#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/11/2010 10:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κα Μπακογιάννη ως δεκανίκι του συστήματος



Την Κυριακή  πραγματοποιείται, επιτέλους, το όνειρο του κ. Μητσοτάκη: η κα. Μπακογιάννη  γίνεται  αρχηγός πολιτικού κόμματος!

Αν και πολύ νωρίς, θα  αποτολμήσουμε  κάποιες εκτιμήσεις..

Η κα. Μπακογιάννη  βρίσκεται  στην πολιτική ζωή της χώρας, και μάλιστα στην πρώτη γραμμή, από το 1989.   Γνωρίζουμε τις απόψεις της, γνωρίζουμε τις ιδέες της, γνωρίζουμε και τους συνεργάτες της. Εχουμε δεί και το «έργο» της. ΄Αρα, ουδέν νεώτερον κομίζει στην πολιτική ζωή της χώρας.


Η  κα. Μπακογιάννη  εξωθήθηκε στην κίνηση αυτή επειδή  απέτυχε να συμφιλιωθεί με την ήττα της στις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ.  Δεν συγχώρεσε τη βάση της Ν.Δ. που εξέλεξε αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά. Η προσπάθεια της δεν έρχεται να καλύψει κάποιο πολιτικό κενό. Διέξοδο στον προσωπικό της εγωϊσμό δίνει. Όταν ξεκινάς από τέτοια αφετηρία, συνήθως δεν έχεις αίσιον τέλος.

Οσον αφορά στη στρατηγική της:

Το κόμμα της κα. Μπακογιάννη αποτελεί  δεκανίκι του καταρρέοντος συστήματος. Προσφέρει  στον κ. Παπανδρέου  το άλλοθι ότι η πολιτική του συναντά ευρύτερη αποδοχή, με τη φιλοδοξία, μετά  τις επόμενες εκλογές να ..συγκυβερνήσει μαζί του. Παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, διόλου δεν αποκλείεται να συνεργαστεί και νωρίτερα μαζί του.


Θα επιχειρήσει να  ανακόψει την πορεία του Αντώνη Σαμαρά  προς την εξουσία. Πώς θα το κάνει αυτό; Η κα. Μπακογιάννη τοποθετώντας το κόμμα της ως  εν δυνάμει κυβερνητικό  εταίρο  (νομίζει) ότι  θα  αποτρέψει  τις απ’ ευθείας  μετακινήσεις ψηφοφόρων από το ΠΑΣΟΚ στη Ν.Δ.  και  άρα θα περιορίσει  τις πιθανότητες της Ν.Δ. να  δημιουργήσει πλειοψηφικό ρεύμα.  Εννοείται ότι παράλληλα με δηλώσεις φίλα προσκείμενων βουλευτών και στελεχών θα συντηρεί το κλίμα εσωστρέφειας στη  Ν.Δ.

Η Ν.Δ. έχει λόγους να ανησυχεί; Κατά τη γνώμη μου όχι! Εκτός και αν δείξει ότι  την υπολογίζει ως σοβαρό πολιτικό αντίπαλο και  είτε  την φοβηθεί, είτε την  αντιμετωπίσει με τη γνωστή γαλαντομία: Εξηγούμαι:

Ο κ. Σαμαράς υπερισχύει κατά κράτος της κας  Μπακογιάννη σε όλα τα ηγετικά χαρακτηριστικά. Και αυτό θα το διαπιστώσει σύντομα  και ο ελληνικός λαός. Η σύγκριση θα είναι καταλυτική   υπέρ του κ. Σαμαρά.


Οι απόψεις της κας Μπακογιάννη  είναι μειοψηφικές στην κοινή γνώμη και  σε ένα μεγάλο βαθμό θα απευθύνονται στο ίδιο ακροατήριο που απευθύνεται ο κ. Παπανδρέου. Όμως, ο ξύλινος λόγος της δύσκολα πείθει.


Η Ν.Δ. για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, απέκτησε  εσωτερική συνοχή. Δεν έχει πλέον άλλον κόμμα μες το κόμμα.


Η κα. Μπακογιάννη ψηφίζοντας το Μνημόνιο έχει  ταυτιστεί με τις συνέπειές του. Και επειδή το Μνημόνιο θα αποτελέσει το κεντρικό σημείο αντιπαράθεσης στις επόμενες εκλογές θα βρίσκεται στην πλευρά που πρέπει να απολογείται για την επιλογή της.


Η νέα κοινωνική πλειοψηφία  διαπνέεται από απόψεις που είναι αντίθετες προς αυτές που πρεσβεύει η κα. Μπακογιάννη, άρα θα δυσκολευτεί να επικοινωνήσει μαζί της.


Τέλος, επειδή παρόμοιο ρόλο (αποτροπής ανόδου του Καραμανλή στην εξουσία) επεχείρησε να διαδραματίσει και ο κ. Καρατζαφέρης, απλώς υπενθυμίζω ότι  δεν εμπόδισε τον κ. Καραμανλή να κερδίσει όλες τις αναμετρήσεις από το 2004 μέχρι το 2007.

Αυτά, ως μια πρώτη ανάγνωση. Και μερικές ακόμα σκέψεις:

Ο κ. Παπανδρέου θα επιχειρήσει να αναγορεύσει την  κα. Μπακογιάννη ως συνομιλήτριά του, (θα  την συμπεριλάβει στις συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς) επειδή πιθανόν  εκτιμά ό,τι έτσι  υπονομεύει τη Ν.Δ. Μάλλον την κυβέρνησή του θα υπονομεύσει περισσότερο, αν το επιχειρήσει.


Ο κ. Παπανδρέου ίσως επιχειρήσει να διευκολύνει την κα. Μπακογιάννη, (αλλά και τον κ. Κουβέλη)  για τις παρασχεθείσες υπηρεσίες,  με τις κυοφορούμενε αλλαγές στον εκλογικό νόμο.


Αυτός που πρέπει να ανησυχήσει περισσότερο είναι ο κ. Καρατζαφέρης. Για αυτό και η εμμονή του με τα οικουμενικά σχήματα. Θα είναι ενδιαφέρουσα η μεταξύ τους διαμάχη. Εικάζω ότι η ίδια θα  επιδιώξει  να το αποφύγει, αλλά ο κ. Καρατζαφέρης μάλλον θα την στοχοποιήσει  ως αντίπαλο. Εχουν  κοινές καταβολές και πολλά μυστικά.


