#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2012 13:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μείωση του κράτους είναι η μόνη λύση



Αποφασισμένοι να κάνουν ότι είναι δυνατόν για να μείνει η χώρα στο ευρώ και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που θα δοθούν, είναι ορισμένοι στην κυβέρνηση με πρώτο τον Αντώνη Σαμαρά αλλά και τον Γ. Στουρνάρα. Οι δηλώσεις που δημοσιεύτηκαν στον κυριακάτικο τύπο, όπως για παράδειγμα ότι πρέπει να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να μείνουμε κάτω από την ομπρέλα, δείχνουν ότι κάποιοι τουλάχιστον έχουν καταλάβει την κρισιμότητα της κατάστασης.

Γι’ αυτό και επιχειρούν να κάνουν πράγματα που χρονίζουν εδώ και καιρό. Όπως για παράδειγμα η απόφαση που πήρε το υπουργείο Οικονομικών για κατάργηση μέχρι το τέλος του έτους 117 εφοριών. Θα μείνουν το πολύ καμιά 80αριά ενώ θα καταργηθούν τα ταμεία αφού όλες οι συναλλαγές θα περάσουν σταδιακά στις τράπεζες ενώ η ηλεκτρονική εφορία είναι ήδη γεγονός.

Με τον τρόπο αυτό θα εξοικονομηθούν πάρα πολλά χρήματα κυρίως ως προς τα ενοίκια που δίνονται ενώ θα συμμαζευτούν οι διάσπαρτες οικονομικές υπηρεσίες. Παλαιότερα το να έχει κάθε χωριό και κάθε ραχούλα εφορία ήταν… ανάπτυξη, τώρα αυτά τέλειωσαν.

Το ίδιο ισχύει και για τον Καλλικράτη στην παιδεία όπου πάνω από 150 τμήματα, κυρίως ΤΕΙ θα βάλουν λουκέτο καθώς έχουν ίδιο αντικείμενο με άλλες, έχουν απαξιωθεί ή δεν τα προτιμούν οι υποψήφιοι στα μηχανογραφικά τους.

Τι νόημα έχει να υπολειτουργούν ΑΕΙ και ΤΕΙ σε κάθε ελληνικό χωριό απλά και μόνο για να «τραβάνε» χρήματα από το κράτος. ΤΕΙ απλές σφραγίδες χωρίς φοιτητές αλλά με καθηγητές και υπαλλήλους που πληρώνονται κανονικά;

Παλαιότερα, όταν κάποιος ήθελε να κάνει ρουσφέτι έστηνε κι ένα Πανεπιστήμια η ΤΕΙ και τον έκαναν και ευεργέτη, άσχετα ποιος πλήρωνε. Τώρα αυτά δεν μπορούν να γίνουν ανεκτά, ειδικά την ώρα που κόβονται οι μισθοί και οι συντάξεις.

Αν συνδυαστούν αυτά με τις αποφάσεις για καταργήσεις άχρηστων κρατικών φορέων μπορεί να φτιάξει το παζλ της αναδιάρθρωσης του κράτους που επιχειρεί η κυβέρνηση. Αν και υπάρχουν καθυστερήσεις και εμπόδια από κυβερνητικά στελέχη ή υπουργούς που δε θέλουν να χάσουν τα βιλαέτια τους, τελικά αυτό που θα επικρατήσει είναι η απόφαση για μείωση του κράτους.

Είναι η μόνη λύση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/08/2012 13:10:58

    Οι εκατοντάδες σχολές "άνευ αντικειμένου" έγιναν διαχρονικά, κατόπιν πιέσεων των διαβόητων "τοπικών κοινωνιών" που ήθελαν να ασκήσουν προσοδοφόρες (και ευεπίφορες στη φοροδιαφυγή) παρασιτικές δραστηριότητες, όπως καφετέριες, σουβλατζήδικα, πιτσαρίες και -κυρίως- γκαρσονιέρες και δυάρια στα "πανωσηκώματα", όπου κατά κανόνα το ενοίκιο διαμορφωνόταν ανάλογα με τον αριθμό των σπουδαστών που έμεναν μέσα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 20/08/2012 13:24:25

      Δεν συμβαίνει αυτό καθημερινά, αλλά στο θέμα των Πανεπιστημίων "Κολοπετινίτσας" και των ΤΕΙ "Σούρμενων", συμφωνούμε απολύτως, αγαπητέ Αυριανιστή.
      Υπήρχε από την μία η (διακομματική) πίεση των “τοπικών κοινωνιών” και από την άλλη η (διακομματική) αποδοχή των εκάστοτε κυβερνήσεων. Με την συμπληρωματική (διακομματική) πίεση των εκάστοτε αντιπολιτεύσεων.
      Κατά τα άλλα, ο γενικευτικά διατυπωμένος στόχος "μείωση του κράτους" μου φαίνεται ασαφής και πηγή πιθανών παρεξηγήσεων. Θα προτιμούσα ίσως την Καραμανλική (!) "επανίδρυση του κράτους", αρκεί βέβαια να την εννοιούν πραγματικά (και όχι ως σύνθημα) !

