01/07/2008 15:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δικαιοσύνη είναι τυφλή;

Με την άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος κατά παντός υπευθύνου ολοκληρώθηκε η αμφιλεγόμενη και πανταχόθεν βαλλόμενη έρευνα του εισαγγελέα κ. Παναγιώτη Αθανασίου για την υπόθεση της Siemens στο σκέλος που αφορά τις συμβάσεις με τον ΟΤΕ και τη σύμβαση για το σύστημα ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων. Η δικογραφία που περιλαμβάνει δεκάδες φακέλους θα διαβιβαστεί αύριο στον προϊστάμενο του Πρωτοδικείου, προκειμένου να οριστεί ειδικός ανακριτής που θα αναλάβει τη διενέργεια κύριας ανάκρισης και την προσωποποίηση των αδικημάτων.

Η πρώτη εκτίμησή μας είναι ότι «παραγράφεται» καταρχήν η σύγκληση της Ολομέλειας Εφετών και η ανάθεση της έρευνας σε εφέτη ανακριτή. Τη υπόθεση θα την αναλάβει τακτικός ανακριτής, αλλά από το Φθινόπωρο, καθώς μεσολαβούν τα μπάνια του λαού. Σε άλλο συρτάρι θα μπει λόγω διακοπών και η ανάκριση για τα ομόλογα μετά την επικοινωνιακή προφυλάκιση των κατηγορουμένων για ένα ομόλογο ήσσονος σημασίας.
Τι άλλο μπορεί να γίνει το Φθινόπωρο; Εκλογές για να παραγραφούν όλα. Αυτό τουλάχιστον εκστομίζεται ως απειλή, αλλά πάρτε το σοβαρά υπόψιν σας στις παραλίες. O εισαγγελέας άσκησε ποινική δίωξη για τα αδικήματα:

-Παθητική και ενεργητική δωροδοκία κατά μόνας και από κοινού άπαξ και κατ' εξακολούθηση στρεφόμενες κατά του δημοσίου (για την περίπτωση της C4I) και σε βάρος του ΟΤΕ, από τις οποίες το όφελος που επεδίωξαν και πέτυχαν οι δράστες και η ζημία που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ.
-Νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα,
-Ηθική αυτουργία στη νομιμοποίηση εσόδων και
-Άμεση συνέργεια στη νομιμοποίηση εσόδων.

Σε ό,τι αφορά το σκέλος της υπόθεσης σχετικά με καταγγελίες για ύποπτες συμβάσεις της Siemens για τις περιπτώσεις του ΟΣΕ, των πυραύλων Πάτριοτ και των πυραυλικών συστημάτων Ερμής, θα σχηματιστούν χωριστές δικογραφίες και θα διαταχθεί περαιτέρω έρευνα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 16:12:44

    Για τις Τρυπες των Πακετων της ΕΕ ποιος θα ασχοληθει να τις διελευκανει;
    Τα λεφτα ορατα και εμφανη εχουν επενδυθει απο τα χερια των ιδιων αρπαχτικων,
    ενω η χωρα στην εντατικη να περιμενει μια εθελουσια αθανασια.
    Η ευκαιρια ηταν μια και πεταξε
    αστοχησε ο στοχος τη σφαιρα
    χασαμε τρενα κι αεροπλανα,
    μενοντας παρεισακτοι
    διαβατες, ανελπιδες σ' αναμονη.
    Ονειρα ξεθωριασμενα σε γκρι κουρτινα
    μεσα στο Αυριο που γινεται Χτες
    μας αφηνει σε ανεμοδαρτα πελαγα
    ξεγυμνωτους.
    λαρα

  2. port porta avatar
    port porta 01/07/2008 16:12:49

    Λυση βλεπω την ασκηση αγωγης απο πολιτες, ΑΜΕΣΑ. Απιστια,παρανομος πλουτισμος, ηθικη αυτουργια κλπ. Αγωγη και στο ΠΑΣΟΚ για αποδοχη προιοντος εγκληματος. Το ιδιο και σε οποιο αλλο κομμα εμπλακει. Στις Εκλογες θα βριζει ο ενας τον αλλον και παλι θα ψηφισει ο ΛΑος χαλαρα μετα τα μπανια. Δεν συμφωνω. ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ.

