#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/02/2012 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η εύκολη λύση είναι οι συντάξεις των φτωχών!



Στο υπουργικό συμβούλιο, κάτω από την πίεση της τρόικας και λες και κόβουν ένα κομμάτι κρέας, αποφασίστηκε από πού θα βρεθούν τα 300 εκατ. ευρώ. Είπαν λοιπόν 100 εκατ. από τις κύριες συντάξεις οι οποίες από τα 1.300 ευρώ και πάνω θα κοπούν κατά 20% ενώ για το ΝΑΤ θα κοπεί 7%. Και 200 εκατ. από τις επικουρικές με επικρατέστερο το σενάριο να κοπούν 15% από 200 έως 300 ευρώ και κατά 20% από 300 ευρώ και πάνω.

Μάλιστα, διέρρευσε ότι η τρόικα συμφωνεί με αυτό το σχέδιο και δίνει το πράσινο φως.

Τι είναι, όμως, σε πραγματικούς αριθμούς αυτό;

Αν κάποιος δούλευε μια ζωή και πλήρωνε εισφορές για να πάρει σύνταξη 1.400 ευρώ στο εξής θα παίρνει 280 ευρώ λιγότερα, ήτοι 1.200 ευρώ. Και μ’ αυτά θα πρέπει να πληρώσει φόρους, χαράτσια, ακριβά προϊόντα, βενζίνη στα ύψη, πετρέλαιο θέρμανσης πάνω από 1 ευρώ, φάρμακα κ.λπ.

Όσο για τις επικουρικές, κάποιος που έπαιρνε 250 ευρώ θα πρέπει να ξεχάσει σχεδόν ένα 50άρικο το οποίο θα πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας.

Φυσικά το μυαλό του κ. Παπαδήμου και του κ. Βενιζέλου μαζί με τον κ. Κουτρουμάνη δεν πάει ότι κανείς δε μπορεί να ζήσει με τόσα χρήματα, ειδικά στα γεράματα.

Ούτε πάει ο νους τους να βρουν από αλλού τα 300 εκατ. Ας κόψουν π.χ. τα υπουργικά αυτοκίνητα, τα ταξιδάκια, τις βουλευτικές αποζημιώσεις τους 14 και πλέον μισθούς στη Βουλή, τους 16 μισθούς στα ΕΛΠΕ, τις επιχορηγήσεις στις ΜΚΟ, τα κρυφά κονδύλια του υπουργείου Εξωτερικών, τις διάφορες επιτροπές που ξεφυτρώνουν κάθε λίγο και λιγάκι. Μαθαίνουμε ότι μόνο για το κέντρο της Αθήνας θα συσταθούν δύο για να λύσουν το πρόβλημα που δε λύνεται 35 χρόνια.

Η εύκολη λύση για τους τεχνοκράτες του κ. Παπαδήμου είναι οι συντάξεις του φτωχού κοσμάκη. Τόσα ξέρουν, τόσα κάνουν, όμως. Όταν η οργή του κόσμου γίνει δύναμη, θα τους ξετινάξει όλους αυτούς που παίζουν με το ψωμί κάθε οικογένειας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 15/02/2012 12:56:11

    Με τις συντάξεις των βολε(υ)τών τί γίνεται;Γιατί δεν τις μειώνουν και να υποχρεωθούν να δηλώνουν ποιά σύνταξη επιθυμούν και να μην παίρνουν 2 ή και 3;

  2. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 15/02/2012 13:09:52

    Ως ένα πρώτο σχόλιο θα μπορούσα να σας πω ότι αυτά, έπρεπε να τα πείτε πρώτα στο Σαμαρά!
    Ωστόσο το σκεπτικό σας είναι λάθος και για το γεγονός ότι θεωρείτε ότι ένας από αυτούς τους οποίους το πολιτικό σύστημα βάφτισε αυθαίρετα "μεγαλοσυνταξιούχους" και το Ταμείο του "ευγενές",θα χάσει 500 ευρώ από την κύρια σύνταξη και άλλα 150 από την επικουρική, καλώς τα έχασε! 'Οταν αυτός έχει χάσει ήδη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο άλλα 1200, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι μπορεί να επιζήσει; Δεν έχει δάνεια, κάρτες για τα παιδιά του που μεγάλωσε ,σπούδασε και είναι άνεργα; Όταν το σύστημα έπαιρνε από αυτόν και τον εργοδότη του λόγω μεγάλης θέσης και μισθού 1200 ευρώ το μήνα με τα οποία συνταξιοδοτούσε τους παλιότερους στο πλαίσιο της αλληλεγγύης των γεννεών, ήταν καλά; Τότε γιατί δεν του είπε κανείς πολλά δίνεις πλήρωσε λιγότερα και θα πάρεις μικρότερη σύνταξη! Τότε γιατί δε έλεγε κανείς τί τα θέλαμε τόσα επικουρικά ταμεία, χωρίς μάλιστα τη συναίνεση των εργαζόμενων; Τότε γιατί δε μίλαγε κανείς που γέμιζαν τα ταμεία με υπαλλήλους συγγενείς συνδικαλιστών και πολιτικών; Οι εισφορές των εργαζόμενων χρηματοδοτούσαν την ανεργία!
    Είπε κάποιος να γίνει μείωση στο προσωπικό των ταμείων; Επί χρόνια καθυστερούσαν τη μηχανογραφική υποστήριξη του ΙΚΑ και όλων των ταμείων για να μη διώξουν τεμπέληδες! Δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα και μην καλλιεργείτε λαϊκισμούς του στιλ "ευγενή" ταμεία και "μεγαλοσυνταξιούχοι"!
    Γιατί αυτή η τακτική δεν προάγει την κοινωνία αλλά την ισοπεδώνει!
    Στις εκλογές θα καταλάβουν κάποιοι τι έκαναν!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 15/02/2012 14:19:11

