10/06/2009 20:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση κατηγορεί Καρατζαφέρη για υπόθαλψη αποστασίας

Μετά την προτροπή του Γ. Καρατζαφέρη προς βουλευτές της ΝΔ να την εγκαταλείψουν και να πάνε στον ΛΑΟΣ για να διασωθούν εκλογικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Αντώναρος έκανε την εξής δήλωση:

«Η αντιδημοκρατική και πρωτοφανής για την πολιτική ζωή του τόπου προτροπή του κ. Καρατζαφέρη σε βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ουσιαστικά να ανατρέψουν την εκλεγμένη Κυβέρνηση της χώρας απεικονίζει ανάγλυφα το απαράδεκτο πολιτικό ήθος του αρχηγού του ΛΑΟΣ. Ένα ήθος που απλά επιβεβαιώνει το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΛΑΟΣ».

Διαβάστε τι είπε ο κ. Καρατζαφέρης εδώ: Ο Καρατζαφέρης μετακομίζει από την πολυκατοικία...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Karlelis avatar
    Karlelis 10/06/2009 20:23:18

    .
    [Ο Καραμανλής «όμηρος» του Καρατζαφέρη ;]

    Η παπαδιά[ΝΔ]
    [Γ.Σουρής]

    Η κυρά[ΝΔ] ενός παπά[ΚΑΡΑΜ/ΛΗ]
    ένα διάκο αγαπά[ΚΑΡΑΤΖ/ΡΗ]
    και πολύ μ' αυτόν τα έχει...
    και ο άντρας της κοιτά[ΚΑΡΑΜ]
    τα πολλά της χωρατά[ΝΔ]
    και για τούτον πέρα βρέχει.

    Επερνούσαν μια χαρά[ΠΟΛΥΚΑΤ/ΚΙΑ]
    έως ότου μια φορά
    έγινε παπάς βαρβάτος[ΚΑΡΑΤΖ]
    και ο διάκος, ο αφράτος
    Κι ο παπάς της ο φτωχός[ΚΑΡΑΜ]
    διόλου δεν εφθόνησε,
    και ο ίδιος μοναχός
    τον εχειροτόνησε.[ΚΑΡΑΤΖ]

    Τίγκι, τουγκ!... μεγάλη σχόλη.[7 ΙΟΥΝ]
    "Αξιος !" φωνάζουν όλοι[ΟΙ ΝΔ/ΚΡΑΤΕΣ]
    νέοι, γέροι και παιδιά.
    Μα με όλο της το νάζι[ΝΔ]
    "Υπεράξιος !" φωνάζει
    τρεις φορές κι η παπαδιά.[ΝΔ]

  2. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/06/2009 21:34:30

    Ο Κ.Κ πρέπει να κινηθεί σε μια λογική που επιτάσσει η εποχή. Δηλαδή όταν ο Καρατζαφ. στην παίζει άσχημα τον αδειάζεις παίρνωντας του ότι πολυτιμότερο έχει...τους ψηφοφόρους του.

    Αρκούν μερικοί διορισμοί και χάρες και μπορούν να ξηλωθούν οι περισσότερες "Κομματικές οργανώσεις βάσεις" του ΛΑΟΣ.

    Πρέπει ορισμένοι στη ΝΔ να καταλάβουν ότι η Ελλάδα δεν είναι -ευτυχώς- Ελβετία.

    Εδω είναι Μπαλκάνια!

  3. ahab avatar
    ahab 10/06/2009 21:41:35

    Εφαρμόζει τα κόλπα των ασφαλιστικών εταιρειών και οχι μόνο.
    Ελάτε να γίνετε μεγάλοι ασφαλιστές να τα οικονομήσετε ασφαλίζοντας πρώτα την οικογένεια σας και όλους τους συγγενείς.
    Αυτό προσπαθεί να κάνει για να μαζέψει ψηφουλάκια.
    Χέστηκε για το δήθεν πολιτικό δυναμικό που θα μείνει εκτός βουλής όπως ισχυρίζεται.
    Τακτική λαχαναγοράς

  4. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 10/06/2009 21:52:45

    Το ότι η ακροδεξιά στην Ελλάδα βρίσκεται σε μονοψήφια νούμερα οφείλεται αποκλειστικά στον Καρατζαφέρη.

  5. giorgos avatar
    giorgos 10/06/2009 21:55:34

    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΙ ΟΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ.ΤΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.ΣΤΟΙΧΙΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ.ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ...

