#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2012 14:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η εγκληματικότητα στα ύψη, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά ... αφοπλισμό της αστυνομίας!



Μπορεί η οικονομία να είναι στην πρώτη γραμμή της προεκλογικής ατζέντας και η τσέπη του καθενός μας να καθορίζει και τον νικητή των εκλογών, ωστόσο, η έξαρση της εγκληματικότητας, η έξαρση της βίας που πλέον μπήκε και στα σπίτια μας, είναι αυτή που θα πρέπει να απασχολήσει τα πολιτικά κόμματα.

Η αποκρουστική εικόνα της κοινωνίας όπου το έγκλημα είναι ανεξέλεγκτο, επιβεβαιώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Παιανία όταν ένας 25χρονος πυροβόλησε και σκότωσε ένας 43χρονο ληστή αλβανικής καταγωγής που μπήκε στο σπίτι του και απείλησε τη μητέρα του ενώ είχε προσπαθήσει να κλέψει κι άλλα σπίτια προηγουμένως.

Η περιοχή εκείνη της Παιανίας έχει πληγεί από τους ληστές και οι κάτοικοι κυκλοφορούν συνέχεια με καραμπίνες κάνοντας βάρδιες τη νύχτα μέσα στα ίδια τους τα σπίτια.

Όμως, όλες τις προηγούμενες ημέρες γινόμαστε θεατές μιας κλιμακούμενης έξαρσης της εγκληματικότητας με εισβολές σε σπίτια, ομηρείες, βασανισμούς ηλικιωμένων ακόμη και για λίγα ευρώ.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, μόνο το τελευταίο εξάμηνο, σημειώθηκαν 32 δολοφονίες στη διάρκεια ένοπλων ληστειών. 32 δολοφονίες σε έξι μήνες!!!

Κάποτε μιλούσαμε για Σικάγο κλπ. Και όμως, ούτε στο Σικάγο της εποχής του Αλ Καπόνε, δεν σημειώνονταν 32 δολοφονίες μέσα σε έξι μόλις μήνες.

Χώρια οι εκατοντάδες τραυματισμοί, επιθέσεις κλπ.

Χώρια το ψυχολογικό σοκ, και οι συνέπειες που αυτό δημιουργεί στα θύματα της εγκληματικότητας.

Και τέλος, χώρια οι διάφοροι βιασμοί (γυναικών και ανδρών) που λέγεται ότι σημειώνονται κάθε τόσο από λαθρομετανάστες, και που όμως δεν αναφέρονται από τα ΜΜΕ, και πολλές φορές δεν αναφέρονται καν στις αστυνομικές αρχές.

Παρά το γεγονός ότι αυξήθηκε η παρουσία της αστυνομίας με την ομάδα ΔΙΑΣ εντούτοις η κατάσταση έχει ξεφύγει και λόγω της οικονομικής κρίσης. Οι αστυνομικοί που έχουν βγει στους δρόμους είναι ανεκπαίδευτοι, χωρίς κατάλληλες υποδομές, χωρίς καν βενζίνη για τα περιπολικά και τις μηχανές τους.

Είναι επόμενο λοιπόν να μην υπάρχει έλεγχος και να φτάνουμε σε φαινόμενα σαν κι αυτά της Παιανίας που θα οδηγήσουν την κοινωνία σε ζούγκλα αν δε γίνει κάτι άμεσα.

Προς τούτο, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για την ασφάλεια των πολιτών γιατί το μόνο για το οποίο ενδιαφέρθηκε ο Αλέξης Τσίπρας ήταν οι διαδηλώσεις και πώς θα αφοπλίσει τους αστυνομικούς.

Για το καθημερινό έγκλημα δεν έχουμε ακούσει κουβέντα από τους επαϊοντες του ΣΥΡΙΖΑ σε αντίθεση με τη ΝΔ αλλά ακόμη και με το ΠΑΣΟΚ που έχουν καταθέσει προτάσεις για το τεράστιο αυτό κοινωνικό πρόβλημα που δε λύνεται βεβαίως με μαγικά.

Μήπως λοιπόν ο κ. Τσίπρας να μας πει τι σκέφτεται να κάνει με το έγκλημα;

Κι αν και η εγκληματικότητα δεν είναι ίδιον μόνο των αλλοδαπών, μήπως να μας πει τι σκέφτεται να κάνει με τους παράνομους μετανάστες που μπαίνουν στην Ελλάδα και πολλοί εξ αυτών σχηματίζουν συμμορίες;

Εδώ και τώρα, με ελάχιστες μόνο μέρες να απομένουν για την μητέρα όλων των εκλογικών μαχών, η ΝΔ θα πρέπει να κάνει κεντρικό της στοιχείο την καταπολέμηση της εγκληματικότητας, και της λαθρομετανάστευσης, αφού σε αυτό το πεδίο η νίκη εναντίον του λαοπλάνου Τσίπρα θα είναι  κατά κράτος.

Χώρια που ίσως επανέλθουν αρκετοί, που τρομαγμένοι από το έγκλημα στράφηκαν προς την Χρυσή Αυγή.

Διότι σε τελική ανάλυση, καλό το ευρώ, αλλά χρειάζεται και να ζει κανείς για να το χαίρεται… ή κάνω λάθος;

SA- ΑΨ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 07/06/2012 14:38:28

    ΑΥΤΑ γιατί δεν τα κάνει διαφημιστικά σπότ η Ν.Δ?

    Είναι το αδύνατο σημείο του ΣΥΡΙΖΑ ,και τον εχθρό (συνειδητή η επιλογή της λέξης) στο αδύνατο σημείο του τον χτυπάς.

    Μήπως φοβούνται στη Συγγρού μήπως ενοχληθούνε πάλι οι αριστεροί της Εκαλης? Ο καθωσπρεπισμός θα μας φάει!

    • Alexandros avatar
      Alexandros @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/06/2012 20:05:43

      Συμφωνώ.Αυτά θα κάνουν ζημιά στο ΣΥΡΙΖΑ.Ο ΣΥΡΙΖΑ γουστάρει το μπάχαλο και όχι την ευνομία σε μια πολιτεία.Η ανάδειξη αυτών των θεμάτων είναι ο "κρυφός άσος" στο μανίκι.

  2. α.α avatar
    α.α 07/06/2012 14:44:40

    Ως νομικός σας αναφέρω ότι ένας σημαντικός παράγοντας για την έξαρση της εγκληματικότητας, που δεν προβάλλεται από τα Μ.Μ.Ε, είναι η όλο και πιο επιεικής ποινική νομοθεσία: λ.χ κατάργηση της δικαστικής απέλασης για τα πλημ/τα, αναστολή στην έφεση καταδίκου για ποινή έως 10 έτη, αυστηριοποίηση των όρων προφυλάκισης, υποχρεωτική αναστολή σε ποινή φυλάκισης έως 5 έτη, ευνοικοί όροι αποφυλάκισης κρατουμένων, κ.οκ. Ετσι, οι κακοποιοί εγκληματούν, διότι γνωρίζουν ότι, ακόμα και αν συλληφθούν, στη χειρότερη περίπτωση θα κάτσουν στη φυλακή για μικρό χρονικό διάστημα. Δεν λειτουργεί πλέον η ποινη ως στοιχείο γενικής πρόληψης της εγκληματικότητας και δε φοβάται κανείς την Ελληνική Δικαιοσύνη .

