#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2010 18:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κατάσταση είναι τραγική



Τα πράγματα δεν είναι απλώς δραματικά, είναι μια σκέτη τραγωδία και όποιος δεν το βλέπει αυτό εθελοτυφλεί, σαν την κυβέρνηση για παράδειγμα.

Μην απορήσετε λοιπόν αν σύντομα (μέσα στο χρόνο) η Ελλάδα κηρύξει πτώχευση, στάση πληρωμών ή όπως αλλιώς το λένε οι τεχνοκράτες.

Η αναδιάρθρωση του χρέους είναι μονόδρομος όπως και ότι συνεπάγεται αυτό. Πλέον πολλοί δεν αποκλείουν ακόμη και την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη με ταυτόχρονη επιστροφή στη δραχμή και υποτίμηση αυτής. Ελπίζουμε μόνο να είμαστε εμείς τόσο απαισιόδοξοι και να μη γίνει κάτι τέτοιο.

Όμως, σίγουρα τα πράγματα είναι χειρότερα απ' ότι περιμέναμε. Ο μηχανισμός στήριξης στον οποίο προσέφυγε ο Γ. Παπανδρέου, όχι μόνο δεν είναι έτοιμος αλλά δεν είναι και σίγουρος έπειτα από τα εμπόδια που βάζει η Γερμανία. Πριν λίγο η Μέρκελ είπε ότι θα δοθεί βοήθεια στην Ελλάδα μόνο εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο και αφού καθίσουν όλοι μαζί και επιβάλλουν νέο πακέτο επώδυνων μέτρων.

Οι αγορές συνεχίζουν το κερδοσκοπικό τους παιχνίδι, τα spreads έφτασαν στις 663 μονάδες, επίπεδο που είχαμε να δούμε από το 1998. Το Χρηματιστήριο καταποντίζεται υπό το φόβο ραγδαίων οικονομικών εξελίξεων.

Η κυβέρνηση βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο και δεν ξέρει πώς να χειριστεί το όλο θέμα που έχει ξεφύγει από τα χέρια της. Και για να μην ξεχνάμε αυτό που είπε στις ΗΠΑ ο Γ. Παπακωνσταντίνου: “Οι κερδοσκόποι που στοιχηματίζουν κατά της Ελλάδας θα χάσουν και το πουκάμισό τους”.

Τον άκουσαν οι κερδοσκόπο και σήμερα μας πήραν τα... σώβρακα και τις φανέλες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. XRHSTOS avatar
    XRHSTOS 26/04/2010 18:39:14

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ XRHSTOS 26/04/2010 19:58:39

      Δεν είναι ο Παπακωνσταντίνου το πρόβλημα, αλλά κάποιος άλλος... πιο ψηλά. Καλά θα ήταν να παραιτηθεί, για να φανεί ποιος είναι το πραγματικό πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν δέχεται (αυτός που είναι το πραγματικό πρόβλημα) να μπει κανένας που να τον επισκιάσει.

      • XRHSTOS avatar
        XRHSTOS @ Επώνυμος 26/04/2010 20:40:09

        ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΠΗΡΕ),
        ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ,
        ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΡΟΜΠΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ,
        ΛΕΩ... ΜΗΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ

        ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΛΕΣ, ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗ - ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ

      • maestros avatar
        maestros @ Επώνυμος 27/04/2010 18:41:14

        ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Ή ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ;
        ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ

        http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/blog-post_26.html

  2. otiprepei avatar
    otiprepei 26/04/2010 18:40:54

    Όταν σαφής όρος του ΔΝΤ είναι να μην διαρρέουν τα μέτρα που θα ληφθούν για τους εργαζόμενους πριν την οριστική νομιμοποίηση τους και όταν η Γερμανία θέλει το ΔΝΤ να ορίσει εκείνο πρώτο τα μέτρα τότε τι μέλει γενέσθαι?

  3. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2010 18:41:27

    "γιούργια" (κατά Ράδιο Αρβύλα) η διαχείρηση της κρίσης από το GAP και το όλον ΠΑΣΟΚ. Πιο άσχετοι και από τους άσχετους είναι.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Orestios 26/04/2010 18:46:30

      Ist eine absurde Situation

  4. giwrgos avatar
    giwrgos 26/04/2010 18:42:33

    http://www.youtube.com/watch?v=-oqU-sjwoog

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ giwrgos 26/04/2010 18:52:51

      Δες και εδω,
      http://www.youtube.com/watch?v=IEoRsy91w-g&NR=1
      στο 0:18 απο 1:32 στιγμιότυπο της κάμερας απο το πλήθος την ώρα που πυροβολάει με σαρδάμ αβέρτα!
      Η άλλη πιάνει το πρόσωπο της σε μια κίνηση του τύπου "Ω θεέ μου!"
      Πολύ γέλιο!

  5. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 26/04/2010 18:45:55

    Η αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους ΔΕΝ είναι μονόδρομος!!!!!!!!!!!!!!!
    Θα προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που θα επιλύσει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μια αλεπού στο παζάρι 26/04/2010 20:00:27

      Όντως... Βασικά θα οδηγήσει τις ελληνικές τράπεζες στην καταστροφή. Αλλά είναι τέτοια η αγυρτεία τους και η ασχετοσύνη τους που δεν το κόβουν με το καλημέρα. Τους αρέσει η ιδέα να τους χαρίσουν λίγο χρέος.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Επώνυμος 26/04/2010 20:08:21

        Αυτές είναι μάλλον ήδη κατεστραμμένες, Επώνυμε. Και χωρίς αναδιάρθρωση.
        Απληστία, επιχειρήσεις που αδυνατούν ν' αποπληρώσουν και κυρίως υπερτιμημένες υποθήκες στεγαστικών. Εγχώριων. Κάθονται σε βόμβα, μεσοπρόθεσμα. Εκτός άν γίνουν επιχειρήσεις Real estate, κι αντί να βγάζουν στο σφυρί, βγάζουν στο ενοίκιο, πιό φθηνά από ιδιώτες: Θα φεύγουν οι τωρινοί ιδιοκτήτες (γιατι η αποπληρωμή δανείου δεν θα συμφέρει) και θα μένουν σε σχετικά φτηνό ενοίκειο (μάλλον θα συμφέρει).
        Αποπληθωρισμό δεν θέλουν Τρισέ και Στρος Κάν;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 26/04/2010 20:15:50

        Μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει χρεωκοπία τράπεζας και γι' αυτό το λες τόσο εύκολα το "είναι ήδη χρεωκοπημένες".

