#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ερασιτεχνική επικοινωνιακή πολιτική της ΝΔ απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ



Δεν υπάρχει πλέον Έλληνας που να μην πιστεύει ότι μέσα στο 2014 δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές. Το δείχνουν άλλωστε και οι κινήσεις των κομμάτων, η πόλωση που επιχειρείται μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, οι υπόγειες διεργασίες, τα κρυφά γκάλοπ και μια σχεδιαζόμενη επικοινωνιακή πολιτική από την πλευρά της Συγγρού που κατά τη γνώμη μου είναι ακατανόητη.

«Θα ακούσουμε πολλές βλακείες» όσο πλησιάζουμε στις κάλπες», έλεγε πρόσφατα ένας πολιτικός αναλυτής και είχε δίκιο. Ενώ η χώρα συνεχίζει να βουλιάζει στα προβλήματα, εμείς ασχολούμαστε με το αν ο Τσίπρας είναι άθεος, αν κάνει το σταυρό του από αριστερά ή από δεξιά ή αν ο Γέροντας Παστίτσιος έπρεπε να τιμωρηθεί ή όχι. Και απορούμε ποιος χάραξε αυτή τη γραμμή και ασχολούνται με ανοησίες και να ανεβάζουν το πολιτικό θερμόμετρο;

Θέλω να πω ότι πώς είναι δυνατόν εν έτει 2014 να γίνονται οι πολιτικές αντιπαραθέσεις με όρους της δεκαετίας του 1980 και πιο πίσω. Πώς θα πάει άραγε η Νέα Δημοκρατία να διεκδικήσει την ψήφο του ελληνικού λαού ξανά; Βάζοντας διλήμματα του στυλ «γιατί είναι άθεος ο Τσίπρας;»

Ελπίζουμε μόνο ότι κάποιοι δεν θα επαναφέρουν και τα σενάρια ότι οι αριστεροί (λέμε τώρα) θα μας πάρουν τα σπίτια, θα ξεπαρθενέψουν τις κόρες μας (όσες έμειναν τέλος πάντων), ότι έχουν δύο κεφάλια, ότι θα μας πάρουν τις γυναίκες κλ κλπ.

Κάποιοι θα προσπαθήσουν να τρομάξουν τον κόσμο με όρους εμφυλίου πολέμου, λες και έχει καμιά σχέση ο κάθε φλώρος του ΣΥΡΙΖΑ με τον Βελουχιώτη. Ή ακόμη περισσότερο λες και η Κουμουνδούρου δεν έχει γεμίσει με πρώην Πασόκους που ουδεμιά σχέση έχουν με την Αριστερά.

Άλλοι θα πουν ότι μόλις νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ και κάνει κυβέρνηση τότε θα γίνουμε Σοβιετία, θα κρατικοποιηθούν τα πάντα και μπορεί να ξυπνήσει και ο μεγάλος Πατερούλης Στάλιν. Προσοχή, λοιπόν, μην τύχη και βγει ο Τσίπρας διότι τότε όλοι αυτοί οι μειλίχιοι Συριζαίοι θα μεταμορφωθούν σε ζόμπι και θα μας φάνε.

Μα είναι αυτή επικοινωνιακή πολιτική στην πορεία προς τις εκλογές; Αυτά σκέφτεται ο κόσμος, αυτά τον απασχολούν; Ακόμη και οι δεξιοί ψηφοφόροι ή αν θέλετε το συντηρητικό κομμάτι της χώρας ουδόλως ενδιαφέρεται για τα θρησκευτικά φρονήματα του Τσίπρα. Καλά δεν το έχουν καταλάβει στη Συγγρού ότι με διλήμματα τύπου «ΠΑΣΟΚ ή κακιά Δεξιά», «τι Παπάγος τι Πλαστήρας», «πατριώτες και προδότες» και άλλα συναφή το μόνο που θα καταφέρουν είναι μια τρύπα στο νερό;

Η σημερινή κυβέρνηση έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που δεν το είχε καμιά άλλη κυβέρνηση μέχρι σήμερα. Ούτε η κυβέρνηση Καραμανλή. Είναι το λεγόμενο «ηθικό πλεονέκτημα». Κανένα σκάνδαλο δεν βαρύνει αυτή την κυβέρνηση και κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει για τίποτε. Αντιθέτως μπορεί να την επαινέσει γιατί ανοίγει όλους τους καυτούς φακέλους που βρίσκονται στη Δικαιοσύνη. Επομένως πάει στην εκλογές πιο τίμια κι από τον ΣΥΡΙΖΑ που είναι γεμάτος πρασινοφρουρούς.

Κατά συνέπεια η ΝΔ συνεχίζει έτσι η μάχη των εκλογών θα κριθεί πρώτα απ΄ όλα  στο επίπεδο της ηθικής. "Δικαιοσύνη δεν θέλατε;" θα πει ο Σαμαράς στους ψηφοφόρους. "Βάλαμε όσους μπορούσαμε περισσότερους μέσα...και έπεται συνέχεια". Αν μάλιστα μέχρι τις εκλογές καταφέρουν να δέσουν δικονομικά και τον αρχιέμπορο όπλων Λιακουνάκο με τις τόσες φιλίες και διασυνδέσεις, οι ελπίδες της ΝΔ για νίκη θα αυξηθούν κατακόρυφα.

Δεύτερον και κυριότερον, η εκλογική μάχη θα κριθεί στο επίπεδο της πολιτικής κι εκεί πρέπει η Νέα Δημοκρατία να προσανατολιστεί και να χτυπήσει την αδιαμφισβήτητη «φρεσκάδα» που εκπέμπει ο κ. Τσίπρας, έστω κι αν πίσω από αυτήν βρίσκονται παρωχημένες και αποκρουστικές ιδέες στην καλύτερη περίπτωση.

Η κυβέρνηση αν θέλει να κατατροπώσει τον ΣΥΡΙΖΑ δεν πρέπει να ασχολείται με βλακείες και ψευτοδιλήμματα αλλά πρέπει να επικεντρωθεί στην ουσία της πολιτικής. Ποια είναι αυτή; Το μέλλον της χώρας. Ο κ. Σαμαράς και το επιτελείο πρέπει να θέσουν τον κ. Τσίπρα και τους δικού του προ των ευθυνών τους για την τύχη που θα έχει η χώρα. Εκεί πρέπει να γίνει η αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ κι όχι στην αθεΐα του Τσίπρα ή στην ανοησία του Παπασούρα.

Η επικοινωνιακή στρατηγική οφείλει να ξεγυμνώνει τον αντίπαλο από επιχειρήματα:

1. Κύριε Τσίπρα, λεφτά δεν υπάρχουν. Που θα βρείτε να πληρώσετε μισθούς και συντάξεις αν πάτε σε μονομερή καταγγελία του χρέους;

2. Κύριε Τσίπρα, πώς θα φέρετε επενδύσεις στην Ελλάδα όταν με τις δηλώσεις σας διώχνετε και τις υπάρχουσες;

3. Κύριε Τσίπρα, θέλετε την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας ή θέλετε επιστροφή στη δραχμή;

4. Κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε για να αντιμετωπίσετε την τρομοκρατία, την νούμερο ένα απειλή της χώρας, όταν ακόμη και σήμερα την καταδικάζετε με μισή καρδιά;

5. Κύριε Τσίπρα πώς θα αναδιοργανώσετε τις ένοπλες δυνάμεις και την αστυνομία όταν δεν πιστεύετε καν στους θεσμούς αυτούς;

6. Κύριε Τσίπρα πώς θα αντιμετωπίσετε τους εξωτερικούς κινδύνους της χώρας και ειδικά τον μεγάλο κίνδυνο του Σουλτάνου εξ ανατολών; Πώς θα εξοπλίσετε τον στρατό για να είναι έτοιμος για πόλεμο; Πώς θα διαπραγματευτείτε με τον Ερντογάν για το Αιγαίο; Τι θα κάνετε με την ΑΟΖ;

7. Κύριε Τσίπρα, τι σκέφτεστε να κάνετε με τα Σκόπια που επιμένουν να ονομάζονται Μακεδονία ή με την κατεχόμενη Κύπρο που κάποιοι την έχουν βαφτίσει «Βόρεια Κύπρο» και ήδη πουλάνε τα φιλέτα της, όπως την παραλία από την οποία ξεκίνησε η εισβολή του Αττίλα;

8. Κύριε Τσίπρα, τι θα κάνετε για να ανασυγκροτήσετε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας ώστε να μην ανοίγουν μόνο σουβλατζίδικα και μαγαζιά με εσώρουχα; Πώς θα στρέψετε τον κόσμο στον πρωτογενή τομέα ή στη μεταποίηση; Τι έχετε να πείτε για τις νέες τεχνολογίες οι οποίες δεν είναι μόνο… τουίτερ για να παίζουν οι βουλευτές σας;

9. Κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε με το δημόσιο σύστημα υγείας και με το δημόσιο πανεπιστήμιο που έχουν αποσαθρωθεί, όχι μόνο εξαιτίας των κυβερνήσεων αλλά και λόγω των πολυπλόκαμων συμφερόντων;

10. Κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε με τους νταβατζήδες που όμως έχουν κι εκτελούν μεγάλα έργα και δύσκολα μπορούν να απομακρυνθούν; Θα φέρετε ξένους να τα κάνουν, θα ανασυστήσετε τη ΜΟΜΑ να κάνει τα δημόσια έργα; Ή θα φέρετε τους συμβούλους του Τσάβες να μας πουν πώς το έκαναν αυτό και πεινάει ο κόσμος;

11. Τέλος, κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε για να κρατήσετε την Ελλάδα όρθια όταν, όπως όλες οι μικρές χώρες, είναι εξαρτημένη από τους μεγάλους;

Αυτή είναι κύριοι επικοινωνιακή πολιτική όχι να παίζουμε τις κουμπάρες. Να θέσετε το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων ώστε να μάθει ο κόσμος, ο νοικοκύρης, ο συντηρητικός, ο προοδευτικός, ο εργάτης, ο άνεργος, ο νέος που δεν έχει όραμα τι εστί ΣΥΡΙΖΑ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ανοησίες για να παίζουν στα κανάλια για μια – δυο ημέρες. Χε…κε ο κόσμος για τα πιστεύω του Τσίπρα. Άμα δεν του δώσεις όραμα, άμα δεν διορθώσεις τα τραγικά λάθη που έκανες κι αν δεν θέσεις τον αντίπαλο προ των ευθυνών όλα τα υπόλοιπα είναι μπαρούφες και δεν πρόκειται η ΝΔ να κερδίσει ούτε τη Δευτέρα Παρουσία, που δεν την πιστεύει και ο σύντροφος Αλέξης.

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 21/01/2014 07:51:06

    Καλό το άρθρο αλλά ο μέσος πολίτης .....ρωτάει : αυτοί που καταστρέψαν την χώρα ,είναι δυνατόν να την σώσουν,οι ίδιοι ακριβώς είναι. Ας κυβερνήσουν και οι συριζαιο......τέτοιοι ,που δεν κυβέρνησαν ποτέ και δεν ευθύνονται για το χάλι της χώρας μήπως και δούμε κάτι καλύτερο ;ΠΧ κατάργηση ατιμωρησίας,όχι οριζόντια μέτρα ,επιστροφή των κλεμένων κ.λ.π.

    • ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ @ ΠΕΛΙΑΣ 22/01/2014 07:25:52

      Αὐτή ἡ λογική δέν ἒφερε τόν ΓΑΠ;;
      Σέ κάθε ἐκλογές ὑπάρχει κι ἓνα ππυροτέχνημα..
      Πάντα πρέπει νά την πατᾶμε;;

      • Βατάτζης avatar
        Βατάτζης @ ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ 22/01/2014 10:31:02

        Δυστυχώς, πάντα...

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ ΠΕΛΙΑΣ 22/01/2014 13:55:26

      Μα ειναι 'νεο' κομμα το ΣΥΡΙΖΑΡΙΟ οταν το 95% της δυναμης του αποτελειται απο το χειροτερο κομματι του ΠΑΣΟΚ (των κρατικοδιαιτων λαμογιων) που μεταναστευσαν εκει εν μια νυκτι μηπως και συνεχιστει η αθλια μασα τους ? Η να πιασουμε το αλλο 5% της δυναμης του ΣΥΡΙΖΑΡΙΟΥ που αποτελειται απο ακροαριστερους φασιστες , εξαλλα νουμερα που χρηζουν ψυχιατρικης βοηθειας και ενα κομμουνισταριο που ζει ακομη στο 1910 ? Πλακα κανετε ? τι ειναι η διακυβερνηση , μια καρεκλα οδηγου που με την σειρα θα καθεται ο καθε τυχαρπαστος 'επειδη ειναι η σειρα του' ? Δηλαδη με την λογικη σας σειρα μετα παιρνει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ... δεδομενου οτι δεν σταματαμε την σειρα οπου μας βολευει..
      Κυριοι το δραμα δεν ειναι η αποτυχια της ΝΔ μεχρι στιγμης , ειναι το οτι ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπαρχει κατι αλλο εστω και ελαφρως χειροτερο (για καλυτερο ουτε λογος) διοτι οποιαδηποτε αλλη λυση οπως εχει διαμορφωθει σημερα ο πολιτικος χαρτης θα φερει την ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ (αυτο που ζουμε σημερα θα φανταζει παραδεισος τοτε) ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΝΚΣ.
      Οσοι καταλαβαν , καταλαβαν , οι αλλοι απλως θα το 'νοιωσουν'...

  2. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 21/01/2014 08:06:54

    Για να μπορέσει η Ν.Δ. να χρησιμοποιήσει αυτά τα ερωτήματα για να ξεγυμνώσει τον ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να είναι η ίδια να απαντήσει σε αυτά με πεπραγμένα. Οπότε μάλλον είναι καλύτερο για αυτήν να επιμείνει στην τωρινή επικοινωνιακή της στρατηγική...

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 21/01/2014 08:23:35

    Πολύ σωστά και τα έντεκα σημεία που αναφέρει ο ΑΨ.
    Ειδικά θέλω να επισημάνω, κάτι που παραδόξως πέρασε απαρατήρητο.
    Στο Νο 1 , η κ. Κωνσταντοπούλου σε τηλεοπτική συνέντευξη στο ΣΚΑΙ , στην εκπομπή του Ευαγγελάτου και στο ερώτημα που θα βρεθούν τα χρήματα, δήλωσε χωρίς αιδώ , απροκάλυπτα και ιταμά,"...θα δουλέψουμε και επίσης θα απευθυνθούμε στον Ελληνικό λαό και θα τα βρούμε".
    Δηλαδή με άλλα λόγια , θα αρμέξουμε ακόμα περισσότερο τα μόνιμα υποζύγια!
    Γιατί δεν φαντάζομαι ένας Αριστερός , λέγοντας "Ελληνικός Λαός", να εννοεί τούς μεγαλοκαρχαρίες και τα λαμόγια!
    Πάντως , εγώ ως Έλληνας Δημοκρατικός πολίτης, θα ήθελα να γνωρίζω, αν η ιδεολογική θέση αυτού που με καλεί να του αναθέσω την διακυβέρνησή μου , συνάδει με την εν γένει συμπεριφορά του.
    Και κατά συνέπεια θα ήθελα να ξέρω αν αυτός που ασπάζεται τα ιερά σύμβολα, πιστεύει σ΄αυτά ή απλώς τα χρησιμοποιεί για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού.
    Και αν είναι έτσι, ποιος μου λέει ότι και άλλες εμφανείς πράξεις του, δεν κρύβουν παρόμοιες αφανείς , αλλά και απεχθείς για μένα επιδιώξεις!!

    • Eva avatar
      Eva @ ΝΤΙΝΟΣ 21/01/2014 09:16:20

      Ο σύριζα θα αρμέξει ΚΙ ΑΛΛΟ τα μόνιμα υποζύγια.

      Τουλάχιστον δέκα φορές να επαναλαμβάνουν την φράση,
      (σε κάθε τους εμφάνιση στα ΜΜΕ οι κύριοι της ΝΔ).

      Ω...ναι! Οι ψηφοφόροι του Τσίπρα πιστεύουν
      σε διορισμούς και φοροελαφρύνσεις.

      • Η (άδεια) τσέπη του Έλληνα avatar
        Η (άδεια) τσέπη του Έλληνα @ Eva 21/01/2014 13:42:50

        Δεν υπάρχει πια τίποτε για ν΄αρμέξουν. Ούτε οι μεν, ούτε κι οι δε. Λεφτά επίσης ΔΕΝ υπάρχουν, για να διορισθούν και να πληρώνονται περισσότεροι μη παραγωγικοί υπάλληλοι.
        Η υπεραπλούστευση δεν είναι λύση, είναι ακόμη ένα πρόβλημα.

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ ΝΤΙΝΟΣ 21/01/2014 11:07:04

      ''....θα ήθελα να ξέρω αν αυτός που ασπάζεται τα ιερά σύμβολα, πιστεύει σ΄αυτά ή απλώς τα χρησιμοποιεί για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού.''
      Αυτό, μόνο ο Θεός μπορεί να το ξέρει για τον καθένα μας. Εμείς οι θνητοί, κρίνουμε μόνο από τις πράξεις του πιστού στην καθημερινή ζωή.
      ''ποιος μου λέει ότι και άλλες εμφανείς πράξεις του, δεν κρύβουν παρόμοιες αφανείς , αλλά και απεχθείς για μένα επιδιώξεις!!''
      Κανείς δεν σας το λέει, ούτε και γίνεται ποτέ να σας το πεί, όπως δεν σας το είπε για τον σύντροφό σας και για τους φίλους και συνεργάτες σας. Ή εμπιστεύεται (δοκιμάζει) κανείς τους ανθρώπους, ή όχι.

  4. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 21/01/2014 08:43:29

    γιατί τους ταράζετε τους ανθρώπους καλά κοιμούνται

  5. Operating Times avatar
    Operating Times 21/01/2014 08:51:44

    Εξαιρετικό! Ορίστε κάτι σωστό και όμορφα τοποθετημένο κατ'ευθείαν για τα γραφεία της ΝΔ,όπου κυριολεκτικά βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους,εκτός από το ότι έχουν κάνει τους...άλλους μισούς να ερωτευθούν την ΧΑ...(και δεν μιλάω για ναζισμό και τέτοια μη επίκαιρα θέματα,αλλά για μηδενική πολιτική και οικονομική θέση,κενή όπως ακριβώς του Σύριζα). Κύριοι,ο στόχος σας ποιός είναι;Να κυνηγάτε τη ΧΑ; Να φέρετε πίσω ψηφοφόρους; Χτυπήστε τα παραπάνω (Αριστερός Ψάλτης),χτυπήστε το πρόβλημα των λάθρο,των βρωμύλων που καταπατούν τα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών,χτυπήστε τη φοροδιαφυγή..ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ!!!!! Στεναχωριέμαι με την ανικανότητά σας

  6. Eva avatar
    Eva 21/01/2014 09:00:16

    Αν πιστεύει η όχι ο Τσίπρας μας είναι αδιάφορο.
    Λάθος πήρε δημοσιότητα
    και να βγούνε να το μαζέψουνε τώρα.
    Επειδή δεν είναι και όλοι οι ψηφοφόροι Χριστιανοί
    μπορεί και να λειτουργεί υπερ του όλο αυτό.
    Στο θέμα της ονομασίας των Σκοπιων να επιμείνει η ΝΔ.
    Τότε, οι δηλώσεις της κ. Γαιτάνη (τα Σκόπια Μακεδονία)
    πέρασαν στα ψιλά!!!!!!!!!!!!!

  7. aliosa avatar
    aliosa 21/01/2014 09:02:39

    Να γινουν οι ερωτήσεις. Προσοχη ομως και στις απαντήσεις απο πλευρα ΝΔ.

  8. KT avatar
    KT 21/01/2014 09:04:53

    Εξαιρετικά εύστοχο άρθρο με καίρια ερωτήματα. Άραγε, εκεί στη Συγγρού, στο Μαξίμου και στην Πάντου ακούει κανείς; Διαβάζει κάποιος τέτοια κείμενα; Κι αν τα διαβάζει, τα καταλαβαίνει κανείς; Επικοινωνακά, η ΝΔ κοιμάται με τα τσαρούχια (παλιά μου τέχνη...). Τις γκάφες του αρχηγού τις αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν μπόρεσαν να τις εκμεταλλευτούν (η πλέον πρόσφατη, η διάψευση Σουλτς περί αναβολής της επίσκεψης των αρμοδίων της ΕΕ, που ο Σύριζα τη "φόρτωσε" στον πρωθυπουργό, η απουσία του Α. Τσίπρα από την τελετή ανάληψης της Προεδρίας, ενώ είναι υποψήφιος, τη συνέντευξη στη Frankfurter Allgemeine και πολλές άλλες, μαζί με τη "Ναόμι Κάμπελ" και τους υδατάνθρακες βεβαίως), την πολιτική του δεν μπορούν να την κάνουν φύλλο και φτερό, ενώ αντίθετα δίνουν βάρος στις γελοιότητες ("γουναράδικα", Παπασούρας κλπ.), αποδέχονται ασμένως τις δημοσκοπήσεις ως τετελεσμένο γεγονός και βάζουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους (π.χ. μικροπολιτικές εναντίον Στουρνάρα). Μάς οδηγούν κατευθείαν στο στόμα του λύκου, κι ένας Σαμαράς δεν φτάνει ν' αντιμετωπίσει την επερχόμενη λαίλαπα. Τα χειρότερα έρχονται.

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
      ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ KT 22/01/2014 14:09:26

      Aπόλυτα σωστός. Αφού ούτε αυτά τα στοιχειώδη δεν κατάφεραν είναι ανάξιοι και επικίνδυνοι να κυβερνούν. Γι αυτό άλλωστε θα φύγουν.

  9. Yiannis avatar
    Yiannis 21/01/2014 09:07:20

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Το επικοινωνιακό επιτελείο, από της συστάσεώς του, δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πολιτικής.

  10. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 21/01/2014 09:11:34

    2. Κύριε Τσίπρα, πώς θα φέρετε επενδύσεις στην Ελλάδα όταν ακόμη και εσείς οι ίδιοι επενδύετε σε funds του "εξωτερικού", δίνοντας φυσικά το παράδειγμα στους υπόλοιπους, ως "πρωτοπορία";_Κ.Π.

    • Varavas avatar
      Varavas @ Κ.Π. 21/01/2014 10:58:18

      Στου κρεμασμένου το σπίτι, γιατί ακριβώς είπαμε οτι δεν μιλάμε;
      Θυμήστε μου παρακαλώ._Κ.Π.

