#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2011 07:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρίση θα δώσει στην Γερμανία την αυτοκρατορία που πάντα ονειρευόταν



Του Peter Oborne*

Είναι πολύ πιθανό πως η χθεσινή συμφωνία μπορεί να αποτελέσει  τη σωτηρία της ευρωζώνης. Θα πρέπει όμως να αναλογιστούμε τις συνέπειες μιας ευρωπαϊκής δημοσιονομικής ένωσης.

Πρώτα απ όλα, μια τέτοια εξέλιξη σημαίνει και την οικονομική  καταστροφή των περισσότερων  χωρών της Νοτίου Ευρώπης.

Η διαδικασία αυτή έχει ήδη αρχίσει, και μάλιστα έχει προχωρήσει σημαντικά. Χάρη στην ένταξή τους στην ΟΝΕ, κάποια περιφερειακά κράτη όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία, και ως ένα βαθμό η Ισπανία και η Ιταλία, υφίστανται μια βίαιη αποβιομηχάνιση.

Η οικονομική τους αυτονομία και κυριαρχία έχουν εξαφανιστεί. Το μέλλον τους θα είναι αυτό των κρατών υποτελών, και ο ρόλος τους θα είναι παρόμοιος με αυτόν των ευρωπαϊκών αποικιών του 19ου και 20ου αιώνα.

Θα παρέχουν φτηνή εργασία, φτηνές πρώτες ύλες, γεωργικά προϊόντα, και μια έτοιμη αγορά για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που θα κατασκευάζουν και θα παρέχουν οι πολύ πιο παραγωγικοί και αποδοτικοί βορειοευρωπαίοι.

Οι πολιτικοί τους ηγέτες, όπως ο άμοιρος Γ. Παπανδρέου της Ελλάδας, θα χάσουν κάθε πολιτική νομιμοποίηση, και θα μετατραπούν σε τοπικούς εκπρόσωπους κάποιων μακρινών δυνάμεων, που θα αναγκάζονται να εφαρμόζουν οικονομικά προγράμματα έξωθεν, με αντάλλαγμα κάποιες χρηματικές επιδοτήσεις.

Την ώρα που αυτά τα κράτη θα οπισθοδρομούν, και θα περιέλθουν σε μια αναχρονιστική οικονομική κατάντια, η Γερμανία θα είναι απασχολημένη, μεταποιούμενη σε μια από τις πιο δυναμικές και παραγωγικές οικονομίες του κόσμου.

Παρά τις γκρίνιες, οι οικονομικές διασώσεις συμφέρουν στους  Γερμανούς, αφού τους παρέχουν μια φτηνή διέξοδο για τα προϊόντα που κατασκευάζουν.

Η χτεσινή απόφαση της ΕΕ, σημαίνει πως η Γερμανία πλησιάζει πολύ κοντά στην εκπλήρωση του ονείρου του Μπίσμαρκ, για μια γερμανική οικονομική αυτοκρατορία που θα εκτείνεται από τη Κεντρική Ευρώπη έως την Ανατολική Μεσόγειο.

Στο παρελθόν έχουν υπάρξει αρκετές απόπειρες ενοποίησης της Ευρώπης, από τους Αψβούργους και τους Βουρβόνους, έως τον Ναπολέοντα.

Οι ιδρυτές της ΕΕ είχαν όραμα έναν νέο ειρηνικό κόσμο που θα διαδέχονταν έναν αιώνα πολέμων.

Και όμως, τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι πιο σχεδιασμένο και υπολογισμένο για να φέρει τη κοινωνική αναστάτωση και την εθνική αντίσταση, όσο η χθεσινοβραδινή απονενοημένη κίνηση της διάσωσης του ενιαίου νομίσματος.

(*Ο Peter Oborne  είναι κορυφαίος σχολιαστής της Daily Telegraph)

S.A.-The Daily Telegrap

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 23/07/2011 07:47:43

    Η κρίση είναι ευκαιρία ..... για τους Γερμανούς. Και μόνο γι' αυτούς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Orestios 23/07/2011 08:01:37

      Παραξενο τοτε που την προκαλεσαν οι Ελληνες τους οποιους στηριζουν οι Αμερικανοι και καθε φορα που ειναι να ληφθει μια αποφαση ο Ομπαμα παιρνει τηλεφωνο τη Μερκελ για να της ζητησει να τη δεχθει (για την τελευταια δεν εφτασε το τηλεφωνο και εστειλε την Κλιντον εδω).

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 23/07/2011 11:47:58

      Αλλαγη σχεδιου μαχης γιατι η μαχη αλλιως ειναι χαμενη.
      Σε αυτο δε διαφωνησαμε την τελευταια φορα?
      Τωρα προχωραμε επιτελους σε ενα πληρεστερο σχεδιο συνομοσπονδιας.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 23/07/2011 08:57:47

    Απο τα πιό παράξενα, γιά να μην πω ύποπτα, άρθρα που έχω διαβάσει,τουλάχιστον σε ότι αφορα στην ευρωπαική δημοσιονομική ένωση. Τόσο πολύ ανησυχούν οι Βρεττανοί γιά την ΕΕ... Ας έκαναν κάτι λοιπόν για να αποφύγουμε την κοινωνική αναστάτωση. Διαιρει και βασίλευε ονειρεύονται νομίζω ακόμα.

  3. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 23/07/2011 09:21:56

    Με μια κρίσιμη διαφορά: όποτε η Γερμανία νόμιζε ότι έφτανε στο "peak" της δύναμής της, πάντα μα πάντα επακολουθούσε η συντριβή.Γιατί;Μα διότι ποτέ δεν μπόρεσε να κερδίσει "hearts and minds" των προς δορυφοροποίηση λαών.Δεν κουράζομαι να το ξαναγράφω, διαβάστε το Mein Kampf του Χίτλερ και θα καταλάβετε.

