#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/05/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η εξήγηση για την Χρυσή Αυγή είναι απλή




Το σημαντικό εκλογικό ποσοστό που έφερε η Χρυσή Αυγή, και που έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στο εφησυχασμένο πολιτικό μας σύστημα, δεν χρειάζεται ούτε περισπούδαστες αναλύσεις, ούτε πολλές θεωρητικές φιοριτούρες, και λεκτικές ακροβασίες για να εξηγηθεί.

Δεν χρειάζεται ούτε καν αφορισμούς. Εφόσον βέβαια πιστεύουμε στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.

Μιλούσα με έναν απλό άνθρωπο, που ήταν στέλεχος της Ν.Δ. τα τελευταία 15-20 χρόνια στην βόρεια Ελλάδα, στον τομέα του απόδημου Ελληνισμού.

Με δυο τρεις κουβέντες, απλές και σταράτες, μου εξήγησε επαρκώς το πώς και το γιατί επιτρέψαμε να θεριέψει το θηρίο. Και σας τις μεταφέρω, όσο μπορώ πιο πιστά.

Όταν στις αρχές της δεκαετίας του `90 άρχισαν να πρωτοέρχονται οι διάφοροι ομογενείς και «ομογενείς», κυρίως από την Αλβανία και τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες, ήταν όλοι τους ανεξαιρέτως τρομαγμένα ανθρωπάκια. Ερχόμενοι από καταπιεστικά καθεστώτα, έτρεμαν και την σκιά τους.

Μόλις όμως είδαν την Ντίσνεϊλαντ που λέγεται Ελλάδα, και η οποία τους υποδέχθηκε με ανοιχτές αγκάλες, προσφέροντάς τους κυριολεκτικά τα πάντα, και πάνω απ όλα την απόλυτη ελευθερία, αυτοί αναθάρρησαν, και στην συνέχεια αποθρασύνθηκαν, αφού η ζωή σε καθεστώς δημοκρατίας απαιτεί και μια κουλτούρα που ποτέ δεν είχαν.

Στη συνέχεια, οι εξελίξεις είναι γνωστές σε όλους μας. Οι λεγόμενοι παλιννοστούντες πολλαπλασιάστηκαν, και με την βοήθεια των «βρώμικων» προξενικών μας αρχών, βαφτίστηκαν ομογενείς εκατοντάδες χιλιάδες Τσετσένοι, Γεωργιανοί κλπ. Πολλοί απ αυτούς σκληροί κακοποιοί. Σε βαθμό που το ελληνικό διαβατήριο κατάντησε διεθνής περίγελως.

Ναι, αλλά το λούνα πάρκ Ελλάδα, όχι μόνο δεν αντέδρασε, προσπαθώντας να βάλει μια τάξη, αλλά τους εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο, για λόγους ψηφοθηρίας, αλλά και επιδοτήσεων από την ΕΕ, ενθαρρύνοντας την ανομία.

Παράλληλα, βολεύτηκαν και δεκάδες χιλιάδες συμπατριώτες μας, που ξαφνικά έγιναν αφεντικά, προτιμώντας να στείλουν αυτούς στο χωράφι, και οι ίδιοι να συνεχίσουν την πρέφα τους ανέμελοι στα καφενεία.

Με αυτά και με αυτά, οι Αλβανοί και οι «Ρωσοπόντιοι» έγιναν κράτος εν κράτει, η πολιτεία συνέχισε τον ύπνο του δικαίου, και σαν να μην έφταναν αυτοί, αρχίσαμε από πάνω να γεμίζουμε με Αφρικανούς και Άραβες από κάθε γωνιά του κόσμου. (Μέχρι και από την Ζανζιβάρη έχω βρει κάποιον, που πουλούσε τσάντες στον Λευκό Πύργο).

Και έτσι καταλήφτηκαν (χωρίς μάχη) τα κέντρα των πόλεων μας, που γέμισαν από ταλαίπωρα, αλλά και κακοποιά στοιχεία, που στόμα με στόμα διέδωσαν σε ολάκερη την οικουμένη, πως εμείς εδώ προσφέρουμε γη, ύδωρ, ήλιο, ακόμη και… κώλο.

Και να η εγκληματικότητα να βαράει κόκκινα, και να τα διάφορα γκέτο,  και κανενός αρμόδιου το αυτί να μην ιδρώνει.

Επειδή όμως η φύση απεχθάνεται το κενό, έτσι και το κενό της ασφάλειας, που θα έπρεπε να το  καλύπτει η επίσημη πολιτεία, ήρθε και το κάλυψε η Χρυσή Αυγή. Έτσι λοιπόν, ο καθείς στο είδος του, και η Χρυσή Αυγή στο δικό της.

Δεν πρόκειται λοιπόν, ούτε για 500.000 συμπολίτες μας που ξαφνικά ανακάλυψαν τον Χίτλερ και τον Χίμλερ, ούτε για ανόητα παιδάκια, ούτε για ανεγκέφαλους και αγράμματους περιθωριακούς.

Πρόκειται για μια μεγάλη μερίδα του λαού μας, που φοβάται να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του, μη τυχόν και τον σφάξει κανένας τρελαμένος Αφγανός.

Τόσο απλά.

Η είσοδος λοιπόν του «θηρίου» στην βουλή, οφείλεται σε όλους εμάς, αρμόδιους και μη, που τόσα χρόνια σφυρίζαμε αδιάφοροι,  και αδρανούσαμε στις εκκλήσεις πολλών συμπατριωτών μας.

Ας λουστούμε τώρα το αποτέλεσμα.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 11/05/2012 11:11:41

    Η ΧΑ στην Κορινθία πήρε 12 % , νομίζω το μεγαλύερο ποσοστό της. Εγραψα λιγες μέρες πιο πρίν , οταν αλλοδαποί βίασαν ένα ζευγάρι και μετα στον ισθμό έναν νεαρό άνδρα , κανείς πλην της ΧΑ δεν κινητοποιήθηκε. Λοιπόν τι λέτε αυτοί που ψήφησαν ΧΑ νοιάζονται άν ο Μιχαλολιακος πριν 35 χρόνια γιόρταζε τα γενέθλια του Χιτλερ ? Αλλωστε γιατί να μην τα γιορτάσει, όταν η Αλέκα γιορτάζει τα γενέθλια του Στάλιν. Αυτή βέβαια είναι δημοκρατική και προοδευτική . Δυστυχώς και η ΝΔ έχει μεγάλες ευθύνες γι αυτό. Οταν ο κος Πάκης ευχαριστούσε τους λάθρο για την επιλογή τους να διαλέξουν τη χωρα μας και να μην πάνε αλλου , τωρα θερίζουμε εκείνο που σπείραμε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 11/05/2012 11:18:18

      Ο γελοίος Πάκης, αν χρειαστεί θα το ξανακάνει. Το γεγονός ότι επανεξελέγη δείχνει τα άχυρα που κουβαλάνε στο κεφάλι τους πολλοί (καταχρηστικά λεγόμενοι) πολίτες.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ ΒΙΣ 11/05/2012 21:18:11

        Καλά του τα είχε πει του Πάκη ο Τζήμερος σε ένα τηλεοπτικό πάνελ. Γιατί είστε εδώ ακόμη!; Αποτύχατε!

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/05/2012 11:12:17

    Strange,συμφωνῶ ἀπολύτως μέ ὃλα ὃσα ἀναφέρεις,ἐκτός ἀπό τήν τελευταία σου πρόταση πού λές ἀς λουστοῦμε τῶρα τό ἀποτέλεσμα...Γιατί; ἂστους νά ὑπάρχουν,ἀπό τήν στιγμή πού δέν ἐνοχλοῦν ἐμᾶς τούς Ἓλληνες,ἂστους νά εἶναι φόβητρο γιά τούς λαθρομετανάστες καί τά ξένα καί ἐγχώρια ἐγκληματικά στοιχεία!Τουλάχιστον στίς πόλεις,γιατί ἐμεῖς ἐδῶ στήν ἐπαρχία ἒχουμε τήν Ἀστυνομία πού ἐπιτελεῖ τό καθῆκον της καί μέ τό παραπάνω.......

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/05/2012 12:58:25

      Πολύ σωστή και ακομπλεξάριστη θέση ΚΥΘΗΡΙΕ !!!
      Δεν ψήφισα και δεν νομίζω ότι κάποτε θα θυμώσω τόσο πολύ, ώστε να ψηφίσω Χ.Α., αλλά ομολογώ ότι αδιόρατα αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια τώρα !!!!!

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παύλος 11/05/2012 13:15:51

        Κι ἐγῶ τό ἲδιο Παῦλο!

