#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/07/2010 14:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρίση διώχνει τους μετανάστες



Υψηλή αύξηση της ανεργίας και μείωση της σταθερής απασχόλησης στους μεταναστευτικούς πληθυσμούς της χώρας μας, δείχνει φετινή ειδική έκθεση του ΟΟΣΑ «Migration Outlook 2010», βάσει της οποίας η οικονομική κρίση φαίνεται να πλήττει ιδιαίτερα τους μετανάστες.

Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται μείωση της μεταναστευτικής κίνησης προς την Ελλάδα και έξοδος από την εργασία χιλιάδων μεταναστών, η οποία αποτυπώνεται ήδη στην αύξηση των εισιτηρίων χωρίς επιστροφή αρκετών αλλοδαπών που ζούσαν και εργάζονταν στην Ελλάδα.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα του ΟΟΣΑ.

Ο διεθνής οργανισμός εκτιμά ότι μεταξύ 2010-2020 η αύξηση του πληθυσμού που βρίσκεται σε παραγωγική ηλικία θα αγγίξει το 1,9%, όταν την προηγούμενη δεκαετία ξεπερνούσε το 8,6%.

Έτσι προβλέπεται ότι η χώρα μας θα παρουσιάσει μείωση στον μεταναστευτικό πληθυσμό, αλλά και συρρίκνωση της ανάπτυξης.

Από την έρευνα, επίσης, προκύπτει ότι η οικονομική κρίση πλήττει ιδιαίτερα τους άνδρες μετανάστες, οι οποίοι απασχολούνται σε προβληματικούς κλάδους, όπως αυτός της οικοδομής.

Ο ΟΟΣΑ, πάντως σημειώνει ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την ένταξη των μεταναστών στην κοινωνία και προτείνει να καταστεί προτεραιότητα η αντιμετώπιση του προβλήματος μέσω κάποιας δέσμης μέτρων για να αποφευχθούν οι μακροχρόνιες επιπτώσεις της μη ενσωμάτωσης των μεταναστών στην αγορά εργασίας.

Newsroom ΔΟΛ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 13/07/2010 14:51:56

    Στο καλό...

    μερικοί και στον αγύριστο...

    πάνε τα όνειρα του Γιωργάκη και του Ραγκούση θα ξεμείνουν από νεοσοσιαλιστές!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Σοσιαληστής 13/07/2010 15:34:38

      Ένας από τους πρώτους που άνοιξε το μεταναστευτικό ήμουν εγώ. Θέλω να σου πω ότι πολλοί θα φύγουν και αυτό θέλουμε. Αυτοί όμως που είναι για τον αγύριστο δε θα φύγουν. Θα μείνουν εδώ και θα συνεχίσουν να εγκληματούν.

  2. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 13/07/2010 14:56:34

    Πίσω στην πατρίδα τους.
    Μήπως τους καλέσαμε;
    Απρόσκλητοι ήρθαν.

  3. evro avatar
    evro 13/07/2010 15:01:13

    ανασα
    θα ελευθερωθουν δουλειες για ελληνες

    • anetos avatar
      anetos @ evro 13/07/2010 15:37:35

      ναι ακριβως...αυτο ηταν το προβλημα ποιος θα παει στο γιαπι...

  4. axroistos avatar
    axroistos 13/07/2010 15:05:24

    Εμένα με ανήσυχη αυτό: "συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την ένταξη των μεταναστών στην κοινωνία και προτείνει να καταστεί προτεραιότητα η αντιμετώπιση του προβλήματος μέσω κάποιας δέσμης μέτρων"

    Δηλαδή δίνουν λεφτά που δεν έχουμε στις τράπεζες, θα δίνουμε λεφτά για την απασχόληση των ξένων ενώ εγώ είμαι άνεργος;

  5. tiramola avatar
    tiramola 13/07/2010 15:23:25

    Θα ηρεμήσει και το αλλενάκι τώρα που φεύγουν οι πράκτωρες της νέας τάξης που είχαν βάλει στόχο αποκλειστικά τη χώρα μας...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ tiramola 13/07/2010 15:36:58

      Tiramola ξέρεις ότι σε συμπαθώ.

    • FRESCO avatar
      FRESCO @ tiramola 13/07/2010 15:38:33

      Εκδηλώθηκες!

  6. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 13/07/2010 15:32:26

    Και τώρα τί θα γίνουμε χωρίς βαρβάρους;
    Οι άνθρωποι αυτοί ήταν μία κάποια λύσις...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Thraphsorchis 13/07/2010 15:38:24

      Θα περιοριστεί το εύρος του αντιπολιτευτικού λόγου...
      χαχαχα

  7. tiramola avatar
    tiramola 13/07/2010 15:41:41

    Και εγώ σε συμπαθω.
    Αμοιβαία τα αισθήματα.