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ α.α 07/06/2012 15:17:02

      Έτσι ακριβώς.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/06/2012 14:46:56

    Ήδη οι αριστερούληδες έχουν βγει στα κάγκελα, απαιτώντας "ισόβια στο μακελάρη της Παιανίας" (!) και "καθαίρεση του δημάρχου που δήλωσε ότι θα τον υποστηρίξει". Και η δεξιά ενδοσκοπείται και αυτοενοχοποιείται, αναλαμβάνοντας για άλλη μια φορά τα βάρη "ακραίων" τμημάτων της επειδή έπεσε ένα μπουγέλο κι ένα χαστούκι on camera.

    Και μετά βαυκαλίζονται κάποιοι, ότι τέτοιες ακραίες ενέργειες θα αποδυναμώσουν τη ΧΑ...

    • cummulus avatar
      cummulus @ Αυριανιστής 07/06/2012 16:56:25

      Εἶναι μεγάλη εὐκαιρία νά βγεῖ σήμερα ὁ ΑΣ καί νά στηρίξει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ τόν δράστη τῆς Παιανίας.¨Οπως ἔκανε ὁ Δήμαρχος. Τότε θά γίνει αἰσθητός ὁ λόγος του, πῶς σάν κυβέρνηση θά τσακίσει τήν ἐγκληματικότητα εἴτε ἡμεδαπῶν, εἴτε αλλοδαπῶν. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ας δοῦμε τό κάτι παραπάνω ἀπό αὐτό τήν παράταξη. Ἀπό ἀπλό λαό ἀποτελεῑται, καί σέ ἀπλό λαό ἀπευθύνεται!

      • alex23 avatar
        alex23 @ cummulus 07/06/2012 18:30:04

        δεν ειναι σωστο, γιατι θα δημιουργουσε προδεδικασμενο για την επομενη φορα που καποιος πυροβολησει καποιον, ασε που θα τον κατηγορουσε το συμπαν για επεμβαση στην δικαιοσυνη

        το μονο που ισως μπορει να κανει ειναι να καποια εκφραση περι δυο θυματων και οτι ειτε ηταν νομιμη αμυνα ειτε αυτοδικια ο νεαρος ειναι θυμα της καταστασης που υπαρχει κτλ...
        και να ζητησει την ευκαιρια να φτιαξει μια καλυτερη αστυνομια με επικαιροποιημενους κανονες εμπλοκης και νομικο οπλοστασιο..

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ cummulus 07/06/2012 19:23:16

        Για να το κάνει αυτό ,θα'πρεπε να'χει , το γράφω Αγγλικα για να μη σοκάρω, brass balls!

        ¨Η έστω καλούς συμβούλους επικοινωνίας, που να του εξηγούσαν πως έκανε αυτό που λές, ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΟΥ!

        Αντί γι'αυτό , υποθέτω θα δούμε κανονικά στα κανάλια τον Πάκη Παυλόπουλο να εκπροσωπει νυσταγμένα την Ν.Δ...

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2012 14:57:08

    Η εγκληματικότητα είναι από τα σοβαρότερα πράγματα που αντιμετωπίζουμε. Κι όμως, κανένας από τους στημένους εγκάθετους του Χατζηνικολάου δεν το έθεσε ως ερώτημα. Κάνει τζιζ για τον ΣΥΡΙΖΑ το θέμα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 08/06/2012 16:42:20

      Από ποιον το περίμενες; Από αναρχομαλλιάδες, ή από Ανταρσιούδες; Ακόμη και οι στρατιωτικοί λίγο ασχολήθηκαν. Είπαμε, έχουμε χάσει το μπούσουλα ως λαός επειδή λόλλησαν τα μυαλά στις τσέπες μας και τώρα που άδειασαν έμειναν από καύσιμο και κόλλησαν σαν μοτέρ χωρίς λάδι...

  5. man8os avatar
    man8os 07/06/2012 15:17:11

    Πολυ σωστοι!

  6. enas avatar
    enas 07/06/2012 15:22:22

    Δεν ξέρετε τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ γιατί δεν θέλετε να μάθετε. (Υιοθετώ αυτή την ευνοϊκή για εσάς εκδοχή, για να μην δεχτώ οτι διαστρεβλώνετε τα πράγματα και λέτε εν γνωέι σας ψέματα) Η θέση του ΣΥΡΙΖΑ_ΕΚΜ είναι η εξής :Στρατηγικός μας στόχος ο σεβασμός του συνταγματικά προστατευόμενου δικαιώματος στην ασφάλεια κάθε ανθρώπου στην Ελληνική Επικράτεια. Η πρόληψη, η αποτροπή και η δίωξη του εγκλήματος σήμερα απαιτούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, με σύγχρονη οργάνωση και εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και αξιοκρατική- εξορθολογισμένη κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων. Απαιτούν ακόμη πλήρη αξιοποίηση των ικανοτήτων, της κατάρτισης και εξειδίκευσης των ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες.

    Επαναπροσανατολισμός της αντεγκληματικής στρατηγικής, αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων πρόληψης και καταστολής της εγκληματικότητας, με σεβασμό στα συνταγματικά δικαιώματα και αποφυγή επικοινωνιακών -αναποτελεσματικών επιχειρήσεων εναντίον αδύναμων κοινωνικών ομάδων.
    Εκσυγχρονισμός και εκδημοκρατισμός των Σωμάτων Ασφαλείας, με κατοχύρωση των εργασιακών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων και σύμφωνα με τις ανάγκες της κοινωνίας.
    Επιλογή της Ηγεσίας των Σωμάτων Ασφαλείας με σύγχρονες, δημοκρατικές- αξιοκρατικές διαδικασίες, που θα βασίζονται στα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα τους και θα εγκρίνονται από αρμόδια διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή, που θα στηρίζει και θα ελέγχει το έργο τους.
    Ενίσχυση της πραγματικής αποστολής της αστυνομίας, που είναι η προστασία του πολίτη.
    Απαγόρευση της οπλοφορίας κατά την αστυνόμευση διαδηλώσεων και συλλαλητηρίων. Διάλυση των Μ.Α.Τ.- Υ.Μ.Ε.Τ. και απαγόρευση χρησιμοποίησης άλλων ειδικών δυνάμεων για την καταστολή λαϊκών κινητοποιήσεων. Ένταξη των ειδικών μονάδων στα αστυνομικά τμήματα, με ταυτόχρονη δημιουργία υπηρεσιών αντιμετώπισης κρίσεων (φυσικές καταστροφές, ακραία εγκληματικότητα και βία). Άμεση απόσυρση απαγορευμένων- επικίνδυνων για τη δημόσια υγεία χημικών και υλικών.
    Αξιοκρατικές διαδικασίες ένταξης- πρόσληψης σε όλους τους κλάδους των Σωμάτων Ασφαλείας. Υποχρεωτικότητα Πανελλαδικών Εξετάσεων/Α.Σ.Ε.Π.
    Διαρκής θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας, σύμφωνα με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και τις υψηλές απαιτήσεις της ασφάλειας και της πολιτικής προστασίας.
    Καθιέρωση αντικειμενικού συστήματος κρίσεων και προαγωγών, χωρίς κομματικά κριτήρια και πελατειακές σχέσεις
    Διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων αστυνόμευσης από την προανακριτική λειτουργία και από την υποβοηθητική προς τη Δικαιοσύνη αρμοδιότητα. Στελέχωση της Δικαστικής Αστυνομίας.

