#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2011 14:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επιμονή του κ. Βενιζέλου με την περιουσία των Ελλήνων



Ο κ. Βενιζέλος  διακατέχεται από μια ανεξήγητη επιμονή με την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων.

Επανέλαβε και στη σημερινή του συνέντευξη ότι αυτή ανέρχεται σε ένα τρις ευρώ και ότι  αν τη φορολογήσει με 10%,  θα έχει έσοδα 100 δις!

Δυο ερωτήματα:

Πρώτον, την έχει …υποσχεθεί κάπου ως εγγύηση αυτή την περιουσία;

Δεύτερον, αυτό το 10% το είπε τυχαία ή μήπως αποκαλύπτει τις μελλοντικές του προθέσεις;

Διαβάστε και τι γράφαμε πριν από λίγες ημέρες:  “Μολών λαβέ” τα … σπιτάκια μας"

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απορία avatar
    Απορία 27/09/2011 14:21:58

    Κοίτα ΚΡ κάπου η πλακίτσα τελειώνει.

    Στο κάτω-κάτω ο Βενιζέλος μπορεί και να τρελλάθηκε,
    σε μια δημοκρατία όμως υπάρχουν και άλλοι θεσμοί όπως ο πρόεδρος της δημοκρατίας, η αξιωματική αντιπολίτευση και η αντιπολίτευση εν γένει.

    Όλοι αν θέλουν μπορούν να αντιδράσουν. Δυναμικά.

    Αλλιώς η ιστορία τους κατατάσσει και αυτούς στους συνυπεύθυνους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απορία 27/09/2011 14:31:11

      Πράγματι, κάπου η πλάκα πρέπει να τελειώνει. Απόψε περιμένω να δω τη ΝΔ στη Βουλή να δίνει λυσσαλέα μάχη για να μην περάσει το χαράτσι -ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι θα το καταργήσει όταν έρθει στην εξουσία- και να στριμώχνει στα σχοινιά το Βενιζέλο για τη σημερινή, ύπουλη δήλωσή του.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Αυριανιστής 27/09/2011 14:56:39

        Εαν τελειώσει ο Οκτώβριος και δεν έχουν προκυρυχθεί εκλογές θα σημαίνει ότι το πάνε να μείνουν μέχρι τέλους, δηλαδή μέχρι το 2013.

        Αυτό σημαίνει ότι η μάχη πλέον θα πρεπει να γίνει με τον πρόεδρο της δημοκρατίας ή και αν χρειαστεί στο δρόμο.

        Εαν αυτοί οι τύποι μείνουν στην εξουσία μέχρι το 2013 δεν θα μείνει κολυβηθρόξυλο σε αυτόν τον τόπο.

  2. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/09/2011 14:22:49

    Ρε μπας και θα πάρει καμιά μεσιτεία και για αυτό λύσσαξε έτσι με τα ακίνητα;

    • juliet avatar
      juliet @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/09/2011 15:01:11

      λες.....όλα να τα περιμένεις .

    • anideos avatar
      anideos @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/09/2011 20:04:49

      Μαλον τον Παγκαλο και τον Καρατζαφερη εβαλε στο ματι...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/09/2011 14:23:33

    Σε ενεταλμένη υπηρεσία είναι. Κλητήρας του εκκαθαριστή. Ψάχνει για κινητά και ακίνητα. Το τέλος ακινήτων (και μάλιστα στο μη ελαστικό ρεύμα) είναι σαφές μήνυμα ότι έχουν σκοπό να πάρουν όλα τα λεφτά, τα μέσα, τα έξω, τα γκρίζα. ΟΛΑ. Κλασσική κίνηση τμήματος καθυστερημένων και επιδικων δανείων. ΚΛΑΣΣΙΚΗ. Ρώτα όποιον τραπεζουπάλληλο θές του χώρου αυτού.

    Το ότι θυμίζει εμμονή πρασινοφρουρών του 1981 έναντι "δεξιών" επιχειρηματιών είναι μάλλον ...σύμπτωση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 27/09/2011 16:22:56

      Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον κόσμο.
      Ειδικά όταν πρόκειται για Σοσιαλιστές.

  4. Θάνος avatar
    Θάνος 27/09/2011 14:25:39

    Τρίτο ἐρώτημα : ἀπό ποῦ θά τό φορολογήση; ἀπ`τοῦ Γουδῆ ἢ αἰωροῦμενος στό Σύνταγμα;

  5. Tassos avatar
    Tassos 27/09/2011 14:26:06

    Ο ίδιος έχει τεράστια ακίνητη περιουσία και μάλιστα αρκετή από αυτή -θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου- αποκτηθέντα.... Αυτό δεν προδίδει εμμονή με τα πλούτη?

    • Tassos avatar
      Tassos @ Tassos 27/09/2011 14:26:29

      αποκτηθείσα, όχι αποκτηθέντα.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Tassos 27/09/2011 15:09:14

      Μπα, σώγαμπρος μπήκε...

      • Tassos avatar
        Tassos @ Νίκος 27/09/2011 16:50:11

        Δεν την έχει μόνο από κει. Παπαθεμελής και Βενιζέλος έχουν γη στην Πυλαία ταυτόχρονα αποκτηθείσα. Το μυστικό είναι ότι αποχαρακτηρίστηκε από δασική. Βρωμάει...

  6. BellaDonna avatar
    BellaDonna 27/09/2011 14:26:21

    Δεν έχω αντιληφθεί… Μαζί το αγοράσαμε? Μαζί δουλεύουμε για να ξεπληρώσουμε το δάνειο? Σηκωθείτε ρε Έλληνες, σε λίγο ο χοντρός θα εμφανιστεί στην εξώπορτα και θα ζητήσει τα κλειδιά…. Γιατί κοιμάστε? Γιατί πληρώνετε? Γιατί σκύβετε κεφάλι? Αυτό είναι ο κόπος σας κι ο κόπος των πατεράδων σας, δε σας λέει τίποτα αυτό?

