#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/06/2013 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επόμενη ημέρα στην ΕΡΤ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 14/06/2013 08:41:35

    Δίκιο έχει ο Σαμαράς που προσπαθεί να κάνει ότι κάνει. Το θέμα όμως είναι αν μπορεί να το φέρει σε πέρας. Από την πρώτη στιγμή που έμαθα για το σχέδιο, θεώρησα ότι πολλοί θα το θεωρήσουν καλή ευκαιρία για ανωμαλία.

    Επίσης, δεν ξέρω αν η σύγκρουση τούτη την στιγμή με τον πανίσχυρο κλάδο των δημοσιογράφων είναι κίνηση συνετή. Θέλω να πώ, μία κυβέρνηση και μία χώρα συγκρούονται με τέτοια συμφέροντα όταν είναι ισχυροί κι όχι όταν τα πάντα στην κοινωνία, την χώρα, την κυβέρνηση κρέμονται απο μία κλωστή και η πολυπόθητη ηρεμία έχει κατακτηθεί με τόσο κόπο.

    Ελπίζω ο Σαμαράς να μην είχε υποεκτιμήσει τις αντιδράσεις και το ρίσκο που παίρνει να είναι υπολογισμένο.

  2. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 14/06/2013 08:46:31

    Απλά, καθαρά και κατανοητά. 'Οσοι δεν καταλαβαίνουν, νομίζουν ότι βρήκαν την αφορμή για να κάνουν το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ νέο Πολυτεχνείο, πλατεία Τακσίμ ή ακόμα και πλατεία Ταχρίρ. Τυχάρπαστοι υποκριτές, βολεμένοι με το Ελληνικό Δημόσιο, περιφερόμενος θίασος "αντίστασης και πάλης σε όλα", θιασώτες μιας μοντέρνας εκδοχής του έρποντος φασισμού με αριστερό προσωπείο.......

  3. Αν... avatar
    Αν... 14/06/2013 08:48:56

    Καλή σας ημέρα κ.Ροδινέ.
    Από το ''διά ταύτα'' σας και κάτω, απλά τα λέτε ΟΛΑ.
    Απόσπασμα της συνέντευξης του Μάνου Χατζιδάκη στη Μαρία Ρεζάν (1984) :
    '' ΕΡ.Σκεφθήκατε, ποτέ, να εισηγηθείτε, να διαλυθεί η Ε.Ρ.Τ. και να αρχίσει από την αρχή;
    Μάνος Χατζιδάκις: Κι αυτό θα το εισηγούμην, αλλά ο κόσμος δεν μπορεί να ζήσει πια, χωρίς την Ε.Ρ.Τ. Θα πεθάνουν αν δεν τους δώσεις εκείνο, για το οποίο θα μπορούν να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται. Η Ε.Ρ.Τ. είναι πολύτιμη, διότι δίδει στον Ελληνικό λαό, την ευκαιρία να διαμαρτύρεται και να λέει «τι αίσχος που είναι η Ε.Ρ.Τ.» Η αντιπολίτευση διαμαρτύρεται, γιατί δεν της δίνουν περισσότερο χρόνο, οι άλλοι διαμαρτύρονται γιατί δεν τους δίνουν περισσότερη «Δυναστεία», οι άλλοι διαμαρτύρονται γιατί υπάρχει η «Δυναστεία» και όλοι είναι ευχαριστημένοι... Η Ε.Ρ.Τ. είναι ένα απαραίτητο φάρμακο, για να ζούμε με την ψευδαίσθηση της ελευθερίας... ''

    • Αν... avatar
      Αν... @ Αν... 14/06/2013 08:49:56

      Του Μάνου ΧατζιδάκΙ ...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αν... 14/06/2013 09:31:28

        -Τι ήταν για σας το Τρίτο Πρόγραμμα;
        -Ήταν μια αντίδραση θάλεγα στο εστιατόριο της ΕΡΤ. Όταν πήγα για πρώτη φορά στην ΕΡΤ είδα όλη την νεοελληνική αποτυχία στοιβαγμένη το μεσημέρι να τρώει στο εστιατόριο της ΕΡΤ. Και αποφάσισα να αντιδράσω. Η αντίδραση αυτή ήταν το Τρίτο Πρόγραμμα…

        Από συνέντευξη στη Λόλα Νταϊφά το 1987.

        Οι δεξιοί υπουργίσκοι τον ανέχονταν ελέω Καραμανλή και επελαύνουσες δημοκρατικές δυνάμεις τελικά τον έδιωξαν αμέσως μετά, κρατώντας το πρόγραμμα ως πρόσχημα αισθητικής και ποιότητας του πληκτικού μικροαστισμού τους.

  4. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 14/06/2013 09:09:09

    Καλά τα λές βρε Κώστα ως συνήθως, αλλά αυτά που αποζητάς γινότανε με άμεση απόλυση όλων αυτών των "χρυσοκάνθαρων" ειδικών συμβούλων γραμματέων και φαρισαίων που προσελήφθησαν από όλες τις διοικήσεις, ειδικά από τη διοίκηση Λιάτσου που απ ότι λέγεται το παράκανε με το βόλεμα "βυσμάτων" Οι περισσότεροι απ αυτούς δεν πατάνε κάν, δε θα λείπανε σε κανέναν και όλος ο κόσμος θα ήταν όχι απλά σύμφωνος αλλά ...ενθουσιασμένος

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Ρύκιος 14/06/2013 09:48:57

      +1

    • Apostolos Vlahos avatar
      Apostolos Vlahos @ Ρύκιος 14/06/2013 09:49:21

      Πόσοι θα ήταν αυτοί; Είκοσι; τριάντα; εκατό; Μέχρι τους 2000 που θέλουμε, έχει δρόμο. Και προφανώς η εξυγίανση ήταν πρόφαση. Αν και το τελευταίο αν του κ. Ροδινού τα λέει όλα.