        Δεν είναι. Ευτυχώς.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 26/04/2010 20:20:54

        Συμφωνώ με τον Επώνυμο

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Επώνυμος 26/04/2010 20:21:36

        Μάλλον, έγραψα. Δεν είναι σίγουρο, αλλά πάει προς τα εκεί. Θα τις "διασώσει" όμως ούτως ή άλλως η ΕΚΤ, για να μη τις εξαγοράσει καμμιά Mitsubishi ή Nomura. Εδώ δεν είναι ΗΠΑ. Δεν θέλουν σχιστομάτηδες σε Ευρωζωνικές τράπεζες. Τις θέλουν αυστηρά Ευρωζωνικές, αλλά κατά προτίμηση με Ελβετό πρόεδρο και Γάλλο, Ιταλό ή Γερμανό διευθύνοντα σύμβουλο. Βλ. Deutsche Bank. Υπάρχουν και άλλοι συνδυασμοί, π.χ. Πορτογαλική μητρική με μεγάλη Πολωνική θυγατρική και μικρή Ελληνική, βλ. Millenium. Αλλά ποτέ Ιάπωνες ή Κινέζοι, ρίχνουν πολύ τα επιτόκια και κάνουν μόνο για τις ΗΠΑ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 26/04/2010 20:29:16

        Κάτι έκανες για να το ...σώσεις!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Επώνυμος 26/04/2010 20:36:42

        Ότι μπόρεσα έκανα, ο monsieur Trichet τα ξέρει πολύ καλύτερα, ελπίζω, άν το κακό συμβεί (χτύπα ξύλο), να μήν έχουν πάλι τίποτε εκλογές στα τριάντα κρατίδιά τους και του τα σπάσουν ο Westerwelle με την Άνγκελα!

  6. 13 avatar
    13 26/04/2010 18:47:24

    Οτι πτωχευσαμε θα το πει το βραδυ... απο καπου μακρια(για ευνοητους λογους!)

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ 13 26/04/2010 18:51:51

      σε τι φοντο ?? Γκουερνικα ? η τπτ εικονες ευλογημενες?

      ΠΠ

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 18:53:43

    Τωρα π δεν εχουμε βιζα για Αμερικα - δωρο των Δαναων ΗΠΑ, να φυγουμε ολι να παμε εκει να τους σπουδασουμε.

    Εδωσε βιζα στο ΔΝΤ ο αχρηστος και μας εκανε κερκοπορτα της ΕΕ για τα κορακια.

    ΠΠ

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 18:56:05

    Οι τραγωδιες ηταν Ελληνικες.. Σοφοκλης κλπ.

    Ειπα κ επεναλαμβανω, βγαινουμε overnight απο Ευρω και ξαναμπαινουμε με ληστρικη ισοτιμια. Ασε π ο ΓΑΠ ακουει.. Born in the USA και ροκαρει.

    ΠΠ

  9. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 26/04/2010 19:16:20

    Γίνε κι εσύ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ στην Ελλάδα. Μοναδική ευκαιρία.
    http://balafara.blogspot.com/2010/04/blog-post_26.html

  10. Άργος avatar
    Άργος 26/04/2010 19:28:24

    Εάν γνωρίζει κάποιος τα Ελληνικά πράγματα, αναγνωρίζει δύο αδυναμίες κι ένα ελάττωμα.

    Πολυέξοδος δημόσιος τομέας και ανεπαρκής. Έλλειψη παραγωγικότητας. Κατάχρηση εξουσίας.

    Κάποτε θα τελειώσουν νομοτελειακά. Τώρα γίνεται βίαια επειδή δεν αυτορυθμίστηκε το σύστημα έγκαιρα.

    Το δράμα είναι ότι γίνεται βίαια, γιατί είναι ανάξιο του λαού. Η τραγωδία είναι ότι η βίαια αυτή αλλαγή γίνεται σε βάρος του λαού. Το γελοίο είναι ότι εκείνοι που δεν αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα είναι εκείνοι που έχουν συμφέρον από την διαιώνιση του συστήματος όπως έχει.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Άργος 27/04/2010 09:26:23

      Συμφωνώ.
      Μπορεί να φανταστεί κάποιος για παράδειγμα τον Αλογοσκούφη να κανει βόλτα αμέριμνος,έστω στο Κολωνάκι?
      Η τον επόμενο δημόσιο παράγοντα που θα βάλει το χέρι στο μέλι?
      Ή ...μάλλον ελπίζω να είναι έτσι.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/04/2010 19:28:32

    Η μόνη αλλαγή στην κατάσταση αυτή, το τελευταίο 6μηνο, είναι ότι η Κυβέρνηση Παπανδρέου, ο ίδιος ο ΓΑΠ, και ο Παπκωνσταντίνου, μας δουλεύουν όλο και πιο πολυ. Το χρέος έιναι χρέος, εμείς φτιάξαμε μια κατάσταση κρίσης, και εμείς θα πληρώσουμε. Τέτοια εγκληματική διαχείριση, με μόνο γνώμονα το "επικοινωνιακό" και την "πολιτική ζημιά" δεν μπορούσα να φανταστώ. Δεν ξέρω αν τα παιδάκι μπλόφαραν, ή τι έκαναν, αλλά έγινα ρεζίλι, γίνονται ρεζίλι και το τέλος είναι προκαθορισμένο.

    ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, δεν διαβασα Γερμανό να λέει ότι θα δώσει δάνεια. Απεναντίας, διάβασα ότι ΔΕΝ θα δώσουν φράγκο αν δεν αυτό και αν δεν το άλλο και του αγίου τάδε ανήμερα κλπ.

    Αγαπητέ ΓΑΠ, ειλικρινά, δεν κάθεσαι καθόλου μα καθόλου καλά, και αυτό το "νύχτα" αρχίζει να μην είναι σχήμα λόγου.