      Ο συνολικός μηχανισμός της φούσκας, περιλάμβανε φυσικά και τρόμπα πεπιεσμένου αέρα προς ορισμένα "ειδικά μισθολόγια" και ταμεία, τα λεγόμενα “ευγενή”, και τη δημιουργία “μεγαλοσυνταξιούχων”. Το σύστημα ήταν που τρομπάριζε επί δεκαετίες, δι ίδιον όφελος. Οι "πελάτες" τσίμπισαν το τυρί στη φάκα: Θεώρησαν το μπαλόνι αιώνιο και το πλαστικό αδιάτρητο. Υπερκατανάλωσαν, δημιούργησαν υποχρεώσεις και προσδοκίες, δανείστηκαν, έχτισαν το κάθε κατσάβραχο και το κάθε ρέμμα.
      Τρομπάριζαν "δι ίδιον όφελος", επαναλαμβάνω: Η υπερκατανάλωση των πελατών γέμιζε τις offshore της Ελληνικής εμποροκρατίας, ο υπερδανεισμός των ιδιωτών φούσκωνε τα bonus των τραπεζικών στελεχών, τα παροδικώς γεμάτα ασφαλιστικά ταμεία τροφοδότησαν "τιμημένα ομόλογα", "εθελούσιες" εξόδους και παχυλά εφάπαξ ειδικών μισθολογίων.
      Πέρασε βέβαια και ο ευρύτερος κύκλος πελατείας των "ειδικών μισθολογίων" μερικά χρόνια "ελεύθερης και πλούσιας ζωής": Αυτούς εννοούσε προφανώς ο παχύς αμπελουργός, ότι "συνέτρωγαν". Τώρα τους τα γυρεύουν πίσω. Ένα μέρος, των "κινητών αξιών", θα εξαερωθεί ως καμμένο λίπος, όσο οι πελάτες αδυνατούν ν' αλλάξουν καταναλωτικές συνήθειες. Το "επενδεδυμένο σε πάγια" (συνήθως σε ακίνητα) θα συρρικνωθεί ως μέγεθος με την εσωτερική υποτίμηση.
      Συνοψίζω: Η μισθολογική και ασφαλιστική-συνταξιοδοτική φούσκα των λεγόμενων “ευγενών” ήταν όντως έργο του συστήματος, όπως υπαινίσσεται ο "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ". Οι "πελάτες" επωφελήθηκαν βραχυχρόνια, ωστόσο μεσο-μακροχρόνια αποδεικνύονται στο μεγαλύτερο μέρος τους απλά "πελάτες". Το ίδιο συμβαίνει με τα ανώτερα μεσοστρώματα, μισθωτά ή ελευθεροεπαγγελματικά, παντού στον κόσμο.
      Εδώ απλά το το είχαν παραφουσκώσει το μπαλόνι.

      • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
        "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Ο Θείος 15/02/2012 15:04:13

        Τα έχεις μπλέξει λίγο τα πράγματα φίλε μου, αλλά η "ορθή επανάληψη", θα πάρει χρόνο!
        Τουλάχιστον στον τραπεζικό χώρο, δεν υπάρχουν "ειδικά μισθολόγια"! Υπάρχουν μεγάλες αμοιβές για ανθρώπους με ειδικευμένες γνώσεις, χωρίς ωράριο, μεγάλες ευθύνες και "δαμόκλειο σπάθη" για τη μη επίτευξη του όποιου αποτελέσματος, οι αμοιβές των οποίων δεν επιβάρυναν τον Έλληνα φορολογούμενο, αλλά τις κερδοφόρες αυτές επιχειρήσεις!
        Πολλοί από αυτούς είχαν ένα πρώτο κούρεμα όταν τα ταμεία τους εντάχθηκαν στο ΙΚΑ!
        Και επειδή, παρά την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, υπάρχει ακόμα δικαιοσύνη, ας περιμένουμε, μετά από χρόνια σφαλώς και τις αποφάσεις κατά κάποιων αντισυνταγματικών διατάξεων, γιατί, μέσα στη φούρια, όποιος επικαλείται νόμους και άρθρα του Συντάγματος, θεωρείται γραφικός!
        Σα να μην είναι ήδη τραγικά γραφική, όσο και επικίνδυνη η παραβίασή τους!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 15/02/2012 15:20:47

          Το δικό μου ερώτημα:
          Πώς και από ποιούς αντλούσαν τα μεγάλα κέρδη, για να είναι τόσο κερδοφόρες αυτές οι τραπεζικές επιχειρήσεις -και να δίνουν (τότε) μεγάλες αμοιβές ;
          Επιχειρώ ν' απαντήσω: Υψηλά (για τα ευρωπαικά δεδομένα) επιτόκια δανεισμού και καρτών, επιθετική προώθηση στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, χρηματιστηριακές φούσκες και συνακόλουθες αυξήσεις κεφαλαίου, πουσάρισμα τραπεζικών και κρατικών ομολόγων σε ασφαλιστικά ταμεία, last but not least ξέπλυμα πάσης φύσεως υλικών...
          Ποιός πλήρωνε τον "καπετάνιο του κότερου" στα χρόνια της αφθονίας; Ποιός πληρώνει τώρα τους ναυαγοσώστες ;

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Ο Θείος 15/02/2012 16:50:09

            ++

    • Γ. ΣΠΥΡΟΥ avatar
      Γ. ΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 15/02/2012 23:13:16

      Υπερβολές, 1200€ το μηνα κρατησεις για σύνταξη σημαίνει ότι ο εν λόγω εργαζόμενος είχε μισθό περίπου 17.000 € (17,000 χ7% (κρατήσεις για κυρια σύνταξη) = 1200€ περίπου.
      Οι συντάξεις δεν είναι ανταποδοτικές και οι σημερινοί συνταξιουχοι λογω του μεγάλου αριθμού τους και των υψηλών τους απολαβών είναι η πιο σημαντική αιτία του δημοσιονομικού προβλήματος.
      Οι σημερινοί συνταξιουχοι ηταν οι διαχειριστές του οικονομικου και κοινωνικου συστήματος στο παρελθόν και κατά συνέπεια δεν είναι ανεύθυνοι για την σημερινή κρίση.
      Το επιχείρημα δε ότι οι σημερινοί συνταξιούχοι πλήρωναν όταν ήταν εργαζόμενοι για τους παλαιοτερους είναι σαθρό καθώς δεν λέει ότι στο παρελθόν ο αριθμός των συνταξιουχων ήταν απείρως μικρότερος των σημερινών με συνέπεια οι κρατήσεις να είανι ιδιαίτερα μικρές και σε ορισμενες περιπτωσεις να μην υπαρχουν καθόλου.

      • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
        "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Γ. ΣΠΥΡΟΥ 16/02/2012 14:01:16

        Διάβαζε σωστά!
        Τα 1200 ευρώ ήταν εισφορές εργαζόμενου και εργοδότη.Και ήταν όροι που επέβαλε με νόμο η πολιτεία! Αν ρωτούσαν τους εργαζόμενους θα ήταν αντίθετοι με τις υπέρογκες κρατήσεις!
        Αλλά από το σχόλιό σου αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ένα αριθμολάγνο που δεν έχει καμιά σχεση με την αγορά εργασίας, δεν πιστεύει σε μια υγιή ανταγωνιστική κοινωνία και έχει συμβιβαστεί με την ισοπεδωτική κοινωνία που επέβαλε ο τραβεστί σοσιαλισμός στη χώρα μας!
        Άφού, αγαπητέ μου οι συντάξεις ούτε ανταποδοτικές είναι ούτε χρηματοδοτούσαν τους προηγούμενους συνταξιούχους, τότε να δεχθούμε ότι κάναμε μια απλή κατάθεση! Τότε λοιπόν, τα λεφτά μας πίσω με νόμιμο τόκο!

        • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
          ΓΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 17/02/2012 20:14:59

          ΠΡΟΣ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" . Συμφωνώ σε αυτό "Να επιστραφουν οι κρατήσεις με τους νόμιμους τόκους". Να εισαστε σίγουρος ότι δεν θα συμφέρει τους συνταξιούχους. Και για να βοηθήσω παλι του υπολογισμους σας εισφορα 1200€
          (κράτηση και εργοδοτική εισφορα) για συνταξη προυποθέτουν μισθο 5000€ σε όλο τον εργασιακό βίο. Ξέρετε πολλούς μισθωτους με τέτοιες αποδοχές; Αν ναι, θαυμάζω!
          Επαναλαμβανω το χαρακτηρισμό υπερβολες και σε περιπτωση επιμονής προκειται για συνηθη ανακρίβεια του δημόσιου λογου στην Ελλαδα.

          • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
            "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ ΓΣΠΥΡΟΥ 17/02/2012 22:49:53

            Μπορείτε να μου δώσετε το σημερινό ποσό ενός χιλιάρικου ανατοκιζόμενου με τα τρέχοντα ανά εποχή επιτόκια, από το 1975;

  3. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 15/02/2012 13:19:46

    Vrebbus = Ο Σαμαρας ΔΕΝ κυβερνάει ούτε και έχει εξουσίες, απλά μπήκε αναγκαστικά στο "κάδρο" της αναπόφευκτης και προδιαγεγραμμένης συμφοράς,,,
    Την ερώτηση σου να την απευθύνεις στο Χοντρό του Νέου-ΠαΣοκ,

    • Ναυαγός avatar
      Ναυαγός @ Ναυαγός 15/02/2012 13:23:24

      Διόρθωση - Παραπάνω αναφέρομαι στον Vrennus και όχι στον Vrebbus....

  4. μχ avatar
    μχ 15/02/2012 14:26:55

    Απίστευτο! Για κάθε εκατώ ευρώ στη χώρα θα μείνουν τελικά μόλις τα δεκαεννέα

    Μόλις τα 19 σεντς από κάθε ευρώ δανείου μένουν στην Ελλάδα υποστηρίζει ο Βρετανός δημοσιογράφος και ευρωβουλευτής Ντάνιελ Χάναν. Ο Χάναν, φανατικός εχθρός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, δίνει μέσω του μπλογκ που διατηρεί στην εφημερίδα «Telegraph» απάντηση σε όσους θεωρούν ότι η χώρα μας είναι πίθος των Δαναΐδων, που απορροφά δισεκατομμύρια ευρώ χωρίς να έχει καταφέρει να περιορίσει την ύφεση της οικονομίας. Ο Βρετανός ευρωβουλευτής παρουσιάζει μάλιστα και ένα γράφημα, από το οποίο προκύπτει ότι για κάθε ένα ευρώ δανείου 40 σεντς επιστρέφουν στις ξένες τράπεζες (αποπληρωμή παλαιότερου δανεισμού), 23 σεντς πάνε στις ελληνικές τράπεζες (ή ασφαλιστικά ταμεία που κατέχουν ελληνικά ομόλογα) και 18 σεντς επιστρέφουν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ).

    Στην Ελλάδα, λέει ο Χάναν, απομένουν μόλις 19 σεντς, ώστε να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη, δηλαδή ψίχουλα. «Τώρα δεν πρέπει να αναρωτιέστε γιατί η Ελλάδα είναι ανίκανη να ανακάμψει με τα χρήματα που της προσφέρουν» επισημαίνει. Στην ουσία τα 81 σεντς για κάθε ευρώ νέου δανείου προορίζονται για την αποπληρωμή του υφιστάμενου δανεισμού. «Δαπανώνται για τη διάσωση των τραπεζιτών και των ομολογιούχων από τις συνέπειες των δικών τους άστοχων επενδυτικών κινήσεων» γράφει ο Βρετανός ευρωβουλευτής και προσθέτει: «Για μια ακόμη φορά, οι φτωχοί διασώζουν τους πλουσίους».

    Σύμφωνα με τον Χάναν, «όταν ο δυτικός κόσμος μπήκε σε αυτό το μονοπάτι πριν από τρία χρόνια, αυτό το μπλογκ προειδοποίησε ότι η διάσωση των τραπεζών θα είναι η αρχή των προβλημάτων μας και όχι το τέλος τους». Τώρα «αποδεικνύεται ότι είχαμε δίκιο» και «τα κέρδη ιδιωτικοποιούνται, ενώ οι ζημιές κοινωνικοποιούνται» καταλήγει.

