#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2011 09:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η «καθεστωτική», η «ενοχική» και η πατριωτική Δεξιά



Στις κρίσιμες στιγμές οι μάσκες πέφτουν και αναδεικνύονται τα πραγματικά πρόσωπα, οι ανομολόγητοι στόχοι, οι αληθινές επιδιώξεις πολιτικών, κομμάτων και οικονομικών συμφερόντων.

Στο χώρο της Αριστεράς υπήρχε και υπάρχει εγγενής πάντα η διάσπαση. Τo ιστορικό πλαίσιο, οι διαφωνίες, τα αμφιλεγόμενα πρόσωπα. Όλα αυτά έχουν αναλυθεί επαρκώς, έχουν γίνει πενηνταράκια.

Η Δεξιά ήταν όμως πάντα κομμάτι του συστήματος. Αν δεν ήταν κυβέρνηση ήταν εν δυνάμει. Άρα πολυσυλλεκτική. Επομένως και κολυμβήθρα του Σιλωάμ.

Στη νικήτρια "εμφυλιακή Δεξιά", όλα και όλοι μπήκαν στο ίδιο τσουβάλι. Αντιστασιακοί, συνεργάτες των κατοχικών δυνάμεων, ακόμη και πρόσωπα μέσα από τις τάξεις του ΕΑΜ. Συνοδοιπόρος εκείνης της δεξιάς, το «εθνικό κέντρο», με πλήθος νοικοκυραίους, αλλά και τυχοδιώκτες. Ως επακόλουθο της αδελφοκτόνου σύρραξης του εμφυλίου η κρατούσα αντικομμουνιστική αντίληψη θα οδηγήσει σε ακραίες πολλές φορές αποφάσεις και πρακτικές. Αποκορύφωμα της υστερίας θα αποτελέσει το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, οι οποίοι θα προλάβουν το βασιλικό πραξικόπημα των στρατηγών. Έχει χυθεί πολλή μελάνι για το ρόλο του ξένου παράγοντα. Ελάχιστη όμως σημασία έχει δοθεί στους πρόθυμους εγχώριους θύλακες, οι οποίοι και ήταν έτοιμοι να κάνουν πράξη τις ασκήσεις επί χάρτου των ξένων συμφερόντων.

Τα λέμε όλα αυτά διότι και στις σημερινές συνθήκες οικονομικής υποδούλωσης, οι αυτόκλητοι σωτήρες της χώρας, οι πατριδοκάπηλοι, οι φτηνοί ατακαδόροι, οι τηλεμαϊντανοί, οι «αφελείς» νεοφιλελεύθεροι, συναινούν στην εκπαραθύρωση των νέων παιδιών από τη χώρα, στη διάλυση κάθε αξιοπρέπειας των ασθενών στρωμάτων, καταδικάζουν τις επερχόμενες γενιές Ελλήνων στη μιζέρια. Κι όλα αυτά στο όνομα της "εθνικής συνεννόησης"!

Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους: Εκείνη η "δεξιά" δεν έχει καμία σχέση με την ευρωπαϊκή –πατριωτική –φιλελεύθερη-δημοκρατική –λαϊκή δεξιά, (ας χρησιμοποιήσουμε για συντομία και όχι μόνο τον όρο «πατριωτική»). Αυτή η δεξιά θα οδηγήσει τη χώρα στην αβασίλευτη Δημοκρατία, στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες, στη δημοσιονομική σταθερότητα και την οικονομική ανάπτυξη: θα κάνει πράξη το «μεταπολιτευτικό θαύμα» στην Ελλάδα. Και ταυτόχρονα θα απολογείται για δεκαετίες για τις ακρότητες, τους θανάτους, τους βασανισμούς της «εμφυλιακής δεξιάς».  Κάπως έτσι θα προκύψει η «ενοχική δεξιά».

Η «πατριωτική»  δεξιά επιδιώκει την απόλυτη ελευθερία των πολιτών, μέσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία. Τη στήριξη των αδύναμων, τα δικαιώματα των επερχόμενων γενεών, την ισοπολιτεία. Δίχως κράτος δικαίου, ο φιλελευθερισμός γίνεται απλά η επιβολή του ισχυρότερου.

Η ενοχική δεξιά θα σιωπούσε υπό το βάρος των συμπλεγμάτων της και θα αποδεχόταν την όποια ιλαρή «εθνική λύση». Το κομμάτι αυτό της δεξιάς  ακόμη ταλαιπωρείται από τα χρεοκοπημένα νεοφιλελεύθερα «ιδεολογήματα».

Η «εθνοκεντρκή» δεξιά δεν υπέκυψε στους συνεχείς και από κάθε πιθανή και απίθανη πλευρά εκβιασμούς. Η εθνική ανεξαρτησία γι’  αυτήν δεν είναι ιδεολόγημα. Είναι καθημερινή πολιτική πρακτική, πυξίδα και προορισμός ταυτόχρονα. Η Δημοκρατία είναι αδιαπραγμάτευτη. Προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία, όχι στη νομή της εξουσίας.

Στις στιγμές μεγάλης πολιτικής έντασης αναδεικνύονται οι μεγάλοι ηγέτες. Οι οποίοι δεν είναι αλάνθαστοι, αλλά είναι αυτοί που σε μία διαπραγμάτευση θα λάβουν το μέγιστο. Κυρίως θα οδηγήσουν τη χώρα στην ομαλότητα, για να κατακτηθούν και πάλι τα αυτονόητα. Δεν έχουν τόσο σημασία τα μέσα, αλλά ο στόχος, που δεν είναι άλλος από ένα νέο ελληνικό θαύμα στη «Νέα Μεταπολίτευση»

Ο Ελληνισμός στη σκέψη της «πατριωτικής δεξιάς» δεν είναι «η κατάθεση της τάδε ή της δείνα δόσης του δανείου», η Ελλάδα δεν είναι μια θλιβερά καθυστερημένη και χρεοκοπημένη επαρχία της Ευρώπης, που χρειάζεται τοποτηρητές, επιτρόπους, τεχνικούς συμβούλους.  Η Ευρώπη δεν είναι πακέτα στήριξης και μηχανισμοί διάσωσης. Είναι η «οικογένεια» στην οποία η Ελλάδα ανήκει από «φυσική επιλογή». Ως Έθνος ασφαλώς, όχι ως επαρχία. Όταν όμως διακυβεύεται το μέλλον του Έθνους, οι μεγάλες κατακτήσεις των Ελλήνων, θα ήταν ολέθριο λάθος οι δογματισμοί.

Και ασφαλώς δεν άρχισαν οι «εκπτώσεις». Άρχισε το ξήλωμα του φαύλου «διεθνιστικού» συστήματος ΠΑΣΟΚ, μέσα στις τραγικές συνθήκες που αυτό δημιούργησε. Από τη στιγμή που δρομολόγησαν μόνοι τους, με τις απίστευτες επιλογές τους, τη φυγή τους, δεν έχει κανείς δικαίωμα να τους σταματήσει…

Η «πατριωτική» δεξιά μένει αταλάντευτη στις θέσεις της για μια πατρίδα που: «της Ασίας αν αγγίζει από τη μια, της Ευρώπης λίγο αν ακουμπά, στον αιθέρα στέκει να και στη θάλασσα μόνη της» (Οδ. Ελύτης, Το Άξιον Εστί).

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 12/11/2011 09:39:07

    ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!

    ΕΙΠΑΜΕ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (ΑΚΟΜΗ) ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΞ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΘΟΥΜΕΝΑ!

    ΑΝ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΛΠΙΔΕΣ ( ΘΕΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝΤΟΣ).

    ΑΝΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΥΡΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΠΩΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ Κ.Κ. ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΦΕΡΑΤΕ ΤΟΝ ΓαΠα και ιδού τα αποτελέσματα!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/11/2011 09:53:01

    Eνοχικη δεξια ειναι και οσοι σε στιγμη εξεγερσης οπως το Δεκεμβριο 2008 αποφευγουν να την αντιμετωπισουν και αφηνουν την πολη να καει.
    Οι διακρισεις πατριωτικης και μη δεξιας ειναι δυσδιακριτες οταν τα ιδια προσωπα πρωταγωνιστουν σε διαφορες εποχες.
    Ο Καραμανλης του 1955 ηταν αλλος απο τον Καραμανλη του 1974 γιατι ηταν αλλες οι συνθηκες.Και χωρις τη βοηθεια των Αμερικανων η Ελλαδα δεν θα ορθωνοταν απο τα ερειπια για να μπορει να χτυπησει την πορτα της ΕΕ.
    Και χωρις τα δανεια του Ανδρεα δεν θα χρειαζομαστε τωρα να περιμενουμε τα δανεια και τις δοσεις του ΔΝΤ.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ψυχραιμια 12/11/2011 10:16:35

      THN ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΡΕ (ΠΟΥ ΕΓΩ ΩΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΗΜΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ), ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 16 % .

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ψυχραιμια 12/11/2011 12:23:51

      Θυμάσαι ότι το '08 15χρονοι μαθητές διαδήλωναν έξω από αστυνομικά τμήματα; Τι θα έπρεπε να κάνει ο Καραμανλής; Να δώσει εντολή να κατασταλούν βιαίως οι διαδηλώσεις των ..15χρόνων;;;
      Ωραία είναι η εύκολη κριτική, "Ο Καραμανλής που άφησε την Αθήνα να καεί'', ίσως θα έπρεπε να στήσει μερικά πολυβολεία στον Λυκαβυττό και στην Ακρόπολη να ρίχνουν στο ψαχνό, για να ικανοποιηθούν ορισμένοι .

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ Γιώργος 12/11/2011 12:38:36

        Πες τα, ο Καραμανλής έγινε θύμα της ακροδεξιας με προβοκάτσιες και φθάσαμε στον Αδωνη υπουργο ναυτιλίας. και μην μου πείτε υφυπουργο αναπτυξης, ξέρω τι λέω. Το υπουργειο ναυτιλίας θα ξανασυσταθεί, όπως ζήτησε και το ΛΑΟΣ και η ΝΔ στις διαπραγματευσεις.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γιώργος 12/11/2011 13:16:12

        Nα κλεισει το Indymedia.Να αρει τη βουλευτικη ασυλια του Αλαβανου.Να διαταξει την αστυνομια ναχτυπησει χωρις διασταγμο οποιον πεταει μολοτωφ.
        Τα 15χρονα που πεταγαν πετρες στα αστυνομικα τμηματα να τα αφησει.Τους δασκαλους τους ομως να τους απολυσει και να μην κανει πισω οσες απεργιες και να εκανε η ΟΛΜΕ.
        Ενταξει;

        • καθηγητής avatar
          καθηγητής @ ψυχραιμια 13/11/2011 01:29:39

          Τα παιδιά αδερφέ, ξέρεις, έχουν και γονείς. Κηδεμόνες, you know. Αν δεν έχεις παιδιά, πρέπει να γνωρίζεις ότι πολλοί φορτώνουν στο δάσκαλο την αδυναμία τους να αποτελέσουν πρότυπο στο σπίτι, είτε λόγω αμορφωσιάς, είτε επειδή δεν προλαβαίνουν λόγω δουλειάς. Όσον αφορά την επιρροή των διδασκόντων ως πρότυπα για τους μαθητές, στη σημερινή ελληνική κοινωνία που έχει θεοποιήσει την κονόμα, μάλλον καταλαβαίνεις ότι είναι μηδενική.

      • Miguel avatar
        Miguel @ Γιώργος 12/11/2011 14:46:18

        Δυστυχώς τα μηνύματα Λαζόπουλου έχουν απήχηση στην σημερινή Παρανοϊκή κοινωνία που ζούμε. Άκουσον άκουσον. Να ακούμε τους 15χρονους. Θα ήθελα να δώ, αν οι πέτρες που πετούσαν τα αθώα δεκαπεντάχρονα κατέστρεφαν το δικό σου αυτοκίνητο που έχεις αγοράσει με 500 εντοκες δόσεις, αν θα επέμενες στην άποψη του Πάκη "Αφήστε τα παιδιά να εκτονωθούν. Παιδιά είναι..."Θέε μου σε τί κοινωνία ζούμε;

  3. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 12/11/2011 09:56:01

    Διαβάζω, δυο - τρείς μέρες τώρα, όλα αυτά τα σχόλια τα γεμάτα πίκρα, διάψευση, αγανάκτηση.
    Αγαπητοί φίλοι, κατ΄ αρχήν δεν ξέρουμε όλα τα δεδομένα, για να μπορούμε να κρίνουμε σωστά. Ύστερα οι όποιες αντιρρήσεις μας και προσπάθεια αποτροπής των εξελίξεων, είχαν νόημα πριν προχωρήσουν τα γεγονότα. Έχω την εντύπωση ότι ήμασταν λιγότεροι όσοι προσπαθήσαμε, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, να αποτρέψουμε τις εξελίξεις.
    Τώρα τι νόημα έχει όλος αυτός ο ποταμός των σχολίων, των γεμάτων απογοήτευση και απαισιοδοξία. Δεν θα “διαβάσω” αυτή τη συμπεριφορά σαν ένδειξη ανωριμότητας, αλλά σαν απόδειξη ποιότητας της παράταξής μας.
    Αλλά μέχρις εκεί. Δεν ήλθε το τέλος του κόσμου.
    Ο Αντώνης Σαμαράς άντεξε στο δύσκολο σκάκι και ξεμπρόστιασε τον ΓΑΠ. Εύστοχα διέγνωσε το κόλλημά του με την καρέκλα, τον κάλεσε να παραιτηθεί για να προχωρήσουν οι εξελίξεις και στη συνέχεια δήλωνε μονότονα πως δεν τον ενδιαφέρει ποιος θα είναι Πρωθυπουργός. Δηλώσεις που απογοήτευσαν πολλούς από μας, αλλά αποδείχθηκαν, τελικά, απαραίτητες για το ξεγύμνωμα της Παπανδρεικής κλίκας, που προκαλούσε απελπισμένα για μια άρνηση, ώστε να παραμείνει στην εξουσία αυτοπροσώπως ή δια αχυρανθρώπου.
    Παρακολουθώ την οργή πολλών φίλων για την συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου, πολλών προσώπων της προηγούμενης Κυβέρνησης.
    Είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ότι όσο πιο φθαρμένες και μισητές οι φάτσες που συμμετέχουν, τόσο καλύτερα για την παράταξή μας και το στόχο μας. Περισσότεροι «Πάγκαλοι», δεν θα αφήνουν να ξεχαστεί το αποκρουστικό πρόσωπο της διακυβέρνησης Παπανδρέου. Από την άλλη μεριά όσο μεγαλύτερη η δόση από Άδωνι, τόσο καλύτερα επίσης. Η συμμετοχή μας στην Κυβέρνηση στήθηκε σωστά, ώστε να στέλνει τα σωστά μηνύματα, χωρίς ουσιαστική συμμετοχή. Η παρουσία Μουρμούρα στο οικονομικό επιτελείο απαραίτητη επίσης, για να ακυρώσουμε μαγειρέματα με τα στοιχεία, να μαθαίνουμε από μέσα τα αυθεντικά οικονομικά μεγέθη και να καταγγέλλουμε αξιόπιστα την αποτυχία της μέχρι τώρα πολιτικής. Όλα όσα σε μια πρώτη ανάγνωση φαίνονται αρνητικά, αν τα δούμε πιο ψύχραιμα εξυπηρετούν τους στόχους μας. Γιατί δείχνουν πως αυτή η σύμπραξη ήταν παιδί της ανάγκης , κρατώντας έτσι ισχυρό το αίτημα για εκλογές.
    Μας περιμένουν μάχες. Ας κάνουμε στην άκρη την απογοήτευση και ας έχουμε εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά. Η άρνησή του στο συνυποσχετικό των Βρυξελλών το πρώτο κέρδος. Τα όσα είπε χτες έθεσαν το σωστό πλαίσιο, οριοθέτησαν την αναγκαστική κυβέρνηση και απέδειξαν ότι αξίζει την εμπιστοσύνη μας.
    Με ένα τακτικό ελιγμό απέφυγε να του φορτώσουν, όπως ήταν έτοιμοι, όλα τα δεινά της Ευρωζώνης (και για την Ιταλία θα έφταιγε). Κάθε μέρα θα βελτιώνεται η εικόνα μας στην Ευρώπη, αφού αποσύρθηκαν αυτοί που συκοφαντούσα εκεί ασύστολα – ο Δήμας έχει να κάνει πολλή δουλειά σ΄ αυτόν τον τομέα.
    Την ώρα που πολλοί «συναινετικοί», εντός και εκτός, θα τα δώσουν όλα το επόμενο τρίμηνο, δεν πρέπει να ρίχνουμε νερό στο μύλο τους.
    Συμπαράταξη και αγώνας, λοιπόν.

