#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2010 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επαναστατική γυμναστική του ΚΚΕ δεν ωφελεί κανέναν



Οι σημερινές κινητοποιήσεις στο λιμάνι αποτελούν μια ακόμη επίπτωση της άστοχης, χωρίς σχεδιασμό,  και γεμάτης παλινωδίες και, πολιτικής της κυβέρνησης για τους δύο πυλώνες της εθνικής οικονομίας: τον Τουρισμό και την Εμπορική Ναυτιλία. Είναι οι επιπόλαιες  και δίχως προετοιμασία κυβερνητικές κινήσεις και το απαράδεκτο σχέδιο νόμου για το «καμποτάζ» που προκάλεσαν την απεργία στο λιμάνι του Πειραιά.

Αλλά, όπως έχουμε γράψει κι άλλη φορά, σε κρίσιμες συγκυρίες σαν την τωρινή κατά την οποία διακυβεύεται το μέλλον μιας κοινωνίας ολόκληρης (όπως και της εθνικής μας υπόστασης) δεν μπορεί να κάνει  κουμάντο μια ισχνή πλειοψηφία  «επαγγελματιών επαναστατών» όπως αυτοί οι 100 του ΠΑΜΕ που διέλυσαν για ακόμη μια φορά του λιμάνι του Πειραιά. Όποια κι αν είναι τα αιτήματά τους δεν μπορεί να αμαυρώνουν την εικόνα της χώρας εν μέσω της τουριστικής περιόδου η οποία θα δώσει ψωμί σε χιλιάδες Έλληνες.

Το κυριότερο, δεν μπορούν να γίνονται αιτία και αφορμή συκοφάντησης και υπονόμευσης του κινήματος των εργαζομένων εναντίον των μέτρων. Γιατί αυτή η τακτική τους προδιαθέτει αρνητικά  εναντίον του τα μικροαστικά στρώματα και τις χιλιάδες των άλλων εργαζομένων που περιμένουν να ζήσουν από τον Τουρισμό. «Αχτίφ» μαρξιστικής – λενινιστικής διαπαιδαγώγησης δεν κάνουν πια στο ΚΚΕ;

Η στάση του ΚΚΕ και της κ. Παπαρήγα που λέει ότι δεν έγινε και τίποτε, θα ταξιδέψουν αύριο τα πλοία, είναι αν μη τι άλλο κατακριτέα. Φυσικά, είναι απόλυτα δικαιολογημένη για τον Περισσό αφού όπως έχουν δηλώσει τα στελέχη του, δεν αναγνωρίζουν την κοινοβουλευτική δημοκρατία και πολεμούν να την ανατρέψουν. Το θέμα είναι αν η δικτατορία του προλεταριάτου ενδιαφέρει και κανέναν άλλο από τα οργανωμένα μέλη του και κυρίως τι κάνει το ΚΚΕ για να διασφαλίσει την ενότητα του εργατικού κινήματος και να μην την προβοκάρει. Διότι οι ξεχωριστές διαδηλώσεις και συγκεντρώσεις άλλα μηνύματα στέλνουν στην «αστική τάξη», που θα έλεγε και ο Ζαχαριάδης.

Αυτά για το ΚΚΕ, όμως, εδώ υπάρχουν και σοβαρότατες ευθύνες της ίδιας της κυβέρνησης. Η ανωμαλία στα λιμάνια είναι απότοκος της αδυναμίας της να βάλει κανόνες, κι αν χρειαστεί να τους επιβάλλει. Ένα μόνο παράδειγμα: Δεν μπορεί να μιλάνε για αταξία στον Πειραιά όταν δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτε για να προστατέψουν την ομαλή λειτουργία του λιμανιού.

Μήπως ο πρωθυπουργός με την επιστροφή του από τη Νέα Υόρκη να πήγαινε προς το λιμάνι, όπως είχε κάνει και πέρυσι όταν οι αστυνομικοί πέταγαν καπνογόνα στους Κρητικούς αγρότες και είχε στηθεί ολόκληρο σόου με τον δακρυσμένο Γ. Παπανδρέου;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. axristos avatar
    axristos 23/06/2010 21:19:26

    Αν πάνε τα ΜΑΤ στο λιμάνι, ποιος θα προστατεύει τους υπουργούς και τους βουλευτές;

    Επίσης πως θα πουλήσουν το λιμάνι;
    Θα πουν δεν μπορούμε να συμμαζέψουμε την ασφάλεια του λιμανιού, δεν μπορούμε να βάλουμε μια τάξη στου εργαζόμενους, άντε πούλημα, μισοτιμής.

  2. GSV avatar
    GSV 23/06/2010 21:23:31

    Οι τακτικες που ακολουθουν δυστηχως παραπεμπουν σε αλλες οδυνηρες εποχες για τη χωρα.

    Μηπως οι σερβιτοροι, οι ξενοδοχουπαλληλοι και τοσος αλλος κοσμος που περιμενει να δουλεψει το καλοκαιρι ανηκουν στη μπουρζουαζια?

  3. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 21:26:38

    Τα πράγματα είναι απλά: Εφαρμογή του νόμου για όλους, περιλαμβανομένου και του ΚΚΕ
    "Δεν ΠΑΜΕ πουθενά" 22/4 Ξαναανέβηκε στις 10/6
    "Η ανεύθυνη για την κρίση Αριστερά" 26/4 στο http://firiki2010.wordpress.com/

  4. petros avatar
    petros 23/06/2010 21:27:39

    γιατι ενοχλειστε που καποιοι λενε οχι στη εξαθλιωση που μας ετοιμαζουν?

    • GSV avatar
      GSV @ petros 23/06/2010 21:38:08

      Αγαπητε Πετρο πιστευεις οτι λενε ΟΧΙ στην εξαθλιωση?

      Πως?

      Με το να καταστρεφουν τη μοναδικη πηγη πλουτου που παρεμεινε στην ελλαδα, τον τουρισμο?

      Μονο οι ναυτεργατες εχουν προβληματα? Ο κοσμος στα νησια δεν υποφερει?

      Ερευνησε να δεις ποσες ακυρωσεις εγιναν απο ξενους τουριστες!

      Δεν ειναι απλως ανηθικο, αλλα εγκλημα κατα της Ελλαδος να καταστρεφεις τη σημαντικοτερη πηγη εσοδων, προκειμενου να ψηφοθηρευσεις.

      Ξερεις ποσες οικογενειες ειδικα στη νησιωτικη Ελλαδα, περιμενουν το καλοκαιρι για να βγαλουν τα εξοδα μιας ολοκληρης χρονιας?Αυτοι δεν ειναι Ελληνες?

      Μηπως τελικα δεν λενε οχι στην εξαθλιωση, αλλα προσπαθουν να εκμεταλευτουν την εξαθλιωση για τα πολιτικα τους συμφεροντα?

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ GSV 24/06/2010 01:03:12

        Δεν έχεις καταλάβει GSV ότι ακριβώς αυτό επιδιώκει το ΚΚΕ; Δηλαδή την καταστροφή κάθε πλουτοπαραγωγικής πηγής της χώρας προκειμένου να επέλθει εξαθλίωση για να επιβάλει τη δικτατορία του προλεταριάτου.
        Από την εποχή του Ζαχαριάδη τα ίδια μυαλά κουβαλούν και καλό θα ήταν να ξανασκεφτούν τα αστικά κόμματα μία πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση του ΚΚΕ. Στον πόλεμο που σου κάνει ο άλλος, δεν απαντάς με ράντισμα με ανθόνερο.

      • zackii avatar
        zackii @ GSV 24/06/2010 08:53:43

        Ωραία..Οι ναυτεργάτες να μην κλείνουν τα λιμάνια γιατί έχουμε κανονίσει να φύγουμε γιά το νησί,και λόγω τουρισμού.
        Οι καθηγητές να τρέξουν οι άχρηστοι να διορθώσουν τα γραπτά γιατί περιμένουμε τα αποτελέσματα της κόρης μας. Οι γεωργοί να μην κλείνουν τα διόδια,γιατί έχουμε το Σάββατο να πάμε Θεσσαλονίκη. Οι συνταξιούχοι να μην κλείνουν το κέντρο,γιατί γίνεται μποτιλιάρισμα και τώρα με τη ζέστη είναι άστα να πάνε.
        Τελικά τι αντίδραση θέλετε ρε παιδιά? Κανονισμένες πορειούλες στο κέντρο αγκαλιά με τα ΜΑΤ? Άμα είναι έτσι να φωνάξουμε να έρθουν μαζί μας και οι βουλευτές της κυβέρνησης μαζί με Λοβέρδο και ΓΑΠ,να διαδηλώσουν και αυτοί κατά των κακών που τους επιβάλλουν τα μέτρα γιά τα οποία κλαίνε κάθε βράδυ.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ petros 23/06/2010 23:17:09

      Πέτρο, μην ξεχνάς πως υπάρχει κόσμος που μετακινείται με τα πλοία π.χ. για λόγους υγείας. Ρωτάς τους χαμηλόμισθους και τους συνταξιούχους που έρχονται στην Αθήνα για εξετάσεις, αν τους περισσεύουν χρήματα για να παρατείνουν τη διαμονή τους;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ petros 24/06/2010 01:00:19

      Λέμε όχι σε αυτούς που θέλουν να μας επιβάλουν την σταλινική εξαθλίωση και τρομοκρατία. Και αυτοί οι κάποιοι είναι το ΚΚΕ.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ ΒΙΣ 24/06/2010 03:01:39

        Λάθος, αυτοί οι κάποιοι είναι και όσοι ψήφισαν υπέρ της εξαθλίωσης του ελληνικού λαού από το ΔΝΤ και τις τράπεζες. Ας μην αποπροσανατολιστούμε στο κυνήγι των σταλινικών. Για την ώρα προέχει να τινάξουμε στον αέρα Ντόρα-Καρατζαφέρη-Πασόκ. Μετά θα έρθει η ώρα των σταλινικών προκτόρων. Όλα με την ώρα τους λοιπόν. Το στρατηγικό σχέδιο είναι πάνω απ' όλα. Η νίκη έρχεται με πολιτικά ορθό σχέδιο, όχι με πυροτεχνήματα και προσωρινούς ή μόνιμους αποπροσανατολισμούς.

