#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/06/2009 22:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κατάσταση έχει ξεφύγει, κύριοι

Επι χρόνια η Ζήμενς και η Ιντρακόμ εξαγόραζαν πολιτικούς, ανεβοκατέβαζαν (κατά τα φαινόμενα) κυβερνήσεις εκμαύλιζαν συνειδήσεις και λεηλατούσαν τις προμήθειες του ελληνικού δημοσίου, τα δικά μας λεφτά δηλαδή. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Από τη δεκαετία του 80 και το ελληνικό τηλέφωνο της κ. Βάσως Παπανδρέου και του κ. Πέτρου Λάμπρου. Δεκάδες οι ποινικές διώξεις που ασκήθηκαν σε αυτό το διάστημα. Χιλιάδες τα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα. Ούτε που θυμάμαι σε πόσες προεκλογικές αναμετρήσεις πήγαμε με πρώτο θέμα τις συμβάσεις του ΟΤΕ. Μια ολόκληρη Οικουμενική Κυβέρνηση (με την υποστήριξη ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΝΔ) χρειάστηκε για να επισημοποιηθεί αυτή η λεηλασία του δημοσίου πλούτου και να φτάσουμε έτσι στα μαύρα ταμεία και το πρωτοφανές σήμερα. Επι χρόνια τα πράγματα έμεναν στις προεκλογικές διακηρύξεις και στους μετεκλογικούς συμβιβασμούς.

Και πάμε στα σημερινά. Ποια είναι η εικόνα;

Δυο βασικοί κατηγορούμενοι - πρωταγωνιστές της διαχρονικής διαπλοκής το σκάνε στο εξωτερικό. Δυο άλλοι δεν μπορούν να ξεφύγουν, οδηγούνται στην Δικαιοσύνη και την φυλακή και μια στρατιά δικηγόρων με την συμπαράσταση των ΜΜΕ της διαπλοκής προσπαθούν να τους βγάλουν έξω. Για να μην μιλήσουν; Για πολιτικούς λόγους; Αδιάφορο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: εκείνοι που κόπτονται για την δικαιοσύνη παρεμβαίνουν στο έργο της.

Φυσικά, ξαφνιάζει ο πανικός της Δικαιοσύνης επειδή της ξεφεύγει μια υπόθεση που είχε στα χέρια της και θα πρέπει στη συνέχεια να απολογηθεί. Όπως ξαφνιάζουν και τα σκληρά μέτρα εναντίον της οικογενείας Καραβέλλα.

Αλλά, όπως έχει γράψει σε προηγούμενο σχόλιο ο «Προφήτης», οι συλλήψεις της οικογένειας Καραβέλα μπορεί να είναι είτε ένα καλοστημένο σώου,  είτε η καθυστερημένη αντίδραση σε μια πρότερη, συγγνωστή ή ασύγγνωστη, αμέλεια, είτε ακόμα και νομική «παράβαση». Θα κριθούν όλοι.

Το κύριο θέμα όμως σήμερα δεν είναι αυτό. Είναι ότι για πρώτη φορά στην πρόσφατη ελληνική ιστορία επιχειρηματίες αντίστοιχοι - αν όχι ισχυρότεροι - του Σ. Κόκκαλη (για παράδειγμα) οδηγούνται στη δικαιοσύνη, τους ανεβαίνει η πίεση και τους τρέχουν στο νοσοκομείο, το σκάνε στο εξωτερικό και παρακαλάνε τώρα να καρφώσουν εκείνους που λάδωναν για να γλιτώσουν. Και έπεται ανάλογη και χειρότερη εικόνα, επειδή το ξανάπαμε: το σύστημα έχει καταρρεύσει.

Σε όλους αυτούς λοιπόν τους λαμπερούς τηλεπαρουσιαστές (και τους άλλους) που κραυγάζουν ως ...παπαγαλάκια για την «απάνθρωπη» μεταχείριση της οικογένειας Καραβέλλα τους λέμε ότι το Δίκαιο δεν είναι φιλανθρωπία κι ας πάνε να τα πούνε αυτά στα παιδάκια της οικογένειας που οι Τράπεζες κατάσχεσαν το σπίτι τους, ή έβαλαν τον πατέρα τους μέσα για χρέη.

Κι ας μας πούνε τι έκαναν τόσο χρόνια όταν οι κλέφτες απολάμβαναν τα κλοπιμαία σε πολυτελείς γάμους στο Παρίσι και μεταβίβασαν τα προϊόντα της λεηλασίας στα παιδιά τους, στις γυναίκες τους και στις γκόμενές τους.

Δυστυχώς, σε αυτήν την ιστορία δεν υπάρχουν «αθώοι».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μαρία Οικονόμου avatar
    Μαρία Οικονόμου 03/06/2009 22:25:26

    Μπράβο σας!

  2. delirious avatar
    delirious 03/06/2009 22:30:56

    Από που κι ως που προϊόντα λεηλασίας? Λεηλασία έκανε η Siemens. Να της βάλουν πρόστιμα, όχι στους υπαλλήλους της και πολύ περισσότερο όχι στις οικογένειές τους με αστήρικτες κατηγορίες. Αλλά ακόμη κι αν οι υπάλληλοι της Siemens πρέπει να μπουν μέσα να κλείσουν αυτούς μέσα όχι τις οικογένειές τους. Τα χρήματα επίσης μπορούν να τα δεσμεύσουν αρχικά και να τα δημεύσουν αργότερα αν κι εφόσον αποδειχτεί κάτι που προσωπικά δεν το κόβω.
    Επίσης να χώσουν μέσα τους πολιτικούς που τα πήραν. Αλλά σιγά μη γίνει κάτι τέτοιο.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/06/2009 22:31:53

    μπα... η μόνη αδικία ότι πιάσαν τις κόρες του μάλλον ασήμαντου κομιστή, και όχι τις κόρες του δωροδότη ή του δωρολήπτη. Και καλά ο πρώτος, λαδιάρης που κάνει αθέμιτο ανταγωνισμό στην GE... Ο δεύτερος; Εφιάλτης που πουλάει την πατρίδα του.

    Τον όποιο τύπο παντρέυτηκε στο παρίσι με λεφτά φορολογουμένων, στα 6 μέτρα και δήμευση περιουσίας όλων των συγγενικών του προσώπων μέχρι και δεύτερο βαθμό. Να δείτε πως σφίγγουν οι _ώλοι.

  4. Le canard avatar
    Le canard 03/06/2009 22:34:17

    http://www.youtube.com/watch?v=t26eFJnDSAw

  5. 21 avatar
    21 03/06/2009 22:35:35

    Mπράβο σας και χωρίς αναισθητικό πλέον...

  6. duckk23 avatar
    duckk23 03/06/2009 22:35:58

    Επιτελους είπατε μια αλήθεια.Ας βάλουν ψυχολόγους και να πουν στα ενήλικα παιδιά τους που δεν φταίνε κατά τους τηλεαστερες,ότι ο μπαμπάς τους τους μεγάλωσε με κλεμμενα λεφτά.Αντε πια με την υποκρισία τους.

  7. Nick avatar
    Nick 03/06/2009 22:37:31

    Πριν 2 χρόνια είδαμε το σκάσιμο της χρηματοπιστωτικής φούσκας.

    Τώρα βλέπουμε το σκάσιμο της δημοσιογραφικής και πολιτικής φούσκας.

  8. dkfar avatar
    dkfar 03/06/2009 22:37:35

    Και θα φθάσουμε στη συλλογική ευθύνη, τώρα οικογενειακή ευθύνη, αργότερα ο φιλικός περίγυρος και ήδη θάχουμε φτάσει στον ναζισμό.
    Η προφυλάκιση παιδιών και οικογένειας για πράξεις του πατέρα ήταν ηθικό ατόπημα.

  9. maquis avatar
    maquis 03/06/2009 22:39:03

    Aς αρχισουμε λοιπον να καταρτιζουμε την μακρυά λίστα των κυρίων που μας απομυζούν τοοοοοοοσα χρόνια. Προτείνω απο οικουμενική και μετά. Κάτι σκορπια όπως παλαιά κομματόσκυλα κλπ δεν αρκούν.
    Ηδη τα παλιά ΑΝΤΙ έχουν το υλικό.

  10. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/06/2009 22:40:45

    Ξερετε κατι;Εγω,δεν καταλαβαινω πως,ενηλικοι ανθρωποι,και κατα τεκμηριο ευφυεις,μπορει να αγονται και να φερονται απο καποιες εταιριες,αν οι ιδιοι δεν το επιδιωκουν.
    Εδω ισχυει το,
    τόνα χερι νιβει τ αλλο,
    και τα δυό το προσωπο.
    Ο ενας χρησιμοποιουσε τον αλλο,δια ιδιον οφελος,που δεν ηταν υποχρεωτικα και αμεσα χρηματικο.
    Μπορει να ηταν κομματικο.πχ.
    Διορισε μερικες δεκαδες δικα μας παιδια στην εταιρια.
    Δοσε τοσα για το κομμα.
    Και παντα,ισχυει το οι πολιτικοι ζηταγανε παντα.Πρωτοι αυτοι ηταν οι αμαρτωλοι.

  11. αχβαχ avatar
    αχβαχ 03/06/2009 22:47:23

    Παίδες, αν δεν πληρώσει πολιτικός, μηδέν εις το πηλίκον. Και πολιτικός ως γνωστόν, δεν γίνεται να πληρώσει.

