#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2010 16:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση ξεπουλά τον ΟΣΕ στα συμφέροντα



Η κυβέρνηση αφού απαξίωσε τον ΟΣΕ, τον προορίζει για ξεπούλημα σε ντόπια και ξένα συμφέροντα, αδιαφορώντας ότι ο σιδηρόδρομος και η ακίνητη περιουσία του, που είναι τεράστια, ανήκει στον Ελληνικό Λαό. Φυσικά, πρώτα η κυβέρνηση φρόντισε να απαξιώσει τον ΟΣΕ και τους εργαζόμενους σ αυτόν, στα μάτια και στη συνείδηση των πολιτών, χρησιμοποιώντας τα κατευθυνόμενα και απόλυτα ελεγχόμενα από αυτήν ΜΜΕ, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική της.

Δημοσιεύουμε το ενημερωτικό φυλλάδιο της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών ,που εδώ και λίγες μέρες μοιράζεται από το προσωπικό του ΟΣΕ στους επιβάτες





ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/07/2010 16:48:05

    Τα κατορθώματα του "αντάρτη" υπ. Μεταφορών και του θεοσεβούς Γενικού Γραμματέα του. Καθαρόαιμοι σοσιαλιστές αμφότεροι.

  2. Greg avatar
    Greg 07/07/2010 17:02:11

    Είναι αλήθεια ότι το τρένο στην Ελλάδα υπονομεύεται με κάθε τρόπο. Ενδεικτικά ο σταθμός του προαστικού στο Κιάτο βρίσκεται έξω από την πόλη, 10 λεπτά με το αυτοκίνητο, και δεν υπάρχει ένα τοπικό λεωφορείο για να εξυπηρετεί τους επιβάτες του! Αν κατέβει κάποιος που δεν ξέρει στο Κιάτο θα μείνει μόνος του στην ερημιά χωρίς κανένα μέσο μεταφοράς!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Greg 07/07/2010 17:05:12

      Ωραία, να βάλουμε το σταθμό μέσα στη πόλη. Και τα ταξί να πεινάσουν ρε συ; Δεν γνωρίζει ο σοσιαλιστής γεν. γραμματέας του υπ. Μεταφορών, και θα του πεις εσύ; Τσσσσ..... ρε.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Greg 07/07/2010 18:34:47

      δεν κατάλαβες, αναπτυξιακό στόχο έχει το παράδειγμά σου: δεν έχουμε παρά να εξαπλώσουμε την πόλη μέχρι το σταθμό του προαστιακού

  3. armageddon avatar
    armageddon 07/07/2010 17:05:39

    Εκει που κατάντησε ο ΟΣΕ είναι προτημότερο να πουληθή .Δεν
    αντέχουν άλλο οι πλάτες μας .

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ armageddon 08/07/2010 10:05:22

      Να ξεπουληθεί, για να είμαστε πιο ακριβείς.

  4. Greg avatar
    Greg 07/07/2010 17:07:28

    Πάρτε για πλάκα τηλέφωνο στον ΟΣΕ να ρωτήσετε για δρομολόγια. Ποτέ δεν θα απαντήσει κανείς! Αν παρ'ελπίδα απαντήσει υπάλληλος, μπορεί και να σας βρίσει αν επιμένετε να ζητάτε πληροφορίες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Greg 07/07/2010 17:09:07

      Κάτι σαν τα δημόσια ΚΤΕΟ πριν από μερικά χρόνια. Ο εφιάλτης!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Greg 07/07/2010 21:30:21

      Δεν είναι έτσι. Παρε το 1110 και θα πάρεις ό,τι πληροφορία θέλεις. Μέχρι και κράτηση θέσης μπορείς να κάνεις. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα επειδή ο διοπτροφόρος γκαουλάιτερ του ΔΝΤ θέλει να ξεπουλήσει τα πάντα στους πάτρωνές του.

      • I.K.M. avatar
        I.K.M. @ Αυριανιστής 08/07/2010 12:11:28

        Καλά πλάκα μας κάνουνε... τι να την κάνεις την ενημέρωση όταν ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης δεν υπάρχει (το είχα δει σε δοκιμαστική λειτουργία πριν καποιο καιρό...)

