#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2011 16:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μηχανή…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ας υποθέσουμε, πως ένας καλός άνθρωπος, φιλέλληνας ή θαυμαστής του ελληνικού «τρίτου δρόμου» για τον σοσιαλισμό, φορτωμένος και φραγκάτος, καθάριζε για μας. Έλεγε, δηλαδή, «έλα εδώ, ρε Τζώρτζ, πιάσε ένα τσεκ 300 δις, για να ξοφλήσετε κι άλλα τόσα για να κάνετε ρεκτιφιέ στο μοτέρ, ν’ αλλάξετε φλάτζες και να ξεκινήσετε πάλι».

Κι επειδή είναι λέει καλός άνθρωπος, επειδή βαρέθηκε τα λεξοτανίλ και να μετράει προβατάκια, ένεκα οι αϋπνίες όταν κουμαντάρεις τόσα βαπόρια, φάμπρικες και χαρτοφυλάκια, να μας ζητήσει γι’ αντάλλαγμα μόνο τα άπαντα του Τατσόπουλου δερματόδετα και τα μίκυ μάους του Βερέμη, ώστε να κόβει τούφες τα βράδια στην τρίτη σελίδα, σαν μωρό στην αγκαλιά της μάνας του. Έτσι, να τα κατέβαλε για χάρη μας αχρεωστήτως, ο καλός ο άνθρωπος. Δωρεά εν ζωή.

Θα πήγαινε λοιπόν ο Παπακωνσταντίνου με την καλή του σάκα στους ώμους στην Εσπερία, θα ξόφλαγε τα χρωστούμενα κι επειδή είμαστε κιμπάρηδες, θ’ άφηνε και μπουρμπουάρ κανά δις ρέστα. Μετά τέρμα οι μπιφτεκάρες στου «Καραβίτη» γι’ αυτό το τρίο μπελκάντο των κωλόφραγκων, θα τους πετάγαμε έξω με τις κλωτσιές, θα ρίχναμε αλάτι ξοπίσω τους και θα ‘βαζε και την σκούπα ανάποδα η Άσπα, να μην ξανάρθουν οι ξανθομπάμπουρες, οι ασπρουλιάρηδες οι τροϊκανοί, που να τους κόβει ο Θεός χρόνια και να μας τα δίνει δευτερόλεπτα.

Κι ύστερα κι ύστερα, αδέρφια, τι;  Τι θα γινότανε μετά;

Επειδή έχω κληρονομικό χάρισμα και «μνήμη μπάτσου», θα σας πω. Θα μαζευόντουσαν στο Εκάλη Κλαμπ, στη Μύκονο, σε σουίτες κυριλέ ξενοδοχείων και στην Αθηναϊκή Λέσχη τα γνωστά παληκάρια και θα κάνανε ταμείο και πενταετές πλάνο.

Οι αφανείς εταίροι του ελληνικού σοσιαλισμού και της συχωρεμένης ενοχικής μεσαιοχωρίτικης «Δεξιάς», αυτοί που χτίσανε τις λεωφόρους του μέλλοντος με τις λακκούβες, τα διαγαλαξιακού μεγέθους ολυμπιακά στάδια, κωπηλατοδρόμια κλπ, οι άρχοντες των διοδίων, των συχνοτήτων και των συμβάσεων, θα επιχειρήσουν άλλη μια γερή μοιρασιά, με χέρια που θα τρέμουν από την απληστία και την ανυπομονησία.

Από τη χώρα πέρασαν Σχέδια Μάρσαλ, Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης, Μεσογειακά Προγράμματα κλπ, επιδοτήσεις παντός είδους. Πακτωλός για την δημιουργία έργων υποδομής, για την αναδιάρθρωση της πάσης Ελλάδος, της γεωργίας, της οικονομίας εν γένει. Θα ήταν, υποτίθεται, το εισιτήριο του Ελληνισμού για το μέλλον.

Σε αυτό το πηγάδι χωρίς πάτο, σε αυτό το άναρχο λημέρι της ανομίας, της οικογενειοκρατίας και της αναξιοκρατίας, μπορείς να ρίξεις όλο το χρήμα του κόσμου. Θα το δεις να χάνεται στην «μαύρη τρύπα» της μεταπολιτευτικής παράγκας. Οι παπατζήδες της Πειραιώς, οι τσαντάκηδες κι οι μπουκαδόροι, είναι άκακες ευγενείς φυλές κλεφτών κι απατεώνων, παρθενόπες, μπροστά στην φάρα αυτού του μέρους της «επιχειρηματικής τάξης», που ανδρώθηκε με το χρήμα του Κράτους και της ΕΕ, ήτοι με το αίμα του Λαού. «Πρέπει να ξέρεις μηχανή να κόψεις μαύρα μάτια», έλεγε το παλιό καλό τραγούδι του Μάρκου. Και τούτα τα καλόπαιδα, εκδότες – μπετατζήδες – προμηθευτές και πρόεδροι ομάδων, ξέρουν καλή μηχανή, στημένη και καλολαδωμένη δεκαετίες τώρα. Μηχανή που μπορεί να καταπιεί τον προϋπολογισμό Βορείου, Νοτίου Αμερικής, Ευρώπης, Αφρικής κι Ασίας και να μην μείνει σάλιο. Άντε, το πολύ πολύ κανάς δρόμος με κατολισθήσεις και φαλιρημένα κανάλια, που εξευτελίζουν την νοημοσύνη μας, την αισθητική μας και υπονομεύουν την εθνική και κοινωνική συνοχή κατά το δοκούν των αφεντικών τους.

Το πρόβλημα μας δεν είναι λοιπόν το να βρίσκουμε δανεικά και να περιορίσουμε τις δαπάνες, ξεσκίζοντας και συκοφαντώντας τους εργαζόμενους. Ο μέσος γιατρός του ΙΚΑ, η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων, πλην ελάχιστων υψηλόβαθμων και ενίων κομματόσκυλων συνδικαλιστών, δεν φάγανε τίποτα και με κανέναν. Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που αγρυπνούν στην προκάλυψη, στις γέφυρες των πλοίων μας και στα readiness των πολεμικών αεροδρομίων μας, δεν είδαν ποτέ ούτε σεντ από τα εκατομμύρια των εκατομμυρίων που κατέληξαν στις υπεράκτιες εταιρείες των επιτήδειων πολιτικών προϊσταμένων τους και των «αντιπροσώπων».

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι το χρήμα. Είναι τα πρόσωπα, οι δομές, οι θεσμοί, η νοοτροπία. Η ατιμωρησία. Η μεγαλύτερη προδοσία σε βάρος της χώρας, μετά το ιωαννιδικό πραξικόπημα και την εισβολή και κατοχή της Κύπρου, είναι η επί δεκαετίες λεηλασία των κονδυλίων που εισέρρευσαν στην χώρα, η αποβιομηχάνιση, η καταστροφή της γεωργίας, η ληστεία του Χρηματιστηρίου, των Ολυμπιακών έργων, των δημοσίων έργων και προμηθειών και το πελατειακό κράτος, που γιγάντωσε τον δημόσιο τομέα.

Οι «χαζοί» Άγγλοι του Κάμερον, αντιλαμβανόμενοι με δέος ότι η Βρετανία δεν παράγει πια την τροφή της, έφτιαξαν εικοσιπενταετές πλάνο με τίτλο «Επιστροφή στη γή». Εμείς; Εμείς βάζουμε στο ΕΣΠΑ τους «παραδοσιακούς» …εκδότες!

Εάν δεν παράγουμε αληθινό, χειροπιαστό πλούτο, όσα κονδύλια  κι αν μας δανείσουν, ακόμη κι αν μας τα χαρίσουν, μετά από λίγα χρόνια θα είμαστε πάλι στον άσσο. Διότι οι ύαινες, που ανατράφηκαν και πλήθυναν με τις σάρκες της Πατρίδας, απλώς λούφαξαν και περιμένουν.

Η εφαρμογή των Νόμων και μια νέα κουλτούρα εργασίας, ανταγωνισμού κι ανέλιξης με γνώμονα τους Άριστους κι υπέρ αυτών, μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής και θεσμικής σταθερότητας, μπορούν να γκρεμίσουν τα νοσηρά τείχη της παρακμής και της οικογενειοκρατίας.

