#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μεγάλη ληστεία: 10 δις θα κοστίσει στα Ασφαλιστικά Ταμεία το κούρεμα!



Η είδηση έχει ως εξής:

«Σε ποσοστό 53,5% θα απομειωθεί το ονομαστικό κεφάλαιο των ελληνικών κρατικών ομολόγων που κατέχουν τα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς όπως είναι γνωστό δεν εξαιρούνται από το PSI, με τις απώλειες να υπολογίζονται στα 10 δισ. ευρώ περίπου. 

Στα χαρτοφυλάκια των Ταμείων, βρίσκονται κρατικά ομόλογα αξίας 21 δισ. ευρώ, των οποίων η αξία μετά το «κούρεμα» θα υπολογίζεται στα 11 δισ. ευρώ.

Ομόλογα αξίας 7 δισ. ευρώ αγοράστηκαν απευθείας από τα Ταμεία, ενώ τα υπόλοιπα 14 δισ. ευρώ είναι καταθέσεις των Ταμείων στη Τράπεζα της Ελλάδος τα οποία επενδύθηκαν εν συνεχεία σε ομόλογα. 

Ακόμη, για όσα ασφαλιστικά ταμεία χρησιμοποιήσουν στο εξής ομόλογα του Δημοσίου σαν εγγύηση για το δανεισμό τους από τις Τράπεζες, (ρέπος), η αξία των ομολόγων αυτών θα υπολογίζεται στο 25% της ονομαστικής τους αξίας. 

Κρατικά ομόλογα διαθέτουν όλα τα Ταμεία εκτός από το Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης τραπεζοϋπαλλήλων (ΕΤΑΤ) και τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων του Δημοσίου (ΟΠΑΔ)».

 Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ σε βάρος των εργαζομένων.

Τα Ασφαλιστικά Ταμεία υποχρεώνονταν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις να επενδύουν το ιδρώτα των εργαζομένων τους σε Ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.  Δεν είχαν επιλογές.

Έτσι οι κυβερνήσεις έκαναν πολιτική στις πλάτες τους.

Και τώρα τιμωρούνται. Eπειδή εμπιστεύτηκαν τις υποσχέσεις του επισήμου κράτους!

Στην ουσία οδηγούνται στην κατάρρευση.

Είναι και αυτός ένας τρόπος για να δικαιολογήσουν περαιτέρω μείωση των συντάξεων.

Ο  ανεκδιήγητος  συνταγματολόγος, που παριστάνει τον Υπουργό Οικονομικών,  δεν μπόρεσε να εξαιρέσει από το κούρεμα του ελληνικού χρέους τα ασφαλιστικά ταμεία.

Μπορεί να μας πεί τι ενέργειες έκανε για να προστατέψει τα ταμεία από το κούρεμα;

Ποιές προτάσεις υπέβαλλε;

Απορώ,τι διαπραγματευόταν τόσον καιρό;

Για ποιούς ενδιαφερόταν;

Ποια συμφέροντα προσπαθούσε να υπερασπιστεί;

Μάλιστα σε μια πρωτοφανή εκδήλωση θράσους, δεν αφήνει καμιά επιλογή,  όταν τα  απειλεί την ενεργοποίηση των CACs.

Πρόκειται για αίσχος.

Ντροπή του.

ΚΡ

 Y.Γ. Λυπούμαι πολύ, αν η ΝΔ συναινέσει σ' αυτό το έγκλημα. Κανονικά έπρεπε να χαλάσει τον κόσμο. Το ελάχιστο που μπορεί να κάνει είναι να δεσμευτεί ότι τα χρήματα αυτά θα επιστρέψουν στα Ασφαλιστικά Ταμεία με την πρώτη ευκαιρία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δικερως avatar
    Δικερως 06/03/2012 10:43:28

    Μμμ, ληστεια,πραγματι.Και καταδικαστεα.
    Για πες τωρα,πως θα ονομασουμε την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ διαλυση των αποθεματικων των ταμειων στην δεκαετια '80-'90?
    'Η μηπως τοτε δεν το καταλαβαινε ο κοσμακης λογω πληθωρισμου της δραχμης?
    Ας καταλαβουν ΟΛΟΙ, πως η ελλειματικοτητα του ασφαλιστικου συστηματος,
    οφειλεται στις δυο βασικες αιτιες του:την δημογραφια και τον Ανδρεα Παπανδρεου.Το κουρεμα ειναι,απλα,συνεπεια της ελλειματικοτητας.

