10/10/2008 21:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρίση βαθαίνει, έκτακτη Σύνοδος Κορυφής

Κατάσταση γενικευμένου πανικού επικράτησε σήμερα στα χρηματιστήρια. Παρά τις εγγυήσεις για καταθέσεις ύψους 250 χιλιάδων δολαρίων και τα μέτρα που εξήγγειλε για την στεγαστική αγορά, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζωρτζ Μπους κάθε άλλο παρά καθησύχασε τα χρηματιστήρια. Οι επενδυτές φοβούνται ότι παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των κυβερνήσεων και των κεντρικών τραπεζών, η παγκόσμια οικονομική ύφεση δεν θα αποτραπεί.Έκτακτη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ για τη χρηματοπιστωτική κρίση συγκαλεί την Κυριακή στο Παρίσι ο γάλλος πρόεδρος, Νικολά Σαρκοζί, μετά από αίτημα του ισπανού πρωθυπουργού. Στόχος της Συνόδου, στην οποία θα παραστεί και ο έλληνας πρωθυπουργός, είναι η εξεύρεση κοινής στάσης για την αντιμετώπιση της κρίσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jk avatar
    jk 10/10/2008 21:28:02

    Το είπα και το ξαναλέω:

    +B R I N G + B A C K + G R E E N S P A N+

    http://picasaweb.google.gr/jketseas/Greenspan#

  2. miaouth avatar
    miaouth 10/10/2008 21:41:36

    O DOW JONES "χτύπησε" σήμερα τη σοβαρή ΤΕΧΝΙΚΗ στήριξη στη ζώνη 7800 - 8000 που έχω επισημάνει σε προγούμενα post (όσοι παρακολουθούν τους διαλόγους για τα οικονομικά θέματα είναι εύκολο να το διαπιστώσουν). Έκανε ελάχιστο ημέρας 7882.51, "αντέδρασε" και μετά κινείται σταθεροποιητικά.
    Ένα πιθανό σενάριο είναι η σταθεροποίηση μέχρι τις εκλογές. Αλλά τίποτε δεν κρίθηκε για το μετά. Οι "τεχνικές στηρίξεις" συνήθως δοκιμάζονται δεύτερη ή και τρίτη φορά. Άν τα 7800 "τρυπηθούν" σε ένα επόμενο ξεπούλημα, αυτό θα είναι χρηματιστηριακή ένδειξη ότι η κρίση γενικεύεται και βαθαίνει.

  3. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 21:47:06

    Ό,τι και να κάνουν είναι πλέον πάρα μα παρα πολύ αργά.

  4. γέροντας Παϊσιος avatar
    γέροντας Παϊσιος 10/10/2008 21:51:05

    δεν ξέρω από τεχνική στήριξη (θυμάμαι που το έγραψες ωστόσο -- μήπως είσαι ο γέροντας Miaouth?) Το βλέπω πιο απλοϊκά: Το τέλος της δεκαετίας του '80 δεν ήταν άσχημη περίοδος στο αμέρικα. Με τον Ντάου εκεί που είναι θυμίζει επίπεδα 1985. Είχε ήδη φουσκώσει τότε και μαζέυτηκε το 87. Τα fundamentals (απλοϊκά και μπακαλίστικα πάντα) λένε το 87-88 ή το 82-83 υπήρχε ευημερία με σύνεση και μέτρο. Θα ξεφουσκώσει άλλες 500-1000 μοναδες και μετά άντε να δούμε τι σημαίνει για την πραγματική οικονομία.

    με ανησυχεί που οι άρχοντες ανησυχούν, που ακούγεται ότι οι αγγλοσάξωνες συντονίζονται και τέτοια...

    συγγνώμη για το ψευδώνυμο, το είδα πιο κάτω και ξεκαρδίστηκα στα γέλια και λέω να το κρατήσω μέχρι να περάσει η κρίση!

  5. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 22:03:07

    Θα ξεφουσκώσει άλλες 500-1000 μοναδες και μετά άντε να δούμε τι σημαίνει για την πραγματική οικονομία.
    ----

    Main Street is broke.

  6. γέροντας Παϊσιος avatar
    γέροντας Παϊσιος 10/10/2008 22:07:27

    τέκνον μου μην κρίνεις εξ ιδιών τα αλλότρια εκτός αν εκτός από opadów μου είσαι και ο Main Street.

  7. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 22:10:19

    Όχι, είμαι οπαδός των Ron Paul, Peter Schiff, Jim Rogers, John Williams, Martin Hennecke, Nouriel Roubini.

    Παύση κατανάλωσης = θάνατος οικονομίας ΗΠΑ.

    Και το κερασάκι στη τούρτα, μείωσαν (και θα μειώσουν και άλλο) τα επιτόκια.