Το ΠΑΣΟΚ έχει πια «στεγνώσει», γέρασε, έχασε και το τελευταίο του επίχρισμα πατριωτισμού κι ορθολογικής προσέγγισης στο ελληνικό πρόβλημα, αν είχε ποτέ. Έγινε ιδεολογικός κρανίου τόπος. Καμμία σοβαρή συζήτηση δεν γίνεται στους κόλπους του. Δεν θα βρείτε ούτε ένα έντυπο, ούτε μισό ιστολόγιο στο διαδίκτυο, όπου να γίνεται μια ενδοκομματική ζύμωση, μια σύγκρουση της προκοπής, από την οποία να προκύπτει κάτι καινούργιο. Οι μάζες των πατριωτών που ακόμη υπάρχουν στο ΠΑΣΟΚ, οι εχέφρονες δημοκράτες που ανησυχούν για την διάλυση του κοινωνικού κράτους, τον αφελληνισμό της Παιδείας και τον ψοφοδεή ενδοτισμό στα εθνικά θέματα του ΓΑΠ και της παράξενης παρέας του, δεν έχουν πια έκφραση. Είναι ακέφαλοι, ανέστιοι πολιτικά. Στρέφουν πλέον το βλέμμα τους στον Αντώνη Σαμαρά. Πάντα τον άκουγαν προσεκτικά, γιατί στους αληθινούς νοικοκυραίους πατριώτες κάθε κομματικής προέλευσης, αρέσουν αυτοί που λένε ΟΧΙ, αυτοί που πάνε κόντρα στο καθεστωτικό ρεύμα γι’ αρχές κι αξίες. Τώρα όμως το ρεύμα της Ανάγκης, η Ιστορία, είναι με το μέρος του…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2011 17:05:20

    "Η αποβιομηχάνιση, η καταστροφή της γεωργίας, η ληστεία του Χρηματιστηρίου, των Ολυμπιακών έργων, των δημοσίων έργων και προμηθειών και το πελατειακό κράτος"

    Τα είπες όλα.

    Η αποβιομηχάνιση κάπως άρχισε τον Καραμανλή στα τελευταία του, αλλά δεν είναι του παρόντος, βασικά Ψυχρός Πόλεμος και φορολόγηση.

    Όλα τα άλλα έχουν ΜΟΝΟ ένα όνομα από κάτω. Και όλα επιδοτούμενα, από την ΕΕ. Χωρίς να αποδίδω κίνητρο, βλέπω αποτέλεσμα.

    Δες ωστόσο την διαθήκη του Μποδοσάκη, και πες μου εάν βλέπεις Μποδοσάκηδες στον ορίζοντα:

    "Καταλείπω εις το Ίδρυμα, ως ηθικήν κληρονομίαν, τας κάτωθι αρχάς, αι οποίαι επιθυμώ να διέπουν αυτό εις πάσαν εκδήλωσίν του:

    Ελληνική Πατρίς, Aτομική Ελευθερία, Ορθόδοξος Χριστιανική Θρησκεία. Είναι οι τρεις στυλοβάται επί των οποίων δέον να στηρίζεται πάντοτε η Ελληνική Κοινωνία.

    Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την εργασίαν, η οποία είναι ο κύριος και πρωταρχικός παράγων της ζωής, όχι μόνον διότι δημιουργεί και δίδει περιεχόμενον εις την ζωήν, αλλά και διότι εξαγνίζει.

    Η τιμιότης είναι το απαραίτητον πλαίσιον της εργασίας και της ζωής. Είναι τόσον πολύτιμος και τόσον απαραίτητος, ώστε η συμμόρφωσις προς αυτήν πρέπει εν ανάγκη να πληρώνεται με θυσίας. Αλλά αι θυσίαι αύται είναι εις την πραγματικότητα καταθέσεις κεφαλαίων, αι οποίαι αργότερα θα αποδώσουν πλουσιωτάτους καρπούς.

    Η καλωσύνη είναι η πλέον χαρακτηριστική ιδιότης των ανθρώπων, η οποία τους πλησιάζει προς τον Θεόν και τους χαρίζει την πραγματικήν ευτυχίαν. Διά να έχη όμως αξίαν η καλωσύνη, πρέπει πρώτον να είναι ενεργητική και δεύτερον να είναι αναποσπάστως συνδεδεμένη με την δικαιοσύνην.

    Η οργάνωσις, η μελέτη και ο προγραμματισμός είναι απαραίτητοι βάσεις από τας οποίας πρέπει να αρχίζη και επί των οποίων στηρίζεται οιαδήποτε εργασία, πάσα εγκατάστασις και κάθε νέον σχέδιον"

    O Mποδοσάκης πέθανε, και ανέλαβαν τα πακέτα Ντελόρ.

    • Misha avatar
      Misha @ archaeopteryx 14/02/2011 17:43:32

      Εκ προθέσεως , Αρχαίε.
      Καταγεγραμμένα και επισημασμένα από το «επάρατο» ΚΚΕ ήδη από την υπογραφή του Μάαστριχτ.Μετά ακολουθησαν ΚΑΠ, Λευκή Βίβλος,Σένγκεν, Μαδριτες, Δουβλίνα, Λισαβώνες.

      ΟΛΑ όσα μας συμβαίνουν είναι αυτοεκπληρούμενη προφητεία.
      Τυχαίο ειναι που οι δυο από τους τρεις της κατοχικής τρόικας που χτές ξεφτιλησαν εναν ολόκληρο λαό, είναι υπάλληλοι-εκπροσωποι των «εταίρων»μας στην ΕΕ;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 14/02/2011 21:24:46

      Aυτα ειναι παλια δεξια.Μπηκαν στο χρονοντουλαπο και οπου ναναι μπαινει και η προοδευτικη μαρξιστικη νεοελλαδα της αλλαγης.
      Τι θα ακολουθησει αγνωστον.

  2. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 14/02/2011 17:19:00

    Ναι Φαηλο μου,αλλα πως να πεισεις ολα αυτα τα αγραμματα και καλοκουρδισμενα στρατιωτακια να κανουν τα δικατους δικαμας,το εθνικο και πατριωτικο πανω απο το παγκοσμιοποιημενο και διεθνιστικο.Γι¨αυτους ΑΡΧΗ καιΑΞΙΑ ειναι η οσφυοκαμψια και η αναξιοκρατια.

    • Tasos avatar
      Tasos @ NIK THE GR 14/02/2011 17:36:39

      Επιπλέον αν ακούσεις π.χ. Flash στον Τσιτούνα βγαίνουν κάτι γεροντάκια και λένε: "Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ" και μετά ψιλοκράζουν την κυβέρνηση για δευτερεύουσες αδυναμίες.
      Πώς να ψηφίσει Σαμαρά αυτός ο παππούς?
      Και που βάζεις τους σαραντα-πενηντάχρονους σήμερα πρώην αφισοκολλητές του ΠΑΣΟΚ? Μπορεί να σου ψηφίσουν ποτέ τον Σαμαρά?

      Με συνολική απογοήτευση
      Τάσος

      • Misha avatar
        Misha @ Tasos 14/02/2011 19:16:11

        Μην ακούς Φλας. Πρόκειται για παραδοσιακό εκκολαπτήριο μικρών πράσινων γκεμπελισκων με πρώτο και ανυπερβλητο διδάξαντα τον Κακαουνάκη, κι από πίσω Στάη, Μακρή, Λυριτζο-οικονόμου, Κοκορίκος, Παπαναγιώτου... Τελευταίο αστεράκι του συστήματος ο Τσιτούνας, της σχολής Κακαουνάκη διπλα στον οποίο μαθήτευσε.

  3. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 14/02/2011 17:25:38

    Συμφωνώ απόλυτα πως όσα και αν μας χαρίσουν, ξανά θα βρεθούμε στην ίδια θέση. Ελπίζω ο Σαμαράς να είναι έτσι όπως περιγράφεται, αν και παραμένω δύσπιστος μετά από τόσα χρόνια που έχω δει να εμφανίζονται ο ένας μετά τον άλλο νέοι σωτήρες από τα κόμματα εξουσίας. Πιστεύω πάντως ότι αν δεν βρεθεί τρόπος να ελέγχονται όλοι, μαζί και ο Σαμαράς, από εμάς τους ίδιους, ελάχιστα πράγματα θα αλλάξουν. Αν προλάβουμε βέβαια.

  4. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2011 17:33:23

    Περιέγραψες Φαήλε το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
    Αυτό που οφείλουμε σαν Έλληνες να γκρεμίσουμε.

