#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2011 13:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση υπεύθυνη για το κυκλοφοριακό χάος από τα ταξί



Η προσωπική βεντέτα Ραγκούση – Ρέππα και το κυβερνητικό “ράβε – ξήλωνε” δημιούργησαν σήμερα νέο σοβαρό πρόβλημα στις συγκοινωνίες, ενώ υπονομεύουν και πλήττουν τη διεθνή εικόνα της χώρας, σε μια κρίσιμη στιγμή, που κορυφώνεται η τουριστική περίοδος.

Αυτό δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης και τόνισε ότι ο ο κ. Ραγκούσης είναι άμεσα και απόλυτα υπεύθυνος επειδή ανεξήγητα, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να έχει κανένα σχέδιο, ακύρωσε τη συμφωνία του προκατόχου του με τον κλάδο των “ταξί”.

Μπροστά σε αυτήν την κυβερνητική ανευθυνότητα, οι οδηγοί “ταξί” πρέπει να επιδείξουν στάση ευθύνης, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ και τους κάλεσε  να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επισκέπτες της χώρας. ταυτόχρονα κάλεσε τον κ. Ραγκούση να ξεκινήσει άμεσα, εντός της ημέρας, ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των οδηγών “ταξί”.

Στο μεταξύ, εντολή να σχηματίζονται αμέσως δικογραφίες για όσους οδηγούς ταξί διαπιστώνεται ότι διαπράττουν αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα, όπως αυτό της παρακώλυσης συγκοινωνιών, έδωσε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Ελένη Ράικου.

Η παρέμβασή της ήρθε λόγω του κυκλοφοριακού χάους που έχει δημιουργηθεί γύρω από το λιμάνι του Πειραιά και στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, από την κινητοποίηση χιλιάδων ιδιοκτητών ταξί που έχουν παραταχθεί σε κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Στο Σύνταγμα οι ταξιτζήδες

Εξομαλύνεται η κατάσταση στο λιμάνι του Πειραιά και το αεροδρόμιο, αφού οι ιδιοκτήτες ταξί αποχώρησαν και πραγματοποίησαν πορεία -μέσω της λεωφ. Συγγρού και της Αττικής Οδού προς το Σύνταγμα.

Η Τροχαία έχει αποκλείσει με γερανούς την πρόσβαση στο Σύνταγμα: στη λεωφόρο Αμαλίας και στη β.Σοφίας.

Κινητοποιήσεις και στην υπόλοιπη χώρα

Πορεία στα διόδια των Ν. Μαλγάρων και άνοιγμα των διοδίων έκαναν ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης.

Από τα Μάλγαρα θα κάνουν πορεία με τα αυτοκίνητα τους μέσα στην πόλη (Δικαστήρια, Εγνατία, Νέα Εγνατία) και θα καταλήξουν στην περιοχή Βούλγαρη.

Κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας έγιναν και σε άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας. Στην Κατερίνη απέκλεισαν τα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και στην Ημαθία τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί της Δυτικής Ελλάδας. Ειδικότερα, ιδιοκτήτες ταξί από την Αχαΐα και την Ηλεία έχουν αποκλείσει τις εισόδους, τόσο του νέου όσο και του παλιού λιμανιού της Πάτρας, ενώ άλλοι συνάδελφοί τους έχουν μεταβεί στα διόδια του Ρίου, επί της εθνικής οδού Πατρών-Κορίνθου, όπου επιτρέπουν στα οχήματα την ελεύθερη διέλευση.

Επίσης, ιδιοκτήτες ταξί από την Αιτωλοακαρνανία, αφού απέκλεισαν για λίγη ώρα τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, στο ύψος του Αντιρρίου, μετέβησαν στα διόδια όπου, και εκεί, επιτρέπουν την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων και των δικύκλων.

