#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/05/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρατικοδίαιτη διαπλοκή θέλει συναίνεση



Αν οι πληροφορίες μας είναι σωστές, τα τηλεοπτικά δελτία και κυρίως οι Σαββατοκυριακάτικες εφημερίδες θα επιτεθούν σκληρά στον Σαμαρά για την επιλογή της μη συναίνεσης. Θα επιχειρήσουν να του χρεώσουν ότι θα συμβεί από εδώ και πέρα επισείοντας τον κίνδυνο της χρεοκοπίας. Θα τον χαρακτηρίσουν αδιάλλακτο, που δεν σκέφτεται το εθνικό συμφέρον αλλά κοιτάζει το κομματικό και που δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.

Το είδαμε άλλωστε να συμβαίνει από χθες με τον ... Μπάμπη του ΣΚΑΪ.

Πρόκειται για τα ίδια γνωστά καθεστωτικά ΜΜΕ, τους γνωστούς ομίλους που τόσα χρόνια ήταν κρατικοδίαιτοι και που σήμερα επιζητούν μια συγκυβέρνηση προκειμένου να μοιράσουν τις δουλίτσες που ακόμη εκκρεμούν.

Για διαβάστε τις εφημερίδες του ΔΟΛ και του Πήγασου αλλά και την… σοβαρή Καθημερινή και θα καταλάβετε που το πάνε.

Τους ευνοεί η συναίνεση, όχι για το εθνικό συμφέρον αλλά για πάρτη τους. Συμφωνούμε ότι η εθνική συνεννόηση είναι πράγματι πολύ σημαντική, αλλά πρέπει να υπάρχουν προϋποθέσεις. Δε μπορεί να γίνει συναίνεση πάνω στη βάση των επιλογών Παπανδρέου για την οικονομία. Να γίνουν συμφωνίες σε «λευκό» χαρτί, με ξεκάθαρη ατζέντα και χωρίς προαπαιτούμενα να το καταλάβουμε.

Από χθες τα ...συναινετικά ΜΜΕ παίζουν το χαρτί που το Μαξίμου έσπευσε να "μοιράσει" από το απόγευμα.

Η γραμμή είναι μία: Βγάλτε τον Σαμαρά αδιάλλακτο, βγάλτε τον Τσίπρα… Ταλιμπάν και καθαρίσαμε. Έτσι θα πείσουμε τον κόσμο ότι η κυβέρνηση ενδιαφέρεται για το κοινό καλό αλλά δεν την αφήνουν οι άλλοι. Αρχίζει, λοιπόν, η προσπάθεια αποδόμησης της αντίθετης άποψης ώστε να επικρατήσει η τακτική του «αγίου» Μνημονίου.

Αυτά θέλουν οι επιχειρηματίες, όχι μόνο των media. Αυτοί είναι που πιέζουν για συγκυβερνήσεις. Για σκεφτείτε πώς μοιράστηκε η πίτα το 1989-90. Από τότε τρώνε με χρυσά κουτάλια ....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 28/05/2011 07:17:17

    Η πολιτική αυτή γίνεται με τον πλέον αισχρό τρόπο. Πρωΐ Ξεκίνησε το ΜΕΓΑ με τον Jordan και Σαραντάκος . Η αλλοίωση των θέσεων της ΝΔ αποτελεί προταρχικό στόχο.

  2. dacord avatar
    dacord 28/05/2011 07:25:43

    Ο Σαμαρας δεν επρεπε καν, να παει στο μαξιμου.
    Οχι μονον ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ σε αυτο το ανεκδιηγητο ,αλλα ΟΥΤΕ ΚΑΝ καλημερα..
    Και να αρχισει και λιγο να .."παιζει" με τα Ελληνικα του τετοιου.
    Ενταξει οχι πολυ ..εντονα, αλλα ας πεταει και καπου καπου και κανενα .."ελληνικο" του γαπα..
    Το θεμα ειναι "πιασιαρικο" κατα την αποψη μου.
    ΠΛΗΡΗΣ απαξια σε αυτο το γαπα....

  3. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 28/05/2011 07:36:34

    Η χθεσινοβραδυνη προβοκάτσια του Μπάμπη ..λέτε να μην έχει σύνδεση με την προ ημερών επίθεση του κου Αλαφούζου στον κο Δασκαλόπουλο;
    Μήπως ο κος Αλαφούζος βλέπει τον εαυτό του Έλληνα Μπερλουσκόνι!
    εξουδετερώνω κάθε επίδοξο η διορίσιμο Μπερλουσκόνι , μετά αποδομώ με τον πιό προκλητικό τρόπο τον μοναδικό αντίπαλο που του μένει και ο δρόμος ανοίγει διάπλατα αφού και οι ίδιοι θεωρούν τον ΓΑΠ αμελητέα ποσότητα.
    Μήπως για αυτό που είπε ο...Μπάμπης πρέπει να επέμβει από μόνος του ο Εισαγγελέας ! αν στις επόμενες δημοσκοπήσεις ο Σαμαράς πάρει κεφάλι ,που θα πάρει σίγουρα ,προκαλεί αυτή ηπροβοκάτσια του Μπαμπαλαφούζου αιτία για να πάρουν οι πολίτες ότι έχουν αφήσει στις τράπεζες;;;

  4. SAS avatar
    SAS 28/05/2011 08:01:22

    Ας ανοίξει ο Παπανδρέου το παράθυρό του στο γραφείο του στην βουλή να δεί τους αγανακτισμένους Έλληνες που διαδηλώνουν .
    Αν νομίζουν ότι με επικοινωνιακά παιχνίδια θα ξεφύγουν ακόμα μια φορά είναι γελασμένοι .
    Όσο τους στηρίζουν απίθανοι τύποι σαν τον Μπάμπη τόσο πιο δύσκολα θα κοροϊδέψουν ξανά τους Έλληνες .

  5. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 28/05/2011 08:06:52

    Χθες το πρωί στο ΜΕΓΚΑ, ο Μιχάλης Ιγναντίου, αποχωρώντας από το πάνελ είπε ειρωνικά σε Καμπουράκη και Οικονμέα: "Αυτό που καταλάβα από όσα άκουσα, είναι ότι για όλα φταίει ο Σαμαράς".

    Σήμερα ο έτερος Καπαδόκης, ο Σαραντάκος ήταν λάβρος εναντίον του Σαμαρά.
    Έλεγε "φανερά λυπημένος" ότι ενώ ο Παπανδρέου είπε ναι στα 9 στα 10, ο Σαμαράς δεν έκανε πίσω.

    Εγώ το είπα. Είναι μεγάλο ευτύχημα που ο Σαμαράς δεν συναίνεσε. Τύχη και για τη χώρα και τον ίδιο. Μακάρι αυτή η στάση του να λάβει και τη μορφή της καθαρής αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση. Μια κυβέρνηση απόλυτα αποτυχημένη που οδηγεί στη καταστροφή.

  6. Κώστας avatar
    Κώστας 28/05/2011 08:14:08

    Mέρες μετράνε.
    Καταζητούμενοι είναι όλοι οι Μνημονιακοί. Τους ξέρουμε. Μας προκαλούν. Θα το μετανοιώσουν. Η γιούχα στο πεζοδρόμιο αυτούς πρέπει να έχει στόχο. Λίστα Καταζητούμενων:
    Παπαχελάς-Παπαδημητρίου-Πορτοσάλτε-Ψυχάρης- Καψής- Χασαπόπουλος-Σαραντάκος- Τσίμας-Τρέμη-Καμπουράκης και λοιποί είλωτες του αποτυχημένου Μνημονίου είναι οι πραιτωριανοί της Υφεσης και της Φορομπηχτικής Πολιτικής. Θα τους ζητηθούν ευθύνες για το αισχρό ιδιοτελές παιγνίδι που παίζουν. Οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια θα γίνουν η Κόλασή τους. Θα κυκλοφορούν φοβισμένοι και με συνοδεία.

