#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/08/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μεγάλη κοροϊδία με την προκήρυξη για τη νέα ΕΡΤ



Η κυβέρνηση τα έπαιξε όλα για όλα πριν λίγες εβδομάδες για να κλείσει την αμαρτωλή ΕΡΤ και στη θέση της να δημιουργήσει ένα νέο και σύγχρονο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, στα πρότυπα του BBC.

O Αντώνης Σαμαράς ρίσκαρε πολλά σε αυτή την υπόθεση και απέδειξε ότι έχει τσαγανό, καθώς έπραξε κάτι που δεν είχε κάνει κανείς Πρωθυπουργός. Αποφάσισε και τα έβαλε με ένα σάπιο κατεστημένο που ήταν επί χρόνια με διακομματική ανοχή, εγκατεστημένο στην ΕΡΤ.

Εμείς, εδώ από το Αntinews, από την πρώτη στιγμή στηρίξαμε την απόφαση του Αντ. Σαμαρά για να υπάρξει μια νέα ραδιοτηλεόραση, χωρίς κομματικές εξαρτήσεις, όπου θα κυριαρχήσει η αξιοκρατία, η διαφάνεια και η αξιοσύνη και θα ξεριζωθεί η κομματικοκρατία και τα πράσινα ή γαλάζια ή ροζ διαβατήρια.

Το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ήταν αναμφίβολα επί πολλά χρόνια ένα «άντρο», όπου η αριστεροσύνη και η επαναστατικότητα ή καλύτερα η κυριλέ αριστερή ρητορεία (τύπου Κολωνακίου ή βορείων προαστίων) είχε πέραση. Όλοι και όλες υποκλινόντουσαν σε αυτό το σάπιο σύστημα που εξέθρεψε το φαύλο πολιτικό σύστημα της Μεταπολίτευσης.

Η πράξη του Πρωθυπουργού ήταν γενναία και περιμέναμε και ανάλογη συνέπεια. Δυστυχώς όμως απογοητευτήκαμε, αν και ποτέ δεν είναι αργά για διορθωτικές κινήσεις και αναγκαίες παρεμβάσεις. Διαβάσαμε με μεγάλη προσοχή την προκήρυξη για το μεταβατικό φορέα. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά από την Δευτέρα 5 Αυγούστου έως και τις 9 του μηνός.

Μέχρι εδώ όλα πολύ ωραία, αλλά εάν κανείς διαβάσει προσεκτικά τα προσόντα που απαιτούνται, θα διαπιστώσει πολλές αδικίες. Είμαι σίγουρος, ότι εάν ο Πρωθυπουργός ή οι σύμβουλοί του διαβάσουν  την προκήρυξη για τους περίπου 270 δημοσιογράφους θα οργιστούν.

Και εξηγώ αναλυτικά σε τι αναφέρομαι. Θέλω να πιστεύω ότι η κυβέρνηση υπό τον Αντ. Σαμαρά πριμοδοτεί την αξιοσύνη, την εμπειρία, τα προσόντα και γενικά έναν ολοκληρωμένο φάκελο ενός υποψήφιου δημοσιογράφου για την ΕΡΤ. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να δίνει μόλις 40 μόρια στον απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ και 20 στον απόφοιτο Λυκείου; Δηλαδή, εάν κάποιος π.χ. έχει πτυχίο Πολιτικών Επιστημών με βαθμό 7 συγκεντρώνει (7Χ40=280 μονάδες). Όμως, ο απόφοιτος Λυκείου (και ξέρετε πως μπαίνουν οι βαθμοί στην Γ΄ Λυκείου, αφού τα παιδιά ετοιμάζονται για πανελλαδικές εξετάσεις), θα έχει π.χ. βαθμό 18 και άρα θα συγκεντρώσει (18Χ20=360). Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι ο απόφοιτος Λυκείου έχει προβάδισμα. Επίσης, ως προσόν θέτει, είτε το πτυχίο, είτε το απολυτήριο Λυκείου ή ΙΕΚ, κλπ. Όλοι λοιπόν στο ίδιο τσουβάλι. Ωραία αξιοκρατία.