    • Λίζα Αλεξίου avatar
      Λίζα Αλεξίου @ Δικερως 06/03/2012 10:59:00

      Τις αιτίες που κατέρευσαν τα ασφαλιστικά ταμεία τις γνωρίζουμε, η ΝΔ καλείται πάση θυσία να τα προστατέψει, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο ΚΡ.

    • Queen Victoria avatar
      Queen Victoria @ Δικερως 06/03/2012 15:10:56

      Απο πολυ νωριτερα (δεκαετια '60) ειχαν αρχισει οι διαφορες κυβερνησεις να βαζουν χερι στις περιουσιες των ταμειων, ειτε παιρνοντας δανεικα κι αγυριστα ειτε με διαφορες "συμφωνιες" επιζημιες για τα ταμεια.

  2. anonymous avatar
    anonymous 06/03/2012 10:52:18

    Όπως έγραψα 2-3 μέρες πριν στα σχόλια αλίμονο σε αυτούς που είναι στο μέσον της ηλικίας τους και δε μπορούν να διασώσουν τις ασφ εισφορές τους αλλά ούτε και να σταματήσουν να πληρώνουν για να γλιτώσουν ότι μπορεί να διασωθεί στο μέλλον. Αλίμονο επίσης σε αυτούς που είναι νέοι και δε θα φύγουν για έξω είτε επειδή δε μπορούν είτε επειδή δε θέλουν.

    Επίσης υπενθυμίζω α) κάποια άρθρα του Δελαστίκ που αναφέρονται στο κούρεμα και β) το αφορισμό του Β. Μαρκεζίνη οποίος δήλωσε ότι θα μας στείλουν να κουρευτούμε μόνοι μας. Το κόστος του κουρέματος το φέρει στο 70-80% η Ελλάδα. Γι αυτό γάβγιζε η Μέρκελ για τους ιδιώτες. Για να μας φορτώσει το κόστος.

  3. silence.t avatar
    silence.t 06/03/2012 11:41:22

    Ο συνταγματολόγος υπ. οικονομικών που περιγράφεις , σε μία πραγματική πρωτοφανή εκδήλωση θράσους δήλωσε ότι ''με αυτόν στην προεδρία το ΠΑΣΟΚ γιατί όχι να μην βγεί πρώτο κόμμα στις εκλογές και μάλιστα με αυτοδυναμία'' !!!!!!!

    Ο τύπος δεν έχει καταλάβει ότι μόλις πάψουν απο τα καθήκοντα τους (σύντομα φαντάζομαι) οι προστάτες του δημοσιογράφοι , ο λαός θα τον κυνηγήσει μέχρι να πατήσει μαύρο χιόνι !

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/03/2012 12:04:58

    Συγχαρητήρια Κώστα.
    Η ΝΔ στη φάση αυτή δεν μπορεί να κάνει πολλά γιατί θα τορπιλίσει το PSI της, για το οποίο τόσο επάσχισε...

    Αυτό που μπορεί να κάνει την τελευταία στιγμή είναι να αναζητήσει και να απαιτήσει ένα "ισοδύναμο" κούρεμα από κάπου αλλού, π.χ. από κάποια μη κουρευόμενα swaps... .

    Επίσης πρέπει να αναλυθούν οι καταστάσεις και των μικρο-ομολογιούχων.
    Είναι όλα τα φυσικά πρόσωπα πλουτοκράτες, insiders, ημέτεροι κλπ. ή είναι και πολλοί μπαρμπα Μήτσοι της διπλανής πόρτας που στήριξαν ΕΜΠΡΑΚΤΑ το ελληνικό κράτος τοποθετώντας τις οικονομίες τους σε κρατικά ομόλογα; Ας μην ξεχνάμε ότι πιο έμπρακτη στήριξη από αυτή δεν υπάρχει, εκτός φυσικά της απευθείας δωρεάς στο κράτος από ένα πολίτη.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/03/2012 12:14:25

    Το PSI είναι το Δίλημμα του Σπεκουλαδόρου.
    Σκληρό πόκερ με μπλόφες μέχρι τελικής πτώσης ένθεν και ένθεν.