Η Ν.Δ.,καλά θα κάνει, να χαράξει  εξ υπαρχής  τις κόκκινες γραμμές της.  Σκέψεις για μελλοντική συνεργασία  πρέπει να καταπνιγούν εν τη γεννέσει τους. Γιατί κάτι τέτοιο, θα ρίχνει νερό στο μύλο της κας Μπακογιάννη. Η  Ν.Δ. δεν συνεργάζεται με  υποστηρικτές του Μνημονίου.


Και μια ερώτηση που όλοι έχουν στο μυαλό τους:  Το κόμμα της κας, Μπακογιάννη θα μπεί στη Βουλή;  Δεν αμφιβάλλω ότι οι δημοσκοπήσεις που ετοιμάζονται θα απαντήσουν καταφατικά στο ερώτημα. Όπως κάποτε το κόμμα του κ. Αβραμόπουλου θα αποτελούσε το ρυθμιστή που πολιτικού παιχνιδού (15% του έδιναν οι δημοσκοπήσεις) και ο κ.Τσίπρας σημείωνε διψήφια νούμερα.  Σε συνθήκες πολιτικής  πόλωσης, η εκτίμησή μου είναι ότι ένας από τους Μπακογιάννη, Καρατζαφέρη  δεν θα είναι στη Βουλή.

Τέλος, έχω και μερικές απορίες:

Ο κ. Μητσοτάκης, υποθέτω, ότι στηρίζει ενθέρμως το εγχείρημα της θυγατρός του. Παραμένει ακόμα Επίτιμος Πρόεδρος της Ν.Δ; Δεν είναι οξύμωρο;
Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τι προτίθεται να κάνει; Θα παραμείνει στη Ν.Δ. ή θα προσχωρήσει στο κόμμα της αδερφής του.

Καλόν είναι τα θέματα αυτά να κλείσουν γιατί θα τροφοδοτούν  μια συζήτηση  χωρίς τέλος.



Προς επίρρωση  του τίτλου:  Δεν είναι τυχαίο ότι η κα Μπακογιάννη επιτάχυνε τις διαδικασίες για την  ίδρυση κόμματος αμέσως μετά το εκβιαστικό δίλημμα του κ. Παπανδρέου για πρόωρες εκλογές. Ούτε είναι τυχαίο ότι οι συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους αρχηγούς των κομμάτων της αντιπολίτευσης, προγραμματίστηκαν  μετά την ίδρυση του νέου κόμματος. Βιάζονται να την  …νομιμοποιήσουν.  Καλά για την υποστήριξη των καθεστωτικών ΜΜΕ, δε χρειάζεται, τη βλέπουμε  όλοι!

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 20/11/2010 11:17:03

    Συνήθως τα βαμπίρια κυκλοφορούν το βράδυ.
    Τώρα όμως βλέπω ότι θα κυκλοφορούν και τη μέρα.
    Προσοχή σ'αυτούς που θα κινηθούν κοντά τους γιατί αργά ή γρήγορα η καρωτίδα τους θα κινδυνεύει.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2010 11:19:47

    Ο Κυριάκος και ορισμένοι άλλοι έχουν μάλλον στο πρόγραμμα να παραμείνουν στη ΝΔ για να κάνουν το 'δεκανίκι του δεκανικιού'. Να κάνουν δηλαδή το Δούρειο Ίππο της Ντόρας μέσα στη ΝΔ και να υπονομεύσουν το Σαμαρά. Πρέπει να απαλλαγεί το συντομότερο δυνατόν από αυτούς, με το σωστό τρόπο, εκθέτοντάς τους δηλαδή πολιτικά, ώστε να μην φανεί εκδικητικός κλπ.

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 20/11/2010 13:16:30

      Ειναι μεγαλη ευκαιρεια να τους υποβαθμισει, (οχι προσβλητικα πολυ), αλλα στο καινουριο αντιπολιτευτικο σχημα, το οποιο ειμαι σιγουρος πως θα φτιαξει, να μην τους συμπεριλαβει. Ωστε να εχει το κεγφαλι του υσηχο απο αυτους, και αυτοι να μην εχουν μεγαλη δικαιολογια να φυγουν. Αν πανε στην Ντορα σε αυτην την περιπτωση, με τι επιχειρημα θα πανε?

  3. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 20/11/2010 11:23:27

    θα μοιαζει σαν και καποιους οπου σε ενα γραφειο καθεται ενας που εχει γερο γλυψιμο και τον κανουν προισταμενο του εαυτου του του δινουν και μια υπογραφη!!!!!!!! Ετσι και η ντορουλα μας επρεπε να ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    ΤΕΛΟΣ δεν αντεχει η γυναικα δημοκρατικες διαδικασιες........................

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 20/11/2010 11:32:32

    Εύστοχοτατη η ανάλυση. Κανένα λόγο ανησυχίας δεν έχει η ΝΔ.
    Καταρχήν με Κιλτίδη, Μαρκογιαννάκη, Σκυλακάκη μόνο επιθεωρησιακού επιπέδου σχόλια θα προκαλέσει το "νέο" κόμμα. Στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για νέο κόμμα. Αλλά για μορφοποίηση σε πολιτικό σχηματισμό της φράξιας ακραίων νεοφιλελεύθερων, υποτελών της Οικογένειας που ταλαιπωρούσε δεκαετίες την ΝΔ.

    (υγ:το δεκανίκι του δεκανικίου, τον κ.Αρη Ραβανό του Βήματος τον διάβασε κανείς σήμερα να περιγράφει την συνάντηση Σαμαρά-Τρόικας; Ο άνθρωπος είναι μεταμομοντέρνος αυριανιστής. Του είναι αδύνατο να γράψει μία αράδα με αλήθειες. Τσακωμένος με την αλήθεια είναι. Ο ΔΟΛ τελικά ούτε γκεμπελίσκους της προκοπής δεν μπορεί να βρει...Τόσο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα έχουν στη Μιχαλακοπούλου;)

    • ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ avatar
      ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ @ Κώστας 20/11/2010 11:54:35

      Επείδη τυγχάνει να γνωρίζουμε προσωπικά τον Ραβανό, ο άνθρωπος είναι τελειωμένο τσιράκι του Καψή...
      Ότι του πει το γράφει!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Κώστας 20/11/2010 19:56:36

      Ο ΔΟΛ πάει για φαλιμέντο. Τελικά περνάνε κρίση ακόμα και τα μπουρδ...α!!!