    • Georgia Z. avatar
      Georgia Z. @ Νίκος Α 12/11/2011 13:26:04

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου . Είμαστε γρήγοροι να βγάλουμε συμπεράσματα ενώ εάν καθίσουμε με ψυχραιμία και αξιολογήσουμε τα πράγματα η πραγματικότητα μοιάζει να είναι πολύ διαφορετική. Πιστεύω ότι ο Πρόεδρός μας έπραξε για άλλη μια φορά το καθήκον του για την πατρίδα και πάλι θα δικαιωθεί, ας είμαστε λίγο υπομονετικοί, άλλωστε όπως αναφέρεις είδη σε πολλά έχει δικαιωθεί αφού τα πράγματα αλλοιώς παρουσιάζονται αρχικά κι κατά την εξέλιξή τους αποδεικνύονται εντελώς διαφορετικά. Μην ξεχνούμε έχουμε εκλογές σε λίγους μήνες, ας είμαστε ενωμένοι να δώσουμε εκεί την μάχη ώστε να πραγματοποιηθεί πραγματική αλλαγή στα πολιτικά δεδομένα της
      χώρας μας για το καλό της πατρίδας μας και των παιδιών μας.

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Georgia Z. 12/11/2011 17:25:39

        Νίκος Α συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις. Παρόμοοιο σχόλιο είχα κάνει και εγώ σε κάποιο χθεσινό άρθρο.

  4. Fanis avatar
    Fanis 12/11/2011 09:59:44

    Δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα πληρως "το τι θελει να πει ο ποιητης" ..τη κεντρικη ιδεα ας πουμε..

    Μπορω ομως να βεβαιωσω οτι το μεγαλυτερο επιτευγμα της εταιρειας πασοκ (και των προπαγανδιστων της βεβαιως βεβαιως),ειναι οτι καταφερε να πεισει ενα μεγαλο μερος της κοινης γνωμης ,ενα μεγαλο μερος του κοσμου να πιστευει οτι ψηφιζοντας πχ "κ.παγκαλο" "κ.κουλουρη" ,"κ.πεταλωτης" κλπ κλπ φαιδρα προσωπα οτι ειναι .."δημοκρατικος" και .."προοδευτικος"!!!
    Και οτι τιμωρει την .."δεξια" που αν τον ρωτησεις .."ρε φιλε τι εννοεις δεξια" η απαντηση ειναι τοσο συγκεχυμενη οσο ειναι το (λιγοστο ουτως η αλλως ) μυαλο που κουβαλαει μεσα στο κρανιο του..
    Μπορει να αρχισει απο τους .."κοτζαμπασηδες" και να φτασει στο Κ.Κ .. και οχι μονον!!

    Φυσικα οπως δηλωσε ο "κ.παγκαλο" αυτος δεν ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του παππου του,(σωστο αυτο) αλλα ο π.χ Κ.Κ (και οχι μονον) ειναι υπευθυνος για το .."παιδομαζωμα"!!!Που το εκανε η .."δεξια"!!
    Ημαρτον!
    Για φτυσιμο ειναι η περιπτωση ...

  5. ΑΣΧΕΤΟΥΛΗΣ avatar
    ΑΣΧΕΤΟΥΛΗΣ 12/11/2011 10:06:03

    Αραγε συνεισφερω στο πονημα, αν προσθεσω την άποψη οτι ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΛΑΟΣ κλπ είναι απλώς επαρχιακά πρακτορεία μιας μεγάλης πολυεθνικής ? Και οι διαφορούλες τους έχουν να κάνουν απλώς με τις φιλοδοξίες των υπευθύνων τους για αναρρίχηση στην ιεραρχία ?

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ ΑΣΧΕΤΟΥΛΗΣ 12/11/2011 16:03:36

      Δεν συνεισφέρεις. Τα βάζεις όλα στο ίδιο τσουβάλι, ενώ η ιδέα του κομματιού είναι διαχωρίσει τάσεις, στάσεις και πρόσωπα, στο χώρο που μάθαμε να αποκαλούμε δεξιά ή κεντροδεξιά

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 12/11/2011 10:07:20

    ''Άρχισε το ξήλωμα του φαύλου διεθνιστικού συστήματος ΠΑΣΟΚ...''. Δεν μου λες Μ.Ο. αρχίσαμε να δουλευόμαστε μεταξύ μας; Που το είδες το ξήλωμα ; Ζουν και βασιλεύουν όλοι τους , Μπομπολολαμπράκηδες - Κοκαλοβαρδινογιάννηδες - Αλαφούζοι . Μέχρι και ο Παπαδήμος δικός τους είναι, αυτοί το επέβαλαν. Για όποιο πρόβλημα και αν συζητήσεις και φυσικά μετά την όποια ανάλυση στην παιδεία θα καταλήξεις , ακόμα και εκεί αυτοί ήταν και είναι το πρόβλημα. Γιατί λοιπόν τώρα που είναι ''όλοι '' μαζί δεν αρχίζουν και το ξήλωμα από διαπλοκή μεριά; Ας τολμήσουν και ο πρώτος που θα παραιτηθεί θα είναι Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ.