    Το δίλημμα είναι το εξής: να περιμένουμε ποιοι θα συμμετέχουν πρώτοι, ώστε εμείς να μείνουμε απέξω και να πληρωθούμε στο 100% της αξίας των ομολόγων του ή μήπως να συμμετέχουμε για να κουρευτούμε και να γλιτώσουμε τυχόν υποχρεωτική συμμετοχή. Ή μήπως να το τορπιλίσουμε ώστε να προκληθεί πιστωτικό συμβάν; ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ 'ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ';

    Δεν ξέρω Κώστα αν έχεις υπόψη σου τη μυστική έκθεση του ΙΙF που βγήκε χτες και ανεβάζει το κόστος μιας 'άτακτης' ελληνικής χρεοκοπίας σε 1,3 ΤΡΙΣ; Σύμφωνα λοιπόν με τον Χανκ Πόλσον (γνωστό και μη εξαιρετέο) “είναι αδύνατο να υπολογιστεί με ακρίβεια το άθροισμα όλων αυτών των υποχρεώσεων, αλλά πολύ δύσκολα θα λέγαμε ότι είναι κάτω του €1 ΤΡΙΣ ευρώ και ένρηξη της ευρωζώνης.”

    Το μπαζούκας έγινε τακτικό πυρηνικό όπλο.
    Σε τίνος χέρια είναι όμως;
    Ποιος έχει τα άντερα να εκβιάσει τους εκβιαστές;
    Ποιος μπορεί να το κραδαίνει χωρίς να τρέμει ολόκληρος και να απαιτεί ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΗΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ;

    Οr else…

    “Προκειμένου να σκάσει κάτω όλο το σύστημα με 1 τρις, τι θα λέγατε για ένα κούρεμα γουλί του 30% (360 δις) του ποσού…;”

    • anonymous avatar
      anonymous @ αλλενάκι 06/03/2012 12:33:49

      Γύρω στο 1,5 τρις υπολόγιζα το έλλειμμα σε Ευρώ. Το 1,3 τρις που γράφεις είναι εξαιρετικά κοντά. Έχουν κερδοσκοπήσει, τα λεφτά έχουν γίνει καπνός και τώρα μαζεύουν πίσω ότι μπορούν να μαζέψουν για να κλείσουν τις τρύπες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 06/03/2012 12:36:23

      Καλημέρα Αλλενάκι,
      είδα χθές ένα σχόλιο σου για το 1 τρις και το έψαξα λίγο. Οντως έτσι λέγεται αν και μπορεί να χρησιμοποιείται ως μέσο πίεσης για να αναγκαστούν να συμμετάσχουν περισσότεροι ομολογιούχοι εθελοντικά στο PSI.
      Για τα ασφαλιστικά ταμεία πράγματι πρόκειται περί ληστείας, του say the least!

      Αν θυμάσαι,από πέρυσι φώναζα για το θέμα των Ταμείων. Μια σοβαρή κυβέρνηση είτε θα απαιτούσε την εξαίρεσή τους, είτε θα είχε φροντίσει να πολύ νωρίτερα να κάνει ένα reprofilling ώστε να μην εμφανίζονται ως άμεσες υποχρεώσεις.

      Το τραγικό είναι οτι ο Βενιζέλος προωθεί ένα PSI με τα ταμεία να είναι το μεγαλύτερο θύμα.

      Και για τους μικροεπενδυτές συμφωνώ μαζί σου.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 06/03/2012 13:06:24

      Τίποτα δεν αποκλείεται, μπορεί να "διέρρευσαν" αυτή την έκθεση (πόκερ είπαμε).

      Αν όμως συνασπιστούν ετερόκλητα συμφέροντα, που όπως διαβάζω συνασπίζονται εδώ κι' εκεί, άρα υπάρχει και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ, δηλαδή:

      α. funds καρχαρίες με ομόλογα και κάτοχοι cds στο αγγλικό δίκαιο που θέλουν να πληρωθούν απευθύνονται σε λονδρέζικα δικηγορικά γραφεία ήδη
      β. ιδιώτες Έλληνες μικρο-ομολογιούχοι (έχουν κάνει ομάδα και κινούνται)
      γ. ασφαλιστικά ταμεία,

      το μπλοκάρουν το PSI

      Aποτέλεσμα: άτακτη (hard) χρεοκοπία καιΈνρηξη Ευρωζώνης (πρόβλημα στην ΕΚΤ, στην Πορτογαλία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, πρόβλημα οι ελληνικές τράπεζες κλπ. κλπ., κατάρρευση του εμπορίου εντός ΕΕ)

      Η γνώμη μου είναι ότι το PSI Poker κρίνεται κάθε στιγμή και αλλάζουν τα δεδομένα συνεχώς, αλλά το πυρηνικό όπλο είναι στα χέρια της Ελλάδας αυτή τη στιγμή για ολική αντιστροφή των όρων της διαπραγμάτευσης!