    (απόσπασμα απο το επικαιροποιημένο πρόγραμμα που παρουσιάστηκε στην Αθηναϊδα) Κανουν τζίζ οι θέσεις αυτές ; Σε ποιούς και γιατί ;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ enas 07/06/2012 15:46:32

      Και με τι λεφτά θα τα κάνει όλα αυτά; Με μπάμιες;
      Στα σοβαρά τώρα, η Ελλάδα είναι μικρή χώρα, και όλοι γνωριζόμαστε. Ανέκαθεν ο ΣΥΡΙΖΑ στήριζε και επικροτούσε το μπάχαλο.
      Στήριζε και επικροτούσε την παραβατικότητα.
      Στήριζε και επικροτούσε τους λαθρομετανάστες, ακόμη κι αν αυτοί είναι μαχαιροβγάλτες.
      Θυμάσαι τις δικηγορίνες με τα μπλακμπέρυ που τσίριζαν έξω απ την ΓΑΔΑ;
      Και παρεμπιπτόντως, όσον αφορά σε αυτό με την δημοκρατική επιλογή αρχηγών της αστυνομίας, κλπ. Θυμίζω ότι προσπάθησε να το κάνει κάποτε ο Τρότσκι στον ερυθρό στρατό της ΕΣΣΔ, όπου μέχρι και οι λοχίες θα εκλεγόντουσαν από τους φαντάρους.
      Δυο μήνες παρά κάτι κράτησε το πείραμα, και διελύθη ως … όνειρο!
      Όσο για τον αφοπλισμό της ΕΛΑΣ στις διαδηλώσεις, νομίζω πως ισχύει και σήμερα.

    • Bob ο μάστορας avatar
      Bob ο μάστορας @ enas 07/06/2012 15:47:59

      ματ και μεα για μια Ελλάδα νέα,
      έκθεση δε γράφεται χωρίς τον Αρκουδέα.

      enas, σκότωσε τον πασόκο που κρύβεις μέσα σου...

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Bob ο μάστορας 07/06/2012 16:01:54

        "Αλλαγή δε γίνεται χωρίς τον Αρκουδέα!
        Αυτός δεν είναι άνθρωπος , αυτός είναι ιδέα!"

    • alex23 avatar
      alex23 @ enas 07/06/2012 18:36:21

      ..και μετα οι αστυνομοι θα μοιραζουν στους ληστες και βιαστες λουλουδια και θα παρακαλαν τους παρανομους να βαλουν μονοι τους τις χειροπεδες
      στις πορειες, θα πεφτουν με τα σωματα πανω στις μολοτοφ και αν τους επιτεθει καμια ακροαριστερη ή ακροδεξια ομαδα μεσα απο τα μπλοκ της διαδηλωσης, θα γδυθουν απο μονοι τους και χαρισουν τις στολες τους στα παιδια για να εχουν ενθυμια..

      καλο το παραμυθι, αλλα ο κοσμος εχει τερατα , αριστερα και δεξια, πολιτικοποιημενα και απολιτικα που καμια αξια δεν δινουν σε ουτοπικες νουθεσιες και αυταπατες, που καλλιεργουν καποιοι για να υφαρπαξουν την ψηφο 'ρομαντικων' αριστερων και δεξιων

  7. Το Κοράκι avatar
    Το Κοράκι 07/06/2012 16:10:20

    Ισόβια και μόνο κάθειρξη αξίζει στον εκ προμελέτης 23χρονο δολοφόνο της Παιανίας όπως και καθαίρεση του Δημάρχου για δηλώσεις που προκαλούν κλίμα για πογκρόμ.

    ΥΓ: αφού στα ΜΑΤ είναι όλοι Χρυσαυγίτες,καλά είπε να τους αφοπλίσει ...

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ Το Κοράκι 07/06/2012 16:59:01

      Βεβαια ως κορακι χαιρεσαι με τους εκατονταδες φονους που γινονται απο αλλοδαπους εγκληματιες... να χεις να τρως τριγυριζοντας απειλητικα πανω απο τα κουφαρια θυματων.... μονο ενα κορακι θα μπορουσε να βγαλει τοσο χολη για εναν νεο ανθρωπο που προστατευσε την οικογενεια του απο τους ορκισμενους αλλοδαπους εγκληματιες που η βιαιοτητα που χρησιμοποιουν μονο εθνικο μισος υποδηλοι....
      Φαινεται λαθρολαγνο κορακι ανθρωποι σαν τον νεαρο σημερα σου χαλανε την δουλεια.. ποιος ξερει τι δοσοληψιες εχεις με καθε καρυδιας αλλοδαπο εγκληματια... εισαι επιεικως χυδαιος..για να μην πω τιποτα βαρυτερο...

      • Το Κοράκι avatar
        Το Κοράκι @ Σικελιανος 07/06/2012 23:37:25

        Από που συμπέρανες ότι χαίρομαι με τους εκατοντάδες φόνους ? Ποια οικογένεια του προστάτεψε ? Το ακριβώς αντίθετο λέει το ρεπορτάζ : ότι δεν έκανε τίποτε όταν τον είδε μέσα στο σπίτι, και ΑΦΟΥ έφυγε ο διαρήκτης, πήερε την καραμπίνα και τον κυνήγησε και τον σκότωσε. Εν βρασμώ ψυχής μεν, με πρόθεση και προμελέτη δε. Επίσης και ψεύτης μιας και ισχυρίστηκε ότι "κατά λάθος" εκπυρσοκρότησε το όπλο. Για να μην πω δειλός και ανεύθυνος να αναλάβει τις συνέπειες των πράξεών του ....

        Τώρα για τα άλλα που λες,αδιαφορώ και δεν σου απαντάω

        • anonymous avatar
          anonymous @ Το Κοράκι 08/06/2012 12:02:32

          Δεν ισχύουν αυτά που λες. Οι δράστες επέστρεψαν και μετά τους πήρε στο κυνήγι. Οι δράστες ήταν στην περιοχή επί τρεις ώρες και δεν υποχωρούσαν ούτε αποχωρούσαν ακόμη κι όταν εμφανίστηκε η αστυνομία.

