#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2011 13:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δυστυχία του να είσαι Καραμανλής και να σε μεταφράζει ο...Νικήτας



Για τον Κακλαμάνη είχα πολύ καλή άποψη παλαιότερα γιατί μου άρεσε ότι χρησιμοποιούσε την απλή γλώσσα του μέσου ανθρώπου που είχε κολλήσει ένσημο στην ζωή του.

 

Ακόμα και η απόφαση του  να φύγει από  την κυβέρνηση Καραμανλή όταν ήταν στα φόρτε της  την έκρινα θετικά αφού είχε την διορατικότητα να δει το κακό της τέλος.

 

Η ιδέα τον δήμο Αθηναίων να τον διεκδικήσει ένας πολιτικός που δεν τον έβλεπε ως ενδιάμεσο σταθμό της σταδιοδρομίας του  με ενθουσίασε.

 

Επιτέλους η Αθήνα θα αποκτούσε έναν δήμαρχο δήμαρχο.

 

Από την στιγμή όμως που ο Νικήτας έγινε πρώτος πολίτης της Αθήνας  κάτι άρχισε να στραβώνει.

 

Απόκτησε ένα υπεροπτικό ύφος μια υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του που μόνο κακό του έκανε.

 

Αντιμετώπισε το δημαρχηλίκι  με λογική ισοβιότητας και την πάτησε.

 

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν ήταν χειρότερος  από τους προηγούμενους  για να φάει το κράξιμο που έφαγε.

 

Από ότι φαίνεται εκτός από την γρίπη,  μεταδοτική είναι και η αλαζονεία και η αμετροέπεια.

 

Τα κόλλησε από την Ντόρα την φιλενάδα του και έχασε από τον άγνωστο και άχρωμο Καμίνη πανηγυρικά.

 

Νικήτα δεν ξέρω το ζώδιο σου αλλά από ότι φαίνεται ο Νοέμβριος δεν είναι ο τυχερός σου μήνα και να τον προσέχεις.

 

Από ότι φαίνεται ο Νικήτας δεν πήρε χαμπάρι ούτε από τον Νοέμβρη του 2009 ούτε από του 2010 και συνεχίζει τις δημόσιες παρεμβάσεις του πιστεύοντας ότι είναι το στέλεχος πρώτης γραμμής που ήτανε κάποτε.

 

Αυτά τα λέω γιατί πήρε το μάτι μου μια συνέντευξη του σε Κυριακάτικη εφημερίδα που μεταφράζει  τον Καραμανλή.

 

Μεγαλύτερη δυστυχία από αυτή που τραβάει ο Καραμανλής με τους παλιούς του υπουργούς δεν έχει ξαναπεράσει άνθρωπος.

 

Δεν φτάνει που δεν τον βοήθησαν όσο ήταν υπουργοί  για να μην πω ότι τον έθαβαν για να έρθει η Κόρη,  τώρα έχουν βαλθεί όλοι να τον ερμηνεύουν.

 

Αυτός να θέλει να ξεχάσει με τους άχρηστους που είχε μπλέξει και αυτοί για να βγουν από την αφάνεια  να τον πιάνουν στο στόμα τους.

 

Από ότι φαίνεται τον Νικήτα τον έχει προσβάλει το σύνδρομο «Ζωζώς Σαπουντζάκη».

 

Όπως η  Ζωζώ αρνείται να παραδεχτεί ότι γέρασε και μπεμπεκίζει έτσι και ο Νικήτας αρνείται να παραδεχτεί ότι ο κόσμος τον έστειλε σπίτι του δια των εκλογών και συνεχίζει να ταλαιπωρεί την δημοσιότητα.

 

Aris. A

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. effie B. avatar
    effie B. 07/03/2011 13:41:04

    ειναι κριμα καποιος να μην καταλαβαινει το πολιτικο του τελος!!

  2. Εnzo avatar
    Εnzo 07/03/2011 13:43:13

    τον ΚΚ τον ξεχασαμε ολοι μας. τι να κανει αυτο το παλικαρι αραγες?

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Εnzo 07/03/2011 14:45:08

      Ο Καραμανλής κλαίει για τη χώρα και γελάει με τον ΓΑΠ,που του τα έλεγε και εκείνος έκανε πως δεν ήξερε.
      Να τον δω φέτος τον ΓΑΠ αν θα παει ένα μήνα διακοπές το καλοκαίρι;
      Θα τον περιμένουν στις προβλήτες με ανοιχτές αγκάλες να του δώσουν το μισθό τους μαζί με ένα χέρι ξύλο για το καλωσόρισες.

  3. antonis avatar
    antonis 07/03/2011 13:54:08

    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΠΛΕΞΕΙ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ. ΕΛΠΙΖΩ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ.

  4. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 07/03/2011 13:55:25

    Πανέξυπνος τίτλος!

  5. irida avatar
    irida 07/03/2011 14:08:32

    Αδικείται τη Ζωζώ με τη σύγκριση!! Ήταν κι είναι γνήσια κι αυθεντική! Σε όλα της.. Και κοιτάζει..ίσια........κατάισια...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ irida 07/03/2011 16:33:13

      Ζει;

      • irida avatar
        irida @ Strange Attractor 07/03/2011 18:02:15

        Τι να σου πω!! έχω το 1/3 από τα χρόνια της(με βάση εκτιμήσεις πάντα!!).

  6. anonymous avatar
    anonymous 07/03/2011 14:44:03

    Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν ήταν χειρότερος από τους προηγούμενους για να φάει το κράξιμο που έφαγε.
    Προφανώς δε μένεις στην Αθήνα. Κατά τη γνώμη μου είναι ο δεύτερος χειρότερος μετά το Μπεχράκη, ο οποίος διαδέχτηκε τη Ντόρα και τα είχε γράψει όλα εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Μένω Κυψέλη.

    • effie B. avatar
      effie B. @ anonymous 07/03/2011 16:15:18

      συμφωνω απολυτως!
      Μενω κεντρο...
      Ειχα αηδιασει να τον βλεπω καθε μερα πρωι-πρωι, οταν ολοι πηγαιναμε για δουλεια, αλλαζονικα να πινει τον καφε του με τις ωρες στη Βαλαωριτου!!! Εις υγειαν των κοροιδων που πληρωνουν τα τελη και η πολη βρωμιζε, βρωμιζε, βρωμιζε...
      Πολλοι απο μας δεν θα ηθελαν να θυμουνται ουτε το ονομα του!!!

    • juliet avatar
      juliet @ anonymous 07/03/2011 16:17:21

      τον Μπεχράκη δε τον ψήφισαν για δήμαρχο οι Αθηναίοι τους προέκυψε,το Κακλαμάνη τον ψήφισαν ,υπάρχει διαφορά.

      • anonymous avatar
        anonymous @ juliet 07/03/2011 16:35:20

        Συμφωνώ ως προς τη διαφορά μεταξύ Κακλαμάνη-Μπεχράκη. Τη γράφω κι εγώ άλλωστε, μόνο λίγο διαφορετικά.
        Αλλά αν θέλουμε να το πούμε ακριβέστερα, ο Κακλαμάνης ήταν ο χειρότερος αιρετός που γνώρισε η Αθήνα από τον Έβερτ και μετά.