  5. Rote Phane avatar
    Rote Phane 14/02/2011 17:33:51

    Βασικα θα συμφωνησω, ομως εχω μια ενσταση: ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΧΙ, και μαλλιστα ξεκαθαρο οχι.
    Βεβαια απο ολοτελα καλη κι΄η Παναγιωταινα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Rote Phane 14/02/2011 19:53:34

      Αν ερμηνεύω σωστά το επαναστατικό προσωνύμιο σου, η σημαία γερμανιστί είναι Fahne.
      Συμφωνώ, κι άλλοι λένε όχι αλλά απλώς λένε όχι. Συνολικό σχέδιο για να βγει η χώρα από το λούκι έχει μόνο ο Αντώνης. Οι άλλοι λένε έξω η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, κλπ, έξω όλοι και να πάμε στο άγνωστο για βρούβες.
      Να στο πω με μια φράση: ο Αντώνης και λέει τα ΟΧΙ που πρέπει και δίνει αστικοδημοκρατική διέξοδο.

      • Εκηβόλος avatar
        Εκηβόλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/02/2011 02:02:49

        To θέμα όμως είναι ότι ο περιορισμός της εθνικής κυριαρχίας και το πάρτυ των Μπομπολαίων μόνο αστικοδημοκρατική απάντηση δε θέλουν.Εδώ ή θα επιβιώσουμε ή θα μας θάψουν μετά τιμών.Η απάντηση πρέπει να είναι ασύμμετρη και ριζοσπαστική.

  6. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 14/02/2011 17:38:52

    Ωστόσο, κι εδώ επιμένω, η ΝΔ ακολουθεί αλλοπρόσαλη τακτική: εκεί όπου πρέπει να χτυπήσει λυσσωδώς το ΠΑΣΟΚ είναι αναιμική κι εκέι όπου πρέπει να αφουγκραστεί την ανησυχία του "αληθινοιύ νοικοκυραίου πατριώτη", της πηγαίας αυτής δύναμης που μπορεί να αναστήσει την χώρα, κάνει αντιπολίτευση τύπου ΣΥΡΙΖΑ.
    Και εξηγώ: η ΝΔ θα έπρεπε καθημερινά-και εννοώ καθημερινά-να καρφώνει ονομαστικά συγκεκριμένους εκδότες, επιχειρηματίες και δημοσιογράφους για υπόγεια διασύνδεση με το ΠΑΣΟΚ. Αντίστοιχα όμως δεν θα έπρεπε να στοιχίζεται πίσω από κάθε ακτιβισμό της ψευδεπίγραφης αριστεράς μόνο και μόνο επειδή υπάρχει αντιμνημονιακή συμφωανία. Άλλωστε τόσο τα ελατήρια, όσο και η στόχευση είναι εντελώς διαφοερετική. Για παράδειγμα, η ΝΔ θα έπρεπε να έχει το θέμα "Δεν πληρώνω" διόδια σε συγκεκριμένους δρόμους πολύ ψηλά στην ατζέντα της. Αντίθετα όμως θα έπρεπε να έχει καταδικάσει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το κίνημα "Δεν πληρώνω" εισιτήριο στα ΜΜΜ. Πρόκειται γαι δύο τελείως διαφορετικές καταστάσεις: στην μεν πρώτη, οι αρνούμενοι να πληρώσουν διόδια στην ουσία δεν χρηματοδοτούν την επόμενη πλαστική της Τρέμη και αντιδρούν στον αποκλεισμό του τόπου τους από τις μπάρες του Μπόμπολα. Στη δε δεύτερη, πρόκειται για τυπική μαγκιά κουτσαβάκικου-συριζέικου τύπου που στρέφεται ευθέως εναντίον της δημόσιας περιουσίας.
    Η ΝΔ πρέπει να δείξει ότι καταλαβαίνει πως όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια. Γιατί τα μάτια του "αληθινού νοικοκυραίου πατριώτη" έχουν δει πολλά τα τελευταία 30 χρόνια και ξέρει να ξεχωρίζει τα σύκα από τη σκάφη. Η ΝΔ οφείλει να δέιξει ότι πλέον και αυτή ξέρει να ξεχωρίζει τα σύκα από τη σκάφη.

    • Misha avatar
      Misha @ Αστραπόγιαννος 14/02/2011 17:46:12

      Αστραπόγιαννε

      Το «Δεν πληρωνω» στα ΜΜΜ σημαίνει ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ, όχι αρνουμαι να καταβάλλω αντίτιμο υπό οιεσδήποτε συνθήκες.

      Δεν έχει νόημα η αναπαραγωγή των ψευτοεπιχειρηματων Ρέππα , που επιχειρεί να συκοφαντησει το κινημα πολτικής ανυπακοης που γιγαντωνεται.

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Misha 14/02/2011 17:52:43

        Γνωρίζεις πολύ καλά ότι το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ είναι απλά η πρόφαση για να δικαιολογηθεί το μπάχαλο. Όπως γενικά αυτού του είδους ο εσμός επαναστατών του Ψυχικού, χρησιμοποιεί διάφορες απίθανες προφάσεις για να νομιμοποιήσει-νομίζει-τα μπάχαλά του.

        Και έστω σαν υπόθεση εργασίας να δεχτώ την επιχειρηματολογία σου. Εξήγησε μου σε παρακαλώ, αν είναι έτσι όπως τα λες για δεν αρκούνται στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ αλλά πλέον προχωρούν και σε σπασίματα ακυρωτικών μηχανημάτων; Αυτή η πράξη πέρα από την προφανή χρησιμότητα του μπάχαλου, σε ποια άλλη λογική υπακούει ή εμπίπτει;

        • Misha avatar
          Misha @ Αστραπόγιαννος 14/02/2011 18:13:26

          Kάνεις τεραστιο λαθος. Το κίνημα ανυπακοής στις ληστρικές αυξήσεις ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη , όπου οι «νοικοκυραίοι» του ΟΑΣΘ ανέβασαν ετσιθελικά κατά 80% τις τιμές.

          Στην Αθηνα δεν ειχε εκδηλωθεί παρόμοιας ευρυτητας κίνηση μέχρις ότου ο σοσιαλήσταρχος υποτακτικός του ΔΝΤ , Ρέππας, ανακοίνωσε τρελές και αδιανόητες αυξήσεις.

          Οσοι ξεκίνησαν την προσπαθεια ήσαν σαφεις εξ αρχής: να επιστρέψει η τιμη στο 1 ευρω (θεσπισμένο από τον Λιάπη , τον συνταξιδιωτη Χριστοφοράκου και Τσίμα, και με δεσμεύσεις για πολυετή διατηρηση της ίδια τιμής) και μειωμένες τιμές για ευαισθητες ομάδες.

          Τα μηχανήματα καταστρέφονται ΔΙΚΑΙΩΣ εφοσον εξυπηρετούν τις κατοχικές πολιτικές εξαθλίωσης, στο πλαίσιο της ενθάρρυνσης του κόσμου. Όπως δικαίως καιγονται τα μπατσικά στην Κερατέα.
          Όσοι παραπονιούνται για 50-100 σπασμένα μηχανηματάκια ξέρουν πού μένει ο επί χρόνια ΓΓ του Υπ.Συμβουλίου και Υπ.Μεταφορών , εξοχώτατος κ. Αναστάσιος Μαντέλης του Χαραλάμπους.
          Ας απευθυνθούν εκεί για τα σπασμένα.

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Misha 15/02/2011 16:52:30

            Συμφωνω απολυτα Μισα....

        • butcher avatar
          butcher @ Αστραπόγιαννος 14/02/2011 18:19:11

          Νομιζω οτι η Ν.Δ πρεπει να αφησει το κινημα ,η ενεργεια τελος παντων ,των πολιτων "Δεν Πληρωνω" να εξελιχθει και να γινει ακομα πιο ηχηρη και πιο βιαιη ...
          Για να καλυπτει τις .."ανησυχιες" του καθε "αστραπογιαννου" ας πεταει καπου καπου οτι "δεν συμφωνει με την καταστροφη των ακυρωτικων μηχανηματων",("δημοσιας περιουσιας ναχει και σασπενς") αλλα με καθε τροπο να σιγονταρει το κινημα "Δεν Πληρωνω"..

          Ισως δεν εχει καταλαβει ο "αστραπογιαννος" οτι εχουμε μια .."κυβερνηση" αλιτηριων υποτακτικων ,δουλικων ,υπαλληλων και του ΔοΝηΤη αλλα και των ντοπιων "μπομπολαδων και σια"..

          Το κινημα "Δεν πληρωνω" πολεμαει αυτον τον/τους εχθρους (κυριολεκτικα)..
          ΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ το εισιτηριο .
          Αλλα ΑΡΝΕΙΤΑΙ να πληρωσει αυξηση 50% στα ΜΜΜ,την στιγμη που εχει περικοπες μισθων,επιδοματων κλπ κλπ και αυξηση ΦΠΑ και διπλασιασμο των τιμων στα τροφιμα,καυσιμα ,τσιγαρα κλπ κλπ..