  12. boubou avatar
    boubou 03/06/2009 22:48:16

    Για να κάνω τον συνήγορο του Σωκρ.. , Συγνώμη του Διαβόλου
    Τουλάχιστον η INTRACOM έδωσε και δίνει ψωμί σε αρκετές οικογένειες
    Την δουλεια των Ψηφιακών κάποιος έπρεπε να την πάρει, σωστά???
    1) Ποιός θα μπορούσε να είναι αυτός ??
    2) Έαν δώθηκαν προμήθειες , αυτές δώθηκαν από την μητρική siemens, άρα έχουμε εισροή συναλάγματος,
    σωστός ???
    3) Ποια δουλειά στο ellada γίνεται χωρίς μίζα, μάλλον καμμία, τότε γιατί κολάμε στην siemens
    4) Τεχνολογικά η siemens είναι η ποιό προηγμένη
    5) Προμήθειες , μίζες κλπ δινόταν, δίνονται και θα δίνονται, για πάσης φύσεως δουλειές

    Κραβγάζουν Όσοι μένουν στην απέξω

    Άρα καλώς έγινε ότι έγινε

  13. mareli avatar
    mareli 03/06/2009 22:50:02

    Είμαι μαζί σου...
    Κάτι έχει αλλάξει..
    Υπάρχει τελικά λογική...
    Η μέγγενη του πανικόβλητου παραλογισμού των ΜΜΕ της διαπλοκής πιέζει τη συνείδησή μας... Αντιδρώ... Σκέφτομαι... με επιβεβαιώνεις !

  14. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 03/06/2009 22:53:53

    Το ηθικό ατόπημα δεν είναι η προφυλάκιση των γόνων της δυναστείας γιατί και ενήλικες είναι και οφείλουν να γνωρίζουν που βάζουν την υπογραφή τους.
    Ηθικό ατόπημα είναι το ότι γίνεται τόσο σπάνια.Ηθικό ατόπημα είναι επίσης ότι μας εκπλήσσει.
    Φωτιά και τσεκούρι στα πρασινο-μπλε-ροζ λαμόγια ,σε αυτούς που πραγματικά κυβερνούν τον τόπο.
    Υ.Γ. Με ενοχλεί πραγματικά που κρατούμενοι οδηγούνται στα δικαστήρια χωρίς χειροπέδες.Αν θυμάμαι καλά αυτό είναι αδίκημα.Εκτός αν το Π.Δ. αφορά μόνο πρεζόνια και αθίγγανους.

  15. duckk23 avatar
    duckk23 03/06/2009 22:54:20

    @8.Είναι ναζισμός και ατόπημα η προφυλάκιση ενηλικων παιδιών;Δηλαδή όταν είσαι 24 χρόνων και έχεις στον λογαριασμόσ σου ενα εκατομμυριο ευρώ,το ίδιο για να μην ανδικουνται και τα άλλα σου τρια αδέλφια;τότε τι νόημα έχει το πόθεν εσχες σε αυτή τη χώρα;Τι νομίζουν τα παιδιά του πρωην οικονομικου διευθυντη της Ζημενς;ότι ο μπαμπάς τους είναι εφοπλιστής;Αν έτσι έχουν μεγαλώσει θα πρέπει να πληρ΄ωσουν και αυτά για τα μηνυματα που ανελυσαν κατα το μεγάλωμά τους.

  16. Orestios avatar
    Orestios 03/06/2009 22:56:06

    Απίστευτα ξεφτιλίκια!!!!

  17. boubou avatar
    boubou 03/06/2009 23:01:59

    @14
    Γιατί εξαιρείς τα κόκκινα λαμόγια ?
    Η ανάλυση σου θυμίζει to αρχιπέλαγος Goulac
    Καλύτερα έτσι ως έχει και προπαντώς ψυχραιμία
    Και ο μη κλέψας πρώτος το λίθο βαλέτω

  18. boubou avatar
    boubou 03/06/2009 23:03:24

    @14 @15
    Όχι τα γυναικόπαιδα ρε λεβέντες έλεως

  19. delirious avatar
    delirious 03/06/2009 23:05:59

    @ duckk23

    Τα κλεμμένα που τα βλέπεις? Ξέρετε τι λέτε? Τα έδιναν σε πολιτικούς, η Ζημενς έπαιρνε δουλειές, οι μισθοί των υπαλλήλων είναι από τα κλεμμένα λεφτά γιατί αλλιώς δε θα έπαιρνε δουλειές τα παιδιά των υπαλλήλων που μεγάλωσαν έτσι έκαναν αποδοχή προϊόντων εγκλήματος και καλώς είναι στη φυλακή.

    Εύχομαι το ίδιο να γίνει και με τα δικά σας παιδιά αν ο εργοδότης σας είναι απατεώνας.

  20. mareli avatar
    mareli 03/06/2009 23:05:59

    @boubou
    1. Τη δουλειά θα μπορούσα να την πάρω ΕΓΩ, γιατί είναι ΕΥΚΟΛΟ να κλείνεις μια δουλειά του Δημοσίου 54δισ και μετά να φτιάξεις τα ψηφιακά σε συνεργασία με τη Siemens.
    2. Οι μίζες (χαριτωμένα προμήθειες) ήταν χρήμα φορολογούμενου Έλληνα το οποίο έμπαινε καπέλλο στην τιμή αγοράς, για να το πάρει στη συνέχεια ο ΤσουκαΣκαρπεΠαπατέτοιος και το ΠΑΣΟκόμμα. Ήταν εκροή συναλλάγματος!
    3. Όλες οι δουλειές μπορούν να γίνουν χωρίς μίζα, αλλά δυστυχώς κάποιοι σκέφτονται όπως εσύ... και τ' αρπάζουν ΔΙΚΑΙΑ!
    4. Τεχνολογικά η ΑΤ&Τ είναι η πιο προηγμένη.
    5. Ξεκαθάρισε ότι η προμήθεια είναι νόμιμη και φορολογείται ενώ η μίζα είναι "μαύρη" και διώκεται, όπως ο Τσουκάτος που πήρε τη μίζα μέσω μιας τραπεζικής διαδρομής που δύσκολα θα ανακάλυπτα ν κάτι γενναίοι που έβαλαν τα μετρητά με βαλίτσες στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ.
    6. Κραυγάζουν όσοι είναι από μέσα για ν' αρχίσουν πάλι το φαγοπότι.

    Άρα καλώς σε λένε boubou!

  21. Factorx avatar
    Factorx 03/06/2009 23:06:16

    Αληθεύει οτι ο Καραβέλας έχει φτιάξει σε μια απο τις βίλες του μια εικόνα με τον ίδιο σαν Θεό να προσταυεει τα παιδιά του;

  22. christos avatar
    christos 03/06/2009 23:11:37

    Factorx προσυπογράφω αυτά που γράφεις...και κυρίως τα παρακάτω:


    Σε όλους αυτούς λοιπόν τους λαμπερούς τηλεπαρουσιαστές (και τους άλλους) που κραυγάζουν ως …παπαγαλάκια για την «απάνθρωπη» μεταχείριση της οικογένειας Καραβέλλα τους λέμε ότι το Δίκαιο δεν είναι φιλανθρωπία κι ας πάνε να τα πούνε αυτά στα παιδάκια της οικογένειας που οι Τράπεζες κατάσχεσαν το σπίτι τους, ή έβαλαν τον πατέρα τους μέσα για χρέη.
    Κι ας μας πούνε τι έκαναν τόσο χρόνια όταν οι κλέφτες απολάμβαναν τα κλοπιμαία σε πολυτελείς γάμους στο Παρίσι και μεταβίβασαν τα προϊόντα της λεηλασίας στα παιδιά τους, στις γυναίκες τους και στις γκόμενές τους.
    Δυστυχώς, σε αυτήν την ιστορία δεν υπάρχουν «αθώοι».

    δεν έχω τίποτα άλλο να πω...

  23. mareli avatar
    mareli 03/06/2009 23:13:05

    @Factorx
    Αληεύει ότι ο Καραβέλας είχε στήσει κάμποσες off-shore για λογαριασμό κάθε παιδιού ξεχωριστά!
    Τι να τον κάνεις το Θεό όταν έχεις off-god...

  24. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 03/06/2009 23:15:57

    @ boubou
    έχεις δίκιο για τα κόκκινα (παράλειψή μου).Έχεις άδικο για τα γυναικόπαιδα.Είναι Ελληνες πολίτες με πλήρη δικαιώματα αλλά ΚΑΙ υποχρεώσεις (κάτι που ξεχνάμε συνήθως)

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/06/2009 23:18:00

    Συμφωνώ 99% με την ανάρτηση.
    Διαφωνώ στην τελική πρόταση:
    Υπάρχουν αθώοι και είναι όλοι εμείς
    -που επιβαρυνθήκαμε με τις μίζες
    -που χάσαμε και το "τρένο της τεχνολογίας" ψωνίζοντας ...ISDN κάποτε
    -για μετατρέψαμε το Δημόσιο πλούτο, που είναι τα χρήματά μας, σε Κρατική διαχείριση λαμογιών
    -που ανεχόμαστε να επιλέγουμε κλέφτες ή εντιμότερους κλέφτες να μας εκπροσωπούν και να αντιπροσωπεύουν.