  7. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 28/05/2011 08:16:45

    Είναι οι ίδιοι όμιλοι που παρότρυναν , εμμέσως πλήν σαφώς , τον κόσμο να "παίξει" στο Χρηματιστήριο τις οικονομίες του πριν μερικά χρόνια πιπιλίζοντάς του τα μυαλά.Που ήταν τότε οι "σοβαροί" αναλυτές;Μη μου πείτε ότι δεν ήξεραν ή δεν έβλεπαν τη "φούσκα";
    Είναι οι ίδιοι όμιλοι που "πάσαραν" ένα μοντέλο ζωής-τάχαμου μοντέρνο- έξω και πέρα από τις συνήθειες και τις δυνατότητες του μέσου έλληνα και
    είναι οι ίδιοι όμιλοι που κυρίως από το "γυαλί" δηλητηρίασαν το θυμικό του έλληνα με το "μοτο" του "να περνάμε καλά".Ο μέσος έλληνας ήξερε την αποταμίευση.Τον έστρεψαν στο "πλαστικό" χρήμα και σε κάθε μορφής δανεισμό για τα πάντα.Γιατί άραγε;Μήπως για να έλθει η στιγμή να του ελέγχουν και την αναπνοή;
    Είναι αυτοί που ρουφιάνεψαν την πατρίδα με τον "βασικό μέτοχο", είναι αυτοί που διέβρωσαν συνειδήσεις πολιτικών (άσε που πολλοί είναι ατόφια δημιουργήματά τους...)
    Είναι αυτοί που διαβρώνουν το εθνικό φρόνημα και την εθνική συνείδηση με απίθανα κατασκευάσματα.Γιατί άραγε;Γιατί τώρα και όχι στην περίοδο των "παχιών αγελάδων";(προσέξατε ότι κάποια ντοκυμαντέρ είναι γυρισμένα μήνες πριν)
    Θαρρώ πως ήλθε η ώρα να αναρωτηθούμε και για το "πόθεν έσχες" κάποιων μεγαλοεκδοτών που σήμερα το "παίζουν" κήνσορες και τιμητές.
    Να μάθουμε δηλαδή με τι κεφάλαια -και ποιανών- ξεκίνησαν και πως "κλιμάκωσαν" τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.Πλάκα θα είχε...

    Tip:
    Προς υποψηφίους επενδυτές: παλληκάρια που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε την "Τυποεκδοτική" (ενώ χρωστάτε και της Μιχαλούς) να έχετε κατα νου ότι το προσωπικό της είναι απλήρωτο από τον Νοέμβρη του 2010...

  8. Κώστας avatar
    Κώστας 28/05/2011 08:26:27

    Η πανάθλια Ημερησία του Μπόμπολα( σε οιαδήποτε σοβαρή χώρα θα ήταν ήδη φυλακή αυτός ο ολιγάρχης) μιλάει για "τορπίλη Σαμαρά στη συναίνεση".
    Περαστικά σας παιδιά. Ερχονται χειρότερα. Ούτε στο δρόμο δεν θα μπορούν κυκλοφορήσουν οι δημοσιογράφοι-υπηρέτες του αποτυχημένου φορομπηχτικού Μνημονίου.

  9. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 28/05/2011 08:27:52

    αυτοί που στήριξαν το Σχέδιο Αννάν διατείνονταν ότι η Κύπρος θα χαθεί οριστικά αν υπερψηφισθεί το ΟΧΙ. Οι ίδιοι σήμερα στηρίζουν παθιασμένα "συναίνεση" ποντάροντας στον φόβο περί χρεοκοπίας. Η ιστορία, όμως, δεν γράφεται από τους yesmen, οι οποίοι ιστορικά λοιδορούνται και το όνομά τους μένει συνώνυμο του φόβου (Εφιάλτης). Ο ελληνισμός επέζησε και έφθασε στον ΚΑ' αιώνα χάρη στα ΟΧΙ που διατράνωσε στους επιβολείς του. Ο αείμνηστος Τάσος Παπαδόπουλος έσωσε τον κυπριακό ελληνισμό χάρη στο σθεναρό όχι που προέταξε όταν πακτωλόις χρημάτων σε Κύπρο και Ελλάδα διοχετευόταν για το ναί.

  10. giorgos avatar
    giorgos 28/05/2011 08:38:42

    ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ’ΠΗΓΑΣΟ’ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ

  11. kostas* avatar
    kostas* 28/05/2011 08:41:00

    τη δηλωση Βαρδινογιαννη μονο εγω την ακουσα στο Μεγκα??? που καλεσε τα κομματα να βαλουν το εθνικο συμφερον πανω απο αυτα??? δε νομιζω αναφεροταν στον Τσιπρα ουτε στην Αλέκα

  12. εΙροκλής avatar
    εΙροκλής 28/05/2011 09:06:01

    Αυτή τη στιγμή στη ΝΕΤ ο Πρωτόπαπας (ο πρώτος των σιχαμερών) κολακεύει και προπαγανδίζει ότι μεγάλο μέρος της συναίνεσης επετεύχθη...

  13. ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 28/05/2011 09:14:21

    Έχει σημαντικές ευθύνες η κυβέρνηση της ΝΔ της προηγούμενης περιόδου. Παρήγαγαν πολιτική οι πρωτοκλασσάτοι υπουργοί της ή φοβόνταν μην χαλάσει το ζελέ από τα μαλλιά τους.
    Αντώνη, όσο βγαίνουν στα παράθυρα, Παυλόπουλος, Παναγιωτόπουλος, Χατζηδάκης, Χατζηγάκης κλπ το μήνυμα που εκπέμπεται θα είναι θολό.
    Ο κομματικός μηχανισμός της Συγγρού χρειάζεται νέο αίμα που δεν θα προκαλεί τον κόσμο.

    • spiros avatar
      spiros @ ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 28/05/2011 09:18:32

      Σωστός. Ο Χαρακόπουλος στο ΜΕΓΑ ήταν πολύ καλός.

      • siakkas avatar
        siakkas @ spiros 28/05/2011 11:00:24

        Αρκετά καλός απέναντι στον προκλητικό Σαραντάκο.
        Σε ερώτηση του στον Χαρακόπουλο αναφέρθηκε χαρακτηριστικά ως πρόλογο στην ερώτηση.." Εσείς στη δεξιά πολυκατοικία..."
        Για ποια δεξιά πολυκατοικία;
        Αυτή που είναι κυβέρνηση και λαμβάνει μέτρα χειρότερα από της Θάτσερ;
        Αυτή που έχει την στήριξη της Θεοδώρας;
        Αυτή που έχει τη συναίνεση του Καρατζαφέρη;
        Αρκετά με τους παπαγάλους.

  14. spiros avatar
    spiros 28/05/2011 09:16:39

    Το ΜΕΓΑ , ο Αναγνωστάκης κόντράρει τον ΠΑΠΑΚ μέχρι που τον είπε ανίκανο. Δεν μπορεί να μιλήσει ελεύθερα.

  15. Theo avatar
    Theo 28/05/2011 09:37:05

    Μην ανησυχεις καθολου!
    Ενας-ενας οι παλιοι φθαρμενοι τελειωνουν χωρις θορυβο, και οι τελευταιοι θα σβησουν ανωδυνα στην αρχη της νεας πορειας...
    Ειναι νομοτελειακο!
    Το νεο αιμα ορμητικο θα συμπαρασυρει τα παντα.
    Ας του εχουμε εμπιστοσυνη!!

  16. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 28/05/2011 09:38:34

    Στη μάταιη προσπάθειά του να κρατηθεί στην εξουσία ο Παπανδρέου δημιουργεί κατάσταση πανικού με πλαστά διλήμματα και προχωρά, όπως λέει, μόνος.
    Αν συνεχίσει για πολύ ακόμη να αγνοεί την κοινωνική πραγματικότητα δεν θα βρεθεί μόνο προ αδιεξόδου ο ίδιος.
    Θα διαλύσει το κόμμα του και θα βάλει την Ελλάδα σε μια άνευ προηγουμένου περιπέτεια που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε μικρού μεγέθους εμφύλια σύρραξη.
    Ας τα έχουν αυτά υπόψη τους οι βουλευτές, τα στελέχη πρώτης γραμμής του πασοκ, δημοσιογράφοι κ.α όταν υποστηρίζουν ή ψηφίζουν ανεπιφύλακτα μια πολιτική που κατά γενική ομολογία διαλύει- προσβάλει την ελληνική κοινωνία και ισοπεδώνει κάθε έννοια περί δικαίου.
    Θα έρθει η ώρα που, εκ των πραγμάτων, θα αναγκαστούν να λογοδοτήσουν στο λαό.

  17. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 28/05/2011 10:05:55

    Επαίσχυντος συναίνεση

    «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν∙ οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν.» (Ματθ. ι΄ 34)

    Τα παραπάνω λόγια τα λέει ο Χριστός, ο Βασιλεύς της Ειρήνης. Ποια ειρήνη μπορεί να υπάρξει με τους ξεδιάντροπους εχθρούς της πατρίδας;
    Μπορεί να υπάρξει ειρήνη μ’ αυτούς που ζητούν την υποτέλεια της Ελλάδας μας;
    Ονομάσανε ειρήνη την εφιαλτική προδοσία των πατρογονικών μας εστιών και μας ζητούν να συναινέσουμε;
    Η απάντησή μας είναι μία, πώς θα μπορούσε να υπάρξει άλλη;
    ΟΧΙ
    Μάχαιρα απέναντι στον ταπεινωτικό συμβιβασμό με τους εχθρούς μας. Η μάχαιρα του πνεύματος, του λόγου της Αληθείας.
    Η μάχαιρα της αξιοπρέπειας, της αδιαλλαξίας απέναντι στους προσκυνημένους!
    Η μάχαιρα της Πίστης, της βεβαιότητας της Νίκης!
    Την ιστορία της Ελλάδας υπογράφει ο Χριστός.