      Ή ταν ή επί τάς.

      Το ερώτημα είναι ποιος είναι ο διαπραγματευτής από πλευράς μας...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 06/03/2012 13:19:09

        O ...Aκερμαν!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 13:25:01

          ΕΓΡΑΨΕΣ !!!

          O YΠΕΡΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 06/03/2012 13:22:38

        ... όπου κατάρρευση εμπορικών συναλλαγών εντός ΕΕ σημαίνει κατάρρευση συναλλαγών με τις άλλες ΗΠΕΙΡΟΥΣ κοκ...

        Τελειώνετε λοιπόν με μας Ευρωπαίοι και Αγγλοσάξωνες και ΤΔ!

        Ευγενικά και κομψά σας λέμε να θέσετε το "χρέος" μας ΕΝ ΥΠΝΩΣΕΙ... και αφήστε μας στην Πολύτιμη Γωνιά μας να διαχειριστούμε τα του Οίκου μας.

        Δεν έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε άλλη μία αλλά υπερ-πολλαπλάσια Lehman.

        ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.

  6. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/03/2012 12:35:58

    Αν δεν πάψουν να πληρώνουμε όλους αυτούς τους γέρους και τους άλλους λιγότερο γέρους μεγαλοσυνταξιούχους ΟΤΕτζήδες, ΔΕΗτζήδες, Δικαστικούς, Διπλωμάτες, Βουλευτές, Δημάρχους, Λιμεν"εργάτες" κ.λπ. δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. Καθήστε νέοι στην Ελλάδα να πληρώνετε μια ζωή τους παραπάνω.

  7. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 06/03/2012 12:42:28

    Αυτό δεν τ καταλαβαίνω , ξεπερνά όλα τα όρια της λογικής. Ήταν τόσο δύσκολο στα ¨σοσιάλ¨- ¨δημοκρατικά¨ μυαλά να εξαιρέσουν τα ομόλογα των κοινωνικών και ασφαλιστικών ταμεία από το κούρεμα ;;;

    Ήταν τόσο δύσκολο συμψηφιστικά να κουρέψουν όλα τα δάνεια των μισθωτών και αυτοαπασχολούμενων , αντίστοιχα με την μη - προβλεπόμενη- μείωση των μισθών και των εισοδημάτων τους από 30-50 % των εισοδημάτων τους την στιγμή της σύναψης των δανείων τους ;;;

    Είναι τόσο σκληρά ταξικοί ( από τα πάνω ) , κοινωνικά ανάλγητοι και άδικοι οι ¨δημοκράτες¨- ¨ πατριώτες¨ ;;;

    Το ¨ζητά το αίμα τους¨ το Έκτακτο Αστικό ή Λαϊκό Δικαστήριο ;

  8. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 06/03/2012 12:43:08

    Το κούρεμα είναι το κερασάκι.Αρκετά ακριβό βέβαια,αλλά κερασάκι.Η ουσία είναι πως τόσα χρόνια επέτρεψε το κράτος κάποιοι να "παίζουν" με τις εισφορές τις δικές μου.Να τις θεωρούν αναλώσιμες ή αμελητέες.Γιατί κάποιος που λέγεται διοικητής Ταμείου να διαχειρίζεται εν λευκώ τα λεφτά μου;

  9. Inspector avatar
    Inspector 06/03/2012 13:36:23

    Καλησπέρα,

    Να μας δώσει ο αρθγράφος τα στοιχεία απο όπου προκύπτει οτι τα ταμεία έχουν 21 δις ελληνικά ομόλογα αρα θα χάσουν 10.