  5. φερετζες της Μαργιωρης avatar
    φερετζες της Μαργιωρης 15/02/2012 15:18:17

    Ο ζητιανος της φωτο ειναι μηπως λαθρο;

  6. anonymous avatar
    anonymous 15/02/2012 17:01:31

    φορολογια με 20% στα τραπεζικα εμβασματα (ολα μαυρη εργασια) που στελνουν οι λαθρο στις χωρες τους

    εχουν φτιαξει παντου "συνδικατα" και λυμαινονται τις δουλειες

    δεν εχει νοημα να προσλαμβανονται αλλο αφου οι Ελληνες ειναι τοσο φτηνοι πια

    στη Χαλκιδικη το "συνδικατο" των αλβανων σπαει στο ξυλο οποιον Ελληνα κηπουρο θελει να ασχοληθει με τους κηπους των συγκροτηματων

    εξω οι αιμοσταγεις ακριδες που εκαψαν δυο φορες την Αθηνα και αμεσως η χωρα θα παρει μπροστα

  7. Queen Victoria avatar
    Queen Victoria 15/02/2012 19:31:46

    "Όταν η οργή του κόσμου γίνει δύναμη, θα τους ξετινάξει όλους αυτούς που παίζουν με το ψωμί κάθε οικογένειας."
    Ετσι μπραβο...αλλα ποτε θα γινει αυτο; Οταν βουλιαξει ο καναπες μας;

  8. Γ. ΣΠΥΡΟΥ avatar
    Γ. ΣΠΥΡΟΥ 15/02/2012 22:54:06

    Σε μια κοινωνία που ο βασικός είναι από 450€ στους νέους κάτω των 25 και 580€ ο βασικός, είναι εκτός λογικής να κλαίμε για μείωση σε κύριες συνταξεις από 1300€ και πάνω. Δηλαδή, ο νεος οικογενειαρχης, που παράγει και με τις εισφορές του πληρώνονται οι συντάξεις, θα αμείβεται με 580€ και ο συνταξιουχος, μεγαλύτερος των 65 ετών και χωρίς υποχρεώσεις συνηθως μικρών παιδιών, θα παίρνει πολύ παραπάνω. Ελληνική πρωτοτυπία!
    Με δεδομένο ότι το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλαδα είναι αναδιανεμητικό (αναδιανέμει τις εισφορές των εργαζομένων) είανι παράλογο να παίρνουν οι συνταξιούχοι περισσότερα απο τους εργαζόμενους.
    Πως είναι δυνατό να μιλάμε για αδικημένους και πενόμενους συνταξιούχους όταν παρα πολλοί πηραν σύνταξη (πλήρη) σε μικρή ηλικία ( π.χ. 45 ετων Ολυμπιακή, αστυνομία κλπ) , και αναντιστοιχη των εισφορών τους.
    Πρέπει επιτέλους να μιλήσουμε καθαρά και με στοιχεία για τις συντάξεις και όχι να καταναλώνουμε κοινοτυπίες για φτωχούς και αδικημένους συνταξιούχους. Επίσης να δούμε τη σχέση εργαζομένων προς συνταξιουχους και αν αυτή κινείται εντός των ορίων που μπορεί να αντέξει μια οικονομία.
    Η ελληνική οικονομία είναι η μόνη που συμφερει να είναι κάποιος συνταξιούχος αντί για εργαζόμενος. Ουσιαστικά, τιμωρειται αντί να ενισχύεται η εργασία.

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Γ. ΣΠΥΡΟΥ 16/02/2012 10:02:09

      Τι καλά να είχες διατυπώσει την άποψη αυτή όταν οι συνταξιούχοι αυτοί που αναφέρεις έδιναν το ένα τρίτο του μισθού τους στα ταμεία τους !
      Τι θα έλεγες αν κάποια μέρα πήγαινες στην τράπεζά σου και σου έλεγε ότι οι καταθέσεις σου μειώνονται γιατί κάναμε λαθεμένες επενδύσεις;

      • Γ ΣΠΥΡΟΥ avatar
        Γ ΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 16/02/2012 19:36:46

        Το σοσιαλ/αριστερο επιχείρημα περι λαθεμενων επενδυσεων στα ταμεια είνα ενας εύσχημος τρόπος να συνεχίσουν να δίνονται συντάξεις υψηλες αναστίστοιχες των εισφορών. Αλλα και αν δεχτώ το επιχείρημα η ευθύνη βαρύνει τους σημερινούς συνταχιούχους (ως διαχειριστές που ηταν στο ενεργό βίο τους) καθώς οι επενδυσεις ήταν προιον αποφάσεων τους. Σήμερα διεκδικούν το "Ανεύθυνο".
        Η κράτηση για σύνταξη είναι 7% περίπου, αυτό αν δεν είναι γνωστό και αποδεκτό δεν μπορεί να γίνει συζήτηση. Προτείνω μια επισκεψη στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ καθώς και στα άλλα ταμεία και μετά συζητάμε. Για να βοηθήσω επισκεφτείτε μια ασφαλιστική εταιρεία και ζητήστε να σας ενημερώσουν για την ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ συνταξιοδοτικού πρόγραμματος στο οποίο θα καταβαλλεται ως εισφορα το ποσό που δίνατε στο ταμείο σας. Η πρόταση που κανω δεν περιλαμβάνει τις περιπτωσεις συνταξιοδοτήσεων σε ηλικια 45 ετων 3500 ενσημα, τις περιπτωσεις 15ετους εργασίας χωρις ότιο ηλικίας κλπ.

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2012 20:50:32

        Αυτο (για τις καταθεσεις) το είπε ελληνικο κράτος στους Ομολογιουχους του! Κατηγορείτε τους πολιτικους ως φαύλους και ανικανους. Η φαυλοτητά τους αίρεται όταν πρόκειται για "υποσχεσεις" σχετικές με τα συνταξιοδοτικά σας δικαιωματα. Οτι έχει θεσμοθετηθεί στο συνταξιοδοτικό δεν είναι φαύλο, αλλα εξαιρετικη , και μόνη, στιγμη πνευματικης διαύγειας του πολιτικου συστήματος.
        Ακαταμαχητη Ιδιοτέλεια!