          Το δικαίωμα της άμυνας υπάρχει από τη στιγμή που ξεκινάει η προσβολή του εννόμου αγαθού μέχρι τη στιγμή που η προσβολή τελειώνει οριστικά. Εν προκειμένω η προσβολή διαρκούσε όλο το τρίωρο μέχρι τη στιγμή της ανθρωποκτονίας. Συνεπώς η άμυνα ήταν νόμιμη και θα ήταν νόμιμη οποιαδήποτε πράξη άμυνας για όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
          Επίσης άμυνα συγχωρείται για την προστασία εννόμου αγαθού όχι μόνο δικού σου ή της οικογενείας σου αλλά και των γειτόνων σου ή αγνώστων.
          Αν δεν πιάνεις τις προϋποθέσεις της άμυνας πας σε υπέρβαση άκρων ορίων της άμυνας, νομιζόμενη άμυνα και κατάσταση ανάγκης που αίρει τον καταλογισμό και το αξιόποινο.

          Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι, σε αντίθεση με τη διεθνή πρακτική, τα δικαστήρια δικαιολογούν άμυνα μόνο σε αστυνομικούς εν ώρα υπηρεσίας.

          Άσε τα νομικά για τους νομικούς.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ Το Κοράκι 07/06/2012 17:02:21

      Aπό το Αthens Indymedia μεταφέρεις αυτά?
      Ήθελα όμως να σε έβλεπα πώς θα αντιδρούσες αν έβλεπες κάποιον να απειλεί με μαχαίρι στο λαιμό δικό σου πρόσωπο.

      • Το Κοράκι avatar
        Το Κοράκι @ Πατωματζής 07/06/2012 23:32:00

        Κατ' αρχήν θα προσπαθούσα να προστατέψω το το δικό μου άνθρωπο . Μετά μου ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι.
        Μα,τι ερώτηση είναι αυτή ? Αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να κάνω φόνο ?!?
        Τι σχέση έχει το indymedia ? Σου αρέσει να βάζεις ταμπέλες ?

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Το Κοράκι 08/06/2012 00:16:29

          Μάλλον έχει να κάνει με το στυλάκι που τρολλάρεις...

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Το Κοράκι 07/06/2012 20:04:10

      Μετα υπαρχει η απορια , πως η Χ.Α. ενισχυθηκε τοσο πολυ , και πιθανον με οσα γινονται να φτασει στο... 17%.
      Με τετοιες δηλωσεις που κανεις και τετοιες αποψεις που εχεις ΚΟΡΑΚΙ, ΠΩΣ αραγε να μην φτασει η Χ.Α. σε μεγαλυτερα ακομα ποσοστα ?
      Πας καλα δηλαδη ?Ειναι δυνατον να λες τετοια πραγματα ?
      Καταρχας για το εαν θα κριθει ενοχος η οχι , αυτο ειναι θεμα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ του δικαστηριου και κανενος ΔΗΘΕΝ ιντερνετικου δικαστη σαν εσενα , που θα μιλησεις και για ισοβια.
      Και κατα δευτερον εχουμε ενα εντελως παραλογο περιστατικο :
      Αρχικα αυτος ο Αλβανος δραστης , εκανε 2-3 αποπειρες διαρρηξης.
      Δηλαδη εμ εγινε αντιληπτος απο τον κοσμο , εμ απειλησε με μαχαιρι ΤΗΝ ΜΑΝΑ καποιων ΝΕΑΡΩΝ ανθρωπων , εμ ηθελε ακομα και μετα απο απειλες με μαχαιρι και αποτυχημενες προσπαθειες διαρρηξης να μπουκαρει ντε και καλα σε σπιτια , θα βγει και το θυμα απο πανω δηλαδη ?
      Απο που και ως που ?Τετοιες αποψεις σαν τις δικες σου Κορακι το μονο που κανουνε ειναι να πυροδοτουνε κλιμα εντασης και να δινουνε πατημα σε καθε λογης αυτοκλητους σωτηρες.ΤΙΠΟΤΑ αλλο.
      Αλλα βεβαια , οταν κατεβηκε με μαχαιρι ο πολιτης στην Καισαριανη οταν του κλεβανε το αμαξι , εκει τον εστειλαν οι ληστες αδιαβαστο με καλασνικοφ.Μηπως πρεπει εαν πιασουνε τους ληστες , να εξεταστει το ενδεχομενο και αμυνας τους απεναντι στον πολιτη που σκοτωθηκε ????
      Θα τρελαθουμε τελικα σε αυτην την χωρα......

      • Το Κοράκι avatar
        Το Κοράκι @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 23:52:50

        Η Χ.Α., που μάλλον συμπαθείς από πόσα λες, ανέβηκε γιατί την έθρεψε το μηντιακό κατεστημένο των σαπροκάναλων και των κιτρινοφυλλάδων Α' κατηγορίας όλα αυτά τα χρόνια και όχι από τις δικές μου δηλώσεις. Οπως και από την εντεταλμένη αδράνεια των διωκτικών αρχών να συλλάβουν τους Χρυσαυγίτες (πως θα γινόταν άλλωστε αφού το 77% αυτών ψήφισε Χ.Α.). Και για άλλους πολλούς λόγους που δεν είναι της στιγμής.
        ΄
        Επίσης να επισημάνω εδώ πως ηθικός αυτουργός αυτού του φόνου είναι ο Καρατζαφέρης με τις αισχρά προκλητικές δηλώσεις του περί οπλοκατοχής και νομιμοποίησης φόνων.

        Προφανώς θα αποφανθεί η δικαιοσύνη που ευτυχώς δε θα φάει το παραμύθι της κατά λάθος εκπυρσοκρότησης . (μα τόσο κότα ο άντρακλας ο μακελάρης ? )

        Αυτό με την μάνα που την έβαλες με κεφαλαία να το ψάξεις λίγο με έναν ψυχαναλυτή (βλέπω καθήλωση σε κάποιο στάδιο).

        Θες να μου πεις ότι αυτός που κατέβηκε με το Μαχαίρι θεωρούσε ότι το γαμάμαξο είχε μεγαλύτερη αξία από τη ζωή του και ότι εσύ συμφωνείς με αυτό ? ΟΚ, έχεις δίκιο.

        Όταν κατεβαίνεις με μαχαίρι πρέπει να είσαι έτοιμος να αποδεχτείς και το ενδεχόμενο να μην είσαι ο νικητής της μάχης.

        Πολιτισμός είναι η μη βια. Αλλιώς δε διαφέρουμε από τα θηρία.

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Το Κοράκι 08/06/2012 11:04:20

      Είσαι ελεϊνός! ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ!

