#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/11/2011 01:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επαναδιαπραγμάτευση τώρα αρχίζει



Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει με τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης. Λες και παίρνουν γραμμή μόνο από τον Καρατζαφέρη. Τώρα που έμεινε έξω από το μεγάλο παιχνίδι, αφού κανείς δεν το εμπιστεύεται, κάνει πάλι κωλοτούμπα και εμφανίζεται ως ... "αντιμνημονιακή δύναμη" εναντίον του "μνημονιακού Σαμαρά". Είναι επίσης προφανής από χθες το βράδυ η προσπάθεια των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης να εμφανίσουν όσα έγιναν χθες το βράδυ ως προϊόν ενός "συμβιβασμού του Σαμαρά".

Ας δούμε λοιπόν τι αποφασίστηκε επί της ουσίας στην χθεσινοβραδινή σύσκεψη του Σαμαρά με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Παπανδρέου, όπως ήδη εξηγήσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση :

1. Ο Παπανδρέου, επιτέλους φεύγει ...επισήμως. Τώρα αυτά που λένε διάφοροι ότι «θα ξαναγυρίσει» κλπ είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Να ξαναγυρίσει που; Σε ένα κόμμα που κρατούσε με άπειρους εκβιασμούς; Ο Παπανδρέου τέλειωσε και το ΠΑΣΟΚ μπαίνει στο τελικό αδιέξοδο - σκεφτείτε μόνο την οργή του Βενιζέλου που δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός.

2. Άμεσα εκλογές προκειμένου να εκφραστεί η βούληση του Λαού και να εκλεγεί μια ισχυρή κυβέρνηση. Ο στόχος του Σαμαρά ήταν οι εκλογές να γίνουν όσο πιο γρήγορα το δυνατόν και τελικά ύστερα από τις διαπραγματεύσεις των αντιπροσωπειών των δυο κομμάτων βρέθηκε ότι η καταλληλότερη ημερομηνία είναι η 19 Φεβρουαρίου. Δηλαδή η χώρα βρίσκεται ήδη σε προεκλογική περίοδο και η νέα κυβέρνηση είναι στην κυριολεξία μεταβατική.

3. Κανένα νέο μέτρο. Από τη ΝΔ δίνεται η διαβεβαίωση ότι όχι μόνο δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα, αλλά ότι αντιθέτως θα γίνει και διαπραγμάτευση για να αλλάξουν προς το καλύτερο για τον λαό όσα έχουν ήδη ληφθεί. Να ληφθεί υπόψιν πως οι συζητήσεις για τα νέα μέτρα του 2012 θα γίνουν τον Ιούνιο. Άρα θα τα διαπραγματευθεί ο Σαμαράς.

Με άλλα λόγια τώρα αρχίζει η επαναδιαπραγμάτευση του Σαμαρά. Και θα ολοκληρωθεί όταν η ΝΔ θα γίνει κυβέρνηση.

Επίσης δεν τίθεται συζήτηση για τα συνοδευτικά μέτρα. Η ΝΔ θα ψηφίσει μόνο την δανειακή σύμβαση. Ούτε φυσικά δέχεται εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

Όσοι λοιπόν εκ δεξιών και εξ ευωνύμων ανησυχούν μήπως ο Σαμαράς έγινε «μνημονιακός» μέσα σε μια νύκτα, ας ησυχάσουν. Οι «κόκκινες γραμμές» δεν αλλάζουν μέσα σε μια νύκτα.

Κι ας μην παραβλέπουμε πως ο Παπανδρέου κατέστρεψε την χώρα. Ότι όλα πλέον πρέπει να γίνουν από το μηδέν.

Κι ας μην ξεχνάμε:  Ξεκινώντας από μια μοναχική πορεία, ο Αντώνης Σαμαράς κατέληξε κινηματικά στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας. Πριν από δυο χρόνια κανείς δεν θα φανταζόταν ότι θα φτάναμε σε αυτήν την στιγμή. Μέσα από τα μεγάλα ρίσκα της σύγκρουσης με την Ντόρα και την Αγία Οικογένεια, του ΟΧΙ στο Μνημόνιο και του συνεχή πολέμου με τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ ο Σαμαράς προβάλλει σήμερα ως η μόνη υπολογίσιμη πολιτική δύναμη της Ελλάδας. Θέλουν, δεν θέλουν.

Γράψαμε κάποτε ότι ο ρόλος που επέλεξε για τον εαυτό του δεν ήταν αυτός του «επίδοξου ηγέτη των συγκυριών» αλλά ενός «σύγχρονου ηγέτη της μορφοποίησης» μιας κοινωνίας σε παρακμή. Μέσα από επώδυνες πολιτικές επιλογές, με βαθιά επίγνωση του κοινού καλού και το δικό του timing, επιχειρεί την επανεκκίνηση εκείνων των μηχανισμών που θα αναγεννήσουν την ελληνική κοινωνία.

Σταθερά ακλόνητος στην ευρωπαϊκή προσήλωση της χώρας, οδήγησε τον Γ. Παπανδρέου να αποσυρθεί στην λήθη της ιστορίας. Και εξαναγκάζει όλους όσους τον εγκαλούσαν για τις ανυποχώρητες θέσεις του προς όφελος του ελληνικού λαού, να παρακαλούν τώρα για την συναίνεση του!

Σίγουρα δεν έγιναν όλα άψογα. Σίγουρα υπήρξαν λάθος κινήσεις, εκτιμήσεις και υπολογισμοί. Πως άλλωστε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά όταν ξεκινά εκ του απόλυτου μηδενός ένας τιτάνιος αγώνας με ένα πολιτικό προσωπικό για το οποίο δεν μπορεί να πει κανείς τα καλύτερα λόγια;

Αλλά για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμα, μιλάμε για το τέλος μιας ολόκληρης εποχής. Ο αγώνας για τη νέα μεταπολίτευση μόλις ξεκίνησε. Κι εμείς τουλάχιστον παραμένουμε αταλάντευτα προσηλωμένοι σ΄αυτό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris Mathiopoulos avatar
    Aris Mathiopoulos 07/11/2011 02:02:24

    Έτσι ακριβώς είναι. Κι αν κάποιοι πίστευαν ότι ο Σαμαράς θα γινόταν αυτός ο ηγέτης της νέας εποχής μέσα από καταστροφή και στάχτες τότε λησμονούσαν τις καταβολές του Σαμαρά και την αγάπη του για την Πατρίδα. 104 και σημερα!

  2. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 07/11/2011 02:08:32

    ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ: Η θετικότερη εξέλιξη είναι οι εκλογές που θα γίνουν. Αυτό θα δώσει την ευκαιρία στον λαό μας να καθορίσει την πορεία του. Μέχρι τις 19 Φεβρουρίου θα δούμε ξεκάθαρα και τις προθέσεις και τις πράξεις του Σαμαρά. Αν φανεί συνεπής με αυτά που μέχρι τώρα μας έλεγε τότε θα πρέπει να τον επιβραβεύσουμε και με την ψήφο μας. Αν δεν φανεί συνεπής, υπάρχουν και άλλα κόμματα. Γι αυτό λοιπόν μην γκρινιάζετε όσοι γκρινιάζετε. Θα μας δωθεί η ευκαιρία να αποδώσουμε δικαιοσύνη μέσα από τους θεσμούς του πολιτεύματος μας.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Χρήστος Δημάρης 07/11/2011 10:14:03

      Η ποιο ψύχραιμη και λογική θέση που μπορεί να υπάρξει.

  3. snowman avatar
    snowman 07/11/2011 02:12:29

    Μην αρχίσετε και εσείς να κάνετε το άσπρο μαύρο όπως τα λαμόγια και οι εφιάλτες του ΠΑΣΟΚ. Ο Πρόεδρος υποχώρησε από ότι πρέσβευε και συνυπέγραψε την παράδοση της χώρας. Πλέον καμία ελπίδα για μας τους Έλληνες πατριώτες . Τετέλεσται

    • Factorx avatar
      Factorx @ snowman 07/11/2011 02:14:41

      Πρέπει και να μπορείς να το αποδείξεις αυτό που λες. Εμείς γράφουμε ορισμένα επιχειρήματα; Εσύ έχεις; Ή μόνο αφορισμούς;

      • berbantis avatar
        berbantis @ Factorx 07/11/2011 10:41:44

        Γιατί φάκτορα έχει άδικο?? είναι δυνατόν να βάζουν τον Παπαδήμο ως άτομο κοινής αποδοχής όταν τον Ιούνιο 2010 η ίδια η ΝΔ τον καλούσε σε εξεταστική για τα swap ομόλογα??

    • Aris Mathiopoulos avatar
      Aris Mathiopoulos @ snowman 07/11/2011 02:17:47

      Εγώ πάλι θεωρώ ότι την έσωσε τη χώρα απο το ΓΑΠ.Τώρα έχουμε κάποιον να ελπίζουμε και ξέρουμε ότι θα ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ακριβώς τη μη παράδοση της χώρας!

      • blue nile avatar
        blue nile @ Aris Mathiopoulos 07/11/2011 02:35:51

        Συγνώμη αλλά σε όλα συμφωνώ εκτός από τον χρόνο διεξαγωγής των εκλογών. 104 μέρες για την κύρωση της δανειακής και την εκταμίευση της δόσης δεν είναι πολλές;
        Όλα όσα γράφει η ανάρτηση για τον Σαμαρά βρίσκουν τους πολύ περισσότερους εδώ μέσα σύμφωνους. όμως για να τα κάνει όλα αυτά πρέπει να εκλεγεί με ισχυρή αυτοδυναμία. Οπότε πρώτα κυνηγιέται η ευρεία εκλογική νίκη για να έρθει η ευκαιρία να βοηθήσει ο Σαμαράς τη χώρα.
        Αλλιώς δώρος άδωρον. Εγώ υποστηρίζω ότι οι 104 μέρες προεκλογικής περιόδου μπορεί να βλάψουν το προφίλ του Σαμαρά. Για διάφορους λόγους που δεν είναι αυτής της ώρας ν'αναλυθούν.
        Μετά μη διαμαρτυρόμαστε ότι για τα τέρατα που θα βγάλουν οι κάλπες θα φταίει μόνο ο καθεστωτικός τύπος.
        Εύχομαι και θα προσεύχομαι να κάνω λάθος. Πολύ μεγάλο λάθος.

        • blue nile avatar
          blue nile @ blue nile 07/11/2011 02:43:14

          Και αυτό με το ότι η επαναδιαπραγμάτευση αρχίζει από σήμερα. Άλλο τούτο πάλι. Να αρχίσει να διαπραγματεύεται να μην του δώσουν επίτηδες τίποτα και να χρεωθεί προεκλογικά την αποτυχία. Ή να επιτύχει και να κορδώνονται οι πασόκοι ότι αυτοί τα κατάφεραν.

          Σας παρακαλώ αν παίζει κάτι άλλο ενημερώστε μας , πείτε μας ότι ο ΓΑΠ απείλησε με απλή αναλογική ή υπήρξαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις για μελλοντικές εξελίξεις που θα βοηθούν τον Σαμαρά. Έχω χάσει τον ύπνο μου...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ snowman 07/11/2011 11:27:36

      ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΥΚΤΑΙΟΥ.
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

  4. gynner avatar
    gynner 07/11/2011 02:26:48

    Το παρακάτω σχόλιο δεν είναι δικό μου αλλά συμφωνώ απόλυτα!

    "Επειδή εκεί στη Ν.Δ. έχουν πολύ κοντή μνήμη, να τους υπενθυμίσω κάτι.! Το 1989 ΈΝΑ ( 1) ΜΟΝΟ ΜΗΝΑ μετά το σχηματισμό της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , όποιο ΠΑΣΟΚΟ ρωτούσες ( επίσημο η απλό οπαδό ), για τα χάλια της Ελληνικής οικονομίας σου απαντούσε ΑΜΕΣΩΣ:

    "ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ , ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ? ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΜΙΑ ΥΓΕΙΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΠ..........ΛΟ.
    Επισημαίνω και πάλι ότι το ΠΑΣΟΚ είχε παραδώσει μια οικονομία με ΑΔΕΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ,ένεκα του ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ.
    Θα με θυμηθείτε σε ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ καιρό"

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ gynner 07/11/2011 02:34:13

      Εκεί όμως μίλαγαν μπουκωμένοι οι ΠΑΣΟΚοι, σήμερα πάνε με άδειες τσέπες.

    • Greco avatar
      Greco @ gynner 07/11/2011 02:35:34

      καλα σιγουρα...οι πασοκοι οταν δεν βρισκονται στην εξουσια σεληνιαζονται.
      Απτο πρωτο ως το τελευταιο κυτταρο του εγκεφαλου τους εχουν μονο ενα πραγμα: την κουταλα. Απτον Αντρεα τα μαθαν αυτα...

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ gynner 07/11/2011 10:09:00

      Σωστός! Ἀπὸ αὔριο ὁ προπαγανδιστικὸς μηχανισμὸς ΠΑΣΟΚ & friends θὰ ἰσχυρίζεται ὅτι γιὰ ὅλα εἶναι συνυπεύθυνη καὶ ἡ ΝΔ τοῦ Σαμαρᾶ.

  5. samarikos avatar
    samarikos 07/11/2011 02:28:44

    Η ημερομηνία των εκλογών και μόνο δείχνει οτι μας έσυραν μέχρι τέλους στο ύπουλο αλλά εκτελεσμένο σωστα παιχνίδι του επικοινωνιακού επιτελείου του Παπανδρέου,τα γεγονότα που μπορούν να συμβούν σε ένα τεράστιο για εποχή κρίσης διάστημα σαν κι αυτό είναι δεκάδες.
    Δεν μπορούμε να περάσουμε επικοινωνιακά ως νίκη την αποχώρηση Παπανδρέου,γιατι απλά θα έφευγε έτσι και αλλίως.
    Δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε τις αντιμνημονιακές μας θέσεις γιατί συμμέτεχουμε σε μια κυβέρνηση με αυτούς που μας έφεραν σε αυτή τη θέση.
    Δε μπορούμε να αλλάζουμε στάση και θέσεις από μέρα σε μέρα δε δείχνουμε σοβαρότητα και γινόμαστε ένα με τους άλλους.
    Η ήττα μας είναι μεγάλη σε όλα τα επίπεδα,υποχωρήσαμε από όλες τις απαιτήσεις μας και θα το πληρώσουμε με πτώση των ποσοστών αλλά και με αδυναμία αυτοδυναμίας.
    Μέσα σε μια εβδομάδα όλος ο πολιτικός σχεδιασμός διαλύθηκε όλα τα άλλα είναι για τους ανυποψίαστους.

    • Factorx avatar
      Factorx @ samarikos 07/11/2011 02:35:17

      Πολύ ύπουλο παιχνίδι του Παπανδρέου να παραιτηθεί απο πρωθυπουργός.
      Πως θα έφευγε αφου είχε πάρει ψήφος εμπιστόσυνης;
      Συμμετέχουμε σε κυβέρνηση (αν γίνει αυτή που λες) ή πρωταγωνιστούμε;
      Υπογράψαμε κανένα μνημόνιο και δεν το ξέρω;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ samarikos 07/11/2011 02:40:41

      afto pou me kanei na gelaw pragmatika einai to nick me to opoio ypografeis to post sou...an mi ti allo i efevretikotika orismenwn prepei na xeirokrotate. Anarotiemai de, an den eisoun samarikos (BIG LOL) ti tha egrafes!

  6. Βλαχάκης Γρ. avatar
    Βλαχάκης Γρ. 07/11/2011 02:34:36

    Υπηρεσιακή κυβέρνηση 3μηνών και 17 φεβρουαρίου εκλογές.
    Ο Σαμαράς οδήγησε τον ΓΑΠ στην έξοδο και την χώρα αξιόπιστη σε δημοκρατικές εκλογές.

  7. Βλαχάκης avatar
    Βλαχάκης 07/11/2011 02:38:13

    Υπηρεσιακή κυβέρνηση 3 μηνών και εκλογές.
    Ο Σαμαράς οδήγησε τον ΓΑΠ στην έξοδο και την χώρα αξιόπιστη σε δημοκρατικές εκλογές.

  8. Derbederis avatar
    Derbederis 07/11/2011 02:39:15

    Αυτο που άρχισε τώρα για τον Σαμαρα δεν είναι η επαναδιαπραγμάτευση αλλά η προσπάθεια να σταματήσει τις διαρροές προς το λάος, οι οποίες κάθε μέρα συγκυβέρνησης θα είναι και μεγαλύτερες. Φαίνεται περίτρανα αυτή η προσπάθεια και από τις τελευταίες αναρτήσεις του παρόντος ιστολογίου. Καλή τύχη!

  9. deldio avatar
    deldio 07/11/2011 02:43:09

    Η εντολή για επαναδιαπραγμάτευση πότε και από ποιόν δόθηκε; Πώς ψηφίζει τη δανειακή σύμβαση και όχι το μνημόνιο (μέτρα) αφού αυτό αποτελεί προϋπόθεση εκ μέρους της τρόικας και τα περισσότερα είναι ήδη προαποφασισμένα (όπως πχ το φορολογικό); Εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας υπάρχει στη δανειακή σύμβαση (όπως συνέβη και στην 1η) και όχι στο μνημόνιο, άρα πώς δεν συναινεί σε εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας αφού ψηφίζει το δάνειο; Μέχρι την 19-2-2012 θα ασκεί ή δεν θα ασκεί πολιτική η νέα κυβέρνηση; Ήμαρτον παιδιά...