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ petros 24/06/2010 08:08:34

      Το προλεταριάτο μας τελείωσε, προσωπικά μάλλον για Σουλτανάτο το κόβω. Ποιος να το πίστευε.

  5. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 23/06/2010 21:32:42

    Θα συμφωνούσα απόλυτα με το άρθρο, εάν αυτή τη στιγμή δεν υπήρχε η υπέρτατη ανάγκη, να αντιμετωπισθεί μια ακόμα πιό ισχνή μειοψηφία δοσιλόγων, οι οποίοι αποδομούν τη χώρα συστηματικά και με έξωθεν οδηγίες .
    Όλοι μας πρέπει να αντιληφθούμε ότι η χώρα βρίσκεται σε πόλεμο, ίσως με τον πλέον ύπουλο εχθρό που αντιμετώπισε μέχρι τώρα.
    Στη συστηματική αποδόμηση της χώρας, απαντάμε με δομική αντιπολίτευση και δεχόμαστε τις όποιες απώλειες.
    Αν θέλουμε να λεγόμαστε πατριώτες!

    • GSV avatar
      GSV @ εναςάσχετος 23/06/2010 21:42:19

      @ ενας ασχετος

      Ακριβως φιλε μου δομικη αντιπολιτευση οπως το ειπες.

      Οχι καταστρεπτικη αντιπολιτευση. Τι κερδιζεις με το να καταστρεψεις τον τουρισμο?

      Ερευνησε ποσες κρατησεις ακυρωθηκαν τους τελευταιους μηνες.

      Ερευνησε ποσα ξενοδοχεια ειναι τελειως αδεια.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ GSV 23/06/2010 22:24:28

        Η δομική αντιπολίτευση μπορεί να προκαλέσει και ζημιές. Γι αυτό και είναι αποδεκτή, μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτακτης ανάγκης, όπως τώρα.
        Οι ακυρώσεις και τα άδεια ξενοδοχεία, δεν υπάρχει κάποια σοβαρή απόδειξη ότι οφείλονται στις απεργίες. Και στο κάτω κάτω, αν οι τουρίστες ζητούσαν πορνοτουρισμό, τι θα έπρεπε να κάνουμε? Να γίνουμε πορνείο?

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 23/06/2010 22:37:45

        Φιλε μου "εναςάσχετος" καταλαβαινεις τι λες?

        Οι ακυρώσεις και τα άδεια ξενοδοχεία, δεν υπάρχει κάποια σοβαρή απόδειξη ότι οφείλονται στις απεργίες?

        20,000 σουηδοι που ακυρωσαν τις κρατησεις τους μετα τα επεισοδια θεωρεις οτι ολοι τους για καποιον προσωπικο τους λογο το εκαναν?

        Η μεγαλυτερη ευρωπαικη εταιρεια οργανωμενων ταξιδιων Thomas Cook ανακοινωσε μειωση των κρατησεων με προορισμο την Ελλαδα κατα 20 – 30% μετα τα επεισοδια της 5ης μαιου.

        Συμφωνα με την εταιρεια ερευνας αγορας GfK η τουριστικη κινηση τους τελευταιους μηνες προς την Ελλαδα μειωθηκε κατα 12% μετα τα επεισοδια της 5ης μαιου.

        Ξερεις τι σημαινει μειον 12%?

        18 εκατομυρια τουριστες επισκεφθηκαν την ελλαδα κατα το ετος 2008.

        Ποσοστο μειωσης 12% σημαινει 2 εκατομυρια λιγοτεροι τουριστες.

        Με ενα μεσο ορο 200 ευρω να ξοδεψει ο καθε τουριστας στην ελλαδα (που ξοδευουν πολλα παραπανω) απο τη μειωση του 12% χανονται 400 εκατομυρια ευρω.

        Εχουμε την ευχερια να πεταξουμε τοσα λεφτα σε αυτη τη δινη κατασταση που βρισκομαστε?

        Εαν συνεχιστει ακομα αυτη η κατασταση της συνεχης δυσφημισεως της Ελλαδος εκ των εσω σε συντομο χρονικο διαστημα οι ζημιες θα ανελθουν σε δισεκατομυρια ευρω.

        Αυτη ειναι η δομικη αντιπολιτευση?

        Η αυτη ειναι αντιπολιτευση με στοχο την εξαθλιωση?

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ GSV 23/06/2010 22:49:25

        Καταλαβαίνω τι λέω και σέβομαι τα στοιχεία που μου παραθέτεις, αλλά επιμένω ότι δεν θα καθήσουμε να μας φάνε σαν το σκυλί στ αμπέλι, προκειμένου να μην θιγεί η τουριστική κίνηση.

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 23/06/2010 22:59:18

        Ναι φιλε ασχετε εχεις δικαιο οτι δεν πρεπει να κατσουμε να μας φανε σαν το σκυλι στο αμπελι.

        Αλλα δεν μπορω να βλεπω συνεχεια μια ομαδα επαγγελματιων "διαμαρτυρομενων" του ΠΑΜΕ οπου ακολουθουν πιστα το λαικο γνωμικο "οπου γαμος και χαρα και η βασιλω πρωτη".

        Και ειδικα τον τουρισμο πρεπει να τον φυλαμε με τα ιδια μας τα ματια. Ειναι η μεγαλυτερη πηγη πλουτου στην Ελλαδα.

        18 εκατομυρια τουριστες στο χρονο με 200 ευρω ο καθενας, μιλαμε για εσοδα 3,5 δις ευρω. Που ειναι πολλα περισστερα και το γνωριζεις.

        Η αντιπολιτευση γινεται στη καλπη, ειτε με μαυρισμα ειτε με αποχη. Γινεται με το ξυπνημα του λαου και οχι με κλεισιματα λιμανιων που εξυπερετουν μονο τη ψηφοθηρια του ΚΚΕ.

        Η καλυτερη περιοδος ειναι αυτη για το ΚΚΕ. Λαος εξαθλιωμενος, πεινασμενος.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ GSV 24/06/2010 01:05:01

        Με δογματικούς κομμουνιστές, όπως φαίνεται και από τον διάλογο εδώ, είναι αδύνατη οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση. Τους ενδιαφέρει η καταστροφή του υπάρχοντος συστήματος, με οποιοδήποτε τίμημα. Άλλωστε, αυτή είναι η ουσία του λενινισμού και του σταλινισμού.

      • man8os avatar
        man8os @ GSV 24/06/2010 01:08:16

        Φυσικα και δεν μπορεις να κανεις συζητηση. Ο νομος ειναι νομος. Δεν επιδεχετε συζητηση. Απλα τον επιβαλλεις. Αλλοιως υποκυπτεις στην αναρχια.

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ GSV 24/06/2010 08:10:42

        εναςάσχετος ταλέντο είσαι.
        Μην το αφήσεις να πάει χαμένο.
        Άρχισε να γράφεις και πόσο θα μας ωφελήσει η Σαρία.

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ GSV 24/06/2010 08:13:39

        δεν θα καθήσετε να σας φάνε σαν το σκυλί στ αμπέλι, οπότε κάνετε επίδειξη των δυνατοτήτων σας στους απέναντι, μήπως προκύψει καμιά εργολαβία. Μήπως..λέω κι εγω ο χαζός. Χωριό που φαίνεται.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ εναςάσχετος 23/06/2010 22:14:31

      Συγγνώμη , λόγω πατριωτισμού κάνει αυτά που κάνει το ΠΑΜΕ και πρέπει να το στηρίξουμε κιόλας?

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 22:39:31

        Δεν υπάρχει αγνότερος πατριωτισμός, απο τη προστασία των δικαιωμάτων ενός λαού που βρίσκεται σε κίνδυνο.
        Συνεπώς, ναι από πατριωτισμό τα κάνει!

      • GSV avatar
        GSV @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 22:45:19

        Φιλε ασχετε να σου κανω μια ερωτηση?

        Εαν η ελλαδα ειχε το βιοτικο και οικονομικο επιπεδο της Νορβηγιας με μεσο εισοδημα κατα κεφαλην 70,000 ευρω, ποια πολιτικη παραταξη πιστευεις θα πληγοταν περισσοτερο απο αποψη ψηφοφορων?

        Ο κουμουνισμος στην ελλαδα εχει αποκαλυψει το προσωπο του εδω και πολλα χρονια. Και πριν απο 65 χρονια απεδειξε καλα τι μπορει να κανει απο "πατριωτισμο". Διαφωνεις?

      • thespieys avatar
        thespieys @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 22:49:02

        Τι άλλο θα ακούσουμε για τους σταλινίσκους του ΠΑΜΕ, έλεος.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 22:52:22

        Μίλησε κανείς για κομμουνισμό?!

      • GSV avatar
        GSV @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:03:55

        Ε πρεπει να ειναι καποιος αφελης για να θεωρει οτι το ΠΑΜΕ δεν ειναι κουμουνιστικο οργανο. Τωρα διαβαζα το καταστατικο τους στην επισημη ιστοσελιδα τους και αναφερουν οτι

        Το ΠΑΜΕ βασίζεται στις αρχές του προλεταριακού διεθνισμού και της αλληλεγγύης. Σήμερα, σε συνθήκες προσωρινής κυριαρχίας των ιμπεριαλιστών, η ανάγκη για Συντονισμό και Κοινή Δράση με αντίστοιχα κινήματα άλλων χωρών, είναι μεγάλη.

        Αυτη δεν ειναι κουμουνιστικη διακυρηξη? Η κανω λαθος?

        Μπορει να μου απαντησει καποιος?

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:07:09

        "...κομμουνιστικό όργανο"
        Ουάου!

      • GSV avatar
        GSV @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:10:44

        Επειδη φιλε ασχετε μπορει να κανω και λαθος εγω δεν ξερω ειμαι και λιγο χαζος, μηπως μπορεις εσυ να μου πεις τι ειναι το ΠΑΜΕ εαν γνωριζεις?