    Ευχαριστώ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Inspector 06/03/2012 14:09:42

      Οπως βλέπετε τα στοιχεία είναι εντός εισαγωγικών. Προέρχονται από την επίσημη ενημέρωση που έγινε στη χθεσινή συνάντηση των υπουργών Οικονομικών και Εργασίας με τους εκπροσώπους των ταμείων και τον Διοικητή της ΤτΕ.
      Δημοσιεύτηκαν στο τύπο και το σχετικό απόσπασμα είναι από το www.in.gr

  10. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/03/2012 13:36:36

    Συμφωνω και επαυξανω για τη μεγαλη ληστεια των ασφαλιστικων ταμειων, η μεγαλυτερη ληστεια ομως που εγινε (κατι που ο κοσμος δεν μπορει να ξερει), ειναι αυτη του ασφαλιστικου ταμειου της ΔΕΗ. Με λιγα και απλα λογια, κατοπιν κρατικων ελεγχων και αναλογιστικων μελετων , βρεθηκε αποθεμα 3.5 τρισεκατομμυριων δρχ.ή 10.3 δις ΕUR!! Και το ξαναγραφω για να μην νομισθει οτι υπαρχει λαθος, 3,500,000,000,000 δρχ ή 10,300,000,000 EUR!!!! Τα λεφτα αυτα παραχωρηθηκαν απο το Ταμειο στο Ελληνικο κρατος (για να διευκολυνθει η εισαγωγη της ΔΕΗ στο χρηματιστηριο), και η πολιτεια θα αναλαμβανε την υποχρεωση εναντι αυτης της ..δωρεας, να επιδοτει το Ταμειο με ποσα που ποτε δεν εφθασε το 1% των χρηματων που δανειστηκε. Σαν να μην εφθανε αυτο, τωρα το κρατος δεν αναγνωριζει αυτο το χρεος (εχει εγκριθει και απο την Βουλη) και θεωρει το Ταμειο ελλειματικο με ολες τις επακολουθες συνεπειες!!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ΝΤΙΝΟΣ 06/03/2012 15:43:40

      Τι άλλο θα ακούσουμε Θεέ μου. Η ΔΕΗ ήταν κρατική επιχείρηση (κακώς υπήρχε και υπήρξε εξ ' αρχής) και επί της ουσίας αυτό που γινότανε ήταν ότι εκμεταλλεύτηκε το μονοπώλιο της, τα τεράστια κεφάλαια και τις εκτάσεις που της δώρισε το ελληνικό δημόσιο και πλήρωνε εξωπραγματικούς μισθούς και συντάξεις και εφ' άπαξ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ το οποίο είτε θα μπορούσε να απολαμβάνει 50 χρόνια τώρα φτηνότερες και πιο ποιοτικές υπηρεσίες, είτε πολύ απλά θα μπορούσε να είχε πωλήσει τα δικαιώματα των λιγνιτικών πεδίων σε ιδιωτικές εταιρείες και να είχε εισπράξει δισεκατομμύρια και στην συνέχεια 60 χρόνια τώρα να έπαιρνε φόρο εισοδήματος από μια κερδοφόρα ιδιωτική επιχείρηση ηλεκτρισμού αντί να τα μοιράζουν όλα μεταξύ τους οι λεβέντες σε μισθοδοσία και εισφορές στο ταμείο τους . Τσεκούρωμα χωρίς έλεος σε ΔΕΚΟ, στα ταμεία τους και τους συνταξιούχους τους.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Κώστας 06/03/2012 19:02:06

        Ετσι μπραβο !Αυτο τους πρεπει !

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ Κώστας 08/03/2012 20:02:18

        @Κώστας. "και πλήρωνε εξωπραγματικούς μισθούς και συντάξεις και εφ’ άπαξ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ" και εξεθρεψε θρασυτατους και αντιαισθητικους συνδικαλιστές που θεωρουν την ΔΕΗ προσωπικη τους επιχειρηση. Εργαζομενους που Θεωρουν τους εαυτους τους κατοχους προνομιουχων μετοχων που παιρνουν πρωτοι μερισμα απο τα κερδη υπαρχουν δεν υπαρχουν. Οι ζημιες ανηκουν στην κοινωνια που την εχουν ονομάσει κράτος για επικοινωνιακους λόγους. Αλλωστε στον εργασιακο τους βιοασκουνταν στην επικοινωνια και πολιτικη με τα έξοδα πληρωμενα απο τα κοροιδα που σιωπουσαν για να μην κατηγορηθουν, απο τα κομματοσκυλα κυριως πρασινοκοκκινου χρώματος, για κοινωνικό αυτοματισμό.