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ Apostolos Vlahos 14/06/2013 10:06:57

        Στην ΕΡΤ, τριάντα. Εικοσιέξι απ αυτούς διορισμένοι επί Κεδίκογλου. Τώρα. Όμως, μισθολογικά, "ισοδύναμοι" με ...εκατόνεικοσιέξι. Αν τώρα στην ΕΡΤ προσελήφθησαν 26 τέτοιοι, φαντάσου στους υπόλοιπους οργανισμούς του ευρύτερου Δημόσιου τομέα, και κάνε μια άθροιση.
        (Αλήθεια, μάθαμε τελικά ακριβώς ΠΟΣΟΙ είναι όλοι αυτοί οι οργανισμοί, μερικοί δε εξ αυτών οργανισμοί-σφραγίδα?)
        Αλλά, από την απάντησή σου, αποκαλύπτεται η πραγματική αιτία: Δεν είναι η κάθαρση, ο εξορθολογισμός, αλλά η μνημονιακή υποχρέωση για "νούμερα"
        Και άρα δικαιούμαι να ρωτήσω: Αλήθεια, τα στελέχη του οργανισμού αποξήρανσης της λίμνης Κωπαίδας, πότε θα απολυθούν? Τα στελέχη του οργανισμού μελέτης αναπαραγωγής των οστρακόδερμων και χταποδιών?

  5. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 14/06/2013 09:23:23

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΜΟΥΡΤΖΑΝΟΣ:

    Η κίνηση της πολιτείας να καταργήσει σε ένα απόγευμα την κρατική ραδιοφωνία και τηλεόραση και να απολύσει 2600 εργαζόμενους δείχνει την απουσία λειτουργίας της πολιτικής ως τρόπου, συν τοις άλλοις, διαπαιδαγώγησης της κοινωνίας. Αυθαίρετα η πολιτεία έδειξε ότι θεωρεί ότι είναι ο ιδιοκτήτης της ενημέρωσης και της κοινωνίας εν τέλει και όχι ο διαχειριστής. Ότι αποφασίζει και διατάσσει για το καλό όλων. Επειδή το κεφάλι πονά, η λύση είναι η αποκοπή του. Και επειδή ο σκοπός είναι άγιος, τα μέσα αγιάζονται εξίσου....

    Συνέχεια: http://themistoklismour tzanos.blogspot.gr/2013/06/blog-post_13.html?m=1

    Καλημέρα Κώστα!

  6. Mara avatar
    Mara 14/06/2013 09:23:41

    Αγαπητέ Κώστα Καλημέρα!

    Την τολμηρή απόφαση που πήρε ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να την στηρίξει μέχρι τέλους, παρά τις απίστευτες πιέσεις που δέχεται εντός... και εκτός...
    Ούτε βήμα πίσω.... ούτε βήμα....
    Ο κόσμος επικροτεί την κίνηση αυτή, όσο δεν φαντάζεται....
    Μην κάνει πίσω όμως, γιατί θα είναι ολέθριο....
    Είναι υποχρεωμένος να αντέξει και να του βγεί.....

  7. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 14/06/2013 09:27:08

    Πολύ καλά τα λες κύριε Ροδινέ, αλλα το σημαντικώτερο επίτευγμα αυτής της συμβολικής κίνησης αυτού του βεληνεκούς του Πρωθυπουργού ήταν οτι κάλυψε προσωρινά την αποτυχία της ΔΕΠΑ και του sucess story.
    Ομως όπως πολύ σωστά επισημαίνεις,
    "Η κυβέρνηση πρέπει να εκμεταλλευτεί το momentum και να τελειώνει με το θέμα σύντομα γιατί αλλιώς θα εξελιχθεί σε γάγγραινα.
    Τρίτον, θα είναι τραγικό λάθος στη θέση της παλιάς ΕΡΤ να κτίσουμε μια νέα με τα ίδια …υλικά και την ίδια φιλοσοφία."
    Δυστυχώς τα δύσκολα για τον Πρωθυπουργό τώρα αρχίζουν καθότι μέχρι τώρα αναβάλλονταν συστηματικά η "πιστη εφαρμογή των συμφωνηθέντων" και όπως φαίνεται οι "εταίροι" μας πήραν χαμπάρι και προχωρούν μόνοι τους τις αποκρατικοποιήσεις και τις απολύσεις...
    Σε λίγο δεν θα ενημερώνουν καν τον Πρωθυπουργό. όπως φαίνεται να έκαναν και με τη ΔΕΠΑ...

