17/04/2009 12:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ιστορία της Ζήμενς είναι η ιστορία της διαπλοκής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. BLACK avatar
    BLACK 17/04/2009 12:43:42

    Αυτοί δεν είναι άνθρωποι, είναι μιζάνθρωποι! Το εξωγήινο είδος των μιζανθρώπων έχει καταλάβει τον πλανήτη και εξαπλώνεται από τα ηγετικά κλιμάκια όλο και προς τα κάτω, ώσπου να γίνουμε όλοι μιζάνθρωποι!

  2. BLACK avatar
    BLACK 17/04/2009 12:46:49

    Επίσης, ενδεχομένως το σχόλιο του Μανούση ότι δεν λάδωσε, απλώς κατέβαλλε το απαιτούμενο ποσό, να είναι τελικά σωστή. Άλλο πράγμα είναι λαδώνω, και άλλο πληρώνω διόδια. Στη χώρα από όσο έχουμε καταλάβει οι πολιτικοί και οι μεγάλες επιχειρηματικές οικογένεις έχουν εγκαταστήσει διόδια. Αν έχεις να πληρώσεις, περνάς και πας όπου θες...

  3. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 17/04/2009 12:49:44

    Μια πρόχειρη παρατήρηση μόνο. Η εταιρεία φυσικά και θα προσπαθήσει να λαδώσει σε μια χώρα στην οποία τα πάντα γίνονται με λάδωμα. Εγώ προσωπικά, είμαι με το μέρος της Siemens σε αυτή την υπόθεση. Καμία εταιρεία δεν θέλει να λαδώνει και μάλιστα με τέτοια ποσά. Όταν όμως τα ζητάει η τοπική κυβέρνηση της κάθε χώρας προκειμένου να πάρεις ανάθεση έργου, οι ευθύνες υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο σε εκείνους που ζήτησαν τη μίζα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 12:59:02

    τείνω να συμφωνήσω με τον ξένο δάκτυλο, αν και μερικές εταιρίες που λάμπουν δια της απουσίας τους δεν μιζώνουν. Εγώ βλέπω ότι η Κεντροευρωπαϊκή προσέγγιση έχει την διαφθορά στο λειτουργικό της σύστημα. Και οι ίδιοι οι Γερμανοί στην χώρα τους δεν είναι αθώες περιστερές, ή λιγότερο αθώες από άλλα μέρη του βορά και της δύσης.

    Γενικεύοντας, νομίζω ότι ό,τι δεν μπόρεσαν να κατακτήσουν στον Β', το αγοράζουν πάνω από το τραπέζι και κάτω από το τραπέζι. Ούτε νομίζω ότι χώνεψαν ότι δεν είναι αυτοκρατορία.

  5. Le canard avatar
    Le canard 17/04/2009 13:03:25

    Σωστοί οι 3 και 4. Ομως, οι λογαριασμοί εκείνων που απαιτούσαν τα ποσά από τους πολιτικούς και τον κρατικό μηχανισμό δεν βρέθηκαν από τη Δικαιοσύνη. Δεν πρέπει βέβαια να υποτιμάται ότι πολλοί πρωταγωνιστές εντός της Ζημενς, έβαζαν το χέρι για τα καλά στη μαρμελάδα των μαύρων ταμείων της Ζημενς και τα έβαζαν στη τσέπη τους. Αλλά αυτούς τους βρήκαν, όπως και κάποιους απο τον ΟΤΕ. Οι άλλοι, οι ουσιαστικοι;

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2009 13:22:14

    Όλες οι εταιρείες αυτού ή άλλου βεληνεκούς προβλέπουν κονδύλι "ελαστικής χρήσης" για το λογαριασμό Άλλες πληρωμές (ή Χρήσιμες πληρωμές ή Έκτακτες πληρωμές). Σε ΟΛΟ τον κόσμο.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2009 13:36:15

    Πλην Σιγκαπούρης ίσως.
    Η Ιαπωνία παίζεται ... την χάλασαν και αυτήν οι εξαγωγές ...

  8. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 13:59:20

    archaeopteryx-Εμείς που με τόσοι δυσκολία και τόσα θύματα απελευθερωθήκαμε πόσο γρήγορα το ξεχάσαμε και ο λαός μας δεν το έχει αντιληφθεί αυτό το γεγονός και αυτή την οπτική .Αποδείξει οτι λίγοι άνθρωποι το θέμα αυτό το θέτουν σε αυτή την βάσει .Ο αντιαμερικανισμός ειναι περισσότερο ριζωμένος και διαδεδομένος στον καθημερινό λόγο του ελληνα .