  8. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 13/07/2010 15:41:47

    Όσοι άνεργοι έχουν πτυχίο στο ξεσκάτισμα γέρων θα αποκατασταθούν επαγγελματικά.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Thraphsorchis 13/07/2010 16:11:26

      δεν ξεσκατίζουν μόνο τους γέρους, τους ξεκοιλιάζουν κιόλας για 10 ευρώ.
      Αλλά τι λέω τώρα.. στα ΒΠ δεν παίζουν τέτοια πράγματα.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Thraphsorchis 14/07/2010 09:29:18

      Επειδή έχω συγγενικό πρόσωπο νοσηλεύτρια μπορώ να σου πω πως υπάρχουν έλληνες στην εθνικότητα (όχι παπανδρέλληνες) που κάνουν τέτοιες δουλειές καθημερινά και με χαμηλές απολαβές, οπότε μην ειρωνεύεσαι. Τώρα αν εσύ είσαι αρβανίτικο σκεπάρνι ή κομματικό golden boy και δεν μπορείς να ρίξεις τον εγωισμό σου και να δουλέψεις στην οικοδομή ή σε αγροτική δουλειά ή σε κάποια αντίστοιχα σκληρή δουλειά, δεν σημαίνει πως είσαι ο κανόνας.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Thraphsorchis 14/07/2010 15:08:50

      Μάλλον δεν αντιλαμβάνεστε το πνεύμα μου.

      Καταρχήν μπορώ να ειρωνεύομαι όποιον και ότι θέλω είναι - δεν είναι συγγενής σας, αλλά το θέμα είναι αλλού.

      Εαν η νοσηλέυτρια συγγενής σας θέλει να φτουρήσει το πτυχίο της ας ψηφίσει κάποιον που αβαντάρει τη Δημόσια Υγεία. Δεν θα λύσει το πρόβλημά της διαγκωνιζόμενη με αλλοδαπούς στον πάτο της επαγγελματικής πυραμίδας.

      Γκέγκε; (Αρβανίτικο αυτό!)

  9. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 13/07/2010 15:57:19

    αν δεν εχω να φαω αγαπητε και στο γιαπι θα παω και στο μποστανι θα παω και στο χωραφι θα παω και για να μαζεψω διχτυα στις 3 τα ξημερωματα! αιντε ωρε αδελφια ξυπνατε! στο καλο και να μας γραφουν οι ''μεταναστες''

  10. thespieys avatar
    thespieys 13/07/2010 16:28:23

    Mε τα "αντιρατσιστικά κονδύλια" τι θα γίνει;
    Πως θα ζήσουν οι ΜΚΟ τώρα;
    Ποιος θα κατεβαινει στους δρομους με το ΣΥΡΙΖΑ για να μη φαινονται τρεις κι ο κουκος πάλι;

    Αχαριστοι λαθραίοι!!!

  11. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/07/2010 16:35:33

    Φεύγουν αυτοί που αποκτούσαν εισόδημα σε νόμιμες/ημινόμιμες απασχολήσεις. Κατά τεκμήριο οι πιο φιλήσυχοι.
    Μένουν παραβατικοί και εγκληματίες.

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/07/2010 16:42:36

    Ακούω ότι πολύ περιορισμένες είναι οι εγγραφές αλλοδαπών. Πάει ο εκλογικός στρατός του ΓΑΠ. Με κάτι τέτοια σκέφτεσαι "η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει".

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 13/07/2010 17:13:19

      Δεν πάνε να γραφτούν γιατί δεν τους ενδιαφέρει απλά. Εγώ μένω σε χώρα της ΕΕ και παρόλο που μας έρχονται τα χαρτιά για να πάμε να ψηφίσουμε, χωρίς να απαιτείται εγγραφή, πολλοί δεν πηγαίνουν.

      Εγώ στους δικούς μας βάζω τις φωνές και τους λέω να πηγαίνουν αλλά με γράφουν.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Προφήτης 13/07/2010 18:59:31

      Αν πέσει γραμμή να γραφτούν, θα γραφτούν, έχουν τα μέσα να το κάνουν δυστυχώς.

  13. lornion avatar
    lornion 13/07/2010 17:13:46

    καλόν είναι να φεύγουν.

  14. loretta avatar
    loretta 13/07/2010 17:36:31

    ...προβλεπω την Α.ΑΛ ΣΑΛΕΧ πανω στα συνορα να τους κρατησει εδω...χχαχαχαχααχ

    • FRESCO avatar
      FRESCO @ loretta 13/07/2010 18:34:55

      Προτάσσοντας τα στήθη της, υποθέτω.

      • Orestios avatar
        Orestios @ FRESCO 13/07/2010 18:47:27

        Με πατριωτισμό!

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ FRESCO 13/07/2010 18:48:40

        ή την πισω οψη της...

  15. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 13/07/2010 18:28:11

    δεν ειχε τακτοποιηθει το θεμα στην 6ετία καραμανλη?

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣG avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣG @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 13/07/2010 21:31:55

      Μπα! Αντιδρούσαν οι τότε σοσιαληστρικές-προοδευτικές και νυν ακραιο-νεοφιλελεύθερεες παρατάξεις.

  16. anonymous avatar
    anonymous 13/07/2010 22:18:06

    Πρωινές ώρες της 12-07-2010 στα Πατήσια, από Αστυνομικούς του Τ.Α. Αγίου Παντελεήμονα και της Ο.Π.Κ.Ε. συνελήφθησαν τρείς (3) αλλοδαποί , υπήκοοι Αλγερίας, ηλικίας 19, 19 και 24 ετών κατηγορούμενοι για «Εγκληματική οργάνωση», «Διακεκριμένες κλοπές κατά συναυτουργία και...