  8. FEAX avatar
    FEAX 14/06/2013 09:43:20

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας και συγχαρητήρια στον πρωθυπουργό. Να τελειώνουμε με την "Σταλινική Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδος". Επιτέλους στον δρόμο οι συντεχνίες. Ας ξαναχτιστεί η δημόσια τηλεόραση και ραδιόφωνο με αξιοκρατία. Αν δεν μπορούμε ασ φέρουμε τους Αγγλους του BBC να μας το κάνουνε. (εννοείτε ότι μπορούμε και ξέρουμε τι να κάνουμε). Επόμενη Συντεχνία της Παρακμής και του Παρακράτους το ΤΕΕ και τα συνακόλουθά του ΓΕΩΤΕΕ κτλ... Ιδιωτικά κλαμπ ναι όχι Νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και κριτές και ορίζοντες επαγγελματικά δικαιώματα. Αυτά από τα Πανεπιστήμια και τις άλλες Ανώτατες σχολές

  9. TasosC avatar
    TasosC 14/06/2013 09:52:54

    Κύριε Ροδινέ Καλημέρα
    Δεν θα μπω στη λογική να υπερασπιστώ την ΕΡΤ και καμία άλλη μελλοντική ΕΡΤ (π. χ Αμυντικά Συστήματα).
    Το θέμα είναι αν έχουμε Σύνταγμα και κατ΄επέκταση Δημοκρατία.
    Όλα τ΄ αλλα είναι δευτερεύοντα.
    Ο Πρωθυπουργός πρωτίστως και δευτερευόντως οι Κεδίκογλου -Στουρνάρας έμειναν στην Ιστορία, τόσο με την ψευδώς επικαλούμενη έκτακτη ανάγκη για την έκδοση Π.Ν.Π, όσο και φυσικά για αυτό καθεαυτό το ΄΄μαύρο΄΄ στους δέκτες και τα ερτζιανά.
    Ποια έκτακτη ανάγκη παράκαμψης της Βουλής αφού είχε σχεδιαστεί τόσο καλά (είναι μάλλον και βλάκες και το διαφημίζουν) ;
    Προφανώς κάποιοι τα έχουν ισοπεδώσει όλα και αυτά είναι ψιλά γράμματα γι αυτούς.
    Η δικιά μου γενιά (των 45άρηδων της Θεσσαλονίκης) είναι αυτή που στη δεκαετία του ΄80 στη Θεσσαλονίκη αγωνιζόμασταν για το TV100 κόντρα στο φασισμό του Αρκουδέα και του Μαρούδα (αυτού που θα έριχνε με πυραύλους τους δορυφόρους).
    Σε παράφραση λοιπόν του γνωστού ΄΄είνααι η οικονομία ηλίθιε΄΄ εγώ λέω απλά ΄΄ είναι η Δημοκρατία και οι Θεσμοί Φασίστες ΄΄.
    Όσοι αναστέλλουν με προφάσεις (ή βάζουν στο γύψο όπως έλεγε ο Παπαδόπουλος) τη Δημοκρατία αυτό το χαρακτηρισμό δικαιούνται.
    Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις.
    Αν δεν μπορεί κάποιος να κυβερνήσει δημοκρατικά, απλά παραιτείται.
    Ευχαριστώ

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ TasosC 14/06/2013 22:34:09

      Συμφωνώ. Η κρίση δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για εξαιρέσεις και αστερίσκους ("διασταλτική ερμηνεία του συντάγματος", ο σχετικός ευφημισμός που χρησιμοποιήθηκε από κάποιους) στην απαρέγκλιτη εφαρμογή θεσμών και δημοκρατικών διαδικασιών, επειδή το ίδιο άλλοθι θα επικαλούνται αργότερα και άλλοι... Από ισονομίας άρξασθε. Tα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν αυτομάτως.

  10. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 14/06/2013 10:04:00

    Σε μια περίοδο - την πιο κρίσιμη της πολύχρονης ιστορίας του Έθνους μας- της οποίας το διακύβευμα άπτεται τις επιβίωσης του Ελληνισμού πρέπει να λέμε την αλήθεια και μόνο την Αλήθεια.Κίνηση Υψηλής στρατηγικής με την οποία η Ν.Δ. στόχευε πρώτον να αντισταθμίσει τα όσα προκάλεσε η διελκυστίνδα με το Αντιρατσιστικό Νομοσχέδιο, δεύτερον να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο ΠΑΣΟΚ το οποίο και τριχοτομείται, τρίτον να δείξει την αποφασιστικότητα της προς τις συμφωνηθέντες δομικές αλλαγές , τέταρτον να καταπνίξει εν τη γενέσει το κλίμα εσωστρέφειας, πέμπτον να στριμώξει πολιτικά τον ΣΥΡΙΖΑ
    , έκτον να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα σε όσα στελέχη της Κυβέρνησης Κωλυσιεργούν προς την κοινωνία και το Εξωτερικό ότι υπάρχει Ισχυρή Πολιτική Βούληση.Κατά συνέπεια λοιπόν η διασφάλιση της όποιας συναίνεσης δεν λήφθηκε καν υπόψιν και τούτο γιατί ως προέκυψε έχει συζητηθεί το θέμα εκτενώς.

    Σε όσους μπουν στον κόπο να ασχοληθούν με το ζήτημα σε βάθος να λάβουν καλά υπόψιν του τα κάτωθι στοιχεία :
    -ο πρόεδρος της Ν.Δ. και Πρωθυπουργός και η ηγετική ομάδα της Ν.Δ. απέναντι σε γόρδιους δεσμούς επαναλαμβάνει την τακτική ως μας παραδόθηκε
    -έχει πληρώσει ακριβά τις συνέπειες τέτοιων ενεργειών και γνωρίζει πολύ καλά τα περιθώρια λάθους
    -δεν ακολουθεί την τακτική της σταδιακής όξυνσης και της σταδιακής αναβάθμισης της αντίδρασης στην διαχείριση κρίσης αλλά αυτή του καίριου χτυπήματος
    -Σε καταστάσεις πίεσης δεν ακολουθούν τη τακτική της απορρόφησης της ή της σταδιακής εξομάλυνσης της αλλά της επιστροφής της στο κέντρο που την παρήγαγε.Καθίσταται αυτόματα το πλεονέκτημα του αντιπάλου ως μειονέκτημα