    Όταν τελειώσουν οι πωλήσεις χαρτιών που ρίχνουν την τιμή (αφήστε αυτά τα περί κερδοσκόπων, ούτε η Φιλιπινέζα σας δεν σας πιστέυει), τότε θα χτυπήσει το καμπανάκι. Επί του πρακτέου, η υποτίμηση, δεν έιναι ρεαλιστική λύση. Τι γίνεται πχ ο Βέλγος συνταξιούχος που ζει εδώ παντρεμένος με Ελληνίδα; Ή ο Ελληνοαμερικάνος που έφερε δολάρια τα έκανε ευρώ και παίρνει σύνταξη. Ή ο επιχειρηματίας που έκανε τα λεφ΄τα του λίρες πριν χ τέρμινα; Μαζική μείωση αποδοχών βλέπω, ώστε να διαψεστεί για άλλη μια φορά το παιντί που ειπε ότι δεν θα πληρώσουν αυτοί που δεν φταίνε. Δεν φταίω αλλά με βλέπω να πληρώνω. Αν δεν δώ κατάργηση των μισών Υπουργείων, μείωση κατά 80% καθε χρηματοδότησης σε ΟΤΑ, κατά 100% σε κάθε ΜΚΟ, δεν θα δώσω εγώ φράγκο. Και μηδενισμός των αποδοχών όλων των Βουλευτών και του κηφηναριού τους και του καναλιού της Βουλής.

    Και εκεί θα πάει, και η πρόταση είχε γίνει εδώ, πριν 1 χρόνο; 6 μήνες, ούτε που θυμάμαι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 26/04/2010 19:36:05

      Πολύ σωστός Αρχαίε. Η χρηματοδότηση των αμαρτωλών ΜΚΟ με λεφτά των φορολογουμένων για να εξυπηρετούν και να υμνούν το GAP πρέπει να σταματήσει τώρα!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ archaeopteryx 26/04/2010 20:01:10

      Μόνο δεξιούς Γερμανούς διαβάζεις archaeopteryx!
      Αλλά τι να πώ, φοβάμαι ότι και οι δεξιοί Γερμανοί διαβάζουν μόνο Πασοκο-γλεντζέδες, λλλλαικο-ΝεοΔημοκράτες, λεβεντο-ΚΝίτες και Αλαβανο-Σύριζες Έλληνες!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Sic transit gloria mundi 26/04/2010 20:46:44

        μπα... διαβάζω αυτούς που φαίνεται να ξέρουν που είναι τα λεφτά χαχαχα...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/04/2010 20:51:47

        Σωστα, τα λεφτά των Ελλήνων είναι σε Ελβετικές και Βρετανικές τράπεζες, οι Γερμανικές έχουν μόνον Ελληνικά ομόλογα, του Δημοσίου!
        Μίζες μας δώσανε (Ζίμενς, Ντάιμλερ, DB), κι εμείς οι αχάριστοι τους δώσαμε βαρέλι δίχως πάτο!

    • Άργος avatar
      Άργος @ archaeopteryx 27/04/2010 03:03:13

      "...εμείς φτιάξαμε μια κατάσταση κρίσης, και εμείς θα πληρώσουμε..."

      Εμείς φτιάξαμε! Αυτό επιβεβαιώνεται από το απλό ερώτημα : που πήγαν τα λεφτά.

      Αν πήγαν στις τσέπες μας, τότε ναι, εμείς το κάναμε.
      ------------
      Ή μήπως όχι;

  12. alone avatar
    alone 26/04/2010 19:33:07

    Αξιζει να διαβαστει και να γινει αντικειμενο συζητησης

    http://www.epicurus2day.gr/index.php/economicsystem/176-2010-04-22-22-31-49

  13. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 26/04/2010 19:33:20

    Δεν θα συμβεί ούτε πτώχευση, ούτε αναδιαπραγμάτευση του χρέους της Ελλάδας για τα επόμενα τρία - τέσσερα χρόνια, μέχρι να να ξαναπάμε σε εκλογές. Θα μας επιβάλλουν σκληρή λιτότητα, θα μας δανείσουν για να ξεφορτώδουν όσα ελληνικά ομόλογα μπορέσουν οι Γαλλικές, Γερμανικές κ.τ.λ τράπεζες, θα αυξηθεί και άλλο ακόμη το Δημόσιο χρέος, άσχετα αν μειωθεί το έλλειμα, τα πράγματα θα φτάσουν σε αδιέξοδο, τότε ο καινούργιος Εθνοσωτήρας π.χ. Σαμαράς θα γίνει πρωθυπουργός αφού μας τάξει λύσεις σαν το Γιώργο και αυτός. Οταν αναλάβει την Εξουσία, θα ανακαλύψει με τη σειρά του και αυτός ότι το ΠΑΣΟΚ έφερε την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού και τότε ίσως κυρυχθεί πτώχευση της Ελλάδας, αναδιάρθρωση χρέους, ξανά το ΔΝΤ για τους νέους όρους που θα χρειάζεται η Ελλάδα κ.τ.λ. Εν τω μεταξύ οι άγορές θα έχουν πάρει όσους τόκους μπορέσουν για να μετριάσουν τις απώλειες που κατά ένα ποσοστό θα έχουν σίγουρα και αυτές, αν κυρυχθεί πτώχευση, ή αναδιαπραγμάτευση του Εθνικού χρέους της Ελλάδας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μιχάλης 26/04/2010 19:37:32

      Είσαι ο μόνος έξυπνος στην οικογένεια ή έχει κι άλλους?
      Καλή η προσπάθεια εξομοίωσης αλλά όσο και να προσπαθείς δεν βγαίνει.

      • BlueSky avatar
        BlueSky @ Orestios 26/04/2010 20:30:23

        Συμφωνώ μαζί σου Ορέστιε, καιρό έχω να ακούσω πασοκτσή να μιλάει. Θαυμάστε τον ολίγο πρωθυπουργό σας!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μιχάλης 26/04/2010 20:19:10

      Σας είναι πολύ δύσκολο, εσάς τους πασόκους, να πιστέψετε ότι υπάρχει ποιοτική διαφορά μεταξύ ενός δεξιού και ενός Πασόκου και αυτή η διαφορά να είναι υπέρ του δεξιού. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση Σαμαρά. Είμαι βέβαιος ότι θα διαψευσθείς ευχάριστα, τόσο που θα αναγκαστείς να το παραδεχτείς κιόλας.