Ιδιοκτήτες ταξί από την Τρίπολη, τη Σπάρτη, το Άργος, το Ναύπλιο και αγοραία από τους νομούς της Πελοποννήσου, έχουν σηκώσει τις μπάρες στον σταθμό διοδίων Νεστάνης, από τις 9.30 το πρωί, στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης, και τα διερχόμενα αυτοκίνητα περνούν ελεύθερα.

Πορεία διαμαρτυρίας σε κεντρικούς δρόμους της πόλης των Τρικάλων έκαναν με τα αυτοκίνητά τους δεκάδες ιδιοκτήτες ταξί.

Σε συμβολική κατάληψη του μεθοριακού σταθμού Προμαχώνα προχώρησαν το πρωί οι ιδιοκτήτες οδηγοί ταξί των Σερρών.

Χειρόφρενο στα οχήματα τους τράβηξαν και οι αυτοκινητιστές στα Χανιά.

Το πρωί έγινε άτυπη σύσκεψη στο υπουργείο και συνεργάτες του κ. Ραγκούση τόνιζαν ότι ο διάλογος έχει ήδη ξεκινήσει με τη συνάντηση που είχε ο υπουργός πριν από περίπου 10 μέρες με τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους και είναι υπό επεξεργασία.

«Από τη συνάντηση του υπουργού με τους αυτοκινητιστές μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα, η απελευθέρωση θα προχωρήσει κανονικά όπως έχει ανακοινωθεί και ο διάλογος θα αφορά την εφαρμογή των κανόνων» πρόσθεταν οι συνεργάτες του υπουργού.

Έκκληση για ψυχραιμία απηύθυνε στους αυτοκινητιστές ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, καλώντας τους να αναλογιστούν την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες, όταν εμποδίζουν την πρόσβασή στο λιμάνι και το αεροδρόμιο. Έκανε λόγο, επίσης, για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/07/2011 13:14:48

    Να επιληφθεί πάραυτα ο "τεχνοκράτης" γεν γραμματέας του υπουργείου μεταφορών.
    Αυτός με το πτυχίο της θεολογίας.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/07/2011 13:16:37

    Αν διαβάσετε τα σχόλια στη σχετική είδηση της ηλεκτρονικής σελίδας των "Νέων", θα δείτε (και) εκεί το πάρτυ των κοινωνικών αυτοματιστών σε όλο του το μεγαλείο. Να τους στείλουν τα ΜΑΤ και να τους κατασχέσουν, λέει, όχι μόνο τα ταξί, αλλά και κάθε περιουσιακό στοιχείο! Η αντιδημοκρατική εκτροπή της κυβέρνησης βρίσκει έδαφος και σε κομμάτια της κοινωνίας...

    Είδατε πάντως που για τα υποτιθέμενα "χτυπήματα στον τουρισμό" δεν φταίει πάντα το ΠΑΜΕ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 18/07/2011 13:54:59

      Καμαρώστε σχόλια κοινωνικών αυτοματιστών:

      "Nα συνεχίσουν την απεργία τους μέχρι να πεινάσουν κι΄ αυτοί όπως οι συνταξιούχοι των πραγματικών 700 ευρώ."

      "Ταρίφες ίσον οι κατσαρίδες της ασφάλτου!"

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/07/2011 13:19:38

    Κάνουν, πάντως, καλό ανταρτοπόλεμο. Έβγαλαν τις πινακίδες από τα ταξί, και άντε βρες ποιος είναι ποιος. Φαντάζεστε τροχονόμους, με τα μπλοκάκια στα χέρια, να σκύβουν πάνω από παρ-μπριζ και να βγάζουν τα μάτια τους καταγράφοντας τα γράμματα-ψείρες των αριθμών πλαισίου; :-D

  4. GIANNIS avatar
    GIANNIS 18/07/2011 13:28:43

    Ευτυχως που η ΝΔ είναι υπερ του ανοιγματος των κλειστων επαγγελμάτων.
    Δεν μας είπε ο κ. Παυλόπουλος τι έκανε στην συνέλευση των ταξιτζήδων.
    Ας πει η ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης ότι οταν θα γίνει κυβέρνηση θα ξανακλείσει το επαγγελμα να τελειώνουμε.