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 14:10:25

    @3, 4

    Θα διαφωνησω. Με αυτη τη λογικη ο Μανουσης και καθε Μανουσης κ Siemens ειναι ΑΘΩΟI !!!

    OXI, ειναι κακουργηματικα ενοχοι.
    Δε θα επρεπε οι ανταγωνιστες τους να εχουν ειδη καταθεσει ΑΓΩΓΕΣ σε Μανουση-Μηζενς Ελληνικο Δημοσιο για αθεμητο ανταγωνισμο και παρανομη διακινηση χρηματος και μιζας ???

    ΑΛΛΑ σ αυτη τη χωρα οιλοι ειναι ΛΑΜΟΓΙΑ και δεν κινουνται επιθετικα διοτι θελουν να εκβιαζουν τους παντες στο μελλον. ΟΥΣΤ αλητες. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

    Ο Ελληνικος Λαος πρεπει να κανει Αγωγη στο Γερμανικο Δημοσιο διοτι δεν ηλεγξε σωστα και ontime τη Μηζενς με αποτελεσμα Ο Ελληνας Φορολογουμενος να χασει Εκκ Ευρω απο τις χαριστικες Συμβασεις με το Δημοσιο. Εχει κανεις τ @ρχιδι@ ?????

    Μην γκρινιαζουμε στο βροντο.

    ΠΠ

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 14:15:40

    τώρα μέρες που είναι να ξαναρχίζουμε τέτοια κουβέντα. Έχω μία δύο θεωρίες, και θα τις πώ.
    ΄
    Ο Κάϊζερ έγινε ...μουσουλμάνος για να παρασύρει μουσουλμανους εναντίων των Άγγλων στις
    παραμονές του Α'

    Ο Λένιν κάπως εξυπηρέτησε (τυχαία ή με σχέδιο) τα σχέδια των Γερμανών (έφυγαν οι Ρώσοι, ή δεν έφυγαν;)

    Μπορεί ο αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα να είναι αυθόρμητη αντίδραση στο Κυπριακό, μπορεί να είναι έργο των Ρώσων, αλλά... αλλά, ποιός βγαίνει κερδισμένος;

    Ποιός ωφελείται; Aυτό δεν έιναι το ερώτημα που απαντά ο Σέρλοκ Χολμς για να λύσει τα μυστήρια.

    Όχι ότι οι Αγγλοι ή οι Αμερικάνοι ή οι Ρώσοι ή και αυτοί οι Γάλλοι δεν έχουν τους "τρόπους" τους. Αλλά ποιός λάμπει δια της αφάνειάς του; Ή το πιστέψαμε ότι δεν κάνουν τέτοια επειδή έχουν κόμμα πρασίνων;

    αλλενάκι, η Lockheed βρήκε τον μπελά του αιώνα όταν έγινε τσακωτή να λαδώνει στην Αίγυπτο. Οι Αμερικάνοι έχουν άλλους "τρόπους" ίσως πιο αντιπαθείς και επώδυνους, αλλά "το λάδωμα ξένων απαγορεύεται"

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 14:17:46

    όχι αγωγή στους γερμανούς δεν κάνουμε, ούτε καν το στοιχειώδες: ανακληση κάθε άδειας εδώ μέχρι να ξεκαθαρίσει. Αντ' αυτού έχουμε τα φουκαράκια τους εργαζόμενους στην Ζήμενς στον δρόμο, για να μην χάσουν την δουλειά τους. Και κερατάδες, και δαρμένοι.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 14:25:48

    @11,

    εστω. Εγραψα και στο επομενο ποστ...
    Να ανακληθει η Αδεια του ΠΑΣΟΚ αντιστοιχα, μεχρι να ξεκαθαρισει??? γιατι εισεπραξε τα $$ της Μηζενς μεσω Τσουκατου. Ως κομμα ειναι υπολογο για κακουργηματικη πραξη.

    Οποιος δεν βλεπει να προφανη και ασχολειται με την κουρτινα 3, σιγουρα βρισκει τον Ζονγκ απο πισω.

    ΠΠ

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 14:28:39

    αν νομίζεις ότι θα διαφωνήσω... δεν διαφωνώ.

    Γουδή για τουε επίορκους λαδίαρηδες (πω πω τι λέω Μ. Παρασκευή)

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 14:31:02

    αν και φίλε Π-Π, το C4I γιγαντώθηκε επι ΝΔ, και παρελήφθη, εν γνώσει ότι δεν δούλευε επί ΝΔ.

    Ονόματα, δίκες και ποινές.

