Η κυβέρνηση οδηγείται στην πολιτική αυτοκτονία
11/09/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση οδηγείται στην πολιτική αυτοκτονία

Ήρθε η ώρα να πληρώσει η ΝΔ και τα επίχειρα της πολιτικής ανικανότητας βασικών στελεχών της

Υπάρχει ένα ωραίο βιβλίο της Ντόρας Γιαννακοπούλου που λέγεται «Ο μεγάλος θυμός». Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε αυτό που αισθάνονται χιλιάδες Έλληνες για την κυβέρνηση. Δεν πρόκειται για το αποτέλεσα και τα συναισθήματα που προκαλεί η προπαγάνδα των πολιτικών αντιπάλων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Δεν προκαλούν δηλαδή τον "μεγάλο θυμό" οι Συριζαίοι που θέλουν να έρθουν στην εξουσία και καταγγέλλουν γενικώς και αορίστως την κυβέρνηση.

Είναι οι ίδιοι οι ψηφοφόροι που στήριξαν αυτά τα κόμματα που έχουν απελπιστεί οριστικά και μάλλον ανεπιστρεπτί. Ειδικά για τη ΝΔ είναι όλοι εκείνοι οι Νεοδημοκράτες που της έδωσαν δύναμη να είναι η μόνη σταθερή πολιτική δύναμη της χώρας όταν οι άλλοι διαλύονται. Είναι η ψυχή της δεξιάς παράταξης που βλέπει τα όσα γίνονται τον τελευταίο καιρό και κλείνει τα μάτια της για το μαύρο χάλι. Άφησαν τους εκσυγχρονιστές, τους Χαρδούβελους και τους Καραβίτηδες, τους Βενιζέλους και το υπόλοιπο πασοκικό συνονθύλευμα να κάνουν κουμάντο και τώρα είναι η ώρα της πληρωμής.

Αλλά όμως, δεν είναι μόνον αυτοί. Ήρθε η ώρα να πληρώσει η ΝΔ και τα επίχειρα της πολιτικής ανικανότητας βασικών στελεχών της. Μέσα στο Μαξίμου και έξω από αυτό, στα υπουργικά γραφεία και τη Βουλή.

Την ώρα που η χώρα βρίσκεται στη τελική ευθεία για μια συνολική διευθέτηση του χρέους (έτσι λέει τουλάχιστον). Την ώρα που έστω και δειλά, έστω και μίζερα, γίνονται κάποιες μειώσεις φόρων. Την ώρα που η ανυπαρξία πολιτικού λόγου και ο άκρατος λαϊκισμός του ΣΥΡΙΖΑ δεν του δίνει «αέρα» νικητή, η κυβέρνηση κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Και οδηγείται έτσι στην πολιτική αυτοκτονία.

Είναι τραγικό, αλλά αυτή η κυβέρνηση που κρατήθηκε αλώβητη μέσα σε μια διετία απίστευτης κρίσης, κινδυνεύει να διαλυθεί από τα δικά της λάθη. Θα αυτοκτονήσει βάζοντας η ίδια τη θηλιά στο λαιμό της. Και θα έρθει ο Αλέξης καβάλα στο άλογο θριαμβευτής. Ξέρετε ποιος θα του έχει στρώσει το κόκκινο χαλί; Μπορείτε να το φανταστείτε: Κάποιοι τύποι που βλέπουν έκπληκτοι να τρώνε καθημερινά οδυνηρές πολιτικές σφαλιάρες, σαν τον Σταμάτη, τη Βούλτεψη, τον Χαρδούβελη και ένα μάτσο άλλους κυβερνητικούς παράγοντες και συμβούλους που νομίζουν ότι η διακυβέρνηση της χώρας είναι παιχνιδάκι για πεντάχρονα.

Ε, όχι κύριοι, η Ελλάδα δεν είναι ούτε τσιφλίκι κανενός, ούτε παιχνιδάκι για άσχετους αλλά ούτε και εφαλτήριο για να ικανοποιείτε εσείς τα προσωπικά σας οράματα. Σε μια χώρα που έχει καταρρεύσει, που οι πολίτες έχουν κάνει απίστευτες θυσίες και ιώβεια υπομονή, που περιμένουν την έξοδο από την κρίση, ελπίζοντας σε μια καλύτερη ζωή για τα παιδιά τους, η κυβέρνηση κυβερνά λες και νομίζει ότι απευθύνεται σε παιδάκια που δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται.

Ψεύτικα λόγια, κοροϊδία, αλχημείες και επικοινωνιακές αρλούμπες έτσι για να περνά ο χρόνος και να λένε ορισμένοι μεγαλόσχημοι: «Τους κοροϊδέψαμε κι αυτή τη φορά, πάμε γι’ άλλα». Και στη συνέχεια να αλληλοσυγχαίρονται για την… επικοινωνιακή τους ικανότητα.

Αυτά όμως δεν είναι επικοινωνία, παπατζηλίκι είναι και ο κόσμος το έχει πάρει χαμπάρι. Κι αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμα θα είναι η πρώτη κυβέρνηση που θα πέσει όχι για κάποια σκάνδαλα όπως οι προηγούμενς, αλλά γιατί στάθηκε ανίκανη να φέρει σε πέρας ένα και μόνο πράγμα που της ζητήθηκε. Να προσφέρει στον κόσμο φορολογική δικαιοσύνη.

Όσα έγιναν με τον ΕΝΦΙΑ είναι εγκλήματα ολκής. Ούτε με τους ένστολους, αλλά ούτε και με την ΕΡΤ δεν υπέστησαν τόσο δεινή επικοινωνιακή ήττα στην κυβέρνηση. Πάνω από ένα χρόνο τον κοσκίνιζαν το φόρο ακινήτων και ακόμη δεν τον έχουν έτοιμο. Παλινωδίες, αλλαγές, τροποποιήσεις, γκάφες και μια εξοργιστική ανικανότητα. Ποιος φταίει και πρέπει να του αποδοθούν ευθύνες που ζήτησε κι ο Σαμαράς; Φταίει ο Στουρνάρας, φταίει ο Καραβίτης, φταίει ο Μαυραγάνης που κρύβεται παρ’ ότι είναι υπεύθυνος για τα φορολογικά; Φταίει ο Χαρδούβελης και οι νέοι σύμβουλοί του που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα; Όποιος κι αν φταίει δεν έχει σημασία και είναι υποκριτικό να ζητούνται ευθύνες από έναν και μόνο. Ωραία, την πλήρωσε ο Θεοχάρης που εξόργισε τους πολίτες. Η Σαββαίδου δεν τους εκνευρίζει με τις εγκυκλίους της και τις διαρροές της; Πότε θα μπουν στα σπίτια μας να κάνουν έλεγχο χωρίς εισαγγελέα; Πότε θα κάνουν κατάσχεση στο λογαριασμό μας χωρίς να μας ρωτάνε και πότε θα μας τσακίζουν στους ελέγχους και θα επιβάλλουν πρόστιμα ή ακόμη και φυλακίσεις. Ο Θεοχάρης έφυγε κύριοι είναι αλλού, μήπως αυτός σας φταίει;

Οι βουλευτές της ΝΔ επιτέθηκαν στον Καραβίτη και τον στοχοποίησαν για τον ΕΝΦΙΑ ενώ ζήτησαν να μάθουν αν δουλεύει ακόμη στο υπουργείο. Αυτό είναι το πρόβλημά σας κύριοι, να φύγει ο «υπεύθυνος» και μετά θα ηρεμήσει η κοινωνία; Κούνια που σας κούναγε, το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο, φτάνει μέχρι τα υπόγεια του Μαξίμου. Από το κεφάλι μυρίζει το ψάρι, μην ψάχνετε την ουρά.

Όσο για τον γνωστό ..."Μαξιμάρχη" που έχει πάρει πάνω του τα πάντα, παραγκωνίζοντας τους υπόλοιπους. Να του θυμίσουμε ότι δύο χρόνια τώρα γίνονταν συνεχείς συσκέψεις και «πρωϊνοί καφέδες» για να αντιμετωπιστούν καλύτερα τα προβλήματα που ανέκυπταν; Που είναι όλα αυτά τα όργανα και επιτελεία που έσβηναν τη φωτιά προτού καν ανάψει; Τι έχουν πει τέσσερις μήνες τώρα στο Μαξίμου για τον ΕΝΦΙΑ; Έχουν λύσει κανένα θέμα ή τα έκαναν χειρότερα; Ποιες εντολές έδωσε ο Σαμαράς και τις υλοποίησαν οι μεγαλοπαράγοντες;

Για να έχουμε φτάσει στο αποτέλεσμα της αναταραχής μάλλον τα έκαναν χειρότερα. Αλλά μήπως υπάρχει από κανέναν φιλότιμο για την ανάληψη της ευθύνης για τη σημερινή εικόνα της κυβέρνησης; Μη χάσουν την εξουσία τους, τις γραμματείς τους, το κόκκινο τηλέφωνό τους και το παπατζιλίκι τους ενδιαφέρονται, όχι για να σωθεί αυτή η «μαύρη» η χώρα.

Πολλοί από τους ανίκανους κυβερνητικούς παράγοντες έχουν δέσει τον γάιδαρο τους και ακόμη κι αν πέσει η κυβέρνηση νομίζουν ότι θα είναι μάγκες. Ο ελληνικός λαός τι φταίει όμως να πληρώνει το μέγεθος της ασχετοσύνης τους; Και ο Σαμαράς δε βλέπει τι γίνεται γύρω του να πάρει το φραγγέλιο;

Ρεπόρτερ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/09/2014 07:23:24

    Το άρθρο πολύ σωστά επισημαίνει τα κακώς κείμενα και είναι σαφώς οξύτερο από πολλά σχόλια που έχουμε κάνει και προφανώς λογοκρίθηκαν. Αλλά πιστέψτε , η κριτική που κάνουμε έχει ως σκοπό την αφύπνιση των αρμοδίων και όχι το χτύπημα της παράταξης. Το πραγματικό κακό γίνεται από αυτούς που υποστηρίζουν ότι όλα είναι καλώς καμωμένα και οι μοναδικοί φταίχτες είναι αυτοί που διαμαρτύρονται! Έτσι με τα λεγόμενα τους, εξοργίζουν και τους πιο πιστούς οπαδούς οι οποίοι έχουν υποστεί πρωτοφανείς διώξεις , αλλά και αυταπόδεικτες αδικίες, ωθώντας τους σε άλλα ...λημέρια, με σύμβουλο την τυφλή αγανάκτηση!

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΝΤΙΝΟΣ 11/09/2014 07:47:04

      Επανέρχεσαι αν αδίκω στο θέμα της δήθεν λογοκρισία. Τα έχουμε πει και τα ξαναλέω: 1. Κόβονται ύβρεις κλπ 2. Κοβονται οι συστηματικοί προπαγανδιστές από ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ κλπ. Είναι θράσος να θέλουν να δημοσιεύουμε τις απόψεις τους πληρώνοντας κι από την τσέπη μας - γιατί εμείς δεν πήραμε όπως είδατε παχυλές διαφημίσεις. 3. Για όσους νομίζουν οτι κάνω λογοκρισία, βρείτε μου ένα σχόλιο πιο σκληρό από το σημερινό άρθρο 4. Η σχολιογραφία στο antinewsθα ξαναγίνει εστέτ. Για σχολιογράφους και προβληματισμό υψηλού επιπέδου.

      • Φίλτατος Αγαπητός avatar
        Φίλτατος Αγαπητός @ Factorx 11/09/2014 10:24:57

        Να γίνει πάλι εστέτ ο χώρος σχολιασμού τώρα που πέφτει η κυβερνητική αυλαία και αναγκαστικά πάμε γι’ άλλα, δε λέει κανείς όχι. Όμως προς Θεού μη φτάσουμε στο σημείο να γράφει ξανά στα σχόλια ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Μη γυρίσουμε δηλαδή σε εποχές προ του 2009 που ήταν εδώ κάτι σαν Φιλοσοφικός Όμιλος Παρνασσού και η πλειοψηφία των σχολιαστών ήταν από ψευτο-αντικειμενικοί έως φόρα παρτίδα αντισυστημικοί και αντιμετώπιζαν το antinews ως ηλεκτρονική συνέχεια του περιοδικού “Αντι”. Για παράδειγμα τις προάλλες διάβασα άκρως πικρόχολο και εξόχως πισινώδες σχόλιο για δικαστικές υποθέσεις εθνικού ευεργέτη που πρόσκειται στο στενό πρωθυπουργικό περιβάλλον και του οποίου την υπεράσπιση έχουν αναλάβει βασικά και προβεβλημένα στελέχη του κόμματος, όπου ο σχολιαστής εξίσωσε ύποπτα την επιχειρηματική δραστηριότητα του ευεργέτη με περιπτώσεις διαπλοκής όπως του Κόκαλη και του Μαρινάκη, κάνοντας πολύ περίεργους συμψηφισμούς. Όμως σε αντίθεση με άλλα παρεμφερή σχόλια που αφορούν τον συγκεκριμένο επιχειρηματία, το σχόλιο εκείνο άργησε αρκετά να διαγραφεί. Είχε κάτσει στον χώρο σχολιασμού άθικτο για κανένα μισάωρο. Ήταν και ώρα αιχμής, μάλλον πρόλαβαν να το διαβάσουν κάμποσοι και ίσως δηλητηριάσθηκε η οπτική τους για την ηθική ανωτερότητα του πρωθυπουργού (!!!). Θέλω να πω καλή η ελεύθερη έκφραση και οι γενικότεροι στοχασμοί αλλά σε ορισμένα πράγματα πρέπει να υπάρχει επαγρύπνηση στον συντονισμό και να συνεχίσει η ιστοσελίδα να μη σηκώνει μύγα στο σπαθί της, με τα αντανακλαστικά των διαχειριστών να κόβουν σαν ξυράφι.