  5. O ΛΑΙΚΟΣ avatar
    O ΛΑΙΚΟΣ 20/11/2010 11:39:10

    Η ΝΤΟΡΑ ΠΗΡΕ ΦΟΡΑ, ΦΟΡΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ...
    ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑ…

    Ξεκινάμε με όνειρα γλυκά… μα θα σκορπίσουμε στου δρόμου τα μισά…

    Ξεκινάμε, πάμε συμμαχικά
    Σ' άλλα μέρη, σ' άγνωστα νερά
    Στα κόμματα μένεις μόνη εσύ
    Πάντα ο νους μου θα 'ναι στο πουγκί

    Τώρα ο νους μου έχει σαλπάρει
    Κι από τα μάτια μου βγάζει φωτιά
    Μες στα κόμματα μένουνε οι χανοι
    Κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

    Γύρω τριγύρω η χωρά μας ταπί
    Μα η σκέψη μου έμεινε θολή
    Λάμπει ο Σαμαράς τώρα στα ψηλά
    Στο μυαλό μου έρχονται πολλά

    Τώρα το ΦΟΡΟΥΜ έχει σαλπάρει
    Κι από τα μέλη ζητάμε λεφτά
    Μες στα γραφεία θα τα καταβαλει
    Κι εγώ σου λέω «έχε γεια»

    Πέλαγος θα σκίσω πολιτικό
    αρχηγία να έχω κι ρευστό
    Μα αν υποτακτικός μου εισαι παντα εσύ
    πάντα ο νους μου θα 'ναι στο πουγκί

    ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΓΕΡΑ… ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ… ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ…
    ΠΑΡΤΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ...ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΨΙΛΑ....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ O ΛΑΙΚΟΣ 20/11/2010 16:40:51

      Λαϊκέ,

      Δεν μπορώ να μην το σημειώσω: σας εμπνέει!

  6. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ avatar
    ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ 20/11/2010 11:53:22

    Το 'ζουμί'.. είναι στη φράση
    'Η Ν.Δ. έχει λόγους να ανησυχεί; Κατά τη γνώμη μου όχι! Εκτός και αν δείξει ότι την υπολογίζει ως σοβαρό πολιτικό αντίπαλο'
    Πώς θα το δείξει δηλαδή;
    Αν κάθε τρεις και λίγο, ένας βουλευτής της ΝΔ, τυχαία ας πούμε τον Σπηλιωτόπουλο ή τον Γιαννόπουλο, δημόσια διατύπωνε το λογικό των επιχειρημάτων, κάποιων προτάσεων της Μπακογιάννη.
    Τι συνεπάγεται από ένα τέτοιο ενδεχόμενο;
    Η εσωστρέφεια αναπαράγεται από τα ΜΜΕ και η Μπακογιάννη εμφανίζεται ως μια από τους εκφραστές της κεντροδεξιάς ,με απήχηση σε κομματικά στελέχη της ΝΔ, τροφοδοτώντας σενάρια συνεργασίας ευρύτερα.
    Αν το αποφύγουμε το παραπάνω θα είναι μια πρώτη μεγαλή νίκη.
    Για παράδειγμα ήδη κάτι 'φυλλάδες' έγραψαν για 'παρακολούθηση ορισμένων βουλευτών της ΝΔ που είναι ύποπτοι'.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ 20/11/2010 16:39:36

      Εννοώ οτι πρέπει να αποφύγει την αντιπαράθεση σε επίπεδο ηγεσίας και ηγετικών στελεχών.

  7. Enzo avatar
    Enzo 20/11/2010 12:05:44

    αμα ημουνα στην θεση τους θα επαιρνα μια βαρκα και ενα καλαμι και θα πηγαινα για ψαρεμα μετα απο τοσα χρονια στην πιατσα.
    δηλαδη μετα απο τοσα χρονια δεν χορτασαν?ποσα αλλα θα φανε? τι αλλο θελουν απο τους μαυροελληνες? εμεις τι φταιμε?

  8. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 20/11/2010 12:15:55

    εφόσον πιστεύουν κάποιοι ότι δεν θα έχει "αίσιο τέλος" το πολιτικό εγχείρημα της κυρίας Μπακογιάννη και ότι έχει μηδαμινή πολιτική επιρροή, γιατί ασχολούνται συνέχεια μαζί της και γράφουν άρθρα επί άρθρων?

    • man8os avatar
      man8os @ δαιμονάκι 20/11/2010 13:18:03

      Εσυ γιατι ασχολεισαι μαζι της?

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ δαιμονάκι 20/11/2010 21:29:41

      Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια

  9. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 20/11/2010 12:22:56

    Εμένα μπορει κάποιος να μού εξηγήσει η Κα. Μητσοτάκη - Μπακογίαννη - Κού βελου τι το καινούργιο εισάγει αντιμέτωπο στις ανάγκες της Ελληνικής κοινω- νίας αύριο με το κόμμα της [πέραν της προσωπικής φιλοδοξίας της] ? ? ?

  10. anastos avatar
    anastos 20/11/2010 12:24:44

    Ηγγιγκεν η ώρα που θα συγκρουσθούν ο οριζόντιος πατριωτισμός...............με τόν οριζόντιο Εθνομηδενισμό..............Οι καιροί ου μενετοί.............

  11. Μisha avatar
    Μisha 20/11/2010 12:30:36

    Μη την αποκαλείτε κα Μπακογιάννη.
    Το «Ντόρα Κ. Μητσοτάκη» αρκεί για να αποδείξει τα πάντα στον μέσο έλληνα.

    • antiochos avatar
      antiochos @ Μisha 20/11/2010 14:10:41

      Ντορα Μητσοτακη-Μπακογιαννη-Κουβελου παρακαλω.