  11. giorgoslei avatar
    giorgoslei 21/01/2014 09:17:56

    Πεστα ρε ανθρωπε ποιο δυνατα να τα ακουσουν στο μαξιμου
    μπας και ξυπνησουν
    βγαλτε στα παραθυρα των ΜΜΕ νεους να τα πουν σε ολους αυτους
    τους γραφικους του συριζα ΞΥΠΝΗΣΤΕ πριν ειναι αργα

  12. Πέτρος avatar
    Πέτρος 21/01/2014 09:22:16

    Επίσης εκεί στου Μαξίμου πρέπει να καταλάβουν ότι Ύπουργοί σαν τον Άδωνι παρασέρνουν στο πάτο σιγά σιγά το κόμμα. Υπάρχει ή άποψη οτι παράγει έργο. Συγγνώμη αλλά για μένα αυτά είναι μπούρδες. Ο άνθρωπος εφαρμόζει πιστά τους κανόνες του Μνημονίου, το παραδέχεται και ο ίδιος, δεν τον έχω δεί να κάνει κάτι το οποίο να είναι καθαρά δικής του έμπνευσης και με κριτήριο το αίσθημα δικαιοσύνης για το κόσμο. Επιπλέον δεν νοείται ΥΠΟΥΡΓΟΣ όπου πηγαίνει και εμφανίζεται να τσακώνεται με το παραμικρό. Ακόμα και αν έχει δίκιο, δεν νοείται να υπερασπίζεται την άποψή του συνεχώς τσαμπουκαλευόμενος. Με τους γιατρούς είναι τραγικός ακόμα και αν σε μερικάέχει δίκιο. Κάνει τεράστια ζημιά στη ΝΔ ενώ φαινομενικά στην αρχή φαινόταν οτι υπερασπίζεται το κυβερνητικό έργο. Το άλλο με το twitter? Με τις αλλεπάλληλες συνεντεύξεις? Πότε δουλεύει? Για αυτό λέω οτι απλώς εφαρμόζει το μνημόνιο. Αυτό όμως το κάνει και ένας Γενικός Γραμματέας. Φρέσκιες ιδέες που να παράγουν πολιτική. Η άλλη η ... Μισέλ? Νομίζουν οτι κάνει γκελ στον απλό ταλαιπωρημένο και κατατρεγμνένο νοικοκύρη? Ο Κεδίκογλου πάλι που αναγάγει το ασήμαντο σε σημαντικό?

  13. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 09:26:32

    Θα προσέθετα και το ερώτημα που τους κάνει να παθαίνουν ξερόβηχα:
    Κύριε Τσίπρα, τί θα κάνετε με την λαθρομετανάσυτευση, ποιά είναι η θέση σας, πρέπει να απελαύνονται όσοι δεν δικαιούνται πολιτικό άσυλο, ναι ή ου;

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 10:32:18

      Κι αν απαντήσει θα εξετάσουμε την κάθε περίπτωση προσεκτικά και θα απελάσουμε όσους απελάσατε κι εσείς, τότε τι γίνεται; :-)

      • Yiannis avatar
        Yiannis @ Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 11:25:29

        Βζζζντουπ, διάνα!

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Yiannis 21/01/2014 15:10:36

          Καποτε πολυυυ παλια στα σχολεια που μαθαιναμε γραμματα, μας μαθαιναν τον συγκριτικο και τον υπερθετικο βαθμο......
          Επισης και τα συμπαρομαρτουντα!

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Ρηνα 21/01/2014 19:47:01

            Μεθερμηνεύστε, please.

      • Aris . avatar
        Aris . @ Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 14:21:02

        Ακριβώς!!!Και στο ερώτημα που θα βρείτε λεφτά θα απαντήσουν: ¨Δεν θα βρούμε λεφτά να δώσουμε στον κόσμο γιατι τα φάγαν οι Τσοχατζαραίοι, Kοντομηναδες Φιλιππίδηδες κλπ. Εμείς απλά ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ απ' το λαό." Αυτό θα θεωρηθεί ευλογία απο τον κόσμο.
        O λαός έχει εμπεδώσει την πεποίθηση που του δημιούργησε η κυβέρνηση Σαμαρά, οτι όχι μόνο δεν υπάρχουν λεφτά, αλλα θα πρέπει να δώσουμε στους Γερμανούς και τα τελευταία που τυχόν κρύβουμε στα στρώματα (Ο Στουρνάρας είπε στους Γερμανούς οτι κρύβουμε ακόμα 20 δίς τουλάχιστο).
        Επομένως το μόνο που περιμένει απο τον Τσίπρα είναι να σταματήσει η κυβέρνηση να του παίρνει τα ελάχιστα που του απέμειναν.
        Συνειδητοποιεί έστω και τώρα ο Σαμαράς οτι η άκριτη "υιοθέτηση" ενός εξόφθαλμα παράνομου και επονείδειστου χρέους και η μη συγκρότηση καν της Επιτροπής που θα ήλεγχε τον τρόπο δημιουργίας του, έστρωσε ενα παχύ χαλί για τον Τσίπρα, διαγράφοντς κάθε απαίτηση που θα μπορούσε να έχει ο λαός απο την νέα κυβέρνηση, ει μη μόνο να μην πάθει τα χειρότερα που είναι βέβαιο οτι έρχονται το 2014 με την φορολόγηση απο το πρώτο ευρώ?...

    • Άφαντη avatar
      Άφαντη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 16:16:10

      Φαήλο εδώ που φτάσαμε, θα παίξει το ''απ΄τα ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα'' και δε θα φταίνε οι πολίτες.

    • Γιώργος Χρυσάνθου avatar
      Γιώργος Χρυσάνθου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/01/2014 05:18:33

      Καλά τα ερωτήματα για τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά τι γίνεται με τα ερωτήματα των Νεοδημοκρατών προς τη ΝΔ? Αυτά δεν πρέπει να ερωτηθούν (και να απαντηθούν)?

      Εγώ ξέρω ότι στην πράξη, π.χ. επαγγελματικά, κρίνεσαι για τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ απόδοση και όχι για του διπλανού.

  14. νικος π. avatar
    νικος π. 21/01/2014 09:28:44

    καλα τα λετε ,αλλα θα ειχαν νοημα αν αναφερονταν ολα αυτα σε ενα αλλο εκλογικο σωμα,στο δικο μας που παρακολουθει μετα μανιας τουρκικες σαπουνοπερες ,που σε σημαντικο ποσοστο θεωρει οτι μας ψεκαζουν δινει με τετοια ποσοστα δυναμη στον καμμενο και τους γραφικους του και τη χρυση αυγη,δεν μπορω να ειμαι σιγουρος αν η επικοινωνιακη πολιτικη ειναι λαθος ,γιατι δυστυχως στη καλπη η ψηφος του βλακα (τετοιος μπορει να ειμαι κι εγω μην παρεξηγηθω) ειναι ιδιας αξιας με του ευφυη.

    • panas avatar
      panas @ νικος π. 21/01/2014 11:51:00

      Σωστά. Στο εκλογικό σώμα υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό γερόντων και περισσοτέρων γραίων που η αθεία του Τσίπρα παίζει ρόλο στην επιλογή τους. Δεν είναι ηλίθια η επιλογή της ΝΔ. Σε ανθρώπους με περιορισμένο νοητικό ορίζοντα ή θρησκευτικό φανατισμό απευθύνονται...
      Για τα πιο ανοιχτά μυαλά θα έρθουν και τα επιχειρήματα του αρθογράφου...

    • δραχμοτρομος avatar
      δραχμοτρομος @ νικος π. 21/01/2014 15:09:44

      Μεταξύ μας τώρα...
      Επερώτηση στη Βουλή για ψεκασμούς έχουν κάνει ο πρώην κυβερνητικός εταίρος κ.Κουβέλης ο βουλευτής Κορινθίας της ΝΔ κ.Κόλλιας και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ κ.Βορίδης.

      Εν πάσει περιπτώσει θεωρώ ύψιστο στρατηγικό λάθος την απαξίωση Λάος και ανελ.Και ακόμα μεγαλύτερο θα είναι η θέση εκτός νόμου της χα.Αν κάποιοι πιστεύουν ότι οι ψηφίζοντες τη χα θα επιστρέψουν στη ΝΔ , απλά είναι εκτός τόπου και χρόνου.Με τη θέση εκτός νόμου της χα ο Καμμένος θα ξαναποκτήσει διψήφιο ποσοστό και ο Λάος θα ξαναεκλέξει ευρωβουλευτή.

  15. Nik avatar
    Nik 21/01/2014 09:38:17

    Τσιπ πρωθυπουργός και το τσίρκο υπουργικό συμβούλιο, με την Ζωή και την Ρένα υπουργούς να εκφράζονται για το Κυπριακό. Αυτό από μόνο του θα είναι φάρμακο.

  16. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 21/01/2014 09:38:17

    Σωστά τα 1 ως 11. Το κακό είναι πως ο κος Τσίπρας μπορεί να τα αντικρούσει με μια κουβέντα: ΕΣΕΙΣ τι κάνατε?

  17. Κωστας avatar
    Κωστας 21/01/2014 09:41:32

    Οταν η επικοινωνιακη πολιτικη ειναι του στυλ θα μας κανετε βενεζουελα η' αργεντινη ποσες φορες θα πιασει το λυκος-λυκος ? Οσο τα περι θρησκειας απευθυνεται στο δυναμικο κοινο του 65 + που ακομη φοβαται οτι οι κομμουνιστες θα τους παρουν τα σπιτια λες και ο συριζα ειναι κομμουνιστικο κομμα και οχι το νεο πασοκ.Αληθεια μια αναλυση τι ψηφιζουν οι παραγωγικες ηλικιες 18-55 δεν εχουν κανει ? Το θεμα ειναι οτι αν γινουν βουλευτικες ειτε κερδισει ο συριζα ειτε η Ν.Δ κατα 99% μαζι θα κυβερνησουν.Ολο το θεμα ειναι ποιος θα βγει πρωτος μονο και μονο για το ποιος θα ειναι πρωθυπουργος.

  18. Λούκιος avatar
    Λούκιος 21/01/2014 10:13:16

    Oι συνειδητά πιστοί γνωρίζουν πολύ καλά τι εστί ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρας, ως εκ
    τούτου εγκαταλείποντας την εξ ίσου καταδικαστέα νεοδημοκρατική υποκρισία
    κατευθύνονται εν σώματι στην ΧΑ. Αλήθεια ποιός προκάλεσε την δίωξη του
    παστίτσιου;

  19. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 21/01/2014 10:27:04

    Η δήλωση που σκοτώνει...Ποιος την έκανε?