    ...κατ’ εξακολούθηση» και παράβαση των Ν. «Περί Αλλοδαπών» και «Περί Όπλων».
    Οι ανωτέρω συλληφθέντες, από τριμήνου τουλάχιστον, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα που διέπραττε, στη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, ληστείες σε βάρος πεζών ατόμων και κλοπές-διαρρήξεις Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων.

    Από την μέχρι τώρα έρευνα-προανάκριση που διενεργήθηκε από το Τ.Α. Αγίου Παντελεήμονα εξιχνιάστηκαν:

    Πέντε (5) ληστείες σε βάρος πεζών ατόμων.

    Είκοσι εννέα (29) διαρρήξεις Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων.

    Σε έρευνα που διενεργήθηκε σε οικία που χρησιμοποιούσαν σαν κρύπτη των κλοπιμαίων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

    Πλήθος από κοσμήματα, τσάντες, ρολόγια χειρός, γυαλιά ηλίου, πορτοφόλια, διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές, κινητά τηλέφωνα και διαρρηκτικά εργαλεία.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ anonymous 14/07/2010 18:11:00

      Τσ, τσ, τσ...
      Τι καιροί!
      Θυμάστε τότες πού έφτανε ένας γιά όλες αυτές τις "δουλειές";

  17. anonymous avatar
    anonymous 14/07/2010 08:41:16

    εμ βέβαια δε σου βιάσανε και σφάξανε την 80χρονη γιαγιά ούτε σου αφήσανε την κόρη βιασμένη και σφαγμένη στο παρκάκι της Ιππολύτου

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/07/2010 09:49:17

    Όσα γράφεις είναι εμετικά. Σύμπτωμα της ανίατης ιδεολογικής ασθένειας που κατατρώει την ύπαρξη της χώρας.

    Μόνο περιθωριακές υπάρξεις χωρίς επαρκές ένστικτο αυτοσυντήρησης μισούν τόσο τις κοινωνίες όπου γεννήθηκαν, που θέλουν να εκμηδενιστούν επειδή από προσωπική μειονεξία δεν μπορούν κατακτήσουν θέση μέσα σε αυτές.

    Μόνο άνθρωποι με ιδεολογικό καρκίνο από ενστερνισμό θέσεων ανύπαρκτης ανθρώπινης ισότητας καταργούν την κοινωνική μηχανική, την ιστορική εθνική ιδιαιτερότητα (ΟΧΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ), την πολιτισμική ασυμβατότητα.

    Μόνο μειράκια που έφθασαν ως την πόρτα του σπιτιού τους χωρίς από φόβο να βγουν έξω, στην κοινωνία, και να γνωρίσουν την ανθρώπινη φύση με τη σκοτεινή και τη φωτεινή πλευρά της, τρομάζουν τόσο από τις εκδηλώσεις της σκοτεινής πλευράς που πανικόβλητοι ζητούν τη Νέμεσι της σε τυχάρπαστους εγκληματικούς έγχρωμους.

    Μόνο πολιτικά αναλφάβητοι αντί για μηχανισμούς ελέγχου των πολιτικών παρεκτροπών ζητούν εθνική και πολιτική κατεδάφιση!

    Μόνο εκμεταλλευτές φθηνής και ανασφάλιστης ανθρώπινης εργασίας για ίδιο πλουτισμό γίνονται «υπέρμαχοι» της ανθρώπινης «αλληλεγγύης» που «επιβάλλει» την ανεξέλεγκτη είσοδο «ανθρώπινης ύλης» για τα συμφέροντά τους, για να μένουν οι αμοιβές στο χαμηλότερο σημείο και τα κέρδη τους στο υψηλότερο.

    Μόνο σεξουαλικά υστερόβουλοι με τα «ανοιχτά σύνορα» προσβλέπουν σε διαρκείς αγορές φθηνής θηλυκής ή ανδρικής σάρκας - θυμάσαι την περίπτωση Σεργιανόπουλου;

    Μόνο δωσίλογοι εμποδίζουν την ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, δηλαδή την ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΥΛΙΚΑ ΕΦΙΚΤΟΥ για μια κοινωνία επίδειξη αλληλεγγύης σε πληττόμενους αλλοδαπούς.

    Μόνο πολιτικάντηδες θέλουν «πάση Θεού» δημιουργία νέου, α-εθνικού, «ιδιωτικού» εκλογικού σώματος, για να μακροημερεύσουν κυβερνητικά.

    Μόνο ανιστόρητοι φασίστες επιδιώκουν την ισοπέδωση ανθρώπων και εθνών.

    Μόνο μισέλληνες χαίρονται για τη γήρανση του εθνικού πληθυσμού, ενώ είναι πανευρωπαϊκό φαινόμενο, και αρνούνται τις προφανείς λύσεις για την αναστροφή της τάσης : τα λεφτά ΜΑΣ σε ενίσχυση των ελληνικών πολύτεκνων οικογενειών και όχι σε περίθαλψη και αστυνόμευση εκατομμυρίων αλλοδαπών.

    Και αφού λοιδορείς ακόμα και τον θάνατό μας ποταπέ, όταν πεθάνουμε ας ακουστούν κατά την ταφή ή την καύση δυο φράσεις από τη γλώσσα που δημιουργήθηκε εδώ πριν χιλιάδες χρόνια και όχι ιμάμηδες ή καννίβαλοι.

