#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2011 19:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβερνητική υποχώρηση στις επικουρικές δικαιώνει την στάση του Σαμαρά



(Ανανεωμένο).  Όπως έχουμε ξαναγράψει, θα αποδειχθεί τελικά ότι ο Αντώνης Σαμαράς είχε δίκιο που στήριξε την Κυβέρνηση Παπαδήμου. Τους λόγους τους βλέπουμε καθημερινά. Πέρα από το γεγονός ότι απέφυγε τότε τον κίνδυνο της χρεοκοπίας και την "χρέωσή" του στη ΝΔ, η κυβέρνηση του κ. Καταλληλότερου απομυθοποιείται καθημερινά. Καταρρέουν έτσι ένα ένα τα επιχειρήματα των δανειστών και των διαπλεκομένων που ήθελαν συναινετικά σχήματα. Παράλληλα επιταχύνεται η διάλυση του ΠΑΣΟΚ και αποδεικνύεται αυτό που φαντάζονταν προηγουμένως όλοι, ότι το ΛΑΟΣ μόνο για κόμμα διαμαρτυρίας κάνει και δεν μπορεί καν να συγκριθεί με τη ΝΔ ως κόμμα εξουσίας. Την ίδια στιγμή η ΝΔ έχει την ευκαιρία να δείξει την "κυβερνησιμότητά" της , το πως δηλαδή θα κυβερνήσει.

Κορυφαίο παράδειγμα, μέχρι στιγμής, η υποχώρηση της κυβέρνησης στο θέμα της μείωσης των επικουρικών συντάξεων. Με δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού κ. Κουτρουμάνη, διαρροές στον Τύπο και κατάλληλα δημοσιεύματα η κυβέρνηση προσπάθησε να περάσει σχέδιο νόμου για την μείωση των επικουρικών συντάξεων, αλλά προσέκρουσε στην σταθερή άρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Και ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης και ο αρμόδιος Τομεάρχης Εργασίας βουλευτής  Νίκος Νικολόπουλος με δηλώσεις τους ξεκαθάρισαν ότι η ΝΔ αντιτίθεται στο νομοσχέδιο πρώτον επειδή οι μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις θα εξαθλιώσουν ακόμη περισσότερο τον Έλληνα συνταξιούχο και δεύτερον, επειδή με πρόσχημα τη μείωση λειτουργικών δαπανών των ταμείων, αποκρύπτεται η καταλήστευση των αποθεματικών τους τα τελευταία δυο χρόνια από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Τελικά η κυβέρνηση αναγκάστηκε σήμερα να υπαναχωρήσει και μάλιστα ο κ. Κουτρουμάνης δήλωσε ότι διασφάλισε από την … Τρόικα μιαν περίοδο δύο μηνών περίπου για να καταρτισθεί το νομοσχέδιο στο σύνολό του, να κατατεθεί στη Βουλή και τελικώς να ψηφισθεί . Δήλωσε μάλιστα  ανοικτός σε προτάσεις και εισηγήσεις για τροποποιήσεις και βελτιώσεις του νομοσχεδίου.

Τι σημαίνουν αυτά με άλλα λόγια; Ότι η Τρόικα συμφώνησε με την θέση της ΝΔ και καλεί τώρα για ... διαπραγματεύσεις επί του θέματος.

Η υπαναχώρηση του κ. Κουτρουμάνη αποδεικνύει επίσης ότι η  ρύθμιση για τις επικουρικές κάθε άλλο παρά επείγουσα ήταν, όπως προσπάθησε να την παρουσιάσουν κυβέρνηση και ΜΜΕ - δεν ήταν δηλαδή παρά μια ακόμα απόπειρα εκβιασμού της ΝΔ που δεν πέρασε. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνεται ότι οι διαπραγματεύσεις με την Τρόικα δεν είναι και τόσο ... δύσκολες.

Τι έγινε στο υπουργικό

Στην σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ο Σταύρος Δήμας παρουσίασε τις θέσεις της ΝΔ:

Πρώτον, δεν υπήρξε η απαραίτητη ενημέρωση των κομμάτων, ειδικά της ΝΔ, που έχει εκφράσει ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα των συντάξεων. Απουσιάζει, επίσης, η δημοσιοποίηση των αναλογιστικών μελετών για τα Επικουρικά Ταμεία Ασφάλισης, κάτι που προβλεπόταν στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Δεύτερον, υπάρχει αναφορά στην 5η Επικαιροποίηση του Μνημονίου για την ανάγκη περαιτέρω μείωσης του αριθμού των ταμείων και σταθεροποίησης των δαπανών σε βιώσιμα επίπεδα, χωρίς, όμως, ποσοτικούς προσδιορισμούς.

Όταν ο κ. Καψής πρότεινε να εγκριθεί η πρόταση του κ. Κουτρουμάνη, ο κ. Στ. Δήμας διευκρίνισε ότι: «Πήραμε απόφαση για διαβούλευση και ενημέρωση των κομμάτων και όχι για περικοπές. Αν η πρόταση τεθεί με το χαρακτήρα των περικοπών, εμείς θα διαφωνήσουμε».

Κατά τα άλλα αυτά που λένε από την κυβέρνηση, ότι δηλαδή "το θέμα θα επανέλθει σε δύο μήνες", στη ΝΔ τα ακούνε ...βερεσέ, επειδή σε δύο μήνες η χώρα θα βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο, αν δεν έχουν γίνει μέχρι τότε εκλογές - επειδή έτσι που πάει η κυβέρνηση τις βλέπουμε να γίνονται ... νωρίτερα. Σε κάθε περίπτωση, λένε στην Συγγρού, παρόμοιες ρυθμίσεις θα αποφασισθούν από τη νέα κυβέρνηση.

Η διαπραγμάτευση άρχισε λοιπόν... Καλά Χριστούγεννα.