    Κατα τα άλλα "the crisis is over". Πόσες φορές το άκουσα αυτό τους τελευταίους 18 μήνες ούτε εγω ξέρω.

  8. γέροντας Παϊσιος avatar
    γέροντας Παϊσιος 10/10/2008 22:21:23

    Nick, κάνεις δηλώσεις που, με το συμπάθειο, δεν ανταποκρίνονται στην υπαρκτή πραγματικότητα. Μα μπες σε οποιαδήποτε αμερικάνικη εφημερίδα σήμερα. Δεν λέει πουθενά ότι η κρίση πέρασε. Μέχρι και ο Μπους έχει θορυβηθεί και καλεσε τους G7, 8 πόσοι είνα δεν ξέρω. Ηρέμησε. Θα περάσει. Δεν θα περάσει απόψε αλλά σε 10 χρόνια θα είναι παρελθόν.

  9. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 10/10/2008 22:22:02

    Πριν από 3-4 χρόνια κάποιες ελληνικές μετοχές είχαν μια τιμή. Η τιμή αυτή ήταν χαμηλότερη από τη σημερινή μετά την πτώση. Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές των μετοχών ανέβηκαν και το σπουδαιότερο είναι ότι ανέβηκαν χωρίς λόγο. Οι συγκεκριμένες εταιρίες δεν βελτιώθηκαν ούτε αύξησαν τα κέρδη τους. Καιρός είναι να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα. Κρίση θα υπάρξει αν οι προ 3-4 ετών τιμές μειωθούν το μισό. Εκεί θα πω ότι όντως κάτι δεν πάει καλά.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/10/2008 22:32:30

    Λοιπόν Κασσάνδρες, ο Dow γύρισε εδώ και 20 λεπτά και είναι πάνω από 8.500.

    Όσο για τις ελληνικές μετοχές συμφωνώ, Εξάκτινε, ούτε εγώ κατάλαβα ποτε προς τι η ευφορία του ΧΑ μετά το 2004. Λες και ήταν αυτόνομες μεζονέτες με πυλωτή, ανέβαιναν! Συμφωνώ και το νούμερο. Κρίση είναι κάτω από το 1200 για τον Γ.Δ. (άντε να είμαι αισιόδοξος, κάτω από το 1500 -- μην νομίζεις, δεν θέλει πολύ.

  11. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 22:45:03

    Αγαπητέ, ο Paulson δεν το έλεγε συνέχεια; Ή μήπως σου διαφεύγει;

    Ο Bernanke δεν έλεγε ότι η κρίση των subprime θα είναι περιορισμένη;

    Πλάκα μου κάνεις; Ξέρεις ότι ο David Walker, πρώην Διευθυντής του GAO, μίλαγε ανοικτά για "οικονομική καταστροφή"; Ποιός, ο αρχι-λογιστής του Αμερικανικού Κράτους, ο οποίος μάλιστα τα λέει έξω από τα δόντια.

    Με το συμπάθειο, δεν έχετε δεί τίποτα. Πλέον οι πιθανότητες οι ΗΠΑ να κηρύξουν πτώχευση είναι περισσότερες από ποτέ.

  12. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 10/10/2008 22:45:53

    προς τον φίλο συμφορουμίτη που χρησιμοποιεί το όνομα ''γέρων παίσιος''

    Φίλε μου ο παππούλης του οποίου το όνομα χρησιμοποιείς ήταν ένας καλοκάγαθος άνθρωπος γεμάτος αγάπη, που ποτέ δεν πρόσβαλε κανέναν με την συμπεριφορά του και με τα λόγια του.
    Δεν έχει κάνει κάτι που να σε ''ξεκαρδίζει στα γέλια''.
    Ούτε αστείος ήταν ούτε γελοίος ο άνθρωπος, ένας απλός Ορθόδοξος πάμφτωχος ασκητής ήταν.
    Δεν νομίζω οτι σε τιμά να γελοιοποιείς και να αστείζεσαι με το όνομα ενός τίμιου και δίκαιου ανθρώπου, ο οποίος έχει πεθάνει.

  13. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 22:48:16

    Ακόμη και στο CNN Money γράφτηκε αυτό.

    Επομένως, ούτε ονειρεύομαι ούτε ζώ στο κόσμο μου.

    Και δεν θα εκπλαγώ εάν ο Μπούς κηρύξει στρατιωτικό νόμο στις ΗΠΑ. Η επιστροφή της 3ης Ταξιαρχίας από το Ιράκ και ένταξη της στη Northcom σημαίνει πάρα πολλά.

    Και όχι, δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου.

  14. Γέρο γάτος avatar
    Γέρο γάτος 10/10/2008 22:52:38

    Η κρίση έχει πολύ δρόμο ακόμα.
    Τον Nouriel Roubini τον εκτιμώ πολύ. Οι προβλέψεις του μάλλον πέφτουν μέσα.
    Όπως και μερικών "πρακτικών" της οικονομίας (π.χ. Soros, ότι γνώμη κι άν έχουμε για τον κύριο, το βιβλίο του - και στα Ελληνικά - εξηγεί πολλά).
    Τους νεοκλασικούς και τους Chicago Boys τους κλαίω. Κομπογιαννίτες.

