#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/08/2011 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κ. Διαμαντοπούλου φοβάται την σύγκρουση στην Παιδεία και κάνει πίσω



Δεν είναι κακό να γίνονται αλλαγές σε ένα νομοσχέδιο που βγαίνει σε διαβούλευση. Αρχή της Δημοκρατίας είναι ο διάλογος και η συμφωνία με τους ενδιαφερόμενους. Όταν όμως, οι κυβερνώντες σου πιπιλάνε το μυαλό και σου λένε ότι ο νόμος είναι σωστός, θα αλλάξουν τα πάντα, είναι απαραίτητη η ανατροπή, οι μεταρρυθμίσεις θα προχωρήσουν και άλλα τέτοια επαναστατικά και μόλις έρχεται η ώρα της ψήφισης κάνουν κωλοτούμπες και οπισθοχωρήσεις, ε τότε μάλλον μπορεί να μιλήσει κανείς για αμετροέπεια και έλλειψη συνέπειας.

Αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό της κουβέντας που γίνεται σχετικά με τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση και με το όραμα της Άννας Διαμαντοπούλου να φέρνει τα πάνω κάτω στα Πανεπιστήμια.

Οι πληροφορίες λοιπόν κάνουν λόγο για μεγάλες αλλαγές στο νόμο πλαίσιο σε μια προσπάθεια να μην κλείσουν τα πανεπιστήμια και να μην υπάρξει ακόμη μια ανοικτή πληγή για την κυβέρνηση. Σου λένε, θα απεργήσουν οι ταξιτζήδες, θα μείνουν κλειστά στα σχολεία, θα έρθουν και τα σημειώματα της εφορίας, να έχουμε και τους φοιτητές στους δρόμους και τα ΑΕΙ με λουκέτο;

Άλλωστε, υπάρχει και εσωκομματική κριτική κατά της υπουργού Παιδείας οπότε δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς παρά αλλαγές.

Φαίνεται λοιπόν να επιλέγεται ένα πιο… λάιτ νομοσχέδιο κυρίως σε ότι αφορά τις εξουσίες του συμβουλίου διοίκησης των ΑΕΙ. Αρχικά το 15ελές συμβούλιο θα αποτελούνταν από 7 πανεπιστημιακούς, 7 εξωπανεπιστημιακούς και έναν εκπρόσωπο των φοιτητών. Στις αλλαγές που προκρίνονται είναι να έχουν 8 εκπροσώπους στο Συμβούλιο οι πανεπιστημιακοί, οπότε και τον έλεγχο. Έτσι δεν θα εκλέγεται πρύτανης εκτός του Πανεπιστημίου, ένα θέμα που αποτελούσε κόκκινη γραμμή για τους καθηγητές. Επίσης, φαίνεται να αναβαθμίζεται ο ρόλος της Συγκλήτου, καθώς αναλαμβάνει όλα τα ερευνητικά και εκπαιδευτικά θέματα, ενώ το Τμήμα παραμένει βασική πανεπιστημιακή μονάδα και όχι Σχολή, όπως ήθελε το υπουργείο Παιδείας.
Μ’ αυτές τις αλλαγές η κ. Διαμαντοπούλου θα προσπαθήσει να εξευμενίσει τους πανεπιστημιακούς και να μην κλείσουν τα πανεπιστήμια, ούτε να προτρέψουν τους φοιτητές σε καταλήψεις, κάτι όχι και τόσο σίγουρο.