  7. Ηλίας avatar
    Ηλίας 12/11/2011 10:44:58

    Είμαι κατάπληκτος με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα. Για να βάζουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους: ο Σαμαράς δέχτηκε το έλασσον - κυβέρνηση μεταβατική, όπως δήλωσε ο Παπαδήμος - για να πετύχει το μείζον - ταπείνωση και αποχώρηση του πιο ανίκανου πρωθυπουργού στην ιστορία της νεότερης Ελλάδας και εκλογές. Νομίζετε ότι θα πετύχαινε τίποτε από όλα αυτά αν παρέμενε πεισματικά στο σύνολο των εξ αρχής εκπεφρασμένων θέσεών του; Όσο για το αν μετέβαλε τη στάση του απέναντι στο μνημόνιο ή αν σύρθηκε στην αποδοχή συμφωνιών με τις οποίες διαφωνούσε, το μόνο που έχω να πω είναι ότι η πολιτική είναι μια διαρκής διαπραγμάτευση. Το ζητούμενο ήταν να ξεφορτωθούμε έναν ανήθικο και αδίστακτο πρωθυπουργό που ταπείνωσε τη χώρα του και να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να εκφραστούν - με εκλογές. Όλα τα υπόλοιπα - πολιτικές που θα εφαρμοσθούν, μέτρα που πρέπει να ληφθούν, συμφωνίες και ό,τι άλλο - είναι αποτέλεσμα μιας συνεχούς διαπραγμάτευσης που δεν σταματά ποτέ - γιατί αυτό είναι η πολιτική, μια αδιάκοπη διαπραγμάτευση. Γι' αυτήν τη διαπραγμάτευση χρειάζεται ένας στιβαρός πολιτικός που έχει όραμα και πυξίδα. Και αυτός δεν μπορεί να είναι ο Παπανδρέου. Χάρη στη στάση του Σαμαρά από την πρώτη στιγμή που ήρθε το μνημόνιο στη χώρα, τώρα βλέπουμε αυτά τα αποτελέσματα. Θα είχαν γίνει όσα έγιναν - ακόμα και μετά τις βλακείες του Παπανδρέου περί δημοψηφίσματος - αν ο Σαμαράς είχε ψηφίσει το μνημόνιο και είχε δώσει αυτήν την τόσο εκβιασμένη συναίνεση; Θα είχε ο Σαμαράς, αν αύριο γίνει η κυβέρνηση, τη δυνατότητα να ψελλίσει μια λέξη για αλλαγή πολιτικής αν είχε ψηφίσει το μνημόνιο και είχε παράσχει συναίνεση; Σήμερα συμφώνησε σε κάτι που οδήγησε σε πλήρη ταπείνωση του αντιπάλου, απελευθέρωση της 6ης δόσης, εξασφαλίζοντας έτσι μισθούς και συντάξεις, και κυρίως παροχή δυνατότητας στους πολίτες πολύ σύντομα να εκφραστούν. Όλα τα άλλα που βλέπω να μηρυκάζουν ορισμένοι δείχνουν πλήρη άγνοια του πώς πρέπει να λειτουργεί ένας πολιτικός και της ανάγκης πολλές φορές να δεχόμαστε το έλασσον, προκειμένου να πετύχουμε το μείζον. Θεωρώ ότι ο Σαμαράς έκανε μια ευφυή κίνηση στην πολιτική σκακιέρα - εξασφαλίζοντας μάλιστα βραχύ βίο στους πιο αποτυχημένους από τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, και άρα συμβάλλοντας στην περαιτέρω αποδόμηση του κυβερνώντος πολιτικού σχηματισμού - και διαμόρφωσε τις συνθήκες για πλήρη αποδυνάμωση της όποιας δυναμικής του αντιπάλου. Όλα τα άλλα που αναπαράγετε ορισμένοι είναι αναπαραγωγή της επιχειρηματολογίας των παπαγάλων της διαπλοκής, οι οποίοι αποπειρώνται να επικεντρώσουν την κοινή γνώμη όχι στο μείζον, που είναι η πλήρης ταπείνωση Παπανδρέου και η αποδοχή του πάγιου αιτήματος Σαμαρά για εκλογές - και για μεταβατική κυβέρνηση μέχρι αυτές να γίνουν, όπως από την αρχή έλεγε - αλλά στο έλασσον, που είναι η αποδοχή αυτής της κυβέρνησης και μιας νέας δανειακής σύμβασης, που είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα χρειαζόταν ούτως ή άλλως αυτή η χώρα μετά από τους τραγελαφικούς και αδιάκοπα αποτυχημένους χειρισμούς της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Επιτέλους, ανοίξτε τα μάτια σας!

  8. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 12/11/2011 10:45:40

    Οντως δεν προκύπτει άμεσα το "κινούν αίτιο του ποιητού".
    Εν πάση περιπτώσει, θεωρεί κανείς ότι με τις παρούσες επιλογές του ο Σαμαράς ενήργησε ως "λαϊκός", "πατριωτικός" δεξιός; Δεν προσεχώρησε αστόχως στο μπλοκ της υποταγής; Αυτή δεν είναι η αλήθεια; Προς τί η ψιμμυθίωσις;
    Δεν επαίρονται δικαίως οι ΓΑΠ, Ντόρες, ΛΑΟΣ, εγχώριοι ξενόδουλοι ή κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, ΜΜΕ και ξένος (= ληστρικός) παράγων ότι τον ενέταξαν εις την χορείαν των προθύμων;
    Μπορεί μιά πατριωτική παράταξη (ασχέτως χρώματος ή ιδεολογίας) να συμπαρατάσσεται με τους ολετήρες της πατρίδας, έστω και εάν δέχεται απειλές και εκβιασμούς; Δεν σημαίνει ότι η συγκατανεύσασα ηγεσία δεν έχει, σε τελευταία ανάλυση, εμπιστοσύνη στην κοινωνική βάση, αλλά -το λιγότερο- είναι αγόμενη και φερόμενη σε περίπτωση κάθε σκληρού εκβιασμού;
    Μετατρέπεται το κρέας σε ψάρι όσο και αν το επικαλούνται κάποιοι;
    Δεν είναι χρησιμότερο να αίρεται η στήριξη και υποστήριξη σε ηγέτες που έκαναν πίσω όταν έπρεπε να κάνουν μπροστά ή, τουλάχιστον, να μην υποκύψουν;
    Και αυτό δεν ισχύει για κάθε πολιτική παράταξη στην πορεία του χρόνου και σε κάθε γωνιά της υφηλίου;

  9. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 12/11/2011 10:55:55

    Ίσως τώρα είναι είναι μεγαλύτερη ευκαιρία για τον Σαμαρά να έλθει μετεκλογικά αυτοδύναμος στην κυβέρνηση. Με Πάγκαλο, Βενιζέλο και πληθωρική παρουσία του ΛΑγΟΣ, καταφθάνει ακάθεκτη μιά πραγματικά Καθαρή Δευτέρα! Διότι τότε που είναι προγραμματισμένες οι εκλογές θα εισερχόμαστε στη μεγάλη Σαρακοστή που θα μας βγάλει στην ανάσταση του τόπου από τα δεινά του....

  10. Τρίκαλα-07 avatar
    Τρίκαλα-07 12/11/2011 11:06:11

    Η δεξιά κατέληξε "ενοχική" μετά τον εμφύλιο επειδή εγκατέλειψε τον ιδεολογικό αγώνα. Οι νομείς της εξουσίας στηρίχθηκαν στην soft προπαγάνδα (π.χ. του κομμουνιστικού κινδύνου, κονσερβοκούτια κλπ) και άφησαν τον αγνό πατριωτικό πληθυσμό ,που ουσιαστικά αυτός κέρδισε τον εμφύλιο έρμαιο της αριστεράς. Αποτέλεσμα ήταν ότι κανένας δεν θυμόταν μετά από λίγα χρόνια πως ο μεγαλύτερος και φανατικότερος αντικομουνιστής στην Ελλάδα ήταν ο Γ. Παπανδρέου. Το εξαθλιωμένο 90% (και βάλε) ποσοστό του Ελληνικού λαού έπρεπε να επιβιώσει και οι "ξύπνιοι" κάναν τη "δουλειά" τους. Αυτό το κατάλαβε μάλλον ο Βασιλιάς Παύλος έκανε κάποιες κινήσεις αλλά δυστυχώς αρρώστησε και πέθανε νωρίς .........

  11. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/11/2011 11:21:56

    Το κείμενο ως πλατφόρμα και χάραξη προοπτικής είναι άψογο και το προσυπογράφω. Ως εκτίμηση, ότι "δεν άρχισαν οι εκπτώσεις", μοιραία θα πείσει λιγότερους. Όμως, "ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα" (εύχομαι όχι του λαού, αλλά όσων τον επιβουλεύονται).