  4. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΑΛΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΑΛΟΣ 23/07/2011 09:26:56

    Ας μην απατόμεθα, η Ελλάδα έχει χρεωκοπήσει, μόνο που λόγω βλακείας, δεν ενοούμε να το καταλάβουμε. Δεν είμαστε εις θέση να καταλάβουμε ό,τι μάγκας είναι αυτός, που τα χρήματα που έχει στην τσέπη του, είναι τα δικά του, αν είναι δανεικά, τότε ποιος ο λόγος της χαράς και των χειροκροτημάτων; Μήπως τώρα παρά ποτέ, είναι επίκαιρο το πόνημα του Ευάγγελου Λεμπέση “Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΒΛΑΚΩΝ ΕΝ ΤΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩ ΒΙΩ”

  5. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 23/07/2011 09:53:23

    Κύριε Βασάλε, το Ελληνικό Κράτος ήταν χρεωκοπημένο πολύ πριν αναγνωρισθεί από τις τότε "εγγυήτριες" Δυνάμεις (προσέξατε τον όρο "εγγυήτριες"...).Μοναδικές αναλαμπές κάποιες περίοδοι πεφωτισμένων-ρεαλιστών ηγετών (βλ.Τρικούπης-Βενιζέλος-Μεταξάς) οι οποίοι είχαν τα "κότσια" να λένε τα πράγματα με τ' όνομά τους και κυρίως να πράττουν το δέον. Το πόνημα του Λεμπέση τιτλοφορείται ως "Η Ψυχολογία της μάζης" με υπότιτλο "Η σημασία του βλακός εν τω συγχρόνω βίω" και ήδη είναι πάλι σε έλλειψη από το βιβλιοπωλείο της "Εστίας".Καλό καλοκαίρι σεβαστέ φίλε.Προσέξτε σε μέρη που κάνουν τις διακοπές τους Γερμανοί μια αλλαγή στην συμπεριφορά τους...

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΑΛΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΑΛΟΣ @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 23/07/2011 16:32:03

      Κύριε Σαγνέ έρρωσθε. Πράγματι το Ελληνικό κράτος είναι διαχρονικά χρεοκοπημένο. Επιτρέψατέ μου όμως να πω, πως η χρεοκοπία δεν οφείλεται μόνο στους ανίκανους πολιτικούς που εμείς άλλωστε ψηφίζουμε, αλλά στην ανικανότητα ημών των πολιτών να κατανοήσουμε την λειτουργία της Δημοκρατίας και τα όρια της. Δυστυχώς, δεν έχουμε καταλάβει την δύναμη της ψήφου που ενώ είναι στιγμιαία η "αξία" της είναι διαχρονική. Το αποτέλεσμα αυτών που τεκταίνονται τώρα και επικροτούνται διά των χειροκροτημάτων των υπουργών προς τον ηγέτη των, θα το δούμε εμείς αμυδρώς, ευκρινώς όμως θα το δούνε και θα το ζήσουνε οι επόμενες γενεές Ελλήνων. Ευτυχώς για μας, δεν θα είμαστε εδώ για να ακούσουμε τις "ευχαριστίες" των.

  6. anonymous avatar
    anonymous 23/07/2011 10:30:20

    Γενικά στη ζωή ισχύει ότι μάγκας δεν είναι αυτός που βγάζει πολλά την περίοδο τω παχέων αγελάδων αλλά αυτός που περισώζει τα περισσότερα σε μια καταστροφή. ΟΙ Γερμανοί όχι μόνο περίσωσαν τα πάντα αλλά έβγαλαν και κέρδος κατά τη διάρκεια της κρίσης. Αν συνεχίσει έτσι το πράγμα σαφώς και θα επικρατήσουν στην Ευρώπη.

  7. manos avatar
    manos 23/07/2011 10:34:41

    Σχετικά με την τελευταία παράγραφο, δεν διαφαίνεται ούτε αναστάτωση ούτε αντίσταση στον ορίζοντα.
    Και αν ακούσεις πασόκους να μιλάνε σήμερα, είναι αισιόδοξοι και υπερήφανοι που μας έσωσε ο αρχηγός τους.
    Σε λίγο καιρό όμως που όλοι μας (και αυτοί μέσα), θα δουλεύουμε σαν σκλαβάκια σε φάμπρικες, θα δούμε τι θα λένε.
    Αυτή ήταν μάλλον η πράσινη ανάπτυξη.

  8. ataktos avatar
    ataktos 23/07/2011 11:11:51

    μα η μόνοι κερδισμένοι απο την ρύθμιση που επέβαλαν είναι η τράπεζες της Γερμανίας , Ολλανδίας ...και όχι ο ελληνικός λαός ..

  9. JOHN avatar
    JOHN 23/07/2011 11:47:02

    Μα και το ευρω το δεν το εδωσαν οι Γερμανοι τοσο απλοχερα σε ολους τυχαια.Και τωρα ισχυροι και ενωμενοι το χρησημοποιουν σαν εργαλειο για το στοχο τους που δεν ειναι αλλος απο τη Γερμανικη Ευρωπη.Αυτο ηταν παντοτε το ονειρο τους και αυτο μεθοδευουν και τωρα.

  10. Twins avatar
    Twins 23/07/2011 11:52:29

    Όσο ταυτίζουμε την εργασία με σκλαβιά στις φάμπρικές, ενώ ελευθερία ειναι η φραπεδιά, σίγουρα θα συνεχίσουμε να έχουμε πρόβλημα σαν χώρα.