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/05/2012 11:16:05

    Οταν η μητέρα μου, πέρυσι, πηγαίνοντας στην εκκλησία στις 8 το πρωί της Κυριακής, βρήκε πεσμένη μπροστά στην εκκλησία μία ηλικιωμένη που της είχαν επιτεθεί Μαροκινοί ή Αλγερινοί και της βούτηξαν τον σταυρό, και ο παπάς βγήκε με τα άμφια (!) έξω από την εκκλησία να τη συνδράμει, συγγνώμη, αλλά τρελαίνεσαι. Τρελαίνεσαι διότι τέτοιους είδους εγκληματικές πράξεις (και όχι "μικρή εγκληματικότητα") δεν την γνωρίζαμε στην Ελλάδα, μας φαινόταν αδιανόητη. Να χτυπάς και να ρίχνεις κάτω γριές για νας τους αρπάξεις ένα χρυσαφικό!
    Και τρελαίνεσαι επειδή ξέρεις ότι για την πλειονότητα των Μαροκινών και των Αλγερινών η ληστεία δεν είναι τίποτα απολύτως και ο σεβασμός στις γυναίκες των "απίστων" είναι κάτι ανύπαρκτο.
    Αν η μητέρα μου είχε πάει 5 λεπτά νωρίτερα, το θύμα θα ήταν εκείνη. Με ένα γόνατο που ήδη χρειάζεται εγχείριση, θα πήγαινε μία ώρα αρχύτερα στο νοσοκομείο. Και εγώ ίσως, από αντίδραση, ένας ακόμα ψηφοφόρος της ΧΑ.
    Απλά τα πράγματα. Και αφήνω στους εμβριθείς σχολιαστές της Αριστεράς να ζούνε στις ιδεοληψίες τους και στα ασφαλή προάστειά τους.
    Άλλωστε, ούτε αυτοί, ούτε οι μανάδες τους κατά κανόνα πάνε την Κυριακή το πρωί στην εκκλησία. Άρα, ας πρόσεχαν αυτοί που θέλουν να πηγαίνουν...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 11/05/2012 11:49:06

      ΒΙΣ,οἱ Μαροκινοί ἰδιαίτερα,εἶναι ἂνθρωποι τελείως ἀδίστακτοι.Κάποτε,μοῦ τό διηγήθηκε ἡ ἲδια ἡ παθοῦσα,ιδιοκτήτρια ψιλικατζίδικου,ὁ γιός της βοήθησε ἓναν ἀπό δαύτους πού τόν βρῆκε ἓνα πρωϊ πεσμένο ἀπ' ἒξω ἀπ' τό μαγαζί νά σφαδάζει ἀπ' τούς πόνους.Τόν παίρνει μέ τό αὐτοκίνητό του τόν πάει στό νοσοκομεῖο,ἒπρεπε νά ἐγχειρησθεῖ ἐπειγόντως γιά κήλη,βάζει τά ἒξοδα τό παιδί,χειρουργεῖται,γίνεται καλά αὐτός,τόν περιποιοῦνται καί στό σπίτι του ἀναρρώνει κι ὃλα μιά χαρά.Μετά ἀπό δυό μῆνες περίπου,ἀνοίγουν τό ψιλικατζίδικο τῆς μάνας του,μιά ἀπό τίς πολλές φορές,καί τό κάνουν λαμπόγυαλο,δέν ἒκλεψαν μόνο,ἀλλά τό κατέστρεψαν κιόλας!Ἒχει κάμερα κρυφή,τήν κοιτοῦν τό πρωϊ μέ τήν Ἀστυνομία καί βλέπουν μέ ἒκπληξη ὃτι ὁ ἓνας ἀπό τούς δράστες,ἦταν δύο,ἦταν αὐτός πού ἒσωσαν μέ τήν κήλη...Καί ἦταν μάλιστα αὐτός,ὃπως φαινόταν στήν κάμερα,πού ἒκανε τήν πιό χοντρή ζημιά...Τί νά πεῖς,τί νά κάνεις καί ποιούς νά ξαναβοηθήσεις,μοῦ ἒλεγαν οἱ ἂνθρωποι...,δέν μοῦ εἶπαν ὃμως ἂν θά ψήφιζαν Χρυσή Αὐγή ἢ ὂχι τελικά...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/05/2012 13:33:28

        Αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους, που γνωρίζουμε ότι ζουν μόνο από τη ληστεία (Αλγερινοί, Μαροκινοί, Τυνήσιοι στην Ελλάδα δεν κάνουν άλλη δουλειά), εμείς τους περιθάλπουμε, έστω χωρίς χαρτιά!
        Δηλαδή, αυτοκτονούμε, λόγω αριστερών ιδεοληψιών....

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 11/05/2012 14:04:31

          Δέν τούς περιθάλπουμε μόνο,ἀλλά τούς δίνουμε δουλειά,τούς βάζουμε στά σπίτια μας νά φυλᾶνε τούς γονεῖς μας...Ἓνα σωρό ἀπό δαύτους ἒχουν αὐτοκίνητα καί τρέχουν,τί ἀσφάλειες,τέλη,φορολογία πληρώνουν;Καί ὃσοι δέν ἒχουμε τέτοιες αὐτοκτονικές τάσεις ὃπως λές,μᾶς κατηγοροῦν λέγοντάς μας ρατσιστές,ξενοφοβικούς,μισάνθρωπους,ὀπισθοδρομικούς...Τί νά πεῖς,οἱ λέξεις ἒχουν χάσει πιά τή σημασία τους...

  4. man8os avatar
    man8os 11/05/2012 11:22:36

    Tωρα πρεπει να αντιδρασουμε σε αυτο το γεγονος και να αναδιοργανωσουμε την μεγαλη παραταξη με πατριωτικους ορους. Πρεπει να επανενταξουμε το 20% του εκλογικου σωματος που βρισκεται δεξια μας.

  5. partyman avatar
    partyman 11/05/2012 11:29:07

    πολύ απλά, εκεί που οι άλλοι έχουν φλομώσει τον κόσμο στα λόγια και στα "θα" πίνοντας το φρέντο στο κολωνάκι και ξημεροβραδιάζουν στα κανάλια δείχνοντας τα ακριβά ρολόγια τους, οι ΧΑυγίτες είναι στους δρόμους και ..επιβάλλουν την τάξη..

    Υ.Γ. σαν παρατήρηση/προβληματισμό : τους είδατε εχθές στον σκάι/ευαγγελάτο..?
    χωρίς πλάκα και δίχως υπερβολή, οι τύποι δεν είναι ηλίθιοι, δεν πουλάνε φούμαρα, δεν μπερδεύουν τα λόγια τους και δεν φαίνονται για κολωτούμπες..
    αυτά σαν σύγκριση με μεγαλοστελέχη τη δικής μας παράταξης (και των υπολοίπων βέβαια) που τους τελευταίους μήνες έχουν κάνει τον έλληνα πολίτη να χάσει κυριολεκτικά την μπάλα και να μην ξέρει τι να ελπίζει και τι να ψηφίζει..

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ partyman 11/05/2012 12:07:22

      Σωστά. Ήταν πολύ καλοί. Με επιχειρήματα και χωρίς ακρότητες. Εγώ σαν κλασικός νεοδημοκράτης συμφωνούσα με το 80% των όσων έλεγαν, ιδίως σχετικά με τους λαθρομετανάστες και το ΚΚΕ.
      Η πλάκα ήταν όταν βγήκε στο τηλέφωνο ο Μαϊλης. Εκεί γυάλισε το μάτι τους...

  6. juliet avatar
    juliet 11/05/2012 11:29:49

    Πάτρα:δυό παιδιά ,βιάστηκαν ...το αγόρι πέθανε ,το κορίτσι μάλλον ζει ....μαθεύτηκε ;το είπανε στα μέσα;
    N.Αχαιας:6,32 % Χ.Α. Βέβαια είναι επί συνόλου όχι ποσοστά μόνο της Πάτρα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ juliet 11/05/2012 12:27:08

      Δεν πρέπει να ισχύει αυτή η είδηση, απ'όσο κατάλαβα. Κάτι σαν σπαμ είναι. Πάντως η αλήθεια είναι ότι έχουν γίνει αρκετοί βιασμοί από αλλοδαπούς. Δεν ξέρω αν θυμάσαι ένα περιστατικό με ένα ζευγάρι, όπου 4-5 αλλοδαποί αφού άφησαν εκτός "μάχης" το αγόρι, βίασαν ομαδικά την κοπέλα. Το αγόρι αυτό το γνωρίζω, και η είδηση είναι αληθινή. Η κοπέλα στα μαύρα της χάλια, όπως και το αγόρι. Επίσης ακόμα θυμάμαι ένα περιστατικό στην Γκράβα με 2-3 αλλοδαπούς (Πακιστανούς μάλλον) να βιάζουν ένα ανήλικο... αγόρι (16-17 ετών). Και πάρα μα πάρα πολλά άλλα...

      • juliet avatar
        juliet @ Γιώργος 11/05/2012 12:44:02

        Mάλλον δεν κατάλαβες την ερώτηση.....το αποσιώπησαν για να μην οξύνουν τα πνεύματα.
        Τι δεν μας αρέσει τι κάνουν τ'αποβράσματα;;Αν χρειαστεί να σκοτώσω έναν ...ας μη μπω στο δίλημμα.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ juliet 11/05/2012 12:49:02

          Γενικά, κοιτάω σε blogs που αφορούν την εγκληματικότητα από αλλοδαπούς, και εκεί είδα ότι η είδηση (μάλλον) δεν ισχύει. Η συγκεκριμένη είδηση, έτσι; Γενικά έχουν γίνει πάρα μα πάρα πολλά τραγικά (σαν και αυτά που σου είπα).