  18. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/05/2011 10:15:08

    Χαχαχαχαχαχα!
    Μα είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί τέτοια τακτική.

    Θέλουν δλδ να μας πείσουν ότι για την μέχρι τώρα αποτυχία του Παπανδρέου ευθύνεται ο...Σαμαράς;
    Θέλουν να πούν ότι φταίει που δεν συναινεί στον κατήφορο που μας έχουν;

    Εντάξει... ας δούμε τα έρμα τα δεδομένα τι λένε.

    1) Ποιός "κυβερνάει" εδώ και 19 μήνες;
    2) Ποιός πήρε άνετη πλειοψηφία το 2009;
    3) Ποιός έχει ΛΑ(Γ)ΟΥς και εξαπτέρυγα να τον κανοναρχούν στη δυσήκοη συμφωνία της βυσσοδομίας εναντίον ενός ολόκληρου Λαού και της χωρας τους;
    4) Ποιός τους απέτρεψε και τους αποτρέπει να εφαρμόσουν δομικές αλλαγές (που όμως θα έθιγαν τους κομισσάριούς τους στον κρατικό μηχανισμό);
    5) Ποιός τους απέτρεψε να εφαρμόσουν λογικές περικοπές αλλα με ταυτοχρονα αναπτυξιακά προγράμματα;
    6) Γιατί αδρανούσαν επί τόσους μήνες;
    7) Γιατί πέρασαν πρώτα νομοσχεδια που δρούν διαλυτικά για την κοινωνία μας στην παιδεία και για τους λαθραίους;
    Και το κυριότερο,
    Γιατί συνεζίζουν την ίδια πορεία όταν βλέπουν ότι δεν δουλεύει;

    Αν μπορούν να απαντησουν ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ (χαχαχαχα!) σε όλα αυτά και σε τοσα άλλα τότε, ως εγχέφρων Έλληνας να δεχτώ ότι φταίει ο Σαμαράς όπως επίσης ότι η Γη είναι επίπεδη.

    Άϊ Χυτήρ πια....

  19. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/05/2011 10:23:16

    Και μία ολως διόλου "παραξενη" σύμπωση:

    ΟΛΟΙ όσοι στηρίζουν (για ιδιοτελεις φυσικά λόγους όπως ο Καρατζαφύρερ που -ωϊμέ!- δεν θα υπουργέψει -το ανέφερε 2-3 φορές χθές μόλις βγήκε απο το συμβούλιο αρχηγών) το αδιέξοδο Παπανδρέου, οι ίδιοι στηριζαν ομοθυμαδόν με παρόμοιες΄τακτικές λασπης εκφοβισμού και βυσσοδομίας και το σχεδιο Α(υ)ΝΑΝ για την Κύπρο.
    Περιέργως όμως τωρα δεν βλέπω "ακαδημαϊκούς" σαν τον Αλέξη Τουρκακλείδη που πονά η ψυχούλα του που θα "κλείσουμε" την Τουρκιά έξω απο το Αιγαίο.

    Άϊ Χυτήρ πια...

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/05/2011 10:34:03

    Προσωπικά πιστεύω ότι η σημερινή αντίδραση της διαπλοκής αποκαλύπτει τους στρατηγικούς κινδύνους, στους οποίους εξέθεσε τον Πρόεδρο το περιεχόμενο του Ζάππειο 2.

    Τα τμήματα του Ζάππειο 2, τα οποία κινούνται σε μνημονιακή λογική (αποκρατικοποιήσεις κλπ.) δίνουν πατήμα να τον εμφανίσει σήμερα η διαπλοκή ως εξής: 'Αφού ψιλοσυμφωνείς, γιατί δεν δίνεις συναίνεση "που τόσο χρειάζεται η χώρα";' Αυτό πλήττει τον Αντώνη διπλά. Από τη μια δεν τον εμφανίζει να "εντελώς" αντιμνημονιακό (και συνεχίζει έτσι να νοθεύει την αντιμνημοναιακή του εικόνα), από την άλλη τον εμφανίζει ως μικροπολιτικά σκεπτόμενο. Τον βλάπτει δηλαδή διπλά. Και στα ευρέα αντιμνημονιακά λαϊκά στρώματα, και στους οικονομικούς παράγοντες που επιζητούν "μη λαϊκίστικη πολιτική στάση" (ασχέτως αν, επί της ουσίας, πρόκειται για τον λιγότερο λαϊκιστή πολιτικό της μετά Μαρκεζίνη, τουλάχιστον, περιόδου).

    Καταφέρνουν δηλαδή να ακυρώσουν σε μεγάλο βαθμό τα όποια πολιτικά οφέλη της μη συναίνεσης. Και ενώ είχαμε χθες μια πραγματικά ηρωϊκή στάση από τον Αντώνη, σήμερα ερχόμαστε και βλέπουμε αυτή να εμφανίζεται όπως εμφανίζεται. "Μισή συμφωνία" έγραψε και η Ελευθεροτυπία, ας αφήσουμε τις άλλες.

    Δικό μου συμπέρασμα: όσα και να τους δώσεις, όσες προγραμματικές παραχωρήσεις και να κάνεις, αυτοί εδώ είναι αχόρταγοι. Πολυ απλά, τα θέλουν όλα. Και πολύ απλά, δεν θα ηρεμήσουν εάν δεν εξουδετερώσουν πλήρως την απειλή που συνιστά για αυτούς η παρουσία ενός μη ελεγχόμενου πολιτικού στο τιμόνι της αξιωματικής αντιπολίτευσης και, αύριο, της χώρας.

    Προσωπικά θα εισηγούμουν προς τον Πρόεδρο μια πολύ πιο καθαρή γραμμή άρνησης και μια πολύ πιο επιθετική γραμμή καταγγελίας του Μνημονίου και όσων το έφεραν. Αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να κρατηθούν και κάοπιες ισορροπίες, αλλά αυτές πρέπει να κρατηθούν με διαφορετικό τρόπο, να μετατοπιστεί λίγο προς το πιο λαϊκό το σημείο ισορροπίας, χωρίς να νοθεύεται το πολιτικό μήνυμα του Αντώνη προς το λαό, όπως είναι συνεχώς νοεθυμένο από το αρχικό "όχι" και μετά, παρόλο που εμείς ξέρουμε ότι το "οχι" αυτό το εννοεί 100%.

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ Επώνυμος 28/05/2011 10:39:45

      Υπάρχει επιτακτική ανάγκη να επεξηγηθεί στις πλατειές μάζες το ότι η «αδιαλλαξία» Σαμαρά ήταν εθνική επιταγή. Μαίνεται η προπαγάνδα, και δυστυχώς βρίσκει έδαφος καλλιέργειας, ότι μεταξύ τους «τσακώνονται» ενώ η Ελλάδα κινδυνεύει…

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 28/05/2011 12:16:14

      Δεν υπαρχει γενικα αντιμνημονιακη πολιτικη.Για διαφορετικους λογους ειναι αντιθετη η ΝΔ στο μνημονιο και για διαφορετικους η αριστερα.
      Η ΝΔ διαφωνει στη φορολογια και οχι στις ιδιωτικοποιησεις.Ουτε μιλα για σταση πληρωμων.
      Συνεπως εαν χρησιμοποιουν γενικα τον ορο "αντιμνημονιακος" προφανως θα εχουν προβλημα με τα "αντιμνημονιακα λαικα στρωματα" σοσιαλιστικης κατευθυνσεως.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 28/05/2011 12:19:20

      To τι ξερεις εσυ διαφερει απο αυτο που λεγεται επισημα.Παρακολουθησα και το Λυκουρεντζο και το Χαρακοπουλο.Η κυρια διαφορα ειναι η φορολογια.Αν αυριο η τροικα και ο Παπανδρεου δεχονταν τις φορολογικες προτασεις της ΝΔ δεν θα υπηρχε καμμια διαφωνια και θα υπεγραφε το μνημονιο και οσοι φανταζονται δρακους με κερατα θα εψαχναν εξηγησεις.

