#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/05/2012 15:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η καταγγελία των ερειπίων...και η ανούσια επαναδιαπραγμάτευση



Ο μισός ΣΥΡΙΖΑ και το κόμμα του Καμμένου προτείνουν την μονομερή καταγγελία. Πρόταση για την οποία δεν έχουμε να πούμε πολλά, καθώς αν γίνει πράξη το αποτέλεσμα είναι γνωστό: Έξοδος από την ευρωζώνη και ερείπια στην Ελλάδα.

Ο άλλος μισός ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα προτείνουν την επαναδιαπραγμάτευση. Κατά τη γνώμη μας ανούσια πρόταση για τους εξής λόγους: Ανούσια  γιατί υπάρχει και η άλλη πλευρά που διατυμπανίζει ότι πρέπει να τηρηθούν όλες οι δεσμεύσεις. Ανούσια κυρίως γιατί στους στόχους συμφωνούν και οι δύο πλευρές. Και σωστά συμφωνούν γιατί η χώρα μας δεν μπορεί να ζήσει με οικονομικούς δείκτες που αν δεν διορθωθούν θα εκραγούν.

Τι εννοούν λοιπόν με την επαναδιαπραγμάτευση;

Τούς στόχους όχι.

Τα ισοδύναμα μέτρα; Κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι δανειστές μας αν βγαίνει η σούμα. Ισοδύναμα όμως σημαίνει ότι η ύφεση θα συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς. Γιατί από κάπου θα κοπούν και θα δοθούν κάπου αλλού. Μια τρύπα στο νερό της ύφεσης δηλαδή.

Τη χαλάρωση των μέτρων; Την αποκλείουν οι πάντες. Απλά διότι προϋποθέτει να ρίξουν κι άλλα λεφτά των φορολογούμενων πολιτών τους. Επιπλέον χρήματα που θα ζητήσουν δικαίως και άλλες χώρες{ Πορτογαλία κ.λ.π}.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε ειλικρινά πρέπει να πούμε την αλήθεια στο λαό. Το μνημόνιο θα το κουβαλάμε στην πλάτη όσο δεν κάνουμε τίποτα. Όσο θα παπαγαλίζουμε τα περί επαναδιαπραγμάτευσης αντί να ξηλώσουμε τον κρατισμό με αποκρατικοποιήσεις, τα κλειστά επαγγέλματα που τρέφουν την ανεργία, την γραφειοκρατία που σκοτώνει την επιχειρηματικότητα, το αντιεπενδυτικό κλίμα που διώχνει επιχειρήσεις, τον συντεχνιασμό της συμφοράς και γενικά να αλλάξουμε όλα εκείνα που μας έφεραν εδώ...το μνημόνιο δεν θα το διώξουμε. Δεν θα το ξεφορτωθούμε με ξόρκια και επαναδιαπραγματεύσεις... που δεν διαπραγματεύονται στην ουσία τίποτα.

Ας πουν την αλήθεια όλοι στούς πολίτες. Από τον ΣΥΡΙΖΑ της πανσπερμίας απόψεων δεν το περιμένουμε. Η Νέα Δημοκρατία οφείλει να το κάνει. Να πεί στο λαό ότι από το μνημόνιο θα βγούμε μόνον με σαρωτικές αλλαγές. Αλλαγές που αργά μα σταθερά θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη. Στο μοναδικό αντίδοτο της ύφεσης.

Παναγιώτης Παπακωστόπουλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 23/05/2012 15:42:04

    Σωστος

  2. Alilouia avatar
    Alilouia 23/05/2012 16:19:24

    Παναγιώτης Παπακωστόπουλος: Γράψε μας συγκεκριμένα σε παρακαλώ γιατί κερδοφόρες ,ξαναλέω κερδοφόρες ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ κρατικές επιχειρήσεις όπως ΟΠΑΠ-ΛΙΜΑΝΙΑ-ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ κ.α πολλές θα πρέπει να παραχωρηθούν σχεδόν τσάμπα σε ιδιωτικά λαμόγια όπως π.χ δώσαμε τα διόδια και από τότε τα λαμόγια δεν έχουν παραδώσει ως όφειλαν ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου !!!
    Αναρωτήθηκε κανείς σας τι τα κάνουν τα χρήματα που εισπράττουν οι ιδιώτες και τα οποία δεν είναι και λίγα ;
    Επίσης οι τεράστιες μειώσεις στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα και η εξαφάνιση κάθε εργασιακού δικαιώματος πως θα μειώσουν το χρέος μας και θα φέρουν ανάπτυξη ;
    Αυτά για αρχή .