        Δημαρχία Δ. Μπέη δεν έχω γνωρίσει οπότε οι παλιότεροι μπορούν να μας διαφωτίσουν επ αυτού. Αν η κρίση είναι αρνητική τότε μιλάμε για το χειρότερο δήμαρχο Αθηναίων μεταπολιτευτικά.

    • com avatar
      com @ anonymous 07/03/2011 16:44:11

      ++ οπως και το οτι η γιγαντωση του μεταναστευτικου και η μετατροπη της αθηνας σε τριτοκοσμικη πολη εγινε επι ΚΚ, Πολυδωρα, του πρωην Α/ΓΕΕΘΑ και με ιδεολογικο υποβαθρο την μη ιδεολογια του μεσαιου χωρου...

  7. juliet avatar
    juliet 07/03/2011 15:16:18

    Ο Νικήτας συνηθίζει να γίνεται προάγγελος αποφάσεων προκείμενου να εκβιάσει καταστάσεις.
    Πριν ο Σαμαράς σταθεροποιηθεί σαν αρχηγός , με τη κόρη να του μοιρολογεί,βγήκε και ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του ως δήμαρχος Αθηναίων εκ νέου.Δεν περίμενε την απόφαση του Αρχηγού,γιατί; βασίστηκε στην Ντόρα.Εντάξει. Επαίξε και έχασε , απο έναν αντίπαλο που κατα τα δικά τ ου λεγόμενα,δεν ήτανε του δικού του βεληνικούς.
    Τώρα τι θέλει;επιστροφή;δε τη διάβασα τη συνέντευξή του,τουλάχιστο ας σεβαστεί την σιωπή ενός ταπεινομένου ανθρώπου που δε τον άφηναν και δε τον αφήνουν σε χλωρό κλαρί .
    Μεγάλο λάθος του Σαμαρά αν τον επαναφέρει στο κόμμα ,δε είναι ώρα για νέες περιπέτειες.
    Αri A,για την ιστορία ο Νικήτας γεννήθηκε 1η Απρίλη,κριός το ζώδιο.

  8. neotera avatar
    neotera 07/03/2011 15:18:19

    Αυτό που διάβασα εδώ είναι υπέροχο ! Ούτε μία λέξη δεν ξεφεύγει στράφι. Και είναι η ωμή πραγματικότητα που κάνει θραύση την εποχή της εικονικής πραγματικότητας που επιβάλουν οι οθόνες μας.

  9. Fanis avatar
    Fanis 07/03/2011 15:20:18

    Ολα εδω πληρωνονται.
    Ο κακλαμανης του την εφερε του Σαμαρα,τοτε με την πολαν.
    Ο Σαμαρας τον εκδικηθηκε τωρα με την δημαρχια..

    Πηρε το χάκι του..

    • juliet avatar
      juliet @ Fanis 07/03/2011 16:00:53

      Διαφωνώ,ο Σαμαράς υπέκειψε στον εκβιασμό που του έκανε.
      Πλήρωσε το διπλό παιγνίδι που ήθελε να παίξει και τη ασυλία της δημοσιότητας των πεπραγμένων στο δήμο.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ Fanis 07/03/2011 20:51:01

      Αλήθεια απο που εξάγεις και τις 2 υποθέσεις σου?

  10. juliet avatar
    juliet 07/03/2011 15:43:34

    αν τον επαναφέρει στο προσκήνιο

  11. BABIS & BABIS avatar
    BABIS & BABIS 07/03/2011 15:47:16

    Οι τύποι όπως ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ είναι πολιτικά σκουπίδια. Τα κόμματα και ο τόπος είναι γεμάτος με πολτικτικά σκουπίδια. Δυστυχώς για τον Σαμαρά έπρεπε να βάλει άλλον ως υποψήφιο και να μην δεχτεί τον εκβιασμό του Κακλαμάνη και του κάθε σκουπιδιού. Θέλουμε άξιους αντιπροσώπους του λαού για να υπηρετήσουν τον Ελληνικό Λαό.

    • juliet avatar
      juliet @ BABIS & BABIS 07/03/2011 16:10:06

      το "πολιτικο σκουπιδι¨για να φύγει πρέπει να χάσει .Το δις εξαμαρτείν ουκ σοφού ανδρός.

    • effie B. avatar
      effie B. @ BABIS & BABIS 07/03/2011 16:21:24

      BABIS & BABIS,
      να ενας ακριβης χαρακτηρισμος που ξεφυγε απο το καιριο αρθρο του Aris. A.

      Πολιτικο σκουπιδι, αυτος ειναι ο Κακλαμανης!!!
      Εγραψες BABIS & BABIS...

  12. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 07/03/2011 16:24:05

    Αφου διεπρεψε ως πετυχημένος (? ? ?) υπουργός υγείας όπου εθαψε και αυτός το ΕΣΥ, εζήλωσε άλλο πεδίο δόξης λαμπρό με τα αυτά θριαμβικά αποτελέσμα- τα . Μωρε μια βρεγμένη σανίδα που χρειάζονται οι "σωτήρες" μας θεέ μου...

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/03/2011 17:11:59

    O Νικητας συμβιβασθηκε με τους ακροαριστερους προστατες των λαθρομεταναστων αφου ηλθε αρχικα σε συγκρουση μαζι τους για το χριστουγεννιατικο δεντρο ,το γηπεδο και το παρκο της Κυπρου και τους αφησε να κανουν οτι θελουν με αποτελεσμα να το πληρωσει.
    Αλλος ενας που την πατησε μεσαιοχωριτικα.

  14. koinos_nous avatar
    koinos_nous 07/03/2011 17:25:26

    "γιατί μου άρεσε ότι χρησιμοποιούσε την απλή γλώσσα του μέσου ανθρώπου που είχε κολλήσει ένσημο στην ζωή του"
    Το κακο ειναι οτι ο Κακλαμανης δεν ειχε κολλησει κανενα κανονικο ενσημο.

  15. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 07/03/2011 17:26:12

    Ο αξιότιμος Δήμαρχος Νικήτας λοιπόν, που "χρησιμοποιούσε την απλή γλώσσα του μέσου ανθρώπου που είχε κολλήσει ένσημο στην ζωή του". Αλλά και που (μεταξύ πολλών άλλων):

    1. Του πλήρωσαν την προκλογική συγκέντρωση το 2004 τέσσερις φαρμακευτικές, ενώ προαλειφόταν για Υπουργός Υγείας
    h--p://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=07.10.2006,id=53856948
    2. Διέπρεψε σαν Υπουργός (Υγείας ντέ), επεκτείνοντας (!) το κατάπτυστο άρθρο 7§2 του Ν.2955/2001 του πολύ Α. Παπαδόπουλου
    h--p://ermippos.blogspot.com/2010/05/2.html
    3. "Φρόντισε" την καθαριότητα της πόλης, σε συνεργασία με την παλιά του γνώριμη κ. Φ. Πατριανάκου, έναντι του τιμήματος των 57 εκκ Ευρώ. Μικρή λεπτομέρεια: στην εφημερίδα της ΕΕ που έπρεπε να δημοσιευθεί η πρόσκληση ενδιαφέροντος, "εκ' παραδρομής" δηλώθηκαν μόνο 488 χιλιάδες (με εγγύηση ~ 2,86 εκκ, τόσο ξεδιάντροποι...)
    h--p://www.protothema.gr/politics/article/?aid=33149

    • effie B. avatar
      effie B. @ Στάθης Δ 07/03/2011 17:49:19

      Ποια Πατριανακου, αυτη που θα "κοσμισει" το ψηφοδελτιο Λακωνιας?
      Ελεος, τοσα πολιτικα "σκουπιδια" σ' αυτη την παραταξη, δεν παει αλλο....