  15. γέροντας Παϊσιος avatar
    γέροντας Παϊσιος 10/10/2008 22:56:01

    Ο Nick εδώ με επικαλέστηκε για τις προφητείες που έκανα σε χρηματιστηριακά και οικονομικά και στρατιωτικά θέματα. Ευφράνθηκα που το άκουσα και γέλασα που βρίσκεις κακό;

    Αυτός που με επικαλείται για προφητείες και πράσινα άλογα με γελοιοποιεί. Τα παράπονά σου σε αυτόν

    Ωστόσο ο Dow γύρισε στα ίσα του, η κρίση τέλειωσε, αφήνω το όνομα, over and out, ευλογημένοι

  16. miaouth avatar
    miaouth 10/10/2008 22:56:53

    Η έκφραση "κρίση των subprime" είναι πιά σαν ανέκδοτο. Πρόκειται στην πραγματικότητα για κατάρρευση τιμών των ακινήτων του Λας Βέγκας και του Χόλλυγουντ.
    Δεν "φταίνε" πάντα οι φτωχοί. Και καλά θα κάνουν τώρα να τους φοβούνται. Πάρα πολύ.
    Και για τα ημεδαπά χρυσά τεκνα μιλά ο μύθος.

  17. Theodore avatar
    Theodore 10/10/2008 22:59:02

    Το κακο ειναι, οτι η Ιστορια λεει, οτι μετα απο κραχ, εχουμε πολεμο.Οποτε, καντε κανα σταυρο, γιατι τα πραματα ειναι ζορικα.
    Τελικα, η αλητεια που κυβερναει την Αμερικη, καταφερε με τις αθλιοτητες της, να καταστρεψει τον κοσμο.
    Αλλα οι ιδιοι, θα κρυφτουν για να φανε τα μαζεμενα, και θα βλεπουν τους χαχολους, να υποφερουν.
    Ας διαβασουν τωρα οι Αμερικανοι, κανα βιβλιο,πχ "Τα σταφυλια της οργης", το "Ανθρωποι και ποντικια" και βλεπουμε.

  18. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 10/10/2008 23:05:10

    Όσον αφορά την οικονομική κρίση και το αν θα επεκταθεί στην Ελλάδα, μοιάζει σαν να θες να περάσεις έναν ιό που έχει κατασκευαστεί για vista σε υπολογιστή με windows 95.

    Υπάρχει το αισιόδοξο σενάριο που λέει οτι η ανεπαρκής δικτύωση της ελληνικής οικονομίας και η μη πλήρης ενσωμάτωση αυτής στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι, που μέχρι τώρα αποτελούσε τροχοπέδη για την ανάπτυξή της σε πολλούς τομείς(όπως ανάπτυξη υψηλής τεχνολογίας), μπορεί τελικά να αποτελέσει τη σωτηρία του ελληνικού συστήματος

  19. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 23:06:29

    @miaouth:

    Βασικά τα subprime είναι η κορυφή του παγώβουνου. Πολύ απλά απέδειξαν τη γύμνια του σημερινού συστήματος που λειτουργούσε με μια πιστωτική κάρτα.

    Και τώρα ήρθε ο λογαριασμός.

  20. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 23:09:21

    @άνω σχώμεν: Μακάρι.

    Αλλά όταν βλέπω ανθρώπους να ζητάνε ένα μπουκάλι γάλα και λίγο γιαούρτι από τους γαλακτοπαραγωγούς στη Θεσσαλονίκη, δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

    Πλέον αυτό είναι ένα τεστ κοινωνική συνοχής.

  21. Keep Talking avatar
    Keep Talking 10/10/2008 23:09:28

    Διαβαζω απο δω, διαβαζω απο κει... και τελικα τι να κανω τις οικονομιες μου; πριν ακουσουμε και εδω κανενα κανονι που θα μας ξεκουφανει;
    εχω προθεσμιακη που ληγει 30/10 και δεν αντεχω να περιμενω... Να τη ρευστοποιησω τη δευτερα; Να κανω το ποσον διασπορα; που;