  21. apneagr avatar
    apneagr 28/05/2011 10:49:46

    Σύμφωνα με τα στοιχεία σημερινού άρθρου της Ελευθεροτυπίας ο Παπακωσταντίνου και ο Παπανδρέου πωλούν το 10% του ΟΤΕ με βάση την άσκηση δικαιώματος στη Deutsche Telecom 402 εκατ ευρώ και ένα 6% των υπολοίπων για 235 εκατομ. ευρώ. Η σπουδή και οι εκβιασμοί των πωλήσεων εξηγούνται στην παρούσα στιγμή αρκεί να σκεφτεί ένας ψύχραιμος παρατηρητής ότι το ΔΩΡΑΚΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε σχέση με τις χρηματιστηριακές τιμές του 2008 είναι 946.190.000+ 559.990.000= 1.506.180.000

    Το ξαναλέω οι Γερμανοί επωφελούνται από το σημερινό και υπό αυτές τις συνθήκες ξεπούλημα του ΟΤΕ 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Κοψοχρονιά! Δοξάστε τους "νοικοκύρηδες" που "εκβιάστηκαν" να σώσουν τον τόπο!

  22. armagedon avatar
    armagedon 28/05/2011 10:55:52

    Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΟΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ

  23. rally monkey avatar
    rally monkey 28/05/2011 10:56:49

    Προσωπικά θα εισηγούμουν προς τον Πρόεδρο μια πολύ πιο καθαρή γραμμή άρνησης και μια πολύ πιο επιθετική γραμμή καταγγελίας του Μνημονίου και όσων το έφεραν

    Επωνυμε -
    γιατι πιστευεις ο'τι δεν τους κατειγγειλε μεχρι τωρα
    μπορει να το κανει αναδρομικα?
    γιατι δεν επεδιωξε την απομακρυνση τους απο την εξουσια
    βοηθησε η σταση του αυτη την αξιοπιστια του?

    'συναινεση' μπορει να μην παρειχε αλλα
    η ανακολουθια μεταξυ αντιπολιτευτικου λογου του Α.Σ και των πεπραγμενων ΓΑΠ & συνεργατων παραμενει τραγικη - η βαση το λαμβανει και αυτο και το ο'τι δεν 'εκκαθαρισε' το κομμα

    καθε μερα που τους επιτρεπουμε να παραμενουν στην εξουσια τους τους δινουμε μια ακομα ευκαιρια να ολοκληρωσουν την καταστροφη

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ rally monkey 28/05/2011 11:01:49

      Δεν με απασχολεί τόσο το γιατί, η ουσία είναι ότι δεν αμφισβητώ την αντιμνημονιακή ειλικρίνεια του Σαμαρά. Ο λόγος πιστεύω ότι είναι αυτό που εγώ αποκαλώ "διαχείριση των ολιγαρχικών δομών του συστήματος", την οποία ο Πρόεδρος κάνει με το συγκεκριμένο τρόπο. Αλλά το γιατί δεν με απασχολεί. Το "δια ταύτα" με απασχολεί, το τι κάνουμε δηλαδή, και βλέπω ότι αυτό που κάνουμε μας δημιουργεί πολιτικό-στρατηγικό πρόβλημα στη δεδομένη στιγμή.

      Ωστόσο, όπως λέω πάντα, προσωπικά κρίνω με αυτά που βλέπω, δεν έχω όλες τις πληροφορίες, ο Πρόεδρος τις έχει όλες, εγώ γράφω και σχολιάζω με βάση αυτά που ξέρω και βλέπω (που είναι αυτά που βλέπουμε και ξέρουμε όλοι). Και με βάση αυτά, το περιεχόμενο του Ζάππειο 2 που κινείται σε μνημονιακή λογική μας δημιουργεί πρόβλημα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/05/2011 11:02:52

        Εννοώ, το τμήμα του περιεχομένου του Ζάππειο 2, που κινείται σε μνημονιακή λογική, διότι φυσικά υπάρχει και άλλο τμήμα που κινείται στην αντίθετη λογική.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Επώνυμος 28/05/2011 11:30:18

        δεν εχουμε πληρη εικονα -δεκτο
        αλλα η εμπιστοσυνη προυποθετει (σε καποιο βαθμο τουλαχιστο) δυνατοτητα ερμηνειας συμπεριφορας και κινητρων

        την λογικη Μνημονιακος/αντι-Μνημονιακος δεν την αποδεχομαι
        δεν μπορεις να εχεις δανειακη συμβαση χωρις ορους - δηλ. χωρις υπογραφη καποιου μνημονιου αναμεσα στις συμβαλλομενες πλευρες
        το ζητουμενο ειναι οι οροι και βασει ποιων αρχων τους διαπραγματευεσαι
        αυτη ειναι η αποψη μου

        το ζητουμενο ειναι κατα ποσο ο Α.Σ αναγνωριζει την καταστροφη που προκαλεσε ο ΓΑΠ στη χωρα (και πως μας οδηγησε και τους ορους που αποδεχτηκε) και τι προτειθεται να κανει γι'αυτο

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ rally monkey 28/05/2011 11:14:00

      πιστεύω ότι μία τριβή που επιλέγουμε να ξεχνάμε είναι μέσα στην ίδια την ΝΔ. Μην ξεχνμάμε ότι ο Σαμαράς δεν προέκυψε από κομματικές διαδικασίες, αλλά από ...δήμοκρατικές διαδικασίες. Το πόσο οι "κομματικές" δυνάμεις εκφράζουν π.χ. εμάς, παίζεται. Και λογικό είναι.

  24. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 28/05/2011 11:09:28

    Ο Μανώλης Κοττάκης στην χθεσινή "Δημοκρατία" γράφει ότι ο λόγος για τον οποίο μας έχουν πρήξει με την "συνα'ινεση" είναι ότι η παρούσα συμφωνία του Μνημονίου η οποία κυρωθεί με απλή κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ σύμφωνα με το Σύνταγμα (άρθρο 28, παράγραφος 3). Για να γίνει αυτό πρέπει να κυρωθεί από τα 3/5 της Βουλής τουλάχιστον. ΔΗΛΑΔΗ 180 βουλευτές. Κοντολογίς οι δανειστές μας θέλουν να μας δέσουν χειροπόδαρα όπως με τα αγγλικά δάνεια που συνήψε η Εθνοσυνέλευση κατά την διάρκεια της Επαναστάσεως. Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο και πιο συγκεκριμένα στο άρθρο 28:
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/8c3e9046-78fb-48f4-bd82-bbba28ca1ef5/SYNTAGMA.pdf

    • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
      nickname@taleftaiparhoun.gap @ Γιώργος Βλάχος 28/05/2011 19:27:46

      φοβούνται δηλαδή ότι θα πάρουν το ....μακρύτερο οι δανειστές και ο ΓΑΠ θέλει να τους καθησυχάσει!!!

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/05/2011 11:11:16

    Μα ποιος εμποδίζει τον ΓΑΠ να κυβερνήσει; Τι θέλει; Κι άλλες γνώμες;

    Αλλά το πρόβλημα δεν είναι ο ΓΑΠ προφανώς. Το πρόβλημα είναι οι εν λόγω διαπλεκόμενοι . Λέμε ότι οι Ευρωπαϊκές τράπεζες δάνεισαν και έχασαν. Το τι κάνουν αφορά αυτές. Να καταλάβουν και οι πάσης φύσεως επιχειρηματίες στην Ελλάδα και οι σιωπηλοί "βουλευτές" που τους κάνουν θελήματα, και τα παπαγαλάκια που κάνουν κρα κρα κρα ότι κάτι άλλαξε από το φθινόπωρο του 08 και μετά. Και στα λεφτά, και στον τρόπο που γίνονται "θελήματα" και στην αντίληψή μας.

    Ένα από τα πράγματα που θέλουν είναι να σωπάσουν οι φωνές αντίρρησης.

    Χα!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ archaeopteryx 28/05/2011 11:36:20

      φωνές..? μαλλον να σωπασουν και οι ψύθιροι

  26. Orestios avatar
    Orestios 28/05/2011 11:24:11

    Παιδιά χαλαρώστε.
    Αφήστε τα παπαγαλάκια να παίξουν με τα πράσινα κουβαδάκια τους.
    Όσο πιο πολύ μιλάνε, τόσο πιο πολύ εκθέτονται.
    Όλο αυτό που κάνουν είναι θόρυβος για να τραβήξουν την προσοχή του κόσμου από την αναζήτηση ευθυνών που θα έκανε για τις μάταιες θυσίες που μας υπέβαλλε ο αυτιστικός πρωθυπουργός
    Ο Σαμαράς το μόνο που έχει να κάνει είναι α) να καλέσει τον Παπανδρέου να ανακοινώσει άμεσα τα μέτρα που στρέφονται εναντίον του πλείστου των Ελλήνων και β) να τον παρατηρήσει για το ότι υπεκφεύγει συνεχώς και κρύβεται από τις ευθύνες που έχει για την αποτυχία του μνημονίου και για τις οποίες ευθύνες μέχρι τώρα δεν έχει ζητήσει πατριωτική συγγνώμη από τους Έλληνες (αφού προσποιείται τον πατριώτη εδώ και 2 χρόνια)

  27. Κουρλός avatar
    Κουρλός 28/05/2011 11:33:09

    Δεν είμαι σίγουρος ότι οι όλοι οι «κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες» επιθυμούν συναίνεση με σκοπό να επικρατήσει η τακτική του «αγίου» Μνημονίου. Αντιθέτως... Εξηγούμε.