      • anonymous avatar
        anonymous @ effie B. 07/03/2011 19:58:08

        Η Πατριανάκου στήνει μηχανισμό και ρίχνει λεφτά. Βρήκαν το όνομα του πατέρα μου και του έστειλαν χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή. Ο γέρος ψάρωσε ότι και καλά τον ξέρουν και να 'ναι καλά η γυναίκα που τον θυμήθηκε.

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ anonymous 07/03/2011 23:11:35

          Ανηκει και αυτοι στους καμμενους, μην ανησυχεις καθολου!!!!!!

          Ασχετο: η Πατριανακου ηταν σκουπιδι απο παντα, η εγινε οταν ασχοληθηκε με τα σκουπιδια?

    • juliet avatar
      juliet @ Στάθης Δ 07/03/2011 17:57:21

      είσαι κακός,"φέρναμε" επενδύσεις.

    • Isovitis avatar
      Isovitis @ Στάθης Δ 07/03/2011 22:08:24

      Ο Κακλαμάνης δεν έχασε όμως για κανένα από τους λόγους που αναφέρεις. Για το πρώτο δεν το γνωρίζω και δεν ξέρω κι αν το ήξερε έστω το 0,5% των Αθηναίων. Σαν Υπουργός Υγείας δεν έφυγε σαν αποτυχημένος, ως προς το δεύτερο. Για δε το τρίτο πέρα από το ότι δεν έχω δει ποτέ ξένη εταιρεία να μαζεύει τα σκουπίδια σε κανένα δήμο της χώρας (αυτό για το διεθνή διαγωνισμό), ο διαγωνισμός αφορούσε τράπεζες, η εταιρεία δεν ήταν ούτε είναι της Πατριανάκου (εκτός αν το 3% του συζύγου της κάνει δικιά της την εταιρεία). Αυτά ήταν βρώμες του Πρώτου Θέματος για να χτυπήσει περιφερειακά τον Καραμανλή λίγο πριν τις Ευρωεκλογές, αλλά και να διασφαλίσει τα συμφέροντα του αφεντικού του (βλ. ΑΚΤΩΡ) βασικού ανταγωνιστή της εν λόγω εταιρείας στα σκουπίδια.
      Ο Κακλαμάνης έχασε γιατί όπως σωστά αναφέρει και το άρθρο,
      Απόκτησε ένα υπεροπτικό ύφος μια υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του που μόνο κακό του έκανε.

      Αντιμετώπισε το δημαρχηλίκι με λογική ισοβιότητας και την πάτησε.
      Συμπληρώνω αν και αναφέρεται την αριστεροφοβία των δεξιών.
      Κι όμως παρ' όλα αυτά αν είχε κάνει στοιχειώδη προεκλογικό αγώνα, αυτός και οι σύμβουλοι του, χωρίς να θεωρεί δεδομένη την εκλογή του, πιστεύω ότι θα είχε εκλεγεί, λαμβάνοντας υπόψη και την αντιμνημονιακή χροιά των εκλογών.

      • Στάθης Δ avatar
        Στάθης Δ @ Isovitis 07/03/2011 23:19:50

        Ισοβίτη

        1. Το ότι (πιθανόν) δεν το γνωρίζουν το 0,5% των Αθηναίων σημαίνει ό.τι δεν χρειάζεται και να τα πολυσκαλίζουμε?
        2. Ναι, πετυχημένος. Οπως οι πρώην (Αλέκος, Μαριλίζα) και οι επόμενοι (Δημήτρης, Φώφη και Ανδρέας)...
        3. Η καταγγελία δεν μιλάει ούτε για διαχείριση, ούτε για αποκομιδή. Μιλάει για "απλή" προμήθεια εξοπλισμού μέσω leasing. Στα μουλωχτά, με φωτογραφικό διαγωνισμό και λίγο υπερκοστολογημένη

  16. kp8 avatar
    kp8 07/03/2011 18:28:56

    Αλλά κι αυτός ο Καμίνης ; Πράγματι άχρωμος. Εδώ και πολύ καιρό αναρωτιέμαι γι αυτόν. Τι κάνει ως δήμαρχος ? Μήπως αυτό το ύφος της μοιρολογίστρας που βγάζει προς τα έξω αντικατοπτρίζει περίπου και την μέχρι τώρα πολιτεία του στο δήμο ?

  17. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 07/03/2011 18:30:12

    Μετά από "πετυχημένος" δήμαρχος, προσπαθεί να γίνει "πετυχημένη" πυθία.

  18. αν. βορινος avatar
    αν. βορινος 07/03/2011 19:20:08

    Δρυος πεσουσης πας ανηρ ξυλευεται.Δεν φτανει που φροντισαμε για να χασει τις εκλογες και να πανυγηριζει ο ΓΑΠ και ο Στρος Καν και οι λοιποι επιχαιρουμε κιολας . Γιατι αυτη η παραταξη αυτοχειριαζεται συνεχεια? Ειμαστε που ειμαστε λιγοι .αριθμιτικα . σφαζομαστε και μεταξυ μας. Και εν συνεχεια μας ενοχλει ο κος Καμινης ο κος Μπουταρης . Οσοι δημαρχοι ΠΑΣΟΚ εκλεχθησαν τριτη και τεταρτη φορα ηταν και ειναι οι καλυτεροι Αδελφια, μας λειπει εκτος των αλλων. κυριως ο κομματικος η παραταξιακος πατριωτισμος. Ας Αντιγραψουμε το Πασοκ σε αυτο το θεμα.

    • effie B. avatar
      effie B. @ αν. βορινος 07/03/2011 19:47:25

      Αγαπητε αν. βορινε,
      πολυ πριν τον κομματικο η παραταξιακο πατριωτισμο μηπως θα επρεπε να βαζεις τον σκετο πατριωτισμο?
      Σε καθε περιπτωση μετα την εκλογη Σαμαρα στην αρχηγια της ΝΔ, η βαση της οταν της δινεται η ευκαιρια το καθαριζει το κομμα!!!