Επίσης κραυγαλέα αδικία είναι η πριμοδότηση με 200 μόρια ( μονάδες τις αναφέρει η προκήρυξη) των απολυμένων της ΕΡΤ. Άρα, δεν καταλαβαίνω το λόγο που έκλεισε η ΕΡΤ και ξανανοίγει με άλλη ονομασία, όταν με αυτή τη μέθοδο, έχουν σαφές και μεγάλο προβάδισμα, οι απολυμένοι. Μήπως το Μαξίμου θέλει να διαιωνιστεί η ίδια κατάσταση και να υπάρχουν και στη νέα ΕΡΤ τα ίδια πρόσωπα; Ποια είναι η τύχη ενός ανθρώπου που έχει μεταπτυχιακό ή ακόμα και διδακτορικό. Επτά πτυχία να έχει δεν μπορεί να φθάσει αυτόν που πριμοδοτείται με 200 μόρια, αφού για το μεταπτυχιακό του λαμβάνει 20 μονάδες μόνο.

Ακόμη, εάν διαβάσει κανείς τον τρόπο υπολογισμού των μορίων στο ΑΣΕΠ θα διαπιστώσει ότι δεν έχει καμία σχέση με τη διαδικασία που θα υπολογιστούν τα μόρια για τη νέα ΕΡΤ. Π.χ. για τη νέα ΕΡΤ η άριστη γνώση Αγγλικών, με βάση την προκήρυξη δίνει 14 μονάδες, ενώ στο ΑΣΕΠ δίνει 70. Το μεταπτυχιακό δίνει για τη νέα ΕΡΤ (με βάση την προκήρυξη) 20 μονάδες, ενώ για το ΑΣΕΠ δίνει 100. Επίσης υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ. Δεν θα αναφερθώ στο τεστ δεξιοτήτων που έγινε πριν χρόνια και ισχύει ακόμα για το ΑΣΕΠ, το οποίο δεν αναφέρεται καν στην προκήρυξη για τη νέα ΕΡΤ.

Μάρκος Αυρήλιος 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ξένος avatar
    Ξένος 04/08/2013 08:12:24

    Ψάχνουμε με το στανιό να βρούμε ουσία σε μια επικοινωνιακή κίνηση τακτικής μετά το στραπάτσο της ΔΕΠΑ. Θα πει κανείς, γιατί να μην συνδυαστούν και τα δύο, ουσία και εντυπώσεις;
    Γιατί θα προϋπέθετε βαθιά και ριζική σύγκρουση με το παρελθόν και το κατεστημένο, πράγμα που σε αυτή τη χώρα δεν αποτολμάται ποτέ. Ειδικά στην παρούσα φάση που υπάρχει η δικαιολογία της έλλειψης αυτοδυναμίας. Αλλά και πάλι παραμένει το ερώτημα, τι θα συνέβαινε αν ο πρωθυπουργός προχωρούσε σε ριζική ανανέωση της ΕΡΤ, θα τον ανέτρεπαν; Αφού έχει δηλώσει επανειλημμένα πως δεν εκβιάζεται..
    Σε κάθε περίπτωση, το μόνο που μένει είναι το γεγονός ότι «ο Σαμαράς τόλμησε να κλείσει της ΕΡΤ με τσαμπουκά» και μέχρι εκεί.

    • ΙΩΑΝΝΑ avatar
      ΙΩΑΝΝΑ @ Ξένος 06/08/2013 21:30:26

      http://www.enimerosi24.gr/94163/%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CF%84-%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CF%83/ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡ ΠΑΝΤΕΛΗ

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 04/08/2013 08:41:38

    Γκρίνια καταραμένη. Αυτή η προκήρυξη είναι για τις 2μηνες συμβάσεις της προσωρινής λειτουργίας. Μετά θα γίνουν προκηρύξεις για την κανονική. Κανείς δεν είπε ότι το προσωρινό προσωπικό ορισμένου χρόνου (2μηνών) θα γίνει αργότερα αορίστου χρόνου.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 04/08/2013 13:27:58

      Γιατί λοιπόν μοριοδοτούνται ειδικώς π.χ. οι οδηγοί, οι κηπουροί, οι καθαρίστριες ή οι λογιστές της παλαιάς Ε.Ρ.Τ. για την περίοδο προσωρινής λειτουργίας; Τι είδους ειδική εμπειρία τους παρείχε η εργασία των εκεί, που στερούνται οι ασκούντες αντίστοιχη εργασία λοιπές Ελληνίδες και Έλληνες σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, ώστε οι πρώτοι να ευνοούνται σκανδαλωδώς;

      Είναι ματαιοπονία να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε άλλο ένα γονατογράφημα πασπαλισμένο με χρυσόσκόνη (ψευδόμενης) πράξης νομοθετικού περιεχομένου, που αγνοεί εμπράκτως τα περί αξιοκρατίας και ισονομίας.