  12. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/11/2010 12:39:56

    Σε συνθήκες πόλωσης μπορεί να μείνουν και οι δύο (Ντόρα, ΛΑΟΣ) εκτός βουλής

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 20/11/2010 12:45:36

      Κι αν τα δύο (απο) κόμματα γίνουν ένα?

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Μικρός Οδυσσέας 20/11/2010 13:13:27

      Η Ντόρα θα μπει στην βουλή μην υπάρχουν αυταπάτες, απλά αρκεί να εκφράσει ακρο-νεοφιλελεύθερες θέσεις, υπάρχει χώρος και οπαδοί που αποδέχονται κάτι τέτοιο.

    • man8os avatar
      man8os @ Μικρός Οδυσσέας 20/11/2010 13:19:45

      Δε θελω να σκεφτομαι οτι ο Βοριδης θα παει Ντορα...
      Χιλιες φορες σπιτι του, η στην ΝΔ.
      (Δεδομενου οτι τον ψηφισα το 2009)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μικρός Οδυσσέας 20/11/2010 16:42:46

      Μικρέ Οδυσσέα,

      Σε συνθήκες πόλωσης είναι γνωστό οτι ευνοούνται τα μεγάλα κόμματα.

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/11/2010 12:58:26

    Επειδή έχω δει επανειλημμένα από κοντά την κυρία Μπακογιάννη και επειδή έχω καλό φίλο που την γνωρίζει προσωπικά, δεν θα την ψήφιζα για ένα βασικό λόγο:
    Είναι πολύ fake η κυρία και πολύ υπερτιμημένη.
    Από την άλλη, δεν σας κρύβω ότι βλέπω τη δημιουργία του κόμματός της θετικά: Θα δώσει αφορμή να ξεκαθαρίσει το τοπίο και όσοι επαγγέλονται τον αμιγή φιλελευθερισμό ή νεοφιλελευθερισμό ή όπως θέλετε, μπορούν να ενταχθούν εκεί αφήνοντας τη ΝΔ να καθορίσει με μεγαλύτερη σαφήνεια και ελευθερία την ιδεολογία της.
    Το κόμμα της Μπακογιάννη ενδέχεται, επομένως, να λειτουργήσει όπως αυτό του Βεστερβέλλε στη Γερμανία. Ας γίνει λοιπόν.
    Φτάνει να το κάνει φυσικά η ΝΔ, δηλαδή να ξεκαθαρίσει όντως την ιδεολογία της.
    Από εκεί και πέρα, θα πρέπει η ΝΔ να δει κάποια στιγμή ότι έχει κλείσει ως ιστορικός πολιτικός σχηματισμός. Ούτε Αναγεννημένη ΝΔ δεν υπάρχει, ούτε τίποτα. Είναι η Τελειωμένη ΝΔ. Να γίνει με καλή προετοιμασία ένα συνέδριο και να αποφασιστεί αλλαγή ονόματος και καταστατικού. Και να υπάρχει το επίθετο "εθνικός" ή "ελληνικός" στον τίτλο.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΒΙΣ 20/11/2010 13:16:00

      η Μπακογιάννη ενδέχεται, επομένως, να λειτουργήσει όπως αυτό του Βεστερβέλλε στη Γερμανία...

      ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.

      • man8os avatar
        man8os @ Σοσιαληστής 20/11/2010 13:20:38

        Και για αυτο ο Βεστερβελε θα εξαφανιστει στις εκλογες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΒΙΣ 20/11/2010 13:43:03

      Παιδιά, ας μην κάνουμε ένα βασικό λάθος. Η Μητσοτάκαινα δεν εκρόσωπεί απολύτως τίποτα. Ούτε καν το φιλελευθερισμό ή το νεοφιλελευθερισμό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να της 'χαρίσουμε' ιδεολογία (έστω και ιδεολογία που δεν συμφωνεί κάποιος μαζί της) και να την κάνουμε άνθρωπο. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΉ ΔΕΝ ΠΡΕΣΒΕΎΕΙ ΤΊΠΟΤΕ ΆΛΛΟ ΠΑΡΆ ΤΗ ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΕΝΌΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ ΜΑΓΑΖΙΟΎ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕΩΝ! Αυτο είναι και αυτό θέλει να περισώσει μέσα από το κόμμα της.

      Συμφωνώ ότι θα κάνει καλό στη ΝΔ. Καταρχάς, θα αφανίσει τον Καρατζαφέρη. Ο Μητσοτάκης θα τον εξαφανίσει (δημιούργημα του είναι άλλωστε). Στις επόμενες εκλογές θα πέσει κάτω από το 3% και αυτο ήταν. Δεύτερον, θα εξαναγκάσει τους υποστηρικτές της Θόδωρας να φανερωθούν, είτε με ανοικτή ένταξη, είτε με κεκαλυμένη υπονόμευση ως Δούρειοι Ίπποι, που νομίζουν ότι δεν θα πιαστούν, αλλά θα πιαστούν με το πρώτο. Τρίτον και κυριότερο: Όσοι οπαδοί της ΝΔ τη στήριξαν αλλά δεν έχουν αποφασίσει ακόμη αν θα πάνε μαζί της, θα αναγκαστούν να διαλέξουν, ενώ ως τώρα 'μπορούσαν' να ανήκουν στην αδιευκρίνιστη ψήφο. Θα θέσουν δηλαδή οριστικά στον εαυτό τους το ερώτημα αν είναι ή δεν είναι ΝΔ. Να είστε σίγουροι ότι οι περισσότεροι θα μείνουν στη ΝΔ.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 20/11/2010 13:48:06

        Θα παθει οτι επαθε ο Αντωνης με την ΠΟΛΑΝ. Με μια διαφορα. Η Ντορα ειναι πολυ περιορισμενων ικανοτητων σε σχεση με τον Σαμαρα.
        Ο Σαμαρας πρεπει να προσεχει, γιατι η Ντορα το ξερει και ως εκ τουτου θα προσπαθησει να παιξει ανορθοδοξα, ωστε να εμηδενισει το πλεονεκτημα που εχει στην σκεψη.