    Αλλά μάλλον χυλοπίττες θα φάμε. Κανένα συνταξιούχο, κανένα τελειωμένο, κανέναν αρχαίο (όχι εμένα)...

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2009 14:36:26

    τι σημαίνει έχουν άλλους τρόπους, όχι Γιάννης, Γιαννάκης, τότε εμείς εδώ γιατί γκρινιάζουμε για τις προμήθειες των "εξοπλισμών" κλπ. κλπ.

  16. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 17/04/2009 14:36:29

    @12 ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
    Προς το παρον και το ορατο μελλον εχει ανακληθει η αδεια στους Ελληνες να ειναι πολιτες. Κομματικοι Πολιτες και γλυφτες μονον δυνανται να ειναι.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2009 14:37:57

    "προμήθειες" εξοπλισμών

  18. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 14:40:37

    Άλλα αφού το ΑΝΤΙ παλιά και τώρα το antinews .gr γράφει και διεκδικεί περισσότερα από τα επίσημα ελληνικά κόμματα που το γυρνάν μια απο εδώ και μια εκει τι να περιμένεις χαίρει από αυτό το σύστημα η κράτος .

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 14:43:59

    Τι ωραια που περναμε... Μ ΠΑρασκευη !!

    Συμφωνουμε στα βασικα. Μας διαβαζουν και τα λαμογια ( γεια σας παιδαραδες μου και γυναικαρες μου !! )

    Παρακατω?? Εδωσα εστω την αποψη μου περι ανακλησης αδειας.. Μπορουμε να συγγραψουμε και να υπογραψουμε μια επιστολη και να την στειλουμε εξωδικα στο ΠΑΣΟΚ ???

    Δεν αφηνω τη ΝΔ εκτος. Μολις βγει καποιος και πει εδωσα τοσα στο κομμα απο "αυτον", εξωδικο κ εκει.

    ΠΠ

  20. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 14:59:14

    Δυστυχως ενώ ο περισσοτερος κοσμος τους φτυνει και τους ελεεινολογει (αστε τι λενε οι δημοσκοπησεις , αυτές αναφερονται μονο σε αυτους με προθεση ψηφου, αλλα ποιος κυτα τα «ψιλα» γραμματα;) μολις καποιος μιλησει για καποια κινηση ,ολοι κανουν πισω. Ενώ το Ιντερνετ προσφερει ένα ισχυροτατο εργαλειο δημοσιευσης ,που εκ πειρας μπορει να ξεπερασει και την δυναμικη των καθιερωμενων μεσων , δυστυχως ολοι κανουν πισω. Εχουν εθισθει ολοι με το ρολο του υποτακτικου και ζητουν τον «πεφωτισμενο» τον «πατερουλη» τον «προβεβλημενο» για να στοιχιθουν πισω του. Και δυστυχως ολοι αυτοι είναι ακριβως αυτοι που δημιουργουν το προβλημα.

  21. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 15:02:31

    Ευτυχως σημερα εχουν εξαφανισθει οι πληρωμενοι κονδυλοφοροι των κομματων (φαινεται κανουν περικοπες τα κομματικα ταμεια) και μπορουμε να γραφουμε ηρεμα.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 15:27:35

    υπογράφω

  23. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 15:33:28

    Καλη ιδεα!!
    να στειλουμε εξωδικο και να απαιτουμε και αποζημιωσεις. Εισαστε;

  24. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 15:36:42

    υπογράφω

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 15:47:03

    Μπορει καποιος να ετοιμασει το κειμενο??

    Αντικειμενο θα ειναι ο αποκλεισμος απο τις εκλογες, διοτι εχει παραλαβει στα ταμεια του αποδεδειγμενα παρανομη χρηματοδοτηση απο τον μεγαλυτερο εργολαβο στην Ελλαδα. Οχι αποζημιωσεις κλπ... θα ακολουθησουν...

    με το κειμενο ετοιμο υπογραφουμε ολοι οσοι εχουν τα αντερα.

    ΠΠ

  26. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 15:53:30

    υπογραφω
    καποιος νομικος να βοηθησει στην συνταξη; αλλιως θα αναγκασθω εγω να το γραψω .