  14. t avatar
    t 26/04/2010 20:10:05

    The possibility that Greece will default today is 43,61%
    Mon, April 26, 2010 - 06:09 pm
    Σε λίγο θα είμαστε νούμερο ένα στον κόσμο ...

    Sovereign Risk Monitor
    Highest Default Probabilities
    Entity Name Mid Spread CPD (%)
    Venezuela 828.16 43.94
    Greece 710.56 43.61

  15. fitsulas avatar
    fitsulas 26/04/2010 20:26:18

    "Όσο πιο δυνατά χτυπήσουμε στον πάτο, τόσο ψηλότερα θα εκτιναχθούμε." Καζαντζάκης.
    Τα καλλίτερα έρχονται. Δεν είναι οικονομική η κρίση, είναι εγκεφαλική. Ξέραμε όι θα 'ρθει αυτή η ώρα αλλά είμασταν χαρούμενοι μέσα στην λοβοτομή μας...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ fitsulas 26/04/2010 20:32:33

      Αν,όμως,χτυπήσουμε με το κεφάλι;

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ fitsulas 26/04/2010 20:46:53

      Ήδη είμασταν σε κωματώδη κατάσταση, με τις εγκεφαλικές λειτουργίες σε υποδιέγερση. Μας είχανε πείσει, και μας συνέφερε και 'μας αυτό, ότι είναι καλό το κράτος να αυτοαναιρείται και οι πολιτικοί να μην ασκούν πολιτική, να είναι φυτά, να κάνουν φασόν αυτά που τους λέει η πανάκεια Ευρώπη. Και τώρα απαιτούμε από αυτά τα φυτά να σχεδιάσουν πολιτική ώστε να μην υποκείψουμε στους εκβιασμούς. Πιστεύω ότι αυτό το σοκ θα μας συνεφέρει. Το θέμα είναι το πόσα εθνικά τετελεσμένα θα υποστούμε όταν ξυπνήσουμε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ fitsulas 27/04/2010 10:32:03

        Nομίζω οτι σ' επηρέασε πολύ ο Γιώργος από τότε που μιλούσε για εντατική!

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/04/2010 20:31:06

    Η κατάσταση είναι όντως τραγική, διότι δυστυχώς το ΔΝΤ δεν θα μπορέσει να επιλύσει απολύτως τίποτα.

    Υπάρχει και το ακόμη χειρότερο σενάριο, να μην ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός μέχρι τις 19 Μαϊου και να μην πληρωθούν τα ομόλογα στη λήξη τους. Αυτό θα σημαίνει και τυπικώς τη χρεωκοπία της χώρας.

    Το καλύτερο θα είναι όταν θα αναγκαστεί να πει στους Δ.Υ. και στους συνταξιούχους να "περιμένουν για μερικές ημέρες" μέχρι να πληρωθούν!

    Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η κυβέρνηση αποδείχθηκε ανίκανη (τουλάχιστον...) να διαχειριστεί την κατάσταση τον Οκτώβριο-Νοέμβριο-Δεκέμβριο, έστω και τον Ιανουάριο, όταν ήταν απείρως καλύτερη. Πώς να περιμένουμε από τους ίδιους ανθρώπους να κάνουν κάτι σωστό σε πολύ χειρότερες συνθήκες;

    Και ξέρετε, το ΔΝΤ δεν θα κυβερνάει για όλα. Η Αργεντινή πήρε τα δάνεια του ΔΝΤ και έξι μήνες μετά πάλι χρεωκόπησε! Το ΔΝΤ κάνει κουμάντο μόνο στα θέματα που το ενδιαφέρουν. Αυτά που έχει ζητήσει-συμφωνήσει από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Για τα υπόλοιπα, ο ΓΑΠ θα εξακολουθέι να μας καταστρέφει.

  17. tiramola avatar
    tiramola 26/04/2010 20:34:43

    Είχα γράψει στο παρελθόν ότι θα πρέπει να εξετάσουμε σοβαρά το μοντέλο Τσάβες και όποιος θυμάται είχα θεωρήσει δεδομένη την προσφυγή στο ΔΝΤ.
    Η κερδοσκοπική επίθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα κορυφώνεται σιγά σιγά σε Πορτογαλία και Ισπανία(θα ακολουθήσει και η Ιταλία) θα καταρρίψουν και τις γελοιότητες περί ομιλητικού πρωθυπουργού που έπρεπε να το βουλώσει.
    Άποψή μου είναι ότι λύσεις συστημικές σε ένα σύστημα που καταρρέει από την κρίση του χρέους επιδεινώνουν το πρόβλημα.
    Απαιτείται κοινωνικός ακτιβισμός με ενίσχυση της πραγματικής παραγωγικής οικονομίας προσανατολισμένη στις βιοτικές ανάγκες των ανθρώπων.Αναβίωση του συναιτεριστικού κινήματος , διεύρυνση της παραγωγικής βάσης για αυτάρκεια και κατανάλωση αποκλειστικά ελληνικών προιόντων και αγαθών που παράγονται στη χώρα μας.

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ tiramola 26/04/2010 22:03:40

      Αναβίωση των συνεταιρισμών, πώς, φίλε τιραμόλα ; Με "κίνητρα" και επιδοτήσεις, ξανά ; Δέν τη βαρέθηκες τη φαυλότητα τόσων χρόνων...