  19. αν. βορινος avatar
    αν. βορινος 07/03/2011 19:21:44

    Ψηφιζω στο πρωην νομο Πελλης

  20. Λενα avatar
    Λενα 07/03/2011 19:22:16

    Εγω θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες στα περισσοτερα ,θελω ομως να προσθεσω μερικα σχολια τα οποια οι περισσοτεροι ισως τα εχετε ακουσει σαν σχολια ,εγω απλα τα εζησα.Ολα αυτα που ειπατε πιο σωστα δεν θα μπορουσαν να ειναι ,κατι που σας ξεφυγε παντως ειναι ,πρωτον τον Ηθικο εκβιασμο που εκανε ως υπουργος υγειας στον Κ.Καραμανλη να φυγη απο το τοτε υπουργειο (διοτι κινδινεευε η καρεκλα του!!) διοτι τα ειχε βαλει με τους μεγαλογιατρους αυτου του τοπου και δεν θα την εβγαζε καθαρη !! ειμαι απο γενος ιατρικης οικογενειας και δυστυχως τα ξερω απο πρωτο χερι.Στην αρχη τον καλοδεχτηκαν μετα αρχισε να μπαινη στην μυτη ωρισμενων ιατρων που ζουν απο τις φαρμακευτικες εταιριες και τους..δημιουργησε ισχυρο προβλημα...και αυτο στηνΕλλαδα δεν περναει ετσι και μαλιστα σε ανθρωπους με ισχυρες θεσεις ..βεβαια απο την μια μερια καλα εκανε ,αλλα απο την αλλη πρεπει να εχης πισω σου μεγαλο υποβαθρο να σε κρατηση..δεν παλευονται αυτοι ..οι αχρειοι ετσι..και οσοι δεν ξερουν δεν τα βαζουν με τα σιδερα...Η καρεκλα του υπουργειου υγειας στην Ελλαδα ειναι Ηλεκτρικη...Δεν ειδατε μπηκε υπουργος ο Αβραμο...και τους διελυσε με την διπλωματια που τον κατεχει...ολοι εκαναν το δικο τους...τους πειραξε ..σιγα μην τους πειραζε ..ηξερε !! ξυπολητος στα αγκαθια δεν πηγε...Αυτος το δικο του και αυτοι τον δικο τους...Και μετα μπηκε στην αλλη ηλεκτικη καρεκλα του Δημαρχου..Ηθελε να το πολιτιστικος παραγων και δεν αφησε θεατρο και παραστση που να μην παρεβρεθη..Ενας Δημαρχος στα θεατρα...Απο το Υπουργειο Υγ εφευγε στις 2 το πρωι και απο το το θεατρο το ιδιο. Ετσι πως να ασχοληθη με την Αθηνα..την εδωσε να ασχοληθουν τα νουμερα που κουβαλησε μαζι του στο Δημαρχειο...και αρχισε το μεγαλο φαγοποτι...Γι αυτο τωρα στο Δημο εχουμε 2 ομαδες την μια του Κακλαμανη που δεν εργαζονται και την αλλη του αλλου βλακα που μπηκε που ακομη δεν εχουν καταλαβει που εχουν μπη...Ειδωμεν τι θα τραβηξουμε απο ολους αυτους τους βλακες που κατα καιρους ψηφιζονται απο τον Ελληνικο Λαο. Και εχουμε και τον Jefry να παιζη playmobil στις πλατες του λαου...αντε να δουμε ποτε θα εξαφανισθη απο την Ελλαδα ,διοτι η οικογενεια Παπανδρεου τηνΕλλαδα την κατεστρεψε ολοσχερως.Και το ειχε πη ο παππους του Γιωργακη Και δυστυχως που να προβλεψει ο παππους οτι την χωρα θα την καταστρεφε ολοσχερως το βλασταρι του ,το εγγονι του ο Γιωργακης..! Κριμα ..πολυ κριμα , δεν αφησαν τον Καραμανλη να κανει την δουλεια του , καθε μερα ενα σκανδαλο του ριχνανε μπροστα του και ο Ελληνικος Λαος ετρωγε τα ψεμματα με το τσουβαλι...αλλα δυστυχως ετσι ειμαστε..Μας αρεσουν τα ωραια λογια, δεν κοιταμε τι κρυβεται πισω απο αυτα, δεν μας αρεσει η αληθεια, εχουμε χασει τις αξιες μας, δεν ειμαστε πελον οι καταλληλοι ανθρωποι να καρτησουμε το τιμονι αυτου του Κρατους ..θα την χασουμε την Ελλαδα...ξυπνηστε !!!!

  21. Λενα avatar
    Λενα 07/03/2011 19:30:47

    Θα χασουμε την Ελλαδα και ως Εθνος! Ειναι μεγαλη κουβεντα το ξερω αλλα η Τουρκια καραδοκει...η Τουρκια εχει στην δουλεψη της 5000 Ελληνες και αν δεν το ξερετε ρωτηστε στην Πρεσβεια ποσοι ακομη εφυγαν τωρα με τις μα...ες του Παπανδρεου και εχουν παη και δουλευουν στην Τουρκια.Και κατι αλλο η Τουρκια το ΔΝΤ το πεταξε στον πρωτο χρονο απ εξω απο το κρατος της και δουλευη μονη της και τωρα εχει κατορθωσει σε ολα τα αλλα κρατη να πουλαη οπλα απο την βιομηχανια της ..και μεις εδω θα ελεγα τι πουλαμε...Πουλαμε εξυπναδα χωρις λεφτα,χωρις υποβαθρο, χωρις να γνωριζουμε τις αληθειες.Ηθελε ο Καραμανλης να πεταξη την Αμερικη μεσω Ρωσιας αλλα δεν ηξερε οτι το κρατος που διοικουσε ηταν φαιδρο.Και τωρα εχουμε βαλει την Αμερικη και στην WC..μας...Εχετε μηπως αντιρρηση ; θα δειτε σε λιγες μερες που θα κυτταη ο Jefry με ποιο μεσον θα το σκαση απο την Ελλαδα....

    • juliet avatar
      juliet @ Λενα 07/03/2011 20:11:34

      αγαπητή,τα μπέρδεψες λίγο,καλός δήμαρχος ήτανε η οχι;
      καλή όμαδα εργασίας είχε η οχι;
      καλός υπουργός υγείας ήτανε η οχι;

  22. Λενα avatar
    Λενα 07/03/2011 19:35:29

    Οσο για το σχολιο περι Σαπουτζακης ..μακαρι να της εμοιαζε...ουτε στο μικρο της δακτυλακι δεν της φτανει. Η Ζωζω λεει την αληθεια περα ως περα και κραταει τον εαυτο της καθαρο και αληθινο μακρια απο την βρωμια του Ελληνικου θεατρου...το εχει αποδειξει αλλωστε . Και ειναι μια απλη πολιτις του Ελληνικου Λαου δεν κατεχει θεσεις οπως πχ Δημαρχος..Νομιζω οτι τα λεει ολα το σχολιο μου. Και κατι αλλο ειναι Γυναικα και δεν εχει απαρνηθει το φυλλο της.Ετσι δεν ειναι ;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Λενα 07/03/2011 19:52:53

      Μωρε Λενα,
      ασχετο. Εισαι και απο γενος ιατρικης οικογενειας, λιγο ορθογραφια δεν σου εμαθε το γενος?

  23. PANOS avatar
    PANOS 07/03/2011 19:37:02

    Α βρε Νικήτα πόσο σε συμπαθούσα παλαιότερα, τώρα τι να πω λυπάμαι.

  24. juliet avatar
    juliet 07/03/2011 20:07:38

    αχ κουλα,καλή σαρακοστή,τι ακούνε τα αυτάκια μου , τι δε βλέπουνε τα ματάκια μου.....