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 10:46:19

          Μακάρι να ξαναγυρίσει το site στις εποχές αυτές που χαιρόσουν να διαβάζεις σχόλια. Και καλό είναι να κόβονται οι προπαγανδιστές όλων των πλευρών.

          • Φίλτατος Αγαπητός avatar
            Φίλτατος Αγαπητός @ kapar13 11/09/2014 13:24:28

            Εννοείς δηλαδή να επιστρέψουν οι παλιοί σχολιαστές της περιόδου 2007-2009; Όλοι εκείνοι που επέκριναν το antinews όταν αποφάσισε να στηρίξει Σαμαρά, αυτοί που χλεύασαν τη σελίδα όταν συνέχισε να τον στηρίζει μετά τον Νοέμβριο του ’11, που ειρωνεύονταν για το γεγονός οτι δεν απέσυρε η σελίδα την στήριξή της όταν προέκυψε συγκυβέρνηση με Βενιζέλο, που έβριζαν και έλεγαν οτι ο χώρος μετατράπηκε σε «ριζοσπάστη της Ν.Δ», «ακροδεξιό σάϊτ» κλπ., που ποτέ τους δεν χώνεψαν εδώ την παρουσία του Φαήλου, που δεν καταλάβαιναν τη διαφορά ανάμεσα στον σαμαρισμό και τη σαμαροφροσύνη, εκείνους που δεν δίστασαν να πετάξουν λάσπη για την παρουσία συγκεκριμένων επιχειρηματιών που βρέθηκαν δίπλα στον πρωθυπουργό, εκείνους που ήταν στην πλειοψηφία τους αριστεροί ή πάντως σίγουρα αντι-δεξιοί οι περισσότεροι; Για να μη μιλήσουμε για εκείνους που προσχώρησαν στους ψεκασμένους. Εκείνοι που δεν έμαθαν ποτέ να ξεχωρίζουν τις πολιτικές αναγκαιότητες από τις ηθικολογικές τους ιδεοληψίες, την διαφοροποίηση του φυσικού δικαίου από τον υποκειμενικό χώρο του «δέοντος». Όλοι αυτοί λοιπόν αν θέλουν να επιστρέψουν εδώ μετά από τόσο καιρό, πρώτα θα πρέπει να ζητήσουν συγνώμη από τον Φάκτορα και να αναγνωρίσουν δημόσια πως όσα επικοινωνιακά λάθη κι αν έγιναν, επί της ουσίας το antinews με τις προτροπές στην κεντρική γραμμή της αρθρογραφίας του έβαλε το χέρι του να σωθεί η χώρα από βέβαιη καταστροφή.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 13:28:29

            Ε, λοιπόν, δεν χωράει αμφιβολία. Είσαι η επιτομή της εστέτ σχολιογραφίας. Να σε χαιρόμαστε!

          • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
            ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 13:51:26

            Κοιτάξτε κύριε. Όχι ετούτοι, όχι εκείνοι, όχι οι άλλοι, τελικά εσείς ποθείτε να μείνετε μονάχος σας με 5-6 ακόμη, στον ''Κήπο της Εδέμ''. Καλύτερα λοιπόν να φτιάξετε έναν δικό σας χώρο κάπου αλλού, να συγκεντρώνεστε και να ''χτυπάτε'' λεκτικά ο ένας την πλάτη του άλλου επιβραβεύοντας την άποψή σας, τη μία και μόνη φυσικά σωστή, επαναλαμβανόμενη μονότονα και βαρετά, από μιά παρεούλα οπαδών. Προσωπικά, με ιντριγκάρει αφάνταστα και με προκαλεί θετικά η κάθε διαφορετική άποψη όταν εκφράζεται με σεβασμό, χωρίς να προσβάλει και να υποτιμά τη νοημοσύνη κανενός. Ούτε του συγγραφέα, ούτε του αναγνώστη των σχολίων. Οι μη ειλικρινείς, οι φανατικοί και σαχλαμαρολόγοι προπαγανδιστές, για όποιον και αν ''δουλεύουν'', είναι αστείοι. Ας έρχεστε λοιπόν να ...παίζουμε, για να έχει και λιγάκι γέλιο η θλιβερή ιστορία που βιώνουμε. Α νε κτι κό τη τα = Σιγουριά, δύναμη, ευφυϊα.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 14:15:13

            Προς Φίλτατο: !!!!

          • Yet avatar
            Yet @ Factorx 11/09/2014 14:31:34

            Τι; Είναι και...αξιοθαύμαστος;

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Yet 13/09/2014 21:07:38

            Γιατί; Δεν είναι μοναδικό μοντέλο;

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 14:53:13

            Eλπιζω ο Φάκτωρ να μην τολμήσει να αγνοήσει τη σύστασή σου και επίσης ελπίζω να έχει συνειδητοποιήσει πως κι αυτός μαζί μας και μαζί με τη συγκυβέρνηση, έσωσε τη χώρα, όπως λες...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 19:34:42

            Εξαιρετικό το σχόλιό σας, αγαπητέ φίλε. Δεν είναι όμως απολύτως ακριβές. Η γνώμη μου είναι ότι μετά τη φιλομνημονιακή στροφή Σαμαρά, το antinews βρέθηκε σε ένα σχεδόν υπαρξιακό δίλημμα (λέω "σχεδόν" υπαρξιακό, διότι προϋπήρχε του Σαμαρά και θα υπάρχει, πρώτα ο Θεός, και μετά τον Σαμαρά, όμως αδιαμφισβήτητα ταυτίστηκε με την επέλαση Σαμαρά στην εξουσία στο διάστημα 2009-2014). Το "σχεδόν υπαρξιακό" δίλημμα ήταν ότι το antinews εξέφρασε με αγνότητα και ακρίβεια τον απλό κόσμο που στήριξε τις ελπίδες του στον Σαμαρά. Εξέφρασε όλη εκείνο το γνήσιο αστικό αντιμνημονιακό κίνημα που ξεπήδησε από τα σπλάχνα της ελληνικής κοινωνίας και που, δυστυχώς, αντί για τον Σαμαρά το εξέφρασε τελικά ένας τυχοδιώκτης σαν τον Καμμένο. Τολμώ να πω ότι το antinews σε μεγάλο βαθμό διαμόρφωσε εκείνο το αστικό αντιμνημονιακό κίνημα. Δεν θα ξεχάσω ότι αμέσως μετά την αιφνιδιαστική αναγγελία του Σαμαρά το βράδυ της 4ης Μαΐου (νομίζω ότι ήταν εκείνη η ημερομηνία) 2010 ότι δεν θα ψηφίσει το Μνημόνιο, ενώ όλοι περίμεναν κάτι πιο επαμφοτερίζον ως στάση, διότι είχε δεχθεί τεράστιες πιέσεις ο Σαμαράς, κατέρρευσε λίγα δευτερόλεπτα μετά ο σέρβερ του antinews και έκανε καμία ώρα να αποκατασταθεί. Μετά το σχετικό άρθρο μάζεψε περί τα 200 σχόλια σε μισή ή μία ώρα, αν θυμάμαι καλά, αυτό μετά την κατάρρευση. Πιο πριν έγραφε και ξαναέγραφε ο κόσμος με έκδηλη αγωνία να μην τυχόν και υπερψηφίσει ο Σαμαράς το Μνημόνιο και φαινόταν να ελπίζουν όλοι ότι θα τους διαβάσει ίσως ο Σαμαράς και δεν θα ψηφίσει το Μνημόνιο - ήθελε τόσο πολύ ο απλός κόσμος να περάσει το μήνυμά του! Δεν θα την ξεχάσω ποτέ εκείνη την ημέρα στο antinews, ήταν ιστορική! Αυτό όλο κατέρρευσε εν μέρει με την κυβέρνηση Παπαδήμου και ολοκληρωτικά με την υπερψήφιση του PSI. Το antinews βρέθηκε τότε σε σύγκρουση με την "ψυχή" του, τολμώ να πω, αν διερμηνεύω σωστά ότι οι απόψεις των σχολιαστών του ήταν και απόψεις των δημοσιογράφων που το διαχερίζονται. Παρά τούτο, στήριξε τον Σαμαρά. Πολλοί σταμάτησαν να τον στηρίζουν. Όμως, για να πούμε την αλήθεια, το γνήσιο λαϊκό κίνημα που συνδιαμόρφωσε το antinews την περίοδο 2009-2011 δεν μπορεί να ξαναγεννηθεί με την σημερινή πολιτική Σαμαρά. Έστω και αν, όπως σωστά λέτε, με την στάση του "έβαλε το χέρι του να σωθεί η χώρα από βέβαιη καταστροφή". Δεν είναι θέμα "συγγνώμης" λοιπόν για εμένα, διότι δεν άλλαξαν θέσεις εκείνοι οι σχολιαστές, άλλαξε θέση το ίδιο το antinews, που για "βάλει το χέρι του να σωθεί η χώρα από βέβαιη καταστροφή" εγκατέλειψε εν μέρει την ψυχή του. Εν μέρει, διότι είμαι βέβαιος ότι αυτό είναι πολύ πιο επιφανειακό από ό,τι δείχνει. Το antinews του λαϊκού κινήματος του 2009-2011 δεν είναι εντελώς το ίδιο με το antinews που στηρίζει κριτικά, έστω και κριτικά, το κυβερνητικό έργο Σαμαρά το 2012-2014. Και είναι το ίδιο και δεν είναι το ίδιο. Εκείνο το antinews ήταν πραγματικά μοναδικό. Δεν μου λείπει, διότι οι εποχές απαιτούν σκληρότητα και όχι ρομαντισμό, πάντως οι διεργασίες και οι ζυμώσεις που έγιναν εδώ μέσα ήταν ανεπανάληπτες, για την παρούσα γενιά. Μνημειώσεις, θα μπορούσα να πω. Και ναι, το επίπεδο του σχολιασμού ήταν και υψηλότερο. Διότι ήταν και το αντικείμενο του σχολιασμού πιο κοντά στα πιστεύω του κόσμου. Και είχε ο κόσμος την ευκαιρία να διαμορφώνει δημόσια απόψεις που σήμερα δεν την έχει, διότι δεν υπάρχουν οι συνθήκες διαμόρφωσης τέτοιων απόψεων. Καλώς ή κακώς (κακώς) σήμερα η πολιτικο-κομματικά αντιμνημονιακή επιλογή συνεπάγεται ταύτιση με το κακό της χώρας και η στήριξη της κυβέρνησης Σαμαρά είναι μονόδρομος. Αυτό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τον ψυχιμό του κόσμου και είναι καλό που δεν μπορεί να ταυτιστεί με την ψυχή του κόσμου. Όμως δεν μπορεί να προσδώσει στο antinews αυτό που είχε το 2009-2011 και, αναγκαστικά, δεν το έχει σήμερα.

        • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
          ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 11:01:08

          '' Θέλω να πω καλή η ελεύθερη έκφραση και οι γενικότεροι στοχασμοί αλλά.....'' Αφήστε.Μην κουράζεστε. Πολύ καλά το καταλάβαμε τι ''θέλετε να πείτε''.