      Δύο μέτρα χρειάζεται άμεσα ο τόπος για να καλμάρουν οι αγορές και να πάρει γρήγορα μπρός η ανάπτυξη : Κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο και ελευθερη αγορά εργασίας. Τα άλλα (ασφαλιστικό, Υγεία κ.λ.π., δηλαδή η εξοικονόμιση πόρων) θα αργήσουν και μέχρι τότε η αγελάδα θά'χει ψοφήσει !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 26/04/2010 22:16:04

      Ο Τσάβες όμως, για να τα κάνει όλα αυτά τα ακτιβιστικά που αναφέρεις, έχει και τα πετρέλαια για back up. Εμείς, τι ακριβώς έχουμε; Τη Τζούλια για... back door;

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ tiramola 26/04/2010 22:24:37

      Τιραμόλα, οι συν/σμοι δεν ειναι κίνημα. Ειναι οικονομικές-επιχειρηματικές μονάδες. Δυστυχώς επειδή βολεύει πολλους στην Ελλάδα να τους βλέπουν σαν κίνημα, για αυτό δεν΄είχαμε και δεν θα έχουμε συνεταιρισμούς. Αν αλλάξει αυτή η νοοτροπία μπορει και να αποκτήσουμε συνεταιρισμούς.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 26/04/2010 22:45:07

      αα.. δείχνεις το νεαρόν της ηλικίας σου. Οι συνεταιρισμοί υπήρξαν σχολεία για Πασόκους στο κλέβειν, το εξαπατείν, και όχι μόνο την ΕΟΚ, αλλά και ο ένας το άλλο, το Δημόσιο... Συνεταιριστικό κίνημα σημαίνει βρίσκεις το κορόϊδο να βάλει τα λεφτά, βγάζεις ένα 30-40% από υπερκοστολογήσεις, πουλάς την σαβούρα στον συνεταιρισμό, το καλό πράγμα απ ευθείας στον ιδιώτη (σου λαδώνει και τον Πρόεδρο να κάνει τα στραβά μάτια) γίνεσαι και βουλευτής καμιά φορά και φτιάχνεις και άλλους συνεταιρισμούς.

      Μεγάλο σχολείο το Πασόκ, τιραμόλα, MBA!

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 26/04/2010 22:56:49

        Εκπαίδευση στοΝ Σοσιαλισμό, ήτοι να καρπώνεσαι την εργασία του και να το παίζεις μάγκας κατακεραυνόνοντας του κακούς μεσάζοντες που κερδοσκοπούν στην πλάτη του αγρότη........
        flashback. Κακοί μεσάζοντες? Κάτι σε κακούς κερδοσκόπους μου θυμίζει. Βρέ τί σου είναι το ΠΑΣΟΚ. Μόνο τις λέξεις αλλάζουν. Το νόημα παραμένει το ίδιο. Πως να κλέψουμε τους Έλληνες σοσιαλιστικά.

      • Άργος avatar
        Άργος @ archaeopteryx 27/04/2010 03:18:00

        Αχ, καλέ και σοφέ μας archaeopteryx, μόνο τους συνεταιρισμούς είδες από την δημοσίευση;

        Και γιατί να πειράζει το νέο της ηλικίας; Αποθαρρύνεται να ξαναγράψει έτσι.

        Ή μήπως το φοβόμαστε; Γιατί εάν βάλεις "αγροτική συσπείρωση" εκεί που γράφει "αγροτικοί συνεταιρισμοί", δεν θα είναι και τόσο πια κακή ιδέα; Ή όχι :-)

  18. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 26/04/2010 20:43:11

    Orestios, το προβλημα των περιβοητων ΜΚΟ ειναι τεραστιο και ορισμενες απο αυτες ειναι "δημιουργηματα" ξενων. Χθες, λογου χαρη, το "Βημα", αποκαλυψε οτι η ΜΚΟ "Διεθνης Διαφανεια" ειναι δημιουργημα του Ταμειου "μας", ναι του ΔΝΥ. Φυσικα, δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν το ελληνικο τμημα - παραρτημα αυτης της ΜΚΟ χρηματοδοτειται απο το ΔΝΤ 'η και απο αλλες "πηγες" του εξωτερικου. Ειναι συνεπως ερευνητεα διαφορα θεματα που σχετιζονται με αυτο το "φρουτο" που μας εφεραν τα τελευταια χρονια και στη χωρα μας. Και πρωτα πρωτα πρεπει να μαθουμε ποια ειναι η νομικη μορφη με την οποια λειτοργουν, η εδρα τους, οι "πηγες" χρηματοδοτησης τους και η Εφορια στην οποια υπαγονται. Και εν συνεχεια να γνωσθουν ποιοι τις απαρτιζουν και τις διοικουν, αν μισθοδοτουνται 'η εχουν αλλες προσοδους γι' αυτη την ενασχοληση τους, αν περιλαμβανουν και αυτα τα εισοδηματα τους στις δηλωσεις φορου εισοδηματος που υποβαλουν καθε χρονο, αν η συγκεκριμενη απασχοληση τους συνεπαγεται ασφαλιστικη καλυψη και απο ποια ασφαλιστικα ταμεια, αν καταβαλλονται κανονικα οι ασφαλιστικες εισφορες των ιδιων και του προσωπικου που απασχολουν, αν εισπραττεται και καταβαλλεται ΦΠΑ και οποια αλλη λεπτομερεια για τη λειτουργια τους μπορουμε να εξασφαλισουμε. Μονον ετσι θα καταστει δυνατον να τεθει τερμα στην ανεξελεγκτη διασπαθιση δημοσιου χρηματος που προερχεται απο εμας τα μονιμα υποζυγια, για να μην πω γαιδουρια, του φορολογικου συστηματος και να σταματησουν μερικοι "μαγκες" να καλοζουν σε βαρος μας και να σηκωνουν και επιπλεον και μουρη.
    Αλλα η πρωτη μας ενεργεια πριν απο ολα αυτα ειναι η καταγραφη ολων αυτων των "οχηματων" που αναφερονται ως ΜΚΟ. Ισως, αν θελει ο Φακτορας και αν φυσικα μπορει να γινει κατι τετοιο, θα πρεπει να δημιουργηθει μια σελιδα στο Αntinews στην οποια θα συνεισφερουμε ολοι μας τις γνωσεις που εχουμε για τις ΜΚΟ με τιτλους, διευθυνσεις εδρων, μελων κλπ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ xenitemenos21 26/04/2010 20:52:34

