#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2012 13:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επιχείρηση «Ξένιος Ζεύς» μεταφέρει το μεταναστευτικό πρόβλημα στην επαρχία



Η επιχείρηση «Ξένιος Ζεύς», μάλλον θα έπρεπε να ονομάζεται επιχείρηση «αποκέντρωσης» του μεταναστευτικού προβλήματος, από την Αθήνα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Αναμφισβήτητα, μπορεί να μειώσει τις διαστάσεις του στο κέντρο και σε άλλες περιοχές της πρωτεύουσας, το πιθανότερο όμως είναι να το μεταφέρει σε άλλες περιοχές της Αττικής και πόλεις της χώρας. Εκεί όπου διαμορφώνονται «προσωρινά» ή και μόνιμα στρατόπεδα.

Ήδη, οι αντιδράσεις είναι μεγάλες στις ευαίσθητες εθνικά περιοχές της Θράκης, όπου οι Σχολές της Αστυνομίας μετατρέπονται σε κέντρα «προσωρινά» (;) κέντρα υποδοχής-κράτησης. Εκεί, εκτιμάται ότι η επόμενη κίνηση που θα γίνει, αφού τους δώσουν την περιβόητη «άδεια» των 30 ημερών για να αποχωρήσουν από τη χώρα, είναι να βγούν στις πόλεις της περιοχής.

Ενδεικτικό των αντιδράσεων των εκεί τοπικών κοινωνιών, ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης, είναι η εξαιρετικά σκληρή επιστολή που έστειλαν οι Μητροπολίτες Θράκης προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, κ.Δένδια. Ούτε λίγο ούτε πολύ, λέγουν ότι το Μεταναστευτικό στην περιοχή είναι παιχνίδι με τη φωτιά, θεωρούν ότι το μέτρο είναι «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού», και –εμμέσως πλήν  σαφώς- αφήνουν να εννοηθεί ότι η Τουρκία θα αδράξει την ευκαιρία για να εκμεταλλευτεί τους μετανάστες που στέλνονται εκεί (βλ επιστολή στο τέλος του κειμένου)

Το «Δουβλίνο ΙΙΙ».



Το πρόβλημα θα είναι δύσκολο να λυθεί, πολύ περισσότερο από τη στιγμή που η Ελλάδα και οι υπόλοιπες χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, οι οποίες αποτελούν τις κύριες πύλες εισόδου των μεταναστών, φαίνεται ότι για μια ακόμη φορά θα «αδειαστούν» από τη Γερμανία, τη Γαλλία και άλλες χώρες της Βόρειας Ευρώπης. Ολες αυτές, όπως είναι γνωστό, είναι οι κύριες χώρες προορισμού των μεταναστών. Εξαιτίας όμως, του Κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ» και σε μερικούς μήνες του «Δουβλίνο ΙΙΙ» (βλέπε: Δυσμενές για την Ελλάδα και το «Δουβλίνο 3), οι μετανάστες αναγκάζονται να καθηλώνονται –και- στη χώρα μας και να πλημμυρίζουν ιδιαιτέρως το κέντρο της Αθήνας.

Στην πραγματικότητα η συντριπτική πλειοψηφία τους θα ήθελε να μεταβεί στη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη και όχι να μένει στην Ελλάδα της κρίσης. Άραγε, τι τακτική θα ακολουθήσει η κυβέρνηση το Δεκέμβριο, όταν θα έλθει η ώρα να εγκρίνει ή να καταψηφίσει το «Δουβλίνο ΙΙΙ»; Ως γνωστόν, στην αρχή της δεκαετίας 2000, η κυβέρνηση Σημίτη, με υπουργό Εξωτερικών τότε, τον κ.Γ.Παπανδρέου, είχε εγκρίνει το «Δουβλίνο ΙΙ». Το «Δουβλίνο ΙΙΙ», κατά ασφαλείς πληροφορίες, δεν πρόκειται να αλλάξει τη φιλοσοφία της ΕΕ στο Μεταναστευτικό και θα διατηρήσει τις βασικές αρχές του «Δουβλίνο ΙΙ», εξαιτίας του οποίου πιέζονται απίστευτα οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, και κυρίως η Ελλάδα, που τα τελευταία χρόνια αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου μεταναστών, όπως φαίνεται από τα επίσημα στοιχεία της «Φρόντεξ».

Αποκέντρωση.

Η επιχείρηση που ατυχώς ονομάστηκε «Ξένιος Ζεύς» (συνώνυμο της ελληνικής φιλοξενίας!) δεν λύνει το πρόβλημα, αλλά απλά το «αποκεντρώνει», εάν δεν γίνουν πράξη τα εξής:

1.Επιτάχυνση των διαδικασιών απονομής ασύλου. Ο γραφειοκρατικός μηχανισμός και η έλλειψη βούλησης, έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ατελείωτων ουρών μεταναστών και την καθήλωσή τους στη χώρα. Μέσα από την ταχεία απονομή ασύλου ή μη, θα ξεχωρίσουν αμέσως οι μετανάστες σε παράνομους και νόμιμους. Οι μεν πρώτοι, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, θα απομακρύνονται, αφού προηγουμένως κρατηθούν στα «στρατόπεδα», οι δε δεύτεροι θα παίρνουν το καθεστώς ασύλου.

2.Σφράγισμα των ελληνοτουρκικών συνόρων στον Έβρο, ούτως ώστε να καθίσταται το πέρασμα δυσκολότερο. Να σημειωθεί ότι έως σήμερα η ενίσχυση με μεγαλύτερες δυνάμεις της ΕΛΑΣ και της «Φρόντεξ», στα σημεία των συνόρων απ’όπου περνά ο μεγαλύτερος αριθμός μεταναστών, δεν απέδωσε καρπούς. Αποφεύγουν τα σημεία που αστυνομεύονται και περνούν από άλλα λιγότερο φυλασσόμενα, συχνά με πολύ μεγαλύτερους κινδύνους για τη ζωή τους (κυρίως όταν φουσκώνουν τα νερά του Εβρου). Ως γνωστόν, ένα χρόνο μετά την άνοδο του κ.Γ.Παπανδρέου στην πρωθυπουργία, το 2010, ουσιαστικά «έπεσαν» τα σύνορα στον Εβρο και άρχισαν να περνούν μαζικά οι μετανάστες. Εως τότε ακολουθείτο η πρακτική της «αποτροπής», η οποία καταργήθηκε, προφανώς με άνωθεν εντολές. Να σημειωθεί ότι τότε υπουργός Δημόσιας Τάξης ήταν ο κ.Χρυσοχοΐδης, ο οποίος κατά τις πρόσφατες εκλογές ανέδειξε το Μεταναστευτικό ως το Νο 1 πρόβλημα, αλοίφοντας έτσι βούτυρο στο ψωμί της Χρυσής Αυγής. Λες και αυτό ήταν το σημαντικότερο ζήτημα, και όχι το Οικονομικό και η κρίση.

3.Να υπάρξουν ευρωπαϊκές πιέσεις προς την Τουρκία, η οποία, αν δεν σπρώχνει συστηματικά και οργανωμένα μετανάστες στην Ελλάδα, τουλάχιστον κάνει τα στραβά μάτια. Το πρόβλημα είναι ιδιαιτέρως σοβαρό, αφού η Τουρκία έχει δώσει ουσιαστικά σε όλον τον αραβικό κόσμο, και ιδιαίτερα στους πολίτες της αραβικής Βορείου Αφρικής, τη δυνατότητα να ταξιδεύουν στην Τουρκία χωρίς βίζα. Οι περισσότεροι εξ’αυτών λοιπόν, φτάνουν άνετα με αεροπλάνο στην Κωνσταντινούπολη, και από εκεί, με μεγάλη ευκολία, περνούν από τον Εβρο στην Ελλάδα. Τα στατιστικά στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν χαρακτηριστικά τη διόγκωση του αριθμού των αράβων της Βορείου Αφρικής προς τη χώρα μας.



