#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/10/2013 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση ρίχνει τους τόνους για την διαπραγμάτευση



Ρίχνει τους τόνους η κυβέρνηση σε ότι αφορά τη διαπραγμάτευση με την τρόικα, σε μια προσπάθεια να εξομαλύνει την κατάσταση και να μην οδηγήσει στα άκρα μια συζήτηση που ούτε καν έχει ξεκινήσει.

Τα μηνύματα από τις Βρυξέλλες σε ότι αφορά τις διαθέσεις των ξένων δεν είναι και πολύ καλά. Άλλωστε, η υποβάθμιση της συζήτησης Μέρκελ – Σαμαρά από τη Γερμανίδα καγκελάριο, δείχνει ότι οι εταίροι μας δε θέλουν να συζητήσουν για χαλάρωση των δημοσιονομικών μέτρων, παρά το γεγονός ότι η ελληνική πλευρά είναι ξεκάθαρη. «Άλλα οριζόντια μέτρα δεν πρόκειται να πάρουμε», διαμηνύουν σε όλους τους τόνους.

Η διαπραγμάτευση δεν ξεκίνησε και καλά. Διότι θα μπορούσε η Γερμανία να έχει δείξει τις προθέσεις της, καλές ή κακές. Χωρίς κυβέρνηση, ωστόσο, και με τα παζάρια με τους Σοσιαλδημοκράτες να είναι σε εξέλιξη, δεν μπορούσε να πει και πολλά. Όμως, είναι εμφανής η προσπάθεια της τρόικας να κόψει τον ενθουσιασμό και τις ορέξεις της Αθήνας.

Κάπως έτσι θα ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα η συζήτηση με την τρόικα που καταφτάνει στις 4 Νοεμβρίου. Θα διαφανούν οι προθέσεις της αν επιμείνει ότι το κενό είναι 2,5 δις ευρώ, αν ζητήσει μέτρα ανάλογα, αν επιμείνει σε κλείσιμο της αμυντικής βιομηχανίας. Όλα αυτά θα είναι το πρόκριμα για το τι θα ακολουθήσει στην άλλη μεγάλη διαπραγμάτευση που θα ξεκινήσει για τη βιωσιμότητα του χρέους, όποτε ξεκινήσει. Τον Δεκέμβριο, το Φεβρουάριο, τον Απρίλιο ή μετά τις ευρωεκλογές.

Εμείς στο antinews δεν έχουμε πέσει ποτέ έξω στις προβλέψεις και τις εκτιμήσεις μας. Για το λόγο αυτό προειδοποιούμε την κυβέρνηση ότι αν αποφασίσει έστω κι ένα άδικο μέτρο, μια παρέμβαση που θα πλήττει καίρια το περί δικαίου αίσθημα και θα κλέβει ξανά από τα λιγοστά εισοδήματα των πολιτών, τότε θα έχει χάσει το παιχνίδι. Κατ’ αρχάς δεν πρόκειται να περάσουν μέτρα από τη Βουλή, ακόμη κι αν επιχειρηθεί να κρυφτούν κάτω από επικοινωνιακό μανδύα. Όπως και να τα πουν, όπως κι αν τα βαφτίσουν, τα μέτρα είναι μέτρα. Αν καταργηθούν μαζί με τις κραυγαλέες περιπτώσεις και χιλιάδες άλλες πρόωρες συνταξιοδοτήσεις που αφορούν μανάδες με ανήλικα παιδιά για παράδειγμα, αυτό δε θα περάσει από τη Βουλή, και την κοινωνία.

Αν μπει λουκέτο σε ΕΑΣ και ΕΛΒΟ και χάσουν τη δουλειά τους χιλιάδες απλήρωτοι εδώ και μήνες υπάλληλοι, αυτό δε θα περάσει από τη Βουλή.

Αν παίξουν ξανά με τη νοημοσύνη του κόσμου, θα αντιμετωπίσουν την οργή του. Και δε θα είναι στους δρόμους εκδηλωμένη. Θα είναι στις κάλπες του ερχόμενου Μαΐου. Αν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που κυβερνούν δεν καταλάβουν ότι πλέον δεν περνούν ούτε εκβιασμοί, ούτε επικοινωνιακά παιχνίδια, ούτε άλλα περίεργα κόλπα, τότε θα το καταλάβουν καλά μέσα στις κάλπες.