    ΠΠ

  3. port porta avatar
    port porta 01/07/2008 16:15:12

    Λαρα μου,

    μπορεις ποιητικη αδεια, να συνταξεις την ΑΓΩΓΗ ΜΑΣ εναντιον τους??? ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΤΕΛΟΣ.

    ππ

  4. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 16:17:43

    Γραψε μου πανω κατω τι ζητας δηλ. ενα κειμενο
    και εγω με τη σειρα μου θα σου το μεταφρασω
    λαρα

  5. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 16:24:24

    Εννοεις στις εκλογες θα μοιραζουν σακουλες με οσπρια οπως εκαναν περισυ οι υποψηφιοι της ΝΔ στα δικα μας ψαροχωρια η εικοσαρικα.
    λαρα

  6. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 16:45:32

    Δυστυχώς port porta χρειάζεται ένας καλός δικηγόρος που να αναλάβει, όχι για την αμοιβή και δεν λέω καν από ιδεολογία, άλλα έστω από φιλοδοξία ή ίσως και υστεροβουλία (με σκοπό να γίνει διάσημος, ο Λυκουρέζος του 21ου αιώνα) να αναλάβει “εργολαβικά” την προσπάθεια, γιατί ότι και να λέμε εμείς εδώ, έπεα πτερόεντα, αφού νομικά (απ' ότι καταλαβαίνω) οι περισσότεροι δεν κατέχουμε εδώ. Ένας δικηγόρος που να αναλάβει να κάνει αυτό που τελικά δεν μπορεί (ή δεν θέλει) κανένας εισαγγελέας να κάνει. Άλλα φοβάμαι ότι κάνεις δεν τολμά, όλοι βολεμένοι είναι-είμαστε μέσα στη λάσπη του χοιροτροφείου μας και το πλαδαρό δυσκίνητο τέρας της διαφθοράς φαντάζει και είναι ανίκητο (αφού μένουμε ακίνητοι, αδρανείς και φοβισμένοι απέναντι του).

    Μια από τα ίδια, κουκούλωμα, μεγαλύτερη απογοήτευση για όλους μας, ισοπεδωτική, εξουθενωτική, αποχαυνωτική μοιρολατρία. “Έτσι είναι η Ελλάδα” που έλεγε και ένας γνωστός “μεγάλος” και όλα θα έχουν ξεχαστεί σε κάτι μήνες, ούτε καν “σε 10 χρόνια “ που έλεγε και ο εθνικός μας εφιάλτης.

    “Και πλάτσα και πλούτσα, πάρε τα μπρατσάκια σου και φύγαμε για Λούτσα” που λέει και το διαφημηστικό τραγουδάκι του Τζάμπο...

  7. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 16:49:43

    "Αυτή είναι η Ελλάδα" που έλεγε ο Simitescu στη Βουλή.

    Όσο για το τελευταίο που λές Φιδία, εγώ αντιλέγω...

    "πλάτσα, πλάτσα, πλούτσα, με έχεις κάνει λούτσα, πλούτσα, πλούτσα, πλάτσα, με έκανες χλαπάτσα".

  8. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 16:56:22

    @Nick

    “Και πλάτσα και πλούτσα..." το τραγουδακι ενος λαού που σαν δυστυχισμένο "ντικενσιανό" ορφανό δυναστεύεται απο μοχθηρούς γλοιώδεις θετούς κηδεμόνες και μόνη χαρα που του απομένει είναι "τα μπάνια του λαού" (μη χέσω...)

    Φιδιας

  9. aa avatar
    aa 01/07/2008 17:02:20

    Εξοπλιστικές συμβάσεις & αντισταθμιστικά ωφελήματα




    Αθήνα, 9 Ιουνίου 2008








    ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ




    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ Ν.Δ.