      Συμφωνώ με τον συσχολιαστή Ξένος: μην ψάχνετε να βρείτε ουσία εκεί όπου δεν υπάρχει. Ήταν γκάφα ολκής και το μόνο που επιχειρείται τώρα είναι διαχείριση της ζημιάς.

    • Iwan avatar
      Iwan @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 11/08/2013 17:46:59

      Δηλαδή φίλε στην κανονική προκύρηξη, υπάρχει ελπίδα να ξανανοίξουν τα ραδιόφωνα που κλείσανε στην επαρχία ? το βλέπω λίγο δύσκολο εώς απίθανο.

  3. περιμπανού avatar
    περιμπανού 04/08/2013 09:17:32

    Ακολουθούνται οι μέθοδοι opengov... όπου ως καλύτεροι επιλεγόντουσαν οι μη κάτοχοι πτυχίων κι έξωθεν καλής μαρτυρίας !!!

  4. cyprusnet avatar
    cyprusnet 04/08/2013 09:40:18

    Εδω στην Κυπρο, πριν 4 χρονια κατεβηκε κατεβηκαν 2(δυο) ατομα και εστεισαν σε 2 μηνες δικτυο 8 υπερμαρκετς(lidl), προσελαβαν με προσωπικες συνεντευξεις 850 ατομα απο 4.500 αιτησεις και περασαν και την Γερμανικη νοοτροποια στο προσωπικο σε 4 μηνες συνολο... Αυτους τους ανθρωπους τους λενε Μανατζερς και τους πληρωνεις για να φερουν σε περας συγκεκριμενη δουλεια αξιοκρατικα και συμφερουσα στον εργοδοτη, διαφορετικα εχει ρητρες και πληρωνουν σε κοστος και φημη.. Ο Καψης και μ@@@κιες να κανει, σε ποιον θα λογοδοτησει για το κακο που εκανε;;;.. Υμαρτον με την καταντια και τον υπουλο/ηθελιμενο ερασιτεχνισμο μας!!!

    • WY avatar
      WY @ cyprusnet 04/08/2013 10:32:58

      ##...... προσελαβαν με προσωπικες συνεντευξεις 850 ατομα απο 4.500 αιτησεις και περασαν και την Γερμανικη νοοτροποια στο προσωπικο σε 4 μηνες συνολο…##.
      ..................................

      Τά μεταξωτά βρακιά θέλουν καί μεταξωτούς κ.........!!!!

      Ανάλογα μέ τό σαλόνι καί τά έπιπλα!!!!

      Εδώ ρέ(!!!!!!!!!!!) ,είναι Ελλάδα!!!

      υ.γ.

      Τό ## ρέ(!!!!!!!!) ##, δέν απευθύνεται σέ ΄σένα!!!!!

      • cyprusnet avatar
        cyprusnet @ WY 04/08/2013 12:37:19

        Δυστηχως συμφωνω, "ειναι Ελλάδα"...

      • WY avatar
        WY @ WY 04/08/2013 13:24:39

        Νά κάνω μία μικρή διόρθωση :

        Τά μεταξωτά βρακιά ,θέλουν κι επιδέξιους κ.....!!!

        • Νίκη avatar
          Νίκη @ WY 04/08/2013 17:56:45

          Λάθος διόρθωση γιατί και μεταξωτοί κώλοι υπάρχουν όμως αυτοί χρειάζονται επι...δεξιό λάδωμα!

          • WY avatar
            WY @ Νίκη 04/08/2013 22:10:32

            Είναι κι αυτό αλήθεια,όταν έχεις κατάφατσα έναν αριστερό κ......,ό οποίος σίγουρα χρειάζεται, επι....ΔΕΞΙό λάδωμα!!!

  5. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 04/08/2013 10:27:42

    Ο Καψης φιλε μου και κατι κουμπαροι του και φιλοι του εξεκολουθουν με το προσχημα του νεου φορεα να μασαν δημοσιο χρημα. Η κριση ειναι μονο για μας. Η αναδιαρθρωση της χωρας απο τις ιδιες παρεες ειναι ενα ανεκδοτο μακαβριο ομως.