      Οι ΜΚΟ είναι παρασιτικές οργανώσεις που καταχρώνται τα χρήματα των φορολογουμένων. Είναι αδιαφανείς οργανώσεις και κανονικά έπρεπε να μην χρηματοδοτούνται.
      Καλές οι πληροφορίες για αυτές αλλά το έργο τους είναι ανύπαρκτο. Υπό τον τίτλο ΜΚΟ πολλοί απαταεώνες ξεκοκκαλίζουν τις εισφορές των φορολογουμένων. Χώρια οι άλλες απατεωνιές (ξέπλυμα χρήματος, λαθρεμπόριο, trafficking, εμπόριο παιδιών, λαθρεμπόριο ανθρώπων και πολλά άλλα)

    • Άργος avatar
      Άργος @ xenitemenos21 27/04/2010 03:12:49

      Ορέστιε, μόνο δίκιο έχεις! Δυστυχώς, πάει παρακάτω. Κι επειδή παρακάτω είναι οι εκτελεστικοί (ενίοτε και λειτουργικοί) βραχίονες εξω και έσω κέντρων αποφάσεων, να, για παράδειγμα εντεταλμένοι σε κρατικές υπηρεσίες, διαπιστευμένοι σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, ανεπάγγελτοι επαγγελματίες (π.χ. φωτογράφοι αδιάσειστων στοιχείων, πηγές κοινής γνώμης, δημοσιογράφοι με το ένα πόδι αλλού, έξω, Αλέξη, Στέλιο μου), ιδρύεται μια ΜΚΟ για να πέφτει το παραδάκι.

      Καλή η δημοσίευση!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Άργος 27/04/2010 03:17:19

        Έχω υπ΄οψιν μου. Εκεί έχουν φαγωθεί πολλά από τα λεφτά με τις υπογραφές πολλών υπουργών. Κατά τα άλλα φταίνε οι εργαζόμενοι για τις απατεωνιές κάποιων.
        Πιο πρόσφατο παράδειγμα η δράση ΜΚΟ στο σεισμό της Αϊτής, που απήγαγε παιδάκια. Ποιός ξέρει για ποιόν σκοπό. Έτρεξαν να τους σώσουν κυβερνητικοί από την πατρίδα του GAP. Μεγάλο κόλπο για μεγάλες βρωμιές οι ΜΚΟ.
        Πρέπει να καταργηθούν άμεσα.

      • Άργος avatar
        Άργος @ Άργος 11/05/2010 09:03:14

        Ορέστιος : "Μεγάλο κόλπο για μεγάλες βρωμιές οι ΜΚΟ."

        Πάλι σωστός. Υπάρχουν μάλιστα ΜΚΟ με ειδική θέση στην Ολομέλεια του ΟΗΕ και στις εβδομαδιαίες συνεδρίες του - τρεις τον αριθμό συγκεκριμένα. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι ρυθμιστικός ο ρόλος τους.

        Πολλοί Έλληνες είναι ενταγμένοι σε μία από αυτές, ασχολούμενοι με φαινομενικές αγαθοεργίες και άλλα, πιο ασυνήθιστα. Έτσι, ενώ δεν συμβάλλουν στην προάσπιση των Ελληινικών πραγμάτων, αφού ασχολούνται με αλλότρια, ουσιαστικά στηρίζουν την ΜΚΟ σε ό,τι κάνει. Την ένταξή τους έχει χαιρετίσει ο Γ.Γ. του ΟΗΕ πολλάκις. Κρίμα.

    • apis22 avatar
      apis22 @ xenitemenos21 27/04/2010 09:18:57

      Χρηματοδοντούνται με 1-5 εκατ. ευρώ (δεν θυμάμαι ακριβώς) από τον κρατικό προϋπολογισμό. Έχω δει το ΦΕΚ όπου είχε υπογράψει ο Παυλόπουλος για την περίοδο 2009-2010.

  19. giorp avatar
    giorp 26/04/2010 22:36:21

    Τα ηγεμονικά σχέδια της Γερμανίας δεν πρέπει να είναι υποτιμημένα ούτε οι βλέψεις των ΗΠΑ και Τουρκίας στα πετρέλαια του Αιγαίου. Πολύ περισσότερο δεν πρέπει να υποτιμώνται τυχόν εγλωβισμοί σε σκάνδαλα τύπου Ζιμενς που μόνο η Γερμανία γνωρίζει.
    Όλα αυτά συνθέτουν το παζλ της επίθεσης κατά της Ελλάδας. http://anatropi.pblogs.gr/

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 26/04/2010 23:21:26

    Το πολιτικό παιχνίδι στη Γερμανία, εν όψει εκλογών, έγινε εξαιρετικά χοντρό. Το πρόβλημα της βοήθειας προς την Ελλάδα χρησιμοποιείται ως ισχυρά εκρηκτικό πυρομαχικό από τους πολιτικούς αντιπάλους όλο και πιό σκληρά. Ο προσεκτικός και φιλικός προς την καγκελλάριο Spiegel έχει φθάσει σε τίτλους του τύπου "Η Μέρκελ φοβάται τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της" και "Πράσινοι: Ξύλο κατά της κυβέρνησης του Βερολίνου, βοήθεια προς την Ελλάδα". Όσο για τον κυβερνητικό σύμμαχο FDP, πάλαι ποτέ παραδοσιακό φιλοευρωπαικό κόμμα, τώρα δέχεται μομφές ότι είναι όχι απλά ευρωσκεπτικιστικό, αλλά αντιευρωπαικό.
    h**p://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,691272-5,00.html.
    Δεν μας έφθανε το περιβόητο "πιστόλι" στην Αθήνα, υπάρχει τώρα και "χειροβομβίδα" που έσκασε στα χέρια της Άνγκελα Μέρκελ.

  21. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 26/04/2010 23:26:22

    ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ gAP ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ? ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 10 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ.ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΗΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ ΑΚΟΜΗ.....ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙ , ΝΥΧΤΑ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ. ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΛΙΚΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟ ΚΡΑΤΑ ΑΚΟΜΗ? ΧΕΧΕΧΕΕΧΕΧΕΧΕΧ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ SOON!!!!!

  22. Πέτρος Π. avatar
    Πέτρος Π. 27/04/2010 00:51:00

    ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΥΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ:
    1) ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ 30% ΕΩΣ ΚΑΙ 90% ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΙ Ή ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ! ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΑΕΠ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΟΤΟΜΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΩΣ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΕΠ.

    ή

    2) ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ 30% ΕΩΣ ΚΑΙ 90% ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙAΣΜΟ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 90 - 200 ΔΙΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ!!!