    Το οικονομικό θαυμα της ανάκαμψης της Ελλάδος του 50-60 με τον Κ.Καραμανλή τον πρεσβύτερο έγινε από ανθρώπους που είχαν διάθεση να δουλέψουν, που καμιά δουλειά δεν ήταν ντροπή, και η δουλειά έκανε τους άντρες.
    Στην Ελλάδα του 2000 η εργασία έχει πια ταυτιστεί με υποτέλεια ;

    • manos avatar
      manos @ Twins 23/07/2011 12:17:51

      Υπάρχουν πολλά είδη εργασίας φίλε μου.
      Προσωπικά δουλεύω περί τις 10 ώρες ημερησίως, στον ιδιωτικό τομέα. Γουστάρω την δουλειά μου και δεν με νοιάζει καθόλου το ωράριο.
      Δεν γουστάρω όμως το παραμύθι που μας οδηγεί ο γιωργάκης και η παρέα του.
      Με πρόσχημα την οικονομική κρίση (και καλά), θα μας κινεζοποιήσουν, θα φέρουν την ανάπτυξη που τους βολεύει, και με βοηθό τον νέο εργατικό νόμο, θα προσφέρουν γη και ύδωρ στους βόρειους.
      Τυχαίο άραγε είναι ότι και ο Λοβέρδος και η Κατσέλη κατέστρεψαν εν μία νυκτί ότι δικαιώματα είχαμε?
      Και καλά κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι (όχι όλοι) που ξύναν τα παπα..... τους. Εμείς όμως που δουλέυαμε και είμασταν πραγματικά παραγωγικοί, γιατί έπρεπε να ισοπεδωθούμε?
      Αυτή την στιγμή δεν θα ζήσουμε κανένα οικονομικό θαύμα και το ξέρεις. Το μόνο οικονομικό θαύμα θα το ζήσει η Γερμανία, που θα εξάγει στην Αμερική και την Κίνα, φτηνά προιόντα που θα κατασκευάζονται στις φάμπρικες του Ευρωπαικού νότου.
      Και άμα είσαι μάγκας ζήσε με 300 ευρώ το μήνα (και πολλά σου λέω).

      Φιλικά

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ manos 23/07/2011 22:00:44

        Συμφωνώ με όλα όσα λές, εκτός από την τελευταία παράγραφο:

        "Το μόνο οικονομικό θαύμα θα το ζήσει η Γερμανία, που θα εξάγει στην Αμερική και την Κίνα, φτηνά προιόντα που θα κατασκευάζονται στις φάμπρικες του Ευρωπαικού νότου".

        Αυτό δεν το ξέρουμε. Το υποθέτουμε, σύμφωνα με ισχυρές ενδείξεις είναι η αλήθεια, αλλά δεν το γνωρίζουμε 100%. Αυτό είναι το σχέδιο. Το πλάνο. Η γερμανική τρέλα. Πόσες φορές δεν προσπάθησε η χώρα αυτή να εξισορροπήσει την συλλογική της σχιζοφρένεια και το σύμπλεγμα κατωτερότητας με γιουρούσια διαφόρων μορφών;

        Πόσες φορές πέτυχε;

        Δεν έχω καμμία αμφιβολία περί πλήρους αποτυχίας των τρισάθλιων γερμανικών σχεδίων. Είμαι σε θέση να γνωρίζω τους καθόλου ευγενείς λόγους, που οδηγούν την Γερμανία να δρα με αυτόν τον τρόπο. Τους φωνάζω έντονα εδώ και μια τριετία τουλάχιστον, και μια δεκαετία πιο χαλαρά, όταν οι περισσότεροι ακόμη εκθείαζαν την γερμανική σχολαστικότητα και ακρίβεια στις κάθε λογής δραστηριότητες τους. Ξέρετε, "στην Γερμανία τούτο, στην Γερμανία τ' άλλο" κλπ κλπ. Απίστευτες σαχλαμάρες χωρίς τελειωμό. Μερικοί ακόμα πιστεύουν ότι είναι φυσιολογικό και ανθρώπινο να αποτελείς μια καλοκουρδισμένη μηχανή, σαν και τους βόρειους συνανθρώπους μας και να θέλουν να τους μοιάσουν.

        Εντελώς τραγική υπόθεση.

        Το μόνο που με απασχολεί είναι, πως θα καταφέρουμε εμείς αυτή την φορά να έχουμε ελάχιστες ώς καθόλου απώλειες.

        Θέλω πολύ να έχω έναν "Γερμανό Γκαουλάητερ" σαν προϊστάμενο στην δουλειά! Το περιμένω πως και πως! :) Ας έλθουν, αν τολμούν.

        Ας μετρηθεί επιτέλους η ελευθερία με την γιαλαντζί ελευθερία, το "ελευθερία ή θάνατος" με το "ε, να μην σκίσουμε και κανένα καλσόν καθώς ελευθερωνόμαστε"..

  11. nasos avatar
    nasos 23/07/2011 11:53:35

    Αισχος,
    κανονικα οι Γερμανοι θα επρεπε να μας σιτιζουν στο πρυτανειο γιατι προσφεραμε στην ανθρωποτητα τον φραπε...
    Αισχος που θα αμοιβομαστε χαμηλωτερα απο τους υπολοιπους οντας αποφοιτοι των χειροτερων Παν/ων στην Ευρωπη.
    Αισχος που θα αναγκαστουμε να ξεβολεψουμε τις στρατιες τρωκτικων στο Δημοσιο.
    Αισχος που θα πληρωσουν φορους και αλλοι εκτος απο τους μισθωτους.
    Νυν υπερ παντων αγων εναντια στους Ουνους.

    • JOHN avatar
      JOHN @ nasos 24/07/2011 10:36:38

      Naso.Στη¨χωρα των΄Ουνων¨δεν συμβαινουν αυτα? Με το γαντι λογω κουλτουρας βεβαια και συμφωνω μαζυ σου οτι η μηχανη τους ειναι πολυ πιο καλοκουρδισμενη και αξιοκρατικη απο τη δικη μας.Σου λεει τιποτε η SIEMENS που ανα το κοσμο εδινε μιζες σε διευθαρμενους πολιτικους για να κερδιζει παραγγελιες?Και αλλες εταιριες εκαναν το ιδιο.Σου λεει κατι η εξαγορα της Αν.Γερμανιας και οι ατασθαλιες διεφθαρμενων¨Ουνων¨πολιτικων που εκαναν την εκκαθαριση τοτε,και αλλα πολλα.Αλλα ας μην εχουμε αυταπατες κι εκει η μηχανη ειναι επιλεκτικα καλοκουρδισμενη. Το θεμα κατα τη γνωμη μου δεν ειναι ¨η καλη¨Γερμανια η¨κακια¨Ελλαδα η η διευθαρμενη Ευρ.Ενωση,αλλα κατα ποσο καποια ανεξαρτητη δικαιοσυνη μπορει να ελεγχει αυτους που μας κυβερνουν και αποφασιζουν για εμας ωστε ν αποδιδονται ευθυνες οπου και οποτε χρειαζεται.