  27. ... avatar
    ... 17/04/2009 15:54:53

    είναι τυχαίο οτι οι "αποκαλύψεις" ξανάρχισαν μόλις ο γιώργος ξαναέβαλε τον σημίτη μέσα; ώστε να επωμιστεί όπως το 2004 όλες τις ομορφιές του κοντού με τη γραβάντα;

  28. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 16:00:40

    28....Sayς
    καλα ρε φιλαρα ,το παιδι δεν καταλαβε τιποτα αλλα αυτα τα χειροπιαστα παραποιημενα που του εβγαλε ο Ζουγκλας ουτε αυτα τα καταλαβε;

  29. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 16:01:03

    ... Says:
    April 17th, 2009 at 3:54 pm - Τι με νοιάζει ...

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 16:01:50

    @28.

    ΑΣΧΕΤΟ. το τι κανουν οι ΓΑΠ, Κινεζος και ΚΚ μας ειναι παγερα αδιαφορο. Οταν στο σπιτι σου μπαινουν πουτανες και πελατες και κρατας το φωτακι ανοιχτο, εισαι υπευθυνος. ΑΡΚΕΤΑ. οσο λειτουργει το καθε μπουρδελο οι πουτανες εχουν δουλεια και οι πελατες "χωρο" να ξεδωσουν.

    Οποιος θελει να εχει υποψηφιο μπουρδελο στις εκλογες καλα κανει και δικαιωμα του. ΕΓΩ δε θελω.

    ΠΠ

    ΠΠ

  31. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 16:10:34

    Και ολοι τους ειναι εγκληματικα ανοητοι και ανεπαρκεις. Καλλιστα εδω ο κοσμος το εχει τουμπανο και αυτοι κρυφο καμαρι, ολοι ξερουμε οτι υπαρχουν μυστικες χρηματοδοτησεις, εαν ειχαν την πραγματικη διαθεση να αλλαξουν κατι, μπορουσαν να βγουν και να πουν στον λαο ,οτι κυριοι ειμαστε δυστυχως αναγκασμενοι να λοιτουργουμε ετσι και για να αλλαξει πρεπει να αλλαξει και το συστημα της χρηματοδοτησης των κομματων. Πχ.τα κεφαλαια που ξοδευουμε για κρατικες διαφημισεις στα μεσα ,θα μπορουσε να χρησιμοποιηθη για αυτο τον σκοπο. Να αγοραζουν χρονο και εκμπομπες προβολης. Λυσεις παντα υπαρχουν. Αλλα προτιμουν το παιχνιδι ,για να εκβιαζουν , ακομη και μεταξυ τους σπαρασονται με αυτο τον τροπο. Οποιος ειναι αρεστος στην κομματικη Ιεραρχια ,προβαλλεται ,οποιος οχι κοβεται , πως θα προβληθει καποιο προσωπο νεο και εντιμο; θα το φανε αμεσως .
    Μην μας προσβαλεεται την νουμοσυνη τουλαχιστον. Τα κλεφτρονια καποτε στην Ιταλια , εαν σου βουταγαν το πορτοφολι, κρατουσαν τα χρηματα και σου στελνανε ταχυδρομικως τα υπολοιπα. Εδω εχετε αποθρασυνθει και μαζι με τα κλοπιμαια καιτε και ολα τα υπολοιπα.

  32. PetuniaIncomuicada avatar
    PetuniaIncomuicada 17/04/2009 16:55:19

    Κι εγω υπογράφω και θα βοηθούσα αν είχα νομικές γνώσεις περισσότερο... αν και μπορώ να ετοιμάσω το βαρέλι με την πίσσα και το σακί με τα πούπουλα...
    φιλιά πολλά

    ΥΓ. Φάκτορ, ο κ. Δ.Δενδρινός επικοινώνησε ποτέ μαζί σου μετά τη συζήτηση που άνοιξε εδώ??? λέω γω τώρα...
    LOL I know!!!

  33. Factorx avatar
    Factorx 17/04/2009 17:00:34

    @ 18 ataktos. Ευτυχως που ξέρω πως ούτε συ δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις, αλλιώς θα παραξηγιόμουνα. Αμαν...

  34. κωστας avatar
    κωστας 17/04/2009 17:18:24

    βλεπω κανεις δεν ξερει το νομα του προεδρου της siemens hellas την μαυρη περιοδο της διαπλοκης με το δημοσιο.Ενω ο ηρωας Χριστοφορακος και οι λοιποι εβαζαν μονοι τους τις υπογραφες και κανονιζαν τα παντα χωρις ο προεδρος να ξερει τιποτα.Η΄μηπως αυτος ειχε πιο σημαντικες ασχολιες με αλλες διαπλοκες αθλητικου και εμπορικου χαρακτηρα?