Η διαπραγμάτευση είναι δύσκολη, όμως, για τα δύσκολα υπάρχουν οι ικανοί. Πιστεύουμε ότι τέτοιοι υπάρχουν αυτή την κρίσιμη ώρα. Αν αποδειχθούν κι αυτοί ότι δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, αυτό θα το καταλάβουν αρχικά στις ευρωεκλογές και στη συνέχεια στις δημοτικές.

Όμως, πάνω από κυβερνήσεις, κόμματα, εκλογές και πολιτικές μάχες βρίσκεται η Ελλάδα. Το πρώτο και βασικό μέλημα είναι να σωθεί με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Κι επιτέλους κάποτε να φωνάξει «όχι» στα μνημόνια και στις καταδικαστικές πολιτικές. Αν δεν καταφέρει να το κάνει τότε θα έχει ηττηθεί η χώρα, κι αυτό είναι το χειρότερο όλων. Τότε, λοιπόν, δε θα έχει κανένα νόημα αν είναι ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας ή ο… Κουτσούμπας.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο γνωστός συγγραφέας, Βασίλης Βασιλικός, είπε ότι «αλίμονο στο νικητή μιας ηττημένης χώρας». Αυτό λέμε κι εμείς. Αυτό πρέπει να προσέξουν όσοι αναλαμβάνουν τη δύσκολη και ίσως τελευταία διαπραγμάτευση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 09:56:17

    "προειδοποιούμε την κυβέρνηση ότι αν αποφασίσει έστω κι ένα άδικο μέτρο, μια παρέμβαση που θα πλήττει καίρια το περί δικαίου αίσθημα και θα κλέβει ξανά από τα λιγοστά εισοδήματα των πολιτών...

    ηδη τα έχει υπογραψει τα "νέα"μέτρα [πυ μόνο νέα δεν είναι, στο προηγούμενο μνημόνιο και στην δανειακή. Θέλουν, οι κλέφτες του βίου μας, να πληρώνουμε φόρους για ανύπαρκτα εισοδήματα ενώ τα αφεντικά τους στις λίστες συνεχίζουν το φαγοπότι. Η Ληστεία πλέον έιναι ταξικός πόλεμος μὀνο που η αριστερά στην Ελλάδα είναι τμήμα του συστήματος. Και αυτοί σιτίζονται από το δημόσιο πρυτανείο, με τα ίδια προνόμια, γιατί να ξεσηκωθούν ; Όπως και παλιά, ο Λαός έιναι μόος αλλά μέσα από αυτόν Λαό θα ξεπηδήσουν ήρωες ξανά

  2. drider avatar
    drider 26/10/2013 10:15:06

    Η διαπραγμάτευση δεν ξεκίνησε καν, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Μέρκελ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ drider 26/10/2013 15:04:17

      Η Μέρκελ είναι σε διαπραγμάτευση για να σχηματιστεί κυβέρνηση στη Γερμανία και δε θέλει να φανεί ότι ενώ τυπικά ακόμη δεν είναι καγκελάριος ασχολείται με θέματα που δε της έχει δοθεί αρμοδιότητα να διαπραγματευτεί. Άλλωστε παραδέχονται ότι έγινε συζήτηση (μικρότερης διάρκειας όμως) και βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με Ελλάδα. Καμιά σχέση με το σχόλιό σου δηλαδή...

  3. Εγώ avatar
    Εγώ 26/10/2013 12:09:34

    Δυστυχώς η ηγετική ομάδα της ΝΔ επανέλαβε το ίδιο λάθος, όπως είχε κάνει και τον καιρό που η ΝΔ βρισκόταν στην αντιπολίτευση. Τότε, πίστευαν ότι δεν υπάρχει και άλλος δρόμος εκτός Μνημονίου. Σήμερα καλλιέργησαν στον ελληνικό λαό την εντύπωση ότι μετά τις γερμανικές εκλογές τα πράγματα θα χαλαρώσουν.
    Αποτέλεσμα; Τώρα όντως δεν μπορεί να παρθεί το παραμικρό μέτρο χωρίς να πέσει η κυβέρνηση.