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:40:27

        Το ΠΑΜΕ , το ΚΚΕ δηλαδή δεν ενδιαφέρεται για την προστασία κανενός δικαιώματος. Ο,τι κάνει το κάνει στα πλαίσια της διακηρυγμένης κοντόφθαλμης θεώρησης του: " Αναδεικνύουμε τις κρίσεις του θνησιγενούς ούτως ή άλλως καπιταλισμού, τις βαθαίνουμε, οι μάζες ριζοσπαστικοποιούνται κι έτσι θα έρθει η ...επανάσταση"
        Για το ΚΚΕ η προστασία δικαιωμάτων, η επίλυση προβλημάτων,η άνοδος του βιοτικού επιπέδου, η εξασφάλιση ελευθεριών δεν είναι στόχος είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:44:14

        Νομίζω ότι το θέμα μας είναι αν το ΠΑΜΕ ενεργεί σωστά ή όχι και όχι η σχέση του ΠΑΜΕ με το ΚΚΕ, την οποία άλωστε δεν κρύβουν και για πολύ κόσμο δεν είναι μεμπτή.

        Υ.Γ. το Ουάου, ήταν για τη βαρύγδουπη φράση.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 23:50:51

        Φιρίκι, έχεις δίκιο. Για τα δικαιώματα των εργαζομένων ενδιαφέρεται πρωτίστως το ΠΑΣΟΚ και η ΠΑΣΚΕ και απο το πολύ ενδιαφέρον, όλοι οι υπόλοιποι ωχριούν.

  6. lampros avatar
    lampros 23/06/2010 21:33:07

    Καταρχήν το καμποτάζ δεν επηρεάζει πλοία με σημαίες της Ε.Ε. Ισπανικά, Ιταλικά κλπ. Μόνο κάτι Μάλτες, Παναμάδες, κλπ. Λίγος προστατευτισμός στην ευρωπαϊκή αγορά δεν βλάπει.

    Δεύτερον, δεν είναι ελληνική πατέντα όπως το παρουσιάζουν μερικοί. Ισχύει σχεδόν παντού στον κόσμο, και μάλιστα, ενώ αρχικά ήταν για πλοία, πιάνει και αεροπλάνα, τραίνα, κλπ. Απαιτούνται ΕΙΔΙΚΕΣ συμφωνίες για να σπάσει το καμποτάζ. Ισχύει και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ και αλλαχού:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cabotage
    http://www.wisegeek.com/what-is-cabotage.htm
    http://www.dot.gov/ost/ogc/subject/faqs/international/airlineCabotage.html

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ lampros 24/06/2010 08:17:06

      Λίγος προστατευτισμός στην ευρωπαϊκή αγορά δεν βλάπτει.
      Ήρθε ο ίδιος ο Ευρωπαϊκός λαός και στο ζήτησε επίσημα?
      Που μένετε κύριε να έρθω να κάνω καθιστική διαμαρτυρία στην είσοδο αφού τη κλείσω με καρφιά και καδρόνια?
      Για τον Ευρωπαϊκό λαό θα το κάνω και για τους εξωγήινους στο Σείριο.

  7. Ego avatar
    Ego 23/06/2010 21:33:07

    Μήπως την πρώτη παράγραφο να την βάζατε εντός εισαγωγικών και να γράφατε και ποιός έκανε τη δήλωση?

    (h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231049779)

  8. donaE avatar
    donaE 23/06/2010 21:47:05

    Ωφελει καποιους.Δημιουργησε "κοινωνικο αυτοματισμο".

  9. Orestios avatar
    Orestios 23/06/2010 21:48:27

    Action-Reaction. Cause-effect
    Άτιμα αξιώματα.

  10. popolaros avatar
    popolaros 23/06/2010 21:53:37

    Γιωργάκη ραντεβού στο Ηρώδιο.

  11. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 23/06/2010 21:59:07

    Καθιστε στα αυγα σας και αφηστε τους αλλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα !!!

  12. ΔΕΝπαςΚΑΛΑ avatar
    ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 23/06/2010 22:00:58

    α προπαγανδιστικά παιχνίδια που εξελίσσονται σε βάρος του λαϊκού κινήματος στη χώρα μας αναδεικνύουν οι εκτιμήσεις του μεγαλύτερου γερμανικού τουριστικού ομίλου «TUI» ότι «η Ελλάδα έχει για τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο τις ίδιες σχεδόν κρατήσεις όπως παλιά».

    Επιβεβαιώνοντας ότι οι εργατικές κινητοποιήσεις κάθε άλλο παρά πλήττουν τον τουρισμό, η οικονομική εφημερίδα «Handelsblatt» πάει ένα βήμα παραπέρα και ισχυρίζεται ότι ένα «κύμα» Γερμανών στοχεύει να αγοράσει «κοψοχρονιά» εξοχικές κατοικίες στην Ελλάδα, θεωρώντας ότι τώρα είναι «η καλύτερη εποχή για να αγοράσει κανείς θερινές κατοικίες στην Ελλάδα».

    Οπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, «γύρω στις 700.000 Γερμανοί θέλουν να αγοράσουν ακίνητα στις υπερχρεωμένες μεσογειακές χώρες: Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία. Ειδικοί επισημαίνουν ότι στις αγαπημένες περιοχές των Γερμανών, όπως, π.χ., στην Πελοπόννησο, δεν υπάρχουν ακόμη αρκετές προσφορές, υπάρχουν όμως χαμηλές τιμές στα οικόπεδα και καλές τιμές στην οικοδόμηση κατοικίας».

    Με άλλα λόγια, κάτοικοι με υψηλά εισοδήματα από ισχυρές καπιταλιστικές χώρες αντιλαμβάνονται την κρίση σαν μια ευκαιρία να αγοράσουν γη και κατοικία στην Ελλάδα σε φτηνές τιμές.

    Στο ίδιο πνεύμα, ο Μάικλ Στράους, καθηγητής Γεωπολιτικής στο «Κέντρο Διπλωματικών και Στρατηγικών Σπουδών» στο Παρίσι, μέσα από άρθρο του στην «International Herald Tribune» καλεί την ελληνική κυβέρνηση να προσφέρει η Ελλάδα «περιορισμένα δικαιώματα σε κάποια από τα εδάφη της, διατηρώντας παράλληλα την κυριαρχία τους», ως μια «άριστη δυνατότητα χρηματοδότησης της μείωσης του δημόσιου χρέους»!

    Ο Μ. Στράους εκτιμά πως ορθά η ελληνική κυβέρνηση έχει απορρίψει την πώληση νησιών - όπως την προέτρεπε πριν από λίγους μήνες Γερμανός βουλευτής.

    Ο ίδιος υποστηρίζει ότι «υπάρχουν πολλά κράτη που δε θα είχαν πρόβλημα να εξασφαλίσουν προσωρινά δικαιώματα σε κομμάτια της ελληνικής επικράτειας ή σε άλλες προβληματικές χώρες της ΕΕ, όπως η Πορτογαλία και η Ισπανία. Ακόμα και περιορισμένα δικαιώματα μπορεί να είναι ελκυστικά, όπως η δυνατότητα εκμετάλλευσης μιας συγκεκριμένης πηγής ή η εμπλοκή σε κάποια άλλη επικερδή επιχείρηση».

    Με άλλα λόγια, προτρέπει την ελληνική κυβέρνηση να επιταχύνει την άνευ όρων παράδοση των πόρων, των λιμανιών και άλλων στρατηγικών τομέων και περιοχών στο μεγάλο κεφάλαιο, στο όνομα τού να ξεπληρώσει τους πιστωτές της!

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 23/06/2010 22:20:47

      Που ακριβώς το βρίσκεις το παράξενο ότι θέλουν οι ξένοι να αγοράσουν εξοχικές κατοικίες τώρα που λόγω κρίσης είναι φθηνές? Εγώ βρίσκω παράξενο που το ΚΚΕ προσπαθεί να οξύνει την κρίση οπότε οι φθηνές κατοικίες για του "κακούς ξένους" προφανώς θα γίνουν φθηνότερες!

      • GSV avatar
        GSV @ firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 22:23:10

        Συμφωνω απολυτα iriki2010.wordpress.com και προσθετω οτι υπαρχουν πολλοι ξενοι που εχουν αγορασει εξοχικες κατοικιες στην Ελλαδα και σεβονται τον τοπο που τους φιλοξενει πολυ περισσοτερο απο οτι εμεις οι ιδιοι οι ελληνες.

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 24/06/2010 08:27:23

      ΔΕΝπαςΚΑΛΑ μη σταματήσετε εκεί.
      Περάστε και απο την αντίπερα όχθη, του Αιγαίου να αναζητήσετε τις ..ανάγκες του γείτονα και να μιλήσετε μαζί του. Μπορεί να έχει μια συμφωνία που μπορεί να μη θέλετε να παραβλέψετε. Ποτέ δε ξέρεις.

  13. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 23/06/2010 22:04:35

    Καμποτάζ;
    Ένωση Ιδιοκτητών Ξενοδοχείων Ελλαδος.Εταιρεία ειδικού σκοπού.
    Παραγγελία στα ναυπηγεία 4 Κρουαζεροπλοίων.
    Δουλειές. Πλοία έτοιμα,ελληνική σημαία, κρουαζιέρες στο Αιγαίο.Πλήρωματα ελληνικά.Δουλειές.
    Problem solved.

  14. Στέργιος avatar
    Στέργιος 23/06/2010 22:07:26

    Κι όλα αυτά από το ΚΚΕ, τον πιο στυγνά καπιταλιστικό εργοδότη τής Ελλάδας.
    Σας παρακαλώ να γράψετε για την Τυποεκδοτική, εταιρεία που ανήκει στο ΚΚΕ και που δεν έχει υπογράψει τη συλλογική σύμβση εργασίας, εταιρεία τής οποίας οι υπάλληλοι πληρώνονται ψίχουλα και συχνά υποχρεώνονται να παρέχουν δωρεάν εργασία υπέρ τού κόμματος. Όλα αυτά, χωρίς ΠΟΤΕ να έχει γίνει κανενός είδους δημόσιος έλεγχος στα οικονομικά τής Τυποεκδοτικής, αλλά ούτε και του ΚΚΕ. "Νόμος είναι το δίκιο τού εργάτη", αλλά η Παπαρήγα ήξερε να στείλει την κόρη της στο Αμερικάνικο Κολλέγιο. Την υποκρισία και την απληστία των κομμουνιστών την έχουν ζήσει στο πετσί τους ΟΛΕΣ οι πρώην κομμουνιστικές χώρες, ουδεμίας εξαιρουμένης. Κανένα κομμουνιστικό καθεστώς δεν νοιάστηκε ποτέ για τον μέσο άνθρωπο, όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι όλοι μας όταν κατέρρευσαν οι κομμουνιστικές δικτατορίες και άφησαν πίσω τους εξαθλιωμένους λαούς σε χώρες διαλυμένες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Στέργιος 24/06/2010 00:22:22

      η Παπαρήγα ήξερε να στείλει την κόρη της στο Αμερικάνικο Κολλέγιο
      Υπήρχε σοβαρός λόγος για να πάει η κόρη της στο συγκεκριμένο σχολείο. Αν δεν ξέρετε μη μιλάτε. Ο κάθε γονέας το ίδιο θα έκανε.