  5. Tem avatar
    Tem 18/07/2011 13:38:40

    Ταρίφες εναντίον Κυβέρνησης. Είμαι με το μέρος των πρώτων.

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/07/2011 13:52:36

    Δηλαδή, 15.000 ταξί στην Αθήνα δεν σου φτάνουν; Θέλεις διπλάσια, για να κάνεις διπλάσιο χρόνο να πας κάπου με το αυτοκίνητο σου;

  7. GIANNIS avatar
    GIANNIS 18/07/2011 14:04:04

    Αν τα ταχι γίνουν 15.000 η 30.000 δεν απαντάει στην ερώτηση.
    Ειναι η ΝΔ υπερ του ανοιγματος των επαγγελμάτων ή όχι.
    Προσπαθούν δυστυχώς να μαζέψουν ψήφους από παντού. Ετσι όμως δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ GIANNIS 18/07/2011 14:22:06

      Εσύ δηλαδή είσαι γενικά, αόριστα και άκριτα, υπέρ του πλήρους ανοίγματος όλων των επαγγελμάτων;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 18/07/2011 14:43:00

        ΟΚ. Όπως γράφει και ο Γιώργος πιο κάτω, πάρε 50.000 ταξί στο κέντρο, να γουστάρεις...

        • unfair avatar
          unfair @ Αυριανιστής 18/07/2011 15:20:32

          κ 200.000 ταξί να είναι!
          ταξιτζής είσαι κ θέλεις να είναι κλειστό το επάγγελμα;
          Η λογική λέει πως η ζήτηση κ η προσφορά θα ρυθμίσει το πόσα θα μείνουν. Βέβαια, αν αληθεύει το πως αγόρασαν κάποιοι την άδεια ταξί μέχρι κ 200.000 ευρώ, θα είναι άδικο γι' αυτούς, όμως, την αγόρασαν υπό καθεστώς "ανομίας".
          Κ αν "φοβάσαι" τους ευκαιριακούς, παντού κ πάντα θα υπάρχουν! Χώρια που ο ανταγωνισμός, θα μπορέσει να προκαλέσει μείωση των τιμών!

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ unfair 18/07/2011 15:27:12

            Χαχαχα!! Καλό, πολύ καλό. Το επάγγελμα των φορτηγατζήδων άνοιξε πριν ένα χρόνο. Το γάλα το παίρνεις φτηνότερα πλέον;;;

          • unfair avatar
            unfair @ Γιώργος 18/07/2011 15:40:23

            χαίρομαι που σε ευθυμώ,
            μιας κ βρίσκεις τους φορτηγατζίδες υπεύθυνους για την τιμή του γάλακτος, τουλάχιστον γέλα, με την λογική μου.
            Αφού προτιμάς αντί να βρουν ακόμη 100, 1.000 συνάνθρωποι σου να βρουν δουλειά σε ένα κλειστό επάγγελμα κ παράλληλα να υπάρξει ανταγωνισμός, με αποτέλεσμα μείωση τιμών.
            Δικαίωμα σου.

          • dinodamo avatar
            dinodamo @ Γιώργος 18/07/2011 15:49:21

            Αληθεια σε ποιες χωρες της Ευρωπης υπαρχουν κλειστα επαγγελματα ελαχιστες αμοιβες ελαχιστες αποστασεις τεχνιτες που απαιτουνται χρονια πανεπιστημιου για πιστοποιηση εργασιας πανακριβη ασφαλιση ΤΕΒΕ χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιων?Αυτο θελαμε οταν μπηκαμε Ευρωζωνη.Να μεινουν ολα ως εχουν και να μην αλλαξει τιποτα?Αν δεν αυξησουμε την ανταγωνιστικοτητα των προιοντων που παραγουμε και δεν σκοτωσουμε το τερας της γραφειοκρατιας δεν προκειται να δουμε ασπρη μερα.