  8. cummulus avatar
    cummulus 07/06/2012 18:51:36

    Εστω κι΄ ἐτσι ὅπως τά λές, θά πεῖ κάτι;

    • man8os avatar
      man8os @ cummulus 07/06/2012 19:31:18

      το εκανε ο Μηχελακης διαβασε τη σχετικη ανακοινωση www.antinews.gr/2012/06/07/164945/

  9. man8os avatar
    man8os 07/06/2012 18:54:25

    Για το γεγονος βγηκε ανακοινωση του Μηχελακη, δειτε στο δεξι εξτρεμ

  10. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 07/06/2012 19:35:20

    2 ειναι τα βασικα προβληματα και οποιος δεν συμφωνει μαλλον δεν θελει να αποδεχτει την κατασταση και ζει καπου αλλου :
    Α) Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ανοχη στην ανομια -ειδικα- των λαθρομεταναστων και κατ' επεκταση και των Ελληνων εγκληματιων.
    Β) Δεν αφηνει κανενας την Αστυνομια να κανει την δουλεια της.Θα κανει μια προσαγωγη πχ σε καποιον με ακρες ?Θα παρει τηλεφωνο η ακρη του θα τον αφησει.
    Θα κανει συλληψη κανενος ληστη λαθρομεταναστη ?Θα γραψουν οτι βασανιστηκε.
    Θα αμυνθει σε πορειες ενω τρωει βροχη απο πετρες , μολοτοφ , ξυλα , σιδερα ?
    Θα πουνε οτι ηταν υπερβολικη η παρουσια , οτι υπηρχε υπερμετρη βια κτλ.

    Γενικα στην Ελλαδα ολοι θελουμε τον νομο και την Αστυνομια ΜΟΝΑΧΑ οταν μας βολευει.Επισης , μεγαλο ποσοστο εχει την απαιτηση απο εναν αστυνομικο που παιρνει 900 ευρω να βαζει συνεχως το κεφαλι του στον ντορβα και να τρωει και το βρισιμο/κραξιμο αλλα κατα τα αλλα να λειτουργει σαν ρομποτ.
    Ε δεν γινονται αυτα τα πραγματα...Η θα γινουμε κρατος και θα ειμαστε ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ με οτι εχει να κανει με Αστυνομια και εσωτερικη ταξη και ασφαλεια , η θα συνεχισουμε ετσι , δηλαδη ενα θεατρο παραλογου.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/06/2012 20:08:34

    Δεν είναι απλός ληστής ή διαρρήκτης αυτός που γυρίζει 2 ώρες σε μια γειτονιά και εισβάλλει σε σπίτια.

    Αυτή η δράση είναι παραστρατιωτική εχθρική δράση στο Ελληνικό έδαφος με προκάλυμμα τη "ληστεία".

    Mάλλον έχετε χάσει επεισόδια.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    • Το Κοράκι avatar
      Το Κοράκι @ αλλενάκι 07/06/2012 23:55:06

      Εγώ νομίζω ότι πίσω από αυτή τη ληστεία ήταν η CIA :-Ρ

  12. ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ 07/06/2012 20:36:32

    'Ενα από τα βασικά προβλήματα που μας 'εφτασαν ως εδώ, είναι το γεγονός ότι κάποιοι πάντα δεν άκουγαν αυτό που λέγονταν αλλά αυτό που τους β'ολευε να ακούσουν. Καλή ώρα και τώρα..
    Η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ τους πολίτες αλλά να προστατεύει τους πολίτες. Τεράστιος αριθμός αστυνομικών προστατεύει τους πολιτικούς από τους...... πολίτες.
    Ο ι υπόλοιποι φορούν στολή ΜΑΤ και δέρνουν αδιακρίτως νέους ,γέρους, διαδηλωτές.. Ξέχασα τους βοηθάνε και οι χρυσαυγίτες σ' αυτό.Γιαυτό και τα ΜΑΤ ψηφίζουν Χ.Α.
    Στην Παιανία αφού οι κλέφτες έφερναν για ώρες βόλτα από σπίτι σε σπίτι, η αστυνομία πέρασε -μετά από κάλεσμα των κατοίκων-μια βόλτα τους καθυσήχασε και έφυγε.
    Μεχρι εκεί. Μετά από λίγο έγινε το φονικό..

  13. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 21:49:36

    Αρα ενοχος και παλι η Αστυνομια...Ε αντε να παει μπροστα η χωρα λοιπον με αποψεις σαν τις δικες σου.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 22:10:23

      Όπως κάθε δημόσια υπηρεσία έτσι και η αστυνομία είναι και αυτή δημιούργημα του πασοκικού συστήματος.
      Και σε αυτήν υπάρχουν άνθρωποι με μπάρμπα στην Κορώνη, και σε αυτήν υπάρχουν αδιάφοροι, και σε αυτήν υπάρχει η μειοψηφία που προσπαθεί να κάνει τη δουλειά της.
      Τίποτα δεν υπάρχει στο απυρόβλητο, τίποτα δεν υπάρχει που δεν χρειάζεται αλλαγή.

      • Το Κοράκι avatar
        Το Κοράκι @ Σπορέας 08/06/2012 00:00:14

        Α,εδώ είμαστε σε παράλληλο σύμπαν !

        Πρώην φίλος (γιατί τώρα είναι Χρυσή Αυγή) έσκιζε τα ιμάτιά του ότι όλοι οι απλοί μπάτσοι είναι ΣΥΡΙΖΑ, και μόνο τα ΜΑΤ είναι Χ.Α. !!!

        Οκ παίδες,έτσι είναι,και εγώ μαζί σας.

        ΥΓ: Ο Σούπερμαν είναι ο Κλαρκ Κεντ !!!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ avatar
      ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ @ Mπροστα και Δεξια 08/06/2012 00:18:44

      Όχι η αστυνομία ρε φίλε(η).
      Αυτοί που χρησιμοποιούν την αστυνομία κατά το συμφέρον τους. Στην εισαγωγή μου έγραψα"κάποιοι καταλαβαίνουν ότι τους βολέυει να καταλάβουν".
      Ακριβώς αυτό κάνεις και σύ. Καταλαβαίνεις ότι σε βολεύει.
      Το κόμμα που ψηφίζεις την είχε διαχρονικά αγκαζέ την αστυνομία. Από τα αλήστου μνήμης "φακελώματα" και τα "εθυροκολλήθην εις δένδρον"μέχρι την σημερινή συνεργασία Χρυσής Αυγής και ΜΑΤ. Αυτοί που ΕΣΎ ψηφίζεις με κομματικά κριτήρια τοποθετούν τους επικεφαλείς σε όλα τα επίπεδα της αστυνομίας και ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με κύριο γνώμωνα το συμφέρον τους.
      Η αστυνομία δεν μπορεί να είναι αγαπητή στον κόσμο όταν χρησιμοποιείται σαν ασπίδα για το τομάρι των πολιτικών και των ισχυρών.
      Αυτό πρέπει να αλλάξει και η αστυνομία να αποκτήσει την θέση που της αξίζει στην συνείδηση του πολίτη.
      Μπροστά και δεξιά ντουγρού στα κομματικά και στα συμφεροντολογικά και μία από τα ίδια.
      Τον αστυνομικό αν θέλεις να τον υποστηρίξεις να παλαίψεις να ξεφύγει από τα νύχια των αγαπητών σου πολιτικών. Τα υπόλοιπα είναι στάμπα μαγκιές.