  10. SKAIs avatar
    SKAIs 07/11/2011 02:43:51

    Συμφωνώ με τα όσα λέτε για τον Σαμαρά. Συμμερίζομαι σε μεγάλο βαθμό και τις θέσεις σας για την δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης. Είναι άλλωστε η μοναδική διέξοδος, ώστε η οργή της κοινωνίας να καταλαγιάσει.
    Φοβάμαι όμως ότι το Ευρωπαϊκό ιερατείο δεν σκέφτεται τον κόσμο. Θέλει και θα επιδιώξει μόνο τις υπογραφές του Σαμαρά με τον οποίο θα μιλάνε σε μερικούς μήνες.
    Αν δεχθούμε ότι ο αυτογελειοποιούμενος Παπανδρέου τους ξεγέλασε, γιατί τότε να μην προσπαθήσουν να "δέσουν" τον Σαμαρά τόσο σφιχτά και την θηλιά να την περάσουν ταυτόχρονα στον λαό?
    Τι μπορεί να τους σταματήσει, από την στιγμή που αυτοί κατάφεραν να ελεγξουν την ημερομηνία των εκλογών, μετά την ασσύληπτη, ιστορική γκάφα Παπανδρέου με το δημοψήφισμα ????
    Εύχομαι να καταφέρει ο Αντώνης να μην γίνει έτσι!!!

  11. Iakovos avatar
    Iakovos 07/11/2011 02:45:12

    Ξέρω ότι τα περί εθνικής μειοδοσίας και παράδοσης της χώρας "αντιμνημονιακά" είναι αρκετά ρομαντικά και δελεαστικά. Όμως ας κοιτάξουμε την ουσία της δημοσιονομικής κατάστασης, όπως άλλωστε κάνει εδώ και 2 χρόνια ο Σαμαράς. Κατά την άποψή μου, η κριτική στην οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης αρκεί- και δεν χρειάζεται να προσφύγουμε σε πατριωτικές κραυγές, όπως και στα σχετικά με τον broker Αντρικό ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο- για να αναδείξουμε την καταστροφικότητα και το αδιέξοδό της.
    Όταν το Μνημόνιο υποδείκνυε μείωση του ελλείμματος κατά τα 2/3 από περιορισμό δαπανών και κατά το 1/3 από αύξηση εσόδων και η Κυβέρνηση εφάρμοσε μια αναλογία 1/5 και 4/5 αντιστοίχως και μάλιστα με (1) περιορισμό δαπανών από μείωση συντάξεων και μισθών Δημοσίου (αντί για κλείσμο άχρηστων φορέων και δραστική περικοπή προκλητικών μισθών ΔΕΚΟ) και (2) αύξηση εσόδων από φορομπηχτικά μέτρα (αντί για αποκρατικοποιήσεις, αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας και μειώσεις συντελεστών που θα έφερναν ανάπτυξη) άλλοι έπρεπε να κατηγορούνται ως αντιμνημονιακοί.
    Αν οι Έλληνες δώσουν αυτοδυναμία στις 19 Φεβρουαρίου στον Σαμαρά θα είναι για την σταθερή, γενναία, υπεύθυνη και (το κυριότερο) ουσιαστική κριτική που έκανε στο μείγμα της δημοσιονομικής πολιτικής της Κυβέρνησης μήνες τώρα. Το ποιός είναι "μνημονιακός" ή όχι είναι άνευ σημασίας. Ή μήπως οι κεντροδεξιές κυβερνήσεις Πορτογαλίας και Ιρλανδίας, στις οποίες συχνότατα παραπέμπει ο Σαμαράς ως παραδείγματα προς μίμηση είναι "αντιμνημονιακές";

  12. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 02:46:54

    Αν είναι έτσι και η σκακιέρα έχει επανω περισσότερα πιόνια στα λευκα, τότε η παρτίδα για την πατρίδα που παίζει ο Αντώνης, είναι πολύ επικίνδυνη. Παίζει μέ τις λεπτομέρειες. Αν αποφάσιζαν για εκλογές τον Αύγουστο;

    Έχουνε κάτσει μέ το Χρύσανθο και έχουνε μετρήσει ημερομηνίες, ώρες και λεπτά, για να τους προλάβουν στις επόμενες κινήσεις και να τους θέσουν προ τετελεσμένων;

    Ιδωμεν. Αν είναι αλήθεια, έπρεπε μόνο να μας είχε προειδοποιήσει οχι μόνο να τον εμπιστευτούμε αλλά και πως θα μας βγάλει την ψυχή.

  13. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 07/11/2011 02:51:16

    Η όλη κρίση αυτή φανέρωσε μια μεγάλη αδυναμία.Εκλέξαμε όλοι μας Αρχηγό αλλά δεν έχει κοινοβουλευτική ομάδα.Έχει δυο μήνες καιρό να επιλέξει μια κοινοβουλευτική ομάδα που θα αλλάξει την Ελλάδα.Ο Σαμαράς πλέον θα κριθεί απόβτους Υποψήφιους.Γιατί τώρα όλοι που τον υπονόμευαν θα τον πλησιάσουν.Μπορεί να γνωρίζει περισσότερα από εμάς αλλά έκανε αρκετά επικοινωνιακά λάθη στο χειρισμό της διαβούλευσης.Αυτά δεν πρέπει να επαναληφθούν.Έχει δυο μήνες μόνο να οργώσει την Ελλάδα και να εξηγήσει την αλήθεια.

  14. 13 avatar
    13 07/11/2011 02:51:34

    χαχαχα..!!! Εγραψες!! Ωρεε, έφυγε η μαγάρα του αιώνα... Ακόμα δε το πιστευω..

  15. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 07/11/2011 02:55:17

    Σαν να μου φαίνεται ότι εδώ και αρκετή ώρα ζορισμένα πασοκοειδή κάνουν βλακώδεις αναρτήσεις με στόχο να ενσπείρουν εντυπώσεις επικοινωνιακής νίκης του ΓΑΠ (έλεος!) και ήττας του Σαμαρά… Μέχρι και ότι θα υπάρξουν διαρροές της ΝΔ προς το Λαος ακούσαμε!!! Ένα ένα παιδιά, μην βιάζεστε: Για πρώτο πιάτο έχουμε Γιώργο, για κυρίως εκλογές και για dessert την εξεταστική. Ένα ένα μόνο, μην στριμώχνεστε..

    • gynner avatar
      gynner @ Τιγράνης 07/11/2011 13:53:37

      Ερώτημα:η εξεταστική θα περιλαμβάνει και το το τρίμηνο 11/11-02/12?

  16. Greek Voter avatar
    Greek Voter 07/11/2011 02:56:33

    Ανατολή μιας νέας εποχής με Παπαδήμο πρωθυπουργό, έστω μεταβατικής κυβέρνησης, δεν γίνεται.
    Ίσως, πράγματι, να ήταν αναπόφευκτη η όλη εξέλιξη, για λόγους που αδυνατώ να κατανοήσω επί του παρόντος, αλλά σίγουρα δεν ήταν η επιθυμητή.
    Δύσκολη νύχτα. Δυστυχώς.

  17. samarikos avatar
    samarikos 07/11/2011 02:56:41

    Τι σημασία έχει η ψήφος εμπιστοσύνης σε κάποιον που έχει τελειώσει για όλους στο εσωτερικό και το εξωτετικό της χώρας,μήπως ήταν ικανός μόνος του να περάσει τη συμφωνία ή να μείνει μεγάλο χρονικό διάστημα.Ο Παπανδρέου φεύγει από το κάδρο της φθοράς χωρίς να φεύγει από το παιχνίδι.Ακόμα και αν δεν συμμετέχει κανένας βουλευτής μας στη νέα κυβέρνηση από τη στιγμή που θα ψηφίζεις συμφωνίες,προυπολόγισμο κλπ θα είσαι η θα φαίνεσαι ίδιος με τους άλλους γιατί ακόμα και αν διαφωνείς αλλά στο τέλος ψηφίζεις η πρόθεση δεν έχει ψυχή.Όσο για το μνημόνιο η βαφτισμένη ως δανειακή συμβασή είναι χειρότερη γιατί πάει πακέτο και δύσκολο να αλλάξει.

  18. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 02:57:42

    Δεν μπορώ να απαντώ ...επί παντός συλλογισμού. Όλοι έχουμε ερωτήματα και αμφιβολίες αλλά να μην ξεχνάμε ότι πρόκειται περι διαπραγμάτευσης και οτι ο Σαμαράς κέρδισε ουσιαστικά σε όλα τα σημεια. Οι κόκκινες γραμμές είναι προς το παρόν απαραβίαστες κατά την γνωμη μου. Οταν θα παραβιαστουν εδώ θα είμαστε

    • Gas Bailey avatar
      Gas Bailey @ Factorx 07/11/2011 09:17:58

      Με όλο το σεβασμό Φάκτορα και επικαλούμενος τους παράλληλους αγώνες που δώσαμε απο εδώ τα πέτρινα χρόνια κόντρα στη βαρωνία παραθέτω τα εξής:
      Τον Παπανδρέου παραίτησαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εκείνοι της εκσυχρονιστικής πτέρυγας.
      Το χρονοδιάγραμμα των εκλογών το έβαλε απο το βήμα της Βουλής ο Βενιζέλος.
      Στο σημείο που μας φτάσανε κατανοώ ότι οι επιλογές του προέδρου ήταν δύο.
      Καταλαβαίνω τις αφόρητες πιέσεις απο την Ευρωπαϊκή ελίτ και την εγχώρια Βαρωνία. Αυτό που δεν καταλαβαίνω πλεον είναι το τι ακριβώς υποστηρίζουμε. Σε πανηγυρισμούς και δεν αναφέρομαι στο site αλλά σε μερικούς συνομιλητές εγώ δεν μπορώ να συμμετέχω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι παλέψαμε για μια ΝΔ πατριωτική, Λαϊκή και Ευρωπαϊκή με ιδεολογικό όπλο τον κοινωνικό φιλελευθερισμό. Άν όλα αυτά μπορούμε να τα διαφυλάξουμε έστω και με αυτές τις επιλογές θα το δούμε στο άμεσο μέλλον

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Gas Bailey 07/11/2011 09:54:12

        Πανω στις νωπες δαφνες της ανυπωτης νικης Σαμαρα αρχισαν οι κλαψες για τουτο και για κεινο!Εδω μεχρι χθες το βραδυ ο ΓΑΠ εδινε απελπιδα μαχη να κρατηθει στην εξουσια κι'εμεις λεμε οτι ο Βενιζελος κανονισε το ποτε θα γινουν εκλογες ! Το ποτε μας νοιαζει τωρα μεχρι χθες κοπτομεθα για το εαν θα γινουν εκλογες!Ποιος επεβαλλε οσα λεει το αρθρο ?Ο Σαμαρας αρεσει δεν αρεσει τ'αλλα ειναι για το πεμπτοφαλλαγιτικο θεαθειναι .Οποιος δεν ξερει για το ΠΑΣΟΚΙΚΟ καθεστως που εχει στηθει στην Ελλαδα και το τι συνεβει χθες βραδυ στου ΠΑΣΟΚΟΥΣ πλαναται πλανην ...!Ειμαστε και παραμενουμε συμπαραστατες μαχητες του Σαμαρα !

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Factorx 07/11/2011 10:05:51

      ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΓΑΠ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΝΔ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΕΗ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΑΜΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/11/2011 02:59:12

    Αυτα τα εχω γραψει πολλες φορες .Ολη η αντιμνημονιακη γελοιοτητα θα επεστρεφε μπουμεραγκ στη ΝΔ οπως το λεφτα υπαρχουν στον παπατζη.
    Ηταν απολυτως προβλεψιμο οτι η ανοχη σε συνωμοσιολογιες και τερατολογιες περι Δ' Ραιχ,ναζι και αλλες εξωτικες ιστοριες για αγριους ,ο μπλε αυριανισμος δηλαδη,θα χτυπουσε το Σαμαρα στην πρωτη σχεδον προσπαθεια του να ασκησει εξουσια ως αυτο που ειναι,ενα φιλελευθερο κομμα.

  20. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 03:01:23

    Συεν΄χως μπερδεύεις τα πράγματα και μας ταλαιπωρείς πνευματικά. ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ, Αν ψηφίσει τότε μίλα

  21. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 03:02:16

    χα χα χααααα

  22. mx avatar
    mx 07/11/2011 03:14:11

    Ελλάδα: Οι σύμβουλοι… κομμωτικής απολύθηκαν!
    07/11/2011 02:45


    Έκπληξη προκάλεσε η είδηση της «απόλυσης» των τριών διεθνών τραπεζικών ιδρυμάτων που είχαν αναλάβει ως σύμβουλοι της ελληνικής κυβέρνησης στο ζήτημα του «κουρέματος» του χρέους, της γερμανικής Deutsche Bank, της γαλλικής BNP Paribas και της βρετανικής HSBC…

    Η είδηση έχει ταράξει για αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής αιτίες (όλο και κάποιες υποψίες υπάρχουν βέβαια…) την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία δείχνει να «καίγεται» να επικυρωθεί από ελληνικής πλευράς η δανειακή σύμβαση…



    Οι τρεις τράπεζες είχαν προσληφθεί ως σύμβουλοι της ελληνικής κυβέρνησης μετά την πρώτη συμφωνία για το ελληνικό χρέος στις 21 Ιουλίου. Πλέον, η Ελλάδα θα προχωρήσει στις διαπραγματεύσεις με τους κατόχους των ομολόγων της μόνη, χωρίς να αποκλείεται η πρόσληψη άλλων συμβούλων.

    Στελέχη των τραπεζών υποστήριζαν ότι η κίνηση της ελληνικής κυβέρνησης είναι «λανθασμένη» επειδή είχαν ήδη κάνει μεγάλο μέρος της δουλειάς, στο νομικό και τεχνικό μέρος της, για μια τόσο πολύπλοκη συναλλαγή.

    Η ελληνική πλευρά ανταπαντά μέσω πηγών του υπουργείου Οικονομίας, ότι από τη στιγμή που η πρώτη συμφωνία δεν ισχύει, η κυβέρνηση θα χειριστεί την καινούργια σε μια νέα βάση. Η όλη υπόθεση είναι άκρως ενδιαφέρουσα και θα πρέπει να παρακολουθηθεί από κοντά, αφού φαίνεται ότι σε εξέλιξη βρίσκεται ένα μεγάλο «παιχνίδι» στο οποίο το διακύβευμα για όλες τις πλευρές φαντάζει πολύ σοβαρό…

    Ελπίζουμε ότι οι Παπανδρέου και Σαμαράς στο παρασκήνιο των συνεννοήσεών τους κρύβουν πολύ περισσότερα από αυτά που φαίνονται να βγαίνουν στη δημοσιότητα και ότι χειρίζονται με απόλυτη σύμπνοια την υπόθεση διάσωσης της Ελλάδας, έστω και αν η ανάγκη υπαγορεύει τη… στροφή στην τέχνη, κυρίως στο θέατρο…

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ mx 07/11/2011 11:15:45

      Οι σύμβουλοι του κουρέματος είναι περισσότεροι, όχι μόνο αυτές.
      Είναι μια λίστα με ότι κυκλοφορεί σε μεγαλοτράπεζα και fund.

  23. anideos avatar
    anideos 07/11/2011 03:30:59

    Κακα τα μαντατα φιλε μου. Το μνημονιο με τη μορφη που το ξερεις,
    ακατεργαστο δηλαδη το ψηφισε ο Καραγκιοζης προεδρος του ΛΑΟΣ και η κορη του δρακουλα, οχι η ΝΔ του Σαμαρα.
    Δεν υπαρχει σκεπτωμενος Ελληνας που να πιστεψε εστω για μια στιγμη, οτι θα αφηνε ο Σαμαρας τη χωρα στα χερια μιας μεταβατικης κυβερνησης με Μπενυ και Μπουμπουκο.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ anideos 07/11/2011 09:20:32

      Το ον "σκεπτώμενος Έλληνας" είναι πλάσμα του μύθου. Θυμίζω ότι ο "σκεπτώμενος Έλληνας" ψήφισε Παπανδρέου...

      • blue nile avatar
        blue nile @ Απαισιόδοξος 07/11/2011 11:20:12

        ...σκεπτόμενα τον ψήφισΑΝ...ήθελΑΝ λεφτά...ή μάλλον το προεκλογικό μπαλαμούτι δεν το μάσησαν πολλοί που τελικά τον ψήφισαν ...αυτό όμως που πίστεψαν και με το παραπάνω ήταν ότι ο ΓΑΠ θα τους απήλλασε από την φοροκαταιγίδα του Κ. Καραμανλή όπως την αποκαλούσαν τα καθεστωτικά ΜΜΕ...

  24. Παύλος avatar
    Παύλος 07/11/2011 03:37:31

    Γράφετε στην ανάρτηση σας:
    " Η ΝΔ θα ψηφίσει μόνο όσα μέτρα αφορούν το δάνειο και την 6η δόση".
    Δεν είχαμε πει οτι θα κυρωναμε μόνο τη σύμβαση; Που είναι ο ανένδοτος;
    Ευχαριστώ

    • Factorx avatar
      Factorx @ Παύλος 07/11/2011 03:55:19

      σωστό, συντακτικό λάθος μόνο την δανειακή σύμβαση. Άλλωστε το κείμενο της 26ης Οκτωβρίου δεν περιλαμβάνει νέα μέτρα, ενώ περιλαμβάνει το ξεμπλοκάρισμα της 6ης δόσης.

  25. Joao avatar
    Joao 07/11/2011 03:38:20

    Σοκ και Δέος.. το μόνο σίγουρο είναι ότι και η επόμενη κυβέρνηση συγκυβέρνησης θα είναι. Η εντύπωση μου είναι ότι και η ΝΔ θα έχει φθορά από εδώ και πέρα… αν και περιμένω και την αυριανή μέρα..

