28/09/2010 08:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ...κάλπη θα αποφασίσει για τους φορτηγατζήδες

Καθώς κανείς δεν θέλει να πάρει την ευθύνη της σημαντικής απόφασης, στην χθεσινή συνάντηση των προέδρων των εννέα Ομοσπονδιών Ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ αποφασίστηκε να στηθούν κάλπες σήμερα και να αποφασίσει η βάση.

Χωρίς καμιά απόφαση ολοκληρώθηκε εξάλλου χθες το απόγευμα η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά με πρωτοβουλία του προέδρου των εμπόρων κ. Κροκίδη και τη συμμετοχή του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση και να ανασταλούν οι κινητοποιήσεις των μεταφορέων ώστε να τροφοδοτηθεί η αγορά.

Στη διάρκεια της συνάντησης οι εκπρόσωποι του Εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου επανέλαβαν την έκκληση να ανασταλούν οι κινητοποιήσεις για μια εβδομάδα ώστε να πάρει "ανάσα" η αγορά που ήδη ασφυκτιά από την έλλειψη προϊόντων και τιμή διακίνησης των αγαθών.

Νωρίτερα, στη συνάντηση των 9 προέδρων των Ομοσπονδιών από όλη την Ελλάδα καταγράφηκε μικρή αλλαγή στις μέχρι τώρα θέσεις των Ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, καθώς τη θέση της αδιάλλακτης στάσης πήρε ο έντονος προβληματισμός, μετά και την "κραυγή" αγωνίας που εξέπεμψε ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος, που απειλείται με οικονομική κατάρρευση, από τις ελλείψεις στην αγορά και τη μη διακίνηση των προϊόντων, εξαιτίας των κινητοποιήσεων των μεταφορέων.

Σύμφωνα με συνδικαλιστικό στέλεχος των μεταφορέων, επικράτησαν πιο ψύχραιμες απόψεις και εξετάστηκε σοβαρά η πρόταση που έκαναν οι έμποροι και οι επιχειρηματίες στη χθεσινή συνάντηση, για αναστολή των κινητοποιήσεων για μία εβδομάδα, προκειμένου να τροφοδοτηθεί η αγορά.

Σύμφωνα με τον ίδιο συνδικαλιστή η τάση που επικράτησε στη συνάντηση των προέδρων ήταν μάλλον προς την αναστολή των κινητοποιήσεων, αλλά δεν ελήφθη καμία απόφαση, καθώς στις 4 το απόγευμα, θα έχουν στον Πειραιά και νέα συνάντηση με τον πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και στην οποία ενδέχεται να παραστούν επίσης ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ και πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος. Μετά τη συνάντηση αυτή, οι μεταφορείς αναμένεται να ανακοινώσουν την απόφασή τους για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεων.

Από την πλευρά της κυβέρνησης πάντως ξεκαθαρίστηκε ότι δεν τίθεται θέμα συνάντησης των μεταφορέων και των εμπόρων με τον πρωθυπουργό και η θέση που διατυπώνεται από επίσημα χείλη είναι ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε, είναι πλέον νόμος τους κράτους και όσοι τον παραβιάζουν θα υποστούν τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Στο μεταξύ, δεν έλειψαν καιχθες  τα επεισόδια, καθώς ομάδα μεταφορέων εμπόδισε το πρωί 20 και πλέον φορτηγά να επιβιβαστούν σε πλοία, μεταφέροντας εμπορεύματα στα νησιά. Την ίδια ώρα ένταση επικράτησε και στον μπλόκο της Μεταμόρφωσης, όταν ορισμένοι ιδιοκτήτες θέλησαν να πάρουν τα οχήματά τους για να δουλέψουν και άλλοι συνάδελφοί τους, τους παρεμπόδισαν με αποτέλεσμα να χρειαστεί η παρέμβαση της αστυνομίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tamam_87 avatar
    tamam_87 27/09/2010 17:09:35