  26. donaE avatar
    donaE 03/06/2009 23:25:24

    Αυτη η κατασταση με την παραγραφη των πολιτικων πρεπει να αλλαξει.Αυτο δινει το αλλοθι στους πολιτες και κανουν τα ιδια.

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/06/2009 23:25:45

    Έγραψα ότι "η οικογένεια Καράβελα θα έπρεπε να βασανίζεται δημόσια, μέχρι να παραδοθεί το κάθαρμα και να επιστραφούν τα κλοπιμαία".
    Κατηγορήθηκα για τη διατύπωση.

    Είχα στο μυαλό μου, και δεν φεύγει, μια μικροκαταστηματάρχι στο Ηράκλειο, ΧΗΡΑ ΜΕ 4 ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, που οδηγήθηκε στη φυλακή για χρέη στο ΤΕΒΕ.

  28. wert01gf avatar
    wert01gf 03/06/2009 23:27:54

    Δυστυχώς, σε αυτήν την ιστορία δεν υπάρχουν «αθώοι».
    Μήπως όμως μαζεύτηκαν πολλοί δράκοι στο παραμύθι;

  29. delirious avatar
    delirious 03/06/2009 23:32:24

    Δεν καταλαβαίνετε που το πάει το σύστημα? Λέει οι πολιτικοί δεν πήραν τίποτε. Τα πήραν οι Χριστοφοράκος και Καραβέλας και οι υπόλοιποι και κορόιδευαν τη Ζημενς ότι τα παίρναμε εμείς (οι πολιτικοί) Γι αυτό βουτάνε τα παιδιά του Καράβελα και λένε ότι είναι προϊόντα εγκλήματος.

  30. boubou avatar
    boubou 03/06/2009 23:52:12

    @marelli
    αντιφάσκεις στο "χαριτωμένα προμήθεια" ή μιζα, φορολογείται, δεν φορολογείται, νομιμο vs ηθικό κλπ

    Η AT&T έχει διασπαστεί με νόμο των ΗΠΑ περί αντιτραστ το 83,84 , σε παραφιάδες του στυλ Luccent κλπ (Είχε το μονοπόλιο για 150 χρόνια στις ΗΠΑ)
    1) Που το ξέρεις ότι είναι η ποιό προηγμένη ?
    2) Είσαι φιλοαμερικάνος?
    3) Είναι αλήθεια ότι ο πρέσβης των ΗΠΑ το 94,95 όντας κρατικός λειτουργός??, πίεζε τον ΑΓΠ για την ΑΤ&Τ ? κυριολεκτικά σαν πλαισιέ??
    4) Η ΑΤ&Τ δεν δίνει μίζες ? ή δίνει φορολογίσιμες προμήθειες ?
    5) Τι δουλειά κάνεις λεβέντη μου ???
    6) Ο Σωκ.. έχει φίλους εκεί πχ μπρεζίνσκι κλπ
    άρα έχετε κοινούς φίλους.
    7) Πες μια μεγάλη δουλεια να μην έγινε χωρίς μίζα και να έγινε δίκαια

  31. Ανώνυμους avatar
    Ανώνυμους 03/06/2009 23:53:29

    Μα φίλοι μου με τι ασχολούμαστε τελικά; Μήπως ζούμε εμείς εκτός κοινωνίας, εκτός πραγματικότητας;
    Εδώ τόσα γίνονται, τόσα γράφονται, ή έστω ψιθυρίζονται ακόμα και από τα ΜΜΕ του κατεστημένου πλέον και τα κομματόσκυλα το χαβά τους.

    Συναντήθηκα με πορεία-παρέλαση ΔΑΠιτών και νεολαίων (και άλλων όχι τόσο νεολαίων) στην Τσιμισκή (Θεσ/νικη), πριν την ομιλία του Προέδρου. Υπό καταρρακτώδη βροχή, κρατώντας σημαιούλες, πανώ και άλλες εξαρτήσεις, περπατούν και κοντοστέκονται ενώ άδουν τα εμπνευσμένα ανανεωτικά πολιτικά άσματα "Και α και ου και δαπ νδφκ" και "Βρέξει χιονίσει η νδ θα σας __ήξει" - ή μήπως αυτοί λέγαν "η δαπ" και στα αυτιά μου ήχησε νδ, αφού είχα στο νου μου μίζες, γιγαντιαία ελλείματα, διαφθορά κλπ κλπ; Δεν ξέρω θα σας γελάσω. Αλλά έτσι έχει και ένα κυριολεκτικό νόημα νομίζω.

    Δεν κάθησα να θαυμάσω τα κούφια λόγια ή τα πλήθη που συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους (καημένε Αριστοτέλη!), αρκεί που θαύμασα τα δεκάδες λεωφορεία παρατεταγμένα στην Πολυτεχνείου. Λίγο περισσότερα μάλλον και από τα χτεσινά για τον ΓΑΠ..

    Για ποιο λόγο αυτοί οι άνθρωποι θεώρησαν ότι το καλύτερο που είχαν να κάνουν ήταν να παρευρεθούν στην ομιλία αυτή, ή στη χτεσινή, ερχόμενοι πολλοί από άλλες πόλεις; Τόσοι βολεμένοι; Τι διάολο τα κόμματα τους έχουν στο χέρι; Δε βλέπουν τίποτα μεμπτό; Ποιος τους φόρεσε παρωπίδες; Τόσα πρόβατα; Ή μήπως το κάνουν από συνήθεια και για το χαβαλέ πχ όπως το να πηγαίνουν στο γήπεδο οι νεότεροι, και οι ηλικιωμένοι αντί για το ΚΑΠΗ; Πολλές απορίες μου δημιουργήθηκαν.

    Μήπως όμως τελικά έχουμε και τους πολιτικούς, δικαστικούς που μας αξίζουν;

  32. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 03/06/2009 23:53:35

    Εύγε φάκτορα, αριστερή εντομότητα διακρίνω όταν τα "ανεξάρτητα" ΜΜΕ κάνουν γαργάρες. Χαιρεκακώ με τον Παπακωνσταντίνου. Έπεσε στο λάκκο που έσκαβε σε άλλους. Ανήκες κύριε σε ΔΣ του ΟΤΕ; Μάλιστα. Κατετέθη ότι και εκείνο το ΔΣ δεν επέβαλε ποινικές ρήτρες στη SIEMENS ως όφειλε; Μάλιστα. Άρα τα έπιασες! Έλα να αποδείξεις τώρα παλλικάρι μου πως δεν είσαι ελέφαντας. Πώς το λέγανε εκείνο για τα δομημένα; Άσχετες διοικήσεις ή κάτι τέτοιο; Καιρός να το επικαλεστεί προς ίδιον όφελος και ο πρώτος υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ασχετοσύνη ή μήπως τελικά είχε δόλο; Τι τα σκαλίζουμε τώρα, όλα έχουν παραγραφεί, πάμε γι άλλα.

  33. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 03/06/2009 23:53:36

    delirius
    εν ολίγοις ότι τα πήραν τα λαμόγια...γιατί να το αποκλείσουμε?

  34. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 03/06/2009 23:55:09

    εντομότητα=εντιμότητα βεβαίως

  35. αχβαχ avatar
    αχβαχ 04/06/2009 00:07:17

    Έχω μείνει με την απορία: οι παριζιάνικοι γάμοι ήταν από τη μήζενς

  36. Vass avatar
    Vass 04/06/2009 00:10:13

    @Delirious
    Μιλάμε για τρομερά αντανακλαστικά. Δεν προλαβαίνει να ανέβει σχόλιο για τον Carabelas κι αμέσως απαντάς λες και γνωρίζεις το φάκελο της δικογραφίας ή μετέχεις της ανάκρισης.
    Έχεις γράψει πολλές φορές ότι η συμπεριφορά του ανακριτή θα μπορούσε να συμβεί και στον καθένα μας. Δεν έχεις αντιληφθεί ότι ο καθένας μας δεν έκανε περιουσία (και τη μεταβίβασε στα παιδιά του με υπεράκτιες) όντας μισθωτός υπάλληλος του ΟΤΕ. Αν φοβάσαι για το μέλλον της οικογένειας δώσε χρήματα για να συγκεντρωθεί η εγγύηση των κορασίδων. Αν ο Carabelas αγχώνεται στην ξενητιά ας μας δώσει τα ονόματα όσων λάδωσε.

  37. boubou avatar
    boubou 04/06/2009 00:11:18

    @mareli
    Κια για να τελειώνουμε
    Γιατί να ασχοληθούμε με τον Καραβέλα που γνωρίζει τα ανομήματα της Διακυβέρνησης Μητσοτάκη, και που τον φυγάδευσε η Ντόρα φυσικά,
    Κια όχι και Με τον Χριστοφοράκο που γνωρίζει τα ανομήματα του ΚΚ και του ξαδέλφου του Michel.

  38. Baroso avatar
    Baroso 04/06/2009 00:33:20

    Εύγε και μπράβο σας Factorx και σια! Δυνατά και χωρίς σάλιο!
    Τώρα για τις 6...ε 7 εννοούσα...μπορούμε απο εδώ συντονισμένα να κάνουμε κάτι για να δούμε κάποια αλλαγή η έστω αξιοπρέπεια στην εκπροσώπηση της χώρας μας στην Ε.Ε.?
    Σκέφτομαι σοβαρά να το δώσω στη Φιλελέυθερη Συμμαχία. Ποιός άλλος είναι μαζί μου?