  26. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 07/11/2011 03:48:22

    Δεδομένα:

    Ο Παπανδρέου ΔΕΝ παραιτήθηκε. Είναι ΑΚΟΜΑ πρωθυπουργός.

    Εκλογές θα γίνουν ΑΜΕΣΑ στις...19 Φεβρουαρίου. Δηλαδή σε 6 εβδομάδες από σήμερα (6 Νοεμβρίου 2011).

    Η ΝΔ δεν θα έχει δικά της πολιτικά πρόσωπα στην Κυβέρνηση, δηλαδή θα συνεχίσουν την καταστροφή οι ίδιοι ΠΑΣΟΚοι με ψήφους ΝΔ!! (ενώ θα έπρεπε η ΝΔ τουλάχιστον να έχει από κανα-δυο ικανούς γραμματείς σε Οικονομικών, Δικαιοσύνης, Παιδείας, Υγείας και Αμύνης, οι οποίοι και ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ να μην έχουν, τουλάχιστον ας συλλέξουν στοιχεία για το μελλοντικό Ειδικό Δικαστήριο).

    Ο Πρωθυπουργός θα προέρχεται από την ΝΔ. Μάλιστα, ο...Παπαδήμος!!! Γιατί δεν προτείνανε κατευθείαν το Σημίτη?

    Πάντως, ας περιμένουμε 2 μέρες ακόμα.... Ελπίζω ακόμη, να βγει κάτι καλό. Για να δούμε...

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Βατάτζης 07/11/2011 08:45:48

      Πρέπει να επιμείνει ακλόνητα ο Σαμαράς για να φύγει ο ακατάλληλος Μπεγλίτης από ΥΕΘΑ που είναι κρισιμότατος τομέας για τους επόμενους μήνες.

  27. Iakovos avatar
    Iakovos 07/11/2011 03:48:56

    Ο Σαμαράς δεν έκανε ποτέ τέτοιου είδους λαϊκίστικη κριτική. Πάντα επέμενε στα οικονομικά. Αν συμφωνήσουμε ότι υπήρξε "αντι-μνημονιακός", τότε ήταν επειδή πρότεινε μία μεταρρυθμιστική πολιτική "αντί" του "μνημονίου" κι όχι επειδή υπήρξε αντιμνημονιακός υπό στενή έννοια.
    Κάθε άλλη στάση απέναντι στην οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης θα την πλήρωνε πολλαπλώς και πολιτικά και εκλογικά.
    Εξάλλου, ιδεολογικά και πολιτικά με την τρόϊκα ποτέ δεν τα έβαλε. Υπενθυμίζω την επιδοκιμασία του στα αντίστοιχα μνημόνια που συμφώνησαν με τις δικές τους τρόϊκες Ιρλανδία και Πορτογαλία.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Iakovos 07/11/2011 16:58:00

      Δηλαδή είστε υπέρ του μνημονίου?

  28. κώστας avatar
    κώστας 07/11/2011 04:43:12

    Αντιμνημονιακές μπορεί να μην είναι αλλά έχουν μία βασική διαφορά με την Ελλάδα: δεν εκχωρούν το δικαίωμα να επιλυθούν τυχούσες διαφορές ή αστοχίες του προγράμματος σε άλλο (π.χ. αγγλικό) δίκαιο πέραν του δικού τους δικαίου. Αν η επίκληση λοιπόν σ' αυτές γίνεται (ελπίζω) και γι' αυτόν το λόγο τότε, καλώς γίνεται. Διότι, κατά τα άλλα, τα επιτεύγματα που έχουν να παρουσιάσουν από την τήρηση των μνημονίων τους δεν διαφέρουν από τα δικά μας. Το θέμα είναι ότι ο κύριος Σαμαράς υποχωρεί από λίγο και συνεχώς από όλες τις εκφρασμένες θέσεις του και το πρόβλημα είναι μέχρι πού και ως πότε.

  29. Παύλος avatar
    Παύλος 07/11/2011 05:09:30

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Αλλα πιστεύω οτι πρέπει να δώσουμε περισσότερες διευκρινίσεις για αυτό που σωστά λέμε οτι θα ψηφίσουμε μόνο τη δανειακη σύμβαση. Βλέπω τα στελέχη μας να δυσκολεύονται να απαντήσουν οταν τους λένε οτι δεν γίνεται να θέλουμε τα λεφτά αλλα οχι τους όρους. Η αλήθεια είναι οτι ακούγεται λίγο περίεργο. Στελέχη μάλιστα οπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπαν σήμερα οτι θα ψηφίσουμε και μέτρα και τον προϋπολογισμό του 2011. Θέλει προσοχή.

    Ευχαριστώ

  30. beckam avatar
    beckam 07/11/2011 06:09:06

    mia terastia niki tou antoni samara kai tis logikis!!

  31. Ονειροπαγίδα avatar
    Ονειροπαγίδα 07/11/2011 06:18:53

    Αν κρίνω από την πλοιοψηφία των σχολίων αρκετός κόσμος της Ν.Δ δεν δείχνει ευχαριστημένος.

    Επειδή ακόμη δεν είναι αργά ας το λάβει αυτό σοβαρά υπόψην ο Πρόεδρος και τα στελέχη που συνομιλούν με τους δωσίλογους του πασοκ .

    Επ ουδενί να μην φτάσουμε σε σημείο να ταυτιστούμε με τους δωσίλογους.

    Και μια παράκληση προς το τημ της σελίδας: Ενημερώστε μας γιατί τόσο μεγάλη σπουδή των Μέρκελ-Σαρκοζί για συγκυβέρνηση ; Τι πραγματικά μας κρύβουν ; Αν ο Τζέφρυ ήταν ο άνθρωπός τους γιατί απαλλάχτηκαν από αυτόν ;

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Ονειροπαγίδα 07/11/2011 07:47:02

      Τον αντικατέστησαν με αρκετούς πια...
      Την δουλειά του την έκανε...
      Το μόνο που μένει είναι μερικές "συναινετικές" υπογραφές.
      Τότε είναι που μας έδεσαν χειροπόδαρα.

  32. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 07/11/2011 07:30:10

    Το θέμα είναι ότι επί τέλους....
    1. Aπαλλαχτήκαμε από τον GAP!
    2. Ξεκολλήσαμε πριν πάθουμε μεγαλύτερη ζημιά.
    3. Δίδεται η δυνατότητα, παρά τα περί αντιθέτου λεγόμενα, να βελτιωθούν
    πάρα πολλά ιδίως στον τομέα εφαρμογής των όρων της δανειακής σύμβασης
    όπως για παράδειγμα τις οριζόντιες περικοπές και άλλα 100% άδικα μέτρα,
    τα οποία μας επέβαλαν λόγω ανικανότητος (και προστασίας του συστήματος
    πασοκ) οι πασοκικοί φωστήρες...
    Άς ευχηθούμε καλή επιτυχία για το καλό του Ελληνικού λαού!

  33. βαγόνι avatar
    βαγόνι 07/11/2011 07:42:36

    Οι επείγουσες "χρείες" του, εν αποσυνθέσει, παγκόσμιου καπιταλισμού
    είναι κατα πολύ επιτακτικότερες των επι μέρους τοπικών ονειρώξεων!
    Το δυστύχημα είναι,ότι η "αριστερά" είναι απολύτως ανίκανη για κάθε
    στοιχειωδώς σοβαρή αντιπρόταση,μετά απο την μακρά σταλινική
    περιπέτεια...εσχάτως,μάλιστα,εμφανίζει και αθλίους τυχοδιωκτικούς
    σχηματισμούς τύπου Συριζα
    ' Οθεν: τα κεφάλια μέσα κι' ο Θεός της Ελλάδος ίσως δείξει την
    αρμόζουσα ευσπλαχνία!

    • Eurocrat avatar
      Eurocrat @ βαγόνι 07/11/2011 09:21:05

      ++

  34. Dark Angel avatar
    Dark Angel 07/11/2011 07:44:53

    Στην επαναδιαπραγμάτευση που ΘΑ ξεκινήσει η ΝΔ, θα μπει και όρος να ισχύει το Ελληνικό Δίκαιο στην μία και μόνη εξεταστική που υποσχέθηκε ο κ.Σαμαράς ή θα ισχύει το Διεθνές Δίκαιο;

  35. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 07/11/2011 08:18:00

    Είναι αλήθεια πως προτιμούσαμε υπηρεσιακή κυβέρνηση 20 ημερών που θα οδηγούσε σε εκλογές.
    Αν όμως ο Σαμαράς επέμενε σ'αυτή τη γραμμή θα προσέλκυε την μήνιν όλης της Ευρώπης με συνέπειες ανυπολόγιστες.
    Μη ξεχνάτε πως τους συμμάχους δεν τους έχουμε μόνο για τα "λεφτά".
    Στη γειτονιά μας οι άνεμοι σφυρίζουν.
    Εξ άλλου καλώς ή κακώς η κοινή γνώμη των ευρωπαϊκών λαών είναι αρνητική για την πολιτική κατάσταση της Ελλάδος.
    Οι Ευρωπαϊκοί λαοί που ήδη γνωρίζουν στο πετσί τους τις συνέπειες της ύφεσης εισπράτουν από τις κυβερνήσεις τους την εύκολη δικαιολογία περί ευθυνών της Ελλάδας.
    Από σήμερα η Γαλλία μπαίνει στον αστερισμό μέτρων λιτότητας και ακολουθεί η Ιταλία.

    Άρα χρειάζεται καταλαγή και ανασύνταξη.
    Η ουσία όμως είναι ότι ο Σαμαράς ΓΚΡΕΜΙΣΕ τον Παπανδρέου και τις ιδεοληψίες του.
    Αρνήθηκε με επιμονή τη συγκυβέρνηση επί ενάμισυ χρόνο που του επέτρεψε να οργανώσει την αντιπολιτευτική του τακτική και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού όταν επί μήνες κάποιοι μιλούσαν για μεγάλη Πολιτική Άνοιξη.
    Από σήμερα πνέει νέος αέρας.
    Ο Σαμαράς ηγείται πλέον των πολιτικών εξελίξεων.
    Όλα τα άλλα κινούνται στη λογική του "όλα ή τίποτα" που οδηγεί τις περισσότερες φορές στον αυτοχειριασμό.
    Και τέτοιες λογικές όταν οι συνέπειες του ρίσκου αφορούν στην Πατρίδα είναι ανεπίτρεπτες.

  36. Lampros avatar
    Lampros 07/11/2011 08:20:25

    Πολύ ύπουλο παιχνίδι του Παπανδρέου να παραιτηθεί απο πρωθυπουργός.
    Πως θα έφευγε αφου είχε πάρει ψήφος εμπιστόσυνης;

    Άσε ρε Φάκτορα «πως θα έφευγε αφού πήρε ψήφο εμπιστοσύνης...»

    Πως πήρε την ψήφο αυτή; Με χίλια καραγκιοζιλίκια. Και όλοι γνωρίζαμε ότι με ψήφο ή χωρίς, οι μέρες του είναι μετρημένες. Το είχατε δε γράψει καμμιά 200 φορές σε άρθρα των τελευταίων εβδομάδων. Ξαφνικά έφυγε μετά από την πίεση του Σαμαρά;

    Δηλαδή ο Βενιζέλος, η Βάσω και οι Ευρωπαίοι τον θέλανε;

  37. JOHN avatar
    JOHN 07/11/2011 08:26:27

    Μια απο τα ιδια και χειροτερα!Συγνωμη για την απαισιοδοξια μου αλλα φως δεν βλαιπω.Λοιπον Κερδισμενος ο ΓΑΠ και η ληστοσυμορια του που αντι για Γουδι θα φευγει σαν κυριος.Κερδισμενες οι Ευρωπαικες και κυριως οι Γαλλικες τραπεζες και γενικα η Γαλλια που γλυτωσε απο επιθεση των κερδοσκοπων.Χαμενος απο χερι ο Σαμαρας γιατι θα ψηφισει ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ κι ετσι αυτοματως γινεται συνενοχος του ΓΑΠ.Επισης δινεται χρονος στην Ευρωπη ν ανασυνταχθει ωστε σε πιθανη εξοδο της Ελλαδα απο το ευρω οι κραδασμοι να μην ειναι καταστροφικοι.Χαμενοι η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων που θα παρθουν αποφασεις σε βαρος του απο μια μη εκλεγμενη κυβερνηση των Βρυξελων! Ποιο το ωφελος να παραμεινουμε στο ευρω οταν στις τσεπες μας δεν θα μας αφεισουν τιποτε; Φιλανθρωποι νομιζουμε οτι ειναι στη Ευρωπη,για κλαματα ειμαστε.Και για οσους αφελεις νομιζουν οτι τα χαρατσια και τα μετρα θ ατονισουν ειναι βαθυα νυκτωμενοι,αντιθετα θα ενισχυθουν και με ΝΕΑ! Μεχρι χθες η ΝΔ και κυριως ο Σαμαρας λειτουργουσε σαν βαλβιδα ασφαλειας εκτονωσης της λαικης οργης τωρα ομως που επεσαν οι μασκες ο οργη θα ενταθει και η εκτονωση στο πεζοδρομιο γινεται πια μονοδρομος!Δυστιχως για εμας ο τυχοδιοκτικος εκβιασμος Μερκελ-Σαρκοζι επειασε με οτι αυτο συνεπαγεται για εμας.

  38. antanistimi avatar
    antanistimi 07/11/2011 08:26:34

    παντα η προεκλογικη περιοδος ειναι κακη για ολη την αγορα εκτος απο τα μμε
    μετα απο το στραπατσο που εχουμε παθει αυτοι 4 μηνες?θα ειναι η ταφοπλακα μας,ο κοσμος παγωμενος θα ψωνιζει αν μπορει μονο τα αναγκαια ,στα καναλια θα γινουν ολες οι παρελασεις που δεν εχουν γινει ποτε,καθε κλωναρι θα βγαινει σοφος και σε μας θα ερθει το χαρατσι μεσω της ΔΕΗ,το ενα ,το αλλο,οι μισθοδοσιες θα συνεχισουν κουτσουρεμενες,τι θα γινει με αυτα?με την απογνωση του κοσμου και της αγορας τι θα γινει?καθε ημερα ειναι πλεον αιωνας......

  39. Mara avatar
    Mara 07/11/2011 08:43:11

    Ο πρώτος στόχος επετεύχθη.
    Ο Παπανδρέου ΤΕΛΟΣ . Καταεξευτελισμένος υποχρεώθηκε να παραδώσει την εξουσία.
    Πάμε για τα άλλα... τώρα.
    Όχι απλά δεν έχει τελειώσει τίποτα, αλλά τώρα αρχίζουν όλα....
    Άν δείτε τον Σαμαρά να υπογράφει αυτά που φαντάζονται..., τότε να "πέσουμε όλοι στα πατώματα...." Όχι όμως με την ιδέα ότι μπορεί να συμβεί, να βάζουμε πλερέζες...
    Μην προδικάζετε απολύτως τίποτα.
    Γιατί πάντα πρέπει να αναγνωρίζουμε στρατηγικές και τακτικές υψηλού επιπέδου μόνο στους άλλους?
    Ο Σαμαράς τί είναι? Ο αφελής πολιτικός που δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα και τον σύρει ο ένας και ο άλλος?
    Δηλ. άντεξε μέχρι τώρα και ξαφνικά υπέκυψε στα πάντα μέσα σε λίγα λεπτά???

    Τελικά, πολλοί σχολιαστές μιλάνε για προπαγάνδα απίστευτου βαθμού, αλλά μάλλον δεν αντιλαμβάνονται πόσο οι ίδιοι επηρεάζονται απ΄αυτή.

    • regeneration avatar
      regeneration @ Mara 07/11/2011 10:23:19

      Πολύ σωστά.

  40. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 07/11/2011 08:44:54

    Κάποτε λέγανε ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
    Κάποτε λέγαμε ΝΔ-ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ
    ΤΏΡΑ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
    Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ????

  41. chrisss avatar
    chrisss 07/11/2011 08:45:34

    Το θέμα είναι ένα..ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ

  42. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 07/11/2011 09:01:41

    Δεν υπήρχε άλλη λύση από τη χθεσινή συμφωνία. Κανείς μας δεν ήθελε να βλέπει τον Σαμαρά στο ίδιο τραπέζι με τον παπατζή, αλλά αυτό επέβαλλαν οι περιστάσεις. Ας δούμε την ουσία: Ο ΓΑΠ ξεκουμπίστηκε, οι σχέσεις μας με ΕΕ θα εξομαλυνθούν, η ΝΔ θα επηρεάζει αποφασιστικά τις όποιες αποφάσεις της νέας κυβέρνησης και τελικώς θα πάμε σε εκλογές. Σε σύγκριση με τα όποια επικοινωνιακά μειονεκτήματα αυτής της απόφασης, τα θετικά στοιχεία τόσο για την χώρα όσο και για την παράταξη σαφώς υπερτερούν.
    Να υπενθυμίσω επίσης ότι οι συγκυβερνήσεις Τζαννετάκη-Ζολώτα δε μείωσαν στις επόμενες εκλογές τα ποσοστά της ΝΔ. Αντιθέτως η αποτυχία των κυβερνήσεων εκείνων στην άσκηση πολιτικής ώθησε τον κόσμο να δώσει αυτοδυναμία στη ΝΔ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Kώστας Θ. 07/11/2011 09:26:58

      Μόνο που οι κυβερνήσεις Τζαννετάκη και Ζολώτα δεν είχαν επιδοθεί σε τόσο άγρια επιδρομή κατά του λαού, όσο θα επιδοθεί η υπό σχηματισμό νέα κυβέρνηση...