4.Αναθεώρηση του «Δουβλίνο ΙΙ». Είναι το σημαντικότερο. Αν δεν υπάρξει κάτι τέτοιο, τότε αναπόφευκτα όλοι οι μετανάστες θα στριμώχνονται στην Ελλάδα και σε άλλες πύλες εισόδου. Ετσι, οι Ευρωπαίοι βολεύονται, καθιστούν το πρόβλημα ελληνικό και όχι ευρωπαϊκό, και συνεχίζουν αβασάνιστα να βρίζουν τη χώρα μας. Από ανθρωπιστικής απόψεως, για την οποία δήθεν κόπτονται οι Ευρωπαίοι, η στάση των μεγάλων χωρών και σε αυτό το ζήτημα είναι, λείαν επιεικώς, απαράδεκτη. Υπάρχουν πάρα πολλοί μετανάστες, οι οποίοι πράγματι υποφέρουν στην πατρίδα τους και δικαιούνται ασύλου. Όταν όλοι αυτοί συσσωρεύονται σε μια-δυό χώρες, όσο καλό σύστημα ασύλου και να έχουν (που η Ελλάδα δεν έχει), δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τόσο μεγάλο βάρος. Αρα, το να αρνούνται οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες τις ευθύνες τους, και την ίδια στιγμή να κριτικάρουν την Ελλάδα για απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των μεταναστών, είναι τουλάχιστον υποκριτικό.

Λεφτά υπάρχουν.

Να σημειωθεί πως για να διώξουν το πρόβλημα μακριά από τα πόδια τους, οι Ευρωπαίοι διαθέτουν στη χώρα μας ιδιαιτέρως σημαντικά ποσά. Το 2012 είναι περί τα 85 εκ.ευρώ. Εως το 2013, φτάνουν τα 300 εκατομμύρια, ενώ από το 2014 μέχρι το 2020, τα ποσά που θα δίδονται στην Ελλάδα για το Μεταναστευτικό θα είναι προσαυξημένα σχεδόν κατά 50% σε σχέση με τα προηγούμενα κονδύλια. Τα ποσά αυτά πάντως, δεν τα έχει εκμεταλλευτεί η Ελλάδα έως τώρα. Ακόμα κι’αν οι Ευρωπαίοι, με το «Δουβλίνο ΙΙΙ», συνεχίσουν στο ίδιο μήκος κύματος με το «Δουβλίνο ΙΙ», η Ελλάδα απορροφώντας αυτά τα χρήματα μπορεί να μειώσει σε σημαντικό βαθμό τις συνέπειες από τη μετανάστευση.

Από την άλλη μεριά, οι Έλληνες πολίτες επουδενί πρέπει να πέφτουν εύκολα θύματα στην παγίδα της σπέκουλας του Μεταναστευτικού. Δεν είναι δυνατόν να πλημμυρίζουν παραγωγικοί τομείς (ιδίως η αγροτική οικονομία) με μετανάστες, τους οποίους βεβαίως άπαντες υπερεκμεταλλεύονται, και από την άλλη για όλα τα κακά που συμβαίνουν σε τούτη τη χώρα να φταίνε οι μετανάστες! Και, εν πάση περιπτώσει, ως επί το πλείστον κάνουν δουλειές που δεν τις κάνουν οι Ελληνες. Εννοείται, ότι εκεί που απουσιάζει το κράτος γεννιέται η ανασφάλεια, και κατά συνέπεια ενισχύεται το παρακράτος. Το Μεταναστευτικό όμως, δεν είναι καινούργιο φαινόμενο, αλλά διογκούται συνεχώς την τελευταία δεκαετία. Επειδή λοιπόν τώρα, η χώρα μας βρίσκεται σε κρίση, και οι πολιτικοί-κοινωνικοί και οικονομικοί θεσμοί σε απόλυτη διάλυση, δεν σημαίνει ότι το Μεταναστευτικό είναι το μείζον πρόβλημα. Είναι αναμφισβήτητα ιδιαιτέρως σοβαρό, αλλά σοβαρότερο είναι το Οικονομικό.

Le canard rasé (το ξυρισμένο παπί).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 20/08/2012 09:04:00

    έχουν γνώση οι κρατούντες.
    καλημέρα στα παιδιά του Αλτεμπαράν.

  2. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 09:14:55

    Σχετικά με την τρίτη παράγραφο της επιστολής των μητροπολιτών Θράκης.
    Η επιχείρηση ονομάσθηκε συμβολικά ΞΕΝΙΟΣ Ζεύς.
    Οι λαθρομετανάστες χαρακτηρίζονται,ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ και ο τόπος σας καθίσταται,έστω και με το ζόρι,τόπος ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ.
    Έχω την εντύπωση ότι η θρησκεία μας στηρίζεται στην αγάπη.
    Εκτός εάν γίναμε και εμείς μουτζαχεντίν.

    • Kst avatar
      Kst @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 09:50:44

      Τοπος φιλοξενιας παρανομων μεταναστων που ακριβως επειδη ειναι παρανομοι δεν ειναι αναγκη να τους δεχονται.... Μην ξεχνιομαστε. Επισης, η Θρακη ειναι ηδη τιγκα στους Μουσουλμανους. Σε λιγο οι Χριστιανοι θα αποτελουμε μειονοτητα..

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Kst 20/08/2012 10:31:46

        Στο πρόβλημα καλούνται να δώσουν λύση οι πολιτικοί.
        Απ'ότι είδα όμως και στη Θράκη,σύριζα ομαδόν ψηφίζετε.

        • Kst avatar
          Kst @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 17:43:40

          Δεν ξερω τι ψηφιζουν στην Θρακη αλλα το προβλημα σου ειναι η εκφραση γνωμης απο τους θρησκευτικούς άρχοντες δηλαδη; Δεν τους επιτρεπεται να εκφραζουν τους προβληματισμους των κατοικων; Οι βουλευτες που προς το παρον βλεπουμε τι λυση δινουν (μετατοπιζουν το προβλημα)...ξερουν καλυτερα τα προβληματα των τοπικων κοινωνιων; Μαλλον το οτι βλεπεις οπως και πολλοι αλλοι τους λαθρομεταναστες ως φιλοξενουμενους ειναι το προβλημα...

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Kst 20/08/2012 18:41:50

            Ως φιλοξενούμενους πρέπει να τους βλέπουν οι καλοί Χριστιανοί και οι θρησκευτικοί ταγοί τους.
            Εγώ δεν υπήρξα ποτέ καλός Χριστιανός.

          • Kst avatar
            Kst @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 19:45:08

            Μα η Εκκλησια θα κοιταξει πρωτα τους πιστους της και μετα τους αλλοθρησκους... Ειδικοτερα οταν νιωθει οτι απειλουνται κατα αυτον τον τροπο.. Δεν ειναι αναγκη να προκαλουμε την τυχη μας.. Αλλωστε κραταει αιωνες αυτη η κοντρα με τους Μουσουλμανους... Μην θυμηθουμε την Καταστροφη της Σμυρνης και αλλα ιστορικα γεγονοτα... Τωρα αν μιλας για την φιλοσοφικη πτυχη της καθε θρησκειας και τα διδαγματα της αυτο ειναι διαφορετικο. Ομως ειναι δικαιωμα της Εκκλησιας να προστατευει τους πιστους της.