          • sanderson avatar
            sanderson @ unfair 18/07/2011 17:13:22

            Τα κλειστά επαγγέλματα είναι προπύργιο της μεσαίας τάξης, και γι' αυτό και μόνο θα έπρεπε να προστατευτεί το καθεστώς τους. Φυσικά αυτό είναι αδιάφορο για τα φωνασκούντα φιλελευθεριστήρια, παλαιάς ή νέας κοπής, και μετά λύπης μου δυστυχώς και για ένα λαϊκό κόμμα όπως η ΝΔ.

            Η πείρα έχει δείξει ότι σε ένα σαθρό κράτος όπως η Ελλάδα, με καμία προσπάθεια για στοιχειώδη έλεγχο της αγοράς και προστασίας του καταναλωτή, η πλήρης απορρύθμιση μιας ελεγχόμενης αγοράς οδηγεί αναπόδραστα σε καρτελοποίηση και οικονομική εκμετάλλευση. Οποιοσδήποτε υπερασπιστής της ελεύθερης αγοράς, ας μας δώσει, έτσι για αντίλογο, ένα παράδειγμα που ο καταναλωτής επωφελήθηκε από την "απελευθέρωση", σε θέματα τιμών ή έστω υπηρεσιών.

            Ειδικά για τους ταξιτζήδες, τίθεται και ένα ζήτημα σχετικά με την καταπάτηση του δικαιώματος της ιδιοκτησίας, γιατί η άδεια των ταξί είναι, έστω και με την ανοχή του κράτους αλλά σίγουρα χωρίς την εναντίωση του, περιουσιακό στοιχείο και κατά τα φαινόμενα το νέο έκτρωμα του ραγκούσι το απαξιώνει χωρίς αποζημίωση.

  8. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 18/07/2011 14:10:17

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ, ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΗΡΘΕ ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ;

    Θα το επισημάνω για μια ακόμη φορά: Η αντίσταση στη λαίλαπα πρέπει είναι καθολική, συλλογική, οργανωμένη, να χαρακτηρίζεται από πνεύμα ενότητας και αλληλεγγύης και να μην εκδηλώνεται εκβιαστικά μόνο όταν θίγονται οικονομικά/συντεχνιακά/ατομικά/ταξικά και λοιπά συμφέροντα και κεκτημένα. Οι ακρότητες αυτές είναι "βούτυρο στο ψωμί" των διαπλεκομένων και των κοινωνικών αυτοματιστών.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Bloody Mary 18/07/2011 15:25:47

      Πολύ σωστό σε βρίσκω, αλλά ο νεοελληνας φίλε κοιτάει πρώτα και πάνω από όλα την πάρτη του,και βέβαια αυτό είναι κάτι που χτίστηκε με τα χρόνια κυρίως από το ΠΑΣΟΚ γιατί φυσικά τους βόλευε το διαίρει και βασίλευε.Ξέρεις πόσους γνωστούς έχω που όταν συζητάγαμε πολιτικά αλλάζανε κουβέντα,λέγανε ότι δεν θα πάνε να ψηφίσουν γιατί όλοι είναι το ίδιο,και όταν ήρθαν τα μέτρα και τους ακουμπήσανε ξαφνικά αρχίσανε να λένε να κατέβουμε όλοι κάτω να τα σπάσουμε,ενώ το πρώτο που έπρεπε να σπάσουνε είναι το κεφάλι τους.Και η ζωή για τους αποπάνω συνεχίζεται μια χαρά,ξέρουν πολυ καλά τι κάνουνε.....

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Bloody Mary 18/07/2011 22:43:51

      Bloody Mary
      πολλά συν!!!
      +++++++++++++ (...)