  6. παγόβουνο avatar
    παγόβουνο 04/08/2013 10:59:46

    δυστυχως δεν εχει αλλαξει τιποτα.. και από ό,τι φαινεται δεν πρόκειται να αλλάξει, τουλάχιστον προς το καλύτερο...
    Δεν είναι ο μόνος τομέας που έχουν τσουβαλιάσει όλους στο ίδιο τσουβάλι... το έχουν κάνει και σε πολύ σοβαρότερες υποθέσεις... Κρίμα... πολύ κρίμα..

  7. πολίτης avatar
    πολίτης 04/08/2013 11:18:01

    Παραβλέπετε σε όλες τις κρίσεις την εμπειρία. Σε τεχνικό επίπεδο το προσωπικό της ΕΡΤ ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο.
    Οι γκάφες των μεταδόσεων μέσω άλλων καναλιών πρόσφατα, δείχνουν την πραγματικότητα.
    Γιατί λοιπόν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να μην υπάρχει πριμοδότηση όσων υπηρέτησαν την ΕΡΤ;
    Αν ο σκοπός είναι να μην ξαναδουλέψουν εκεί πάση θυσία, έτσι για το γινάτι μας, αυτό δεν είναι αξιοκρατία.
    Και όσον αφορά τα πτυχία: Είναι σίγουρα προσόν και πως αλλιώς να κρίνει κανείς αλλά δεν εξασφαλίζουν απαραίτητα και το αποτέλεσμα.
    Υπάρχουν για παράδειγμα στην εκπαίδευση καθηγητές κάθε βαθμίδας που έχουν πολύ μεγάλη μόρφωση και πτυχία επί πτυχίων.
    Κι όμως, στη διδακτική ικανότητα μπορεί να υστερούν έναντι άλλων με πιο λίγα προσόντα.

  8. Μ.Β avatar
    Μ.Β 04/08/2013 11:57:38

    Ο χρόνος θα δείξει αν η κατά τη γνώμη μου λανθασμένα βίαιη κίνηση στο ζήτημα της ΕΡΤ, μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο τόσο θετικό αποτέλεσμα ώστε να αξίζει τελικά όλη αυτή την αναστάτωση, το υψηλότατο οικονομικό κόστος (αποζημιώσεις απολυμένων), τη φθορά, την αναγκαστική συγκατοίκηση από θέση ισχύος πια, του απαράδεκτου Β.Β και γενικά, αν το ...νεοκτιζόμενο θα αποδειχτεί και ποιοτικότερο στην παραγωγή πολιτιστικού προϊόντος ως υποχρεούται, δικαιότερο στον τρόπο της στελέχωσής του και λελογισμένο στο κόστος λειτουργίας του.......
    Πάντως, δεν αισιοδοξώ... Λυπάμαι, αλλά δεν μου προσφέρεται ούτε ένας λόγος.

  9. The Camel avatar
    The Camel 04/08/2013 12:22:48

    H υποθεση της ΕΡΤ εξελίσσεται σε μεγάλο φιάκο απο την στιγμή που έβαλαν να το διαχειρισθεί ένα ακόμη άτομο που σχετίζεται άμεσα και έμμεσα με το πολιτικό κατεστημένο της μεταπολίτευσης.

    Υποτίθεται έκλεισε για να γίνει κάτι καλυτερο και πριμοδοτουν όλους εκείνους που μπήκαν με ρουσφέτια, πολιτικά, προσωπικά και επαγγελματικά.

  10. cyprusnet avatar
    cyprusnet 04/08/2013 12:43:43

    Τα κολπα του Πασοκο-επαναπροσεγγυσης του συνδικαλισμου και η συνεχιζομενη Αριστερο- επιλυση Κρατικων Υποθεσεων θα πεσει ομως στο Κεφαλι του Σαμαρα ως Αποτυχια του.. Ξερουν καλα απο τα χρονια του Λαλιωτη και Καρχιμακη πως να θαβουν την Δεξια..

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ cyprusnet 04/08/2013 13:09:48

      Το θέμα σας είναι οτι η ...δεξιά, καταφέρνει τόσο ωραία να θάβεται!!!! Δεν υπάρχουν θύματα.