  25. Λενα.Κ avatar
    Λενα.Κ 07/03/2011 20:30:35

    συγνωμη σε πειραξε η ορθογραφια μου ; δεν σε πειραζει που αυριο δεν θα πληρωθης ; η που αυριο θα πεταξουν στον δρομο οι εργοδοτες ενα σωρο Ελληνες ; ναι ; δεν ακουσες την Κοσμοτε 120 απολυσεις ! η ορθογραφια ομως να ειναι σωστη !Μπραβο αυτος ειναι ο Ελληνας ...

  26. Λενα.Κ avatar
    Λενα.Κ 07/03/2011 20:32:18

    συγνωμην που ηταν το λαθος μου ; ετσι για να μαθαινω ορθογραφια κατα την αποψη σου..επειδη γραφω και σε εφημεριδα δηλαδη ..μαθε μου μην κανω λαθη σε παρακαλω...

  27. Λενα.Κ avatar
    Λενα.Κ 07/03/2011 20:35:45

    Οντως οι γνωστοι και μη εξαιρεταιοι τα επαιρναν απο αλλου ....γνωστοι ομως αγαπητοι ουτε που θελω να τους ακουω...και δευτερον αγαπητη Juliet εγω απλως ανεφερα ωρισμενες αληθειες , δεν ειμαι αυτη που θα κρινω τον τεως υπουργο η τεως Δημαρχο ..εχει ηδη κριθει αλλωστε απο ολους μας ...εσυ που πειραχθηκες δεν καταλαβα ;

  28. Λενα.Κ avatar
    Λενα.Κ 07/03/2011 20:36:19

    δεν θυμαμαι υτο εξαιρεταιοι πως γραφεται αληθεια ;

  29. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 07/03/2011 20:43:00

    κατα καημενη ελληνικη δημοσιογραφια!!!
    Ασχετο, γιατι απο Λενα απλο εγινες Λενα.Κ?
    Μηπως ειναι πιο μεγαλοπρεπες?

  30. Λενα.Κ avatar
    Λενα.Κ 07/03/2011 20:47:11

    εβαλα το Κ που ξεκιναει το επιθετο μου κα περιεργη διοτι γραφει και μια αλλη φιλη που την λενε Λενα απο την ιδια εφημεριδα Κυρια μου και για να μην μπερδεψουμε τις ανορθογραφιες μας ,γι αυτο αγαπητη μου ειπα να το παιξω η Λενα η μεγαλοπρεπης ...το κατανοησες ; η χρειαζεσαι και αλλες εξηγησεις ;

    • irida avatar
      irida @ Λενα.Κ 07/03/2011 22:20:28

      Λένα Κ, τα σκότωσες τα ρήματα..ξέρεις στην κατάληξη παίρνουν -ει. Σε διορθώνω επειδή είπες ότι γράφεις σε εφημερίδα. Επίσης δε γράφονται όλα τα ουσιαστικά με κεφαλαίο..Μόνο στα γερμανικά!! Απλές γραμματικές διορθώσεις. Επειδή ρώτησες πιο πάνω γι αυτό σχολιάζω.

      • juliet avatar
        juliet @ irida 07/03/2011 23:17:58

        Irida,όταν θέλουμε να δώσουμε έμφαση και τα ουσιαστικά γράφονται με κεφαλαίο π.χ Δήμαρχος, Κυρία ,Λαός..... κλπ

        • irida avatar
          irida @ juliet 07/03/2011 23:27:22

          Η έμφαση έλειπε!! Το γνωρίζω..αλλά άμα λείπουν άλλα βασικά δεν στέκεσαι στα δευτερεύοντα! Στη γραμματική τίποτα δευτερεύον, για μένα.

      • η ΓραμματιΚουλα!! avatar
        η ΓραμματιΚουλα!! @ irida 08/03/2011 10:31:34

        Ξέρετε αγαπητή Ίριδα αν ακολουθείτε την γραμματική των νεοελ(λ)εηνολογητών, η κατάληξη των ρημάτων παίρνει -ει.
        Αν όμως έχετε μάθει το "θα" του μελλοντός σας, ή την υποτακτική ή την ευκτική και θέτε με το γραπτό σας να τα αποδώσετε (!--ητε), τότε καλή μου -αν το μπορεί(-η) κανείς και το ΞΕΡΕΙ (-η)- το γράφεις!
        Κι ας κρίνουν ορθογράφοι που πχ σου αφαιρούν το "ν" των λέξεων κάνοντας σερνικοθήλυκες μεταλλαγές και τριτόφυλους ...υπαινιγμούς!
        Εξ άλλου μη ξεχνάτε και δείξτε ...οικτο στους αμαθείς, καθότι το πληκτρολόγιο ειδικά στα λαπτοπ με ποντίκι ασυρματο, πηδάει και πάει όπου θέλει τον κέρσορα! Εχω δεί κείμενά μου κατεστραμένα που δεν το πίστευα ΄τι " έγραψα" ακουσίως!
        Ο δαίμων εκτός του τυπογραφείου κανει πιάτσα και στα φόρα! και πειράζει όλους μας! Ανεξαιρέτως!

        • irida avatar
          irida @ η ΓραμματιΚουλα!! 08/03/2011 21:02:01

          Κα Γραμματικούλα, εγώ έμαθα τα γράμματα που μου μαθε το ελληνικό κράτος. Νομίζω τα μαθα καλά. Αν έχεις παράπονο από το κράτος που μου πρόσφερε αυτή την παιδεία μπορούσες, μια κι εκτιμώ αρκετά μεγαλύτερη από μένα, να κάνεις κάτι ώστε να το εμποδίσεις να μου προσφέρει τη συγκεκριμένη παιδεία. Κι αν μέσα από αυτό θες να υποστηρίξεις τη Λένα ή όπως αλλιώς τη λένε, δνε με αφορά, πέστης πως κι οι λέξεις τονίζονται! Κι αν γράφεις εδώ για να απαντήσεις σε μένα, χαίρομαι που ξοδεύεις το χρόνο σου υπερ μου. Κι έμαθα και την ευκτική και την υποτακτική και την προστακτική και τα λοιπά. Αν η παιδεία που μου πρόσφεραν ήταν ένα κράμα χούντας, καθαρεύουσας, δημοτικής, δημοτικής Ράλλη κλπ..πίστεψέ με δεν είναι δική μου ευθύνη!!!! Καθόλου. Πέρνα δε σήμερα να δεις τι μαθαίνουν τα πιτσιρίκια και τα λέμε πάλι. Εμείς τουλάχιστον μάθαμε και να σκεφτόμαστε και να γράφουμε τη σκέψη μας στο χαρτί με τρόπο κατανοητό κι εύληπτο. Θαρρώ...γειά σου κα Γραμματικούλα(αυτό το...-κούλα ή ως πρώτο ή ως δεύτερο συνθετικό πάντα μου την έδινε..δεν έχει να κάνει με σένα, σε σένα καταλήγει απλά).

  31. S.R. avatar
    S.R. 07/03/2011 21:24:43

    Ο Κακλαμανης υπηρξε ενα απο τα πιο αχρηστα πολιτικα παραγωγα αυτης της παραταξης, και σαφως ο χειροτερος δημαρχος Αθηναιων... Εν πασει περιπτωσει το τι λεει δεν νομιζω οτι το διαβαζει κανεις η οτι ενδιαφερει κανεναν.....