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Kst 20/08/2012 20:28:21

            Η εκκλησία πρωτίστως προστατεύει τα κεκτημένα της.Γι'αυτό κάποτε προτιμούσε το Τούρκικο φέσι,από την Παπική τιάρα.

          • Kst avatar
            Kst @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 22:09:17

            Υπαρχουν βασικες διαφορες μεταξυ Καθολικων και Ορθοδοξων. Το γεγονος οτι η Ορθοδοξια επιβιωσε οφειλεται κυριως στην Εκκλησια.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 18:54:14

      Οχι αγαπητέ Σχετικά άσχετε... Δεν είναι έτσι. Δεν γινόμαστε μουτσαχεντίν επειδή αρνούμαστε να μας επιβληθουν ΛΑΘΡΑΙΟΙ μετανάστες ! Και κανείς δεν είπε να τους εκτελέσουμε (τότε θα γινόμασταν αυτό που λές) , απλά να ΜΗΝ τους δεχόμαστε και τους αλλους να τους στέλνουμε από εκεί πού ήρθαν. Εσύ, στο σπίτι σου θέλεις να φιλοξενήσεις 10 στο όνομα της Χριστιανικής αγάπης; Ε ;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Αθηνά-Μαρία 21/08/2012 00:56:48

        Είμαι κατά των λαθρομεταναστών.Θέλω να φρουρούνται τα σύνορα και να απελαθούν όλοι.Το πρώτο μου σχόλιο αναφέρονταν στην επιστολή των μητροπολιτών Θράκης.
        Ασχετα με το πώς βλέπω εγώ τους λαθρομετανάστες,η εκκλησία υποχρεούται να τους φέρεται με αγάπη.Ο Χριστιανισμός στηρίζεται στην αγάπη.Ο Χριστός δίδαξε ότι "εάν κάποιος σε χαστουκίσει,δώστου και το άλλο μάγουλο.
        Αυτό έκανε ο Γκάντι που δεν ήταν Χριστιανός.
        Χριστιανισμός,όπως μας βολεύει,δεν είναι του Χριστού αλλά των δεσποτάδων.
        Δεν είμαι καλός χριστιανός,αλλά σε πολυκατοικία της Κυψέλης,συνυπάρχω με τριάντα από δαύτους.

        • Πατωματζής avatar
          Πατωματζής @ Σχετικά Ασχετος 21/08/2012 01:14:33

          Σωστός σε αυτό που λες.
          Ο Χριστιανισμός είναι καλός εκεί που μας βολεύει.
          Αμ έχουν δίκιο κι οι αριστεροί που διατυμπανίζουν τη ρήση του Μαρξ "η θρησκεία είναι το όπιο του λαού".

          1) Ο Μέγας Κων/νος που είναι κι άγιος πρώτης κατηγορίας τι έκανε για να δημιουργήσει το Βυζάντιο?
          2) Οι σταυροφορίες κατά των Αράβων?

          Προσωπικά πιστεύω ότι έχει προσφέρει πολλά στον τόπο η Εκκλησία, όμως έχει κάνει και πολλά δεινά.
          Κλείνοντας "ου φονεύσεις" λέει κάποια εντολή.
          Αλλά ήθελα να ήξερα πόσοι από εμάς θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια (δε συζητάω να πουλήσεις τσαμπουκά σε οπλισμένους αστακούς) αν μπει κάποιος σπίτι τους.
          Θα του γυρίσουν το μάγουλο λέγοντας, σας παρακαλώ κύριε κακοποιέ μη μου κάνετε κακό κι αν θέλετε να ξεχαρμανιάσετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τη σύζυγό μου ή θα του (να μην πω το ρήμα από γάμμα ξεκινάει) ό,τι έχει και δεν έχει?

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Πατωματζής 22/08/2012 23:24:19

            1) Τί έκανε;
            2) Αυτά τα κάναν οι Παπικοί. Και τα ίδια και χειρότερα κάναν και σε μας τους Έλληνες, κι ας ήμασταν Χριστιανοί.

        • Αθηνά-Μαρία avatar
          Αθηνά-Μαρία @ Σχετικά Ασχετος 22/08/2012 22:47:06

          ΟΚ,Σχετικά άσχετε το παίρνω πίσω.! Εχεις όλο μου το σεβασμό και την συμπαράσταση γιά την ανοχή σου στην πολυκατοικία σου. Και να προσέχεις...

          • Αθηνά-Μαρία avatar
            Αθηνά-Μαρία @ Αθηνά-Μαρία 22/08/2012 22:53:21

            διορθώνω Σχετικά άσχετε μία λέξη στο κείμενό μου : όχι "συμπαράσταση" αλλά "ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ " δεν είναι ίδιο, ε; εγώ, όταν μου συνέβη δεν το άντεξα και μετακόμισα...

  3. Kst avatar
    Kst 20/08/2012 09:47:42

    Η Θρακη θα γινει μια ωραια περιφερεια Μουσουλμανων (λαθρο)μεταναστων και μετα μπορει να εχουμε και μια κατασταση τυπου Κυπρου... Και φανταστειτε τι εχει να γινει οταν θα στραφουν αλλου τα φωτα της δημοσιοτητας. Μπραβο! Ωραια το λυνουμε το (λαθρο)μεταναστευτικο μας... Ας τονιστει το ΛΑΘΡΟ για να καταλαβουμε οτι αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν ερθει εδω νομιμα συμφωνα με τις διαδικασιες. Και καιρος ειναι να ειπωθει και κατι για τους σωματεμπορους. Απο αυτους ξεκιναει η υποθεση λογω του κερδους. Ας πιαστουν και τα κυκλωματα γιατι οσους και να διωξεις "δοξα τον Αλλαχ" το Πακισταν ειναι μεγαλο..

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/08/2012 11:12:32

    Προκειται για δημαγωγια ανευ προηγουμενου.Υπο ποια εννοια προστιθενται νομιμοι κατοικοι Ελλαδος με ξενους εγκλειστους σε στρατοπεδα μονο και μονο επειδη εχουν την ιδια θρησκεια;
    Μηπως προκειται να ψηφισουν οι εγκλειστοι και προς απελαση για να αλλαξουν το αποτελεσμα καποιων εκλογων;
    Aλλά και να ψηφιζαν πόσο θα το άλλαζαν το πολυ 2-3 χιλιαδες ανθρωποι σε συνολο ανω των 100 χιλιαδων;
    Τα οσα γινονται αποδεικνυουν απλουστατα οτι στην Ελλαδα ειναι πολυ ασθενης η εθνικη συνειδηση.Ειναι ομως ισχυροτατη η τοπικιστικη συνειδηση.
    Μακρια απο τη γειτονια μου και ας γινει οτι θελει.
    Ολοι αυτοι που βρισκουν μονο μειονεκτηματα στην επιχειρηση δεν λενε τι θα επρεπε να γινει.Και δεν λενε γιατι δεν ξερουν.Ξερουν μονο να φωναζουν,να κραυγαζουν σα μικρα παιδια για την παραμικρη ενοχληση,να βλεπουν μονο το αμεσο και να δυσπιστουν για τα παντα.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ ψυχραιμια 20/08/2012 18:48:22

      Και να εύχονται να είναι επιεικής η ιστορία με τον Δένδια.