    η απειλή για έξοδο από το ευρώ δεν μπορεί να αποτελέσει «διαπραγματευτικό όπλο» για την Ελλάδα, από τη στιγμή που μια τέτοια εξέλιξη θεωρείται καταστροφική

  20. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 21/01/2014 10:28:13

    Τα ερωτήματα που σωστά βάζετε είναι πολιτική ατζέντα.
    Το επικοινωνιακό με το « θρήσκευμα» , δείχνει ότι δεν υπάρχει πολιτική ατζέντα.
    Ο λαός σήμερα υποφέρει από τις ¨ Πολιτικές ¨ που βιώνει πολλά χρόνια τώρα , και όχι από την φιλοσοφική η πνευματική προσέγγιση του κάθε ατόμου.
    Τρανό παράδειγμα είναι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης , που ανάγκασε ¨πολιτικά¨ τον Άνθιμο να συμμαχήσει μαζί του.
    Εάν είναι να επιλέξω αφενός μεταξύ χριστιανού στο θρήσκευμα κλέφτη επαγγελματία , και αφετέρου σε άθεο τίμιο πολιτικό , πιστεύω στον δεύτερο , ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ .
    Και εκείνοι που χρησιμοποιούν το θρήσκευμα ως πολιτική ατζέντα , θα πρέπει να θυμηθούν το "ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές"

  21. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 21/01/2014 10:32:43

    Ξεχάσατε το κύριο ερώτημα.
    Κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε με τις τράπεζες και τα δάνεια τους;

    Αγαπητοί αναγνώστες νομίζετε ότι στις δημοσκοπήσεις ο λαός απαντά πάντα την αλήθεια για τον πραγματικό λόγο που λέει ότι θα ψηφίσει το τάδε ή το δείνα κόμμα;

    Ποιός άραγε ο λόγος που επιλέγει ΣΥΡΙΖΑ;
    Ας υποθέσουμε ότι ένα τμήμα είναι πρωην Πασοκοι που θέλουν να διατηρηθεί το σάπιο δημόσιο σύστημα.
    Οι υπόλοιποι γιατί επιλέγουν Συριζα;
    Γιατί έχει νέα άφθαρτα πρόσωπα; Ελάτε τώρα! Μέσα στο σύστημα ήταν όλα και έτρωγαν με 100 μασέλες.
    Γιατί θα καταπολεμήσει την ανεργία; Πως; Αν και άθεος θα προσπαθήσει να μιμηθεί τα θαύματα του Χριστού;
    Για να δώσει λεφτά στον κόσμο; Ναι ξέρω είπαμε ο Αλέξης θα μιμηθεί τον Χριστό.
    Για να μειώσει τους φόρους; Μα ούτε καν το λέει.
    Οπότε γιατί τον επιλέγουν οι ψηφοφόροι (όπως για τον ίδιο λόγο πολλοί επιλέγουν και Χρυσή Αυγή;)

    Και επανέρχομαι στην ερώτηση
    Κύριε Τσίπρα τι θα κάνετε με τις τράπεζες και τα δάνεια τους;
    Σ αυτή την ερώτηση κατά την γνώμη μου κρύβεται το κλειδί του εκλογικού αποτελέσματος!

    Οι ψηφοφόροι πάντως είναι πεπεισμένοι ότι θα υπάρξουν κουρέματα διαγραφές παγώματα κτλπ.

    Οπότε ας μην το επαναλάβω άλλη μια φορά πως ο κύριος λόγος που αυτή η κυβέρνηση κινδυνεύει να χάσει τις εκλογές είναι οι τράπεζες.
    Και όσο ο λαός ακούει για τα τραπεζικά πάρτι ενώ ταυτόχρονα νοιώθει την τραπεζική θηλιά θα επιλέγει κόμματα που νομίζει οτι θα του την βγάλουν.

    • Aris . avatar
      Aris . @ Χμμμμ 21/01/2014 14:42:55

      Φίλε χμμμμ , εδώ παραπάνω ο " Ήμερος Αγριόλυκος" έχει δώσει την απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα με μια φράση και ο κόσμος την ξέρει ήδη. Ο Τσίπρας είπε για τις τράπεζες οτι σε όσες το κράτος έχει την πλειοψηφία των μετοχών λόγω ανακεφαλαιοποίησης θα τις κρατικοποιήσει αν τα καταφέρει, αν και αυτό δεν είναι υποχρεωτικό όπως λέει ο Σαμαράς...
      Θα παρατείνει επ' αόριστο την άρση των πλειστηριασμών Α' κατοικίας και ίσως ανεβάσει το όριο απο τις 180.000 πάλι στις 200.000 ευρώ, που ήταν και το 2013. Γενικά ο Τσίπρας θα προσπαθήσει να βελτιώσει τα πεπραγμένα του Σαμαρά ό,που μπορέσει. Ό,που δεν μπορέσει απλά θα κάνει αυτό που θα έκανε και ο Σαμαράς και μας είχε πείσει οτι είναι μονόδρομος. Ο πήχυς, χάρη στην πιστή τυφλή εφαρμογή του μνημονίου σε βάρος της μεσαίας τάξης, έχει τοποθετηθεί πολύ χαμηλά για τον Τσίπρα. Αρκεί να μη μας πάρει περισσότερα απο τον Σαμαρά...Να μας δώσει δεν έχει. Ξέρουμε οτι δεν του άφησαν τίποτα οι νταβατζήδες και τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ...Το μόνο που ζητάει πλέον ο λαός απο τον Τσίπρα, είναι να μην τον ζημιώσει περισσότερο απ' ότι τον ζημίωσε ο Σαμαράς. Αν κάνει και κάτι τις περισσότερο, θα του είναι ευγνώμων.

      • Geros avatar
        Geros @ Aris . 21/01/2014 17:15:56

        Ρε troll του ΣΥΡΙΖΑ ως πότε δηλαδή θα σε ακούμε να λες τις κουλαμάρες σου?
        Εσύ είσαι ο Aris , ο Aris1 ... ο Aris3579 και νομίζεις δεν σε καταλαβαίνουμε?
        Πουλάς το παραμύθι της καμένης γης που θα βρει δήθεν ο Αλέξης του δεκαπενταμελούς από την παρούσα κυβέρνηση?
        Αρχίσαμε?
        Με το που σας έπιασε ο φόβος ότι θα κυβερνήσετε ρίχνετε τις προσδοκίες στο μηδέν?
        Και όλοι αυτοί που τους υποσχεθήκατε τα πάντα τρολάκι μου τι θα απογίνουν?

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ Geros 21/01/2014 19:31:28

          Ford Prefect? :)

          • Geros avatar
            Geros @ πΔπ 21/01/2014 20:39:46

            Μάλιστα , ήρθα να σας πω ότι ο πλανήτης σας θα καταστραφεί.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ Geros 21/01/2014 22:10:34

            :) ;) :)

          • Giatros avatar
            Giatros @ Geros 22/01/2014 11:49:29

            Εσύ θα καταστραφείς εξωγήινο κελεπούρι. Εμείς θ΄αντέξουμε.

          • Geros avatar
            Geros @ Giatros 22/01/2014 22:17:14

            Φυσικά και θα αντέξεις αγαπητέ , δεν αμφέβαλα ποτέ.
            Είναι γνωστό ότι η βλακεία είναι ανίκητη.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ Geros 22/01/2014 21:03:23

            Προλαβαίνουμε ένα γεύμα στο Εστιατόριο στο Τέλος του Σύμπαντος;!
            Ευχαρίστησέ τους για όλα τα ψάρια και πάμε να φύγουμε!!!

        • Varavas avatar
          Varavas @ Geros 21/01/2014 20:49:56

          Τί σε απασχολεί εσένα; Τη σύνταξη είτε σε Ευρά, είτε σε Δραχμές, είτε σε δηνάρια, θα την τσιμπάς σταθερά και θα μας ψέλνεις και παράφωνα. Άντε κάτσε εκεί πέρα στη γωνιά σου που τα κάνατε όλα μπάχαλο κι έχετε μούτρα και μιλάτε ακόμη.

          • Geros avatar
            Geros @ Varavas 21/01/2014 22:15:55

            E αφού με κατάλαβες ότι εγώ κατέστρεψα την χώρα παραδίνομαι!
            Έχει και άλλα έξυπνα σαν και του λόγου σου στον ΣΥΡΙΖΑ?
            Τι είναι αυτό βρε παιδί μου?
            Όποιος είχε IQ πάνω από 80 τον κόβατε από το κόμμα?
            Αυτό δεν είναι κόμμα , είναι η απόδειξη ότι όντως υπάρχουν Έλληνες με καταγωγή από τους Νεάντερταλ!

          • Varavas avatar
            Varavas @ Geros 22/01/2014 20:34:25

            Ακριβώς. Κάτι κακοήθη σαλεμένα γερόντια που ευθύνονται για την καταστροφή που ζούμε σήμερα και παριστάνουν τους τιμητές, είναι η ζωντανή ''απόδειξη ότι όντως υπάρχουν Έλληνες με καταγωγή από τους Νεάντερταλ!'' Μπίνγκο έκανες ούφο μου. Όσο για την ''τσιχλίτσα'' που αναμασάς, οτι όποιος σε καταλαβαίνει και σε κράζει και καλά δεν έχει δίκιο, παρά μόνο είναι ...Σύριζα, φτύστε την πια, γιατί τότε οι Σύριζες θα΄πρεπε να είναι 80% και δεν είναι. Εσείς είσαστε πια μόνο πέντε-έξι. Οι βολεμένοι χλεχλέδες. Μετρηθείτε καημένοι...

  22. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 21/01/2014 10:39:38

    1)Η ΝΔ πρέπει να επικεντρωθεί στα αδύνατα σημεία του ΣΥΡΙΖΑ: λαθρομετανάστευση και εθνομηδενιστικές ιδέες.

    Η οικονομία ΔΕΝ είναι το δυνατό χαρτί της κυβέρνησης παρά τα όσα έχει καταφέρει, απο την στιγμή που το βιωτικό επίπεδο του λαού βαίνει επιδεινούμενο. Επίσης η καλή σχέση της κυβέρνησης με την Ευρώπη ΔΕΝ είναι δυνατό χαρτί καθώς υπάρχει η αίσθηση ότι οι σχέσεις αυτές παραείναι καλές.


    2)Η ΝΔ να μαζέψει οριστικά άτομα που κάνουν κυνικές δηλώσεις του τύπου:
    α)Τα 25 ευρώ στα νοσοκομεία είναι δίκαιο μέτρο.
    β)Οι απολύσεις φέρνουν δόξα και δεν θα αφήσουμε την τρόικα να μας την πάρει.
    γ)Όσες αποφάσεις κι αν βγάλει η διακιοσύνη λεφτά δεν θα γεννήσουμε (μεγάλε τότε δεν θα γεννήσουμε κι εμείς λεφτά να πληρώσουμε τους φόρους!!!).
    δ)Πρέπει να ξαπαγιάσουμε όλοι μπας και θερμάνει κάποιος την πισίνα του.

    Ακόμη κι αν οι παραπάνω δηλώσεις περιέχουν αλήθεια πολλές φορές, δείχνουν κυνισμό και αναλγησία με τον τρόπο που έχουν διατυπωθεί. Ειδικά η δήλωση για τις απολύσεις είναι χειρότερη και απο τις προκλήσεις του Παγκάλου προς τους έλληνες.

    • βικυ avatar
      βικυ @ Γιώργος Αχαιός 21/01/2014 12:47:31

      @Αχαιος , σας ενδιαφερει αν μια δηλωση μοιαζει "κυνικη και αναλγητη" η αν ειναι αληθεια? Ενας αδωνις και 2,3 αλλοι κανουν δουλεια, αυτοι σας φταινε η η αρνηση της νδ και πασοκ και ολου του συστηματος στις μεταρρυθμισεις?

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ βικυ 21/01/2014 16:46:20

        Αν ένας άσχημος φίλος μου, με ρωτήσει αν είναι άσχημος, δεν πρόκειται να του πω: "ναι είσαι άσχημος, είσαι τέρας!", ακόμη κι αν είναι αλήθεια. Δεν είναι ούτε ευπρεπές ούτε έξυπνο αν και αλήθεια.

