2012 23:31:35

      Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του(-ης) Silence t. Για να συμπληρώσω, πιστεύω επίσης ότι ο Σαμαράς μετά από την πολιτική δεκαετή αγρανάπαυση που υπέστη (και με δική του ευθύνη, ειδικά μετά την προεδρική εκλογή του ΄95) έχει ανθρώπινα πλέον αποκτήσει μια επιφυλακτικότητα και όλα τα μετράει - ζυγίζει 2 & 3 φορές. Ο καιρός όμως τελειώνει, τα ενεργειακά αποθέματα κινδυνεύουν (ως ενέχυρο) από τα παγκόσμια κοράκια (βλέπετε και αγγλικό δίκαιο), τα λαμόγια (π.χ έμποροι eurofighter ) οργιάζουν, οι πολυεθνικές νομοθετούν(by by δώρα κ.λ.π και από τον ιδιωτικό τομέα) και εμείς θα θαυμάζουμε τον αρχηγό που τακτικίζει; Ε όχι ρε παιδιά καλός, τίμιος, πατριώτης αλλά ας γίνει και λίγο ηγέτης επιτέλους. Όταν μπουν όλες οι υπογραφές πιθανά να μη χρειαζόμαστε πρωθυπουργό αλλά αυτόματο πιλότο ή χειρότερα δεσμοφύλακα. Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις , άλλωστε όπως ο λέει ο λαός μας '' τα στερνά τιμούν τα πρώτα''. Αν δικαιωθεί .Αλληλούια !!!! Πρώτος εγώ που συνειδητά τον στηρίζω και ας μου τη δίνει αυτή η τακτική.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 11/01/2012 23:41:37

        Του

  19. Pileas avatar
    Pileas 11/01/2012 23:43:51

    Εγώ θα συμφωνήσω ότι η κριτική στον Αντώνη είναι αν μη τι άλλο κατευθυνόμενη. Όπως επίσης θα προσυπογράψω ότι ο Αντώνης είναι όχι απλώς πολυτέλεια για την παράταξη αλλά και για την χώρα. Ένας άνθρωπος μορφωμένος, με βαθιά καλλιέργεια, παιδεία, χορτασμένος, πατριώτης με σαφείς ιδεολογικές αναφορές και υπερβατικές δυνατότητες. Ο Αντώνης είναι ο άνθρωπος για τον οποίο ακόμα και τώρα θα στηνόμασταν στις ουρές για να τον ψηφίσουμε ξανά και ξανά για αρχηγό μας. Τέλος είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι τυχόν μη αυτοδυναμία της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ θα φέρει στην επιφάνεια όλους αυτούς που μας οδήγησαν μέχρι εδώ. Και δεν θέλω να φανταστώ τι μπορούν να κάνουν νομιμοποιημένοι πλέον με την ψήφο του Ελληνικού λαού, έστω κι αν αυτή η ψήφος δεν τους δίνει αυτοδυναμία. Ο Έλληνας πρέπει να καταλάβει ότι οι μηνμονιακές πολιτικές δυνάμεις ετοιμάζουυν πολιτικές συνεργασίες...

    Αλλά όλες αυτές οι δυνατότητες του Αντώνη οδηγούν σε αδιέξοδ τη σκέψη. Γιατί κρατά δίπλα του έναν αριστερό που όχι μόνο δεν προσφέρει κάτι, αλλά δημιούργησε μεγάλο ζήτημα με την τηλεοπτική του εμφάνιση σε έναν από τους ιδεολογικούς ινστρούκτορες του μνημονίου. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί και με ποια λογική ο εν λόγω αριστερός συμβούλεψε τον πρόεδρο μας να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, δίνοντας ένα μεγάλο χαστούκι στο μεγάλο πλειοψηφικό ρεύμα που είχε σχηματιστεί στον πυρήνα της κοινωνίας που είναι ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ, προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλες τις μνηνονιακές δυνάμεις να ανασυνταχθούν. Ασφαλώς σε αυτή τη θέση συντάχθησαν και άλλες δυο "μορφές" αλλά το ουσιαστικό ζήτημα είναι αυτό με τον σύμβουλο. Είναι ένα θέμα που ο Αντώνης πρέπει να καταλάβει ότι έβγαλε το τρένο από τις ράγες και ότι τώρα χρειάζεται μεγάλη δουλειά και προσπάθεια για να επανέλθει.

  20. Decodex avatar
    Decodex 11/01/2012 23:57:54

    Για να φορτωθει καποιος το βαρος της σημερινης καταστασης της Ελλαδας πρεπει να ειναι ή τρελος ή μιλημενος.