  2. ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ avatar
    ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ 20/08/2012 13:19:27

    Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να μειωθούν άχρηστα ΤΕΙ που είναι διασκορπισμένα σε κάθε ραχούλα της περιφέρειας και όλα αυτά για συντεχνιακούς λόγους που εξυπηρετούν αποκλειστικά την τοπική κοινωνία.
    Υπάρχουν μάλιστα και ΑΕΙ σε νησιά με ελάχιστες χιλιάδες κατοίκους.
    Το ίδιο όμως πρέπει να συμβεί και σε άλλους τομείς, πχ μείωση ΔΟΥ, μείωση ειρηνοδικείων και φυσικά μείωση των 500 στρατοπέδων.
    59 στρατόπεδα συντηρεί ο Έλληνας φορολογούμενος στην Πελοπόννησο από όπου κατάγομαι.
    Ωρέ αδέρφια είμαστε στα καλά μας;
    Ο τοπικισμός βλάπτει σοβαρά την Ελλάδα μας!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ 20/08/2012 13:28:11

      59 στρατόπεδα στην ...Πελοπόννησο !
      Απίστευτο ανέκδοτο, άν είναι ακριβές ! Σαν να μιλάμε για εγκαταστάσεις με κλουβιά πιθήκων στην Αλάσκα !

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 20/08/2012 13:34:44

        Κάποτε, κάποιος δαιμόνιος αντιπρόσωπος κατάφερε να πουλήσει στην αρχή διαχείρισης του αεροδρομίου του Ντουμπάι, ένα... εκχιονιστικό μηχάνημα. Ε, κάπως έτσι ιδρύονταν και ορισμένα στρατόπεδα στην Ελλάδα.

      • ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ avatar
        ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ @ Ο Θείος 20/08/2012 13:41:17

        Φίλε Θείο κάνω παραπομπή στον Αδέσμευτο του Δημήτρη Ρίζου με ημερομηνία 17/07/2012 για να διαβάσεις και να φρίξεις:

        http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=66103

        Δίνω και όλο το άρθρο σε περίπτωση που δεν ενεργοποιηθεί το link:

        "ΟΤΑΝ μιλάμε για περιστολή της κρατικής σπατάλης, δεν μπορεί να πάει ο νους σας στα Στρατόπεδα που διατηρούν οι Ενοπλες Δυνάμεις της χώρας... Και που είναι τόσο δαπανηρά!..
        Ε, λοιπόν, μην το θεωρήσετε υπερβολή αν σας πούμε πως αυτά τα Στρατόπεδα ξεπερνούν συνολικά τα... πεντακόσια (500)!!!
        ***
        ΑΝ σας ρωτούσαν, θα θυμόσασταν τα Στρατόπεδα στην Τρίπολη, στην Κόρινθο, άντε στη Θεσσαλονίκη και στον Εβρο...
        Και όμως...
        * Μόνο στη Μακεδονία υπάρχουν και λειτουργούν... 127 Στρατόπεδα!..
        * ...Και μόνο στην ΑΣΔΕΝ (στα νησιά μας) έχουμε άλλα 124 Στρατόπεδα!..
        ***
        ΜΕΤΡΗΣΤΕ τώρα τις δεκάδες άλλα Στρατόπεδα, που πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι:
        * Στην Ηπειρο 46 Στρατόπεδα!..
        * Στο Δ’ Σώμα Στρατού, στη Θράκη, 41 Στρατόπεδα!..
        * Στη Θεσσαλία 54 Στρατόπεδα!..
        * Στην Πελοπόννησο 59 Στρατόπεδα!..
        Υπολογίστε και άλλα 100 περίπου σε άλλες περιοχές της Ελλάδας!..
        Απίστευτο;
        ***
        ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ τώρα πόσο στοιχίζει η λειτουργία αυτών των 500 Στρατοπέδων.
        Τα 9 στα 10 από τα οποία σε καιρό ειρήνης είναι παντελώς άχρηστα!
        ΟΡΘΩΣ, λοιπόν, μέσα στα γενικά μέτρα που προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση είναι και η κατάργηση των περιττών Στρατοπέδων...
        ...ΑΡΚΕΙ να μη μας πούνε ότι κατάργησαν... 10 ή 20 ή 100!..
        ...Και άφησαν ανέγγιχτα τα άλλα 400!!!"

        ΥΓ:Προσωπικά είμαι υπέρμαχος των ενόπλων δυνάμεων και σκοπεύω να υπηρετήσω ως έφεδρος αξιωματικός, αλλά είναι κρίμα για τους μονίμους που έχουν καταντήσει την οικογένειά τους τροχόσπιτο και κάθε 2 χρόνια έρχεται μετάθεση σε κάθε ραχούλα της Ελλάδας απλά για να συντηρούνται οι τοπικές κοινωνίες.
        Στο τέλος καλύτερα να περικόψουν μερικά από τα εκατοντάδες στρατόπεδα, παρά τους μισθούς των στρατιωτικών.