Πάνος Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. miden_agan avatar
    miden_agan 20/12/2011 14:45:36

    Δεν είναι δυνατόν τα νέα παιδιά να ψάχνουν (και να μην υπάρχουν) δουλειές των 600€, που θα πρέπει να κάνουν και οικογένεια (πως;), προκειμένου μην αγγίξουμε τους συνταξιούχους. Φτάνει πια. Είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και μέχρι να βγούμε από εκεί ΚΑΜΙΑ σύνταξη και για κανέναν πάνω από 1500€.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ miden_agan 20/12/2011 14:54:50

      Τι είδους λογική είναι αυτή? Υπάρχουν άνθρωποι που ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ για τη σύνταξή τους, τους ερχόταν ο λογαριασμός κάθε μήνα ή δίμηνο, βάζανε το χέρι στη τσέπη και σκάγανε ζεστό παραδάκι. Τι είδους ακριβώς δικαιοσύνη και λογική είναι αυτή, ξαναρωτάω, επειδή ο γιος δεν βρίσκει δουλειά, να κόψουμε τη σύνταξη του πατέρα του που τον συντηρεί???

      • Flatiron avatar
        Flatiron @ TopGunZ 21/12/2011 11:42:58

        Ειναι περισσοτερο απο σαφες οτι ο miden-agan εχει τρικυμια
        εν κρανιω...

      • dimx avatar
        dimx @ TopGunZ 21/12/2011 15:03:17

        Έχει δίκιο ο MIDEN_AGAN γιατί οι συντάξεις στην Ελλάδα δεν είναι αναλογιστικές με βάση τις εισφορές του καθενός ασφαλισμένου αλλά καθορίζονται με κατώτατα και ανώτατα όρια που αποφασίζει η πολιτική ηγεσία.
        Σωστότερο είναι να λέμε ότι πλήρωσαν κάποιες εισφορές αλλά όχι αντίστοιχες με αυτά που παίρνουν τώρα .
        Φυσικά η αδικία λειτουργεί και αντίστροφα για όσους έδιναν πραγματικά μεγάλες εισφορές π.χ. Μηχανικοί για να εξισωθούν τώρα οι συντάξεις τους με τις αντίστοιχες τού ΙΚΑ .
        Η λύση είναι Αναλογιστικές συντάξεις ανάλογες με τις πραγματικές αποπληθωρισμενες εισφορές του ασφαλισμένου .

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ dimx 21/12/2011 18:49:24

          Δεν παίζεστε βρε παιδιά κάποιοι εδώ μέσα. Ο πατέρας μου που είχε βαρέα και ανθυγιεινά στο ΙΚΑ και πλήρωνε στα τελευταία του χρόνια 400Ε το μήνα εισφορές για να πάρει σύνταξη στα 60 του και δούλευε από 22 ετών (38 έτη παρακαλώ), ήταν παραπάνω από όσο έπρεπε να πάρει τα 1100Ε σύνταξη που τώρα έπεσαν από το 1000Ε; Ο μηχανικός συνολικά πόσα παραπάνω πλήρωνε το μήνα δηλαδή και πόσα χρόνια παραπάνω δουλεύει για να παίρνει τη 2πλή σύνταξη; Για τα 60χρόνια σπουδές θα παίρνει τα διπλά; Τα πήρε στα εισοδήματα από τη δουλειά του τρίδιπλα και βάλε όσα χρόνια δούλεψε. Σοβαρευτείτε επιτέλους και πάψτε να ψάχνετε θετικά σε αποφάσεις αυτής της απάνθρωπης κυβέρνησης ειδάλλως λογίζεστε ως συνένοχοι στο έγκλημα αφού στηρίζετε ηθικά τις εκτρωματικές αποφάσεις τους. Τα ταμεία κατέρρευσαν από πολιτική επιλογή των κυβερνήσεων από το Σημίτη και μετά (σκάνδαλο φούσκας χρηματιστηρίου, λιτότητα για χάρη του ευρώ, αύξηση ανεργίας ως φυσική συνέπεια αυτής, τοξικά ομόλογα Αλογοσκούφη, κλπ.).

    • sofia avatar
      sofia @ miden_agan 20/12/2011 15:05:52

      ΤΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ. ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΟΥ Τ' ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΕΤΣΙ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ. ΕΞ' ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ. ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΑ. ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ miden_agan 20/12/2011 16:01:10

      Τι λες εξυπνάκια μου; Και τόσον καιρό που κόβουν μισθούς και συντάξεις βελτιώθηκε κάτι που θες και άλλες περικοπές;

      Πάντως η επιχειρηματολογία σου πρέπει να μπει σαν παράδειγμα ανυπαρξίας λογικής σε διδασκαλία της λογικής στις φιλοσοφικές σχολές...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ miden_agan 20/12/2011 16:32:56

      Έχεις δίκιο καί άς φωνάζουν όλοι.
      Τό νόημα τής σύνταξης είναι νά ζήσεις αξιοπρεπώς τά τελευταία χρόνια τής ζωής σου.
      Πλαφόν καί πρός τά κάτω καί πρός τά πάνω. Οι πιό εύποροι συνταξιοδοτικά συμπολίτες νά βοηθήσουν τούς αναξιοπαθούντες συμπολίτες τους μέ τίς χαμηλές συντάξεις.
      Πλαφόν γιά όλους χωρίς καμμιά εξαίρεση. Πλαφόν γιά τούς προέδρους τής δημοκρατίας, πρωθυπουργούς, βουλευτές, γενικούς γραμματείς, στρατηγούς, δεσποτάδες, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων κ.λ.π.

      Άς κατέβουν μιά φορά οι χαμηλοσυνταξιούχοι στούς δρόμους καί στίς πλατείες καί νά απαιτήσουν κατώτατο όριο συντάξεων γι'αυτούς καί ανώτατο όριο γιά τήν μειοψηφία.