  22. miaouth avatar
    miaouth 10/10/2008 23:10:38

    Αυτό το παραμύθι πιά με την κρίση και τον πόλεμο ... Έλεος!
    Τον Β' Παγκόσμιο τον ξεκίνησε άν δεν απατώμαι ο Χίτλερ με τους συμμάχους του, όχι οι Αμερικανοί.
    Αυτοί μπήκαν τελευταίοι και ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ, όταν έπαθαν τη ζημιά στο Πέρλ Χάρμπορ.
    Οι (μεταπολεμικοί) Αμερικανοί έχουν κάνει ένα σωρό, αλλά όχι και να ενοχοποιούμε την προπολεμική Αμερική για τον Β' Παγκόσμιο! Εκτός άν θέλουμε να αποενοχοποιήσουμε έτσι τον Χίτλερ.
    Χωρίς τον Φραγκλίνο Ρούσβελτ και τους αμέτρητους Αμερικανούς στρατιώτες που έπεσαν στην Ευρώπη, θα είμασταν ακόμη επαρχία του Χιτλεριστάν.
    Αρκετά με την συγκαλλυμένη προπαγάνδα των Καρατζαφεραίων. Άν το φέρουν βαρέως που χάσανε τον Β' Παγκόσμιο, να το πούν ανοιχτά, να κριθεί!

  23. Nick avatar
    Nick 10/10/2008 23:17:19

    Miaouth, h χρεοκοπία της Βαϊμάρης, συν το γεγονός ότι η κρίση του 1929 σχεδόν αποτελείωσε τη Γερμανία, εξανάγκασε τον κόσμο να φέρει στην εξουσία ένα πρόσωπο που θα έφερνε υπερηφάνια και δουλειές.

    Η Μεγάλη Ύφεση του 1929 βοήθησε στην εκλογή του Χτιλερ. Και πλέον αρχίζει και υποστηρίζεται από όλο και περισσότερους Ιστορικούς.

    Και οι Αμερικανοί μπήκαν για άλλο λόγο. Μη ξεχνάμε ότι μετά τον Πόλεμο η Βρετανία έχασε το status ώς υπερδύναμη.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/10/2008 23:23:54

    @keep talking,

    θα σου πρότεινα να αντέξεις να περιμένεις. Μην την πειράξεις, μην την σπάσεις εκτός αν έχεις λεφτά για πέταμα. Αν η Τράπεζά σου δεν είναι απολύτως περιθωριακή, όταν λήξει η προθεσμιακή να αφήσεις τα λεφτά σου ήσυχα σε λογαριασμό όψεως, τρεχούμενο το πιο ρευστό το πιο χαμηλότοκο κλπ. Δεν πειράζει άν χάσεις λίγο τόκο για λίγο καιρό.

    Μην ακούς τις σείρήνες που σου τάζουν υψηλά ή υψηλότερα επιτόκια. Όσο πιο βαρετή η επιλογή σου τόσο πιο «σίγουρη». Cash ημέρας, όπως τα αυγά.

    Η «διασπορά» στην Ελλάδα δεν έχει νόημα. Το έχω ξαναγράψει και δεν ντρέπομαι να το ξαναπώ. Η ΕΤΕ έχει τις χειρότερες ουρές αλλά το λιγότερο ρίσκο λόγω μεγέθους και συντηρητικότητας σε σχέση με κατι άλλους. Οι επόμενοι δύο δεν έχουν φόβο. Ο τέταρτος ακούγεται αλλά δεν θα τον άφηναν. Μετά τον τέταρτο τι να σου πω, δεν ξέρω.

    Αλλά, πιστεύω, μην σπάσεις προθεσμιακή. Αντε για να αισθανθεις καλύτερα, ο Dow από μείον δεν ξέρω πόσο συνήλθε στο τέλος. Και σε επανατοποθέτηση μην τα ξανακάνεις προθεσμιακή. Ασε τους άλλους να κερδίσουν από το υψηλότερο επιτόκιο για ενα μήνα δύο.

    Φυσικά, ποτέ σοκολάτες, συμβουλές και γλυκά από αγνώστους

  25. miaouth avatar
    miaouth 10/10/2008 23:28:45

    Η Γερμανία είχε ύφεση από το 1920.
    ΟΚ, οι λεγόμενοι "αναθεωρητές" ιστορικοί υπάρχουν. Λένε όμως και άλλα πράγματα, ιστορίες για τα "πλεονεκτήματα" του Χίτλερ, και μου σηκώνονται οι τρίχες.
    Ύπήρξαν δυστυχώς επίσης Τσάμπερλαιν, Νταλαντιέ, συμφωνία του Μονάχου, παράδοση στον Χίτλερ Τσεχοσλοβακίας και Αυστρίας. Και συμφωνία Ρίμπεντροπ - Μολότωφ, δηλαδή διαμελισμός της Πολωνίας από σύμπραξη Χίτλερ και Στάλιν.
    Οι Αμερικανοί τότε δεν είχαν συνέλθει, ήταν τότε ακόμα στην κρίση τους.
    Οι αναθεωρητές ιστορικοί τα ξεχνούν αυτά. Τον Χίτλερ τον πριμοδότησε όχι μόνον η οικονομική κρίση, αλλά το ίδιο και περισσότερο η πολιτική μυωπία των μεγάλων Δημοκρατιών και οι μπακάλικοι υπολογισμοί του Στάλιν.
    Γι αυτό από τότε λένε: Τους πολεμάμε (τους φασίστες) στο ξεκίνημά τους. Μέγα μάθημα, αλλά μερικοί το ξεχάσαμε.