        • jk avatar
          jk @ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ 20/08/2012 14:07:16

          Στα νησιά είναι λογικό να είναι μεγάλος ο αριθμός βρε παιδιά. Άλλο Πελοπόννησος και άλλο νησιά.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ jk 20/08/2012 14:16:55

            Για στρατό ξηράς, Θράκη και νησιά. Εκτός από εγκαταστάσεις κεντρικής διοίκησης.
            Άλλα στρατόπεδα στρατού ξηράς στην Πελοπόννησο, Στερεά η Θεσσαλία είναι ανέκδοτο.
            Οϋτε στην ¨Ηπειρο ή Μακεδονία δικαιολογούνται. Κίνδυνος να μπουκάρει μήπως ο ...Εμβέρ Χότζα, οι ...Βούλγαροι με το Σύμφωνο Βαρσοβίας, ή θα αποβιβαστούν οι ...πεζοναύτες της FYROM με τον πολεμικό στόλο της Πρέσπας και της Δοιράνης;
            Και γιατί άραγε πρέπει να υπάρχουν Κέντρα εκπαίδευσης σε ...προάστεια της Αθήνας ή στην Αρκαδία;
            Πανάκριβες εξυπηρετήσεις στις "τοπικές κοινωνίες"...

          • nikolas avatar
            nikolas @ jk 20/08/2012 19:04:03

            Με τον Ισθμό της Κορίνθου έγινε ένα μεγάλο νησί!!!

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ 20/08/2012 14:48:01

      Αν και η συζήτηση που κάνετε αφορά τα στρατόπεδα, θα μου επιτρέψετε να σας ρωτήσω το εξής:
      Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης των στρατιωτικών νοσοκομείων;
      Έχω ρωτήσει δύο φίλους μου, στρατιωτικούς γιατρούς, και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση. Ίσως κάποιος να ισχυριστεί ότι σε περίοδο πολέμου θα μας χρειαστούν. Δε διαφώνω. Σε περίοδο πολέμου τα πάντα, άρα και τα "πολιτικά" νοσοκομεία, είναι στη διάθεση του ΕΣ. Άρα, για ποιο λόγο να υπάρχουν στρατιωτικά νοσοκομεία;
      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κβάντα 20/08/2012 17:49:44

        " Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης των στρατιωτικών νοσοκομείων; "
        Έχω και εγώ την ίδια απορία Κβάντα ! Επειδή δεν είμαι γνώστης, μόνο εικασία μπορώ να κάνω, πχ μήπως ας πούμε στρατιωτικά νοσοκομεία υπάρχουν, για να μην υπερφορτώνεται το ΕΣΥ ή ο ΕΟΠΥΥ και εμφανίσουν δυσλειτουργίες στην απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση (!) των πολιτών αυτής της χώρας ;

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ roadrunner 20/08/2012 18:11:12

          Θα μπορούσα επίσης, να υποθέσω ως λόγο ύπαρξης των στρατιωτικών νοσοκομείων, την δίδυμη ύπαρξή τους μαζί με τα ΚΑΑΥ(Κέντρα Αποκαταστάσεως Απωλειών Υγείας ).
          Ωστε τα πρώτα να δικαιολογούν την ύπαρξη των δεύτερων.
          Έτσι ώστε τα πρώτα (στρατ.νοσοκομεία) να κάνουν τις διαγνώσεις των απωλειών υγείας (τραυματισμοί, ψυχικοί κλονισμοί κλπ.) του στρατιωτικού προσωπικού που συμμετέχει σε επιχειρήσεις (;;), με σκοπό να κατακλύζει κατά τις θερινές διακοπές τα δεύτερα (ΚΑΑΥ) (παρέα φυσικά με την πεθερά, την συμπεθέρα, κάθε φίλο και γνωστό) πάντα με δαπάνη του κρατικού προϋπολογισμού.
          Αλλά όπως είπα δεν είμαι γνώστης, ας μας εξηγήσει κάποιος ειδικός.