    http://eglimatikotita.blogspot.com/2009/04/blog-post_1136.html

  35. κωστας avatar
    κωστας 17/04/2009 17:29:16

    Συμφωνω με την πρωτη αναρτηση.ειναι η πιο πετυχημενη απο ολες.Οσο για τις αλλες θελω να δω ποτε θα ξυπνησουμε να ζητησουμε πισω σαν λαος ολα αυτα τα χρηματα που μας εχουν φαει μεσα απο υπερτιμημενες προσφορες και αγορες τα 2 μεγαλα κομματα.Λεφτα δικα μας .Που τα πληρωναμε στην εφορια με σκοπο την καλυτερευση της ζωης μας.Και οποιος δεν τα πληρωσε ειχε και νομικες συνεπειες.Αλλα καποιοι κυριοι πιστευουν οτι ειναι καλυτερο να φτιαξεις μια περιουσια για παρτη σου,να περασεις λιγα χρονια καλα παρα να φτιαξεις το μελλον της χωρα σου και των παιδιων των παιδιων σου.
    Εχουμε διαβρωθει σαν χωρα και σαν πολιτες γιατι οι κυβερνωντες ειναι οι πρωτοι διδαξασες

  36. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 17/04/2009 17:55:42

    Το εντυπωσιακό είναι η ευκολία με την οποία στοιχίζονται πίσω απ' τους αγγλοαμερικάνικα συμφέροντα, ή τα γαλλογερμανικά φορές-φορές, κάποιοι μόνιμοι εδώ μέσα. Πέρα για πέρα ραγιάδες και δεν κρύβονται πεπεισμένοι ότι είμαστε οι έλληνες παιδιά ενός κατώτερου θεού.
    Πάρτε το χαμπάρι χωρίς κράτος που να εξυπηρετεί τα δικά μας συμφέρονται, πάπαλα όλα και δεξιά κι αριστερά !
    Αντε, μέρες πού 'ναι να μάθουμε να μονιάζουμε.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

  37. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/04/2009 18:25:57

    Πνεύμα του Μάη,

    αυτούς που τους καταλαβαίνεις εύκολα, μην τους φοβάσαι. Τους άλλους να φοβάσαι. Το Κράτος που περιγράφεις ήταν σχεδόν πάντα πουλημένο σε κάποιον, απο το 1821 και μετά, με ελάχιστες αναλαμπές (όπου τα αφεντικά μας έκαναν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας)

  38. hypo avatar
    hypo 17/04/2009 20:34:43

    Υπάρχει και Τεμπερκλής του Γιωργάκη.

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 17/04/2009 23:22:33

    Δαχτυλε,100% μαζι σου.Ετσι ακριβως ειναι.
    Φιλος,που νταραβεριζοταν με τη Βουλη,μου ελεγε,οτι αν δεν δωσει καποιο στανταρ ποσοστο για μιζα,δεν υπαρχει προσβαση εκει μεσα.
    Δεν το εδινε αυτος.Του το ζηταγαν στα ισια.

  40. thanos avatar
    thanos 18/04/2009 05:13:46

    19-ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ Says:
    April 17th, 2009 at 2:43 pm

    Γιατι δεν ρωτας τον Αλεξανδρο Λ. να σου πει ποσα πηρε η ΝΔ?
    Μηπως θυμασαι την off shore που εγιναν μαλλια κουβαρια Μητσοτακης και Λαλιωτης?
    Εχει Βαντε το πραμα....Θα πρεπει να ξεβρακωθουν οι παντες.

  41. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 18/04/2009 10:41:15

    Ma γι αυτο κανουν το κοροιδο για τη Ζημενς ολοι.
    Γιατι εχουν λερωμενη τη φωλια τους.
    Οι Ελβετοι,ακομα περιμενουνε να πανε τα χαρτια για ν ανοιξουν οι λογαριασμοι,και αν δεν ηταν οι Αμερικανοι,στο σκοταδι θα ημαστε εντελως.

  42. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 18/04/2009 22:28:43

    Γιατί ο Χριστοφοράκος κυκλοφορούσε ελεύθερος όλο αυτό το διάστημα; Γιατί δεν κάνουμε μήνυση στη Ζήμενς αφού είναι ένοχη δωροδοκίας και ζημιάς του δημοσίου; Γιατί περιμένουμε να παραγραφούν οι μίζες από το 2004 και μετά; Γιατί εδώ και τόσο καιρό που έσκασε το σκάνδαλο στη Γερμανία κάναμε τις πάπιες και τώρα που Βολεύει ξεσκεπάσαμε μόνο ότι βολεύει;

  43. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/04/2009 01:04:35

    Γιατι τα πηρανε κι οι δυο καρντια μου.Γι αυτο.