  14. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 22:18:34

    Ειναι γεγονος ομως οτι η ΕΛ.ΑΣ. ουδεποτε απολαυσε της συντριπτικης εμπιστοσυνης της κοινωνιας να μην πω ολοκληρου του πολιτικου συστηματος και παντα ηταν ο ευκολος στοχος σε οποιαδηποτε περιπτωση βολευε οσους βολευε.
    Εχει κανει θυσιες η Αστυνομια στο βωμο της εγκληματικοτητας , αρκει κανεις να δει τους νεκρους και τραυματιες.Σε σχεση με οποιαδηποτε αλλη υπηρεσια του Κρατους , εχει δωσει παρα παρα πολλα , εαν σκεφτει κανεις περαν της τεραστιας ανοδου της εγκληματικοτητας , και της ουσιαστικα ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ εμπρακτης στηριξης απο την ιδια την πολιτεια σε πολλες περιπτωσεις.
    Ειναι αδικο , για να μην πω οτι εχει καταντησει... ντεμοντε , για οτιδηποτε συμβαινει ο πρωτος που θα κατηγορηθει να ειναι η Αστυνομια , ακομα και για παραδειγμα για το συγκεκριμενο περιστατικο.
    Ε , ενταξει...Αντε να παει λοιπον μπροστα το Κρατος οταν στον Στρατο λεμε οτι εχει τεμπεληδες , στην Αστυνομια μονο ενα μικρο ποσοστο κανει σωστα την δουλεια , και παει λεγοντας....Ε δεν μπορει να παει μπροστα...

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 22:22:52

      Μα σίγουρα το κράτος δεν πάει μπροστά, πίσω ολοταχώς πάει.
      Δεν βλέπεις που φτάσαμε.
      Σου φαίνεται για πορεία κράτους που πάει μπροστά.

    • Το Κοράκι avatar
      Το Κοράκι @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 23:56:26

      Ρε μπάτσος είσαι και δεν το λες τόση ώρα ?

  15. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/06/2012 22:29:04

    Σηκώνετε το πρωί ο αστυνομικός, φυλάει την γυναίκα του και τα παιδιά του και λέει "βρε δεν πάω να πετάξω χημικά και να δείρω, μιας και είναι ωραία ημέρα;"
    Όλα είναι θέμα διαταγών, και αυτές έρχονται από πάνω.
    Υπάρχει βέβαια και ο κατιμάς, όμως σε ποιό επάγγελμα δεν υπάρχει.

  16. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 22:43:48

    Συμφωνεις ομως με τον συλλογισμο μου ?Πως οταν δεν εχεις εσυ ο ιδιος εμπιστοσυνη σε συγκεκριμενους θεσμους και οργανα της Πολιτειας , μπορει η ιδια η Πολιτεια να κανει την δουλεια της ?Πως οταν τμημα της κοινωνιας δεν αποδεχεται -αναλογα με την περισταση και τι βολευει τον καθενα- συγκεκριμενα πραγματα τα οποια θα επρεπε να εχουν καθοριστει ξεκαθαρα , μπορει να παει ενα Κρατος μπροστα ?
    Αρα λοιπον , η θα αλλαξουμε η θα βουλιαξουμε οπως λεει η γνωστη ρηση.

  17. Το Κοράκι avatar
    Το Κοράκι 08/06/2012 01:09:29

    "Η αστυνομία δεν μπορεί να είναι αγαπητή στον κόσμο όταν χρησιμοποιείται σαν ασπίδα για το τομάρι των πολιτικών και των ισχυρών." Αυτό ξαναπέστο.

    Ειδικά όταν χρησιμοποιείται απεργοσπαστικά για να διαλύει τις πορείες και τις συγκεντρώσεις των εργαζόμενων για να καταστείλει το εργατικό κίνημα (και οι υπάλληλοι τέτοιοι είναι ,για να σε προλάβω)

  18. Το Κοράκι avatar
    Το Κοράκι 08/06/2012 01:12:00

    Αν όποιος διαφωνεί μαζί σου είναι τρολ, πάω πάσο. ΟΚ έχεις δίκιο.

    Επίσης μπορείς να κλείσεις τα μάτια σου να πείσεις τον εαυτό σου ότι ζεις σε έναν άλλο κόσμο. Παίζει και αυτό.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Το Κοράκι 08/06/2012 01:25:24

      Στον κόσμο που ζω, εσύ δεν είσαι πρόεδρος δικαστηρίου!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Το Κοράκι 08/06/2012 16:45:31

      Εσύ μας λες πως γίνεται να ζεις σήμερα στην Ελλάδα μας και να λες πως πρέπει να τιομωρηθεί με την εσχάτη των ποινών αυτός που σκότωσε το ληστή και οι ληστές να είναι έξω; Μονόπλευρα τα βλέπεις και η στραβομάρα σου είναι καθαρά ιδεολογική. Σε ποιον κόσμο ζεις εσύ λοιπόν;

  19. Nik avatar
    Nik 08/06/2012 01:15:03

    Αν ο ληστής στην Παιανία σκοτωνόταν από τον σκύλο της οικογένειας σήμερα τα ΜΜΕ θα μιλούσαν για "ήρωα", "αυταπάρνηση" και άλλα πομπώδη. Ο σκύλος έχει δικαίωμα αυτοάμυνας, ο άνθρωπος όχι.

    Το πρόβλημα παραμένει: ο νομοταγής καλείται να επωμιστεί τους κινδύνους ενός εγκλήματος, και όλες τις συνέπειες. Ενώ πάντα υπάρχει η δήθεν ψυχολογική εξήγηση που καλύπτει τον εγκληματία (μετανάστης, διαλυμένη οικογένεια κλπ) λες και δεν υπάρχουν νομοταγείς που έχουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα και ποτέ δεν εγκλημάτισαν.

    Ηδη ξέρουμε τη συνταγή για δραστική μείωση της εγκληματικότητας χωρίς να μειωθούν κατ'ελάχιστο τα συνταγματικά δικαιώματα. Την εφάρμοσε η Νέα Υόρκη με επιτυχία. Ομως εδώ κανείς δεν θα τολμήσει να εφαρμόσει μηδενική ανοχή στις μικρές παραβάσεις, αυτό δηλαδή που ήταν το κλειδί στην Νέα Υόρκη. Εδώ θα αναπτύξει ο κάθε άσχετος διαλεκτική και μαρξιστοφέρνουσες θεωρίες και θα παραμείνουμε στο μπάχαλο. Αυτά θέλουμε αυτά θα έχουμε. Μην παραπονιέσετε λοιπόν.

  20. Nik avatar
    Nik 08/06/2012 01:26:12

    Το Κοράκι παραπάνω μίλησε για πρόθεση και ανέφερε πως ο κατηγορούμενος δεν προπάθησε να αμυνθει ενόσω ο ληστής ήταν μέσα στο σπίτι. Γνωστή ροζ ερμηνεία παρόμοιων καταστάσεων.

    Οποιαδήποτε προλήπτικά μέτρα αυτοάμυνας είναι ένδειξη πρόθεσης, αυτή είναι αντανακλαστική ερμηνεία που εφαρμόζουν οι εισαγγελείς. Για να σταθεί η δικαιολογία της αυτοάμυνας απαιτείται απόδειξη ότι ο αμυνόμενος αντέδρασε αυτόματα, αντανακλαστικά και χωρίς πρόθεση. Εξ ου και η ανόητη έρευνα για το ποιο χέρι χρησιμοποίησε πχ ένας δεξιόχειρας κατηγορούμενος, με το αριστερό που δείχνει αντανακλαστική αντίδραση τη γλυτώνει, με το δεξί που δείχνει πρόθεση χάνει. Ελληνική δικαιοσύνη γαρ.