        • Κώστας Χ. avatar
          Κώστας Χ. @ roadrunner 20/08/2012 18:59:21

          Σύμφωνα με το επίσημο site του ΓΕΕΘΑ, ο σκοπός των στρατιωτικών νοσοκομείων επικεντρώνεται σε τρία σημεία:
          Α. Νοσηλεία. (Εν ενεργεία Στρατιωτικό Προσωπικό και Μέλη οικογενειών τους. Απόστρατους Αξιωματικούς και υπαξιωματικούς και Μέλη των οικογενειών τους. Προσωπικό Σωμάτων Ασφαλείας Πολιτικό Προσωπικό του Υ.ΕΘ.Α. Κάθε Έλληνα πολίτη μετά από έγκριση της Διεύθυνσης του Νοσοκομείου και των Προϊστάμενων Κλιμακίων). Σε αυτό το τμήμα θα συμφωνήσω μαζί σας ότι μπορεί να καλυφθεί και από τα πολιτικά νοσοκομεία.
          Β. Εκπαίδευση. (Εκπαίδευση Στρατιωτικών Ιατρών και Νοσηλευτών, Εκπαίδευση Οπλιτών του Υγειονομικού Σώματος Στρατού Ξηράς, Εκπαίδευση Πολιτικών Ιατρών μετά από έγκριση του Υπουργείου Υγείας). Σε αυτό το τμήμα διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για τη νοσηλεία τραυματιών μάχης και την εκπαίδευση που απαιτείται σε αυτό το αντικείμενο, καθόσον δεν ξέρω αν καλύπτεται στα πολιτικά νοσοκομεία.
          Γ. Έρευνα. (Διεξαγωγή κλινικών και εργαστηριακών μελετών μέσω της Ερευνητικής Μονάδας). Και εδώ διατηρώ επιφυλάξεις (με την έννοια ότι δε γνωρίζω) για το αν γίνεται έρευνα για αντιμετώπιση θυμάτων πολέμου και αν αυτή είναι ειδικού σκοπού και απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό.
          Συμπερασματικά, θεωρώ και εγώ ότι αν μη τι άλλο, μπορεί να μειωθεί ο αριθμός τους, ώστε να καλύπτουν τα αντικείμενα 2 και 3, αλλά όχι και τη νοσηλεία όλων των παραπάνω σε ειδικό καθεστώς (εδώ δεν ξέρω τι να πω για τους αστυνομικούς και πυροσβέστες που νοσηλεύονται σε στρατιωτικά νοσοκομεία, καθόσον επιχειρούν σε όλη την επικράτεια). Φυσικά θεωρώ εκ των ουκ άνευ τη διατήρηση ακριτικών στρατιωτικών νοσοκομείων σε επιλεγμένες περιοχές.

  3. je te connais par la folie terrible du peuple avatar
    je te connais par la folie terrible du peuple 20/08/2012 13:23:04

    με τα φωτοβολταϊκά τί θα γίνει ρε λεβέντες; 0.25 η κιλοβατώρα; πολύ δεν πετσοκόβεται έτσι η τιμή;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ je te connais par la folie terrible du peuple 20/08/2012 14:18:17

      Έχοντας κολλήσει ένσημα στο χώρο, καλά κάνανε. Και καλύτερα θα κάνουνε να ξαναελέγξουν ΟΛΕΣ τις στέγες για κακοτεχνίες και παραβάσεις, να δεις πόσο χρήμα θα εξοικονομηθεί από εκεί.

      • je te connais par la folie terrible du peuple avatar
        je te connais par la folie terrible du peuple @ TopGunZ 20/08/2012 14:38:11

        υπήρχε ένα τελευταίο πράγμα στις κατασκευές και το στραγγαλίζουν. το 0,25 στα καλά καθούμενα, αναδρομικά από 1 αυγούστου, συν τη φορολόγηση των εγκαταστημένων, δεν νομίζω κανείς άλλος που έχει κολλήσει ένσημα στο χώρο να το θεωρεί λογικό.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ je te connais par la folie terrible du peuple 20/08/2012 21:36:43

          Τα φ/β ήταν μια άρρωστη σκέψη εξ' αρχής. Δεν μπορεί η Ελλάδα της κρίσης να επιδοτεί οικολογικές ευαισθησίες. Βέβαια, τα συμφέροντα είναι τεράστια (και ανάμεσα τους και τα... ένσημά σου).
          Καλώς καμωμένο, λοιπόν.
          ΥΓ: Αλλά και για την οικολογικότητα των φ/β αμφιβάλλω: Η αποβαλλόμενη θερμότητα είναι δυσανάλογα μεγάλος ρύπος.

          • je te connais par la folie terrible du peuple avatar
            je te connais par la folie terrible du peuple @ ΠΗΛΕΑΣ 20/08/2012 22:29:12

            το φωτοβολταϊκό δεν πρόκειται να σταματήσει κάφρε. θα ισορροπήσει κάπου παρακάτω και θα προχωρήσει, απλά το θέμα είναι πως όταν υπόσχεσαι ανάπτυξη δεν είναι νορμάλ να στραγγαλίζεις αυτούς που δουλεύουν για να συνεχίζεις να πληρώνεις αυτούς που αράζουνε. εσύ μάλλον είσαι σ'αυτούς που αράζουνε και πρέπει να έχεις και τα ένσημα κολλημένα, οπότε βγαίνεις να πουλήσεις και λίγη τρελίτσα να κάνεις και τη λεζάντα σου. καλά κάνεις.