          Απλα ειναι. Τι δεν καταλαβαινει ο "αστραπογιαννος"??

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ butcher 14/02/2011 21:27:25

            Oτι εγω που πιστευω στο ελληνικο κρατος ακομη και οταν κυβερνα το ΠΑΣΟΚ εχω δικαιωμα να πληρωνω το εισιτηριο μου και δεν εχεις εσυ περα απο τη δικη σου παρανομια να με αναγκαζεις και μενα να μη πληρωνω σπαζοντας τα ακυρωτικα μηχανηματα.

          • butcher avatar
            butcher @ ψυχραιμια 14/02/2011 21:35:25

            Τα ακυρωτικα μηχανηματα .."ακυρωνουν" το εισιτηριο αλλα υπαρχουν ΜΟΝΟΝ για να σου δινουν .."αποδειξη" οτι το ακυρωσες.

            Δηλαδη αν σου το ζητησει καποιος ελεγκτης του το δειχνεις και εισαι οκ.

            Αλλα ακυρο γινεται και οταν το καψεις ,το σχισεις το φας η το κανεις λουκουμα..

            Κατι αλλο που δεν καταλαβαινεις??

            Και πιστεψε με καταβαλλω υπερανθρωπη προσπαθεια να κρατησω την ψυχραιμια μου.

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ butcher 15/02/2011 11:31:39

            Επειδή βλέπω μια "επαναστατική" ακύρωση (με την ψυχολογική χροιά του όρου ακύρωση), μια επαναστατική στέρηση και μια διάθεση για κάψιμο "μπατσικών", σπασίματα και λοιπές "επαναστατικές" αναζητήσεις, θα ήθελα να ενημερώσω τους συνομιλητές που ονειρεύονται νέους Δεκέμβρηδες για δύο πράγματα, ένα καλό και ένα κακό.

            Ας ξεκινήσω με το κακό (γι' αυτούς). Το ότι η ΝΔ λέει όχι στο Μνημόνιο μην το παίρνετε στραβά. Η ΝΔ είναι και θα παραμείνει επί Σαμαρά ένα αστικό, πατριωτικό και λαϊκό κόμμα. Συνεπώς μην ξύνεστε στη γκλίτσα του τσοπάνη και μην ονειρέυστε Χριστιανίες.
            Το καλό τώρα (πάλι γι' αυτούς). Μια πολύ καλή μου φίλη είναι τραπεζική υπάλληλος και μάλιστα μετά από πολλές προσπάθειες πρόσφατα έμεινε έγκυος. Θέλετε να σας δώσω τη διεύθυνση της δουλειάς της να την κάψετε ζωντανή μαζί με το αγέννητο παιδί της, έτσι για να γουστάρετε επανάσταση;

  7. rs avatar
    rs 14/02/2011 17:41:57

    Και πώς εξηγείτε την "μούγκα" όλων αυτών που ενσκύπτουν τελευταίως με λύσεις και "μαντζούνια" όταν "ξέσκιζαν" το κράτος οι δύο διεκδικητές της εξουσίας;
    Και καλά στο ΠΑΣΟΚ είναι φάβλοι είναι "έτσι" είναι "γιουβέτσι".
    Οι καλοί άνθρωποι οι πατριώτες που υπήρχαν στην ΝΔ γιατί λούφαζαν;
    Γιατί δεν βγήκε π.χ. ο Δήμας να κράξει τον Καραμανλή όταν γινόταν το Βατοπέδι.
    Είπε o Σαμαράς παραιτούμαι για την Siemens, δεν θέλω να κουβαλώ την "ρετσινιά"; Με ποιά κρητήρια συνέχιζαν να δανείζοντε και που βασίζονταν; Ο Σπηλιοτόπουλος έβλεπε κανένα"μύθο" στην Ελλάδα;
    Η υποκρισία περίσεψε και .... "ευτυχώς" που ο Βαρθολομαίος (έτσι δεν τον ΄λέγαν τον ταμία της ΝΔ;) δεν ζεί!
    Αφήστε τις "ατάκες" και τον "θεατρικό λόγο" στο σωτήρα μας τον Λάκη!
    Εδώ θέλει ξεκάθαρες θέσεις και όχι να κραδένουμε τα φυλλάδια (Σταϊκούρας) ¨Σας τάπαμε, σας τάπεπαμε"

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ rs 14/02/2011 21:29:18

      Δεν υπηρξε κανενα σκανδαλο Βατοπεδιου.Το σκανδαλο Siemens ηταν πασοκικο.
      Ο νεος δανεισμος ειναι αναποφευκτος για να πληρωθουν οι παλιοι τοκοι.

      • rs avatar
        rs @ ψυχραιμια 15/02/2011 09:08:00

        Και μετά ξύπνησες!!

  8. A.M. avatar
    A.M. 14/02/2011 17:50:50

    Συμφωνώ.
    Απόλυτα.

    Τα ερωτήματα:
    Πως;
    Ποιός;

    Πώς μπορούμε να ξερριζώσουμε αυτήν την νοοτροπία που οι ρίζες της έχουν φτάσει μέχρι τα έγκατα της ελληνικής κοινωνίας;
    Πώς μπορούμε να εξαφανίσουμε όλη αυτήν την φάρα της αρπαχτής, της μίζας, της απάτης, του λαδώματος και της κλοπής του κόπου του κάθε έντιμου έλληνα;
    (έχω μια ιδέα βέβαια αλλά δεν την γράφω επειδή είναι .. αντισυνταγματική)

    Ποιός θα τολμήσει;
    Ποιός θα νικήσει τολμώντας;;;

    Εδώ σε θέλω μάγκα μου!
    Και αν σε δω θα σε παραδεχτώ.

    • rs avatar
      rs @ A.M. 14/02/2011 18:01:41

      Πως τραγουδούσε παλιά ο Νταλάρας.....(φτού πιπερι!!)
      "Εγώ είμαι ενάς τραγουδιστής...."
      Ο καθένας όπου τάχθηκε!
      Δεν είμαι πολιτικός.Ψηφίζω μόνο και μάλιστα αρνούμαι το "άκυρο" και το "λευκό"
      'Διαβουλέυομαι" (όλες πλέον οι λέξεις έχουν χάσει το νόημα) μόνο!
      Κάποιοι που θέλουν να λέγονται "μεγαλοστόμως" πολιτικοί άς μας πείσουν.
      Να μας πείσουν όμως! όχι να τους ψηφίσουμε επειδή είναι "καλά παιδιά και κομψοί"
      Μία πρόταση που είχα ξανακάνει και παλιά ! Να γνωστοποιήσουν τα κόματα απο τπου αντλούν "πόρους" και μέσα απ΄αυτήν την διαδικασία να επέλθει επιτέλους κάθαρση!
      Τώρα για ανάπτυξη..... Βράσε ρίζι!
      Το "λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ' αγόριμου " λάσπωσε!
      Παραγωγή, παραγωγή, παραγωγή!
      Και άνευ τούτου ουδεν!

      • A.M. avatar
        A.M. @ rs 14/02/2011 21:08:34

        Συμφωνώ.
        Όπως κατ' επανάληψιν έχω γράψει:
        Όχι άλλα λόγια! πήξαμε.
        Έργα!
        Δράσεις!
        Αποτελέσματα!

        Να τα δούμε Αντώνη.
        Το θέλουμε πολύ να τα δούμε.

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ 67 avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 67 14/02/2011 18:20:11

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΦΑΙΛΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟ 5:38. ΔΕ ΒΛΕΠΩ Η ΝΔ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ. ME ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ Η ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΚΡΗ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ.ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΚΩΤΟΣΤΡΕΣ??? ΚΑΛΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΑ ΜΜΜ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ????ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ??ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ??ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ Τ’ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!!!!!!!!!