Το θέμα, πάντως, δεν είναι τι κάνει η υπουργός και η κυβέρνηση, αλλά αν επιτέλους χρειάζονται αλλαγές στα Πανεπιστήμια. Και κανείς δεν ξέρει αν είναι σωστό να υπάρχει πρύτανης εξωπανεπιστημιακός, ή όχι. Ας το έκανε νόμο αυτό η κ. Διαμαντοπούλου και ας κρινόταν από το αποτέλεσμα. Άλλωστε, τόσα χρόνια είδαμε το χάλι του Πανεπιστημίου όταν κουμάντο κάνει ένα συγκεκριμένο κονκλάβιο καθηγητών σε αγαστή συνεργασίας με φοιτητοπατέρες. Συμφωνίες κάτω από το τραπέζι για εκλογή καθηγητών και αντάλλαγμα μαθήματα, ρεμούλες με τα ερευνητικά κονδύλια χωρίς κανένα έλεγχο, απόλυτη εξουσία στα πανεπιστήμια χωρίς όμως και τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Αυτό είναι το πανεπιστήμιο που λειτουργεί φυσικά με κομματικά κριτήρια και με πολιτικές παρεμβάσεις. Όσοι προσπάθησαν να κάνουν αλλαγές εδώ και χρόνια προσέκρουσαν σε καθεστωτικές αντιλήψεις και σε νοοτροπίες κλειστού επαγγέλματος που κανείς δεν πρέπει να πειράξει.

Παιδεία, όμως δεν γίνεται έτσι. Και κάποιοι καθηγητές και φοιτητές πρέπει να καταλάβουν ότι τα πανεπιστήμια είναι χώρος μόρφωσης των παιδιών μας και παραγωγής έργου.

Αλλά και η κ. Διαμαντοπούλου πρέπει να καταλάβει ότι δεν μπορεί να το παίζει σκληρή και άτεγκτη και μετά να οπισθοχωρεί επειδή φοβάται τη σύγκρουση και την ήττα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 21/08/2011 10:53:10

    Όσο γνωρίζω εγώ από αστρονομία,άλλο τόσο γνωρίζει και η Διαμαντοπούλου από παιδεία...Εδώ δεν θα υπάρχουν βιβλία και εκπαιδευτικοί,η χρονιά κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα,ο γεν.γραμματέας του ΥΠΕΠΘ είπε πως θα είναι η δυσκολότερη χρονιά μετά το Β' Παγκ.Πόλεμο ,οι ''μεταρρυθμίσεις'' τη μάραναν...Όλα τα έχει η Μαριορή,ο φερετζές της έλειπε...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Komis Montechristo 21/08/2011 11:52:34

      Αναμένονται κι άλλες συγχωνεύσεις σχολείων, Κόμη, πάντα για το καλό του μαθητή και της εκπαίδευσης. Οι γονείς θα αναλάβουν τα έξοδα και το χρόνο μεταφοράς, αφού πολλοί Δήμοι αδυνατούν να καλύψουν τη μεταφορά των παιδιών..σφυροκοπούν από παντού την ελληνική οικογένεια. Πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί θα φύγουν από τα σπίτια τους, αφού δεν υπάρχουν θέσεις στα σχολεία..πραγματικά έχει όραμα και η κυβέρνηση και το Υπουργείο.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ΕΥΑ 21/08/2011 12:07:16

        Εύα,δεν έχουν αφήσει ΤΙΠΟΤΑ όρθιο....Κάνουν,συνεχώς,πειράματα και ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ είμαστε τα πειραματόζωα...Ντροπή τους...Από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω....

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Komis Montechristo 21/08/2011 12:11:09

          Είναι η πρώτη φορά όμως που γνωρίζουν από πριν τα αποτελέσματα αυτών των πειραμάτων.

  2. Μήτσος avatar
    Μήτσος 21/08/2011 10:54:17

    Εδώ που τα λέμε κιόλα τι σχέση έχει η Διαμαντοπούλου με την ανώτατη εκπαίδευση. Ένα πολυτεχνείο τελείωσε και έκανε και ένα πασοκικό μεταπτυχιακό. Όχι ότι ο Άρης έκανε περισσότερα...