    ΕΡΩΤΗΣΗ








    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ:








    1) ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ




    2) ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ








    ΘΕΜΑ: Καθυστέρηση στην υλοποίηση της σύμβασης για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα








    Την 28/8/2000 η τότε Ελληνική Κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση με τη γαλλική εταιρεία Dassault Aviation για την προμήθεια 15 μαχητικών αεροπλάνων Μιράζ 2000-5. Μαζί υπογράφηκε και σύμβαση για 41 προγράμματα αντισταθμιστικών ωφελημάτων ύψους 1,85 δις €, με 8 ελληνικές αμυντικές βιομηχανίες. Μολονότι η συμβατική υποχρέωση της Dassault Aviation είναι, η σύμβαση για την προμήθεια των Μιράζ να προχωρά παραλλήλως με τη σύμβαση για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα, η υλοποίηση των τελευταίων προχωρά αργά, με προβλήματα και με πράξεις ή παραλείψεις που δημιουργούν ερωτηματικά για τη νομιμότητά τους. Σε 2 χρόνια λήγει η συμβατική υποχρέωση για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα, οπότε το ελληνικό κράτος θα ζημιωθεί με εκατομύρια ευρώ.








    Αν υπάρξει απόκλιση από τη δεύτερη συμφωνία, σημαίνει ότι το κόστος των αεροπλάνων αυξάνει ισόποσα για τη χώρα μας και το ποσόν αυτό ισοδυναμεί με υπερβάλλον κέρδος για τον προμηθευτή. Τα αντισταθμιστικά ωφελήματα αφορούν την ελληνική οικονομία και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, σε μια εποχή που η ακρίβεια και η ανεργία ταλαιπωρούν τους Ελληνες πολίτες. Επιπλέον, καθώς συζητείται η αγορά και νέων αεροπλάνων, θα αποτελέσει διαπραγματευτική αδυναμία της χώρας μας η μη απαίτηση τήρησης των συμφωνηθέντων σε προηγούμενες συμβάσεις.








    Ερωτάται ο κ. Υπουργός Εθνικής Αμυνας:




    1.Πόσα προγράμματα αντισταθμιστικών ωφελημάτων έχουν υλοποιηθεί, και σε ποιό ποσό έχουν ανέλθει μέχρι σήμερα οι σχετικές δαπάνες και ποιές είναι οι ελληνικές αμυντικές βιομηχανίες που τα έχουν αναλάβει;




    2.Πόσα και τί ύψους προγράμματα βρίσκονται σε διαδικασία υλοποίησης, από ποιές εταιρείες, και πότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν;




    3.Υπάρχουν μέσα στη συμφωνία εταιρείες που εδρεύουν και λειτουργούν εκτός του λεκανοπεδίου Αθηνών, δηλαδή στην ελληνική περιφέρεια που δοκιμάζεται περισσότερο από την οικονομική δυσπραγία, και αν ναι, έχουν ληφθεί μέτρα για την προώθηση των συγκεκριμένων προγραμμάτων ώστε να μην κλείσουν οι εταιρείες αυτές και χαθούν οι θέσεις εργασίας στην περιφέρεια;




    4.Φημολογείται ότι κατά την υλοποίηση προγραμμάτων έχουν γίνει διαχειριστικές ακροβασίες του τύπου απομείωσης εγγυητικών επιστολών καλής εκτέλεσης κλπ. Ισχύουν αυτά και, αν ναι, τί κάνει το Υπουργείο Εθνικής Αμυνας γι’ αυτό;




    5.Ποιά μέτρα λαμβάνει το Υπουργείο για να υλοποιηθεί μέχρι κεραίας η σύμβαση για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα μέχρι τελευταίου ευρώ, επ’ ωφελεία των ελληνικών αμυντικών βιομηχανιών και των Ελλήνων πολιτών;








    Ερωτάται ο κ. Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών:




    Καταβάλλεται κανονικά το αντίτιμο για τα αεροπλάνα ή γίνεται κάποια παρακράτηση, ώστε να ασκηθεί πίεση για την υλοποίηση της σύμβασης για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα;