  11. cyprusnet avatar
    cyprusnet 04/08/2013 12:56:07

    Ο Λαος τα πρωτα 2 χρονια εδωσε δυναμη στον Καραμανλη να τα αλλαξει και να διαλυσει το σαπιο συστημα απο τοτε, ΗΞΕΡΕ ο Λαος και του εδωσε αυτη την εντολη...
    Την πεταξε, δεν την τιμησε, τον τουμπαρανε οι περιοικοι και ΕΧΑΣΕ την ευκαιρια να κανει πολλα δικαια και να τιμωρηθουν τα Χρηματιστιρια/οπλικα συστηματα/δημοσια εργα/ολυμπιακοι αγωνες κ.π.α..
    Νικησε η ΑριστεροΚρατικη Πασοκικη δυναμη των media/USA/ απατεωνων..

    Στον ΣΑΜΑΡΑ εχει δωθει η ιδια σχεδον ΕΝΤΟΛΗ..
    Να Διαλυσει και να Επανασυγκροτηση το Κρατος ΔΙΚΑΙΑ, για το συμφερον των Πολλων..
    Ειναι παγιδευμενος απο ΔΗΘΕΝ βοηθεια και ενεργειες απο αυτους που εκαναν τα ιδια στον Καραμανλη... Δεν μου αρεσουν οι Εξελιξεις!!!

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ cyprusnet 04/08/2013 17:09:32

      Πέρα από βαθυστόχαστες και εξαντλητικές προσεγγίσεις που θα μπορούσε κανείς να καταπιαστεί και να αντιτείνει, για μένα αυτό που λες αντικατοπτρίζει, γενικά, την πραγματικότητα... Προσυπογράφω.......

      Σε τελική ανάλυση, το αποτέλεσμα θα μετρήσει...ή έστω αυτό θα υποστούμε, οπότε, αυτό πρώτιστα κοιτάμε...και νομίζω ότι το περιέγραψες σωστότατα.. Χαμένη ευκαιρία του Καραμανλή, χαμένη(???) ευκαιρία και του Αντώνη...

  12. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 04/08/2013 17:34:10

    Μην την ψάχνετε, όλοι οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ εκτός των γραπτών είναι άδικοι.
    Όποιος έχει προυπηρεσία 5 χρόνια στο δημόσιο παίρνει 600 μόρια όποιος έχει πέντε χρόνια στον ιδιωτικό παίρνει 400. Το μεταπτυχιακό 150 μόρια...
    Το διδακτορικό 300 μόρια.Το 2004 για να διορίσουν τους Πασόκους συμβασιούχους των ΚΕΠ η προϋπηρεσία τους μέτρησε 50%. Με 51 μόρια διορίζονταν και για 2500 χιλιάδες θέσεις έγιναν 10.000 αιτήσεις. Στην ουσία από τα 7500 άτομα έκλεψαν τα παράβολα.

  13. John avatar
    John 04/08/2013 22:22:54

    Ο απόφοιτος λυκείου με βαθμό 18 δεν έχει προβάδισμα σε σχέση με απόφοιτο πανεπιστημίου με βαθμό 7. Οι προκηρύξεις ειναι για Δ.Ε, Π.Ε, Τ.Ε. Οπότε αν ο απόφοιτος πανεπιστημίου επιθυμεί θέση Δ.Ε τότε υποθέτουμε ότι και αυτός έβγαλε το λυκειο με καλό βαθμό αντίστοιχο του 18 και άρα δεν ειναι σε μειονεκτική θέση. Από την άλλη, ο αποφοιτος λυκείου δεν μπορεί να συμμετάσχει σε Π.Ε προκυρηξη. Οπότε ειναι επιλογή του καθενός σε ποια κατηγορία μπορεί ή θέλει να συμμετάσχει.

    • Iwan avatar
      Iwan @ John 11/08/2013 17:52:21

      Καλσπέρα φίλε. Δηλαδή ενας με πτυχίο ΤΕ (το αντίστοιχο για ειδηκότητα) μπορεί να συμετάσχει σε κατηγορία ΔΕ ? ενώ όποιος δεν έχει προυπηρεσία ευδόκιμη που ζητάει, θα αποκλείεται ? υπάρχει λίγο ασάφεια ως προς τον πίνακα προσόντων.