    Το ποιες θα είναι οι εξελίξεις είναι αδύνατον να προβλεφθούν όμως το Ηθικό Πλεονέκτημα το οποίο και απέκτησε μόνο απο αυτοκτονική ενέργεια θα χαθεί.Υπ' αυτό το πρίσμα μπορεί η κίνηση να αξιολογείται ως υψηλού ρίσκου, οτι πραγματώθηκε με άκομψο τρόπο όμως παγιώθηκαν στοιχεία στην Ελληνική Κοινωνία και στην Διεθνή Κοινή Γνώμη αλλά και στα Διεθνή Κέντρα αποφάσεων που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για λαϊκιστικές συμπεριφορές και για κινήσεις παρασκηνίου ανεξαρτήτου τρόπου εκτόνωσης της κατάστασης

    Οι Κινήσεις τέτοιου τύπου λειτουργούν πολωτικά.Στην προκειμένη περίπτωση οι μεγάλοι χαμένοι σε πολιτικό επίπεδο είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και οι μεγάλοι Κερδισμένοι η ΔΗΜΑΡ και η Ν.Δ.Ισχυρή πίεση θα δεχτούν και οι ΑΝΕΛ ως και η Χρυσή Αυγή.

    Κατα συνέπεια θα χρειαστεί εκ νέου να υπάρξει νέο πλαίσιο συμφωνίας των δύο ισχυρότερων Κυβερνητικών εταίρων, η διαμόρφωση του θα κρίνει και το άν η χώρα μας θα οδηγηθεί στις κάλπες πρίν εξαντλήσει τον χρόνο θητείας της η Κυβέρνηση

    Τέλος οφείλω να επισημάνω το διαφορετικό μήκος κύματος που εκπέμπει η Ηγετική Ομάδα της Ν.Δ. η Κοινοβουλευτική της Ομάδα αλλά και πολλοί αρθρογράφοι φιλικά διακείμενοι πρός αυτήν. Θα πρέπει εκ νέου πολλοί να εκπαιδευθούν στην διαχείριση κρίσεων.Αυτή δεν είναι εικόνα , άλλοι να σιωπούν, άλλοι να καταγγέλλουν απλά χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, άλλοι να μην σέβονται τον Ελληνικό λαό ο οποίος και αγόγγυστα καταβάλλει σοβαρό τίμημα και ελάχιστοι να είναι σε θέση να βγουν επιθετικά μπροστά.Η τακτική της περιχαράκωσις , της συμπαράταξης και της συμπαράστασης έχει αποτύχει, η Ιστορία είναι αμείλικτη μαζί της την έχει καταδικάσει ανεπιστρεπτί.Να σταματήσουν άμεσα τα παιχνίδια με την νοημοσύνη του Ελληνικού Λαού, όσοι δεν έχουν να πούν κάτι ουσιαστικό δεν βλέπω τον λόγο γιατί πρέπει να θέτουν σε δοκιμασία τα νεύρα μας με ακατάσχετη φλυαρολογία

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Δρόλαπας 14/06/2013 16:27:53

      Για την φλυαρολογία, θα είναι αυτοκριτική φαντάζομαι...Κοιτάξτε τι πετύχατε! Δεν επιχαίρω γιατί σήμερα πιά (άνοιγμα ΕΡΤ) φαίνεται να επικρατεί ο ορθός λόγος αλλά ο Πρωθυπουργός πρέπει σίγουρα να επανεξετάσει το επικοινωνιακό επιτελείο....

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Αιρετικός 15/06/2013 19:33:37

        Και στην ούγια να γράφει ... "Πειραϊκή-Πατραϊκή" :-)

  11. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 14/06/2013 10:44:04

    Εάν είχε επιτυχία η ΔΕΠΑ , η ΕΡΤ θα πήγαινε για αργότερα ?

    Εδώ και ένα μήνα έχει χτιστει επικοινωνιακά το success story , με ορατό κίνδυνο του φιάσκου , η ενέργεια είναι πολιτικός αντιπερισπασμός , πρόχειρος , με ένα νομοσχέδιο σαν τα παλιά εκλογικά φυλλάδια , που δεν φρόντισαν να κατοχυρώσουν ακόμα και το domain .
    Η τηλεόραση δεν είναι ΔΕΚΟ- Η ΣΤΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ , είναι σοβαρός και υπεύθυνος φορέας δημοκρατίας.!!

    Οι πολιτικοί φίλε μου , δεν μπορούν να φτιάξουν καμία νέα τηλεόραση , όπως δεν μπόρεσαν , και δεν μπορούν να φτιάξουν σοβαρό κράτος , ακόμα και τώρα .

    Φροντίζουν , για τα δικά τους συμφέροντα και μόνο , η ΕΡΤ είναι ένα μέρος του πολιτικού παιχνιδιού , χειραγώγηση του λαού , πλήρης έλεγχος με τους ιδιοκτήτες της Ελλάδος (ιδωτικα μμε) .ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ -ΚΑΙ ΤΟ Επικίνδυνο στην δημοκρατία .Τα ιδιωτικά έχουν φροντίσει ήδη με τα τούρκικα .

    ΣΙΓΑ να μην είναι η σπάταλη....... η αίτια .