        • Μisha avatar
          Μisha @ man8os 20/11/2010 16:53:04

          Το σύστημα Δρακουμέλ θα λειτουργεί όσο ο Κόμης είναι ενεργός. Όταν (και αν , βεβαιως ) αποχωρήσει εντελώς απο τη δημόσια δράση τότε οι επίγονοι θα βρούν τη θεση που τους αξίζει στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΙΣ 20/11/2010 16:44:02

      ΒΙΣ,

      Η Μπακογιάννη είναι διαθέτει τον πιο ξύλινο και κούφιο λόγο της μεταπολίτευσης.

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 20/11/2010 13:10:59

    Όχι δεκανίκι λάθος... ενεργό μέρος του συστήματος όπως όλη η Αγία Οικογένεια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σοσιαληστής 20/11/2010 16:44:48

      Σοσιαληστή,

      Ενεργό μεν.....δεκανίκι δε!

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 20/11/2010 13:24:53

    ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΊΟΥΣ ΚΑΙ ΝΤΟΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ

  16. νεφέλη avatar
    νεφέλη 20/11/2010 13:25:05

    Η παρακμή αποκτά κομματική έκφραση...

  17. Manos-UK avatar
    Manos-UK 20/11/2010 13:25:32

    Τα σχόλιά σας με βρίσκουν σύμφωνο αλλά.... Ενα νέο κόμμα που έχει τα ΜΜΕ και περιφερικό τύπο από πίσω, και για εκείνους τους νέους ψυφοφόρους που δεν ξέρουν απο 65 η 89 τότε μπορεί να λειτουργίσει ως εναλλακτική λύση. Ακόμα και αν ανακόψει ένα ποσοστό του ΠΑΣΟΚ τότε -ας μη γελιόμαστε- τη ζημιά θα την κάνει...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Manos-UK 20/11/2010 16:46:39

      Manos-UK
      Το ερώτημα είναι σε ποιόν θα κάνει τη μεγαλύτερη ζημια.
      Η εκτίμησή μου είναι οτι η Ν.Δ. μακροπρόθεσμα θα εξέλθει κερδισμένη, εκτός και αν πέσει στην παγίδα.

      • doraki avatar
        doraki @ Κώστας Ροδινός 20/11/2010 21:27:55

        ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ....ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.....

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/11/2010 13:30:50

    Για την κα Κουβελου Μητσοτακη μιλας?? ( το παει για Ντορα Παπανδρεου )
    Φιδι στον κορφο του ΓΑΠ.. εαν φυσικα δεν το εχουν προσχεδιασει τ αφεντκα τους τυπου.. φυγε εσυ ελα εσυ.

    Θα παρακαλουσα το Μπακογαννη να το αποφευγουμε εδω μεσα.. μεταξυ μας. Ειναι ντροπη πια. Εαν η ιδια ντρεπεται για τα αλλα 2 επιθετα της ειναι δικο της προβλημα. Ας τη λεμε Ντορα Παπανδρεου !! καλο??

    ΠΠ

  19. against New World order avatar
    against New World order 20/11/2010 13:42:04

    μπρος για το πιο γρήγορο ξεπούλημα της Ελλάδας. ΓΑΠ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ, ΝΤΟΡΑ στο έργο. Την ξέρουμε την κυρία ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ, ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΝΤ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ROTHSCHILD, NAI STON ROCKEFELLER, NAI STON MORGAN, NAI STON WARREN BUFFETT. NAI ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.