    Οι προγονοί μου, πιστοποιημένα, ήταν στην Έξοδο του Μεσολογγίου, στο Αφιόν Καραχισάρ, στην Αλβανία !
    Δεν σού χαρίζω τη ΧΩΡΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ να την κάνεις πολυεθνικό μπουρδέλο.
    Κάνε σουνέτι και άντε στη Νιγηρία μαζί τους!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 14/07/2010 10:03:06

      Τι άλλο να πούμε εμείς, Προφήτη, τα είπες όλα!...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 14/07/2010 10:08:35

      Προφήτη,

      αν και διαφωνώ με την ουσία των γραφομένων του "φίλου του λαού", θα μου επιτρέψεις να μην ερμηνεύω τόσο αρνητικά τις παρακάτω φράσεις του:
      1) "ο ελληνισμος εχει δεν εχει πενηντα χρονια ζωης μπροστα του, εαν δεν του κανει ευθανασια η δικη μας μεταναστευση οσονουπω"
      2) "λυπαμαι πολυ που φευγουν μεταναστες επειδη θεωρω οτι ετσι ξεπεφτει ο μεσος ορος του κατοικου αυτης της χωρας"

      Σε πρώτη ανάγνωση τουλάχιστον, εμένα μου φάνηκαν διαπιστώσεις (που πρέπει να εμβάλουν όλους μας σε προβληματισμό, ανεξάρτητα από την ιδεολογική αφετηρία του καθενός) και όχι χαιρεκακία ή μισελληνισμός.

      Εκτός αν δεν μπορώ να διαβάσω "πίσω από τις γραμμές".

      Επίσης, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για τη δεύτερη παράγραφο της απάντησής σου:
      "Μόνο περιθωριακές υπάρξεις χωρίς επαρκές ένστικτο αυτοσυντήρησης μισούν τόσο τις κοινωνίες όπου γεννήθηκαν, που θέλουν να εκμηδενιστούν επειδή από προσωπική μειονεξία δεν μπορούν κατακτήσουν θέση μέσα σε αυτές."

      Σ' αυτές τις "περιθωριακές υπάρξεις" θα μπορούσαν, κατά τη γνώμη σου, να συγκαταλεγούν και οι Έλληνες που θα μεταναστεύσουν στο εξωτερικό επειδή "δεν θα μπορούν να κατακτήσουν" βιώσιμη θέση -ένεκα της οικονομικής κατάστασης- στην ελληνική κοινωνία; Παρακαλώ, θα ήθελα να το ξεκαθάριζες αυτό.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 14/07/2010 10:19:51

      ναι βεβαια τον αγαπα πολυ τον ελληνισμο αυτος...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 14/07/2010 10:39:51

      Αυριανιστή, ρητά όχι.
      Εκατομμύρια, παγκόσμια, όχι μόνον εγώ, βλέπουν το προφανές : ότι η ανεξέλεγκτη εθνική αλλοίωση, δεν συμβαίνει μόνο εδώ, συνιστά εθνική καταστροφή. Όσοι την προσπερνούν σαν ασήμαντο γεγονός θεωρώ ότι είναι ή αφελείς ή ιδιοτελείς ή συνειδητοί μισέλληνες.

      Δες τη λατρεία των Ελλήνων μεταναστών για την πατρίδα. Ξέρεις τι είναι να πεθαίνεις στο εξωτερικό, να μην έχεις χρήματα, και να ζητάς δειλά-δειλά από τον περίγυρο ενώ γνωρίζεις ότι ο ίδιος δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα γι' αυτό, ως τελευταία επιθυμία-υποθήκη να ταφείς στην Ελλάδα;
      Έχω τύχει σε έρανο για να συγκεντρωθούν τα έξοδα να σταλεί η σορός του συμπατριώτη από τη Γερμανία να ταφεί στη Σάμο και όταν το θυμάμαι ακόμα κλαίω.
      Τι μας λέει ο ελεεινός τώρα...

  19. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 14/07/2010 10:16:40

    Η μελέτη των Πολιτισμών δείχνει ότι έγιναν οικουμενικοί και επιβίωσαν πνευματικά - ακόμη κι όταν τυπικά 'τελείωσαν', εκφυλίστηκαν,κλπ - απλώνοντας βαθιές ρίζες στην σκέψη των ανθρώπων και στον χρόνο, εκείνοι των οποίων οι φορείς είχαν την αίσθηση και της πρωτοτυπίας και της ανωτερότητας.