  39. Baroso avatar
    Baroso 04/06/2009 00:43:50

    @17 Ο boubou τα λέει καλά:
    "Και ο μη κλέψας πρώτος το λίθο βαλέτω"
    Στην Καλάβρια ελληνικά δεν μιλάνε κάποιοι γέροντες? Μας βλέπω για εκεί να την κάνουμε...

  40. delirious avatar
    delirious 04/06/2009 01:36:17

    @ 34 ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ

    Τα λεφτά που διακίνησε ο Καράβελας είναι λίγα. Είναι τα λεφτά που έβγαλε από τη δουλειά του και αυτά που προέρχονται από τις επενδύσεις που έκανε. Περίπου τόσα έχουν και όσοι φεύγουν από άλλες πολυεθνικές εταιρίες. Επειδή καταλάβαινε την καταιγίδα που ερχόταν φρόντισε να καλυφθεί αλλά δεν υπολόγισε ότι ο ανακριτής θα ήταν

  41. Le canard avatar
    Le canard 04/06/2009 01:45:50

    @boubou 31
    και AT&T


    Ποίος ήταν στην AT&T όταν έχασαν τις δουλειές στον ΟΤΕ από τη Ζημενς, στη δεκαετία 1990, και μετά βρέθηκε στο κόμμα του Αβραμό;

  42. delirious avatar
    delirious 04/06/2009 01:48:14

    Για τις άλλες προφυλακίσεις πλην της οικογένειας με νοιάζει το ότι δεν τους έδωσαν πλήρη πρόσβαση στη δικογραφία και το ότι ήταν προαποφασισμένες με άνωθεν εντολές.

  43. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 04/06/2009 04:53:21

    συγνώμη αλλα απορώ.
    Κυβερνήσεις ανεβαίνουν κυβερνήσεις πέφτουν, όλες μέσω εκλογών που ψήφιζε ο πανμακάριος Ελληνικός λαός, με στημένες υποθέσεις, πολιτικές πλεκτάνες και ίντριγκες, παραπλανήσεις, χίλια δυο τρικ και αποροσανατολισμούς για να μην δει ο ψηφοφόρος ποιά ειναι η αλήθεια
    Δηλαδη μια σειρά απο εταιρείες στην Ελλάδα με πρώτη και καλύτερη την Siemens, σε συνεργασία με πρωθυπουργούς, προέδρους Δημοκρατίας, επιχειρηματικό πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο πραγματοποιεί κυριολεκτικά πραξικοπήματα, νοθεύει με το γάντι και το λευκό κολάρο την λαϊκή βούληση και συζητάμε για το αν έπρεπε να μπουνε μέσα τα παιδιά η γυναίκα και ο κάθε συγγενής αυτών των αλητήριων;
    Αν δίνει δουλειά η Ιντρακόμ σε 3000 οικογένειες; Έχει υπόψιν του κανείς από όσους τα γράφει αυτά πόσες Ελληνικές εταιρείες έκλεισαν στην προσπάθεια τους να ανταγωνιστούν την Ιντρακόμ, πόσο φαλκίδευσε τεχνολογικά σε χίλιους δυό τομείς (σχετικούς και άσχετους) αυτός ο θανάσιμος τεχνολογικός εναγκαλισμός της Ελλάδος με τους δύο νταβατζήδες; Και δεν αναφέρομαι μονάχα σε θέματα software και τεχνολογίας υπολογιστικών συστημάτων, αλλά όπου μπορεί να πάει ο νους σας!!!!
    Και κάτι ακόμα.
    Δεν κυβερνουν οι πολιτικοί αυτό τον τόπο.
    Για αυτό και γρήγορα γρήγορα το ΠΑΣΟΚ πχ διασφάλισε την συντριβή κάθε μορφής ελέυθερης σκέψης και κινήματος που το έφερε στην εξουσία μέσα απο τον γραφειοκρατικό μηχανισμό της τρόικας Λαλιώτη Γενηματα Τσοχατζόπουλου.
    Ο νόμος περι (αν) ευθύνης των υπουργών, ήταν το διαβατήριο στην ασυλία τους για αυτά που θα αναγκαζόντουσαν να υπογράψουν για λογαριασμό των πραγματικών αφεντικών τους και δυστυχως αφεντικών μας.
    Να πάει μέσα αυτος που χρηματίζεται. Κι αυτός και όλη του η οικογένεια!!! Για ποιό νομικό πολιτισμό μιλουν ορισμένοι, οταν το δικαικό μας σύστημα ειναι διάτρητο και ισχύει μόνο για τον φτωχό και απροστάτευτο, για το πρεζόνι και τον μικροαπατεώνα;
    Να πανε όμως μέσα πρώτα από όλα αυτοί που χρηματίζουν. Σκεφτείτε πόσο έχει διαφθαρή η λογική, η πολιτική σκέψη, όταν θεωρεί λογικό την μίζα, την προμήθεια, την προσπάθεια εξαγοράς από την μεριά του κεφαλαιοκράτη. Έχει λεφτά λογικό είναι να αγοράσει! Όχι δεν είναι λογικό! Είναι παράλογο. Είναι παράλογο που μας διδάξανε, μας μάθανε, μας συνηθίσανε, μας εθίσανε στο να το θεωρουμε φυσιολογικό και αναμενόμενο.

  44. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2009 07:16:06

    boubou

    Η ΑΤΤ ήταν πιο προηγμένη από ό,τιδήποτε πριν την διασπασή της. Την διέσπασαν οι Αμερικανοί για αντιμονοπωλιακούς λόγους. Τα επιμέρους κομματια της και ιδιίως τα τεχνολογικά (Lucent) είναι ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένα από ο,τιδήποτε υπάρχει στον πλανήτη.

    Δεν έχει όμως αυτό σημασία.

    Όταν οι εταιρίες κατασκευής ψηφιακών παροχών χάριζαν περίπου τα προϊόντα τους στις ΗΠΑ, εμείς εδώ Siemens με μανιβέλλα, και άντε ίσω να γίνουμε ψηφιακοί. 20 χρονια πίσω. Μόνιμα. Για να μιζώνονται μερικοί αλήτες.

    Μεσαιωνικά βασανιστήρια στον κάθε μικρό για να μιλήσει και να πει ποιός τα πήρε. (Σιγά μην μιλήσει και σιγά μην πάει πιο πάνω)

  45. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2009 07:17:45

    α! και η Lucent δεν δίνει μίζες, το απαγορεύει το foreign corrupt practices act. Όχι ότι είναι αθώες παρθένες, αλλά μίζες δεν επιτρέπεται να δίνουν

  46. theo1611 avatar
    theo1611 04/06/2009 08:01:48

    Πολυεθνικές εταιρείες και χώρες μπανανίες.

    Πόσα χρόνια πίσω τα περιέγραφε ο Pablo Neruda?

    Τόσα χρόνια πίσω είμαστε

  47. ataktos avatar
    ataktos 04/06/2009 08:29:52

    Εάν οι Χριστοφοράκος και Καραβέλας ήταν πορτοφολάδες θα τους είχαν συλλάβει…...

  48. ataktos avatar
    ataktos 04/06/2009 08:37:50

    Αφού και η «ανεξάρτητη» ΜΚΟ του Καραμανλή το λέει http://www.transparency.gr/Press.aspx?page=27&code=PressRelease&article=240
    Τι να πούμε και εμείς …

  49. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 08:41:49

    Ότι πιο εμετικό σήμερα είναι η δακρύβραχτη ιστορία της κόρης. Μια θυγατέρα που ήθελε να διοριστεί στο δημόσιο! Που συμπλήρωνε το εισόδημά της φτιάχνοντας κοσμήματα, που εθελοντικά φρόντιζε αδέσποτα και πάλευε μόνη χωρίς να χρησιμοποιεί τις φιλίες της. Πολύ κλάμα για την ταλαιπορημένη. Αληθεύει ότι κάποιος φίλος δίνει την μισή εγγύηση γιατί συγκινήθηκε από το δράμα μιας φτωχιάς αλλά τίμιας κορασίδας? Ξερνάω τώρα!

    Αυτό λέγεται δημοσιογραφία? Μάλλον προξενήτρα έπρεπε να γίνει αυτή που το έγραψε.

  50. osaperas avatar
    osaperas 04/06/2009 09:19:40

    Το θέμα με τις συλλήψεις της οικογένιεας Καράβελα δεν είναι νομικό.

    Δεκάδες πολιτικοί και συνεργάτες τους θα έπρεπε βάση του νόμου να είχαν συλληφθεί για διασπάθιση δημοσίου χρήματος και άλλα πολλά. Τουναντίουν κυκλοφορούν ελέυθεροι και ορισμένοι από αυτούς μας δίνουν μαθήματα πολιτικής μέσα από τους (καλοπληρωμένους από τους κλέφτες) δημοσιογράφους.

    Το θέμα είναι αυτό που έδειξαν οι δημοσκοπήσεις. Ο κόσμος αντέδρασε και η ψαλίδα μεγάλωσε πάλι. Η αντίδραση του στιλ "αι σιχτιρ κερατάδες. Αφήνετε όλους τους κλέφτες να κυκλοφορούν ελέυθεροι και συλλαμβάνετε τις μικρές;" ήταν ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ για οποιον έχει κοινή λογική.