  9. kostas avatar
    kostas 18/07/2011 14:13:06

    Όταν τα ΤΑΞΙ γίνουν τόσα ώστε να είναι ασύμφορο και μη αποδοτικό ως επάγγελμα, τότε θα μιλάμε για την πλήρη και σωστή απελευθέρωση του εν λόγω επαγγέλματος,
    Γιατί οι αριθμητικοί προσδιορισμοί;
    Όποιος θέλει και πληρεί τις ποιοτικές προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος (οδήγηση, ξένη γλώσσα, κλπ) να μπορεί την επομένη να οδηγεί ταξί.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kostas 18/07/2011 14:26:13

      50.000 ταξί στο κέντρο είναι καλά; Ο καθένας που έχει αυτοκίνητο, θα το κάνει ταξί, για να βγάζει και έξτρα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ kostas 18/07/2011 14:27:59

      Και με τους "αλεξιπτωτιστές", που απλώς το αντιμετωπίσουν ως μια ευκαιριακή δουλειά, μη έχοντας καλύτερη εναλλακτική, και που θα την κάνουν με ελαφρά στην πρώτη ευκαιρία, τι θα γίνει;

  10. kostas avatar
    kostas 18/07/2011 14:43:29

    Ποιος θα ανοίξει επιχείρηση ταξί όταν θα είναι ασύμφορο;
    Εδώ κλαίγονται οι τωρινοί 10.000, λέτε να γίνουν 50.000;
    Και εάν γίνουν πιο είναι το πρόβλημά σας;
    Μπορούν να ισχύσουν μονά-ζυγά και για αυτούς σε αυτήν την περίπτωση, διότι εάν έχετε δίκαιο και γίνουν 50.000 αυτό σημαίνει ότι 50.000 κόσμος θα τρώει ψωμί ίσο με αυτό που τρώνε σήμερα οι 10.000!
    Άρα υπάρχει πολύ ψωμί, με όλα αυτά τα τερτίπια και τους περιορισμούς!
    Δηλαδή οι 10.000 σήμερα βγάζουν 5 φορές περισσότερα και είναι τόσο αποδοτικό το επάγγελμα για να στηρίξει ακόμα και 50.000!
    Αυτό μας λέτε;
    Μακάρι τότε να μειωθεί και η ανεργία!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ kostas 18/07/2011 14:46:25

      Πέραν της απίστευτης κυκλοφοριακής επιβάρυνσης, υπάρχει και το ζήτημα της ευκαιριακής αντιμετώπισης ενός επαγγέλματος. Φαντάζεσαι έναν κλάδο με π.χ. 30.000 μέλη, εκ των οποίων τα 2/3 "είδαν φως και μπήκαν" και είναι έτοιμοι να φύγουν με την πρώτη ευκαιρία; Τι είδους ποιότητα υπηρεσιών θα μπορούσε να περιμένει κάποιος σε αυτή την περίπτωση;

      • sanderson avatar
        sanderson @ Αυριανιστής 18/07/2011 17:16:37

        Βλέποντας πως κινείται το επάγγελμα του "ντιλιβερά", που έχει κοινά στοιχεία με τους ταξιτζήδες και είναι "ελεύθερο", αναπόδραστα θα καταλήξουμε σε πακιστανούς/λοιπούς μετανάστες οδηγούς με χαμηλά μεροκάματα σε εταιρίες διαχείρισης ταξί.

  11. tiramola avatar
    tiramola 18/07/2011 14:50:12

    Α ώστε η κυβέρνηση φταίει για το κυκλοφοριακό χάος...
    Ε ποιός θα έφταιγε, ο Μιχελάκης?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 18/07/2011 14:53:04

      Καλώς το πράσινο λαστιχένιο ανθρωπάκι Νο. 2!

      Δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, αν τα 15.000 ταξί της Αθήνας γίνουν 30.000, δεν θα υπάρχει καμία επιβάρυνση. Αλλά τι λέω... εσείς οι πασόκοι είστε ικανοί να ισχυριστείτε ότι λόγω του "ανταγωνισμού" θα πέσουν τόσο τα κόμιστρα, ώστε κανείς δεν θα παίρνει αυτοκίνητο και στο δρόμο θα κυκλοφορούν μόνο τα (αυξημένα) ταξί!