  12. GARDI avatar
    GARDI 12/11/2011 11:47:33

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΝΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΕΞΙΟ (ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΕΥΠΩΠΑΙΣΤΗ,ΛΑΙΚΟ.ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ Κ.Λ.Π).
    Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
    -ΤΑΞΙ,ΦΟΡΤΗΓΑ,ΓΙΑΤΡΟΙ,ΣΥΜΒΟ/ΦΟΙ,ΦΑΡΜΑ/ΠΟΙΟΙ,ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΕΞΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ- ΠΟΙΑ ΔΕΞΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ?
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΞΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΤΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΕΙ?
    ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ (ΔΕΞΙΑ) , Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΜΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ!!!!

    • lampros avatar
      lampros @ GARDI 12/11/2011 12:24:44

      Για να κερδίσουμε τι από αυτή την «απελευθέρωση»;

      Δεν έχουμε αρκετά ταξί, γιατρούς, συμβολαιογράφους κλπ και θέλουμε και άλλους;

      Ή δεν είναι αρκετά φθηνά;

      Θέλεις να κάνεις μια γύρα να δεις πόσο κοστίζουν στην απελευθερωμένη Ευρώπη αυτές οι υπηρεσίες;

      Και βέβαια, στα ταξί π.χ., σε τι άθλιες εργασιακές συνθήκες δουλεύουν οι οδηγοί. Εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει 80,000 οικογένειες να γίνουν σκλάβοι σε δέκα ξένες εταιρίες ταξί, αρκεί να είναι «ελεύθερο» το επάγγελμα.

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ GARDI 12/11/2011 13:39:46

      Δοξα τω Θεώ ο Παπαδήμος με τον Άδωνη τον Αβραμόπουλο το Δήμα και τις λοιπές σωτηριόδικες δυνάμεις θα τα ανοίξουν τα επάγγελματα και θα γίνει το μεγάλο άλμα που αναμένουμε από το 1453. Μιλάμε για πολύ υψηλούς πολιτικούς στόχους θέτει η λογική δεξιά.

  13. Agni avatar
    Agni 12/11/2011 11:53:00

    Καταπληκτικο αρθρο,αν και θα μπορούσες να συμπεριλάβεις και εκείνη τη δεξιά,που θέλει να γίνεται με το ζόρι οτι αρνητικό προβάλλουν οι "αριστεροί" πάνω σε αυτή,απωθώντας με μίσος κάθε έννοια παιδείας και καλλιέργειας..

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Agni 13/11/2011 00:58:19

      Agni, σε συχαριστώ.
      Η δεξιά που λες είναι μάλλον ένα ακραίο κομμάτι της καθεστωτικής

  14. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 12/11/2011 11:58:14

    Μετά την εκτέλεση των 6 με πρωτοβουλία των ακραίων Φιλελεύθερων, η δεξιά αντιμετωπίζει το σοβαρό πρόβλημα που την ταλανίζει μέχρι και τις μέρες μας.

    Το Λαϊκό κόμμα του μεσοπολέμου δεν έχει καμιά σχέση με την διαχειριστική λογική που επέβαλε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με την Ε.Ρ.Ε. και κατόπιν με τη Νέα Δημοκρατία. Η Δεξιά αποϊδεολογικοποιήθηκε μετά το θάνατο του Παπάγου και απόλεσε την ουσία της. Ο Κ.Καραμανλής δεν είχε ιδεολογία, απλώς ως έξυπνος πολιτικός διοικούσε σε σχέση με την τρέχουσα κυρίαρχη τάση της εποχής του η οποία όπως και σήμερα κατά αναλογία διαμορφωνόταν από την διαπλοκή (μην κάνουμε το λάθος και πιστέψουμε ότι η διαπλοκή εμφανίστηκε στην Ελλάδα επί Μητσοτάκη και Παπαντρέου) και σύμφωνα με τις επιταγές του ξένου παράγοντα. Τα φληναφήματα των Καραμανλικών για τη σύγκρουση του με το παλάτι δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική. Ο Κ.Κ. συγκρούστηκε με το παλάτι μετά την εξασφάλιση από τον ξένο παράγοντα ότι θα έχει πλήρη κάλυψη και όταν οι βασιλεία ήταν ήδη στο καναβάτσο από την εποχή του Παπαδόπουλου.
    Η ουσία είναι ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι για πάνω από 50 χρόνια γαλουχήθηκαν με το δεδομένο ότι η δεξιά στην ουσία σημαίνει σωστή διαχείριση. Η δεξιά στην Ελλάδα μετά το 1922 ως κοινοβουλευτική και μετά το θάνατο του Ι. Μεταξά, έπαψε να έχει στιβαρά και σαφή ιδεολογικά χαρακτηριστικά, συνήθως αυτοπροσδιοριζόταν μέχρι του 74ως το αντίθετο του κομμουνισμού Από την εποχή του Μητσοτάκη έγινε μια προσπάθεια (κατά την άποψη μου σε εντελώς λάθος βάση για τα πραγματικά δεδομένα) να ταυτιστεί η δεξιά με τα οικονομικά επιτεύγματα του Νέοφιλελευθερισμού. Στην ουσία είχαμε μια κολοβή και μονομερή ανάγνωση και διαστρεβλωμένη νοηματοδότηση.
    Σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο η ασχετοσύνη των δεξιών πολιτικών(τζακάτων γόνων) οι οποίοι εκχώρησαν για πολιτικούς και μόνο λόγους τον προσδιορισμό της ιδεολογίας τους σε ένα κεντρώο πολιτικό και στην επιτυχημένη ρητορεία των αριστερών οι οποίοι από συμφέρον ταύτισαν την όλη δεξιά με τον νέοφιλελευθερισμό.
    Για αυτό πάντα υπήρχε μια τεράστια απόκλιση μεταξύ του ψυχισμού του πολιτικού της δεξιάς και του ψηφοφόρου της. Ο Κ. Καραμανλής ο 2ος με την πρακτική του μεσαίου χώρου μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το ψυχικό κενό. Για αυτό το λόγο και ο Α. Σαμαράς εξελέγη με 50% γιατί ψέλλισε στον δεξιό ψηφοφόρο ότι θα μπορεί να λέει ότι είναι δεξιός. Η ουσιώδης δεξιά είναι στο περιθώριο εδώ και χρόνια. Ο Σαμαρά ήταν μια ελπίδα, το μεν πνεύμα πρόθυμον η δε σαρξ ασθενής, δια τούτο γρηγορείτε Έλληνες.

    • Fanis avatar
      Fanis @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 12/11/2011 12:50:02

      Η δεξιά στην Ελλάδα μετά το 1922
      ==
      Κατα ενα περιεργο τροπο δεν μπορεσα πουθενα να δω σε κανενα κειμενο του 1922 την λεξη (οχι εννοια,ουτε καν λεξη ) "δεξια"..

      Η λεξη "δεξια" πρωτοεμφανιστηκε μετα το 1936 διστακτικα ακομα και .."διαμορφωθηκε" σε εννοια μετα το 1944 και την απελευθερωση.
      Το ΚουΚουΕξω και λοιπες "δημοκρατικες"(και λοιπες μην .εσω δυναμεις) αυτονομαστηκε "αριστερο" και οσους διαφωνουσαν με αυτο τους (αυτο)ονομασε .."δεξιους"..
      Οι δημοκρατικοι δεν εντεδρασαν.Αστους να γαυγιζουν ελεγαν..
      Επειδη ομως την ιστορια την εγραψε το ΚουΚουΕξω επεκρατησε τελικα αυτος ο ορος .."δεξια"..