  12. nasos avatar
    nasos 23/07/2011 12:25:33

    η Ευρώπη ενοποιείται υπό Γερμανική ηγεσία και η Βρετανία περιορίζεται σ'αυτό που στην ουσία είναι:ένα πυκνοκατοικημένο νησί στην άκρη της Ευρώπη
    οι Αμερικανοί από την άλλη,εδώ και δεκαετίες την αντιμετωπίζουν ως δύναμη β' διαλογής
    ο αρθρογράφος μιλάει με την κακεντρέχεια ενός ξεπεσμένου και γερασμένου αριστοκράτη

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ nasos 23/07/2011 14:34:06

      συμφωνώ 100%..οι βρετανοί έπαιξαν κι εχασαν..απομονωμένοι και αποσβολωμένοι μετά την Μπλερ εποχή έμειναν με το δάχτυλο στο στόμα..και που να δείτε γλέντια με το δημοψήφισμα της Σκωτίας για ανεξαρτησία που έρχεται λείαν συντόμως..όσο αφορά τα δικά μας η Ελλάδα μπορεί ακόμα και με αυτές τις συνθήκες να περάσει τον κάβο και να βελτιώσει τις συνθήκες για τους πολίτες της..αναγκαίο προαπαιτούμενο αλλαγή ηγέτη και πολιτικής..

  13. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 23/07/2011 12:50:29

    Εξαιρετική επιλογή το άρθρο του Peter Oborne. Έδωσε και την ευκαιρία για την αρχή μιας μεστής συζήτησης.
    Η προσέγγιση του κ. Oborne συγγενεύει με τη θεωρία του Immanuel Wallerstein, γνωστή ως World Systems Theory.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Immanuel_Wallerstein
    Όπως όλες οι θεωρίες, ίσως μας βοηθάει και αυτή να κατανοήσουμε καλύτερα οτι συμβαίνει γύρω μας. Τίποτε όμως δεν είναι απόλυτο και καμιά ερμηνεία/θεωρία δεν είναι δυνατόν να εξηγήσει τα πάντα. Η ζωή μας είναι δυναμική και οι εξελίξεις τρέχουν με εκπληκτικούς ρυθμούς. Έχουμε την τάση να θέλουμε να εξηγήσουμε τα πάντα ολικά και απόλυτα και έτσι μπαίνουμε απερίσκεπτα στον πειρασμό της συνομωσιολογίας.
    Για παράδειγμα: τι σχέση θα μπορούσε να έχει η τάση των Γερμανών για ηγεμονία με την έκρηξη βόμβας στο Όσλο; Κάποιος, σίγουρα, είτε είναι ο δικός μας Λιακόπουλος, είτε ο Τεξανός Alex Jones, θα βρει τρόπο να τα συνδέσει.

  14. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 23/07/2011 13:19:08

    Η Ιστορία επαναλαμβάνεται, ελπίζω να ζούμε , να δούμε και την συνέχεια.

  15. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 23/07/2011 14:45:24

    H Γερμανία εξ απ ανέκαθεν κέρδιζε όλες τις μάχες κι έχανε όλους τους πολέμους. Ακόμα και στα μουντιάλ, στο τέλος τους τη φέρνει ένα Πιγκ. Έτσι θα γίνει και τώρα.

  16. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 23/07/2011 15:00:15

    Ο Σταύρος Βαλίδης, πρώην διοικητής Αστυνομικού τμήματος τού Αγίου Όρους αφηγείται:
    Θυμάμαι κάποια φορά, πού είχα συνοδεύσει ως διοικητής τής Αστυνομίας τρεις ξένους επισήμους, πού ήθελαν να γνωρίσουν τον " μεγάλο ασκητή Παΐσιο ", μέσα από όσα είχαν ακούσει γι΄ αυτόν στην πατρίδα τους.

    Ένας από αυτούς τον ρώτησε για την Ενωμένη Ευρώπη, και πήρε την εξής απάντηση.

    -- Είναι πολύ ζεστό ακόμη τό αίμα...

    Οί επίσημοι απόρησαν μή μπορώντας νά καταλάβουν τήν κρυπτογραφημένη απάντησή του. Αργότερα πού τόν ρώτησα τί σημαίνει , ότι είναι ακόμη ζεστό τό αίμα, μού είπε.

    -- Είναι αδύνατο, καί θά φανεί αυτό αργότερα, νά υπάρξει ποτέ συνεργασία τών Αγγλων, τών Γάλλων, τών Γερμανών, τών Ιταλών, τών Αυστριακών, κλπ. όταν υπάρχουν ακόμη άνθρωποι πού χάσανε στόν Δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο τούς πατεράδες καί τούς θείους τους.

    Είναι ποτέ δυνατόν νά ονομάζει ό ένας τόν άλλο "σύμμαχε" καί νά τό εννοεί;

    Μή βλέπουμε τά πράγματα κοντόφθαλμα καί μόνο χάριν τής Οικονομίας. Θά βγεί ό Εθνικισμός στήν επιφάνεια καί τότε...

  17. ALEXIOS avatar
    ALEXIOS 23/07/2011 15:06:36

    Nαι πράγματι η Ιστορία επαναλαμβάνετε. Προτείνω σε όλους να διαβάσουν τον Πελοποννησιακό Πόλεμο του Θουκιδίδη που είναι και πολύ επίκαιρος. Να σας μεταφέρω απόσπασμα από το διάλογο ανάμεσα σ' Αθηναίους και Μηλίους.
    ΑΘ. ...εκείνο που θέλουμαι να κάνουμε φανερό σε σας, είναι ότι βρισκόμαστε εδώ για το συμφέρον της ηγεμονίας μας και πως,όσα θα πούμε τώρα, σκοπό έχουν τη σωτηρία της πόλης σας , επειδή θέλουμε και χωρίς ταλαιπωρίες να σας εξουσιάσουμε και για το συμφέρον και των δύο μας να μη σας καταστρέψουμε.