    Και όλα αυτά επειδή η ΝΔ, ένα δεξιό φιλελεύθερο κόμμα, δεν θέλει να βάλει χέρι στο δημόσιο. Αν είχαν απολυθεί 50.000-100.000 ΔΥ δεν θα βρισκόμασταν στη θέση που είμαστε τώρα, δηλαδή να αφαιμάζουμε όλους τους Έλληνες μέσω της φορολογίας. Αλλά ξέχασα, καλύτερα 1,5 άνεργοι ιδιωτικοί υπάλληλοι παρά 50. 000 ΔΥ. Αφού τέτοιοι είμαστε καλά θα κάνει να μείνει 40 χρόνια εδώ η Τρόικα.

    • Εσυ avatar
      Εσυ @ Εγώ 26/10/2013 13:13:32

      ... φιλε μου εισαι ακομα κολλημενος στο παραμυθι οτι για ολα φταινε οι δημοσιοι υπαλληλοι, ως εκ τουτου δεν παιζεσαι με τιποτα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εγώ 26/10/2013 15:12:57

      Επειδή είναι τελείως άκυρο το σχόλιό σου από την αρχή ήδη, θα επικεντρωθώ ειδικά στο σημείο που γράφεις ότι: "Και όλα αυτά επειδή η ΝΔ, ένα δεξιό φιλελεύθερο κόμμα, δεν θέλει να βάλει χέρι στο δημόσιο. Αν είχαν απολυθεί 50.000-100.000 ΔΥ δεν θα βρισκόμασταν στη θέση που είμαστε τώρα, δηλαδή να αφαιμάζουμε όλους τους Έλληνες μέσω της φορολογίας."

      Εξηγώ: Αυτή τη στιγμή έχουμε υπερκεράσει κατά 5 δις ευρώ τον προϋπολογισμό που είχε γίνει πέρυσι για εφέτος. Άρα, έπρεπε να σταματήσουν μέτρα ψηφισμένα ήδη μιας και ο στόχος πιάστηκε και ξεπεράστηκε κατά πολύ. Ήδη λοιπόν, το επίδομα πετρελαίου πήγε 35λ/λίτρο από 29, οι εποχιακοί παίρνουν επίδομα που είχε καταργηθεί από πέρυσι με το μνημόνιο και όλα αυτά χωρίς άδεια από την τρόικα. Παρόλα αυτά, η επιτυχία στους στόχους δεν αλλάζει τη στάση της τρόικας που θα έπρεπε ΑΝ ήταν καθαρά τεχνοκράτες να αλλάξουν άρδην τη στάση τους και να πουν: "αφού τα πάτε τόσο καλύτερα από το αναμενόμενο, διαγράψτε αντυαναπτυξιακά μέτρα ή φόρους ύψους 2-3δις για να έρθει πολύ γρηγορότερα η ανάκαμψη και η ρευστότητα στην αγορά". Αντ' αυτού ζητούν ακόμη περισσότερες περικοπές που ενέχουν τον κίνδυνο -αν εφαρμοστούν- να μας κρατήσουν ακόμη περισσότερο σε ύφεση και υψηλή ανεργία.

      Και εσύ μας λες ότι αυτοί οι οικονομικοί δολοφόνοι. θα άλλαζαν στάση με την απόλυση 100.000 ΔΥ; Μα, οι περικοπές με 45-50% του μισθού τους, είναι σαν να απολύθηκαν οι μισοί. Και έφυγαν με πρόωρες συνταξιοδοτήσεις το 1/5 περίπου τα τελευταία 3 χρόνια. Άρα, το κόστος μισθοδοσίας των ΔΥ έχει πέσει αρκετά κάτω από το μισό. Και συνεχίζεις να λες ότι έλεγες στην αρχή των μνημονίων. Με ποια δεδομένα και ποια λογική;