  7. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 11/05/2012 11:36:10

    Το γιατί η ΧΑ ανέβηκε τόσο όλοι το ξέρουμε. Το θέμα είναι θα αποφασίσει κάποτε το επίσημο κράτος να κάνει κάτι; Ας εξασφαλίσει ότι δεν θα μπαίνουν νέοι μετανάστες στην χώρα. Ας κλείσει τον Έβρο.

  8. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 11/05/2012 11:47:49

    Όταν ο Άδωνης τσίριζε στην τηλεόραση γι’αυτό το θέμα εμείς τους χαρακτηρίζαμε ακραίους. Γι’αυτό και ο Καρατζαφέρης έπαιρνε τέτοια ποσοστά. Σήμερα που η κατάσταση χειροτέρεψε, ο φοβισμένος κόσμος κατευθύνεται στην ΧΑ που δε φωνάζει απλώς..

  9. Darki avatar
    Darki 11/05/2012 12:04:19

    Tους μισους τους χασαμε απο θυμο ,λογω μνημονιου.Χασαμε και μερικους λογω φοβου.(χρυσαυγιτες).Πηρε και μερικους η Ντορα.(στο καλο να πανε).Τσιμπησε κι ο Μανος,μυρισε ο Καρατζαφερης,εσκουζε κι ο Καμμενος,ειχαμε και πρωτοφανη αποχη,μαμηθηκε η δουλεια.Δυο επιλογες:H ευρυ μετωπο με ολους να βαζουν νερο στο κρασι τους,η καθαρο κομμα με παγιες θεσεις και σαφεις προσανατολισμους.Αν και δε μου πεφτει λογος,προτιμω το δευτερο.Τουλαχιστον θα δεσει με την κοινωνια ενα ιδεολογικο υποβαθρο,και θα ξερω τι μου γινεται και τι να περιμενω.

  10. Teo Seafarer avatar
    Teo Seafarer 11/05/2012 12:05:27

    Αν αθροίσετε
    1) Στο μεγάλο μέρος τα σώματα ασφαλείας και περίγυρο τους
    2) Ειδικές δυνάμεις και περίγυρο τους
    3) Και τις ντουλάπες στις πόρτες των νυκτερινών κέντρων
    Φτάνεται τα ποσοστά της Χ.Α.
    Τόσο απλά χωρίς περισπούδαστες αναλύσεις.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Teo Seafarer 11/05/2012 14:10:03

      Σώματα Ἀσφαλείας καί Εἰδικές Δυνάμεις γιατί;
      Εἶναι σάν νά ὁμολογοῦν ὃτι οἱ ἲδιοι εἶναι ἀνεπαρκεῖς.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Teo Seafarer 11/05/2012 15:51:35

      Ειδικές δυνάμεις έχουν τα χωριά που ψήφισαν ΧΑ; Μήπως τα Σώματα Ασφαλείας που είναι κυρίως σε Αθήνα,Πειραιά,Θεσ/νίκη ψήφισαν Σύριζα;Γιατί εκεί έσκισε!

  11. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 11/05/2012 12:06:05

    Έτσι είναι. Η ΧΑ είναι η απάντηση των πολιτών στην απαράδεκτη (ανύπαρκτη, μάλλον) μεταναστευτική πολτική των τελευταίων 20 χρόνων.

    @ Γιώργoς Αχαιός 11/05/2012 στις 11:36 am

    Κατ' αρχάς, η έκφραση "επίσημο κράτος" είναι, κατά την γνώμη μου, λάθος, διότι δεν υπάρχει "ανεπίσημο" κράτος, εκτός κι αν εννοούμε το παρακράτος.

    Όχι, δεν θα κάνει τίποτε, αφού τίποτε δεν ε΄κανε εδώ και 20 χρόνια.

  12. hagan avatar
    hagan 11/05/2012 12:14:52

    Συμφωνώ απολύτως, με μια όμως υποσημείωση:η κατάσταση στα δεξιά μας είναι πλέον σχεδόν ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μαζευτεί.

  13. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 11/05/2012 12:31:49

    > που φοβάται να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του, μη τυχόν και τον σφάξει κανένας τρελαμένος Αφγανός

    Ο οποίος αφγανός ανέχεται ταπεινώσεις, εξευτελισμούς, κακοποιήσεις, βιασμούς και βασανιστήρια και που φοβάται να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του, μη τυχόν και τον σφάξει κανένας τρελαμένος ευρωπαίος, αμερικανός ή αυστραλός στρατιώτης ή παραστρατιωτικός από τη δύναμη κατοχής της χώρας του (στην οποία συμμετέχει και η Ελλάδα) ή μήπως τον πετύχει καμμία "αδέσποτη" βόμβα και γίνει "παράπλευρη απώλεια του αγώνα κατά της τρομοκρατίας". Του προσφέραμε απλόχερα (με τα όπλα μας και το αίμα του) "δημοκρατία" στη χώρα του (υποστηρίζοντας ένα καθεστώς που έκλεψε στις εκλογές, απλά γιατί δεν είχαμε καλύτερη εναλλακτική μαριονέτα), τι άλλο μπορεί να θέλει και φεύγει μετανάστης στο άγνωστο;

    Το ότι οι ευρωπαίοι και οι έλληνες δεν ρωτήθηκαν ποτέ για το αν θέλουν αυτό τον αποικιοκρατικό πόλεμο, το έχουμε διαγράψει από το μυαλό μας.

    Πόσο μονόπλευρα κοιτάμε και πόσο εύκολα ξεχνάμε...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αντίθεσις 11/05/2012 12:42:11

      Αυτά να πας να τα πεις στον γιο της γριάς που σκοτώσανε κάτι Αφγανοί. Οι Πακιστανοί, οι Αλγερινοί, οι Τυνήσιοι και λοιποί έχουν κάτι με μας; Ποιος αποικιοκρατικός πόλεμος και τρίχες κατσαρές; Και αφήστε την προπαγάνδα με τους Έλληνες στρατιώτες στο Αφγανιστάν. Στα τμήματα μηχανικού και ιατρικής περίθαλψης είναι, δεν βομβαρδίζουν. Φεύγει μετανάστης στο άγνωστο, να πάει στην Σαουδική Αραβία που είναι πιο κοντά. Στο Κουβέιτ. Στο Μπαχρέιν. Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Να μείνει στην Τουρκία που έχει ανάπτυξη (έτσι δεν λένε?) και πιστεύουν στον ίδιο Θεό. Ξέρει ο μέσος Αφγανός ότι η Ελλάδα έχει 50 στρατιώτες στο μηχανικό και έρχεται εδώ και γι'αυτό βιάζει, σκοτώνει, ληστεύει;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γιώργος 11/05/2012 12:46:27

        Και επαναλαμβάνω. Γιατί όλοι αυτοί οι "κακομοίρηδες" δεν πάνε στην Σαουδική Αραβία που βοηθάει τους Αμερικάνους; Αυτός που πεινάει, το πολύ να κλέψει έναν φούρνο για να πάρει ψωμί, δεν θα σφάξει έναν πατέρα που πάει να ξεγεννήσει τη γυναίκα του, για να του πάρουν την κάμερα που την επόμενη μέρα θα την πουλήσουν στο Μοναστηράκι.

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Γιώργος 11/05/2012 13:24:56

        > Οι Πακιστανοί, οι Αλγερινοί, οι Τυνήσιοι και λοιποί έχουν κάτι με μας;

        Εγώ για αφγανούς και κορίτσια από τις πρώην ανατολικές χώρες έγραψα.

        > προπαγάνδα με τους Έλληνες στρατιώτες στο Αφγανιστάν. Στα τμήματα μηχανικού και ιατρικής περίθαλψηςείναι, δεν βομβαρδίζουν

        Δέχεστε να μπαινοβγαίνει απρόσκλητο ένα τμήμα μηχανικού π.χ. της Ζανζιβάρης (μαζί με άλλους 100.000 στρατιώτες άλλων χωρών) στη χώρα μας για 10 χρόνια; Αν ναι και αν θεωρείτε την καταγγελία αυτού προπαγάνδα, η ιδέα σας περί πατρίδας και ελευθερίας διαφέρει από την δική μου. Καταλάβετέ το, εμείς τους στέλνουμε ως στρατό κατοχής 50 του μηχανικού (συμβάλλοντας έστω κι ελάχιστα στη διάλυση της ήδη διαλυμένης από τους σοβιετικούς τη δεκαετία του 1990 χώρας τους) και αυτοί μας στέλνουν π.χ. 150 (το μήνα) ως λαθρομετανάστες. Μακροπρόθεσμα, ποιος κερδίζει;

        Δεν έγραψα ότι το κάνουν ως αντίποινα συγκεκριμένα προς την Ελλάδα, απλά ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε ηθικολογικά επιχειρήματα για την απόφασή μας να μην τους δεχόμαστε. (Υπάρχουν σαφή αντικειμενικά προβλήματα και περιορισμοί, ας εστιάσουμε σε αυτά, δεν διαθέτουμε - ως χώρα, ως θρησκεία, ως ευρώπη - το δικαίωμα να διαλαλούμε ηθική ανωτερότητα απέναντί τους).