  32. julia avatar
    julia 07/03/2011 21:38:04

    Κουφού καμπάνα κι αν βαράς, νεκρό κι αν θυμιατίζεις και μεθυσμένο αν κερνάς, τα κόπια σου σκορπίζεις.......

  33. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 07/03/2011 22:23:12

    Βλέπω με λύπη ότι ασχολούμεθα όλοι με τον τέως δήμαρχο και δεν λέμε κουβέντα για τον τέως πρωθυπουργό που μας άφησε πριν από 18 μήνες ξεβράκωτους, και από τότε δεν έχει πει κουβέντα για όσα ξέρει, για όσα επρεπε να κάνει και δεν έκανε, γιά την προδοσία του λαού που τον τίμησε με την ψήφο του, κι αυτός τον διέψευσε με τον πιό χυδαίο τρόπο, αφήνοντας την χώρα στα χέρια του GAP, της Ντόρας, και του Καρατζαφέρη...
    Και υπάρχουν πατριώτες που ισχυρίζονται ότι θα μιλήσει όταν θα κρίνει ΑΥΤΟΣ, λες και θα τον περιμένουμε μέχρι τότε, αφού θα έχουμε αφανιστεί από τα ΔΝΤ και τους συνοδοιπόρους του.
    ΝΤΡΟΠΗ κύριε Κ.Κ.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΝΑΥΤΗΣ 07/03/2011 23:06:09

      κε. Ναυτη,
      μπορουμε να γραψουμε τα μυρια οσα για τον ΚΚ. Τουλαχιστον αυτος, ειτε συναισθανομενος το βαρος της ευθυνης του, ειτε απο περισυλλογη, ειτε απο αλλες αιτιες (αβυσσος η ψυχη κλπ...) αποτραβηχτηκε και τουλαχιστο προς το παρον δεν διεκδικει ρολους. Αλλοι τους διεκδικουν εκ μερους του!!
      Ο Κακλαμανης και σωστα τη δουλεια του δεν εκανε, και εκβιασε σε μια δυσκολη στιγμη το κομμα! Πολυ σωστα χαρακτηριστικε παραπανω, ως το απολυτο "ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ".

  34. juliet avatar
    juliet 07/03/2011 22:52:36

    Οταν σε ρίξουνε σε λάκο με τα φίδια τι κάνεις;εδώ σ΄έχω.
    Σάκο του μποξ τον έκαναν και οι εντός και οι εκτός,ήταν άτυχος, έπεσε σε εποχές που άρχισε ο πόλεμος των άστρων(αστέρων).
    Δε πούλησε τη πατρίδα του,να τον οικτίρεις γιατί τη παρέδωσε στο gap,συμφωνώ.
    Εδώ έγιναν εκλογές ,αποφάσισε ο λαός ποιός θα είναι ο Αρχηγός του και είδες τι έγινε.Ο λαός είναι ο πιο αρμόδιος να αποφασίζει ποιός θα τον εκπροσωπεί και πάλι δε το σεβάστηκαν.
    Εντάξει το να μη βγαίνει να μιλήσει...,είναι θέμα χαρακτήρα.Μη ξεχνάς οτι προδόθηκε από όλους όσους εμπιστεύτηκε.

  35. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 07/03/2011 22:56:32

    irida,
    μην της την παιφτουμε μαζοι, ειναι αδικω!!!
    Για τη δημοσιογραφια, εννοω!!!!!

    • irida avatar
      irida @ αχ κουλα!! 07/03/2011 23:01:31

      Αχ κούλα κι εσύ κάνεις λάθη!!! χαχαχαχαχαχα πλάκα κάνω ε;

  36. Λενα.K avatar
    Λενα.K 07/03/2011 23:24:41

    Ευχαριστω για τις διορθωσεις σας ,θα τις λαβω υπο οψιν μου να μην κανω λαθη και πεφτω στα ματια σας ,(!!!),διοτι απ τι βλεπω αλλη ασχολια δεν εχετε . Το να κρινετε αν γραφω με ορθογραφια η οχι ειναι το προβλημα σας ; Μαλλον δεν συμφωνειτε με τα οσα καταχωρησα και ασχολησθε με την ορθογραφια ...(?)...Δεν ειμαστε καλα μου φαινεται..Ευχαριστω αλλα δεν ξερω γερμανικα και ουτε θελω να μαθω αγαπητη μου .

  37. μαρια avatar
    μαρια 07/03/2011 23:39:52

    Η ευθύνη του συνίσταται στο ότι αν ξέραμε επισήμως ως λαός "που πηγαίνουμε" πριν από 5 χρόνια , δεν θα είχαμε φθάσει τώρα εδώ σε αυτό το σημείο. Μπορεί βεβαίως η μπόρα να ερχόταν μετά από 3-4 χρόνια, αλλά η ευθύνη του ότι ζούσαμε ως λαός στο σκοτάδι αγνοώντας τα πραγματικά νούμερα, παραμένει ....

  38. Στέργιος avatar
    Στέργιος 07/03/2011 23:51:08

    Λογοκρισία, στα εφτάστερα ξενοδοχεία Δασκαλαντωνάκη-Σηφουνάκη δεν έχει ντόπιους στις προβλήτες.

  39. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 07/03/2011 23:51:53

    Το οτι δεν διεκδικεί ρόλους, δεν σημαίνει κάτι το σημαντικό... Αλλωστε τι ρόλους θα μπορούσε να διεκδικήσει με αξιοπρέπεια μετά από τα κατορθωματά του ?
    Εγώ λοιπόν σαν ψηφοφόρος της Ν.Δ το 2004 τι πρέπει να σκέφτομαι γιά τον Κ.Κ ? Να είμαι υπερήφανος που δεν μιλάει ?
    Οσο για τον τέως δήμαρχο, και μόνον η επιλογή του κ. Ψηνάκη σαν συνεργάτη του, εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει, δυστυχώς.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΝΑΥΤΗΣ 07/03/2011 23:58:09

      Γενικως και ειδικως συμφωνουμε λοιπον!!

  40. Στράτος avatar
    Στράτος 07/03/2011 23:52:43

    Εντάξει το να μη βγαίνει να μιλήσει…,είναι θέμα χαρακτήρα

    "never wrestle with a pig-you both get dirty but the pig likes it"

    • juliet avatar
      juliet @ Στράτος 08/03/2011 08:11:09

      ξέρεις τι είναι το ποιό οδυνηρό, απ΄όλα ,να συνηγορεί υπερ εσου another pig.....

  41. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 07/03/2011 23:56:02

    Ισοβίτη

    1. Το γνωρίζουν περισσοτερο απο το 0,5% των Αθηναίων και γι' αυτο δεν επανεξελεγη.
    2. Οι μερες του στο υπουργειο Υγειας ειναι γνωστες σε ολους γυρω απο την υγεια και οχι μονο…
    3. Τα δρωμενα της κας. Πατριανακου ειναι γνωστα ΟΧΙ απο το πρωτο θεμα. Στο ποθεν εσχες της δηλωσε εισοδηματα μετα συζυγου κατι παραπανω απο 1.500.000 Ευρω για μια χρηση, χωρις να σημαινει οτι τα πλουτη ποινικοποιουνται! Τοσα λεφτα ολοι αυτοι βρε παιδια, τοσο τυχαια.....