    Ο ερωτών βουλευτής








    Πέτρος Τατούλης

  10. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 17:06:15

    Ο καθε ενας θα γραφει αυτο που νιωθει μεσα σε δυο τρεις σειρες και θα το στειλει με μειλ στις Βρυξελλες.
    Η δειλια και ο φοβος σας ειναι ο φιλος και συμμαχος αυτων των επιτηδειων, που σ' αυτη σας την αδυναμια αυτου στηριζονται και μας εγιναν τσιμπουρια.
    Ετσι γινεται εδω και παντου στην Ευρωπη του σημερα της μοντερνας τεχνολογιας.
    Δε γραφεται τιποτα στο χερι και δεν απαιτειται κανεις ψευτοδικηγορος.
    Ειναι ενας μοντερνος τροπος Πετιτσιον του λαου προς
    τις ανωτατες διοικητικες αρχες.
    Εγω θα το πραξω οπως παντα εκανα απο τοτε που συνελαβα την πατριδα μου να κολυμπα στη λιγδα.
    λαρα

  11. port porta avatar
    port porta 01/07/2008 17:07:15

    Φιδια,
    3-4 νομικοι Ελληνες την κανουν τη δουλεια, μαζι με 1-2 Συνταγματολογους. Εαν αποστειλουμε ανοιχτη προσκληση δεν τηα αρνηθουν, και δεν θα χρεωσουν τρελλα $. Λογικο μιας και η δημοσιοτητα ειναι κεφαλαιοποιησημη αμεσα.
    προτεινω
    - να μαζεψουμε και εθελοντες ( ειμαι ο 1ος και γνμωριζω πολλα.. )
    - να συνταξουμε με φακτορα ενα κειμενο διαμαρτυρια
    - να υπογραφει απ ολους οσοι συμφωνουν
    - να κανουμε την ανοιχτη προσκληση σε νομικους με dead line. εαν δεν ανταποκριθουν παμε με εντολη σε δαυτους. ( ΚΟΥΓΙΑ "ΒΛΕΠΩ" και Κατσαντωνη )
    - να συγγραφει η Αγωγη και να κατατεθει μετα βαιων και κλαδων και ΜΜΕ
    - να ορισουμε εκπροσωπους για καθε ανακγη ΜΜΕ κλπ

    και πιεση με καθε τροπο, ΝΕΤ.ΡΑΔΙΟ,ΤΗΛ, Δελτια τυπου.

    ασ κανουμε κατι απλο και οχι κατ ανακγη μεγαλο. τα απλα ειναι και τα δυσκολα στη διαχειρηση απο τα λαμογια που δεν θα ξερουν ποιος ξερει τι και ποιον να "πιασουν".

    ππ

    ΥΓ η Λαρα, θα βρει τους στιχους για τις αφισες ειμαι σιγουρος.

  12. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 17:17:54

    και οχι μονο στον Ελληνικο τυπο, αλλα και στον ευρωπαικο για αποκατασταση του ονοματος μας.
    Οι Ευρωπη θα εκτιμησει αυτη μας την κινηση στη σκεψη και μονο πως σ' αυτη τη χωρα τη Σουρκενλαντ
    δηλ. των Παγαποντων υπαρχουν και εντιμοι, που θελουν να τη βγαλουν απο το βοθρο.
    Η φωνη μας ειναι το φυσιολογικο εργαλειο που διαθετει η δημοκρατια και λειτουργει στην Ευρωπη.
    Πρεπει να ζηταμε, να απαιτουμε, να εξεγειρομαστε, να αντιδρομε, να αρνιομαστε να μη συμφωνουμε γιατι δε θελουμε να βαλουμε μπρος το μυαλο για σκεψη
    πρεπει να εχουμε ονειρα, οραματα
    οσα χρονια κι αν κουβαλαμε γ
    πρεπει να νοιαζομαστε για το συνολο
    κι οχι για το τομαρι μας.
    Γιατι το κρατος ειναι ενα το συνολο
    η κοινοτητα
    ειναι μια μεγαλη παρεα,
    που χωρις επικοινωνια
    δε γινεται χωριο.
    Δεν ξερω, αν η νοοτροπια που εδω αποχτησα
    και εκτιμω ιδιαιτερα σας ταιριαζει.
    λαρα

