#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/04/2012 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η λέξη "αυτοκριτική" να αντικατασταθεί με την λέξη "Βενιζέλος"



Από το "αναλαμβάνω την ευθύνη" περάσαμε στην αυτοκριτική, λέξη που την έκανε σημαία ο Βενιζέλος.

Αυτοκριτική - αυτοκριτική - αυτοκριτική! Μας ζάλισε με το να το επαναλαμβάνει συνέχεια, λές και πατάει κουμπί κασέτας.

Ας τον ρωτήσει όμως κάποιος τι ακριβώς εννοεί και πως το εννοεί; Σε ποιό από όλα ο πρωταγωνιστής της συμφοράς αναφέρεται;

Η μάλλον καλύτερα να του τεθεί μια και μόνη ερώτηση: Εκανε αυτοκριτική για την γενικευμένη κοινωνική εξαθλίωση; Θα απαντήσει βέβαια ναι.

Τότε ας τον ξαναρωτήσουν: Η εξαθλίωση με την αυτοκριτική διορθώνεται; Η εξαθλίωση τι έιναι; Μπαταρία που ξεφορτίστηκε και την βάζουμε στη πρίζα της αυτοκριτικής για να ξαναγεμίσει;

Όχι θα απαντήσει ο "με λένε Βαγγέλη" αραδιάζοντας προτάσεις χωρίς τελείες.

Και ακόμη μια ερώτηση: Πως εννοεί την αυτοκριτική; Κάνει γιόγκα στο σπίτι του, μετά μπαίνει σε κολυμπήθρα εξαγνύζεται, φωνάζει "είμαι σωτήρας και θα σας ξανασώσω";

Ανάθεμα σε αυτόν που ανακάλυψε τη λέξη αυτοκριτική! ‘ Ήρθε η ώρα να την αντικαταστήσουμε στο λεξιλόγιο με το Βενιζέλος!

Παν Παπ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. S.P. avatar
    S.P. 15/04/2012 17:12:54

    Τι νομίζει ο Βενιζέλος με αυτά που λέει και κάνει; Ότι θα γίνει όμορφος;
    Μα αφού είναι άσχημος.

  2. romeo avatar
    romeo 15/04/2012 18:38:29

    Έκανε και πότε αυτοκριτική; Παραδέχθηκε πως στήριξε τον Τσοχατζόπουλο; Ζήτησε από τον Εισαγγελέα να βρει το ένα εκατομμύριο του Τσουκάτου; Ούτε ... όλοι μαζί τα φάγαμε δεν είπε! Ποια αυτοκριτική λοιπόν;

  3. tasos1 avatar
    tasos1 15/04/2012 18:39:55

    Εδώ γελάμε! Άκου αυτοκριτική... Λες και είναι ... παϊδάκια!

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 15/04/2012 21:11:44

    Ο Βενιζέλος μέγας υποκριτής. ΟΥΣΤ.

  5. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 15/04/2012 22:13:10

    Και η δική μας αυτοκριτική;Που όλοι μας παραδεχόμαστε τις δυσκολίες επιλογής στο σταυρό προτίμησης;

  6. S.R. avatar
    S.R. 15/04/2012 23:08:12

    Για τον αθλιο εκεινο πολιτικο ,που κατασκευασε τον επαισχυντο νομο "περι ευθυνης υπουργων", θα μιλησει ο Βενιζελος ?

    • nestor avatar
      nestor @ S.R. 16/04/2012 07:16:10

      Οση ζάχαρη και να βάλεις στα σκατά, κομπόστα δεν γίνονται.

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/04/2012 08:47:05

    Καί μιά δήλωση πολιτικῆς ἐντιμότητας τοῦ Βενιζέλου: ''Θά.......αὐτοκριθῶ''!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/04/2012 16:25:15

      χαχαχαχα! Χριστός Ανέστη! είναι γνωστή άλλωστε η πολιτική εντιμότητα του Βαγγέλη...με α΄ συνθετικό το ''αυτό'' θα μπορούσε ο καθένας μας να συμπληρώσει το β΄συνθετικό της λέξης όπως επιθυμεί!
      αυτο-μαστιγωθώ...
      αυτο-χαστουκιστώ...
      αυτο-(ό,τι προαιρείσθε)