  20. zackii avatar
    zackii 20/11/2010 13:48:59

    Ναι η κα Μπακογιάννη είναι δεκανίκι του συστήματος. Ναι θα κάνει κόμμα με υλικά από κατεδάφιση. Ε και? Τι νομίζουμε -η ευχόμαστε-όλοι? Ότι δεν θα πάρει ψήφους? Όπως με πορδές δεν βάφονται αυγά, έτσι και με ευχές δεν κερδίζονται εκλογές. Και εξηγούμαι:
    Τα υλικά είναι γιά απόσυρση αλλά δυστυχώς, ακολουθούνται πιστά από ψηφοφόρους στους οποίους έχουν κάνει χιλιάδες ρουσφέτια και τάζουν ακόμη περισσότερα. Τι νομίζουμε? Ότι επειδή απεπέμφθη ο πχ Παυλίδης, δεν έχει χιλιάδες προσωπικούς ψήφους στα Δωδεκάνησα, η ο Κιλτίδης, η ο Βουλγαράκης, η ο Δούκας ,η η Παπαδημητρίου? Με άναρθρες κραυγές και αφορισμούς, η το χειρότερο με κοτσάνες του τύπου ότι ο Σαμαράς στις επόμενες εκλογές θα πάρει 60% θα μείνουμε άλλα 20 χρόνια με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ .
    Πάρτε το χαμπάρι. Κόμμα που χάνει την εξουσία θέλει χρόνο γιά να ανακάμψει.
    Γιά να συντομεύσει αυτό το διάστημα θέλει μεθοδικότητα και υπομονή.
    Και κυρίως ένα . Την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στην ΝΔ -εν προκειμένω
    Και επειδή πολλοί το λένε αυτό γενικά κι αόριστα χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει, ξαναεξηγούμαι:
    1. Καθαρές και κρυστάλλινες θέσεις μακριά από τις θέσεις του αντιπάλου, η βελτίωση αυτών που μετά από επικοινωνιακή μελέτη θα απηχεί τις απόψεις του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας.
    2. Συγκεκριμμένα σχέδια εκπονημένα όχι από κομματικά, η συνδικαλιστικά στελέχη τα οποία ως γνωστόν είναι τελείως αποκομμένα από την κοινωνία, αλλά από ανθρώπους που θα επιλεγούν βάσει του επικοινωνιακού τους χαρίσματος και της διυσδειτικότητας που θα έχουν στα κοινωνικά στρώματα και θα αποβλέπουν σε ορθολογικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, ακόμα αν αυτές αντιβαίνουν βασικές -μάλλον πομφόλυγες, παρά αρχές - του πολιτικού μας συστήματος.
    ΠΧ. Θα χτυπήσουμε την παραοικονομία. Παμμέγιστη κοτσάνα, και πάλι καλά που δεν εφαρμόζεται. Σε μιά χώρα που ο καθένας έχει ανοίξει ένα μαγαζί , σε μιά χώρα με μισθούς Ουγκάντας, αν χτυπήσεις την παραοικονομία-όχι το παραεμπόριο που διεξάγεται από λαθρομετανάστες κυρίως- σημαίνει ότι έκλεισες όλα τα μαγαζιά.
    Θα χτυπήσουμε τις offshore, τις πισίνες, τα κόττερα, και άλλες @@@κίες.
    Θα χτυπήσουμε το κεφάλι μας στον τοίχο μάλλον...
    Έσω μάγκας. Κάνε τους να σου φέρουν τα λεφτά τους μέσα, και να σου χρωστάνε και ευγνωμοσύνη. Πως? ...Πανεύκολο. Αν κάνουν οποιαδήποτε επένδυση που θα δίνει εργασία από ..χ..άτομα και πάνω απάλλαξέ τους από τους φόρους γιά μιά 5ετία τουλάχιστον.
    3. Μελέτη των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών κάθε περιφέρειας που δεν ψηφίζει ΝΔ, πχ Κρήτη. Προσεταιρισμός ανθρώπων με μεγάλη επίδραση στο εκλογικό σώμα. Εδώ παράδειγμα προς αποφυγήν είναι ο κος Γκιουλέκας που αντικατέστησε αυτούς που θα του έδιναν τη νίκη...με ξανθιές
    4. Εφαρμόσιμα σχέδια -όχι από πχ καθηγητές πανεπιστημίου, γιατί ο πιό ασφαλής τρόπος να φουντάρεις ένα οργανισμό είναι να βάλεις πρόεδρο καθηγητή πανεπιστημίου- γιά χρονίζοντα προβλήματα της κοινωνίας, όπως το μεταναστευτικό. Άντε και έχουμε τη βούληση να τους απελάσουμε. Γίνεται? Τι θα επικαλεστούμε στην ΕΕ? Πως θα τους απειλήσουμε αν χρειαστεί? Έχουμε φροντίσει πως θα αναπληρώσουμε το μπαγιόκο που παίρνουμε γιά να βλέπουμε τα μούτρα τους να φωνάζουν..βιραλλάχ στο κέντρο της Αθήνας?
    Θα μπορούσα να συνεχίσω τον κατάλογο μέχρι αύριο.
    ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο κος Σαμαράς ότι πέρασε η εποχή του πολιτικαντισμού- με τελευταίο εκπρόσωπό του τον ΓΑΠ. Ότι πει θα πρέπει να είναι βιώσιμο και εφαρμόσιμο από την άλλη μέρα που θα γίνει πρωθυπουργός.
    Αλλιώς να μην τα ρίχνουμε σε καμμία κα Μπακογιάννη...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ zackii 20/11/2010 16:49:13

      Zackii,
      Κατ' αρχήν δεν τα ρίχνω στη κα. Μπακογιάννη!
      Δεύτερον, οι προτάσεις σου είναι εύστοχες και τις προσυπογράφω.

  21. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 20/11/2010 14:01:34

    Αν υποτιμηθεί η κα Μητσοτάκη θα είναι μεγάλο λάθος. Το ερώτημα για τη σχέση της με τον Χριστοφοράκο πρέπει να ενταθεί και να γίνει μόνιμο. Όπως επίσης και για τους χρηματοδότες του "δή.συ". Ποιός πότε και πόσα. Δεν γίνονται έτσι τα κόμματα....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 20/11/2010 16:50:09

      Ενατε Ιωάννη,

      Θα είναι επίσης λάθος και να ...υπερεκτιμηθεί!

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 09:35:32

        Συμφωνώ. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να αναγορευτεί σε συνομιλήτρια του Σαμαρά, αλλά πίσω από την Μητσοτάκη υπάρχει ένα σύστημα που την προωθεί. Αυτό το σύστημα δεν το υποτιμάμε.

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 20/11/2010 14:14:10

    προτεινω η ΝΔ να αποκαλει τη Ντορα Μητσοτακη πια..
    ετσι να ειναι καλυτερα..

    ποιος τους το απαγορευει?

  23. hope avatar
    hope 20/11/2010 14:15:50

    siemens !!!! απλά πράγματα. Έκαναν φυγή και θολώνουν τα νερά.

  24. Anatoli avatar
    Anatoli 20/11/2010 14:27:09

    Παιδια λύστε μου μία απορία είναι παντρεμένη με άλλον έτσι δεν είναι η κυρία Μητσοτάκη, γιατί φέρει ακόμη το όνομα του κυρίου Μπακογιάννη?

    Ευχαριστώ

    • προδικος avatar
      προδικος @ Anatoli 20/11/2010 16:02:20

      γιατι αυτο πουλαει..

  25. petros avatar
    petros 20/11/2010 15:54:11

    Τατούληηηηηηη.............
    Τατούληηηηηη..............

    Πελοποννήσιοι ,ιδού πως θα πληρώσετε τα τζάμπα μεταφορικά για να ψηφίσετε Τατούλη... Πέρα από τους άλλους λογαριασμούς, πάρτε να έχετε... Πιθανόν να σας δίνουν επιστροφή χρημάτων οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και ( υπογείως ) της ΝΔ και του ΛΑΟΣ... Χώρια η αύξηση της βενζίνης και, αργότερα του πετρελαίου θέρμανσης...
    Καλορίζικα τα διόδια... Οι Θεσσαλονικείς στα Μάλγαρα, οι Πελοποννήσιοι σήμερα. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και θα σας τα πάρουν ...
    Αυξάνονται από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας τα διόδια του αυτοκινητοδρόμου "Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας" ενώ παράλληλα τίθεται σε λειτουργία ένας νέος σταθμός στην Ασέα, μεταξύ των κόμβων Τρίπολη-Νότια (11) και Αθήναιο (12).

    Η αύξηση είναι Ο,04 ευρώ/χλμ. (σε τιμές 2003, χωρίς ΦΠΑ .

    Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Κοινοπραξία "Μορέας":

    Τα δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,60 � στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 1,50� στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 1,20 � στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

    Τα οχήματα με ύψος έως 2,20 μ. θα πληρώνουν 2,30 � στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 2,20� στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 1,80 � στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

    Τα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν 5,90 � στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 5,60� στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 4,50 � στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

    Τέλος, τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν 8,20 � στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 7,80� στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 6,30 � στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

    Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών e-PASS.

    Με γειά σας ...

  26. λέων avatar
    λέων 20/11/2010 15:59:50

    Καταρχήν πρέπει να κατανοήσουμε ότι στην περιρέουσα κατάσταση όλα είναι πιθανά.Δηλαδή θυμωμένοι πολίτες να μαζευτούν στον σχηματισμό της Ντόρας.Καθόλου περίεργο, άλλωστε έχουμε δει απίστευτα πράγματα.Κατά δεύτερον πρέπει η συγκεκριμένη κυρία αλλά και οι πατρεχάμενοί της (Σκυλακάκης-Κιλτίδης-Μαρκογιαννάκης κ.α)να παραδώσουν τις έδρες τους.Οι ψηφοφόροι τους ψήφισαν με την σημαία της ΝΔ.Τώρα πλέον δεν ανήκουν σε αυτή.Τους ρώτησαν αν θέλουν να τους εκπροσωπούν σε άλλο κόμμα?Προφανώς όχι.Δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία,πρέπει αμέσως να παραδόσουν τις έδρες τους.Πως θα αποδείξεις κυρία Μπακογιάννη ότι είσαι υπέρ των δημοκρατικών θεσμών?Είναι η θέληση των ψηφοφόρων να τους εκπροσωπείς?Αλλά ξέρω γιατί δεν παραδίδεις την έδρα.Διότι έπειτα δεν έχεις απασχόληση σαν ανεπάγγελτη που είσαι.Πως θα βγάζεις τον επιούσιο?Πως θα ζήσει η ¨άγια¨οικογένεια μόνο με τις τέσσερις συντάξεις του ¨παππού Μητσοτάκη¨?Δυστυχώς για τον λαό ¨είναι πολλά τα λεφτά¨........!!!!!!!!!

  27. προδικος avatar
    προδικος 20/11/2010 16:12:19

    A NIGHTMARE ON ELM STREET!!!!!!!!!!!!

  28. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 20/11/2010 16:30:28

    Τον Beni-Zelon (Ελευθέριο Βενιζέλο) στην πολιτική τον έβαλε ο παππούς του Μητσοτάκη. Μην υποτιμάτε αυτή την οικογένεια. Έχει στηρίγματα από κέντρα
    εκτός Ελλάδας.

  29. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 20/11/2010 17:17:38

    Εγώ όχι μόνο δε πιστεύω ότι έχει «ευαισθησίες» για το Έθνος μας, αλλά δε βλέπω και κανένα τρόπο για το πως θα μας βοηθήσει η συγκεκριμένη γυναίκα.

    Μπορώ να καταλάβω αυτούς που θα ψηφίσουν ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, Συνισ-πόσες; Αλλά... Όχι αυτούς που θα ψηφίσουν τη κόρη του πατέρα της... Ας πούμε όσοι τρέξουν στο κόμμα, οκ, ευκαιρία ψάχνει ο καθένας ώστε ν΄ανελιχθεί...

    Ποιοι απλοί πολίτες θα το στηρίξουν και θα το βάλουν στη βουλή; Με ποιο σκεπτικό; Με το σκληρό νεοφιλελευθερισμό της κόρης; Κάποιοι ευεργετηθέντες, ίσως; Αν είναι πολλοί, καήκαμε...

  30. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/11/2010 18:40:54

    1)H κα Ντόρα Μητσοτάκη-Κούβελου μπήκε στην πολιτική ΕΠΕΙΔΗ δολοφονήθηκε ο Μπακογιάννης. Αλλιώς θα ήταν μέχρι σήμερα στο ιδιαίτερο γραφείο του επιτίμου.
    2)Δεν λαμβάνει υπόψη της ότι το όνομα Μητσοτάκη το οποίο φέρει ως"βαριά" κληρονομιά είναι αποκρουστικό στον κόσμο, έτσι κι αλλιώς, από επικοινωνιακής αποψέως.
    3)Σε άκαιρο χρόνο επιχειρεί να γίνει δεκανίκι ενός συστήματος το οποίο θα μείνει στο νού και στην Ιστορία των Ελλήνων , ως ο φορέας της πτώχευσης της Ελλάδας
    4) Πάντα θα υπενθυμίζει την οικογενειοκρατία στον πολιτικό βίο της χώρας, πράγμα απεχθες για τον ελληνικό λαός (και ας τους ψήφιζε μέχρι πρότινος).

  31. προδικος avatar
    προδικος 20/11/2010 21:48:21

    μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

  32. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 21/11/2010 10:02:41

    Άνθρωπος του Σημίτη στο κόμμα της Ντόρας, είπαν στην κυριακάτικη εκπομπή του μνημονίου (Αμαγνωστκης-Χασαπόπουλος).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 21/11/2010 11:15:37

      Μα ο ...Επίτιμος ουδέποτε έκρυψε τον θαυμασμό του για τον κ. Σημίτη.
      Καιρός ο τελευταίος να του ανταποδώσει μερικώς τη στήριξη.

  33. Nikos avatar
    Nikos 21/11/2010 16:03:56

    ΄Αλλη μια συμμαχία μετρίων έως κακών με ηγέτιδα κληρονόμο αμαρτιών, από ανιόντα πρώτου βαθμού κατ' ευθεία γραμμή, αλλά και εξωτικών, με περαιτέρω κατά προοπτική κληρονόμους των αμαρτιών αυτών τους ακολουθούντες καταπιστευματοδόχους, δηλαδή τον κατιόντα πρώτου βαθμού κατ' ευθεία γραμμή και το συγγενή δευτέρου βαθμού εκ πλαγίου(αν δεν κάνω λάθος).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Nikos 21/11/2010 18:26:57

      Νίκο,
      Εγραψες!
      Αριστα στο Ρωμαϊκό Δίκαιο!