  7. manos avatar
    manos 27/09/2011 14:29:06

    Ξέρει τι κάνει .
    1. Αβάστακτη φορολόγηση και κυνηγητό των ιδιοκτητών, μέχρι που να αναθεματίσουν την ώρα και τη στιγμή που το έφτιαχναν.
    2. Αναγκαστικό ξεπούλημα της περιουσίας των ανθρώπων, ώστε να απαλλαχθούν από τα βάρη τους (σισάχθεια στο ανάποδο).
    3. Ζωή νοικιασμένη γιατί έτσι θέλει η νέα τάξη πραγμάτων ή αλλιώς παγκόσμια διακυβέρνηση κατά τον γαπ.
    4. Σε μια ζωή νοικιασμένη δεν μπορείς να σηκώσεις κεφάλι. Δέχεσαι όλες τις σφαλιάρες γιατί προσπαθείς να στηρίξεις τα παιδιά σου. Δείτε στην "χώρα των γενναίων και ελεύθερων", πόσος κόσμος ζει στον δρόμο, και τα 45 εκατ. που τρέφονται με κουπόνια σίτησης. Ολοι αυτοί αποτελούν ένα καλό παράδειγμα για τους μελλοντικούς επαναστάτες της σκέψης.
    5. Σενάριο σοσιαλισμού κατά τον Οργουελ.

    Με λίγα λόγια, σου δημιουργούν το πρόβλημα, σε αφήνουν να ψηθείς, σου πλασάρουν την λύση (η οποία προυπήρχε του προβλήματος), και όλα καλά.
    Ενα μικρό πρόβλημα όλου αυτού του σχεδίου, είναι ότι παίζουν με ανθρώπινα μυαλά και ανθρώπινες ψυχές. Ποτέ κάτι δεν συμπεριφέρεται όπως οι "εργαστηριακές" συνθήκες το απαιτούν. Υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες, απρόβλεπτες αντιδράσεις, και προβλήματα που προκύπτουν στην πορεία.
    Θα δείξει.

  8. sonia avatar
    sonia 27/09/2011 14:33:49

    μήπως να του πληρώνουμε και ενοίκιο για τις περιουσίες μας....;;;;;;;;;κάτι τέτοιο φυσικά θα ψηφίσουν σήμερα στην Βουλή αν το έχετε καταλάβει......έχει ξεφύγει το θέμα και πλέον μπαίνουμε σε επικίνδυνα ''μονοπάτια''.....................καμουφλαρισμένη δικτατορία το πολίτευμα..........ας αντιδράσουμε επιτέλους...!!!!!!!!!

  9. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 27/09/2011 14:34:58

    Αγαπητε κ. Κ.Ρ.

    Σωστα τα ερωτηματα σου.
    Εχω ομως και εγω ως Ελληνας φορολογουμενος πολίτης και υποσττηρικτης της ΝΔ ενα ερωτημα: Που ακριβως βρισκεται το οικονομικο επιτελειο της ΝΔ; Μηπως αφηνουν πολλα ζητηματα προς επιλυση μετα τις εκλογες οταν και εαν γινουν;;;
    Τα Βενιζελεια 2011 βρισκονται σε πληρη εξελιξη και εμεις σφυριζουμε αδιαφορα.
    Εαν δεν το εχουν καταλαβει εκει στη Συγγρου....βαζουν χερι στις καταθεσεις του Ελληνικου λαου. Μας ληστευουν μερα μεσημερι για δευτερη φορα μετα το Χρηματηστηριο.
    Ακου εκει ολοι κλεψατε!!! Ετσι δεν ειπε σημερα το μεσημερι ο Συνταγματολογος-Συνταγματαρχης;;;
    Επιτελους πρεπει κατι να γινει!!!!!
    Ακουσα και τη κυρα Κατια στο ραδιοφωνο να αγορευει για την πολιτικη νομιμοποιηση της κυβερνησης!!!! Που κρυβοντουσαν ολοι αυτοι τοσα χρονια;;
    Τον 18ο αιωνα ο Τζον Λοκ μιλησε για το κοινωνικο συμβολαιο. Μήπως ειναι καιρος να ανακαλεσουμε στην μνημη μας την εποχη του Διαφωτισμου;;

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ!!!!!

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 27/09/2011 14:41:00

      Συμφωνω με οσους λενε πως η πλακα πρεπει να τελειωσει σημερα, οχι αυριο!!!
      Γιατι οπως λεει και το τραγουδι ...αυριο παντα θα ειναι αργα, δευτερη ζωη δεν εχει!!!

  10. ΜΠ avatar
    ΜΠ 27/09/2011 14:45:01

    Παιδιά αισθάνομαι σαν τον βλακα που διαβάζω όλα τα άρθρα εδώ και μήνες και όλα τα σχόλια και απορώ : στη Συγγρού τα διαβάζουν; Γιατί αν τα διάβαζαν με προσοχή θα είχαν ήδη ξεσηκωθεί με πρόταση μομφής και επίσκεψη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
    Καλά τα γράφουμε και τα διαβάζουμε αλλά αναρωτιέμαι μήπως τελικά απλά κάνουμε ομαδική ψυχοθεραπεία διότι δεν βλέπω να παράγεται αποτέλεσμα και λυπάμαι που το λέω. Επιτέλους τί περιμένει ο Σαμαράς; Να του παραδώσουν την εξουσία στο πιάτο;; Δεν θα συμβεί. Να μπουκάρουν οι αγανακτισμένοι στη Βουλή είναι πιο πιθανό. Όμως τότε θα έχει καταλυθει και έννοια της Δημοκρατίας. Στη Συγγρού επιτέλους κινητοποιηθείτε και άμεσα. Όχι άλλα λόγια κύριε Μιχελάκη. Πράξεις. Κυρήξτε εκλογές πριν να είναι (αν δεν είναι ήδη), ΑΡΓΆ!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΜΠ 27/09/2011 16:30:46