          • Φίλτατος Αγαπητός avatar
            Φίλτατος Αγαπητός @ ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 11/09/2014 11:37:07

            Κοίταξε, θα μου ήταν πολύ εύκολο να ταράζω στην σκληρή κριτική την συγκυβέρνηση κάθε τόσο ή ακόμα και τον Πρωθυπουργό χαϊδεύοντας αυτιά, προκειμένου να χρησιμοποιώ αμέσως μετά τις κριτικές μου αυτές ως πρόσχημα, άλλοθι και “διαπιστευτήριο αντικειμενικότητας" για να κερδίζω τους συνομιλητές, υπονοώντας έτσι πόσο ενσυνείδητη και καλοζυγισμένη είναι κατόπιν η στήριξή μου στο κυβερνητικό έργο «παρά τα όποια επικοινωνιακά λάθη» –τα οποία φυσικά και εγώ ο ίδιος θα έχω εκ προοιμίου διευκρινίσει πως κατακρίνω σφόδρα. Κι αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν κατ' ευχήν, να μπορώ μετά να λέω πως «κι εγώ αγανακτισμένος ήμουν ανέκαθεν με αυτή την κυβέρνηση, άλλωστε αν θυμάστε τα είχα πει νωρίς». Κι έτσι να παίζω σε διπλό ταμπλό και να είμαι πάντα σε όλα μέσα. Αλλά αυτού του είδους οι θολοί τακτικισμοί και οι ήξεις αφήξεις δεν μου ταιριάζουν. Από τη στιγμή που θεωρώ την σημερινή κυβερνητική πολιτική μονόδρομο, η κριτική όσο εύστοχη κι αν είναι, δεν έχει ούτε αξία ούτε πρακτικό αντίκρισμα. Στο κάτω-κάτω αυτά που θα είχα να πω τα γνωρίζουν και οι κυβερνώντες καλύτερα από όλους κι αν μπορούσαν τα πράγματα να γίνονταν αλλιώς θα είχαν γίνει. Σιγά τις φοβερές διαπιστώσεις. Έτσι λοιπόν μπαίνω κατευθείαν στο ψητό ώστε να μην κουράζομαι και να μην κουράσω, εξηγώντας στα σχόλιά μου για ποιους λόγους η κυβέρνηση αυτή πρέπει να τύχει της στήριξης όλων μας μέχρι τελευταίας ανάσας, αφού κάθε άλλη εναλλακτική θα είναι απείρως χειρότερη. Δεν υπάρχει καλύτερο από αυτό που έχουμε αυτή τη στιγμή. Μόνο Μητσοτακέϊκο, Τσίπρες, Λαφαζάνιδες, Ποτάμια ή νεφελώδη ανεμομαζώματα που προαλείφονται για ρυθμιστές της πολιτικής ζωής στον χώρο μεταξύ ΝΔ και νεοναζί, όπου θα παριστάνουν πως έχουν το μονοπώλιο του πατριωτισμού (αλλά χωρίς τη λέτζα του χρυσαυγίτη). Δεν υπάρχει όμως πιο αντιμνημονιακή κυβέρνηση από τη σημερινή, τα μνημόνια σκίζονται στην πράξη από συνεδρίαση σε συνεδρίαση, μια σελίδα τη φορά. Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, πολύ φοβάμαι πως αν γίνουν σπασμωδικές κινήσεις εκ μέρους των μαζών στις επόμενες εκλογές και αφήσει εμάς για να πάει με τους άλλους, εδώ θα είμαστε να λουστούμε την επιλογή αυτή όλοι μαζί.

          • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
            ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 12:01:49

            Ok. Λέεεμεεεεε!! Σας έχουμε μιά χαρά καταλάβει. Μην αναλώνεστε άλλο. Συνεχίστε το έργο σας, μην πηγαίνει χαμένη και τόση ....ενέργεια. :-) Έτσι κι αλλιώς, αυτό που είναι να γίνει θα γίνει όσα χαρούμενα, δοξαστικά κατεβατούλια και αν γράψετε.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Factorx 11/09/2014 11:26:42

        Επίτρεψέ μου φίλε φάκτορα,να διαφωνήσω με το 2. Εγώ θα ήθελα να δημοσιεύονται λίγα σχόλια συριζοχρυσαυγιτοπροπαγανδιστών,για να ανάβουν που και πού τα αίματα και να τους τα λέμε λίγο πιό ξάστερα. Θα ήθελα δηλαδή μερικές φορές τα σχόλια να γίνονται πιό ''μάχιμα''.

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 12:36:37

          Συμφωνώ φίλε Κυθήριε, διότι πώς και ποιός μπορεί να ξεχωρίσει έναν Συριζαίο με σωστή και αντικειμενική άποψη που θα μπορούσε να ήταν ωφέλιμη και για τους νεοδημοκράτες απο έναν Συριζαίο προπαγανδιστή? Και γιατί να μήν κόβονται ΟΛΟΙ οι προπαγανδιστές αλλά μόνο οι Συριζαίοι και οι Χρυσαυγίτες που έτσι θα δικαιούνται να περηφανεύονται οτι φοβούμαστε την αλήθεια του λόγου τους? Kαι δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω κόστος θα έχει το antinews αν μπαίνουν και τα σχόλια των "προπαγανδιστών"?

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 11/09/2014 13:06:06

            Έτσι πιστεύω κι εγώ φίλε Αχιλλέα. Για το όποιο κόστος όμως,δε μπορώ να εκφέρω γνώμη.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Factorx 11/09/2014 12:43:58

        Καιρός ἦταν, Φάκτορα! Κατά τ᾿ ἄλλα, νοιώθω μεγάλη ἀπογοήτευση γιά τήν παράταξη μου. ῎Αν εἶναι νά βγῆ ἡ ψυχή μας, ἄς βγῆ μιά ὥρα ἀρχήτερα. ῎Αν οἱ νταβατζῆδες θέλουν ἀλεκάκι, so be it. ῎Ετσι μόνο θά διαπιστώσουν οἱ ῞Ελληνες τήν ἀξία Σαμαρᾶ, ὅπως ἔγινε τό 2009 μέ τό γιωργάκη τῆς μαργαρίτας!!!

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Fotini 11/09/2014 16:09:29

          Aγαπητή Φωτεινή, ξέρεις, στις προηγμένες χώρες, με πρώτες τις Σκανδιναυικές, οι πολίτες δεν έχουν πολιτική παράταξη. Σε κάθε εκλογές αλλάζουν παράταξη με πολύ μεγάλη ευκολία, ψηφίζοντας πάντα αυτόν που παρουσιάζει το καλύτερο πρόγραμμα, ασχέτως αν ανήκει σε παράταξη που κάποτε είχαν καταψηφίσει. Γι αυτό δεν υπάρχουν ποτέ νικητές και ηττημένοι στις εκλογές τους. Αυτό πιστεύω είναι και το μυστυκό της μεγάλης πρωτοπορίας τους στον κόσμο... * Φυσικά εκεί δεν κυβερνούν οι Νταβατζήδες παρόλο που υπάρχουν και το προσπαθούν...

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 11/09/2014 20:39:30

            Σωστά, μόνο πού οἱ μεσογειακοί λαοί διαθέτουν διαφορετικό ταμπεραμέντο καί ἱστορία. Don't compare apples with oranges, ἀγαπητέ ᾿Αχιλλέα.

      • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμεμενος @ Factorx 11/09/2014 12:49:37

        Μέσα στο αντινιουζ πολλές φορές έχετε ασκήσει σκληρή κριτική σε κυβερνητικά στελέχη που με τις πράξεις ή τις δηλώσεις τους βλάπτουν την χώρα και την ΝΔ. Η βούλτεψη είναι ένα καλό παράδειγμα. Μπράβο σας για την αντικειμενικότητά σας. Μας λέτε επίσης ότι ασκείτε λογοκρισία σε όσους ακραίους κάνουν συστηματική προπαγάνδα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, της ΧΑ κτλ κτλ.. Καλά κάνετε. Νομίζω όμως ότι υπάρχει και μία άλλη κατηγορία ακραίων εδώ μέσα που με τις ακραίες θέσεις τους προκαλούν. "Παίξατε και χάσατε όποιοι έχετε σπίτια, να ξέρατε να επενδύετε κορόιδα", σχολιάζει κάποιος. "Στην Πελοπόννησο, είναι απόγονοι σλάβων και αλβανών" σχολιάζει άλλος. "Μην πάρουν τα μυαλά σας αέρα και νομίσετε ότι είστε σπουδαίοι ως λαός εξαιτίας ενός τάφου" σχολιάζει άλλος. "Ο λαός φταίει και πρέπει να υποφέρει, ούτε φορο ελαφρύνσεις ούτε τίποτα" είναι το νόημα του σχολιασμού κάποιου άλλου Κάποιον άλλο μέσα σε αυτήν την τραγωδία που ζει η πατρίδα, τον παίρνει....βασικά το παράπονο για τον καημένο τον "γερμανό φορολογούμενο" και μόνο... Θα ήταν ευχής έργο να ασκείτε και σε αυτούς τους ακραίους μία πίεση να συμμαζευτούν λίγο. Στην βούλτεψη ασκήσατε κριτική για την ατυχή δήλωσή της. Αυτοί οι 5 εδώ μέσα είναι πολύ χειρότεροι από την βούλτεψη.

        • Yet avatar
          Yet @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 14:25:52

          Nάτηνε και η ...κουκούλα!! Είπα κι εγώ..... Αποκαλύψου βρε αδελφέ.

          • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμεμενος @ Yet 11/09/2014 18:17:20

            ??? Να αποκαλυφθεί καλύτερα αυτός που λεει ότι οι Πελοποννήσιοι είναι σλάβοι. Πρέπει να είναι ιδιαίτερη προσωπικότητα. Εγώ είμαι ο μέσος έλληνας.

          • Yet avatar
            Yet @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 21:16:48

            Βρε φίλε μου, ο κάθε σαλεμένος, μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Δεν χρειάζεται να τον παίρνουμε πολύ στα σοβαρά. Υπάρχει και η οδός της χιουμοριστικής προσέγγισης. Να μην τα βάζουμε με ανεμόμυλους και σπαταλιόμαστε! Και βγάλε την ...κουκούλα. Κάνει ζέστη.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 14:26:06

          Μπράβο σου και σένα που το επισημαίνεις.

          • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμεμενος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 18:15:52

            Ευχαριστώ!

        • ManosK. avatar
          ManosK. @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 14:38:07

          Έλα πέστα, γιατι τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να διαβάσω τα σχολια συγκεκριμένων....που υποτίθεται ανήκουν στην παράταξη....μου προκαλούν αποστροφή...αντιπολιτευση στο antinews μου φαινεται οτι κανουν παρα εκθετουν τις απόψεις τους. Ουφ τα 'πα και ξεθύμανα!

          • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμεμενος @ ManosK. 11/09/2014 18:16:06

            Ευχαριστώ!

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 15:14:24

          πολύ καλές οι επισημάνσεις σου φίλε Απαντα Επιστάμενε. Και εμείς έχουμε σταμπάρει τους συγκεκριμένους. Αν όμως ο Φάκτωρ τους είχε κόψει πώς θα τους στιγματίζαμε και θα χρησιμοποιούσαμε τα λεγόμενά τους προς αποφυγήν? Ή μήπως μας θεωρείς διανοητικά κατώτερούς τους ώστε να "πεισθούμε " απο τα ατράνταχτα "επιχειρήματά τους"? Εγώ πιστεύω οτι η λογοκρισία σ' ένα σάιτ σαν το antinews μόνο καλό δεν του κάνει. Εκτός αυτού είναι εντελώς χαμένος κόπος. Ούτε μία (1) ψήφος δεν έφυγε ποτέ απο τον Σαμαρά επειδή διάβασε κάποια προπαγανδιστικά σχόλια αντιπάλων του στο antinews. Ακόμα κι αν δεχτούμε οτι υπήρξε μία τόσο γελοία ψήφος, νομίζω οτι είναι καλύτερα που χάθηκε. Πιστεύω οτι π.χ. ο Ταμήλος έχει διώξει απο τη ΝΔ πολύ περισσότερους απ' όσους τον ψήφισαν...

          • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμεμενος @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 11/09/2014 18:15:36

            Έχεις δίκιο Αχιλλέα, Απλά επισήμανα ότι υπάρχουν και τέτοιοι ακραίοι και προπαγανδιστές. Δεν εννοούσα σοβαρά να τους κόψουν. Δεν έχω τέτοια επιρροή εξάλλου. Ας συνεχίσουν να εκτίθενται. Εμείς θα είμαστε εδώ να τους βάζουμε στην θέση τους.

        • Tassos avatar
          Tassos @ Άπαντα Επιστάμεμενος 11/09/2014 21:57:08

          Τις έφαγες ατα αυτιά και σε τσούζει ακόμα, έτσι? Για να μάθεις και κανα κολυβόγραμμα διάβασε το βιβλίο του Μαλιγκούδη για τους Σλάβους στην Ελλάδα, να καταλάβεις τι σημαίνουν τα τοπωνύμια στην Πελοπόννησο

          • Άπαντα  Επιστάμεμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμεμενος @ Tassos 12/09/2014 10:14:56

            Δεν πιστεύω στα σοβαρά ότι κάποιος έλληνας, αν βέβαια είσαι ελληνας, επιμένει στην απίστευτη θεωρία Φαλμεράγιερ στην εποχή μας. Μόνο το 1/50 των τοπονυμών στην πελοπόννησο δεν έχουν προέλευση που μπορεί να εξηγηθεί από την Ελληνική γλώσσα. Και τυχαίως όλα τα τοπονύμια αυτά βρίσκονται σε περιοχές ορεινές ή ακατοίκητες εδώ και αιώνες. Γιατί; Γιατί όταν ήλθαν 15.000 - 25.000 άτομα στην πελοπόννησο την βρήκαν κατοικημένη από εκατοντάδες χιλιάδες ελλήνων. Για αυτό και καμία πόλη δεν έπεσε στα χέρια σλάβων. Θα σε συμβούλευα, να διαβάσεις καλύτερα τον Φαλμεράγιερ. Ο Φαλμεράγιερ δεν υποστήριξε ότι οι σημερινοί έλληνες ήσαν απόγονοι σλάβων στην πραγματικότητα. Ο λόγος; Γιατί οι βυζαντινοί συγγραφείς είναι σαφεις όταν λένε ότι ο τελικά ο αυτοκρατορικός στρατός "άπαν το σκλαβηνών έθνος ηφάνισαν". Το περιστατικό συνέβη τον 8ο αιώνα και ο Φαλμερα΄γιερ δεν το αγνοεί. Γιαυτό υποστηρίζει ότι ναι μεν αφανίστηκαν οι σλάβοι, που έτσι κι αλλιώς ήσαν ελάχιστοι στα ορεινά, αλλά ο πληθυσμός της πελ. ενισχύθηκε μετά με "ελληνόφωνους που ίσως δεν ήσαν έλληνες" και ότι απότ ην αναταραχή οι έλληνες ήσαν λίγοι.
            Σε συμβουλεύω επισης να διαβάσεις παπαρρηγόπουλο και τον επίσης γερμανό Καρλ Χοπφ.

          • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
            ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ Άπαντα Επιστάμεμενος 12/09/2014 15:27:54

            Μα τώρα, φταίει ετούτος ή εσείς που του δίνετε σημασία; :-) Δε ...νογάει ο άνθρωπος, ΤΕΛΟΣ !

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 13/09/2014 14:38:18

            Δια παιδαγωγικους λόγους απαντάω. Μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι δεν υπάρχει απάντηση σε αυτά που λέει. Μπορεί να βοηθηθεί κι ο ίδιος Ενώ τέλος δεν είναι καλό απλά να τον απαξιώνουμε δίχως να χρησιμοποιούμε επιχειρήματα.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Factorx 11/09/2014 19:35:23

        Φάκτορα, ως παλιά συν-σχολιάστρια στην ωραία παρέα του αντινιούς, η σημαντική αυτή ηλεκτρονική αρθρογραφική σελίδα σου , δεν θέλω να γίνει εστετ. Θέλω να λέει την αλήθεια, να διαθέτει τον "κοινό νουν" και να προάγει τον γόνιμο προβληματισμό. Γιατί όπως λέει και ο Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος με τον ορθοτομούντα λόγο του "διαγέλα τα πάντα,γέλωτος ορών άξια τα τοις πολλοίς σπουδαζόμενα".

  2. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 11/09/2014 07:31:38

    Όπως τα λέτε είναι. Το χειρότερο είναι ότι, εδώ που φθάσαμε δεν υπάρχει (ούτε προτείνεται) αξιόπιστη εναλλακτική λύση. Νομίζεται ότι είναι μονο θέμα προσώπων και νοοτροπίας;. Δυστυχώς δεν υπάρχουν μεγάλοι "παικτες" στο πολιτικό σκηνικό. Και ένας Σαμαράς, μόνος του, δεν φτάνει. Μέχρι τότε ας συνεχίσουμε να πυροβολούμε τα πόδια μας. Και οι εντός και οι εκτός. Εδώ μεσα περιμένω να διαβάσω γόνιμες προτάσεις. Βαρέθηκα τα κάθε είδους σχόλια, καλοπροαίρετα ή εμπαθή, με περισπούδαστο καμια φορά και επιθετικό ή ειρωνικό ύφος, από ανθρώπους που τα ξέρουν όλα και έχουν γνώμη για τα πάντα. Και δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να λογοκρίνονται οι συμμετέχοντες στον διάλογο. Απλά ας ξαναδιαβάζουν αυτά που γράφουν πριν τα στείλουν. (προσωπικά το ξαναδιάβασα το σχόλιο μου) (

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/09/2014 08:44:59

    Αγαπητέ Factorx, Συμφωνώ μαζί σας και μάλιστα επισημαίνω στην πρώτη μου παράγραφο το κύριο επιχείρημα σας, περί της σκληρής κριτικής που κάνετε! Αυτό εξάλλου χαρακτηρίζει την ιδιαιτερότητα και ίσως και την μοναδικότητα του ANTINEWS! Αλλά αυτό που θα ήθελα να σας επισημάνω είναι ότι το κακό κυρίως γίνεται από αυτούς που άκριτα υποστηρίζουν αυταπόδεικτες λανθασμένες επιλογές! Και ως παράδειγμα σας αναφέρω σχόλιο μου, που λογοκρίθηκε δύο φορές και όπου επισήμαινα ότι το πετρέλαιο θέρμανσης δεν μειώθηκε κατά 30% αλλά κατά 30% μειώθηκε ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, που αποτελεί ένα ελάχιστο κλάσμα της προσδοκώμενης μείωσης!! Τόσο σκληρής

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 11/09/2014 09:23:48

    Ελληνικές Θάλασσες: To Μεγαλύτερο Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων του Κόσμου History Channel: «H Μηχανή των Αντικυθήρων» http://youtu.be/-KO4-zx9buc (Σε πλήρη εικόνα – Αγγλικοί Υπότιτλοι) Στέγη των Ελληνικών Εναλίων Αρχαιοτήτων, το ανασχεδιασμένο Τοπόσημο-Στολίδι, το ιστορικό Σιλό του Πειραιά http://bit.ly/WM2JPI (google.gr) .. και όμως κινείται!

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/09/2014 09:30:12

    Αγαπητέ Σωκράτη, Τα πόδια ίσως δεν τα πυροβολούμε εμείς, αλλά οι ...Ηρακλειδείς της Κυβερνήσεως που με τις επιλογές, αλλά περισσότερο με τις ανακοινώσεις τους, προκαλούν το Δημόσιο αίσθημα! Και να είστε σίγουρος ότι δεν θα μπορούσε να υπάρξει ωραιότερο δώρο της Κυβέρνησης , προς τον ΣΥΡΙΖΑ, από την εφαρμογή του ΕΝΦΙΑ! Και ακόμα μεγαλύτερο δώρο προς τον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι , η προσπάθεια μερικών να δικαιολογήσουν και να εξιδανικεύσουν τον ΕΝΦΙΑ, νομίζοντας ότι προσφέρουν καλό στην παράταξη, αλλά στην πραγματικότητα αυτό που κάνουν , είναι να εξοργίζουν και να προκαλούν και τους τελευταίους εναπομείναντες !!!

  6. Φίλτατος Αγαπητός avatar
    Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 10:24:24

    Ε λοιπόν θα το πώ και ο Θεός ας με συγχωρέσει, αλλά η φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο είναι πολύ πετυχημένη.

    • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
      ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 10:57:26

      Το οτι σπεύδετε όμως να επιζητήσετε τη....συγχώρεση του Θεού, προδίδει οτι ερμηνεύσατε την εικόνα πεζά και περιοριστήκατε στη στενή, αγοραία ερμηνεία της. Μπορεί η ανοικτή παλάμη να είναι μια ''μούντζα'' εάν το προσεγγίσουμε απλοϊκά, μπορεί όμως και να΄ναι χέρι απελπισμένου που βυθίζεται (στη θάλασσα; στη λάσπη; στο τέλμα; στην αυταπάτη του;) κι αποζητά απεγνωσμένα βοήθεια..... Για να μην πούμε οτι μπορεί και να΄ναι χέρι εγκλωβισμένου που γλιστρά πάνω σε γυάλινο, άθραυστο τείχος, μάταια ανιχνεύοντας μιάν έξοδο, μιάν επαφή, μιά αίσθηση πραγματικότητας. Μη σπεύδετε λοιπόν να ερμηνεύσετε τόσο επιφανειακά κι επιπολαίως τα ...φαινόμενα, γιατί ενίοτε κινδυνεύετε να οδηγηθείτε σε πλάνη.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 11:32:01

      Σ' αρέσει δηλαδή που ο αντίχειρας είναι πρός τα δεξιά; Ο Θεός να σε συχωρέσει..

      • ΙΚΟ2014 avatar
        ΙΚΟ2014 @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 11:53:21

        Μπράβο, ρε Κυθήριε!!!

      • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
        ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 12:05:56

        :-) Κι αυτή η υπογράμμιση σωστή! Γιατί αν το εκλάβουμε ως ''μούντζα'', τότε είμαστε και οι μοναδικοί παραλήπτες, άρα δεν έχουμε κανένα λόγο να χαζοχαιρόμαστε. Τελικά, παραείσαστε....παρατηρητικός εσείς αγαπητέ.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 11/09/2014 12:11:25

          Όχι παρεξηγήσιμα παρατηρητικός ελπίζω.. :-)

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 13:23:10

            Ε, καλά τώρα! Ότι το παίζεις στα δάχτυλά σου το μικροσκόπιο, το παίζεις. Μην το αρνείσαι.

          • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
            ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 13:53:56

            Παρεξηγήσιμο το χιούμορ σας; Ποτέ!

        • Crevettes à la provençale avatar
          Crevettes à la provençale @ ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 11/09/2014 13:13:52

          Όχι, φίλη μου, δεν είμαστε εμείς οι παραλήπτες. Παραλήπτης είναι ο ευνοϊκά σχολιάσας. Φρονώ, ότι αυτό υπονοεί και ο εκ Κυθήρων φίλος μας.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Crevettes à la provençale 11/09/2014 14:27:26

            Έτσι.

      • blackunder avatar
        blackunder @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/09/2014 23:15:25

        και ποιος είπε ότι πρόκειται για το δέξι χέρι?

        • ΙΚΟ2014 avatar
          ΙΚΟ2014 @ blackunder 12/09/2014 07:28:22

          Η φωτογραφία το δείχνει πεντακάθαρα. Αν πάλι, δεν το αναγνωρίζεις, κάνε τις δοκιμές σου και θα πεισθείς ότι είναι το δεξί. Πρόκειται για αυτοφασκέλωμα, που σε κάποιον αρέσει και μάλλον θεωρεί ότι του πάει.

          • blackunder avatar
            blackunder @ ΙΚΟ2014 12/09/2014 22:01:16

            Δοκιμάζοντας βλέπω οτι είναι το αριστερό μου που μουντζώνει προς εσένα...

  7. aprosarmoistos avatar
    aprosarmoistos 11/09/2014 11:06:53

    Το εξοχικό που έχεις στο χωριό νομίζεις ότι είναι δικό σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Το οικοπεδάκι που έχεις στο νησί, νομίζεις ότι είναι δικό σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η πρώτη κατοικία που μένεις εσύ και η οικογένειά σου, νομίζεις ότι είναι δικιά σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Το χωραφάκι που έχεις, νομίζεις ότι είναι δικό σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Το είπε και η Βούλτεψη. Προφανώς για να μη γίνουμε Σοβιετία.... Μην ανησυχείται, και ο Alexis θα συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε με ΤΟΟΟΟΟΟΣΗ επιτυχία ο George και ο Antonis, αυτα τα περί Αριστεράς έχουν πεθάνει προ πολλού...

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/09/2014 11:15:39

    Δεν φταίει τίποτε από όλα αυτά.Φταίει ότι δεν θελει ο κόσμος να πληρώνει φόρους.Είναι πολύ απλό. Για να ψηφισθεί ο ΕΝΦΙΑ πέρασε από σαράντα κύματα πέρυσι.Αλλά δεν είχε αποτυπωθεί το αποτέλεσμα της ψήφου.Μόλις αποτυπώθηκε άρχισαν πάλι οι διαμαρτυρίες.Και δεν θα σταματήσουν όσο προβλέπεται να αντληθεί από τον ΕΝΦΙΑ το ποσό των 2,6 δις. Όταν ο άλλος ακούει "αλλαγές" νομίζει ότι θα του έλθει κάποια μεγάλη μείωση.Αγνοεί το ότι οι "αλλαγές" αφορουν μόνο κάτι ξεχασμένα χωράφια.Άρα απλά ανοίγει πάλι ένα θέμα που είχε κλείσει χωρίς λόγο. Τι έπρεπε να γίνει : να μείνει το ΕΕΤΤΗΔΕ μέσω ΔΕΗ. Μέχρι να λήξει το μνημόνιο.Άδικο,ξεάδικο επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑΓΗ που να αποφέρει 2,6 δις και να μην προκαλεί διαμαρτυρίες.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 11/09/2014 11:48:27

      Δεν νομίζω να φταίει ο κόσμος που δεν θέλει να πληρώνει ΑΥΤΟΝ τον φόρο. Έλεος!

    • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
      ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ψυχραιμια 11/09/2014 14:36:30

      Πολύ έξυπνη παρατήρηση φίλε Ψυχραιμία. Ανήκεις σε κείνο το σπάνιο είδος ανθρώπων που θέλουν να πληρώνουν φόρους σε ενα κράτος όπου όλοι ξέρουμε οτι το 90-95% αυτών των φόρων, όπως ομολόγησε και ο τέως Πρωθυπουργός, το τρώνε οι γνωστοί Νταβτζήδες...Τι να κάνουμε, υπάρχουν και σαν εσένα κάποιοι.

    • Yet avatar
      Yet @ ψυχραιμια 11/09/2014 14:39:32

      - ''Δεν φταίει τίποτε από όλα αυτά.Φταίει ότι δεν θελει ο κόσμος να πληρώνει φόρους.Είναι πολύ απλό.'' Ο κόσμος, αν φροντιζόταν να έχει εισόδημα ικανό να πληρώνει ΑΝΤΑΠΟΔΩΤΙΚΟΥΣ φόρους, θα εκπαιδευόταν αργά ή γρήγορα να πληρώνει. Όταν όμως του έχει άγρια περικοπεί ή και εξαφανισθεί το όποιο εισόδημα, με ποιά λογική μπορεί να του επιβάλλονται συνεχώς νέοι παρανοϊκοί φόροι; ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στις τσέπες αυτών που τα ψάχνουνε οι ...έξυπνοι. Να πάνε αλλού. - '' Τι έπρεπε να γίνει : να μείνει το ΕΕΤΤΗΔΕ μέσω ΔΕΗ.'' Με συγχωρείς, αλλά ο εν λόγω φόρος δεν ήτανε ''έκτακτος'' ?? Αν κοροϊδευόμαστε, τότε κάποιος πρέπει να πληρώσει που μας κοροϊδεύει.