    • Misha avatar
      Misha @ ΓΙΑΝΝΗΣ 67 14/02/2011 20:34:01

      Πληρωνεις για τα ΜΜΜ στην Αθηνα, όσο πληρωνουμε κι εμείς που μένουμε στο λεκανοπεδιο, τις δικές σας γεωργικές αποζημιώσεις,οταν πεφτει χαλάζι , φυσάει λίβας , έχει ανομβρία ή ενσκύπτει δάκος.
      Το αλληλοφάγωμα των ΔΥ με τους ΙΥ, των ασθενών με τους γιατρούς, των επιβατων με τους απεργους στα ΜΜΜ, των εμπορων με τους φορρτηγατζήδες κ.ο.κ μάς πάει κατευθείαν στο αφοδευτήριο του ΔΝΤ και της ιστορίας...
      Όσοι αντιστεκόμαστε στη ΧΟΥΝΤΑ εν Αθηναις, το κάνουμε και για την πάρτη σας, για να μην έχει το θρασος ο κάθε τυχάρπαστος Ρέππας να έρθει να σας πεί να πληρώνετε διόδια για να πατε από το σπίτι στο χωράφι σας και τουμπαλιν.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ 67 avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ 67 @ Misha 15/02/2011 13:11:35

        ΑΓΑΠΗΤΕ MISHA ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΟΥ ΟΜΩΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ Ν' ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥΣ.

  10. Βαγγέλης Κ. avatar
    Βαγγέλης Κ. 14/02/2011 18:27:20

    Το πρόβλημα είναι ένα: η άρρωστη νοοτροπία μας. Το μεγαλύτερο έγκλημα των πολιτικών, είναι αντί να προσπαθήσουν να μας κάνουν πολίτες, βασίστηκαν σε αυτή για να κάνουν καριέρα.
    Πρέπει να μάθουμε, να είμαστε επιφυλακτικοί όταν μας χαϊδεύουν, και να έχουμε τα αυτιά μας ανοικτά, όταν μας μαλώνουν.
    Αλήθεια, υπάρχουν πολιτικοί που αγαπούν τόσο το λαό ώστε να μην τον κολακεύουν;

  11. Αυτός ο άνθρωπος αυτός avatar
    Αυτός ο άνθρωπος αυτός 14/02/2011 18:43:03

    Οι Σκοπιανοί προκαλούν στο google earth
    http://greekmindgarage.blogspot.com/2011/02/google-earth.html

  12. sirmar avatar
    sirmar 14/02/2011 18:45:52

    Έχουμε και εμείς νέους που μπορούν να σχεδιάσουν το μέλλον Αλλά υπάρχουν τα τόσα πολλά ξεκο@ια που δεν γίνετε να χάσουν τη μάσα Και δεν εννοώ της κεφάλες και τους μεγαλοκαρχαρίες επιχειρηματίες που μας πίνουν το αίμα
    Ωραία αυτός ο γατοκέφαλος ο ΓΑΠ δεν έχει συμβούλους που τους πληρώνει αδρά
    Για να πίνουν καφέ και να λένε της Μαλακιές
    Ωραία να πουλήσουμε Ποιος Μαλακας θα έρθει στην Αθηνά με τόσους μετανάστες να τον φάνε. Το μόνο που θα να κάνει να πάει βόλτα με τους μπράβους όπως όταν βγαίναμε το βραδύ στη Βραζιλία είχαμε και τους μπράβους.
    Έτσι δεν βγαίνουν αυτοί που περιγράφεις και περιμένουν να πάρουν τα πακέτα.
    Και σχεδιάζουν πως θα τα φάνε όταν ευρίσκονται στη Μύκονο και όπου αλλού συγκεντρώνονται.
    Εδώ είναι ολόκληρο σύστημα πώς δουλεύουν οι Μηχανές και όχι η μηχανή.
    Ο Αντώνης πρέπει να βγει και να πη ότι Κυρία ΤΡΟΙΚΑ κόψτε τις μαλακίες
    Και θέλουμε εργοστάσια δια ανάπτυξη το μεροκάματο είναι 17 ευρώ.
    Βαλε μέσα μισούς έλληνες και μισούς μετανάστες που γυρίζουν δεξιά και αριστερά και κάνε παραγωγοί.
    Οι Έλληνες να το Χωνέψουν να ψωνίζουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ Προϊόντα.
    Και ότι Όποιος έκλεψε θα πάει Μέσα ακόμη και δική του άνθρωποι.

  13. GENERAL avatar
    GENERAL 14/02/2011 19:32:45

    Φαηλο ολοι οσοι ψηφισαν τον ΣΑΜΑΡΑ για ΑΡΧΗΓΟ της ΝΔ περιμενουν το κομμα να μετεξελιχθει σε ενα μοντερνο κομμα της λαικης δεξιας.Δεν μπορει να συνεχιζει να βασιζεται σε συσχετισμους, συμψηφισμους,και συμφωνιες.Δεν μπορει να κανει συρραφη προτασεων και πολιτικων ρευματων χωρις ιδεολογικο υποβαθρο.Δεν μπορει να διακηρυσει θεσεις και προτασεις που δεν οδηγουν πουθενα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει συγκεκριμενη ιδεολογια. Η ΝΔ πρεπει να στιρηχθει στις παραδοσιακες της αξιες και να μην συνθηκολογησει. Μονο ετσι θα γινει ο μαγνητης για νεους δημιουργικους και ανιδιοτελεις ανθρωπους οι οποιοι απαλαγμενοι απο ενοχες του παρελθοντος θα εξασφαλισουν την συνεχεια της ΝΔ.Διαφορετικα "στεγνωσαμε" και εμεις.

  14. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 14/02/2011 19:41:35

    φαηλε να μεταφερεις στον αντωνη,οτι υπαρχει και η λαικη δεξια,που τον πιστευει και ελπιζει οτι δεν θα τηρησει την υπογραφη,που εβαλε αυτη η κυβερνηση,η οποια δεν εχει καμια νομιμοτητα,την στιγμη που αλλα ειπε προεκλογικα και αλλα εκανε και ηξερε ποια ηταν η κατασταση.και επιτελους θα πρεπει να εφαρμοστει το αρθρο 120.4 του συνταγματος και κυριως να μην φυγουν απο την χωρα.

  15. kakofonix avatar
    kakofonix 14/02/2011 19:48:14

    Χίλια δίκια έχει ο Φαήλος, αλλά δε φαίνεται να εισακούεται.
    Την Κυριακή πάλι έβλεπα σε μια φυλλάδα εκείνον τον ανεκδιήγητο υπουργό του ολίγιστου, ξέρετε εκείνο το βουτυρόπαιδο που ξόδευε τα λεφτά μας στο Ντουμπάι και το Λονδίνο, να λέει τα δικά του.
    Βλέπεις αυτόν, βλέπεις τον Πάκη (μεγάλη μορφή), τον Βουλγαράκη έξω από τη φυλακή, τον ολίγιστο να διαρρέει χρησμούς, ακόμα και τον θλιβερό Παπαθανασίου να κυκλοφορεί βιβλίο,
    τους βλέπεις όλους αυτούς και θες να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ.
    Ο Σαμαράς έχει ιστορική ευκαιρία να αναμορφώσει τη χώρα και αναλώνεται σε μεσαιοχωρίτικα παιχνίδια διαπλοκής με ξοφλημένους πολιτικούς και ισορροπημένη γλώσσα.
    Τι να τον κάνουμε ακόμα έναν πρόθυμο απολογητή του μνημονίου; Μήπως επειδή θα παζαρέψει καλύτερα με τους Τρώες; Ε, και;
    Θέλουμε πίσω το σύνταγμα, την αξιοπρέπειά μας και την κυριαρχία μας.
    Επιπλέον, περιγράψατε θαυμάσια στο άρθρο σας (ως συνήθως) το σύστημα ΠΑΣΟΚ, αλλά και οι μνήμες από τους προηγούμενους είναι πολύ νωπές.
    Και δυστυχώς το κόμμα κάθε μέρα εκτίθεται σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις με ανέμπνευστους ντιντήδες που αναμασούν την ίδια ξύλινη, παλαιοκομματική προπαγάνδα.
    Το παρελθόν είναι πολύ βαρύ και δεν ξεπλένεται εύκολα. Όταν πήρατε θέση για το ''δεν πληρώνω'' υπέρ της δήθεν νομιμότητας και της δήθεν τάξης, το μυαλό όλων δεν πήγε στις υποτίθεται παραδοσιακές αρχές ενός συντηρητικού δεξιού κόμματος, αλλά στο ότι δεν θέλατε να στενοχωρήσετε τον εθνικό εργολάβο. Ήρθαν μνήμες από Σουφλιά και από συμβάσεις παραχώρησης.
    Πού είναι η ζωντάνια του κόμματος; Γιατί θα πρέπει οι ακτιβιστές να είναι προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ; Μπήκε στην κατάψυξη το κόμμα; Γιατί σε συνθήκες κατάλυσης του συντάγματος και απώλειας κυριαρχίας δεν είμαστε όλοι στους δρόμους; Γιατί δεν προτείνει ο Σαμαράς ένα έξυπνο κίνημα ανυπακοής; Μήπως περιμένετε το φρούτο να πέσει;
    Η επικαιρότητα διψάει για (δύσκολες) απαντήσεις.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ kakofonix 14/02/2011 22:04:30

      Κακοφωνίξ, απόλυτα σωστή η κριτική σου. Ο Φαήλος και οι υπόλοιποι στο περιβάλλον του Σαμαρά πρέπει να διώξουν το κατακάθι της ΝΔ. Ο Σαμαράς έχει τη λαϊκή βάση, τον πιστεύουν και πασόκοι και αριστεροί. Όμως σε ποιον θα λείψει Σπηλιωτόπουλος, Παυλόπουλος και λοιποί εκπρόσωποι του εαυτού τους? Εδώ, ολόκληρη Μπακογιάννη με προσβάσεις σε μέσα και οικογενειοκρατία δεν φαίνεται ικανή να μπει στη βουλή.. Τί τους φοβάστε? Στον Πολιτικό Κιάδα όλοι τους.. Φτάνουν οι γκρι λύσεις.. Ασπρόμαυρες αποφάσεις..ή με τους φαύλους ή χωρίς..η ΝΔ του Σαμαρά είναι αλήθεια ανανεωμένη?..
      Μακάρι να είναι..για το καλό όλων μας..