    • Παναγιώτης Παπακωστόπουλος avatar
      Παναγιώτης Παπακωστόπουλος @ Alilouia 23/05/2012 19:33:09

      Γιατί το κράτος πρέπει να παίζει ρόλο επόπτη και όχι να κάνει τον επιχειρηματία. Γιατί το κράτος επιχειρηματίας είναι ένας απο τους λόγους της σημερινής κατάντια μας. Γιατί οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις θα συνεχιστούν όσο θα τρέφουμε τον ΟΣΕ και τις Συγκοινωνίες.
      Γιατί όπου κράτος στην Ελλάδα και εστία διαφθοράς. Γιατί όπου κράτος
      και πελατειακή αναξιοκρατία. Γιατί οι λαμογιές για τις οποίες μιλάς
      έχουν να κάνουν με το σοβαρό ή ασόβαρο κράτος. Γιατί πουθενά δεν αναφέρομαι σε ξεπούλημα, αλλά σε αποκρατικοποιήσεις στοχευμένες που θα μας απαλλάξουν απο τα βάρη τους. Γιατί και κερδοφόρες τις πουλάς όταν τα ανταλλάγματα κρίνονται συμφέροντα. Γιατί και μονοπωλιακές κερδοφόρες τις πουλάς για να ανοίξει η αγορά, να υπάρξει ανταγωνισμός και νέες θέσεις εργασίας.

  3. avanti avatar
    avanti 23/05/2012 16:20:06

    Μπράβο! Το μνημόνιο λοιπόν είναι ευλογία, και δεν πρέπει να αλλάξει, εγώ πείστηκα, από σήμερα δε, αγαπώ και την Μέρκελ που το σκέφτηκε. Δεν ξέρω αν έχουν την ίδια γνώμη και οι περί το ένα εκατομμύριο και βάλε άνεργοι, ούτε όσοι έχασαν τα μαγαζιά τους και τις επιχειρήσεις τους, επίσης δεν ξέρω αν συμφωνούν και οι ασφαλισμένοι που σαν μα@@ες πληρώνουν εισφορές κάθε μήνα και από σήμερα δεν έχουν φάρμακα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ avanti 23/05/2012 16:43:21

      Δεν αφήνεις τον λαικισμό για κανένα μπλογκ του Καμμένου;

  4. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 23/05/2012 16:21:26

    Επιτέλους ένα άρθρο που δεν καταναλίσκεται σε διαξιφισμούς για πρόσωπα και προσωπικά, που δεν αγιοποιεί ή καταριέται τον Σαμαρά, που δεν είναι διαποτισμένο από τσιτάτα, απλουστεύσεις ή μοχθηρά λογοπαίγνια, αλλά θέτει το πρόβλημα πάνω στην αφετηρία του και το ζουμί της.
    Με μόνη την παρατήρηση ότι όλα τα μέτρα οικονομικής προσαρμογής δεν είναι ίδιας υφεσιακής επενέργειας μολονότι μπορεί είναι ισοδύναμα από πλευράς ταμειακού αποτελέσματος. Υπάρχουν έξυπνα μέτρα και χαζά μέτρα. Και κυρίως υπάρχουν μέτρα που αν ληφθούν έγκαιρα αποτρέπουν αργότερα την καταφυγή σε χαζά (όπως το γνωστό χαράτσι μέσω της ΔΕΗ)

  5. anonymous avatar
    anonymous 23/05/2012 16:27:45

    Mερικές απορίες:

    Σε ποιά χώρα λειτούργησαν θετικά τα "μνημόνια και οι συνταγές του ΔΝΤ";
    Και , καλά, εμείς δεν το εφαρμόζουμε και γιαυτό έχουμε αυτά τα χάλια.Οι Πορτογάλοι;Οι Ιρλανδοί; Οι Ισπανοί;Οι Ιταλοί;Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;

    Κρατισμό έχουμε όταν ο ΟΤΕ π.χ. ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο.
    Όταν όμως ο ΟΤΕ ανήκει στη Deutsche Telekom η οποία ανήκει στο Γερμανικό Δημόσιο τι έχουμε;

    Το φαινόμενο Ζήμενς η γραφειοκρατία το δημιούργησε;

    Ο Χριστοφοράκος (και οι φίλη του) ταξιτζής ήτο ή μήπως νταλικαδόρος ;

    Τους Ολυμπιακούς αγώνες προϋπολογισμού 2 δις και τελικού κόστους αγνώστου ύψους ο Καμμένος κι ο (σ)Κου'ί'κ τους έκανε;

    Για τα εξοπλιστικά φταίει ο Τσίπρας;

    Στην υπόθεση PROTON BANK υπάρχει δάκτυλος του παμε;

    Για την energa και τη Ηellas Power φταίει άραγε το "αντιεπενδυτικό κλίμα που διώχνει επιχειρήσεις";

    Σε ποιό καπιταλιστικό κράτος αυτός που βάζει τα περισσότερα για να σωθεί μια επιχείρηση δεν παίρνει και τον έλεγχο της επιχείρησης;

    Πόσο φτύνηναν τα εισητήρια για τα νησιά μας με την απελευθέρωση των τιμολογίων των θαλασσίων μεταφορών;

    Να κατηγορήσουμε τον "συντεχνιασμό της συμφοράς" για τα θαλασσοδάνεια σε κανάλια κλπ ΜΜΕ , σε κόμματα και σε επιχειρηματίες απο το κόλπο του Αγ.Λαυρεντίου;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ anonymous 23/05/2012 16:57:23

      1. Ξέρω πάντως μια χώρα όπου λειτούργησαν θετικά οι "συνταγές" του ΔΝΤ. Λέγεται Τουρκία...
      2. Για τον ΟΤΕ έχετε δίκιο. Ουσιαστικά, με την πώληση στην (κρατική πλειοψηφικά) Deutsche Telekom, έγινε για πρώτη φορά Δημόσια επιχείρηση. Γιατί πριν, ξέρετε ποιοί τον λυμαίνονταν...
      3. Siemens, Χριστοφοράκος κτλ είναι άλλου επιπέδου από την διαφθορά τύπου Πολεοδομίας, παραδικαστικών, κυκλώματα κοκα-πορνείας υπο αστυνομική προστασία κτλ. Δεν είναι ίδια η Superleague και η 4η ερασιτεχνική...
      4. Τους Ολυμπιακούς δεν τους διοργάνωσαν ο Καμμένος κι ο (σ)Κου’ί’κ. Αλλά τους υποστήριζαν και προπαγάνδιζαν σφόδρα, μαζί με πολλούς άλλους.
      5. Για την energa και τη Ηellas Power φταίει ΚΑΙ το “αντιεπενδυτικό κλίμα, που διώχνει πραγματικές επιχειρήσεις και μαζεύει στη χωρα "πιθήκια".
      Για τα υπόλοιπα, είστε σωστός !!!
      5 λάθος - 6 σωστά, ισορροπημένο σκόρ.

      • φριξος avatar
        φριξος @ Ο Θείος 23/05/2012 17:51:48

        Υποθέτω ότι έχετε επισκεφθεί την γειτονική Τουρκιά για να μας την φέρνετε ως παράδειγμα...στην Πόλη, στο Μπεσικτας? Στην Άγκυρα ίσως? Η δική μου εμπειρία και οι συζητήσεις με Τούρκους άλλη εντύπωση μου έδωσε... εκτός και εάν αυτό είναι το μοντέλο που θα επιθυμούσατε?