    • Μάκης avatar
      Μάκης @ ψυχραιμια 20/08/2012 19:16:46

      Ψυχραιμία, πιστεύεις ότι σε αυτό το κ...χανείο που λέγεται ελληνικό κράτος, οι παράνομοι μετανάστες θα απελαθούν; Απλώς μετακινούνται για να μη χαλάει η βιτρίνα τής Άθενς.

      Δεν θέλει πολύ, 20-30 χιλιάδες Πακιστανούς και Σομαλούς αν στείλει ο Δένδιας στη Θράκη, η δημογραφική ισορροπία αλλάζει.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Μάκης 20/08/2012 21:57:29

        Tα στρατοπεδα δεν χωρανε πανω απο 2-3 χιλιαδες.
        Και για ποια δημογραφικη ισορροπια μιλας;
        Επαναλαμβανω οτι η προσθεση ξενων εγκλειστων σε νομιμους κατοικους ειναι παραλογη.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 20/08/2012 11:20:13

    Σωστές παρατηρήσεις.

    Μόνο το σφράγισμα των συνόρων και οι μαζικές απελάσεις με καράβια που παίρνουν κόσμο και όχι με πολυτελή αεροπλάνα θα λύσουν το πρόβλημα.

    Επίσης ποινικοποίηση της ενοικίασης σπιτιών σε παράνομους ώστε να μην βρίσκουν ούτε στέγη.

    Επίσης ενημέρωση του κόσμου να μην δίνει ούτε ευρώ στα φανάρια και να μην παίρνουν κόσμο χωρίς άδειες για εργασία.

    Η Ελλάδα πρέπει να γίνει επιτέλους πραγματικά αφιλόξενη.

    • llila avatar
      llila @ Aris. A 20/08/2012 16:25:33

      Και μην ξεχνάμε... νάρκες στα σύνορα!!

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Aris. A 20/08/2012 19:41:49

      Αψογος, Aris.A

  6. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 20/08/2012 11:45:51

    Ἐλπίζω νὰ διαβάσουν τὸν τίτλο οἱ κ.κ. ἁρμόδιοι ὑπουργοὶ τῆς κυβέρνησης.

    Ὁ κ. Σαμαρᾶς ποὺ τὸν ἐκθειάζετε ὡς παρακολουθοῦντα τὰ πάντα, τὶ κάνει; Τὰ ἰδιαίτερα προβλήματα τῆς Θράκης τὰ ξέχασε; Ἢ μήπως οἱ ἀθηναϊκὲς ψῆφοι εἶναι περισσότερες ἀπὸ τὶς θρακικές;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Κοινὸς νοῦς 20/08/2012 12:20:05

      ....Μην προτρέχετε. Δεν είναι δυνατόν με απόφαση του κ. Α.Σαμαρά να μετακινηθεί ένα τεράστιο πρόβλημα από τις μεγάλες πόλεις και να μεταβληθεί σε επικίνδυνη ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ στην ευαίσθητη Θράκη. Πιστεύω πως θα υπάρξουν σύντομα διορθωτικές κινήσεις.... Όσοι φωνάζουν πάντως σωστά φωνάζουν. Δεν βλάπτει κανέναν η κρούση του κώδωνα ....

  7. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/08/2012 12:08:14

    Η παρακάτω πληροφορία είναι απόλυτα αξιόπιστη. Μεταφέρω αυτούσια την κατάσταση όπως μου την περιέγραψε προχθές συγγενικό μου πρόσωπο, δικαστικός λειτουργός με εμπειρία και εμπλοκή σε "καυτές" υποθέσεις (και σε σχέση με το λαθρομεταναστευτικό):
    Ο νόμος για το άσυλο είναι από τους πλέον χαλαρούς. Ψηφίστηκε από τη ΝΔ (!!!) και έγινε με σχεδιασμό της Μπακογιάννη, όταν ήταν ΥΠ.ΕΞ. Στην πραγματικότητα, δίνει το δικαίωμα σε όποιον περνά τα σύνορα, ακόμα και αν είναι από χώρα εγνωσμένα μη εμπόλεμη (π.χ. Πακιστάν) και ο ίδιος δεν είναι από διωκόμενη μειονότητα (π.χ. δεν είναι χριστιανός του Πακιστάν), να ζητεί άσυλο. Οσο διάστημα έχει υποβάλει αίτηση ασύλου και δεν έχει κριθεί το αίτημά του, δεν μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να τον απελάσει. Το αποτέλεσμα είναι ότι έρχονται στο δικαστήριο διάφορα ισλαμο-σκουπίδια (ο χαρακτηρισμός δικός μου, όχι του δικαστικού), κραδαίνοντας κάτι άθλιες φωτοτυπίες, με δυσανάγνωστα στοιχεία, χωρίς δυνατότητα επαλήθευσης των εκεί αναγραφόμενων στοιχείων του κατόχου εκ μέρους του δικαστηρίου, και εμείς (οι δικαστικοί) δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Τους τύπους αυτούς (συνεχίζει ο δικαστικός) τους καθοδηγούν αριστερίστικες και ΜΚΟ οργανώσεις, έναντι αδράς αμοιβής. Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να αλλάξει ο νόμος περί ασύλου του 2007 και να θεσπιστούν αυστηρότεροι όροι για να αιτείται κανείς άσυλο. Ευτυχώς η αστυνομία καταστρατηγεί πολλές φορές τον νόμο, εν γνώσει της, και δεν τους αφήνει να κάνουν αίτηση ασύλου...
    Αυτά τα ολίγα. Σας τα μετέφερα αυτούσια.
    Καταλαβαίνουμε τώρα εμείς οι δεξιοί ότι την άμυνα της χώρας έναντι της λαθρομετανάστευσης την υπέσκαψε η ίδια η, υποτίθεται δεξιά, κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή; Απλά, ο ΓΑΠ ολοκλήρωσε το έγκλημα, για λόγους ιδεολογικούς αυτή τη φορά.
    Μην ακούω, σας παρακαλώ, μετά για μεγάλα σχέδια του Κωστάκη, για συμμαχίες με Ρωσία και άλλα τέτοια. Πρόκειται για μία απερίγραπτη κυβέρνηση, που πρέπει να μείνει έτσι, στιγματισμένη, στη συνείδηση του ελληνικού λαού...

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/08/2012 12:11:33

    Η Εκκλησία όμως εύχεται, μεταξύ άλλων, κατά εισβολής αλλοφύλων. Διαβάζεται και στην αρτοκλασία. Εδώ δεν έχουμε ζήτημα φιλοξενίας, δεν έχουμε ξένους που πρέπει να τους περιθάλψουμε ως ενδεείς και έχοντες ανάγκη. Εδώ έχουμε κανονικότατη εισβολή αλλόφυλλων και αλλόπιστων εχθρών για να καταλάβουν τη χώρα μας. Εισβολή οργανωμένη από την Τουρκία και διεθνή ισλαμικά δίκτυα.

