#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/07/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση αντιμέτωπη με τις συντεχνίες



Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι. Αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα σε όλους όσοι πέρα από το συντεχνιακό τους συμφέρον δε βλέπουν τίποτε άλλο. Έτσι λοιπόν, η κυβέρνηση βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με διάφορες συντεχνίες που θα προσπαθήσουν να εμποδίσουν τις μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν.

Να πάρει φωτιά το σπίτι του γείτονα αρκεί να μην καεί το δικό μας. Κάπως έτσι σκέφτονται και οι ταξιτζήδες οι οποίοι επανέρχονται στο προσκήνιο, αυτή τη φορά επιτιθέμενοι όχι στον Ραγκούση και τα λάθη που έκανε αλλά στην κυβέρνηση της ΝΔ και ειδικά στον Κ. Χατζηδάκη και την Ο. Κεφαλογιάννη. Με επιστολή που απευθύνουν στον ίδιο τον πρωθυπουργό απειλούν με κινητοποιήσεις αν τολμήσει η κυβέρνηση να αλλάξει το νόμο Βορίδη για τα ταξί. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων περιγράφει «την έντονη ανησυχία του κλάδου», θέτουν ζήτημα επιλογών των μελών της κυβέρνησης «σε ότι αφορά την ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών και Τουρισμού», οι οποίες, όπως λένε, «έχουν δημιουργήσει αμφιβολία και αμφισβήτηση».

«Δεν είναι υπερβολή αν ισχυριστούμε ότι στο υπουργείο Μεταφορών δεν κινείται τίποτα. Πρόκειται για ένα υπουργείο από το οποίο αναμένουμε διορθώσεις, εγκυκλίους, διευκρινίσεις» σημειώνουν. Και εξαπολύουν επίθεση τόσο κατά του κ. Χατζηδάκη όσο και κατά της Όλγας Κεφαλογιάννη τονίζοντας:

«Η μέχρι τώρα πολιτική θέση των δύο υπουργών σας (Χατζηδάκης - Κεφαλογιάννη) δυστυχώς δεν εγγυάται μια υγιή συνεργασία. Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές που εκφράζουν δημιουργούν έντονη ανησυχία και προβληματισμό.. Σε όλο αυτό το σκηνικό που έχει στηθεί, προσθέστε την δηλωμένη φημολογία τόσο από το ΣΕΤΕ όσο και από άλλους τουριστικούς παράγοντες ότι γίνονται προσπάθειες για να δοθεί μέρος του μεταφορικού μας έργου προς αυτούς. Το φάντασμα του Ραγκούση και του υπό διαμόρφωση καρτέλ αναβιώνει αργά αλλά σταθερά ,αλλά κανείς από αυτούς που επιλέξατε για την ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών και Τουρισμού δεν βάζει τελεία στο θέμα. Αντίθετα συντηρούν έντεχνα την ανησυχία και την αμφισβήτηση» σημειώνουν οι αυτοκινητιστές.

Απευθυνόμενοι στον πρωθυπουργό, οι αυτοκινητιστές σημειώνουν ότι «εδώ και αρκετό καιρό το ταξί έχει πάψει να είναι κερδοφόρα επιχείρηση», καθώς «δημιουργεί ζημιές και χρέη για τους επαγγελματίες που παλεύουν με νύχια και με δόντια να φανούν συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις απέναντι στην πολιτεία και παράλληλα να συντηρήσουν τις οικογένειές τους».

«Πριν από ένα χρόνο δώσαμε τον αγώνα της ζωής μας υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα στην εργασία. Δέκα νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε αυτή την μάχη γεγονός που αποσιωπήθηκε έντεχνα από τα εκδοτικά συμφέροντα. Παρόλα αυτά επιμείναμε και δικαιωθήκαμε αποδεικνύοντας ότι όταν το συνδικαλιστικό κίνημα είναι ανεξάρτητο και απεγκλωβισμένο από σκοπιμότητες, όταν διαθέτει αξίες και ιδανικά, τότε μπορεί να χαράξει δρόμους ισονομίας, να κλείσει τα κρυφά μονοπάτια των νταβατζήδων και των καρτέλ και να προσφέρει σημαντικό έργο στην καταταλαιπωρημένη ελληνική κοινωνία» τονίζουν.