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ο Θείος 23/05/2012 23:13:33

        1.Αν υποθέσουμε ότι η Τουρκία αποτελεί παράδειγμα (όπως παλιότερα η Ιρλανδία) , τότε θα γνωρίζετε και ότι η Τουρκία αναπτύχθηκε αφού α) το παλιό πολιτικό σύστημα εξαφανίστηκε β) αφού εκδιώχθηκε το ΔΝΤ.
        Γνωρίζετε υποθέτω , εξάλλου ότι Τουρκία δεν είναι μόνο οι διθύραμβοι των νεοφιλελευθέρων κοντυλοφόρων και οι σκηνές από τα Τουρκικά σήριαλ και ότι υπάρχουν αβυσσαλέες κοινωνικές διαφορές και ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης αφορούν ένα τρομακτικά μικρό κομμάτι του πληθυσμού, την ώρα που η επαπειλούμενη εξαθλίωση των Ελλήνων αποτελεί μάλλον παράδεισο για το συντριπτικά μεγάλο κομμάτι της τουρκικής κοινωνιας

        2.Υποθέτω ότι αν (χτύπαω ξύλο) σας ανοίξουν ληστές το με κόπους και θυσίες φτιαγμένο σπίτι σας και το λεηλατήσουν, θα κοιτάξετε να το ασφαλίσετε και όχι να το πουλήσετε.

        3.Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η διαφθορά 4ης κατηγορίας υπάρχει (και συντηρείται μάλιστα) ώστε να δουλεύει η SuperLeague απερίσπαστη, και ότι ο καλύτερος τρόπος για να χτυπηθεί η "διαφθορά της καθημερινότητας" είναι να διαλύσουμε αυτή την επαίσχυντη SuperLeague;

        4.Αυτή λοιπόν η μερίδα της πολιτικής τάξης που είτε υποστήριξε τους Ολυμπιακούς, αγόρασε τρένα μικρότερα από τις γραμμές και ψηλότερα από τις γέφυρες, προμηθεύτηκε αχρείαστα ή σκάρτα οπλικά συστήματα, κλπ κλπ , είτε ανέχθηκε όλα τα πάρα πάνω. "δε δικαιούται δια να ομιλεί " και να κουνά το δάχτυλο, πόσο μάλλον να υποστηρίζει ότι μπορεί να μας σώσει.

        6. Αναζητείστε παρακαλώ παλαιότερες φωτογραφίες στις κοσμικές στήλες και θα δείτε με ποιούς συγχρωτίζονταν αυτά τα μπουμπούκια (οι Λαυρέντηδες κλπ) και ποιοί διαγκωνίζονταν για μια χορηγία και μια χειραψία μαζί τους και πείτε μου ποιός συντηρούσε (και συντηρεί) το Αντιεπενδυτικό κλίμα.

  6. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 23/05/2012 16:31:40

    να υπενθυμισω στον κυριο του αρθρου τα αποτελεσματα του ξεπουληματος 200 επιχειρησεων στην Αργεντινη απο τον Καβαγιο. το τι εγινε το ειδαμε το 2002. Ελικοπτερακι και ακομα και σημερα εκτος Αργεντινης ο κυριος.
    παρατηρηση.
    Αν ηθελε καποιος απο την τροικα να εφαρμοσει ενα πραγματικο σχεδιο ανακαμψης της ελληνικης οικονομιας δεν θα επεβαλε τετοια μετρα. θα ξεκινουσε απο αλλου. αυτα που λεει για γραφειοκρατια για παραδειγμα, η το αντιεπενδυτικό κλίμα που διώχνει επιχειρήσεις, ειναι σωστα. θα μπορουσαν ακομα, να ξεκινησουν συμπιεση των μισθων απο τους υψηλοτερους προς τους μεσαιους, αν ηθελαν καποια αμεσα εσοδα. και οχι οτι εκαναν.
    το θεμα ομως ειναι οτι το ΔΝΤ και οι αλλοι δεν θελουν ανακαμψη θελουν καταστροφη, για να προβουν σε πλιατσικο της δημοσιας και ιδιωτικης περιουσιας(μεσω αγγλικου δικαιου, συνδιασμος με την απωλεια εθνικης κυριαρχιας και ασυλιας του κρατους). θελουν χαμηλους μισθους για ευκαιριακες επενδυσεις. θελουν δουλους. μεχρι εκει.