  4. abc avatar
    abc 20/08/2012 13:40:57

    Ποιός αμφιβάλλει οτι πρέπει να γίνουν επι τέλους τα αυτονόητα που έπρεπε να είχαν αρχίσει το 1974 και να έχουν τελειώσει το 1975?
    Ομως μην συγχέουμε τα πράγματα. Αυτά είναι καθαρά δική μας υπόθεση και δεν αφορούν τους Γερμανούς. Δεν θα μας χαρίσουν λεφτά των "τραπεζών τους" όταν μπορούν να μας τα πάρουν επειδή φτιάξαμε κράτος. Το πολύ πολύ να μας πούν, αφου έχετε και αποτελεματικό πλέον κράτος, σας ανεβάζουμε και τα επιτόκια ή σας μειώνουμε το χρόνο αποπληρωμής...
    Χωρίς διαγραφή χρέους στην κατάσταση που φτάσαμε, δεν γλιτώνουμε με τίποτε. Το λένε και όλοι οι νομπελίστες οικονομολόγοι...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ abc 20/08/2012 14:20:38

      Εδώ κάνετε ένα μεγάλο λάθος που δείχνει ότι δε γνωρίζετε τίποτα από ψυχολογία των οικονομικών. Όταν δεν είσαι σίγουρος ότι ο άλλος θα σε πληρώσει (βλέπε κράτος μπ***δέλο ας πούμε) είναι που σε πιάνει πανικός να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

  5. android avatar
    android 20/08/2012 14:30:09

    Οτι πάμε για φούντο μέχρι τέλος του χρόνου είναι ξεκάθαρο. Το κράτος δεν θα φτιαχτεί τώρα ότι και να γίνει. Αυτά τα μέτρα (μαζί με τα προηγούμενα μνημόνια, εφαρμοστικούς, μεσοπρόθεσμα κλπ)το μόνο που θα κάνουν είναι να χαμηλώσουν στα τάρταρα το βιοτικό επίπεδο. Μετά θα μας χρεοκοπήσουν (έπρεπε να γίνει πριν 2μιση χρόνια). Και μετά ζούγκλα με τις κοινωνικές ανισότητες που θα προκύψουν, μετανάστες και Έλληνες άνεργους κλπ. Κάποιοι έχουν χοντρά λεφτά στην Ελλάδα μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει με αυτούς μετά.
    Μειώσεις μειώσεις μειώσεις δεν γίνεται συνέχεια ρε παιδιά χωρίς δομικές αλλαγές. Εντάξει να μειωθούν τα έξοδα του κράτους αλλά δεν είναι πάντα πονάει χέρι κόβει κεφάλι για νβγουν μόνο τα νούμερα...

  6. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 20/08/2012 15:11:28

    Μα δέν είναι αυτονόητο πώς πρέπει να μειωθεί το κράτος ... ;
    Εδώ και 20 χρόνια η ίδια κουβέντα γίνεται .
    Αλλά καμιά κυβέρνηση δε τολμά να βάλει χέρι στο δημόσιο , φοβούμενη τις συνδικαλιστικές αντιδράσεις και τους χαμένους ψήφους !!!
    Όπως και να το κάνουμε κρίση έχουμε , πρόβλημα ρευστότητας , θα έπρεπε ήδη να έχουνε γίνει απολύσεις στο δημόσιο !
    Πρός το παρόν το βάρος , το έχουν επωμιστεί , μόνον οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα , με εκατοντάδες απολύσεις εβδομαδιαίως μέχρις στιγμής !
    Ο ιδιωτικός τομέας καταστρέφεται ..... Είτε τα μαγαζιά κλείνουν πνιγμένα απ'τα χρέη , είτε μειώνουν εργατικό κόστος και υπαλλήλους για να ανταπεξέλθουν στις δυσμενείς συνθήκες .
    Επειδή όμως το Κράτος μας , η Ελλάς , δέν είναι μαγαζάκι που θα βάλει λουκέτο όταν πάνε στραβά τα οικονομικά του , η μόνη λύσις είναι η δραστική και αποφασιστική μείωση των δαπανών-εξόδων του .
    Απ'το να εκδιωχθούν όλοι αναιξερέτως , με μία ενδεχόμενη χρεοκοπία ( που θα χάσει και πολύς κόσμος που δέ φταίει συντάξεις , επιδόματα και διάφορες άλλες παροχές που απολαμβάνει σήμερα ) καλό θα είναι να γίνουν κάποιες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση !!!
    Και όσοι εύλογα αναρωτιούνται , τί θα απογίνουν όλοι αυτοί που θα απολυθούν και μάλιστα αντιδρούν εντόνως ...
    Άς τους θυμήσουμε πώς κανείς δεν έκλαψε για το μέσο υπάλληλο που απολύεται στον ιδιωτικό τομέα , σχεδόν καθημερινά , ούτε διαμαρτυρήθηκε κανείς , πέρα των αναφορών στο θέμα !