      • GIANNIS avatar
        GIANNIS @ Αυριανιστής 18/07/2011 15:04:54

        ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΟΧΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΩΝ ΤΑΧΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΟΠΩΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 18/07/2011 15:10:00

        Έτσι είναι η ελεύθερη αγορά αγόρι μου για να λειτουργεί ανταγωνιστικά υπέρ του καταναλωτή.
        Αν δεν βγαίνεις αλλάζεις επάγγελμα.
        Μόνο στο USSR έκανες μιά ζωή το ίδιο επάγγελμα.
        Το λένε και οι ψυχολόγοι.
        Ισσοροπημένος εργαζόμενος είναι όποιος κάνει τουλάχιστον 3 διαφορετικά επαγγέλματα στον εργασιακό του βίο.
        Ξεκόλα...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ tiramola 18/07/2011 15:15:22

          Τελικά έχει δίκιο ο Προφήτης ότι εσύ είσαι faux και όχι ο γνήσιος τιραμόλα. Εκείνος τουλάχιστον είχε άλλα επιχειρήματα. Ή, τουλάχιστον, άλλα του έστελναν στο μπλακμπέρι...

  12. Εnzo avatar
    Εnzo 18/07/2011 15:33:28

    σημερα και αυριο ειμαστε ολοι ταριφες.

  13. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 18/07/2011 15:55:19

    Αυριανιστη μην δινης σημασία είναι άσχετοι με το θέμα να σου πω εγώ τη ισχύει στην Γερμανία για παράδειγμα,κάθε πόλη αποφασίζει μόνοι ποσα Ταχι χρειάζεται ανάλογα με τον πληθυσμό και την δυναμική,πχ αεροδρόμιο εκθεσιακός χώρος κλπ.

  14. anonimi avatar
    anonimi 18/07/2011 15:57:57

    Τελικά από ότι διαβάζω από τα σχόλια, καλά λέει ο Ρέπας ότι πίσω από την απεργία των ταξί κρύβεται η Ν.Δ.!!!!! Τσούκου, τσούκου, όλοι υπέρ των ταξιτζήδων εδώ μέσα... Μπράβο στη Ν.Δ. Κρατάει το διπολικό πολιτικό σύστημα πολύ πολύ δυναμικά. Οτιδήποτε ώστε να μη σπάσει το δίδυμο Πασοκ- Ν.Δ. Μην τυχόν και βγει άλλη "ανεξέλεγκτη" πολιτική δύναμη και αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα. Και ο ανεγκέφαλος κόσμος τσιμπάει..... Όντως έχουμε τους ηγέτες που μας αξίζουνε....

    • Enzo avatar
      Enzo @ anonimi 18/07/2011 17:01:08

      εσυ εχεις τον γαπ παντως και σου αξιζει .

  15. ζωγραφιας avatar
    ζωγραφιας 18/07/2011 16:20:44

    Ξυδάκι και περαστικά στους ταρίφες.
    Όταν σε χρέωναν όσο θέλανε με πειραγμένο μετρητή ή και χωρίς να τον έχουν βάλει,
    Όταν σε έκαναν σαρδέλα, 3 άτομα πίσω για να πάρουν παρανόμως τριπλή κουρσα+,
    Όταν περιμένεις σαν Μ...ΚΑΣ αφού έχουν περάσει 10αδες ταξί και κανένας δεν σε πάει εκεί που θέλεις,
    Όταν πηγαίνεις με μικρό παιδί και ο ταρίφας καπνίζει μέσα και του λες να το σβύσει και σου λέει αν δεν σου αρέσει κατέβα,
    Όταν παραβιάζουν όπου μπορούν τον ΚΟΚ με τη γνωστή μαγκιά του ταρίφα,
    Τώρα λοιπόν περιμένουν να τους λυπηθεί ο κόσμος; Ξυδακι...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ζωγραφιας 18/07/2011 16:30:55