  7. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 23/05/2012 16:31:52

    Απάντηση στο σχόλιο του Βασίλη (με όλο το θάρρος):
    Τα περί χαλάρωσης -αν γίνει- της προσαρμογής και τα περί ευροομολόγου έργων -όποτε υλοποιηθεί και όποιου ύψους και αν είναι- δεν αναιρούν τον πυρήνα συλλογιστικής του άρθρου. Ασφαλώς καλοδεχούμενες οι όποιες χρηματοδοτικές ενέσεις σε όφελος της Ελλάδας, αλλά το μπουζί και η μίζα της ανάπτυξης παραμένουν εδώ. Και σχετίζονται με τα όσα εκθέτει το άρθρο.

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/05/2012 16:39:21

    Μονομερής καταγγελία - διμερής επαναδιαπραγμάτευση - αναζήτηση "ισοδύναμων μέτρων" - ή απο κοινού προσαρμογές του Μνημονίου;
    Η σημερινή πρόταση του Ντανιέλ Κον Μπεντίτ:
    1. Παράταση δύο ετών μέχρι το 2016, της προοπτικής δημοσιοικονομικών στόχων του Μνημονίου,
    2. "New deal" γι' αυτή τη διετία ένα πακέτο επενδύσεων στην Ελλάδα (π.χ. στην ενέργεια) με κόστος που θα ανέρχεται σε 10-15 δισ. ετησίως. Το ποσό των 30 δισ. συνολικά πθα μπορούσε να χρηματοδοτήσει το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στήριξης.
    3. Πάγωμα των αμυντικών δαπανών, με την προϋπόθεση ότι η ΕΕ θα εγγυηθεί την ασφάλεια των συνόρων της Ελλάδας. Ταυτόχρονα στήριξη στο θέμα της αντιμετώπισης και διαχείρισης της λαθρομετανάστευσης
    4. Δημιουργία νέου φορέα επενδύσεων για την στήριξη από τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς των ελληνικών Περιφερειών.
    5. Προσαρμογή των όρων του Μνημονίου στις πάγιες ευρωπαϊκές πολιτικές και τους στόχους της για την απασχόληση και την αειφορία
    6. Ενεργή συμμετοχή της Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην αντιμετώπιση του κοινωνικού σόκ στην Ελλάδα.
    7. Ευρωπαική ρύθμιση για συμφωνημένη απόδοση αναλυτικών στοιχείων από τις ελβετικές τράπεζες σχετικά με τις καταθέσεις των Ελλήνων και τις γκρίζες περιουσίες.
    h**p://www.nooz.gr/economy/prosarmoges-tou-mnimoniou-pou-8a-dinoun-elpida-proteinoun-oi-prasinoi
    «Η μονομερής ρήξη του υπάρχοντος Μνημονίου», κατά τους ΟΠ «μπορεί να δημιουργεί συναισθήματα αλλά σημαίνει πολλαπλάσιο Μνημόνιο».

    • avanti avatar
      avanti @ Ο Θείος 23/05/2012 17:03:27

      Χάνεις τον χρόνο σου, εδώ ακόμη και σήμερα στην κατάσταση που είμαστε υπάρχουν κονδύλια στο ΕΣΠΑ τα οποία αδυνατούμε να χρησιμοποιήσουμε, υπήρχαν και οι καταγγελίες του γερμανού κατά Χρυσοχοϊδη αν θυμάσαι, ότι σαμποτάριζε το πρόγραμμα και γενικά το κλίμα επενδύσεων, τι να λέμε τώρα.
      Τώρα όσο για το άρθρο επτά (7), νάσαι σίγουρος ότι θα .... τα βρουν τα λεφτά και θα τα φέρουν πίσω.
      Εχω την εντύπωση ότι δεν έχεις πειστεί ακόμη ότι το μεγαλύτερο μέρος τον Ελλήνων επιχειρηματιών ήταν κρατικοδίαιτοι, σιγά μην κάτσουν να φτιάξουν επιχειρήσεις ρίσκου.