        Διαλύοντας μια χώρα οι μετανάστες της θα πάνε όπου βρούνε. Στη Σαουδική Αραβία (που αναφέρατε) μπορεί να τους ρίξουν σε μαύρα κάτεργα ή να τους γυρίσουν πίσω (δεν γνωρίζω). Στο ελληνικό μπαχαλιστάν όμως έχουνε καλύτερες ελπίδες (και γι' αυτό πληρώνουν 3-5 χιλιάδες δολλάρια το κεφάλι στους διακινητές τους για να τους φέρουν εδώ).

        > Ξέρει ο μέσος Αφγανός ότι η Ελλάδα έχει 50 στρατιώτες στο μηχανικό

        Είναι αδιάφορο. Όπως γράφω στην προηγούμενη παράγραφο, η επιλογή χώρας μετανάστευσης γίνεται όχι βάσει του ποια χώρα συμμετέχει περισσότερο στην κατοχή της χώρας τους, αλλά του ποια έχει πιο διάτρητα σύνορα και ατελέσφορη διοίκηση.

        > Αυτά να πας να τα πεις στον γιο της γριάς που σκοτώσανε κάτι Αφγανοί.

        Μη γίνεσθε μελοδραματικός. Θα μπορούσα να αντιτείνω "Αυτά να πείτε στους γιους και τις κόρες των αφγανίδων γριών που σκοτώσανε κάτι (αόρατοι) εχθροί (λέγε με ΝΑΤΟ) βομβαρδίζοντας (από αέρος) γαμήλιες τελετές", αλλά τότε και οι δυο μας δεν κάνουμε διάλογο επιχειρημάτων αλλά εντυπώσεων (και ταυτόχρονα πέφτουμε στην παγίδα της συλλογικής ευθύνης). Λογική σκέψη απαιτείται και άμεσες και αποφασιστικές ενέργειες. Τα έχουμε διαθέσιμα στη χώρα μας;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Αντίθεσις 11/05/2012 14:33:17

          Εσύ φίλε "Αντίθεσις" κάηκες, όταν άρχισες από εδώ μέσα να υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στην νεκροφιλία! Φιλάκια....

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ Strange Attractor 11/05/2012 18:06:05

            Προσωπική απάντηση από τον ίδιο τον αρθρογράφο με τιμά. Σας ευχαριστώ.

            > όταν άρχισες από εδώ μέσα να υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στην νεκροφιλία

            Από τα γραφόμενα και μεταφραζόμενά σας κρίνω πως είσθε αρκετά ευφυής άνθρωπος για να μπορείτε να καταλάβετε ότι το ερώτημά μου περί οριοθέτησης του προσωπικού και κοινού (άρα δεσμευόμενου από το νόμο) χώρου μας δεν ταυτίζεται με το γαργαλιστικά απλοϊκό "υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στην νεκροφιλία".

            Άλλοι, που δεν μπορούν να κάνουν την παραπάνω διάκριση, ας σκεφθούν ποιες εκφάνσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς ενηλίκων, εχόντων σώας τα φρένας και αυτοβούλων πολιτών μπορούν να γίνουν αντικείμενο δημόσιου ελέγχου ή και να ποινικοποιηθούν. Οι απαντήσεις μοιάζουν να ανήκουν στις γκρίζες ζώνες του δικαίου, της θρησκείας και της (βιο)ηθικής και τείνουν να μεταβάλλονται με την πάροδο των αιώνων και τις εκάστοτε κρατούσες κοινωνικές κοσμοθεωρίες. Παραθέτω μερικές τέτοιες συμπεριφορές: μοιχεία, ερωτικές σχέσεις και γάμος με άτομα του ιδίου φύλου ή διαφορετικής θρησκείας, σαδομαζοχιστικές συμπεριφορές, πολυγαμία, μοναχισμός, χρήση άψυχων αντικειμένων (ή σωμάτων) ή άλλων μορφών ζωής του πλανήτη για ερωτική ικανοποίηση, κατάψυξη σώματος ή αναπαραγικού υλικού για τεχνητή παραγωγή εμβρύων, δωρεά οργάνων και ιστών, αναπαραγωγική κλωνοποίηση, αυτοκτονία. Το σαρκίο μας καλώς ή κακώς έχει διάφορες χρήσεις, πότε και υπό ποιες συνθήκες μάς ανήκει πλήρως και πότε παραχωρούμε τη διαχείρισή του στο σύνολο;

          • marios avatar
            marios @ Αντίθεσις 11/05/2012 18:32:50

            Επιμένω. Χάνεις λάδια και καις τσιμούχες. να το κοιτάξεις.

          • Σίχαμα avatar
            Σίχαμα @ Αντίθεσις 11/05/2012 18:41:17

            Αντίθεση, για τον ψυχίατρο είσαι.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αντίθεσις 11/05/2012 20:50:44

            Καλά,κύριε,βάζετε τόν μοναχισμό πού εἶναι τρόπος ζωῆς,στό ἲδιο ἐπίπεδο μέ διάφορα πάθη τῆς ἀνθρώπινης σάρκας ὃπως οἱ σαδομαζοχιστικές τάσεις,ἡ μοιχεία καί ἡ πολυγαμία;!; Τέτοια ἰσοπέδωση...;

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Strange Attractor 11/05/2012 20:52:35

            Strange,γιά τήν συγκεκριμένη περίπτωση...στεῖλε...
            νεκροφιλάκια!

    • partyman avatar
      partyman @ Αντίθεσις 11/05/2012 12:44:19

      ..ο Αφγανός να κάνει ότι περνάει απο το χέρι του για να ανατρέψει την αμερικανική κατοχή που έχει επιβληθεί στην χώρα του..

      δεν δικαιολογείται σε καμμία περίπτωση να διαπράτει (αν διαπράτει) εγκλήματα σε μια άλλη χώρα.. και σίγουρα αυτός δεν είναι ο τρόπος να καλυτερέψουν οι συνθήκες στην χώρα του
      είναι τελείως ασύνδετο..

      και όπως και να έχει το μπάχαλο στην χώρα τους δεν το κάναμε εμείς!! μπορεί κάποιοι άλλοι, αλλά όχι εμείς, να είμαστε ακριβείς σε ότι λέμε..

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ partyman 11/05/2012 14:29:58

        Με την λογική του, αν κάποιος Αφγανός βιάσει μια κοπέλα εδώ, εμείς πρέπει να πάρουμε αεροπλάνο, να πάμε στο Αφγανιστάν, και να βιάσουμε όποια κοπέλα βρούμε εκεί. Αδυνατούν να καταλάβουν μερικοί ότι η Ελλάδα έχει φτάσει σε σημείο παρακμής. Έχει δει κανείς να πουλάνε μαύροι πλαστά dvd (και ναρκωτικά...) έξω από το Γέιλ, το Χάρβαρντ κλπ;

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Αντίθεσις 11/05/2012 13:54:58

      Σύντροφε κούρασε η παπάτζα αυτή. Μην τη λέτε άλλο. Πες στη καθοδήγηση σου ότι γελάμε.

    • alekos avatar
      alekos @ Αντίθεσις 12/05/2012 10:59:49

      poly sostos file m !-ALLA-! : den mas aforoyn ta dikaiomata tou avganoy, alvanoy, koyrdoy ktl Me thn logikh sou kai meis pame na mas sfaxoun oi eyrwpeoi. Aythn thn stigmh oi stigmes p zoyme tha graftoyn sthn istoria! An kai opote systathei kyvernhsh tha einai ena kosmoistoriko gegonos p tha graftei sta epomena vivlia istorias an kataferei kai yparxei sto mellon h xwra. Poloi den exoyn katalavei kan poso tragika einai ta pragmata! Kaloumaste na paroyme thn apofash ths katastrofhs ths h ths yparxhs ths elladas. Wso gia tous metanastes mporei na fenete adiko h ratsistiko alla den einai isoi me mas. Einai antrwpoi nai alla einai filoxenoymenoi kai meis oikodespotes. O sevasmos einai aparethtos loipon kai apo tis dyo pleyres. tpt parapanw den dikaiounte apo ayta p idh exoun...

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2012 12:42:25

    O κόσμος που ψήφισε Χρυσή Αυγή είναι από τις παραγωγικές ηλικίες, ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ, ΓΕΝΝΑΙΟΣ, BAΣΑΝΙΣΜΕΝΟΣ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ και ΟΧΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ.

    Αποφασισμένος να μην καταντήσει μειοψηφία τύπου Κοπτών στην Κοιτίδα του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.

    Αν ήταν απλώς φοβισμένος θα την ψήφιζαν μόνοι οι ηλικιωμένες και μερικοί τρελαμένοι.

    Αμ δε!