    Αγαπητοι μου,
    μια απλη ερωτηση :
    Να υποθεσουμε οτι ειχε προαναγγελθει η απελευθερωση του συμπαθους κατα τα αλλα επαγγελματος των μεταφορων, το 2004.
    Γιατι απο την αλλη το σατανικο μας κρατος, δεν ορισε οτι σταματαει σταδιακα και η μεταβιβαση αδειων, ετσι ωστε και οι αποσβεσεις να γινουν σε ευλογο διαστημα, και το συστημα να ερθει σε ισορροπια την καταλληλη χρονικη στιγμη ????
    Απαντηση : ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΑ !!!!!!
    Ε ρε μαγκες δεν γινεται. Το εχω ξαναγραψει. Δεν παει αλλο.
    Μαλλον οι επιχειρησεις πρεπει να αντιδρασουν. Συρομαστε απο τον καθε ανευθυνο ανδρα σε αυτη την κατασταση. ......... και σαν καπελλο εχουμε και τον παπαγαλο του mega, να μας λεει οτι δεν υπαρχει προβλημα.
    ΡΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ???????????

    • Enzo avatar
      Enzo @ tamam_87 27/09/2010 17:34:01

      κανει τον τσαμπουκα η κυβερνηση σε βαρος των εταιρειων.
      αμα παω εκει και πιασω τον ρεππα απο τον γιακα θα φταιω εγω μετα?

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Enzo 28/09/2010 09:15:17

        Enzo, μιά ζεστή Καλημέρα με αισιοδοξία. Νά είσαι βέβαιος ότι ΔΕΝ πρόκειται να περιμένουμε να χιονίσει, για να δούμε επιτέλους μιάν άσπρη μέρα..

        Μ' Ελπίδα Πάντα!
        η Dimi

      • Enzo avatar
        Enzo @ Enzo 28/09/2010 12:15:44

        γεια σου ρε Dimaki με την αισιοδοξια σου!
        αφραγκος και αισιοδοξος γινεται?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Enzo 28/09/2010 12:45:15

        Γίνεται. Το χρήμα έρχεται και παρέρχεται. Σήμερα παρέρχεται, αύριο θα ξαναέρθει.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Enzo 28/09/2010 13:28:04

        Entzo, Φίλε μου, οι άνθρωποι θεοποιήσαμε το παλιόχαρτο κι αυτό, μάς σκλάβωσε, μάς κατέστρεψε. Η δική μου Ελπίδα, η Αισιοδοξία και η κατά μέτωπο σθεναρή αντίσταση, απονευρώνουν το κοινωνικά φονικό «σύστημα», που καταταλαιπωρεί και θεωρεί τους Ελληνες Πολίτες δεδομένους.

        Επί 16.9+ χρόνια υφίσταμαι την απρόκλητη, την υπέρτατη Υβρι. #35 στη λίστα των μεγαλο-οφειλετών, χωρίς έκδοση φορολογικής ενημερότητας, αν και φορολογικά ενήμερη. Χωρίς να οφείλω ούτε ένα λεπτό σε κανένα.

        Το έχεις ξανακούσει εσύ αυτό ποτέ; σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου να συμβαίνει αυτό; Kι όμως, αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα. Στη χώρα που δίδαξε τον πλανήτη Ισονομία, Ισοπολιτεία, Ευνομία, Ευταξία. Και όλα, επειδή αυτό το «σύστημα», αυτό το αρπακτικό όρνεο, ορέγεται λόγω τοποθεσίας, την κατά πλήρη κυριότητα με πιστοποιητικά από 3 (τρία) υποθηκοφυλακεία, κληρονομιαία περιουσία του πατέρα μου.

        Enzo, καταλαβαίνεις τώρα γιατί γίνομαι έξαλλη με την "Hillary των Καλυβίων"? που μαζί με τη λοιπή φατρία ακονίζει μαχαιροπήρουνα γιά το μεγάλο φαγοπότι στον νεοσύστατο (ΚακηΚράτης) και ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΟ Δήμο Σαρωνικού?