  9. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 23/05/2012 17:13:36

    Βασίλη, προφανώς τα νέα τρέχουν τόσο γρήγορα πλέον που μπορεί και να προλαβαίνουν κάποια άρθρα. Αυτό δεν έχει και τόση σημασία πιστεύω, σημασία έχει πως στην ουσία το άρθρο περιγράφει τα πράγματα ως είναι. θα πρόσθετα κι αυτό που λες για μια παράταση ενός ή δύο χρόνων και ΠΙΘΑΝΩΣ κάποια στοιχεία ανάπτυξης (κάτι εντελώς θεωρητικό και που θα αποδώσει τουλάχιστον μετά από 1-2 χρόνια). Αυτά είναι όλα.

    Αλλά επειδή πρέπει να πουλήσουν κάτι τα κόμματα κάνε υπομονή μέχρι τις 17/6 να ακούμε για απαγκίστρωση, διαπραγμάτευση και άλλες παπάρες. Ο τσίπρας ήρθε χθες με τον σβέρκο αναψοκοκκινισμένο από τις σφαλιάρες στη γερμανία αλλά ούτε άκουσε και ούτε είδε τίποτα. Θα συνεχίσει να λέει τα ίδια γιατί αυτά περνάνε στους υπόλοιπους συνδικαλισταράδες που του έμειναν για να κλέψει από το παστόκ.

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/05/2012 17:25:49

    Το νέο νόμισμα της Ελλάδας του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι το τσίπρι (μαντεμένιο).
    Στην μια όψη θα έχει την εικόνα του Τσε Παπάρα, και στην άλλη αυτήν του Αχμέτ από το Αλγέρι.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Strange Attractor 24/05/2012 10:13:01

      Χαχαχαχα! Εγραψες!

  11. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 23/05/2012 17:30:56

    Καλό !!! Κι αν δεν μας παίρνει για μαντεμένιο, ας το κάνουν από κόντρα πλακέ.

  12. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 23/05/2012 17:31:29

    Νομίζω ότι ο Σαμαράς αυτά είπε με τα Ζάππειο !, ΙΙ & ΙΙΙ.
    Ομως πολύ φοβάμαι ότι υπάρχουν πολλά "βαρίδια" στη ΝΔ (από βουλευτές έως μικρομεσαία στελέχη στυλ Θύμιου Λυμπερόπουλου), που δεν επιτρέπουν την "επανίδρυση" του κράτους που πρώτος εμπνεύστηκε αλλά δεν εφήρμοσε ο Κώστας Καραμανής. Τώρα η επανίδρυση είναι μονόδρομός!
    Ο μόνος που ανοιχτά διακυρήσσει ό,τι λέει το άρθρο είναι ο Τζήμερος και εφ'όσον γίνει κυβερνητικός εταίρος της ΝΔ τότε περιμένουμε οι υγειείς και όχι οι κρατικοπελατειακές απόψεις, να επικρατήσουν.

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/05/2012 17:34:21

    Με αφορμή την συζήτηση στη σύσκεψη κορυφής για τα Ευρωομόλογα, με πρωτοβουλία του Ολλάντ, σήμερα στον Spiegel ο Βόλφγκανγκ Μύνχάου επιτίθεται πολιτικά και στους Γερμανούς Σοσιαλδημοκράτες.
    Κυρίως στο ηγετικό τρίο Γκάμπριελ - Στάïνμάïερ - Στάïνμπρουκ:
    "Τους λείπει το ένστικτο του killer".