    Ήρθε η ώρα Κύριοι !
    Τί περιμένετε ;;
    Πόσο ακόμα θα συντηρεί ένας αποδεκατισμένος ιδιωτικός τομέας , τον αντίστοιχο υπέρογκο και υπερσπάταλο δημόσιο ;!
    Όπως κυλούν τα πράμματα από χειμώνα δε θα εισπράξετε τίποτα από εργαζόμενους και επιχειρήσεις , γιατί πολύ απλά δε θα έχουν τίποτα να σας δώσουν ( και ομιλώ για την μεγάλη πλειοψηφία και όχι για τις ελάχιστες εξαιρέσεις μεγαλοεπιχειρηματιών )
    Αφήστε τις εξαγγελίες περί εφεδρείας και των λοιπών για να ζυγίσετε τις κοινωνικές αντιδράσεις και δείξτε πυγμή και αποφασιστικότητα για περικοπή των δημοσίων δαπανών !!!!!
    Λόγια ακούμε , λέμε και γράφουμε όπως προείπα , όλοι μας καμιά εικοσαριά χρόνια τώρα !!
    Πράξεις θέλουμε Κύριοι , πράξεις !!!! Φτάνει πια με τα λόγια ! Φτάνει !!!!
    Φτιάξτε επιτέλους το Κράτος μας !!! Το Κράτος των Ελλήνων !!!!

    *Υ.Γ.1 Εάν σκέφτεστε τον κόσμο της ΝΔ που θα χάσετε ... δηλαδή τις ψήφους όσων σας ψήφισαν και βολεύτηκαν ....
    Να είστε σίγουροι ό,τι θα κερδίσετε άλλους τόσους ψήφους απ'τους ορθά σκεφτόμενους πολίτες !!! Άρα το βάρος των συνεπειών της περικοπής των δημοσίων δαπανών , ίσως στο τέλος να είναι μηδαμινό για το κόμμα σας !

    *Υ.Γ.2 Πρός τον Πρωθυπουργό !
    Αξιότιμε Κύριε Σαμαρά δεν είμαι ψηφοφόρος σας , αλλά ελπίζω σε σας ! Γιατί είμαι νέος 23 ετών , γιατί θέλω το Κράτος μου Σοβαρό και Στοιβαρό απέναντι σε κάθε πρόκληση και γιατί μέχρι στιγμής αρχίζω και βλέπω ψήγματα σοβαρότητας στις κινήσεις σας !!
    Βρίσκεστε εκεί και δουλεύεται για ΌΛΟΥΣ τους Έλληνες .
    Επαναλαμβάνω .... ΌΛΟΥΣ !!!!
    Πράσινους , κόκκινους , κίτρινους , μπλέ , εξόριστους , φτωχούς και πλούσιους !!!!
    Πιστεύω σε σας !
    Και μή ξεχνάτε !!!
    Όταν θα φύγουμε απ'τον κόσμο αυτό , δε μπορούμε να πάρουμε μαζί μας τα χρήματα που αποκτήσαμε , αλλά θα κουβαλάμε την ψυχή γεμάτη με τις πράξεις που έχουμε κάνει εν ζωή !

    Αποδειχθείτε ΗΓΕΤΗΣ , μέσω των σκληρών αποφάσεων και μέσω των εσωκομματικών εμφυλίων που θα κερδίσετε με την πυγμή σας , κόντρα στα απεχθές συμφέροντα μερικών , που ακόμη και σήμερα δεν αντιλαμβάνοντε την κατάστασις στην οποία έχουμε (οι περισσότεροι) περιέλθει !!!

    Κάντε το για ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ .... Το χρωστάτε στην Ιστορία του Έθνους .
    Σε ΌΛΟΥΣ τους Έλληνες !!!!!!

    • panos avatar
      panos @ Αλέξανδρος 20/08/2012 16:50:01

      ΜΠΡΑΒΟ ρε φιλε μακαρι να μας διαβαζε ο Σαμαρας, βεβαια σε στενο συνεργατη του οταν του ειπα αυτα που λες εσυ τωρα μου αλλαζε συζητηση......

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ panos 20/08/2012 17:57:17

        Δυστυχώς ο λαός δεν εισακούεται ......
        Ή δε θέλουν κάποιοι να εισακουστεί ! Τί να πώ ; ....

        Τουλάχιστον εσείς που έχετε τη δυνατότητα να ομιλέται με υψηλά υφιστάμενα πρόσωπα , πιέστε !!!
        Πιέστε πρός την σωστή κατεύθυνση .
        Και γίνεστε ενοχλητικοί γι'αυτούς μη τα παρατάτε , πιέστε ακόμη περισσότερο !!!
        Κάντε το για όλους εμάς που δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα !!!!!!!!!

    • peppas kostas avatar
      peppas kostas @ Αλέξανδρος 20/08/2012 17:54:16

      τι λες ρε μεγάλε ??? να απολυθεί κόσμος ,έτσι ????παπαπαπα !!!! ρε τι μυαλό είσαι εσύ ???

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ peppas kostas 20/08/2012 18:05:04

        Peppas kostas δε θα σχολιάσω την ειρωνεία σου , ούτε το μυαλό διαθέτω άλλωστε ... Δέν έχω σπουδάσει και πρόσφατα απολύθηκα απ'τη καφετέρεια που εργαζόμουνα , ως σερβιτόρος , μάλιστα μαύρα χωρίς ένσημα .
        Άρα είμαι και άνεργος , πρός το παρόν .