    • S.P. avatar
      S.P. @ αλλενάκι 11/05/2012 13:27:53

      Τι μου θυμίσατε! Πράγματι οι κόπτες θεωρούνται οι αρχαίοι Αιγύπτιοι (όχι Άραβες που πήγαν στην Αίγυπτο από την Αραβική Χερσόνησο).
      Υπάρχει και ένα ωραίο βιβλίο από το ΜΙΕΤ "Ταξίδια στην Αρχαιότητα". Εκεί περιγράφονται οι κρουαζιέρες γυναικών με τις ομπρέλες ηλίου (σε παραστάσεις) κατά μήκος του Νείλου το 1500 π.Χ. παρακαλώ.
      Τα συμεράσματα και οι συγκρίσεις με τους ισλαμιστές είναι κάτι το εύκολο.

  15. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 11/05/2012 12:44:08

    > που φοβάται να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του, μη τυχόν και τον σφάξει κανένας τρελαμένος Αφγανός

    Ο οποίος αφγανός στην ίδια του τη χώρα ανέχεται ταπεινώσεις, εξευτελισμούς, κακοποιήσεις, βιασμούς και βασανιστήρια και που φοβάται να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του, μη τυχόν και τον σφάξει κανένας τρελαμένος ευρωπαίος, αμερικανός ή αυστραλός στρατιώτης ή παραστρατιωτικός από τη δύναμη κατοχής της χώρας του (στην οποία συμμετέχει και η Ελλάδα) ή μήπως τον πετύχει καμμία "αδέσποτη" βόμβα και γίνει "παράπλευρη απώλεια του αγώνα κατά της τρομοκρατίας". Του προσφέραμε απλόχερα (με τα όπλα μας και το αίμα του) "δημοκρατία" στη χώρα του (υποστηρίζοντας ένα καθεστώς που έκλεψε στις εκλογές, απλά γιατί δεν είχαμε καλύτερη εναλλακτική μαριονέτα), τι άλλο μπορεί να θέλει αυτός ο ανόητος και φεύγει μετανάστης στο άγνωστο;

    (Το ότι οι ευρωπαίοι και οι έλληνες δεν ρωτήθηκαν ποτέ για το αν θέλουν αυτό τον αποικιοκρατικό πόλεμο του Μπους και του κανίς αυτού Μπλερ, το έχουμε διαγράψει από το μυαλό μας.)

    Έχω μία παράκληση για εσάς: την επόμενη φορά που θα συναντηθείτε με τον συνομιλητή σας, ρωτήστε τον τη γνώμη του (και πόσο αντέδρασε) και για τα άλλα "όλα ανεξαιρέτως τρομαγμένα ανθρωπάκια από τις πρώην σοβιετικές χώρες, ερχόμενα από καταπιεστικά καθεστώτα, που έτρεμαν και την σκιά τους" και που προσέφεραν το νεανικό και σφριγηλό κορμί τους σπονδή στα νταβραντισμένα ελληνικά αντράκια πάσης ηλικίας στα ανά την επικράτεια μπαρ και ξενυχτάδικα.

    Μας ενοχλεί η σκούρα (ανδρική) σάρκα και θέλουμε να απαλλαγούμε από αυτήν και όχι η (θηλυκή) πάλλευκη; Επιλεκτική εθνική καθαρότητα και επιλεκτικώς φυλασσόμενα σύνορα δυστυχώς δεν υπάρχουν.

    Πόσο μονόπλευρα κοιτάμε και πόσο εύκολα ξεχνάμε...

    • kprotop avatar
      kprotop @ Αντίθεσις 11/05/2012 12:53:07

      Πολλές χαρές των Πακιστανών προέκυψαν τελευταία...είναι της μόδας βλέπετε...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αντίθεσις 11/05/2012 22:08:37

      Η πλάκα είναι ότι την κασέτα της έχεις καταπιεί αμάσητη. Και η ακόμα μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι Αφγανός (καλό και έξυπνο παιδί) μου έλεγε ότι φοβάται να μείνει με άλλους Αφγανούς, γιατί δεν τους εμπιστεύεται, είχε νοικιάσει διαμέρισμα σε περιοχή που δεν είχε πολλούς Αφγανούς (Παγκράτι) και στο τέλος έφυγε για τη Σουηδία. Ηθικόν δίδαγμα: Εδώ στο Μπαχαλο-αριστεριστάν μένουν τα σκουπίδια, για να τα εξυμνούν κάτι άλλα αριστερίστικα σκουπίδια, καλή ώρα...
      Κατά βάση, είσαι στόκος, και μην το πάρεις προσωπικά. Σκέφτεσαι με τσιτάτα, η λογική και τα γεγονότα πηγαίνουν στην άκρη...Και τα ίδια θα έλεγα σε ακροδεξιό Χρυσαυγίτη με αντίστοιχες εμμονές από την ανάποδη. Είναι ελάχιστες οι διαφορές σας στην πραγματικότητα. Ενα νέο σύμφωνο Ρίμπεντροπ-Μολότωφ σας χρειάζεται και όλα μέλι-γάλα.

  16. ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
    ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 11/05/2012 12:50:27

    "Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενυσχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του"......................
    "Βιώνουμε μέρα με τη μέρα περισσότερο το τμήμα του εαυτού μας – που ή φοβάται ή δεν σκέφτεται, επιδιώκοντας όσο γίνεται περισσότερα οφέλη. Ώσπου να βρεθεί ο κατάλληλος «αρχηγός» που θα ηγηθεί αυτό το κατάπτυστο περιεχόμενό μας. Και τότε θα ‘ναι αργά για ν’ αντιδράσουμε. Ο νεοναζισμός είμαστε εσείς κι εμείς – όπως στη γνωστή παράσταση του Πιραντέλο. Είμαστε εσείς, εμείς και τα παιδιά μας. Δεχόμαστε να ‘μαστε απάνθρωποι μπρος στους φορείς του AIDS, από άγνοια αλλά και τόσο «ανθρώπινοι» και συγκαταβατικοί μπροστά στα ανθρωποειδή ερπετά του φασισμού, πάλι από άγνοια, αλλά κι από φόβο κι από συνήθεια.

    Και το Κακό ελλοχεύει χωρίς προφύλαξη, χωρίς ντροπή. Ο νεοναζισμός δεν είναι θεωρία, σκέψη και αναρχία. Είναι μια παράσταση. Εσείς κι εμείς. Και πρωταγωνιστεί ο Θάνατος."

    Κείμενο του Μάνου Χατζιδάκι για το νεοναζισμό και τον εθνικισμό που έγραψε τον Φεβρουάριο του 1993, λίγους μήνες πριν τον θάνατό του, το οποίο είχε δημοσιευτεί στο πρόγραμμα αντιναζιστικής συναυλίας που είχε δώσει η Ορχήστρα των Χρωμάτων με έργα Βάιλ,

    Ποιός όμως δεξιός θα μπορούσε να ανεχθεί τον αιρετικά σκεπτόμενο Μάνο Χατζιδακη???

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 11/05/2012 13:34:11

      Πρωκτικἀ φληναφἠματα και ασυναρτησἰες του κ@λου. Τα ἰδια ισχυρἰζονται σἠμερα Μἀνος - Βαλλιανἀτος και η πιο δυναμικἠ ... συνιστὠσα του ΣΥΡΙΖΑ η Guy Φρἀξια.

      • ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
        ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ @ Kραντωρ 11/05/2012 14:03:32

        εμ...αυτό είπα και εγώ με άλλα λόγια

        Καί χορό τριγύρω σου θα στήσουν
        Με βιολιά καί με ζουρνάδες
        γύφτοι, Εβραίοι, αράπηδες, πασάδες
        καί τα γόνατά τους θα λυγίσουν,
        οι τρανοί σου
        καί θα γίνουν των ραγιάδων
        οι ραγιάδες...

        «Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου»

  17. S.P. avatar
    S.P. 11/05/2012 12:57:26

    Επειδή το θέμα κουράζει πλέον και ακόμη επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος, θα σας έλεγα μην το παλεύετε άλλο. Οι περισσότεροι πολιτικοί όλων των κομμάτων δεν θα είχαν πρόβλημα αν κυβερνούσαν μία ισλαμοποιημένη Ελλάδα.
    Ο κύριος Παυλόπουλος για αυτά που είπε πριν 3 χρόνια πρέπει να εκδιωχθεί από την ΝΔ.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ S.P. 11/05/2012 21:26:31

      Αμήν, μην ξεχνάμε την αδράνεια του κράτους που οφειλόταν σε αυτόν αποκλειστικά το Δεκέμβρη του 2008.

  18. Master avatar
    Master 11/05/2012 13:00:35

    Γιατί τόση υποκρισία με τη ΧΑ; Εδώ και 38 χρόνια υπάρχει στην ελληνική βουλή ένα κόμμα που μιλάει για τη δικτακτορία του προλεταριάτου και απεχθάνεται το πολίτευμα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Που είστε όλοι εσείς οι "δημοκράτες του κώλου" που ανέχεσται αυτή την κατάσταση; Σας ενόχλησε μην τυχόν συναντηθούν οι πολιτικοί αρχηγοί με το Μιχαλιολάκο στο Προεδρικό Μέγαρο και τσαλακωθεί το δημοκρατικό τους ήθος. Αιδώς ξεφτίλες...