  16. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 14/02/2011 19:58:37

    Τα είπες, ως συνήθως, σωστά, αγαπητέ Φαήλο. Μόνο που, το ίδιο το σύστημα έχει στηθεί, ακριβώς από αυτούς που στηλιτεύεις, για να τους διαιωνίζει. Και δεν αλλάζει με λόγια. Και ας καταλάβει, επιτέλους, ο Ορέστιος ότι, από τη στιγμή, που η ΝΔ του Κωστάκη του Μικρού αγκάλιασε ενθουσιωδώς το "σύστημα ΠΑΣΟΚ", έπαψαν οι αποκλειστικότητες και έγινε "Σύστημα της Μεταπολίτευσης". Η ευκαιρία για διακριτές συμπεριφορές χάθηκε το 2004.
    Δεν μας λένε τίποτα ευφυές οι Τρεις Καμπαλέρος. Οποιοσδήποτε πτυχιούχος οικονομικών σπουδών τα ίδια θα έκανε, σαν υπάλληλος και για λογαριασμό των ίδιων συμφερόντων. Αλλά εμείς δεν αφήσαμε κανέναν να χαλιναγωγήσει την πάντα καταστροφική "Πολιτική Βούληση", 35 χρόνια τώρα. Η κάθε αρλούμπα των "αρμοδίων υπουργών" δεν ήταν επιστημονικό τους αποκύημα, για να το πούμε "ανικανότητα", αλλά εξάμβλωμα που υπηρετούσε πάντα μιά αντίστοιχη κομματική σκοπιμότητα, δικής τους εμπνεύσεως ή έξωθεν εντεταλμένη, και ιλιγγιωδώς ανεύθυνη, αν σκεφτεί κανείς το πρόβλημα, που δημιουργούσε. Και θα έπρεπε να μιλάμε για εγκλήματα. Οι ακέραιοι και ικανοί είναι πάντα διαθέσιμοι. Αυτοί που περιγράφεις όμως, δεν θα τους αφήσουν ΠΟΤΕ να εμπλακούν.
    Δεν μπορώ να εκφέρω συνολική πρόταση, που δεν θα με καταχωρούσε άμεσα στους "κακούς" βάσει της κείμενης συμβατικής σοφίας. Ας πούμε ότι, η επαναφορά της ποινικής ευθύνης στους Πολιτικούς θα είναι ένα πρώτο βήμα. Η ανεξαρτοποίηση των δικαστικών από τα κόμματα, ένα δεύτερο. Η απλοποίηση των Φορολογικών διατάξεων και το κλείσιμο των παραθύρων τους (αυτό που ζητάει ο Καμπαλέρο) ένα τρίτο.
    Η ΝΔ, οφείλει να δίνει ξεκάθαρες εναλλακτικές προτάσεις- σχολιασμούς σε ΚΑΘΕ κυβερνητική πρόταση/απόφαση, αν θέλει να θεωρηθεί κόμμα εξουσίας. Για την ώρα δείχνει να βολεύεται, αφήνοντας το ΠΑΣΟΚ με τις καυτές πατάτες και πετώντας αντιπολιτευτικές ατάκες. Όταν έρθει η ώρα, αυτό θα είναι το κύριο επιχείρημα του ΓΑΠ. ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ, γιατί αυτό υποψιάζεται ήδη ο μέσος ψηφοφόρος.
    Και, με τις πρόσφατες ενδοκομματικές ανακατατάξεις υπόψιν, ποιά ελπίδα ανέτειλε; Αυτοί που στηλιτεύεις δεν αποτελούν την σημερινή βιτρίνα της ΝΔ και των Νομαρχιακών της;
    ΥΓ. Διασκέδασα και με το σατιρικό ύφος του άρθρου. Έχεις χάρισμα!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΗΛΕΑΣ 15/02/2011 01:47:47

      Τί σχέση έχω με τον ΚΚ?
      Αν είχα γιαούρτι μαζί μου θα τον γιαούρτωνα την Παρασκευή, μια και βρεθήκαμε πολύ κοντά.

  17. petros avatar
    petros 14/02/2011 20:11:10

    Ρε Φαήλο σε παρακολουθώ κάμποσο διάστημα και κάθε φορά λέω αυτός είναι. Τέτοιους θέλουμε. Μέχρι που αρχίζεις για τον Αντώνη (που υποστήριξα και εγώ σαν τρελλός στην εκλογή του) και μου τα χαλάς. Τι έχει δείξει ο Αντώνης τόσο καιρό. Που είναι τα ....τέτοια του. Με ποιούς θα αλλάξει την Ελλάδα με τον Παυλόπουλο (που όποτε βγαίνει στα δελτία ντρέπομαι), τον Πανάρα με το μαλλάκι, τον Μακρόπουλο, τη Βόζενμπεργκ ή την Πιπιλή. Κι αυτά στα λέει ένας που προσπαθούσε να μαζέψει κόσμο στην υπο σύσταση ΟΝΝΕΔ τον Αύγουστο του ΄74 (μεταξύ άλλων και κάποιον που ήταν από τότε κουρασμένος και δεν ενδιαφέρθηκε), αλλά άστα αυτά . Τώρα τι γίνεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ petros 15/02/2011 01:19:59

      Δουλεύει με αυτούς που έχει, μοιράζει σε όλους παιχνίδι και κρατά ανόθευτη την γραμμή του, ιδεολογικοποιώντας, επιτέλους, τα πράγματα. Θα κερδίσουν όλες οι νεανικές σου ελπίδες.

  18. thanasis avatar
    thanasis 14/02/2011 20:12:44

    θα ψηφιση διοτι μετα την εθελοδουλη θεση του πεσοκ
    [πανελληνιο εθνικο σοσιαλιστικο κινημα] υπαρχει καποιος
    που πασχιζει να μεινη η ελλαδα στους ελληνες

  19. thanasis avatar
    thanasis 14/02/2011 20:14:17

    ο σαμαρας ειναι η τελευταια μας ελπιδα να γλυτωσουμε
    απο τους δυναστες αν αποτυχει και αυτος κλαφτα χαραλαμπε

  20. butcher avatar
    butcher 14/02/2011 20:47:24

    Ναι που να παρει ο διαολος..
    Βλεπω τωρα καποιον Σταματη της Ν.Δ να τον γελοιοποιουν στο ΜΕΓΚΑ.
    Σσσστ ..
    Δεν μπορουν ,δεν εχουν ικανοτητα ε! τι θελουν και πανε στο ΜΕΓΚΑ??

    Ποιος συμπαθης μου φανταζει εκεινος ο ροβλιας..
    αει σιχτρι πια...

  21. Rote Phane avatar
    Rote Phane 14/02/2011 20:56:22

    Φαηλε!
    Η σημαια στα Γερμανικα λεγεται οντως Fahne.
    To ΤΗΓΑΝΙ λεγεται PHANE!
    Λοιπον το Κοκκινο Τηγανι.
    Alles klar Genosse?

    • butcher avatar
      butcher @ Rote Phane 14/02/2011 21:28:12

      Το τηγανι λεγεται PFANNE Analphabet
      rot pfanne red pan κοκκινο τηγανι

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ butcher 15/02/2011 10:10:14

        Τι είναι Phane? Από την εγκυκλοπαίδεια των τεράτων:


        Phane

        Phanes can manipulate time, which they use to sow chaos among mortals. Occasionally they form pacts with powerful beings that share their destructive propensities. Consisting of coalescent mist, this creature has the lower body of a hunting cat and the torso, arms, and head of a humanoid. The air ripples around the creature, and though it moves with feline grace, it seems as though it can barely hold itself together.