      O Σαμαράς τώρα πλέον έχει τον λόγο.
      Να φύγουν Σταϊκούρες, Βρούτσηδες , Μιχελάκηδες από
      τη μέση και να καταδειχθεί προς τα έξω ότι ο Αντώνης
      είναι ηγέτης.
      Τώρα θα πρέπει να απαντά ο ίδιος ο Σαμαράς στα
      εξαγγελόμενα από την κατοχική κυβέρνηση. Να καταλάβουν
      κι αυτοί κι ο κόσμος ότι έχουν να κάνουν με αποφασισμένο
      και δυναμικό αρχηγό.
      Περιμένουμε σήμερα κι αύριο πολλά από το Σαμαρά. Αν δεν
      χτυπήσει τη γροθιά στο έδρανο κανείς δεν θα καταλάβει
      ότι η ΝΔ, έχει σχεδιάσει άλλη πολιτική για την Ελλάδα, που
      τέλος πάντων θα δώσει ελπίδα και προοπτική στους Ελληνες.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/09/2011 14:54:15

    Γιατί κάτι μου λέει πως η εμμονή των πασόκων με την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων (χα, θα δούμε και εδώ να αντιδρά η "επαναστατική" Αριστερά της...κολλεκτίβας και του κολχόζ;) θα γίνει τελικά ο τάφος τους;
    Διότι ο Έλληνας, για τούτο ακριβώς το ζήτημα, δίνει και την ψυχή του.
    Θα καούν πανηγυρικότατα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 27/09/2011 15:25:16

      Αν ήταν έτσι, ΒΙΣ, θα είχαμε ξεσηκωθεί ήδη από τη ΔΕΘ, όταν ανακοίνωσε το χαράτσι.

      Είδες να ανοίγει μύτη; Ακόμα και η ανακοίνωση της ΠΟΜΙΔΑ (ομοσπονδία ιδιοκτητών), ήταν σχεδόν... ικετευτική στις μέρες που μεσολάβησαν από την ανακοίνωση μέχρι την οριστικοποίηση των ποσών. Ακόμα και τώρα, κάθονται και παρακολουθούν απαθείς τις δηλώσεις για "φορολόγηση 10%".

      Εγώ πιστεύω ότι θα ξεσηκωθούμε μόνον όταν δούμε κάποιους να τα ανατινάζουν μη μπορώντας να πληρώσουν τους δυσβάστακτους φόρους. Θα είναι, όμως, αργά τότε για οποιοδήποτε αποτέλεσμα.

  12. vildanden avatar
    vildanden 27/09/2011 14:54:30

    Δίκιο έχει ο κύριος Βενιζέλος.
    Μόνο που επειδή εγώ δεν έχω πρόσβαση στα ίδια εργαλεία αποτίμησης με τα οποία βγάζει την ισοδυναμία "ακίνητη περιουσία των Ελλήνων" = 1 τρις ευρώ, θα αναγκαστώ να τον πληρώσω σε είδος: θα του δώσω 10% από τα τούβλα του σπιτιού.

    Μπορεί με αυτά να αποπληρώσει τις απώλειες της κοινοβουλευτικής του ομάδας, να φτιάξει πέντε έξι φράχτες στον Έβρο ή να φτιάξει την πρώτη ελληνική Legoland στο Ελληνικό.

    • juliet avatar
      juliet @ vildanden 27/09/2011 15:03:06

      Εχω μια απορία στο χέρι ή στο κεφάλι θα του τα δώσεις;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ juliet 27/09/2011 20:22:53

        Οχι στο κεφάλι, προς Θεού! Τριμμένα, κεραμιδόσκονη να την φάει και ένα βαρέλι νερό από πάνω να τη χωνέψει...

  13. anonymous avatar
    anonymous 27/09/2011 14:55:29

    1) Ο άνθρωπος λέει ξεκάθαρα και ξεδιάντροπα ότι θα εισπράξει 100 δις από την ακίνητη περιουσία. Τόσο μυαλό θέλει να το καταλάβουμε;

    2) Τα λεφτά θα τα εισπράξει λίγα λίγα για να μη γίνει επανάσταση. Δηλ. 10 δις το χρόνο σε βάθος 10 χρόνων. Τα χαράτσια θα είναι μόνιμα.

    3) Ο μόνος φραγμός είναι το σύνταγμα αλλά με τους πουλημένους δικαστές που έχουμε μην περιμένετε να ενεργοποιηθεί. Θα λένε το επιβάλλει το δημόσιο συμφέρον.

    • Απορία avatar
      Απορία @ anonymous 27/09/2011 15:55:03

      Τι να εισπράξει ρε φίλε ανώνυμε. Τι να εισπράξει.

      Γνωρίζει ότι δεν έχει να εισπράξει μία γιατί όποιος έχει ακίνητο δεν σημαίνει ότι έχει και ρευστό.

      Απλά πετάει στην απέξω την πρόθεσή του να βγάλει στο σφυρί την ακίνητη περιουσία του κοσμάκη και να τη δώσει στις ξένες τράπεζες.

      Άμα γενικεύεις και δεν εξειδικεύεις προστατεύεις τους δικούς σου.
      Αυτός τι λέει; 100 δις τα ακίνητα. Αλλά ποια θα βγάλει στο σφυρί μέσα στο χαμό των πλειστηριασμών, το σπίτι του νοικοκύρη ή το σπίτι του πρασινοφρουρού; Φυσικά του πρώτου... άσε που ο δεύτερος θα έχει και μετρητά να πληρώσει και όλους τους φόρους...

  14. ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 27/09/2011 14:56:34

    ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ....ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ...... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΣ ΖΥΓΟΣ ΚΕΦΑΛΙΚΟΙ ΦΟΡΟΙ,ΧΑΡΑΤΣΙΑ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ Γ.....ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ!!!!!!!!!