    • helios avatar
      helios @ ΒΙΣ 20/08/2012 12:57:38

      Έτσι ακριβώς είναι.
      Το μεταναστευτικό φυσικά και είναι πολύ σοβαρότερο πρόβλημα από το οικονομικό καθώς σε συνδυασμό με το δημογραφικό οδηγεί σε μια αναίμακτη γενοκτονία. Εδώ ο ίδιος ο υπουργός μίλησε για κίνδυνο της εθνικής υπόστασης της χώρας. Άλλωστε το μεταναστευτικό συνδέεται, όχι αποκλειστικά, αλλά σε πολύ μεγάλο βαθμό με το οικονομικό μας πρόβλημα.
      Μπορώ να ζήσω σε οικονομικό επίπεδο σε μια χώρα που επιτέλους θα εφαρμόσουμε και καταργήσουμε κάποια πράγματα που θεωρούνται αυτονόητα στις σοβαρές χώρες της Ε.Ε., δεν μπορώ όμως να ζήσω σε μια χώρα που θα έχω γίνει μειονότητα (με κίνδυνο να εξαφανιστώ) στον ίδιο μου τον τόπο.

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ helios 20/08/2012 19:06:32

        helios, με καλύπτεις απόλυτα. Και επαυξάνω. Βεβαίως και το μεταναστευτικό είναι το μείζον, ΠΡΙΝ το οικονομικό. (γι'αυτό και δεν συμφωνώ με το κύριο άρθρο). Ας λύσουμε αυτό το πρόβλημα και μετά τακτοποιούμε το σπίτι μας με την ησυχία μας. Με ψωμί και ελιά, μέχρι να βγούμε από το τούνελ ! Κανένα πρόβλημα. Θα ζήσουμε και χωρίς σούσι και φρεντοτσίνο ... Και επιτέλους, πότε θα σταματήσετε όλοι να ερμηνεύετε ΛΑΘΟΣ τον " Ξένιο Δία " ; δεν αφορούσε τους... Πέρσες η τους Ρωμαίους. Αφορούσε βασικά Ελληνες από άλλη πόλη... Και βεβαίως τότε δεν υπήρχαν οι τωρινές συνθήκες.!..Αφορούσε μεμονωμένους ταξιδιώτες. Μην ερμηνεύουμε λοιπόν όπως μας συμφέρει γιά να υπερασπίσουμε τα πιστεύω μας. Οι πρόγονοί μας είχαν σοφία.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ ΒΙΣ 20/08/2012 16:02:25

      Η εκκλησία εύχεται και υπέρ του φιλοχρίστου ημών στρατού.
      Γιατί δεν αναλαμβάνει,αυτός ο στρατός,την αντιμετώπιση της εισβολής των αλλοφύλων και αλλοθρήσκων,που επισειρούν να καταλάβουν τη χώρα μας;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 16:11:18

        .......επιχειρούν.......

      • Kst avatar
        Kst @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 17:50:35

        Και εδω αγαπητε μου ερχομαστε στο ζουμι της υποθεσης. Ο (αυτο)περιορισμενος ρολος του στρατου λογω του δεξιου μεταπολιτευτικου κομπλεξισμου και της δηθεν ψευτοπροοδευτικής αριστερης νοοτροπιας που μας εχει καθισει στο σβερκο και με το που ακουν "στρατο" νομιζουν οτι ξεκινουμε δευτερη χουντα. Και απουσια ρητης εντολης στον στρατο να αναλαβει τους μεταναστες δεν υπαρχει δραση..

  9. Μάκης avatar
    Μάκης 20/08/2012 12:12:55

    Δεν είσαι μόνο άσχετος, είσαι εντελώς μ......

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Μάκης 20/08/2012 15:52:11

      Γειά σου Μάκη.
      Γιατί δεν με βοηθάς με επιχειρήματα,να γίνω σχετικός όπως και εσύ;

  10. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/08/2012 12:15:03

    ....Οι τόποι φιλοξενίας, είναι ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ τόποι φιλοξενίας, έως την ώρα της απέλασης και της επιστροφής των λαθροεισερχομένων ανθρώπων στις χώρες τους. Ο Ξένιος Δίας ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ. Όπως φιλοξενούμε κάποιον στο ...σπίτι μας π.χ. Σε καμία περίπτωση Δεν τον εγκαθιστούμε συν γυναιξί και τέκνοις διά παντός. Δεν αρκεί ούτε ο χώρος, ούτε και το αντέχει η ήδη υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής μας. Ο....φιλοξενούμενος μένει για λίγο ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΧΩΡΕΙ. ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ !!!!!!! Αγάπη, αγάπη, αλλά καλά θα κάνουμε να αγαπάμε και να προστατεύουμε πρώτα τους Έλληνες και από το συναίσθημα που μας ...περισσεύει, να δίνουμε ένα μέρος και στους υπόλοιπους. Όπως ακριβώς κάνετε και με την οικογένειά σας. Πρώτα καλύπτετε τις ανάγκες της, μετά ελεείτε τον...πλησίον. ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ BLACKQUEEN 20/08/2012 19:15:09

      Blackqueen γειά σου, μήπως έχεις ακουστά μιά λαική παροιμία "ουδέν μονιμώτερον του προσωρινού" ; κάτι ξέρει η λαική σοφία

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Αθηνά-Μαρία 21/08/2012 08:00:13

        Aθηνά Μαρία γειά σου. Την ξέρω την παροιμία που λές..., αλλά εν προκειμένω θα προτιμήσω έτερο απόφθεγμα, εκείνο που υπόσχεται οτι ''Έχουν γνώση οι φύλακες''...........

        • Αθηνά-Μαρία avatar
          Αθηνά-Μαρία @ BLACKQUEEN 22/08/2012 22:42:04

          Μακάρι...

  11. chris avatar
    chris 20/08/2012 12:34:09

    Παλι καλα που το καταλαβατε
    Τιγκα στους μουσουλμανους η Θρακη, απο το πουθενα μουσουλμανοι μεταναστες (Αφγανοι & Πακιστανοι , προσεξτε) στην Κονιτσα Κοζανη & Φλωρινα, ετσι για να δημιουργηθει το τοξο της Μεγαλης Αλβανιας Σκοπιων Τουρκιας και οποιων αλλων προθυμων για φασαρια (Κροατες Βουλγαροι κλπ).
    Ας γεμισουμε και μερικα ακριτικα νησια μας ( η περιπτωση βεβαια να τους φιλοξενησουμε σε καποια Μυκονο φερ ειπειν ε;;)
    Ετσι λοιπον ο ανεκδιηγητος κος Δενδιας κανει μεταναστευτικη ή τι κυριωτερο εθνικη πολιτικη στο θεμα.

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/08/2012 12:47:24

    "Επίσης ποινικοποίηση της ενοικίασης σπιτιών σε παράνομους ώστε να μην βρίσκουν ούτε στέγη."

    Ξέρουν τρόπους να το παρακάμπτουν. Βάζουν ένα νόμιμο να κάνει το συμβόλαιο με τον ιδιοκτήτη, και αυτός ο νόμιμος μετά μπάζει στο σπίτι και στεγάζει τριάντα λάθρο. Το ενοίκιο είναι με το κεφάλι και τη μερίδα του λέοντος παίρνει ο ιδιοκτήτης. Φυσικά, ο νόμιμος αλλοδαπός που φέρεται να έχει κάνει το συμβόλαιο παίρνει κι αυτός το κατιτίς του.