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ ΝΤΙΝΟΣ 08/03/2012 19:44:07

      Η ΔΕΗ ηταν κρατικη επιχείρηση και ο διαχειριστής κατα συνεπεια το κρατος. Το κρατος διαχειριζόταν σωστα την ΔΕΗ κατα το κτισιμο των προνομιων των συνταξιουχων της και καταστροφικα ως προς όλα τα άλλα. Το κρατος δεν ειναι καθολικα ανικανο αlλα κατα περίπτωση. Το προσωπικο συμφερον και ο βαθμος συμφωνιας των κρατικων αποφάσεων με αυτό, είναι η μεζουρα για να μετραμε το μεγεθος της ικανότητάς του. Αυτοί που λενε ότι το κράτος είναι θεσμος που εξυπηρετεί το κοινωνικό συμφερον δεν ξερουν τίποτα για να μην πουμε τιποτα χειρότερο. Εζησαν ποτε αυτοί τον εργασιακο μεσαίωνα της ΔΕΗ και των αλλων ΔΕΚΟ, το φόβο της απολυσης, της εκμεταλλευσης, της καοπληρωμενης εργασίας κλπ που ηταν καθημερινότητα στις δημοσιες επιχειρησεις! Και Επιπλεον να σου εχει παρει το ΚΑΚΟ κράτος τις κρατησεις, που σου έδωσε το ΚΑΛΟ κράτος. Δεν αντεχετε τετοια αδικία! Να καει το κρατος! Να χρεοκοπησει!
      Αλλα, πως θα παιρνουν τις συνταξεις τους "της γης οι κολασμενοι" που λεει και η Αλεκα.

  11. Ραβινος avatar
    Ραβινος 06/03/2012 19:09:22

    Μνημοσυνο τελουμε των αποθεματικων σε ΟΕΔ των ασφ.ταμειων !Η λυση ειναι μια αυτη που προτεινει το αλλενακι ''Η ΝΔ στη φάση αυτή δεν μπορεί να κάνει πολλά γιατί θα τορπιλίσει το PSI της, για το οποίο τόσο επάσχισε… Αυτό που μπορεί να κάνει την τελευταία στιγμή είναι να αναζητήσει και να απαιτήσει ένα “ισοδύναμο” κούρεμα από κάπου αλλού, π.χ. από κάποια μη κουρευόμενα swaps…''Επειδη αυτο το βοδι ο Βενιζελος το εχει προβλεψει στον νομο 4046/12 με την δημιουργια της Εταιρειας ''ειδικου σκοπου ''τυπου eureka η ΝΔ πρεπει ΑΜΕΣΑ να βγει και να εξειδικευσει τα μετρα που θα λαβει για την ισοδυναμη καλυψη της απωλειας των αποθεματικων λογω PSI!

  12. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/03/2012 19:31:33

    Φιλε ΚΩΣΤΑ, τα πραγματα για τη ΔΕΗ δεν ειναι ακριβως ετσι. Μακαρι να ηταν ακομα ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ οπως εσυ τη θετεις , γιατι οσο και αν ακουγεται παραδοξο τοτε που πραγματικα ηταν, πληρωνες το ρευμα δυο και τρεις φορες φθηνοτερα απο τωρα (σε σταθερες τιμες), και σιγουρα το φθηνοτερο της ΕΕ. Ηταν η μοναδικη ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΣΕ, ( προσφεροντας ρευμα σε τιμες κατω του κοστους σε πολλες κοινωνικες ομαδες, οπως στους αγροτες, αναξιοπαθουντες, απομακρους ορεινους οικισμους, νησια, κτλ. κτλ.).Παρα ταυτα τα κερδη ηταν αρκετα ωστε να αυτοχρηματοδοτηται και τα σπουδαιοτερο επειδη η πιστοληπτικη της ικανοτητα ηταν μεγαλυτερη του Ελληνικου Κρατους , δανειζονταν για λογαριασμο του!! Και ολα αυτα μεχρι πριν δυο χρονια που αποφασιστηκε να εφαρμοστει πολιτικη που προσιδιαζει με αυτη που νομιζεις σωστη, και ετσι προεκυψε για πρωτη φορα στην ιστορια πανω απο τεσσερα δις EUR ελλειμμα!!. Πιστεψτε οτι τιποτα δεν ειναι υπερβολικα απο αυτα που λεω, και μην συγχεετε τον Συνδικαλισμο της ΔΕΗ (που σιγουρα εχετε δικιο) με τους απλους εργαζομενους!!!