    • Kst avatar
      Kst @ Γ. ΣΠΥΡΟΥ 16/02/2012 10:14:33

      Απο την στιγμη που πληρωναν οι συνταξιουχοι επι 35 χρονια υποχρεωτικες εισφορες στα ταμεια (κυρια και επικουρικα), εχουν καθε δικαιωμα να ζητουν αυτα τα χρηματα ως εισοδημα για τα χρονια που δεν θα δουλευουν, τα οποια ειναι λιγοτερα απο αυτα που δουλεψαν (εστω οτι καποιος συνταξιδοτειται μετα απο 35 χρονια εργασιας στα 55 του, ειναι αμφιβολο αν θα ζησει μεχρι τα 90).

      Αν το κρατος εδινε το δικαιωμα στους εργαζομενους να επιλεγουν ασφαλιστικο φορεα (δημοσιο ή ιδιωτικο) δεν θα μιλαμε αυτην την στιγμη για τις αδικες περικοπες. Ομως επειδη οι ασφαλιστικοι φορεις ειναι υποχρεωμενοι να επενδυουν τα χρηματα των εισφορων, τι φταιει ο συνταξιουχος που ενω πληρωνε τοσα χρονια δεν θα εχει στο τελος να ζησει; Καλυτερα να τα κρατουσε και να εκανε το δικο του κουμαντο.. Πχ το ΙΚΑ οπως το εχουν καταντησει για ιατροφαρμακευτικη καλυψη ειναι να τραβας τα μαλλια σου.

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ Kst 16/02/2012 19:55:02

        Πληρωναν επι 35 ετη; Που το είδατε; Πως εξηγουνται συντάξεις σε ηλικία 40 ετων , με 15 χρόνια εργασία και ηλικια 35 ετη. Συνταξεις χωρίς μερα ασφλαισης πχ κόρες στρατιωτικών, αστυνομικών κλπ. Διπλες συντάξεις Π.χ. βουλευτής δημόσιος υπαλληλος που δεν εργαζοταν κατα τη θητεία αμειβόταν και πλήρωνε δήθεν εισφορες(!) και παίρνει τη βουλευτική και τη συνταξη ΔΥ. Αν δεν σου φτάνει σου λέω ότι αυτό συμβα'ινει και με άλλους αιρετούς. Απο την απαντηση θα γινουν κατανοητά τα γραφόμενα μου. Αν δε προσθέσουμε και την πιθανότητα να συμβεί ότι στην ΑΣΠΙΣ θα με διακιωσετε.
        Οτι γράφω δεν είναι παρα στοιχειώδη υποχρέωση υπεράσπισης της νεας γενιάς.
        Τέλος Ποσες πρέπει να είναι οι εισφορές εργαζόμενου που πηρε σύνταξη ο ίδιος στα 60 και την εισέπραττε εως τα 85 του χρόνια (35 χρόνια) και στη συνέχεια την κληροδότησε στη 30χρονη σύζυγο του (για 50 χρόνια) συνηθως απο πρωην σοβιετική χώρα;
        kst δες πρόταση για ασφαλιστική εταιρεία που έκανα παραπάνω. Μπορείτε να ρωτήσετε ποια είναι η εγγυημένη (ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ) απόδοση για ασφαλιστρο στο υψος των εισφορών σας;
        Το ασφαλιστικό είναι η βαση του Δημοσιονομικού προβλήματος. Το συνταξιοδοτικό κόστος λογω του πληθους των συνταξιούχων και του ύψους των συνταξεων επιβαρύνει το δημόσιο χρέος και κατά συνέπεια τους εργαζόμενους που είναι οι μόνοι που παράγουν.
        Ο πενομενος συνταξιούχος, συνγριτικά με τον εργαζόμενο νεο των 480€, εναι εθνικός μύθος.

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ Kst 16/02/2012 20:50:35

        ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ (16/02/2012 στις 7:55 pm)
        Πληρωναν επι 35 ετη; Που το είδατε; Πως εξηγουνται συντάξεις σε ηλικία 40 ετων , με 15 χρόνια εργασία και ηλικια 35 ετη. Συνταξεις χωρίς μερα ασφλαισης πχ κόρες στρατιωτικών, αστυνομικών κλπ. Διπλες συντάξεις Π.χ. βουλευτής δημόσιος υπαλληλος που δεν εργαζοταν κατα τη θητεία αμειβόταν και ως ΔΥ και πλήρωνε δήθεν εισφορες(!) , παίρνει τη βουλευτική και τη συνταξη ΔΥ. Σημειώνω δε ότι αυτό συμβαινει και με άλλους αιρετούς. Υπάρχουν και πολλές αλλες περιπτωσεις που το ευρηματικό πελατειακό κρατος και οι συντεχνίες προκλητικά και εκτός καθε χρηστης ασφαλιστικής λογικής έχουν θεσμοθετησει προνομιακες παροχές. Αυτο είναι το Ασφαλιστικό. Και είναι προκληση.
        Τέλος Ποσες πρέπει να είναι οι εισφορές εργαζόμενου που πηρε σύνταξη ο ίδιος στα 60 και την εισέπραττε εως τα 85 του χρόνια (35 χρόνια) και στη συνέχεια την κληροδότησε στη 30χρονη σύζυγο του (για 50 χρόνια) συνηθως απο πρωην σοβιετική χώρα;
        kst δες πρόταση για ασφαλιστική εταιρεία που έκανα παραπάνω. Μπορείτε να ρωτήσετε ποια είναι η εγγυημένη (ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ) απόδοση για ασφαλιστρο στο υψος των εισφορών σας; Απο την απαντηση θα γινουν κατανοητά τα γραφόμενα μου. Αν δε προσθέσουμε και την πιθανότητα να συμβεί ότι στην ΑΣΠΙΣ θα με δικαιωσετε.
        Το ασφαλιστικό είναι η βαση του Δημοσιονομικού προβλήματος. Το συνταξιοδοτικό κόστος λογω του πληθους των συνταξιούχων και του ύψους των συνταξεων επιβαρύνει το δημόσιο χρέος και κατά συνέπεια τους εργαζόμενους που είναι οι μόνοι που παράγουν.
        Ο πενομενος συνταξιούχος, συγκριτικά με τον εργαζόμενο νεο των 480€ ή έστω των 650€, εναι εθνικός μύθος.
        Οτι γράφω δεν είναι παρα στοιχειώδη υποχρέωση υπεράσπισης της νεας γενιάς.

        • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
          "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ ΓΣΠΥΡΟΥ 17/02/2012 00:54:33

          Στην προσπάθειά σου να τα ισοπεδώσεις όλα, χρησιμοποιείς ακραίες περιπτώσεις!
          Ωστόσο η απάντηση βγαίνει μέσα από τα (ακραία)παραδείγματά σου!
          Δεκτόν το σκεπτικά για τις συντάξεις που αναφέρεις! Τότε γιατί η οριζοντίωση των μέτρων και όχι η εξειδίκευση σύμφωνα με το συλλογισμό σου;Και γιατί η διάκριση "ευγενή"(και αγενή, μήπως) ταμεία; Γνωρίζεις ότι κάποια "ευγενή" ταμεία δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά είναι αυτάρκη και έχουν και πολλά περιουσιακά στοιχεία; Γνωρίζεις ότι η ΟΤΟΕ, για παράδειγμα κατηγορεί γι αυτό ακριβώς τον Κουτρουμάνη, ότι θέλει να βάλει χέρι στην περιουσία τους;
          Πότε ανακάλυψαν ότι τα ταμεία δε βγαίνουν; Γιατί δεν έκαναν διορθωτική παρέμβαση;
          Εγώ μιλάω για συνταξιούχο που εν ενεργεία ελάμβανε υψηλές αποδοχές και άρα πλήρωνε αυτός και ο εργοδότης του μεγάλη μηνιαία εισφορά!
          Γιατί κάποια στιγμή έστω στα 15, στα 20, στα 25 χρόνια δεν είπαν: Το σύστημα δε βγαίνει, μειώνουμε τις εισφορές και θα πάρετε λιγότερη σύνταξη!
          Επειδή το πολιτικό σύστημα ήταν σφιχταγκαλιασμένο με το συνδικαλισμό δεν είχαν το κουράγιο να πάρουν δύσκολες αποφάσεις τότε;
          Ε, λοιπόν, κόντρα στο λαϊκισμό ή τη χαιρεκακία, κάποιων, η δική μου απάντηση που την επαναλαμβάνω είναι: αφού οι εισφορές δεν ήταν ανταποδοτικές, θεωρήστε τις ως καταθέσεις, κόψτε μου τη σύνταξη και τα λεφτά μου πίσω με το νόμιμο τόκο!
          Που για να σου θυμίσω τη δεκαετία του ΄80 ήταν 24%!
          Η σύγκριση που κάνεις μεταξύ νέου εργαζόμενου και συνταξιούζου μετά από 35 χρόνια εργασίας, δείχνει άνθρωπο που αποπροσανατολίστηκε εντελώς από το πρόβλημα και αγνοεί εντελώς την αγορά εργασίας! Και για να σου το αποδείξω αυτό θα σου κάνω το εξής ερώτημα; Η παρέμβαση στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα θα φτάσει στον καταναλωτή; Θα αγοράσεις από το Μάρτιο φθηνότερο γάλα, γιαούρτι, κόκα κόλα;
          Μη μας τρελαίνεις φίλε!
          Το παιχνίδι λέγεται διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας μας!
          Προεκλογικά ο Γιωργάκης είχε πει πολλά!
          Είχε πει και ότι ο ανείσπρακτος ΦΠΑ ήταν 30 δις! Και αυτό, ήταν η μόνη αλήθεια που έχει πει, στη μίζερη ζωή του! Έχεις ακούσει από κάποιον αρμόδιο ότι το μάζεψαν το ποσό αυτό;
          Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!

          • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
            ΓΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 17/02/2012 20:35:47

            Τα επιχειρηματά σου πάσχουν συνολικα και βρίθουν ιδιοτελειας. Κατανοητός ο θυμός αλλα η προσωπική μας περίπτωση δεν ειναι όλος ο κόσμος. Απο τα γραφόμενα σας βγάζω το συμπερασμα ότι είσαστε εργαζόμενος στο Δημόσιο ή Ευρυτερο Δημόσιο.
            Το Συνταξιοδοτικό πασχει γιατι χαιρεκακοι και ατομιστές συνταξιουχοι διεκδικουν εις βάρος της κοινωνιας και της νεας γενιας δικαιωματα και προνόμια που το φαύλο πολιτικο σύστημα εδωσε πλουσιοπαροχα, χωρίς την αντιστοιχη επιβάρυνση.
            Το επιχείρημα περί τοκων 24% συνεπαγετια ότι θα πληρωθείτε με πληθωριστικες δραχμές. Σε καθε παρίπτωση οι σημερινοί συνταξιούχοι δεν είναι οι επιτήδειοι "ανευθυνοι" του χθες και πρέπει σήμερα να εξαθλιωθεί όλη η κοινωνία γι ανα κρατήσουν τα προνομια τους. Τις δικες τους ευθυνες τους για τη διαχείριση των ταμειων οταν ηταν εν ενεργεια γιατι να την πληρώσουν οι νεοι;
            Τη στιγμη που σήμερα αποφοιτος πανεπιστημιου αμειβεται με 780€ καθαρά είναι αξιοθρήνητη η πολιτεία και η κοινωνία (αποτέλεσμα του κοινωνικου στερότυπου του πενομενου συνταξιουχου και ανακριβείων όπως αυτες που αναφερετε) που θεωρεί μεγα θεμα την περικοπή 20% στη κυρια σύνταξη για το τμημα πανω απο 1300€.
            Δεν υπάρχει καμια ελπίδα. Αλλα το χειρότερο είναι ο κυνισμος και η αδιαφορία των συνταξιουχων ( δεν γράφω των γέρων γιατί οι συνταξιουχοι στην Ελλαδα είναι και νεοι) για τη νεα γενια που πραγματικα βρίσκεται σε εξαθλίωση.
            Φτάνει πια, με τα ιδεολογήματα και τα βολικα στερεοτυπα του χθες. Η σιωπή μας οπλίζει την αυθαδεια.

          • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
            "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ ΓΣΠΥΡΟΥ 18/02/2012 10:38:18

            Αγαπητέ μου μένω κατάπληκτος!Ούτε ο σφαγέας των συνταξιούχων Κουτρουμάνης δε θα μπορούσε να ανακαλύψει τέτοια "επιχειρήματα"!
            Τι να κάνουμε, κύριέ μου!Ζητάμε συγνώμη που δεν έχουμε τη δική σας κατανόηση και θεωρούμε "μέγα θέμα" την έβδομη παρέμβαση στον ιδρώτα των 35 χρόνων μας!
            Ζητάμε συγνώμη γιατί πιστέψαμε- συνυπογράψαμε μια συμφωνία με ένα κράτος που απεδείχθη ανίκανο να ελευθερώσει επαγγέλματα που σφίγγουν τη θηλιά στο λαιμό του Έλληνα και στρεβλώνουν τη λειτουργία της αγοράς! Από ένα κράτος που δεν είναι ικανό να μαζέψει φόρους που ξεπερνάνε τα 50 δις! Που δεν τολμά να πειράξει "Γραμματείες" και "Οργανισμούς" του Δημοσίου που χρεώνουν ανά έτος τον Έλληνα , χωρίς να παράγουν έργο με άλλα 30 δις!Που, για όλα αυτά και άλλα πολλά, πέρασε σε κάποιους το μίσος κατά των εργαζόμενων και των συνταξιούχων για να λύση το πρόβλημα του πολιτικού συστήματος!
            Και επειδή προσωποποιήσατε το διάλογο σας πληροφορώ ότι υπήρξα εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα, σε διευθυντικη θέση και στον τραπεζικό, σε ελεγκτική και διευθυθντικές θέσεις, θέσεις που επιδίωξα και κέρδισα με προσωπικό και οικογενειακό κόστος! Είναι αυτό που για όσους δουλεύουν λέγεται καριέρα! Κάτι που στην Έλλαδα είναι άγνωστο και εσχάτως τιμωρείται!Έκανα ό,τι θα έκανε κάθε εργαζόμενος που πιστεύει στον εαυτό του και στα όποια προσόντα του και τα δίνει όλα για να κάνει καλύτερη τη ζωή του και διεκπεραίωσα τις εργασίες μου σ΄αυτές πληρώνοντας μεγάλες εισφορές στα ταμεία και έχοντας τις αντίστοιχες συμφωνημένες προσδοκίες!
            Προφανώς έχετε τον τρόπο σας και δε σας έχουν αγγίξει τα μέτρα!
            Αλλά μη λαϊκίζετε με το να επικαλείσθε τη σημερινή γενιά και τα προβλήματά της! Θα βρει τον τρόπο να τα ξεπεράσει και να δημιουργήσει και χωρίς τη "συμπάθεια" και την κατανόηση κάποιων βολεμένων!
            Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να πάψει να πιστεύει τους λαϊκιστές που την έχουν φλομώσει με τα συνθήματα του τύπου "έχω πτυχίο άρα πρέπει να μου βρείται εργασία" και το απατηλό "η εργασία είναι δικαίωμα"!
            Καλά είναι αυτά για την επιβίωση της λαθεμένης πολιτικής κουλτούρας μας αλλά στην πραγματική ζωή τίποτα δε σου χαρίζεται και ό,τι κερδίζεις έχει το αντίστοιχο κόστος!
            Τέλος, με τις θέσεις που διατυπώνετε ίσως χωρίς να το αντιλαμβάνεστε, ακυρώνετε όλο το νομοθετικό οικοδόμημα της χώρας μας! Ελπίζω να μη χρειάζεται να σας το αναλύσω αυτό!

          • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
            ΓΣΠΥΡΟΥ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2012 19:21:51

            Δεν μίλησα για συμπαθεια ή αντιπαθεια των βολεμενων και δεν με νοιάζει. Μιλησα και μιλώ για προνόμια που ασκουνται εις βάρος των παραγωγών (εργαζομενων) από βολεμενους επιδοματούχους (συνταξιουχους). Το γεγονός ότι σε ένα αναδιανεμητικό ασφαλιστικο σύστημα οι ασφαλιστικες εισφορες δεν επαρκουν για τις συνταξεις και εισφερουν οι εργαζόμενοι με τους φόρους και τα χαρατσια 15 δις €(ναι 15δις) επιβεβαιωνουν πλήρως τις απόψεις μου. Η κρατικιστική αντιληψη του βολεμενου συνταξιουχου, που η κοινωνια οφείλει να τον υπηρετεί και ας καταστρεφεται, είναι η συγχρονη μορφή του χυδαίου σοσιαλισμού του οποιου μάλλον είστε de facto οπαδός. Ως χυδαιος σοσιαλισμος ορίζεται η μικροαστικη σηκωμενη γροθια που συνοδεύεται απο την κραυγή της ιδιοτέλειας "εχω μονο δικαιωματα και καμια υποχρέωση".
            Η αναφορά στο επαγγελμα σας δεν έγινε με προθεση προσωπικης επιθεσης αλλα μόνο γιατι ήθελα να δειξω οτι υψηλες αμοιβές στην Ελλαδα για μακρο διαστημα απολάμβαναν εργαζομενοι σε ΔΕΚΟ, κρατικες Τράπεζες (πχ στην Τραπεζα ελλαδος Σημερα δεν τους εχουν ακουμπησει οι περικοπες), εταιρειες του Δημοσίου κλπ.
            Να υποθεσω Τραπεζικός σε κρατική τράπεζα.