    Μόνη λύση είναι η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΕΥΣΗ, με συνοπτικές διαδικασίες, κατοικιών στις οποίες συλλαμβάνονται να διαμένουν μαζικά λάθρο. Καλώς ή κακώς, οι καταστάσεις απαιτούν και νόμους δρακόντειους, που δεν θα υπακούν πάντα σε συνταγματολάγνες φιοριτούρες. Γιατί, όταν ο υφιστάμενος νόμος κάνει πλάτες στον ιδιοκτήτη που επικαλείται ότι "εγώ δεν ξέρω τίποτα, σε νόμιμο το νοίκιασα", τι περιμένει κανείς;

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/08/2012 13:14:03

    Δύο ειδήσεις για σύγχρονους διωγμούς των χριστιανών από τους μουσουλμάνους:
    h++p://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=2700
    h++p://www.romfea.gr/diafora-ekklisiastika/13521-11

    Η δεύτερη είδηση αφορά σε δίωξη 11χρονης χριστιανής από το Πακιστάν για δήθεν βεβήλωση του Κορανίου.
    Και εμείς, από τη χώρα αυτή, το Πακιστάν, δεχόμαστε καθημερινά άπειρους "μετανάστες" ισλαμιστές και τους δίνουμε και δουλειές...
    Με τα ίδια μας τα χέρια βγάζουμε τα μάτια μας...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΒΙΣ 20/08/2012 16:05:41

      Γι' αυτά τα θέματα ο Σύριζα δεν έχει ευαισθησίες;

  14. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 20/08/2012 13:56:21

    Την προηγούμενη βδομάδα είδα σκόρπιους μετανάστες σε διάφορα σημεία στα Χανιά, να κάθονται σε παγκάκια και να κοιμούνται.
    Μου κανε εντύπωση βλέποντας στον κεντρικό δρόμο, έξω απο τα Χανιά, προς τάφους Βενιζέλου και αεροδρόμιο, δύο ρακένδυτους να κοιμούνται (?) στην άκρη του δρόμου.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Ἀντρέας 20/08/2012 16:09:20

      Εμένα θα μου έκανε εντύπωση,εαν τους έβλεπα να κοιμούνται στη μέση του δρόμου.

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 21:39:30

        Μέχρι τώρα, μαζεύονταν σε μια μόνο πλατεία που είχαν για στέκι, κέντρο απόκεντρο, μερικοί ψάχνοντας για μεροκάματο. Έβλεπες λίγους τις πρωινές ώρες. Τώρα, άλλη εικόνα.

  15. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 20/08/2012 15:31:12

    Ο ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

    Με δημόσια δήλωση του , είπε πως μέχρι 100.000 πρόσφυγες απ'τη Συρία , μπορεί η χώρα του η τουρκία να αντέξει !
    Και μιλάμε για μία χώρα τεραστίων εκτάσεων με 100.000 εκ. περίπου πλυθησμό !!!
    Κάντε τις συγκρίσεις σας στα νούμερα με την δικιά μας χώρα την Ελλάς !!!!!!!!!!!!!!!!!

    *Υ.Γ. Πού είναι οι 6.000 ΜΚΟ να τον καταδικάσουν και να τον πούνε ρατσιστή ;;;
    Η διεθνής Αμνηστία γιατί δεν παρεμβαίνει όπως στην Ελλάδα και να ανησυχήσει για όλους τους πρόσφυγες πολέμου απ'τη Συρία ;;;;;;;;;
    Ο νταβούτογλου θα δεχθεί 50.000 - 100.000 χιλιάδες Σύριους πρόσφυγες μάλιστα . Και τους υπόλοιπους που περνούν τα σύνορά του θα τους σπρώξει μέσω στρατού και δουλεμπόρων στην Ελλάς ;;;;;;;

    Απαιτώ να παρέμβει άμεσα ο Ν.Δένδιας και ο Ε.Στυλιανίδης !!!!

  16. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/08/2012 16:04:37

    Μια νομοθετική ρύθμιση χρειάζεται που να ορίζει ότι όσοι βρίσκονται στα κέντρα φιλοξενίας επειδή βρίσκονται σε διαδικασία απέλασης δεν θα λαμβάνουν υπηρεσιακό 30 ημερών.

    Για να μην ανακύψει κάποιο θέμα αντισυνταγματικότητας ή παραβίασης διεθνών συνθηκών (από διάφορους διεθνείς οργανισμούς που θα τους σφυρίξουν τα συριζάκιατα τα καθέκαστα) , οι παράνομοι μετανάστες μπορούν να θεωρούνται κρατούμενοι λόγω παράνομης εισόδου στη χώρα οπότε υπάρχει δυνατότητα εξάντλησης της 18μήνης κράτησης σύμφωνα με το ελληνικό Σύνταγμα.

    Ένας που θέλει να εισέλθει παράνομα στη χώρα, αν ξέρει ότι θα συλληφθεί και ότι αν δεν επιλέξει την οικειοθελή αποχώρηση του θα κρατείται έως και 18μήνες μέχρι να απελαθεί εξαναγκαστικά, θα το σκεφτεί χίλιες φορές.

  17. kat avatar
    kat 20/08/2012 16:09:16

    Eτσι είναι όπως τα λες .Βάζεις το σπίρτο δίπλα στα κούτσουρα και περιμένεις να μην ανάψει φωτιά.Ο λαός το λεει καθαρα¨το ψάρι και ο καλεσμένος την τρίτη μέρα βρωμάνε¨ ,ποσο μάλιστα οταν δεν είναι καλεσμένος αλλα έχει μπαστακωθεί με το έτσι θέλω..
    Παραμονη σε στρατόπεδα εργασίας στα ξερονήσια και απέλαση . Αυτή
    ειναι για μένα η μόνη λύση

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 20/08/2012 16:36:01

    Φίλε, τα ποσοστά του Σύριζα στην περιοχή σχετίζονται με δύο κυρίως παράγοντες:

    1) Όπως σε όλη τη χώρα έτσι και στη Θράκη υπήρξε μαζική μετακίνηση από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ. Άρα δεν είναι δα και φοβερά περίεργο που η Ξάνθη, για παράδειγμα, όπου το ΠΑΣΟΚ για χρόνια είχε δυναμική, έβγαλε Τσίπρα. Με άλλα λόγια, ο ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη βγήκε εκεί όπου τόσα χρόνια έβγαινε το ΠΑΣΟΚ.

    2) Το πραγματικό ερώτημα δεν αφορά μόνο τις τελευταίες εκλογές αλλά είναι συνολικό και πηγάζει από τους λόγους που επιτρέπουν τόσο προκλητικά μαζικές εκλογικές μετακινήσεις. Η ουσία όλης της υπόθεσης βρίσκεται σε μια απλή παρατήρηση που θα συνδυάζει γεωγραφικά τη συσσώρευση του μουσουλμανικού στοιχείου κα την κατανομή των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές (όπως και της ΔΗΣΥ στις προηγούμενες, και του ΠΑΣΟΚ σε όλες τις παλαιότερες).


    ΥΓ. Για την αστεία ποιότητα των πολιτικών (που άσκησαν εξουσία) της περιοχής δεν έχεις άδικο, το θέμα όμως δυστυχώς τους ξεπερνά. Οποιαδήποτε, μα οποιαδήποτε προσέγγιση του μουσουλμάνων στην περιοχή περνά μέσα από το προξενείο. Το οποίο άγει και φέρει το ποίμνιό του κατά το δοκούν και σε συμφωνία με τη Άγκυρα.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Τιγράνης 20/08/2012 18:31:56

      Tι δικαιολογία είναι αυτή;Επειδή στην υπόλοιπη Ελλάδα υπήρξε μετακίνηση ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ προς τον ΣΥΡΙΖΑ, έπρεπε να γίνει το ίδιο και στη Θράκη,που έχει τόσα προβλήματα με τους λαθρομετανάστες αλλά και με το μουσουλμανικό στοιχείο;

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Τιγράνης 20/08/2012 19:44:40

      Σύμφωνα με αυτά που μου γράφεις πιό κάτω και δια της επαγωγικής μεθόδου,καταλαβαίνω ότι η ΝΔ στη Θράκη στηρίζεται σε ψήφους Χριστιανών.Δηλαδή οι νεοδημοκράτες-Μουσουλμάνοι βουλευτές,εκλέγονται με ψήφους Χριστιανών.
      Ήταν κάτι που δεν το ήξερα.....καθόσον άσχετος...