      • John avatar
        John @ Iwan 14/08/2013 02:51:04

        Καλησπέρα. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες για την ΕΡΤ. Το σχόλιο μου είχε να κάνει με το γεγονός ότι διαφωνώ πως απόφοιτος λυκείου με 18 έχει προβάδισμα σε σχέση με ΤΕ ή ΠΕ με βαθμό σχολής 7. Για μενα, καποιος που εβγαλε ενα πανεπιστημιο που δεν ειναι της πλακας θα εβγαλε ενα 17-19 στο απολυτηριο λυκειου πιο πριν. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα από τη δημοτικη αστυνομια. Πες ότι εβγαλες το Λύκειο με 18 και το πανεπιστήμιο με 6. Με αυτα τα δεδομενα, πολύ πιο πιθανό ήταν να μπεις με το 18 ως ΔΕ δημοτικής αστυνομίας παρά ως ΠΕ με το 6αρι.

  14. laz avatar
    laz 05/08/2013 15:27:58

    αναμενόμενες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ καταστάσεις..ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ




    ΥΣ :για την διαθεσιμοτητα ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο αποπομπής θα έπρεπε να είναι ο τρόπος πρόσληψης στο δημόσιο...βάλαν μέσα όμως και άλλα κριτήρια και ιδίως ένα,που λέει για βαθμολογιες σε αξιολογηση ,ποιος θα την κανει αυτην την αξιολογηση;
    πρεπει να αποπέμπονται οι βυσματουχοι του δημοσιου και τα κενα να καλυπτονται απο μηδενικη βαση με γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ...μονο ετσι θα υπαρξει απαγκιστρωση απο το κομματικο κρατος


    εχω χασει ολες τις ελπιδες μου...λυπαμαι αφανταστα για την πατριδα μου.

  15. Ηλίας avatar
    Ηλίας 05/08/2013 16:34:41

    Παιδιά δεν ξέρω τί να πω. Λένε θα φτιάξουν μια νέα ΕΡΤ και μπράβο που το αποφάσισαν επιτέλους. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται στις θέσεις των ηχοληπτών να μπαίνουν και πάλι μόνο ηλεκτρονικοί και εμείς που υποτίθεται αποφοιτήσαμε από ένα δημόσιο ΑΤΕΙ της χώρας αυτής (ΑΤΕΙ Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής) να μην μπορέσουμε ούτε καν να κάνουμε τα χαρτιά μας στην νέα προκύρηξη στην ειδικότητα που έχουμε πάρει το πτυχίο μας. Αυτά είναι γελοία πράγματα. Η ανοχή μας τελείωσε.

  16. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 05/08/2013 18:50:30

    Δυστυχως ετσι ειναι... ανοιγουμε ξανα την καταπτυστη ΕΡΤ με τα ιδια αριστερα μπετα που γκρεμισαμε προ μηνος.. αν γινει αυτο ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ θα ειναι ο καθοριστικος παραγων πτωσης του Αντωνη. Εδω θα ειμαστε και θα φανει αν εχω δικιο, ελπιζω καποιος στου ΜΑΞΙΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ τι παιζεται..

    Υπαρχει κανενας τοσο πανιβλακας στης ΝΔ που να πιστευει οτι αν ηταν κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ η το τσογλαναριο του ΣΥΡΙΖΑ θα εκανε το ιδιο ? Δηλαδη θα έφτιαχνε υπο δεξιο (ως Καψη) διαπλεκομενο δημοσιογραφο μια ΕΡΤ με κυριαρχη την δεξια ως αναβαπτισμενη τηλεοραση τυπου BBC ? Εχουν σαλταρει στην ΝΔ η να βαλω τις φωνες ? χωμενιδηδες , καψηδες , δημοσιοκαφροι της Αυγης κλπ λεει θα φτειαξουν την ελληνικη τηλεοραση .... αμετι-μωχαμετι που λεει ο λαος βαλανε στοχο στην ΝΔ να κανουν το θαυμα και να βγαλουν την Χρυση Αυγη ? Ρε τι γινεται ? ο κοσμος εκτος απο απογοητευμενος ειναι πλεον και εξαιρετικα ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ... ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ και τα περιθωρια υπακοης του ειναι πια ανυπαρκτα - θα μας παρει στο τελος ο διαολος ολους θυματα και φταιχτες αν δεν ξυπνησουν στα 'πανω πατωματα' καποιοι.. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΘΕΣ γιατι ουτε χρονος πια υπαρχει !

  17. Ασυμβίβαστος avatar
    Ασυμβίβαστος 12/08/2013 00:14:47

    Δηλαδή, κατά τον γράφοντα, τα ονόματα που μπαίνουν σε διευθυντικές θέσεις δεν τον απογοήτευσαν; Επειδή δεν αναφέρει τίποτα γι αυτό

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.