  21. Δαναός avatar
    Δαναός 12/01/2012 00:13:56

    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο Τορ!

  22. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/01/2012 00:42:10

    Μπράβο top!

  23. The Don avatar
    The Don 12/01/2012 01:26:59

    Αδερφε ωραια τα λες, αλλα υπαρχουν βασικα ερωτηματα που χρηζουν απαντησεων και μεχρι τωρα δεν τις εχουμε δει. Εξηγουμαι: ο Σαμαρας θα δεχτει αγγλικο δικαιο στα νεα ομολογα; Η φτωχοποιηση των ελληνων μεχρι που θα φτασει; Θα δεχτει βασικο μισθο 300-400 ευρω οταν ολοι ξερουμε οτι αυτα δε φτανουν ουτε για καφε και τσιγαρα; Με ποιους θα κυβερνησει και με ποιο προγραμμα; Θα παει στο ειδικο δικαστηριο τους υπαιτιους για την κατασταση της χωρας; Τη διαπλοκη θα την πολεμησει ή απλα θα κανει αναδιανομη της μπιζνας;

  24. Roulis avatar
    Roulis 12/01/2012 03:13:56

    Κι εγω που ειχα την εντυπωση οτι η Ντορα πορευεται χερι-χερι με τον ΓΑΠ...

  25. spiros avatar
    spiros 12/01/2012 07:25:32

    Πολύ καλό άρθρο . Είναι ακριβώς αυτό που με προβλημάτιζε με τα σχόλια πολλών εδώ στο Antinews και σε άλλα blogs. Η κριτική πολλές φορές και συχνά διακατέχεται από ανυπομονησία , βιασύνη και προσωπική επιδίωξη ( το τελευταίο για άλλα site) . Αυτή η "κοντόφθαλμη" άποψη οδηγεί σε εσωστρέφεια , μίζερη κριτική κλπ.

  26. Ανδρεας avatar
    Ανδρεας 12/01/2012 07:43:13

    Γιατι νομιζεις ο,τι υπαρχει κανενα κομμα σε ολοκληρο τον κοσμο που τηρησε τις προεκλογικες του θεσεις Αλιλουια?

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ Ανδρεας 12/01/2012 13:04:28

      Δεν διαφωνώ ,το ίδιο λέμε, απλώς με εκνευρίζει η κοροιδία των και καλά προγραμμάτων που θα κυβερνήσουν αν εκλεγούν τα κόμματα !!

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Alilouia 12/01/2012 22:24:42

        Λοιπον,βαρεθηκα την
        υποκρισια σας.
        Τα κομματα ειναι ο
        λαος.
        Ας αναλαβει και
        ΑΥΤΟΣ καποια φορα την ευθυνη του επιτελους!

  27. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 12/01/2012 08:28:38

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΝΙΖΕΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ?ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ.ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ.....Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΦΥΓΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ ΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ.......2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ?ΜΕ ΤΟ 2Ο%ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ?ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ Ν.Δ?Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ.........ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.....ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΨΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ.......ΙΣΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΥΑΛΟ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ!ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Ν.Δ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΛΟΘΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.....ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΑΞΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ.....ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 12/01/2012 13:24:44

      Αγαπητέ δεν διαβάσατε το άρθρο. Εξαίρω την ανάγκη κριτικής. Τα πεσιμιστικά και προκατειλημμένα περί στραβών αιγιαλών είναι που στηλιτεύω. Για τις δε δημοσκοπήσεις, μόνο ως παρατηρητές τάσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν, λαμβάνοντας υπ'όψιν το ότι ουσιαστικά δεν έχει ξεκινήσει η προεκλογική περίοδος καν.