  6. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 10/06/2009 22:05:20

    Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον ...Κλουζώ της πολιτικής αν θυμάμαι καλά έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παραίτηση από το βουλευτικό αξίωμα....

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/06/2009 22:10:21

    @ Dubai
    Δεν ειναι θεμα διορισμων.Υπαρχει ζητημα νομου και ταξης στην Ελλαδα και υπευθυνη ειναι η κυβερνηση.
    Με συνωμοσιολογιες δεν αντιμετωπιζεται το προβλημα.
    Ο Καραμανλής ειτε θα σταματησει τη λαθρομεταναστευση και τους βανδαλοαναρχικους ειτε θα χασει την εξουσια.

  8. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 10/06/2009 22:15:25

    Ακριβώς, η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει τίποτα:
    -στην Οικονομία γιατί δεν έχει τα κότσια
    -στο περιβάλλον γιατί έχει τον κουφό εδώ και τον Δήμα στις Βρυξέλλες
    -στην παιδεία γιατί δεν ξέρει τι θέλει τι να κάνει
    -στην υγεία γιατί συντριβάνια και κάγκελα δεν ευδοκιμούν στις ΜΕΘ
    Τι μένει?
    Λαθρομετανάστευση
    Ασφάλεια
    ή θα δουλέψει και θα κριθεί εκεί ή θα πάνε 80 από τους 151 σπίτι τους, ως δεύτερο κόμμα
    Δεν είναι και ανώτερα μαθηματικά το μήνυμα, απλή αφαίρεση είναι....

  9. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 10/06/2009 22:21:44

    Για να μπορέσει να σταθεί ένος πολιτικός φορέας πρέπει να διαθέτει πρόσωπα που εξασκούν κατά συγκεκριμένο τρόπο δημόσια αίγλη και να αρθρώνει λόγο που εξασκεί ποιλιτική γοητεία. Το Λάος δεν διαθέτει ούτε πρόσωπα ούτε λόγο με δυνατότητες απήχησης. Η αναπαραγωγή συνδρόμων θα είναι πάντοτε ελκυστική μόνο για ένα μικρό ποσοστό εκλογέων. Μια ακροδεξιά προοπτική δεν μπορεί να έχει στην Ελλάδα μέλλον. Γι αυτό έπεσαν όλοι οι τριβόλοι στην διεκδήκηση του μεσαίου χώρου.
    Ο Καρατζαφέρης αναλαμβάνει το ρόλο του κοπανήματος της ΝΔ. με στόχο την διάσπασή της, από τη στιγμή που αυτοί που κλιμακώνουν την διάσπαση της αλλά μετέχουν σε αυτή, δεν θέλουν να φορτωθούν το κόστος.
    Ο ΚΚ. γνωρίζει ότι οι συγκολίσεις των "μεγάλων λαϊκών κομμάτων εξουσίας" διέπονται από συγκεκριμένες σκοπιμότητες και με αυτή την έννοια είναι πλασματικές. Αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα αξιόλογο πυρήνα δυνάμεων υπό την επηροή του, που μπορεί να μην επαρκεί για δημιουργία κυβέρνησης (εξ άλλου η δημιουργία κυβερνητικής πλειοψηφίας ανέκαθεν είχε μόνο σε επίπεδο επίφασης ποσοτικές προϋποθέσεις) αλλά είναι σε θέση να ξεκινήσει μια αντίστροφη μέτρηση. Πρέπει να αποφασίσει εάν θα εκπληρώσει το ρόλο ενός επικοινωνιακού μπακάλικου ως το τέλος, ή εάν θα κάνει πολιτική.
    Βεβαίως τίθεται το ερώτημα τι εστί πολιτική; Ας μην ανησυχούμε όμως, αυτός γνωρίζει πολύ καλά, έστω και εάν εμείς ψαχνόμαστε.
    Βέβαια για όποιον τολμήσει να διαφοροποιηθεί, η υπερεξουσία έχει παραγγείλει ήδη φέρετρο. Ας μην ξεχνάνε όμως οι μάγκες, ότι και άλλοι πριονίζουν σανίδες. Και πριν τις καρφώσουν τις βρέχουν.