      • GSV avatar
        GSV @ anonymous 24/06/2010 00:40:13

        ε γιατι δεν το λες βρε anonymous να το μαθει ο κοσμος για να μη το λεει συνεχεια? Εγω προσωπικως δεν εχω ιδεα περι αυτου και θα ηθελα να μαθω.

      • man8os avatar
        man8os @ anonymous 24/06/2010 01:33:44

        Φυσικα και υπηρχε λογος. Δεν επαρκει η δημοσια ΚΑΙ δωρεαν Παιδεια. Ξερει η Παπαρηγα. Δεν μπορεις να εμπιστευτεις το δημοσιο. Αν θες το παιδι σου να μαθει γραμματα το στελνεις σε ιδιοτικο.

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ anonymous 24/06/2010 08:29:31

        μα δε ξέρουμε γιατί δε μας λέτε κι όταν μας λέτε μας λέτε φούμαρα.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ anonymous 24/06/2010 14:20:37

        Η ίδια έχει πει πως την έστειλε επειδή δεν πέρασε κάπου με πανελλήνιες.

  15. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 23/06/2010 22:27:56

    Αν νομίζει κανείς οτι το προβλημά τους ειναι οι ναυτεργάτες και η εργασία τους ειναι εκτός τόπου και χρόνου.
    Πίσω και πάνω απ΄αυτούς ειναι οι ιδιοι άνθρωποι που με τις υποκεινούμενες απεργίες τους διαλύσαν και νέκρωσαν κυριολεκτικά την ναυπηγο-επισκευαστική ζώνη του Πειραιά, και απεμάκρυναν εδώ και 30 χρόνια
    όλη την Ελληνική ναυτιλία . Χιλιάδες άνθρωποι έμειναν άνεργοι και σήμερα γίνεται κυνηγητό για ένα μεροκάματο.
    Ποιός εμπιστεύεται τους ρεμπεσκέδες όταν μια επισκευή αλλού χρειάζεται 10 ημέρες και εδώ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
    Ειναι οι ίδιοι άνθρωποι που διαλύσαν την εμπορική ναυτιλία και αναγκάσαν τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε ξένες σημαίες, οταν σε συνεργασία με ΠΝΟ-IMF ψάχναν στα ξένα λιμάνια να μπλοκάρουν Ελληνικά βαπόρια με διάφορες προφάσεις για να απαιτήσουν και να εκβιάσουν . Ανέβαιναν στα καράβια και ΠΑΡΑΚΙΝΟΎΣΑΝ τους ναυτικούς να υπογράψουν καταγγελίες για να τα "οικονομήσουν " .
    Αποτέλεσμα με τις ξένες σημαίες οι ΄Ελληνες ναυτικοί να χάσουν τις δουλειές τους.
    Αυτούς τους εργατοκηφήνες σήμερα η εμπορική ναυτιλία τους έχει χεσμένους , και μη υπάρξεως άλλου υποχείριου για να κάνουν επίδειξη δύναμης έχουν βρεί τα καμαρωτάκια και τους λαντζέρηδες της ακτοπλοίας.
    Κάπου εδώ θα καταφέρουν να τους διαλύσουν κι αυτούς

  16. ΑΧΑΙΟΣ avatar
    ΑΧΑΙΟΣ 23/06/2010 22:57:03

    θα μπορούσα να συμφωνήσω με πολλούς από τους προλαλήσαντες αν ήταν το ίδιο λαύροι απ΄το Δεκέμβριο μέχρι τον Μάιο κατά των εργολάβων και της Κυβέρνησης που έκοψαν την Ελλάδα στα δύο (Τέμπη).

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΑΧΑΙΟΣ 23/06/2010 23:40:19

      Το ενα δεν αναιρει το αλλο
      Δεν μπορει το ΚΚΕ να εφαρμοζει μια ζωη τη θεση ο σκοπος αγιαζει τα μεσα.
      Επαναστατες με το ζορι δεν γινομαστε
      Θα διαμαρτυρτηρομαστε οπως νομιζουμε εμεις καλυτερα
      Το ΚΚΕ δεν κατεχει τη αληθεια εξ αποκαλυψεως και με αυτα που κανει μαλλον αποθαρρυνει τους εργαζομενουσ παρα τους βοηθα να αντιμετωπιζουν την κριση
      Η απεργια ειναι σημαντικο οπλο για να κατασπαταλαται , χρειαζεται οργανωση και οχι ντουφεκιες στον αερα.
      Δογμα του ΚΚΕ: οποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι εναντιον μας!!!
      Με αυτα που κανετε συντροφοι θα μας οδηγησετε πιο γρηγορα στην εξαθλιωση. Αυτο επιδιωκετε προκειμενου να αποκομησετε κομματικα ωφελη; Πλαναστε πλανη οικτρα. Να σταματήσει επιτελους και ο γεροντοερωτας μεταξυ στελεχων της ΔΑΚΕ και του ΠΑΜΕ

  17. pizza avatar
    pizza 23/06/2010 23:29:34

    Αλλο να εχεις αιτηματα και αλλο να ζημειωνης τη χωρα για να γινη το παρτι σου. Μας ξαφνιαζει το ΠΑΜΕ που δεν αφηνει τα πλοια να φυγουν? Ακομη τα 2 πλοια στην Κορινθο δεν εχουν φυγει αν και ο Αρειος Παγος ειπε οτι η ενεργεια του ΠΑΜΕ, ειναι παρανομη. Αλλα και οι αγροτες τι κανουν καθε χρονο που κλεινουν τους δρομους? Και αυτοι δεν ζημειωνουν το συνολο? Οπως και ολοι αυτοι που παρεμποδιζουν την καθημερινη ζωη για το δικο τους συμφερον. ΤΟ δικαιωμα της απεργιας ειναι ιερο. Το ιδιο και το δικαιωμα της διαδηλωσης. Αλλα οχι οι ενεργειες στο βαρος του πολιτη. Γι'αυτο σε αυτη τη χωρα παντα γινεται εκμεταλευση της δημοκρατιας και ιδιαιτερα απο ωρισμενα κομματα που δεν πιστευουν σε αυτη τη δημοκρατια. Μεχρι που μια μερα ερχεται καποιος και μας λεει "αποφασιζουμε και διατασουμε".

  18. Misha avatar
    Misha 23/06/2010 23:30:01

    Οι γνωστές αντικομμουνιστικές υστερίες, πλήρης αντιγραφή των δελτίων τύπου του μονοπύθμενου, του Μπάμπη, τού Άρη, τού Μr.Μαρφίν, του Βαρδινογιαννέικου και των Μητσοτάκηδων.

    Στοχοποίηση του ΚΚΕ επειδή είναι η μόνη συντεταγμένη δύναμη ενάντια στην κατοχή του ΔΝΤ, με χρήση εμφυλιοπολεμικής επιχειρηματολογίας.

    Μπορείτε οι οπαδοί του ευρωμονόδρομου να χαρείτε ανενόχλητοι της κατακτήσεις του ευρωλιγουρισμού σας. Κάνουν τη σύνταξη σας χαρτζιλίκι κι εσείς το χαβά σας εναντίον του ΚΚΕ που και άδικο να είχε σε αυτή την κινητοποιηση θα έπρεπε να το στηρίζετε γιατί μάχεται για το καλό όλων.

    Εκτός εαν έχετε κοινά συμφέροντα με τους εφοπλιστάδες..και ο νοών νοείτω.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 23/06/2010 23:34:50

      Είναι γνωστό άλλωστε.Όποιος διαφωνεί με το ΚΚΕ είναι φασίστας.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 23/06/2010 23:41:40

        Ναι σιγουρα!! ΚΚΕ = αλαθητο του Παπα

    • GSV avatar
      GSV @ Misha 23/06/2010 23:44:31

      και θα μας σωσει αγαπητη misha o κουμουνισμος που ως γνωστον απετυχε παταγωδως οπου και αν προσπαθησε να εφαρμοσθει?

      Εγω παντως να δουλευω ολη μερα και να πληρωνωμαι με αυγα και μια φρατζολα ψωμι, ευχαριστω πολυ δεν θα παρω.

      Ρωτα και κανενα γερο αλβανο να σου πει ποιο ηταν το μεροκαματο τους επι κουμουνισμου?

      Η μπορεις να πεταχτεις μεχρη τη Νοτιο Αφρικη και να ρωτησεις τους 4 ποδοσφαιριστες της Βορειου Κορεας που ζητησαν πολιτικο ασυλο γιατι το κανατε βρε παιδια καλα δεν περνατε?



      Μπα ευχαριστω πολυ! Δεν θα παρω!Χιλιες φορες φτωχος εργατης και να με εκμεταλευεται το αφεντικο μου αλλα να ειμαι ελευθερος.

      • lampros avatar
        lampros @ GSV 24/06/2010 03:34:23

        Εγω παντως να δουλευω ολη μερα και να πληρωνωμαι με αυγα και μια φρατζολα ψωμι, ευχαριστω πολυ δεν θα παρω.

        Θα πάρεις και θα πείς και ένα τραγούδι. Και όχι από τον κομμουνισμό (έλεος, δηλαδή, εν έτει 2010 διαβάζουμε ότι οι διαμαρτυρίες του ΠΑΜΕ έχουν σκοπό να φέρουν τον κομμουνισμό...), αλλά από τον Γιωργάκη και τον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό.