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 20:15:19

        Έλα βρε Βιτγκενστάιν που κάνεις και επαγωγές… Δες ποια κόμματα βγάλανε μουσουλμάνο βουλευτή και ξαναέλα...

        [Έως το ΄11 η κρίσιμη μάζα της μειονότητας πήγαινε στο ΠΑΣΟΚ. Από εκεί και πέρα το Προξενείο έπαιζε μπάλα με όλους τους ενδιαφερόμενους. Όταν έπαιρνε τις κατάλληλες εγγυήσεις μοίραζε και το παιχνίδι, πολιτική κάνει άλλωστε∙ και δεξαμενή χιλιάδων ψήφων είναι και δεν το ελέγχει και κανένας… Κάθε φορά όμως η χοντρή μπίζνα γινόταν με το ΠΑΣΟΚ. Τι δεν καταλαβαίνει από αυτό;]

        Άλλο είμαι σχετικά άσχετος με κάτι και ρωτώ ειλικρινώς για να μάθω και άλλο για να πω την π@π@ριά μου.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Τιγράνης 20/08/2012 21:18:32

      Όπως και να έχει το πράγμα,είτε ως Χριστιανοί,είτε ως Συριζαίοι,πρέπει να δείξετε αγάπη και ανοχή στους συνανθρώπους σας.Και μη χάνεις την ψυχραιμία σου,γιατί χάνεις και το δίκιο σου.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Σχετικά Ασχετος 20/08/2012 21:35:13

        Που κολλάνε αυτά άνθρωπέ μου; Ενημέρωση έκανα (κακώς τελικά) για πράγματα που στη Θράκη τα ξέρουν και οι πέτρες.

        Θα μιλήσεις εσύ για συμβίωση και ανοχή στους Θρακιώτες; Είσαι σοβαρός;

        Και δεν είναι θέμα ψυχραιμίας. Απλώς το antinews μας έχει κακομάθει με το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου, και όταν καμιά φορά τσιμπάμε και πέφτουμε πάνω σε δοκησίσοφους της πλάκας, ξενερώνουμε λιγάκι...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Τιγράνης 21/08/2012 00:22:15

      Η θα πεις"σοφούς της πλάκας"η θα πεις"δοκησίσοφους".Με δύο αρνητικές λέξεις,η δεύτερη μειώνει το βάρος της πρώτης.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Σχετικά Ασχετος 21/08/2012 00:56:32

        Που στα 'μαθαν αυτά βρε Βιτγκενστάιν; Είσαι καλός δηλαδή, μπράβο...

        Τελικά κοίταξες ποιοι βγάλανε μουσουλμάνους βουλευτές; Άντε, να μη λες ότι δεν έμαθες και τίποτα σήμερα...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Τιγράνης 21/08/2012 01:44:57

      Από ένα διάλογο πάντα κάτι μαθαίνεις,ιδίως όταν ο συνομιλητής σου κατέχει την μοναδική αλήθεια και μπορεί να κάνει υψηλού επιπέδου πολιτικό διάλογο.
      Για τη Θράκη δεν έμαθα και πολλά πράγματα.
      Έμαθα όμως τον Λούντβιχ Βίτγκενσταϊν.Μεταξύ μας τώρα,για να τον αναφέρεις συνέχεια,μάλλον τώρα τελευταία μου φαίνεται ότι τον έμαθες και εσύ.
      Καλή σου νύχτα........

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Σχετικά Ασχετος 21/08/2012 02:35:31

        Καλά λένε ότι είναι ανίκητη…

        Κλασική περίπτωση σχολιαστή που γράφει μια καταφανή ανοησία («Απ’ότι είδα όμως και στη Θράκη,σύριζα ομαδόν ψηφίζετε», ανοησία δηλαδή που βγάζει μάτι) και ακολούθως, μολονότι του υποδεικνύεται σαφώς το σφάλμα, εκείνος από εγωισμό συνεχίζει να την υποστηρίζει και να μπουρδολογεί. Χιλιοπαιγμένο έργο.

        Καληνύχτα

  19. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 20/08/2012 18:29:44

    Δυστυχώς τα πράγματα στη Θράκη πάνε από το κακό στο χειρότερο.

    Από τότε που η εθνομηδενιστική, βλαχομπαρόκ κατά κανόνα, αριστερά κούρνιασε με ηδονή στην εξουσιαστική κλίνη του ιδεολογικού κατσαπλιά και αρχιληστή της εθνικής συνείδησης ΑΓΠ, ο ακριτικός ετούτος τόπος απαξιώθηκε πλήρως και μεθοδικά. Οι Χριστιανοί Θρακιώτες αφέθηκαν στο έλεος ενός προδοτικού κομματικού κράτους που έκανε εκλογικές μπίζνες με το τουρκικό προξενείο, οι Μουσουλμάνοι ανδρώθηκαν στην ανέχεια των γκέτο μέσα σε πύρινα κηρύγματα τουρκικού αλυτρωτισμού και γεννοβολώντας κατά ριπάς, οι Πομάκοι αναγκάστηκαν να σκύψουν φοβισμένα το κεφάλι μπροστά στη τρομοκρατική μανία ελληνικού κράτους και προξενείου να τους πείσουν σώνει και καλά ότι είναι Τούρκοι. Με τη… νέα Νέα Δημοκρατία του ΑΣ ο κόσμος, αν και δικαίως πικραμένος και θυμωμένος με όλους και με όλα, πίστεψε ότι ίσως κάτι αλλάξει. Αντ΄ αυτού, οι προσδοκίες μετατρέπονται σταδιακά σε καχυποψία, με προοπτική μάλιστα εφιάλτη με εθνικές συνέπειες. Ένας κουτοπόνηρος υπουργός, ένα υπερδραστήριο προξενείο, περίεργες ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, συζητήσεις για ειδικές οικονομικές ζώνες, τα γενναιόδωρα δάνεια που επιδαψιλεύει η τουρκική Ziraat, η παράλογη, επικίνδυνη και αυτοκτονική ενίσχυση του μουσουλμανικού στοιχείου με στυγνά φονταμενταλιστικά στοιχεία, οι προσωρινοί σχεδιασμοί κράτησης που κραυγάζουν μονιμότητα, όλα αυτά συνθέτουν ένα εκρηκτικό μίγμα προσώπων και συγκυριών που μυρίζει μπαρούτι.