    ΜΗΛ. Και πώς μπορεί να συμβεί να είναι ίδια συμφέρον σε μας να γίνουμε δούλοι, όπως είναι συμφέρον σε σας να γίνετε κύριοί μας

    ΑΘ. Επειδλη σεις έχετε τη δυνατότητα να υποταχτείτε πριν να πάθετε τις πιο μεγάλες συμφορές, ενώ εμείς, αν δεν σας καταστρέψουμε, θα έχουμε κέρδος.
    (Ιστοριών Ε 91-93)
    Ο Θουκιδίδης άφησε το έργο του 'για να είναι κτήμα ές αίεί όλων των Ελλήνων που διψούν για δικαιοσύνη, αλήθεια και πραγματική ελευθερία.

    Παρ'όλα αυτά είμαι αισιόδοξος ότι η Ελλάδα θα επιβιώσει θα γίνει πιο δυνατή και πιο σοφή. Η κρίση είναι πάντα μία ευκαιρια για να γενηθούν πολλά νέα πράγματα. Χρειάζετε όμως συστηματική, σκληρή, επίπονη αλλά και συντονισμένη δουλειά.
    Πρέπει να διαδοθεί το ΑΝΤΙΝΕWS σε όσο πιο πολλούς Ελληνες του Εσωτερικού και του Εξωτερικού και πρέπει όλοι να γράφουν ένα μικρό σχόλιο, Ένα απλό για και συνεχιστε την καλή δουλειά.
    Μην ξεχνάμε όπως μας λέει ο Ποιητής Κάλβος

    Με εκτίμηση

    ALEXIOS

  18. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 23/07/2011 15:31:26

    Η Γερμανία ήταν πάντα μια αναθεωρητική ( ρεβιζιονιστική ) - ρεβανσιστική ( εκδικητική ) χώρα - δύναμη. Βασικό τους σύνδρομο - όλων των Γερμανών -είναι το θεώρημα του ¨ανάδελφου¨ και αδικημένου έθνους που ¨όλοι το μισούν¨ και το καταδιώκουν για την εργατικότητα - την δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα του...

    Δύο πόλεμοι , μόνο στον στον 20 αιώνα , με αφορμή αυτό το συναίσθημα ( ανεξάρτητα από τις ανάγκες νέας διοργάνωσης της καπιταλιστικής - βιομηχανικής τους αγοράς , σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Γερμανικής ¨αστικοτσιφλικάδικης μπουρζουαζίας ¨ , αυτό το εκρηκτικό μείγμα τσιφλικάδων Γιούνκερς της Πρωσίας - Βαυαρίας , Σιλεσίας , Σουδητίας , Πομερανίας και των Βιομηχάνων της περιοχής του Ρουρ ).

    ¨Αδικημένοι¨ , διότι βρισκόντουσαν στο κέντρο της Ευρώπης και όλοι ήθελαν να περνούν απ΄αυτή και να την κατέχουν...

    ¨Αδικημένοι¨ , διότι ¨οι άλλοι¨ είχαν αποικίες και η Γερμανία όχι...

    Στο βαθμό που δεν υπήρξε ριζική αναθεώρηση της οικονομικής της πολιτικής ΠΟΤΕ δεν άλλαξε η πολιτική της Γερμανίας από την συγκρότηση του ¨2ου Ράιχ¨ το 1870 και πέρα... , είτε με ¨δημοκρατία¨ , είτε με ¨φασισμό - ναζισμό¨...

    Για μια χώρα όπως η Γερμανία , όπου το μεγαλύτερο η σημαντικό μέρος της παραγωγής της προοριζόταν για την εκτός των συνόρων ¨ελεύθερη¨- αγορά και με βασική επιδίωξη την ανεύρεση ενεργειακών - πλουτοπαραγωγικών πηγών ανά τον κόσμο με σκοπό την εξασφάλιση του βιοτικού της επιπέδου μέσο της ΑΝΙΣΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ...

    Η Γερμανία κατόρθωσε να αποτελεί μια απειλητική δύναμη για τον κόσμο.

    ¨Να αναθεωρήσουμε¨ την Συνθήκη των Βερσαλλιών ( μαζί με την Ιταλία - Ιαπωνία ). ¨Να αναθεωρήσουμε την Συνθήκη του Πότσδαμ¨ ...

    Το ¨Lebenraum¨ ( ο ζωτικός χώρος εποικισμού ¨Προς Ανατολάς¨ των Γερμανών σταυροφόρων - Τευτόνων του Μεσαίωνα , αυτή η ¨ώθηση¨ ("DRANG" ) , μετεξελίχθηκε ( μετά από την ¨μετανάστευση¨ - εποικισμό εκατομμυρίων Γερμανών στην Αμερική και την Ανατολική -Ευρώπη ) στο θεώρημα του ¨Ευρύτερου Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου¨ ( ¨EUROPAESCHES WIRTSCHAFTSRAUM" ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ - ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΩΝΥΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ¨ΕΥΡΩΠΗ" ...

    Να γίνει η Γερμανία ¨ισότιμη ιμπεριαλιστική δύναμη¨ με την Αγγλία - Γαλλία - ΗΠΑ και Ρωσία ...Φαίνεται πως έχουν τεράστιο πρόβλημα οι Γερμανοί...

    ¨Να αναθεωρήσουμε¨ την Συνθήκη των Βερσαλλιών ( μαζί με την Ιταλία - Ιαπωνία ). ¨Να αναθεωρήσουμε την Συνθήκη του Πότσδαμ¨ ...