        Eδώ, πρόκειται γιά Long-Term Planning υφαρπαγής περιουσιών, που έρχεται και κουμπώνει με τα 22 ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ που υπέγραψε ο εδώ ισλαμολάτρης προσκυνημένος με το σελτζουκομόγγολο.

        Σε πείσμα όμως των καιρών, εγώ Αισιοδοξώ κι Ελπίζω! Είμαι άνθρωπος των έργων. Κι έχω 1.70+μ ύψος δικογράφων, που αποδεικνύουν τα λόγια μου, την υπομονή, την επιμονή, την αισιοδοξία, την ελπίδα μου.

        Επειδή, στο τέλος, το Δίκαιο πρόκειται να επικρατήσει!

        Επειδή, όταν χτυπήσεις πάτο, η μόνη διέξοδος σωτηρίας, είναι προς τα ΕΠΑΝΩ!

        Επειδή, «πάντων χρημάτων μέτρον εστίν Ανθρωπος» ~Πρωταγόρας

        Αισιόδοξα Πάντα!
        η Dimi

      • Εnzo avatar
        Εnzo @ Enzo 28/09/2010 13:38:05

        καμια φορα φτανεις στον πατο και εκει που εισαι φευγει και ο πατος!!!

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ tamam_87 27/09/2010 21:22:51

      Οι μεταβιβάσεις αδειών δεν γίνονταν με την διαμεσολάβηση του κράτους. Οι φορτηγατζήδες τις πουλούσαν στην μαύρη αγορά.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ mitsosms 28/09/2010 12:46:35

        Να την ασπρίσουμε τη μαύρη αγορά. Αυτό είναι το θέμα; Πονάει χέρι κόβει χέρι;

        Φτάνει πια με τη συστηματική συκοφάντηση κάθε επαγγελματικού κλάδου! Κανένας δεν είναι τέλειος, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να τους ξεπαστρέψουμε!

        Θα μετανιώσετε πολύ πικρά τον κοινωνικό αυτοματισμό γιατί το παραμύθι δεν έχει μόνον κακό λύκο. Στο τέλος κερδίζει η Κοκκινοσκουφίτσα.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ mitsosms 28/09/2010 20:15:15

        Το πρόβλημά σου mitsosms και σια είναι ότι όταν το πράσινο τσίρκο φύγει με τα ελικόπτερα, εσένα τον tiramola και τ'άλλα παιδιά δεν θα σας πάρει μαζί... Αρχίστε να ζείτε στην Ελλάδα από σήμερα, για να μην σας έρθει απότομο αύριο.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 28/09/2010 20:23:39

        (Α)θανασάκη δεν είμαι πωρωμένος σαν και εσένα με τα κόμματα. Με ενδιαφέρει να γίνουν πράγματα που έπρεπε να έχουν γίνει χρόνια τώρα και που ο δικός σου 5 χρόνια κώλωνε και δεν έκανε τίποτε παρόλο που είχε εξαγγείλει αυτά που προβλέπονται στο μνημόνιο. Φαντάζεσαι πόσο διαφορετική θα ήταν η πραγματικότητα της Ελλάδας αν τα είχε κάνει;

  2. lornion avatar
    lornion 27/09/2010 17:09:40

    κράτος λειψό σε αυτοδιάλυση. Αλλοι επαίρονται για επενδύσεις κι άλλοι μας οικτείρουν.Λίγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε. Αυτοί οι κύριοι μεταφορείς αναρωτήθηκαν ποτέ ποιός είναι κάτοχος και κύριος των δρόμων πάνω στους οποίους τρέχουν? το ερώτημα τίθεται για να ξέρουν οτι οι δρόμοι δεν κλείνονται ποτέ και πουθενά.