    Σε ένα αρχικό στάδιο πολλοί από τους «κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες» και αφού ξεπέρασαν το αρχικό σοκ της απότομης αλλαγής του πλαισίου σε σχέση με τη τροφοδότηση, τη διαχείριση και την νομή των νομισματικών κεφαλαίων που είχε τη δυνατότητα να διαθέτει η χώρα, έκριναν πως και στο νέο περιβάλλον και με τα νέα αυτά δεδομένα θα κατορθώσουν να επιβιώσουν, όντες ισχυρά διαπλεκόμενοι.

    Είναι γνωστό πως αυτού του είδους οι ντόπιοι «κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες» κατόρθωναν να επιβιώνουν και να υφίστανται ως οντότητες ακριβώς διότι είχαν άμεση και χωρίς κόπο πρόσβαση, κυρίως όμως δυνατότητα οικειοποίησης, μέσω της «εκτέλεσης συμβάσεων», μεγάλων ποσοτήτων από το εκάστοτε ισχυρό νόμισμα συναλλαγών της χώρας, είτε αυτό λέγονταν παλαιότερα αγγλική λίρα ή αμερικανικό δολάριο, ή μέχρι πρότινος δραχμή και σήμερα ευρώ.

    Δεν είναι της στιγμής να αναφερθώ στην πραγματική βιώσιμη προστιθέμενη αξία η οποία παράχθηκε από όλο αυτό τον εν πολλής εισαγόμενο νομισματικό κεφάλαιο. Εννοείται όμως πως δεν έχουν παράξει τελικώς σχεδόν τίποτα το οποίο να μπορεί να προσφερθεί προς πώληση με ανταγωνιστικούς όρους και να αγορασθεί από κάποιον έναντι ικανού αντιτίμου αποτυπωμένου σε κάποιο διεθνές αξιόπιστο νόμισμα.

    Ένα από τα βασικά προσδοκώμενα αποτελέσματα όμως του Μνημονίου είναι να κατορθώσει τελικώς το όποιο παραγωγικό δυναμικό διαθέτει σήμερα η χώρα (ή αυτό που από τις συνθήκες επιχειρείται να δημιουργηθεί) να αρχίσει να παράγει, επί της ουσίας, πρωτογενή έσοδα και εν καιρώ κέρδη, δηλαδή κεφάλαια σε ισχυρό νόμισμα μέσω του επιχειρείν στο πλαίσιο του διεθνούς και αμείλικτου ανταγωνισμού.

    Η παραγωγή όμως αλλά και η επιτυχής διάθεση και τελικώς πώληση ανταγωνιστικών ελληνικών (με έδρα παραγωγής την Ελλάδα) προϊόντων ή υπηρεσιών στις διεθνείς αγορές προϋποθέτει εξ ορισμού την ύπαρξη ενός σταθερού πλαισίου το οποίο όμως ορίζεται και εξαρτάται από ένα πλήθος απολύτως αλληλοεπιδρώμενων και εν πολλής ανελαστικών παραμέτρων.

    Νιώθω πως οι περισσότεροι ντόπιοι «κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες» δεν έχουν ούτε την διάθεση και την υπομονή αλλά ούτε και τη γνώση και την εμπειρία που απαιτείται για να περιμένουν να περάσει μια δεκαετία ώστε προοδευτικά να αρχίσουν να λειτουργούν συστημικά όλα αυτές οι δομικές αλλαγές οι οποίες με συνέπεια, σχέδιο αλλά και απέραντο πόνο και κόστος για τους πολλούς πραγματοποιούνται σήμερα.

    Αφετέρου οι δανειακές υποχρεώσεις κάποιων εκ των ντόπιων «κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών» είναι μεγάλες, εκφρασμένες σε ένα πολύ ισχυρό νόμισμα (ευρώ), όπου ο κίνδυνος λογιστικής και ουσιαστικής χρεοκοπίας είναι άμεσος και το περιθώριο αντίδρασης και συνδιαλλαγής, με αυτούς τους νέους κανόνες του παιχνιδιού, πλέον αδύναμο.

    Για να είμαι πιο ειλικρινής πιστεύω πως πολλοί από τους ντόπιους «κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες» (περιλαμβανομένων των ηγεσιών των συνδικαλιστών φορέων του δημοσίου τομέα) θεωρούν πως είναι πιο «πιο συμφέρον και αποδοτικό» για αυτούς να ξαναδημιουργήσουν το ασφαλές περιβάλλον το οποίο στο παρελθόν τους επέτρεπε άκοπα να επιβιώνουν με χαρακτηριστική άνεση.

    Και αυτό επιτυγχάνεται μόνο εάν αποκτήσουν εκ νέου ουσιαστικό έλεγχο στο νομισματικό κεφάλαιο που (θα) κατέχει η χώρα. Και ασφαλώς αυτό δεν μπορεί να γίνει πλέον μέσω του ευρώ, αλλά μόνο μέσω ενός «εθνικού, ανεξάρτητου και ακηδεμόνευτου νομίσματος», του οποίου εκείνοι θα έχουν τον απόλυτο έλεγχο στην έκδοση, στη διανομή αλλά κυρίως στη διαχείρισή του... Σχετικώς αδιάφορη στην αρχή θα είναι η ισοτιμία του νέου εθνικού νομίσματος. Θα υπολογιστεί κυρίως σε σχέση με τις δανειακές υποχρεώσεις όλων των άμεσα ενδιαφερομένων και τα περιθώρια αποπληρωμής.

    Πρακτικά βεβαίως θα είναι ένα χωρίς κόπο απολύτως «πληθωριστικό χρήμα» που αρχικά θα ικανοποιήσει, μεταξύ άλλων, και την χαμένη «αγοραστική ικανότητα» των μαζών και θα δικαιολογήσει έτσι και το άλμα της αποχώρησης από το κοινό νόμισμα.... Μετά όμως ?

    Ως εγγύηση το κράτος για την έκδοση νέων τραπεζογραμματίων ασφαλώς έχει να διαθέσει ! Ότι θα διέθετε έτσι και αλλιώς για την κάλυψη των απαιτήσεων των μνημονιακών πιστωτών μας. Γη & ύδωρ δηλαδή...

    Οι πιστωτές μας σίγουρα δεν θα χάσουν. Θα εξοφληθούν στο ύψος που θα συμφωνηθεί και μάλιστα στο νόμισμά τους. Όπως παλιά. Σε συνάλλαγμα πλέον δηλαδή για εμάς αγορασμένο όμως ακόμα πιο ακριβά από ότι σήμερα... Και αυτοί οι ντόπιοι «κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες» θα έχουν πετύχει τον σκοπό τους. Διότι ενδεχομένως να τους αρκεί μόνο να εξοφλήσουν σήμερα τα δάνεια τους με τους καλύτερους για αυτούς δυνατούς όρους...

    Αυτή η υπόθεση δεν μου μοιάζει αδύνατη. Προϋποθέτει να υπάρχει «γόνιμο κλίμα». Προϋποθέτει επίσης λαϊκή «συναίνεση», ίσως και «εντολή».

    Αυτό το κλίμα όμως εγώ νιώθω ότι δημιουργείται προοδευτικά και εντέχνως καλυμμένα σήμερα...

    Και για να προλάβω τους κακοπροαίρετους δηλώνω ότι οι απαιτήσεις δομικών αλλαγών και δράσεων για να παραμείνει ουσιαστικά βιώσιμο το ελληνικό κράτος – έθνος αλλά και οι Πολίτες του είναι εξίσου οδυνηρές και απαιτούν χρόνο και κόπο είτε είμαστε εντός ευρωζώνης είτε εκτός... απλώς πιστεύω ότι εντός τα πράγματα κάπως ελέγχονται, προς όφελος των πολλών

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Κουρλός 28/05/2011 12:50:57

      αξιζει να διαβαστει όλο - και ας ειναι μεγαλο για σχολιο
      γιατι όχι ξεχωριστη αναρτηση

  28. Κουρλός avatar
    Κουρλός 28/05/2011 11:36:25

    σημ. το εξηγούμε που βγάζει μάτια παρακαλώ διαβάστε το ως εξηγούμαι...