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/10/2008 23:35:48

    πέστα miaouth...

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/10/2008 02:40:24

    Σχόλιο 27

    +100000.
    Αψογο.

  28. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/10/2008 04:19:58

    Αν μπορει ο φακτορ ας τσεκαρει τις προβλεψεις των διαφορων αυτες τις μερες...και ας μας πει ποιος η ποιοι επεσαν κοντα στις προβλεψεις τους...

  29. εργάτης avatar
    εργάτης 11/10/2008 07:41:11

    Μια αφελή ερώτηση προς αναγνώστες τι θα γίνει με τους δικούς μας περισπούδαστους μάνατζερ επιχειρήσεων, τραπεζών κλπ που με τεράστιες αμοιβές π.χ. ΟΤΕ , ΔΕΗ ,Ο.Α. ,ΟΣΕ ,ΣΙΕΜΕΝΣ ,Λαναράς κλπ της έχουν φέρει στα πρόθυρα χρεοκοπίας .

  30. άλλος εργάτης avatar
    άλλος εργάτης 11/10/2008 08:56:11

    λίγη ανεργία, οι πιο ξύπνιοι ήδη κάνουν ριαλ εστέητ στα Βαλκάνια, η εμπορία του μπαμπά (αν δεν κλλείσει), θα αγοράσουν πολυκατοικίες με τα έτοιμα, τώρα που θα πέσουν οι τιμές.

    σε μερικούς θα κοπέι η μαγκιά, για άλλους θα είναι αλλαγή στατους και νεες ευκαιρίες.

    Για τους πολλούς μεσαίους να φοβάσαι, όχι για τους λίγους

  31. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 10:11:29

    @archaeopteryx

    δυστυχως ανεκαλυψα οτι δεν καλυπτεται απο το ΤΕΚ ! μου το ειπε η ιδια η τραπεζα σε η-μεϊλ, για αυτο θελω να τη σπασω... και να την κανω προθεσμιακη απλη με διασπορα.
    Τωρα βεβαια δεν καταλαβαινω τι εννοιεις με δευτερο,τριτο, τεταρτο....
    ενδεχομενως να σου δωσει ο φακτορ το ε-μεϊλ μου και να τα πουμε πριβέ;

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/10/2008 10:34:48

    @keep talking

    Πρώτον: 4 είναι οι «μεγάλες» τράπεζες. Η Εθνική είναι #1. Όποιον ρωτήσεις, θα σου πει ποιά είναι η τέταρτη για την οποία υπάρχει μουρμούρα, αλλά δεν θα ανησυχούσα. «Δεν ανησυχώ» σημαίνει ότι δεν θα αφήσει η Κυβέρνηση ή μάλλον οι άλλες Τράπεζες οποιαδήποτε Τράπεζα να πέσει. Πες το καρτέλ, πες το διασφάλιση του τραπεζικού συστήματος. Ετσι, μην άγχεσαι ΠΟΥ τα έχεις.

    Δεύτερον: Μην άγχεσαι ότι «κάτι θα συμβεί στις επόμενες 15 μέρες και τα δεσμευμένα σου θα πάθουν». Τίποτα δεν θα συμβεί (που να πειράξει την αξία των δεσμευμένων). Αντίθετα, αν πας να τα σπάσεις θα σου πουν μου σου ξου φου, μείον 10% ή 5% ή 25%. Κάτσε λοιπόν ήσυχος. Για τις επόμενες 15 μέρες, less is more.

    Tρίτον: Όταν λήξει, και αν δεν έχει πέσει ο ουρανός (αν πέσει ο ουρανός Ό,ΤΙ και να έχεις κάνει δεν θα αλλάζει την έκβαση,και μην φοβάσαι, δεν θα πέσει ο ουρανός), τότε μην τα δεσμεύσεις. Αστα σε βαρυπρόθεσμη χαηλότοκη ή άτοκη κατάθεση. Cash on demand, πως το λένε στο ελληνικό (χα χα χα). Μέχρι να έχει καθαρίσει το τοπίο. Μην τα γυρίζεις μην τα ταράζεις. Less is more.

    Αναφέρομαι σε φυσιλογικά μικροαστικά πράγματα. Αν έχει €5.000.000 σε μια τράπεζα μ' έκαψες μιλάμε για άλλο πρόβλημα. Αλλά και εκεί αστα ήσυχα μέχρι να λήξει και τότε πάρτα όλα μαζί παραμάσχαλα και πήγαινε στην Εθνική. Έχει ενδιαφέροντα κόσμο στην ουρά.