  14. Nik avatar
    Nik 23/05/2012 18:29:01

    De Soto είναι ο οικονομολόγος που εντόπισε τη σχέση γραφειοκρατείας με την ανάπτυξη. Η ανάπτυξη είναι ανάλογη με τον χρόνο ίδρυσης επιχείρησης. Είναι γελοίο στην Κύπρο να κάνεις έναρξη εργασιών σε μια εβδομάδα και στην Ελλάδα να θέλεις μήνες. Είναι εξίσου γελοίο ότι για μερικά απλά, πχ δήλωση εμπορικού σήματος, στεγαστικό δάνειο, ίδρυση εταιρείας, ορίζεται δικάσιμη (!) και χρεώνεται παράσταση δικηγόρου (!!!!). Αυτά τα μικρά, όταν συσσωρεύονται φτιάχνουν τον εφιάλτη της γραφειοκρατείας. Είναι πέρα από παράλογο ότι η Ελλάδα δεν έχει μητρώο εταιρειών, Company Registry, ακόμα.

    Η κρατική μηχανή δεν δουλεύει, ΟΚ, αλλά δεν συλλέγει και δεν επεξεργάζεται βασικά δεδομένα, ούτε για τον εαυτό της, για αυτό δεν ξέρουμε ποτέ πόσοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι.

    Οσο για τα μνημόνια, να μην ξεχνάμε το βασικό: εμείς επιλέξαμε να δώσουμε έμφαση στην φορολογία, αντί στην μείωση κόστους και έτσι χώσαμε την οικονομία στο βούρκο. Το λάθος είναι ότι άφησαν τους δικούς μας πολιτικούς να επιλέξουν τον τρόπο εξόδου από την κρίση και αυτοί μας έχωσαν μέσα μέχρι τα μπούνια. Να μην τα ρίχνουμε όλα στους ξένους, είμαστε απόλυτα ικανοί να τα κάνουμε λαμπόγιαλο μόνοι μας.

  15. Παναγιώτης Παπακωστόπουλος avatar
    Παναγιώτης Παπακωστόπουλος 23/05/2012 18:59:06

    Προφανώς κάποιοι δεν κατάλαβαν σε τι αναφέρομαι. Η κατάλαβαν και σκοπίμως επιχειρούν τη διαστρέβλωση της άποψης μου. Με το μνημόνιο δεν είναι κανένας και φυσικά ούτε εγώ, γιατί όλοι μας έχουμε υποστεί τις συνέπειες του. Ανέργους έχω κι εγώ στην οικογενειά μου, δύσκολα τα βγάζουμε πέρα όπως οι περισσότερες Ελληνικές οικογένειες. Εκείνο στο οποίο αναφέρομαι είναι στην μία πρόταση του μισού ΣΥΡΙΖΑ για μονομερή καταγγελία που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην Ελλάδα των ερειπίων{ σε δραχμή υποτίμησεων που θα
    αυξήσει δραματικά την ανεργία, θα διαλύσει το τραπεζικό σύστημα που θα εισπράτει σε δραχμές και θα χρωστάει σε ευρώ, θα εξανεμίσει τις καταθέσεις με την αυτόματη μετατροπή τους σε δραχμές- αναλογία 2000,3000 δραχμές ανά ευρώ-θα δυσκολέψει την εισαγωγή φαρμάκων και θα τα κάνει πανάκριβα γιατί
    ο εισαγωγέας θα εισπράτει δραχμές και θα εισάγει πληρώνοντας σε ευρώ, θα μειώσει με λίγα λόγια την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή. Αυτά σε οτι έχει να κάνει με την μονομερή καταγγελία. Στο δεύτερο σκέλος του κειμένου τίθεται το ερώτημα προς τον άλλον μισό ΣΥΡΙΖΑ και τα κόμματα που μιλάνε για επαναδιαπραγμάτευση. Ο κεντρικός
    πυρήνας του μνημονίου είναι η εσωτερική υποτίμηση. Με βάση αυτό και με δεδομένο οτι οι στόχοι του μνημονίου δεν αλλάζουν, τι θα επαναδιαπραγματευτούμε με τους δανειστές μας; Πέραν της επιμήκυνσης υπάρχει κάτι άλλο που να είναι αντιυφεσιακό και να γίνει δεκτό, όταν η φιλοσοφία του μνημονίου είναι η ανταγωνιστικότητα; Αν κάνω λάθος παρακαλώ με επιχειρήματα να με πείσει όποιος έχει αντίθετη άποψη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.