  29. NΙΚΟΣ avatar
    NΙΚΟΣ 28/05/2011 11:38:30

    Πρόκειται για τον απόλυτο φασισμό! Στην Ευρωπαϊκή Ένωση της Νέας Εποχής έχεις μόνο το δικαίωμα να συμφωνείς μαζί τους! Από κοντά τα παπαγαλάκια της διαπλοκής, δούλοι των ντόπιων νταβατζήδων! Το πιο εξωφρενικό απ' όλα είναι ότι άρχισαν να ισχυρίζονται ότι ο Σαμαράς δεν ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις του κόσμου που βγαίνει αγανακτισμένος στις πλατείες!!! Λες και ο κόσμος φωνάζει υπερ του Μνημονίου και των μέτρων! ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 11:47:43

    ο Φακτωρας πρεπει ΚΑΘΕ μερα να βγαζει ΔΕΛΤΙΟ !!! να το μοιραζει σε ολα τα μειλ των Βουλευτων...! και τα ΜΜΕ ΟΛΑ !!!
    με βασικα σημεια αρθρων και βασικα σχολια ανα αρθρο.-
    Φυσικα στο ΓΑΠ να ειναι και εικονογραφημενα !
    Εγω θα του στελνω και τα παλια, οσα του λειπουν απ το αρχειο !

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!!..... ;)

    ΠΠ

  31. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 28/05/2011 11:51:48

    Ρε παιδιά μια φορά την πάτησε ο Καραμανλής από τα γνωστά λαμόγια που θέλουν το δημόσιο όλο με τα χρήματα του για την πάρτυ τους, δεν επιτρέπεται να την πατήσει τώρα ο Αντώνης. Ας αφήσουμε τα πράσινα παπαγαλάκια να λένε να λένε... . Μπράβο πρόεδρε γερά στην γραμμή που κρατάς .

  32. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 28/05/2011 12:21:58

    O ΓΑΠ είχε άλλη μια "τεράστια" διαπραγματευτική επιτυχία...μια ακόμα τρύπα στο νερό..

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες έχουν πανικοβληθεί..αγωνιούν να εκταμιευτεί η 5η δόση για να πάρουν το κομμάτι που τους αναλογεί..βλεπουν πλέουν ότι για να επιβιώσουν πρέπει μάλλον να πάρουν επιχειρηματικό ρίσκο..και πως να το κάνουν που έχουν συνηθίσει στις στημένες διαδικασίες?..

    Η εποχή έχει και τα καλά της...Ευκαιρία μεγάλη να αποβληθούν τα βαρίδια και ζιζάνια του τόπου (αυτό θα γίνει νομοτελειακά)...Ευκαιρία επίσης να δημιουργηθούν νέοι θεσμοί που να υποστηρίζουν την αξιοκρατία και την ισονομία (αυτό αμφιβάλλω αν θα το καταφέρει ο ΓΑΠ ή αν θα το προσπαθήσει καν)...

  33. Aris. A avatar
    Aris. A 28/05/2011 12:29:33

    H απορία μου είναι πως έξυπνοι άνθρωποι όπως οι οικονομικά ισχυροί της χώρας δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει πρόβλημα ανικανότητας του Πρωθυπουργού της χώρας που οδηγεί με βεβαιότητα στην αποτυχία του οποιουδήποτε σχεδιασμό.

    Το να είσαι πειθήνιος και απόλυτα ευθυγραμμισμένος με τις επιταγές της τρόικας που όπως πολύ σωστά είπε ο Τσίπρας ο Παπανδρέου αντί να διαπραγματεύεται στο εξωτερικό πιέζει και εκβιάζει στο εσωτερικό δεν φτάνει για να χειριστείς μια τέτοια σύνθετη και επικίνδυνη κρίση.


    Δεν φτάνει σήμερα να είσαι καλός πρωθυπουργός μόνο με τα σκονάκια του ΔΝΤ θέλει και κάτι παραπάνω.

    Η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι στηρίζουν τόσο τυφλά τον Παπανδρέου λόγω συνήθειας.

    Αποδεικνύεται ιστορικά ότι το Πασόκ και για τους δημοσιογράφους και για τους επιχειρηματίες ήταν το κόμμα που όσο κανένα άλλο εξυπηρέτησε τα συμφέροντα τους.

    Το Πασόκ τους έφτιαξε και ακόμα και σήμερα που τα πάντα κινδυνεύουν να τιναχθούν στον αέρα αυτούς υποστηρίζουν πιστεύοντας ότι στο τέλος θα δώσουν την λύση όπως και όλες τις προηγούμενες φορές στο παρελθόν.

    Υπάρχει όμως μια τεράστια διαφορά η κρίση που διανύουμε είναι μοναδική και δεν μπορεί καμία προπαγάνδα να την κρύψει.

    Τα στοιχεία είναι αδιάσειστα.

    Ο ιδιωτικός τομέας λόγω έλλειψεις πωλήσεων είναι ένα στάδιο πριν την κατάρρευση.

    Ενα μόνο στοιχείο ο όμιλος τσιμέντων Τιτάν μιλάει για πωλήσεις που γύρισαν την χώρα στην δεκαετία του 60 στην κατανάλωση του τσιμέντου.

    Η ίδια η κυβέρνηση μιλάει για δυσθεώρητες αποκλίσεις στα νούμερα του προυπολογισμού.

    Οι απολύσεις που θα γίνουν στον ιδιωτικό τομέα από τον Σεπτέμβριο θα είναι δυσθεώρητες.

    Σοβαροί οικονομολόγοι ήδη γράφουν ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι πολύ ποιο σοβαρό από ότι φαίνεται και ότι χρειάζονται άλλες λύσεις από την υπερβολική φορολόγηση.

    Και πιστεύουν η ελληνική παραεξουσία ότι την λύση σε αυτά τα προβλήματα θα την δώσει ο Γιώργος';;;

    Νομίζω ότι μέσα από τα ΜΜΕ δίνουν μια μάχη καθυστερήσεων της κατάρρευσης Παπανδρέου.

    Η χθεσινή εικόνα του ίδιου και των υπουργών του μιλάει από μόνη της για την ψυχολογική τους κατάσταση.

    Χθες όλοι ήθελαν συναίνεση για να συντρίψουν πολιτικά τον Σαμαρά και να δώσουν τις ψυχολογικές ανάσες που χρειάζονταν ο Παπανδρέου για να συνεχίσει.

    Οτι και να γράψουν ότι και να πουν όπως και να το παρουσιάσουν ο Παπανδρέου ξέρει ότι όχι μόνο συναίνεση δεν πήρε αλλά είδε τεράστια αμφισβήτηση των πράξεων του από τους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς.

    Από αυτά που ακούστηκαν στην ουσία τέθηκε θέμα του αν ο πρωθυπουργός υπερασπίζει την χώρα μέσα από τις αποφάσεις του και αν έχει εθνικό προσανατολισμό.

    Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τον Παπανδρέου από την ανυποληψία των αντιπάλων του γιατί αυτό είναι κάτι που αργά ή γρήγορα θα περάσει στην κοινή γνώμη.

    Από εκεί και πέρα τα ΜΜΕ θα γράψουν και θα πουν αυτά που πρέπει αλλά ο καθένας μας συναντάει την πραγματικότητα κάθε λεπτό και τους διαψεύδει και αυτή η αντιδιαστολή είναι το χειρότερο.

    Ολοι αυτή η προπαγάνδα στόχο έχει να κρατήσει δημοσκοπικά το Πασόκ όσο κοντά μπορεί στην ΝΔ ώστε να έχει έναν ψυχολογικό αέρα για να πάρει τα επόμενα μέτρα.

    Προσωπικά θα βγάλω συμπεράσματα όταν κάτσει η σκόνη όταν περάσουν οι ημέρες και όταν ο πολίτης με ησυχία κατανοήσει και αναλύσει τα όσα συμβαίνουν γύρω του.

    • Striker avatar
      Striker @ Aris. A 28/05/2011 14:30:23

      Άρη, το θέμα που έθιξες με έχει απασχολήσει και εμένα πολύ και έχω καταλήξει στο εξής: βλέπουν ότι ο Παπανδρέου είναι ανίκανος, αυτό το βλέπουν καλά. Από κει και πέρα φοβούνται την ανατροπή της ισορροπίας που έχει δημιουργηθεί. Σκέφτονται: υπάρχει ένας πρωθυπουργός (Παπανδρέου) που λειτουργεί σαν υπνωτικό για το λαό (τουλάχιστον μέχρι προσφάτως). Υπάρχει το κατεξοχήν λαοφιλές κόμμα (ΠΑΣΟΚ) που "όλα επιτρέπονται" και ανέχονται από το λαό. Υπάρχει ένα τεράστιο σύστημα επιχειρηματικών συμφερόντων, έτοιμο να τον στηρίξει και να παρουσιάσει το μαύρο άσπρο.