  13. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 17:19:49

    @port porta

    Συμφωνώ γενικα αν και νομίζω ότι χρειάζεται να επιλεχθούν νομικοί έγκυροι-έγκριτοι που να ξέρουν απο ευρωπαϊκες διαδικασίες και να αποφευχθούν "νουμερα" ή "λαμόγια" (που εξ ορισμού ειναι "ευάλωτα" στην ξεφτίλα και κατα συνέπεια και στην μηντιακή γελοιοποίηση της προσπάθειας - Κούγιας; μμμμ)

    Και σίγουρα χρειάζεται οπωσδήποτε καποιος "συντονιστής". Factora τι λές; Archaeopteryx, Νήπιε, Προφήτη και λοιπές δυναμεις που είσαστε;

  14. Factorx avatar
    Factorx 01/07/2008 17:32:37

    Φιδία: το έχουμε αναλάβε εμείς. Θα σας προτείνουμε στη συνέχεια τη μεθόδευση. Υπομονή, επειδή παίζονται διάφορα. Να μην σαμποταριστεί η ιδέα απο τη αρχή

  15. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 17:39:24

    ΟΚ Factor, συμφωνω.

    Ασχετο: χαίρομαι που έστω και κάπως καθυστερημένα βρήκα αυτό το μπλογκ, όπου μπορει συχνά να μην συμφωνούμε πολλοί σε όλα, αλλά έχω τήν αίσθηση οτι είναι απο τα τελευταία στέκια σε αυτή τη χώρα όπου "κάτι γίνεται". Είθε...

  16. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 01/07/2008 18:37:55

    Κάντε το!

  17. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 19:04:45

    ΠΑΡΩΝ!

    Πιστεύω στην συλλογική ενέλιξη κι όχι στην ατομική. Πιστεύω ότι το Διαδίκτυο μπορεί να ξαναφέρει την e- Άμεση Δημοκρατία. Πιστεύω στους ΠΟΛΙΤΕΣ/ΟΠΛΙΤΕΣ της. Πιστεύω σ' αυτήν εδώ την παρέα που δημιουργείται στο ΑΝΤΙNEWS. Πιστεύω σε καθέναν από σας, πιο πολύ κι απ' όλα τα κόμματα μαζί. Και πιστεύω στον έλληνα Λόγο πιο πολύ κι απ' όλους τους θεούς μαζί.
    *****

    e- Φίλοι, γενικά, και port porta, Λάρα και Φιδία, ειδικά,

    με τιμάει πέραν από κάθε φαντασία η πρόκληση- πρόσκλησή του Φιδία. Θεωρώ ότι, αυτή η κίνηση που λέτε μπορεί και πρέπει να είναι η αρχή ενός "Κινήματος Ελλήνων Πολιτών". Αυτών που αισθάνονται και είναι απροστάτευτοι, ΠΛΕΟΝ, από την Δικαστική, την Νομοθετική και την Εκτελεστική εξουσία της χώρας τους. Αυτών που θέλουν να πάρουν τις τύχες τής ζωής τους και των ΠΑΙΔΙΩΝ τους στα χέρια τους.

    Και επειδή, "τα λόγια είναι λόγια, τα μακαρόνια έχουν το ζουμί", αναλαμβάνω να μετατραπεί σε νομικό όποιο κείμενο επιλεγεί από την Ομάδα ΜΑΣ για προώθηση στην ΕΕ, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνσή της. Έχουμε αδέρφια σε όλες τις κοινωνικές τάξεις και σ' όλους τους τομείς, που ασπάζονται τις ιδέες και τις αγωνίες μας.