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ ΝΤΙΝΟΣ 07/03/2012 19:53:30

      Ανακριβειες και εκτος πραγματικότητας. Στη ΔΕΗ καταβάλλει το δημοσιο 800-1000 εκ € το χρόνο για τις συνταξεις των εργαζομενων. Αυτο έχει υπολογιστεί στην τιμη του ρευματος; Η ΔΕΗ δεν πληρώνει τιποτα για το καυσιμο (λιγνιτη) στο δημοσιο; Αυτο έχει υπολογιστεί στο κοστος του ρευματος;

  13. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/03/2012 19:53:37

    ΡΑΒΙΝΕ, οχι να λες" αυτο τους πρεπει ", αλλα να λες ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ. Ξερεις πιο ηταν το μοτιβο του ΣΕΒ ολα αυτα τα χρονια; " Δεν μπορουμε να μπουμε στην ηλεκρικη ενεργεια , γιατι η ΔΕΗ πουλαει με τιμες ασυναγωνιστες! Θα πρεπει λοιπον να αυξηθουν οι τιμες ωστε να υπαρχει ικανο περιθωριο κερδους" Να λοιπον γιατι αυξανονται συνεχως οι τιμες . Εδω ειναι και η απαντηση σε αυτους που πιστευουν οτι οι ιδιωτες θα προσφερουν φθηνοτερη ενεργεια. Καποτε τους ειχα πει να βαζαμε ορο στις σχετικες συμβασεις (περι ιδιωτικοποιησεως), οτι η τιμη του ηλεκτρικου ρευματος να μην αυξανεται περαν του συνηθως της ΔΕΗ, απερριφθη ασυζητητι!!!

  14. ΜΠ avatar
    ΜΠ 07/03/2012 07:21:04

    Όταν όλα τα ασφαλιστικά ταμεία παρκάρουν τα χρήματά τους για ασφάλεια στην ΤτΕ και ο Διοικητής της με το έτσι θέλω τα μετατρέπει σε ομόλογα από αυτά που κουρεύονται, αυτό πώς λέγεται;

  15. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 07/03/2012 19:47:58

    Με το PSI διαγράφεται δημόσιο χρεος. Απο τη διαγραφή έχει όφελος όλος ο ελληνικός λαός. Αν ήταν δε καθολικη διαγραφή χωρις συνεπειες ακομα καλυτερα. Η αποχή των ταμειων απο το PSI σημαινει δεν θέλουν τη διαγραφή του δημόσιου χρέους; Δηλαδή οι συνταξιουχοι που παίρνουν 15 δισ απο τον κρατικό προυπολογισμό, δηλαδή απο τους φορολογουμενους, επειδή δεν επαρκουν οι κρατησεις μας και τα αποθεματικά των ταμειων για να πληρωθούν οι ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ τους συνταξεις, υπεραμυνονται των απαιτησεων τους (ομολογα τους) προς το ελληνικό δημόσιο.
    Οι φορολογουμενοι καταβαλλουν 15 δισ στα ασφαλιστικα ταμεια για να πληρωνουν τις συνταξεις ενω τα ασφαλιστικα ταμεια και οι ασφαλισμενοι τους δεν είναι διατεθειμενοι να εισφερουν τιποτα; Τα Ασφαλιστικα ταμεια εργαζομενων του εξωτερικου συμμετέχουν PSI χωρις να κερδιζουν τιποτα, καθως δεν θα ελαφρυνθει το χρέος του κρατους τους.
    Αναρωτιεμαι αν πραγματι όσοι σχολιαζουν και υποστηρίζουν τη μη συμμετοχή των ταμειων ξερουν τι λένε. Τη χρεοκοπία του ελληνικου κράτους εξαιτίας της αδυναμιας του κρατους να πληρώσει τα ομόλογα που έχει εκδόσει και που εχουν και τα ασφαλιστικα ταμεια την θεωρουν καλυτερη λυση; Το χρεοκοπημενο κράτος δεν θα δώσει ουτε Ευρω για τα ομολογα. Αυτό το θεωρουν επιτυχία τους! Με το PSI στη λογικη κανεις δεν ενοχλειται;
    Τελος, για να ξερουμε τι λεμε, το κουρεμα δεν μας το επιβάλλουν οι δανειστές, εμείς το επιβαλλουμε σε αυτους αξαιτίας της αδυναμιας μας να πληρωσουμε τα χρέη μας.