      Και φτάνουνε στο δια ταύτα: Αν γίνουν εκλογές και νικήσει ο Σαμαράς υπάρχουν τρείς μεγάλοι φόβοι γι' αυτούς: α. θα είναι αυτοδύναμος και άνετα όπως τώρα ο ΓΑΠ; αν όχι μπλέκουμε πολύ. β. θα ανεχτεί η κοινωνία τη ΝΔ να κάνει τα μισά από αυτά που κάνει τώρα το ΠΑΣΟΚ; φοβούνται πως όχι. γ. είναι ο Σαμαράς και η ΝΔ του χεριού τους; το ξέρουν πως όχι.

      Γι' αυτούς τους τρείς λόγους το σύστημα συνεχίζει να στηρίζει ΓΑΠ αν και βλέπει τον κίνδυνο να πάμε όλοι μαζί για φούντο. Μέχρι σήμερα γι' αυτούς το όφελος υπερβαίνει το κόστος. Τον τελευταίο μήνα έχουν αρχίσει και κλονίζονται σοβαρά, φοβούνται οτι έχει πάρει φωτιά και το σπίτι τους. Ακόμα, όμως, τρέμουν να δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον Σαμαρά, απλώς τον αναβαθμίζουν μήπως και τους κάνει τη χάρη. Δεν τους την έκανε, πάλι θα τον πολεμήσουν. Αλλά η κατάσταση για όλους αυτούς προδότες και απάτριδες είναι πια μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

  34. factorx avatar
    factorx 28/05/2011 12:43:46

    Απαντώ στα προηγούμενα σχόλια του Επώνυμου συνολικά για να μην τα πιάνω ένα- ένα:

    Επώνυμε συνεχίζεις να τοποθετείσαι σε κρίσιμα ζητήματα του τόπου με μια μαξιμαλιστική λογική την οποία κάποιος που δεν σε ξέρει πόσο κυκλοθυμικά ενεργείς θα την εκλάμβανε ως υποβολιμαία. Δεν μπορεί να κρίνεις τα αποτελέσματα της τακτικής Σαμαρά από την αντίδραση της προπαγάνδας του συστήματος.

    Μιλάς κυρίως για μια "καθαρή αντιμνημονιακή γραμμή" και μηδενίζεις κάθε άλλη προσπάθεια. Δηλαδή στην περίπτωση Σαμαρά λες σε έναν ηγέτη που έχει το σύμπαν εναντίον του και κυρίως δεν έχει κόμμα και ΜΜΕ που να τα ελέγχει απόλυτα να βγει με θέσεις ΚΚΕ και να βαράει γροθιά στο μαχαίρι.

    Του ζητάς με άλλα λόγια να μην ελίσσεται και να παραδώσει τις βασικές έννοιες της στρατηγικής και της τακτικής στην ικανοποίηση των αυτοικανοποιούμενων με λεκτικά σχήματα.

    Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού . Μέσα σε ενάμιση χρόνο ο Σαμαράς κατάφερε να γίνει το κεντρικό πρόσωπο συζήτησης, ξεκινώντας από σημείο μηδέν. Και φυσικά δεν θα αποκαλύψει όλη την τακτική του ούτε τους τελικούς στόχου τους. Και θα στηριχθεί σε ανθρώπους που τον εμπιστεύονται, οχι μόνο τους "δικούς" του, αλλά όλους εκείνους που ψηφίζουν και δεν σκέπτονται σαν κι εσένα και βλέπουν μέχρι στιγμής έναν πολιτικό που δεν λαικίζει και παραμένει σταθερός στις θέσεις του.

    Τώρα για την αστεία θέση σου ότι το Ζάππειο 2 είναι "μνημονιακό" προτείνω να διαβασεις τον σημερινό Μπόμπολα και τον χθεσινό Βαρδινογιαννη στο Μέγκα μπας και καταλάβεις τι γίνεται πέρα απο το κεφάλι σου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 28/05/2011 13:53:15

      Κυκλοθυμικά; Γιατί κυκλοθυμικά; Απαγορεύεται να συμφωνώ και να επικροτώ μια θέση/στάση του Σαμαρά και να μην συμφωνώ με άλλη;

      Και αν υποθέσουμε ότι είναι υποβολιμιαία τα όσα είπα, ποιον θα μπορούσαν να εξυπηρετούν; Το ΠΑΣΟΚ; Τους εσωκομματικούς εχθρούς του Αντώνη; Τη διαπλοκή; Ποιον;

      Μια τέτοια άποψη όπως η δική μου, σχετικά με το Ζάππειο 2, δεν μπορεί παρά να είναι η ΔΙΚΗ μου άποψη.

      • factorx avatar
        factorx @ Επώνυμος 28/05/2011 14:04:18

        "Κυκλοθυμικά" επειδή την μια εμφανίζεσαι ως φανατικός υπέρμαχος του Σαμαρά και την άλλη υιοθετείς αυτούσια την προπαγανδα του συστήματος, επειδή επηρεαζει τάχα τον κόσμο, ενω εδω μεσα τουλαχιστον μόνο εσένα επηρεάζει.

        Γράφεις: "Προσωπικά πιστεύω ότι η σημερινή αντίδραση της διαπλοκής αποκαλύπτει τους στρατηγικούς κινδύνους, στους οποίους εξέθεσε τον Πρόεδρο το περιεχόμενο του Ζάππειο 2".

        Να στείλω τα στοιχεία σου στην Καθημερινή να στηρίξεις τον Μπάμπη και τον Αλέξης;

        Τι θα έγραφε ένας λογικός άνθρωπος: "Η έντονη επίθεση της διαπλοκής στο Ζάππειο2 επιβεβαιώνει την ορθότητα των θέσεων του Σαμαρά"

        Και λίγα απλά μαθήματα πολιτικής: Ο σαμαρά εγινε σε εναμισυ χρόνο καθοριστικός παίκτης - να μην πω ο καθοριστικότερος και υπερβάλω. Φυσκό είναι να επιχειρούν απο την μια να τον υπονομεύσουν και απο την άλλη να τον προσεραιτισθουν. Το θέμα είναι τι κάνει αυτό και μέχρις στιγμής κάνει όλα αυτα που περιμένουμε οι περισσότεροι. Τι θα γίνει στο μέλλον; Εμπιστοσύνη μεγάλε και διάβασε και λίγο Σουν Τσου

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ factorx 28/05/2011 16:02:16

          Ποτέ δεν ήμουν, ούτε θα γίνω "φανατικός υπέρμαχος του Σαμαρά". Το έχω πει από την αρχή ότι δεν είμαι με το Σαμαρά, είμαι με αυτά που εκπροσωπεί. Και με το Ζάππειο 2 σίγουρα δεν είμαι. Αν νομίζεις ότι η κριτική η δική μου στο Ζάππειο 2 (που π.χ. δεν θέλω τις αποκρατικοποιήσεις) είναι βούτυρο στο ψωμί του Μπάμπη, τότε τι να σου πω. Νομίζω ότι δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, η οπτική η δική μου με την οπτική του Μπάμπη.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ factorx 28/05/2011 17:32:57

          ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ
          ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ "ΚΑΤ'ΑΤΟΜΟΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ".

  35. rally monkey avatar
    rally monkey 28/05/2011 13:02:07

    ..κυρίως δεν έχει κόμμα και ΜΜΕ που να τα ελέγχει απόλυτα
    factor -
    το κομμα ειναι θεμα, πρεπει να μπορεις να δειξεις ο'τι ελεγχεις το κομμα σου για να ζητας εμπιστοσυνη για τα περαιτερω.

    Η συναινεση ειναι αστειο (η τραγικο εξαρταται πως το βλεπεις) που τιθεται καν σαν θεμα συζητησης - το θεμα ειναι η 'ρηξη' την οποια αργησε - και πρεπει να γινει οσο εχει ακομα το ηθικο πλεονεκτημα
    .. εξωτερικος παρατηρητης (απο αποσταση)

  36. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/05/2011 13:23:25

    Οι κρατικές δανειακές συμβάσεις ποτέ δεν έχουν τέτοιους όρους. Τέτοιους όρους έχουν μόνον οι αποικιοκρατικές συμβάσεις. Οι απόψεις του στύλ "μας δίνουν τα λεφτά τους, άρα βάζουν τους όρους τους" προέρχονται από ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα για το συγκεκριμένο ζήτημα και νομίζουν ότι τα κράτη είναι ιδιώτες που πάνε στην τράπεζα και δανείζονται.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Επώνυμος 28/05/2011 15:07:43

      Δεν διαφωνουμε σ'αυτο - γιαυτο ο Α.Σ. ζηταει επαναδιαπραγματευση των ορων του Μνημονιου

      τα πραγματικα περιθωρια διαπραγματευσης εννοειται δεν μπορουμε να τα μαθουμε απο τον ΓΑΠ
      ουτε και να τον αφησουμε να τα καψει ολα για να μπορουμε να πουμε οτ'ι εμεις καμμενη γη παραλαβαμε (και να εχουμε δικιο)
      δεν ειναι στρατηγικη που προτασσει το Εθνικο συμφερον

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/05/2011 13:24:51

    Εμ, αυτό λέμε, ότι κακώς έχει η ΝΔ αυτή τη στάση. Τώρα εσύ σαν καλός προβοκάτρος το κάνεις και ένα κλικ πιο φιλομνημονιακό, ευκαιρίας δοθείσης.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 28/05/2011 17:49:17

      Oχι αγαπητε μου.Ανδρεοπαπανδρεικος δεν ημουν και δεν θα γινω με μπλε προκαλυμμα στα γεραματα.
      Εαν ικανοποιηθει η ΝΔ στα φορολογικα οφειλει να υπογραψει το μνημονιο και να εγκαταλειψει τους ανδρεοπαπανδρεισμους για τους κακους ξενους και τις βυθισεις Χορα.
      Εσυ μπορει να οραματιζεσαι ενα μπλε ΠΑΣΟΚ αλλα δεν συμφωνουν ολοι και το βλεπεις στις δημοσκοπησεις.