  10. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 10/06/2009 22:44:04

    Συμφωνώ, μόνο που 5 χρόνια είναι θεατής, θα προλάβει μέχρι τον Οκτώβρη?
    Ο ΛΑΟΣ είναι σημαία ευκαιρίας που μακροπρόθεσμα δεν έχει μέλλον όπως όλες οι σημαίες ευκαιρίας, απλά καλύπτει το κενό, το ξέρει και για αυτό 2 στις 3 λέξεις αναφέρονται σε συγκατοίκηση.
    Ο πυρήνας αξιόλογων δυνάμεων υπάρχει στη ΝΔ, αλλά θα πρέπει για να πάρει μπροστά η ΝΔ να διαλυθεί, να πεταχθεί η σαβούρα και να γίνει νέο μαγαζί και να ακολουθήσει προσφυγή στις κάλπες.
    Για να μιλήσω τη γλώσσα της πιάτσας, τον κόβεις να έχει τα ...κουράγια να το κάνει?
    Διαχείριση κάνει και όχι πολιτική....

  11. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 23:03:27

    @ Ιθαγενης
    "Ο πυρήνας αξιόλογων δυνάμεων υπάρχει στη ΝΔ."
    Εαν υπαρχει πρεπει να διαθετει γερα νευρα και τεχνολογια stealth.

    Στο δευτερο ερωτημα σου. Βγαινουν πολλοι καινουργιοι τιτλοι παιχνιδιων xbox και playstation το καλοκαιρι. Δεν νομιζω να εχει πολυ χρονο για τα βαρετα πραγματα που λες εσυ. Νομιζω εχει καλεσει και τον Γιωργακη να παιξουν διπλο (Τεκκεν)

  12. Gringo avatar
    Gringo 10/06/2009 23:06:37

    διορθωσε το κυβερνηση φάκτορ

  13. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 10/06/2009 23:28:39

    @Ο Ιθαγενής
    Στην Ελλάδα οπωσδήποτε επικρατεί ο αρχηγισμός. Αυτός όμως αναπαράγεται στη λογική των υπαρχόντων σχημάτων. Όπως εκτίμησα σε άλλα σχόλιά, έχουν ωριμάσει κάποιες συνθήκες σε σημαντικό αριθμό ανθρώπων της ΝΔ, που κυοφορούν ζυμώσεις και που μπορεί να είναι ποιοτικά διαφορετικές. Και το παραμύθι "δεξιοί - αριστεροί" έχει ξεφτύσει πια.
    Για μια υπέρβαση της πεπατημένης δεν επαρκεί ο αρχηγός μόνο. Όμως και χωρίς τον συγκεκριμένο αρχηγό δεν γίνεται.
    Οι δυο εμφανίσεις του Αντώνη Σαμαρά έχουν τεράστιες συνέπειες, έστω και μόνο γιατί εξήγγειλαν μια στρατηγικής σημασίας διαπίστωση: Δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένη αντιμετώπιση εθνικών ή κοινωνικών θεμάτων, παρά μόνο σε συνδυασμό. Και επειδή κάποιοι αποφάσισαν να δημιουργήσουν μεγάλη κινητικότητα ως προς τα δυο, απελευθέρωσαν ενέργεια.
    Ο Καραμανλής έχει μια φοβερά συντηρητική και ταυτόχρονα μια έντονα επαναστατική ιδιοσυγκρασία. Η επαναστατική πλευρά εκδηλώνεται με υπόγειο τρόπο, γιατί εδράζεται στη σφαίρα της ψυχής, ενώ ο συντηρητισμός κυριαρχεί στη νόηση.
    Επίσης ο Καραμανλής έδειξε κάποιες φορές, όπως στην περίπτωση της υποστήριξης της Γιαννάκου στο Ευρωψηφοδέλτιο, ότι διαθέτει αρχές, πέρα από την νοησιαρχική αντίληψη για μεγιστοποίηση της απόδωσης.
    Ο χρόνος είναι πράγματι λίγος.
    Ο κάθε ένας που προσανατολίζεται μέσα σε δύσκολες συνθήκες σε σύγκρουση, τις περισσότερες φορές γνωρίζει την τέταρτη αρχή του κώδικα των Σαμουράι: "Και τρίχα κόβοντας στα δυο, από μέσα θα περάσεις, όταν το χρόνο σταματά ο άγγελος φύλακάς σου".
    Η εκτίμηση μου είναι ότι ο ΚΚ. έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα. Στο να πάρει την τελική απόφαση, θα τον εξωθήσει προφανώς, η αλλαζονία της υπερεξουσίας. Αλλά επειδή αυτή ενεργεί ύπουλα, διαθέτει φοβερή εφευρετικότητα η αρωστημένη φαντασία της, έχει δοκιμασμένους μηχανισμούς και πείρα από την εποχή της δουλοκτησίας, υπάρχουν, εκτιμώ, πθανότητες να μπορέσει να τον ανακόψει. Σε αυτή την περίπτωση το φαινόμενο παρ' όλα αυτά θα εκδηλωθεί με κάποια χρονική υστέρηση με πρωτοβουλία άλλων.