        Α, και για την φραντζόλα κάτι παίζει, για τα αυγά δεν ξέρω. Στην Αργεντινή τρώγανε και τα ποντίκια...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Misha 23/06/2010 23:44:37

      Εμενα μου εταξαν ενα Hi speed σημερα...Εχετε ξεμωραθει εντελως μου φαινεται. Να σας στησουμε και ανδριαντα μηπως για τα σημερινα γεγονοτα;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Misha 23/06/2010 23:47:52

      Ευρωλιγουρισμος!!! Πρωτοι και καλυτεροι καταγγελετε την Ε.Ε.και μετα τρεχετε να επωφεληθειτε απο τα διαφορα προγραματα (LEADER, ΕΣΠΑ..ΚΤΛ)

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 23/06/2010 23:53:39

      Tα εγκλήματα εναντίον αυτής της γενιάς τα διαπράττει ο ΓΑΠ με την συνεργασία ΔΝΤ και ΕΕ.Και κάποιοι τρώγονται με τους απεργούς.

      Σαν τον Σημίτη που ξεφούσκωνε τα λάστιχα των τρακτέρ και την ίδια ώρα εισέπραττε δισεκατομμύρια ευρώ από τον Χριστοφοράκο!

      Τάξις και ηθική της κυνοβουλευτικής δημοπρασίας!

      • pizza avatar
        pizza @ Misha 24/06/2010 00:03:37

        Αγαπητη Misha
        Δεν ξερω τι ηιλικια εισαι. Αλλα αυτα που λες τα εχουμε ακουσει πριν πολλα χρονια. Το ιδιο και ο πατερας μου, το ιδιο και ο παπους μου. Το ιδιο γλυφιντζουρι. Και ο κουμουνισμος σου πηγε απο το κακο στο χειροτερο. Φυσικα θελω να σου υπενθυμισω οτι και στην παλια Σοβιετικη Ενωση, ο λαος ζουσε σαν σκλαβος και οι του κομματος ετρωγαν με χρυσα κουταλια.

      • GSV avatar
        GSV @ Misha 24/06/2010 00:11:04

        Χιλιες φορες αγαπητε/η Μisha τα εγκληματα της εξουσιας να περιοριζονται στο ξεφουσκωμα των ελαστικων των ελκυστηρων ακομα και αν θες στη μειωση των μισθων και των συνταξεων.

        Παρα να βρεθουμε εκτελεσμενοι σε καποιο γκουλαγκ η σε καποια πηγαδα εαν με πιανεις τι εννοω.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Misha 24/06/2010 01:13:15

        Λίγο "αστικό" ξύλο από τους λιμενικούς (αν τους άφηναν) στους "εργαζόμενους" του ΠΑΜΕ και το θέμα θα είχε διευθετηθεί. Αλλά δεν τους αφήνουν.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 24/06/2010 09:17:53

        Είμαι αρκετά μεγάλος σε ηλικία ώστε να ξέρω για τα εγκλήματα και των δύο πλευρών του εμφυλίου.Στην Ελλαδίτσα μας οι οπαδοί του Ζαχαριάδη ήταν τόσο βλαμμένοι όσο και οι οπαδοί της Φρειδερίκης.

        Pizza μιλάς με εμφυλιοπολεμική επιχειρηματολογία.Σα να μην είναι η Ελλάδα μας υπό κατοχή του ΔΝΤ.Ξέρεις το μπαμπούλα του κομμουνισμού επικαλούνταν και οι Ναζί κατακτητές.Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκαν και στελεχώθηκαν τα δοσιλογικά Τάγματα Ασφαλείας.

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ Misha 24/06/2010 09:48:29

        Βουρ για την Γαζα σε βλεπω εσενα μισια.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Misha 24/06/2010 01:09:38

      Τα συνηθισμένα παραληρήματα: Οποιος είναι κατά του ΚΚΕ είναι ευρωλιγούρης, νεοφιλελεύθερος, όργανο των εφοπλιστάδων, κλπ, κλπ. Θα μας στείλετε σε γκουλάγκ και σε ψυχιατρεία μήπως;
      Πόσο χαπακωμένοι μπορεί να είστε;
      Μόνο στην Ελλάδα κυκλοφορούν τέτοια ζωντανά απολιθώματα.

  19. petros avatar
    petros 24/06/2010 00:07:59

    ο τσιμας στο μεγκα προτεινε η απεργια να γινει τον...σεπτεμβριο!

    • Orestios avatar
      Orestios @ petros 24/06/2010 00:14:55

      Έτσι βολεύει τους mediaρχες?

  20. petros avatar
    petros 24/06/2010 00:14:39

    GSV,ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΑΡΑ ΟΙ ΑΠΕΡΓΟΙ.

    • GSV avatar
      GSV @ petros 24/06/2010 00:17:47

      Σαφως φιλε Πετρο, 20,000 σουηδοι που ακυρωσαν τις κρατησεις τους μετα τα επεισοδια, το εκαναν διοτι ειδαν οτι δεν εβγαιναν οικονομικως. Τι περιμενεις με μεσο ορο εισοδηματος ανα κεφαλη τα 70,000 ευρω, δεν υπαρχουν λεφτα για διακοπες.

      Φιλε πετρο στην Ελλαδα καθε χρονο ερχονται περιπου 17-18 εκατομυρια ΞΕΝΟΙ τουριστες. Φετος εαν ερθουν 10-12 ζητημα θα ειναι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ GSV 24/06/2010 00:22:47

        Σιγά τα επεισόδια! Αφού όλοι λένε για χλιαρές αντιδράσεις.
        Εκτός από τις κάκιστες υπηρεσίες για τα λεφτά που ζητούν, η άπαξιωτική καμπάνια του GAP απωθεί όλους τους ξένους. Ποιός θέλει να πάει σε μια χώρα απατεώνων?

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 24/06/2010 00:33:04

        τους 3 ατυχους υπαλληλους που δεν εφταιγαν σε τιποτα και σκοτωθηκαν στα επεισοδια του μαιου δεν τους υπολογιζεις ορεστιε?

        Μενω στο εξωτερικο, σε βορεια χωρα και θυμαμαι οτι επι 10 ημερες τα τοπικα καναλια μετεδιδαν συνεχεια τις ιδιες εικονες. Την εικονα της ατυχης κοπελας να κοιτεται νεκρη στο μπαλκονι. Γιναμε διεθνως ρεζιλι για να στο δωσω να το καταλαβεις.

        Ε δεν νομιζω οτι και για τον θανατο των τριων ατυχων υπαλληλων φταιει ο ΓΑΠ ?


        Οι μηπως και αυτοι οι τρεις ατυχοι ανθρωποι ηταν απλα παραπλευρες απωλιες του αγωνα εναντιων της μπουρζουαζιας?

        Ενιωσα ντροπη, αισχος και αηδια οταν αντικρυσα στα καναλια οτι φτασαμε να δολοφονουμε! Δεν ντρεπομαστε λιγο!

        Στην ελλασα δεν εχουμε ιδεα του τι ειναι συνδικατα και τι ειναι απεργιες. Ας πανε μια βολτα οι εργατοπατερες αυτου του τοπου στο εξωτερικο να ξεστραβωθουν.

      • Orestios avatar
        Orestios @ GSV 24/06/2010 00:37:11

        Εδώ τους υπολογίζει το GAP αγαπητέ. Τίποτις απατεώνες θα τους θεωρεί, όπως άλλωστε όλους τους Έλληνες. Δεν τον είδαμε να βάζει τον Υπουργό να συλλάβει τους δολοφόνους. Μόνο να κατηγορεί ξέρει.

  21. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 24/06/2010 00:16:36

    Misha
    Γενικολογίες, πολιτικολογίες και μπουρδολογίες οταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα.
    Απο τον ναυτικό κόσμο δεν εκπροσωπείται κανέναν παρα μερικά καμαρωτάκια της ακτοπλοίας. αντε βρείτε αλλού να παίξετε τους σωτήρες

    • pizza avatar
      pizza @ ανωνυμ 24/06/2010 00:27:54

      Δυστυχως για σενα και το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ, ΗΡΘΑ, ΕΦΥΓΑ, ΘΑΞΑΝΑΡΘΩ κλπ περα βρεχει

  22. anonymous avatar
    anonymous 24/06/2010 00:31:45

    Εγώ δεν έχω τίποτε με τις απεργίες. Όποιος θέλει να απεργήσει ας απεργήσει. Με ενοχλεί αφάνταστα όμως να πηγαίνουν κάποιοι τύποι και να μην αφήνουν να δουλέψουν αυτοί που θέλουν να δουλέψουν.

    Κοινώς όποιος θέλει να απεργεί ας απεργεί κι όποιος θέλει να δουλέψει ας δουλέψει. Καταναγκαστική εργασία δεν επιτρέπεται και καταναγκαστική απεργίας επίσης δεν επιτρέπεται.

    Δυστυχώς το ΚΚΕ επιβάλλει φασιστικά στους άλλους να μη δουλέψουν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ anonymous 24/06/2010 00:39:01

      Τί περίεργο. Η κυβέρνηση του GAP το επιβάλλει με νόμους (βλέπε απολύσεις)

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Orestios 24/06/2010 00:54:26

        Nα υποθέσω ότι δεν έχεις πρόβλημα με τη στάση του ΚΚΕ? ΄Η είσαι της άποψης ότι ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 24/06/2010 01:08:10

        Να υποθέσω ότι δεν έχεις πρόβλημα με την στάση της "δημοκρατικής" κυβέρνησης του GAP? Ή είσαι της άποψης ότι ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου?

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Orestios 24/06/2010 01:59:25

        1. H αρνητική μου άποψη μου για την κυβέρνηση δεν πρέπει να σου είναι άγνωστη, αφού έχω γράψει αρκετά σχόλια στο antinews?
        2.Ο εχθρός του εχθρού μου δεν είναι αναγκαστικά φίλος μου. Καθόλου. Στην πολιτική οι "εχθροί" μας είναι ιδέες. Τις ιδέες του ΚΚΕ τις θεωρώ "εχθρούς".Και δεν πρόκειται να τις "κανακέψω" επειδή απλώς κοντράρουν το ΠΑΣΟΚ
        3 Στις ερωτήσεις σου απάντησα. Εσύ στις δικές μου όχι! (Δεν στις έθεσα για να "στην πέσω". Απλώς για να καταλάβω το σκεπτικό σου)

    • lampros avatar
      lampros @ anonymous 24/06/2010 03:36:42

      Καλά, άμα μεθαύριο βρεθεί στο δρόμο αυτός που «θέλει να δουλέψει», με 20 χρόνια εργασίας στην ίδια εταιρία, και με το 1/4 της αποζημίωσης που δικαιούταν προηγουμένως και μάλιστα με δόσεις, να δούμε που θα βρεί να δουλέψει στα 40+ του και εν μέσω κρίσης...