  15. anonymous avatar
    anonymous 27/09/2011 15:04:39

    Και κάτι ακόμη. Λόγω της υπερφορολόγησης θα αναγκαστούν να πουλήσουν σε εξευτελιστικές τιμές. Θα τα πάρουν εταιρίες και θα τα νοικιάζουν σε αυτούς που τα πούλησαν.

    ΥΓ. έφτασε στα αυτιά μου περίπτωση όπου εταιρία δωρίζει κάτι παλιά ακίνητα χαμηλής αξίας για να αποφύγει τους φόρους. Τα έξοδα μεταβίβασης και οι φόροι είναι περί τα 30.000 και δεν τα θέλει κανείς διότι δε θέλει να φορτωθεί τους φόρους.

  16. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/09/2011 15:13:27

    ΜΠ,
    έχεις δίκιο αλλά που να το βρεις. Τα ίδια λέμε και άλλοι εδώ μέσα, αλλά μας ειρωνεύονται κάποιοι, στο στυλ ο Σαμαράς ξέρει τι κάνει .
    Προσοχή όμως, η υπομονή τέλειωσε και η απόσταση από ένα άγριο ξέσπασμα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο νομίζετε. Και τότε δεν θα υπάρχει ούτε Σαμαράς, ούτε άλλη ελπίδα, παρά το άγριο ένστικτο της επιβίωσης και της εκδίκησης.
    Η κατάσταση είναι σαν να είμαστε σε ένα κλειστό δωμάτιο όπου έχει μαζευτεί πολύ υγραέριο και μια σπίθα αρκεί για να τα τινάξει όλα στον αέρα. Τι θα μπορούσε να είναι αυτή η σπίθα ; Για παράδειγμα όταν αρχίσουν οι απολύσεις των ΔΥ από το σχέδιο των 200.000 απολύσεων, κάποιοι με παιδιά από τους απολυμένους μπορεί να προβούν σε ακραία διαβήματα, όπως να καούν μπροστά από την Βουλή.
    Σε μια τέτοια, για παράδειγμα, απόπειρα απελπισίας πόσοι από εμάς θα μείνουν απαθείς να σχολιάζουν από τα πληκτρολόγια, εκτός από τους ηλίθιους κολλημένους που θα λένε ΔΥ ήταν , καλά να πάθουν ;

  17. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/09/2011 15:22:51

    Kαι για να μην παρεξηγήσουν οι ΙΥ στους οποίους ανήκω :
    η σπίθα θα μπορούσε να προκληθεί και από ΙΥ ή άνεργο που δεν έχει να πληρώσει τα χαράτσια και τα κερατιάτικα και πάνε οι μαφιόζοι να του πάρουν το σπίτι. Και πολλές άλλες περιπτώσεις . Οι παστόκοι δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος του κινδύνου γιατί δεν θέλουν να χάσουν τις καρέκλες και τους μισθούς με τα προνόμια. Οι άλλοι τι κάνουν ;

  18. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 27/09/2011 15:26:05

    Πριν από λίγες μέρες είχα γράψει το παρακάτω σχόλιο:

    "Professor Moriarty είπε:
    19/09/2011 στις 12:02 pm

    Επί τέλους τα βρήκαν τα λεφτά. Αν, λοιπόν, βάλει εισφορά ακίνητης περιουσίας, ας πούμε με 1% κατά μέσο όρο επί της αξίας που τόσο εύκολα αποτίμησε, θα έχει 10 δις έσοδα. Εύκολη τελικά υπόθεση τα οικονομικά."

    Αλλά ομολογώ ότι ήμουν πολύ συντηρητικός ως προς τις ορέξεις του/τους.

  19. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/09/2011 15:29:01

    Καλό είναι να το καταλάβουμε. Σε λίγο καιρό, ο ΓΑΠ θα φαντάζει αγγελούδι μπροστά στον φανφάρα. Ο συνταγματολόγος φανφάρας, είναι επικίνδυνος. Διακατέχεται από μια αλαζονεία και αμετροέπεια, που δεν γνωρίζει όρια. Είναι σωστός οδοστρωτήρας και περιφρονεί κάθε τι που θεωρεί κατώτερο του. Δεν έχει φρένο και στερείται αισθήματος. Τα χαράτσια που επέβαλε ελαφρά τη καρδία, αν πληρωθούν, θα οδηγήσουν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και οικογένειες, στην απόλυτη εξαθλίωση και καταστροφή. Και προσέξτε. Δεν επέβαλε κανένα μέτρο εισπρακτικού χαρακτήρα, σε βάρος των εχόντων πολλά.

    Λάβετε τα μέτρα σας, διότι αυτός που απ΄ ότι φαίνεται έχει αναλάβει πλέον ως άτυπος, πλην όμως ουσιαστικός πρωθυπουργός, δεν έχει έλεος. Είναι ο άνθρωπος με το σβησμένο πρόσωπο

  20. ο ξένος avatar
    ο ξένος 27/09/2011 15:29:45

    H εμμονή Βενιζέλου με την καθ'αυτόν τον τρόπο φορολόγηση των ακινήτων δεν συνάδει ούτε με την κοινή λογική, ούτε με τη συνταγματική επιταγή για φορολόγηση των πολιτών αναλόγως της φοροδοτικής τους ικανότητας.
    Γνωρίζω υπάλληλο 1.200 ευρώ (προ της μειώσεως του αφορολογήτου), οδηγό φιέστα του '95, με άνεργη σύζυγο, δύο παιδιά, που τα έφερναν δύσκολα βόλτα και τις καλές εποχές, ο οποίος διαμένει με την οικογένειά του σε ζηλευτό ιδιόκτητο σπίτι σε πολύ καλή περιοχή. Το σπίτι ήταν του πατέρα του, παλιότερα του παππού του. Αδύνατον να πληρώσει, αποδεδειγμένα βάσει του πραγματικού φορολογικού του προφίλ, χαράτσι 2.000 ευρώ.
    Τί προτείνει για την περίπτωση ο νεοφώτιστος υπουργός Οικονομικών;