  20. tiramola avatar
    tiramola 14/07/2010 11:41:45

    Φίλε του λαού, συμφωνώ με τα γραφόμενά σου και να προσθέσω...
    Η "εθνική αλλοίωση" που επικαλούνται δεξιά φασιστοειδή είναι αποτέλεσμα του παγκόσμιου οικονομικού κοντέλου ανάπτυξης όπου η μεταφορά κεφαλαίων και "ανάπτυξης" κάνει βόλτες ανά τον πλανήτη ανάλογα με τις "ευκαιρίες" που τους δίνουν οι κυβερνήσεις που εκλέγονται από αυτούς που παριστάνουν δήθεν τους πατριώτες.
    Μέσα στα όρια όπως αυτά καθορίζονται από την υποκρισία των δήθεν πατριωτών είναι ευπρόσδεκτος ο πλούσιος Πακιστανός που θα επενδύσει και για πνίξιμο ο συμπατριώτης του που μη έχοντας στον ήλιο μοίρα φεύγει από την πατρίδα του προς αναζήτηση μιάς καλύτερης ζωής.
    Για όλους αυτούς τους υποκριτές χριστιανούς ορθόδοξους της αίρεσης της Δεξιάς του Κυρίου οι νάρκες του Έβρου και ο πάτος του Αιγαίου είναι η ασφάλειά τους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 14/07/2010 11:43:13

      Ωχ, έρχισε το παραλήρημα. Έχουν σφίξει και οι ζέστες.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Orestios 14/07/2010 11:48:55

        δεν ειναι παραληρημα ειναι ευθεια απειλη για αναγκαστικη ανανεωση του αιματος με αφροασιατες

        πως εκανε ο χιτλερ στα στρατοπεδα αναγκαστικης αναπαραγωγης μεταξυ αρειων, ε εδω προς το ηλιοκαμενο...

        μην απορησεις αν ακουσεις προταση απο τον εθελοδουλο ηγετη του να ταζει χρηματικα κινητρα για τη δημιουργια μικτων οικογενειων

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 14/07/2010 11:55:46

        Οι σοσιαλιστές με βάση την Ιστορία έκαναν εθνοκαθάρσεις και γενοκτονίες. Χίτλερ, Στάλιν, Κεμάλ και τόσοι άλλοι.
        Είναι γνωστό πια και όσο να σκούζουν μέσα στο παραλήρημα περί φασιστών, το μόνο σίγουρο είναι πως οι ίδιοι είναι οι φασίστες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 14/07/2010 11:50:43

      Τιραμόλα, ας αντιγράψω τα του Προφήτη προς απάντησ ΚΑΙ προς εσένα:

      Όσα γράφεις είναι εμετικά. Σύμπτωμα της ανίατης ιδεολογικής ασθένειας που κατατρώει την ύπαρξη της χώρας.

      Μόνο περιθωριακές υπάρξεις χωρίς επαρκές ένστικτο αυτοσυντήρησης μισούν τόσο τις κοινωνίες όπου γεννήθηκαν, που θέλουν να εκμηδενιστούν επειδή από προσωπική μειονεξία δεν μπορούν κατακτήσουν θέση μέσα σε αυτές.

      Μόνο άνθρωποι με ιδεολογικό καρκίνο από ενστερνισμό θέσεων ανύπαρκτης ανθρώπινης ισότητας καταργούν την κοινωνική μηχανική, την ιστορική εθνική ιδιαιτερότητα (ΟΧΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ), την πολιτισμική ασυμβατότητα.

      Μόνο μειράκια που έφθασαν ως την πόρτα του σπιτιού τους χωρίς από φόβο να βγουν έξω, στην κοινωνία, και να γνωρίσουν την ανθρώπινη φύση με τη σκοτεινή και τη φωτεινή πλευρά της, τρομάζουν τόσο από τις εκδηλώσεις της σκοτεινής πλευράς που πανικόβλητοι ζητούν τη Νέμεσι της σε τυχάρπαστους εγκληματικούς έγχρωμους.

      Μόνο πολιτικά αναλφάβητοι αντί για μηχανισμούς ελέγχου των πολιτικών παρεκτροπών ζητούν εθνική και πολιτική κατεδάφιση!

      Μόνο εκμεταλλευτές φθηνής και ανασφάλιστης ανθρώπινης εργασίας για ίδιο πλουτισμό γίνονται «υπέρμαχοι» της ανθρώπινης «αλληλεγγύης» που «επιβάλλει» την ανεξέλεγκτη είσοδο «ανθρώπινης ύλης» για τα συμφέροντά τους, για να μένουν οι αμοιβές στο χαμηλότερο σημείο και τα κέρδη τους στο υψηλότερο.

      Μόνο σεξουαλικά υστερόβουλοι με τα «ανοιχτά σύνορα» προσβλέπουν σε διαρκείς αγορές φθηνής θηλυκής ή ανδρικής σάρκας – θυμάσαι την περίπτωση Σεργιανόπουλου;

      Μόνο δωσίλογοι εμποδίζουν την ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, δηλαδή την ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΥΛΙΚΑ ΕΦΙΚΤΟΥ για μια κοινωνία επίδειξη αλληλεγγύης σε πληττόμενους αλλοδαπούς.

      Μόνο πολιτικάντηδες θέλουν «πάση Θεού» δημιουργία νέου, α-εθνικού, «ιδιωτικού» εκλογικού σώματος, για να μακροημερεύσουν κυβερνητικά.

      Μόνο ανιστόρητοι φασίστες επιδιώκουν την ισοπέδωση ανθρώπων και εθνών.

      Μόνο μισέλληνες χαίρονται για τη γήρανση του εθνικού πληθυσμού, ενώ είναι πανευρωπαϊκό φαινόμενο, και αρνούνται τις προφανείς λύσεις για την αναστροφή της τάσης : τα λεφτά ΜΑΣ σε ενίσχυση των ελληνικών πολύτεκνων οικογενειών και όχι σε περίθαλψη και αστυνόμευση εκατομμυρίων αλλοδαπών.