    Αρα δεν θα υπήρχε καμία διαφορά στο κατηγορητήριο αν η πράξη γινόταν μέσα στο σπίτι και την στιγμή που ο ληστής απειλούσε με μαχαίρι τη μάνα του κατηγορούμενου.

    • Το Κοράκι avatar
      Το Κοράκι @ Nik 08/06/2012 01:41:09

      Προσπερνώντας τα περί ροζ ερμηνείας (chic!), τα πιο πολλά τα απάντησες μόνος σου, απαξιώνοντας φυσικά την Ελληνική Δικαιοσύνη που δε δίνει δίκιο στους φονιάδες,φαντάζομαι μάλλον αποτέλεσμα ατελείωτων ωρών με shoot them up games ...

      Το συμπέρασμα στο τέλος αυθαίρετο και άσχετο, δε συνδέεται με κανένα λογικό συνειρμό με τα όσα είπες παραπάνω...

  21. Το Κοράκι avatar
    Το Κοράκι 08/06/2012 01:31:58

    μερικοί άνθρωποι ονειρεύονται με ανοικτά τα μάτια .....

  22. Το Κοράκι avatar
    Το Κοράκι 08/06/2012 01:44:43

    "Ελα μωρέ τώρα, μας τα ζαλίσατε με τις ερμηνείες ... Αλβανός ήταν, ρίξτου εκεί μία και μετά θα τα βολέψουμε, 'ντάξ' ... τι μέσα στο σπίτι,τι λίγο έξω, φάτον να μάθουν και οι άλλοι".

    Το ιδανικό σχόλιο που όλοι οι παραπάνω θα ήθελαν να κάνουν :-)

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Το Κοράκι 08/06/2012 05:09:52

      Τετοιο προκλητικο ατομο ειναι αξιο αποριας εαν σκεφτεται πως θα μπορουσε και ο ιδιος να βρεθει σε τετοια κατασταση , οπου μια μερα στα καλα καθουμενα , αλλοδαποι δραστες θα εκαναν εισβολη στο σπιτι του Κορακι και θα απειλουσανε με μαχαιρι την μητερα του.
      Για σκεψου λιγο την εικονα , την κατασταση , τις συνθηκες , αλλα προφανως εσυ θα τους κερνουσες φαγητο και Αμστελ.Να ειναι καλα τα παιδια να εισβαλουνε σε πολλα σπιτια.
      Μετα τα ιδια ακριβως ατομα , θα κανανε κυριολεκτικα ΕΠΙΘΕΣΗ σε αλλα 2-3 σπιτια , θα επεστρεφαν παλι , θαρρεις και δεν ειχανε χορτασει απο την δραση που ηδη ειχε λαβει χωρα , οπως εγινε και στην Παιανια δηλαδη.
      Και εχουμε ατομα σαν εσενα , να κουνανε το δαχτυλο με ανοητα και ειρωνικα ποστ και νε λενε περι φονιαδων ετσι απλα , χωρις ΚΑΝ να εχει βγει καποια τελεσιδικη αποφαση ,ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ και λες περι Δικαιοσυνης ?Απο οσο ξερω ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.Ντροπη σου λοιπον , διοτι ακομα και καποιος που παει κατηγορουμενος εχει ΠΑΝΤΑ το τεκμηριο της αθωοτητας.
      Ντροπη σου διοτι βαζεις στην ιδια μοιρα εναν νεο 22-23 ετων που μπουκαρανε στο σπιτι του και απειλουσανε με μαχαιρια την μανα του με εναν κοινο εγκληματια δολοφονο.
      Δεν θα κατσω να ασχοληθω αλλο μαζι σου πανω σε αυτην την συζητηση.
      Η ποιοτητα της συζητησης μαλλον θα πεσει υπερβολικα , και κατα δευτερον τι να συζητησει κανεις με εσενα εναν ειρωνα και υβριστη μιας καταστασης ?

      • Το Κοράκι avatar
        Το Κοράκι @ Mπροστα και Δεξια 08/06/2012 09:50:00

        Ο τρόπος με τον οποίο γενικεύεις δείχνει και το εύρος της επιχειρηματολογίας σου και της αντίληψής σου.

        Ναι,έκανα μια προκλητική δήλωση,από αυτές που χρειάζεται μερικές φορές για να έρθουν κάπως στα ίσια τους τα πράγματα.

        Για εμένα το σημείο κλειδί είναι ότι τον σκότωσε όχι μέσα στο σπίτι του, είτε αμυνόμενος είτε εν βρασμώ, αλλά ότι πήρε το όπλο,τον καταδίωξε και τελικά τον σκότωσε "όταν το όπλο εκπυρσοκρότησε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες" ....

        Θες να μου πεις ότι μια τσάντα με λεφτά και κοσμήματα αξίζει περισσότερο από μια ανθρώπινη ζωή ?

        Θες να μου πεις ότι ηθικά (και εν τέλη πρακτικά) δικαιολογείται η αυτοδικία ?

        Ο,τι πεις.

        ΥΓ1: όσα λέω παραπάνω ισχύουν και για αλλοδαπούς και ημεδαπούς δολοφόνους. Κλέφτες και δολοφόνοι υπήρχαν και πριν την έλευση των αλλοδαπών.

        ΥΓ2: Η πολιτισμένη κοινωνία διαφέρει από την "απολίτιστη" στον ορισμό και εφαρμογή των νόμων.

        • Mπροστα και Δεξια avatar
          Mπροστα και Δεξια @ Το Κοράκι 08/06/2012 14:20:21

          Οπως ειπα και στο προηγουμενο μηνυμα , δεν θεωρω οτι πρεπει να ασχοληθω αλλο με εσενα οσο αναφορα το συγκεκριμενο θεμα.
          Ουτε καν σκεφτεσαι οτι αυτος ο δραστης παρολο που εγινε αντιληπτος και παρολο που εριξαν στον αερα οι κατοικοι συνεχιζε προκλητικα να κανει ντου σε σπιτια απλων πολιτων και απειλησε με μαχαιρι την μανα καποιου.
          Οποτε μαλλον για εσενα εχει μεγαλυτερη αξια ο εγκληματιας που θα μπορουσε ανετα να σφαξει την μητερα του νεαρου , παρα το οτι ο νεαρος εξαιτιας των συνθηκων εκανε οτι εκανε.
          Αλλα βεβαια , θα προτιμουσες να γινει οτι εγινε στην Καισαριανη , οπου κακοποιοι σκοτωσανε με χρηση καλασνικοφ 1 πολιτη και τραυματισανε βαρια ακομα εναν.
          Για αυτο , ξανα ντροπη σου , εκανες μια δηλωση την οποια κρινω αισχρη , καθως εθεσες με λιγα και απλα λογια στην ιδια ακριβως μοιρα εναν τυπικο δολοφονο με τον νεαρο της συγκεκριμενης περιπτωσης.