    Η Γερμανία κατόρθωσε να αποτελεί μια απειλητική δύναμη για τον κόσμο.

    Ας προσέξουμε το πως διατυπώνεται η απειλεί με αφορμή την ενοποίηση της Γερμανίας το 1990 :

    Το δίλημμα που τέθηκε ξεδιάντροπα ήταν : ¨Θέλουμε μια Ευρωπαϊκή Γερμανία¨ ή μια ¨Γερμανική Ευρώπη¨ ;

    Δηλαδή η θα δεχτείτε μια ¨Ευρωπαϊκή Γερμανία¨ , γι΄αυτήν που κλαίνε ο κ.κ. Σμιτ , οι λοιποί σοσιαλδημοκράτες και ¨πράσινοι¨ , όπως και οι Χάμπερμας και η... Μαργαρίτα Μαθιοπούλου , για την ¨χαμένη μεταπολεμική πολυπολιτισμική δημοκρατία της Βόννης¨ , η οποία σήμαινε την Γερμανική οικονομική κυριαρχία στην Ευρώπη , όπως διαμορφώθηκε με ¨χαμηλό προφίλ επιθετικότητας¨ από την Δυτική Γερμανία μετά από το 1950 , όπου υλοποιήθηκαν με νέο - αποικιοκρατικούς μεθόδους ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ ΤΗΣ στην Ευρώπη ( Νομισματική Ένωση , παλαιό ¨Ευρωπαϊκό¨ - ναζιστικό σχέδιο , αλλαγή συνόρων στην Ευρώπη , διάλυση του ¨μαλακού υπογαστρίου ¨ του Γερμανόφωνου χώρου , δηλαδή της Γιουγκοσλαβίας , ένταξη των Ανατολικοευρωπαϊκών χωρών στην ¨Ε.Ε.¨ με Γερμανικά πολιτικά κριτήρια ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ) ,

    Η΄ ...θα περάσουμε σε μια ¨Γερμανική Ευρώπη¨ ¨με σκληρό Ευρωπαϊκό πυρήνα ¨ , νομισματικό και μη, με συμμετοχή της Budeswehr , της Europol , Eurogenfor και της Frontex ...

    Διαλέξετε πια Ευρώπη θέλετε , την ¨Ευρωπαϊκή¨ ή την Γερμανική... , όπου και οι δύο ¨εναλλακτικές λύσεις¨ σημαίνουν ακριβώς το ίδιο...

    Οι κατά χρονικά διαστήματα ανίερες συμμαχίες του Γερμανικού κεφαλαίου , με τον Ευρωαντλαντισμό ( συμμαχία με τις ΗΠΑ-Αγγλία ) ή τον Ευρωασιατισμό ( συμμαχία με την Ρωσία ) , ο ¨φιλοισλαμισμός ¨ στον Καύκασο και στην Μέση Ανατολή από τον καιρό που ο Κάιζερ φόρεσε επιδεικτικά στην Κωνσταντινούπολη το Τούρκικο φέσι ( 1900 ) , η αγάπη για τα αποσχιστικά κινήματα και την ¨πολιτιστική αυτονομία¨ των μειονοτήτων σε όλο τον κόσμο , βασική στρατηγική που υπαγορεύεται από την ανάγκη για την προώθηση των Γερμανικών μειονοτήτων στην Ανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια ... , ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΙΝΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ...

    Και η απειλεί παραμένει απειλεί : Η θα σας ¨πηδηξ...με¨ ή θα σας ¨γαμη...με¨ .

    Να γίνει η Γερμανία ¨ισότιμη¨ ιμπεριαλιστική δύναμη με την Αγγλία - Γαλλία - ΗΠΑ , Ρωσία και Κίνα ...

    Φαίνεται πως έχουν τεράστιο πρόβλημα οι Αστοτσιφλικάδες της Γερμανίας ( σήμερα τραπεζίτες του ¨real estate¨ και της τοκογλυφίας ).

    Οι Λαοί όμως πρέπει να τους πουν πως έχουν τις ¨αγωνίες τους¨ , συγνώμη για την voulgaer έκφραση , ¨ γραμμένες στα @ ! , ακόμα και εάν χρειαστεί μια 2η , ακόμα πιο αποτελεσματική , ¨Δίκη της Νυρεμβέργης¨ .

    Υ.Γ. Στις 13 Σεπτέμβρη ξεκινά η ακροαματική διαδικασία στο Δ.Δ. της Χάγης βάση της προσφυγής της Γερμανίας κατά της απόφασης της Ιταλικής δικαιοσύνης για αποζημίωση θυμάτων της Ιταλίας και του Διστόμου με κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων της Γερμανίας στο εξωτερικό.

    Η ¨δημοκρατική¨ Γερμανία της Βόννης και αργότερα του Βερολίνου διεκδικεί το ¨δίκιου του ιμπεριαλισμού¨ , της ¨ετεροδικίας¨. Δηλαδή ¨σκοτώνουμε , δολοφονούμε και ληστεύουμε τους λαούς του κόσμου , αλλά δεν πληρώνουμε...¨, ¨δεν μπορεί¨ ένα κράτος να δικάζει ένα άλλο κράτος...

    Διάφορα παπαγαλάκια καλλιεργούν τελευταία την ψευδαίσθηση ότι επειδή το Δ.Δ. της Χάγης δέχτηκε ¨έννομο συμφέρον της Ελλάδας¨ για παράσταση στην δίκη αυτή ( κάτι σαν ¨πολιτική αγωγή¨ ...) , η έκβαση αναμένεται να είναι θετική για την Ελλάδα ... , παρά το γεγονός ότι μόλις πριν λίγες εβδομάδες το ¨Δικαστήριο λεγόμενων ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨ του Συμβουλίου της Ευρώπης απέρριψε το αίτημα αυτό με το ¨νομικό¨ επιχείρημα ότι το ¨4ο Ράιχ δεν ευθύνεται για τα εγκλήματα του 3ου...¨ .