    • Ούτις avatar
      Ούτις @ Εγώ 26/10/2013 17:50:44

      Οι ΔΥ έτσι κι αλλιώς μειώθηκαν με ήπιο τρόπο μέσω των συνταξιοδοτήσεων κατά 200 χιλιάδες τουλάχιστον.
      Ξεχνάς ότι οι ΔΥ αποτελούν πελάτες για τον ιδιωτικό τομέα και οι μισθοί τους εισόδημα για τις επιχειρήσεις. Δεδομένου ότι δεν θα μπορέσουν να βρουν αλλού δουλειά λόγω τεράστιας ύφεσης, η απολυση 100 χιλιάδων ΔΥ θα σημάνει αντίστοιχη απώλεια ζήτησης από τις επιχειρήσεις, νέα μείωση ΑΕΠ και δημ. εσόδων, άυξηση ελλείμματος και δημόσιου χρέους, άρα νέα λιτότητα.
      Αν τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το κράτος απο τους μισθούς τους, τα έριχνε πάλι στην οικονομία δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά ξέρουμε ότι η τρόικα θα το μπλόκαρε.

  4. thanasis avatar
    thanasis 26/10/2013 12:30:41

    αν πειραχτουν οι συνταξεις και αλλο τοτε ειναι λιγο αυτο που εγινε στην αργεντινη ειναι αδιανοητο μετα 36 χρονια δουλειας να παιρνη συνταξη ο
    συνταξιουχος 748 τουλαχιστον πρεπει να παιρνη 1000 ευρω για να ειναι
    μεσα στα ορια της συνεπους διαβιωσης

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ thanasis 26/10/2013 12:43:28

      Αδιανόητο είναι που κάποιος έπαιρνε σύνταξη στα 55, μετά από 36 χρόνια δουλειάς, και το θεωρούσαμε φυσιολογικό. Αυτές τις σοσιαλιστικές μ..... και τις σοσιαληστικές δραστηριότητες πληρώνουμε τώρα. Έχεις υπόψη σου την αναλογία εργαζομένων-συνταξιούχων;

      Η χώρα ήταν και παραμένει σε μεγάλο βαθμό ένα μετασοβιετικό κακέκτυπο. Η μαρίδα περιμένει από το κράτος να της πατάει ακόμα και το καζανάκι όταν πάει στην τουαλέτα και 10 μεγαλοκαρχαρίες περιμένουν επίσης από το κράτος να τους δίνει δουλειές γιατί στην πραγματικότητα είναι τόσο ανύπαρκτοι που δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί στο εξωτερικό και να σταθούν με αξιώσεις από μόνοι τους.

      Επί 40 χρόνια πουλάγαμε ο ένας στον άλλο τυρόπιτες, πίτσες και σουβλάκια και νομίζαμε ότι είχαμε οικονομία. Αυτό που μας συμβαίνει τώρα είναι αυτό που συνέβη σε όλες τις ανατολικές χώρες το 1990. Ο κομμουνισμός κατέρρευσε στην πράξη και στην Ελλάδα, με 20 χρόνια καθυστέρηση. Το πρόβλημα είναι ότι δεν λέει να καταρρεύσει στη συνείδησή μας.

      • takis400 avatar
        takis400 @ Εγώ 26/10/2013 14:30:59

        πρεπει να δουλευεις σε γραφειο με κλιματισμο για να τα λες αυτα,ας δουλευες εναεριτης η σε ορυχειο η ακομα απλα οικοδομη,να σου πω εγω αν ειναι λιγα τα 35 χρονια.
        Να στο κανω πιο ελιτιστικο αν θες,πετα 2 σερι μερες με μαχητικο και επι τοπου θα παρεις ανναρωτικη 1 μηνα,κατσε σε υποβρυχιο κλεισμενος 5-10 μερες και ελα μετα να μου πεις ποσο πιο ωραιο ειναι το περιβαλλον στο Δαφνι,ο καθε ενας κρισεις εκ του ασφαλους.
        υγ.να γυρισουμε καλυτερα στα τσιφλικια,να πηγαινουμε με τον ηλιο και να φευγουμε μαζι του μεχρι να πεθανουμε?
        ετσι θα γλυτωσουμε και τις συνταξεις να ανακαμψει και η χωρα.