  3. ataktos avatar
    ataktos 21/08/2011 10:59:21

    ποιο σωστά ..η κύρια ραουλιδου ....φοβάται την σύγκρουση και κάνει πίσω!!!!!!!!!11

  4. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 21/08/2011 13:29:04

    Δεν διαφωνώ.Γι'αυτό η αισχρότητα και αναλγησία τους ΔΕΝ έχουν προηγούμενο.

  5. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 21/08/2011 13:52:10

    Για διαβάστε και τη θέση της ΝΔ πριν να συνταχθείτε εντελώς με τη Διαμαντοπούλου. Καλά δεν τα λένε;

    Το προτεινόμενο σχέδιο που παρουσίασε η υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου οδηγεί σε ένα χειρότερο Πανεπιστήμιο ή ακόμη χειρότερα στην εξαφάνιση του Πανεπιστημίου όπως έχει θεσμοθετηθεί στην Ευρώπη και στη δημιουργία μιας «επιχείρησης επαγγελματικής κατάρτισης τονίζουν με ανακοίνωσή τους οι πανεπιστημιακοί της Νέας Δημοκρατίας (ΕΚΟ-ΑΕΙ).Ειδικότερα η θέση των πανεπιστημικαών –μελών της ΝΔ επί των προετινόμενων από την Α. Διαμαντοπούλου, αλλαγών στα ΑΕΙ, έχει ως εξής:

    Το Δ.Σ. της Ε.Κ.Ο.-Α.Ε.Ι. συζήτησε τις σοβαρότατες τρέχουσες εξελίξεις στο χώρο της Παιδείας, ιδιαίτερα μάλιστα τη σχεδιαζόμενη από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας κατάθεση στη Βουλή του νέου νόμου-πλαισίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

    Ειδικότερα, θεωρεί ότι:

    Η Πανεπιστημιακή κοινότητα (Σύγκλητοι, Πρυτάνεις, ΠΟΣΔΕΠ, Σύλλογοι ΔΕΠ) έχει σαφώς αναγνωρίσει την αναγκαιότητα να γίνουν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των Πανεπιστημίων μας, καθώς το θεσμικό πλαίσιο (που βασίζεται στο Ν. 1268/82) χρειάζεται σημαντική αναδιάρθρωση. Οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να συμβάλουν αποφασιστικά στην βελτίωση της λειτουργίας των ΑΕΙ, που είναι ένας από τους θεσμικούς πυλώνες τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιήσει η ελληνική κοινωνία και στους οποίους θα πρέπει να στηριχθεί για να βγει από την πρωτοφανή κρίση στην οποία βρίσκεται.

    Η Πανεπιστημιακή κοινότητα σταθερά και με νηφαλιότητα έχει εκφράσει την διάθεσή της να διεξαγάγει ουσιαστικό διάλογο τόσο με το Υπουργείο όσο (και κυρίως) με την ελληνική κοινωνία για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στη λειτουργία των ΑΕΙ.

    Είναι αδιανόητο να υποστηρίζει το Υπουργείο ότι έχει προηγηθεί συζήτηση και διαβούλευση επί του νόμου, ενώ γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Με σειρά οργανωμένων δημοσιευμάτων και συνεντεύξεων προτείνονται μέτρα, με τα οποία υποτίθεται ότι έχουν συμφωνήσει τα πανεπιστήμια ή αν, αντίθετα, συμβεί να μην συμφωνούν, διατυπώνεται ευθέως ή υπαινικτικά η απειλή ότι πρόκειται να υποστούν κυρώσεις, που μπορούν να φτάσουν μέχρι του σημείου διακοπής της παρεχόμενης στα Πανεπιστήμια επιχορήγησης. Τα πανεπιστήμια αποτελούν χώρους ελευθερίας έτσι, ώστε οποιουδήποτε είδους υπαινιγμοί απειλής να μην τα πτοούν στην αποστολή, που τους έχει ανατεθεί από την ελληνική κοινωνία μέσω του Συντάγματος για δημόσια και δωρεάν παιδεία.