«Με αυτή την επιστολή κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου», συνεχίζουν οι ιδιοκτήτες ταξί. «Αν οι επιλογές σας, ο κ. Χατζηδάκης και η κ. Κεφαλογιάννη δεν σεβαστούν ή παρακάμψουν αυτές τις αξίες (τις οποίες δεν έδειξαν να συμμερίζονται όταν δίναμε τον μεγάλο αγώνα πέρυσι) δεν πρόκειται να κάνουμε τα στραβά μάτια. Θα είμαστε απέναντί τους χωρίς καμιά διάθεση να κάνουμε ούτε βήμα πίσω» υπογραμμίζουν.«Όταν ο συνδικαλισμός είναι κίνημα κοινωνικό και ανεξάρτητο τότε δεν είναι συντεχνία» καταλήγουν στο υστερόγραφό τους.

Γιατί εμάς μας φαίνεται ότι θα ξαναδούμε σύντομα το Θύμιο Λυμπερόπουλο στις οθόνες μας και στους δρόμους;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Pikis avatar
    Pikis 17/07/2012 11:21:50

    Ο κ. Λυμπερόπουλος ήταν συνεχώς στις οθόνες μας κατά τη διάρκεια των ομιλιών του κ. Σαμαρά...

  2. xzetta avatar
    xzetta 17/07/2012 11:50:49

    αν μια κυβέρνηση δεν μπορεί να τα βάλει με μια σχετικά αδύναμη και περιφερειακή συντεχνία, δεν έχει ελπίδα απέναντι σε δυνατές και κεντρικές όπως δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, συμβολαιογράφοι, φαρμακοποιοί,.. κλπ.
    από την άλλη, αν μια κυβέρνηση επιλέγει να κοντραριστεί πρώτα (όσο ακόμη είναι νέα και συνεπώς πιο ισχυρή) με αδύναμες συντεχνίες και όχι με τους πραγματικούς πυρήνες της κακοδαιμονίας (και της διαφθοράς) αυτού του τόπου, τότε μάλλον ενισχύει το αίσθημα της αδικίας στην μεγάλη μερίδα των πολιτών.

    • Γλαυξ avatar
      Γλαυξ @ xzetta 17/07/2012 15:06:40

      Ακριβώς όπως τα λέτε. Το θέμα είναι μπορεί ο Α.Σ. ; κι αν μπορεί θέλει ;
      Εν ολίγοις η προτεραιότητά του είναι ένα κόμμα που πνέει τα λοίσθια
      ή η πατρίδα ;

  3. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 17/07/2012 13:50:30

    Πάντως ἐγώ ὅταν τηλεφωνῶ γιά ταξί θά ζητῶ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ὁδηγό!

  4. μανιασ λευτερησ avatar
    μανιασ λευτερησ 17/07/2012 15:18:46

    πριν ενα χρονο το αντι νιουζ μασ υποστηζε και μασ ελεγε να μην κανουμε μαγκα τον ραγκουση,το μαρτιο ο σαμαρασ εκανε το παν να ψηφηστει το νομοσχεδιο που εδινε ενα τελοσ με τα ταξι και ελυνε το προβλημα που δημιουργησε οραγκουσησ μονοσ του.Για ποιεσ μεταρυθμησεισ και οταν λεμε ολοι στο αρθρο σασ λετε.Εκτοσ αν η νεα δημοκρατια προεκλογηκα μασ κοροιδεψε και τωρα γινει χειροτερη απο ραγκουση.ΘΥΜΗΤΕ τον σαμαρα στη βουλη μεβοριδη στο λαοσ που φοβηκε μην χασει τουσ ψηφουσ ελεγε απελευθερωση μονο με πληθυσμιακα κριτηρια. Τωρα γιναμε ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ και πρεπει ο ψηφησμενοσ νομοσ πριν 2 μηνεσ να μεταρυθμηστει.

  5. voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
    voi8ate kaloi mou an8ropoi 17/07/2012 15:22:01

    Τελικά ο εχθρός είναι οι Έλληνες πάσης φύσεως εργαζόμενοι ;

    Το να πει ο Έλληνας ; πρωθυπουργός ένα: όχι ,ως εδώ και μη παρέκει ,σε Τρόικα και νταβατζήδες πρέπει να θεωρείτε απλησίαστο και κατακριτέο ;

    Μάλιστα ,οι ξένοι νταβατζήδες δεν ξέρανε, δεν οδήγησαν αυτοί μαζί με τους ντόπιους συνεργάτες τους τα πράγματα εδώ !

    Να χαρώ εγώ "υποταγμένους "Έλληνες" εθνικόφρονες πολιτικούς και σχολιαστές !!

    Που είστε Μεταξά και Καραμανλή να τους "καμαρώσετε" !!!!