    ΥΓ: ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ, ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ!!! ΑΝ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΩΖΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ, ΘΑ ΑΦΗΝΑΜΕ ΑΦΩΝΕΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΤΑΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΤ' ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ!!! IMAGINE!!!!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Πέτρος Π. 27/04/2010 15:26:32

      σφάξε με αγιάμ' να αγιάσω.

  23. SoToS avatar
    SoToS 27/04/2010 00:54:09

    Εγώ μάγκες έχω να σας πω κάτι με την καλή μου την καρδιά ... Πηγαίνετε απο αύριο όσοι έχουν καταθέσεις στις τράπεζες και σηκωστε τα όλα γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα ... Δεν μας προλαβαίνουν να μας σώσουν ... Έχουν υπογράψει τα πάντα με το ΔΝΤ αλλά το πρόβλημα τους είναι πως θα το πουν στο λαό και ποιος θα το πει ...και εδώ είναι το παράδοξο μέχρι να αποφασίσουν ποιος θα το πει ...το ΔΝΤ δεν προλαβαίνει να δωσει φράγκα και πανε βουρ για πτωχευσει ... με τις υγείας μας ...

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ SoToS 27/04/2010 01:27:52

      Αν το κάνεις αυτό, κάνεις κακό στον εαυτό σου, όχι μόνο στους άλλους. Άλλο να είμαστε σε δύσκολη κατάσταση και άλλο να αυτοπυροβοληθούμε. Αν θέλει το ΠΑΣΟΚ ας πυροβολεί τον εαυτό του. Αλλά το ΠΑΣΟΚ δεν είναι η Ελλάδα και δεν υπάρχει μόνο το ΠΑΣΟΚ για την Ελλάδα.

  24. SoToS avatar
    SoToS 27/04/2010 00:59:27

    Αααα... Σορρυ ... Μόλις διάβασα εδώ στο μπλογκ ότι μάλλον το ΔΝΤ θα μας δώσει κατιτις μέχρι να αποφασίσει ο ΓΑΠ ποιος θα το πει στο λαό και από που... Έτσι χαρτζιλίκι για να παρουμε τσιγάρα ...τσιχλες...καραμέλες ...ε ρε που καταντησαμε

  25. SoToS avatar
    SoToS 27/04/2010 01:01:34

    Βαζελινη θα πάρει το ΔΝΤ ....μην πάρετε

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ SoToS 27/04/2010 15:27:28

      δεν ειναι τυχαιο οτι πήρε το double φετος...

  26. evro avatar
    evro 27/04/2010 01:38:18

    Washington, DC – Congressman Paul E. Kanjorski (D-PA), the Chairman of the Subcommittee on Capital Markets, Insurance, and Government Sponsored Enterprises, announced that he will hold a hearing to examine the effect of credit default swaps on government debt and the potential implications of the Greek debt crisis.

    “At this hearing, we will examine important policy questions that have arisen from the Greek debt crisis,” said Chairman Kanjorski. “Going forward, there could be important implications for the issuance of all government debt, especially when bankers act as casino operators by first helping governments to issue bonds and then facilitating bets against the failure of that debt. Some, particularly in Europe, have additionally raised questions about the accuracy of disclosures of government indebtedness and the transparency of credit default swaps on these obligations. This regrettable situation could also ultimately lead to real repercussions for the European Union and the global economy. I look forward to exploring each of these matters at this hearing. Congress, moreover, has pending legislation aimed at better regulating derivatives, including credit default swaps. As we work to finalize the Wall Street reform bill, this hearing will help us to determine whether we should do even more to shine a light on this dark corner of our financial markets.”

    “News reports have raised questions about the lack of transparency in sovereign debt transactions -- and the role of investment firms and the products they have sold in connection with sovereign debt,” said Congresswoman Carolyn Maloney (D-NY), a senior Member of the Financial Services Committee, who requested the hearing. “This hearing will begin the process of determining what impact the lack of transparency and those products have had and what Congress can and should do to bring stability, transparency, safety and soundness to the global financial system

    • Orestios avatar
      Orestios @ evro 27/04/2010 03:12:01

      Διαφάνεια και στην πατρίδα του GAP. Αυτή τη λέξη δεν την εισήγε ο Γκορμπατσώφ? Το αποτέλεσμα?

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Orestios 27/04/2010 04:05:42

        Σύμπτωση Ορέστιε.
        Χτες μου έλεγε γνωστή μου Ρωσογεωργιανή
        πως ακουει οτι η κατασταση είναι χάλια στην Ελλάδα εξαιτίας του Καραμανλή αλλά τωρα με τον 'Παπαντρεου'ολα θα πανε μια χαρά.!
        Παρεπιπτόντως ολοι οι αλλοδαποί που γνωρίζω στην Ελλαδα εχουν μια συμπάθεια για τον Γιωργάκη(παλιοτερα και για τον Τσίπρα) αντιστρόφως ανάλογη με την πλειοψηφία των Ελλήνων.Τι σου κάνει η ιθαγένεια!
        Οταν της είπα λοιπόν οτι δεν είναι ετσι με ρωτησε πως είναι δηλαδη.
        Αυθόρμητα και χωρίς να το πολυσκεφτώ της απάντησα
        'είναι κατι σαν την Περεστρόικα'.
        'Α!καταλαβα μου λέει και της κοπηκε η λαλιά.
        (Ακομα θυμούνται πως ξαφνικα εξαφανίστηκαν τα χρηματα απο τους λογαριασμους τους και πούλαγαν οτι ειχαν για ενα πιάτο φαί.)

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 27/04/2010 05:37:03

        Γκλάσνοστ.
        Δεν είναι όλοι οι αλλοδαποί μετανάστες υπέρ του Γκόγκου. Η γυναίκα που μου καθαρίζει το σπίτι τον έβριζε τις προάλλες, γιατί έλεγε "λεφτά υπάρχουν". Οι μετανάστες που δουλεύουν έχουν αντιληφθεί πως η ρητορική των σοσιαλιστών είναι απάτη καθώς την έχουν ζήσει στο πετσί τους. Ξέρουν ότι θα χάσουν χρήματα και δουλειές.
        Εκείνοι που εξυμνούν το Γκόγκο είναι όσοι τρέφονται από ΜΚΟ και κάνουν παρανομίες, μιας και με τη φτώχεια αυξάνεται η διαφθορά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ evro 27/04/2010 10:38:26

      Η Carolyn Maloney, είναι από τη Νέα Υόρκη σταθερή και ειλικρινής φίλη της Ελλάδος για δεκαετίες!