  12. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 14/06/2013 10:45:02

    Βλέπετε καθημερινα ΕΡΤ απο τις παράνομες συχνότητες...όταν γίνει κυβερνηση ο Τσίπρας μέχρι και σύνταξη εθνικής αντίστασης μπορούμε να ζητήσουμε!!

    • Αν... avatar
      Αν... @ Μεγάλες στιγμές 14/06/2013 12:30:23

      :-) Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε. Όχι Εθνικής Αντίστασης, αλλά ούτε και την άλλη την....κανονική δεν πρόκειται να πάρουμε! Λεφτά δεν υπάρχουν. Ασφαλιστικά ταμεία θα υπάρχουν;;;

  13. Hase avatar
    Hase 14/06/2013 10:52:59

    Κ. Ροδινε!
    Λετε για το ΚΚΕ οτι δεν ανοιγη τον 902. Σας θυμιζω ουι ο 902 ειναι δικο του βιλαετι και το κανει οτι θελει. Η ΕΡΤ δεν ειναι ιδιοκτησια του Σαμαρα και της ΝΔ
    να την κανει οτι θελει.
    Μετα τις πρωτες δημοσκοπησεις θα δουμε που θα παει το πραγμα. Οι γεροντες και οι γιαγιαδες (ιδιαιτερα στα χωρια) που δεν βλεπουν τα σηριαλ τους και δεν ξερουν τι να κανουν θα μας δωσουν ενα πρωτο δειγμα.
    Εαν η ΕΡΤ δεν λειτουργησει σε μια δυο εβδομαδες τα βλεπω μαυρα για τον Σαμαρα

  14. KOTSAVARIS avatar
    KOTSAVARIS 14/06/2013 10:56:53

    Αφού έχει στεναχωρηθεί τόσο ο κυρ Φώτης με το κλείσιμο του μαρξιστικού παραμάγαζου της ΕΡΤ ας πάρει την κα Ρεπούση να πάνε στο μέγαρο της ΕΡΤ και μπορεί να ελπίζουμε και σε ένα απονενοημένο χορό του Ζαλόγγου, συγγνώμην της Αγίας Παρασκευής ήθελα να πώ..

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/06/2013 10:58:20

    Κώστα, καλημέρα.
    Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η ΕΡΤ έπρεπε να αναδιοργανωθεί εκ του μηδενός
    Δεν χωρεί αμφιβολία ότι ήταν εμβληματική της κατάντιας του Ελλαδικού κράτους όπου τα κομματικά τρωκτικά του δημοσίου χρήματος έκαναν πάρτυ για πολλά χρονια
    Δεν χωρεί αμφιβολία πως χρησιμοποιούνταν για να βολεύονται κομματικοί κομμισσάριοι

    Όμως, δεν μπορεί να εξισώνουμε τους συμβασιούχους, τους εργαζόμενους των 600 ευρώ με τους κομματικοτραφείς αεριτζήδες που διορίζονταν λες και ήταν το μπακάλικο του μπαμπά τους.
    Δεν έπρεπε να τσουβαλιαστούν η συντριπτική πλειοψηφία των μεροκαματιάρηδων με την διοίκηση. ΑΥτό δημιουργεί αδικίες που θα επιστρέψουν να "δαγκώσουν" την κυβέρνηση.

    Η δική μου τακτική θα ήταν το διαίρει και βασίλευε: Δλδ.

    1) Απολύω ΟΛΟΥΣ όσους υψιλόμισθους και κοπανατζήδες υπάρχουν,
    2) Καρατομώ την διοίκηση που είχε πάντα παθητικό τα τελευταία χρόνια
    3) Διατηρώ ένα ελάχιστο αριθμό τεχνικών και δημοσιογράφων ικανών (με αντικειμεντικά, όχι κομματικά κριτήρια) για μην χαθεί η φωνή της Ελλάδας, και είναι σημαντικό αυτό.
    4) Επιτρέπω την κατ' ελάχιστον λειτουργία της κρατώντας τα ποιοτικά προγράμματα (ουκ ολιγα, πχ Ανιχνεύσεις, Εξαντας(;), κ.α.)

    Τέλος, έχω ήδη καταστρώσει σχέδιο ΠΡΙΝ κάνω τις καρατομήσεις έτσι ώστε να μην υπάρχει κενό, γιατι θα εξανεμιστεί η θετική δυναμική της (σωστής κατά τα άλλα) απόφασης να καθαριστεί ένας ακόμα σταύλος τους Αυγεία.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Νίκος Αργεάδης 14/06/2013 12:41:48

      ΑΥΤΟ που γράφεις είναι το αυτονόητο , η κοινή λογική .
      Όμως , ΕΓΙΝΕ Αλλιώς , με άλλα κριτήρια .... άλλες σκοπιμότητες , στο ονομα της κάθαρσης ,Η της εξυγίανσης , προσχηματικά για πλήρη έλεγχο του συστήματος .
      ΑΝ πραγματικά θέλουμε κάθαρση , τοτε θέλω να δω μεγαλο στελέχη των δυο κομμάτων που αδειαζαν κόσμο με τα φορτηγά στην φυλακή !!!
      Γιατί να πληρώνουμε 300 βουλευτές ΚΑΙ ΟΧΙ 150 ?
      Γιατί να πληρώνουμε 1500 ταξιάρχους , και άλλα καλούδια του στενού δημόσιου τομέα ?
      Αυτό είναι το ανησυχητικό και εκείνο που φέρνει αντιδράσεις και εκτός Ελλάδος .