        Το μόνο που ζητώ είναι δικαιοσύνη και ένα κράτος σωστό που θα παρέχει στους πολίτες του αυτά που χρειάζοντε αξιοκρατικά πάντα . Δε το βλέπω όμως μέχρι στιγμής και αυτό με θλίβει ..

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ peppas kostas 20/08/2012 19:07:09

        ΟΚ να μην απολυθεί κανένας. Έχω μία άλλη πρόταση.
        Το κράτος χρωστάει 6-7 δις (αν θυμάμαι καλά) σε ιδιώτες, είτε από επιστροφή ΦΠΑ, είτε από εσωτερική στάση πληρωμών κλπ. Για να είμαστε όλοι ισόνομοι λοιπόν, προτείνω την καταβολή σε του 30-40% του οφειλόμενου ποσού στους ιδιώτες. Το κονδύλι αυτό θα βρεθεί από τη γεναία οριζόντια μείωση όλων των μισθών και συντάξεων του δημόσιου τομέα, στους οποίους επίσης θα καταβληθεί το αντίστοιχο ποσοστό 30-40% της ονομαστικής τιμής τους (για όσο διάστημα απαιτείται ώστε να καλυφθεί το οφειλόμενο ποσό). Λόγω λοιπόν οικονομικής δυσπραγίας, το υπολοιπόμενο ποσό θα το χρωστάει το κράτος και στους δύο και θα το αποπληρώσει όταν έχει. Είμαστε καλά έτσι; Δεν είναι δίκαιο;

        • Κώστας Χ. avatar
          Κώστας Χ. @ Κώστας Χ. 20/08/2012 19:09:53

          Για να προλάβω μερικούς, το σχόλιο ανήκει στην κατηγορία black humor (ενδεικτικό της απόγνωσής).

  7. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 20/08/2012 15:26:52

    Κλείνουμε σχολές γιατί τα τούβλα δεν μιλάνε και δεν ψηφίζουν.Τι θα γίνει με το προσωπικό,όχι μόνο το διδακτικό;
    Σωστά είναι τα μέτρα,πρέπει να το μειώσουμε το κράτος αλλά μην κάνουν κάποιοι οτι ανακάλυψαν την Αμερική,μέχρι πριν 2 χρόνια άδεια και άχρηστα δεν ήταν αρκετά Ιδρύματα;

  8. Μάκης avatar
    Μάκης 20/08/2012 15:28:54

    Το θέμα δεν είναι να μειωθούν οι ΔΟΥ.
    Καλώς να μειωθούν, αν αυτό είναι απόρροια της μεγαλύτερης μηχανοργάνωσης.
    Ας πούμε, γιατί να μην μπορώ να πληρώσω τα διάφορα παράβολα που χρειάζομαι ονλάιν και να εκτυπώσω αποδεικτικό καταβολής από το σπίτι μου;

    Αν, όμως, η μείωση των ΔΟΥ σημαίνει τριπλασιασμό τού μήκους των ουρών, τότε δεν λύνεται κανένα πρόβλημα τού κράτους.

  9. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ! avatar
    Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ! 20/08/2012 15:32:19

    Απολύσεις εδώ και τώρα 200.000 κρατικών υπαλλήλων. Και να αφήσουν τα κολπάκια με τις εφεδρείες και τα σχετικά! Δηλαδή ο κόσμος του ιδιωτικού τομέα, με το 1.500.000 ανέργων του, κια με μισθούς πείνας θα πληρώνει τους μάγγες του δημοσίου να κάθονται, και να τα παίρνουν και μαύρα, απο αλλού; ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΝ;

    • Ανεμος avatar
      Ανεμος @ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ! 20/08/2012 21:39:12

      Και γιατι να μην τους απολυσουν ολους και στη θεση τους να προσλαβουν Πακιστανους;;;; Οικονομολογε μου εσυ με τις ζωες των αλλων φυσικα!!!! Μονο εκδικηση εκφραζουν τα μηνυματα σου

  10. Enzo avatar
    Enzo 20/08/2012 16:45:45

    το υδροκεφαλο κρατος των αθηνων δεν φταιει καθολου?
    με εκεινη την αποκεντρωση τι θα γινει?

  11. rollin avatar
    rollin 20/08/2012 17:07:41

    Λιστα ανεπιθυμιτων.οι 1.500.000 ανεργοι το παν ειναι να μην.απολυσουμε Δ.Υ. μην στεναχωρηθει το Πασοκ δωστε λ καμια συνταξη σε μαιμου ομογενεις απο χωρες πρωιν σοβιετ που δεν κολλησαν ενσυμο εδω κ φταιει η κακια μερκελ εμεις καναμε εφεδρεια

    • Ανεμος avatar
      Ανεμος @ rollin 20/08/2012 21:41:30

      κοψτε και καμμια αποδειξη οικονομολογοι της φοροδιαφυγης!!!!