    • manos avatar
      manos @ ο ξένος 27/09/2011 15:34:16

      Μόνο ο "τσάρος" ο ίδιος θα μπορούσε να σου απαντήσει.
      Πάντως για τον άνθρωπο αυτό δύο περιπτώσεις υπάρχουν.
      Ή θα πάρει κάποιο δάνειο από τράπεζα για να ξεπληρώνει τους φόρους, οπότε και μακροπρόθεσμα θα χάσει το σπίτι.
      Ή θα βρει κανένα κοράκι εκ Γερμανίας ή άλλης φίλης χώρας και θα πουλήσει το σπίτι για να μην, πάει στην πρώτη περίπτωση.
      Βέβαια κατά την πώληση θα τον ξεκωλιάσουν στους φόρους, οπότε τελικά θα του πάει μία η άλλη.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ο ξένος 27/09/2011 16:01:07

      Με αυτά τα στοιχεία σαφώς και είναι αντισυνταγματικό το χαράτσι και σαφώς πρέπει να προσφύγει δικαστικά. Να πάει να ζητήσει νομική βοήθεια. Δηλ. ένα δικηγόρο τσάμπα. Να απευθυνθεί στο δικηγορικό σύλλογο της περιφέρειάς του και από εκεί θα τον ενημερώσουν για τη διαδικασία.
      Να ρωτήσει επίσης ποιος κάνει φορολογικά για να έχει μια καλή νομική υποστήριξη.

  21. stef avatar
    stef 27/09/2011 15:34:30

    Άκυρα τα Χριστούγεννα για φέτος στην Eλλάδα!!!
    Η γέννηση ματαιώνεται!
    Ο Ιωσήφ πρέπει να πληρώσει περαίωση(χάλια οι δουλειές!), η Παναγία δεν παίρνει επίδομα τοκετού, οι Άγγελοι δεν πετάνε λόγω απεργίας των ελεγκτών,η Φάτνη πρέπει να τακτοποιηθεί ως ημιυπαίθριος και οι 3 Μάγοι φοβούνται ότι θα ... απελαθούν ως λαθρομετανάστες!!!

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/09/2011 15:36:27

    Δεν ξέρω αν το διαβάσατε... αλλά σε κάποιες οικονομικές ιστοσελίδες γράφεται ότι στις δηλώσεις του ο Βενιζέλος ανέφερε ότι αν κάποιος δεν... καταναλώσει, και μάλιστα με ηλεκτρονικές αποδείξεις (!), το ήμισυ του ετήσιου εισοδήματός του, θα... τιμωρείται με έξτρα φόρο!

    Φόρος και για όσους κάνουν το σκατό τους παξιμάδι δηλαδή, και κρατάνε πέντε δεκάρες για να μπορούν να... πληρώνουν τα χαράτσια!

    Μιλάμε για ΠΛΗΡΗ ΣΟΒΙΕΤΟΠΟΙΗΣΗ. Τι άλλο περιμένουμε για να ξεσηκωθούμε;

    • manos avatar
      manos @ Αυριανιστής 27/09/2011 15:47:43

      Ηθελα να ήξερα. Γράφουν ακόμα τα παιδιά στο σχολείο εκείνες τις ηλίθιες εκθέσεις περί αποταμίευσης?
      Τώρα θα γράφουμε εκθέσεις περί κατανάλωσης:
      "Ο μπαμπάς μου προχθές, πήρε τρίτο πλυντήριο γιατί δεν μαζεύαμε το όριο των αποδείξεων. Επίσης φέραμε υδραυλικό για όγδοη φορά. Δεν υπήρχε πρόβλημα, αλλά ο κύριος από την τηλεόραση είπε ότι ο μπαμπάς θα πλήρωνε πιό πολύ φόρο"...

    • Απορία avatar
      Απορία @ Αυριανιστής 27/09/2011 15:56:52

      Το'πε και αυτό το πράγμα; Καλά έχει λαλήσει τελείως.

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/09/2011 15:38:09

    ...εδώ στου δρόμου τα μισά, έφτασε η ώρα να το πω..
    άλλα είναι εκείνα που αγαπώ, γι' αλλού γι΄αλλού ξεκίνησα...
    Συμφωνώ μαζί σου

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/09/2011 15:40:54

    Αυτό θα πει ανταλλακτική οικονομία!

  25. Joao avatar
    Joao 27/09/2011 15:44:25

    Σήμερα Σύνταγμα στις 19.00. Δεν πάει άλλο..

    • Απορία avatar
      Απορία @ Joao 27/09/2011 16:01:28

      Από μόνοι μας φίλε Joao δεν γίνεται τίποτα. Από το μπουλούκι δεν βγαίνει τίποτα. Χρειάζεται οργάνωση.

      Εαν Σαμαράς-Τσίπρας-Παπαρήγα-Καρατζαφέρης ελεγαν σήμερα "όλοι στο Σύνταγμα στις εφτά" θα μαζευόνταν ίσα με 2 εκατομμύρια κόσμος και αύριο θα είχε πέσει το ΠΑΣΟΚ. Αύριο.

      Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα το κάνουν και σύντομα μάλιστα γιατί δεν πάει άλλο.

  26. Athinaios avatar
    Athinaios 27/09/2011 15:57:59

    Αν την φορολογήσει με 50%, θα ξεχρεώσουμε, και, αν την φορολογήσει με 70%, θα μας μείνουν και 200 δις για ανάπτυξη. Αν κάποιος θέλει να δώσει περισσότερα, να πληρώσει 10% επί του υπερβάλλοντος ως φόρο. Λεφτά υπάρχουν.

  27. KA avatar
    KA 27/09/2011 15:59:30

    Επειδή η κατάσταση έχει προ πολλού ξεπεράσει τα όρια, καλό είναι να γνωρίζουν στη ΝΔ πως το λαϊκό σώμα θα τιμωρήσει ΚΑΙ την αδράνεια της αντιπολίτευσης (που παει γάντι με τη θεωρία του ώριμου φρούτου).