  14. ANONYMOUS avatar
    ANONYMOUS 11/06/2009 01:10:14

    @5 ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ GIORGO. ΣΟΒΑΡΑ Ε; ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
    ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΤΟ ΧΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ Ι).
    ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. 7,2% .ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.

  15. giorgos avatar
    giorgos 11/06/2009 05:42:46

    ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΓΙΩΤΑ .ΤΟ ΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΙΖΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΙΧΗΖΩ.ΣΤΟΙΧΙΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΑΖΩ ΣΕ ΣΕΙΡΑ .ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΔΩ ΒΑΖΩ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕ

  16. koinos_nous avatar
    koinos_nous 11/06/2009 08:05:46

    @ Μποτίλια στο πέλαγος 13
    Διαθετει αρχες επειδη εβαλε τη Γιαννακου στο Ευρωψηφοδέλτιο;
    Δηλαδη ειναι ψυχοπονιαρης η η Γιαννακου ειναι το μεγιστο πολιτικο ον ;
    Την επιβραβευει για την σταση της στο βιβλιο της Ιστορίας (και γραφει στα @@ του τους ψηφοφορους που την εστειλαν σπιτι της να πλενει σωβρακα);
    Και ενα τελευταιο, το βιβλίο της ιστοριας ποιανου επιλογή ηταν και στηριχθηκε, της Γιαννακου η του Καραμανλη;
    Πλακα με κανεις;

  17. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 11/06/2009 09:27:49

    Ο Καρατζαφέρης αποδείχθηκε πιο επικίνδυνος από ότι νόμιζε ο ΚΚ. Ήταν φανερή όλον αυτόν τον καιρό η εγωιστική προσέγγιση Καραμανλή. "Σε διέγραψα, σιγά μη σου δώσω και σημασία και σε κάνω άνθρωπο". Αυτή η προσέγγιση είναι κατά βάση σωστή, αλλά έφτασε πια στα όριά της. Σε μια πανταχόθεν βαλλόμενη ΝΔ, έρχεται ο Καρατζαφ να πει "εγώ είμαι η ψυχή της παράταξης, ψηφίστε με για να τη στηρίξω" και εμφανίζεται έτσι νεοδημοκρατικότερος της ΝΔ. Αυτό έχει μεγάλη πολιτική σημασία και δεν ξέρω αν το έπιασαν οι της ΝΔ. Γιατί ο Καρατζαφ, αν και εκτός μαντρίου, καταφέρνει να περνάει στον κόσμο τη νοοτροπία είναι είναι "του μαντριού". Από κει έβγαλε εύκολα και τις ιστορίες για τις πολυκατοικίες. Όταν όμως δεν του βγαίνει το σενάριο της συγκυβέρνησης (δεν θα του βγει ποτέ, ο ΚΚ προτιμάει να πάρει 0,1% παρά να του δώσει μόνος του κλειδιά εξουσίας), τόσο χάνει την ψυχραιμία του και κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Αν θέλει ο ΚΚ να απαλλαγεί από το βραχνά του Καρατζαφ πρέπει να αναδείξει στη βάση του κόμματός του τον τυχοδιωκτικό και οπορτουνιστικό χαρακτήρα του Καρατζαφ. Να δείξει στον κόσμο του, ότι ο Καρατζαφ δεν τα εννοεί αυτά που λέει και είναι ένας κοινός σαλτιμπάγκος.

  18. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 11/06/2009 10:26:46

    Ο ΚΚ,τοχασε το παιχνιδι.Τελος.
    Ο Καρατζαφερ,ειναι πιο εξυπνος απ αυτον,και ειδε το κενο και τρυπωσε.
    Αντε τωρα να τον βγαλει.
    Και με τον εκλογικο νομο,να σφυριζει σα γιαταγανι,πανω απ τα κεφαλια πολλων βουλευτων η υποψηφιων του χοντρου,η προσκληση του Κατατζαφερη,γινεται το μανα εξ ουρανου.
    Ο χρονος,ειναι υπερ του.Ο,τι και να κανει τωρα,σταχτη θα γινεται.Ετσι ειναι αυτα στην πολιτικη.Μετα απο καποια στιγμη,δε σου βγαινει τιποτα,αρα πρεπει να εχεις το κουραγιο,να φευγεις μονος σου.
    Αλλα αυτος,δεν τοχει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.