      Θά έχει όντως ενδιαφέρον νά αρχίσει η κοινωνική αλληλεγγύη από τούς συνταξιούχους γιά νά πάμε καί λίγο πιό πέρα.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ Ιαπετός 21/12/2011 03:44:48

        Αυτός των 500 ευρώ έχει τις ίδιες ανάγκες διατροφής με αυτόν των 1.500. Πάντως θα δούμε γελοίες καταστάσεις αν κατέβει τόσο πολύ το αφορολόγητο, οι άνεργοι και αυτοί με την κατώτατη σύνταξη θα το υπερβαίνουν, ενώ επισήμως θα είναι κάτω από το θεσπισμένο όριο φτώχειας!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ miden_agan 20/12/2011 16:38:02

      Οση σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο αλλη τοση εχει η σχεση του μισθου των νεων παιδιων με την συνταξη{επικουρικη η κυρια}.Μονο ενας ανειδεος μπορει να τα συγκρινει .Η συνταξη αφορα απομαχους με 35 + χρονια υπηρεσιας και ηλικια > 65 με αποθεματικα που δημιουργηθηκαν απο δικα τους λεφτα και ο μισθος των νεων εξαρταται απο την αγορα εργασιας και τις ικανοτητες τους {οι οποιες ειναι φθινουσες με γεωμετρικη προοδο } με την αμοιβη να καταβαλλεται συμφωνα με τους κανονες της κερδοφοριας μιας επιχειρησης .Η αγορα εργασιας αφορα την δυνατοτητα απασχολησης που εχει ενας νεος και συνδεεται με την αναπτυξη της οικονομιας και η συνταξη αφορα εισοδημα για την διαβιωση ατομων απο τα αποταμιευμενα χρηματα τους { εισφορες συνταξιουχων και των εργοδοτων τους }.Ετσι ας μην πεφτουμε θυματα με το επιχειρημα αι εκει που καθομαστε ας πουμε και καμια μακακια!

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ miden_agan 20/12/2011 20:34:34

      Εγώ που συντηρώ δύο άνεργα παιδιά και πλήρωνα 35 χρόνια σου λέω πώς είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος με τις απόψεις που κουβαλάς.

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ miden_agan 21/12/2011 09:12:18

      Υποθέτω, αγαπητέ μου, ότι θα έλεγες τα ίδια αν πήγαινες μια μέρα στην τράπεζά σου, στην οποία κατέθετες για δεκαετίες τις οικονομίες σου και σου απαντούσε ο τραπεζίτης ότι "λόγω κακών τοποθετήσεων και κακής διαχείρισης μας οι καταθέσεις σου μειώθηκαν στο μισό"!
      Είναι φανερό ότι ο "Συνταξιούχος" είναι ο εύκολος στόχος! Δεν επηρεάζει κάποιο κομμάτι της οικονομίας άρα δε μπορεί να αντιδράσει δυναμικά, παρά μόνο να κάνει κάποια "γραφική" διαμαρτυρία στο Σύνταγμα!
      Για το ζημιογόνο ΟΣΕ και τους άλλους ζημιογόνους Οργανισμούς που παράγουν καθημερινά ελλείμματα, δε θα έχεις ασφαλώς άποψη, ίσως γιατί σε κάποιον τέτοιο Οργανισμό εργάζεσαι εσύ ή οι δικοί σου! Αν ο ΟΣΕ για παράδειγμα, είχε πουληθεί προ διετίας, δε θα χρειαζόταν καμιά ληστρική "παρέμβαση" στα ταμεία του ιδρώτα του Έλληνα εργαζόμενου!Αλλά ο ΟΣΕ και κάποιοι άλλοι Οργανισμοί αποτελούν για το πολιτικό σύστημα την πηγή του παράνομου μαύρου χρήματος προς τους κομματικούς στρατούς! Άρα, δεν τον αγγίζουμε!
      Και κάτι τελευταίο προς διερεύνηση από κάθε ενδιαφερόμενο:
      Η ΣΕΑΤΕ, σύλλογος υπαλλήλων της ΑΤΕ που διοικείται από τη ΔΗΣΥΕ, παράταξη προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ, κατάγγειλε προ ημερών τον κ. Κουτρομάνη ότι προχωράει σε συνενώσεις ταμείων χωρίς στο ΕΤΑΤ για παράδειγμα να έχει γίνει αναλογιστική μελέτη, άρα ψεύδεται ο υπουργός, ως προς αυτό τουλάχιστον, γιατί αυτό θα το γνώριζε πρώτα η παράταξη αυτή η οποία το διοικεί! Τον καταγγέλει ότι το κάνει για να βάλει στο χέρι τα αποθεματικά του Ταμείου, τα περιουσιακά στοιχεία και τη βέβαιη συνχρηματοδότηση από τις Τράπεζες!
      Αν τέτοιες αποφάσεις λαμβάνονται από ανθρώπους σαν τον Κουτρομάνη, τότε η χώρα και ο Λαός της οδηγούμαστε στο τελευταίο στάδιο της ύπαρξή τους!
      Άλλωστε και μόνο το γεγονός ότι ο πολυσυζητημένος-υπερτιμημένος- καταλληλότερος τεχνοκράτης, κ. Παπαδήμος συνεργάζεται με έναν αγράμματο- πρώην συνδικαλιστή- πρώην υπαλληλάκο των επικουρικών Ταμείων, αποτελεί το τελευταίο στάδιο απαξίας σε τούτη τη χώρα!

      • Flatiron avatar
        Flatiron @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 21/12/2011 11:53:51

        @ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ
        ΕΥΓΕ!!!

  2. TARAMAS avatar
    TARAMAS 20/12/2011 14:52:48

    +1

  3. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 20/12/2011 14:55:49

    Συμφωνώ.Κανένα νέο μέτρο.Αλλά για τις μειώσεις που έγιναν από τότε που εισήλθε η χώρα στον αστερισμό του μνημονίου,τι θα γίνει;Θα παραμείνουν;Επίσης,πχ οι μισθοί των 1000-1200 ευρώ που έφτασαν σε εξευτελιστικό σημείο των 700-800 ευρώ,τι γίνεται;Θα μείνουν ως έχουν;Η ΝΔ να προσέξει όλα αυτά διότι όσα έγιναν από την άνοιξη του 2010 και αφορούν τους χαμηλόμισθους δεν έγιναν με δίκαιο τρόπο.Εξάλλου,το να λέει η ΝΔ πως δεν θέλει μειώσεις άλλες,δεν φτάνει.Με όσα ΠΕΤΣΟΚΟΨΕ,σε μικρομεσαία και χαμηλά εισοδήματα,η πασοκική ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ,τι θα γίνει;Αναμένουμε το πρόγραμμα της παράταξης μετά τις γιορτές.