      Και αφού λοιδορείς ακόμα και τον θάνατό μας ποταπέ, όταν πεθάνουμε ας ακουστούν κατά την ταφή ή την καύση δυο φράσεις από τη γλώσσα που δημιουργήθηκε εδώ πριν χιλιάδες χρόνια και όχι ιμάμηδες ή καννίβαλοι.

      Οι προγονοί μου, πιστοποιημένα, ήταν στην Έξοδο του Μεσολογγίου, στο Αφιόν Καραχισάρ, στην Αλβανία !
      Δεν σού χαρίζω τη ΧΩΡΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ να την κάνεις πολυεθνικό μπουρδέλο.
      Κάνε σουνέτι και άντε στη Νιγηρία μαζί τους!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 14/07/2010 11:59:01

        Τα είπες όλα!
        Πίσω από την ιδεολογική κουρτίνα του διεθνισμού και του σοσιαλισμού κρύβονται πολλά φασιστοκαθάρματα.
        Γιατί ο φασισμός είναι κατ' εξοχιν αριστερή ιδεολογία.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 14/07/2010 12:06:28

        Του Προφήτη είναι από παραπάνω, όχι δικά μου Ορέστιε!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 14/07/2010 12:11:25

        Δεν έχει σημασία. Είναι καλό να επαναλαμβάνονται τα αληθή γιατί τα ψεύδη συνεχώς επιχειρούν τη διαστρέβλωση δικαιολογόντας τον φασιστικό τρόπο αντίληψης και το μίσος προς τα έθνη.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Επώνυμος 14/07/2010 12:11:39

        Η ιδεολογία σας είναι του ξεπουλήματος.
        Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ότι αφού πουλάτε τον παραγωγικό πλούτο τις χώρας, λιμάνια, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ακίνητα και ότι άλλο ελληνικό είναι προς πώληση σε όποιον ξένο "επενδυτή" ενδιαφερθεί να αγοράσει, εμφανίζεται σαν κίνδυνο για την χώρα την λαθρομετανάστευση.
        Μόνο προδότες ξεπουλάνε τον πλούτο της χώρας υπονομεύοντας την εθνική μας κυριαρχία.
        Ποιός είναι περισσότερο πατριώτης?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 14/07/2010 12:13:15

        Τιραμόλα, λές να είναι το GAP?
        Αλλά αυτός μόνο ξεπούλημα κάνει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 14/07/2010 12:30:57

        Άστο, τιραμόλα, ο Σημίτης το έκανε όλο το ξεπούλημα, με ΥΠΕΞ το ΓΑΠ σου. Ο Αλογοσκούφης μόνον ένα 10% του ΟΤΕ ξεπούλησε, άλλο ότι ήταν χονδροειδέστατο και εγκληματικό σφάλμα. Μετά ήρθε ο Βγενό και η DT, αλλά η βάση ήταν το Αλογοσκούφειο έγκλημα.

        Όμως ΕΣΕΙΣ οι του ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ μπορείτε να το παίζετε τιμητές στο συγκεκριμένο θέμα!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 14/07/2010 12:46:29

        Ασχολείστε ακόμη με τον Τιραμόλα;
        Εγώ 2-3 μηνύματά του διάβασα και κατάλαβα ότι η γενοκτονική πολιτική εξαφάνισης των Ελλήνων χαίρει της εκτίμησης όλων των οπαδών του ΠΑΣΟΚ για να μείνουν στην εξουσία και να συνεχίσουν να κλέβουν.

        Οι έννοιες κοινωνική συνοχή κλπ. όχι απλά τους είναι άγνωστες αλλά προσπαθούν να περιθωριοποιήσουν και να καταστρέψουν συνειδητά κάθε τι που δεν συμβαδίζει με τους στόχους τους. Οι συμμορίτες του 46-49 είναι οι σύγχρονοι ΠΑΣΟΚοι.

        Λυπάμαι πολύ που θα το πω αλλά οι συνέπειες θα είναι τραγικές. Και πραγματικά δε θα λυπηθώ αν τις πληρώσει ο Τιραμόλα και οι ομοϊδεάτες του.

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 15/07/2010 00:13:40

        Τους Κινέζους στο λιμάνι του Πειραιά και τη γύρω περιοχή ποιος τους κουβάλησε;
        Μήπως και οι δύο παρεούλα;
        Και μάλιστα περηφανεύονται για το κατόρθωμα τους;
        Όταν για να περάσεις τις πύλες του λιμανιού θα πρέπει να ξέρεις Καντονέζικα και Wing Tsun , θα καταλάβουμε σε ποιες καταστροφικές ατραπούς μας παρασυρουν οι ετρωλιγούρηδες.

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 15/07/2010 00:20:27

        Το εθνικό κράτος τελειώνει με τις ευρωσυνθήκες .Μια κι έξω.Όποιος πολίτης της ΕΕ θελήσει να εγκατασταθεί στην Ελλάδα , ερχεται ανεμπόδιστα και κάνει ότι του αρέσει.

        Οπότε η μετατροπής της χωρας σε «πολυεθνικό μπουρδέλο» είναι ζήτημα χρόνου και μόνο υπό τις παρούσε ςσυνθήκες.