      Σε χρέωναν παραπάνω; Κάλεσε την αστυνομία. Θέλεις να πας Νέα Σμύρνη και ο ταρίφας σου λέει όχι; Πάρε το επόμενο, αυτός θα χάσει. Παίρνει διπλή και τριπλή κούρσα ο ταρίφας; Κάλεσε αστυνομία. (στο κάτω-κάτω, μην μου πεις ότι εσύ, σαν πελάτης, δεν έχεις μπει σε ταξί ενώ ήταν άλλος μέσα... επειδή βιαζόσουνα π.χ.). Λένε ότι οι ταξιτζήδες κλέβουν; Γιατί αυτοί που τα λένε δεν καλούν την αστυνομία;;

  16. Γιώργος avatar
    Γιώργος 18/07/2011 16:27:05

    Οι εταιρείες γάλακτος λένε ότι φταίνε τα υψηλά έξοδα στη μεταφορά των προϊόντων. Με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων, έλεγαν ότι τα μεταφορικά θα γίνουν φτηνότερα, άρα το γάλα θα είναι φτηνότερο. Αλλά όχι! Είναι ακριβώς το ίδιο! Τότε τι κερδίσαμε με το άνοιγμα του επαγγέλματος; Εμείς, τίποτα. Κάτι εταιρείες με Αλβανούς και Βούλγαρους οδηγούς...

  17. JOHN avatar
    JOHN 18/07/2011 17:50:27

    Αυτο που κανει αγανακτηση ειναι η στρατηγηκη και η προχειροτητα με την οποια η κυβερνηση ανοιγει το επαγγελμα!Γιατι ανοιγει με τοση σπουδη το επαγγελμα μεσουσης της τουριστικης περιοδου?Ειναι φασιστικο κι επικινδυνο να στρεφουν τη μια κοινωνικη ομαδα εναντιον της αλλης,γιατι αυτο κανουν για να επικρατουν.Θα ωφελειθουμε οι πολιτες απο το ανοιγμα και τον ανταγωνισμο η θα γινουμε ερμαια των πολυεθνικων που θα ελθουν να κανουν εταιριες θα κανουν καρτελ και θα καθοριζουν και τις τιμες?Το παιγνιδι εχει κανονες για να δουλεψει ο ανταγωνισμος.Κατι αναλογο δεν γινεται και με τα σουπερ-μαρκετ και τελικα ειναι τ ακριβωτερα της Ευρωπης?Ειναι λεπτο το θεμα θελει πολυπλευρη μελετη κι οχι αποφασεις στο αρπα-κολα.Αλλα σωστες αποφασεις παιρνουν υπευθυνα ατομα και οχι ο θυασος των εντολοδοχων που μας κυβερνα.

  18. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/07/2011 18:22:11

    Όπως γράφει το Πρώτο Θέμα, άρον-άρον φεύγουν τώρα οι τουρίστες από το ξενοδοχείο Porto Rio στην Πάτρα, μετά τα δακρυγόνα που έριχναν τα ΜΑΤ του Τζέφρυ ακόμα και στην πισίνα, για να διαλύσουν ταξιτζήδες που διαμαρτύρονταν απ' έξω!

  19. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 18/07/2011 18:48:34

    Πηξαμε στα επαγγελματα παροχης υπηρεσιων οποτε φυσικο επακολουθο ειναι η μια ταξη μετα την αλλη να εχει τετοιου ειδους προβληματα.
    Εαν δεν αλλαξει η επαγγελματικη ροη με ενισχυση των παραγωγικων επαγγελματων το πραγμα θα πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο.

  20. kostas avatar
    kostas 18/07/2011 20:32:05

    Για να συγκρίνετε μια αγορά που λειτουργεί εντελώς ελεύθερα με μια κομουνιστικού τύπου όπως η Ελληνική, σας αναφέρω κάτι που έζησα πρόσφατα.