        Καλό είναι να ενεργείς βάσει της πραγματικότητας δίχως όμως να την διατυμπανίζεις σαδιστικά. Δεν βοηθάς έτσι ούτε το κόμμα σου να εκλεγεί, ούτε τον εαυτό σου.

  23. panos avatar
    panos 21/01/2014 10:45:49

    Αμα σαν κυβερνηση δεν εχεις να επιδειξεις εργο,αρχιζεις τα ερωτηματα στην αντιπολιτευση μπας και τσιμπησει κανενας απο τους ψηφοφορους σου που την κανει τρεχοντας απο το μαντρι κι επιστρεψει..Αληθεια θα 'χε πλακα κι ενα ακομη ερωτημα..Τι θα κανετε κ.Τσιπρα με τους φορους;..Εκει θα γελαγε κι ο καθε πικραμενος..

  24. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 10:46:20

    Όλα τα ερωτήματα και το σκεπτικό, πολύ σωστά. Το μέγα πρόβλημα όμως βρίσκεται στο οτι όταν εσύ κυβερνάς και έχεις ήδη δώσει απογοητευτικότατα δείγματα (των πράξεων και όχι των θολών...θεωριών σου), όταν οι ανακολουθίες και οι ασυνέπειές σου είναι αμέτρητες, όταν οι αρνητικές επιπτώσεις των πολιτικών σου επιλογών είναι καθημερινά πανταχού παρούσες, ο ....αδοκίμαστος και γι αυτό άφθαρτος, είναι πολύ απλό και εύκολο να σε κολλήσει στον τοίχο, λέγοντας περίπου αυτά που και εσύ μας έλεγες προτού εκλεγείς. Μετά βεβαίως, τα …ξέχασες. Εγώ πιστεύω πως μονάχα οι πράξεις και οι συνέπειες αυτών στη ζωή μας μπορούν να μας πούν την αλήθεια. Από θεωρίες, υποσχέσεις και ψέματα έχουμε πια χορτάσει και τους ακούμε όλους πια χαμογελώντας σαρκαστικά, ή και βρίζοντας. ''Αρχή άνδρα δείκνυσι''. Όλα τα άλλα είναι αέρας κοπανιστός και δεν μας έχει μείνει άλλοθι πια για να …παρασυρθούμε….

  25. Tasos avatar
    Tasos 21/01/2014 11:00:31

    Η κυβέρνηση έχει ηθικό πλεονέκτημα? Πώς έγινε αυτό?
    Μόνο εγώ βρίσκω ανήθικη πχ τη φορολόγηση από το 1ο ευρώ ή τη συνύπαρξη ανθρώπων που ο ένας έχει πεί δημόσια για τον άλλον ότι έχει υπογράψει αμαρτωλή σύμβαση? Η κυβέρνηση εκτός από έναν μικρό "παρθένο" πυρήνα έχει μέσα και μεγάλο μπλε-πρασινο κομμάτι από τα παλιά βγαλμένο.
    Αν εννοείτε ότι είναι λιγότερο ανήθικη από άλλες κυβερνήσεις να το δεχτώ, μέχρι εκεί όμως.

  26. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 21/01/2014 11:02:58

    Ελπίζω ότι δεν θα γίνουν βουλευτικές εκλογές εντός του 2014 - για το 2015 βλέπουμε αν δεν συμφωνήσουν για την εκλογή προέδρου - γιατί τότε τίθεται αμείλικτο το ερώτημα όχι προς τον τσίπρα αλλά προς τον Σαμαρά που μας έχει διαβεβαιώσει ότι εκλογές θα γίνουν το 2016, γιατί κύριε Σαμαρά μας πηγαίνετε σε εκλογές, λόγω αποτυχίας των επιλογών σας και εάν ναι γιατί δεν τις αλλάζετε? Λόγω αποτυχίας του προγράμματος που σας έδωσαν οι εταίροι? Αν το πρόγραμμα δεν βγαίνει γιατί δεν ζητάτε διορθωτικές αλλαγές από τους εταίρους? Αν βλέπεται αδιέξοδο το ζήτημα του χρέους γιατί δεν σκληρένετε την στάση σας και δεν αλλάζετε συμμάχους? Εγώ τον τσίπρα δεν θα τον ρώταγα τίποτα και δεν θα ήθελα απαντήσεις για να μου χαϊδέψει τα αυτιά , θα ρώταγα τον έμπειρο πολιτικό Σαμαρά που με διαβεβαίωνε και με διαβεβαιώνει ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα και αντ' αυτού μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια με ξαναστέλνει στις κάλπες.

  27. kostis avatar
    kostis 21/01/2014 11:11:58

    Σταματηστε να ασχολειστε με τον ΣΥΡΙΖΑ, την ΧΑ, κλπ.. Το προβλημα δεν ειναι τι λενε και τι κανουν αυτοι, αλλα η αναποφασιστικοτητα και ελλειψη στοχευσης στην ασκηση της πολιτικης. Τα μπρος-πισω και τα "αστο για αργοτερα" μας φαγανε, καπως επισης και το φοβικο συνδρομο των ασκουντων εξουσια "μη και τυχον βρεθουμε μπλεγμενοι στα καλα καθουμενα η τ' ακουσουμε απο τους ποικιλοχρομους συνδικαλιστες και κονδυλοφορους".. Αλλαξε τα Σαμαρα αυτα και να δεις σε 2 μηνες να "πεταει" η ομαδα.. Αλλιως, ας περιμενουμε την μοιρα μας και το πεπρωμενο μας, μαυρο η κοκκινο δεν εχει σημασια, το ιδιο ειναι...

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/01/2014 11:35:43

    Aνοησιες ειναι αυτα περι επικοινωνιακης πολιτικης.Η ΝΔ δεν ειχε καμμια τετοια πολιτικη ως αντιπολιτευση αλλά το ΠΑΣΟΚ κατερρευσε μονο του.
    Δεν ειναι θεμα επικοινωνιας.Οποιος παιρνει αντιδημοφιλη μετρα φθειρεται.
    Αλλά καποιος επρεπε να τα παρει.Ανελαβε ο Σαμαρας γιατι δεν υπηρχε άλλος.
    Εν σχεσει με το προβλημα τα παει πολυ καλα τοσο στο αποτελεσμα (προυπολογισμοι καλυτεροι απο τους προβλεπομενους) οσο και στην επικοινωνια.
    Αυτοι που ζητουσαν ανοδο του ΑΕΠ απο το 2012 ή πρωτοπορια στις δημοσκοπησεις μετα τα μετρα δεν ειναι καλα στα μυαλα τους.

  29. Athena avatar
    Athena 21/01/2014 12:33:46

    Άδικα κουράζεστε και συγχίζεστε!!! Η επόμενη κυβέρνηση θα είναι κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ με έξωθεν εντολές.

  30. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 21/01/2014 12:37:54

    Συμφωνῶ,ἐκτός ἀπό τήν ἐπιλογή πού κάνετε μεταξύ τῶν δύο εἰδῶν πολιτικῶν. Ἐγῶ θά ἔψαχνα ἐκεῖνον τόν πολιτικό πού εἶναι καί τίμιος καί πιστός χριστιανός. Καί ἐπειδή δέν ἀεροβατῶ καί ξέρω ὅτι ἕνας τέτοιος πολιτικός στή σημερινή ἐποχή εἶναι πολύ σπάνιο νά βρεθεῖ, Θά διάλεγα ἐκεῖνον πού τουλάχιστον σέβεται τήν ἐπίσημη θρησκεία τοῦ Ἔθνους.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κυθήριος 21/01/2014 14:23:13

      Τό χρῆμα ἔχει καθιερωθῆ ὡς ἡ παγκόσμια θρησκεῖα, ἀγαπητέ Κυθήριε. Ποῦ καιρός γιά τά ἱδανικά τῆς Πατρῖδας! ῾Η τσέπη πάνω ἀπ ὅλα, τό δντ καί τό μνημόνιο!

    • δραχμοτρομος avatar
      δραχμοτρομος @ Κυθήριος 21/01/2014 16:17:03

      "...Θά διάλεγα ἐκεῖνον πού τουλάχιστον σέβεται τήν ἐπίσημη θρησκεία τοῦ Ἔθνους."
      Δεν υπάρχει επίσημη θρησκεία του Εθνους.Υπάρχει επικρατούσα θρησκεία(αρ.3παρ.1Συντάγματος)

      • Κυθηριος avatar
        Κυθηριος @ δραχμοτρομος 21/01/2014 17:04:30

        Το ίδιο είναι.

        • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
          ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Κυθηριος 21/01/2014 19:03:22

          Οι πολιτικοί μας έχουν τιμήσει την ορθοδοξία .
          Ψηφιδωτό – Παναγία Σουμελά (Βέρμιο) γράφει :
          Χορηγία δήμου Θεσσαλονίκης επί Δημαρχίας Βασιλείου Παπαγεωργοπούλου και την συνδρομή του υπουργού εθνικής αμύνης, Αποστόλου Αθανασίου Τσοχατζόπουλου.
          Τελικά έχουν η δεν έχουν τον θεό τους ?

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 21/01/2014 22:58:58

            Μαζί σου,ἐχεις δίκιο...

          • θηραία avatar
            θηραία @ Κυθήριος 22/01/2014 01:57:18

            τάμα ήταν...

        • Κωστας avatar
          Κωστας @ Κυθηριος 21/01/2014 19:35:00

          Κυθηριε στα λογια πιστευεις ακομα ? Και στον αγ. βασιλη ισως ? τι ακριβως χριστιανικο εχει κανει αυτη η συγκυβερνηση ?

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κωστας 21/01/2014 20:51:04

            Κώστα τό γράφω,τέτοιοι πολιτικοί σήμερα εἶναι ἐξαιρετικά σπάνιοι καί σίγουρα δέν προωθοῦνται...

  31. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 21/01/2014 12:39:01

    Σε αλλες εποχες ο Συριζα θα επαιρνε 40% αλλα πλεον ο Λαος δεν τσιμπαει......εκτος απο τους βολεμενους που πηγαινοερχονται μπας και κρατησουν τα κεκτημενα....Η Παραραξη της Ν.Δ. εποικοινωνιακα ειναι αθλια με το ασχολειται με αγιους και Εκκλησιες....Ειναι σαν δεχεται μια ΗΤΤΑ σε πανικο. Χθες η παραταξη προδωθηκε....και απο τον Αδωνι Γεωργιαδη οπου ειπε σε τηλεοπτικη εκπομπη οτι καμμια ΤΡΟΙΚΑ δεν ειπε ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. Ας μην κρυβομαστε αλλα ειπε η Τροικα για να λυθει το προβλημα και αλλα καναμε εμεις σαν συνεχεια του ΓΑΠ. Ακριβως τα αντιθετα απο ελεγαν οι απεξω....Εμεις βρηκαμε την λυση ΓΑΠ οπα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω, αρκει να σωσουμε....τα πελατακια του συστηματος και το βαθυ κρατος της Σοβιετιας.

  32. SR avatar
    SR 21/01/2014 12:41:50

    Καλα την Ασημακοπουλου ποιος την εβαλε να βγαινει με το σανελ και το burberry στα πρωιναδικα και να προσπαθει να μας πεισει οτι η κυβερνηση τα παει καλα,οτι ηρθε η αναπτυξη και το κορυφαιο που ειχε πει ειναι οτι η ανεργια αποκλιμακωνεται(στον υπνο της) με τετοια ατομα στο επικοινωνιακο τομεα και με το μηδενικο εργο στη καταπολεμηση της ανεργιας ο συριζα θα βγαλει ευκολα αδυναμια.