      Που φυσικα μετα το 1974 ,εκμεταλλευομενος πληρως και την εν γενει κατασταση "αξιοποιησε" πληρως ο ελληνοπολωνος αντρει μινεικο παπανδρεου και εφτιαξε αυτο το .."μορφωμα" .."δεξια" δεξια" ..οποιος ηταν αντιθετος με τη εταιρεια πασοκ ηταν .."δεξια" ..
      "ενορχηστρωμενη αντιδραση της δεξιας" γαυγιζαν διαρκως και αδιαλειπτως οι αλιτηριοι..
      Ακομα θυμαμαι το "γιαννοπουλος" και το .."δεξια" δεξια" ..
      Θα εμεσσω.. σορυ

    • Y. avatar
      Y. @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 12/11/2011 12:55:42

      Ο ΚΚ1 ήρθε σε ευθεία σύγκρουση και έκανε εκλογές, όταν το παλάτι αρνήθηκε την υπόδειξη Κ να μην επισκεφθεί το Λονδίνο η Φρειδερίκη (..η κλωτσιά που κατόπιν έφαγε από την Μπέττυ Αμπατιέλου)

      • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Y. 12/11/2011 13:46:42

        Πολύ σοβαρός λόγος πολιτικής διαφωνίας αν θα κάνει ταξίδι η βασίλισσα ή όχι!!!!!!
        Η αφορμή ήταν ώστε να απεμπλακεί από τα αδιέξοδα που προέκυψαν. Ο Κ.Κ1 επιβλήθηκε από τον Παύλο, ως ο πιο ικανός διαχειριστής, ήταν κάτι σαν τον Σημίτη της εποχής ή τον Παπαδήμο του σήμερα.

    • Georgios Lavdas avatar
      Georgios Lavdas @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 12/11/2011 13:27:35

      Dear Yanni,
      I totally agree with you. After Metaxas and Papagos, there is no Right party and ideology in Greece. A Traditional and Patriotic Right is against
      Marxism and Liberalism. Indeed, Metaxas was anti-Liberal and anti-Marxist. Nea Dimokratia has always been a Materialist-Liberal party.

  15. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/11/2011 12:25:59

    Είμαι πατριώτης δεξιός το λέω κ´ το φωνάζω κ´ οποίος έχει πρόβλημα ναρθει να μου το πει τους βολευω όλους ακροδεξιούς ακροαριστερους ψευτοκουλτουριάριδες τα πάντα όλα διεύθυνση Fight club MMI tai box Himelgeister Str Dusseldorf

  16. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 12/11/2011 12:27:45

    Θέλω να ρωτήσω αυτούς που "μαλώνουν" όσους από μας έχουμε στραβώσει με όλα αυτά που βλέπουμε και ακούμε:
    Εσείς είστε ευχαριστημένοι που βλέπετε τα λαμόγια από το παρελθόν της κυβέρνησης Σημίτη να παίρνουν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Ν.Δ.;
    Είστε ευτυχείς που συγκυβερνά η ΝΔ με τους γραφικούς βουλευτες του ΛΑΟΣ;
    Σε κάποια άλλη ανάρτηση ρωτούσα αν στήθηκα 1 ώρα στην ουρά την29η Νοεμβρίου 2009 για να ψηφίσω Σαμαρά ή για να κάνω τον Μπουμπούκο υπουργό;
    Δεν έχω, λοιπόν το δικαίωμα να θυμώσω και να διατυπώσω τις αντιρρήσεις μου και να εκφράσω την πικρία μου για ό,τι αντιλαμβάνομαι;
    Εκτός κι αν γίναμε ΚΚΕ και παίρνουμε γραμμή από το κόμμα για το τι θα πούμε και για το τι θα νιώθουμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΓΙΑΝΝΑ 12/11/2011 13:12:48

      Φυσικα και μπορεις.Εχε υπ οψιν σου ομως οτι σε εκτακτες περιπτωσεις γινονται κυβερνησεις συνεργασιας.

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ ΓΙΑΝΝΑ 12/11/2011 13:16:50

      Η ίδια στενοκεφαλιά που χαρακτηρίζει τον μέσο δεξιό ψηφοφόρο σήμερα, παραμένει πάντα ο χειρότερος εχθρός του κόμματος.

      Η ίδια στενοκεφαλιά, που οδήγησε στην εξουσία τον ΓΑΠ....

      Να υπενθυμίσω ότι το ΠΑΣΟΚ το 2009 κέρδισε με αριθμό ψήφων ΙΔΙΟ με το 2004 που είχε χάσει με 6 μονάδες διαφορά...

      Προσθέστε το (διαχρονικό πλέον) 5-6% του ΛΑΟΣ και έχετε στα χέρια σας το πρόβλημα της ΝΔ. Οτι με τέτοιο εκλογικό δυναμικό να μην μπορεί να στυλωθεί και να βαδίσει ξεκάθαρα μπροστά...

      Το 2009 όμως, οι δεξιοί "απογοητευμένοι" ήταν αυτοί που πήγαν για μπάνιο και χάθηκαν 800.000 ψήφοι.. Και άλλοι, έκριναν ότι θα "τιμωρήσουν"την ΝΔ ψηφίζοντας ΛΑΟΣ. Τελικά η στενοκεφαλιά των δεξιών μας έφερε τον ΓΑΠ και τίποτα άλλο...

      Αυτή η αδυναμία συσπείρωσης όμως, δεν οφείλεται μόνο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό του κόμματος και τις ψυχώσεις των δεξιών ψηφοφόρων, αλλά και στην πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ εναντίον της ΝΔ, ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ της μεταπολίτευσης και κυρίως μετά την εξαφάνιση των εκδοτών της δεξιάς (Μομφεράτος, Αθανασιάδης, Βουδούρης) χωρίς ποτέ να αντικατασταθούν αυτοί στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης...

      Εδώ πέρασε η λαίλαπα ΓΑΠ με όλη την καταστροφή που έφερε σε δυο χρόνια και σήμερα, ΜΟΝΟ οι ΔΕΞΙΟΙ, αντί να κάνουν κριτική στα δύο αυτά χρόνια ΠΑΣΟΚ, κάνουν κριτική στον...Σαμαρά!

      Για να ξυπνήσουμε λίγο και να ηρεμήσουμε λίγο με την εσωστρεφή κριτική μας!!!!!

      Και το κυριότερο, να μην ξεχνάμε ότι έχουμε εναντίον μας (κόμμα και ψηφοφόροι) το 95% των μέσων, εντύπων και ηλεκτρονικών... Και να σκεφτούμε αν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλος από τον Σαμαρά, που να μπορεί να εγγυηθεί την ενότητα μέσα στην ΝΔ αλλά και την αύξηση της εκλογικής επιρροής της σε έλλους χώρους. Μάλλον δεν υπάρχει...

      Για αυτό, παρακαλώ λίγη υπομονή με τον πρόεδρο!!! Πάρτε το σαν "έκκληση προς συσπείρωση στα δύσκολα", παρά το γεγονός ότι και εγώ ο ίδιος στο τσακ γλύτωσα την κατάθλιψη την Κυριακή το βράδυ...

      • Karanus avatar
        Karanus @ Βατάτζης 12/11/2011 14:22:54

        +100000! για το κείμενο.

        • Karanus avatar
          Karanus @ Karanus 12/11/2011 14:27:33

          Του Βατάτζη.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Βατάτζης 12/11/2011 14:55:18

        Το να έχει σαπίσει η ΝΔ και να μην εκφράζει πλέον το δεξιό σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό; Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν πήγαν να ψηφίσουν και καλά έκαναν.
        Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια φάση διαλύσεως όλων των κομμάτων της μεταπολίτευσης. Θα προκύψουν άλλα με άλλα ονόματα, άλλα προγράμματα, άλλα πρόσωπα κι άλλες δομές. Τώρα αν τα καπελώσουν και αυτά και μας διαψεύσουν όπως γίνεται πάντα στην Ελλάδα είναι άλλο θέμα.

        • Βατάτζης avatar
          Βατάτζης @ anonymous 12/11/2011 15:39:43

          Με Σαμαρά στο τιμόνι, η προσπάθεια "διαλύσεως" όπως λες, θα έχει δυσκολότερο έργο να φέρει εις πέρας.. Και ξαναλέω, αν οι δεξιοί ξεκολλήσουν επιτέλους από ενοχές και συμπλέγματα που μας επεβλήθησαν στο παρελθόν (και δεν ήλθαν φυσιολογικά) μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για ¨πορεία προς την μακρόχρονη νίκη".