  3. ΕΡΕΒΟΣ avatar
    ΕΡΕΒΟΣ 27/09/2010 21:19:03

    Τα σχόλια μου εδώ θα τα κάνω επι του θέματος…για την κινητοποίση των οδηγών δηλαδή. ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ!!!Και λυπούμαι βαθύτατα που το λέω αλλά είναι αλήθεια.
    Δεν ξέρω που βαδίζει ο τόπος αλλά οι οδηγοί βοηθάνε και με το παραπάνω για την χειροτέρεψη!!!
    Πλεον δεν με νοιάζουν τα αιτήματα τους. Τους γράφω στα τετοια μου όπως με γράφουν και αυτοί!!!
    Ρώτησαν ποτέ ή νοιάστηκαν οι Κύριοι οδηγοι φορτηγών ΔΧ πως θα “κερδίσουν” τα δικαιώματα τους οι εργάτες και υπάλληλοι Ιδιωτικού τομέα που απολύονται με το τσουβάλι από τις επιχειρήσεις;;;;Αυτοι δηλάδή δεν έχουν ψυχή;;;δεν είναι άνθρωποι;;Αυτοί πως επι το πλείστον είναι οι πιο παραγωγικοί στην Ελλάδα τρώνε τα χαστούκια, δεν έχουν “κεκτημένα” και τρώνε το χειρότερο χτύπημα από όλους ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;;;;Και έχουν και το θράσος να περιορίζουν την ελευθερία των υπολοίπων;;; Έχουν το δικαιώμα να καταστρέφουν τη χώρα. Δηλαδοί “τρώνε” τπν λαό οι πολιτικοί θα φαγωθεί και μεταξύ του ο λαός;;;
    Για μένα και αν είχαν δίκιο το έχουν χάσει και ποσός με ενδιαφέρει τι θα πάθουν πλεον. Δηλαδή θα φέρουνε τον πόλεμο στη χώρα θα σκοτώσουν και κανέναν εργαζόμενο αμα λάχει για να περάσει το δικό τους;;;;;;
    ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΖΑΟΥΝ ΠΛΕΟΝ!ΦΤΟΥ ΤΟΥΣ! Ολοί δηλάδη βρήκαν την εύκολη λύση -πολιτικοί και εξαχρειωμένοι οδηγοί- να βαράνε αλύπητα τον μικρο-μικρομεσαίο;;;;
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΣ ΤΩΝ ΑΠΑΓΑΓΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΣΟΥΝ! ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ!!!

    Ο ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΕΡΕΒΟΣ 28/09/2010 20:17:29

      "πολιτικοί και εξαχρειωμένοι οδηγοί..."

      Εξισώνεις τους πολιτικούς με τους φορτηγατζήδες; Παγκαλίζεις επικίνδυνα φίλε μου...ασε που κι οι φορτηγατζήδες μικρομεσαίοι είναι.
      Η κυβέρνηση οφείλει να βρει λύση και να εγκαταλείψει τον κοινωνικό αυτοματισμό.

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 28/09/2010 11:21:40

    Κύριοι, Πολύ σημαντική εξέλιξη στο θέμα:
    Η κυβέρνηση σκέφτεται πως θα αλλάξει το ΝΣ χωρίς να φανεί άμεσα ότι ενδίδει σε συνδικαλιστικό φορέα για να μην ανοίξει την όρεξη και σε άλλους. Ο κ. Ρέππας είναι υπό διωγμό από το Υπουργείο αφού δεν κατάφερε κανένα από τα θέματα που του ανέθεσε ο κ. Πρωθυπουργός (Αστικές Συγκοινωνίες - Φορτηγατζήδες - ΟΣΕ) ενώ βέβαιη είναι η αλλαγή του κ. Τσιόκα, οποίος και πληρώνει το μάρμαρο του ΝΣ και του ΟΣΕ άμεσα εντός της επόμενης εβδομάδας! Ήδη έχουν πέσει 2 ονόματα στο τραπέζι για τον επόμενο ΓΓ του Υπουργείου!
    Η πρώτη νίκη πάντως συνδικαλιστικών φορέων είναι γεγονός και θα έχει σημαντικές εξελίξεις στο εκλογικό τομέα εντός της πρώτης εβδομάδας του Οκτωβρίου...