    • sofia avatar
      sofia @ Komis Montechristo 20/12/2011 15:06:25

      ΣΩΣΤΟΣ!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Komis Montechristo 20/12/2011 19:33:20

      Κάπου είδα ένα διάγραμμα για τη προ και μετά Πούτιν εποχή στη Ρωσσία. Επί Γιέλτσιν η Ρωσσία ήταν όπως κι εμείς σε ύφεση για τουλάχιστον 7 χρόνια. Τουλάχιστον τόσο πίσω πήγαινε το διάγραμμα. Ίσως να ήταν και περισσότερα τα χρόνια. Επί Πούτιν η χώρα μπήκε σε ανάπτυξη και μετά από 10 χρόνια έχει διπλασιάσει το ΑΕΠ της.

      Για την Ελλάδα το παραπάνω σημαίνει: Μην περιμένετε αυξήσεις αν η χώρα δε μπει σε ανάπτυξη και για να μπει η χώρα σε ανάπτυξη πρέπει να κάνουμε επιτυχημένες παραγωγικές επενδύσεις. Δηλ. επενδύσεις που φέρνουν χρήμα και δε μας βάζουν μέσα.

  4. Απορία avatar
    Απορία 20/12/2011 15:02:30

    Το PSI πρόκειται να γίνει το νέο σήριαλ, όπως δηλαδή είχε γίνει με την έκτη δόση.

    Έτσι θα ροκανιστεί χρόνος ακόμα και μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, όπου τότε βέβαια ο Σαμαράς και η ΝΔ θα αποτελεί παρελθόν μαζί με το ΠΑΣΟΚ και τα περισσότερα μεταπολιτευτικά κόμματα.

    Εαν ενδιαφέρει σοβαρά τη ΝΔ να γίνει ποτέ κυβέρνηση, θα πρέπει με το νέο έτος, αμέσως μετά τις διακοπές, να αποσυρθεί από την κυβέρνηση και να αρχίσει "ανένδοτο" για άμεσες εκλογές.

    Η φθορά που θα υποστεί λόγω των νέων μέτρων που αναμένονται να παρθούν λόγω της απόκλισης από τους στόχους του '11, θα είναι μη αναστρέψιμη.

  5. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 20/12/2011 15:07:23

    ΜΠΡΑΒΟ! Βεβαίως και πρέπει να πούμε ένα μπράβο και στην ΝΔ και στον κύριο Νικολόπουλο.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Χρήστος Δημάρης 20/12/2011 18:52:43

      Αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λέτε έχετε απόλυτο δίκιο. Εγώ έγραψα το μπράβο μου επειδή είμαι καλόπιστος. Πιό πολύ με ενδιαφέρει αυτό που λέτε για τα βουλευτικά αναδρομικά. Μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιο λινκ για να το δω και με τα μάτια μου;

      • Heaven avatar
        Heaven @ Χρήστος Δημάρης 20/12/2011 22:10:23

        σας παραπεμπω στις δηλωσεις οπως εμφανιζονται στο σαιτ της βουλης των ελληνων και στις λιστες των αιτουντων αναδρομικα οπως δημοσιευτηκαν, ακομη και εδω στα αντινεα!
        ακομη μια φορα ντροπη του!!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Heaven 21/12/2011 11:43:57

          Αγαπητέ, εντρυφήσαμε πλέον στην ελεγεία σας, δε χρειάζεται να το γράφετε τόσες φορές σε μία μόνο ανάρτηση, βέβαια για τη δήλωση του άρνησης διεκδίκησής τους εδώ και καιρό δε βλέπω να γράφετε. Κοιτάξτε να σώσετε από τον ξυλοδαρμό τα στελέχη σας, όπως τον κο Κατσιφάρα, και αφήστε το λαό της πάτρας να αποφασίσει για τον κο Νικολόπουλο.

          • Heaven avatar
            Heaven @ TopGunZ 21/12/2011 13:09:10

            κριμα Τοπ, γιατι εσυ τουλαχιστον πιστευα οτι δεν εχεις μυωπικα κομματικα γυαλια!
            οσοι διεκδικησαν αναδρομικα ενθεν κακειθεν ειναι υπολογοι στον ελληνικο λαο.
            το γεγονος οτι προεβησαν σε δηλωση μετανοιας οταν τους επιασαν γιατι τους ετριξε τα δοντια ο Προεδρος και τους εδειξε πορτα εξοδου απο τις λιστες δεν τους απαλασσει.
            Θυμησου τις προσωπικες σου εμπειριες (σε παρακολουθω καιρο τωρα για τις αγνες αποψεις) και σκεψου μονο ελληνικα.
            Για την Πατριδα, ρε Τοπ!!

            by the way, αν δεν το καταλαβες ειμαστε απο την ιδια μερια!

          • Νεστωρ avatar
            Νεστωρ @ Heaven 21/12/2011 23:46:37

            Νομιζεις Heaven οτι ο Τop ειναι στην ιδια πλευρα με σενα
            Νομιζεις...απ´την αντιπερα οχθη ειναι.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ TopGunZ 21/12/2011 14:43:49

            Αγαπητέ, άλλο οι κομματικές παρωπίδες και άλλο η εμμονή με συγκεκριμένα πρόσωπα. Αν θέλετε, έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία σε αυτό που αποκαλούμε copy-paste σχόλια. Είτε είναι θετικά, είτε αρνητικά, πάντα τα βλέπω με καχυποψία. Αυτό για αρχή. Δεύτερον, δεν συμφωνώ με την αρχική πράξη του βουλευτή, αλλά με βάση την αναγνώριση του λάθους του και την εντολή για απόσυρση της συμμετοχής του στις διεκδικήσεις, καθώς και τη μέχρι τώρα αντιπολιτευτική του παρουσία, νομίζω ότι είστε δυσανάλογα αυστηρός και εύκολα μπορεί να παρεξηγηθείτε για προβοκατόρικη λογική.