        + για το 1110 και να κλήσεις θέλει 2η νωρίτερα (έλεος δίπλα μένω? ) να το πάρεις.. ε΄γω ταξίδευα από την κρήτη για βόλο... πώς να το πάρω? με courier?


        Το τραίνο είναι κατεξοχήν μέσο μαζικής μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών. Δυστυχώς έχουν απαξιωθεί και τα δύο. Έπρεπε ήδη να υπάρχουν νέες χαράξεις ειδικά για το κομμάτι Λαρισα-αθηνα (στ θετικά η ηλεκτροκίνηση στο κομμάτι Λαρισσα Θεσσ/κη).

        Ενδεικτικά τις πρώτες φορές το Intercity από Βόλο για Αθήνα ήταν Άγγλος.. στην ώρα του.. τώρα... αν δεν πέσεις σε καθυστέρηση (ειδικά αν το πάρεις από την Λάρισσα...) το 20λεπτο έιναι μέσα στο νερό.

        Μακάρι να μπει μία τάξη.

  5. Greg avatar
    Greg 07/07/2010 17:24:44

    Το 1999 είχα ταξιδέψει στην Ευρώπη με το ειστήριο ιντερέιλ, το οποίο πλήρωνες εφάπαξ, δεν θυμάμαι το ποσό αλλά ήταν σχετικά μικρό, και ίσχυε για έναν μήνα για μετακινήσεις με όλα τα τρένα σε μια ζώνη συγκεκριμένων χωρών της επιλογής σου. Συμπληρωματικό ποσό έδινες για τα τρένα υπερυψηλής ταχύτητας ή για πολύ μεγάλα δρομολόγια (π.χ. Ρώμη-Παρίσι) με θέση-κρεβάτι. Στην αρχή του ταξιδιού, στο τρένο Αθήνα-Πάτρα για το καράβι για Ιταλία, γνωρίσαμε έναν βραζιλιάνο που χρησιμοποιούσε τέτοιο εισιτήριο (σε ζώνη που συμπεριλάμβανε την Ελλάδα) και είχε πληρώσει συμπληρωματικό ποσό για το ιντερσίτι του ΟΣΕ με γόπες κάτω απ΄τα καθίσματα! Είχε φρίξει!

  6. Greg avatar
    Greg 07/07/2010 17:28:40

    Το σκεπτικό του ΟΣΕ, δηλαδή, ήταν: Πιο είναι το κανονικό μας τρένο; Ο καρβουνιάρης. Πιο είναι το πολυτελείας; Το ιντερσίτι. Ε, τότε πλέρωνε..

  7. Δημητριος avatar
    Δημητριος 07/07/2010 17:29:34

    επιτελους

  8. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 07/07/2010 17:36:50

    Αλήθεια έμαθε κανείς τι έγινε με εκείνο το τραίνο που εκτροχιάστηκε μεταφέροντας παράνομα υλικά;
    Δεν θυμάμαι να είδα τίποτε, δεν έμαθα περισσότερα, αλλά ούτε βγήκε κανείς εργαζόμενος να καταγγείλει κάτι στον εισαγγελέα παρά το γεγονός ότι αυτά τα τραίνα της διαπλοκής τα κινούσαν εγραζόμενοι. Όταν όλοι τρώγανε τις σάρκες του Ελλ. λαού για δεκαετίες ήταν μπουκωμένοι και δεν μπορούσαν να μιλήσουν. Τώρα ήρθε η ώρα της πληρωμής.
    Πάνω από το μισό ΔΣ του ΟΣΕ είναι ΠΑΣΟΚοι που σημαίνει ότι πάμω από το μισό των εργαζόμενων ήταν και είναι ομοτράπεζοι του κυβερνώντο κόμματος και του ΤΜΕ. Αν βγαίνουνε ριγμένοι τώρα στην μοιρασιά ας προσέχανε. Είναι αργά να ζητάνε την συμπαράσταση όσων αφαίμαζαν όλα αυτά τα χρόνια.

  9. Greg avatar
    Greg 07/07/2010 17:45:32

    Παράνομα υλικά; Αν μιλάς γι΄αυτό που θυμάμαι, ήταν παράνομα επιπλέον βαγόνια! Ο καθείς κότσαρε στον συρμό της επιλογής του και από ένα ή περισσότερα βαγόνια!