  38. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 28/05/2011 14:27:47

    Πραγματι το ζητουμενο ειναι τι προτιθεται να κανει ο Σαμαρας για την καταστροφη που προκαλεσε και συνεχιζει να προκαλει ο ΓΑΠ.Νομιζω οτι υπαρχει κενο οσο δεν ΔΗΛΩΝΕΙ την ετοιμοτητα του ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ τις τυχες της χωρας.Δυστυχως υπαρχει κενο.

    • factorx avatar
      factorx @ Νεοδημοκρατης 28/05/2011 14:42:19

      Να κάνει δηλαδή τα ίδια με τον ΓΑΠ; Το θέμα είναι αν θα πάρει την εξουσία εξι μηνες νωρίτερα, ή αργότερα; Ή αν θα δημιουργηθούν οι συνθήκες για μια ισχυρή ηγεσία; Τους Φωτοπουλους δεν τους παλευεις με ισχνές πλειοψηφίες

      • Δάσκαλος avatar
        Δάσκαλος @ factorx 29/05/2011 00:47:08

        Ας εμπεδώσουμε επιτέλους την τελευταία φράση "Τους Φωτοπουλους δεν τους παλευεις με ισχνές πλειοψηφίες".

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Νεοδημοκρατης 28/05/2011 15:12:58

      catch-22 : τι τον καθηλωνει στα χαμηλα ποσοστα και τις ισχνες πλειοψηφιες που αυτα συμεπαγονται?

  39. ministry avatar
    ministry 28/05/2011 16:34:33

    το συστημα που γιγαντωθηκε τις προηγουμενες δεκαετιες θελει τωρα που ολα καταρρεουν, να αρπαξει και τη κρατικη περιουσια,δεκο κτλ σχεδον στο τζαμπα, για αυτο και η προπαγανδα τους δουλευει σε φουλ ρυθμους. θελουν ο παπανδρεου να κρατηθει ακομα ωστε να γινει η δουλεια και ετσι να ξεκινησει ενα καινουργιο κεφαλαιο στη σχεση διαπλοκης με το πασοκ.εκει που πρωτα διοριζαν στο δημοσιο τωρα θα στελνουν κοσμο για δουλεια στον καθε μπομπολα.ετσι λοιπον δεν ειναι τυχαιο γιατι φτασαμε μεχρι αυτο το σημειο.

  40. antikatathliptikos avatar
    antikatathliptikos 28/05/2011 17:27:21

    Ψευτοδιλήμματα και υπεκφυγές . Προτάσεις δεν ζήτησε ο Πρωθυπουργός;
    Ε, λοιπόν,
    Αν θέλουν εγγυήσεις οι δανειστές "αγορές" δώστε τες. Εγγυηθείτε την αποπλήρωμή των χρεών με ποσοστό των εσόδων κρατικών επιχειρήσεων για κάποια χρόνια, (όσο αντέχει η γενιά του πολυτεχνείου, τρομάρα της) χωρίς να τις ξεπουλήσετε. Αφήστε το μεγαλύτερο ποσοστό για τα παιδιά μας. Κάναμε που κάναμε τη μαλακία και σας εμπιστευθήκαμε , δεν μπορείτε έστω αυτό να μας το πιστώσετε;

  41. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 28/05/2011 17:27:26

    Την ανησυχία της αμερικανικής κυβέρνησης προκαλούσε η σχέση της Ελλάδας με την Ρωσία επί πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή, όπως αποκαλύπτουν αποσπάσματα των Wikileaks που δημοσιεύονται σήμερα στα «Νέα».

    «Προσπαθεί να τοποθετήσει τον εαυτό του σαν να λαµβάνει ισορροπημένη θέση ανάµεσα στις ΗΠΑ και τη Ρωσία, σε αντίθεση µε την υπουργό Εξωτερικών και πολιτική ανταγωνίστριά του Ντόρα Μπακογιάννη για την οποία κάποιοι Έλληνες πιστεύουν ότι τηρεί υπερβολικά φιλοαµερικανική γραµµή», φέρεται να υποστήριζε σε τηλεγράφημά του ο τότε αμερικανός πρεσβευτής Ντάνιελ Σπέκχαρντ.

    Αναφέρεται επίσης ότι 40 μέρες πριν από την προγραμματισμένη συνάντηση του έλληνα πρώην πρωθυπουργού µε τον Πούτιν, στις 17 ∆εκεµβρίου 2007, η αµερικανική πρεσβεία στην Αθήνα αποστέλλει στο Στέιτ Ντιπάρτµεντ εµπιστευτικό τηλεγράφηµα µε θέµα: «Ελλάδα και Ρωσία: οι αναπτυσσόμενοι δεσµοί – που γίνονται πιο ισχυροί;».

    Σύµφωνα µε τον επιτετραμμένο των ΗΠΑ Τόµας Κάντριµαν, συνταξιοδοτηµένος Έλληνας πρέσβης δήλωσε ότι η κυβέρνηση Καραµανλή «έπαιζε µε τη φωτιά» κατά τις συµφωνίες της µε τον Πούτιν και αναρωτιόταν αν οι πρώην συνάδελφοί του στο ΥΠΕΞ κατανοούσαν τις επιπτώσεις.

  42. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 28/05/2011 17:35:46

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΙ. Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΓΚΑΦΑΣ-ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ , ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ …..ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .
    ΤΟΧΟΥΝΕ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.

  43. ο ξένος avatar
    ο ξένος 28/05/2011 20:44:33

    Η ιστορία της συναίνεσης θα κάνει πρωθυπουργό τον Σαμαρά. Αποτελεί ολέθριο λάθος του Παπανδρέου και είναι όλο δικό του. Καμία σχέση δεν έχουν η τρόικα, το ΔΝΤ και οι δανειστές, οι οποίοι περιμένουν απλά την υλοποίηση των μέτρων του μνημονίου που -παράνομο-ξε-παράνομο- έχει ήδη υπογραφεί και τρέχει ένα χρόνο τώρα, αλλά δεν εφαρμόζεται με ευθύνη της κυβέρνησης.
    Ο Σαμαράς με αυτή την υπόθεση γίνει ολοένα και πιο αξιόπιστος και συμπαθής σε όλους, ακόμη και σε ντορικούς και αριστερούς. Είναι προφανές το ανφέρ: όλοι ξέρουν ότι η ΝΔ δεν προβάλλει καμία αντίρρηση ούτε σε επώδυνες περικοπές, ούτε σε ιδιωτικοποιήσεις, που είναι και οι επίμαχες "μεταρρυθμίσεις". Προς τι η έκκληση για συναίνεση; Βγάζει κόσμο στο δρόμο; Ελέγχει τα συνδικάτα; Πολύ απλά θέλουν από τον Σαμαρά να γίνει δηλωσίας! Κι αυτός ο ωμός εκβιασμός στέλνει τον κόσμο προς το μέρος του.

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ ο ξένος 29/05/2011 00:53:16

      Αν ήταν τόσο απλό να είσαι σίγουρος πως θα το είχαν ξεπεράσει. Απλά ξέρουν και κάτι άλλο που δε φαίνεται εύκολα ή φαίνεται κάτω από προϋποθέσεις.

  44. kackos avatar
    kackos 29/05/2011 01:47:39

    ενώ εσύ διαβάζεις αυτό εγώ σου κλέβω το πορτοφόλι...η συναίνεση και τα τηλεοπτικά παραφερναλια των υπαλλήλων του συστήματος βλέπε μπαμπης...ipad1,2, κάλυψαν ουσιαστικά της ασύμμετρες τορπίλες ακη που ζητά μετά μανίας να κατάθεση το ΚΥΣΕΑ της εποχής george ακούς?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.