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Heaven 21/12/2011 11:48:46

          Τον χαβα σου εσυ !Τι σχεση εχουν τα περιουσιακα στοιχεια καποιου {εκτος εαν εχουν να κανουν με μιζες στυλ Τσοχατζοπουλου,Τσουκατου ,Μαντελη κλπ}?Εαν με τα λεγομενα σου σου τραβηξει μια μηνυση για συκοφαντικη δυσφημηση ο Νικολοπουλος θα τεκμηριωσεις τις κατηγοριες σου?Εκτος εαν εχεις προσωπικα μαζι του οποτε ειναι ακομη χειροτερη η θεση σου να μπλεξεις τα προσωπικα με τα πολιτικα !

    • Mimi avatar
      Mimi @ Χρήστος Δημάρης 21/12/2011 12:00:29

      Αγαπητε Ηeaven ...καλύτερα να ενημέρωνεσε πρώτα σωστά και μετά να εκθέτεις πρόσωπα κ καταστάσεις στην πολιτική όλοι κρινόμαστε απο τα έργα μας.. σε ενημερώνω πως έχει παραιτηθεί προ πολλού απο τα αναδρόμικα και μπράβο του μακάρι να κάναν όλοι το ίδο ψάξε θα το δείς και μετά μίλα..

      • Heaven avatar
        Heaven @ Mimi 21/12/2011 13:15:48

        υπηρχε στη λιστα μεχρι πριν λιγες μερες!
        h--p://www.antinews.gr/2011/12/11/138064/

        ξερετε εναν ακομη λογο γιατι λατρευω antinews?
        γιατι ολοι οι βουλευτες της ΝΔ ειναι επανω καταπανω και τρελλαινονται μολις γραφει κατι που περιεχει το ονομα τους!
        επισης λατρευω τους αθροους υπερασπιστες τους!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Heaven 21/12/2011 14:49:15

          Όπως σας γράφω και πιο πάνω, έχει εδώ και μέρες δηλώσει πως έχει δώσει εντολή απεμπλοκής του, από καιρό. Να είναι επικοινωνιακό τέχνασμα? Τουλάχιστον έχει πολιτικά αντανακλαστικά, κάτι το οποίο φαίνεται από την άψογη μέχρι τώρα αντιπολιτευτική του δράση. Να ξέρετε πως εγώ τουλάχιστον δεν είμαι...υπασπιστής του, αν είστε τακτικός αναγνώστης της σελίδας θα έπρεπε να ξέρετε ότι είμαι διαρκές μέλος της κόβας βορείου Ελλάδος του antinews, οπότε οι εκλογικές μας περιφέρειες απέχουν καμιά 700αριά χλμ.

          • Heaven avatar
            Heaven @ TopGunZ 21/12/2011 17:26:06

            αγαπητε Τοπ, με ενοχλει σφοδρα η αποκυρηξη πραξεων αφου καποιος "εσυλληφθει να κλεβει οπωρες".
            Αναδρομικα διεκδικησαν ενθεν κακειθεν συγκεκριμενοι βουλευτες.
            Και για να ειμαστε δικαιοι με τους υπολοιπους, δεν τα διεκδικησαν οι περισσοτεροι!
            Αρα γι' αυτους που τα διεκδικησαν, η πραξη τους κατι λεει. Και λεει πολλα!!!!
            Σου ειπα και προηγουμενως οτι ειμαστε απο την ιδια μερια. Και τοπογραφικα.
            Και η δικη μου περιφερεια απεχει εκατονταδες χιλιομετρα απο αυτη του εν λογω διεκδικητη των αναδρομικων.
            Οπως και να το κανουμε αγαπητε Τοπ, αναλγητη η πραξη. Οταν πετσοκοβονται συνταξεις, διδονται μισθοι πεινας πλεον, και οι συμπολιτες μας φτανουν να αντιμετωπιζουν προβλημα επισιτισμου, ειναι πολυ προκλητικο εθνοπατερες με τεραστια οικονομικη επιφανεια (πολλαπλα ακινητα κατα δηλωση τους) να διεκδικουν επιπλεον "παντεσπανι".
            Χαιρομαι που το καταλαβες, γιατι δεν θα ξεχασω ποτε την συγκινητικη κραυγη απελπισιας που καποτε ξεστομισες!
            Σου ευχομαι Καλα Χριστουγεννα!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Heaven 22/12/2011 00:02:05

            Σας ξαναείπα αγαπητέ, σε καμία περίπτωση δεν επικρίνω την αρχική του ενέργεια, αλλά μιλάμε και για άλλες εποχές. Να ξέρετε πως πέραν της κατάστασής μου, παραμένω άνθρωπος του ρεαλισμού και της λογικής. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αναγνωρίζω το δικαίωμα ενός ανθρώπου στη μεταμέλεια, ειδικά όταν έχει δείξει πως μπορεί να προσφέρει. Μπορεί το αισθητήριό μου να είναι λανθασμένο, αλλά νομίζω ότι σε αυτήν την κατηγορία ανήκει ο εν λόγω βουλευτής. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

          • Heaven avatar
            Heaven @ Heaven 22/12/2011 05:49:18

            λυπαμαι Τοπ!!
            ο ρεαλισμος δεν εχει να κανει σε τιποτε με τον στειρο κομματισμο.
            φρουδα λογια και ελπιδες που δεν κοστιζουν, μπορει να πουλαει ο καθενας.
            απο τις πραξεις μας κρινομαστε!
            Τελικα, οπως λεει και παραπανω ο Νεστωρ μαλλον ειμαστε σε αντιπερα οχθες!!

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Heaven 21/12/2011 15:01:28

          Ναι καλα και μετα ξυπνησες !