    Ο Βενιζέλος μάλλον βιώνει πολύ άσχημα τον ωμό εξευτελισμό του από τον "ξένο παράγοντα". Δεν φαντάζομαι να έχει αντίρρηση κανείς ότι περί εξευτελισμού πρόκειται, αφού έχει βαλθεί να ανακοινώνει μέτρα επί μέτρων και να σέρνεται γονυπετής για να επιστρέψει η τρόικα (που είχε φύγει ... προγραμματισμένα ...). Απλά φοβάμαι, πώς μέσα στην εξουσιαστική αλαζονεία ενός τέτοιου ανθρώπου, ο εξευτελισμός οδηγεί σε καταστροφικές (και όχι - δυστυχώς - αυτοκαταστροφικές οδούς).

    Απλά σκεφτείτε πως η ιδέα της φορολόγησης περιουσίας 1 τρις, με 10%, για να πάρεις 100 δις, είναι αυτόχρημα γελοία:

    [1] η ακίνητη περιουσία αυτή τη στιγμή, στο μεγαλύτερο ποσοστό δεν παράγει πλούτο (ιδιοκατοίκηση - σε σπίτια με δάνειο, ξενοίκιαστα σπίτι και μαγαζιά, επαγγελματικοί χώροι που στεγάζουν ετοιμοθανατες επιχειρήσεις , κτλ.).

    [2] αν σκέφτεται πως θα αναγκαστούμε να (ξε) πουλήσουμε κάτι για να αποπληρώσουμε τα χαράτσια του, απλά αγορά δεν υπάρχει! Οι αγοραπωλησίες που γίνονται (ναι, αυτές οι λίγες!) γίνονται σε τιμές ΚΑΤΩ της αντικειμενικής αξίας. Θα ζήσουμε δαντικές καταστάσεις και η πρόθεση του να ανεβασει του χρόνου τις αντικειμενικές αξίες είναι απλά εγκληματική.

    Το μόνο εύλογο συμπέρασμα είναι πως ο Βενιζέλος

    (α) είτε εγγράφει έσοδα στα χαρτιά, γνωρίζοντας το ανέφικτο της είσπραξής τους, για να μην σκάσει "λογιστικά" η χρεωκοπία στα χέρια του και μείνει στην ιστορία ως ο δεύτερος Βενιζέλος που κηρύσσει ελληνική χρεωοκοπία (χωρίς όμως να έχει γνωρίσει και τα μεγαλεία του πρώτου (Ελ.) Βενιζέλου. Και προσευχόμενος κάθε βράδυ να τελειώσει το μαρτύριο του και να παραδώσει την εξουσία στον επόμενο, ο οποίος θα χρεωθεί την πτώχευση ...

    (β) είτε εκδικείται την κοινωνία, σαδιστικά - μέσα στη μεγαλομανία του, για τον διασυρμό που υφίσταται, σε σημείου λύπησης (αν μπορεί κανείς να νιώσει λύπηση για έναν τέτοιο άνθρωπο ...)

    (γ) είτε είναι απλά βλαξ!

    Μετά τις τελευταίες εβδομάδες, λίγοι θα απέκλειαν κατηγορηματικά το τελευταίο, όπως παλαιότερα.

    Η τύχη της κοινωνίας είναι στα χέρια του Σαμαρά. Αν δεν το τολμήσει, η Ιστορία θα σταθεί το ίδιο αμείλικτη απέναντί του, όπως θα σταθεί και απέναντι στους τωρινούς Έλληνες Κουίσλιγκς, αυτό τον απερίγραπτο θίασο που υποδύεται την Κυβέρνηση στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ KA 27/09/2011 16:10:30

      Αυτό ακριβώς. Η ΝΔ πρέπει να αντιληφθεί πως μέσα σε δέκα μέρες έχουν αλλάξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ότι δεν έχουμε να κάνουμε με την "απλή" ληστοσυμμορία που ξέραμε. Πρόκειται για ένα τσουνάμι χαρατσιών, με στόχο τη ΔΗΜΕΥΣΗ των περιουσιών μας. Αν έχει αποφασίσει να συναινέσει στη σοβιετοποίηση της Ελλάδας, να μας το πει να το ξέρουμε. Αν όμως όχι, ήρθε η ώρα για κήρυξη ανένδοτου αγώνα κατά των νεοφιλελεύθερων σταλινικών που μας κυβερνούν!

      • Costas avatar
        Costas @ Αυριανιστής 27/09/2011 17:14:41

        σσσσσσσσσσσσσσσ.... μην τους ξυπνhσετε...!!!
        Δυστυχως....

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ Costas 28/09/2011 02:04:50

          Φοβάμαι ότι έχεις δίκιο!!!
          Δυστυχώς...

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/09/2011 16:05:22

    Δεν έχει λαλήσει καθόλου. Εμείς έχουμε λαλήσει, που τον ακούμε απαθώς και δεν έχουμε ξηλώσει ήδη τα πεζοδρόμια.

    Όπως είπε και ο Αρματιστής παραπάνω, το χοντρογούρουνο είναι σαφώς πιο επικίνδυνος από τον καθυστερημένο της Μινεσσότα. Σε λίγο θα φτάσουμε στο σημείο, το 1/3 του εισοδήματός μας να πηγαίνει "με το καλημέρα" στο κράτος για να ξεπληρώνονται οι διεθνείς τοκογλύφοι, και ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ θα πρέπει να προσπαθούμε με ό,τι μένει να ταΐσουμε και να μορφώσουμε τα παιδιά μας, καθώς και να πληρώσουμε κάθε άλλο λογαριασμό. Δεν θα μένει ούτε μισό ευρώ για μια ώρα ανάγκης, και αν αρρωστήσουμε θα ψοφάμε σαν το σκυλί στο αμπέλι.

    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Αυριανιστής 27/09/2011 16:58:04

      Συμφωνώ.
      Θα τα επαναλάβω πάλι, αν και ξέρω ότι γίνομαι κουραστικός, αλλά άλλη πρακτική λύση πιστεύω ότι δεν υπάρχει.