    Είναι απαράδεκτο και απορριπτέο από κάθε λογικά και νηφάλια σκεπτόμενο άνθρωπο, ένα τόσο σοβαρό και μεγάλης σημασίας νομοσχέδιο να επιχειρείται να ψηφιστεί αιφνιδιαστικά, βιαστικά και πρόχειρα κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών. Είναι μια τακτική που ακολουθούν οι Υπουργοί όταν «φοβούνται» την αντίδραση της κοινωνίας.

    Επί της ουσίας τώρα, το βασικό ερώτημα στο οποίο θα πρέπει να τοποθετηθούμε όλοι και να το απαντήσουμε αλλά και να τεκμηριώσουμε την απάντηση μας, είναι το εξής: «Αυτό το Νομοσχέδιο οδηγεί σε ένα καλύτερο ή σε ένα χειρότερο Πανεπιστήμιο;» Αυτό είναι που ενδιαφέρει την ελληνική κοινωνία στην οποία (πρέπει να) λογοδοτούμε.

    Το Νομοσχέδιο της κ. Α. Διαμαντοπούλου:

    1. Στηρίζεται στη διαπίστωση του Πρωθυπουργού ότι «τα Πανεπιστήμια μας είναι Β’ Κατηγορίας». Δεν υπάρχει προηγούμενο όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, υπεύθυνου Πρωθυπουργού που να απαξιώνει έτσι τα Παν/μια της χώρας του. Επιπλέον, στηρίζεται σε μια συντεταγμένη και συνεπή προσπάθεια μηδενισμού και απαξίωσης του ρόλου και του έργου τους, εκ μέρους της Υπουργού κ. Α. Διαμαντοπούλου. Από τη σχεδιαζόμενη κατάργηση της εισαγωγικής βαθμίδας του Λέκτορα μέχρι την προτεινόμενη επανάκριση-αξιολόγηση ανά πενταετία των Καθηγητών της ανώτατης βαθμίδας, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν διστάζει να εφευρίσκει μέτρα που εκφράζουν τη δυσπιστία της προς το διδακτικό προσωπικό των Α.Ε.Ι. και καταδεικνύουν την απαξίωση του έργου που επιτελείται στα Πανεπιστήμιά μας.

    2. ΔΕΝ έχει ακαδημαϊκό όραμα. Υποβαθμίζει τις σπουδές, καθώς οδηγεί σε πτυχία 3ετών κύκλων φοίτησης, δηλαδή απλών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης. Οι διακρίσεις μπορεί να έρθουν μέσα από τη συλλογικότητα, τη δημιουργία κρίσιμης ερευνητικής μάζας και τη συνεργασία και αυτά δεν αναδεικνύονται πουθενά.

    3. Καταργεί την αυτοδιοίκηση των ΑΕΙ η οποία είναι απαίτηση του Συντάγματος αλλά και της κοινωνίας. Ένα Πανεπιστήμιο μόνο με ουσιαστική αυτοδιοίκηση μπορεί να επιτελέσει το ρόλο του. Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι δεν θεωρούνται ικανοί να καταλάβουν το πρυτανικό αξίωμα. Είναι σαφής η πρόθεση της Κυβέρνησης να διορίζει ουσιαστικά τη διοίκηση του Πανεπιστημίου. Αλλά σε ποιο δημόσιο οργανισμό της χώρας μας, οι διοικήσεις οι διορισμένες από τους πολιτικούς κατάφεραν να πάνε μπροστά τους οργανισμούς τους; ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Γι’ αυτό η χώρας μας βρίσκεται σ’ αυτή την πρωτοφανή κρίση. Δεν πρέπει να αφήσουμε τους πολιτικούς να διαλύσουν και το Πανεπιστήμιο που είναι η μόνη νησίδα που του Δημόσιου τομέα που δεν βρίσκεται υπό καθεστώς άμεσης διοίκησης από το κράτος. Ο προτεινόμενος τρόπος διοίκησης μπορεί να ενισχύσει τη συναλλαγή, την αδιαφάνεια, τη διαφθορά καθώς όλοι οι παράγοντες της πολιτείας θα ασκούν τρομερές πιέσεις στους 7 εκλεγμένους (που θα μπορεί να έχουν 12ετή θητεία) ώστε να περάσουν τα συμφέροντα τους.