        • Εγώ avatar
          Εγώ @ takis400 26/10/2013 15:19:31

          Πρέπει να μην κατάλαβες λέξη απ' όσα έγραψα για να πετάς στην επιχειρηματολογία σου τις εξαιρέσεις των εξαιρέσεων (εναερίτες, πιλότους κλπ.) Το θέμα είναι ότι ολόκληρος ο δημόσιος τομέας έβγαινε στη σύνταξη στα 55 με κάτι εφάπαξ να με το συμπάθειο. Για να μην αναφέρω τις συντάξεις γυναικών στα 45 και κάτι άλλα τέτοια σουρεαλιστικά.

          Τέλος πάντων εσύ προφανώς πιστεύεις ακόμα ότι λεφτά υπάρχουν. Κατά μία άποψη έχεις δίκιο αφού πριν λίγες μέρες επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι οι ευκάλυπτοι έχουν την ιδιότητα να απορροφούν ψήγματα χρυσού τα οποία στη συνέχεια εντοπίζονται στα φύλα τους. Πρόκειται λοιπόν για τρομερή ευκαιρία. Θα φυτέψουμε παντού ευκαλύπτους, θα βράζουμε τα φύλα τους και θα γίνουμε μεγιστάνες. Είναι τα γνωστά "λεφτόδεντρα" με τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ θα μας ταϊσει όλους και θα αποπλήρωσει και το χρέος άμα λάχει να 'ούμε.

          • helios avatar
            helios @ Εγώ 26/10/2013 18:00:31

            στη γερμανια π.χ. τον αστυνομικο στα 50 και κατι τον παιρνουν απο το δρομο και το πεζοδρομιο και μεχρι να συνταξιοδοτηθει(στα 67 του) τον τοποθετουν σε μια δουλεια γραφειου στην υπηρεσια του ή σε οτιδηποτε αλλο εχουν αναγκη.


            Είμαστε ένα βήμα πριν την ολοκληρωτική καταστροφή και αντί να βάλουμε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες κάτω των 65 και 67 ετών να ξανά εργαστούν πραγματικά (μέσω κινήτρων ακόμη και με επιβολή αν χρειαστεί) προκειμένου να σωθεί αυτός ο τόπος, εμείς βολευόμαστε με πενιχρά επιδόματα ανεργίας,πρόωρες συνταξιοδοτήσεις και πλασματικές εργασίες πεντάμηνης εξάσκησης και απλά περιμένουμε την οριστική κατάρρευση.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Εγώ 26/10/2013 15:13:50

        36 χρόνια δουλειάς λίγα; Για ποια εργασία μιλάς; Σε ποιον κόσμο βρίσκεσαι;

        • Εγώ avatar
          Εγώ @ Γεώργιος Τ. 26/10/2013 17:08:19

          36 χρόνια δουλειάς είναι "λίγα" αν πάρεις σύνταξη στα 55. Και αυτό γιατί προκύπτουν 25 χρόνια σύνταξης τα οποία είναι "πολλά". Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός.

  5. δημης avatar
    δημης 26/10/2013 13:21:41

    Και οι Πολίτες τα χαρτιά για το πότε θάρθει η..ανάκαμψη...

  6. Εγώ avatar
    Εγώ 26/10/2013 14:03:18

    Μάλλον δεν κατάλαβες τί έγραψα. Εξηγώ λοιπόν.

    Ο ιδιωτικός τομέας πλήρωσε και με το παραπάνω τη συμβολή του στον παρασιτισμό. Χιλιάδες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις έκλεισαν, εκατομμύρια εργαζόμενοι είναι άνεργοι και η φορολογία εκτινάχθηκε στα ύψη.

    Αντίθετα ο δημόσιος τομέας είναι ακόμα στο αφρό. Οι ΔΥ κλαίνε για τα...εφάπαξ που χάνουν. Το εφάπαξ είναι η επιτομή της υποκρισίας και της ρεμούλας απέναντι στο κράτος. Για απολύσεις δε ούτε λόγος. Ξεσηκώθηκε ο κόσμος για τα 500 βύσματα της ΕΡΤ.