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Αυριανιστής 07/11/2011 09:30:17

        Αποκλείω προσωπικά ο Σαμαράς να συναινέσει σε νέα μέτρα επιδρομής. Το δάνειο απλώς θέλει να ψηφίσει, να ηρεμήσουν οι ξένοι και να εξασφαλισθεί ότι θα πάμε σε εκλογές

  43. dg avatar
    dg 07/11/2011 09:14:24

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ, ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ. ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ, ΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ.
    ΑΥΤΟΥΣ ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ, ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ.

  44. Wolf avatar
    Wolf 07/11/2011 09:16:48

    Λοιπόν, για να μην τρελαθούμε εδώ μέσα, είδε κανένας το Σαμαρά να υπογράφει κανένα μνημόνιο, να παίρνει καμιά μνημονιακή θέση?
    Ο Σαμαράς είπε ότι θα στηρίξει τη δανειακή, που σημαίνει θα ψηφίσουμε για να πάρουμε τα χρήματα από την Ευρώπη -που ούτως ή άλλως μας είναι απολύτως απαραίτητα-.
    Δεύτερο, ζήτησε και πέτυχε να φύγει ο Παπανδρέου.
    Τρίτο, ζήτησε και πέτυχε το συντομότερο εκλογές -19/2/12-.
    Στο διάστημα αυτό, με νέα μεταβατική κυβέρνηση θα προσπαθήσει να βελτιώσει κάποιους όρους της υπάρχουσας-τρέχουσας σύμβασης του μνημονίου.
    Στις αρχές του καλοκαιριού του '12 -που πλέον θα υπάρχει νέα κυβέρνηση, η οποία θα έχει προκύψει από τις εκλογές του Φεβρουαρίου και θα έχει νωπή εντολή- θα πάει πλέον σαν Πρωθυπουργός και θα διαπραγματευθεί τα παραρτήματα και τους όρους.
    Και να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι δεν θα αφήσει να κινδυνεύσει η εθνική μας κυριαρχία. Γιατί και να προσπαθήσουν να του το επιβάλουν, απλά θα τους το τινάξει στον αέρα.
    Συμπέρασμα, είμαστε σε μεταβατικό χρόνο και χρειάζεται ψυχραιμία απ όλους. Καλό θα είναι επίσης να μη βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα, τα οποία αδικούν.
    Ο Σαμαράς δεν έχει κάνει πίσω ούτε πόντο στις θέσεις του. Αλλά μην ξεχνάμε ποτέ ότι κάνει πολιτική. Και στην πολιτική χρειάζεται να κάνει κινήσεις σκακιέρας, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις και ένα βήμα πλάγια ή πίσω, για να προχωρήσεις μπροστά με μεγαλύτερη ασφάλεια.

    Ψυχραιμία παιδιά. Όλα είναι πάνω στο τραπέζι και υπό έλεγχο. Εμπιστευθείτε τον Πρόεδρο. Εγώ τουλάχιστον τον εμπιστεύομαι ΑΠΟΛΥΤΑ.-

    • Wolf avatar
      Wolf @ Wolf 07/11/2011 09:21:55

      Και ένα τελευταίο.
      Δεν τον ξέρετε παιδιά το Σαμαρά και θα εκπλαγούμε όλοι θετικά!
      Θυμηθείτε αυτό που σας λέω!!!

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Wolf 07/11/2011 17:21:50

        Δεν τον ξέρουμε προσωπικά μα μας ζήτησε να του έχουμε εμπιστοσύνη και του έχουμε. Το ένστικτό του "μεταμνημονιακού" Έλληνα έχει ενισχυθεί.
        Ούτε λεφτά υπάρχουν ούτε τίποτα μόνο να του έχουμε εμπιστοσύνη ποιος άλλος θα μπορούσε να μας "κοιτάξει στα μάτια" έχοντας μας ο ίδιος εμπιστοσύνη και όχι όπως είθισται να μας θεωρεί a priori “ρουσφετολάγνους”.
        Και όχι δεν θα καταλήξω αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αμφισβήτησης. Έτσι αποφάσισα. Όλα γίνονται επί τούτου προς κάμψη της ενότητας και δεν θα πάρω.
        Πάω τώρα στην εκκλησία να ανάψω ένα κεράκι για όλους μας.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Wolf 07/11/2011 11:03:02

      Πες τα ρε φίλε γιατί εδώ θα τρελλαθούμε με όσα διαβάζουμε. Ο,τι ήθελε το πέτυχε και τον κατηγορούν κάποιοι γιατί πήρε τα λεφτά χωρίς να βάζει νέα μέτρα.

  45. νικος avatar
    νικος 07/11/2011 09:18:33

    οταν με το καλο ξυπνησετε και απεξαρτητοποιηθειτε απο τα κομματα ευχομαι να καθαριση η σκεψη σας πριν ειναι πολυ αργα!
    η νεα πολυμετοχικη κυβερνηση ηρθε για να το κανει πιο ευκολο, εκλογες δεν θα γινουν στις 19 φλεβαρη και ναι ο σαμαρας θα υπογραψει οτι βρεθει κατω απο την πενα του. απλα ηρθε για να βαλει το κερασακι στην τουρτα επειδη ο ακατανομαστος εφτασε σε σημειο πλεον να μην μπορει ουτε καν να το πιασει . λατρεψτε τον σαμαρα..ενας ακομα σωσιας του ελληνικου εθνους. ε ρε πεινα που ερχεται... Με γεια μας !! καλοφαγωτη...

  46. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/11/2011 09:22:35

    δυστυχως μπηκε στο καδρο και ο ( αντιμνημονιακος) σαμαρας.
    τοσο πολυ φοβηθηκε ο σαμαρας και συμφωνησε ? τι ειχε πει στην αρχη?
    μεταβατικη κυβερνηση απο τεχνοκρατες και εκλογες στις 4 δεκεμβριου.
    εφοσον δεν ικανοποιηθηκε τιποτα απο αυτα που ζητησε γιατι υπαναχωρησε?
    θα μου πειτε για το καλο του τοπου. μα ο τοπος εχει κυβενηση που μολις ειχε παρει και ψηφο εμπιστοσυνης. επρεπε να τους αφησει να συνεχισουν μονοι τους μεχρι να πεσουν. τωρα και τον αθλιο προυπολογισμο θα ψηφισει και τα μετρα που θα παρθουν αργοτερα θα αναγκαστει να τα εφαρμοσει οταν και αν θα γινει κυβερνηση.

  47. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 07/11/2011 09:28:42

    Game over!!!! Οτι θα γινει απο εδω και και στο εξης, ο Θεος να βαλει το χερι του......

  48. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 07/11/2011 09:28:43

    Ωραία... Στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, της "αντιμνημονιακής" Νέας Δημοκρατίας, μπαίνουν στην κυβέρνηση. Αν πιστεύει στην επαναδιαπραγμάτευση, ας επαναδιαπραγματευθεί το χαράτσι της ΔΕΗ!!! Αν πιστεύει ο Σαμαράς στην επαναδιαπραγμάτευση, ας ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ (ως κυβερνητικός εταίρος, πλέον) το χαράτσι της ΔΕΗ. Τότε, πραγματικά, θα τοον χειροκροτήσουμε. Όπως τον χειροκροτούσαμε για τη στάση που είχε ακολουθήσει μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Απαισιόδοξος 07/11/2011 10:43:46

      Καταλάβατε ότι έριξε την Κυβέρνηση Παπανδρέου?
      Καταλάβατε ότι το τελεσίγραφο έλεγε: ή συμφωνία ή όχι λεφτά?
      Πιστεύει κανείς ότι Μέρκελ Σαρκοζί μπλόφαραν?
      Είναι δυνατόν οι ηγέτες της Γερμανίας-Γαλλίας να έπαιρναν πίσω τις απειλές τους?
      Έχετε κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα να δώσετε?
      Ο Σαμαράς εξάντλησε κάθε περιθώριο διακινδυνεύοντας να εξαντλήσει τον εαυτό του ως πολιτικό άνδρα, που προσβλέπει σε επαναδιαπραγμάτευση με τους Ευρωπαίους ηγέτες.
      Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού.
      Η στάση του Κουβέλη δεν προβληματίζει κανέναν?

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 07/11/2011 10:50:53

        Υποστήριζα κι εγώ τη σκληρή γραμμή με την ελπίδα να φανεί μια χαραμάδα αναδίπλωσης της άλλης πλευράς.
        Όχι όμως και να τα τινάξουμε όλα στον αέρα τη στιγμή που και οι απλοί Ευρωπαίοι πολίτες και όλα τα ΜΜΕ της Υφηλίου μιλούσαν για παιδικές συμπεριφορές.
        Όταν ο ίδιος ο Πλανητάρχης ασχολήθηκε με μακροσκελείς δηλώσεις για την Έλλάδα και όταν όλα τα διεθνή ΜΜΕ μας είχαν πρώτο θέμα με συνεχείς συνδέσεις.
        Ας σοβαρευτούμε.
        Δεν είμαστε οι μοναδικοί κάτοικοι σ'αυτόν τον πλανήτη.
        Δεν καταλαβαίνετε ότι το διακύβευμα ήταν και το πλέγμα των συμμαχιών στο οποίο στηρίζεται η χώρα μας?

  49. Silence t. avatar
    Silence t. 07/11/2011 09:29:19

    Οι πανηγυρισμοί μας μου θυμίζουν την ψήφο εμπιστοσύνης που δώσανε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στον ΓΑΠ , την μία ημέρα του λέγανε ότι είσαι αλλού για αλλού και εκτός τόπου και χρόνου και την άλλη ημέρα ακούγοντας από τα χείλη του ακριβώς τα ίδια πράγματα τον υπερψηφίζανε , ουρλιάζοντας από χαρά και ικανοποίηση !!

    Όλοι εμείς που γράφουμε στο blog και (σε κάθε blog) , εναντίων της τραγικής και ανάλγητης κυβέρνησης , προσπαθώντας να ακουστούμε , να αφυπνίσουμε , να προβληματίσουμε και να ‘’πολεμήσουμε’’ (με την μικρή επιρροή που μπορούμε να έχουμε) , δεν βλέπω γιατί πρέπει να χαιρόμαστε και να νιώθουμε δικαιωμένοι .
    Και πρόσεξε , δεν λέω ότι ο Σαμαράς είχε ένα εύκολο έργο να επιτελέσει , κάθε άλλο του την είχανε στημένη από παντού , αυτός είχε δίπλα του κάτι ΣπηλιοτοπουλοΒαρβιτσιώτηδοΜητσοτάκηδες και ο ΓΑΠ όλη την γνωστή συμμορία των ΜερεκελοΣαρκοζιΟλιρενΛαγκάρντηδων .

    Οπότε να ξεκαθαρίσω ότι η μομφή δεν πάει προς τον Σαμαρά , αλλά προς την τζάμπα χαρά μας .

    Και επειδή τις τελευταίες ημέρες άκουσα τα απίθανα , στις διάφορες συζητήσεις από τον Μ.Β.Ε. (μέσο βλάκα Έλληνα) , τι ότι τον έναν τον ενδιαφέρει να πληρωθεί την σύνταξη του ο μπαμπάς του (αν ο μπαμπάς του πάρει σε 3 μήνες σύνταξη κατά 50% ακόμη μειωμένη , δεν βαριέσαι ας κοιτάμε το σήμερα , όπως πάντα ) , τι ότι ο άλλος τα είχε με τον Σαμαρά επειδή έκανε τον δύσκολο και δεν συναινούσε (το ότι χάρη σε αυτή την αντίδραση μπορεί να κέρδισε κάποια πράγματα , από τους δυνάστες μας , ούτε το σκέφτεται , ούτε θα το μάθει ποτέ) , δυστυχώς κατάλαβα , πόσο φωνή βοώντος εν τη ερήμο είναι τα λόγια μας και θυμήθηκα ποιες νοοτροπίες και αντιλήψεις του Έλληνα μας έφεραν εδώ που φτάσαμε .

    Το γεγονός λοιπόν ότι υπάρχει η πιθανότητα να κάνουν άγαλμα στον ΓΑΠ και να σουβλίσουν τον Σαμαρά , καθόλου δεν με κάνει να χαίρομαι .

  50. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 07/11/2011 09:38:44

    Τώρα αρχίζει η Αργεντινοποίηση και για τη χώρα μας, ολα τα άλλα σχόλια περι επιτυχημένης κίνησης του Σαμαρά. Ερχονται τα χειρότερα!

  51. Aggelos avatar
    Aggelos 07/11/2011 09:42:34

    η Ελλαδα ειναι στην ευρωπη ,,οχι η Αργεντινη..

    Να ευχομαστε να σκασει γρηγορα η Ιταλια Γαλλια για να κινηθει κατι ευρωπαικο..

  52. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 07/11/2011 09:46:04

    ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΟΤΙ '''''''ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ'''' ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ @@@@@@@ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΝΕΑΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΑΡΑ????????............
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΦΥΓΕ Ο ΓΑΠ ΕΦΥΓΕ Ο ΣΑΜΙΝΑΣ(........) (ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ) ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΡΟΜΕΡΑ.......

  53. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 07/11/2011 09:52:57

    αγαπητε φιλε''''''' απαισιοδοξε''''''' εκει που εισαι οικονομικα ειμαστε ολοι μας ηθελα ομως να σου πω μια και αναφερεις το χαρατσι της ΔΕΗ (που εγω δεν θα το πληρωσω) οτι οι αρμοδιοτητες αυτης της κυβερνισης ειναι ελαχιστες και δεν θα μπουν σε τετοια θεματα αυτα μετα τις 19/02/2012............................

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ ΣΩΤΗΡΗΣ 07/11/2011 10:22:52

      Τι λες φιλε μου Σωτήρη; Οι αρμοδιότητες αυτής της κυβέρνησης είναι ελάχιστες, μόνο μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου, αλλά το χαράτσι καλούμαστε να το πληρώσουμε ΤΩΡΑ! Προτείνεις να μην πληρώσουμε τη ΔΕΗ; Αυτό θα ήταν σωστή κίνηση αν υπήρχε ένας ηγέτης με "ικανότητες" (ο νοών νοείτω) να το πάρει πάνω του και να πει ο ίδιος "Εγώ πρώτος δεν πληρώνω το χαράτσι"! Εγώ προσωπικά αδυνατώ, και επαγγελματικά και οικογενειακά, να μείνω χωρίς ρεύμα. Η σύνδεση internet και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, επί παραδείγματι, στο σπίτι μου, εξυπηρετεί επαγγελματικούς σκοπούς, άρα αποτελεί ΚΑΝΟΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. Σε αντίστοιχη θέση βρίσκονται ΧΙΛΙΑΔΕΣ οικογένειες - και σε χειρότερη από τη δική μου, διότι εγώ δεν έχω παιδιά... Εκτός αν πιστεύεις ότι δεν θα κόψουν το ρεύμα. Το πιστεύεις αυτό πραγματικά;
      Υ.Γ. Αχ ρε Αντώνη τι μας έκανες...

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Απαισιόδοξος 07/11/2011 16:49:12

        Υπάρχουν τρόποι να πληρώσεις μόνο το ρεύμα. Ψάξε το και κάνε την επανάσταση σου αντί να “μουρμουροσχολιάζεις”. Μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει τίποτα τουλάχιστον για το λαό οπότε συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε ή μάλλον να δίνουμε την μάχη για επιβίωση. Εξάλλου "η διαπραγμάτευση τώρα αρχίζει"

  54. Κώστας Τσίπας avatar
    Κώστας Τσίπας 07/11/2011 10:02:23

    Καλή εβδομάδα!Σήμερα ο Σαμαράς στέλνει στο πουθενά την φάρα των Παπανδρέου,όπως έστειλε και την φάρα Μητσοτάκη!!!Για όλα τα υπόλοιπα φλέγοντα θα κριθεί!!!

  55. Νικόλαος avatar
    Νικόλαος 07/11/2011 10:03:36

    Ο Αντώνης Σαμαράς αξίζει το σεβασμό όλων μας.
    Αν ΔΕΝ είχε κρατήσει αυτή τη στάση , σήμερα θα είχαμε "Δεκεμβριανά '08", ΓΑΠ στην καρέκλα , Ελλάδα πτωχευμένη με δραχμή και ελπίδα καμία.
    Είχα γράψει το Σάββατο το βράδυ ότι έπρεπε πια να πει το ναι.
    Η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρώπης και ανήκει στη Δύση, δεν είναι ούτε Λιβύη ούτε θα επιτρέπαμε ποτέ στον τυχάρπαστο να μας καταστρέψει ότι με κόπο χτίσαμε σαν λαός μισό αιώνα τωρα και χιλιάδες χρόνια περήφανης και ένδοξης Ιστορίας.
    1) Έδιωξε τον εφιάλτη
    2) Εκλογές σύντομα
    3) ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

  56. ΘΟΥ-ΒΟΥ avatar
    ΘΟΥ-ΒΟΥ 07/11/2011 10:06:54

    Aπογοήτευση απλά απογοήτευση για την στάση του Σαμαρά . Μακάρι, για την πατρίδα, να διαφοροποιηθεί η κατάσταση αλλά το βλέπω δύσκολο. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για όλους μας ( φυσικά καποιοι γνωστοί/άγνωστοι στην ΝΔ θα έχουν ανοίξει σαμπάνιες, παρέα με φίλους από ΜΕΓΚΑ, ΣΚΑΙ κλπ)

  57. geothe avatar
    geothe 07/11/2011 10:12:55

    Συμφωνώ απόλυτα και με τους δυό σας. Δεν θα το έκανα θέμα εαν δεν συνέβαινε σε έναν χώρο που αισθάνομαι άνετα να λέω την άποψή μου. Για όσους με ξέρουν ποτέ δεν κάνω υβριστικά σχόλια. Μπορώ να καταλάβω τον εκνευρισμό όλων. Μπορώ να καταλάβω το να υποκύψει κάποιος σε πιέσεις (αναφέρομαι στον Αντώνη Σαμαρά) πιστεύω απλώς και εμμένω πως η εμπιστοσύνη μας σε κάποιους επιβεβαιώνεται κάθε ημέρα. Αν τα πράγματα πάνε πραγματικά καλά για την παράταξη και τον τόπο θα είμαι ο πρώτος που θα "αυτομαστιγωθεί" αλλά και η δική μας άποψη χρειάζεται (πιστεύω) εδώ.