  10. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 07/07/2010 18:29:33

    Aν τον ΟΣΕ τον αγοράσει μία κοινοπραξία με τη γαλλική SNCF μέσα, ας πούμε, και λειτουργήσει με συγκεκριμένες μόνο γραμμές, είναι αρνητική εξέλιξη;
    Πού ήταν η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών όταν γινόταν το φαγοπότι στον Οργανισμό; Δεν μας πείθει καθόλου.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ψυλλιασμένος 08/07/2010 10:08:19

      Όσο θετική ήταν η είσοδος π.χ. της Deutshe Telekom στον ΟΤΕ. Πέρα από αυξήσεις και άμεση διακοπή της σύνδεσης σε περίπτωση μη πληρωμής, δεν είδα άλλη διαφορά.

  11. ΣΑΒΒΑΣ avatar
    ΣΑΒΒΑΣ 07/07/2010 19:02:35

    Οι εργαζόμενοι είναι άμοιροι των ευθυνών? Δεν γνώριζαν οι μηχανοδηγοί ότι με τους βαρβάτους μισθούς που παίρναν μια μέρα η εταιρεία τους θα πήγαινε στον γκρεμό? Δεν γνώριζαν οι συνδικαλιστές και οι πάσης φύσεως προϊστάμενοι και διευθυντές ότι με το να έχεις χρέη κάθε χρονιά θα έρθει και η χρονιά που η εταιρεία θα δοθεί στον ιδιώτη για ένα κομμάτι ψωμί? Ο ιδιώτης γρήγορα θα έχει τα κέρδη του γιατί θα τους πετάξει όλους σαν σακιά με πατάτες και θα πάρει καινούργιους και φθηνούς. Η Ολυμπιακή είναι το παράδειγμα.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/07/2010 19:22:11

    Μάλιστα πέρα από τις ευθύνες του προσωπικού για τους συνδικαλιστές που επέλεγαν φαντάζομαι φταίει ο ΟΣΕ για βαγόνια πλατύτερα από τις ράγες; Για SIEMENS; Για τα βαγόνια των ναυπηγείων; Για τις λοιπές προμήθειες;

  13. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 07/07/2010 19:49:46

    Όλα αυτά που αναφέρουν οι σχολιαστές,τα παράνομα εννοώ,έχουν κατ επανάληψη καταγγελθεί από τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ και την ομοσπονδία τους,αλλά δεν ίδρωσε το αυτί κανενός.Κανένας εισαγγελέας δεν ξεκίνησε έρευνα. Σχετικά με τους τεράστιους μισθούς που αναφέρθηκε κάποιος συνσχολιαστής,αν κάποιος υπάλληλος πάρει 2 ρεπό τον μήνα,εργαζόμενος 3 ώρες υπερωριακά κάθε μέρα και πληρωνόμενος τα 6-8 ρεπό που του χρωστάνε,ελλείψει προσωπικού,τα χρήματα κρίνονται υπερβολικά?

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΙΩΝΑΣ 07/07/2010 19:56:27

      μην τρελλαθούμε, η απαξίωση του ΟΣΕ από τις κυβερνήσεις είναι δεδομένη αλλά 5.000 με υπερωρίες σε κλειδούχους δεν παίζει φίλε μου...ούτε βαγόνια αδήλωτα που τα έπαιρναν εργαζόμενοι...
      πρέπει να ειπωθεί κάποτε όλη η αλήθεια γιατί η μισή δίνει άλλοθι για τη συνέχιση των εγκλημάτων του ξεπουλήματος

      • ataktos avatar
        ataktos @ Ο Ιθαγενής 07/07/2010 20:01:22

        Ο Ιθαγενής-μα δίχως την ενεργή συμμετοχή ατσίδων απο μέσα ..ήταν δυνατόν..δες ΔΕΗ κλπ ...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 07/07/2010 21:34:23

        το ίδιο λέμε οι συνδικαλιστές σε όλο το Κράτος είναι η πέμπτη φάλαγγα των κυβερνήσεων του ξεπουλήματος...και τώρα που χάνουν την αγελάδα που άρμεγαν έχουμε σύγκρουση συμφερόντων