        Αν πχ η Τουρκία αποφασίσει να μάς κάνει βίδες επιδοτεί τη μετακίνηση των ομογενών της που ζούν στην Βουλγαρία και την Γερμανία προς τις ευαίσθητες ελλαδικές περιοχές και εμείς δε μπορούμε να πουμε κουβέντα εφόσον όλα αυτά είναι δικαιώματα εντός της ΕΕ.
        Το ζήτημα αυτό αποδεικνύει μια ακόμη από τις ολέθριες συνέπειες της ένταξης μας στην ΟΝΕ, η οποία και είναι το όντως «πολυεθνικό μπουρδέλο»

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ tiramola 14/07/2010 12:19:23

      Ντάξ, μας έπεισες για τον ανθρωπισμό σου...μη κάνεις έτσι, ότι θα ψηφίσουν οι παπανδρέλληνες ΠΑΣΟΚ και ΓΚΑΠ είναι σίγουρο, τους έχετε κάνει καλή πλύση εγκεφάλου.

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 15/07/2010 00:08:56

      Οι πρώτες ελληνικές οικογένειες μεταναστών στην Αμερική, επιζητούσαν να μένουν η μία κοντά στην άλλη για προστασία, καθώς αντιμετωπίστηκαν με εχθρότητα από τους Αμερικανούς. Τους θεωρούσαν, τους πιο ανεπιθύμητους μετανάστες. Το κατακάθι της Ευρώπης. Δεν τους θεωρούσαν καν λευκούς, αλλά μιγάδες. Οι Εργοδότες τους έβαζαν να κάνουν τις πιο επικίνδυνες δουλειές και τους πλήρωναν με τα μικρότερα μεροκάματα.
      Χωρίς να το θέλουν, οι πρώτοι Έλληνες μετανάστες, με τη διαφορετικότητά τους, έγιναν θύματα των ρατσιστών. Αντιμετωπίστηκαν ως εισβολείς που απειλούσαν τις θέσεις εργασίας και τα χρηστά ήθη των ''γνήσιων'' Αμερικανών, ενώ κατηγορήθηκαν ως υπεύθυνοι για την αύξηση της εγκληματικότητας.
      Η λέξη "Έλληνας" εκστομιζόταν εναντίον τους ως βρισιά.
      Τους αποκαλούσαν "dirty Greeks", "den katalaveni", newcomers με τα παράξενα ονόματα. Πολλοί αναγκάστηκαν να κόψουν τα επίθετά τους και να αλλάξουν τα μικρά τους ονόματα. Ο Αθανάσιος θα γίνει Tom. Ο Κωνσταντίνος θα γίνει Gus. Ο Δημήτρης θα γίνει Jim. O Παναγιώτης, Pete. O Ηλίας, Louis . . .
      Οι Έλληνες δε θα αργήσουν να μπουν στο στόχαστρο και της Ku Klux Klan. Η φοβερή αυτή ρατσιστική οργάνωση ταλαιπώρησε αφάνταστα τους Έλληνες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1920 κάνοντας επιδρομές σε ελληνικές συνοικίες (πως να γνωρίζουν, βέβαια, οι αμόρφωτοι Αμερικανοί ρατσιστές ότι τα δύο πρώτα γράμματα της επωνυμίας τους ΚΚΚ προέρχονται από την ελληνική λέξη ΚύΚλοςWink
      Οι πρώτοι αυτοί μετανάστες έβλεπαν, να λεηλατούνται και να καταστρέφονται τα καταστήματά τους, που έστησαν με πολύ κόπο αποταμιεύοντας όσα χρήματα μπορούσαν, αφού δούλεψαν για χρόνια ολόκληρα σε ορυχεία και εργοστάσια.
      Το 1909, στη πολιτεία Omaha, πυρπολήθηκε ολόκληρη ελληνική συνοικία. Στη πολιτεία Idaho δεν τους ήθελε κανείς για γείτονες.
      Στην πολιτεία California, το 1913 σ' ένα εστιατόριο έγραφε μια ταμπέλα στην είσοδο: " Pure American. No Rats. No Greeks ''.
      Το 1918 στο Τορόντο του Καναδά, ένας όχλος από 5000 ανθρώπους θα προβεί σε βανδαλισμούς και θα καταστρέψει όσα ελληνικά μαγαζιά συναντήσει και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πλιάτσικο.
      Η Ελληνική Ομογένεια από τότε μέχρι τις μέρες μας, έχει προοδεύσει κι έχει κάνει τεράστια άλματα. Μέχρι και την προεδρία των ΗΠΑ, έχει διεκδικήσει (με τον Δουκάκη). Για να φτάσει ως τη σημερινή της άνθιση και καταξίωση πέρασε δεκαετίες ολόκληρες με σκληρούς αγώνες, προσπάθειες και μεγάλες στερήσεις. Σήμερα, οι απόγονοι αυτών των ανθρώπων, είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της Ελλάδας.
      Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για την πορεία των πρώτων Ελλήνων μεταναστών, μπορούν να ανατρέξουν στο πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του αειμνήστου Μπάμπη Μαρκέτου ''Οι Ελληνοαμερικανοί'', εκδόσεις Παπαζήση.
      Αναφορά στην ιστορία της Κου Κλουξ Κλαν (και στην ιστορία της λέξης).