  34. danaos avatar
    danaos 21/11/2010 19:08:25

    "Η αργία εγέννησε την πενίαν. Η πενία έτεκεν την πείναν. Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν. Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν. Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν. Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν." (Αλ. Παπαδιαμάντη). Και συμπληρώνω:Η πολιτική δια της γενετικής κλωνοποιήσεως εγέννησε δράκουλες!

  35. aotos avatar
    aotos 21/11/2010 20:25:03

    Ερώτηση προς τους:

    Κύριο Θεόδωρο Δασκαρόλης, Πληρεξούσιο Υπουργό Β΄
    και
    Κύριο Μιχαήλ-Χρήστος Διάμεση, Πληρεξούσιο Υπουργό Β΄(ο οποίος έχει χρηματίσει μια ολόκληρη πενταετία Γραμματέας του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών, του οργάνου δηλαδή της εφαρμογής της πλήρους αδιαφάνειας και του έτσι θέλω στις προαγωγές των διπλωματικών υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, καθώς και του πλήρους χλευασμού των αποφάσεων του Συμβουλίου Επικρατείας στο διατακτικό και στο πνεύμα των αποφάσεων του οποίου ουδέποτε το εν λόγω Συμβούλιο συμμορφώθηκε ποτέ, εκτός αν ο ενδιαφερόμενος – πολύ σπάνια – έτυχε να έχει ισχυρό μέσο):

    α. Ερώτηση 1η: Στις αποφάσεις του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών, στη σύνθεση των οποίων μετείχατε, ο μεν κύριος Διάμεσης σαν Γραμματέας, ο δε κύριος Δασκαρόλης ως εκπρόσωπος της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων, πόσες φορές επετράπη η αυτοπρόσωπη παρουσία του υπαλλήλου προτού κριθεί δυσμενώς από το Συμβούλιο, να εκφράσει τις απόψεις του και να υποστηρίξει τον εαυτό του από γελοίες κατηγορίες, παντελώς αστήρικτες και χρονολογούμενες από 30ετίας, παρόλο που το Συμβούλιο Επικρατείας είχε απαγορεύσει τη χρησιμοποίησή τους;

    β)Σε αυτή την κατάχρηση εξουσίας και αποστέρηση από τον υπάλληλο του δικαιώματος ακροάσεως που δικαιούτο με βάση το άρθρο 20 του Συντάγματος, τι απόψεις εξέφρασε ο εκπρόσωπος του συνδικαλιστικού οργάνου των Ελλήνων διπλωματών, δηλαδή ο συνάδελφός του, ο εκπρόσωπος της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων; Γιατί το πρακτικό που συντάχτηκε και υπογράφτηκε ακόμα και από τον εκπρόσωπο της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων δεν αναφέρει κάν ότι πήρε το λόγο;

    γ) Ποιες είναι οι απόψεις της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων σχετικά με το δικαίωμα ακροάσεως του διπλωματικού υπαλλήλου ενώπιον του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, όταν κρίνεται δυσμενώς, και μαθαίνει ότι κρίθηκε, συνήθως πολλές μέρες μετά; Μήπως είναι οι ίδιες απόψεις με εκείνες της Ντόρας Μπακογιάννη;

    δ) Πόσες αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας που δικαίωναν τον διπλωματικό υπάλληλο, εφαρμόστηκαν από το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Υπουργείου Εξωτερικών, σύμφωνα με το πνεύμα της ακυρωτικής απόφασης του Υπουργείου Εξωτερικών;

    ε) Μήπως το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Υπουργείου Εξωτερικών, απλά επαναλάμβανε την πράξη του που ειχε ακυρωθεί από το Συμβούλιο Επικρατείας με το ίδιο παράνομο περιεχόμενο και με διαφορετική ημερομηνία, με σκοπό την γελοιοποίηση της δικαιοσύνης;

    στ) Μήπως είναι αλήθεια ότι όλοι οι Διπλωματικοί Υπάλληλοι που μετείχαν στο Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, μετείχαν όλοι ομόφωνα στις παράνομες αποφάσεις, όπως έκρινε στη συνέχεια το Συμβούλιο Επικρατείας σε υπόθεση υπαλλήλου και συναδέλφου σας, που τον κόβανε έπί 12 φορές και προκάλεσε 12 ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας και μία ευνοϊκή γι’ αυτόν κατ’ αρχήν προδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που θα ξεφτιλίσει διεθνώς όχι μόνο το Υπουργείο Εξωτερικών και τους διπλωμάτες που μετείχαν στη σύνθεση αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα;

    ζ) Με τον αυταρχισμό που διέκρινε όλους τους διπλωματικούς υπαλλήλους που, μετέχοντας στη σύνθεση του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, έκαναν ότι ήθελαν και δεν έδιναν λογαριασμό, ούτε υπολόγιζαν τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας που δικαίωναν τους υπαλλήλους, νομίζουν τώρα οι ίδιοι, φορώντας τα ρούχα των συνδικαλιστών, πως θα συγκινήσουν τους Έλληνες, το λαό που τον περιφρονούσαν μέχρι πριν λίγο, για να μας πείσουν να τους απαλλάξει ο υπουργός οικονομικών από τη φορολογία, λες και αξίζουν διαφορετική μεταχείριση σε σχέση με μας;

    η) Δεδομένου ότι στο Διοικητικό Εφετείο εκκρεμεί πρωτόδικη απόφαση διπλωματικού υπαλλήλου που του δίνει 60.000 Ευρώ αποζημίωση για ηθική βλάβη, από τις ομόφωνες παράνομες αποφάσεις του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου σας, τις οποιες θα κληθεί να πληρώσει ο ανηποψίαστος Έλληνας πολίτης, μέσω της φορολογίας του, και όχι οι δράστες διπλωματικοί υπάλληλοι που έκαναν κατάχρηση της θέσης σας, δεν πιστεύετε ότι είναι σωστό ο Υπουργός Οικονομικών να τους καταλογίσει το ποσό από την ιδιωτική τους περιουσία και να μην επιβαρύνει άλλο τον μισθοσυντήρητο και τον χαμηλοσυνταξιούχο;

    Τι λέτε γι’ αυτά κύριοι;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.