  16. YiannisK avatar
    YiannisK 14/06/2013 11:04:01

    Καλημερα σας,
    Επιτρεψτε μου να διαφωνησω ακομα και στην αναγκη υπαρξης Κρατικου Μεσου Ενημερωσης στην εποχη που ζουμε. Εαν εχετε λιγο χρονο διαβαστε http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1816140
    Ενα πραγμα μονο εχω να πω, αν κανει πισω ο Σαμαρας χαθηκε χρυση ευκαιρια ...

  17. αιρετικός avatar
    αιρετικός 14/06/2013 11:19:26

    H EΡΤ κλείνει γιατί δεν παρήγαγε έργο ανάλογα με το κόστος της. Με τα ίδια κριτήρια θα κλείσουν και νοσοκομεία, σχολεία, πανεπιστήμια? Στο διαδίκτυο ήδη αναρωτιούνται αν κάτι ανάλογο πρέπει να συμβεί και με την Βουλή...

  18. YiannisK avatar
    YiannisK 14/06/2013 11:28:34

    Χωρις κρατικα νοσοκομεια και σχολεια , επι του παροντος, δεν μπορουμε να ζησουμε, αλλα χωρις ΕΡΤ ?
    Πρεπει να ειμαστε αιρετικοι στην σκεψη...

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ YiannisK 14/06/2013 11:43:53

      Μα γιατί όχι υπάρχουν καλύτερα ιδιωτικά...Γιατί να τα πληρώνουμε τζάμπα...

  19. pirandello avatar
    pirandello 14/06/2013 11:39:48

    Άρχισαν οι αναδιπλώσεις κ. Ροδινέ. Πάντως η τοποθέτησή σας ειδικά από τη μέση και μετά είναι ορθή και αναδεικνύει τις διαστάσεις του προβλήματος. Το ίδιο δεν ισχύει δυστυχώς με το περιεχόμενο των σχολίων που ακολουθούν στα περισσότερα άρθρα που γράφτηκαν για την ΕΡΤ στο antinews. Και είναι δυστυχώς αυτοί οι κοινωνικοί αυτοματισμοί που αδικούν αφενός την ουσία του προβλήματος και πετάνε την μπάλα στην εξέδρα. Γιατί η συζήτηση αποκλειστικά για το οικονομικό σκέλος της ΕΡΤ μπορεί να είναι εν μέρει σωστή, αλλά υπονομεύει την ιστορία και διαδρομή της ΕΡΤ μέχρι και σήμερα ως πυρήνα του πολιτισμού στη χώρα. Το "μαύρο" στην οθόνη είναι βαθιά αντιδημοκρατική πράξη, μπορεί όμως να διορθωθεί. Ουδείς πολιτικός δεν είναι αλάνθαστος. Ας μην λειτουργήσει ο Σαμαράς με εμμονές και εγωισμό, δεν κερδίζεται τίποτα. Το πρόβλημα αναδείχθηκε, ας μην κάνει βήμα πίσω στην αναδιάρθρωση της ΕΡΤ, αλλά και στην αναδιάταξη του ιδιωτικού τηλεοπτικού τοπίου. Η ΕΡΤ όμως πρέπει να ανοίξει και δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια μέρα.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ pirandello 14/06/2013 11:49:40

      Αν σας ζητήσω να αιτιολογήσετε όλα αυτά που γράφετε, δε θα μπορέσετε να το κάνετε πειστικά...
      Όσο για αντιδημοκρατικές πράξεις, ας μη μιλήσουμε καλύτερα...

  20. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 14/06/2013 12:04:43

    Με εκφράζεις απόλυτα με το άρθρο σου! Η όποια έκφραση αλληλεγγύης σε αυτούς τους «απολυμένους» είναι σκέτος φαρισαϊσμός! Είναι έκφραση «συνενοχής» για τη διατήρηση ενός οργίου!
    Γιατί η πλειονότητά τους έχει τους προκλητικότερους μισθούς που μπορεί να έχει εργαζόμενος, γιατί όλοι τους έχουν προσληφθεί με τις πιο αδιαφανείς διαδικασίες, γιατί το συνδικάτο τους είναι το κατ’ εξοχήν πρότυπο κυριαρχίας της συντεχνιακής νοοτροπίας επί της νομιμότητας και γιατί τους πληρώναμε όλοι υποχρεωτικά χωρίς να εκτιμούμε τη δουλειά τους, οι περισσότεροι.
    Οι όποιες φωτεινές εξαιρέσεις, ακριβώς ως απειροελάχιστη εξαίρεση δεν επηρεάζουν καθόλου τον κανόνα. Συντηρούσαμε όλοι, βεβαίως με τις ευλογίες όλων των κυβερνήσεων που πέρασαν και με τη δύναμη του «πυλώνα της δημοκρατίας» συνδικαλισμού, ένα όργιο κατασπατάλησης σε ένα σάπιο και αμαρτωλό οικοδόμημα. Λύση άλλη, πέραν της ολοσχερούς κατεδάφισής του και ανέγερσης νέου από τα θεμέλιά του, δεν υπάρχει! Μακάρι να μην μπει καθόλου νερό στο κρασί του Αντώνη! Είναι όντως τολμηρή απόφαση, αλλά έχει την αποδοχή του κόσμου.

  21. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 14/06/2013 12:11:09

    Δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο είχε μελετηθεί το κλείσιμο της ΕΡΤ
    αλλά το αποτέλεσμα είναι η πλειοψηφία του λαού να στηρίζει
    αυτή την κίνηση!