    Ο κ. Δένδιας αφήνεται να παίζει με τη Θράκη ακριβώς επειδή μπορεί. Επειδή στην περιοχή υπάρχει χρόνια τώρα κολοσσιαίο έλλειμμα πολιτικών με στοιχειώδες ανάστημα, ικανότητα και αξιοπρέπεια, και μπορεί έτσι να το παίξει σκληρός και τζάμπα μάγκας. Επειδή η πλειοψηφία των θεσμικών είναι για τα μπάζα και οι μόνες φωνές με κύρος που ακούγονται προέρχονται από την Εκκλησία και από λίγες, μεμονωμένες προσωπικότητες. Οι τοπικές κοινωνίες βράζουν, υπάρχει μια περιρρέουσα ένταση στην περιοχή, λες και ο κόσμος ενστικτωδώς κάτι περιμένει, κάτι φοβάται. Βλέπει μυστήριες ειδικές επιτροπές να εξετάζουν την καταλληλότητα δημόσιων κτιρίων (για στέγαση μήπως των παράνομων μεταναστών;), εταιρείες σίτισης αθηναϊκών συμφερόντων να στριμώχνονται εμετικά για να κερδίσουν ζεστό χρήμα μέσα από αδιαφανείς διαγωνισμούς, παράνομοι να στοιβάζονται σαν τα ζώα εν μέσω φημών για αρρώστιες, βανδαλισμούς και βιασμούς, να προετοιμάζεται το έδαφος για τη δημιουργία των εθνικά επικίνδυνων ΕΟΖ - οι αρχιτέκτονες των οποίων πέρα από ουσιαστική εκχώρηση οικονομικής (άρα και εθνικής) κυριαρχίας καλοβλέπουν την ύπαρξη φθηνών εργατικών χεριών στην περιοχή , και τέλος ένα έξαλλα υπερκινητικό προξενείο που τους τελευταίους μήνες λειτουργεί ευθέως και με τσαμπουκά ως κράτος εν, ο Θεός να το κάνει, κράτει.


    Δεν χρειάζεται να είναι κανείς υπερβολικά ευφυής για να αντιληφθεί τον αμεσότατο κίνδυνο ακραίων ενεργειών (είτε ως προϊόν ειλικρινούς παράνοιας είτε, το πιο πιθανό, ως μελετημένη προβοκάτσια) στην περιοχή εις βάρος μεταναστών, πράγμα που θα συσπειρώσει δυναμικά το μουσουλμανικό στοιχείο εναντίον των Χριστιανών, θα δώσει πάτημα στην Τουρκία να εμπλακεί στις εξελίξεις στη Θράκη και, με δυο λόγια, θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Τα λέμε, τα γράφουμε, τα φωνάζουμε αλλά, τελικά, φωνή βοώντος εν τη ερήμω.


    Μέχρι νεωτέρας παραμένουμε στο: δυστυχώς τα πράγματα στη Θράκη πάνε από το κακό στο χειρότερο. Στο πρώτο μπαμ ίσως ξυπνήσουν μερικοί, τότε όμως δεν θα τους χρειάζεται κανένας.

    • Θραξ avatar
      Θραξ @ Τιγράνης 21/08/2012 13:50:21

      Μεγάλε!!!
      Είσαι ποταμός.
      Όλα όσα γράφεις είναι απολύτως σωστά.
      Δυστυχώς...

  20. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 20/08/2012 18:44:31

    Ετσι ακριβώς, kokos (γιατί δεν ξέρω πού θα μου κολλήσουν την απάντηση...) Είναι τρομακτικό. Απέλαση ΤΩΡΑ. Η να παραιτηθεί η κυβέρνηση. Μας αποπροσανατολίζουν με τις σκούπες και τα φαράσια... Ξυπνήστεεε !

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Αθηνά-Μαρία 21/08/2012 08:03:14

      ....Να ήταν τουλάχιστον ηλεκτρική η σκούπα!!!!! :-))

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ BLACKQUEEN 22/08/2012 23:00:06

        Καιρό είχα να γελάσω με την καρδιά μου με σχόλιο ! Να είσαι καλά BLACKQUEEN !!! (Ευτυχώς γιά σένα πού δεν ήσουν υποψήφια γιά τους Ολυμπιακούς !!!!!!!!!!!)

  21. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 20/08/2012 18:57:06

    ;;;;;

    Ζήτησες να μάθεις πόθεν προκύπτουν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη και σου έδωσα ένα πλαίσιο για να τα κατανοήσεις. Επειδή φαίνεται δεν το κατάλαβες ακόμα, στο ξαναλέω: Στη Θράκη το ΠΑΣΟΚ, η ΔΗΣΥ και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίχθηκαν στη μειονότητα (τόσο στους μόνιμους όσο και στους πουλμανάτους που περνούσαν αυθημερόν τα σύνορα, ψήφιζαν και πάλι πίσω στα ανατολικά λημέρια). Και τη μειονότητα την ελέγχει το Προξενείο.

    Αν τώρα θες περισσότερες… δικαιολογίες, παρακαλώ να απευθυνθείς στον κ. Ιλχάν Σενέρ.

  22. Orfeas avatar
    Orfeas 20/08/2012 20:47:11

    Για κείμενα ρηξικέλευθα όπως αυτό,το Antinews είναι μια ξεχωριστή κοινότητα!
    Επιτέλους,να ακουστεί και η άλλη διάσταση της,κατά τα άλλα θετικής επιχείρησης.Η άλλη αλήθεια,αλλά καταφανέστατη,είναι πως η εκκαθάριση γίνεται για την πρωτεύουσα όπου κατοικεί ο μισός και πλέον πληθυσμός της χώρας...Και ορθώς...Αλλά το λάθος είναι πως επιχειρούν να μοιράσουν το πρόβλημα στην περιφέρεια και μάλιστα όχι ισομερώς.Και αλλοιώνεται έτσι και η φαινομενικά υγιής δομή της επαρχίας.Σωστά λέει ο Φάκτορας ότι πρόκειται περί απόπειρας αποκέντρωσης του προβλήματος.Αλλά μην φτάσουμε στο σημείο αλληλοκατηγοριών υπό την σκοπιά του χωροταξικού ζητήματος.Κρίμα να διαβάζω σχόλια απαξιωτικά των υπολοίπων επειδή δεν μας βολεύει ο χώρος των κέντρων και όλοι θέλουμε μακριά από τη γειτονιά μας!Αν δεν κυριαρχήσει η λογική και η ενότητα,ακόμη ένα θετικό στην ουσία μέτρο θα πάει περίπατο...
    Πάντως,ας συμφωνήσουμε όλοι πως η Θράκη αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση και αξίζει ειδικής προσοχής...

  23. STEVE avatar
    STEVE 21/08/2012 00:43:18

    Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.Η επιχείρηση δεν έχει στεφθεί με επιτυχία αντίστοιχα θα μετατραπεί σε τραγωδία με διάσπαρτα γκέτο (βόμβες) σε όλη την χώρα.Δυστυχώς το Δουβλίνο2 δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μαζικές απελάσεις που είναι και η μόνη λύση του προβλήματος.Πρέπει η Ελλάδα να διεκδικήσει ακόμη και αποζημιώσεις από την Ε.Ε. για την ελλειπή φύλαξη συνόρων αλλά και για την επαναπροώθηση στις πατρίδες τους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ STEVE 21/08/2012 01:54:11

      Ήδη, η στάση των ευρωναζί για τα... υπόλοιπα θέματα έχει θεριέψει τον ευρωσκεπτικισμό στην Ελλάδα. Βλέποντας, πλέον, οι Έλληνες, ότι όχι μόνο εξαθλιώνονται ραγδαία, αλλά και ότι οι ευρωναζί μετατρέπουν την Ελλάδα σε δική τους αχρησταποθήκη ανθρώπων (όπως κατάντησαν την Αφρική τόπο εναπόθεσης των τοξικών τους αποβλήτων), δεν είναι πολύ μακριά η μέρα που ο ευρωσκεπτικισμός θα χτυπήσει σταλινικά ποσοστά.

  24. Orfeas avatar
    Orfeas 21/08/2012 01:28:17

    Steve έχεις απόλυτο δίκιο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.