    • Enzo avatar
      Enzo @ Νίκος 28/09/2010 12:18:58

      να το βρασω ρε φιλε.ποιος τους χεζει ολους αυτους? ο μηνας τελειωνει και δεν μπορουμε να καλυψουμε τις υποχρεωσεις μας.
      μας τελειωσε η απεργια οικονομικα.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2010 11:33:12

    Οι λοιδωρούμενοι "βολεμένοι" "μεγαλο-ιδιοκτήτες" "χουντικοί" φορτηγατζήδες με συνδικαλισμό από τη βάση έβαλαν τα γυαλιά στους κομματικούς εργατοπατέρες και ξεφτίλισαν τους πραγματικούς χουντικούς ,που είναι τα κανάλια και τα φερέφωνα-παρουσιαστές.
    Τα αιτήματά τους δεν είναι παράλογα [μεταβατική πενταετία, η απόσυρση της διάταξης για υποχρεωτική δημιουργία Α.Ε. και η κατοχύρωση της σύνταξής τους χωρίς τον εκβιασμό της πληρωμής 7500 ευρώ για να υπαχθούν σε καλύτερη κατηγορία] και τους εμπαίζουν από το καλοκαίρι.

    Γι αυτό ήταν λάθος η χθεσινή ισοβαρής τοποθέτηση της ΝΔ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 28/09/2010 13:34:40

      Συμφωνώ κι εγώ ότι ήταν λάθος. Δεν θυμάμαι αν το ξαναέγραψα, αλλά συμφωνώ ότι ήταν λάθος.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/09/2010 12:44:29

    Μακάρι. Θα είναι πολύ σημαντική εξέλιξη.

    Enzo έχεις δίκιο, αλλά και δεν έχεις δίκιο σε δύο σημεία. Πρώτον, βραχυπρόθεσμα, αν συμβεί αυτό που λέει ο Νίκος, τότε θα λυθούν και τα δικά σας προβλήμαα. Δεύτερον, αυτό που έρχεται στην όλη οικονομία αν δεν αντισταθούμε τώρα, θα είναι πολύ χειρότερο - και για τη δική σας επιχείρηση - από αυτό που συμβαίνει τώρα.

    Συνεπώς, θα πρέπει να το δούμε και μακροπρόθεσμα και είμαι βέβαιος ότι το τέλος, παρά τις δυσκολίες, θα τα καταφέρετε να ανταπεξέλθετε κι εσείς και όλοι μας.

    Ειλικρινά το ελπίζω, γιατί όλοι τελικά στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

  7. Spiros avatar
    Spiros 28/09/2010 13:23:45

    Αφελή ερωτήματα,γιά τίς δήθεν ελλείψεις,από τήν απεργία τών φορτηγατζήδων

    Γιατί όλα τά κανάλια, όταν μιλούν γιά άδεια ράφια δείχνουν μόνο τά ράφια
    τού γερμανικού LIDL,ενώ τά ράφια τών Ελληνικών super markets,είναι
    γεμάτα?

    Γιατί δείχνουν μόνον άδειες αποθήκες μέ ζωοτροφές-σκυλοτροφές?

    Σέ όλα τά βενζινάδικα βρίσκω αμόλυβδη

    ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΒΑΣΤΑΤΕ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Spiros 28/09/2010 20:01:38

      Το LIDL δεν έχει δικό του στόλο φορτηγών. Μόνον logistics. Οι πιό πολλές άλλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, ακόμη και πολύ μικρότερες, έχουν δικά τους φορτηγά και δεν έχουν πρόβλημα.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Ο Θείος 28/09/2010 20:32:51

        λιγα φορτηγα εχουν ολες οι εταιρειες και δεν προλαβαινουν να βγαλουν την δουλεια. ολες χρησιμοποιουν δημοσιας φορτηγα.
        κανεις λαθος σε αυτο.
        ειδικα οι περισσοτερες εταιρειες εχουν βγαλει εξω στους δρομους ολα τα σαραβαλα που δεν τα κινουσαν τοσα χρονια, με αποτελεσμα να κινδυνεουμε σημερα και απο τροχαια.
        υπαρχει σοβαρο προβλημα στην αγορα.
        εμεις σαν εταιρεια εχουμε μπλοκαρισμενα πανω απο 200 container.
        παρακαλω οι ασχετοι με το εμποριο να μην μιλανε για να μην μπερδεουνε τον κοσμο.