    4. Οι σχεδιαζόμενες ρυθμίσεις του νέου νόμου δεν χαρακτηρίζονται απλώς από ξενομανία αλλά από έντονο ραγιαδισμό και κόμπλεξ. Επιπλέον εκφράζουν έντονα ένα μίσος απέναντι στο δημόσιο ελληνικό Πανεπιστήμιο το οποίο επιχειρούν πλήρως να κατεδαφίσουν. Ωστόσο, η αξία των ελληνικών Πανεπιστημίων και του επιστημονικού δυναμικού τους επιβεβαιώνεται αδιαμφισβήτητα από την εντονότατη και ουσιαστικότατη συμμετοχή τους στο παγκόσμιο επιστημονικό γίγνεσθαι. Τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου σε Ευρώπη και Αμερική είναι στελεχωμένα με πολλούς (πάρα πολλούς) έλληνες καθηγητές, αποφοίτους των ελληνικών Πανεπιστημίων.

    5. Καταργεί τη βαθμίδα του λέκτορα που είναι απαραίτητη για την εύρυθμη και ισόρροπη λειτουργία και υποβαθμίζει τον επίκουρο καθηγητή θεωρώντας τον Β’ κατηγορίας προσωπικό στο Πανεπιστήμιο, ενώ γνωρίζουμε όλοι μας το τεράστιο έργο που επιτελείται από τα μέλη ΔΕΠ των δύο αυτών βαθμίδων, το οποίο πλέον συνολικά υποβαθμίζεται.

    6. Καταργεί το δημόσιο χαρακτήρα του Πανεπιστημίου. Ο τρόπος χρηματοδότησης (η Ανεξ. Αρχή που θα χρηματοδοτεί) είναι αντίθετος με το Σύνταγμα.

    7. Καταργεί την εσωτερική Δημοκρατία και την αντικαθιστά με αυταρχικό τρόπο διοίκησης.

    Με όλα αυτά τα δεδομένα, το προτεινόμενο σχέδιο που παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου οδηγεί σε ένα χειρότερο Πανεπιστήμιο ή ακόμη χειρότερα στην εξαφάνιση του Πανεπιστημίου όπως έχει θεσμοθετηθεί στην Ευρώπη και στη δημιουργία μιας «επιχείρησης επαγγελματικής κατάρτισης».

    Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που θέλουμε; Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που χρειάζεται η κοινωνία μας; Αυτό είναι το όραμα της κοινωνίας μας;

    Προφανώς όχι.

    Οι σημαντικές αλλαγές που χρειάζονται δε μπορούν να γίνουν χωρίς την ενεργό συμμετοχή της Πανεπιστημιακής κοινότητας.

    Μετά τιμής

    Δ.Σ. Ε.Κ.Ο.- Α.Ε.Ι. Ν.Δ.

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ τηλέμαχος αναγνώστου 21/08/2011 14:11:27

      Αγαπητέ Τηλέμαχε, με όλο το σεβασμό, αυτό εσύ το λές θέση κυβερνητικού κόμματος που πριν 1,5 χρόνο ήταν στην εξουσία και προσδοκά να ξαναμπεί; Αυτό στην απλή Ελληνική λέγεται αντίθεση και κυρίως "άλλα λόγια ν'αγαπιώμαστε".
      Γράψε μας τις ΘΕΣΕΙΣ γιά αυτά που αναφέρεις γιά να πούμε τη γνώμη μας.