  28. juliet avatar
    juliet 12/01/2012 09:46:17

    Top
    καλημέρα,σήμερα διάβασα τους προβληματισμούς σου ,την αγωνία σου και τη φωνή που βγαίνει ''σταθείτε στα πόδια σας ,πείτε ότι είστε δεξιοί και ακόμη και αν γίνονται λάθη όλοι μαζί θα τα διορθώσουμε''.Τα λάθη τα δικά μας τα φορτώνουμε σε σας τα παιδιά.Είναι θάρρος να πεις εκανα λάθος και αφού το αναγνωρίσεις ,συσπειρώνεσαι και δουλεύεις.Κανένας δεν έχει το αλάνθαστο ,μόνο ο Πάπας,αλλά και αυτός παραδέχτηκε λάθη!Αυτή τη στιγμή ,ναι μεν δεν χαρίζουμε σε κανέναν γιατί η Πατρίδα είναι αδιαπραγμάτευτη αλλά το να είμαστε συνεχώς μίζεροι και να κατακρίνουμε δεν είναι τακτική γενναιότητας.
    Top,μιά συμβουλή θα σου δώσω ,μη ξεχνάς ποτέ τι έγινε και ποιός το έκανε.Ολοι αυτοί πάλι με την ίδια ευκολία θα κάνουν τα ίδια ,ο προδότης και ο δούλος δεν αλλάζει ,πάντα θα ξέρει να σκύβει και πάντα θα είναι επίφοβος.Στις δύσκολες στιγμές βλέπεις τους ανθρώπους.Ο πόλεμος εδώ είναι εκ των έσω.Ποτέ δεν εμπιστεύτηκαν τις αξίες τους γιατί;ήτανε υποκριτικές,ήτανε φλούδες ;ήτανε επιφανειακές και με τη πρώτη ευκαιρεία πουλούσανε την ιδεολογία για ίδιο όφελος;Αν είναι έτσι πάλι τα ίδια θα γίνουν.Αλλά δεν θα πρέπει να λέμε φταίει ο Σαμαράς ,φταίμε και εμείς .Δεν εμπιστεύομαι απόλυτα δεν σημαίνει σκάβω και το λάκο.Το έχω επιφυλάξεις δεν σημαίνει ρίχνω λάσπη για ν΄αποδείξω ότι μόνο έγώ έχω δίκαιο.
    Πάντως έχεις δίκιο ....θα σου φέρω ένα παράδειγμα τη πέτρα τη σκληρή ο άνθρωπος την έκανε μνημεία αθάνατα,που σημαίνει όταν θέλει μπορεί.Ο αγωνιστής ,ο εργάτης πάντα θα θέλει .Ο άλλος όμως με την ετερόφωτη δύναμή του πάντα είναι εμπόδιο.Είμαι και εγώ αυτές τις μέρες ...
    Είσαι καλά κατά τ΄άλλα;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ juliet 12/01/2012 13:32:03

      Το παλεύουμε φίλτατη juliet, το παλεύουμε, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι έχουμε ανθρώπους δίπλα μας, έστω και...ψηφιακά, έτοιμους να γίνουμε όλοι μια γροθιά. Όλοι πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας, και οι νεότεροι οι οποίοι αφήσαμε να μας αφαιρέσουν την ιδιότητα του πολίτη, όπως αυτή ορίζεται μέσα σε μια πραγματική δημοκρατία. Κατά τα άλλα, ολόκληρο το σχόλιό σου είναι ένα μάθημα. Ευχαριστώ.

  29. Dimitrios avatar
    Dimitrios 12/01/2012 10:14:44

    Προσωπικά διαφωνώ με τις θέσεις του άρθρου. Πολύ σύντομα θα αποδειχθεί ποιός έχει δίκιο. Δυστυχώς, φαίνεται ότι ο Σαμαράς προσπαθεί να σώσει το σύστημα και όχι τους Έλληνες, οι οποίοι ζούν σήμερα μία πραγματική γενοκτονία!

    • juliet avatar
      juliet @ Dimitrios 12/01/2012 11:06:29

      Θα συμφωνούσα μαζί σου εφ΄όσον ο Σαμαράς είχε ένα κόμμα συσπειρωμένο.Που ζεις δεν καταλαβαίνεις ότι οι περισσότεροι εκβιάζονται και χορεύουν σαν τις αρκούδες το σκοπό του γύφτου;Ολοι αυτοί πάντα θα υποσκάπτουν τους νέους άρα η ανανέωση θα φέρει το ξεβρώμισμα .Αλλά αυτό δεν είναι εύκολο.Δεν δικαιολογώ ,δεν χαρίζω αλλά πρέπει να του αναγνωρίσουμε όλο το σκυλολόΐ που υπάρχει.Πιστεύεις ότι αν ο Καραμανλής είχε στελέχη ,πρόσεξε στελέχη,αυτή τη στιγμή θα είμαστε έτσι;Δεν έχει σημασία αν ήτανε άξιος ή όχι να κυβερνήσει .Εσύ μπορείς να δουλέψεις σε μια υπηρεσία ,δουλειά όταν ξέρεις ότι έστω ένας θα σε συκοφαντεί και δέκα θα το κάνουν σημαία;
      Κάποτε ο Τσωρτσιλ είπε:''Μπορεί να μην είμαι λιοντάρι ,αλλ΄σ΄εμένα ανατέθηκε το έργο να βρυχηθώ''.Σημασία έχει θα μου πεις πόσο ακόμη;Εδώ δεν μπορώ να σου απαντήσω ,γιατί τα όρια εξαντούνται και κάθε αύριο γίνεται θηλιά .