    Το ίδιο ακριβώς θα γινόταν (εάν για παράδειγμα -αποφάσιζαν να κάνουν τον Βουλγαράκη Ιφιγένεια, αυτός τρελαινόταν και την κοπάναγε (με την βοήθεια μιας αλλης Ντόρας0 και η "ανεξάρτητη" στην χώρα μας δικαιοσύνη αποφάσιζε να συλλάβει τον γιό του.

    Παρόλο που ο μικρός είναι αντιπαθής, παρόλο που και αυτός θα εισπράξει μία μέρα τα "ότι είναι νόμιμο είναι ηθικό" από τον πατέρα του εντούτους όλος ο κόσμος θα ξεσηκωνόταν, όπως και τώρα.

    Για μενα το ερώτημα ειναι ποιος από την κυβέρνηση, μετά τη μαγκιά της Ντόρας, να "καταπιεί" το κρυπτογραφημένο τηλεγράφημα και να κάνει τρεις ημέρες να το "αποβάλει" και να το στείλει μετά στον "χαρισματικό" Δένδια, είχε την φαεινή ιδέα των συλλήψεων.

    Εάν βρούμε τον εμπνευστή του σχεδίου τότε θα καταλάβουμε ποιος από την κύβέρνηση δίνει γη και ύδωρ για να πάθει πανωλεθρία η κυβέρνηση στις εκλογές ώστε να γίνει γρηγορότερα το πριόνισμα το.υ Καραμανλή.

    Με την ευκαιρία κάτι για την εταιρία η οποια καλοπληρώνεται για να προβάλει επικοιωνιακά το έργο της Νέας Δημοκρατίας. Πόσα πτυχία χρειάζανται οι μανατζαραίοι της εταιρίας για να καταλάβουν ότι φάτσες σαν τον Ζαγορίτη και τον Αντώναρο είναι απωθητικές στον κόσμο;

  51. rs avatar
    rs 04/06/2009 09:28:10

    Μπράβο Factor!Αυτή ήταν και είναι η πραγματικότητα.
    Πολύ σωστά τα λέει και ο φίλος @32.
    Το ερώτημα όμως, που θα δώσει ίσως και την απάντηση για την μιζέρια το αδιέξοδο και το μπάχαλο που επικρατεί, είναι:
    ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ 60%;

  52. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 09:58:41

    Κουρκουμπινι,δεν τα ξερεις καλα.
    Οταν εγιναν οι μεταβιβασεις,τα παιδια,η τα τρια απ αυτα,ηταν ΑΝΗΛΙΚΑ.
    Και δεν ηταν σιγουρο οτι τους ειχε πει,τι ειχε κανει .
    Και παλι θα πω,οτι τα λεφτα,ηταν της Ζημενς,και μπορει αυτος να ελεγε οτι τα επαιρνε για να τα δωσει απο δω κι απο κει,αλλα ποιος μας λεει οτι το εκανε πραγματικα,και δεν τα εβαλε απλως στην τσεπη του;
    Η οικονομικη του κατασταση,αυτο δεν λεει;
    Αλλα τοτε,που μπαινουμε εμεις μεσα σαν Ελλαδα;
    Η εταιρια εχει να κανει μαζι του,και ας παει να τα ζητησει.
    Ενταξει;

  53. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 10:04:44

    Κυριε Vass,δεν τα διαβαζετε καλα,δυστυχως.
    Αν ο Καραβελας μιλησει και πει οτι εδωσε εστω και μια δραχμη σε καποιον πολιτικο,αυτοματως,αυτος μεν θα φαει ΙΣΟΒΙΑ,ο δε πολιτικος θα καθεται στη θεση του, αφου εχει παραγραφει το αδικημα γι αυτον.
    Τον θεωρεις λοιπον,τοσο μαλακα,να μιλησει;
    Αυτα λεει ο νομος,και η αποφαση του Αρειου Παγου,που διεχωρησε την υποθεση.
    Ρωτηστε και καποιον νομικο.

  54. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 10:10:52

    Στις οικογένειες αυτές γνωρίζει κάθε μέλος πολύ καλά τα σχετικά με τα χρήματα και τι κινήσεις κάνει ο καθένας. Για να μην μας περνούν για αφελείς.

  55. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/06/2009 10:11:09

    H αντιδραση στην προφυλακιση των κοριτσιων Καραβελα οφειλεται και στο οτι αρκετοι μεγαλοσχημοι προοδευτικοι αναγνωριζουν τον εαυτο τους.
    Ξεκινησαν "λαικοι αγωνιστες" απο φτωχογειτονιες οπως η Καισαριανη και χαρη στην "Αλλαγη" βρεθηκαν με βιλλες στην Εκαλη.Αλλαξαν ζωη και πιστευαν οτι τα παιδια τους θα ειναι οριστικα στο κλαμπ των πλουσιων και εξεγειρονται οταν το κολπο της μεταβιβασης περιουσιων διωκεται.Το "Εθνος" ειναι χαρακτηριστικη εφημεριδα των "ανερχομενων αγωνιστων" - η Ελευθεροτυπια εχει πιο καλλιτεχνικους τυπους και τα Νεα παραδοσιακους,οποτε εβγαλε και τη δακρυβρεκτη ιστορια με την αθωα κορη του 1 εκατομμυριου ευρω που σπουδαζει ψυχοθεραπευτικη με την τεχνη στο Παρισι και ονειρο της ειναι ο διορισμος στο Δημοσιο για να ζησει με το μισθο.

  56. panos avatar
    panos 04/06/2009 10:25:39

    @Orestios-49
    Καλυτερα να ξερασεις γιατι αν καταπιεις ολη αυτη τη χολη θα δηλητηριαστεις.
    Αμφιβάλλεις δηλαδη οτι αυτα που γράφει το αρθρο είναι αλήθεια;Εχεις στοιχεία που αποδεικνυουν οτι η κοπελα δεν είναι ετσι;Αποκλείεται δηλαδη μία κοπέλα που είναι απο πλούσια οικογένεια να έχει καλή ψυχή και να θέλει να βοηθάει τον κόσμο με όποιο τρόπο μπορεί;Ή να θέλει να προχωρήσει μόνη της στη δουλειά της χωρίς να χρησιμοποιεί τις τυχόν γνωριμίες του πατέρα της;Και πού το βασίζεις αυτό που λες;;;;;
    Οκ,ζούσε με μεγάλη άνεση που εσύ κι εγώ δεν την έχουμε.Και τί μ'αυτό;Η πρώτη είναι ή η τελευταια σ'αυτη τη χώρα που ο πατέρας της είχε λεφτά;Όποιον έχει λεφτά πρεπει να τον ρίχνουμε στη φυλακή για να τον εκδικηθούμε για τα λεφτά που έχει και που δεν έχουμε εμείς;Τί λογική ειν'αυτη;
    Εκτός βέβαια αν έχεις κάνει έρευνα και έχεις βγάλει μάλιστα και το πόρισμα οτι τα λεφτά του πατέρα της προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες.Αλλά αν το έχεις βγάλει,δε μοιράζεσαι και μαζί μας τίποτα να μάθουμε κι εμείς;Κάνε κι ένα τηλεφωνάκι στον ανακριτή να μην ταλαιπωρείται άδικα ο ανθρώπος.
    Ή μήπως σε πειράζει που μέσα σε όλον αυτόν τον καταιγισμό αρνητικών σχολίων για την οικογένεια Καραβέλα, βρέθηκε και μία δημοσιογράφος να υπερασπιστεί μία κοπέλα που, από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε να της στερούν,αν μη τι άλλο, το πολυτιμότερο αγαθο:την ελευθερία της...

  57. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 10:26:05

    Κάποια από τα μαύρα που του έδωσε η SIEMENS τα έσπρωξε και κάποια τα κράτησε για πάρτυ του...
    Μικρή σημασία έχει...
    Εκείνο που θα συμβεί θα είναι η τιμωρία Χριστοφοράκου και Καραβέλα από την γερμανική διακαιοσύνη (θα πληρώσουν κάποιο πρόστιμο...) και ακόμα και αν πουν ονόματα Ελλήνων πολιτικών κανένας δικαστής δεν θα το ψάξει γιατί όλα τα αδικήματα της εποχής έχουν παραγραφεί...
    Τελική κατάληξη:Την πληρώσουν και κάποιοι από το ΔΣ του ΟΤΕ και φυσικά οι εμπλεκόμενοι πολιτικοί αν δεήσουν να δώσουν κάποιες εξηγήσεις στα δελτία των οκτώ θα κάνουν φυσικά το παγώνι...
    Έτσι και αλλιώς τελειωμένοι πολιτικά είναι και θα μπορούν με την ησυχία τους να γεύονται τους "κόπους" μιάς ζωής κοινωνικής προσφοράς στον τόπο...
    Καραμανλής χθες στον ΑΝΤ1 με αφορμή την υπόθεση Ντόρα...
    "Πολιτική ευθύνη σημαίνει δεν κρύβομαι πίσω από γεγονότα ή πρόσωπα και ότι αν οι πρωθυπουργοί έκαναν αλλαγές για τέτοια θέματα, δεν θα ήταν κανείς όρθιος."
    Το γνωστό πρόβλημα του ελληνικού δημοσίου με τους υπηρεσιακούς παράγοντες που ολιγώρησαν ασχέτως αν έχουν περάσει σχεδόν 5,5 χρόνια από την επανίδρυση του κράτους....