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Δ.Μ. 21/08/2011 14:51:10

        Επειδή την Τετάρτη γίνονται νόμος οι θέσεις της Διαμαντοπούλου σημασία έχουν οι τοποθετήσεις του καθενός απέναντι σε αυτές. Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ο λιγότερο διεφθαρμένος τομέας της ελληνικής κοινωνίας ο περισσότερο λειτουργικός, ο περισσότερο διαφανής, ο περισσότερο αποτελεσματικός και από τους λιγότερο κοστοβόρους. Επειδή οι νταβατζήδες της ελληνικής κοινωνίας θέλουν να βάλουν (περισσότερο) χέρι και εκεί η εικόνα που έχει διαμορφωθεί βέβαια δεν είναι αυτή. Αν όμως το σκεφτείς ψύχραιμα και συγκρίνεις με το τι γίνεται ας πούμε στον δικαστικό τομέα, χρηματοπιστωτικό τομέα, πολιτική, εκκλησία, ποδόσφαιρο, θα συμφωνήσεις. Η Διαμαντοπούλου που την έχει δει Μπίλντεμπεργκ και μελλοντική πρωθυπουργός, με εκπαίδευση αντίστοιχη του Καρχιμάκη και ψωνισμένη από την επαφή της με "ξένους" πάει να το εκθεμελιώσει όλο αυτό και να φέρει μέχρι και (ξενό)γλωσσο πρύτανη (δες στο νομοσχέδιο τα σημεία που προκάλεσαν τους χαρακτηρισμούς για ξενομανία ραγιαδισμό και κόμπλεξ. Οι φιλόλογοι θα κρίνονται από ξένους πανεπιστημιακούς που δεν ομιλούν την ελληνική γλώσσα) Πλακώσανε και οι "προσωπικότητες" σαν τον Μπουτάρη και άλλους επιφανείς που θέλουν να διοικήσουν και το πανεπιστήμιο αντί να μαζέψουνε τα σκουπίδια και δέσαμε.
        Η ΝΔ ψήφισε νόμο για την τριτοβάθμια το 2007 και θα ήταν ανακόλουθο να τρέχει τέσσερα χρόνια μετά να υιοθετεί κάτι τόσο διαφορετικό.
        Τέλος πάντων, μια φορά συμφωνώ κι εγώ με τη ΝΔ, είπα να το χρησιμοποιήσω ..

        • GAP και ξερό ψωμί avatar
          GAP και ξερό ψωμί @ τηλέμαχος αναγνώστου 22/08/2011 15:54:14

          μια τεχνική παρατήρηση, στο σχόλιό σας, διότι είναι κρίμα να τρέφουμε και εμείς το "θηρίο" της νεοελληνικής καφρίλας:

          η λέξη "κοστοβόρος", νεολογισμός αποκύημα της εξαθλίωσης της "παιδείας" και επικράτησης όλων των αγράμματων στη δημοσιογραφία και την πολιτική (και όχι μόνο), σημαίνει το αντίθετο από αυτό που εννοούν όσοι τη χρησιμοποιούν. Όπως και η λέξη "σαρκοβόρος", σημαίνει κάτι το οποίο "τρώει το κόστος", δηλαδή το μειώνει.

  6. Δ.Μ. avatar
    Δ.Μ. 21/08/2011 13:59:01

    Μόνο μία είναι η ουσία που βγαίνει από το κείμενο, ότι οι μεγάλες αλλαγές στη Δημοκρατία απαιτούν συναίνεση. Το σκεπτικό, ασε τον υπουργό να νομοθετεί το αυτονόητο και μετά θα κερδίσουμε πολιτικά όταν τον κατασπαράξουν οι συντεχνίες και τα συμφέροντα, είναι αυτό που κατέστρεψε την Ελλάδα. Πόσοι λίγοι τελικά το βλέπουν;

  7. giannis avatar
    giannis 21/08/2011 17:49:34

    Σε όλα θα κάνουν πίσω, σε όλα πλην του τσεκουρώματος των μισθών και των
    συντάξεων των ανήμπορων ν' αντιδράσουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.