      Ή δεν ξέρετε τέτοιες περιπτώσεις; Έρχονται και άλλες...

      Οι απεργίες θα φταίνε και το ΠΑΜΕ...

  23. Orestios avatar
    Orestios 24/06/2010 02:02:32

    Αχ, βρε Χίτλερ! Σχολή άνοιξες και σήμερα οι "πιο σοσιαλιστές" συναγωνίζονται τα κατορθώματά σου.

  24. καπελωμα τζι αρ avatar
    καπελωμα τζι αρ 24/06/2010 08:35:38

    -#
    GSV says:
    23/06/2010 at 22:37

    Με ενα μεσο ορο 200 ευρω να ξοδεψει ο καθε τουριστας στην ελλαδα (που ξοδευουν πολλα παραπανω) απο τη μειωση του 12% χανονται 400 εκατομυρια ευρω. #-


    -#
    εναςάσχετος says:
    23/06/2010 at 22:49

    Καταλαβαίνω τι λέω και σέβομαι τα στοιχεία που μου παραθέτεις, αλλά επιμένω ότι δεν θα καθήσουμε να μας φάνε σαν το σκυλί στ αμπέλι, προκειμένου να μην θιγεί η τουριστική κίνηση. #-


    Το ΠΑΜΕ θα μας στοιχοίσει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού κανα 2 δισεκατομυριάκια έτσι "για μη πάει σα το σκυλί στ'αμπέλι"
    Οχι επειδή θα πετύχει κάτι. Έτσι, για τη μαγκιά ρε γαμώτο.

    Οχι απλά τσάμπα μάγκας. Αλλά πολύ ακριβός τσάμπα μάγκας. Απλά πληρώνει άλλος πολύ ακριβά τη μαγκιά του.

  25. Misha avatar
    Misha 24/06/2010 09:41:42

    @l' ami du peuple

    Φίλε, δεν ξέρω τι να υποθέσω! Η αισχρή προπαγάνδα των ΜΜΑ(ποβλάκωσης) έχει χαζέψει πολύ κόσμο.Στην παρούσα φάση όποιος κάνει δύσκολη τη ζωή της κατοχικής κυβέρνησης , όπως κι αν λέγεται(ΚΚΕ, ΠΑΜΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Αναρχοχούλιγκαν) είναι σύμμαχος μας, κι ας μάς δημιουργεί κάποια μικροπροβλήματα στην καθημερινότητα.
    Λαγοκέφαλο τρώνε ορισμένοι κι έχει κουρκουτέψει η φαιά ουσία τους;

  26. rage@40 avatar
    rage@40 24/06/2010 10:35:01

    Ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι ακόμα μια πονεμένη ιστορία.
    Όπως παντού, μίζες, ρεμούλες, αρπαχτές, επιδοτήσεις για αέρα, εξυπηρέτηση άθλια, εκμετάλλευση, βιτρίνα και από πίσω σαπίλα.
    Αν ενδιαφέρονται κάποιοι για τον τουρισμό, μπορούν να ξεκινήσουν από αλλού, ή έστω ταυτόχρονα με την έκφραση των παραπόνων τους για τις ενέργειες του ΠΑΜΕ.

    Το ΚΚΕ από τη μεριά του το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει θα ήταν να διαλυθεί και να αφήσει τις όποιες υγιείς πολιτικές συνειδήσεις που θα απομείνουν, να αντισταθούν και να αντιδράσεις με άλλους τρόπους και όχι με τις μονολιθικές και ξεπερασμένες μορφές αντίδρασης που απλά λειτουργούν σαν βαλβίδες εκτόνωσης.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ rage@40 24/06/2010 12:02:02

      Σιγά μην διαλυθεί το ΚΚΕ. Διαλύονται οι κερδοφόρες επιχειρήσεις;
      Αφού βρίσκονται "ευφυείς" που ψηφίζουν τα σταλινικά βαμπίρ, περιμένεις να διαλυθεί; Εδώ μιλάμε για τη Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών, με την Αλέκα στο ρόλο του Νοσφεράτου.

  27. Βασίλης avatar
    Βασίλης 24/06/2010 11:22:32

    Ο Ιμπραήμ γύρω στο 1826 άρχισε να καίει την ύπαιθρο της Μεσηνίας προκειμένου να υποχρεώσει τα χωριά και τους κατοίκους να δηλώσουν υποταγή και να υπογράψουν τα προσκυνοχάρτια.

    Δηλαδή εφαρμογή της μεθόδου ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Και ο Ιμπραήμ ήταν πολύ αποτελεσματικός σε αυτό. Υπήρχε και η μέθοδος του ανασκολοπισμού, κοινώς σούβλισμα. Τον Αθανάσιο Διάκο τον σούβλισαν.

    Κάποιοι Νενέκοι υπόγραψαν. Για να σώσουν τα λιόδεντρα και τις συκιές. Ήταν το μόνο που είχε απομείνει για να επιβιώσουν οι κατεστραμένοι κάτοικοι.

    Ο Κολοκοτρώνης διέταξε: "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".

    Σήμερα τα λιόδεντρα και οι συκιές έχουν αντικατασταθεί από το: "οι ναυτεργάτες που απεργούν και κλείνουν τις εισόδους των πλοίων καταστρέφουν τη μοναδική βιομηχανία της χώρας, το τουρισμό!!!"

    Ερώτημα: Σήμερα ποιός είναι ο νέος Ιμπραήμ, ποια η νέα μέθοδος του σοκ και δέος, ποιος ο ανασκολοπίζων, ποιος ο ανασκολοπιζόμενος, ποιο είναι το νέο προσκυνοχάρτι, ποια τα λιόδεντρα και οι συκιές, ποιοί είναι οι νέοι Νενέκοι και οι προσκυνημένοι, τι μπορεί να αποτελέσει τη φωτιά και το τσεκούρι, ποιοι είναι αυτοί που συνεχίζουν να αντιστέκονται;;; Για το Κολοκοτρώνη δε γνωρίζω αν υπάρχει; Αυτοί οι ηγέτες παρουσιάζονται ένας κάθε 200 χρόνια.

    Σταματείστε λοιπόν όλοι εσείς οι παραδομένοι να αναμασάτε τις μπουρδολογίες των καναλιών, των καναλαρχών, των μεγαλοδημοσιογράφων και όλων των παπαγάλων. Η μόνη λύση είναι η αντίσταση και η αντίδραση ακόμη και όταν ο τρόπος που γίνεται δεν μας πολυαρέσει!! Όταν κάποιοι θέλουν να σε ταπεινώσουν να σε πηδήξουν να σε υποδουλώσουν να σε σφάξουν, θα αμυνθείς με όποιο τρόπο μπορείς. Θα αγωνιστείς με νύχια και δόντια. Θα βγάλεις μάτια, θα δαγκώσεις αυτιά και μύτες θα .... και και ...

    Μπορεί αυτά που λέω να μην αρέσουν σε ορισμένους, αλλά έτσι είναι. Έτσι λέει η παράδοσή μας και η ιστορία μας.

    Και κάθε αγώνας έχει απώλειες...

    Το "σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω" τελείωσε.

    Αυτό είναι μόνο για τους παραδομένους τους βολεμένους και τους ηλίθιους. Ηλίθιους που διαμορφώνουν τη γνώμη τους από κάτι βολεμένους μεγαλοδημοσιογράφους που τα πέρνουν από δέκα μεριές και έχουν τακτοποιήσει ακόμη και τα δισέγγονά τους. Αυτοί οι δημοσιογράφοι δεν είναι ελεύθερες φωνές αλλά έχουν ταυτιστεί με τα αφέντικά τους και τα συμφέροντα που αυτοί εξυπηρετούν.

    Ένα απλό παράδειγμα: Αν άκουγες τις ανταποκρίσεις των καναλιών από το λιμάνι που τις αναμετέδιδαν κάθε 10 λεπτά όλα τα κανάλια, πίστευες ότι όπου νάναι θα ξεσπάσει μάχη μεταξύ απεργών και ταξιδιωτών. Σου έδειχναν κοντινά πλάνα και νόμιζες ότι στο λιμάνι βρισκόντουσαν καμιά 10.000 πολίτες που ήθελαν να ταξιδέψουν, οι οποίοι είχαν αποκλειστεί, τα είχαν πάρει στο κρανίο και σε λίγο θα είχαμε αίμα. Αυτά τα κοντινά πλάνα ταξίδεψαν σ' όλο το κόσμο και μπήκαν σε κάθε Ελληνικό σπίτι και διαμόρφωσαν το ανάλογο κλίμα. Τελικά σήμερα το πρωϊ που η εικόνα είχε πλέον διαμορφωθεί, έδειξαν πλάνα από ψηλά και έτσι φάνηκε ότι στο λιμάνι και μόνο εμπρός σε ένα πλοίο βρισκόντουσαν καμιά κατοσταριά (;) επιβάτες!!! Η παραπληροφόρηση και χειραγώγηση σε όλο της το μεγαλείο.

    Όποιος θεωρεί τον εαυτό του χαχόλο ας πάρει...

    Όσοι έχουν χρόνο ας διαβάσουν και το παρακάτω κείμενο (δεν είναι δικό μου, είναι του Στάθη από την Ελευθεροτυπία) και πιθανό να διαφωτιστούν:

    *******
    (α)κυρώσεις ...

    «Και ιδού δράκων πυρρός (χρυσοκόκκινος) εκ πυρός (πύρινος)» -απ' την Αποκάλυψη του Ιωάννη, όταν άρχισε να μελετά το Ασφαλιστικό...

    Ανδρείκελο (το): ομοίωμα ανθρώπου. Ή ζώου. Με αρθρωτά κινητά μέλη που επιτρέπουν διάφορες στάσεις. Συνώνυμα: μαριονέτα, κούκλα.