  58. Under-Uber avatar
    Under-Uber 04/06/2009 10:28:19

    Τα ιδια συμβαίνουν ακόμα και θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν. Ποια η διαφορά του σκανδάλου της Siemens με το σκάνδαλο της ανάθεσης του έργου του ΟΠΑΠ στην Ιντραλοτ του κ. Σωκράτη; Υψους 450 εκατ. ευρω; Πιο πολλά ηταν της Siemens; Κι εδω δεν έπεσαν μίζες; Επειδή το δίδυμο Βενιζέλου-Λοβέρδου προσέφεραν την σιωπη του ΠΑΣΟΚ και δεν ξεσηκώθηκαν κι οί πέτρες,, αυτό σημαίνει οτι δεν εξακολουθούμε σαν λαός να παράγουμε σκάνδαλα;

  59. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 10:35:31

    @ορέστιος...
    Επειδή οι τράπεζες δεν ζητούν ταυτότητα σκέφτομαι να φτιάξω έναν λογαριασμό , να ξεπλένω μαύρο χρήμα και να σε ορίσω συνδικαιούχο...
    Τι λες?

  60. ataktos avatar
    ataktos 04/06/2009 10:44:31

    Προεκλογική περίοδο διανύουμε και όλα περνάν απαρατήρητα και δίχως σχολιασμό αναφέρομε στην επίσημη εξαγγελία διακήρυξης από την ΔΕΗ διαγωνισμών προμήθειας και κατασκευής λιγνιτικών μονάδων Μελίτη 2 και Πτολεμαιδα 5(επενδύσεις ύψους περί τον 2,5 δις ).
    Λέτε ο Τάκης και η παρέα του να κατάλαβαν και συνειδητοποίησαν της μπούρδες και βλακείες που μας πάσερναν περίφημα και ανεύθυνα εδώ και 15- τια

  61. elpaso avatar
    elpaso 04/06/2009 10:44:50

    ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΑΜΝΗΣΙΑΣ.

    Μετά από 20 χρόνια και πέντε κυβερνήσεις ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙΠΟΤΕ;

    Ακόμη και μετά την παραδοχή του Τσουκάτου, ακόμα και σήμερα, δεν μας λέει ο Γιωργάκης που πήγαν τα εκατοντάδες εκατομμύρια της Ζίμενς.

    Απίστευτο, δεν ξέρει κανείς τίποτε!

    Ο Γιωργάκης συμμετείχε ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ στα υπουργικά συμβούλια του Σημίτη.
    ΗΞΕΡΕ να χρηματοδοτεί 220 Μ.Κ.Ο. ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ τίποτε για τα εκατοντάδες εκατομμύρια των «ωφέλιμων πληρωμών» της Siemens, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ.

    Ο Σημίτης ΗΞΕΡΕ να σκορπίζει ΑΠΊΘΑΝΑ κομματικά λεφτά στις εκλογές,
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ποιός έδινε τα εκατομμύρια, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ.

    Ο Τσουκάτος ΗΞΕΡΕ ότι τα παράνομα λεφτά έρχονταν από τη Μίζενς,
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ με ποιό αντάλλαγμα έδινε τα λεφτά η εταιρία, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ.

    Ο Παπακωνσταντίνου ΗΞΕΡΕ τα πάντα για τον ΟΤΕ (σαν μέλος του ΔΣ), ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ότι μπορεί να επαναδιαπραγματευθεί τις συμβάσεις με τη Ζίμενς, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ.

    Ο εξαφανισμένος Μαντέλης ΗΞΕΡΕ να υπογράφει τις αμαρτωλές συμβάσεις, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ότι η Ζίμενς χρηματοδοτούσε το κόμμα του, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΤΣΙΠΑ ;

    ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ;

    Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ SIEMENS ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΠΟΥ ΟΣOI ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΝΤΡΟΠΗ.

    Πλάκα έχει που οι κάθε λογής πληρωμένοι δημοσιογραφίσκοι κατηγορούσαν τον παυλίδη για τα 100 χιλιάρικα.

    Ξεφτιλίστηκε ακόμη και η διαφθορά επί ΝΔ.

    Εκλογές τώρα!

  62. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 10:47:11

    Pano, γιατί θίχτηκες? Εσύ έγραψες αυτό το σουρεάλ άρθρο? Γνωρίζω πολύ καλά τα περί "απόρων" κορασίδων και πόσο αγνές προθέσεις έχουν, όσο δεν τους ενοχλεί κάποιος.
    Δεν αμφιβάλλω για τις επιθυμίες τις κορασίδας, αλλά δεν είναι άγγελος. Γιατί για άγγελούδι παρουσιάζεται διαμέσου της προξενήτρας-αρθρογράφου, μη ξεράσω once again.
    Έρευνες δεν χρειάζεται να κάνω. Υπάρχουν ειδικοί σε αυτό, αλλά μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις την έννοια του ειδικού.
    Να υποθέσω ότι η υπερασπίστρια κάνει καλύτερα τη δουλειά της από εισαγγελείς και λοιπούς που ασχολούνται με ξέπλυμα χρήματος. Γιατί αυτό δεν φαίνεται από το κείμενό της, το οποίο μπορεί να γράψει κάλιστα και μια κοπέλα από το πάνελ μεσημεριανάδικου.
    Αλήθεια, τελικά είναι σοσιαλιστρια η κόρη και σύμμαχος των δεξιών ο πατέρας? Και κάτι ακόμα. Ισχύει ότι κάτι φίλοι προσφέρουν χρήματα για να αποφυλακιστεί? Να υποθέσω ότι είναι ήδη διορισμένοι στο δημόσιο και ζούν με το μισθό? Να γελάσω τώρα ή αύριο?
    Πάντως είναι συγκινητική η προσπάθειά σου να υπερασπίσεις τα δρακρύβρεχτα κείμενα που αφορούν την ιστορία ενός ταλαιπωρημένου, άκακου, και γεμάτο όνειρα "απλού" παιδιού, που αγωνίζεται σε αυτό τον κακό κόσμο χωρίς στήριγμα από την οικογένεια.
    Να, μόλις κύλισε ένα δάκρυ στο μάγουλό μου.

  63. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 10:50:16

    Τιραμολα, θα βρεθεί δημοσιογράφος να γράψει για την ζωή και τα όνειρά μου? Να, μια ιστορία σαν αυτη της άπορης κορασίδος. Όλο και κάποιο χαϊβάνι θα συγκινηθεί. Στο μεταξύ εμείς θα κάνουμε πάρτυ σε αυτή την παραλία στην Ουρουγου-άι άι αι

  64. osaperas avatar
    osaperas 04/06/2009 10:54:09

    Και μεσα στον γενικό χαμό με τις κόρες του Χριστοφοράκου φαινεται οτι ξεχάσαμε το σημαντικότερο.

    Ποιος ειδοποίησε τον Χριστοφοράκο΄(ότι θα συλληφθεί) και έγινε Λούης; Και ποιος¨"έκρυβε" το κρυπτογραφημένο για τρεις μέρες;

    Τιραμόλα εσενα ρωτάω.

  65. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 10:55:05

    Τιραμόλα, μήπως να κάναμε έναν έρανο για την κόρη του Καραμπέλα? Είναι κρίμα, πολύ κρίμα.

  66. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 10:58:14

    Καταπέλτης είσαι ρε μπαγάσα με τις κορασίδες...
    Έχεις όπως φαίνεται ανεπτυγμένη την αίσθηση του δικαίου...
    Άγριο σφυροκόπημα στις δευτεράτζες και όταν σκάει το όνομα ενός υπουργού το παγώνι...
    Στην περιπτώσεις Βουλγαράκη , Ρουσόπουλου , Μπακογιάνη έβρισκες ότι απίθανη διακαιολογία μπορεί να φανταστεί άνθρωπος...
    Καταπέλτης ήσουν και με την Τσέκου που την έκλεισαν και αυτήν μέσα για κάποιο διάστημα...
    Άντε γειά....

  67. christos avatar
    christos 04/06/2009 11:00:34

    Ο εκνευρισμός και η ανησυχία του επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του ΠαΣοΚ κ. Παπακωνσταντίνου, είναι εμφανής.
    Τα στοιχεία, τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας είναι πέρααπό οποιαδήποτε αμφισβήτηση.

    Αυτό που τον ανησυχεί είναι ότι όταν ο Σκαρπέλης και τα άλλα παιδιά της SIEMENS βρεθούν στο άγνωστο γι` αυτούς περιβάλλον των φυλακών, δεν θα αντέξουν και κάποια στιγμή θα ...σπάσουν την ομερτά. Και τότε θα αρχίσουν να δίνουν ....ονόματα και αριθμούς.

    Είναι εμφανής και η ΟΜΗΡΙΑ του προέδρου του ΠαΣοΚ κ.Παπανδρέου από τον οικονομικό του σύμβουλο. Ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ κρύφτηκε . Δεν είπε απολύτως τίποτα για την περίπτωση του συμμετέχοντος σε λαδωμένα συμβούλια του ΟΤΕ πρώην οικονομικού του συμβούλου και νυν επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου του ΠαΣοΚ. Ούτε κουβέντα!