  9. Διογένης avatar
    Διογένης 11/09/2014 11:55:04

    Ποιο "φραγγέλιο" να πάρει ο Σαμαράς; Ο Σαμαράς δεν τους διάλεξε όλους αυτούς; Ερωτώ; Είχε την ευκαιρία να διαλέξει άλλους και δεν τους διάλεξε αλλά διάλεξε αυτούς; Την απάντηση δεν θα την δώσω εγώ, αλλά νομίζω ότι είναι προφανής. Όσο για την ουσία του άρθρου: Η κυβέρνηση απεδείχθη ότι δεν έχει μεταμνημονιακή πολιτική. Το (μεγάλο) κακό ξεκίνησε από τον ανασχηματισμό και μετά. Ενώ υποτίθεται ότι το Μνημόνιο τελειώνει (και όντως τελειώνει) η κυβέρνηση αντί να κάνει μια πολιτική κίνηση ολκής (π.χ.: "καταργώ τον ΕΝΦΙΑ και επαναφέρω μειωμένο το 'χαράτσι' μέχρι να ισορροπήσουν τα δημόσια οικονομικά") που θα μεταβάλει το κλίμα, άγεται και φέρεται με ανοησίες και φαιδρά ημίμετρα του τύπου "20% μείωση στα ξενοίκιαστα". Σώωωπα! Από εκεί που δεν πλήρωναν καθόλου χαράτσι τώρα θα τους αλλλάξετε τα φώτα με το 80% της επιβάρυνσης ενώ δεν αποφέρουν κανένα εισόδημα! Η ανοησία πάει σύννεφο. Νόμισαν ότι επειδή έδιωξαν τον Θεοχάρη θα αλλάξει το κλίμα. Μα δεν έφταιγε ο Θεοχάρης για το κλίμα. Η ασκούμενη πολιτική έφταιγε. Ο Θεοχάρης ήταν ένα γρανάζι στην όλη μηχανή. Άλλαξε το γρανάζι, αλλά η μηχανή έμεινε άθικτη. Βγάζει την ίδια ανόητη και εξωφρενική πολιτική όπως τότε. Δεν χρειάζεται φραγγέλιο. Μισή ώρα να καθήσει να σκεφτεί ο Σαμαράς ΜΟΝΟΣ του πού οδηγείται και αυτός και το κόμμα και, κυρίως, η χώρα. Και ποια λύση ενδείκνυεται. Και μετά να την εφαρμόσει. Αβλεπί όμως. Έχει την ευφυΐα να αντιληφθεί τι πάει στραβά, το ερώτημα είναι γιατί δεν κάθεται να λύσει όσα πάνε στραβά. Φτάνουμε ήδη στο σημείο που η φθορά αγγίζει τον ίδιο τον Σαμαρά και όχι τους συνεργάτες τους. Και αυτό είναι το σημείο χωρίς επιστροφή. Η κυβέρνηση έχει ελάχιστα περιθώρια ανατροπής. Αλλά έχει. Να μην το βάλει κάτω. Και να αλλάξει πορεία. Ουσιαστικά χρειάζονται λίγες βελτιώσεις. Αλλά πολιτικά χρειάζεται στροφή 180 μοιρών.

    • blackunder avatar
      blackunder @ Διογένης 11/09/2014 23:19:58

      Στο παράπονο του πολίτη "πρόεδρε πεθαίνουμε.." απαντά ο Σαμαράς ως άλλος ΓΑΠ "το ξέρω...το ξέρω..." Τι άλλο να πει κανείς?

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 12/09/2014 04:56:26

      Δεν μπορεί να σκεφτεί "outside the box". Και αυτό είναι ανεξάρτητο ευφυίας. Ακολουθεί και ακολουθούν ένα τρόπο σκέψης που διαμορφώθηκε στην μεταπολίτευση. Κατανοείται ότι χρειάζεται ένα θετικό σοκ. Όντως ένα ηλεκτροσόκ είναι ίσως η μόνη ελπίδα όχι για πολιτικούς λόγους αλλά για οικονομικούς. Αντίθετα από ότι πιστεύεται η οικονομία είναι σε κωματώδη κατάσταση. Τα ελλείμματα και η αντίστοιχη παραγωγή χρέους δεν σταμάτησε απλά μεταφέρθηκε στον ιδιωτικό τομέα και νομοτελειακά θα σκάσει και εκεί το κανόνι. Που φυσικά θα οδηγήσει σε νέο κανόνι στα δημόσια οικονομικά. Η υπερφορολόγηση και η επακόλουθη αδυναμία αντίδρασης της κυβέρνησης είναι σύμπτωμα, όχι αιτία. Σκέψη για σκέψεις: To 2015 με έστω ανάπτυξη 1% και αποπληθωρισμό 1% θα έχουμε χοντρικά το ίδιο ΑΕΠ. Από αυτό θα πρέπει να έχουμε μεγαλύτερο πρωτογενές κατά 1,5%. Ένα πιο δύσκολο 2015 από το 2014 που ήταν πιο δύσκολο από το 2013.

  10. Naruto avatar
    Naruto 11/09/2014 13:50:16

    Στη συνείδηση του απλού λαού ολόκληρο το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης είναι καταδικασμένο και δεν το σώζει τίποτα .Η χαριστική βολή θα δωθεί μόλις εμφανιστεί ενα νέο κόμμα με σοβαρά , άφθαρτα και με σωστό πρόγραμμα στελέχη που θα κατορθώσει να αναπτερώσει τις ελπίδες του λαού και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του .

  11. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 11/09/2014 14:32:57

    Ποιός φταίει... ; Ο Στουρνάρας, ο Θεοχάρης, ο Καραβίτης, ο Χαρδούβελης... ; ΟΤΑΝ το καράβι πάει στα βράχια, ο ΠΡΩΤΟΣ που φταίει είναι, παντού και πάντα, ο Καπετάνιος.

  12. sun avatar
    sun 11/09/2014 15:30:26

    μιλάω καλοπροαίρετα, χωρίς διάθεση κακιά και χωρίς κάποιο φανατισμό.Η αντικειμενική αλήθεια είναι μια.Η κυβέρνηση σε μια βδομάδα καταστράφηκε 1)χειροτερεψε ο ενφια 2)κοπηκαν εξετασεις που χαριζαν ζωη 3)η βουλτεψη ειπε κοροιδα οσους αγόρασαν σπίτια 4)η τροικα αδειασε τις οποιες κυβερνητικές εξαγγελίες 5)αρχισαν να κατασχονται αγροτικές επιδοτήσεις σε αγρότες με χρεη 5)η ελλάδα δεν ψήφισε, ψήφισμα στον οηε για τις υπερχρεωμένες χώρες 6)βουλευτης της νδ παρουσιασε ως επαγγελμα το βουλευτιλίκι 7)ο φουχτελ μπηκε στους δημους με τον πιο ακομψο τρόπο

    • common sense avatar
      common sense @ sun 11/09/2014 17:30:45

      Τα είπες όλα. Και όλα αυτά σε μια εβδομάδα! Παγκόσμιο ρεκόρ αυτοκαταστροφής.

  13. νεφέλη avatar
    νεφέλη 11/09/2014 15:38:17

    Λυπάμαι, που ο Σαμαράς θα πληρώσει τις ανεπάρκειες των στελεχών του Σημίτη και των συν αυτώ, που έχουν "προωθηθεί" από τις κατοχικές δυνάμεις....

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2014 15:52:35

    Η δημοκρατία είναι σαν το αυτοκίνητο. Οι πολίτες είναι το ρεζερβουάρ της. Ο κυρίαρχος. Χωρίς αυτό, δεν υπάρχει αυτοκίνητο αλλά ακίνητο. Η διαμόρφωση γνώμης είναι η καύση στους κυλίνδρους. Όλα εκεί παίζονται. Η πλειοψηφία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Αλλάζει, πρέπει να αλλάζει. Η εναλλαγή είναι το γκάζι το φρένο και ο συμπλέκτης, σε κοινή συσκευασία.

    • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
      ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 11/09/2014 16:01:55

      Iδιοκτήτες και οδηγοί των αυτοκινήτων φίλε θείο, σύμφωνα και με τον Μάρξ που τον παραδέχεσαι, είναι οι γνωστοί νταβατζήδες που τα κατέχουν και τα οδηγούν...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 11/09/2014 16:34:05

        Αυτοί έχουν τις χοντρές νταλίκες. Τι να τους κάνω με τα 1300 κυβικά; Κόντρες με τον "ελεφαντα"; Για να τρώω ξύλο και να μαζεύω βίδες; Απλώς προσπερνώ...

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 12/09/2014 21:54:08

          Αυτό θέλουν κι αυτοί. Να προσπερνάς και να τους αφήνεις τα λεφτά...

    • Φίλτατος Αγαπητός avatar
      Φίλτατος Αγαπητός @ Uncle Stgm 11/09/2014 16:16:19

      Η λυρική αδολεσχία σχετικά με την ταχύτητα στο κιβώτιο, είναι σαφές πως σε κάθε περίπτωση αποκλείει εκ των πραγμάτων την επιλογή της όπισθεν. Ειδικά εν κινήσει. Όσα επικοινωνιακά σφάλματα κι αν γίνονται, εκλογές στην ώρα τους το 2016 με κάθε κόστος.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 11/09/2014 16:30:05

        Στο δια ταύτα, συμφωνώ απόλυτα. Και επαυξάνω: Με τη ληξιπρόθεσμη συνταγματική μεταρρύθμιση, να θεσπισθεί η "αμερικανική λύση". Σταθερή ημερομηνία εκλογών. Η Βουλή οφείλει να βρίσκει λειτουργικές λύσεις, κάθε φορά που χάνεται μια δεδηλωμένη. Γι άλλωστε αυτό ο συνταγματικός νομοθέτης θέσπισε στις θεμελιώδεις διατάξεις τετραετία (και η πολιτική ανεπάρκεια την παραβιάζει παίζοντας με τις λέξεις στις δευτερύουσες διατάξεις). Φυσικά για να λειτουργεί, χρειάζεται και κανονικό Συνταγματικό Δικαστήριο. Είναι απολύτως απαραίτητο.

        • Σπαθάριος avatar
          Σπαθάριος @ Uncle Stgm 11/09/2014 20:10:08

          Να προσθέσω στα καθήκοντα του εν λογω δικαστηρίου την απαγόρευση απόκλεισης απο προεκλογικα κατατεθέν πρόγραμμα; Να σταματήσει η προεκλογική μπουρδολογία.

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 13/09/2014 21:43:47

          Aγαπητέ θείο το συμπέρασμα απ' αυτά που λες είναι οτι ναι μεν το σύνταγμα θα ορίζει εκλογές ανα τετραετία, αλλά, κάθε φορά που ο εκλεγείς Πρωθυπουργός αποδεικνύεται λωποδύτης ή Μαυρογιαλούρος και το κόμμα του συνεργοί στην λωποδυσία, η Βουλή θα βρίσκει "λειτουργικές λύσεις", όταν θα χάνεται η δεδηλωμένη, όπως τώρα στην Ελλάδα.(Υποθέτω θα εννοείς οτι θα καταργηθεί το "μπόνους" των 50 βουλευτών). Θα μπορεί απλά και χωρίς εκλογές,π.χ. η Βουλή να αναθέτει την Πρωθυπουργία στον επόμενο, ήτοι τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το κόμμα του και θα βρίσκει εναν τρόπο συμμαχιών ώστε να του εξασφαλίζει την δεδηλωμένη. Ετσι θα γλυτώνουμε την ταλαιπωρία των εκλογών. Συμφωνούμε απόλυτα αν αυτό εννοείς. Ομως οι Σκανδιναυοί, πάντα πρωτοπόροι, είναι και σ΄αυτό μπροστά απο τους Αμερικάνους. Αφού πλέον είναι υποχρεωτικό για κάθε Ελληνα να συνδιαλέγεται για τα οικονομικά του ζητήματα με το κράτος μέσω Internet, να γίνονται και οι εκλογές και τα δημοψηφίσματα μέσω Internet και να αποφεύγεται έτσι η ταλαιπωρία και η δαπάνη των εκλογών. Η δε Ισλανδία που χρεωκόπησε πριν απο εμάς απο την κρίση, πήγε ένα βήμα παραπέρα. Ο λαός της ολόκληρος έφτιαξε το νέο σύνταγμα της χώρας και το ψήφισε μέσω Internet. Eυχαρίστως αυτοί οι καλοί εταίροι του Βορρά θα μας παρείχαν την τεχνογνωσία τους επ' αυτού και μάλιστα δωρεάν, διότι αποδεδειγμένα μας συμπαθούν και μας συμπονούν για τα δεινά που μας φόρτωσαν οι Παγκόσμιοι τραπεζίτες που και αυτούς τους απείλησαν οτι θα τους βομβαρδίσει η RAF αν δεν υπέγραφαν το μνημόνιο, αλλά μετά το 93% στο ΟΧΙ, "ξέχασαν" τελείως το θέμα...Το να δεχτούμε επι τέσσερα χρόνια μια κυβέρνηση π.χ. ΓΑΠ επειδή μας εξαπάτησε προεκλογικά και το καταλάβαμε μετά απο ένα μήνα, θα ήταν πολιτική αυτοκτονία του λαού, χάριν της γραφεικρατίας και της κακώς νοούμενης "συνταγματικότητας". Συνταγματικά βεβαίως ο ΓΑΠ έπρεπε να είναι ακόμα Πρωθυπουργός. Ή με την Αμερικάνικη μέθοδο ο Παπαδήμος. Οι πρόωρες εκλογές που έκαναν το Σαμαρά Πρωθυπουργό, σίγουρα παραβίασαν την συνταγματική αρχή της τετραετίας και δεν έπρεπε να γίνουν κατά τη λογική σου...