  33. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 21/01/2014 12:55:00

    Ἀγαπητέ Καβαλιώτη,τόν ἴδιο προβληματισμό ἔχω κι ἐγῶ.
    Τί ὠθεῖ,πῶς σκέφτεται ἕνας δυσαρεστημένος ψηφοφόρος πού ἀνήκει σέ ἕναν συγκεκριμένο ἰδεολογικό χῶρο,νά ψηφίσει ἕνα κόμμα τοῦ ἀντίθετου ἰδεολογικοῦ χῶρου.
    Καί ἐδῶ μέσα ἔχω διαβάσει πολλές φορές ἀπόψεις ἀνθρώπων,ἀλλά καί μόλις χθές συνάντησα ἕνα σχόλιο,πού προτίθενται,ὄντες δεξιοί,νά ψηφίσουν τῶρα ΣΥΡΙΖΑ!
    Δέν μπορῶ νά καταλάβω,πῶς,ἐνῶ πιστεύεις σέ μιά συγκεκριμένη ἰδεολογία,νά τήν πετάξεις στά σκουπίδια καί νά ψηφίσεις τήν ἀντίθετη.
    Π.χ. ἀπό τόν Πατριωτισμό στόν ἐθνομηδενισμό.
    Ὅσο δυσαρεστημένος καί νά 'ναι ἕνας δεξιός, ἄν δέν ψηφίσει Ν.Δ.,θά πάει σέ μικρότερα κόμματα τοῦ ἴδιου χώρου.
    Ἡ μόνη ἐξήγηση πού δίνω,εἶναι ὅτι ἐπειδή ὅλων μας ἡ τσέπη πονάει τό ἴδιο,καί ἐφόσον τό τοπίο εἶναι ὀμιχλῶδες παντοῦ,σκέφτονται ὅτι,τί Ν.Δ. τί ΣΥΡΙΖΑ,ὅλοι τά ἴδια μποροῦν ἀλλά ἄς δοκιμάσουμε κι αὐτούς...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κυθήριος 21/01/2014 14:39:16

      ". . .ἀλλά καί μόλις χθές συνάντησα ἕνα σχόλιο,πού προτίθενται,ὄντες δεξιοί,νά ψηφίσουν τῶρα ΣΥΡΙΖΑ!"

      ῎Αριστη προσποίηση, Κυθήριε. ῞Ενας/μία δεξιός/ἀ δέν θά ψήφιζε ποτέ τόν ἐθνομηδενιστικό ἀλέξη. Προπαγάνδα γιά τήν δημιουργία κλίματος ὑπέρ ΣΥΡΙΖΑ. ῾Η ῾Ελλάδα δέν εἶναι μόνο οἱ ἐπαγγελματίες σχολιαστές πού δυστυχῶς ἔχουν ἐπιτύχει τόν στόχο τους--κλῖμα ἡττοπάθειας στούς ψηφοφόρους τῆς ΝΔ.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Φωτεινή 21/01/2014 15:39:01

        Mακάρι νά 'χεις δίκιο Φωτεινή.Φτάσαμε νά μή ξέρουμε πιά τί νά πιστέψουμε...

    • Aris . avatar
      Aris . @ Κυθήριος 21/01/2014 19:29:50

      Εγώ φίλε Κυθήριε , έχω πολλά χρόνια να συναντήσω Ελληνα που να ψηφίζει μόνο απο Ιδεολογία.Αν ήταν έτσι, απ' το 1981 και μετά, το ΠΑΣΟΚ πχ.θα είχε μόνιμα 47%...
      ΟΛΟΙ οι Ελληνες Δεξιοί-Κεντρώοι-Αριστεροί, πιστεύουν την θεμελιώδη αρχή του Μάρξ: "H βάση των πάντων είναι η οικονομία." (Πρώτα του σπιτιού μας και μετά της πατρίδας εννοείται.) Ο δεξιός επαγγελματίας που θα δηλώσει 20.000 κέρδος το 2013 και έχει άνεργη σύζυγο και 2 παιδιά θα πληρώσει περίπου 8000 φόρους και χαράτσια. Θα ζήσει η οικογένειά του με 12000 τό χρόνο, όσα παίρνει η Φώφη σε ένα μήνα δηλαδή? Θα συμπληρώνει το εισόδημά του με ιδεολογία? Ή θα πεί δεν χρειάζεται να δοκιμάσω τον Τσίπρα διότι θα χάσω κι άλλα?
      Δε λέω, θα υπάρξουν και μερικοί τέτοιοι, αλλά αυτοί δεν σώζουν την κατάσταση...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Aris . 21/01/2014 21:01:34

        Ἐγῶ φίλε Άρη,πιστεύω ὅτι οἱ παλιότεροι ἔστω (δυό γενιές πρίν τουλάχιστον) ψηφίζουν οἱ περισσότεροι βάσει ἰδεολογικῶν κριτηρίων.Καί ὅταν δυσαρεστημένοι δέν μποροῦν νά ψηφίσουν τό κόμμα πού ψήφιζαν παραδοσιακά,θά πᾶνε σέ ἕνα μικρό κόμμα πρός τή μεριά πού ψήφιζαν. Γι' αὐτούς μιλῶ ἐγῶ,γιατί κακά τά ψέματα,ὑπάρχουν πολλοί τέτοιοι πού ὅταν ψηφίζουν ἕνα πατριωτικό κόμμα,δέ μποροῦν νά πᾶνε μετά σέ ἕνα ἐθνομηδενιστικό,ἤ ἀντίθετο πρός τήν ἐκκλησία (γιά ὅσους εἶναι καί παραδοσιακοί)...

        • ΑΡΗΣ avatar
          ΑΡΗΣ @ Κυθήριος 23/01/2014 21:29:06

          Κυθήριε ξεχνάς οτι οι παλιότεροι έχουν παιδιά και η συντριπτική τους πλειψηφία ψηφίζει ό,τι τους πουν τα παιδιά τους. Οι Ελληνες ευτυχώς ακόμα κάνουμε οικογενειακή σύσκεψη πριν αποφασίσουμε τι θα ψηφίσουμε...

      • Eva avatar
        Eva @ Aris . 21/01/2014 22:51:08

        Να αλλάξετε παρέες.

  34. leak avatar
    leak 21/01/2014 13:03:53

    Ήδη η ΝΔ διαχειρίζεται μια μάλλον μεγάλη ήττα.
    Δεν λέω ότι λύση είναι ο Σύριζα. Αλλά ρε άνθρωποι, δεν γίνεται να αυξάνετε την φορολογία όσο δεν πάει για να διατηρήσετε το υπερτροφικό δημόσιο. Δεν είστε σοσιαλιστές, δεξιό κόμμα είστε. Λέγατε για χαμηλή φορολογία....

    Υπάρχει ολόκληρος πληθυσμός που δεν τρέφεται από το δημόσιο, αυτόν ποιο κόμμα τον εκπροσωπεί? Δείτε ποιοι είναι οι πολλοί και εκπροσωπείστε τους, χωρίς να να αποκλίνετε από την ιδεολογία σας....Ολόκληρο ποτάμι επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων, νυκοκυραίων ζητά διέξοδο να πνίξει όλες τις αδικίες και ανομίες. Θέλετε να είστε στην κοίτη ή στην όχθη?

  35. apollon avatar
    apollon 21/01/2014 13:04:48

    Γράφονται πολλές αερολογίες εσχάτως. Μια από αυτές είναι τα περί "επικοινωνιακής πολιτικής". Τί "επικοινωνία" να κάνεις όταν α) δεν έχεις τους κατάλληλους συνεργατες β) κόβεις κάθε τόσο μισθούς και συντάξεις γ) έχεις τον αιμοσταγή Θεοχάρη και γδέρνει τον κοσμακη δ) έχεις διαλύσει τη μεσαία τάξη; Οτι και να "επικοινωνήσεις", θα στο φέρουν καπέλο στο κεφάλι! Ο κόσμος ή δεν θα πάει στην κάλπη ή θα πάει φουρκισμένος. Βγάλτε συμπέρασμα! Τα δύσκολα τώρα αρχίζουν! Η επόμενη μέρα θα είναι το χάος!

  36. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 21/01/2014 13:07:57

    Ὅλα .ὅσα ἐπιχειρήματα ἀναφέρονται στό ἄρθρο καί ἄλλα ἀκόμη,μποροῦν νά περιέχονται στή συγκεκριμένη προεκλογική ἀτζέντα,ἐγῶ θά προσέθετα ὡς ἀπλός ψηφοφόρος ἕνα ἐρώτημα ἀκόμη: μέ ποιά κόμματα,θά μποροῦσε νά συνεργαστεῖ τήν ἐπομένη τῶν ἐκλογῶν γιά νά σχηματίσει κυβέρνηση;
    Ἀφοῦ εἴδαμε καί στίς δύο προηγούμενες ἐκλογές,δέν συνέκλινε μέ κανένα ἄλλο κόμμα.
    Τῶρα ποιές συμμαχίες θά εἶναι ἔτοιμος νά κάμει; Θά συμπράξει μέ τήν ὑπόλοιπη ἀριστερά;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κυθήριος 21/01/2014 17:49:53

      Βεβαίως τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τή Ν.Δ.
      Ὅμως ὁ ΣΥΡΙΖΑ εἶναι πού δέν ἐπέδειξε προθυμία γιά συνεργασίες στίς προηγούμενες ἐκλογές...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Κυθήριος 21/01/2014 17:53:46

      Κυθήριε,
      Καλή απορία.

    • MCA avatar
      MCA @ Κυθήριος 21/01/2014 23:48:27

      ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ σιγουράκια. Κατά την γνώμη μου θα είναι στη επόμενη βουλή, έστω και με μικρά ποσοστά.ΑΝΕΛ, μεγάλες πιθανότητες .

  37. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 21/01/2014 13:35:16

    Αξιοσημείωτες οι παρατηρήσεις του Καβαλιώτη!

  38. Μάρξανδρος avatar
    Μάρξανδρος 21/01/2014 14:41:44

    Πολύ αργά.

  39. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 15:49:06

    ''μέ ποιά κόμματα,θά μποροῦσε νά συνεργαστεῖ τήν ἐπομένη τῶν ἐκλογῶν γιά νά σχηματίσει κυβέρνηση;''
    Χαχαχαχα! Αγαπητέ μου Κυθήριε, μα με αυτά ακριβώς που είναι έτοιμη να σχηματίσει κυβέρνηση ΚΑΙ η ΝΔ, που έλεγε προεκλογικά ''ποτέ με το Πασόκ'' !! Τι τα θέλετε; Όταν προέχει η σωτηρία της πατρίδας και όχι το μικροκομματικό συμφέρον, ανοίγουν ...λεωφόροι εκεί που πριν, φάνταζαν μόνο τραγικά .... ''αδιέξοδα'' :-) . Τόσο απλό. Όλοι σε ένα, νοικοκυρεμένα. Κάποτε, πρέπει να μαθαίνουμε από το παρελθόν μας.