  6. ioannis33 avatar
    ioannis33 20/12/2011 15:23:27

    νομίζω πως στο θέμα των περικοπών ή στο θέμα των ''δώρων'' και οι δύο κυβερνήσεις έπραξαν με προχειρότητα.Και ο Καραμανλής είχε αποφασίσει τότε και πήραν έκτακτο βοήθημα με βάση το εισόδημα.Συνεπώς οι άγαμοι πήραν περισσότερα απο έναν παντρεμένο με 3 παιδια!Και τώρα οι περικοπές γίνονται με την πολιτική της ευθείας γραμμής και δημιουργούν ανισότητες

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/12/2011 15:31:52

    Πρόεδρε "μάλλιασε" η πένα μας (και όχι η γλώσσα μας), να σου γράφουμε για τα αυτονόητα: παραιτήσου από αυτήν την κυβέρνηση εδώ και τώρα! Μην μπει το νέο έτος με γκαντεμιά τη συμμετοχή σου στην κυβέρνηση "πολιτικό έκτρωμα", που σου σκάβει το λάκκο από την ημέρα που εξελέγης Πρόεδρος της παράταξής μας. Ζήτα εκλογές!!!!

  8. Psycho avatar
    Psycho 20/12/2011 18:02:34

    Το PSI με το αγγλικό δικαιο θα το δεχθεί , θα το ψηφίσει για να πάρει 258 ψηφους όπως ο προϋπολογισμός;
    Και μετά τι θα πεί ;
    Πως ήταν , δηθεν,αναπόφευκτο ;

  9. φωνη avatar
    φωνη 20/12/2011 18:10:54

    Νέα μέτρα ειδικά τέτοιου τύπου(υφεσιακά) δεν πρέπει με τίποτα να πάρει η ΝΔ. Δεν είναι μόνο το πολιτικό κόστο,ς που είναι και αυτό πολύ σημαντικό, γιατί χρειαζόμαστε αυτοδυναμία για να μπορεί να κυβερνήσει ο Σαμαράς όπως θέλει. Είναι, όμως, και το θέμα της αλλαγής της πολιτικής. Δεν είναι και η ιδανικότερη θέση στην οποία μπορείς να βρεθείς: να έχεις στηρίξει υφεσιακά μέτρα και μετά να προσπαθείς να πείσεις του δανειστές για τις τροποποιήσεις. Και αυτοί που λένε ότι ίσως είναι καλύτερα να παρθούν τώρα τα δύσκολα μέτρα, γιατι θα είναι πιο δύσκολο μετά από τις εκλογές μάλλον δεν πολύ καίγονται ούτε για την αυτοδυναμία, ούτε για την αλλαγή της πολιτικής. Εαν προεκλογικά ο λόγος είναι καθαρός, αν ενημρωσεις τους πολίτες για δύσκολες αποφάσεις (για παράδειγμα πως θα περιορίσεις την κρατική σπατάλη) και επιδιώξεις μια μεγάλη κοινωνική στήριξη για να κάνεις αυτές τις αλλαγές, για να εφαρμόσεις για πρώτη φορά μια πραγματική πολιτική εξόδου από την κρίση (γιατί μέχρι τώρα δεν εφαρμόστηκε καμία) είναι πιο πιθανό να γίνει η κοινωνία σύμμαχος.

    Και πρέπει να είναι η κοινωνία σύμμαχος και όχι να ξεκινάμε εξ αρχής με το δεδομένο οτι η κοινωνία θα είναι απέναντι. Στο κάτω κάτω αν δεν είσαι αυτοδύναμος ούτε το κράτος του ΠΑΣΟΚ μπορείς να διαλύσεις, ούτε θα είναι εύκολο να πετύχεις αποτελεσματικότητα στα μέτρα και τότε είναι που θα αρχίσει πάλι η κοινωνική δυσφορία, την οποία θα τη διαχειρίζονται οι μηχανισμοί του ΠΑΣΟΚ και της διαπλοκής για να σε φθείρουν.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ φωνη 21/12/2011 14:51:26

      Συμφωνώ αγαπητή φωνή, για αυτό άλλωστε και όλοι επιμένουμε στη σωστή και έγκαιρη διάδοση των αρχών του προγράμματος διακυβέρνησης του Σαμαρά.

  10. vaggelis avatar
    vaggelis 20/12/2011 19:23:50

    Έχω ένα μικρό πρόβλημα ώστε να κατανοήσω ποιοι είναι οι χαμηλοσυνταξιούχοι δηλαδή από ποιο ποσό και μετά θεωρείται κάποιος καλοπληρωμένος συνταξιούχος, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σ΄αυτό ώστε να σχολιάσω το θέμα τεκμηριωμένα.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ vaggelis 20/12/2011 20:43:44

      Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Δες τα πόθεν έσχες τους και μετά πες μου αν μπορείς vaggelis τι μπορεί θεωρούν χαμηλοσυνταξιούχο η μεγαλοσυνταξιούχο η χαμηλόμισθο η υψηλόμισθο.

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ vaggelis 21/12/2011 22:33:35

      Οι ορολογίες αυτές, είναι εφεύρημα των ανίκανων να διαχειριστούν τα Ταμεία και δικαιολογία για τα άνομα, αντισυνταγματικά και εκ του πονηρού μέτρα τα οποία έχουν σχεδιάσει να πάρουν εις βάρος των Συνταξιούχων. Ο όρος "μεγαλοσυνταξιούχος" έπεσε στην αγορά για να στρέψει τους "μικροσυνταξιούχους εναντίων των άλλων.Έτσι κανείς δε σκέφτεται ότι αυτός ο οποίος παίρνει μεγαλύτερη σύνταξη, απέδιδε, λόγω υψηλών αποδοχών όταν ήταν εν ενεργεία, δύο και τρείς φορές περισσότερες κρατήσεις προς τα ταμεία του, με αποτέλεσμα να φτάσει στο περίφημο πλαφόν, το οποίο υπήρξε η πρώτη καταστρατήγηση-κλοπή της έννοιας της ανταποδοτικότητας!
      Αν έτσι το θέτουν το θέμα, ας μας επιστρέψουν πίσω τις τριακονταπενταετείς κρατήσεις μας με νόμιμο τόκο και παραιτούμαστε της όποιας σύνταξής μας!
      Δίκαιο δεν είναι;