  15. πρώην ΝεοΔημοκράτης avatar
    πρώην ΝεοΔημοκράτης 11/09/2014 15:53:43

    Κατάγομαι από ένα άκρως παραδοσιακό δεξιό σόϊ, όχι μόνο για συναισθηματικούς λόγους επειδή σφαχτήκανε οι παππούδες μου από τους κομμουνιστές την εποχή του εμφυλίου και δεν πρόλαβα να τους γνωρίσω,
    αλλά κυρίως λόγω της "συντηρητικής" δεξιάς κουλτούρας και συνείδησης που εκφράζεται μέσα από τα παραδοσιακά ήθη, έθιμα και κοινωνικές αξίες, την εθνική μας παράδοση, τον ισχυρό δεσμό της οικογενείας καθώς επίσης και την γνήσια κι αληθινη φιλελεύθερη οικονομική πολιτική και όχι τον σύγχρονο νεοφιλελευθερισμό ή τον νεοκομμουνισμό ή τον άκρατο πασοκοσοσιαληστρικό κρατισμό που δυστυχώς αντιπροσωπεύεται αυτή την στιγμή από την σημερινή ΝΔ μέσω του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά.
    Θλίβομαι ιδιαίτερα για το κατάντημα της πάλαι ποτέ φιλελεύθερης παραδοσιακής πατριωτικής Δεξιάς και το μόνο που θέλω να επισημάνω με τούτο το πρώτο (και πιθανώς τελευταίο) σχόλιο μου,
    είναι οτι η Νέα Δημοκρατία με την πολιτική της και τις τακτικές της που θυμίζουν σταλινοκομμουνιστικά καθεστώτα, έχασε τουλάχιστον 50 ψήφους από το άμεσο οικογενειακό περιβάλλον και άλλους τόσους και περισσότερους από το ευρύτερο συγγενικό και φιλικό μου περιβάλλον.
    Δεν υπάρχει γνήσιος δεξιός (στον τρόπο ζωής) από όσους γνωρίζω που πρόκειται να ξαναψηφίσει ΝΔ!
    Και το πρόβλημα δεν είναι οτι πολλοί κατέφυγαν στην ΧΑ (ή πιο οργισμένοι από 30 εώς 45 ετών κυρίως), το ΛΑΟΣ (ή συνταξιούχοι άνω των 65), ΔΡΑΣΗ-ΔΗΞΑ (οι νεαρότεροι μέχρι 30-35 ετών) και άλλα μικρότερα κόμματα,
    το πρόβλημα είναι οτι πάρα πολλοί δεξιοί πλέον είναι έτοιμοι να ψηφίσουν τΣΥΡΙΖΑ!!
    Μόνο και μόνο για να φύγει η σημερινή συγκυβέρνηση της καταστροφής γιατί απλά ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!
    "Ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται", δεν τους ενδιαφέρει πλέον όποιος και να έρθει στην εξουσία, ακόμη και αν χρεοκοπήσουμε πραγματικά και γίνουμε Αργεντινή!
    "Τί Βουλγαρία" λένε "που είμαστε τώρα, τί Αργεντινή!"...
    Μεγάλο κατάντημα για τη Νέα Δημοκρατία, τεράστια η ευθήνη στον Σαμαρά που διέλυσε την αγάπη μας, και δυστυχώς δεν βλέπω προσωπικά καμία προοπτική και μέλλον για το κόμμα,
    καταντήσαμε πλέον σαν το ΠΑΣΟΚ δυστυχώς!! :(

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ πρώην ΝεοΔημοκράτης 11/09/2014 16:38:23

      Καταλαβαίνω το πρόβλημα, αλλά προηγουμένως δεν βλέπατε τι τσίρκο έρχεται στη μικρή μας πόλη; Το 2007, το 2004, το 2000, το 1990 τι κάνατε (δεν εννοεώ προσωπικά, αλλά τον κοινωνικό περίγυρο που παρουσιάζετε); Μήποως κι εσεις τότε δεν βλέπατε τι έρχεται, γιατί "διαβάζατε για τις εισαγωγικές στα ΑΕΙ";

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Uncle Stgm 11/09/2014 17:43:41

        Οχι ,δεν το εβλεπαν.Τοτε ο Χατζηγακης εδινε 500εκ.ευρω(!) για να σταματησουν οι αγροτες να πινουν τσιπουρα στις εθνικες οδους που ειχαν μπλοκαρει.Τοτε υπηρχαν δανεικα και ολα τους αρεσαν.Τωρα μας ζητανε τα 500 πισω. Σε λιγους μηνες θα φωναζουν οπως οι μισοι Ελληνες που ψηφισαν ΓΑΠ και τωρα κανουν οτι δεν τον ξερουν,ως δειλοι.Σε 12 μηνες που θα τους εχει περιλαβει ο Μηλιος θα κλαψουριζουν.Παλι....

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Uncle Stgm 11/09/2014 19:18:25

        Ποια σχέση μπορεί να έχει η μνημονιακή ισοπέδωση της χώρας με οποιαδήποτε πολιτική ασκήθηκε προηγουμένως; Κάθε προηγούμενη πολιτική είχε κάποια στόχευση. Η μνημονιακή πολιτική τι στόχευση είχε; Πέτυχε ποτέ τίποτα; Ούτε καν τα ελλείμματα δεν μείωσε. Το έλλειμμα κατάφερε να το μειώσει η διαχείριση Σαμαρά ΚΑΙ ΟΧΙ η μνημονιακή πολιτική. Πριν από την διαχείριση Σαμαρά τα ίδια ακριβώς μνημονιακά μέτρα αποτύγχαναν πλήρως. Η μνημονιακή αλητεία πρέπει πια να τελειώσει στη χώρα. Το "Μνημόνιο είναι ευτυχία" είναι μια λογική των ανθρώπων που μισούν τη χώρα και το λαό της, που μισούν την ελληνικότητα και που ηδονίζονται να τους εμφανίζουν κατώτερους. Ναι, το 2007, το 2004 και το 1990 οι επιλογές μας ήταν απείρως καλύτερες. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όποιος θέλει να το αγνοεί, δικαίωμά του, αλλά είναι εκτός πραγματικότητας.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Διογένης 11/09/2014 19:28:54

          Διαφωνώ αγαπητέ Διογένη, για έναν και μόνο λόγο: Αυτή η κακή ψυχρή και ανάποδη τρόικα δεν ήρθε μόνη της. Την έφερε το 2007, το 2004, το 2000, το 1990. Για το όλον, για τη χώρα διαχρονικά, δεν ήταν καλές, δηλαδή ανιδιοτελείς, οι επιλογές εκείνες. Ήταν καλές ιδιοτελώς: για ορισμένα κοινωνικά στρώματα και κοινωνικές ή πελατειακές ομάδες. Άλλωστε, αυτά τα κοινωνικά στρώματα, τα ωφελημένα απο τη "διαχείρηση του τζίτζικα", δεν πλήρωσαν τίποτε σημαντικό μέχρι τώρα για να ξεπληρώσουν την κρίση. Άλλοι πλήρωσαν. Αυτά τα στρώματα, φωναζουν μεν πολύ, αλλά όχι γιατί πονάνε. Φωναζουν από φόβο: Τί φοβούνται; Φοβούνται μήπως απο ανερχόμενα γίνουν κατερχόμενα. Τριάντα χρόνια ήταν ανερχόμενα. Καλόμαθαν.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Uncle Stgm 11/09/2014 19:44:38

            Αυτή η κακή ψυχρή και ανάποδη τρόικα ήρθε από μόνη της. Για την ακρίβεια, την έφερε ο ΓΑΠ. Τα υλικά της κρίσης, με τα οποία έφτιαξε ο ΓΑΠ την βόμβα του 2010, δημιουργήθηκαν το 1981-89. Τότε δημιουργήθηκε το χρέος. Το Μνημόνιο είναι ένα έργο από μόνο του, χωρίς causality, για να χρησιμοποιήσω μια αγγλική έκφραση ούτε καν στο 1981. Και μόνον το γεγονός ότι ο "εκλογικός κύκλος" και όλες εκείνες οι πολιτικές ακολουθούνταν χωρίς πρόβλημα επί 30 χρόνια δείχνει του λόγου το αληθές.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Διογένης 11/09/2014 20:09:27

            Ο Ζαν Κλωντ Γιουνκερ εντελώς άλλα έλεγε πάντως, Μάρτιο του 2009. Το ανέβασα αλλού, μην το ξανανεβάσω. Και τα έλεγε απευθυνόμενος σε κυβερνώντες εταίρους του ίδιου του δικού του κόμματος. Οχι σε κομματικούς αντιπάλους. Τι άλλο σήμα έπρεπε να δοθεί, ότι το παγόβουνο είναι σε απόσταση ...πόντων;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Διογένης 11/09/2014 20:14:39

            Ας το ξαναβάλω, γιατί γενικώς όλη πάσχουμε απο έλλειψη ιστορικής μνήμης στη χώρα αυτή (ομολογώ ότι άν και έχω αυτή την άποψη για την πορεία, χρειάστηκε να στραγγισω πάρα πολύ το μυαλό μου για να θυμηθώ αυτό το συγκεκριμένο): Η επανάληψη είναι εμπέδωση, και για μένα τον ίδιο. 22 Μαρ. 2009
            Ζητά νέα σκληρά μέτρα - Αυστηρή προειδοποίηση Γιούνκερ προς την Ελλάδα για δημοσιονομική εξυγίανση http://news.in.gr/economy/article/?aid=997700

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Uncle Stgm 12/09/2014 10:02:35

            Ας το ξαναβάλω κι εγώ, διότι το ψέμα με το πες-πες όλο και κάτι μπορεί να αφήσει. Άθλια διαστρέβλωση αθλίων ανθρώπων. Η συνέντευξη (και όχι "δηλώσεις" Γιούνκερ, έχει σημασία αυτό) τα έλεγε αρκετά διαφορετικά και, κυρίως, δεν ήταν ο Γιούνκερ αυτός που χρησιμοποίησε αυτές τις λέξεις αλλά απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου. Της ίδιας εφημερίδας που έγραφε εκείνο τον καιρό "μάθημα πρώτο: επίθεση σε αστυνομικά τμήματα". Αντιγράφω λοιπόν και πάλι όλο μου το σχόλιο στο άλλο άρθρο: Όπως είπα και σε άλλο σχόλιο σε άλλο άρθρο, σας συγχωρώ για την κοπτοραπτική με την οποία διαστρεβλώνεται το σχόλιο, μόνο και μόνο για το λόγο ότι δεν την κάνατε εσείς, αλλά το in.gr που είναι και η πηγή σας. Βέβαια, θα περίμενα κι εσείς να αναζητήσετε την πηγή των "δηλώσεων" Γιούνκερ, που δεν ήταν δηλώσεις, αλλά συνέντευξη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία της 22 Μαρτίου 2009: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=28265 Και ιδού και ολόκληρο το επίμαχο απόσπασμα περί "πτώχευσης" όπου φαίνεται ότι καθόλου δεν ήταν ο "Γιούνκερ" που έθεσε το θέμα σε "δηλώσεις" του, αλλά ο δημιοσιογράφος της Ελευθεροτυπίας που αναπαρήγαγε "δηλώσεις (ανωνύμων φυσικά!) 'Γερμανών' αξιωματούχων σε διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία": "- Τα διεθνή πρακτορεία μετέδωσαν δηλώσεις γερμανών αξιωματούχων ότι υπάρχει έτοιμο σχέδιο διάσωσης σε περίπτωση που η Ελλάδα και η Ιρλανδία κηρύξουν πτώχευση. Ισχύει; - Είναι θεωρητική απάντηση σε θεωρητική ερώτηση, γιατί κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Σε περίπτωση, όμως, που συμβεί, θα είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε δράση. Γνωρίζω ότι η Ελλάδα έχει τεράστια προβλήματα, αλλά πιστεύω ότι δεν θα φθάσει στην πτώχευση. Ομως, τα μέτρα που θα εφαρμόσει πρέπει να είναι πολύ σκληρά." ΑΥΤΟ, αγαπητέ μου, είναι τελείως διαφορετικό από το "προσθέτει και υπογραμμίζει" του in.gr, με το οποίο φαίνεται το όλο κομμάτι σαν "ένα" κείμενο. Πολύ περισσότερο αφού το όλο κομμάτι παρουσιάζεται (ψευδώς!) ως "δηλώσεις" Γιούνκερ στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, ενώ επρόκειτο για συνέντευξη! Πάμε στην "επιτήρηση για δεύτερη φορά σε πέντε χρόνια". Ανοησίες! Και μάλιστα χονδροειδέστατες! Καταρχάς το 2009 μπήκαν σχεδόν όλες οι χώρες της Ευρωζώνης σε "επιτήρηση", διότι σχεδόν όλες περασαν το όριο του 3% που προέβλεπε η Συνθήκη του Μάαστριχτ. Άρα, η δεύτερη σχεδόν "δεν πιάνεται", διότι ήταν αυτή που οφειλόταν στην διεθνή κρίση. Η πρώτη ήταν το 2004 με την περίφημη "απογραφή" Αλογοσκούφη (πραγματική ανοησία της κυβέρνησης Καραμανλή και όχι ψεύτικη, σαν τις δήθεν ευθύνες της για τη πρόκληση της κρίσης). Άρα, η μεν δεύτερη οφειλόταν σε εξωγενείς παράγοντες (διεθνής κρίση), η δε πρώτη σε ανοησία (απογραφή). Όλα τα άλλα είναι παραφιλολογία της εποχής. Μου κάνει εντύπωση που δεν παραπέμπετε το άρθρο Σημίτη για την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ και παραπέμπετε τις δηλώσεις Γιούνκερ. Ίσως να το κάνετε βέβαια, διότι το άρθρο Σημίτη γράφτηκε σε τόσο ανύποπτο χρόνο (Δεκέμβριος 2008) ή μάλλον ύποπτο χρόνο (Γρηγορόπουλος), που ήταν ακριβώς ύποπτο. Ενώ τώρα οι "δηλώσεις Γιούνκερ" που δεν ήταν καν δηλώσεις, αλλά σχολιασμών "δηλώσεων (ανωνύμων) Γερμανών αξιωματουχων" μετά από ερώτηση δημοσιογράφου έγιναν σε χρόνο κατά τον οποίο είχε ανεβεί το σπρεντ της Ελλάδας και η ανησυχία από τη διεθνή κρίση προκαλούσε τον καθένα να μπορεί να σκεφθεί ο,τιδήποτε. Εντελώς διαφορετικό ήταν το διεθνές κλίμα τον Οκτώβριο του 2009. Τόσο για την Ελλάδα, όσο και για τον υπόλοιπο κόσμο. Στην μεν Ελλάδα η κυβέρνηση Καραμανλή μέσα από μια υποδειγματική διαχερίση της κρίσης είχε καταφέρει να περιορίσει έως εξαφανίσει το πρόβλημα που πήγε να δημιουργηθεί τον Μάρτιο του 2009, ενώ και διεθνώς το πράγμα είχε καταλαγιάσει. Περιττό να πούμε ότι αν έμεναν ο Καραμανλής και ο Παπαθανασίου ουδέποτε θα είχαμε υπαχθεί σε Μνημόνιο και ουδέποτε θα είχαμε βιώσει όσα βιώσαμε τα τελευταία πέντε χρόνια.