    Το ΤΕΚ, δεν αρκεί για την διαχείριση της σημερινής κρίσης, και θα είχε νόημα να ανησυχείς, μόνο αν πιστεύεις ότι η τράπεζά σου είναι κάτι σαν την αραβοελληνική ή ελληνοαραβική ή πως την έλεγαν αυτή που ετέθη σε εκκαθάριση. Αλλα και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα αφήσουν να πέσει τίποτα γιατί τίποτα θα συμπαραρσύρει όλα τα τραπουλόχαρτα.

    Ακόμα και αν η δεσμευμένη σου κατάθεση είναι σε χαρτί της Lehman, πάλι δεν συμφέριε να το σπάσεις. Θα έχει μεγαλύτερη ζημιά στο σπάσιμο από ότι στην λήξη (σε 15 μέρες)

    Αποκλείεται να σου δώσω κατ' ιδίαν συμβουλές γιατί δεν δίνω συμβουλές, ουδεμίαν ευθύνη φέρω για συμβουλές, αν έδινα συμβουλές, τέτοιες και άλλες μέρες θα ήμουν απατεώνας και μου αρέσει να είμαι «καλό παιδί, αλλά τίμιος».

  33. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 11:18:28

    archaeopteryx
    στο πριβε ηθελα να σε ρωτησω ποια ειναι η τεταρτη! η προθεσμιακη ειναι σε ομολογα ΕΤΒΑ της της τραπεζας για τα οποια εγγυαται η ιδια η τραπεζα. δηλ. αν βουτηξει, τα εχασα.
    αλλωις ελπιζω να σωσω κατι εαν τα αλλαξω και καλυπτονται τουλαχιστον 100 χιλ. με τη νεα τροπολογια.

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/10/2008 11:50:10

    τώρα μάλιστα... η τέταρτη είναι αυτή που απερρόφησε την ΕΤΒΑ και εκδίδει τα ομόλογά της!

    Αυτά πρέπει να έχουν κάποια τιμή ρευστοποίησης που ή δημοσιοποιείται ή ρωτάς και σου λένε. Αν λήγουν ούτως ή άλλως στις 30/10, η τιμή ρευστοποίησης δεν πρέπει να απέχει πολή από την ονομαστική. Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου αλλά μέχρι τις 30 θα περίμενα. Η τιμή του ομολόγου μπορεί να είναι πεσμένη σήμερα,αλλά στην ληξη, αν ειναι σε 15 μέρες, θα είναι η ονομαστική.

    Αν ήταν δικά μου τα λεφτά, δεν θα έκανα τίποτα τώρα, και θα περίμενα την λήξη (στις 30/10)

    ΥΓ. Τα ομόλογα ΕΤΒΑ είναι (ήταν) πηγή ρευστοτητας για την τράπεζα. Δεν την παίρνει να πάρει ρίσκο δυσφήμησης. Δεν στα λέω με την ίδια βεβαιότητα που σου τα έλεγα πριν, αλλά σου είπα τι θα έκανα εγώ. Και φυσικά ρωτα τον υπάλληλο με τον οπόιο συναλλάσεσαι...τι λέει αυτός/ή. Γενικά, μην φοβάσαι για την ασφάλεια των καταθέσεων. Αν έχουν πρόβλημα οι καταθέσεις θα έχουμε πολύ χειρότερα προβλήματα από το να είμαστε άφραγκοι (και δεν στο λέω χιουμοριστικά)

  35. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 12:18:47

    archaeopteryx
    Δυστυχω ο υπαλληλος μου τα μασησε οταν τον ρωτησα την 1/10 πως ειναι εγγυημενα. Και αφου εψαξα απ ευθειας μεσω ε-μειλ στην Τραπεζα, εχασα την εμπιστοσυνη μου , οπως καταλαβαινεις και στην τραπεζα και στο υποκαταστημα και στον υπαλληλο.
    Βασικα η προθεσμιακη ξεκινησε 30/08 για 12 μηνες με σταθερο επιτοκιο και καθε 30 του μηνα μπορεις να την 'σπασεις΄. Ασε δε που μπηκε και η μητερα μου στο ιδιο προιον.

    καταλαβα για ποια τραπ. μιλαμε... για την ιδια (ΟΪΜΕ !)

  36. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 12:19:38

    νομιζω δεν θα αντεξω την πιεση μεχρι τις 30/10!