    Κι όμως επιμένουμε. Συνεχίζουμε να φορολογούμε ότι περπατά, κολυμπά και πετά μόνο και μόνο για να συντηρήσουμε ένα όσο το δυνατό μεγαλύτερο δημόσιο τομέα.

    Αθάνατε Αντρέα, ούτε η παρακαταθήκη του Χότζα στην Αλβανία δεν είχε τόσο βαθιές ρίζες.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Εγώ 26/10/2013 14:34:16

      συμφωνω , να τελειωνουμε με τα εξασφαλισμενα και σιγουρα .

      • Eσυ avatar
        Eσυ @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 27/10/2013 19:06:55

        Nαι, να ψοφησει επιτελους η κατσικα του γειτονα.

  7. Μπόρα avatar
    Μπόρα 26/10/2013 16:55:32

    "Η κυβέρνηση ρίχνει τους τόνους για την διαπραγμάτευση"

    ΗΤΤΑ!

    Ποιος ευθύνεται;

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ Μπόρα 26/10/2013 17:09:33

      Όσοι καλλιεργούσαν την πεποίθηση στον ελληνικό λαό ότι μετά τις γερμανικές εκλογές τα πάντα θα αλλάξουν.

  8. Γιάννης Μ. avatar
    Γιάννης Μ. 26/10/2013 18:28:55

    ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχα
    Η Μέρκελ δε μπορεί λέει να διαπραγματευτεί γιατί δεν έχει σχηματίσει κυβέρνηση.
    Ότι να'ναι..

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/10/2013 20:44:24

    Oσα εγιναν αποτελουν για μενα ενα πολιτικο μυστηριο.Ανθρωποι εμπειροι σε διαπραγματευσεις και νοοτροπια των ξενων εξαπελυσαν μια επικοινωνιακη επιθεση οτι δηθεν θα συγκρουσθουν με την τροικα τη στιγμη που ηξεραν οτι ετσι δικαιωνουν την αντιπολιτευση και την προπαγανδα της ενω δεν θα κερδιζαν τιποτα αφου οι ξενοι μιλανε με αριθμους και τα "δεν αντεχω" δεν μετρανε.
    Δηλαδη τι ηλπιζαν;Εαν πραγματικα ηθελαν να συγκρουσθουν με την τροικα θα επρεπε να ησαν ετοιμοι να τιναξουν στον αερα ολο το μεχρι τωρα εργο τους και να πανε στη δραχμη οπότε φυσικα το ερωτημα θα ηταν γιατι δεν το εκαναν απο την αρχη και προς τι η προπαγανδα "γιατι κυριε" στις εκλογες.
    Ετσι τα πραγματα εγιναν τελικα χειροτερα αφου προετοιμασαν τον κοσμο για δηθεν ηρωικες μαχες και μετα εκαναν πισω.Βλάκες ειναι;

    • Αρκάς avatar
      Αρκάς @ ψυχραιμια 26/10/2013 21:24:21

      Παγιδευμένοι είναι και τίποτα άλλο.

      • George avatar
        George @ Αρκάς 27/10/2013 05:58:28

        Αυτοπαγιδευμένοι. 40 χρόνια μεταπολίτευση έχει δημιουργήσει πολλά pavlov's dogs σε κοινωνία και επομένως και κυβέρνηση.

  10. τοξο avatar
    τοξο 26/10/2013 21:37:48

    Συμφωνώ με"εγω" και προσθέτω ότι δεν είναι μετασοβιετικό το οικονομικό μας σύστημα αλλά αποτέλεσμα του τρίτου δρόμου προς τον σοσιαλισμό.Οι Δ.Υ.αμοίβονταν τριπλάσια από τους του ιδ.τομέα και τώρα διπλάσια τουλάχιστον καί με παχυλές συντάξεις,συγκριτικά πάντοτε.Πριν από το 1981 οι αμοιβές ήταν περίπου ίσες στον δημ. τομέα και τον ιδ.τομέα,γιά εργαζόμενους με τα ίδια προσόντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.