  11. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 21/12/2011 12:20:37

    ειναι πολυ αργα για δακρυα νου δου . πριν απο λιγο καρο ψηφισε τον προυπολογισμο λιτοτητας χωρις καμια απωλεια. τωρα διαμαρτυρεται?
    τα χαρατσια της δεη δεν τα ψηφισε? τις εκτακτες εισφορες δεν τις ψηφισε? τη αμμεση και εμμεση φορολογια δε την ψηφισε? τωρα βρηκε να διαμαρτυρηθει για τις επικουρικες επειδη βλεπει σις σημοσκοπησεις απωλειες και προσπαθει με επικοινωνιακα τεχνασματα να τις καλυψει. μηπως αυτη η κυβερνηση εγινε ακριβως για αυτο το λογο , για να παρει αυτα τα μετρα που καμια κυβερνηση απο μονη της δε θα μπορουσε? και ουτε θ αμπορει απο δω και περα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ μητσος καρδιτσα 21/12/2011 14:56:12

      Ποιες απώλειες σε δημοσκοπήσεις? Σταθερή είναι. Οι απώλειες είναι μόνο στο μυαλό όσων συνεχίζουν να επιμένουν στις προσωπικές τους αγκυλώσεις, προφανώς νομίζοντας ότι ο Σαμαράς με νοοτροπία "φωτιά και τσεκούρι" θα διαγράψει τα δικά τους "αμαρτήματα", όπως την ανέλιξη του ΓΑΠ στην πρωθυπουργία.

  12. Seni avatar
    Seni 21/12/2011 12:40:38

    Μπράβο σας κ.Νικολόπουλε πάντα παρεμβατικός και δίπλα στους πολίτες.Η κοινωνία έχει ανάγκη από πολιτικούς σαν και εσάς που έχετε πλήρη συναίσθηση των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που βιώνει η χώρα μας.Όσο αναφορά αγαπητέ Heaven για τα βουλευτικά αναδρομικά που επικαλείστε,ο κ.Νικολόπουλος έχει παρατηθεί από τα αναδρομικά εδώ και καιρό καταστώντας σαφή την θέση του με ειλικρίνεια και εντιμότητα προς τους πόλιτες.Τον τιμά η απάντηση και η θέση που πήρε για το θέμα των αναδρομικών.Αν υπήρχαν και άλλοι τέτοιοι πολιτικοί σαν τον κ.Νικολόπουλο σε καίριες θέσεις ίσως η χώρας μας τώρα να μην είχε φτάσει στην οικονομική εξαθλίωση,στο έλεος των δανειστών.

  13. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 21/12/2011 12:49:59

    ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: Να ξαναπώ το μπράβο μου στην ΝΔ και στον κύριο Νικολόπουλο. Ταυτοχρόνως αποδοκιμάζω τον σχολιαστή που "ξέχασε" να μας πει πως ο κύριος Νικολόπουλος παραιτήθηκε από την διεκδίκηση των βουλευτικών αναδρομικών.

    • Νεστωρ avatar
      Νεστωρ @ Χρήστος Δημάρης 21/12/2011 23:55:41

      Κυριε Δημαρη δεν αφηνε την κοροιδια? υπεβαλε η δεν υπεβαλε αιτηση για επιστοφη των αναδρομικων?
      Τωρα αν τους εκραξαν και απεσυρε την απαιτηση του μικρη σημασια εχει.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Νεστωρ 22/12/2011 00:32:01

        ΙΔΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΣΤΑΘΜΑ: Ποιόν κοροιδεύω και που ακριβώς τον κοροιδεύω; Την ίδια στάση που κράτησα και απέναντι στον Θεοδωράκη την ίδια ακριβώς στάση κρατώ και απέναντι στον Νικολόπουλο. Έχω τις αρχές μου και δεν χαρίζομαι σε κανέναν. Ο σχολιαστής Heaven μου απέκρυψε ότο ο Νικολόπουλος παραιτήθηκε (όπως και ο Θεοδωράκης) των βουλευτικών αναδρομικών. Σημειώστε ότι οι διεκδικήσεις δεν υποβλήθηκαν τώρα αλλά σε χρόνους που δεν μπορούσαμε ούτε να υποψιαστούμε αυτά που περνάμε σήμερα. Να είστε δίκαιος και να μην βγάζετε συμπεράσματα για τις προθέσεις των συνανθρώπων σας. Μιλώ και για τις δικές μου προθέσεις αλλά και για τις προθέσεις του Νικολόπουλου.

        • Heaven avatar
          Heaven @ Χρήστος Δημάρης 22/12/2011 06:10:27

          σας απεκρυψα?
          μου καταλογιζετε και προθεσεις οταν σε αυτο εδω το φορουμ, -μαλιστα εσεις ο ιδιος δωσατε και το λινκ-, εμφανιστηκε το ονομα του εν λογω διεκδικητη των αναδρομικων σε επισημη λιστα λιγες μονο μερες πριν?
          ειλικρινα δεν εχω κανενα λογο να ασχολοηθω με τα των αιτουντων αναδρομικα εθνοπατερων.
          προεκυψε μετα την ανακοινωση για τις επικουρικες συνταξεις του εν λογω βουλευτη ως κοινοβουλευτικου εκπροσωπου.
          και σκεφτηκα πως ειναι δυνατον να υποστηριζει καποιος σθεναρα την στηριξη των επικουρικων συνταξεων των απλων ανθρωπων και απο την αλλη να διεκδικει αναδρομικα χρηματα απο τον εθνικο κορβανα? οταν απο την προσωπικη του δηλωση, δεν φαινεται να τα εχει και αναγκη!
          απλες σκεψεις που ανοιξαν μια συζητηση που φαινεται οτι μαλλον απασχολει πολλους!!

          οσον αφορα το υπολοιπο του σκεπτικου σας:
          και δηλαδη ποτε υπεβληθησαν οι διεκδικησεις?
          τοτε δεν υπηρχε το "ηθικον" για τους εθνοπατερες?
          και γιατι αφου ειστε τοσο επιεικης, και θεωρητε το συμβαν ως αμελητεο, δεν επραξαν το ιδιο και αλλοι βουλευτες, με τρανταχτα ονοματα, και δεν επραξε και το ιδιο αυτος ο ιδιος ο Προεδρος?
          ολοι, ενθεν κακειθεν, που απαιτησαν αναδρομικα διεκδικησεις, απο το αιμα και τον ιδρωτα του ελληνικου λαου, ανηκουν, δυστυχως για τους ιδιους, στην ιδια αχαρακτηριστη κατηγορια!
          Μονο να μην ξεχνιομαστε!!