    Ανθρωποι που κατέκριναν τον Σαμαρά για άλλα θέματα
    βλέπουν στο πρόσωπο του τον άνθρωπο που με αποφασιστικότητα
    "κλείνει" -επιτέλους- την μεταπολίτευση και το αμαρτωλό
    παρελθόν της με αυτή την κίνηση.

    Αρκεί να το εννοεί, να το πάει μέχρι τέλους και να μην αρχίσει
    τα ημίμετρα. Αν προσπαθήσει να συμβιβαστεί,
    τότε θα γύρισει μπούμεραγκ.

  22. pirandello avatar
    pirandello 14/06/2013 12:19:31

    Για να μην κάνω copy paste μπορείτε να διαβάσετε την αιτιολόγηση όλων όσων επιθυμείτε σε σχόλιό μου στο "όχι πλερέζες για την ερτ". Με κουράζουν οι επαναλήψεις.

  23. νεφέλη avatar
    νεφέλη 14/06/2013 13:23:58

    "...ήταν λάθος το «μαύρο» στην οθόνη. Η ΕΡΤ έπρεπε να «λειτουργεί» και ας έλεγαν ότι ήθελαν....."

    Ακόμη κι ο πρόεδρος της EBU, συμφώνησε με αυτό, πριν από λίγο στη συνέντευξή του στην ΕΡΤ. Δεν τους ενόχλησε το κλείσιμο, αλλά το μαύρο στην οθόνη...
    Το σημαντικότερο αυτής της συνέντευξης, νομίζω, είναι ότι μετά από πολύ καιρό ξαναείδαμε το πρόσωπο της Ευρώπης που θέλουμε. Είδαμε την άμεση και έμπρακτη συμπαράσταση και αλληλεγγύη σε μιά ακόμη στιγμή κρίσης που αντιμετωπίζουμε. Συμφωνούμε, διαφωνούμε στις λεπτομέρειες...μην κολάμε εκεί.
    Η Ευρώπη της κατανόησης, του διαλόγου, της αλληλεγγύης είναι εδώ.
    Ας μείνουμε σε αυτό, ας το αδράξουμε και μαζί με την δυναμική πρόθεση του Σαμαρά να αναμορφώσει την δημόσια τηλεόραση, ας ευχηθούμε ότι θα δούμε τα καλύτερα....
    Και πάνω από όλα μην μπούμε στο trip των αντίπαλων στρατοπέδων, μην στρέψουμε την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης.
    Μιά τέτοια πόλωση μόνο καλό δεν προοιονίζει.....

    Κι όπως πολύ σωστά λέει ο κύριος Ροδινός,
    ...ο Αντώνης δεν έχει τώρα την πολυτέλεια να αποτύχει!

    • Απόδημος avatar
      Απόδημος @ νεφέλη 14/06/2013 13:28:42

      Αν ήταν δηλαδή πολύχρωμη η οθόνη, (όπως παλιά όταν έκαναν απεργία η οθόνη είχε χρώματα και είχε και την ώρα) δεν θα τους πείραξε;

  24. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 14/06/2013 13:48:38

    Οι Αμερικανοί λένε πως είναι καλό να δίνεις μόνο μάχες που έχεις εκ των προτέρων εξασφαλίσει πως θα κερδίσεις. Τι έχουμε εδώ??? Ένα φιάσκο πολιτικό, επικοινωνιακό. Σύμφωνοι ναι, ο κόσμος είχε βαρεθεί την ΕΡΤ, ήθελε εξυγίανση και αναδιάρθρωση. Αλλά αντί αυτό το σχέδιο να αφορά τις ζημιογόνες πλευρές της ΕΡΤ (σύμβουλοι, ρουσφέτια, εξ. παραγωγές κλπ κλπ κλπ), πήρε αμπάριζα ταπεινούς δημοσιογράφους που ως απελπισμένοι αλλά και δικαίως διαμαρτύροντες δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Από αυτούς κινδυνεύει η κυβέρνηση. Από αυτούς τους τίμιους δημοσιογράφους που έπρεπε να τους έχει συμμάχους στην προσπάθεια αναδιάρθρωσης της ΕΡΤ.

  25. Το κέντρο του κόσμου. avatar
    Το κέντρο του κόσμου. 14/06/2013 13:56:14

    Ξεχάσαμε τα προβλήματα τις καθημερινότητάς μας και ασχολούμαστε με την ΕΡΤ? Μακάρι να κλείσουν και τα υπόλοιπα. Τι μαύρο, τι άσπρο. Το θέμα αφορά την κυβέρνηση. Ας σωπάσουμε μία φορά επιτέλους. Έτσι ίσως να σκεφτούμε ορθολογικά οι πάντες.

  26. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 14/06/2013 13:57:27

    Μα αγαπητέ το πρόβλημα της καθημερινότητάς μας είναι η κυβέρνηση!!!!!!!!!!

  27. Το κέντρο του κόσμου. avatar
    Το κέντρο του κόσμου. 14/06/2013 14:41:14

    Λάθος. Ο κακός μας εαυτός είναι το πρόβλημα.

  28. theo1611 avatar
    theo1611 14/06/2013 15:15:17

    Τα έγραφα στους φίλους μου την Τετάρτη που μας πέρασε:

    Πως πάρθηκε η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ.

    Ας κάνουμε μία υπόθεση εργασίας:
    Βρίσκεται o Τόμσεν στην Αθήνα και ζητάει 2.500 ονόματα που μέχρι τέλος Ιουνίου πρέπει να δουν την άγουσα.