  14. rocknrolla avatar
    rocknrolla 07/07/2010 22:17:23

    ο ΟΣΕ είναι η χειρότερη εταιρία στην Ελλάδα, ειλικρινά πρέπει να αναρωτηθούμε όλοι ως λαός γιατί έπρεπε να έρθει η τρόικα για να μας υποδείξει ότι αυτή η νοσηρή κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Παρεμπιπτόντως, κράτηση μέσω τηλεφώνου δεν μπορείς να κάνεις (!!!) ενώ δεν μπορείς να αγοράσεις τα εισιτήριά σου On-line κάτι οποίο έκανα στην αμερική πριν 15 χρόνια!!! Καί όλα αυτά γιατί δεν τους απασχολεί η εξυπηρέτηση του πελάτη αφού περνάνε καλά με τα δικά μας τα λεφτά. Ας πάει στους ιδιώτες (αν ενδιαφέρεται κανείς που δε νομίζω), ως κρατικός οργανισμός πάντως δεν πρέπει να συνεχίσει αφού το επίπεδο υπηρεσιών είναι επιπέδου τριτοκοσμικών χωρών και όλα αυτά με τεράστιο κόστος στον φορολογούμενο

    • gtsat avatar
      gtsat @ rocknrolla 08/07/2010 07:55:59

      Εχω την εντύπωση ότι θα πάει στους ιδιώτες μόνο ο κλάδος λειτουργίας, απαλλαγμένος από τα χρέη που έχει επωμισθεί για έργα υποδομής. Ετσι το κύριο μέρος του κόστους του ΟΣΕ (τα δάνεια) θα εξακολουθήσουμε να το πληρώνουμε στις τράπεζες, θα καταργηθούν δρομολόγια που δεν κρίνονται κερδοφόρα από τους ιδιώτες και θα αυξηθούν τα εισιτήρια των υπολοίπων. Τελικά δεν είναι ντροπή γιά το κράτος μας να παραδεχόμαστε ότι μόνο μια ιδιωτική εταιρία μπορεί να εξορθολογίσει τον ΟΣΕ (προς δικό της οφελος φυσικά); Επί τη ευκαιρία, έχω ακούσει (χωρίς να μπορώ να το επιβεβαιώσω) ότι το κράτος έχει εισπράξει για τα έργα υποδομής την συμμετοχη της ΕΕ (Γ΄ΚΠΣ) χωρίς να το έχει αποδώσει (Ετσι ο ΟΣΕ φαίνετα να έχει δανειστεί τα λεφτά αυτά από τις τραπεζες).
      Για να μην υπάρξει παρεξήγηση, δεν δουλεύω στον ΟΣΕ, τον χρησιμοποιώ όμως κάθε μέρα και, παρά τα τρομερά παράπονα που έχω και εγώ, δεν νομίζω ότι το ξεπόυλημα είναι η λύση.

  15. Orestios avatar
    Orestios 07/07/2010 22:34:03

    Τώρα που ο ΟΣΕ μπορεί να πάρει ανάσα με την αύξηση της κίνησης των εμποροκυβωτίων προς την Ευρώπη να πωληθεί με μεσολάβηση του GAP και του αδερφού του. όπως με το γνωστό λιμάνι?
    Τα πράσινα τρωκτικά πρέπει να φύγουν που έκαναν λαμογιές.

  16. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2010 22:45:02

    ορεστιε-- είναι δυνατόν ..π.χ.η ΔΕΗ ..να λειτουργήσει δίχως Ι.Τσαρουχα ,Ρ.Ριζο,Ε.Παναγιωτακη,Πανετα και αλλους υποπρακτόρες της χουντικής ΚΥΠ .. τώρα αναβαθμισμένους σε υσπρακτορες της πράσινης ΕΥΠ ..με αστραφτερά γαλόνια ..αυτοκηνιταρες ,τζιπ .. σπιταρόνες με θέα στην Ακρόπολη .. καθημερινούς επισκέπτες της Όλγας Τρεμης κλπ ..μα είναι δυνατόν

    • ataktos avatar
      ataktos @ ataktos 07/07/2010 22:52:22

      παρακαλώ μην μου πείτε .. κακό και... οτι αντίδικό .. αυτό ανήκει .... από σήμερα στην δικαιοδοσία των ευρωπαϊκών δικαστηρίων .. και μάλιστα ...ονομαστικά

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 07/07/2010 22:57:47

      Είναι σοσιαλιστές. Το διακιούνται γιατί αγωνίζονται για τον σοσιαλισμό. Της τσέπης τους ασφαλώς.