  37. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 12:26:05

    παρεπιμπτοντως, πω ςμπορει να βρισκεται σε δυσκολη θεση... ειδα οτι τις δινουν rating "stable"

  38. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/10/2008 13:04:29

    δεν είπε ότι «είναι σε δύσκολη θέση». Είπα ότι υπάρχει μουρμούρα. Η μουρμούρα είναι «αρβύλα» και δεν έχει αναγκαστικά βάση. Δεν θα χάσεις τα λεφτά σου. Να περιμένεις μέχρι 30/10, οπωσδήποτε, αυτό το θεωρώ προφανές. Με αυτά που μου λές εγώ θα περίμενα μέχρι 30/08 του 2009, γιατί ΤΟΤΕ θα πάρεις ονομαστική αξία. Δεν ξέρω τους όρους, αλλά στις 30/10/08, πιθανά να σου πουν ότι θα πάρεις κάτι λιγότερο (ότι λέει η σύμβαση ή τα ψιλά γράμματα). Μην φοβάσαι, δεν πρόκειται να εξανεμιστεί η τράπεζα αυτή (έχει πολύ πιο άσχετες)

  39. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/10/2008 14:16:17

    Πρός miaouth 27.
    Στην σημερινή Καθημερινή υπάρχει αρθρο τού Φίλιππου Χατζόπουλου στό οποίο αναφέρεται πώς ΄αναθεωρητές ιστορικοί΄προσπαθούν να αποδείξουν-επιβάλλουν πώς ο ΄Βομβαρδισμός τής Δρέσδης΄είναι έγκλημα ανάλογο τού Ολοκαυτώματος..
    Η Ακροδεξιά είτε εκπροσωπείται απο τον Ντέιβιντ Ιρβινγκ είτε απο την Ρεπούση προσπαθεί νά εξισώσει θύτες και θύματα.
    Στό τέλος θα ξεχάσουμε ποιός ξεκίνησε τον Β.Παγκόσμιο Πόλεμο..
    Υ.Γ.
    Το σχόλιο προστίθεται ακριβώς γιά να τονίσει την επικαιρότητα και το σωστότατο timing τού σχολίου 27

  40. miaouth avatar
    miaouth 11/10/2008 18:16:30

    @ Σπύρος (41), Anonymous (42)
    Ο βομβαρδισμός της Δρέσδης, και φυσικά η Χιροσίμα και το Ναγκασάκι, είναι όντως εγκλήματα ΦΡΙΚΩΔΗ. Όμως δεν είναι Άουσβιτς και Ολοκαύτωμα, ΤΟ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, το ανεπανάληπτο, ανεπανόρθωτο και αδιανόητο.
    Στη Δρέσδη αφανίσθηκαν από τα συμμαχικά βομβαρδιστικά χωρίς λόγο εκατοντάδες χιλιάδες άμαχοι, παιδιά και γυναίκες, το ίδιο όπως συνέβη στην Βαρσοβία που ισοπεδώθηκε από τα Γερμανικά πυροβόλα. Ο Γερμανικός λαός ήταν κι αυτός θύμα.
    Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη ολόκληρων λαών για τα εγκλήματα, υπάρχει μόνον ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ευθύνη των ηγετών και ΠΟΛΙΤΙΚΗ ευθύνη των ολοκληρωτικών και φιλοπόλεμων πολιτικών δυνάμεων.
    Ο φόν Στάουφενμπεργκ (ο Γερμανός "Αλέκος Παναγούλης", που ατύχησε με τη βόμβα κατά του Χίτλερ και εκτελέστηκε) και οι αγωνιστές του 'Λευκού Ρόδου", ήταν από τους γενναιότερους ήρωες του αντιφασιστικού αγώνα.
    Η καταδίκη αξίζει σε ηγέτες και σε πολιτικές δυνάμεις, ποτέ σε ολόκληρους λαούς. Αλλοιώς γινόμαστε κι εμείς συνένοχοι στο ακατανόμαστο.

  41. miaouth avatar
    miaouth 11/10/2008 18:19:04

    Και νομίζω ότι το να βάζουμε τo όνομα της κ. Ρεπούση δίπλα στου David Irving, δεν μαρτυρά νηφαλιότητα.

  42. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 18:26:34

    archaeopteryx
    τελικα κατορθωσα να μιλησω με φιλο φιλης που δουλευει εκει και μου ειπε οτι μπορω να τα σπασω χωρις προστιμο, χωρις μειωση κεφαλαιου κτλ. Οποτε την κανω Δευτερα πρωι - η μιση ντροπη δικη τους.

    ΥΓ ο υπαλληλος μου ειχε πει: εγγυηση; δειτε τις δηλωσεις του προεδρου ( ο οποιος ειχε "εγγυηθει" ... τηλεοπτικως την προηγουμενη. Αυτη την απαντηση θεωρησα Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΗ !

  43. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/10/2008 18:29:55

    Σ' ευχαριστω για τη συμπαρασταση, archaeopteryx !

  44. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/10/2008 18:32:22

    χαίρομαι που δεν αισθάνεσαι ότι εισαι σε αδιέξοδο.