        Phane Tactics
        A phane uses its great speed to stay out of range of opponents while targeting them with wizening ray. If forced into close combat, a phane uses either its temporal touch or wizening tempest to slow or stun enemies so it can withdraw safely and attack from a distance.

        Phane Lore
        A character knows the following information with a successful Religion check. DC 25: Phanes are native to the Astral Sea, but they are found throughout the cosmos, walking the space between moments, ever on the hunt for prey.

        Encounter Groups
        Phanes aren’t choosy about their allies. Legend tells of them working with sorrowsworn, nightwalkers, powerful demons and devils, and mighty fey.

    • sawas avatar
      sawas @ Rote Phane 14/02/2011 21:29:12

      στο ορθό: Pfanne

      h**p://www.gigapoint.de/media/images/pfanne-induktion-ssw-24.jpg

      μήπως εννοείς κάτι σαν: τηγανιτή σημαία?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Rote Phane 14/02/2011 21:52:48

      Χαχαχαχαχα! Ούτε καν πήγε το μυαλό μου. Σωστό! Είσαι ωραίος. Άλλωστε ένα τηγάνι είναι πιο χρήσιμο από μια κόκκινη σημαία. Alles klar Kamarad!

  22. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 14/02/2011 21:15:53

    Γι' αυτό το 25ετές πλάνο των Βρετανών περί παραγωγής τροφής, υπάρχει κάποιος σύνδεσμος; Δεν βλέπω κάτι συγκεκριμένο στο επίσημο πρόγραμμα της κυβέρνησης.

    http://webarchive.nationalarchives.gov.uk/20100526084809/http://programmeforgovernment.hmg.gov.uk/environment-food-and-rural-affairs/

  23. lampros avatar
    lampros 14/02/2011 21:18:53

    Έλα ρε Στέφανε...

    Το Μάνος είναι επώνυμο ε;

    • Μάνος avatar
      Μάνος @ lampros 14/02/2011 22:19:49

      Όχι ακριβώς... Είναι όμως άξιο απορίας πως η παράταξη που θα έπρεπε να είναι η πιο φιλελεύθερη εγκλωβίζεται στον εθνικοπατριωτικό και διχαστικό λόγο του κ. Κρανιδιώτη και των ομοίων του. Ανίκανος πρωθυπουργός ο Καραμανλής, αλλά με την άκρα δεξιά ούτε είχε ούτε δεχόταν πάρε-δώσε...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Μάνος 15/02/2011 10:34:48

        Συγγνώμη, έχεις μπερδέψει τον νεοφιλελευθερισμό με την παραδοσιακή δεξιά. Αν θες κόμμα στυλ Βέστερβέλλε, υπάρχει πλέον και στα καθ' ημάς. Λέγεται Δημοκρατική Συμμαχία. Αν θες ακόμα πιο hard νεοφιλελεύθερο-ελευθεριακό - οι γνωστοί Li-Li, Libéraux-Libértins της Γαλλίας -, υπάρχει η Δράση του Μάνου και του Βερέμη.
        Ορίστε, κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να ψηφίσει κάποιο κόμμα. Αλλά κάθε κόμμα έχει την ιδεολογία του. Αυτή η ιδεολογία που περιγράφεις δεν είναι ιδεολογία κεντροδεξιού κόμματος, σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Γι'αυτό υπάρχουν και τα φιλελεύθερα κόμματα, τα οποία δεν ανήκουν στην ομάδα του Λαϊκού Κόμματος.

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Μάνος 16/02/2011 15:28:28

        όποιος δεν γουστάρει, τα μπογαλάκια του και σπίτι του στην Άγκυρα.

  24. butcher avatar
    butcher 14/02/2011 21:53:33

    rote Fahne =κοκκινη σημαια

    http://translate.google.com/#de|el|rote%20fahne

  25. butcher avatar
    butcher 14/02/2011 21:57:32

    Πολυ αστειο ..Camerad
    rote Fahne =κοκκινη σημαια
    rot Pfanne=κοκκινο τηγανι..

    Ακους εκει κοκκινο τηγανι!! Ημαρτον .
    Τι ανωμαλιες εχει ο κοσμος!!

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:17:16

    Μ' αρέσει που χρησιμοποιείς τον όρο "εθνικοπατριωτικό" ως ...μομφή. Τέτοιο ρετάλι είσαι. Άκρα δεξιά; Όπως μπαίνεις στο γραφείο του Χριστοφοράκου ή όπως βγαίνεις;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:19:56

      Αλλού έβαλα το σχόλιο, αλλού μπήκε. Από τα συμφεραζόμενα θα καταλάβει ο ενδιαφερόμενος.

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:21:31

    Καλά, τώρα με πλήγωσες βρε μπαγάσα. Σνιφ...

  28. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:22:30

    Μ’ αρέσει που χρησιμοποιείς τον όρο “εθνικοπατριωτικό” ως …μομφή. Τέτοιο ρετάλι είσαι. Άκρα δεξιά; Όπως μπαίνεις στο γραφείο του Χριστοφοράκου ή όπως βγαίνεις;

    • Μάνος avatar
      Μάνος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:39:15

      Ο χαρακτηρισμός σας επιστρέφεται... Όταν έχετε συγκεκριμένα πράγματα να συζητήσετε για την κοινωνική δικαιοσύνη (φορολογικό, πράσινη ανάπτυξη, στήριξη στους άνεργους, δια βίου παιδεία, επιλογή στη δημόσια υγεία), τότε θα μπορούμε όλοι να τοποθετηθούμε. Μέχρι τότε, το δηλητήριό σας και ο διχαστικός σας λόγος θα θρέφουν μόνο τους ομοϊδεάτες σας...

      • Αντάμ Παπαντάμ avatar
        Αντάμ Παπαντάμ @ Μάνος 14/02/2011 23:46:20

        ΜΑΝΟ στούς ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ η στους ΡΙΡΙΔΕΣ ανήκεις;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάνος 15/02/2011 01:15:33

        Όχι αγοράκι, τίποτα δεν μου επιστρέφεις. Δικό σου είναι, για σέρνα, την μελαγχολική κυρία και όλα τα τσανάκια που ξεσκονίζουν τον ΓΑΠ και το Μνημόνιο 1, 2 κλπ. Εγώ τα τιμολόγια μου τα έχω όλα πληρωμένα με την δουλειά μου, με τον ιδρώτα μου. Γκέγκε; Δηλητήριο στο αίμα της Πατρίδας είναι τα φασιστοειδή καλολαδωμένα από την διαπλοκή εξαπτέρυγα. Εγώ γράφω γι' αληθινή ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη, αυτή για την οποία θα δουλέψει ο Αντώνης την οικογενειοκρατία και τα προϊόντα της. Τα καρκινώματα στην ράχη του Λαού είναι οι δούλοι και οι παραδουλεύτρες της διαπλοκής και τα παπαγαλάκια τους.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/02/2011 01:16:31

          ξεσκίζοντας την οικογενειοκρατία και τα προϊόντα της

        • Μάνος avatar
          Μάνος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/02/2011 03:06:30

          "Εγώ γράφω γι' αληθινή ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη, αυτή για την οποία θα δουλέψει ο Αντώνης την οικογενειοκρατία και τα προϊόντα της".

          Μάλιστα, πολύ ξεκάθαρο και συγκεκριμένο. Σα να λέμε: θα κάνουμε κάθετι καλό και θα εξορκίσουμε κάθετί κακό, με μπροστάρη τον Αντώνη μας. Το υπόλοιπο της απάντησής σας θα το ζήλευε και ο ντε Νίρο στον 'Ταξιτζή'...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάνος 15/02/2011 12:51:09

            Είσαι και σινεφίλ, σύντεκνε;

          • Γιάννης Σ. avatar
            Γιάννης Σ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/02/2011 15:09:40

            Φαήλο, ρώτησα και παραπάνω αλλά μάλλον δεν το είδες. Έχεις κάποιο σύνδεσμο για το 25ετές πλάνο της Βρετανίας περί αυτάρκειας στα τρόφιμα;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Σ. 15/02/2011 23:08:40

            Γιάννη Σ., τo είχε μνημονεύσει σε σχόλιο του πάνω σε κείμενο μου άλλος φίλος, εδώ στο antinews. Θα ψάξω να το βρω και θα το αναρτήσω.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάνος 15/02/2011 01:21:59

        Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά.