  58. Pikis avatar
    Pikis 07/11/2011 10:20:02

    Πολύ φιλολογία έπεσε για το έτσι, το αλλιώς και το εκείνο.
    Από τον Σαμαρά περιμένω έργα και όχι λόγια. Ας δούμε τι έχει να προσφέρει και μετά τον κρίνουμε.
    Θεωρώ τη στάση του υπεύθυνη και δεν νομίζω ότι πούλησε τις ιδέες του. Άλλωστε, σε μια διαπραγμάτευση πας για να πάρεις και να δώσεις.
    Αυτό που με εκνεύρισε όλο το τριήμερο είναι:
    1. Οι δηλώσεις των πασόκων (βλ. Πρωτόπαπα-τζή) που ακόμα δεν έχουν πάρει χαμπάρι το κακό που έκαναν στη χώρα με πρωτομάστορα τον apple-user.
    2. Η ανάσταση των νεκρών. Είδα ξανά τον Αντώναρο, την Πιπιλή, τον Χατζηγάκη και τα άλλα παιδιά. Είπα 10 φορές το "πιστεύω" αλλά δεν εξαφανίστηκαν από την τηλεόραση!
    3. Τελικά στην Ελλάδα ποια είναι η αλήθεια; Γιατί όλοι (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ) έλεγαν "είναι καιρός να βάλουμε τη χώρα πάνω από το κόμμα"; Δηλαδή ομολογούν ότι τόσα χρόνια τη χώρα την είχαν "γραμμένη" και μόνο το συμφέρον του κόμματος (και της τσέπης) τους ένοιαζε; Αν είναι έτσι, γιατί τους πληρώνουμε πλουσιοπάροχα; Για να κάνουν τις μπίζνες τους στην υγειά του μαλ_κα;

  59. Παναγιώτης Τυβίγγιος εκ Καλαμών avatar
    Παναγιώτης Τυβίγγιος εκ Καλαμών 07/11/2011 10:20:43

    Πιστεύω ότι στην μεγάλη εικόνα, εν. το στρατηγικό επίπεδο, η διελκυνστίνδα μεταξύ των ισχυρότερων τμημάτων των ελίτ ΗΠΑ και Γερμανίας θα απολήξει σε αποδυνάμωση και όχι διάλυση της ευρωζώνης, κυρίως, μέσω έκδοσης ευρω-ομολόγων, δηλαδή μέσω παγίωσης της ισχυρής έμμεσης επιρροής, ιδίως, των χρηματοοικονομικών κύκλων των ΗΠΑ στα τεκταινόμενα στην ήπειρο μας, τα οποία, όμως, κατά τα λοιπά θα διευθύνονται, κυρίως, από την γερμανική ελίτ. Βεβαίως, υπάρχουν και άλλες σημαντικές αστάθμητες παράμετροι, όπως ιδίως η επιδίωξη αναβάθμισης των σχέσεων μέρους της γερμανικής ελίτ με την Ρωσία και ο, δυνητικά, αποσταθεροποιητικός ρόλος άλλων παικτών, αλλά, εάν αυτή είναι η γενική εξέλιξη των πραγμάτων, τότε θα υπάρξουν μεν περιθώρια αναδιάταξης των μέτρων εφαρμογής του σχετικού πλαισίου χρηματοδότησης της Ελλάδας, αλλά θα είναι μηδαμινά.
    Πιο σημαντικά, κατά την γνώμη μου, θα είναι για τον Σαμαρά το περιθώριο ευελιξίας, που, δυνητικά, θα του παρείχε μακροπρόθεσμα η καλύτερη σχέση με το Ισραήλ/ΗΠΑ όσον αφορά στο θέμα της εκμετάλλευσης των υδρογονανθράκων στην περιοχή μας και η δυνατότητα χρηματοδότησης επενδύσεων της οικονομίας ή και του χρέους του κράτους μέσω άλλων παικτών, όπως η Κίνα ή τα Εμιράτα, βραχυπρόθεσμως. Εξού και η σημασία προσεκτικού χειρισμού της ΑΟΖ και του συνακόλουθου προγραμματισμού μεγάλων ξένων επενδύσεων σε διάφορους τομείς, ορισμένοι εκ των οποίων θα μπορούσαν να έχουν θετικά αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο, ώστε και, νομίζω, εδώ είναι το κρίσιμο ζήτημα για την επανεκκίνηση στην χώρα μας, να "ξεθεμελιωθεί" όσο είναι δυνατόν ο εσμός κρατικών εργολάβων, καναλιών, δημοσιογράφων, συνδικαλιστών κτλ, που είναι η πραγματική εσωτερική αιτία διολίσθησης της χώρας και του λαού. Τα χρήματα που θα εισρούσουν στην χώρα έτσι και αλλοιώς ως δάνειο από την ΕΕ και το ΔΝΤ μαζί με την στρατηγική και τακτική σημασία άμεσης ανάπτυξης ορισμένων τομέων της οικονομίας μας είναι το πραγματικό διακύβευμα της διελκυστίνδας των τελευταίων ημερών αλλά και το χρυσόμαλλο δέρας, που θα καθορίσει τις εξελίξεις για την επόμενη τριακονταετία, όπως, ακριβώς, η προσωπικότητα του Ανδρέα ήταν εκείνη που σφράγισε μέσω του πακτωλού των ευρωπαϊκών πακέτων, ΜΟΠ, Ντελόρ κτλ, τις εξελίξεις την προηγούμενη!

  60. Ίωνας avatar
    Ίωνας 07/11/2011 10:22:55

    Πρώτα απ' όλα, καλωσορίζω τους, ομολογουμένως, αρκετούς πρωτόφαντους σχολιαστές, στο φιλόξενο για όλους μας Antinews! Κατά ...σατανική σύμπτωση, η πλειοψηφία τους προκαταλαμβάνει την πολιτική, που θα ακολουθήσει η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς, όπως επίσης θεωρούν δεδομένη την κυβέρνηση συναίνεσης, συνευθύνης και ...συγχωροχαρτίου! Καθόλου δεν αμφιβάλλω για το ...αυθόρμητο των απόψεών τους! Ας μην είμαστε όμως και τόσο βιαστικοί αδέρφια! Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον είπαμε? Συνυπέγραψε κάποιο μνημόνιο χθες βράδυ ο Σαμαράς και δεν το μάθαμε? Συμφώνησε σε μέτρα εν όψει της νέας δανειακής τα ...μαύρα χαράματα? Λίγο ακόμα και θα μας πείσετε ότι είσαστε τουλάχιστον προκατειλλημένοι εναντίον του Αντώνη Σαμαρά, σκόπιμοι και βαλτοί!
    Ας κάνουμε όλοι, λίγο υπομονή! Σύντομα θα δούμε και θα κρίνουμε την συνέπεια των λόγων και των έργων του Προέδρου της ΝΔ , κρίνοντας παράλληλα αν λειτούργησε προς όφελος του Έθνους. Προσωπικά, είμαι σίγουρος ότι όσοι βιαστικά να τον επικρίνουν, γρήγορα θα βρεθούν σε απολογητική θέση.
    Μου ήρθε εμετός σήμερα, ακούγοντας στον Real Fm, τον Γιώργο Τράγκα, να κατηγορεί τον Αντώνη Σαμαρά για ...κωλοτούμπα, που τελειώνει πολιτικά τη ΝΔ!!!!! Ακούγοντας αμέσως μετά την εισαγωγή του Νίκου Χατζηνικολάου, στην δική του εκπομπή, θαύμασα την ταύτιση απόψεών τους! Ούτε ...συνεννοημένοι να ήταν... Ευτυχώς που οι δύο έγκριτοι δημοσιογράφοι ΔΕΝ είναι διαπλεκόμενοι, προβοκάτορες της κοινής γνώμης! Επαναλαμβάνω, ευτυχώς που ΔΕΝ είναι... Και κάτι άλλο. Κύριε Τράγκα, η Ελλάδα, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Όσο κι αν αυτό εξυπηρετεί εσάς και τους υποβολείς σας...

    • geothe avatar
      geothe @ Ίωνας 07/11/2011 10:31:07

      Με προσβάλει το να με βάζεις στην ίδια γραμμή με τους πιο πάνω δημοσιογράφους(;). Αλλά κανένας δεν μίλησε γι' αυτά που θα γίνουν (εγώ τουλάχιστον όχι). Δεν είμαι μάντης ούτε καλός αναλυτής καν. Όμως θα σου θυμίσω το "Έπεσαν οι μάσκες" ή το "Πραξικόπημα αν βγει κυβέρνηση χωρίς εκλογές" του Σταμάτη. Αυτά είναι που με ξένισαν. Τη συνέχεια όπως όλοι λέτε θα τη δούμε.

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ geothe 07/11/2011 11:21:40

        Φίλε Γκαίτε, δεν είχα καμμιά απολύτως πρόθεση να σε προσβάλλω. Ας μην παρασυρόμαστε όμως κι ας μην βιαζόμαστε να επικρίνουμε τον Αντώνη Σαμαρά. Πολύ σύντομα θα φανεί ότι ήταν Άξιος της εμπιστοσύνης, που ζήτησε να του δείξουμε, και που από σήμερα, προσωπικά, του την δείχνω πιο έντονα! Ας περιμένουμε όλοι τις εξελίξεις, που από σήμερα αρχίζουν να τρέχουν. Και κυρίως ας μην ξεχνάμε ότι ο Αντώνης μας απάλλαξε από το καθεστώς ΓΑΠ.

        • geothe avatar
          geothe @ Ίωνας 07/11/2011 11:46:09

          Ευχαριστώ για τον εξελληνισμό του παρατσουκλιού μου. Δεν μου αξίζει σε βεβαιώνω. Συμφωνώ με αυτά που λες. Καταλαβαίνω από τα σχόλια (ακόμη και από τα πιο δεικτικά) που διαβάζω δύο πράγματα:
          1. Χωρίς καμιά αμφιβολία όλοι (μα όλοι όμως - ακόμη και οι αριστεροί) είχαμε στηρίξει τις ελπίδες μας μόνο στον Αντώνη Σαμαρά. Καλές οι αντιμνημονιακές κορώνες των ροζ και κόκκινων αλλά είναι ανέξοδες.
          2. Υπάρχει σαφής μετατόπιση από τις κόκκινες γραμμές ακόμη και της προηγούμενης ημέρας στις θέσεις του Προέδρου.
          Αυτά είναι τα δύο σημεία που κάνουν τον κόσμο να παραπονιέται. Αν είχα την παραμικρή υπόνοια πως η ΝΔ θα στηρίξει την αγριότητα των μέτρων θα είχα πάψει να μιλάω ήδη.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Ίωνας 07/11/2011 10:39:35

      Αν το σχόλιο σου, φίλε Ιωνά, συμπεριλάμβανε κι εμένα, δηλώνω υπεύθυνα: ναι, δεν σχολίαζα στην σελίδα, διότι μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσα ΑΠΟΛΥΤΩΣ με τις θέσεις Σαμαρά και, βεβαίως, όταν διάβαζα τα κείμενα στο antinews, χαιρόμουνα να διαπιστώνω ότι υπάρχουν σκεπτόμενοι άνθρωποι οι οποίοι ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ! Τώρα, δυστυχώς, εντείνεται η εκ φύσεως απαισιόδοξη διάθεσή μου... Με την εκλογή Σαμαρά ΓΕΜΙΣΑ ΕΛΠΙΔΑ, σκεπτόμενος τη στάση του τη δεκαετία του 1990, το θάρρος του να αποτραβηχτεί στο παρασκήνιο για τόσα χρόνια και την ικανότητά του να είναι ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ, σταθερός σε αξίες, πιστός στην Ελλάδα και τους Έλληνες. Χθες με διέψευσε... Ακόμη όμως έχει περιθώρια: εύχομαι, ως κυβερνητικός εταίρος πλέον, ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. Με τέτοιους κυβερνητικούς συνεργάτες (Βενιζέλο, Παπαδήμο και λοιπούς) θα είναι εξαιρετικά δύσκολο, αλλά τώρα μπορεί να αποδείξει ο Αντώνης αν έχει "ικανότητες"! Ίδωμεν...

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Απαισιόδοξος 07/11/2011 11:04:00

        Αγαπητέ φίλε Απαισιόδοξε, κατ' αρχάς το προσωνύμιό μου είναι Ίωνας και όχι Ιωνάς. Στα σχόλιά μου, σπάνια αναφέρομαι προσωπικά σε συνσχολιαστές, πράγμα που ισχύει και στο παρόν. Θα σε παρακαλούσα να δεις τα γεγονότα πιο ψύχραιμα και να μην πείθεσαι από τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, που προσπαθούν να βάλουν τον Αντώνη Σαμαρά, στο ίδιο μνημονιακό κάδρο συνενοχής, με τον ΓΑΠ, τον Καρατζαφέρη και την ...ατυχήσασα. Έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια να μην πετύχει αυτοδυναμία η ΝΔ. Θα τους αφήσουμε να το κατορθώσουν? Προσωπικά, συνεχίζω να δείχνω στον Αντώνη Σαμαρά την εμπιστοσύνη μου κι από χθες, ακόμα πιο έντονα!

        • Απαισιόδοξος avatar
          Απαισιόδοξος @ Ίωνας 07/11/2011 19:21:51

          Έχω εργαστεί επί δώδεκα χρόνια σε ΜΜΕ (1998-2010), όντας απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Γνωρίζω ακριβώς πως γίνεται η καθοδήγηση της κοινής γνώμης, μέσω της διαπλοκής, και ξέρω πολύ καλά τι έχει τραβήξει η Νέα Δημοκρατία από τα λογής λογής πράσινα διαπλεκόμενα "παπαγαλάκια". ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΛΙΒΟΜΑΙ: ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ, ΕΠΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΛΕΓΑΝ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Και ο Αντώνης αρνιόταν...

          Υ.Γ.: Συγνώμμη για το όνομα...

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Ίωνας 07/11/2011 10:55:06

      Δεν αξίζει να ασχολούμαστε με αυτούς τους δύο. Είναι τελείως αναξιόπιστοι. Θυμάμαι τον Τράγκα να βρίζει με τον χειρότερο τρόπο τον Καραμανλή - τόσο «καραμανλικός» είναι- και τον Χατζηνικολάου να ωρύεται εναντίον του Σαμαρά πριν από 2 χρόνια και να βγάζει συνεχώς την Ντόρα στις ειδήσεις. Τους έχω γραμμένους κανονικά. Και συμβουλεύω όλους να κάνουν το ίδιο.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Ίωνας 07/11/2011 14:13:54

      Έχετε ακούσει για κάτι δημοσιογράφους εκδότες που πήραν θαλασσοδάνεια πουλώντας διαφημιστικό χώρο στα λαθρόβια έντυπά τους?
      Και ύστερα παριστάνους τους κήνσορες του πολιτικού συστήματος.

    • Παναγιώτης Τυβίγγιος εκ Καλαμών avatar
      Παναγιώτης Τυβίγγιος εκ Καλαμών @ Ίωνας 07/11/2011 22:18:05

      Ίωνα, καλώς σας βρήκα - όντως, παρά το ότι παρακολουθώ πολύ καιρό, ελάχιστα έχω παρέμβει και δράττομαι, μάλιστα, της ευκαιρίας να διορθώσω το σχόλιο μου περί μηδαμινών περιθωρίων σε μικρά περιθώρια αυτήν την χρονική στιγμή, ιδίως ενόψει της σοβούσας γενικώτερης κρίσης της ευρωζώνης.
      Προσπάθησα να είμαι όσο πιο ψυχρός γίνεται στο σχόλιο μου μακριά από φωνασκίες ή κολακίες, αν και προσωπικά, είμαι φανατικά υπέρ της ελπίδας του ΑΣ. Απλώς, σε μία, έστω και ηλεκτρονική, παρέα έξυπνων ανθρώπων και ολόψυχα πατριωτών, δεν βρίσκω ενδιαφέρον να αναλύσω τα υπόλοιπα αυτονόητα, τα οποία, εν πολλοίς έχουν σχολιασθεί ή και αναλυθεί από άλλους. Και, βεβαίως, προσπερνώ αρκετά πράγματα που παραμένουν αόριστα, όπως το σχήμα της κυβέρνησης, την συναίνεση, την συνενοχή ή ό,τι άλλο, ιδίως στα της ενδοευρωπαικής διελκυστίνδας, προκύψει, με την βεβαιότητα ότι η πραγματικότητα πάντοτε μας ξεπερνά και, εν τέλει, σημασία έχει, κυρίως, το ορθό φρόνημα, πριν ο,τιδήποτε άλλο.
      Πέραν αυτού, όμως, πιστεύω ότι έχει σημασία να προσπαθούμε να "πιάνουμε", κατά το δυνατόν, την γενικώτερη κλίμακα των γεγονότων, έστω και αν δεν συμφωνούμε μ' αυτά, προκειμένου να σκεφτούμε τις δυσκολίες του, όποιου, καλού εγχειρήματος και να προετοιμαστούμε για τις σχετικές παγίδες:
      Βεβαίως, ο ΑΣ μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, και ελπίζω να κάνει ό,τι θέλει, μακριά από την άχρηστη καμαρίλα του κόμματος, απλά προσπάθησα να προδιαγράψω αυτά, που με την καλή μου προαίρεση διαβλέπω ως κύριες δυσκολίες στο εσωτερικό, ανεξαρτήτως του τί θα απογίνει με την διαπραγμάτευση/συναίνεση ή, όπως αλλοιώς εξελιχθεί, αυτό το μεταβατικό κυβερνητικό σχήμα, που, ίσως, συμφωνηθεί στο εξωτερικό:

      Ο γνωστός εσμός, ο οποίος προωθεί το τεχνοκρατικό σχήμα, φαλκιδεύει με το επιχείρημα περί "πακέτου" ή "επικείμενης καταστροφής" τώρα και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα την όποια διαπραγματευτική μας ισχύ εντός της ευρωζώνης και, ουσιαστικά, επιδιώκει να εξασφαλίσει την μακροημέρευση του, παράλληλα με την επερχόμενη Φραγκοκρατία, κατά την επόμενη εικοσαετία με την διαχείριση των χρημάτων των νέων δανείων και αυτό είναι το ζητούμενο πολλών εξ όσων στοιχίζονται πίσω από τον Σημίτη, τον Παπαδήμο, τους "εκσυγχρονιστές", τους "φιλελεύθερους", τον ΣΚΑΙ, κτλ. Έχω, μάλιστα, την υποψία ότι το "βαθύ", διεφθαρμένο και παλαιοκομματικό ΠΑΣΟΚ έχει επίγνωση της επιδίωξης αυτής και, μεταξύ άλλων, και για αυτό εστάθη δίπλα στον ΓΑΠ για δεύτερη φορά, ακόμα και τώρα.