  12. Κρης avatar
    Κρης 20/08/2012 17:53:41

    μα πόσους φοιτητές έχει η Ιατρική ΑΘηνών και
    έχουν στην μισθοδοσίας τους 685 !!! Καθηγητές ;
    h**p://school.med.uoa.gr/melhdep.html

  13. rollin avatar
    rollin 20/08/2012 18:21:53

    Αμα το τεραστιο κρατος ειναι η καλυτερη λυση για εναν λαο τοτε γιατι διαλυθηκαν ολα τα κομμουνιστικα κρατη; Πεστε μου ενα που πηγε μπροστα; Ενα που δεν ειχε τεραστια διαφθορα; Δηλαδη η αριστερα εχει ποιο πολλους πατριωτες 'η μηπως ονειρευοντε παλατια τσαουσεσκου κ λαθρομεταναστες υπηκοους;

  14. panos avatar
    panos 20/08/2012 18:24:08

    Η πλακα ειναι οτι ο μελοντικος μας.....προεδρος της Δημοκρατιας Κουβελης σημερα ειπε οτι ειναι και εναντια στην εφεδρεια.....και ο αλλος εταιρος Βενιζελος μετα το κραξιμο που τρωει εχει εξαφανιστει. ΑΧ και να ζουσε ο ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ θα τρεχαν ολοι απο τις 5 το πρωι και θα εβρισκε λυσεις απο χθες και καθε κατεργαρης θα πηγαινε στο παγκο του, και σιγα να μην υπεκυπτε στα λαμογια του δημοσιου τους αρχισινδυκαλισταραδες και τους διορισμενους απο το παραθυρο που και να απολυθουν παλι χορτασμενοι ειναι.

  15. rollin avatar
    rollin 20/08/2012 19:43:11

    Ο Κωνσταντινος Καραμανλης δεν μασησε κ εβγαλε την χωρα απ το Νατο θα ειχε στειλει τον φωτοπουλο σπιτι του απο καιρο

  16. Enzo avatar
    Enzo 20/08/2012 21:53:31

    Εγω ρε παιδια δεν θέλω να εχω πάρε δώσε άλλο με αυτο το κράτος ,
    Αφου δεν του είμαι βάρος και δεν ζητώ ποτε μου τίποτα απο αυτο . Αυτο μου έχει γίνει βάρος

  17. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 21/08/2012 03:51:50

    Οι πιό πολλοί εδώ μέσα ασχολούνται με πράγματα που δεν γνωρίζουν :
    Από τα ΤΕΙ και τις Εφορίες , μέχρι και γιά τα Στρατόπεδα έχουν πολλοί δήθεν
    συγκροτημένη άποψη .
    Ποιός ξέρει να μας πεί και να μας εξηγήσει πόσα και τι είδους στρατόπεδα
    χρειάζονται στην Λέσβο ; Στην Ρόδο ; Στην Ροδόπη ; Στον Έβρο ;
    Γίνανε κάποιοι ¨ειδικοί" και γράφουν διάφορες ανοησίες τόσο επιπόλαια !
    Χωρίς στοιχειώδεις προϋποθέσεις ..!

  18. Nikitas avatar
    Nikitas 21/08/2012 08:15:15

    Ακόμα και να μειωθεί το "κράτος" στο μισό, δεν πρόκειται να αλλάξει απολύτως τίποτα αν δε βελτιωθεί η διαχείριση του κράτους. Αυτό είναι το σημαντικότερο και αυτό δυστυχώς δεν πρόκειται να αλλάξει από τη μια στιγμή στην άλλη αφού η συγκεκριμένη νοοτροπία διαχείρισης του κράτους είναι εδραιωμένη εδώ και αιώνες σε όλα τα κλιμάκια, από τον κλητήρα μέχρι τον υπουργό.

    Δύο υποθέσεις εργασίας:

    Οι Σκανδιναβικές χώρες έχουν τριπλάσιο "κράτος" από το δικό μας αλλά όλα εκεί δουλεύουν ρολόι. Γιατί;

    Σε ένα τμήμα ελληνικού οργανισμού μειώνονται οι υπάλληλοι στο μισό. Θα αλλάξει αυτό την παραγωγικότητα του τμήματος ή των υπαλλήλων που μένουν; Όσο την άλλαξε η κατάργηση των δώρων και η μείωση των μισθών. Την ίδια δουλειά που (δεν) έκανε ο υπάλληλος με 2000€, την ίδια δουλειά (δεν) κάνει με μισθό 1500€.

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/08/2012 22:09:28

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο και με το πνεύμα του.
    Όμως, τι τραγικό!
    Έπερε να υποστούμε εθνική ταπςίνωση για ανασχοληθούν οι αρμόδιοι πολιτικοί μας με το αυτονόητο!!!

    Και μεγαλύτεροι ντροπή τους πρέπει γιατί ξέρανε πως η εθνική ταπείνωση θα έλθει κι αυτοί απλά αγόραζαν μεταξωτά κουστούμια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.