  17. oxoxo avatar
    oxoxo 08/07/2010 03:38:42

    Λίγη ψυχραιμία δε βλάπτει. Οι υπηρεσίες του ΟΣΕ είναι στο επίπεδο χώρας του παραπετάσματος της δεκαετίας του '50. Δε χρειάζεται να υιοθετούμε άκριτα την τοποθέτηση κάθε συντεχνίας. Εν προκειμένω των σιδηροδρομικών. Το τρένο, δυστυχώς, στην Ελλάδα έχει απαξιωθεί προ πολλού. Πλήρωνε ο κρατικός προϋπολογισμός, δηλαδή οι όντως πληρώνοντες φόρους πολίτες για να λαμβάνουν τους παχυλούς μισθούς τους οι χρυσοκάνθαροι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι. Έργα υποδομής, νέες υπηρεσίες, μηδέν. Αναπτυξιακή λογική ανύπαρκτη. Χειρότερα κι απ' την Ολυμπιακή. Οι σταθμοί σε κατάσταση εποχής Τρικούπη. Τα γνώριζαν αυτά όλοι οι κυβερνώντες. Αλλά ας όψονται οι πελατειακές σχέσεις...και πληρώνουμε τα κορόϊδα. Να λειτουργούν μόνο οι ανταποδοτικές γραμμές. Που ακούστηκε απόφοιτοι τριταξίου γυμνασίου να παίρνουν 3500 ευρώ το μήνα; Άλλοι έχοντες "μπάρμπα απ' την Κορώνη"...

  18. Γιάννης_Άλιμος avatar
    Γιάννης_Άλιμος 08/07/2010 09:25:32

    Η επιχείρηση που τιτλοφορείται Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, έχει τόση σχέση με σιδηροδρόμους, όση έχουν τα αεροπλάνα με τα υποβρύχια. Δεν υπάρχουν σιδηρόδρομοι στην Ελλάδα. Κάποτε ίσως υπήρχαν (πριν 100 χρόνια όπως αναφέρει και η ανακοίνωση του συμπαθούς συλλόγου εργαζομένων). Καιρός λοιπόν να φτιάξουμε και στην χώρα μας σιδηρόδρομο, έστω και τώρα. Ποτέ δεν είναι αργά...

  19. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 08/07/2010 09:45:49

    Απο το χαρτι εκτηπωσης εισητηριου βγαλε συμπερασμα τα υπολοιπα περισευουν.

  20. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 08/07/2010 12:37:25

    Επιτελους, μια ιστοσελιδα αναφερει και την αλλη οψη του νομισματος, τις θεσεις των εργαζομενων. Ναι ο ΟΣΕ ειναι υπερχρεωμενος, αλλα τα χρεη του ειναι υποχρεωσεις του κρατους. Ειναι υποχρεωσεις του κρατους γιατι οι εκαστοτε διοικητες του ΟΣΕ διοριζονται απο τους εκαστοτε Υπουργους και εκτελουν διαταγες.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΑΙΟΛΙΚΟΣ 08/07/2010 12:46:31

      Φίλε Αιολικέ,δυστυχώς,ο τρόπος που βλέπεις το συγκεκριμένο ζήτημα,αποτελεί εξαίρεση. Η συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας έχει δηλητηριαστεί από τα ΜΜΕ και ήδη έχει διαμορφώσει μια προκατασκευασμένη άποψη εν αγνοία της.Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι συνσχολιαστές δεν μπήκαν ούτε καν στον κόπο να διαβάσουν την ανακοίνωση της ομοσπονδίας των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο.Προτιμούν να ενημερώνονται μονόπλευρα από νεοεποχίτες και νεοταξίτες ...δημοσιογράφους,όπως ο Χρήστος Κώνστας του ΑΛΤΕΡ και ο Μπάμπης Παπαδημητρίου του ΣΚΑΙ.

      • Kostas avatar
        Kostas @ ΙΩΝΑΣ 09/07/2010 13:53:07

        Όχι φίλε μου. Απλά έχουμε βαρεθεί να σας πληρώνουμε.

        Στην ουσία να σας χρυσοπληρώνουμε και να μην κάνετε ούτε το στοιχειώδες, δηλαδή να παρέχετε σωστές υπηρεσίες, έστω και αν έμπαινε λίγο μέσα ο ΟΣΕ.