    Η βασική αρχή του Διεθνούς Δικαίου για την ¨συνέχεια των κρατών¨ με όλες τις ευθύνες και τις συνέπειες δεν ισχύει στην εποχή της ¨Παγκόσμιας Διακυβέρνησης¨...

    Αλλά ακόμα και εάν το Δικαστήριο δικαιώσει τα θύματα απέναντι στις απαιτήσεις του από την Γερμανία. Αυτό θα ήταν η δίκαιη αποζημίωση των κατοίκων ΜΟΝΟ του Διστόμου και ορισμένων μαρτυρικών τόπων της Ιταλίας ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ - ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕς ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ¨ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΩΝ¨, αυτό δεν κρίνεται στις 13 Σεπτεμβρίου...

    Συνεπώς παραμένει επιτακτικό αίτημα για ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ - ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ- ΣΤΟ ¨Δ.Δ.τ. ΧΑΓΗΣ ¨ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΙ Η ¨ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ 4+ 2 - ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΝΟΠΙΗΗΣΗΣ¨ ΚΑΙ ¨DE JURA¨ ΣΑΝ ¨ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ¨ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ - ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ - ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕ -ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΟΧΗ - ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΗΣ ¨ΤΡΑΠΕΖΑΣ τ. ΕΛΛΑΔΑΣ¨ ΠΡΟΣ ΤΟ Γ΄ΡΑΪΧ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ¨ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ¨ (ΚΛΗΡΙΝΓΚ ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1936-1945...

    Κόμματα και πολιτικές οργανώσεις που δεν θέτουν το αίτημα της άμεσης προσφυγής της Ελλάδας κατά της Γερμανίας στο Δ.Δ. τ. Χάγης ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΕΚΘΕΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΠΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΙΑ...

    ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ ...

    ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ 500.000 ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ...

    ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ - ΣΑΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ...

    ΤΗΝ ΣΤΡΕΒΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥ Γ΄ΡΑΪΧ ...ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΔΟΞΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ¨ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ¨ ΤΩΝ...ΣΙΛΛΕΡ-ΓΚΑΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΤΟΒΕΝ...

    Αναφέρομαι ειρωνικά στην ¨δημοκρατική Γερμανία των Γκαίτε και Σίλλερ¨ , διότι αυτό δήλωσε ο μακαρίτης Παναγιώτης Καννελόπουλος το 1959 στη Βουλή για να δικαιολόγηση το κλείσιμο του ¨ελληνικού γραφείου εγκληματιών πολέμου¨ και το σταμάτημα της δίωξης Γερμανών...

    Η Γερμανία είχε υποσχεθεί τότε , θέλοντας να παραλάβει από τον Κ. Καραμανλή ( αργότερα το 1977 του πρόσφεραν στο Άαχεν και το βραβείο του Καρλομάγνου), εκτός των άλλων και τον σε 25 χρόνια κάθειρξη καταδικασμένο Μ. Μέρτεν , τους φακέλους του Ελληνικού Γραφείου και να τους δικάσει η ίδια..., όπου ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 800 ΥΠΟΠΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΕ ¨ΑΠΑΛΛΑΧΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΑ ¨ με το ¨νομικό¨ αιτιολογικό ότι ¨σαν στρατιώτες¨ έδρασαν νόμιμα-και με τα αντίποινα- ενάντια σε ¨παράνομη ληστοσυμμορίτικη δράση¨ , ενώ ο Π. Καννελόπουλος δήλωνε πως έχουμε ¨εμπιστοσύνη στην Δικαιοσύνη της νέας δημοκρατικής Γερμανίας των Γκαίτε και Σίλλερ... ¨.

    Τον Μαξ Μέρτεν μάλιστα τον αποζημίωσε το ¨Δημοκρατικό Γερμανικό Κράτος¨ ( ! ) για παράνομη κράτηση και καταδίκη στην Ελλάδα από το Ελληνικό Στρατοδικείο Εγκληματιών Πολέμου .

    Προτείνω μαζί με τις κυρίες Δραγώνα , Ρεπούση , Μπουρνόβα και Διαμαντοπούλου να καταργηθεί το μάθημα της ιστορίας ..., οδηγεί σε ¨αντιευρωπαϊσμό¨ . Αφήστε τα μίση και αρχίστε το ...

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΝΤΑΝΤΟΝ 23/07/2011 15:55:43

      Danton , τα είπες όλα.

  19. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 23/07/2011 15:42:00

    ήγγικεν
    Η Γερμανία έχει φροντίσει να διαγράψει την ελληνική μνήμη, στο σύνολό της
    Προσωπικά εύχομαι να έχει δίκιο ο γέροντας

  20. ANYPOTAKTOS avatar
    ANYPOTAKTOS 23/07/2011 15:43:12

    ηρθε η ωρα η ευρωπη να κοκκινηση η με σημαιες η με αιμα

  21. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 24/07/2011 00:05:24

    Αυτό είναι λοιπόν το πρόβλημα. Ο φραπές του Έλληνα. Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν το πετρέλαιο του... Μα καλά... για τον φραπέ γίνεται όλος αυτός ο χαμός;

  22. FAR WEST avatar
    FAR WEST 24/07/2011 00:34:13

    '''Πεπόνης είπε:
    24/07/2011 στις 12:05 am

    Αυτό είναι λοιπόν το πρόβλημα. Ο φραπές του Έλληνα. Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν το πετρέλαιο του… Μα καλά… για τον φραπέ γίνεται όλος αυτός ο χαμός;'''
    ......................................................................................................................................


    Ποιό πετρέλαιο;;;;
    Αυτό που λέει ο Χαρδαβέλλας;;;;;


    Υ.Γ.2 ακόμα περιμένω ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ.

    ..... μήπως θα περιμένω για ποοοοοοοολύ ακόμα;;;;

  23. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 24/07/2011 00:54:08

    Μα φυσικά το πετρέλαιο που δεν υπάρχει μέχρι να ολοκληρωθεί επικερδώς (για τους άλλους) η συμφωνία (παραφωνία) πώλησης (ξεπουλήματος) του.