      Συναίνεση με το ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται και ούτε μπορεί ποτέ να γίνει γιατί πρόκειται για πουλημένα τομάρια του κερατά, για κοινούς πρακτορίσκους και παρτάκηδες.

      Συναίνεση όμως της αντιπολίτευσης μπορεί να γίνει. Συναίνεση στην απαίτηση να διενεργηθούν εκλογές άμεσα.

      Αυτό μπορεί να γίνει μετά την εκταμίευση της 6ης δόσης και αφού γίνει φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ δεν προτίθεται να κηρύξει εκλογές από μόνο του.

      Μετά λοιπόν από μια τέτοια εξέλιξη μπορούν να πάνε οι αρχηγοί των κομμάτων στον πρόεδρο της δημοκρατίας και να ζητήσουν εκλογές διότι δεν υπάρχει πλέον αντιστοιχία βουλής και λαϊκής βούλησης.

      Εαν αυτός αρνηθεί να διώξουν τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες από την βουλή και το ίδιο βράδυ να καλέσουν τον λαό στο σύνταγμα και σε όλες τις πλατείες των μεγάλων πόλεων της χώρας να απαιτήσουν να γίνουν άμεσα εκλογές.

      Εαν μετά και από αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν προτίθεται να παραδώσει την εξουσία θα μιλάμε πλέον για ωμή χούντα, οπότε αλλάζει και το πολιτικό σκηνικό της χώρας με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

      Το πιθανότερο πάντως είναι ότι εντός Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ να προκηρύξει εκλογές διότι είναι και ο μόνος τρόπος να απομείνει κάτι όρθιο από αυτό μετά την διενέργειά τους. Εαν δεν τις προκηρύξουν πάντως σημαίνει ότι χοντραινει το παιγχνίδι πλέον, ότι θα πρέπει να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους και οπωσδήποτε όλοι να ενεργήσουν.

  29. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 16:09:17

    Ο χοντρός τα 'χει παίξει από τα τριγλυκερίδια.

  30. The Saint avatar
    The Saint 27/09/2011 16:23:59

    Kαλά ξεχάσατε ότι το μπουγιουρντί γιά τα ακίνητα, και γενικώς όλο το έργο που θα παιχθεί και στο μέλλον με αυτά, έχει ξεκινήσει απο τη Μέρκελ η οποία το έκανε σαφές στον ΓΑΠ πρωτίστως; Εδώ μέσα δεν είχε γραφτεί αυτό;
    Ακόμη δεν έχουμε δεί τίποτα. Η εξαθλίωση του λαού ΔΕΝ πρόκειται να έρθει, αν δεν ξεπουληθεί και η ιδιωτική ΑΚΙΝΗΤΗ περιουσία.
    Ολα μέρος του συνολικότερου σχεδίου εξόντωση είναι. Τόσο δύσκολο είναι να γίνει αντιληπτό πιά, η στρουθοκαμηλίζουμε; Τι άλλο πρέπει να κάνουν ακόμη γιά να το καταλάβουμε όλοι;
    Το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση.
    ΕΠ'ΩΜΟΥ!!! Απο όλους!!! ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο!

  31. Orestios avatar
    Orestios 27/09/2011 16:25:47

    Στα Σοσιαλιστικά καθεστώτα η ιδιοκτησία θεωρείται αμάρτημα.
    Η Κυβέρνηση των Σοσιαλιστών, ορμώμενη από την ιδεολογία της, κάνει επίθεση στην ιδιοκτησία.
    Όπως σε όλα τα Σοσιαλιστικά καθεστώτα, μια ορδή από λαμόγια οικιοποιήθηκε τις περιουσίες των πολιτών για ίδιον όφελος.
    Έτσι κι εδώ

  32. ο ξένος avatar
    ο ξένος 27/09/2011 16:38:50

    Την πρόθεση του να δώσει «μια ακόμη ευκαιρία στην κυβέρνηση», ψηφίζοντας απόψε στη Βουλή τη διάταξη για το τέλος ακινήτων, αποσαφηνίζει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Βούρος με γραπτή του δήλωση.

    Όπως αναφέρει ο βουλευτής: «ψηφίζω από καθαρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πατρίδα μου. Δίνω μια ακόμη ευκαιρία στην κυβέρνηση να υλοποιήσει επιτέλους τις υποχρεώσεις που ανέλαβε αξιοποιώντας τις μέχρι τώρα ψήφους εμπιστοσύνης που της έχω προσφέρει. Ελπίζω από δω και πέρα, αυτή η κυβέρνηση να λειτουργήσει με το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στο λαό, σε μένα και την ψήφο μου».

  33. SPCV avatar
    SPCV 27/09/2011 17:06:05

    Οι εμμονές και η επιμονή της Αυτού Εξοχότητος με την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων, δεν οφείλονται ούτε σε ψυχολογικούς ούτε σε ψυχιατρικούς λόγους. Θέλει να μας αρπάξει την περιουσία και να την δώσει έναντι του Ελληνικού Χρέους στους ομολογιούχους. Πως? Ως εξής: Αφού όλοι οι Ελληνες θα χρωστούν στην Εφορία λόγω αδυναμίας πληρωμής των φόρων, τότε θα τιτλοποιήσει αυτές τις οφειλές των Ελλήνων, θα τις κάνει ένα "λουκάνικο" και αυτό το asset θα το δώσει κομματάκια στους κατόχους των ομολόγων. Τότε θά ξανάρθουν οι Γερμανοί. Εμπρος Ελληνες ΠΑΛΟΥΚΩΣΤΕ τους φορομπήχτες υπηρέτες των Γερμανών. Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους.