        Όμως και (1) μας βάζετε μέσα με τα χίλια, και (2) δεν παρέχεται σοβαρές υπηρεσίες.

        Ας κλείσετε λοιπόν. Δεν υπάρχει λόγος να χρυσο-πληρώνουμε 6000-7000 εργαζομένους και να μην παίρνουμε τίποτα ανταποδοτικά (ποιοτικές υπηρεσίες). Για ποιο λόγο να τρώμε τώρα αύξηση στο ΦΠΑ 23%. Για να πληρώνουμε εσάς?

        Και δεν λέω να σας απολύσουν. Ας σας μετατάξουν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου που έχουν ανάγκη προσωπικού.

        Αλλά όχι με 6 και 7 χιλιάρικα το μήνα. Όχι παιδιά άλλα τέτοια. Να πάρετε αυτά που προβλέπονται για τη θέση που θα έχετε στην νέα υπηρεσία. Και σε όποιον δεν αρέσει ας έρθει σε εμάς στον Ιδιωτικό Τομέα να δει πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

  21. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 08/07/2010 12:52:10

    Προχτες τα ΚΤΕΛ επαψαν να κοβουν εισητηρια με εκπτωση στα ΑΜΕΑ. Την ιδια μερα καλεσαν την διοικηση των ΚΤΕΛ και τους εδωσαν τα οφειλομενα και προχωρησαν σε συνφωνια για την επομενη χρονια. Ο ΟΣΕ απο την ιδρυση του μεχρι σημερα κανει κοινωνικη πολιτικη αλλα κρινεται σαν Α.Ε. γιατι?
    Η απαντηση ειναι απλη. Πρεπει να ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ φτηνα και να δωσουμε την ευκαιρια σε καποιους να πλουτισουν στην πλατη του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΑΙΟΛΙΚΟΣ 08/07/2010 13:23:27

      Πρωτίστως τους ενδιαφέρει το ξεπούλημα της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ,που έρχεται δεύτερη μετά την ακίνητη περιουσία της εκκλησίας. Όσον αφορά τα χρεωστούμενα στον ΟΣΕ,μιλάμε για κολοσσιαία ποσά. Τεράστιο ποσό του χρωστάει το ΥΠΕΘΑ για στρατιωτικές μεταφορές και αυτό είναι μόνο ένα μικρό μέρος. Επίσης,είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς,που πληρώνει στο κράτος για χρήση υποδομής.Με το σπάσιμο,(σαλαμοποίηση),του ΟΣΕ σε θυγατρικές,φτάσαμε στο σημείο να πληρώνει ο Λαός 4-5 διαφορετικά Διοικητικά Συμβούλια και Διευθύνοντες Συμβούλους,καθώς επίσης να πληρώνει η μια θυγατρική στην άλλη μεγάλα ποσά για νοικιασμένο μεταξύ τους προσωπικό,που όλοι τους όμως,είναι σιδηροδρομικοί. Τραγέλαφος... Και βέβαια, ας μην αναφερθούμε καλύτερα στα έργα σιδηροδρομικής υποδομής,που δεν έγιναν,με αποτέλεσμα απώλεια τεράστιων εσόδων από τον ΟΣΕ.

  22. Greg avatar
    Greg 08/07/2010 14:25:10

    Είναι άθλια η προπαγάνδα της κυβέρνησης (και της προηγούμενης) για τα χρέη του ΟΣΕ. Παρουσιάζεται ως κόστος λειτουργίας η κατασκευή τούνελ στα βουνά. Σαν να βάζεις το κόστος κατασκευής και εξοπλισμού ενός νέου νοσοκομείου στην λειτουργία του και να λες ότι κοστίζει ένα εκ.ευρώ την ημέρα και πρέπει να πουληθεί γιατί δεν βγαίνει, λες και θα μπορούσε ένα δημόσιο νοσοκομείο να έχει κέρδη. Οι πολίτες, από την πλευρά μας, δεν διαμορφώνουμε άποψη από την τηλεόραση για γεγονότα που βιώνουμε οι ίδιοι (π.χ. δεν θα λάβω υπόψη κριτική για το ΚΕΠ της περιοχής μου γιατί όσες φορές έχω πάει, έχω εξυπηρετηθεί σε 10 λεπτά).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.