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Heaven 22/12/2011 11:06:31

            ΣΥΓΝΩΜΗ: Δέχομαι πως ούτε και σεις ξέρατε ότι ο Νικολόπουλος ανεκάλεσε τις διεκδικήσεις του και κατά συνέπεια σας ζητώ συγνώμμη που χρησιμοποίησα για σας την λέξη "απέκρυψε". Το σωστό είναι ότι παρασύρθηκα και εγώ και έβγαλα τα δικά μου βιαστικά συμπεράσματα. Ο χρόνος που υπεβλήθηκαν οι διεκδικήσεις βεβαίως και έχει τεράστια σημασία. Και σαν απόδειξη σας λέω το εξής: Αν δεν υπήρχε κρίση τότε ούτε που θα μαθαίναμε ότι κάποιοι βουλευτές πήραν τα αναδρομικά τους. Τέλος το θέμα δεν το θεωρώ αμελητέο. Όποιος πάρει αναδρομικά, είναι ηθικά και πολιτικά κατάπτυστος.

  14. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 21/12/2011 13:08:32

    Εννοείς τον Αλέκο Παπαδόπουλο, μια από τις "χρυσές εφεδρείες" της χώρας, που όταν ανέλαβε Υπουργός Υγείας, μέσα σε μια εβδομάδα κατάλαβε ότι το ΕΣΥ το τρώνε "πιράνχας", αλλά στα δύο χρόνια της υπουργείας του δε βρήκε ούτε ένα να στείλει στον εισαγγελέα;
    Λυπάμε αγαπητέ μου, αλλά στήριξες μια μακροσκελή ανάρτηση σε πρόσωπο με "βεβαρυμένο πολιτικό παρελθόν"!
    Με μια παραίτηση μετά τη δήλωση για τα "πιράνχας" θα είχε σώσει και τον εαυτό του και την παρτίδα!
    Διοίκησε, σιώπησε, υποτάχθηκε! Έσωσε μόνο το σαρκίον του!Ούτε καν την υστεροφημία του!

  15. Βλάσης avatar
    Βλάσης 21/12/2011 15:00:40

    Μην χάνετε την ουσία!!!
    Δεν υπήρξε τόσο μεγάλο πρόβλημα στα επικουρικά, ώστε να παρθούν άμεσα τόσο σκληρά και οριζόνταια μέτρα.
    Κόλπο των Πασόκων να βάλουν στο κάδρο των αντιλαϊκών μέτρων τον Σαμαρά. Διάλεξαν λοιπόν τα επικουρικά ταμεία, τα ταμεία που εισφέρουν ΜΟΝΟ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ και ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, να δημιουργήσουν πρόβλημα και να μαυρίσουν, όσο μπορούν και αν μπορούν, την εικόνα του Σαμαρά.
    Στόχος τους πονηρός, αλλά εκεί στην ΝΔ υπάρχουν έξυπνοι.

  16. Factorx avatar
    Factorx 21/12/2011 19:17:16

    Για υπαναχώρηση του υπουργού Εργασίας στο θέμα των επικουρικών συντάξεων έκανε λόγο ο τομεάρχης Εργασίας της ΝΔ, Ν. Νικολόπουλος, σε δηλωσή του μετά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, επαναλαμβάνοντας ότι το κόμμα του δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε άλλες μειώσεις συντάξεων.

    «Η εμμονή του κ. Κουτρουμάνη σε νέες και άμεσες μειώσεις των επικουρικών συντάξεων δεν πέρασε. Η υπαναχώρηση αποδεικνύει ότι η ρύθμιση για τις επικουρικές κάθε άλλο παρά επείγουσα ήταν, όπως προσπάθησε να την παρουσιάσει», σχολίασε ο κ. Νικολόπουλος.

    Σημείωσε ωστόσο ότι η Νέα Δημοκρατία είναι διατεθειμένη να αρχίσει διάλογο για συνολικές πολιτικές βιωσιμότητας των Ταμείων και διασφάλισης των συντάξεων, με την προϋπόθεση να υπάρξουν «πλήρεις και έγκυρες αναλογιστικές μελέτες για κάθε Ταμείο».

    Επισήμανε τέλος ότι οι επικουρικές συντάξεις δεν περιλαμβάνονται στον Προϋπολογισμό και δεν τις πληρώνει το κράτος, ενώ όπως ανέφερε, δεν έχουν επιπτώσεις στις δημόσιες δαπάνες και στο έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης.

  17. Enzo avatar
    Enzo 21/12/2011 20:07:03

    με νοοτροπια φωτια και τσεκουρι παιρνεις ομως 50% αυτοδυναμια και γινεσαι Ουγγρος.
    Με κυριλε αντιπολιτευση παιρνεις το τριτο το μακρυτερο.
    Ο κοσμος διψα να παρει εκδικηση απο τα πασοκια.

  18. dimitris avatar
    dimitris 21/12/2011 22:51:44

    Μόνη λύση οι εκλογές, το συντομότερο δυνατόν, ακόμα και πριν τις 19 Φεβρουαρίου. Αντώνη φύγε από την κυβέρνηση να τελειώνουμε με αυτούς

  19. karenin avatar
    karenin 21/12/2011 23:17:26

    Από την στιγμή που οι επικουρικές είναι χρήματα των εργαζομένων και εργοδοτών, είναι θέμα των ταμείων και μόνο, για αυξήσεις η μειώσεις.
    Αλλά για να μήν κοροιδευόμαστε, ότι σημερα αναβάλεται λόγω πολιτικού κόστους, θα το βρούμε μετά τις εκλογές μπροστά μας. Το Πασοκ άφησε την εφεδρεία και τις απολύσεις για τον Σαμαρά, και η ΝΔ απάντησε με τις επικουρικές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.