    Μεταφορικώς: Αυτός που στερείται αυτενέργειας, αυτοβουλίας και κατευθύνεται από άλλους.

    Πιο χοντρά συνώνυμα: πιόνι, υποχείριο, φερέφωνο, αχυράνθρωπος, ενεργούμενο...
    Ετυμολογία: αρχ.: ανδρείκελον-ανθρωπόμορφος εκ του ανήρ-ανδρός και είκελος, όμοιος...

    Αντίθετα: ανδρείος, αντρείος, αντρειωμένος, τολμηρός, σθεναρός, παλληκάρι, γενικώς ο πούντζος του Καραϊσκάκη.. (πούτσος για όσους αγνοούν τη λέξη – συνυπάρχει με αρχίδια – συνήθως για τα παλικάρια λέγεται «ένα κιλό αρχίδια»)

    [Βεβαίως υπάρχει και η βυζαντινόφρων εκδοχή της «ανδρείας» ήτις περιορίζεται εις «την των ανδρών ηλικία» (Λεξικό Σουΐδα) -αν και παρακάτω αποκαθιστά την έννοια και ως «ανδρεία ψυχής»- μυστήριοι τύποι αυτοί οι Βυζαντινοί]...

    Ραγιάς (ο): αραβική λέξη - ο μη μουσουλμάνος Οθωμανός υπήκοος, κατά συνεκδοχήν ο δούλος -«να 'ρθουν να προσκυνήσουσι, ραγιάδες να γενούνε»- (από το Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσης του Δημήτριου Β. Δημητράκου το οποίον εγράφη ακριβώς επειδή οι ραγιάδες έχασαν το παιγνίδι το 1821, ασχέτως αν έκτοτε περιοδικώς επανέρχονται κι ενίοτε εκ νέου κάνουν κουμάντο).

    Αντιθέτως, το Λεξικό Μπαμπινιώτη ετυμολογεί τη λέξη απ' το τουρκικό raya, αλλά συμφωνεί με το Λεξικό Δημητράκου ότι ραγιάς είναι ο μη μουσουλμάνος υπήκοος των Οθωμανών, μεταφορικώς αυτός που έχει δουλοπρεπή στάση.

    Άρα, είναι δημοσιογραφικώς διασταυρωμένο (σε δύο Λεξικά) και άρα κάργα καρατσεκαρισμένο ότι ραγιάς είναι ο δουλοπρεπής, ο υποτέλειας, ο σφάξε με αγά μου να αγιάσω...

    Κάτι σαν γραικύλος.
    Γραικύλος (ο) (μειωτικό): ο Έλληνας που είναι ανάξιος της εθνικής του παραδόσεως, ο ξεπεσμένος, παρηκμασμένος Έλληνας, συνήθως δουλοπρεπής προς τους ξένους.

    Ετυμολογία: λατινικό, Graeculus, επίθετο με το οποίον οι Ρωμαίοι χαρακτήριζαν ειρωνικά τον ελληνίζοντα συμπατριώτη τους, ο οποίος προσπαθούσε αδέξια να μιμηθεί τους Έλληνες (Λεξικό Μπαμπινιώτη). Η λέξη στη συνέχεια εξέπεσε να αναφέρεται στους ίδιους τους Έλληνες, πλην όμως τους εκπεσόντες, τους ξεπεσμένους και δουλικούς.

    Αντίθετο: Γραικός (ο): ο Έλληνας. «Έλληνες ωνομάσθησαν το πρότερον Γραικοί καλούμενοι», Αριστοτέλης (Λεξικό Liddell-Scott) - και δυο χιλιάδες χρόνια μετά: «εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θέ' να πεθάνω». (Φράση πολύ συνηθισμένη κατά τους σκοτεινούς αιώνες της τουρκοκρατίας, ότε, κατά τους νεωτερικούς, η συνέχεια του ελληνισμού ελέγχεται).

    Συνώνυμο: Ρωμιός (εκ του Ρωμαίος, καθώς πολιτικά κι ανεξαρτήτως καταγωγής προσδιόριζαν τον εαυτόν τους οι υπήκοοι της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας - του Βυζαντίου).

    σημείωσις: νεότερον του γραικύλου είναι ο γραισκύλος - μια ευγενική (κι αφιλοκερδής) γλωσσοπλαστική προσφορά της στήλης στη μαμά ελληνική γλώσσα.

    Κουίσλινγκ: η απόδειξη ότι για να 'ναι κανείς γραικύλος ή ραγιάς, δεν προϋποθέτει να 'ναι Έλληνας.

    Δωσίλογος (ο): το τελευταίο κι έσχατο λήμμα (και λύμα, σκατό) του γράμματος δέλτα της ελληνικής γλώσσας: αυτός που υποχρεούται να λογοδοτήσει για τις παρανομίες του - αυτός που συνεργάσθηκε με τον εχθρό την περίοδο της Κατοχής - ίδιου
    ετύμου (κατά τη σχέση του δίδω και του δώρου), με τη δωροδοκία, δωροδοκώ, δωροδόκος και τη δωροληψία, δωρολήπτης, δωροδοκούμαι...

    Οι τελευταίοι, δωσίλογοι, δωροδόκοι και δωρολήπτες καλύπτονται από τον νόμο περί ευθύνης υπουργών, που μόνον σε μια επικράτεια ραγιάδων, θα μπορούσαν να έχουν συντάξει γραικύλοι με κυβερνήσεις ανδρεικέλων.

    Ανδρείκελα των ΗΠΑ.
    Ανδρείκελα του ΔΝΤ.

    Άλλωστε έτσι λύνεται και το συνεχές δίλημμα του νεώτερου Ελληνισμού (μετά τους Κομνηνούς) ανάμεσα στην «παπική τιάρα» ή το «τούρκικο φακιόλι»: και ανδρείκελο της Δύσης, και ραγιάς στον Τούρκο. Οπερ έδει δείξαι...

    ΣΤΑΘΗΣ Σ. 13.V.2010 stathis@enet.gr

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Βασίλης 24/06/2010 11:57:03

      Αυτά που γράφεις είναι ανοησίες, τρικυμία εν κρανίω.
      Αμα πεινάσουμε, θα μας θρέψει το ΚΚΕ και η Τυποεκδοτική;
      Να στείλω ανέργους εκεί να βρουν δουλειά και ας είναι και δεξιοί;
      Ξέρεις τι λένε μερικοί παλιότεροι; Ότι η αγία Μακρόνησος ήταν θαυματουργή, όσο την είχαν ανοιχτή πήγαινει μπροστά η Ελλάδα, γιατί τα παιδάκια του Στάλιν καθόντουσαν πολύ φρόνιμα, Παναγίτσες.

      • Βασίλης avatar
        Βασίλης @ ΒΙΣ 24/06/2010 13:20:28

        Με βρισιές δεν γίνεται διάλογος, αλλά δεν πειράζει. Το να απαντήσεις σε κάποιο που βρίζει, κανονικά δεν αξίζει.

        Θα σου μόνο ότι εγώ δεν είμαι δοσμένος ούτε παραδομένος και οπωσδήποτε δεν είμαι αφελής ώστε να πιστεύω τις παπαρολογίες που μου σερβίρουν. Αν πιστεύεις όμως ότι επειδή υπάρχει ο μηχανισμός θα πάρεις τη σύνταξή σου, ή ότι το παιδί σου θα έχει δουλειά, είσαι μακριά γελασμένος.

        Το σπουδαιότερο όμως όλων είναι ότι αν γνωρίζεις ανάγνωση και καταλαβαίνεις κάτι έστω στοιχειώδες από την Ελληνική γλώσσα, να βρεις λίγο χρόνο για να διαβάσεις όσα αφορούν τα σχετικά με το "εφαρμοστέο δίκαιο", που θα ισχύσει για το κατάπτυστο μνημόνιο παράδοσης της πατρίδας και τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η κυβέρνηση σε περίπτωση που η χώρα θα βρεθεί σε αδυναμία να αποπληρώσει το χρέος της, ακόμα και αν καθυστερήσει έστω και μια μέρα κάποια πληρωμή.

        Έτσι ίσως να μπορούσες να καταλάβεις αν οι αγέννητοι απόγονοί σου θα σε συγχωρούσαν που αποδέχθηκες έστω και σιωπώντας τη παράδοση της πατρίδας...

        Η υπογραφή κάποιου άλλου μνημονίου από κάποιο ονόματι Τσολάκογλου, οδήγησε στη καταδίκη του (του Τσολάκογλου) σε θάνατο για εθνική αναξιότητα.

        Εσύ ο μεγάλος Ελληναράς που ενδιαφέρεσαι για τη συνταξούλα σου λες ότι πρέπει να ανοίξει η Μακρόνησος για να στείλουν εκεί όσους αντιστέκονται...

        Τι άλλο να πω;;; Μπράβο τύπε… Άξιος ό μισθός σου ή η συνταξούλα σου!!!

  28. ΑΡΝΙΕΜΑΙ avatar
    ΑΡΝΙΕΜΑΙ 24/06/2010 11:42:10

    ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΤΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
    ΡΕ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ, Ή ΤΟ ΟΛΠ Θ ΟΛΕΥΕΕ ΓΣ 500 ΕΥΡΩ;

    ΤΟ ΠΑ.ΜΕ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΡΕ;
    ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΡΕΕΕΕ!

    ΣΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΣΙ;
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΙΠΕΡΓΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ, ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ.
    ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΦΟΡΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΥΒΟΥΜΕ!
    ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΖΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ ΣΑΣ.
    ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΔΩΝ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΑΡΝΙΕΜΑΙ 24/06/2010 11:59:30

      Γιατί δεν πηγαίνετε στη Βόρεια Κορέα; Δεν είδατε πόσο χαρούμενοι ήταν οι ποδοσφαιριστές της στο πούλμαν; Ολο γελάκια. Θα μας παρατήσετε και ήσυχους έτσι. Κάτι ήξεραν όσοι σας είχαν στείλει στα Greek Islands για διακοπές διαρκείας.