    • Calamari avatar
      Calamari @ Spiros 28/09/2010 20:20:51

      ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΒΑΣΤΑΤΕ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!

      To μονο κριμα ειναι που δεν κατεβηκαμε μαζι σας ΟΛΟΙ....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Spiros 28/09/2010 20:22:58

      Tα Lidl και τα κάθε Lidl είναι κυβέρνηση σ αυτό τον τόπο.

  8. Εnzo avatar
    Εnzo 28/09/2010 13:40:31

    και τι να κανουμε GALA?
    πλεον η κατασταση μετατρεπεται σε σωζον εαυτον σωθητω!

  9. GALA avatar
    GALA 28/09/2010 14:09:30

    Να βγούμε στους δρόμους και να πάμε στα υπουργεία τους, να κλείσουμε τους δρόμους της Εκάλης και της Κηφισιάς. Με επανάσταση λαϊκή αποτινάζεις το ζυγό.

  10. tamam_87 avatar
    tamam_87 28/09/2010 14:20:24

    Παιδες,
    το θεμα δεν ειναι αν εχουν δικιο οι φορτηγατζηδες η οχι.
    Οι υπολοιποι τι χρωστανε ??
    παραδειγμα υπαρκτο: εχω προβολη εποχικου κωδικου σε Super markets σε ολο το
    μπ....., sorry εννοουσα ολη τη χωρα για τον Σεπτεμβριο.
    Το προιον εχει εισαχθει, εχει πληρωθει (αρκετα μεγαλο ποσο) και το κοιταμε
    στις αποθηκες και φυσικα η προβολη ακυρωθηκε.............και θα το κοιταμε για κανα χρονο ακομα.
    Σαν και μας, θα ελεγα αρκετοι.
    Το θεμα δεν ειναι αγωνιστικο. Δεν εχει κανενα νοημα να επιβιωσει ο φορτηγατζης και να πεθανουνε δεκα αλλοι, που στο φιναλε του δινουνε ενα μεγαλο κομματι της δουλειας του.
    Και αλλα πολλα, οχι του παροντος.........

  11. Spiros avatar
    Spiros 28/09/2010 14:22:33

    Ειμαστε ολοι φορτηγατζήδες!!

    Βαστάτε παιδιά!!

  12. napo98 avatar
    napo98 28/09/2010 17:43:49

    ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ!!!
    Αγαπητε tamam μπορει να μην σε νοιαζει αν καει το σπιτι του διπλανου,ειναι
    ομως 100% σιγουρο οτι η φωτια θα καψει και το κωλαρακι σου!!!

    • tamam_87 avatar
      tamam_87 @ napo98 28/09/2010 19:56:56

      Με νοιαζει και με παρανοιαζει !!!!
      πολυ περισσοτερο απο οτι νομιζεις αγαπητε μου.
      Τα φορτηγα εχουν δικιο.
      Οι υπολοιποι ????????
      Αυτο που ισχυριζομαι ειναι οτι το δικιο δεν μπορει να ειναι μονοπατο.
      Οι δεητζηδες δικιο, οι αγροτες δικιο, οι αδεδυ δικιο, οι γσεε δικιο, οι δημοτικοι δικιο, οι εφοριακοι κλπ, κλπ....
      Αυτοι ομως που "τρεφουν" κατα βαση ολο αυτο το συναφι, δεν μπορει να ειναι συνεχεια στην αποκατω. Αυτο λεω.