    Καθόλου ευχάριστο, αλλά έτσι τα είχανε μιλήσει και έτσι τα είχανε συμφωνήσει!
    (Είναι υπόθεση εργασίας γιατί λόγω της απεργίας των μέσων ενημέρωσης έχω χάσει τη μπάλα αν ο Δανός όντως βρίσκεται στην Αθήνα!).

    Οι επίορκοι είναι μόλις 99, οι προς κατάργηση φορείς είναι άπειροι, αλλά θέλει χρόνο η αξιολόγησή τους.

    Τους λέμε κιόλας ότι το πιό προχωρημένο που έχουμε είναι το κλείσιμο του Ευαγγελισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
    (σε καλή σειρά ο Γεννηματάς, το Μετσόβιο και το Αριστοτέλειο)

    Μας λένε 2.500 ακριβώς από ένα μόνο οργανισμό μπορείτε να βρείτε?

    Τσουπ η λίστα, ποιός έχει ακριβώς 2.500, η ΕΡΤ!!!

    Κλειστε τη και βλέπουμε για τους υπόλοιπους.

    Σου λένε οι δικοί μας:
    από αξιολόγηση δεν ξέρουμε,
    από πελατειακές απολύσεις δεν έχουμε προηγούμενη εμπειρία,
    κλείστη τη ρημάδα,
    σοβιετία είμαστε ούτως ή άλλως,
    άσε που ξέρουμε από δημιουργία νέων φορέων με πελατειακές προσλήψεις, δεν παιζόμαστε σ' αυτά!!!.

    Σου λέει και ο Σαμαράς:
    αυτούς έχω,
    μέχρι εκεί μπορώ να κάνω και να διατηρήσω κούτελο προς τον Τόμσεν, προσωπικά και ως χώρα

    'Εχει ο Θεός από Σεπτέμβριο!

    ΥΓ:
    1. Και βρισκόμαστε μόνο στην αρχή των διαρθρωτικών αλλαγών. Που απότι φαίνεται θα γίνουν με τον ελληνικό τρόπο, όχι της αναδιοργάνωσης και των σχεδίων, αλλά των προσλήψεων!
    2. Εννοείται ότι το ακριβές σχέδιο που παρουσιάσαμε δεν το γνωρίζω, αλλά εικάζω ότι δεν θα ήταν κάτι άμεσα εφαρμόσιμο, αν δεν ήταν τελείως ανέφικτο, σαν αυτό που παρουσίασα!

  29. leak avatar
    leak 14/06/2013 15:25:20

    188 άτομα, "ανταποκριτές" και "δημοσιογράφοι" σητιζόμενοι από την ΕΡΤ μόνο στον νομό Κοζάνης.
    Η πρώτη καλή κίνηση του Σαμαρά. Επιπλέον, έλεγχο πόθεν έσχες των διοικήσεων και των υπαλλήλων.
    Άν το πάρει πίσω, είναι κρίμα.
    Ελπίζω σε ανάλογη συνέχεια σε άλλους φορείς.

  30. Abbath avatar
    Abbath 14/06/2013 16:20:40

    Σπουδαίο άρθρο!! Λέτε τα πραγματα με το όνομά τους. Μπράβο

  31. unfair avatar
    unfair 14/06/2013 16:24:21

    Αν δεν κάνω λάθος, στην ΕΡΤ δεν εφαρμοζόταν το ενιαίο μισθολόγιο!! ...ερώτηση, κ που αλλού δεν εφαρμόζεται;
    Η ΕΡΤ κ ο "καυγάς" είναι μια φάρσα για τα μάτια του κόσμου!
    Το πιο σημαντικό ΓΕΓΟΝΟΣ που έγινε αυτές τις μέρες, είναι η υποβάθμιση από ανεπτυγμένη σε αναδυόμενη αγορά η Ελλάδα.
    Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, από το κακό στο χειρότερο πάμε, κ από το χειρότερο στο χείριστο!
    Μπανανία;

  32. dimitris avatar
    dimitris 14/06/2013 16:39:59

    Το κλείσιμο ήταν σωστή κίνηση, αλλά χρειάζεται και συνέχεια.
    1. Κατάργηση αγγελιόσημου.
    2. Κόψιμο θαλασσοδάνειων σε κανάλια.
    3. Να πληρώνουν όλα τα κανάλια για τις συχνότητες.
    4. Δημιουργία μιας νέας καλύτερης ΕΡΤ αδέσμευτης και ακομμάτιστης, όπου όλοι θα προσλαμβάνονται μέσω ΑΣΕΠ και θα αξιολογούνται συνεχώς για τη δουλειά τους.
    5. Μεταφορά του μοντέλου της ΕΡΤ και σε άλλες ΔΕΚΟ (ΟΣΕ, ΔΕΗ, κλπ).

    Είμαι 56 χρονών και δεν έχω ψηφίσει ποτέ μέχρι τώρα ΝΔ. Ο Σαμαράς ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη. Ελπίζω να μη με διαψεύσει.

  33. dimitris avatar
    dimitris 14/06/2013 18:46:00

    Διέγραψαν από την ΕΣΗΕΑ δημοσιογράφους του Σκαι που τόλμησαν να μην απεργήσουν. Τόσο δημοκράτες.
    Μήπως ήρθε η ώρα να καταργηθεί το αγγελιόσημο? Θα τερματιζόταν η απεργία σε χρόνο ρεκόρ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.