    Το ίδιο ακριβώς είχε κάνει και με την υπόθεση του κ. Τρεπεκλή . Προσωπικού του φίλου καιΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ . Δεν έχει απαντήσει ακόμα πότε, που και πως ήσαν συνεργάτες.

    Μη νομίζετε ότι τα δύο αυτά θέματα ( Παπακωνσταντίνου - Τρεπεκλής) είναι ...άσχετα μεταξύ τους γιατί θα εκπλαγείτε. Το σκάνδαλο της SIEMENS θα μας απασχολεί για πολλούς μήνες ακόμα. Στην ανάκριση βρισκόμαστε ακόμα. Θα ακολουθήσουν οι δίκες όπου και εκεί λόγω συνθηκών θα ακουστούν πολλά.Πολλοί ...χρωστούν σε πολλούς.

    Μόνο τυχαία δεν είναι άλλωστε η πολιτική ατάκα που επανειλημμένα τις τελευταίες ημέρες ο κ. Παπανδρέου εκτοξεύει. «Δεν χρωστάω σε κανένα». Προσπαθεί μέσα από αφορολόγητες πολιτικές κορώνες να θολώσει τα νερά.

    Υπάρχει κανείς πολίτης σ` αυτή την χώρα , πέραν των ελαχίστων κομματοστρατευμένων, που να πιστεύει ότι ο κ. Παπανδρέου δεν χρωστά στους μεγαλονταβατζήδες των ΜΜΕ με τους οποίους όλο τον τελευταίο χρόνο έχει πυκνές επαφές και γεύματα;
    Μεγαλονταβατζήδες που καταδικάζουν σύμφωνα με την ...περιρρέουσα ατμόσφαιρα και σε άλλες περιπτώσεις όπου υπάρχουν υπογραφές και ονόματα κάνουν ότι ...δεν ξέρουν,δεν είδαν, δεν άκουσαν τίποτα.

    Πιστεύει κανείς ότι δεν χρωστά στους μεγαλοεπιχειρηματίες των μυστικών δείπνων της Εκάλης;

    Πιστεύει κανείς ότι δεν χρωστά στους πέραν του Ατλαντικού «συμμάχους μας»; Να θυμίσω το γνωστό ...«George owes us» δια στόματος του περιβόητου Ντάνιελ Φριντ ;

    Να θυμίσω για όσους πάσχουν από πολιτικό Αλτσχάϊμερ και ξεχνάνε - επιλεκτικά πάντα-ότι «Μας οφείλει ο Γιώργος» είχε απαντήσει εκνευρισμένος ο Ντάνιελ Φρίντ στους συνομιλητές του, εννοώντας με αυτό ότι για χάρη του οι ΗΠΑ καθυστέρησαν την αναγνώριση των Σκοπίων με τη συνταγματική τους ονομασία, μετά την ανάληψη από τον κ. Παπανδρέου της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, για να μην «πληγεί πολιτικά» στις εκλογές του 2004.

    Για τους καλά πληροφορημένους και σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας (που ουδέποτε διαψεύστηκε έστω και τυπικά) στα μέσα Ιανουαρίου του 2004, ο εξ απορρήτων του κ. Παπανδρέου, κ. Αλεξ Ρόντος ( το γνωστό ..μπουμπούκι) πέρασε το κατώφλι του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας (NSC) και είχε μακρά συνομιλία επ' αυτού με τους κ. Φρίντ και Μπράιζα, που υπηρετούσαν τότε εκεί.

    Χρωστάς σε πολλούς κ. Παπανδρέου και αυτό είναι ...πολύ επικίνδυνο για εμάς.


    ΥΓ. Δεν απαντά ο κ. Παπακωνσταντίνου για τα ακίνητα και την εκμετάλλευσή τους. Γιατί;
    http://politis-gr.blogspot.com/

  68. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 11:03:30

    τιραμόλα, τι λες? Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο. Στο αντί γράφω από το Δεκέμβρη, πριν 6 μήνες δηλαδή.

  69. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 11:05:15

    Αγνοώ την οικογενειακή κατάσταση του Χριστοφοράκου...
    Έχει κόρες , δεν ξέρω....
    Πάντως για τον Χριστοφοράκο οι φωτογραφίες μιλάνε μόνες τους...
    Ο κουρδιστός την έχει αναρτήσει εδώ και καιρό...
    Εξάλου από τις καταθέσεις της γραμματέας του κάτι για οικοσυσκευές διάβασα που του ζητούσε η Ντόρα να στείλει στο Καρπενήσι και κάποια τηλεφωνικά κέντρα μερικών χιλιάδων ευρώ του αδελφού της του γουρλομάτη με συμφωνία πληρωμής στο μιλητό...

  70. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 11:06:53

    Καλά εντάξει...μπορεί να σε μπερδεύω με κανέναν άλλο...

  71. leon avatar
    leon 04/06/2009 11:07:38

    Ερωτηση:
    Θα υπαρχει εστω και ενας δημοσιος υπαλληλος (οσο υψηλα ισταμενος και να ειναι) που θα σκεφτει να κανει λαμογια οταν θα υπαρχουν 4-5-δεκαδες η και εκατονταδες βουλευτες-υπουργοι-διευθυντες ΔΕΚΟ που θα ειναι φυλακη για μιζες?
    Ο λαος βρισκει πατημα και κανει. Οι μεγαλοκαρχαριες ειναι αυτοι που θελουν καμακι στο κεφαλι. Κοψε το κεφαλι του στρατηγου και οι στρατιωτες θα σταματησουν να πολεμουν.

  72. christos avatar
    christos 04/06/2009 11:23:46

    @ 73
    έχω τις ίδιες απορίες...και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

  73. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 11:25:01

    @οσαπερα...
    Αν ο Χριστοφοράκος και ο Καραβέλας δεν την είχαν κάνει κοπάνα γιατί θα τους είχαν απαγορεύσει την έξοδο από την χώρα και προχωρούσαν οι καταθέσεις κανονικά όπως έλεγε το πρόγραμμα , γιατί θα μιλάγαμε τώρα?
    Είδες πόσους αποδέκτες στο υπουργείο εξωτερικών είχε το σήμα από Ουρουγουάη το οποίο μεταβιβάστηκε αμέσως με την ένδειξη "εξαιρετικά επείγον"?
    Εφόσον κανένας δεν θεώρησε ότι έπρεπε να ενδιαφερθεί , εγώ τι να υποθέσω?
    Ότι φταίει ο κλητήρας?

  74. panos avatar
    panos 04/06/2009 11:55:36

    @Orestios-63
    Πρέπει δηλαδή να είναι δικό μου το άρθρο για να θιχτώ;Δε νομίζω.Είναι αρκετή η κακοπροαίρετη διάθεση κάποιων ανεγκέφαλων....
    Γνωρίζεις λες πολύ καλά τα περί “απόρων” κορασίδων και πόσο αγνές προθέσεις έχουν, όσο δεν τους ενοχλεί κάποιος.Μήπως να έβαζες το μυαλό σου να δουλέψει λίγο και να μην έσπευδες τόσο εύκολα να βάλεις τις "άπορες" κορασίδες που γνωρίζεις στο ίδιο τσουβάλι με αυτές που δε γνωρίζεις;Λέω εγω τώρα....Σίγουρα θα ανήκεις κι εσύ σε καποια κοινωνική ομάδα και δε νομίζω να σου άρεσε να σε έπαιρνε η μπάλα κι εσένα για κατι που έκανε ή έκαναν καποια άτομα της ίδιας κοινωνικής ομάδας με σένα.
    Τη γνώμη σου για το αν είναι ή όχι η κοπέλα άγγελος κράτα την για τον εαυτό σου εφόσον δεν την γνωρίζεις προσωπικα( και ξαναλέω καλύτερα να ξεράσεις once again)
    Ούτε η δημοσιογράφος-υπερασπίστρια(όπως εσύ τη χαρακτήρισες) στο άρθρο της ούτε εγώ στο ποστ μου ισχυρίστηκα ότι είναι εισαγγελέας ή άλλο εντεταλμένο όργανο της κυβέρνησης.Η δουλειά της είναι να ενημερώνει και ένα σκέλος της ενημέρωσης αφορά και το συγκεκριμένο θέμα αλλά και γιατί όχι να προβάλλει και την άλλη όψη του νομίσματος,την ανθρώπινη,γιατί υπάρχει κι αυτη.Άσχετα αν πρεπει να είσαι και λίγο άνθρωπος για να την καταλάβεις και να τη νιώσεις,κάτι που θα μου επιτρέψεις να σου πω πως δε δείχνεις να είσαι.
    Το αν και μια κοπέλα απο το πάνελ ενός μεσημεριανάδικου θα μπορούσε να το έχει γράψει δεν έχει καμια απολύτως σχέση με το θέμα.Χαίρομαι πάντως που σύμφωνα με τα λεγόμενά σου έχουν και οι κοπέλες απο τα μεσημεριανάδικα τόσο υψηλό πνευματικό επίπεδο.Πολυ υψηλότερο από κάποιους άλλους...
    Το αν κάποιοι φίλοι προσφέρουν λεφτά για να αποφυλακιστεί και μάλιστα διορισμένοι στο δημόσιο πρώτη φορά το ακούω παρόλο που παρακολουθώ εδώ και μέρες στενά το θέμα στις ειδήσεις και στις εφημερίδες.Πού το άκουσες;Αναρωτιέμαι.Σε κανένα μεσημεριανάδικο μήπως;;;;;;;Και για να σε βγάλω από το δίλημμα:γέλα και τώρα και αύριο και μεθαύριο,γιατι όχι;Πολλές φορές οι ιστορίες επιστημονικής φαντασίας μας προκαλούν γέλιο,είναι φυσιολογικό,μην αισθάνεσαι άσχημα.Άσε που θα σου κάνει και καλό γενικότερα.Μόνο προσεχε μη μπερδεύεις τη φαντασία με την πραγματικότητα,γιατί εκεί θα έχεις ένα μικρό προβληματάκι.Το μυστκό είναι να μπορεις να τα ξεχωρίζεις.Όσο το κάνεις αυτο εισαι ΟΚ,don't worry!
    Το "χωρίς στήριγμα από την οικογένεια"επίσης δεν το είδα πουθενά γραμμένο,οπότε εδω μάλλον έχεις ένα πρόβλημα αντίληψης σ'αυτά που διαβάζεις.Δεν το σχολιάζω,απλά καλό θα ήταν να το προσέξεις ΚΑΙ αυτο.
    Δεν αμφιβάλλω πως κανένα δάκρυ δεν πρόκειται δυστυχώς να κυλήσει ποτέ από το χοντρόπετσο μάγουλο σου.Και δε χρειάζεται κιόλας,δε στο ζήτησε κανένας.Το κρίμα δεν είναι η κόρη του Καραβέλα οπως ειρώνικά το λες,αλλά η κακία και η απανθρωπιά που όπως φαίνεται υπάρχει γύρω μας γιατί αν δεν υπήρχαν,θα ζούσαμε σε έναν κόσμο πολύ καλύτερο.Είναι κριμα,πολύ κριμα.