    Αλλά ξέχασα. Αυτός ο ρημαδότοπος δεν έχει τίποτα θετικό. Έχει μόνο ιθαγενείς που είναι τεμπέληδες, άχρηστοι, κλέφτες κι απατεώνες, μαυριδεροί και μυρίζουν τζατζίκι.

    Και πίνουν φραπέ.

    Φυσικά οι πολιτισμένοι της Ευρώπης βάλθηκαν αφιλοκερδώς να μας εκπολιτίσουν.

  24. Ευσταθία Δρακοπούλου avatar
    Ευσταθία Δρακοπούλου 24/07/2011 19:35:25

    Δεν οφείλουμε τίποτα στους Γερμανούς. Εκείνοι μάς οφείλουν και με το παραπάνω από την ναζιστική κατοχή και δεν τα ξεπλήρωσαν.

  25. Μιβήτας avatar
    Μιβήτας 25/07/2011 16:36:05

    Ιδού ακόμα ένα σχόλιο για την επικρατούσα τελικά, Γερμανική αντίληψη και Κοσμοθεωρία, του πώς αντιλαμβάνονται δηλαδή τα Ευρωπαϊκά πράγματα...
    Όλοι μας σιγά-σιγά μαθαίνουμε ότι ακόμα και οι πιο φιλήσυχοι δημοκρατικοί Γερμανοί πολίτες π.χ. του σήμερα διεγείρονται κυριολεκτικά Εγκεφαλικά , Διανοητικά , Ψυχολογικά και σωματικά , και μόνο στην ιδέα να δουν μια "Γερμανική Ευρώπη" κατακτημένη με "Οικονομικό τρόπο".
    Ακριβώς όπως οι συμπατριώτες, συγγενείς και φίλοι τους στην δεκαετία του 1930 με τον Φασισμό-Ναζισμό. Και είναι επίσης σε όλους μας γνωστό αυτά που ακολούθησαν με την κήρυξη του 1ου και 2ου Παγκ. πολέμου και την κατάκτηση της με " Στρατιωτικό τρόπο ".
    Τόπαμε, και είναι πια γνωστό τοις πάσι. Οι Γερμανοί έχουν ΠΡΌΒΛΗΜΑ...
    Με μια μόνιμη γνωστή λεπτομέρεια. Θα το πληρώσει πάλι η Ευρώπη ?
    Και αν λοιπόν πρέπει εμείς κάτι να κάνουμε ? (Αν μπορέσουμε...)
    Πώς θα αμυνθούμε ? Πώς θα επιβιώσουμε σαν Έθνος, σαν άτομα, σαν κοινωνία ? Μπορούμε να λογιάζουμε ότι στις διεθνείς ανθρωποφαγίες των οικονομικών συσκέψεων ( Βλέπε, Βρυξέλλες 21-7-2011 , Eurozone Summit ) μας εκπροσωπεί Πρωθυπουργός (Πλήρης) η Πρωθυπουργός ολίγιστος και επιβραβευθής όπως και τόσοι άλλοι στο πρόσφατο παρελθόν Υψιλόσωμοι, Χονδρόσωμοι, και κινεζόμορφα κοντοί και ελλιπείς, ονομαστοί για την υποχωρητικότητα την ανασφάλεια και την αναποφασιστικότητα τους ?.
    Μπορούμε να θεωρήσουμε το κυβερνών πολικό κόμμα για τούς 21 μήνες της διακυβέρνησης του Συμμοριακό, Προδοτικό, η Εθνοσωτήριο, Λαοσωτήριο και Λαοπρόβλητο ? Μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι στην χώρα μας δεν υπάρχουν κομματικοί μηχανισμοί αυτοματισμού με ακραία εκπαίδευση "υποβρύχιων" εντεταλμένων σκοτεινών αποστολών ? από την ίδια δικομματική συμμορία που συντηρούν και επιβάλλουν την άκρατη, Κρατική σπατάλη την Γραφειοκρατία, τον στραγγαλισμό και εξαφάνιση από προσώπου " Πράσινης και Μπλάβης γης " Μικρομεσαίων Ελλήνων επενδυτών με υγιείς επιχειρήσεις, με μοναδικό τους "Ελάττωμα" ότι δεν θέλησαν ποτέ να "καταταγούν" σε πράσινους η Μπλε στρατούς ομήρων.
    Μπορούμε να δούμε στη ντάλα του καταμεσήμερου, ψηφοφόρους-ρησες του κυβερνώντος κόμματος, να προσπαθούν να δουν που πήγε η ταυτότητα του κόμματος τους, και αντ΄αυτού να κατατυφλόνωνται από ένα αναιδή , θρασύτατο και φανταχτερό πράσινο ήλιο?
    Γιατί να τιμωρείται το βλέμμα και να βασανίζεται η ματιά των Κολληγάδων πλην έντιμων, ταλαντούχων, εργατικών και μη δικτυωμένων Ελλήνων πολιτών στη θέα ενός ανδρός αθλητικού προέδρου, που ενώ δεν έχει τρέξει ποτέ πάνω από 10 χιλιόμετρα, να αρέσκεται να τον καλούν Μαραθωνοδρόμο. Και ταυτόχρονα να καμαρώνει συσκεφτώμενη μαζί με κάτι άλλους ειδικούς, την ανέκφραστη, αγέλαστη και σχεδόν μόνιμα καθιστή διπλή άμορφη Αντιπροεδρική αθλητική Λιπόμαζα, στοιβαγμένη πάντα σε κάποια άνετη γερή και ενισχυμένη πολυθρόνα. Αγορευοντας για σοφά μέτρα εξαθλίωσης (για τούς μόνιμα μη έχοντες και κατέχοντες) πλην άκρως σοσιαλιστικά και αναπτυξιακά.
    Αλίμονό μας... Η σκύλα που φυλάει το μαντρί με το κοπάδι, ζευγαρώνει με τον λύκο!!!
    Ίσως κάπου εδώ πρέπει να σταματήσω. Για το καλό μου.-

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.