      Ή για να το πω ευθέως, συζητώ εδώ μόνον για την ελπίδα της εθνικής αναγεννήσεως, ελπίζω σ'αυτήν, αυτήν την περίοδο μόνον υπό τον Σαμαρά - επειδή, δε, μου φαίνεται ότι, ίσως, μπορεί να την ενσαρκώσει, μόνον αυτό με ενδιαφέρει, να μιλήσω αληθινά για τις προϋποθέσεις και τα εμπόδια της, έστω και αν δεν είναι αρεστό, εύκολο, ή εύπεπτο!
      Έρρωσο!

  61. trifont avatar
    trifont 07/11/2011 10:34:01

    Το ΠΑΣΟΚ είπε ότι "λεφτά υπάρχουν" και έφτασε στο σημείο να το πιστέψει και το ίδιο, ότι πράγματι υπάρχουν λεφτά.

    Η ΝΔ είπε ότι είναι ενάντια στο μνημόνιο και έφτασε να νομίζει ότι πράγματι είναι ενάντια στο μνημόνιο = δανειακή σύμβαση + υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτή.

    Άλλο πράγμα η αντιπολιτευτική πολιτική, και άλλο η πραγματικότητα. Καιρός να γίνουμε σκεπτόμενοι άνθρωποι ώστε να μην υποχρεώνουμε τους αγαπητούς πολιτικούς μας σε τέτοιες κολοτούμπες.

  62. John Paul avatar
    John Paul 07/11/2011 10:46:49

    Δηλαδη για να καταλαβω, ειμαστε υπερ η κατα της Ευρωπαικης βοηθειας?
    Θα τολμουσα δε να συμπληρωσω, στη παρουσα φαση και χωρις απολυτως κανενα δικαιωμα διαπραγματευσης. Ισως αυτο το διαπραγματευτικο δικαιωμα το αποκτησουμε ξανα οταν θα αρχισουν να υλοποιουνται οι δευσμευσεις μας ( διαρθρωτικες αλλαγες στη δημοσια διοικηση , περικοπες δαπανων (οχι οριζοντιες αλλα πραγματικες εκει που πρεπει κλπ.)
    Με δεδομενο μαλιστα οτι μπαινουμε σε μακρα προεκλογικη περιοδο, προβλεπω να μη γινεται τιποτα απ ολα αυτα.
    Καποιος κοροιδευει καποιους οταν λεει περι επαναδαπραγματευσης μια και η σταση Μερκελ-Σαρκοζυ ειναι τελεσιγραφικη (αν θα μπορουσα να φτιαξω αυτη τη λεξη) και επιδεχεται διαπραγματευσης.

    Ευτυχως που ειναι στη Αθηνα ο Ραιχενμπαχ και ισως ετσι καταφερουμε να γλυτωσουμε το απολυτο χαος, μια και το ελληνικο πολιτικο συστημα εξακολουθει να ειναι τουλαχιστον ανεπαρκες!

  63. bruce waine avatar
    bruce waine 07/11/2011 10:58:06

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=323730
    Με τη φράση «δεν υπάρχει τίποτα για διαπραγμάτευση» σχολίασε ο Έλμαρ Μπροκ, ευρωβουλευτής των Γερμανών Χριστιανοδημοκρατών και συντονιστής Εξωτερικής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, τις θέσεις του Αντώνη Σαμαρά για τη συμφωνία της 27ης Οκτωβρίου.

  64. reformfront avatar
    reformfront 07/11/2011 10:59:29

    Είναι δικαίωμα του καθενός να επικρίνει τη στάση Σαμαρά. Οι επικρίσεις θα ήταν πολύ περισσότερες αν δεν πετύχαινε την απομάκρυνση του συστήματος ΠΑΣΟΚ και συνάμα η χώρα πήγαινε σε χρεοκοπία. Τώρα υπάρχουν μερικά θετικά δεδομένα και περισσότερη ελπίδα για την Πατρίδα. 1) Αρχίζει να ξηλώνεται το σύστημα ΠΑΣΟΚ που κυβέρνησε τη χώρα από το 1981 και χάνει τον έλεγχο το δίδυμο ΓΑΠ/Μπένι, 2) Αποφεύγονται έστω και προσωρινά τα χειρότερα για την οικονομία και ο εφιάλτης της Αργγεντινής μιας και οι Ευρωπαίοι λόγω των εξελίξεων στην Ιταλία θα άδειαζαν την Ελλάδα, 3) Ο τόπος οδηγείται σε εκλογές σύντομα για να εκφρασθεί ο λαός και να αποφασίσει για το μέλλον του και όχι να εμπαίζεται με ψηφοφορίες εμπιστοσύνης και "εσωτερικές" επιβεβαιώσεις της εντολής του 2009, 4) Μπαίνουν ασφαλιστικές δικλείδες για τυχόν λήψη φορομπηχτικών και αντιαναπτυξιακών μέτρων. Αρκεί ο Σαμαράς να επιμείνει σε σύντομες εκλογές και να εξασφαλίσει οτι η νά κυβέρνηση δεν θα πάρει και τα μέτρα της επόμενης δεκαετίας για τα οποία χρειάζεται πολιτική νομιμοποίηση. Και ένα τελευταίο, ό,τι και να κάνει ο Σαμαράς ακόμα και το σωστό για την Πατρίδα μάλλον θα τον κατηγορούν γιατί φαίνεται οτι δεν κινείται εντός συστήματος.

  65. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 07/11/2011 11:00:44

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ "ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ" ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΘΕΣΙΝΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ!
    Κ. Π. Καβάφης: Η Σατραπεία


    Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
    για τα ωραία και μεγάλα έργα
    η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
    ενθάρρυνσι κι επιτυχία να σε αρνείται.
    να σ’ εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
    και μικροπρέπειες κι αδιαφορίες.
    Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις
    (η μέρα που αφέθηκες κι ενδίδεις),
    και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
    και πιαίνεις στον μονάρχην Αρταξέρξη
    που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
    και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
    Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
    αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
    Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι’ άλλα κλαίει.
    τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
    τα δύσκολα και τ’ ανεκτίμητα Εύγε.
    την Αγορά το Θέατρο και τους Στεφάνους.
    Αυτά πού θα σ’ τα δώσει ο Αρταξέρξης,
    αυτά πού θα τα βρεις στη σατραπεία.
    και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

  66. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/11/2011 11:01:01

    Συμφωνώ.
    ΟΧΙ και να μας υποδείξουν το σωστό αυτοί που φέρανε στην εξουσία τον ΓΑΠ.
    Αν δεν ήταν ο Α.Σαμαράς δεν θα τον ρίχνανε ποτέ.
    Λίγο γκρίνια, λίγο απεργίες και το αγόρι μου (ΓΑΠ).

  67. Aris avatar
    Aris 07/11/2011 11:01:37

    Το διευθυντήριο των Βρυξελλών κατήργησε το πολιτικό σύστημα στην Ελάδα και εμείς εδώ ασχολούμασε εάν θα γίνουν εκλογές σε 6 ή 16 εβδομάδες... Όλα τα σάιτ ασχολούνται με το ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν από τα υπουργεία τους!!! Αυτό είναι το πρώτο θέμα σήμερα... Εκατομμύρια Έλληνες δεν ξέρουν που θα βάλουν το αγγούρι της ΔΕΗ το επόμενο δίμηνο και όλοι πανηγυρίζουν για νίκη Σαμαρά! Από σήμερα οι Έλληνες παλεύουν να επιβιώσουν, το πολιτικό σύστημα έχει καταρρεύσει, σε Ευρώπη και ΗΠΑ μοιράζουν τα ιμάτια της Ελλάδος... Μπαίνουμε σε μια νέα σκοτεινή περίοσο κατάλυσης της Δημοκρατίας με ευρωπαϊκή σφραγίδα. Αλήθεια, από όλους όσους υποστήριζαν και υποστηρίζουν το ευρωπαϊκό όραμα, πόσοι θεωρούν ότι πλέον τίθεται σοβαρό ζήτημα Δημοκρατίας στην Ε.Ε. και στην ευρωζώνη; Πληθαίνουν οι φωνές σε ολόκληρη την Ευρώπη ότι πλέον οι κυβερνήσεις (εκλεγμένες από το λαό) δεν έχουν πλέον καμία δύναμη, κανένα λόγο απέναντι στις επιταγές των Βρυξελλών. Δεν είμαι αριστερός και ούτε θα γίνω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι στο τέλος με τα όσα αισχά γίνονται, κινδυνεύουμε να υιοθετήσουμε τη ρητορική του ΚΚΕ, και όχι με δική μας ευθύνη, αλλά με γνώμονα την επιβολή όλων των αποφάσεων και εξελίξεων από τον γαλλογερμανικό άξονα κατοχής...

  68. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 07/11/2011 11:02:40

    Πάει κι ο Σαμαρας...
    Οι Μερκοζί πάνω στην τσαντίλα τους τον έκαψαν κι΄αυτόν...Του τό 'κοψαν ορθά-κοφτά. Φαντάζεστε να κατέβει στις εκλογές σαν 'αλλος Παπανδρέου με κεντρικό σύνθημα "ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ". Μόλις τον αρχίσουν στις σφαλιάρες θα μας λέει: μπορεί να μην πέτυχα τίποτε, πληρώστε τώρα και τα υπόλοιπα χαράτσια, γιατί εγώ τουλάχιστον έκανα διαπραγμάτευση.
    H ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣH του Σαμαρά, είναι πλέον σαν την ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ του ΠΑΣΟΚ...
    Η λεπτομέρεια στην οποία ο Σαμαράς κρύβει πλέον τον διάβολο, είναι οτι ναι θα κάνει επαναδιαπραγμάτευση , και εννοείται (στην πολιτική δεν λέγονται όλα) υπό τον όρο ότι θα συμφωνήσουν και οι Μερκοζί και μέχρι εκεί που θα συμφωνήσουν αυτοί και υπο την προυπόθεση οτι δεν θα τίθεται εν αμφιβόλω η επόμενη δόση όποια κι' αν είναι αυτή.

  69. seven avatar
    seven 07/11/2011 11:05:32

    καλημέρα
    ρε συ factora θα μας τρελάνεις . Μπορεί να ψηφιστεί δανειακή σύμβαση χωρίς υποχρεώσεις - μέτρα??? Κι αν είναι έτσι ας βγει ο ΑΣ σε συνέντευξη τύπου αφού ολοκληρωθεί η κυβέρνηση να μας το πει να μπορούμε τουλάχιστον να χαμογελάμε λίγο. Αλλιώς καληνύχτα ΕΛΛΑΣ.

  70. Αντωνης Π avatar
    Αντωνης Π 07/11/2011 11:13:08

    ...Επειδή είμαι σκασμένος σήμερα... Ο Πρόεδρος είπε μετά την ψήφο εμπιστοσύνης "οι μάσκες έπεσαν, καμιά υποχώρησ, τώρα εκλογές". Την επόμενη "να παραιτηθεί ο ΓΑΠ και άμεσα εκλογές και σύντομη μεταβατική κυβέρνηση ΧΩΡΙΣ πολιτικά πρόσωπα". Χθες επανέλαβε το τελεσίγραφο να παραιτηθεί ο ΓΑΠ.

    Οκ. Εχω διαβάσει όλη την επιχειρηματολογία ότι εκδιώχθηκε ο Γιωργάκης, ότι δεν ψηφίζουμε μέτρα παρά μόνο σύμβαση κλπ κλπ και ότι στα μέσα Φεβρουαρίου θα γίνουν εκλογές.

    Γιατί το βλέπω ως ήττα βρε παιδιά; Ο ΓΑΠ ακόμα και αυτή τη στιγμή είναι Πρωθυπουργός και ΔΕΝ έχει παραιτηθεί. Μπορεί ανα πάσα στιγμή να τραβήξει το χαλί και να ξαναγίνει πρωθυπουργός αφού έχει και θα έχει τη δεδηλωμένη. Τα "Νέα" και η "Ελεύθερη Ώρα" με συντονισμένα πρωτοσέλιδα έχουν τους "συγκατοίκους συμφοιτητές" φωτογραφία και ολοφανερα εκθέτουν το Σαμαρά ως συνένοχο σε ό,τι συμβεί στο εξής. Ξέρουμε όλοι καλά νομίζω τι μπορεί να κάνει η μαύρη προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ, πόσο μάλλον μέσα σε τρεις ολόκληρους μήνες.

    Ο Σαμαράς ζήτησε 1. Άμεση παραίτηση και μετά συνομιλίες. 2. Όχι πολιτικά πρόσωπα αλλά τεχνοκράτες σε σύντομη μεταβατική κυβέρνηση. 3. Εκλογές στις 4/12/11. Δεν έγινε τιποτα από όλα αυτά. Και διαβάζω παράλληλα ότι εγκρίνεται ως Πρωθυπουργός ο σύμβουλος του Σημίτη και του Παπανδρέου επί των Οικονομικών Λ.Παπαδήμος!!

    Κι έμεινε η Αριστερά σύσσωμη να ζητάει άμεσες εκλογές. Και θα κάνει κωλοτούμπα πάλι ο Καρατζαφέρης να παίζει μόνος το Αντιμνημονιακό έργο. Κι έρχεται 17 Νοεμβρίου που θα καεί η Αθήνα από όλους αυτούς, με εμάς στο Δημοσίας Τάξης πιθανότατα. Και θα περιμένουμε αυτοδυναμία μετά από όλα αυτά το Φεβρουάριο; Όταν όλοι επί 100+ μέρες θα προπαγανδίζουν ότι είμαστε μία από τα ίδια;;;

    Ποια "ελπίδα" Πρόεδρε; Με τι μούτρα να αντιμετωπίσω στη δουλειά τους αριστερούς που μου λένε ότι τα κάναμε πλακάκια και τους ΠΑΣΟΚους που μου χτυπάνε σήμερα φιλικά την πλάτη; και τι να απαντήσω σε όσους μου λένε ότι ο επικεφαλής της μεγαλύτερης γερμανικής τράπεζας, της Deutsche Bank, Γιόζεφ Ακερμαν διαβεβαίωνε χθες ότι δν γίνεται να μας πετάξουν από το ευρώ κι όλα ήταν ένα πρόσχημα για να ξεπουληθούμε;

    Πάει το Ζάππειο 1, πάει το Ζάππειο 2, πάνε όλα... Όλη η στρατηγική 2 χρόνων κατέρρευσε μέσα σε ένα απόγευμα.

    Ενα ερώτημα: Γιατί όλα αυτά;

    ΥΓ. Σέβομαι ότι ο Πρόεδρος μπορεί να πιέστηκε. Και κάπου διάβασα ότι εκβιάστηκε από βουλευτές. Ας τους διέγραφε!!! Αντώναρους και Μίλτους και Χατζηδάκηδες κι όσους βιάστηκαν να τρέξουν να προσκυνήσουν. Να καθαρίσει επιτέλους αυτό το κόμμα!

    ΥΓ2. Ο κ. Λυκουρέντζος χθες βράδυ πρόσφερε υπηρεσίες στο κόμμα με τη θλιβερή παλαιοκομματική του παρουσία στο Μέγκα ή μήπως τράβηξε το χαλί απο τα πόδια του αρχηγού, ακριβώς την ώρα που διαπραγματευόταν; Εμένα το δεύτερο μου φάνηκε!

    (Συγγνώμη για το μέγεθος της ανάρτησης, αλλά τα χω χαμένα με όσα γίνονται)

    • Mara avatar
      Mara @ Αντωνης Π 07/11/2011 16:32:12

      Mπορείς κάλλιστα να τους πείς ότι,
      "όσο θα δείτε εμένα να υπογράφω δανειακή σύμβαση με μέτρα, μνημόνια και παράδοση εθνικής κυριαρχίας, άλλο τόσο θα δείτε και τον Σαμαρά να υπογράφει..."