  40. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 15:55:25

    Είμαστε όλοι μιά οικογένεια βρε παιδιά! Εδώ οι ...προαιώνιοι οχτροί και συνεφώνησαν απόλυτα για να μας σώσουν, αλληλοαθωώθηκαν και τώρα μας συγκυβερνούν! Το μεροκάματο να βγαίνει, καλή διάθεση να υπάρχει και πάνω απ΄όλα, το συμφέρον της πατρίδας. Μην πολώνεστε. Μιά χαρά συννενοούνται οι ...μονομάχοι πίσω απ΄την αρένα. Εμείς, ας μην τσιμπάμε πια στις κατασκευασμένες..... αντιπαλότητες. Αυτός είναι ο στόχος.

  41. δραχμοτρομος avatar
    δραχμοτρομος 21/01/2014 15:56:10

    "μέ ποιά κόμματα,θά μποροῦσε νά συνεργαστεῖ τήν ἐπομένη τῶν ἐκλογῶν γιά νά σχηματίσει κυβέρνηση;"
    Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη ΝΔ αγαπητέ μου συνομιλητή.Γιατί όπως δείχνουν τα πράγματα το ΠΑΣΟΚ μάλλον δε θα είναι στην επόμενη Βουλή, και ο Κουβέλης αν μπεί δε θα "ξανακαεί από το χυλό".

  42. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 21/01/2014 16:01:15

    Τις ''έξωθεν εντολές'' δεν τις δέχομαι, γιατί τότε μιλάμε για εσχάτη προδοσία που θα απαιτεί και την ανάλογη απάντηση προς τους ενόχους. Μπορεί να γίνει ευκαιρία, αρχή στροφής και χάραξης μιάς πιό γενναίας Εθνικής, ομόψυχης και διεκδικητικής πολιτικής.
    Γιατί όχι; Πόσο πιό κάτω πια αποδεχόμαστε να μας πάνε;

  43. δραχμοτρομος avatar
    δραχμοτρομος 21/01/2014 16:04:18

    Να θυμίσω επίσης ότι όταν ο αείμνηστος Καραμανλής απορρόφησε την Εθνική Παράταξη, φρόντισε να μη δώσει αξιώματα και προβολή στα στελέχη της γνωρίζοντας ότι η σε μια τέτοια περίπτωση η ζημιά θα ήταν μεγαλύτερη από τα οφέλη αυτής της διεύρυνσης...

  44. καπτεν avatar
    καπτεν 21/01/2014 16:36:20

    Η δεξια πρεπει να αντιγραφει την αμερικανικη δεξια. Η Δεξια δε θα επαναλαβει τη πολιτικη του Ραλλη. Εάν ο συριζα σκοπευει να παει τον εταιρικο φορο από το 35 ειτε στο 37% ή στο 50%, η δεξια πρεπει να αντιδρασει αποφασιστικα με κάθε μεσο και μεθοδο, στο οικονομικο, κοινωνικο και πολιτικο επιπεδο. Η αυξηση του φορου δεν θα δικαιολογει αυτή καθευατη την αντεπανασταση ή τα συνεχη πραξικοπηματάκια από πλευρας δεξιας. Εάν όμως η ΝΔ κανει από τωρα σημαια την αθεια των συριζαιων κουμουνιστών (και κάθε άλλη αριστερη αντεθνικη θεση), κι ότι οι αριστεροι ενσαρκωνουν το απολυτο κακο (ακολουθώντας η νδ σε αυτό το σημειο την πολιτικη συμπεριφορα του μπους και των ρεπουμπλικάνων) τοτε το νέο ΠΑΣΟΚ Β' θα πεσει σαν την Ενωση Κεντρου και σαν τον Γαπ σε 18 μηνες κι όχι σαν το Πασοκ (και την ελαφροδεξια) που βασιλεψε απροσβλητο 31 χρονια μεχρι τον Ιουνη 2012. Καλα κανουν και κτυπανε την αριστερα ιδεολογικα. Ότι κανουν οι συριζαιοι αντιβαινει το συνταγμα της Επιδαύρου και τα ναμματα του Μεγαλου Ξεσηκωμου. Αρα, καλα κανει η ΝΔ και καλει σε Ξεσηκωμο για το αντιορθοδοξο ονομα Ερνεστος κλπ της οικογενειας του προεδρου του συριζα. Ετσι θα τους αποσυντονισουμε, αποσταθεροποιήσουμε, αφυδατωσουμε και καταστησουμε σκιάχτρα πριν καν εγκατασταθουν καλα καλα στην εξουσια.

  45. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/01/2014 16:40:49

    Άχ Ψάλτη μου, «που να στα λέω τώρα», θα έλεγε ο σερ Μπιθί, να ζούσε τώρα...
    Άν εκει στη ΝΔ περιμένουν πολιτική επάρκεια, διάγνωση κινδύνου και σχεδιασμό κινήσεων, απο αυτό το team το επιτελικό και συμβούλων που έχουν, χάσανε ήδη.
    Με τον κολλημένο στο twitter, με τον γραμματέα που δήλωσε ότι «ο Αντώνης Σαμαράς κατορθώνει να διοικεί τη χώρα, στην πιο δύσκολη κρίση που πέρασε από την Επανάσταση του 1821» (κόψε κάτι, μεγάλε);
    Και με τον «μαθητή του Κλαούζεβιτς» που το 1994 είχε ποντάρει όλα τα χαρτιά του σε ...νίκη του Μιλόσεβιτς;
    Στο επιτελείο - παιδική χαρά του κ. Αλέξιου «Όλα τα έχει ο μπαξές, απο εθνίκια έως και φεντεραλιστές» (και επιπλέον, κάνει και ομοιοκαταληξία), αντιπαραθέτουν τον πολιτικό Νηπιακό Σταθμό «Δεξιότερα Κουροπάτκιν».
    Τρις λοιπόν και πάλι αναφωνώ, «μάνα, θα πάω στα καράβια».

  46. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 21/01/2014 16:55:18

    1)Είναι μεγάλη η ευκολία με την οποία μιλάτε εκ μέρους του 90% του πληθυσμού.

    2)Από το σχόλιό μου, που δεν είναι πολύ μικρό, σας ενόχλησε μόνο η λέξη λαθρομετανάστευση. Είστε υπέρ του φαινομένου; Μπορούμε να μοιραστούμε τον σημερινό ελληνικό οικονομικό και κοινωνικό παράδεισο και μ' άλλους; Δεν πρέπει να αποθαρρυνθούν τα δίκτυα που διακινούν αυτούς τους ανθρώπους στην ευρώπη;

    3)Τεράστια απορία μου προξενεί το σχόλιό σας γενικά και ο τρόπος που αντιλαμβάνεστε τα πράγματα. Περίμενα στα σίγουρα παρέμβαση από κάποιον οπαδό του Άδωνι, όπως και έγινε, αλλά κάτι τέτοιο δεν το περίμενα.

  47. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/01/2014 17:02:29

    Αλλά ρε σύ φίλε μου Ψάλτη, άς είμαστε λίγο και με του "στραβού" το δίκιο:
    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι όντως γεμάτος πρασινοφρουρούς. Αλλά η σημερινή κυβέρνηση κατάφερε και έχει τον ...Βαγγέλη Βενιζέλο, αυτοπροσώπως.
    ¨Πού να στα λέω τώρα, Πέτρο μου, τι γίνεται εκεί κάτω", εξηγεί τώρα ο ταλαίπωρος σερ Μπιθί στον Προιστάμενο του Οίκου Ευτυχίας. Και ο Προιστάμενος έχει διπλωθεί απο τα γέλια.

  48. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 21/01/2014 17:24:34

    H ΝΔ έχει αυτή την στιγμή ηθική υπεροχή για τους εξής λόγους:
    α) ΔΕΝ έχει κάνει σκάνδαλα σαν κυβέρνηση τα τελευταία δύο χρόνια
    β) Αποκαλύπτει σκάνδαλα
    γ) μπορεί να στριμώξει τον Τσίπρα στο παραδοσιακό τρίπτυχο (πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια)
    Επιπλέον:
    α) Η πολιτική της απέναντι στην λαθρομετανάστευση με έλεγχο συνόρων, επαναπροωθήσεις λαθρομεταναστών, προσταεύει τον Έλληνα φορολογούμενο και τον Έλληνα άνεργο
    β) Ο στόχος για μείωση των φόρων μελλοντικά είναι κάτι που ΔΕΝ μπορεί να υποσχεθεί ο κρατικιστής Τσίπρας
    γ) Η αξιολόγηση ΑΕΙ/ΤΕΙ (με βάσει διεθνείς κατατάξεις) και η σύνδεσή τους με την χρηματοδότηση
    δ) Το ξεκαθάρισμα νόμων και δικαιοσύνης (που αφήνει ελεύθερους δολοφόνους)
    ε) Ο οικονομικός έλεγχος των ΜΜΕ και η καταβολή ενοικίου συχνοτήτων (και για το ΙΚΑ)
    στ) Η δίωξη όσων φοροδιαφεύγουν
    ζ) Η μείωση του κράτους μέσα απο την εφαρμογή της Πληροφορικής παντού, όχι αξιολογήσεις δομών απο άσχετους, αλλά απο αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (που είναι Έλληνες και θέλουν νοιάζονται για το Ελληνικό δημόσιο συμφέρον). Είναι προτιμότερο όσοι δεν χρειάζονται να κάθονται σπίτι τους και να παίρνουν ένα βασικό μισθό/ σύνταξη.
    η) Προώθηση των Ελληνικών συμφερόντων σε όλα τα όργανα της ΕΕ και αγώνας για τον περιορισμό της Ευρογραφειοκρατίας.
    θ) εξαίρεση των κονδυλίων για τις ένοπλες δυνάμεις απο το δημοσιονομικό χρέος γιατί υπερασπιζόμαστε τα σύνορα της ΕΕ
    ι)Εξαίρεση των 50 δισ της ανακεφαλαίωσης των τραπεζών απο το δημοσιονομικό χρέος, όπως έγινε με την Ισπανία, για λόγους ίσης μεταχείρισης απο την ΕΚΤ

    Αυτά πρέπει να γίνουν και η κυβέρνηση δεν έχει να φοβηθεί τίποτε. Στην ουσία δεν έχει αντιπολίτευση άλλον παρά μόνο τον εαυτόν της.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Ελλην Πολίτης 21/01/2014 19:51:32

      Το [ζ] μου αρεσε....θα-θα-θα χορτασαμε απο τον Ανδρεα τον αειμνηστο.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Ελλην Πολίτης 22/01/2014 01:51:55

      H απλόχερη κάλυψη της ΔΣ του ΤΧΣ για το κόκκινα δάνεια του ΤΤ προχτές από τον Στουρνάρα δεν είναι σκάνδαλο δηλαδή; Σε σοβαρές χώρες θα είχε ήδη παραιτηθεί.

  49. δραχμοτρομος avatar
    δραχμοτρομος 21/01/2014 18:36:23

    Προς Έλληνα πολίτη:
    Δεν έχει κάνει σκάνδαλα αλλά "κρατικοποίησε" το Μέγαρο και κάλυψε το Βενιζέλο.
    Για τα υπόλοιπα ήμουνα νιος και γέρασα....
    Δεν έγιναν τα τελευταία σαράντα χρόνια, και όχι μόνο θα προλάβουν να γίνουν σε...δυο μήνες, αλλά θα έχουμε και αποτελέσματα ώστε να εισπράξει η κυβέρνηση την επιδοκιμασία μας...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ δραχμοτρομος 22/01/2014 00:43:41

      Ο Βενιζελος μου ειναι αντιπαθης. Αλλα , αλλο αντιπαθης και αλλο να τον καταδικαζετε χωρις να εχει κατηγορηθει επισημα για κατι πολυ σοβαρο. Μη αρχιζουμε τα λαθη γιατι τα λαικα δικαστηρια δεν ειναι και οτι καλλιτερο στην ιστορια .