    • dd avatar
      dd @ Master 11/05/2012 13:15:38

      Πάνω που είχα αρχίσει να γράφω, με κάλυψες.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ Master 11/05/2012 13:41:53

      Δεν ξερω κανενα στελεχος του ΚΚΕ να κατηγορηται για ληστειες και αποπειρες ανθρωποκτονιας, ουτε η Παπαρηγα κατηγορηθηκε ποτε για κατοχη οπλων και τρομοκρατια. Οι ιδεες απο μονες τους δεν συνιστουν ενοχη.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Master 11/05/2012 14:09:06

      Μπερδεύτηκες. Βάζεις στο ίδιο καζάνι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

    • ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
      ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ @ Master 11/05/2012 21:01:30

      Πες τα άνθρωπέ μου , πες τα γιατι δεν αντέχω άλλο με την υποκρισία !

  19. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 11/05/2012 13:19:53

    Δεν αφηνουμε λεω εγω την Χ.Α. μπας και επικεντρωθουμε σε αυτο που εχει αναγκη η χωρα τωρα , δηλαδη κυβερνηση ?Δεν κοιταμε που ο Συριζα πηρε 17% και δεν αποδεχεται την ευθυνη να κυβερνησει , δεν κοιταμε ποσο χαμηλο ποσοστο πηρε η Ν.Δ. , δεν κοιταμε οτι η χωρα ισως παει ξανα σε περιπετεια νεων εκλογων , "θυμηθηκαμε" ξαφνικα το προβλημα της Χ.Α. ?

    Με οσα λεει βεβαια ο αρθρογραφος συμφωνω απολυτα και εχει τεραστιο δικαιο , αρα τι στο καλο αναρωτιουνται πολλοι πως η Χ.Α. πηρε τοσο μεγαλο ποσοστο ?
    Εαν αφηνουμε στην τυχη τους εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες πολιτες , εαν δειχνουμε τεραστιο βαθμο ανοχης σε καθε ειδους εγκληματικοτητα ποσο μαλλον προερχομενη απο λαθρομεταναστες , εαν συνεχως χαιδευουμε τα αυτια αυτων εις βαρος του μεσου Ελληνα , τοτε γιατι ακομα υπαρχει η απορια γιατι η Χ.Α. πηρε 7% ?Αλλα ξαναλεω , δεν ειναι αυτο το προβλημα μας τωρα , υπαρχει πολυ πιο σοβαρο θεμα και εχει να κανει με την επιβιωση της Πατριδας.

  20. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 11/05/2012 13:23:42

    Θα δούμε φοβερά show στη Βουλή με ΧΑ από την μια, συριζα και ΚΚΕ από την άλλη. Αρκεί να έχουμε λεφτά να πληρώσουμε το ρεύμα για την τηλεόραση.

    • partyman avatar
      partyman @ Κώστας Θ. 11/05/2012 13:55:28

      Μα αφού είπαν από τον Σύριζα ότι θα ακυρώσουν όοοολα τα χαράτσια και θα επιστραφούν τα χρήματα..

      οπότε θα έχουμε ρέυμα!!

      κάθε μέρα live θέατρο (του παραλόγου) ή και ενίοτε live "κατς" χρυσαυγιτών απο την μία και "οικοδόμων?" του κκε απο την άλλη..
      :)

  21. ΚΔ avatar
    ΚΔ 11/05/2012 13:41:24

    Εγώ βλέπω και μια άλλη παράμετρο: Εκτός από την παρακρατικού τύπου "ασφάλεια", που παρείχε η Χ.Α. με την αντιμεταναστευτική της πρακτική, μην ξεχνάμε ότι ήταν και το μοναδικό κόμμα που μίλησε (έστω και επιφατικά ή υποκριτικά), για Πατρίδα, για Έθνος , για Ελληνισμό, έννοιες από τις οποίες έχουν αποψιλώσει το λόγο τους όλα τα άλλα κόμματα και κυρίως αυτά της "Δεξιάς", "Κεντροδεξιάς" κλπ.. Ένοιες διαχρονικές, τις οποίες ο Έλληνας είχε ανάγκη για να στηριχθεί, όπως πάντα στα δύσκολα. Δυστυχώς τις βρήκε στην παραληρηματική ρητορική της Χ.Α., γιατί μόνο εκεί υπήρχαν ....

    • Δεν έχει σημασία avatar
      Δεν έχει σημασία @ ΚΔ 11/05/2012 14:29:13

      Να σου θυμίσω ότι "για Πατρίδα, για Έθνος , για Ελληνισμό" μίλησε και ο ΓΑΠ στο Καστελόριζο, λίγο πριν μας βάλει στο ΔΝΤ και στο Μνημόνιο.

      • ΚΔ avatar
        ΚΔ @ Δεν έχει σημασία 13/05/2012 01:20:00

        Ναι. Με σπασμένα Ελληνικά ....

  22. ΚΜ avatar
    ΚΜ 11/05/2012 13:56:03

    Ορθές οι επισημάνσεις του αρθρογράφου. Οι οποίες, πέρα από το να παρέχουν εξήγηση για την άνοδο του ακραίου μορφώματος, υποδεικνύουν και τον μόνο τρόπο με τον οποίο μπορεί να ξεφουσκώσει (και μάλιστα γρήγορα).

  23. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 11/05/2012 14:15:54

    Τό πιό αποτελεσματικό μέτρο κατά τών λαθροδολοφόνων είναι νά έχης στήν κατοχήν σου ένα Γερμανικό Rottweiler!!!

    Κάποιο βράδυ,ένας λαθροδολοφόνος Γεωργιανός,έκανε τό μοιραίο λάθος νά προσπαθήση νά διαρρήξη τό διαμέρισμά μου,έν απουσία μας,καί τόν βρήκαμε στήν ταράτσα αιμόφυρτο,νά τού λείπη (κυριολεκτικά) ή αριστερή γάμπα μαζί μέ τό μπατζάκι τού παντελονιού του καί νά ολοφύρεται από τούς πόνους.
    Μέ 300 κιλά ισχύς στό στόμα,65 κιλά σωματικό βάρος,τεράστια σωματική μυική ισχύ καί μέ τό δάγκωμα τού καρχαρία,ένα κλάκ χρειάζεται καί πάπαλα!!!!!!

    Eάν είναι δέ καί μέλος...... τής Χρυσής Αυγής,ε!!! τότε διαθέτεις τό τέλειο φονικό όπλο!!!!!!.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 11/05/2012 16:05:14

      "Καλό το Ροτβάϊλερ, κάλλιστο δε το Ναπολιτέν"!
      Τάδε έφη: Παράξενος Ελκυστής....

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 11/05/2012 20:54:27

      Ἐγῶ ὣς ἐναλλακτική θά πρότειν καί ἓναν Ἑλληνικό ποιμενικό.

    • ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
      ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 11/05/2012 21:03:58

      Για πες μου , για την εκπαιδευση και ανατροφη της συγκεκριμένης ράτσας. Ειλικρινά ενδιαφέρομαι.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 11/05/2012 21:28:07

        Σέ μένα τό λές;

      • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
        ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 12/05/2012 09:41:08

        ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ
        ----------------


        Μπορείς νά πάρης πληροφορίες από τίς σχετικές σελίδες στό internet ή πιστοποιημένα εκτροφεία στήν Ελλάδα.
        Εάν τό αγοράσεις νά είναι ΓΝΗΣΙΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ (κυκλοφορούν Ουγγαρέζικα,Βουλγάρικα κ.α.).
        Διά τήν εκπαίδευσή του,νά συμβουλευθής Γερμανό εκπαιδευτή ή εκπαιδευτή πού νά προέρχεται από τά Σώματα Ασφαλείας ή Στρατό μέ πολύχρονη όμως πείρα κι αφού ελέξης τίς ικανότητές του..
        Είναι πιστά,υπάκουα,αγαπούν τό αφεντικό τους μέχρι αυτοθυσίας,χρειάζονται καλή διατροφή (ξηρά τροφή πάντα αλλά πιστοποιημένη) καί φυσικά αγάπη από τό αφεντικό τους.
        Είναι καθαρόαιμη φυλή,προερχόμενη από τούς Ρωμαικούς χρόνους (Τό Γερμανικό).
        Ένα μειονέκτημα ,είναι ότι ξαφνικά πεθαίνουν από καρδιακή προσβολή ανεξαρτήτως τής ηλικίας τους.
        Διά τούτο χρειάζεται συνεχής ιατρική παρακολούθηση.
        Ό φυσιολογικός κύκλος ζωής τους,σέ ιδανικές συνθήκες διαβίωσης,είναι μέχρι 12 χρόνια,άν καί τό προηγούμενο πού είχα έγώ,έζησε μέχρι τά 15!!!!

        Στό συνιστώ ανεπιφύλακτα (ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ) αλλά νά τό αγοράσης είτε από τήν Γερμανία (πρωτότοκο) είτε από πιστοποιημένο έκτροφείο στήν Ελλάδα.