  6. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΡΗ avatar
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΡΗ 17/07/2012 15:37:44

    ENAΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑΞΙ ...ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΣΑ ΓΚΟΡΝΤΑΓΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΖΩΗ ΤΑ ΤΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣΕ Η ΚΡΙΣΗ ...ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΑΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΣΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ...ΚΑΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ....ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ... ΘΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ

  7. avanti avatar
    avanti 17/07/2012 16:12:14

    Το σημαντικό για την κυβέρνηση θα ήταν να τα βάλει με τις συντεχνίες των ΜΜΕ, διότι αφενός θα μακροημερεύσει και αφετέρου θα μπορέσει να πράξει απερίσπαστη το έργο της. Και εμείς οι πολίτες δεν ξέρουμε για πόσο ακόμη θα μπορέσουμε να ανεχόμαστε να δίνουν εντολές ή να κάνουν παρατηρήσεις σε υπουργούς οι διάφοροι κύριοι των καναλιών - βόθρων, γενικώς τενεκέδες ξεγάνωτοι που δήθεν κόπτονται για την χώρα.
    Κάποιοι, κάποτε πρέπει να τους δώσουν ένα μεγάλο χαστούκι και να τους πουν ότι ο ρόλλος τους είναι η ενημέρωση - παρουσίαση των γεγονότων, την κριτική για το έργο της εκάστοτε κυβέρνησης έχουν την δυνατότητα να το πράξουν οι πολίτες.

  8. Kst avatar
    Kst 17/07/2012 16:21:41

    Μια απορία μου δημιουργειται απο αυτο το αρθρο. Ειναι δυνατον ο Σαμαρας να μην στηριξει τον νομο Βορίδη, όταν ειχε δωσει μαχη κατα του νομου Ραγκουση και οταν προεκλογικα ο Βοριδης ειχε βγει ο ιδιος στις πιατσες της Ανατολικης Αττικης και υποσχοταν οτι δεν προκειται να καταργηθει; Αυτο θα ειναι τουλαχιστον κοροϊδια. Ειναι δυνατον επι 1,5 χρόνο να υπαρχει τοση αβεβαιοτητα σε εναν κλαδο και να παιζουν καθε λιγο και λιγακι με την ψυχολογια του εργαζομενου, ο οποιος δεν ξερει αν θα εχει δουλεια αυριο;;; Ας τα βαλουν με τους κλαδους που φοροδιαφευγουν και ας παψουν να κανουν τους νταηδες με τους αυτοκινητιστες που στην τελικη ειναι μεροκαματιαριδες ανθρωποι...

  9. Μαρκος avatar
    Μαρκος 17/07/2012 17:18:20

    Συντεχνια οι ταριφες μεροκαματιαρης ο Αλαφουζος ευγε!!!

  10. Νικος avatar
    Νικος 17/07/2012 18:48:39

    Ο ίδιος ο Σαμαράς σε περσινή του συνέντευξη, σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου Χριστίνας Κοραή είχε εξαιρέσει το κλάδο των ταξιτζήδων από τις κακώς εννοούμενες "συντεχνίες", με την αιτιολογία ότι δεν ειναι κρατικοδίαιτοι αλλά αυτοαπασχολούμενοι μεροκαμματιάρηδες. Είχε παρέμβει υπέρ του κλάδου πολλές φορές και με τελικό αποτέλεσμα την ψήφιση του νόμου Βορίδη. Τι ακριβώς άλλαξε σε 3 μήνες έτσι ώστε η κυβέρνηση, αν νοιώθει ότι πρέπει να συγκρουστεί με τις λεγόμενες συντεχνίες, πρέπει να αρχίσει από τους ταλαίπωρους, που μετά από 1 χρόνο αβεβαιότητας ησύχασαν κάπως? Ελπίζω ο κανιβαλισμός, που ευσχήμως ονομάζεται κοινωνικός αυτοματισμός να μην βρεί έδαφος με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, διότι τότε εκτος από αδικημένοι θα είμαστε κα προδομένοι όσοι τον πιστέψαμε...