  34. factorx avatar
    factorx 27/09/2011 17:22:58

    μην βάζεις σε παρακαλώ www.antinews.gr στο σχόλιό σου για το βγάζει moderation

  35. karenin avatar
    karenin 27/09/2011 17:32:30

    Oι μεγαλοσχήμονες που θα κληθουν να πληρώσου απο 200.000 ως 500.000 γιατί έχουν λουφάξει και έχουν κρυφτεί; Μήπως άφησαν εμάς να καθαρίσουμε για πάρτι τους;

  36. Dark Angel avatar
    Dark Angel 27/09/2011 19:00:25

    Μετά και το τελευταίο παραλήρημα Βουβουζέλου, είναι πλέον φανερό, ότι όσοι υποτιμούν τον γιο της Μαργαρίτας, κάνουν τεράστιο λάθος.
    Ο Μπένυ είναι σε προφανέστατο πανικό και η κατάσταση θα χειροτερεύσει...
    Τον έχει κάνει ο ΓΑΠ, τ΄αλατιού...Δεν θα βρίσκει τρύπα να κρυφτεί...Τον έχει τελείως τσακίσει...Βεβαίως, επίσης να έχετε υπόψην σας ότι η κατάσταση μεταξύ τους είναι win-win για τον ΓΑΠ.Και τον ξεφτιλίζει σε όλο τον Ελληνικό πληθυσμό και παίρνονται μέτρα που χρειάζεται ο ΓΑΠ, για να μαζέψει το χρήμα...
    Όσο πιεζεται ο Μπένυ, τόσο χειρότερα θα κάνει και θα λέει...Δεν είναι καθόλου "βαρύς" ο Μπένυ, ούτε σαν πολιτικός, ούτε σαν ρήτορας.Όσο πιέζεται θα κάνει και άλλα λάθη.Υπερτιμημένος ανέκαθεν, δεν μπορεί να πιστέψει σε τι λούμπα έχει πέσει πια...και θα αντιδράσει,πολύ απότομα, αργά η γρήγορα...πρώτα στην πλάτη μας και μετά...

  37. Θασίτης avatar
    Θασίτης 27/09/2011 19:11:50

    Προς
    Αντώνη Σαμαρά και ΝΔ
    Τελευταίο μήνυμα

    Είστε η τελευταία ελπίδα για μια ειρηνική και δημοκρατική απαλλαγή από το φασιστικό και προδοτικό καθεστώς που ξεπουλά την πατρίδα και τον λαό της.
    Καταθέστε τουλάχιστον μια πρόταση μομφής, παραιτηθείτε η καλέστε το κόμμα στα συλλαλητήρια. ΔΙΩΞΤΕ τους. Αν δεν το κάνετε ΣΗΜΕΡΑ θα θεωρηθείτε συνένοχοι ακόμα και από τους φίλους σας, ακόμα και από αυτούς που επιμένουν να ελπίζουν σε σας.
    Δεν θα ξαναγράψω, ούτε και θα ξαναζητήσω κάτι από εσάς. Θα σας θεωρήσω συνύπευθους για όλα όσα συμβούν και θα πληρώσετε μαζί με τους άλλους τον λογαριασμό…

  38. Θετταλός avatar
    Θετταλός 27/09/2011 20:02:05

    Ρε παιδιά το έχω γράψει πολλές φορές. Είναι προκαθορισμένο σχέδιο ο έλληνας να χάσει την ακίνητη περιουσία του. Όπως και το χρηματιστήριο ήταν σχέδιο να χαθούν τα μετρητά.
    Εγώ διακρίνω και κάτι άλλο, ο φόντος η ελληνική σημαία πίσω από τον Μr. B είναι μόνο άσπρες και γαλάζιες λουρίδες;;;; Που είναι ο σταυρός;;;;Αυτό και μόνο τα λέει όλα..........

  39. popolaros avatar
    popolaros 27/09/2011 20:40:17

    Δεν θα πάρουν φράγκο.
    Όσοι μιλάω δεν πληρώνουν.

  40. γιωργος avatar
    γιωργος 28/09/2011 00:21:56

    Τι αλλο πρεπει να γινει για να αντιδρασει η κοιμισμενη αντιπολιτευση;
    10 χρονια μετα το εγκλημα του χρηματιστηριου,το ιδιο κομμα και τα ιδια προσωπα βαζουν χερι και αρπαζουν τις περιουσιες των Ελληνων!!
    Με τις εκτακτες εισφορες βαζουν εμμεσα το χερι στις καταθεσεις μας και σε λιγο καιρο προβλεπω να το κανουν και αμεσα!Τοσο αδιστακτοι ειναι!
    Με το χαρατσι στα ακινητα παιρνουν τα σπιτια μας.Σε λιγο καιρο λογω της δυσβασταχτης φορολογιας δεν θα μπορουμε να πληρωνουμε αναγκαζοντας μας να τα πουλησουμε σε εξεφτελιστικες τιμες.Μιλαμε για εγκαθιδρυση σκληρης σοβιετικης δημοκρατιας.
    Σημερα μας ειπαν οτι πρεπει απαραιτητως να ξοδευουμε το 50% του εισοδηματος μας διαφορετικα θα μας επιβαλλεται επιπλεον φορος!Ελεος!!!Οι ανθρωποι θα μας ξεκανουν ολους!!!
    Και ολα αυτα με κουρεμα 20%.Φανταστειτε τι εχει να γινει οταν θα μας κουρεψουν 50%.
    Και απεναντι σε ολα αυτα τα εγκληματα ποια ειναι η αντιδραση της αντιπολιτευσης;....Ακρα του ταφου σιωπη!!!!

  41. jojo avatar
    jojo 28/09/2011 09:48:30

    Το δε απιστευτο ειναι που ειπε οτι το βιοτικο επιπεδο των ελληνων ειναι ακομη υψηλο.Οταν ρωτηθηκε τι εννοει με τους μισθους και τις συνταξεις να κοβονται στα επιπεδα των 400...500 ευρω ειπε το απιστευτο...Ειναι ερωτηση που πρεπει να γινει στη βουλη και θα απαντησω στη βουλη...Ο αθλιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.