      Η ΚΚΚ ήταν (και είναι) μία μυστική οργάνωση που υποστήριζε την υπεροχή των Λευκών έναντι των Μαύρων και δημιουργήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1865. Στις αρχές του 20ου αιώνα δεν κυνηγούσαν μόνο τους Μαύρους αλλά όποιον δεν έμοιαζε με τα μούτρα τους (η ψευδαίσθηση ανωτερότητας είναι το ίδιον όλων των ρατσιστών). Οι δύο πρώτες ¨λέξεις" της επωνυμίας , Κου Κλουξ, προέρχονται από την ελληνική λέξη ΚύΚλος (σύμβολο ενότητας και μυστικότητας), ενώ το Κλαν, προέρχεται από το αγγλικό clan (:κλίκα, λέσχη)
      * Ο κ. Ηλίας Κουγιεμήτρος γεννήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά από γονείς μεταναστών. Ασκεί το επάγγελμα του οδοντιάτρου στην Αθήνα. Είναι έφορος δημοσίων σχέσεων και πολιτιστικών στο Αρκαδικό Χωριό. Το Αρκαδικό Χωριό είναι ένας πρότυπος οικισμός που δημιουργήθηκε από επαναπατριζόμενους απόδημους Αρκάδες και βρίσκεται στην Κυνουρία, Αρκαδίας.
      h--p://www.24grammata.com

  21. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/07/2010 12:23:57

    Δεν ξέρω πως θα γίνουν Έλληνες, πάντως Παπανδρέλληνες σίγουρα θα γίνουν.
    Όλους αυτούς τους θέλει το ΠΑΣΟΚ για να φτιάξει μια νέα τάξη δουλοπρεπών υπηκόοων.

  22. Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας avatar
    Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας 14/07/2010 18:07:39

    Διαβάζοντας τα σχόλια των αναγνωστών σου, η λέξη πού κυριαρχεί είναι ΄΄Φασίστας΄΄ με όλα του τα παράγωγα. Θα ήθελα λοιπόν μία ερμηνεία από αυτούς πού χρησιμοποιούν αυτήν την λέξη, τι ακριβώς σημαίνει. Προσωπικώς έχω καταλήξει ότι σημαίνει ΄΄ την βιαία επιβολή των πιστεύω σου στους άλλους ΄΄. Εάν τώρα έχει κάποιος από τους σχολιαστές, κάποια άλλη ερμηνεία, είναι καλοδεχούμενη.
    Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας

  23. Αγγελική avatar
    Αγγελική 19/07/2010 03:41:48

    Κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν μετά μανίας να υποβαθμίσουν τους Έλληνες του εξωτερικού οι οποίοι πήγαιναν με μόνιμη άδεια εισόδου, ΟΧΙ ΣΑΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ όπως όλοιαυτοί που ήρθαν απρόσκλητοι στην χώρα μας.
    Όχι λοιπόν.
    Όι Έλληνες δεν αντιμνετωπίστηκαν όπως αναφέρουν μερικοί πιο πάνω!
    έχω πολλούς συγγενείς στην Αυστραλία, Αμερική, φίλους στο Βέλγιο και στη Γερμανία, που γεννήθηκαν εκεί.
    Αντίθετα όλοι ξέρουν για τον ελληνικόπολιτισμό στα πέρατα της γής.
    Βεβαίως δεν με παραξενεύει το γεγονός. Αλβανοί υπάρχουν παντού στο διαδίκτυο να σαμποτάρουν θέλοντας να τους βάλουν όλους στο ίδιο τσουβάλι, που γράφουν με ελληνικά ονόματα και περνιούνται για Έλληνες.
    Το ξέρετε ότι όσοι Αλβανοί πάνε στρην Ευρώπη δεν φανερώνουν την ταυτότητά τους, αλλά συστήνονται σαν Έλληνες πράγμα που αποτελεί δυσφύμηση για την Ελλάδα.
    Το καλύτερο για εμάς τους Έλληνες είναι να ΄φύγουν όλοι οι ξένοι, να μείνουν μόνο αυτοί που έχουν έρθει με νόμιμη άδεια, όλοι όσοι έχουν πλαστά έγγραφα να πάνε στον εισαγγελέα (δυστυχώς πολλοί Αλβανοί κυκλοφορούν ανάμεσά μας με πλαστά χαρτιά Βορειοηπειρωτών) και το πάιζουν Έλληνες.
    Μακάρι να ξεκουμπιστούν και να δοθούν κίνητρα να πληθύνουν οι Έλληνες να γεμίσει ο τόπος παιδιά. Όσο πιο ομοιογενής είναι ένας πληθυσμός, τόσο μικρότερη εγκληματικότητα.
    Και κάτι άλλο: αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ δεν σημαίνει ότι ήθελαν την παράνομη ελληνοποίηση των λαθρομεταστών, οι περισσότεροι δεν γνώριζαν τις προθέσεις του ΓΑΠ διαφορετικά δεν θα ψήφιζαν.
    Εχω ακούσει πάρα πολλούς να είναι πολύ θυμωμένοι με αυτό και να λένε ότι αν δεν το πάρει πίσω, δεν θα ξαναψηφίσουν πια.
    Οι λαθρομετανάστες από όπου κι αν ήρθαν, ας πανε πίσω.
    Δεν έχει η Ελλάδα κανένα όφελος από αυτούς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.