  11. Karampinas avatar
    Karampinas 17/07/2012 19:51:11

    Ακριβώς η ρητορική του ΔΟΛ με τον Πρετεντέρη, τα ίδια έλεγε για τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ που αντιμετώπιζε τις "σατανικές" συντεχνίες. Στα ταξί και στα φαρμακεία δεν πρέπει να υπάρξει ανεξέλεγκτη απελευθέρωση. Στα μεν ταξί θα καταλήξουμε με 1-2 εταιρίες με ΠΑκιστανούς και στα φάρμακα σε αύξηση του κόστους που θα είναι πανηγύρι για την αριστερά ειδικά σε αυτές τις εποχές που δυσκολεύεται ο κόσμος. Αν από την άλλη μας κοροίδευε ο Σαμαράς και η ΝΔ μαύρο και το κρίμα που θα κυβερνηθεί η Ελλάδα από συριζαίους στο λαιμό του.

    • Νατάσα avatar
      Νατάσα @ Karampinas 18/07/2012 11:54:07

      Ποιος μίλησε για ανεξέλεγκτη απελευθέρωση των ταξί;

      Η σωστή φράση είναι "άρση της κρατικής προστασίας σε κλειστό επάγγελμα και πάταξη της μαύρης αγοράς στην αγοραπωλησία κρατικών τίτλων".

      Αν όλοι οι ιδιοκτήτες αδείας ταξί φοβούνται ότι θα μείνουν 2-3 μεγάλες εταιρείες με ξένους οδηγούς που θα αποκομίζουν τρελλά κέρδη, ας συστήσουν μια τέτοια εταιρεία και ας αγοράσουν μετοχές της για να συμμετάσχουν στα εν λόγω κέρδη. Αλλά ξέχασα αυτό θέλει επένδυση κεφαλαίου. Όσοι έλαβαν δωρεάν άδειες από το κράτος (ή οι γονείς τους, αν πήραν την άδεια κληρονομικά) τι κεφάλαιο επένδυσαν;

      Επιπλέον, αν οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να αποδίδουν στο κράτος περισσότερους φόρους από ό,τι συνολικά οι (φοροδιαφεύγοντες σφόδρα) ελεύθεροι επαγγελματίες του κλάδου, γιατί όχι; Αύξηση της απόδοσης των κρατικών μονοπωλίων (όπως είναι οι άδειες ταξί) δεν θέλουμε; Επενδυτές δεν ζητάμε να έρθουν εδώ; Αν ο κλάδος του ταξί/φορτηγού έχει κέρδη, γιατί να μην ενδιαφερθούν οι επενδυτές; Δηλαδή μόνο εργοστάσια, ξενοδοχεία και μονάδες παραγωγής ρεύματος θα τους ενδιαφέρουν;

  12. anonymous avatar
    anonymous 17/07/2012 20:24:24

    Αυτό το παραμύθι με τις δήθεν συντεχνίες και την εκτέλεση κοινωνικών ομάδων θα πρέπει να σταματήσει. Διαλύθηκαν πολλοί κλάδοι της ελεύθερης οικονομίας από την υπερφορολόγηση και την κατασυκοφάντηση.
    Οι μόνες συντεχνίες είναι αυτές του δημόσιου τομέα οι οποίοι θεωρούν τις υποδομές του δημοσίου τσιφλίκι τους. Αυτές να κοιτάξουν να ξηλώσουν και να αφήσουν ήσυχους τους μεροκαματιάρηδες που χρωστάνε τις άδειες και τους υπόλοιπους ελ επαγγελματίες που για επιβιώσουν πρέπει να έχουν 1000 Ευρώ το μήνα να μετράνε στο κράτος. Θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που ενορχηστρώνουν εκτελέσεις.

  13. blackyellowhorse avatar
    blackyellowhorse 18/07/2012 02:14:05

    Ελεος πια. Να βγει ο Σαμαρας και να βαλει φρενο σε οσες φημες για αλλαγη νομου Βοριδη ειδαλλως ειναι πρωτα ο ιδιος αφερεγγυος. Γιατι οπως παει σε λιγο η μιση Ελλαδα θα ειναι ΣΥΡΙΖΑ και η αλλη μιση Χρυση Αυγη. Αν θελουν ας το δοκιμασουν. Αυτα για τωρα.

  14. someone avatar
    someone 18/07/2012 09:30:45

    αυτο ειναι σωστο να ψηφιζουμε προεκλογικα στη βουλη με 199 ψηφους το νομο του ΒΟΡΙΔΗ να καλουμε τον ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ στη συνδιασκεψη στο ειρηνης και φιλιας να λεει ο ΤΣΙΠΡΑΣ δεν κανει ουτε για δημαρχος στη ΠΑΡΟ να εχουμε τον ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ πρωτη θεση στις συγκεντρωσεις σαμαρα και μετεκλογικα να θελουμε να ξαναφερουμε το νομο ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.