      Αγαπητέ μου, αμφιβάλλω άν θα φτάσουμε... καν μέχρι την υπογραφή της δανειακής.
      Εκλογές θέλουν δεν θέλουν ξένοι και ντόπιοι θα έχουμε λίαν συντόμως!

  71. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/11/2011 11:17:02

    Καλημέρα σε όλους.

    Πράγματι η χτεσινή ημέρα ήταν σημαντική. Οι διαπραγματεύσεις στο εσωτερικό δεν έχουν τελειώσει ακόμη. Καλό θα είναι να βλέπουμε τα πράγματα με υπομονή. Οι μαξιμαλισμοί όπως και η καταστροφολογία δεν εξυπηρετούν τίποτα παρά μόνο το θυμικό.
    Το τι μπορεί να επιτύχει κανείς σε μια διαπραγμάτευση δεν εξαρτάται από τις προθέσεις αλλά από τις υπάρχουσες συνθήκες και τον εκάστοτε συσχετισμό των δυνάμεων. Αυτός ο συσχετισμός τώρα δεν μας ευννοεί.
    Και σκοπός δεν είναι ολυτε να διαλύσουμε πλήρως τη χώρα πεθαίνοντας ηρωικά ούτε να ζούμε για πάντα δούλοι αποδεχόμενοι το μοιραίο. Σκοπός είναι να ζήσουμε και να την ξαναπάρουμε πίσω, αν η πλειοψηφία του λαού το θέλει αυτό και αν είναι διατεθιμένη να το κάνει έργῳ και όχι λόγῳ.
    Κατά την άποψή μου πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά και νηφάλια -κάτι που μέσα από αυτό το βήμα προσφέρεται -σε τι χώρα και με ποιο τρόπο θέλουμε να ζούμε.
    Π.χ η συζήτηση ευρώ ή δραχμή πρέπει να έχει αυτό το περιεχόμενο. Κατά πως φαίνεται η παραμονή στο ευρώ θα "σώσει" ένα μέρος του βιοτικού επιπέδου βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα η αφαίμαξη θα είναι αναπόφευκτη. Από την άλλη, η χωρίς σχέδιο επιστροφή στη δραχμή τώρα θα προκαλέσει αναταράξεις που δεν είναι έτοιμη η κοινωνία να απορροφήσει. Όμως μακροπρόθεσμα δεν είναι απίθανο να οδηγηθούμε πάλι στο δικό μας νόμισμα.
    Το προηγούμενο μοντέλο λειτουργίας της χώρας μας οδήγησε στο Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο. Δεν παραχωρήθηκε η εθνική κυριαρχία της χώρας ούτε από τη χτεσινή συμφωνία, ούτε κάν από τις μεθοδεύσεις του Παπανδρέου δυο χρόνια πριν.
    Απλώς, αυτά τα τελευταία δυο χρόνια, απογυμνώθηκε πλήρως ο βασιλιάς και ήταν πολύ πιο εύκολο να οδηγηθούμε και de jure υπό επιτροπεία.
    Ο Σαμαράς είναι η τελευταία μας εφεδρεία αυτή τη στιγμή. Ας το δώσουμε την ευκαιρία να δοκιμάσει.

  72. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/11/2011 11:20:53

    Μέσα στην αναδιαπραγμάτευση είναι και το πόσο τελικά θα τους αφήσουν να κλέβουν τους Εκδότες- Εργολάβους στα δημόσια έργα μέσω των Λογαριασμών και των Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων , έτσι ώστε από αυτά τα κλεψιμαίικα να συντηρούν τα Εκδοτικά τους συγκροτήματα;

  73. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/11/2011 11:21:51

    Δέν μπορώ να καταλάβω τον Σαμαρά και τα λάθη του. Βρίσκεται σε αναζήτηση κατάλληλου για πρωθυπουργό Οταν έχει δίπλα του αυτόν τον πολιτικό ΑΔΑΜΑΝΤΑ τον κ. Αβραμόπουλο (που και εγω ψήφιζα παλιά) και τον χαραμίζει. Ας τον βάλει εκει με τον μηχανισμό του και τον κοκκινα κη του να δούνε Ασπρη μέρα.

  74. blindfold avatar
    blindfold 07/11/2011 11:24:52

    Δηλαδή για να δω αν κατάλαβα καλά.....Θα ψηφίσει ο Σαμαράς τη νέα δανειακή σύμβαση και μέτα,αν είναι πρωθυπουργός με αυτοδυναμία,θα πάει το καλοκαίρι να διαπραγματευτεί και τα μέτρα?Ποιος από εσάς πιστεύει ότι θα έχει δυνατότητα διαπραγμάτευσης από τη στιγμή που θα έχει βάλει κι αυτός την Ελλάδα στον τοίχο με την ψήφιση της δανειακής σύμβασης?Εδώ απλά τραβήξανε το αυτί του πρωθυπουργού στις Κάννες κι έτρεξε αμέσως να αναιρέσει την "αντιμνημονιακη"του πολιτική!Θα πάει να διαπραγματευετεί τα μέτρα από τη στιγμή που θα ψηφίσει τη νέα σύμβαση και θα έχει αφαιρέσει όλα τα διαπραγματευτικά όπλα από τη φαρέτρα της Ελλάδας????

  75. hdgr avatar
    hdgr 07/11/2011 11:30:40

    Λοιπόν η κωλοτούμπα έχει γίνει εθνικό σπορ. Πρέπει να ζητήσουμε να ενταχθεί ως αγώνισμα στους ερχόμενους ολυμπιακούς αγώνες. Είναι εξασφαλισμένα κάμποσα χρυσά μετάλλια.

    1. Ο Παπανδρέου είχε ήδη φύγει -επί της ουσίας- και ήταν καταδικασμένος στην συνείδηση του λαού. Με τον καταδικασμένο συμφωνείς για συγκυβέρνηση.
    Μάλιστα με πρωθυπουργό -απ' ότι φαίνεται- ένα πρόσωπο που είχε άμεση εμπλοκή στην υποτίμηση της δραχμής , στο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, στο μαγείρεμα των στοιχείων για να μπούμε στο ευρώ και πρόσφατα είχε δημόσια διαφωνήσει με την απόφαση της 26ης Οκτωβρίου -στο ποσοστό του κουρέματος- , απόφαση που θα κληθεί να υλοποιήσει.
    2. Η μέχρι και χθες το βράδυ θέση για εκλογές ήταν για τις 4 -12 . Επιμηκύνθηκε -τουλάχιστον -2,5 μήνες ακριβώς όπως ζητούσαν τα διαπλεκόμενα , οι "εταίροι" και τα εγχώρια φερέφωνα τους. Σημειώνω ότι θα επιδιωχθεί η παράταση ζωής αυτής της κυβέρνησης.

    3. Είναι αστείο να λέγεται ότι η κυβέρνηση αυτή δεν θα πάρει μέτρα. Είναι ανέκδοτο! Δηλαδή 2,5 μήνες τι θα κάνουν , θα παίζουν τις κουμπάρες;
    Θα πάρουν μέτρα και μάλιστα πολύ σκληρά!
    Και όχι μόνο αυτό. Η κυβέρνηση αυτή θα υλοποιήσει τα ήδη ισχύοντα μέτρα-θυμηθείτε το κράτος έχει συνέχεια- δηλαδή η ΝΔ θα βρεθεί στη θέση να υλοποιεί μέτρα που μετά βδελυγμίας απέρριπτε!

    4. Το σημαντικότερο είναι ότι οι πολιτικές εξελίξεις δρομολογήθηκαν από τους ξένους -όχι μόνο από τους Γερμανούς- σε αγαστή συνεργασία με την εγχώρια διαπλοκή. Με ωμή , φανερή επέμβαση όχι στα κρυφά και υπογείως.
    Ποιος Έλληνας πατριώτης μπορεί να το καταπιεί αυτό; Και γιατί όταν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ επίσημα καταπίνουν αυτή την μπουκιά-τάχα ως αναπόφευκτη- δεν θα εκχωρήσουν μέσω της δανειακής σύμβασης τμήματα της εθνικής κυριαρχίας;
    Είναι γνωστό από την Ιστορία ότι ο δρόμος των υποχωρήσεων δεν έχει γυρισμό.
    Οι εκβιασμοί όχι μόνο θα συνεχιστούν αλλά και θα μεγαλώσουν.
    Και οι "αναπόφευκτοι" συμβιβασμοί - βλέπε εκχωρήσεις κυριαρχικών δικαιωμάτων -θα συνεχιστούν.

    Το μόνο που μένει είναι ο Αντώνης Σαμαράς έγκαιρα να αντιληφθεί το λάθος του και να αποχωρήσει από αυτή την κυβέρνηση με άμεση προσφυγή στις κάλπες. Διαφορετικά θα ακολουθήσει τον ήδη κατακρημνισμένο Γιώργο Παπανδρέου.

  76. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/11/2011 11:33:14

    Καλημέρα σε όλους.

    Για τα μέτρα που θα απορρέουν από τη δανειακή έχω δύο απορίες:

    α. Τον προϋπολογισμό του 2012 που πρέπει να ψηφιστεί μέσα στο Δεκέμβριο θα τον ψηφίσει; Ως γνωστόν μέσα από τους προϋπολογισμούς περνάνε τα περισσότερα μέτρα (εγγράφονται στα κονδύλια εσόδων).

    β. Το φορολογικό πολυνομοσχέδιο που είναι το κατ' εξοχήν όχημα εισαγωγής μέτρων, επίσης πρέπει να ψηφιστεί ως το τέλος του χρόνου.

    Τα μέτρα αυτά που θα περάσουν μέσα απο προϋπολογισμό και φορολογικό θα έχουν ασφαλώς σχέση με τα "μέτρα που απορρέουν από τη δανειακή".
    Έτσι γίνεται όλο το διάστημα μετά το Μνημόνιο.

    Την ελάφρυνση των φορολογικών βαρών και/ή την απόσυρση του τέλους ακινήτων θα την απαιτήσει άμεσα η ΝΔ;
    Ειδικά για την ελάφρυνση των φορολογικών βαρών που είναι αναπτυξιακό μέτρο τι θα κάνει; Εννοώ άμεσα, από τώρα, όχι μετά τις εκλογές, εάν εκλεγεί.

    Για τα τέλη επί των ακινήτων έχει δεσμευθεί γενικά οτι θα το καταργήσει, και ότι θα επαναφέρει ένα εύλογο ΕΤΑΚ. Αυτό έχει πρόθεση να γίνει από τώρα και να βρεθεί έστω ένα άλλο "δημοσιονομικό ισοδύναμο"?

    Τέλος οι εκλογές είναι πολύ μακριά, είναι δυσμενής εξέλιξη αυτή.

  77. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/11/2011 11:37:10

    ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟ 22% ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ(ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΑ)
    ΠΕΤΥΧΕ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ
    ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ . ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ?
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ
    ΑΚΟΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ?
    "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΑΣ.

  78. Aggelos avatar
    Aggelos 07/11/2011 11:43:03

    στο Εθνος διαβασα οτι ο Σαμαρας θελει στις θεσεις υπουργων της νεας κυβερνησης Χατζηδακη,Μητσοτακη,Δενδια

    τι γινεται?μυριζει σχεδιο?

  79. petros avatar
    petros 07/11/2011 11:44:28

    Επειδή χιλιάδες οικογένειες είναι απελπισμένες, προτείνω :
    1) Έκτωση 20 % σε έκτακτες εισφορές, χαράτσι ΔΕΗ και φόρους ή πρόστιμα για ημιυπαίθριους και αυθαίρετα για τις οικογένειες με 1,2 παιδιά και διακανονισμός σε διπλάσιες από τις ισχύουσες δόσεις.
    2) Έκπτωση 30% σε τρίτεκνους και πολύτεκνους ( για τις ίδιες περιπτώσεις ), άνεργους και χαμηλοσυνταξιούχους, και τριπλάσιες από τις ισχύουσες δόσεις.
    3) Έκπτωση 50% σε πολύτεκνους με 5 παιδιά και άνω ( σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις )στις έκτακτες εισφορές, αν έχουν οικογενειακά εισοδήματα κάτω των 70.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία κάτω από 500.000 ευρώ ( οικογενειακώς ).
    4) Πάγωμα αντικειμενικών αξιών για τα επόμενα 5 χρόνια
    5) Μείωση των φόρων σε κληρονομιές και γονικές παροχές.
    6) Μείωση του ΦΠΑ στο 15% και μείωση φόρου για τουριστικές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις στο 10%.
    7) Θα πρότεινα σε όλα τα κόμματα ( για 3 χρόνια ) μείωση στις 2500 ευρώ το μήνα ( συνολικά όλα τα έξοδα ) για πρόεδρο δημοκρατίας, πρωθυπουργό, υπουργούς , βουλευτές, ανώτερα κρατικά στελέχη, περιφερειάρχες, δημάρχους ( πρώην και νυν ) και παραίτηση από κάθε αποζημίωση όσων έχουν καταθέσεις άνω του 500.000 ευρώ ( συμπεριλαμβανομένων μετοχών, ομολόγων κλπ ).
    Μόνο έτσι ο λαός θα κάνει θυσίες.

  80. nik avatar
    nik 07/11/2011 11:45:41

    Η μικροπολιτική του καφενείου κυριαρχεί ενώ η πραγματικότητα είναι άλλη, δηλαδή η νεα οικονομική διακυβέρνηση. Είναι όμως οι αντιθέσεις Γαλλίας και Γερμανίας που θα μας απασχολήσουν και όχι ό Ελληνικός λαός των 10 εκατομμυρίων. Οι αντιθέσεις αυτές θα ενταθούν, όταν το ζητούμενο θα είναι η μορφή της οικονομικής διακυβέρνησης, με την Γερμανία να απαιτεί μάλλον μια ομοσπονδιακή μορφή και τότε δεν αποκλέιεται η διαμάχη Γαλλίας και Γερμανίας να πάρει εκρηκτικές διαστάσεις, που θα απειλήσουν τη ίδια την ύπαρξη της Ε.Ε. ως έχει. Η Γαλλία είναι νικήτρια χώρα του Β'ΠΠ., με πυρηνική αποτροπή , αλλά συνεχώς η οικονομική της δύναμη και επιρροή επισκιάζεται από την άνοδο και ισχυροποίηση της Γερμανίας που ξαναβρήκε την εθνική της αυτοπεποίθηση.

  81. Nicolas avatar
    Nicolas 07/11/2011 11:47:26

    Είναι ολοφάνερο οτι στον Σαμαρά ασκήθηκαν πλεον εκβιασμοί κοινων κακοποιών και αφορουν την συγκαταθεση του στο πρόσωπο του Παπαδημου το οποίο εγκαλούσαμε για το swap του Σημίτη ...Και τωρα συναινούμε για να ανάλαβει την διαχείριση των δημοσιονομικών....Με ποια στρατηγική? Με αυτην που διέδιδε προ τριμήνου κατόπιν εντολών του ΓΑΠ ότι το κούρεμα θα ειναι καταστροφικό για την Ελληνική Οικονομία ? Αυτό πως θα το δικαιολογήσουμε ? Θα πούμε απλά έκανε λάθος ..? τοτε λάθος έκανε και ο Παπακων/νου που 2 χρονια τωρα ωρύοταν οτι το κουρεμα ειναι καταστροφή και απο προχθές λέει οτι ειναι η σωτηρία της χώρας!!! Ο Παπαδήμος ειναι κωλοτούμπα τέλος....Η νίκη του Σαμαρά επικεντρωνεται απλα στο σημειο παραιτησης του ΓΑΠ...Ουτε στην σύνθεση της κυβέρνησης ...ουτε στην ημερομηνια εκλογών ..Ναι μεν επικράτησε οριακά αλλα άνοιξε αλλα μέτωπα......και πρέπει πλέον να τα κλεισει ή τουλάχιστον να μην φανει κωλοτούμπα οπως πχ μη αποδοχή προσωπων απο το χωρο του ΠΑΣΟΚ, άμεσσες εκλογές, και καποιες δηλώσεις του Σταμάτη οτι Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- ΝΔ είναι κοινοβουλευτική χούντα!!! Αντωνη οριακά η κοκκινη γραμμη ειναι η για κανενα λογο ΜΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ....Πηρες απλά αναστολή , οιαδήποτε άλλη υποχώρηση θα σημαίνει αρση εμπιστοσύνης προς το προσώπό σου..ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟ ΚΡΙΣΗ!!! Οπως όλοι μας!!!

  82. alex avatar
    alex 07/11/2011 11:47:27

    'Με τη φράση «δεν υπάρχει τίποτα για διαπραγμάτευση» σχολίασε ο Έλμαρ Μπροκ, ευρωβουλευτής των Γερμανών Χριστιανοδημοκρατών και συντονιστής Εξωτερικής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος'

    δεν πρεπει να παιρνουμε σοβαρα ,δηλωσεις στελεχων που δεν εχουν αμμεση σχεση με την οποια διαπραγματευση..σημερα λενε ετσι αυριο αλλιως..δεν ειναι μακρια οι δηλωσεις αρχικα εναντιον σαμαρα και μετα υπερ, απο το ευρ.λαικο κομμα..