  29. PETROS avatar
    PETROS 24/06/2010 12:20:25

    H Πασοκική αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο.
    Αλήθεια πότε ήταν που Ο ΓΑΠ έφαγε δακρυγόνα απο τα ΜΑΤ στο λιμανι; Τότε δεν έκλεισαν το λιμανι οι αγρότες;

  30. PETROS avatar
    PETROS 24/06/2010 12:31:18

    Ξεχνάτε τελειως Ελληναρες!!!!
    ΣΑΜΙΝΑ. ΔΙΣΤΟΣ, Σας λενε τιποτα τα ονοματα....
    ΓΕΛΟΙΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΤΣΩΝ!!!!!

  31. Βασίλης avatar
    Βασίλης 24/06/2010 13:29:08

    Για όλους τους δοσμένους, τους παραδομένους, τους ραγιάδες, τα γιουσουφάκια και τους ηλίθιους ακροατές των καναλιών και των σύγχρονων Γκαίμπελς, για όσους ενδιαφέρονται για τη συνταξούλα τους και τους παράφρονες που θέλουν να ανοίξει η Μακρόνησος αφιερωμένο με πολύ αγάπη το παρακάτω:

    ******
    «Νοικιάστε την Ελλάδα σε ξένους!»
    Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ «E» 24/6

    Tο υπογράφει ένας Γερμανός ονόματι Mίκαελ Στράους, ο οποίος διδάσκει Γεωπολιτική στο Kέντρο Διπλωματικών και Στρατηγικών Σπουδών στο Παρίσι. «Eνας τρόπος να σώσουμε την Eλλάδα» είναι ο τίτλος του άρθρου.
    H ντροπή για το πώς κατάντησαν τη χώρα οι κυβερνήσεις της ώστε να τολμούν να γράφουν τέτοια άρθρα εξευτελισμού της Eλλάδας κάποιοι ξένοι καλοθελητές, αλλά και η οργή για τα γραφόμενα είναι τα συναισθήματα που καταλαμβάνουν αμέσως όποιον Eλληνα διαβάσει αυτό το άρθρο.
    Aπό την πρώτη φράση αντιλαμβάνεται αμέσως κανείς πού θέλει να φτάσει ο συγγραφέας: «Tα έθνη μερικές φορές νοικιάζουν τμήματα του εδάφους τους το ένα στο άλλο και η προκύπτουσα δουλεία (!) ωφελεί τυπικά και τα δύο μέρη: το ένα αποκτά τη χρήση πρόσθετου χώρου, ενώ το άλλο ανταμείβεται οικονομικά, πολιτικά ή με κάποιο άλλο τρόπο» αρχίζει το άρθρο.
    O αρθρογράφος δεν αστειεύεται. Eπιχειρηματολογεί με ακαδημαϊκή σοβαροφάνεια: «H πρόταση ενός Γερμανού πολιτικού να πουλήσει η Eλλάδα κάνα-δυο νησιά σωστά απορρίφθηκε. H συνεπαγόμενη μεταφορά κυριαρχίας θα ήταν προβληματική» διατείνεται και προχωράει στη διαφήμιση των πλεονεκτημάτων της ενοικίασης της πατρίδας μας έναντι της πώλησης!
    «Tα δικαιώματα σε μια ενοικίαση μπορούν να είναι στενά ή ευρέα, η αποζημίωση μπορεί να προσλάβει ποικιλία μορφών και η χρονική περίοδος της ενοικίασης μπορεί να αντανακλά τη φύση της υποχρέωσης. Σε αυτό έγκειται η χρησιμότητα της άποψης αυτής για μια χώρα σαν την Eλλάδα. Προσφέροντας περιορισμένα δικαιώματα σε μερικά από τα εδαφικά περιουσιακά της στοιχεία και διατηρώντας παράλληλα την κυριαρχία επʼ αυτών, μπορεί να είναι ένας άριστος τρόπος για τη χρηματοδότηση μιας μείωσης του δημόσιου χρέους» υποστηρίζει ο Γερμανός «προφεσόρος».


    Aκάθεκτος προχωράει στο τελικό συμπέρασμα, για όποιον δεν κατάλαβε: «Aυτό υποδηλώνει ότι η ιδέα μιας οικονομικής δουλείας επί ελληνικού εδάφους μπορεί να έχει ακόμη σημασία αν αναβιώσει, μελετηθεί και προσαρμοστεί στην παρούσα κρίση» τονίζει.
    «Aριστος τρόπος» λοιπόν «μια οικονομική δουλεία επί ελληνικού εδάφους» για να μειώσει η Eλλάδα το δημόσιο χρέος της!
    Φέρνει και παραδείγματα ο αρθρογράφος των «Tάιμς της Nέας Yόρκης» για να πείσει περί της ορθότητας των θέσεών του, αποκαλύπτοντας έτσι, ασυνείδητα ίσως, πού κατατάσσει την Eλλάδα ως χώρα: Kανάλι του Παναμά, Xονγκ Kονγκ και Γκουαντάναμο!!!
    Oι «μπανανίες» του Παναμά και της Kούβας του... 1890 και η εξουθενωμένη και κατά τμήματα υπό αποικιοκρατική κατοχή Kίνα της ίδιας εποχής είναι ισοδύναμες στο μυαλό του με την Eλλάδα του 21ου αιώνα!


    Mε σχεδόν σαδιστική ικανοποίηση, μάλιστα, υποστηρίζει ότι η Eλλάδα υπήρξε το «εργαστήριο» που απέδειξε ότι αυτή η πολιτική μπορεί να παραγάγει αποτελέσματα, όταν χρεοκόπησε το 1897!
    «Eίναι εντυπωσιακές οι ομοιότητες ανάμεσα στην κατάσταση της Eλλάδας το 1897 και σήμερα» ισχυρίζεται. Πλήρης διασυρμός.
    Kι έχει κανείς, σαν να μην έφτανε αυτό το παγκόσμιο κλίμα εξευτελισμού της Eλλάδας, τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να προσπαθεί να πείσει τους Eλληνες, που είναι καθολικά εξοργισμένοι κατά της κυβέρνησής του για τη λαίλαπα μέτρων που έχει πάρει εναντίον των μισθωτών, των γυναικών και των συνταξιούχων, ότι δήθεν... αποκατέστησε τη «διεθνή αξιοπιστία της χώρας» με την υπαγωγή της στο καθεστώς επικυριαρχίας του ΔNT!


    Mνημόνιο
    H χώρα στο έλεος των δανειστών
    Aνατριχιαστική είναι η δέσμευση που έχει αναλάβει η κυβέρνηση Παπανδρέου βάσει του διαβόητου Mνημονίου (Παράρτημα 4, σημείο 11) απέναντι στους δανειστές: «Oύτε ο δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας...»! Aυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει, όπως ανέλυσε στο «Eθνος» με άρθρο του στις 14 Iουνίου ο καθηγητής Nομικής του AΠΘ Kώστας Xρυσόγονος, ότι αν η κυβέρνηση δεν μπορέσει να πληρώσει κάποια δόση του δανείου, τότε όχι μόνο το ΔNT και η EE συνολικά, αλλά και κάθε μεμονωμένη χώρα της Eυρωζώνης που μας έχει δανείσει δικαιούται να βγάλει σε πλειστηριασμό ακόμη και το... κτίριο της Bουλής για να πάρει τα λεφτά της!

  32. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 24/06/2010 14:02:11

    Θες να μας πείς οτι έχουμε σύνχρονο Κολοκοτρώνη τη Παπαρήγα.
    χοχοχο ο γιός του Πέτρου

    Α να χαθείτε έχετε το θράσος και μιλάτε που έχετε διαλύσει 30 χρόνια τώρα με τις απεργίες σας ολη τη ναυπηγο-επισκευαστική ζώνη και δεν πατάει Ελληνικό πλοίο . Αη Γιώργης-Πέραμα καθημερινό κυνηγητό για το μεροκάματο.

    Ρε δεν εκπροσωπείται κανένα απο τη ναυτιλία πάρτε το χαμπάρι μόνο μαγειροκαμαρώτους και κανένα λαδά της ακτοπλοίας.

  33. 2926 avatar
    2926 04/07/2010 13:47:59

    ΠΑΜΕ Vs Κοινωνία

    ΠΑΜΕ : Έχουμε αναλάβει την ρήξη με το σαθρό κατεστημένο. Θέλουμε οι εργαζόμενοι να έχουν μέρος από τα υπερκέρδη των εταιριών για να μπορούμε όλοι να ζούμε καλύτερα. Οι μετανάστες είναι και αυτοί άνθρωποι με δικαιώματα, που η μοίρα τους έριξε σε μια γωνιά του πλανήτη και διεκδικούν το δικαίωμα να επιβιώσουν. Πρέπει το σύνολο των εταιριών να γίνουν δημόσιες ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε υγεία – παιδεία – υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο όλοι θα μπορούν να εργάζονται και θα έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης. Επειδή όλα τα παραπάνω δεν γίνονται αποδεκτά έχουμε το δικαίωμα να μην υπολογίζουμε τις δικαστικές αποφάσεις αυτού του σάπιου κατεστημένου, όπως και το σύνταγμα και να εφαρμόζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά.

    Vs

    Κοινωνία : Είστε και εσείς μέρος αυτού του σάπιου συστήματος και τόσα χρόνια στο ελάχιστο δεν μπορέσατε να το αλλάξετε, όταν οι εταιρίες θα είναι ζημιογόνες θα αναλαμβάνουν οι υπάλληλοι και μέρος των ζημιών της; όλοι οι μετανάστες της γης χωράνε σε αυτή την χώρα ώστε να ζήσουν αρμονικά και οι ντόπιοι; οι δημόσιες εταιρίες τόσα χρόνια κατακλύζονται από σκάνδαλα και ελάχιστες είναι κερδοφόρες, ποιος θα καλύπτει την διαφορά των ζημιών; Επειδή όλα τα παραπάνω είναι η σκληρή πραγματικότητα έχουμε το δικαίωμα να μην υπολογίζουμε τις δικαστικές αποφάσεις αυτού του σάπιου κατεστημένου, όπως και το σύνταγμα και να εφαρμόζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά. (ούπς εμείς δεν μπορούμε????)

    Όλα τα παραπάνω βέβαια αποτελούν φανταστικούς διαλόγους και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

    http://29-26.blogspot.com/2010/06/vs.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.