          • Fotini avatar
            Fotini @ Uncle Stgm 11/09/2014 20:51:52

            Τὄ 2009 τό προσπερνᾶτε, Θεῖε. ᾿Επιλεκτική μνήμη;;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Fotini 12/09/2014 01:29:47

            Ο Γιουνκερ το 2009 προειδοποίησε, αγαπητή. Μάρτιο. Μόλις έιχε βγεί το ομόλογο τζάμπο του Παπαθανάση. 23 δις, "σε 3 χρόνια θα σας τα επιστρέψω". Και για όσους δεν κατάλαβαν, μπούμ !! Μετά ήρθε ο άλλος ανεκδιήγητος "λεφτά υπάρχουν"... Καμμία διαφορά, ιδια δουλειά κάνανε, το 2009 -ΝΔ και 2009 -ΠΑΣΟΚ. Απόλυτη συνέχεια στη διαχείριση Αλλά το βασικό: όλα αυτά είναι συνέχεια προηγούμενων: Δεν υπάρχει 2009 χωρίς 2007, 2004, 2000, 1990.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Uncle Stgm 12/09/2014 09:54:50

            Το ότι δεν είναι έτσι για το ομόλογο αυτό αποδεικνύεται από το ότι η Ελλάδα δανείστηκε και πολλά χρήματα ακόμη στη συνέχεια. Με την ίδια λογική κάθε μακροπρόθεσμο ομόλογο είναι σαν να τους λες "θα σου τα πάρω για να σου τη σκάσω". Αν ήταν όπως τα παρερμηνεύετε (ελπίζω όχι σκόπιμα), τότε γιατί έπεσαν τα σπρεντ αμέσως μετά; Αντιθέτως, δανειζόμενη η Ελλάδα μεγάλα ποσά, αφενός έδειξε χρηματοδοτική αυτοπεποίθηση (ότι δηλαδή επ' ουδενί σκοπεύει να προσφύγει στο ΔΝΤ), αφετέρου επαινέθηκε διεθνώς διότι πληρώνοντας λίγους τόκους παραπάνω έφτιαξε απόθεμα για το δύσκολο, διεθνώς, 2009 και, κυρίως, κατάφερε να βγάλει το δύσκολο εκείνο 2009 αλώβητη. Ακριβώς το αντίθετο σηματοδοτούσε εκείνο το ομόλογο λοιπόν και όχι αυτό που όψιμα ισχυρίζεσθε σήμερα. Και ότι σηματοδοτούσε το αντίθετο φαίνεται από το ότι Μάρτιος 2009: σπρεντ 300 - Οκτώβριος 2009: σπρεντ 129. Όλα τα άλλα είναι διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Ελπίζω όχι σκόπιμη, επαναλαμβάνω.

          • K.P. avatar
            K.P. @ Uncle Stgm 11/09/2014 23:05:52

            Ποιους εννοείτε (για τα ωφελημένα κοινωνικά στρώματα, που δεν πλήρωσαν τίποτε σημαντικό μέχρι τώρα); Μπορείτε να γίνετε λίγο πιο σαφής; Έχω κάποια υποψία, αλλά την απάντηση θα την πάρετε αν αυτά που έχετε στο μυαλό σας τα εκφράσετε και ευθέως. Τέλος, μια παρατήρηση. Επιλεκτικά, αναφέρεσθε για 2004, 2007, 2000, 1990 (αντιλαμβάνομαι σε ποιους πολιτικούς και σε ποιες κυβερνήσεις - κατ' ουσίαν- κατευθύνετε τα βέλη σας - το 2000 μήπως τo βάλατε κατά λάθος;). Γιατί παραλείπετε, ίσως τις πιο κρίσιμες, δύο πολιτικές περιόδους, καθοριστικές για τη μοίρα της χώρας μας; 1981 -1989 , 2009-2011; Μήπως, επειδή μ' αυτές συνδέονται οι Α.Γ.Παπανδρέου και Γ.Α.Παπανδρέου;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ K.P. 12/09/2014 12:58:44

            έ όχι και επιλεκτικά! Σαφέστατος είμαι: Ποιοί προετοίμασαν το όργιο του 2004; ΠΑΣΟΚ + ΝΔ σε αγαστή συνεργασια. Ποιοί κυβερνούσαν το 1990, 2000, 2004, 2007 (και συνεχίζουν); ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, με ταυτόσημη πολιτική. Νομίζετε ότι διαφέρουν; Σε τι, να το ακούσω...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ K.P. 12/09/2014 13:04:33

            Προφανώς τα πιό ωφελημένα απο τα κοινωνικά στρώματα είναι οι επί πολλές δεκαετίες συλλογικοί πελάτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ: βλέπε διάφορους υψηλόμισθους των ΔΕΚΟ και Δημοσίου, "εξασφαλισμένα" επαγγέλματα (κακώς τα λένε κλειστά, απλώς έχουν ταρίφα και δεν υπόκεινται στο νόμο προσφοράς και ζήτησης, αυτός είναι για τους απλούς εργαζόμενους), οι στρατιές αργόμισθων "μπράσινων και πλέ" συμβούλων σε Οργανισμούς και ΝΠΔΔ, ο θαυμαστός κόσμος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Υγειονομικής περίθαλψης ("κουβανέζοι" γιατροί και φαρμακέμποροι με σταθερό ποσοστό κέρδους)... Να πω κι άλλα; Θα ξεχειλίσει η οθόνη.

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 13/09/2014 21:54:46

            Μιά μικρή παράλειψη θείε. Το κατ' εξοχήν ωφελημένο απο την κρίση κοινωνικό στρώμα σου διέφυγε. Αυτό που έφαγε πάνω απο το 70-80% απο το χρέος και που ίναι πείπου το 1-2% του Ελληνικού πληθυσμού και που σε μας τους παλιούς, όπως και στον Μπαλτάκο, είναι γνωστό σαν Μεγαλοαστοί, και ο Κώστας Καραμανλης τους ονόμασε ευθαρσώς νταβατζήδες που ουσιαστικά κυβερνούν τη χώρα και τώρα αγοράζουν φιλέτα και χρυσάφι πολλαπλασιάζοντας τα κέρδη τους. Αυτοί μοίρασαν βεβαίως και τις "καραμέλλες" και τις "ουρές των βοδιών" που έφαγαν, στους επί πολλές δεκαετίες συλλογικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ώστε με το 5-10% απο τα κλεψιμέικα, ήτοι χωρίς κόστος, να τους έχουν συνένοχους και να τους λένε οτι "μαζί τα φάγαμε, εμείς το βόδι και σείς την ουρά", άρα ισες ευθύνες έχουμε. Ας καθόσασταν εντελώς νηστικοί ή ας κάνατε επανάσταση...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ K.P. 12/09/2014 13:06:21

            Απέραντο ΠΑΣΟΚ, σαν βόμβα διασποράς

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 12/09/2014 22:14:25

            Θείε ενίοτε κάνεις πως ξεχνάς. Ολες οι επιλογές που αναφέρεις είχαν το σημαντικώτερο χαρακτηριστικό τους κοινό. Αφηναν την διακυβέρνηση της χώρας, όπως και σε όλες τις άλλες χώρες, στα χέρια της "΄Αρχουσας τάξης" όπως τους αποκαλούσε ο Μάρξ, των Μεγαλοαστών όπως τους λέει ο Μπαλτάκος, των Νταβατζήδων όπως τους λέει ο Καραμανλής. Αυτό το κοινωνικό στρώμα που είναι περίπου το 1-2% του Ελληνικού πληθυσμού, ηταν και συνεχίζει να είναι το ωφελημένο απο τη "διαχείρηση του τζίτζικα". Και δεν πλήρωσε τίποτε σημαντικό μέχρι τώρα για να ξεπληρώσει την κρίση, όπως τους το λένε ακόμα και οι Γερμανοί. Άλλοι πλήρωσαν. Αυτό το στρώμα έτρωγε πάντα το βόδι και τα υπόλοιπα "στρώματα" που αναφέρεις έτρωγαν την ουρά, ώστε να θεωρούνται συνένοχοι όπως λέει ο Πάγκαλος. Μπορεί να φάγαμε εμείς το βόδι, αλλά αφού κι εσείς φάγατε την ουρά, άρα μαζί τα φάγαμε εξ ίσου"...Αυτοί είναι που φοβούνται μην τους χαλάσει το φαγοπότι ο Τσίπρας. Και αυτοί είναι που φωνάζουν.

      • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
        ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 12/09/2014 22:00:22

        Αρα, καλά να πάθετε πληβείοι και λέτσοι που θέλετε και σωστή διακυβέρνηση απο τον Σαμαρά. Καλά σας τα ψέλνει ο θείος. Και μας απειλείτε οτι θα ψηφίσετε Σύριζα τώρα και θα μας αφήσετε άνεργους? Σιγά μην πάμε και στα συσσίτια της Χ.Α.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/09/2014 17:34:09

    @ Yet Δεν υπάρχει έκτακτος φόρος.Υπάρχουν τόσοι φόροι όσοι είναι αναγκαίοι για τις δαπάνες.Όποιος θέλει κατάργηση του ΕΝΦΙΑ ή άλλου φόρου να ζητήσει κατάργηση άλλων δαπανών π.χ. ιατρικών και φαρμάκων για τις οποίες φωνάζουν πάλι πολλοί ότι μειώνονται.Οι ξένοι δεν καλύπτουν πια τα ελλείμματα.Τέλος. Όσο για τους απειλούντες να ψηφίσουν Τσίπρα,δικαίωμά τους.Και το 2009 ψήφισαν ΓΑΠ. @ Φίλτατος Αγαπητός Ήμουν εδώ και το 2007-09 και τα άκουγα τότε.Πρόβλεψα ότι όλοι οι υπερσαμαρικοί ή σαμαρόφρονες θα στραφούν εναντίον του μόλις κυβερνήσει και εγώ θα τον υπερασπίζομαι όπως και έγινε.Διότι όλοι αυτοί νόμισαν ότι βρήκαν ένα δεξιό Ανδρέα που θα μοίραζε λεφτά αλλά ο Σαμαράς δεν ήταν αυτό πέρα από το γεγονός ότι κανείς τώρα δεν έχει λεφτά να μοιράσει.