  13. DIANE avatar
    DIANE 28/09/2010 18:24:42

    Παιδιά, είναι 30.000 οικογένειες Ελλήνων που τους στέλνουν στην ανεργία, εκτός κι αν κάνουν εταιρίες. Καποιοι ανάμεσά τους μπορεί να ανήκουν στους "κακούς" του κλάδου τους. Με το νέο νόμο, όμως, θα γεμίσουν οι δρόμοι μας φορτηγά με ξένους επάνω, που θα μας πατούν και θα μας βρίζουν κι από πάνω, αφού δεν θα καταλαβαίνουμε τη γλώσσα τους. Η απελευθέρωση θα μας γεμίσει με ξένους εργαζόμενους κι εμείς θα πρέπει να γίνουμε επαίτες?
    Συμφωνώ με το Αλλενάκι κι ύστερα, εμείς γιατί δεν πεινάσαμε στην οικογένεια και τη γειτονιά μου? Ας σταματήσουμε, αδέρφια, τον ωχαδελφισμό, ας συμπαρασταθούμε στους συμπατριώτες μας οδηγούς σήμερα, ταξί αύριο κλπ.΄

  14. Enzo avatar
    Enzo 28/09/2010 20:28:08

    ρε παιδια εμενα ηρθε μολις τωρα να φορτωσει ενα φορτηγο με τα χιλια ζορια, σπασμενο ολο.
    ο φουκαρας ο οδηγος του ηρθε ολο το παμπριζ στο προσωπο απο τσιμεντοληθο που εφαγε εν κινησει.
    δηλαδη που θα παει αυτο το πραγμα?θα σκοτωθουμε μεταξυ μας?
    ας κανει απεργια οποιος θελει, αλλα να αφησουν και τους υπολοιπους να δουλεψουν γιατι αμα παμε ετσι θα παμε για εμφυλιο καργα!

  15. Νικος avatar
    Νικος 30/09/2010 21:00:08

    Ωραιο θεμα και ομορφος πολιτισμενος διαλογος γινεται εδω! Η δικη μου γνωμη ειναι πως ναι, ταλαιπωρουνται καποιοι η και πολλοι απο την απεργια των Δ.Χ. φορτηγων αυτοκινητων, ομως προσεξτε πως η κυβερνηση την πατησε με αυτο το νομοσχεδιο. Περιμενε πως την επομενη της ψηφισης του νομου ολοι θα γυριζαν στις δουλειες τους και ολα μελι-γαλα, σα να μην εγινε τιποτα! Η επομενη κινηση τους ειναι να επιτεθουν και σε αλλες κοινωνικες ομαδες αλλα οι ιδιοκτητες φορτηγων αυτοκινητων Δ.Χ. τους χαλασαν τη συνταγη. Τωρα πλεον κατεφυγαν σε ακραια αντιδημοκρατικα μετρα και περιμενουν να ξεθυμανει η ολη ιστορια για να επιτεθουν στο επομενο θυμα τους. Και αν νομιζουμε πως ολα αυτα τα νεα μετρα και νομοι θα φερουν καλυτερες συνθηκες για το λαο ειμαστε βαθεια νυχτωμενοι. Παρατηρηστε το εξης: Σε τουτη τη χωρα διαφημιζεται στην τηλεοραση η Τουρκια ως τουριστικος προορισμος ωστοσο δεν θυμαμαι ποτε να εχω δει μια κυβερνητικη διαφημιση που να μας προτρεπει στην προτιμηση και χρηση ελληνικων προϊοντων. Αντ' αυτου μας εχουν φερει γερμανικα LIDL και ALDI, εβραϊκα Carrefour κλπ. Η επομενη κοινωνικη ομαδα που θα χτυπηθει θα ηθελε πολυ να εχει τους ιδιοκτητες φορτηγων Δ.Χ. στο πλευρο της. Οπως και η καθε χτυπημενη κοινωνικη ομαδα θα ηθελε ολες τις αλλες κοινωνικες ομαδες, ειτε χτυπημενες απο τη λαιλαπα της σημερινης ομαδας τουΔ.Ν.Τ. ειτε οχι, πλαϊ της στο δυσκολο αγωνα για επιβιωση. Γιατι ομως οι ηδη εξαθλιωμενοι και πρωην χτυπημενοι απο την κοινη γνωμη να σπευσουν για βοηθεια σε εκεινους που τους γυρισαν την πλατη;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.