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/10/2008 19:18:13

    44..miaouth
    Μα αγαπητέ μου όντως δεν βρίσκω διαφορές στον ΄αναθεωρητισμό΄τού Ιρβινγκ απο τής Ρεπούση...
    Η εν λόγω Γαλλικού-διότι αποδεδειγμένα δεν είναι Ιστορικός-έχει αναπτύξει την πιό Φιλοτουρκική εκδοχή τής Ιστορίας τών Βαλκανίων..
    Και οι Γκρίζοι Λύκοι όντως είναι τρισευτυχισμένοι απο την εκδοχή πού προβάλλει.
    Οπως αντιστοίχως και οι ακροδεξιοί απο την εκδοχή Ιρβινγκ.
    Και ασφαλώς θα συμφωνήσω μαζί σου ,διαφωνώντας,πώς δέν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται όλα τά θέματα εξ΄ίσου νηφάλια..
    Y.Γ.
    Γιά την Δρέσδη πάντως αμφισβητείται ο αριθμός τών νεκρών.
    Οσο γιά την συλλογική ευθύνη προφανώς παραπέμπει σέ ολοκληρωτισμό,αλλά ήταν όντως εντυπωσιακή η ΄μέθη΄πού ένοιωσε ο Γερμανικός Λαός τότε υπό την καθοδήγηση τού Αδόλφου.
    Και δυστυχώς πρόκειται γιά λαό με μεγάλη προσφορά στον πολιτισμό και στην τέχνη.

  46. ahab avatar
    ahab 11/10/2008 21:52:19

    @Keep talking
    αν διαβάζεις ακόμη εδώ ειχα το ίδιο πρόβλημα.
    Λοιπόν η ρευστοποίηση ειναι άμεση γιατι δεν ειναι προθεσμιακά , ειναι επενδυτικά (τίτλοι) και ειναι αμέσου ρευστοποίησης γι΄ αυτο δεν υπάρχει πρόστιμο.
    Στους όρους γράφει " ο πελατης ενημερώθηκε και ειναι σε θέση να αξιολογήσει τους οικονομικούς κινδύνους της επένδυσης "
    Οταν τους ρωτάς τι σημαίνει αυτό ή κανουν τον χαζό η σου λένε τυπικά γράφονται αυτά. Στην απαίτηση μου να σβήσει και να γραφεί οτι η τράπεζα εγγυάται το κεφάλαιο αρνήθηκαν και τότε κατάλαβα τι συμβαίνει.
    Τρεχάτε ποδαράκια και αφήστε τις ντροπές .

  47. Keep Talking avatar
    Keep Talking 12/10/2008 10:22:36

    @ahab
    ακριβως ετσι ειναι, σου κανουν το χαζο και τα μασανε. Και μετα εσυ ψαχνεσαι. Κα την κανεις τρεχοντας. Ελπιζω να εφυγες και εσυ! Να πανε να κανουν καμμια τουμπα μπας και συνελθουν.

  48. ahab avatar
    ahab 12/10/2008 10:47:51

    @ keep talking

    Εφυγα την ίδια στιγμή . Ψάχνουν για θύματα
    Η εγγύηση που διαφημίζουν αφορα το επιτόκιο και όχι το κεφάλαιο

  49. ahab avatar
    ahab 12/10/2008 11:00:18

    @ keep talking
    και κάτι άλλο, στα κανονικά προθεσμιακά τους σου δίνουν ενα χαρτί που πάνω γράφει "απόδειξη"
    και απο κάτω στο σώμα αυτά που γράφει ειναι καθαρή 'αίτηση' . Δεν λέει πουθενά οτι όντως κατέθεσες το χ χρηματικό ποσό . Πάλι οταν τους αγρίεψα η απάντηση ήταν οτι μέσω βιβλιαρίου (έμμεσα δηλαδη) αποδεικνύεται το γεγονός.
    Ακόμα φεύγω

  50. Keep Talking avatar
    Keep Talking 12/10/2008 11:35:53

    @ahab
    “απόδειξη” καθαρή ‘αίτηση’
    χμ... δυστυχως δεν εχω προχειρα τα χαρτια μου απο την εν λογω τραπεζα για να το τσεκαρω. Υποθετω ομως οτι το βιβλιαριο ειναι αποδεικτικο στοιχειο. Μην παρανοϊσουμε εντελως.
    Παντως της ΜΙΛΛΕΝΟΥΜ γραφει : ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΘΕΜΣΙΑΚΗς ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ. βεβαια η ΜΙΛ δεν εχει ... βιβλιαρια...


    Αλλος μου ειπε οτι σε προθεσμιακη αλλης τραπεζας πηρε χαρτι που γραφει "ομολογια προθεσμιακης καταθεσης". και εχει τρελλαθει ο ανθρωπος.

    Θα ειναι ενδιαφερον να γινει ενα ρεπορταζ γι αυτα τα απλυτα που βγαινουν τωρα στη φορα ( και μεσω μπλογκς), αλλα ποιος θα το δημοσιευσει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.