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 08/03/2012 09:39:29

    ΓΣΠΥΡΟΥ, αν και συμφωνω με την καθολικη συμμετοχη στο κουρεμα, απο τα γραφομενα σου καταλαβαινω οτι ή εισαι προκατειλημμενα εμπαθης ή εισαι τραγικα ανιδεος. Απλα για να μαθαινεις, η επιχορηγηση του Κρατους προς τα Ταμεια , δεν ειναι παρα μια μικρη εισφορα εναντι αυτων που κατα καιρους πλιατσικολογησε απο τα τοτε ευρωστα Ταμεια, ωστε να εξυπηρετησει δικες του πολιτικες η ρουσφετολογικες επιλογες. Συνεπως θα πρεπει να ειμαστε περισσοτερο συνετοι και μαλιστα για θεματα που ελαχιστα γνωριζουμε!!!

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ ΝΤΙΝΟΣ 08/03/2012 19:24:43

      @ΝΤΙΝΟΣ. Το να σε ονομασω αδαη, όπως προφανως είσαι, δεν με καθιστά γνωστη, Αυτο, όμως, είναι το μονο δικό σου επιχείρημα. Το λαικιστικό επιχείρημα περί δισεκατομμυρίων που χάθηκαν απο τα ταμεια έχει ως μονους υποστηρικτές τους γερους και αφασικους συνδικαλιστές χωρίς όμως, μεχρι σήμερα να υπαρχει μια σοβαρή μελετη από ανεξαρτητο φορέα, που να το επιβεβαιώνει. Εκτός βεβαια και αν εχετε εσεις καποια και την κρατατε μυστικη και αποκρυφη απο τον κοσμο αλλα και απο την λογικη, φοβαμαι. Η αδυναμια των ταμειων να πληρώσουν συνταξεις είναι καθολικη ενω το κρατος δεν διαχειριζοταν τα αποθεματικα όλων των ταμειων. Οοι γνωσεις σου είμαι βεβαιος ότι ειναι επαρκης να δωσουν εξηγηση για την αδυναμια καταβολης συνταξεων και για τις περιπτωσεις που το κρατος δεν διαχειριζοταν τα αποθεματικα του/των ταμειων. Αν δεν ειστε συνταξιουχος ειναι τρομακτικο να εκτιθεστε με ασυναρτησιες υπερ των αντιπαραγωγικων επιδοματουχων καθε είδους. Μπορείτε όμως να είστε υποστηρικτης των επιδοματουχων αν έτσι σας αρέσει. Δικαιωμα ομως των άλλων να χαρακτηριζουν τα επιχειρηματά σας ως κοινοτυπίες που βριθουν ανακριβειων και συναισθηματικότητας.
      Οι γεροι καθε ηλικίας για να κρατησουν τα προνόμια φτιαχνουν ιστοριες για χαμενους θησαυρους ( όπως αποθεματικα των ταμειων τους) αντι να παραδεχτουν ότι αυτό μόνο που έχει χαθεί , είναι η νεότητα τους. Αυτό δεν επαναποκταται εκδικουμενοι τους νεους.
      Θαυμαστος ο αντικρατισμος των επιδοματουχων που σιτιζονται απο το κρατος. Συνεπεστατοι!
      Αυτό που ονομαζετε χρεος του κρατους στα ασφαλιστικα ταμεια, η γνωστικη σας δεινότητα σας εχει καταστησει, πιστευω, εναργες ότι πρόκειται για υποχρέωση της κοινωνιας προς αυτά. Οι φορολογουμενοι και η κονωνια αιχμαλωτοι μυθολογιων που γνωριζετε πολυ καλα και μιας πραγματικοτητας που δεν γνωριζετε καθόλου.

  17. Tomster avatar
    Tomster 08/03/2012 14:44:43

    Όπως παει, σε λιγο θα μασ προτεινουν και εθελοντικη ευθανασια στα 60 γιατι δεν θα αντέχουν τα ταμεία. Και σε αντίλογο στο post που έκανε ο Ντινος, τα λαμόγια που πλιατσικολογησαν τα ταμεία, το έκαναν σε συνενοηση ή υπό την ανοχή των εκάστοτε ΔΣ των ταμείων και με διαφορα ανταλλάγματα. Η όλη κατάσταση και το πως λειτουργούσε ο κρατικός μηχανισμός μέχρι σημερα έχει απόλυτη εφαρμογη στην έκφραση ´´ όλα επιτρέπονται μέχρι να γίνει η στραβη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.