          • Μπροστα και Δεξια avatar
            Μπροστα και Δεξια @ Mπροστα και Δεξια 08/06/2012 14:21:04

            Kαι κατι που ξεχασα και επαναλαμβανω :
            ΜΕΤΑ ΔΗΘΕΝ καποιοι απορουνε γιατι τα ακρα παιρνουνε τετοια ποσοστα.
            Εμ , οπως ειπα με αναλογες σαν τις δικες σου αποψεις , φυσιολογικο το κρινω.

  23. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 08/06/2012 03:22:52

    Έλα ρε συ,δείξε το μαχαίρι στη γριά να φοβηθεί και να μας πει που έχει κρύψει τα λεφτά.
    Τι;Δεν ανοίγει η πόρτα;Καλά πάμε σ'άλλο σπίτι,και επιστρέφουμε αργότερα για να ξαναδοκιμάσουμε.
    Άμα δε βρούμε κάτι στο σπίτι,θα ανοίξουμε το αυτοκίνητο.
    Μη μασάτε ρε σεις..ποιος θα μας εμποδίσει;Αφού οι μπάτσοι τους δεν έχουν ούτε βενζίνη για τα μηχανάκια τους..
    Τους πιτσιρικάδες της γειτονιάς μη τους δίνετε σημασία..μπου τους κάνεις και κατουριούνται πάνω τους..
    Άμα κάποιος το παίξει τσαμπουκάς..γαζώστε τον με το καλάσνικοφ..
    Αυτά είναι ίσως τα σχόλια που θα ήθελες να κάνεις εσύ..
    Στο δικό σου κόσμο.

  24. Nik avatar
    Nik 08/06/2012 07:45:24

    Κόρακα,

    Παρέθεσα το παράδειγμα της Νέας Υόρκης, που έχει τον πιο αυστηρό νόμο στις ΗΠΑ κατά της οπλοκατοχής από πολίτες (Sullivan Act) . Καμία σχέση με shoot them up και λοιπά φαιδρά που αραδιάζεις

    Ανέφερα την μηδενική ανοχή στα μικρά, δηλαδή στην στάθμευση στο πεζοδρόμιο πχ, που εφάρμοσε αυτη η πόλη. Εστίαση στα μικρά συμβάλλει στην μείωση των μεγάλων και το έδειξε η εμπειρία.

    Οσο για την προμελέτη, και την ελληνική δικαιοσύνη κλπ, έρχ0νται οι δηλώσεις του υπηρεσιακού πρωθυπουργού, που τυχαίνει να είναι και ανώτατος δικαστικός, για να επιβεβαιώσουν την πίστη στην αρχή της μονοπώλησης δυνάμεως από την πολιτεία και ότι έγραψα χθες για την επιβολή του συνολικού ρίσκου μιας πράξης βίας από το θύμα. Μέχρι να φτάσει η αστυνομία, (η μόνη αρχή που δικαιούται να προστατεύει), το θύμα είναι υποχρεωμένο να υποστεί τις συνέπειες. Δεν έχει δικαίωμα αυτοπροστασίας. Δικαίωμα (και όχι ανοχή κατά περίσταση) που θα μετθέσει το ρίσκο στον θύτη.

    Προστασία δεν σημαίνει ντε και καλά μπιστόλια. Υπάρχουν άλλα μη θανατηφορά μέσα, τα οποία όμως ο νόμος απαγορεύει : "όλα τα μέσα που δύνανται να χρησιμοποιηθουν για ....ΑΜΥΝΑ θεωρούντα ΟΠΛΑ" (νόμος περί όπλων 1993!!!!) και βέβαια απαγορεύονται.

    Αυτό το ρίσκο που μετατίθεται στα θύματα μιας εγκληματικής πράξης είναι το πρόβλημα. Τουλάχιστον σε άλλες ευνομούμενες πολιτείες, πχ Βρετανία, υπάρχει ταμείο αποζημίωσης θυμάτων βίας, για τις περιπτώσεις που ο μονοπωλητής δυνάμεως, η αστυνομία, δεν φτάνει έγκαιρα για να προλάβει το χειρότερο. Εδώ υπάρχει μεν το δεδικασμένο που αναγωρίζει την υποχρέωση παροχής ασφάλειας, αλλά όχι το ανάλογο ταμείο. Δηλαδή το θύμα μετατρέπεται και σε αυτασφαλιστή για τη ζημιά και τις συνέπειες.

    Ευρύτερα, τα σχόλια σε αυτή την ιστοσελίδα στέκουν ως ένδειξη για την αδυναμία των Ευρωπαίων γενικά, και όχι μόνο ημών, να κατανοήσουμε την έννοια του δικαιώματος. Ο έμφυτος κρατισμός μας δεν αντέχει την ιδέα της υπεροχής του ατομικού δικαιώματος.

  25. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 08/06/2012 12:10:22

    Δηλαδη ρε καθυστερημενε ακομα και ο νεαρουλης της Καισαριανης τα ηθελε και τα παθε?...
    Δηλαδη εν καιρω κρισης θα αφηνουμε τον καθε βαλκανιο μαφιοζο να μας κλεβει και απο πανω?... εσυ αν μπροστα στα ματια σου σου εκλεβαν το αυτοκινητο (εκτος και αν εχεις 5-6) δεν θα αντιδρουσες?... στο κατω κατω δεν επιτεθηκε καν.. ειτε κρατουσε μαχαρι ειτε οχι αφου εμφανιστηκε στην πυλωτη θα τον σκοτωναν... και στο μπαλκονι μονο να εβγαινε και να φωναζε παλι θα τον σκοτωναν.. αφου μιλαμε για καθαρματα ετοιμα για ολα, γεματα οχι ταξικο αλλ εθνικο μισος... ο τροπος και η ευκολια με την οποια δολοφονουν συμπατριωτες ξεφευγει της απλης εγκληματικοτητας... βγαλτε τις τσιμπλες...
    αποδεικνυεις για αλλη μια φορα της χυδαιοτητα του αργυρωνητου φιλομεταναστευτικου αριστερισμου.... δηλαδη για να κανουμε την εξισωση... ο μεν ελληνας που σκοτωσε τον ληστη που πριν ειχε απειλησει με μαχαιρι τη μητερα του ειναι δολοφονος...
    ο δολοφονος παλι με το καλασνικοφ που σκοτωσε εν ψυχρω τον νεαρο Ελληνα δεν ειναι δολοφονος αλλα το θυμα τα ηθελε και τα παθε.... ωραια λογικη.... τελικα η πολλη καθοδηγηση σας εχει οδηγησει σε μια εμετικη θεαση της πραγματικοτητας.. ειστε το χειροτερο ειδος ρατσιστοφασιστων... ειστε 10 φορες χειροτεροι χρυσαυγιτες... μου φερνεις εμετο φιλε μου με την χυδαιοτητα σου... αλλα και απελπισια για το τι φιδια εξεθρεψε αυτη η χωρα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.