    • Άργος avatar
      Άργος @ evro 11/05/2010 09:20:29

      evro : "This regrettable situation could also ultimately lead to real repercussions for the European Union and the global economy."

      Συγχωρείστε την άγνοιά μου αν διατυπώσω κάτι το ανακριβές εδώ, μα αισθάνομαι κάτι το οξύμωρο στην αναφορά.

      Συζητούν για πραγματικές (δυσάρεστες) συνέπειες από αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, όταν το ίδιο το σύστημα το οποίο συνιστά κύριο κέντρο ισχύος και αποφάσεων, το οποίο υπηρετούν οι σύνεδροι αυτοί, ενεργεί συγκεκριμένα σε τέτοια κατεύθυνση.

      Συγκεκριμένα, σε κατεύθυνση αποδόμησης του κοινωνικού ιστού σε εθνικό επίπεδο (στην περιοχή μας ή με απρόκλητους βομβαρδισμούς ή με οικονομικό σταγγαλισμό με την συνεργία εγκάθετων), της ανάληψης των ηνίων της Οικονομίας για αποκλειστική πρόσβαση στους πόρους, και άλλες.

      Μήπως τέτοιες συζητήσεις έχουν σκοπό τον κατευνασμό εσωτερικά και τον φαρισαϊσμό εξωτερικά ;

      Μπορεί μέσα στην στεναχώρια μου αυτό τον καιρό, να κάνω λάθος, βέβαια.

      Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Εγώ, δεν χρειάζομαι τον καλό Σωτήρα για να ζήσω - Σωτήρα με το όνομα Αβατάρ, Μεσσία, Δυνάμεις Ταχείας Ανάπτυξης, Ταμεία και Τράπεζες του κόσμου. Έχω πεινάσει, έχω κρυώσει, στερούμαι πικρά ακόμη, μα παράγω πολιτισμό όταν άλλοι κάνουν πόλεμο.

  27. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 27/04/2010 03:56:43

    Άντε τώρα να αυξήσεις την παραγωγικότητα και να ανταγωνιστείς αυτούς...
    http://money.cnn.com/video/technology/2010/04/08/n_tt_honda_u3x_unicycle.cnnmoney/

  28. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 27/04/2010 09:57:17

    Θα πρέπει να είναι παραπάνω από τραγική η κατάσταση για να φτάσουμε σε σημείο να "ζηλεύουμε" το μοντέλο - μήπως και το καθεστώς; - Τσάβες.

  29. Aggelos avatar
    Aggelos 27/04/2010 11:33:12

    "Άντε τώρα να αυξήσεις την παραγωγικότητα και να ανταγωνιστείς αυτούς…'

    δεν χρειαζεται και ουτε θα γινουμε ετσι..μονο τα προιοντα που ολα ερχονται με πλοια στην ολλανδια να περνανε απο εδω φτανει..

  30. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2010 13:26:22

    ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;;

    Πρόβλημα στη Ελληνική και Αμερικάνικη οικονομία...

    Ο Dr. Marc Faber, γκουρού των επενδύσεων, ολοκλήρωσε τη μηνιαία αναφορά του με τα παρακάτω σχόλια:


    "Αν ξοδεύουμε τα χρήματά μας στο Wal-Mart, αυτά καταλήγουν στην Κίνα. Αν τα ξοδέψουμε σε βενζίνη, πάνε στους Αραβες. Αν αγοράσουμε PC, πάνε στην Ινδία. Αν αγοράσουμε φρούτα και λαχανικά, πάνε στο Μεξικό, την Ονδούρα και τη Γουατεμάλα. Αν αγοράσουμε καλό αυτοκίνητο, πάνε στη Γερμανία. Τίποτε απ' αυτά δε βοηθάει την Αμερικανική Οικονομία.

    Ο μόνος τρόπος να κρατήσουμε τα λεφτά εντός συνόρων είναι να τα ξοδέψουμε σε πουτάνες και μπύρες, γιατί αυτά είναι τα μόνα προϊόντα πια, που παράγονται στις ΗΠΑ.

    Εγώ κάνω ό,τι μπορώ...."

    Λοιπόν... στην Ελλάδα οι μπύρες είναι Γερμανικές, και οι πουτάνες είναι Ρωσίδες... άρα χέσε μέσα.

  31. Μούσα avatar
    Μούσα 27/04/2010 14:24:25

    @Orestios
    ΣΙγουρα αυτοί που γνωρίζω δεν ανήκουν σε καποια ΜΚΟ.
    Και αυτοί βλέπουν πως τα πράγματα δυσκολεύουν(ειδικά επειδή υπάρχει μεγάλη προσφορά ) παρ΄ολα αυτα το λαθρονομοσχέδιο για την ιθαγένεια και το 'χαίδεμα' που τους κάνει ο ΓΑΠ υπερτερεί όλων προς το παρόν.
    Πραγματικά σπάνια εχω ακούσει αλλοδαπό μετανάστη να βρίζει τον ΓΑΠ περα απο ψαγμένους και γνώστες του συνολικου πολιτικού γίγνεσθαι.
    Σε λιγο φυσικά που θα έχουν και αυτοί πρόβλημα ίσως αλλάξουν γνώμη.
    Το ζητημα είναι οτι κάποτε έφυγαν απο τις πατρίδες τους και ήρθαν στην (πρωήν) γη της επαγγελίας και έσωσαν εαυτούς και οικογένειες,δημιουργώντας μεταξύ άλλων και νέες ανάγκες και εξαρτήσεις στους ΄Ελληνες.
    Τωρα που πολλά απ΄ αυτα θα κοπούν και η ανεργία θα εκτοξευθεί να δούμε τι θα γίνει.
    Λες να 'εξεγερθούν' μαζι μας εναντίον του Πασόκ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.