  29. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/02/2011 23:23:52

    Υπάρχουν, να φανταστείς, κι αυτοί που θέλουν να τηγανίσουν τη σημαία!

  30. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 14/02/2011 23:43:34

    ΦΑΗΛΟ ,πράγματι συμφωνώ ότι μοναδική ελπίδα αυτή την στιγμή για την πατρίδα μας είναι ο ΣΑΜΑΡΑΣ .Αυτό που με λύπη μου διαπιστώνω, στον λαό δεν περνούν οι θέσεις ΣΑΜΑΡΑ και όταν περνά κάτι είναι παραποιημένο με αποτέλεσμα το συμπέρσμα να είναι ότι όλοι ίδιοι είναι .
    Εάν το 10% από αυτά που γράφονται εδώ είχε την δυνατότητα ο λαός να τα πληροφορηθεί τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά για τον ΣΑΜΑΡΑ.

  31. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 14/02/2011 23:55:27

    σωστό άρθρο, απλά συμφωνώ.

  32. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 15/02/2011 00:09:20

    Καλά, κ. Φαήλο, το σκέφτομαι να ψηφίσω Σαμαρά. Αλλά, δεν με έχει πείσει πλήρως. Λέει, ας πούμε, "θα αλλάξουμε το νόμο για την απόδοση ιθαγένειας και πολιτικών δικαιωμάτων", χωρίς να παρέχει περισσότερες πληροφορίες. Είμαι καχύποπτος. Για παράδειγμα, μεγάλα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μετανάστες και έχουν συνεπώς μειωμένο λειτουργικό κόστος, καρπώνονται την εκμετάλλευση των φυσικών πόρων, δεν διώκονται για τις πολεοδομικές παρανομίες και παραβάσεις τους και τρώνε το ψωμί των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Θα πολεμήσει ο Σαμαράς τέτοιες καταστάσεις; Αμφιβάλλω. Διαψεύστε με.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πελοπίδας 15/02/2011 01:18:07

      Θα σε διαψεύσει η επιτυχημένη και ριζοσπαστική διακυβέρνηση του, φίλε Πελοπίδα.
      Φιλικά

      • Πελοπίδας avatar
        Πελοπίδας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/02/2011 16:00:22

        Φαήλο, η απάντηση που μου έδωσες φαντάζει όπως το 'λεφτά υπάρχουν' του μαπετ σόου. Χωράει σαφήνεια και αξιοπιστία η πολιτική του Αντώνη Σαμαρά; Αν ναι, θέλω να τη δω .

  33. Έρεβος avatar
    Έρεβος 15/02/2011 00:58:10

    Για τον πατριωτικό χώρο δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική πλην Σαμαρά.
    Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει άλλο κόμμα εξουσίας χωρίς εθνομηδενιστικές ή εθνοκαπηλευτικές θέσεις εκτός από τη ΝΔ του Σαμαρά.

    Ή Σαμαράς ή εθνομηδενισμός και εθνοδιάλυση.

  34. karenin avatar
    karenin 15/02/2011 01:57:57

    Eπιτέλους κάτι άρχησε να κινείται στα πολιτικά πεπραγμένα. Στό Μέγα μετά την σφαλιάρα του Στάθη, σαν να συνέρχοντε σιγά σιγά και εδω ο Φαήλος στήνει την μεγάλη πατριωτική συμμαχία για τον Α. Σαμαρά. Τεράστιο ενδιαφέρων έχει το η ιδεολογική πλατφόρμα που ανοίγει την πολιτική
    γεωγραφία, χωρίς την παραμικρή αναφορά στην ΝΔ. Λογικά στο επόμενο άρθρο θα προσδιορίζει με μεγαλύτερη σαφήνεια το πολιτικό ακροατήριο του
    Α.Σαμαρα.

  35. I.M. avatar
    I.M. 15/02/2011 03:25:39

    Τελικά όταν αφήνεις κατά μέρος τα αντριλίκια, τα καουμποϋλίκια και τις κόντρα μαγκιές και επικεντρώνεις στα πολιτικά νοήματα που θέλεις να μεταδώσεις, δεν τα πας καθόλου άσχημα. Είναι το πρώτο σου κείμενο για το οποίο νιώθω κατά ένα μεγάλο βαθμό σύμφωνος. Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι.

  36. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/02/2011 10:28:34

    Αυτό που έμαθε το ΠΑΣΟΚ στους Έλληνες είναι ότι δεν υπάρχουν θεσμοί, μόνο ο λαός, ότι ο πιο πονηρός κερδίζει, ότι η τεμπελιά και η απάτη είναι μαγκιά. Επίσης, ότι είναι καλό να θες να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, επειδή εσύ δεν έχεις (το συναίσθημα του φθόνου προϋπήρχε φυσικά, από καταβολής κόσμους, βλ. Κάιν και Άβελ, αλλά το ΠΑΣΟΚ το καταξίωσε ιδεολογικά).
    Τώρα το ΠΑΣΟΚ έχει εμπλουτίσει το "εγκύκλιο πρόγραμμα" και μας μαθαίνει ότι δεν υπάρχει πατρίδα, το έθνος είναι μία "φαντασιακή κοινότητα" του 19ου αιώνα (θεωρία Γκέλνερ, που και ο ίδιος στο τέλος άτυπα την εγκατέλειψε) που τώρα καιρός είναι να πεταχτεί στα σκουπίδια και ότι ο μουσουλμάνος λάθρο είναι καλύτερος (δούλος) από τον Έλληνα και νομιμοποιείται με αρνητικό αριθμό ενσήμων, προτού ακόμα βρέξει το μυροβόλο ποδαράκι του στον Έβρο.

    Οπως καταλαβαίνεις Φαήλο, η χώρα αυτή χρειάζεται, πάνω από όλα, ανόρθωση από την ηθική και πνευματική παρακμή στην οποία έχει πέσει, μετά από τόσες δεκαετίες μηδενιστικής προπαγάνδας και καλλιέργειας μηδενιστικής υπερκαταναλωτικής νεοπλουτίστικης συμπεριφοράς. Με κάτι δήθεν μεγαλοαστούς, των οποίων ο παππούς, για να μην πω ο πατέρας, ήταν τζομπάνης. Πράγμα που δεν είναι μεμπτό, το μεμπτό είναι να "λησμονούν" αυτοί οι δήθεν μεγαλοαστοί τις κατσίκες που άρμεγε ο παππούς και να τις μπερδεύουν με τα πρόβατα.
    Από τη ΝΔ περιμένουμε μία πραγματική αναμορφωση της παιδείας. Αν δεν έχεις διαβάσει την "Διχασμός και Εξιλέωση. Περί της πολιτικής ηθικής των Ελλήνων" του Βασίλη Καραποστόλη, σε παρακαλώ διάβασέ το. Και σύστησέ το και στον Αντώνη Σαμαρά.
    Ως προς το πλάνο της Αγγλίας που γράφει για "επιστροφή στη γη", εδώ θα πρέπει η ΝΔ να μελετήσει σωστά και ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ μία αναδιάρθρωση της γεωργίας. Εκ βάθρων. Δεν είναι δυνατό να εισάγουμε αμύγδαλα από το εξωτερικό, μία χώρα με ιδανικό κλίμα για την παραγωγή αμυγδάλου, που δεν θέλει στο κάτω-κάτω ούτε πολύ νερό ούτε πολύ φροντίδα. Δεν είναι δυνατό να εισάγουμε τον μέγιστο όγκο της καταναλούμενης ποσότητας φασολιού, όταν έχουμε ιδανικό κλίμα για την καλλιέργεια της φασολιάς. Δεν είναι δυνατό να εξακολουθούν ακόμα στη Θεσσαλία να παράγουν το ΆΧΡΗΣΤΟ βαμβάκι.
    Αυτά πρέπει η ΝΔ να τα δει σοβαρά. Δεν αντέχει άλλο η χώρα άλλους Χατζηγάκηδες υπουργούς Γεωργίας.

  37. Μάνος avatar
    Μάνος 15/02/2011 13:37:49

    Βλέπω ότι τα ταγματασφαλίτικα αντανακλαστικά δουλεύουν μια χαρα! Για όσους δεν καταλαβαίνουν, πιθανολογώ ότι ο κ. Κρανιδιώτης έκανε κάποια (μάλλον ανεπιτυχή) έρευνα για να διαπιστώσει την ταυτότητά μου. Παραδίδω την πρακτική του στην κρίση των συντακτών και αναγνωστών...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.