    • tak avatar
      tak @ Dimitrios 12/01/2012 16:14:47

      Dimitrios, σέβομαι απόλυτα την κριτική και τις θέσεις σου. Όμως προς χάρη της αλήθειας εόιμαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ τον Αντώνη Σαμαρά, τον οποίο (και εκτιμώ χωρίς να τον ξέρεις), κρίνεις αυστηρά και άδικα!
      Ο Σαμαράς είναι ο τελευταίος των Ελλήνων, που θα προσπαθούσε να σώσει το σύστημα!
      Ύβρης, αν μη τι άλλο, για έναν άνθρωπο, ο οποίος έχει πολύ ψηλα την πατρίδα του και τους πατριώτες του...
      Ο Αντώνης θεωρεί αληθινό ότι είναι ελληνικό, είναι παθιασμένος πατριώτης και το έχει αποδείξει...
      Δεν μου επιτρέπεται να πω περισσότερα, αλλά εσύ πες ότι θέλεις εναντίον του -εντός της πολιτικής, πες πως δεν είναι καλός πολιτικός, μόνο μη λες πως ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να σώσει το σύστημα...
      Όχι φίλε μου, με μεγάλη του ευχαρίστηση θα το συνέτριβε...
      Τέλος και για σένα και για τους άλλους που βιάζονται, περιμένετε να δείτε τον Ηγέτη, όταν θα έχει την εξουσία στα χέρια του... Τότε θα καταλάβετε τι έχασε η Ελλάδα τόσο καιρό, αφήνοντας τον Αντώνη στον πάγκο και εκτός παιχνιδιού...

      • romios avatar
        romios @ tak 13/01/2012 15:14:09

        Εύχομαι να δικαιωθείς. Ανήκω σ' αυτούς που εκτιμούσαν παλαιόθεν (από την εποχή που ο Αντρέας και ο Παπούλιας ξεπουλούσαν το Βορειοηπειρωτικό) τον ΑΣ, επειδή νοιάζεται για την Πατρίδα. Επειδή όμως, η αντοχή μας εξαντλήθηκε, και επειδή (Έλληνες γαρ...) είμαστε πονηρεμένοι (φοβοῦ τοὺς Δαναοὺς καὶ δῶρα φέροντας) και απαιτητικοί (και πολύ καλά κάνουμε) καλό θα είναι να έχουμε και κάτι πιο χειροπιαστό στο χέρι, γιατί η ελπίδα -τελευταία ή όχι- πάντως ...πεθαίνει.

  30. Βαρλάμης Νίκος avatar
    Βαρλάμης Νίκος 12/01/2012 10:54:03

    Συμφωνώ απόλυτα.

    • Βαρλάμης Νίκος avatar
      Βαρλάμης Νίκος @ Βαρλάμης Νίκος 12/01/2012 10:55:57

      Προς ........ αποφυγή παρεξηγήσεων από καλοθελητές διευκρινίζω πως συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο και όχι με τους μίζερους που παντού βλέπουν την καταστροφή

  31. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 12/01/2012 16:21:24

    αληθεια κυριε βαρλαμη πειτε μου τι ορθιο εχει μεινει σε αυτη την χωρα?θεωρω οτι για να επιστρεψουμε στη δεκαετια του 90 πρεπει να περασουν αρκετα χρονια αν εχετε αντιρησεις καλοδεχομενες......σαμαρικος δεν ημουν ποτε αλλα επιβαλετε να τον εμπιστευτουμε.......δυστιχως για αυτον δεν θα εχει ουτε περιοδο χαριτος αλλα ουτε και περιθωρια για λαθη ,ολιγοριες................πρεπει να τρεξει αυτη ειναι η αληθεια και η οποια κριτικη αν του γινετε φανταζωμε ειναι στα πλαισια του αδιεξοδου που εχει περιελθει ο κοσμος και βιαζετε να αναλαβει ο αντωνης σαμαρας.......θα το ξαναπω.......θεωρω οτι οι αποφασεις εχουν παρθει και τα πλανα ακομα και τα εναλακτικα ειναι ετοιμα........αλοιμονο μας αν δεν συμβαινει κατι τετοιο....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.