  42. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 07/03/2011 23:56:49

    Στο σκοτάδι που μας κρατούσαν οι ...αμίλητοι... Για να λέμε και την αλήθεια ο Κ.Κ κάτι είπε πριν τις εκλογές του 2009, μετα σώπασε κατ εμέ απαραδέκτως.

  43. Isovitis avatar
    Isovitis 08/03/2011 00:07:22

    1. Όχι. Σημαίνει ότι δεν το γνώριζα και άρα δεν το αξιολόγησα την ώρα της ψήφου.
    2. Να σου το αντιστρέψω? Πες μου κάποιον επιτυχημένο υπουργό, όχι μόνο Υγείας. Να δούμε πόσοι θα βγουν να πουν το αντίθετο.
    3. Λέξη κλειδί leasing. Δεν ξέρω τι ακριβώς αφορούσε, αλλά συμμετείχαν τράπεζες. (Πάντως ούτε κάδους αγγλικούς έχω δει πουθενά)
    Σε ευχαριστώ που απάντησες στο σχόλιο, αλλά η ουσία του σχολίου μου ήταν στο ότι δεν έχασε γι αυτά.

  44. an.vorinos avatar
    an.vorinos 08/03/2011 01:13:21

    O ΚΚ μιλησε προεκλογικως το 2009 αλλα ο λακκος στο οποιο ειχε πεσει εκτος απο φιδια φαρμακερα. ειχε και αρπακτικα .

  45. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 11:53:50

    Ο,τι και να πει τωρα ο Κ.Κ θα δεχτει λυσσαλεα κριτικη (και βρωμικη).
    Ο,τι και να πει. Αληθεια η ψεμματα .

    Καλα κανει και δεν μιλαει τωρα.
    Υπεστη τετοια φθορα και τετοια απαξιωση ,που θα κανει καιρο να συνελθει.
    Καθε μερα του εστηναν και ενα .."σκανδαλο"!

    Μιλαμε του χρεωσανε και οτι σε καποια φιλικη συγκεντρωση καποιος χαρακτηρισε αγγραμματο το του αρειου παγου !
    Ασε δηλαδη που καποιος ειπε σε συναδελφους του οτι κατι πρεπει να κανουμε για την διαφθορα.Ρε παιδια καταργηστε η μειωστε το γρηγοροσημο!
    Και αυτο επαιξε σαν σκανδαλο του αιωνα.
    Εχουμε μετα "απαγωγες" "υποκλοπες", "τη τσουλα με το ζαχοπουλο",το DVD!!
    που κανενας δεν ειδε κανενας δεν το εχει στη κατοχη του ..
    Μα τοσα ..'σκανδαλα"!!
    Το Βατοπεδι ! Ο πιο σκανδαλιαρης πρωθυπουργος.!

    Αυτο παθαινει κανεις οταν τα βαζει με τον βοιδοματη μπομπολα και το ΜΕΓΚΑλο χαμαιτυπειο...

  46. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 12:33:14

    βρε Fani,σαρακοστή ούσα , που θυμήθηκες τον Ιπτάμενο Ολλανδό;Θυμάσε τον Αυλωνίτη ,τάξη και ηθική.Κάτι τέτοιο ήτανε η κυβέρνησή του και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, να μας λέει το gap,οτι ματώνει για τη σωτηρία της ψυχής μας.....άστα φίλε,εμείς τι φταίμε!!!

  47. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 13:22:40

    Αμα το γαπ δεν το πατροναρανε το ΜΕΓΚΑλο χαμαιτυπειο και τα λοιπα ΜΜΕξαπατησης,θα ειχε γινει ανεκδοτο της κοινωνιας.
    Το να συγκρινει καποιος τον Κ.Κ με αυτο το γαπ ,ξεπερνα τα ορια του γελοιου..Μιλαμε ειναι "μηδεν εις το πηλικιο"..

    Τελικα φταιμε κι εμεις φταιει και ο Χατζηπετρης,,
    Σορυ δεν θυμαμαι τη ταινια με τον Αυλωνιτη,εχω δει καμποσες αλλα δεν ξερω σε ποια αναφερεσαι..

  48. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 15:07:09

    Δε κάνω σύγκριση ,δε γίνεται.Συγκρίνεις ομοειδή πράγματα.Αν δεις πιο πάνω είμαι η πρώτη που αναφέρομαι στην δυστυχία του ανθρώπου που τον έκαναν πρωθυπουργό για να τον ρίξουν και μετά να το παίξουν εθνοσωτήρες(Ντόρα).
    Ο ΓΑΠ συνηδειτοποιημένα ανέλαβε ,προκείμενου να φέρει σε πέρας την αποστολή που του ανέθεσαν.
    Και θα σου θυμίσω τα λόγια του Μακιαβελλι που ισχύουν και για τους δυο:
    ¨Η πρώτη εντύπωση που αποκτάει κανείς για έναν ηγεμόνα και την ευφυϊα του προκαλείται από τη θέα των ανθρώπων που τον περιβάλλουν."
    Καλό απόγευμα.

  49. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 15:38:17

    Τον εκαναν ,αλλα μου φαινεται αστειο να συμπεριλαμβανεις σε αυτους και την θεοδωρα.
    Δεν κολλαει. Στις εσωκομματικες το μητσοτακεικο ειχε το Σουφλια.

    Τελος παντων. Απεδειχθη "καλο αλογο" ,και ολοι επιναν νερο στο ονομα του ,οχι?
    Μεχρι που οι μπομπολαδες και ΜΕΓΚΑλο -χανειο ,για καποιους λογους απεφασισαν να τον συντριψουν.
    Και η αρχη εγινε με την στημενη συνεντευξη στη ΔΕΘ 2008,οχι?
    Απο τοτε πηρε την κατω βολτα.

    Απο τοτε δεν ανεκαμψε ποτε,αλλα μιλαμε εγινε και αλλος ανθρωπος..

    Εχασε το ρητορικο του ,την ανεση που εξεπεμπε ,την σιγουρια κλπ ..

    Αποκορυφωμα ηταν το .."ντημπεητ" με το γαπ.
    Ενα .."τυχαιο" λαθος της χουκλη απεβη μοιραιο,η μαλλον εδωσε το τελειωτικο κτυπημα..
    (ποτε δεν πιστεψα οτι ηταν τυχαιο,και το εκανε ..αφιλοκερδως).

    Οσον αφορα για το Μακιαβελι ,διακρινω διαφορες:
    Αλλο ηγεμονας αλλο "δημοκρατικος πρωθυπουργος".
    Ο δευτερος εχει να διαχειρισθει "υλικο" που αντιπροσωπευει ψηφους.
    Π.χ Τατουλης. Ολοκληρη ιστορια γιατι τον εδιωξε.
    Και να ηθελε δεν μπορουσε να διωξει τα "τζακια" η τελος παντων αυτους που εφερναν ψηφους.
    Φαντασου να εδιωχνε την θεοδωρα κλπ!
    Ητανε τελειωμενος..