        Σέ διαβεβαιώ δέ,ότι αξίζει περισσότερο από 5 φουσκωτούς-χαπάκηδες σεκιουριτάδες καί 3 λαθροδολοφόνους λάθρο,τούς κάνει παιδάκια συγχρόνως,σέ κλάσμα χρόνου.
        Εάν δέ είναι αλβανοί(κατά περίεργον τρόπον τούς εντοπίζουν μέ τήν όσφρησίν τους από μέτρα μακριά κι αμέσως τσιτάρουν) ή μαύροι,τότε αλλοίμονό τους!!!

        Σημ.: Eάν ποτέ τό αποκτήσεις,νά μήν επιτρέπεις νά τό χαιδεύει ουδείς,εκτός τών στενών μελών τής οικογενείας σου!!!!
        Tό Rottweiler είναι ένας ΛΕΥΚΟΣ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
        ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΚΕΙΣ ΠΟΤΕ ΒΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ.
        ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑ!!!!!

        • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
          ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 12/05/2012 10:32:34

          ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ
          ..............................

          Καί ξέχασα κάτι σημαντικό!
          Nά τό έγγράψης ώς μέλος στήν....ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!!!

  24. sam avatar
    sam 11/05/2012 14:52:45

    Δεν ζω ούτε στη Φιλοθέη ούτε στην Εκάλη
    Δεν ξέρω τι θα πει spread ούτε ομόλογα
    Δεν ξέρω για τις αγορές, αυτό που ξέρω είναι ότι ο γείτονάς μου αυτοκτόνησε, δουλεύω σα στο σκυλί για πενταροδεκάρες, τα παιδιά μου δεν μπορούν να γυρίσουν σπίτι αν πέσει ο ήλιος, αν αρρωστήσω θα πεθάνω στη ψάθα και έχω ένα Κράτος που με έχει αρμέξει στη κυριολεξία.
    Πληρώνω τόσα πολλά και έχω τόσα λίγα.

    Ολη μέρα με τρομοκρατούν, αν διαμαρτυρηθώ μου σπάνε τα πλευρά και με ψεκάζουν σα κατσαρίδα και εσείς μου λέτε αν φοβάμαι τους φασίστες της ΧΑ?

    Το μόνο που θέλω είναι να παραδώσω στα παιδιά μου τη Πατρίδα μου ΟΛΟΚΛΗΡΗ και τη περηφάνια μου ΑΥΤΟΥΣΙΑ.

    Δεν σκέφτηκα ποτέ μου να ψηφίσω τη ΧΑ, αλλά πέστε μου ΠΩΣ αλλιώς μπορώ να σταματήσω όλους αυτούς τους ''δημοκράτες'' και τους εργοδότες τους ??????????

  25. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 11/05/2012 14:55:58

    Τό πιό αποτελεσματικό μέτρο κατά τών λαθροδολοφόνων είναι νά έχης στήν κατοχήν σου ένα Γερμανικό Rottweiler!!!

    Κάποιο βράδυ,ένας λαθροδολοφόνος Γεωργιανός,έκανε τό μοιραίο λάθος νά προσπαθήση νά διαρρήξη τό διαμέρισμά μου,έν απουσία μας,καί τόν βρήκαμε στήν ταράτσα αιμόφυρτο,νά τού λείπη (κυριολεκτικά) ή αριστερή γάμπα μαζί μέ τό μπατζάκι τού παντελονιού του καί νά ολοφύρεται από τούς πόνους.
    Μέ 300 κιλά ισχύς στό στόμα,65 κιλά σωματικό βάρος,τεράστια σωματική μυική ισχύ καί μέ τό δάγκωμα τού καρχαρία,ένα κλάκ χρειάζεται καί πάπαλα!!!!!!

    Eάν είναι δέ καί μέλος...... τής Χρυσής Αυγής,ε!!! τότε διαθέτεις τό τέλειο φονικό όπλο!!!!!!.

    Υ.Γ.
    Πρίν λίγο καιρό ό Μίκης ίδρυσε τό κίνημά του,πού τού 'έδωσε τό όνομα ΣΠΙΘΑ.
    ΣΠΙΘΑ λπν διά όποιους δέν γνωρίζουν,ήταν ή συνωμοτική εφημερίδα ΙΣΚΡΑ στά Ρώσσικα,πού μεταφραζόμενη είναι ΣΠΙΘΑ καί τήν έκδοση τής οποίας εφρόντισε ό Λένιν τό 1900 στήν Γερμανία,Ζυρίχη,Λονδίνο καί φυσικά παράνομα κυκλοφορούσε στήν Ρώσσία,διά νά γνωστοποιούνται οί σκοποί αλλά καί ό οργανωτικός σκελετός τού κόμματός του!!!
    Οί κομμουνιστές δέν κάνουν τίποτε τυχαία!!!!!

    Kαί διά μερικούς δημοκράτες-ρομαντικούς .

    Εάν είναι έν δυνάμει δολοφόνοι ή όχι,αποδεικνύεται κι από αυτά πού έγραφε ό Μ.Λάτσις,ένας από τούς αρχηγούς τής περίφημης ΤΣΕΚΑ (ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΝΤΕΠΕΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ).
    ##Εξοντώνουμε τήν μπουρζουαρία σάν τάξη.Μήν ψάχνετε για αποδείξεις ότι τό τάδε συγκεκριμένο άτομο εστράφη είτε μέ λόγια είτε μέ πράξεις εναντίον τής σοβιετικής εξουσίας.Μόλις συλλαμβάνετε κάποιον νά τόν ρωτάτε σέ ποία τάξη ανήκει,ποιά είναι ή μόρφωσίς του καί ποίο είναι τό επάγγελμά του.Αυτά πρέπει νά καθορίσουν τήν τύχην τού κατηγορυμένου.Αυτή είναι ή ουσία τής κόκκινης τρομοκρατίας##.
    Κι ό Λένιν έλεγε :
    ##Εκείνο πού έχει σημασία δέν είναι τά λάθη πού μπορεί νά συμβαίνουν αλλά τό γεγονός ότι ή Τσεκά οπλίζει τήν δικτατορία μας μέ δόντια.Ή κριτική εναντίον τής δράσεως τής Τσεκά είναι μικροαστικές φλυαρίες##.

    ##Δέν μάς χρειάζεται αντιπολίτευσις.Ή αντιπολίτευσις έζησε τόν βίον της##
    (Άπαντα/Λένιν τόμος XVIII).


    Περαστικά μας!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 11/05/2012 16:00:32

    Ο λόγος που βγήκε η ΧΑ φάνηκε στο χτεσινό δελτίο ειδήσεων του Ευαγγελάτου. Έπαιξαν μπαλίτσα και όποτε χρειάστηκε κατενάτσιο τον παρουσιαστή και πήγαν καρότσι με επιχειρήματα και ιστορικά ντοκουμέντα, την προπαγάνδα του Μαϊλη. Αυτή τη στιγμή, χρειαζόμαστε ειλικρίνεια για να ανασυνταχτούμε

  27. Gerome avatar
    Gerome 11/05/2012 16:55:11

    Όταν σας έγραφα πριν τις εκλογές ότι την Χρυσή Αυγή την ακολουθούν οι νεολαίοι γιατί προσφέρει δράση, δεν ανεβάζατε τα σχόλιά μου. Δεν πειράζει, ποτέ δεν είναι αργά. Μετά από τις επόμενες εκλογές που όπως όλα δείχνουν θα έχετε πρωθυπουργό κουκουλοφόρο, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

    1) Να ιδρύσετε μερικά Tea Party. Χρόνια μπροστά οι νοικοκυραίοι Αμερικανοί που έχουν αποφασίσει να υπάρχουν ανεξάρτητα από το ποιός τους κυβερνάει. Ψάξτε να διαβάσετε τα βιβλία του Ron Paul και του Dick Armey για το πως οργανώνεις μια λέσχη τσαγιού.
    2) Λέσχες επιβίωσης. Οι περίφημοι Survivalists - και πάλι χρόνια μπροστά οι Αμερικάνοι. Βιβλίο του Rawles κυκλοφόρησε πρόσφατα και στα Ελληνικά.
    3) Θέλετε να αποφύγετε το (2); Κάντε το όπως οι Ιταλοί. Σας είχα προτείνει να δείτε το ντοκυμανταίρ του Εξάντα για την Casa Pound και τις πολιτοφυλακές. Για όσους δυσκολεύονται να το χωνέψουν, η Χρυσή Αυγή έχει έρθει για να μείνει έτσι όπως έχει καταντήσει η Ελληνική κοινωνία.
    http://www.youtube.com/watch?v=XV_iET6KcT8&feature=related

    Υ.Γ. Μην ξεχνάμε ότι οι λιγοστοί "θερμοκέφαλοι" της Φάλαγγας ήταν αυτοί που έσωσαν την Ισπανία όταν κινδύνευσε αυτή να σοβιετοποιήθει και να καταστραφεί.