    • Φίλτατος Αγαπητός avatar
      Φίλτατος Αγαπητός @ ψυχραιμια 11/09/2014 18:15:50

      Θα θυμάσαι οτι οι μισοί ξεκίνησαν να φεύγουν μόλις η σελίδα δήλωσε πως πλέον στηρίζει συγκεκριμένο πολικό εγχείρημα και φυσικά το πρόσωπο που θα το υλοποιήσει, οπότε ξεκίνησε να ισχύει συγκεκριμένη κατεύθυνση στην θεματολογία και «σφιχτό» πνεύμα στον χώρο σχολιασμού (τουλάχιστον τα πρώτα τρία χρόνια μετά τις εσωκομματικές εκλογές). Οι άλλοι μισοί έφυγαν όταν δέησαν να εμπεδώσουν -κάπως αργοπορημένα είναι η αλήθεια αφού δεν παίρναν μυρωδιά από πολιτική- πως ο Σαμαράς δεν είχε καμία όρεξη να παραστήσει τον δεξιό Τσάβες κάνοντας τον ζόρικο στους δανειστές για εσωτερική κατανάλωση από τη θέση του πρωθυπουργού. Είχε δώσει το σύνθημα ως αντιπολίτευση όταν έδειξε ανοιχτά τη δυσφορία του για το ενδεχόμενο να φέρει ο Τζέφρυ όπως απειλούσε για ψήφιση το μνημονίου από 180 βουλευτές. Έδειξε από την πρώτη στιγμή πως σε καμία περίπτωση δεν θα ρίσκαρε πιθανή έξοδό μας από την ευρωζώνη και η επαναδιαπραγμάτευση παραμέτρων των μνημονιακών μας υποχρεώσεων θα γινόταν αυστηρά σε αυτό το πλαίσιο. Και πράγματι η διαχείριση της χρεωκοπίας της χώρας από πλευράς του ήταν και είναι υποδειγματική. Μακάρι να τον στήριζαν στην πράξη και οι συνεργάτες του.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 11/09/2014 19:37:04

      π.χ. ιατρικών και φαρμάκων... Γιατί τόσο πολλοί (μεγαλο)γιατροί - καθηγητάδες συνήθως ατην Ανωτάτη Νεπωτική Σχολή, αλλά και φαρμακέμποροι έχουν Τζάγκουαρ; Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει;

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ Uncle Stgm 12/09/2014 06:53:04

        ¨ελα ντε... και οι (μικρο)γιατροί δεν πέφτουν παρακάτω. Η "δωρεάν" υγεία νάναι καλά Το 2013 που πληρώσαμε διπλάσια χρήματα για εργαστηριακές εξετάσεις είχαμε καλύτερη υγεία;

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ Uncle Stgm 12/09/2014 11:30:26

        Έλα ντε... Και πολλοί (μικρο)γιατροί έχουν μεγάλα αυτοκίνητα, βίλες και πισίνες Νάναι καλά το σύστημα υγείας στην Ελλάδα.. Που πρόκειται να σπαταλήσει διπλάσια ποσά σε διαγνωστικές εξετάσεις το 2014, χωρίς να προβλέπεται ότι θα γίνουμε υγειέστεροι

    • Yet avatar
      Yet @ ψυχραιμια 11/09/2014 21:21:57

      Υπάρχει έκτακτος φόρος. Αυτός που όταν μου τον επέβαλλαν, μου είπαν οτι ισχύει μιά φορά και τέλος. Τα ελλείΜματα να βρούνε τρόπο Κκαι να τα τελειώσουνε χωρίς να μας...τελειώσουν, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΑ Ο ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 12/09/2014 01:43:42

      Ψυχραιμία, ως επίσης παλιός εδώ μέσα, οφειλω να επιβεβαιώσω αυτό που λές για τα γραφόμενα το 2007 - 2009. Σωστή και η εκτίμηση για την προσδοκία ενός "δεξιού Ανδρεα". Αλλά τι να κανουμε, πολύς "δεξιός" κόσμος που πέρασε καλά μετά το 1980, στην πραγματικότητα ήταν πιά φουλ "κοινωνικό ΠΑΣΟΚ". Μόνο που δεν ψήφιζε το κόμμα -ΠΑΣΟΚ. Έτσι, τώρα το "κοινωνικό ΠΑΣΟΚ" είναι σαν βόμβα διασποράς. Διαλύεται το κόμμα, και γεμίζει όλο το χώρο το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Uncle Stgm 12/09/2014 04:54:40

        Με τη διαφορά ότι αυτά γραφόταν το 2009-2011. Δεν έχετε και τόσο καλή μνήμη. Και με τη διαφορά ότι κανένας δεν περίμενε από τον Σαμαρά να γίνει "δεξιός Ανδρέας" - αλλά ούτε όμως και να ενστερνιστεί πλήρως το Μνημόνιο. Η πολιτική ανακολουθία που επέδειξε ο Σαμαράς το Νοέμβριο 2011-Φεβρουάριο 2012 είναι μοναδική. Και με την διαφορά ότι πολλοί που δυσαρεστήθηκαν τότε σήμερα που πράγματι κυβέρνησε ο Σαμαράς επέστρεψαν. Μιλώ για τον εαυτό μου, αλλά και όχι μόνον. Μια που δεν ανήκετε σε αυτή την την κατηγορία, αλλά στην κατηγορία των συμπλεγματικά υποταγμένων (για να μην πω στην κατηγορία όσων έχουν συμφέρον να διατηρηθεί η κρίση, αν κρίνω από το πώς διαστρεβλώσατε τη συνέντευξη Γιούνκερ), είναι λογικό να μην ξέρετε και αλλά να μην θέλετε να ξέρετε, πώς σκέφτονται όσοι στήριζαν Σαμαρά τότε. Αλλά ας μην διαστρεβλώνετε άλλο τα γεγονότα.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Διογένης 12/09/2014 20:02:32

          Απλώς επιβεβαίωσα τι έλεγε ο ψυχραιμία. Με τον οποιο διαφωνώ σε πλείστα που έχουν να κάνουν με το "διαταύτα". Ο ψυχραιμία είναι ορθολογιστής φιλελεύθερος στα πολιτικά, ανάλοηγ και η άποψή του για την οικονομία (ελπιζω να μη διαστρεβλώνω πολύ, αλλά μπορεί να διορθώσει). Του λόγου μου, απο οικονομική άποψη αποδέχομαι τα βασικά του "Κεφαλαίου", με βοηθά και ο Κέυνς. 'Ενα κοινό μόνον έχω με τον ψυχραιμία, τον ορθολογισμό. Γι αυτό και οι δύο, ξέραμε πολύ καλά ότι η στάση του Σαμαρά το 2009 - 2011 ήταν ανορθολογική. Μικροπολιτική για την ακρίβεια. Μετά έγινε η ανάγκη φιλοτιμία. Δεν υπήρχε λύση. Όποιος κάνει φιλο-κυκλική πολιτική στην άνοδο, στην πτώση είναι απολύτως καταδικασμένος. Η ώαρα για αντι-κυκλική πολιτική είναι στη φάση της οικομομικής ανόδου (Κέυνς). Αυτοί που έρριξαν το κάρρο στη χαράδρα κάνοντας φιλο-κυκλική πολιτική στην άνοδο (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) έπρεπε ΤΟΤΕ να ενώσουν τις δυνάμεις και να το βγάλουν έξω. Ο τρώσας και ιάσεται. Τα "Ζάππεια" τελικά ήταν πολιτικάντικη φυγομαχία. Τώρα "είναι αργά για δάκρυα Στέλλα".

    • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
      ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ψυχραιμια 13/09/2014 07:44:39

      Eκεί εσύ. Να μας κόψουν και τα φάρμακα. Λες και δεν ξέρεις, ούτε άκουσες, ούτε κατάλαβες οτι οι μεγαλύτερες δαπάνες του κράτους είναι τα θαλασσοδάνεια στους νταβαντζήδες που πάλι ο Σαμαράς τους τα χάρισε, περνώντας νύχτα κατά παράβαση της δεοντολογίας σχετική τροπολογία απο το "θερινό" της βουλής, για να μην τον πάρει χαμπάρι ο κόσμος... Αυτά να μην τα κόψουν γιατι οι μεγάλοι δεν πιάνονται απο δεξιούς πολιτικούς. Είναι χρήσιμοι στο σύστημα... Και μετά μας λοιδωρείς οτι αν ψηφίσουμε Τσίπρα θα ανήκουμε στα βόδια που ψήφισαν ΓΑΠ το 2009. Και έτσι νομίζεις οτι κάνεις έξυπνη πολιτική υπέρ του Σαμαρά...

  17. MCA avatar
    MCA 11/09/2014 19:12:44

    Μεγάλη αντίδραση από τους βουλευτές για τον ΕΝΦΙΑ. Άλλα κι άλλα τα πέρασαν στο έτσι. Εδώ κόλλησαν πολλοί, γιατί μάλλον θίγονται τα ατομικά τους συμφέροντα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ MCA 11/09/2014 19:34:07

      'Οχι μόνον τα ατομικά. Θίγονται και οι μεγάλοι πελάτες τους: Οι κομματάρχες, που τους εξασφάλιζαν ψήφους με το φτυάρι. Αυτοί οι ...opinion leaders και τροχονόμοι ψηφοφόρων, συνήθως είναι ιδιοκτήτες μεγαλης ακίνητης (όπως και κινητής) περιουσίας. Τα "γίδια" συνήθως σέβονται και ακολουθούν τους "τράγους". Προς ικανοποίηση του βοσκού, που τα αρμέγει το βράδυ.

    • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
      ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ MCA 11/09/2014 20:32:49

      ...Αφήστε πια που κινδυνεύει σοβαρότατα να χαθεί διά παντός το όμορφο σταθερό τους εισόδημα και δεν υπάρχει κι ενδιαφέρον απ' τον ανύπαρκτο Ιδ.Τομέα να τους ...απορροφήσει. Ντουγρού για το ταμείο ανεργίας πάνε και το βλέπουν. Μονάχα αυτό τους πονάει αληθινά τους άξιους.

  18. kosvag avatar
    kosvag 11/09/2014 20:35:51

    Υπάρχει πιθανότητα να μας έσωσε όντως ο ΓΑΠ και ο συνεχιστής του Σαμαράς & Μπένυ, χοντρό το παιχνίδι στην παγκόσμια σκακιέρα. Μπορεί να μας γλίτωσαν από διαμελισμό και μακάρι μας κάνουν και ΑΟΖ. Και χωρίς ΑΟΖ η Ελλάδα έχει 1000 λόγους να απογειωθεί αλλά δεν βλέπω να υπάρχει χρόνος πια. Στα τρέχοντα: είμαστε στην μέση του έργου, αυξάνονται τα ιδιωτικά χρέη (όπως γινόταν κ στο δημόσιο χρέος) τα οποία κάποια στιγμή θα απαιτηθούν, όσο καθυστερεί αυτή η στιγμή ΖΕΙ η κυβέρνηση - μέχρι η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα οι τράπεζες να κάνουν κατασχέσεις κτλ. Κατάντησε οι συνταξιούχοι να στηρίζουν την κυβέρνηση (η κυβέρνηση θα τους πληρώνει μέχρι τις εκλογές) και οι παραγωγικές τάξεις και ηλικίες όχι - χάσμα γενεών.

  19. ΄Εφη avatar
    ΄Εφη 11/09/2014 22:28:04

    Συμφωνώ απολύτως με το άρθρο και προτείνω προς το Μαξίμου: ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Είχατε την ανοχή και τη στήριξή μας σε δύσκολες στιγμές, εσείς θα χύσετε την "καρδάρα με το γάλα" που με τόσες θυσίες μαζέψαμε. Αφήστε λίγο τους τεχνοκράτες και τους αριθμούς και κοιτάξτε τη βάση που σας στηρίζει (αύριο πάλι εμείς θα σας στηρίξουμε, ο Χαρδούβελης και οι υπόλοιποι δε θα σας γνωρίζουν)

  20. VAGKALF avatar
    VAGKALF 12/09/2014 00:24:51

    μια αριστερη παρενθεσουλα θα ειναι....χωρις απωλειες...επειδη δεν θα μπορουν να δωσουν αρτο στον λαο θα δωσουν θεαμα...θα γεμισουμε δικες και διωξεις...που δεν ειναι και τοσο κακο τελικα..και μετα γεια χαρα...

  21. ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 12/09/2014 10:30:50

    ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ Π.Χ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ,ΟΤΙ ΤΟ 85% ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΙΔΕ:ΕΞΟΥΣΙΑ-ΕΥΘΥΝΗ-ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ-ΤΙΜΩΡΙΑ,ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΑΣΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ? ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΑΛΛΟ -ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΩ.-

  22. Αλέκος avatar
    Αλέκος 14/09/2014 10:05:43

    καίριες και εύστοχες οι επισημάνσεις σου ρεπόρτερ. Ένα σοβαρό λάθος για μένα που με εξόργησε και δεν θα ψηφίσω ποια την Ν.Δ. , θα ρίξω άκυρο , είναι η συλλογική απόφαση να επαναφέρουν στους <<λοιμοκτονούντες>> δικαστικούς λειτουργούς τους μισθούς του 2012, και για μένα τον συνταξιούχο ακόμα σκέφτονται αν θα μειώσουν την εισφορά αλληλεγγύης κατά 50 ή 30%. Θλίβομαι που το διαπιστώνω αλλά το κόμμα αυτό ξέμεινε ποια από ικανούς ανθρώπους και μην απορείτε που αυτοκαταστρέφεται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.