    οσο για τον σαμαρα, κρατω σταση αναμονης που θα κριθει απο τις πραξεις του στο μεσοδιαστημα μεταξυ των εκλογων..για να δω αν οτι λεει το υποστηριζει και απλως εκανε μια κινηση τακτικης για να ξεφουσκωσει το μπαλονι της πιεσης που ετεινε να σκασει στην μουρη ολων μας, με αποδεκτο κοστος την ενισχυση της αριστερας(απο την δεξαμενη των αναποφασιστων) και του λαος(απο αυτους που εχουν αδυνατη μνημη και αγαπη στο θεαμα της κυβιστισης) και με οριζοντα να καθαρισει πολιτικα το κομμα του, απο τα ατομα που την δυσκολη ωρα εδειξαν τους αληθινους αφεντες τους και στο μελλον θα τον υπονομευσουν οταν ξαναχρειαστει να παρει δυσκολες αποφασεις..

  83. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/11/2011 11:48:04

    Kαι κάτι ακόμα.

    Είναι γνωστό, έχει γραφεί και εδώ, ότι σε κάποια από τα προηγουμενα Γιουρογκρουπ ο Σόιμπλε είχε πάει με φάκελο μελέτης "Συνέπειες εξόδου Ελλάδας από το ευρώ"

    Είναι δεδομένο ότι έχουν Πλαν Β, Γ, Δ, κοκ, διότι όταν προγραμματίζουν οι Γερμανοί το κάνουν ως εκεί που αντέχουν τα σημερινά υπολογιστικά συστηματα (9,999,999...). Έως το 2100 τουλάχιστον... .

    Είναι επίσης δεδομένο ότι μπορεί να αποχωρήσει η Γερμανία με άλλες 9, 10 χώρες του σκληρού πυρήνα και να αφήσει την περιφέρεια να βουρλίζεται.

    Ελπίζω ότι η οικονομική ομάδα της ΝΔ έχει εκπονήσει Σχέδιο Μετάβασης από Ευρώ σε Εθνικό νόμισμα -και ας μην το λέει ανοιχτά- και Σχέδιο Κινήσεων σε περίπτωση Αποχώρησης της Γερμανίας, όπερ θα σήμαινε και Διάλυση της Ευρωζώνης.

  84. Aggelos avatar
    Aggelos 07/11/2011 11:53:56

    ολα παιζονται,,τιποτα δεν ειναι απολυτο..

    αν καταφερει ο Σαμαρας να παλεψει τη λιτοτητα και να βοηθησει την απαντυξη δουλειες και φαι για τον κοσμο,,
    καλα ειναι

    ας αφησουμε τα ιδεολογικα θεωρητικα του μνημονιου κλπ,,και ας δουμε την πραξη

    αναπτυξη δουλειες και χαμηλωμα ολων των φορων,Φπα,καυσιμων,χαρατσιων κλπ

  85. Tonia G. avatar
    Tonia G. 07/11/2011 11:55:50

    Λάθος τίτλος. Ο σωστός θα ήταν "H Συνθηκολόγηση τώρα αρχίζει".
    Προηγήθηκε δε η υποχώρηση... όπως πάντα άλλωστε πριν μια συνθηκολόγηση!

  86. trifont avatar
    trifont 07/11/2011 11:56:49

    "Λεφτά υπάρχουν" = "Επαναδιαπραγμάτευση" = αντιπολιτευτικά συνθήματα. Ούτε λεφτά υπάρχουν, ούτε επαναδιαπραγμάτευση υπάρχει.

    Το μόνο πραγματικό πολιτικό ερώτημα είναι:

    Μείωση δαπανών στον δημόσιο τομέα μέσω απολύσεων ή αύξηση εσόδων μέσω φορολογίας;

    Θέλει να απαντήσει κανείς στο ερώτημα αυτό; Αν όχι, τότε δεν φταίνε οι πολιτικοί που δεν μας λένε την αλήθεια και δεν θέτουν τα πραγματικά ερωτήματα.

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ trifont 07/11/2011 12:11:41

      Και τα 2. Μείωση των δημοσίων δαπανών με εξάλειψη της μάσας, της μίζας, των αδιαφανών συμβάσεων και των πλασματικών εκτός έδρας, υπερωριακών αμοιβών, επιτροπών, Δ.Σ. και αύξηση των εσόδων με σύλληψη της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής.

  87. Joao avatar
    Joao 07/11/2011 11:58:18

    Δεν ξερω για τις δανειακες συμβασεις Ε.Ε και ΔΝΤ αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι αμα παω στην τραπεζα και υπογραψω δανειακη συμβαση αποδεχομαι και τους ορους.. Ελπιζω μεχρι και την τελευταια στιγμη να μην γινει και σα 2 σκεψη ισως το δημοψηφισμα ηταν η καλυτερη λυση... και για τη νδ αν θεωρησουμε δεδομενη την συγκυβερνηση... Στη τελικη θα ξεραμε τι θελουν οι πολιτες αυτης της χωρας..

  88. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 07/11/2011 11:59:17

    Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον αδιαμφισβήτητο πατριωτισμό του Αντώνη και με την ελπίδα πως οι κόκκινες γραμμές του ισχύουν πάντα, θαρρώ πως συμμετέχει στην προσπάθεια σωτηρίας της Πατρίδας και όχι σε μια κυβέρνηση συνενοχής και συγκάλυψης.

    Δεν έχω δε καμιά αμφιβολία, πως από σήμερα τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης θα στρατευθούν σε έναν τέτοιο αγώνα παραπληροφόρησης. Παλιά τους τέχνη κόσκινο!

    Οι χωρίς κόστος φωνές της Αριστεράς, δεν με απασχολούν καθόλου. Η δομική αντιπολίτευση δεν χαρακτηρίζεται από υπευθυνότητα.

    Όσον αφορά τις φωνές των ομογάλακτων αδελφών Καρατζαφέρη και Ντόρας απλά με εξοργίζουν, γιατί νομίζουν πως έχουμε κοντή μνήμη και ξεχάσαμε τη συνηγορία τους με την υπογραφή τους, στην υπαγωγή της χώρας στο μνημόνιο.

    Από τότε είμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή μπροστά στην απειλή έκδοσης μιας καταδικαστικής απόφασης σε θάνατο. Αν λοιπόν μπορέσουμε να κερδίσουμε χρόνο, ώστε να ανατρέψουμε τα δεδομένα, αποδείξουμε το άδικο της κατηγορίας και ξεσκεπάσουμε τους δωσίλογους, μπορούμε να έχουμε ελπίδα. Κι εγώ σε μια τέτοια ελπιδοφόρο προοπτική επενδύω για τα παιδιά μου!

  89. Ίωνας avatar
    Ίωνας 07/11/2011 12:09:54

    Η πολιτική δεν είναι τίποτα άλλο, από ελιγμούς. Ειδικά όταν οι αντίπαλοι είναι παντελώς αναξιόπιστοι και δεν μπορείς να τους πιάσεις από πουθενά. Νάσαι καλά φίλε μου.

  90. η Dimi avatar
    η Dimi 07/11/2011 12:10:43

    «You can't grow long-term, if you can't eat short-term.
    Anybody can manage short. Anybody can manage long.
    Balancing those two things is what Leadership is.»

    ~Jack Welch (Chemical Engineer): “The Six Sigma Quality Evolution”
    General Electric (GE) Chairman & CEO (1981-2001).
    America’s #1 Most Effective Leader-Pragmatic Strategist-Businessman, ever !

  91. Γιαννης Π. Μητρόπουλος avatar
    Γιαννης Π. Μητρόπουλος 07/11/2011 12:11:18

    Τίς τελευταίες ημέρες και ώρες έχουμε γίνει θεατές σημαντικότατων εξελίξεων για την τύχη της χώρας μας την τύχη όλων των Ελλήνων. Σίγουρα ίσως κάποιοι να είναι μουδιασμένοι και ίσως με διαφορετικές προσδοκίες για τίς επιλογές του Αντώνη Σαμαρά.
    Φίλες και φίλοι,
    από το 1989 που είμαι κοντά στον Σαμαρά εγώ και η οικογένεια μου χωρίς ουδεμία ταλάντευση για ένα πράγμα θέλω να σας διαβεβαιώσω. Οτι δίπλα στο όνομα του Αντώνη Σαμαρά με κεφαλαία γράμματα γράφεις χωρίς δισταγμούς ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
    Και πιστέψτε οτι θα είμαι ο τελευταίος που θα του χαριστεί σε οτι έχει σχέση με την Πατρίδα μας.
    Οι απόψεις, τοποθετήσεις, ερωτηματικά αλλά και η αρκετά γρήγορη θά έλεγα διάθεση για ισοπέδωση και εμπλοκή του Σαμαρά με το πολιτικό κατεστημένο το μόνο που κάνει είναι να δίνει τροφή σε όσους ισχυρίζονται οτι όλοι ίδιοι είναι και οτι ο Σαμαράς έφυγε από τίς θέσεις του, τίς θέσεις του αγνού Ελληνα Πατριώτη και υποστηρίζει άλλα.
    Φίλες και φίλοι,
    Οσοι τον ξέρουν, ξέρουν καλά πώς ο Σαμαράς δεν θα έκανε ποτέ κάτι για κάποιο προσωπικό συμφέρον ή για να εξυπηρετήσει άλλα συμφέροντα σκοτεινά ή μή. Άλλωστε η πολιτική του πορεία μέχρι σήμερα έχει αποδείξει οτι για αυτόν το συμφέρον της πατρίδας είναι πάνω από όλα.
    Ας μην βιαζόμαστε να κρίνουμε ενέργειες ή πράξεις που μπορεί να δείχνουν αλλαγή στάσης χωρίς όμως να λαμβάνουμε υπ΄ όψιν τό περιβάλλον στο οποίο διαμορφώνονται ή λαμβάνουν χώρα και την χρονική στιγμή.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς η πολιτική σκακιέρα δέν έχει μόνο ευθείες κινήσεις. Για να επιτύχεις τούς στόχους σου πολλές φορές απαιτείται να κάνεις και βήματα πίσω.
    Δεν υποστηρίζω με την ανάλυση αυτή οτι στην Συγγρού δεν γίνονται λάθη ή οτι έχουν καταφέρει να επικοινωνούν με τούς πολίτες σωστά μεταφέροντας με σαφήνεια το κάθε τι.
    Αυτό που υποστηρίζω είναι οτι, απο τίς 29 Νοεμβρίου του 2009 που ο Σαμαράς ανέλαβε την τύχη της παράταξης έχουμε όλοι έναν στόχο. Να τόν δούμε στο τιμόνι της χώρας πιστεύοντας οτι θα αποτελέσει η παρουσία του την απαρχή του ξηλώματος του σάπιου και δύσοσμου πολιτικού συστήματος που έχει αναθρέψει πολιτικούς δοσίλογους, προδότες, που έχει αναθρέψει πολιτικά τζάκια που έχει φέρει τον περήφανο λαό μας στην δυσάρεστη αυτή θέση που βρισκόμαστε. Και για να γίνει αυτό, να μπορέσει η χώρα μας να ξαναβρεί τον βηματισμό της απαιτεί από εμάς να αναλύουμε τα γεγονότα με βάση το Όραμα που δημιούργησε η 1η εκλογή πολιτικού αρχηγού στην Ελλάδα από την βάση 800.000 πολιτών. Και σήμερα έγινε το δεύτερο βήμα. Ο Πρόεδρος μας είναι ο βασικός συντελεστής παραγωγής πολιτικών και όχι μόνον εξελίξεων στην πατρίδα μας. Και φαντάζομαι οτι δέν υπάρχει κάποιος που να το αμφισβητεί αυτό. Η συμμετοχή σε ένα σχήμα μεταβατικής Κυβέρνησης νομίζω οτι δέν σημαίνει κάτι αρνητικό για την χώρα μας αφού δεν αποτελεί συγκάλυψη αλλά αποτελεί ακριβώς το αντίθετο. Δηλαδή η παρουσία σε κυβερνητικό σχήμα από αύριο δίνει ακριβώς την αξία που έχει ο ρόλος του της παράταξης και του Προέδρου εντός και εκτός της Ελλάδας και ταυτόχρονα καθιστά την Νέα Δημοκρατία εγγυήτρια σε ανθελληνικές ή άλλες σκοπιμότητες.
    Ετσι με την, σε δύο περίπου μήνες, ανάληψη του πλήρη ελέγχου με καθαρή εντολή του Ελληνικού λαού εκτιμώ οτι θα δούμε τόν Αντώνη Σαμαρά να οδηγεί τον Ελληνικό λαό ως γνήσιος εκφραστής, και με νωπή εντολή, του παλλαϊκού αιτήματος για μιά Ελλάδα της Ελπίδας, μια Ελλάδα των Αξιών και των Αξίων, για την Ελλάδα του Πολιτισμού, για να επιστρέψει ξανά το χαμένο φιλότιμο και ο Σεβασμός.
    Αυτόν λοιπόν τον δρόμο φίλες και φίλοι τόν δρόμο που θα μας βγάλει από την Εθνική κατάθλιψη, όπως λέι και ο ίδιος ο Σαμαράς, είναι χρέος μας να τόν διαβούμε χωρίς αμφισβητήσεις στίς ιδιαίτερα κρίσιμες στιγμές που διανύουμε δίνοντας δύναμη στον ίδιο και ταυτόχρονα κόβοντας τόν δρόμο από τα λαμόγια της πολιτικής που θέλουν να βρίσκονται δίπλα, κοντά ή και μέσα στην παράταξη.

    Φίλες και φίλοι Σύντροφοι σε τούτη την προσπάθεια ας μην αφήσουμε τίς προσδοκίες, για μια καλλίτερη Πατρίδα που θα πρέπει να παραδώσουμε στα παιδιά μας, να πάνε χαμένες. Ο Σαμαράς είναι ο ηγέτης αυτής της προσπάθειας.

  92. Ίωνας avatar
    Ίωνας 07/11/2011 12:18:26

    Χωρίς να θέλω να υποκαταστήσω τους ιδιοκτήτες του Antinews, μήπως φταίμε κι εμείς φίλε συν-Θράκα, που μερικές φορές κόβονται τα σχόλιά μας? Κάποια, αν δεν κόβονταν, θα μπορούσαν να στείλουν άνετα τους Φάκτορες πακέτο στον εισαγγελέα. Άλλα πάλι, είναι προβοκατόρικα κι άλλα, δημιουργούν σκόπιμα ...περίεργο κλίμα! Είμαι σίγουρος ότι τα δικά σου σχόλια δεν ανήκουν στις πιο πάνω κατηγορίες και ότι πρόκειται για παρεξήγηση.

  93. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 07/11/2011 12:20:32

    H N.Δ. δεν έχει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ενώ ο ΓΑΠ πήρε προχθές και ψήφο εμπιστοσύνης. Συνεπώς είναι αφελές να περιμέναμε ότι όλες οι προτάσεις του Σαμαρά για τη δημιουργία κυβέρνησης ήταν κόκκινες γραμμές. Κόκκινη γραμμή ήταν μόνο η αποχώρηση ΓΑΠ και οι εκλογές σχετικά σύντομα. Αυτά τα πέτυχε. Από τη στιγμή που μπαίνεις σε τέτοια διαπραγμάτευση ασφαλώς και θα κάνεις κάποιους συμβιβασμούς. Δε γίνεται διαφορετικά. Αλλιώς τα τινάζεις όλα στον αέρα με απρόβλεπτες συνέπειες.

  94. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 12:46:29

    Μια παρατήρηση: Κάπου πήρε το μάτι μου ότι κόβουμε τάχα τα σχόλια κλπ. Όποιος τα διαβάσει όμως διαπιστώνει οτι εκφράζονται οι πιο αντίθετες απόψεις και από χθες το βράδυ στην πλειονότητά τους επικριτικές προς τη ΝΔ. Όμως, κήπος ελεύθερης βοσκής διάφορων που κάθονται σε κομματικά γραφεία και στέλνουν μαζικά σχόλια δεν θα γίνουμε. Μπορούν να προπαγανδίζουν αλλού. Ούτε φυσικά θα επιτρέψουμε αλητείες εναντίον οποιουδήποτε πολιτικού ηγέτη

    • geothe avatar
      geothe @ Factorx 07/11/2011 18:26:45

      Θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί τόσο καιρό που παρακολουθώ το antinews είχα μείνει με την εντύπωση πως είναι ένας χώρος όπου άνθρωποι που ανήκουν στη μεγάλη Παράταξη της Νέας Δημοκρατίας μπορούν ελεύθερα να εκφραστούν. Στις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα και η Παράταξη είναι φυσικό κάποιοι να δυσκολεύονται να έχουν μια "πολιτικά ορθή" (σύμφωνα με τον factorx) στάση. Ήταν λαθεμένη η εντύπωση που είχα.
      Πάντως δεν παραχωρώ σε κανέναν το δικαίωμα να με αποκαλεί μέλος κάποιων πολιτικών γραφείων (είμαι ένας σκληρά εργαζόμενος εκπαιδευτικός παιδιών με ειδικές ανάκες κύριε Κρανιδιώτη) ούτε αλήτη (= κάποιος που κάνει αλητείες). Ελπίζω να έχετε εσείς δίκιο και όχι εγώ (στο θέμα της ελευθερίας του λόγου δεν έχετε πάντως δίκιο). Ο καιρός θα δείξει.
      Καληνύχτα.
      Βαθύτατα πικραμένος.

  95. k. avatar
    k. 07/11/2011 14:52:02

    Τώρα αρχίζει και τωρα..τελειώνει.
    h**p://www.tovima.gr/finance/article/?aid=428944

  96. Resistance Νow avatar
    Resistance Νow 07/11/2011 18:53:17

    Αγαπητέ, έχω μια απορία: εάν η νέα δανειακή σύμβαση θα περιλαμβάνει όρους ανάλογους με την παλιά (όπως αυτόν του άρθρ. 14 παρ. 5: Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.) και αυτοί οι όροι θα είναι αδιαπραγμάτευτοι, θα την ψηφίσει η Νέα Δημοκρατία;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.