  28. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 11/05/2012 18:40:15

    Όπως τα λέει ο συντάκτης. Αν δεν καταπολεμηθεί το έγκλημα και δεν συμμαζευτεί το χάλι των λαθρομεταναστών θα επικρατήσει η Χ Αυγή και θα κινδυνέψει η δημοκρατία. Ο Σαμαράς να πάρει αποφάσεις τώρα,για να κερδίσει σε αυτό το μέτωπο.

  29. xs avatar
    xs 11/05/2012 20:13:26

    Το προβλημα αρχισε να γινεται μεγαλο μετα το 2000 με την εισοδο ασιατων λαθρομεταναστων. Εγω ζω στο κεντρο εδω και 20 χρονια και ξερω.

  30. Σπύρος Κανελλόπουλος avatar
    Σπύρος Κανελλόπουλος 11/05/2012 21:59:19

    Θα προσθέσω και την αντιμετώπιση του θέματος από την Αριστερά, με ιδεολογήματα! Αν διαμαρτυρηθεί κανείς για τους λαθρομετανάστες στη γειτονιά του, αυτομάτως χαρακτηρίζεται φασίστας, από... "αριστερούς συμπαραστάτες τού λαού" που κατοικούν σε ακριβές περιοχές. Κανένας ταλαίπωρος Έλληνας (που ζει το πρόβλημα στο πετσί του), δεν αντιμετωπίζεται με συμπάθεια από... "λαϊκούς αγωνιστές".

  31. Σπύρος Κανελλόπουλος avatar
    Σπύρος Κανελλόπουλος 11/05/2012 22:00:26

    Θα προσθέσω και την αντιμετώπιση του θέματος από την Αριστερά, με ιδεολογήματα! Αν διαμαρτυρηθεί κανείς για τους λαθρομετανάστες στη γειτονιά του, αυτομάτως χαρακτηρίζεται φασίστας, από… “αριστερούς συμπαραστάτες τού λαού” που κατοικούν σε ακριβές περιοχές. Κανένας ταλαίπωρος Έλληνας (που ζει το πρόβλημα στο πετσί του), δεν αντιμετωπίζεται με συμπάθεια από… “λαϊκούς αγωνιστές”.

  32. Μ. avatar
    Μ. 12/05/2012 00:06:09

    Εγώ έπαθα άλλου είδους πλάκα. Η μάνα μου με τα 400Ε σύνταξη νοίκιασε ένα διαμέρισμα 37 τμ. που έχει προς 200Ε σε έναν Σύριο που της κλάφτηκε και τον λυπήθηκε. Εκείνος όμως άρχισε τη μπίζνα και το επινοικίαζε με το κεφάλι. Μου τηλεφώνησαν οι γείτονες γιατί είχε γίνει Εφετείο μέχρι και η ταράτσα της πολυκατοικίας -είχε προεκτείνει τη μπίζνα και στην ταράτσα. Πήγα λοιπόν εκεί και διαπίστωσα τι γινόταν. Μου είπε λοιπόν ότι στην πατρίδα του λένε 'γυναίκα άνθρωπος με μισό μυαλό' (έχω μεταπτυχιακό προς μεγάλη ειρωνεία) και ότι αν τους διώξω θα μας κάνουν πολύ μεγάλο κακό. Τρία καταραμένα χρόνια έκανα να τους βγάλω έξω εξαιτίας της αδιαφορίας του κράτους και δεν εισέπραξα ούτε μισό ευρώ. Αν ήξερα ότι η Χρυσή Αυγή θα με βοηθούσε θα είχα έρθει σε επαφή μαζί τους.

  33. popaia avatar
    popaia 12/05/2012 01:27:48

    Το περίεργο είναι που πήρε 7% η ΧΑ ή που πήρε 17% ο Σύριζα; Το πρώτο είναι υγιέστατη αντίδραση, το δεύτερο του γιατρού. Μα υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ότι η Αριστερά, και δη του Τσίπρα, μπορεί να τους προσφέρει κάτι παραπάνω εκτός από λαθροεποίκους, εγκληματικότητα, αντιεξουσιαστές, βανδαλισμούς, ελληνοτουρκικές φιλίες και γάμους ομοφιλοφύλων; Ειλικρινά περιμένουν απ'τον Αλέξη να καταγγείλει τα μνημόνια, ν'ακυρώσει τα χαράτσια και να στείλει τον ΓΑΠ στο ειδικό δικαστήριο;;;; Τί να πεις. Μάλλον υπάρχει σοβαρό πρόβλημα κουλοχέρηδων στην Ελλάδα. Αλλά τί φταίμε κι οι υπόλοιποι...

  34. Gerome avatar
    Gerome 12/05/2012 03:28:31

    Για όποιον παρακολούθησε τις σημερινές δημοσκοπήσεις το συμπέρασμα είναι το εξής: Η Χρυσή Αυγή πέφτει και θα πέσει κι άλλο. Έφτασαν μερικές τηλεοπτικές εμφανίσεις κάποιων στελεχών της για να καταλάβει ο κόσμος τι γίνεται. Αυτοί είναι οι "Black Metal γίγαντες του Κατς" και όχι σοβαρό πολιτικό κόμμα.

    Υπάρχουν και άλλα που θα μετρήσουν μέχρι τις εκλογές, π.χ. οι αστυνομικοί που ψήφισαν Χ.Α. θα το ξανακάνουν αν συνειδητοποιήσουν ότι θα βγει πρώτο κόμμα και θα τους κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος έχει εξαγγείλει ότι θα καταργήσει τις μισές τους μονάδες; Μάλλον όχι.

    Γιατί λοιπόν δεν υπερτονίζονται οι προγραμματικές εξαγγελίες των νεο-τροτσκιστών του ΣΥΡΙΖΑ;
    http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/433300/Default.aspx


    Το μεγάλο πρόβλημα παραμένουν οι αεροψεκασμένοι του Καμμένου. Δεν φαίνεται να χάνουν καθόλου από την εκλογική τους δύναμη.
    Γιατί;
    Γιατί δεν εμφανίζονται πουθενά για να μην καταλάβει ο κόσμος τι νούμερα είναι. Στα μουλωχτά πάνε να αρπάξουν πάλι το ποσοστό τους.
    Όμως το να πείσεις τους ξε-χαρδαβελιασμένους Έλληνες ότι δεν τους ψεκάζει κανένας είναι πια εξαιρετικά δύσκολο. Πιστέψτε με, είναι σχεδόν ακατόρθωτο.
    Οι ίδιοι με απίστευτη σχιζοφρένεια πιστεύουν ότι οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας:

    α) είναι ήρωες του Ελληνικού Έθνους

    ταυτοχρόνως όμως

    β) τους ψεκάζουν με χαϊβανέριο για να μην ψηφίζουν Καμμένο.

  35. ιλιας avatar
    ιλιας 27/12/2012 23:56:28

    καποτε το 1980 ο Peter o See Rourk (αμερικανος συγγραφεας) ειχε γραψει οτι οι ελληνες ειναι ξεπεσμενοι απογονοι μιας γενιας παλλικαραδων που αφου εφευρε την δημοκρατια εκφυλιστικε σιγα σιγα αυτο τα λεει ολα και δεν χρειαζεται και πολυ μυαλο για να φανταστουμε τι θα παθουνε οι χατζηελληνες που τους εχουν ποτισει το χαζο τους κεφαλι με βλακειες του στυλ ο ελληνας ειναι ο πρωτος εραστης (μαλλον κεραστης)οτι ολος ο κοσμος θελει να μας μοιασει (χαχαχαχαχαχα) οτι ειμαστε συνεχιστες των αρχαιων σοφων και οτι ειμαστε ο πιο παλιος πολιτισμος (ασχετα αν 10000 χρονια πριν υπηρχαν οι ασσυριοι οι αραβες οι βαβυλωνιοι οι χετταοι οι περσες κ.α.) οτι το φιλοτιμο δεν υπαρχει σε καμια αλλη γλωσσα (η λεξη σεχαμα στα αραβικα ειναι το ιδιο)θα μπουν στο χρονοντουλαπο της ιστοριας σαν την χαμενη ατλαντιδα μονο που οι σημερινοι με την βλακεια που τους δερνει θ αφησουν το στιγμα για παντα η κατασταση ειναι μη αναστρεψιμη

  36. alex avatar
    alex 26/06/2013 22:53:25

    Αν ειναι δυνατον να μην ειναι γνωστο οτι οι περισσοτεροι ελληνες ποντιοι εφυγαν προς τις χωρες της πρωην σοβιετικης ενωσεις και δεν προκειτε ουτε για γεωργιανους ουτε για τσετσενους. Ποσο ανιστορητα ακομα πραγματα θα ακουσω? ας διαβασουν ιστορια μερικοι πριν μιλησουν για παλαινοστουντες, οταν ηρθαμε εδω εμεις αφησαμε εως και 3 σπιτια για αυτην την ιδεα της πατριδας, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ειμασταν ο πιο ευημερος εξυπνος και δυνατος λαος του καυκασου και της ασιας. Κι αν παρουσιαζουνε μερικοι μη ελληνικα επιθετα ειναι απλως επειδη το αλλαξε καποιος παππους ή προπαππους για να επιβιωσει..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.