  50. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 19:41:53

    ολα για τη κόρη,την μοσχαναθρεμένη.....
    Ητανε απο" τον ηγεμόνα " και αφορούσε τον Καίσαρα Βοργία ,έναν πολιτικό που χαρακτηρίστηκε ως ανεπανάληπτο υπόδειγμα μιάς καιροσκοπικής και κυνικής πολιτικής(βλέπε ΓΑΠ).
    Ο ΚΑΚ αν τα πρόσωπα που εμπιστεύτηκε ήτανε αντάξια των περιστάσεων και αν η Ελλάδα δε ήτανε όλη ένα συνδικαλιστικό κίνημα ίσως να ήτανε ηγέτης.
    Πιστεύω οτι ο Σαμαράς δε θα κάνει το ίδιο λάθος,νέα πρόσωπα,με όρεξη και οχι ανθρωπάκια.Ο πρόεδρος είναι αυτός που ξέρει να αγκαλιάσει τη ψυχή του πολίτη,με τους άλλους τι γίνεται.Θέλουν πολλά σεμινάρια,αλλά αν δεν έχεις ψυχή .......
    Οσο για τον Τατούλη,ας όψετε η κόντρα με τον Χαζόπουλο,και έγινε οτι έγινε,οχι οτι ήτανε και αυτός ......άριστος.... κατάλαβες τι εννοώ,το να διαλέγεις συνεργάτες θέλει εξυπνάδα.

  51. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 20:38:08

    το να διαλέγεις συνεργάτες θέλει εξυπνάδα.
    ==
    Δεν ειναι ΠΑΝΤΑ στο χερι σου η στην εξυπναδα σου η επιλογη συνεργατων.

    Συνηθως, σου τους στελνουνε και πρεπει με αυτους να δουλεψεις.
    Και..
    η τα μαζευεις και φευγεις η συμβιβαζεσαι.

    (Φυσικα για καποιους "γραφικους" επρεπε να πατησει ποδι .
    Δεν τους θελω. Αυτο θα εκανα εγω. )

  52. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 21:11:24

    Ο Κων/νος Καραμανλής έκανε και διαγραφές.
    Ο Κώστας Καραμανλής φοβότανε τον ίσκιό του,είναι σοβαρότητα να βγαίνει ο Νικήτας και να μιλά αντ΄αυτού;δηλ.το συμπέρασμα είναι οτι όλοι έκαναν κουμάντο εκτός από τον ΚΑΚ,και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε.
    Γραφικούς θα βρείς πολλούς σ΄αυτές τις πόρτες.

  53. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 21:35:56

    Ο Κων/νος Καραμανλής έκανε και διαγραφές.
    ==
    Εκανε. Και χοντρες. Διεγραψε σουφλια,καρατζαφερ κλπ κλπ..
    Αυτο εγινε μετα την "ηττα" στις εκλογες του 2000.
    Και αυτο καταγραφεται στα θετικα του.
    "Ηττημενος" ..τολμησε και εκανε διαγραφες!!

    Απεκτησε ομως με κατι τετοιες διαγραφες ενα ασυγκριτο πλεονεκτημα:
    "Καθιερωθηκε ! ως ο ΕΝΑΣ ο ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟΣ αρχηγος"!

    Κανεις δεν τολμησε να του κουνηθει.

    Και πολλοι λενε οτι τις εκλογες του 2000 ηθελε να τις χασει.!.
    Και εγω το ιδιο πιστευω. Αν κερδιζε το 2000 θα παθαινε λουμπαγκο.
    Θα ηταν υποχρεωμενος να ανεχεται τον καθε "κλαπατσα" βουλευτη ,αφου οι δημοσκοπησεις του δινανε πλειοψηφια 2-3 εδρων.
    Εκατσε λοιπον και εχασε και επιβληθηκε..

    Τελος παντων.
    Στη πορεια αρχικα καλα τα πηγε.
    Αλλα ειχε να παλεψει ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΜΜΕ ..
    Απο το πρωι μεχρι το βραδυ ,ειχαν τα ''Προεκλογικα βιντεο"..
    Του φορτωσε η αλητοσυμμορια πασοκ 250.000 ρουφιανους ,συμβασιουχους που επρεπε να .."μονιμοποιησει"..!!!
    Εχεις την εντυπωση ,αμα "παιζαν" τα προεκλογικα σποτ του γαπ ,θα ηταν ακομα πρωθυπουργος το γαπ???

    Τις προαλλες πηρα το καναλι του "κ.αυτιας" ,ξερεις για ποιον μιλαω,και τους λεω :
    Ρε παιδια γιατι δεν δειχνετε τα προεκλογικα του γαπ πχ λεφτα υπαρχουν και λοιπα κλπ ,οπως κανατε μετα το 2004 ??

    Η απαντηση? Θα το διαβιβασουμε ..

  54. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 21:54:21

    δε ξέρω αν διάβασες τη λίστα με τους δημοσιογράφους του 9,84 επι δημαρχίας Κακλαμάνη,τσάμπα μάγκες,και εσύ λες κάνουν ενημέρωση,ενώ κάνουν πλύση εγκεφάλου σ' έναν ανεγκέφαλο λαό.
    Το Αlter είναι υπό διάλυση και φωνάζουν τη πραμάτεια ,καταλαβαίνεις τώρα,ουσία καμμία,ποσώς ενδιαφέρονται για το ΙΚΑ του γέροντα,τη σύνταξη ,την ανεργία ,τη βιοπάλη.....δουλειά ψάχνουν.
    Τι φταίνε αυτοί οταν κάποιοι τους τα δίνουν για να κάνουν στραβά μάτια;

  55. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 22:06:30

    Ok.
    Δυο παρατηρησεις.
    1. ενώ κάνουν πλύση εγκεφάλου σ’ έναν ανεγκέφαλο λαό.
    ==
    Και γω .."λαος" ειμαι. Οποτε θελουν με επικαλουνται και ποτε δεν με ρωτανε.

    2.Τι φταίνε αυτοί οταν κάποιοι τους τα δίνουν για να κάνουν στραβά μάτια;
    ==
    Αυτο πια και αν ειναι "αμοραλισμος".
    Κυνικοτητα και καιροσκοπισμος του Μακιαβελι ,που αναφερθηκες πριν, μοιαζει .."μελοδραμα" συγκρινομενο με αυτο που λες!
    Δηλαδη αφου μου τα δινεις τα παιρνω και κανω την βρωμοδουλεια?
    Τα ¨πουλημενα τομαρια" τι αλλο ειναι δηλαδη?

  56. juliet avatar
    juliet 08/03/2011 22:41:45

    Αφου βοήθησα να χάσεις τη συνείδησή σου,τώρα μπορείς να σέρνεσαι όπως θέλω για να ζείς τη ζωη που θες,που σ΄έμαθα να ζεις,τη φανταχτερή και ψεύτικη.Φιλοσοφία δεν είναι, πουλημένων τομαριών;
    Ολη η ζωή είναι μια αντίφαση,το θέμα είναι να ισορροπήσεις .

  57. Fanis avatar
    Fanis 08/03/2011 23:00:01

    Φιλοσοφια ειναι.Ολα φιλοσοφια ειναι.

    Καπου ακουσα οτι η ζωη ενα κατοπτρο ειναι.
    Με χιλιαδες καθρεπτες.
    Και η ''επιφαση" η .."η αντιφαση" ειναι ακριβως ποιο καθρεπτη κοιταζεις...
    Η γωνια που κοιταζεις αυτο το τρομακτικο κατοπτρο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.