    Από Έβρο ήθελα να πάω Κωνσταντινούπολη,
    Όπου ρώτησα, τραίνα, λεωφορία κλπ μου ζητούσαν 60 με 70 ευρώ.
    Μου έκοψε και πήγα στα σύνορα σε Τουρκικό ΚΤΕΛ για να ρωτήσω..

    1ο ΣΟΚ, τιμή 10 ευρώ!
    2ο ΣΟΚ, οι εγκαταστάσεις καλύτερες και από το Ελευθέριος Βενιζέλος!
    3ο ΣΟΚ, η κάθε εταιρεία είχε το stand της όπως στα αεροδρόμια, με ίδια οργάνωση και δρομολόγια κάθε μισάωρο
    4ο ΣΟΚ, το λεωφορείο υπερπολυτελίας
    5ο ΣΟΚ, μέσα στο Λεωφορείο υπήρχαν δύο συνοδοί όπως στα αεροπλάνα!

    6ο ΣΟΚ, όχι μόνο μας έπλυναν τα χέρια με κολόνιες ατην αρχή του ταξιδιού αλλά πρόσφεραν στον κόσμο Δωρεάν, αναψυκτικά, τσάι, μπισκότα και ξηρούς καρπούς κατά τη διάρκεια του τρίωρου ταξιδιού!
    7ο ΣΟΚ, στην Πόλη, στον κεντρικό σταθμό μας βάλανε σε βανάκια και μας μοιράζανε ΔΩΡΕΑΝ στα προάστια που θέλαμε!

    Σημείωση 1η, η βενζίνη στοίχιζε ακριβότερα στην Τουρκία τότε

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ kostas 19/07/2011 08:45:07

      Τι αμοιβές έπαιρναν οι εργαζόμενοι (οδηγοί, συνοδοί κ.λπ), ρώτησες να μάθεις; Ή απλώς -ως γνήσιος Ελληναράς με εκσυγχρονιστικό φερετζέ-, δεν σε ενδιέφερε;

      • kostas avatar
        kostas @ Αυριανιστής 19/07/2011 10:36:31

        Δεν ξέρω για τις αμοιβές, αλλά είναι εναρμονισμένες με το κόστος διαβίωσης,
        Επειδή δεν γνωρίζω τις δικές σου απολαβές φίλτατε Αυριανιστή, που μάλλον θα είναι πολύ άνω του μέσου όρου μια και υπερασπίζεσαι με τόση θέρμη όλες αυτές τις κομμουνιστικές και παπανδρεϊκές πρακτικές, θα ήθελα να μου απαντήσεις στο παρακάτω ερώτημα..

        Για πες μας, τι να τα κάνεις τα 1000 ευρώ τον μήνα (μέσος όρος των Ελλήνων) όταν πληρώνεις τα 400 σε φόρους, έμμεσους ή άμεσους;
        (23% ΦΠΑ, Άμεση φορολογία, τέλη, βενζίνες κλπ κλπ)
        Είναι σα να ζεις με 600, από τα οποία πάλι τα 200 θα τα δώσεις για κακοπληρωμένες υπηρεσίες από κρατικούς και κρατικοδίαιτους οργανισμούς.
        Και λίγα σου λέω,

        Επομένως φίλε μου η πραγματική ποιότητα της ζωής σου είναι για 400 ευρώ!

  21. kostas avatar
    kostas 19/07/2011 10:39:33

    Ακόμα και τώρα οι αθεόφοβοι δημιουργούν νέα κλειστά επαγγέλματα!

    Για παράδειγμα, οι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ αμοιβές μηχανικών στην ρύθμιση των ημιυπαίθριων αλλά και οι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ αμοιβές των ενεργειακών μηχανικών!

    Το ΠΑΣΟΚ τελικά ΔΕΝ αλλάζει ποτέ, η πίσω πόρτα να είναι καλά

    :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.