  50. Μυρμιδών avatar
    Μυρμιδών 22/01/2014 00:46:30

    Για τη λαθρομετανάστευση και τα εκατομμύρια των αφροασιατών που είναι ηδη στην χώρα μας δεν είδαμε καμία ερώτηση προς τον κύριο Τσίπρα από τον συντάκτη του άρθρου.
    Προφανώς η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ κα της ΝΔ ταυτίζονται επί του θέματος!!!

  51. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 22/01/2014 00:58:15

    Εξαιρετικα τα γραφεις Α.Ψ . Τα περι αθειας του προεδρου του 15μελους παντως πρεπει να τα ξερει ο λαος!!!!!
    Οσοι τελος παντων πιστευουν. Μη ξεχνατε οτι προ μηνων εκ θεσσαλονικης Συριζαιος ειπε οτι οι Χριστιανοι πρεπει να πληρωνουν φορο θρησκειας.
    Οσον αφορα τα αλλα η Κυβερνηση πρεπει να ασχοληθει και με τα media που την κατηγορουν καθημερινα και παρα πολλες φορες αδικα. Η λασπη ειναι στον ανεμιστηρα σε καθημερινη βαση. Ο real π.χ δινει σε καθημερινη βαση τον υπερπαντων αγωνα για την αποδομηση της κυβερνησης. Ο κυρ Νικος, ο μπαρμα Γιωργης και αλλοι το παιζουν πανεπιστημονες και Ζορο οταν και αυτοι εχουν περασει απο εκδοτικα συγκροτηματα, απο σταθμους που αφησαν απληρωτο το προσωπικο τους, απο εκδοτικες δραστηριοτητες που ηταν καθαρα εξαρτωμενοι απο τις δημοσιες διαφημισεις και τοσα αλλα. Ακομα και οι Κουρηδες με τις μαιμου φωτο των SS το παιζουν θυματα σημερα.
    Και κατι ασχετο..... Το θειο βρεφος τελικα ειναι τοσο αθωο που ποτε δεν ακουστηκε κατι για τις ημερες της βασιλειας του?

  52. dim avatar
    dim 22/01/2014 01:55:26

    Η επικοινωνία και το μάρκετινγκ επιβάλλει να απευθύνεσαι σε όλα τα target group, σε όλους τους δυνητικούς ψηφοφόρους. Ο κάθε ψηφοφόρος έχει διαφορετικές προτεραιότητες. Άλλοι Έλληνες ψηφίζουν με πρώτο και μοναδικό κριτήριο την οικονομία. Άλλοι με βάση τα εθνικά θέματα, άλλοι με βάση την ασφάλεια, άλλοι με τα θέματα θεσμών, άλλα με βάση τα θρησκευτικά τους πιστεύω, άλλοι με βάση τις προσωπικές γνωριμίες κλπ κλπ κλπ.

    Πέραν λοιπόν της βασικής ερώτησης, ότι δηλαδή ο Τσίπρας και η παρέα του μα δουλεύουν διότι ούτε λεφτά υπάρχουν, ούτε το μνημόνιο και το χρέος μπορούν να διαγραφούν μονομερώς χωρίς να έχουμε καταστροφικές συνέπεις για τη πατρίδα μας, στην οποία συζητάμε δύο χρόνια τώρα καθημερινά, ναι, υπάρχουν και άλλα θέματα που νοιάζουν τον Έλληνα ψηφοφόρο...

    Το προφίλ του ψηφοφόρου που μπορεί να μην επιλέξει τον Σύριζα και να επιλέξει τη ΝΔ, ανάλογα με τη προτεραιότητα που βάζει στα επιμέρους θέματα είναι το εξής:

    Για όποιον μετράει το θέμα της οικονομίας, η επικοινωνία και το «μάρκετινγκ» θα του τονίσουν ότι η ΝΔ πιστεύει σε μια φιλελεύθερη οικονομία, με λεφτά που θα επενδυθούν από τον ιδιωτικό τομέα, ενώ ο Σύριζα πιστεύει σε ένα μεγάλο κράτος, και έτσι θα αποτρέψει όσους πιστεύουν στον οικονομικό φιλελευθερισμό να πάνε στο Σύριζα.

    Για όποιον μετράει παραπάνω το κομμάτι των εθνικών θεμάτων, θα του θυμίζει σε κάθε ευκαιρία τη στάση της ΝΔ στο Σκοπιανό, στο Κυπριακό, στη Θράκη κλπ, και θα τονίζει με κάθε ευκαιρία τις θέσεις τύπου Γαϊτάνη για το Σκοπιανό, και του Μπαλάφα για το περίφημο «θα το ρισκάρουμε» με τους Τούρκους, έτσι ώστε όσοι ψηφοφόροι έχουν υψηλό πατριωτικό φρόνημα, να ακούνε Σύριζα και να τρέχουν μακρυά.

    Για όποιον μετράει το θέμα της ασφάλειας, θα του θυμίζει τις Υπατίες, τις Βίλες Αμαλίας κλπ κλπ κλπ. Για όποιον μετράνε τα θέματα της οικογένειας, θα του θυμίζει τις θέσεις του Σύριζα για τους γάμους και τις υιοθεσίες, για όσους μετράνε τα θέματα της θρησκείας, θα του τονίζει ότι ο πιθανός μέλλοντας πρωθυπουργός του που και με τη ψήφο του μπορεί να βγει, θα είναι άθεος, και ο υπεύθυνος παιδείας και θρησκευμάτων του Σύριζα δήλωνε ότι θα υπάρχει φόρος σε όσους δηλώνουν Χριστιανοί Όρθόδοξοι.

    Δε καταλαβαίνω λοιπόν γιατί είναι κακό να αναδεικνύονται όλες οι πτυχές. Ναι για μένα ή για σένα μπορεί να μην είναι ούτε το μείζον, ούτε δευτερεύον πχ (για μένα είναι αρκετά ψηλά στην λίστα, μετά από οικονομία, ασφάλεια, και εθνικά θέματα), αλλά για κάποιον άλλον μπορεί να παίζει πολύ σημαντικότερο ρόλο στην απόφαση του για το τι θα ψηφίσει.

  53. Βασίλης Κοψαχείλης avatar
    Βασίλης Κοψαχείλης 22/01/2014 15:52:18

    Για το ηθικό πλεονέκτημα της κυβέρνησης και το πόσοι μπήκαν φυλακή, έχω να πώ τούτο. Και το Χριστό, οι δικαστές τον έστειλαν στον Σταυρό. Στο ρόλο του Χριστού είναι ο Ελληνικός λαός, στο ρόλο των δικαστών οι σημερινοί δικαστές, η κυβέρνηση και η πολιτική νομεκλατούρα, ενω το ρόλο του Πηλάτου τον διαδραματίζει η Τρόικα.
    Η κυβέρνηση Σαμαρά, όταν ήρθε στην εξουσία είχε πολλά κακά να αντιμετωπίσει, είχε όμως και πολλά πλεονεκτήματα. Αντί τα πολιτικά θέματα να τα ξεκαθαρίσει πολιτικά, τα ξεκαθάρισε και τα ξεκαθαρίζει όπως κάνουν οι μαφίες. Αν πραγματικά ενδιαφερόταν σοβαρά να δημιουργήσει πρωτογενές πλεόνασμα δεν θα λειτουργούσε με όρους Σομαλών πειρατών εναντίων πολιτών, επιχειρήσεων και κράτους. Ορισμένοι είχαμε καταδείξει πολύ έγκαιρα που θα έπρεπε να επικεντρωθεί η κυβέρνηση ωστε χωρίς να αποδομίσει την κοινωνία να παράξει νέο πλούτο ικανό να μας βγάλει απο τα μνημόνια. Η Ελλάδα δεν είναι ούτε Ισλανδία ούτε Ιρλανδία. Είναι ένα αναξιοποίητο πολύ πλούσιο κράτος. Και μην πηγαίνει το μυαλό μας συνεχώς στους Υ/Α. Απο εκεί τουλάχιστο μην περιμένουμε πολλά. Αντί της δημιουργίας, λοιπόν, νέου πλούτου, ασκούμαστε στον πρωταθλητισμό στο λαικισμό. Αντί να δουλεύουμε σοβαρά, σιωπηλά και αποτελεσματικά όπως για παράδειγμα κάνει η Ολγα Κεφαλογιάννη στον Τουρισμό (και στο κάτω-κάτω ότι πετύχουμε βρε αδελφέ) δίνουμε σημασία στις βλακείες (και όχι στο ουσιαστικό έργο) του Αδωνι Γεωργιάδη στα πρωινάδικα.
    Ο Σαμαράς είναι δυστυχώς πολύ μόνος του. Αναγκάζεται και προσαρμόζει την πολιτική του στις δυνατότητες των στελεχών του, αντί να συμβαίνει το αντίθετο. Μαζεύει δίπλα του κόσμο, εκτός απο αυτόν που του φορτώνουν οι Πρεσβείες, πολύ κατώτερου των περιστάσεων. Και έχει να διαλέξει στους λίγους μήνες που απομένουν σε αυτή την κυβέρνηση ανάμεσα σε τρία πράγματα. Το κοινωνικό χάος (διότι έτσι όπως πάμε έρχεται και θα το ακολουθήσουν και άλλες συμφορές), την εκχώρηση της εξουσίας στο ΣΥΡΙΖΑ (όπου και εδώ ο Τσίπρας είναι δραματικά πολύ μόνος), ή την έκπληξη με άλλη πολιτική ατζέντα και άλλα πρόσωπα (εννοείται ότι δεν θα έχουν καμία σχέση με τα στελέχη που ξέρουμε). Ας αφήσουν, λοιπόν, να πετάνε το μπαλάκι στην Τρόικα, και ας πάρουν την πρωτοβουλία στα χέρια τους να προστατεύσουν τους πολίτες, να βάλουν τις νέες βάσεις, και να δώσουν ανάσα στην κοινωνία αντί να την στραγγαλίζουν. Το ελληνικό κράτος, εδώ που φτάσαμε, δεν σώζεται ακόμη και αν επιστραφούν όλες οι μίζες. Αν ο Σαμαράς είναι έξυπνος, θα κάνει την έκπληξη.

  54. Geros avatar
    Geros 22/01/2014 20:57:17

    Εσύ τώρα εκπροσωπείς τους μη βολεμένους?
    Και που ξέρουμε ρε μπάρμπα ότι δεν είσαι και εσύ βολεμένος?
    Για πες μας την πονεμένη ιστορία της ζωής σου για να πιστέψουμε και να πονέσουμε και εμείς μαζί σου.

    Μην απαντήσεις αμέσως , περίμενε να βάλω ένα ποτάκι , θα μας πάρει η νύχτα προβλέπω ....

  55. thanos p9 avatar
    thanos p9 23/01/2014 15:46:34

    καλές οι ρητορικέ ερωτήσεις.....αλλα το ποιό πιθανό είναι να είναι η Νεα Δημοκρατία , πίσω και απο την Χρυσή Αυγή...και τότε να δείς κλάμα ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.