          • akenaton avatar
            akenaton @ ΓΣΠΥΡΟΥ 18/02/2012 19:42:11

            Αφήστε κ. Σπύρου.... Πολύ καλά σας καταλαβαίνει ο συνομιλητής σας, αλλά φεύ! Το εύκολο και "υπεσχημένο" (από ποιόν;) χρήμα θολώνει καμιά φορά την κρίση και το μυαλό. Η αλήθεια είναι πικρή και λέει οτι δεν υπάρχει ταμείο που να στηρίζεται στις εισφορές των εργαζομένων του και να είναι σε θέση να πληρώσει τις συντάξεις που υποσχέθηκε. Εξαιρούνται κάποια "ευγενή" ταμεία που τα πληρώνουμε όλοι μας δυστυχώς. Η λύση είναι μία: κατώτατη εγγυημένη εθνική σύνταξη στην ηλικία των 65 ετών, κατάργηση των εισφορών για σύνταξη και όποιος θέλει αγοράζει συνταξιοδοτικό από ιδιωτική εταιρεία. Πιο φθηνά θα βγει έτσι στο κράτος. Επίσης, αναλογιστικές μελέτες για τις εισφορές υγείας και πληρωμή από την τσέπη για όσα ταμεία δε βγαίνουν. Να δούμε τότε αν εκλείψει δια μιας το φαινόμενο της προκλητής ζήτησης θεραπειών, εξετάσεων και συνταγογράφησης ....

        • Kst avatar
          Kst @ ΓΣΠΥΡΟΥ 17/02/2012 18:33:21

          Αναφερεσαι σε ακραια παραδειγματα..

        • Κώστας Τ avatar
          Κώστας Τ @ ΓΣΠΥΡΟΥ 18/02/2012 10:50:45

          Έτσι όπως διαμορφώθηκε η κατάσταση μια σύνταξη 1100 ευρώ συντηρεί έναν συνταξιούχο,έναν άνεργο ηλεκτρολόγο μηχανικό(26 ετών),έναν άνεργο μηχανολόγο μηχανικό(25 ετών) και την σύζυγο!Επίσης εξυπηρετεί και ένα στεγαστικό δάνειο!!!Ξύπνα και δες πέρα από την μύτη σου!!!

          • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
            ΓΣΠΥΡΟΥ @ Κώστας Τ 18/02/2012 19:34:33

            Αν δεν αυτονομηθούμε απο την συνταξη των 1100€ δεν θα δουμε την πραγματικότητα μας. Η συνταξη είναι παροχή στο συνταξιουχο και όχι επιδομα ανεργίας στον ανεργο γιο ή κορη. Τωρα ποιος πρέπει να ξυπνησει ειναι δυσκολο να οριστεί. Παντως η ταύτιση του εργασιακά ενεργού (γιου, κορη, εγγονου κλπ έστω και αν είναι ανεργος τωρα) με την σύνταξη συντηρεί τη μιζέρια του και υπονομευει την αυτοτέλεια του.
            Επαναλαμβανω την ερωτημα μου είναι δικαιο και συμβαλλει στην αναπτυξη, ο εργαζόμενος να παιρνει 480€ και ο συνταξιουχος εργαζομενος κατωτερη συνταξη με ΕΚΑΣ 850€.

  9. yianna avatar
    yianna 16/02/2012 21:15:18

    Συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου. Υπάρχουν άνθρωποι με 10500 ένσημα δηλαδή 35 χρόνια δουλειάς πληρώνοντας για 15 χρόνια την ανώτατη κλάση, ή συνταξιούχοι του ΝΑΤ, που επέλεξαν να θαλασσοπνιγούν με ελληνικής σημαίας πλοία, πληρώνοντας τα μαλλιά της κεφαλής τους για συντάξιμα.
    Αντί λοιπόν να ξεκαθαρίσουν το θέμα και να αποφασίσουν ότι εάν θέλουν να πάρουν σύνταξη οι συγκεκριμένοι (και αυτή αναλογική με το ύψος των εισφορών) οι φοβεροί που μας κυβερνούν αποφάσισαν να κάνουν οριζόντιες περικοπές. Σε λίγο εμείς που ανήκουμε σε αυτήν τη κατηγορία θα καταντήσουμε να παίρνουμε ίδια χρήματα με αυτούς που πλήρωναν την κατώτατη κλάση και 4500 ένσημα. Άρα γιατί πληρώναμε τόσα χρόνια?
    Ήμαρτον, στοιχειώδης νοημοσύνη δεν υπάρχει? Με τέτοιες αδικίες τι θα πάρουν στις εκλογές? Ε?

  10. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2012 20:04:24

    Λυπάμαι! "Ακούτε" μόνο τον εαυτό σας!
    Ωστόσο μέρος των ερωτημάτων σας έχει απαντηθεί πιο πάνω!
    Αλλά μάλλον θεωρείτε τα γραφόμενά σας θέσφατο και την τριακονταπενταετή εργασία κάποιων, στυμένη λεμονόκουπα, της οποίας η κατάληξη είναι ο σκουπιδοτενεκές!
    Ελπίζω τουλάχιστον να σώθηκε η χώρα από την έβδομη, μέχρι στιγμής, παρέμβαση στις συντάξεις!
    Έτσι, άφού μπαλώθηκαν οι τρύπες, θα μπορούν οι πολιτικοί να διορίζουν τους δικούς τους στη Βουλή και στις ΔΕΚΟ, θα μπορούν οι φοροκλέφτες να συνεχίζουν να μην αποδίδουν το φόρο και ασφαλώς θα ικανοποιηθούμε και "εθνικά "με την παραγγελία των νέων υποβρυχίων, φρεγατών αεροπλάνων και αρμάτων μάχης, για να σώσουμε κάποιες χιλιάδες θέσεις εργασίας των ...σωτήρων μας!
    Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μαθαίναμε τα επαγγέλατά σας για να γνωρίζαμε και τα κίνητρα της "ορθολογικής" σας τοποθέτησης, αλλά δεν πειράζει!
    Η αριθμολαγνία σας και η στατικιστικολατρεία δείχνουν "τεχνοκράτες"!
    Σαν κι αυτούς που βούλιαξαν τη χώρα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.