  75. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 12:07:59

    Panos, και εις ανώτερα. Να πας για υπεράσπιση στο δικαστήριο. Μιας και ο μπαμπάκας της το έσκασε στο εξωτερικό τώρα που είναι μοναχιά θα έχει εσένα στήριγμα. Θα γίνεις καλός daddy μιας και η επαφή σου με την πραγματικότητα παρουσιάζει ελλείματα.
    Να μην ξεχάσεις να προτείνεις για Πούλιτζερ το πραγματικά εμπνευσμένο άρθρο που μίλησε μ΄'εσα στην καρδιά σου. Είσαι τόσο καλόκαρδος.

  76. panos avatar
    panos 04/06/2009 12:21:59

    Σ'ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας για τις πολύτιμες συμβουλές σου.Και αυτό θα κάνω.Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί καλός daddy είναι αυτός που η επαφή του με την πραγματικότητα παρουσιάζει ελλείμματα.Εχω ένα ερωτηματικό εδώ ομολογώ.Και όταν γίνω δημοσιογράφος,θα βάλω υποψηφιότητα και για Πούλιτζερ.Για να σου βάλω για άλλη μία φορα τα γυαλιά...:)))Άντε γεια!

  77. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 12:26:00

    Γειά σου καλόκαρδε και πονόψυχε Panos, υπερασπιστή άπορων κορασίδων, με λογαριασμούς εκατομυρίων, που τις παράτησε ο μπαμπάκας του στα κρύα της φυλακής προκειμένου να μην πάει αυτός. Εισαι ένας καλός Σαμμαρίτης. Να το κοιτάξεις αυτό.

  78. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 12:46:36

    Ξερνάω ακόμα... τη στιγμή που οι Τσοβολοματζουρανηδες κατήγγειλαν τη κυβέρνηση για σκευωρία εις βάρος του Ανδρέα (ΠΑΣΟκαρπέλη) το όραμα του Κουτσόγιωργα πέρασε από μπροστά μου: "ΔΕΝ δικαιούσαι να βλέπεις το όραμά μου" με απείλησε και έφυγε βρίζοντας γιατί του "φάγανε" τα 2.000.000δολ που είχε πάρει από τον Κοσκωτά.
    Ο Τσοβόλας (καταδικασμένος ως ΠΑΣΟΚΟυπουργός) είναι ΠΑΛΙ υπερασπιστής εγκληματιών. Μετά το Θέμο ανέλαβε αυτούς που βοήθησαν στην απόδραση Παλαιοκώστα και τώρα αναλαμβάνει τους μιζεράδες. Τέτοια σύμπνοια, τέτοια στοργή μόνο οι Εβραίοι και οι Μαφιόζοι μοιράζονται μεταξύ τους. Στο τέλος καταγγέλλουν την κυβέρνηση, διότι αφού δεν δέχτηκε την εξεταστική του GAP και σπρώχνει τους μιζεράδες στην μπουμπού...sorry μπουζού, πως αλλιώς θα περάσουν από το καθαρτήριο του Νόμου περί ευθύνης Υπουργών που ίσχυε το 1998 και ορίζει την παραγραφή και των μη πολιτικών προσώπων, όταν έχουν παραγραφεί ευθύνες Υπουργών!!! Καταλάβατε τώρα το σχέδιο όλων αυτών των αχρείων, βρωμοελλήνων, εγκληματιών: Η κρίση "τρώει" τον πλανήτη κι αυτοί σαν τα γουρούνια τρώνε πράσινη λάσπη... βούρκος!
    Μετά είδα τα αρλεκιν για τα γατάκια και τα χρυσά _νάκια και σκέφτηκα να σταματήσω να ξερνάω και πάω να κάνω και... κακά!

  79. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 12:57:18

    μπουμπού μόνο για την ΑΤ&Τ είδες στην απάντησή μου;
    Εντάξει, υπάρχει και η Μotorrola και άλλες 10 ανταγωνιστικές αυτών. Εμείς, τι πάθαμε και ασχοληθήκαμε μόνο με μία; Γιατί τρέξαμε και υπογράψαμε συμβάσεις αμέσως μετά το "ρίξιμο" της Κυβέρνησης το 1993; Μήπως γεμίσανε τα παντελόνια τους με τα πράσινα...

  80. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 12:57:38

    δολλάρια!

  81. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 15:21:14

    Ρε συ παπια,που το ξερεις οτι τα λεφτα ηταν κλεμμένα;Απ την τσεπη σου,τα πηρε;
    Αν η Ζημενς τα θελει,ας του τα παρει.Εσυ,τι σκουζεις;

  82. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 15:23:15

    Δηλαδη θεωρειτε κυριε,οτι οποιος κανει το δικηγορο καπου,πρεπει να του κανουμε φακελλο μετα;
    Πρωτοτυπη σκεψη αυτη.

  83. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 15:24:54

    Και ποτε καταδικαστηκε ο Τσοβολας,και για ποιο αδικημα;
    Αυτος εφυγε απο το πσοκ, κε πηγε στο δηκκι.Τιποτ αλλο δε θυμαμαι.Εκτος και αν ηρθε η Αλτσχαιμερ,και δεν το πηρα χαμπαρι ακομα.

  84. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 21:53:02

    Προβοκάτωρ ξεχνάς τις καταδίκες για το σκάνδαλο Κοσκωτά; Ο Τσοβόλας ήταν ο μόνος που καταδικάστηκε ως υπουργός Οικονομικών του Ανδρέα-τσοβόλα-δώστα-όλα για τις διευκολύνσεις που παρείχε στον Κοσκωτά...ΝΑΙ αυτός που ΤΩΡΑ υπερασπίζεται μιζε..ρους! Θα σου υπενθυμίσω επίσης ότι Αθανασόπουλος είναι ένας ακόμα καταδικασθείς υπουργός του ΠΑΣΟΚ που βάφτιζε το Γιουκοσλαβικό καλαμπόκι Ελληνικό και "κλέβανε" κοινοτικά λεφτά. Σε λίγο θα σκάσει μύτη ο Τσουκάτος, ο Μαντέλης, ο Βερελής, ο Σκαρπέλης ο...ο...ο... Ολόκληρο σμήνος είναι τα άτιμα! Λες νάχουνε καμιά φωλιά εδώ παρακάτω...

  85. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 21:56:05

    στην Ιπποκρατους ας πούμε;

    Έτσι είναι φίλε... άλλοι αυτοκτονούν για να γλυτώσουν την ατίμωση και οι άτιμοι έχουν γίνει κατήγοροι και κήνσορες της ηθικής...
    Άτιμη φάρα ο Έλληνας!

  86. mareli avatar
    mareli 04/06/2009 22:01:54

    Τονίζουμε ακόμα μια φορά ότι ο Τσοβόλας είναι Έλληνας-Πασόκος-ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!
    συνδυασμός που σε πείθει... ηθικά, αγγελικά πλασμένος συνδυασμός αλήθειας και λογικής. Ακριβώς γι' αυτό επιλέχτηκε από τους μιζοσκαρπέληδες πασόκους: βλέπουνε τη φάτσα τους απάνω του... Τσοβόλας ο καθρέφτης και Ματζουράνης (άλλος φυλακόβιος- Κουτσονόμος κλπ) το καθρεφτάκι!!!

  87. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 22:10:33

    Ο Αθανασοπουλος,δεν εβλαψε την Ελλαδα.Την ΕΕ ζημιωνε,αλλα αυτο ηταν κοινη πρακτικη,ΟΛΩΝ των Μεσογειακων κρατων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.