          Βλέπετε ήδη, ότι το ΠΑΣΟΚ κρατάει ακόμα τις δυνάμεις της εσωτερικής του κριτικής ιδιαίτερα χαμηλά, ακόμα και μετά το κάζο που λέγεται ΓΑΠ. Εμείς μόνοι μας, συνεχίζουμε να βγάζουμε τα μάτια μας και μάλιστα φωναχτά.. Φτάνει πια η εσωστρέφεια!!! Ας εξαντληθεί το απόθεμα της κριτικής μας στον πραγματικό εχθρό της χώρας, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και όχι στον Σαμαρά...

  17. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/11/2011 12:34:08

    +1000 για το κείμενο...

  18. One avatar
    One 12/11/2011 12:35:45

    Οπως υπαρχούν αντιθέσεις στην αριστερά ( ρεφορμιστές, επαναστάτες, Τροτσκιστές, Σταλινικοί κτλ) ετσι υπάρχουν και στην δεξιά (φιλελεύθεροι, λαικοί, συντηριτικοί, εθνικιστές κτλ).

    Θεωρώ λαθος να λέγεται ποια μορφή δεξιάς ειναι "σωστή και ηθική" και ποιά είναι "λάθος η ανίθηκη". Ειναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα τι επιλέγει ο καθένας για να τον εκφράζει.

  19. ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ avatar
    ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 12/11/2011 12:45:51

    Η Δεξιά δεν είναι ούτε καθεστωτική ούτε ενοχική. Είναι γνήσια ΛΑΙΚΗ και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ. Μια ιστορική αναδρομή το αποδεικνύει. Επί του παρόντος, ας ελπίσουμε ότι ο Αντώνης δεν θα παρασυρθεί σε ολισθηρά μονοπάτια. Οψόμεθα.

  20. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 12/11/2011 12:51:10

    Πολύ καλό!!

  21. Νίκος π avatar
    Νίκος π 12/11/2011 13:05:53

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΗΣ ΜΕΤΕΜΦΥΛΙΑΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΚΟΛΠΩΣΕ ΑΚΡΙΤΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΟΧΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ν'ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙ'ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ .

  22. dracon avatar
    dracon 12/11/2011 13:09:29

    Συμφωνώ με το πρωτοσέλιδο της σημερινής Ελευθεροτυπίας
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΟΚΟΥΣ
    Δεν υπάρχει ξήλωμα αλλά ανασύνταξη του ΠΑΣΟΚ
    Ο Παπαδήμας συνεχίζει τη δοσίλογη πολιτική Παπανδρέου.
    Μονο που μας υπόσχεται ότι θα είναι πιο αποτελεσματικός από τον ΓΑΠ
    Δηλ.θα ξεπουλήσει πιο γρήγορα την Ελλάδα και θα εφαρμόσει με ευλάβεια τα μέτρα ,υπονοώντας ότι ο ΓΑΠ σαν πολιτικός φοβόταν το πολιτικό κόστος,ενώ αυτός θα είναι αδίστακτος εξολοθρευτής
    Αν έπρεπε να βρούμε το ιστορικό ανάλογο της κυβέρνησης Παπαδήμα θα έπρεπε να ανατρεξουμε στον Απρίλιο του 1936 όπου δεξιοί και Βενιζελικοί υποστήριξαν τη κυβέρνηση Ιωάννη Μεταξά ,καθ υπόδειξη των ανακτορων και των ξένων πρεσβειών.
    Ολοι ξέρουμε ότι λίγους μήνες μετά ο Μεταξάς με τη βοήθεια του παλατιού έκανε το πραξικόπημα της 4ης Αυγούστου.
    Ας ελπίσουμε να ισχύει η ρήση ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.......

  23. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 12/11/2011 13:31:52

    Για τον fanis
    Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι ο ορισμός Δεξιά ήρθε ως αντιδιαστολή με το αριστερός.
    Πράγματι την εποχή του Γούναρη και του Βενιζέλου δεν υπήρχε ο ορισμός Δεξιά.
    Ο αστικός πολιτικός κόσμος όμως ήταν διακριτός. Με τον όρο ΔΕΞΙΑ εννοώ τον αντιβενιζελικό σχηματισμό, ο οποίος στην ουσία είναι ο πρόγονος της Νέας Δημοκρατίας.

    • Fanis avatar
      Fanis @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 13/11/2011 08:51:26

      αντιβενιζελικό σχηματισμό, ο οποίος στην ουσία είναι ο πρόγονος της Νέας Δημοκρατίας.
      ==
      Προγονος? Σαν να λεμε παπους,προπαππος και τετοια?
      Χα! Δεν το πιστευω οτι εχει καμμια σχεση ..Πως λεμε αν κανουμε τεστ DNA τα αποτελεσματα θα ειναι ακρως αρνητικα.
      Φυσικα αυτο λεει η προπαγανδα του ΚουΚουΕξω την οποια βεβαιως υπεκλεψε και οικειοποιηθηκε κατα αισχρον τροπο μαλιστα το γνωστο πα(νελληνιο)ΣΟΚ..
      Ειναι γιατι το ΚουΚουΕξω δεν φροντισε να το κανει κοπυραιτ !!
      Λοιπον οπως προειπα ενας "δημοκρατικος" και .."προοδευτικος" παστοκος δεν εχει κανενα ενδοιασμο να κατηγορησει την Νεα Δημοκρατια για το "παιδομαζωμα¨για τους .."κοτζαμπασηδες" για τον βασιλια Κωνσταντινο του 1922 ,για το Ι.Μεταξα..ολοι αυτοι για το λειψο εγκεφαλο του(εχει?) ειναι.."δεξια"!!
      Ακομα και τα Δεκεμβριανα η .."δεξια" τα εκανε!! ΟΧΙ βεβαιως ο παπατζης γ.παπανδρεου παππους του σημερινου ανεκδιηγητου φιογκου πρωην προθηπουργου μπραβογιοργος με τονομα..
      Και φυσικα "δεξια" και σχετικη με την Νεα Δημοκρατια ειναι και δικτατορια Παπαδοπουλου! ασχετα αν η "ΒΡΑΔΥΝΗ" μια κατ εξοχην Καραμανλικη εφημεριδα ειναι Η ΜΟΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ που εκλεισε η χουντα!!
      Φυσικα η Νεα Δημοκρατια διοργανωσε δημοψηφισμα και εδιωξε τον βασιλια και φυσικα η δικτατορια Παπαδοπουλου ειχε .."προλειανει" το εδαφος για την καταργηση της βασιλειας και φυσικα φυσικωτατα ο παπατζης γ.παπανδρεου παπους του σημερινου τετοιου που ειπαμε, κρατησε πεθαμενο τον βασιλια Παυλο μεχρι να ενηλικιωθει ο διαδοχος!!
      Αλλα αυτα ειναι .."ψιλα"..
      Η δημοκρατια εχει το .."γέρο της"!!
      Και φυσικα το "κ. παγκαλο" δεν εχει καμμια ευθυνη για το παπου του δικτατορα... Αφου ..ειπαμε. Ειναι "δημοκρατικος" και "προοδευτικος" και .."εξ επαγωγης" αυτους τους τιτλους αποκτανε αυτοματα και οσοι τον ψηφιζουν!!@$%^& εξ αγχιστειας ισως!!!$%^@

      ουφ μπαιλντισα.. νερο φερετε μου νερο ..με επνιξε η .."κακια δεξια"!!..

  24. Βαγγέλης Β avatar
    Βαγγέλης Β 12/11/2011 13:52:19

    Με την οπισθοδρομική δεξιά τι γίνεται; Τι λέει για τις μεταρρυθμίσεις;

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/11/2011 14:06:13

    Μάλλον εσύ πρέπει να συνέλθεις.
    Πιστοί συχνάζουν στα μοναστήρια .
    Άλλο το είμαστε με τον Σαμαρά και με τη ΝΔ άλλο τα ωσαννά.
    Αν κάποιοι είναι βασιλικότεροι του βασιλέως και δεν αντέχουν απόψεις ή κριτική και ακούν μόνο παλαμάκια από τα χειροκροτήματα ...σε λάθος κόμμα είναι.

    • ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
      ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 15:53:17

      Σκοπός είναι να κερδίσουμε τον πόλεμο και όχι να πέσουμε μαχόμενοι!

      Ο Α. Σαμαράς επί του παρόντος ορθώς πράττει:

      Τα κάστρα πέφτουν εκ των έσω!

      Ο Αχιλλέας πάλευε δέκα χρόνια και ακόμη να πέσει η Τροία. Η Τροία έπεσε όταν ανέλαβε ο Οδυσσέας.

      Ο Α. Σαμαράς ξέρει ότι πρέπει να δράσει ως Οδυσσέας και όχι ως Αχιλλέας…

      Υπάρχει ακόμη ελπίδα, και ο νοών νοήτω…

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 12/11/2011 17:18:26

        Ωραια ολα αυτα αλλα οι συνθηκες ειναι διαφορετικες η Τροια τωρα ειμαστε εμεις...και οι Δουριοι Ιπποι πολλοι και οχι ενας σε αυτες τις συνθηκες ολοι περνανε απο την κριση και την κριτικη κανενας δεν ειναι υπερανω.Σαφως ακουστηκαν και γραφτηκαν και υπερβολες αφου οι καταστασεις ειναι ακραιες. Ομως αυτη τη φορα οι αντιδρασεις δεν ειναι ΄΄συναισθηματικες΄΄ ή οπαδικες αλλα για πρωτη φορα μεταπολιτευτικα ισωςε ειναι ωριμοτερες...και η ψηφος αποκτα μεγαλυτερη ισχυ απο το παρελθον μιας και το διακυβευμα δεν αφορα μονο ιδιοτελεις σκοπους αλλα το μελλον της χωρας των κατοικων της και κυριως των επομενων γενεων. Ειμαι 36 ετων και αισθανομαι ηδη τη γενια μου ΄΄καμμενη΄΄ ομως εχω την υποχρεωση να περισωσω οτι και αν σωζεται, και για ΄΄εμενα΄΄ αλλα πολυ περισοτερο για τους επομενους που θα ερθουν. Ως αποτελεσμα ολων αυτων ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και θα κανω κριτικη ενιοτε σκληρη διοτι περιθωρια λαθους ΔΕΝ υπαρχουν οπως και για μικροπολιτικες και σκοπιμοτητες πασης φυσεως.Ο Ηγετης οφειλει να δωσει Οραμα στο κοσμο αλλα εχει υποχρεωση να παραμανει σταθερος στο οραμα του, ειλικρινεις, ανταλατευτος και να το φερει εις περας μεχρι τελους...
        Κανεις πλεον δεν παιρνει Λευκη επιταγη πολυ δε περισοτερο δεν εχει καν χρονο προσαρμογης ανοχης η οπως αλλιως θελετε πειτε το...

  26. Miguel avatar
    Miguel 12/11/2011 15:00:37

    Αν πιστεύετε, ότι με ιδεοληψίες του παρελθόντος, περί ποιος είναι δεξιός, ποιός αριστερός και ποιός είναι λίγο ή πολύ πατριώτης, θα πέσουν λεφτά στην χώρα ουρανοκατέβατα, λυπούμαι. Το διακύβεβμα της εποχής είναι:
    Θέλουμε να παραμείνουμε χώρα της Ευρώπης και να φτιάξουμε την χώρα μας σε αυτά τα πρότυπα, ή θέλουμε να ακολουθήσουμε το μοντέλο της Βορείου Κορέας του Κιμ Ιλ Σουγκ; Καλές οι πολιτικές αναλύσεις, αλλά έως τώρα δεν ζούμε μόνοι μας σε αυτό τον πλανήτη. Αν επιμείνουμε στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, αυτό θα έχει και το κόστος του. Όσο και αν μερικοί παραμυθιάζουν τον κόσμο, ΕΥΚΟΛΟΣ δρόμος για εμάς, δεν υπάρχει!

  27. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2011 15:06:31

    Μαζί σου Μ.Ο., μαζί σου, και πρόσθεσε και την φιλελεύθερη Δεξιά. Την laissez-faire Δεξιά. Λαϊκές λαϊκότατες είναι και οι δύο και δεν έχουν καμία σχέση με Επίτιμους. ΟΙ Επίτιμοι είναι """φιλελεύθεροι""". Ερζάτς.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ archaeopteryx 12/11/2011 19:36:58

      Ο φιλευθερισμός είναι εγγενής στη Δεξιά και όπως ακριβώς το λες, δεν είναι οικογενειακή παράδοση αλλά διαχρονική ιδεολογία

  28. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 12/11/2011 19:58:42

    Aπίστευτο! Κάποτε ειρωνευόμασταν την Αριστερά που (ευτυχώς) είναι χίλια κομμάτια. Και τώρα μαθαίνω οτι και η Δεξιά είναι ευρωπαϊκή –πατριωτική –φιλελεύθερη-δημοκρατική –λαϊκή - εθνοκεντρική Δεξιά!!!!! Τι συνοθύλευμα αντιφατικών λέξεων είναι αυτό? Τι μωσαϊκό ετερόκλητων πλακιδίων? Μανώλης, Βαρβιτσιώτης, Λυμπερόπουλος, Λαζαρίδης, Κεφαλογιάννη, Αρβανιτόπουλος, Σπηλιωτόπουλος, Τασούλας κλπ, τι τρομερή ανθρωπογεωγραφία, από ανθρώπους με απολύτως διαφορετική προέλευση, διαφορετική πορεία και διαφορετικούς στόχους.

  29. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 13/11/2011 00:53:44

    Ας αφήσουμε τα πρόσωπα και ας ασχοληθούμε με τους όρους: γιατί είναι αντιφατικοί;
    Ένα κόμμα λαϊκό απαγορεύεται να είναι φιλελεύθερο, ή ένα κόμμα πατριωτικό είναι αντιευρωπαϊκό;
    Η έννοια που μάλλον εμπεριέχει όλες τις υπόλοιπες, είναι η "εθνοκεντρική δεξιά".
    Και μην την μπερδέψετε με τις εκφάνσεις του εθνικισμού...

  30. GARDI avatar
    GARDI 13/11/2011 22:09:38

    Και μετά απ όλα αυτά το ερώτημα παραμένει ….

    Τα ελευθέρα επαγγέλματα είναι ευρωπαϊκή οδηγία με κανόνες ,
    –που ισχύει για όλες τις χώρες της ΟΝΕ-,
    που θα ΠΡΕΠΕΙ να περάσει και στην Ελλάδα.
    Το αστείο είναι ότι δε περνά στην Κ.Ο. της Ν.Δ.
    Αν γίνει κυβέρνηση η Ν.Δ. , θα περάσει της Ευρωπαϊκής δεξιάς που ασπάζεται τις Ευρωπαϊκές άξιες η της λαϊκής δεξιάς που εν τέλει πιστεύει –και ας μην το λέει – ότι, τι μας νοιάζει η Ευρώπη εδώ
    είναι ΕΛΛΑΔΑ.

    Ευρωπαϊκή Δεξιά και στην Ευρώπη Η Πατριωτική Λαϊκή Δεξιά και στην Ελλάδα?

    Ιδου το μέγα δίλλημα της Ν.Δ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.