    Προτείνω να κρατήσουμε αυτό εδώ το ποστ για επι-κοινωνία συν-εν-νόησης, "μέχρι νεοτέρας".

    ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ σε όλους!


    ---------
    υγ. "Ο ΜΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ"

    *****
    «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ»,
    (Βίνσετ Βαν Γκοκ [!])

    *****
    «Ο ΚΑΘΕΝΑΣ πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ γεννήθηκε σωτήρας του έθνους του, λίγοι όμως ξέρουν πως γεννήθηκαν τέτοιοι, δηλαδή πως αυτοί θα το σώσουν, ΑΝ θέλουν.

    Πρέπει να φαντάζεσαι πως ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ εξαρτάται η σωτηρία του έθνους,
    και ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ δεν θα ήταν κανένας άλλος που να το σώση- ή να μην κοιτάζεις τι κάνουν οι άλλοι και να φαντάζεσαι μόνο πως ΕΣΥ έχεις το μεγάλο ΧΡΕΟΣ της σωτηρίας»,
    (Ίων Δραγούμης)

    *****
    «..Κανένας, όσον κι αν είναι ευγενής και αλτρουιστής, δεν θα δεχόταν ποτέ να αναμειχθή στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ, εάν δεν έβλεπε πως τον κυβερνούν οι κακοί.

    Με την δική του α π ο χ ή ο στίβος μένει ελεύθερος για τους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ, τους ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΥΣ, τους ΔΗΜΟΚΟΠΟΥΣ που αναρριχώνται στις υψηλές κυβερνητικές θέσεις,
    με αποτέλεσμα αυτοί, π λ έ ο ν, να κρίνουν τη τύχη του και την τύχη του κράτους …

    Βοηθώντας, ΕΠΟΜΕΝΩΣ, τους άλλους να σωθούν,
    βοηθείς τον εαυτόν σου»,

    (Ευάγγ. Παπανούτσος, «Πρακτική Φιλοσοφία»)

  18. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 19:14:52

    Μπραβο Νηπιε Γεροντα για τη δυναμικη σου παρουσια και συμμετοχη.
    λαρα

  19. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 01/07/2008 19:53:31

    νηπιε γεροντα,
    ειμαστε μαζι σε οτι χρειαστεις. μερα και νυχτα. κραταμε αφτο το ποστ ως σημειο αναφορας, εχει και ειδικο βαρος ως τιτλο.
    ολων μας τα ελληνικα δεν ειναι καλα δυστυχως. το μυαλο μας ομως δουλευει μονον Ελληνικα. αναμενω εξελιξεις και οτι θελησει ο οποιοσδηποτε απο την ομαδα για τον κοινο σκοπο = ΑΓΩΓΗ/κειμενο ειμαι εδω.

    “Κινηση Αγανακτησμενων Ελλήνων Πολιτών” ΚΑΕΠ
    “Κινήματος Εντίμων Ελλήνων Πολιτών” ΚΕΕΠ
    "Ελληνες Πολιτες Εναντιοι στη Διαφθορα" ΕΠΕΔ
    ....." τα Λεφτα των παιδιων μας Πισω κουφαλες..."
    ππ

  20. zeitgeist-gr.blogspot.com avatar
    zeitgeist-gr.blogspot.com 01/07/2008 22:32:03

    Ωραίες ιδέες διαβάζω! Και ευτυχώς σε αυτό το ποστ δεν υπάρχουν διαφωνούντες! Μαζί σας!

  21. Φιδίας avatar
    Φιδίας 02/07/2008 02:32:23

    Νήπιε κέντησες! Πολύ μου άρεσαν τα "αν" στο κείμενο σου και μια ιδέα των "αν" μου τριβελίζει το μυαλό. Θεωρώ ότι το "ΑΝ" είναι καταλυτικό σαν ιδέα και συμβολισμός.

    ΑΝ...

    Φιδιας

  22. Φιδίας avatar
    Φιδίας 02/07/2008 02:34:57

    Προς Διός, το παραπάνω κείμενο δεν παίζει ως αιχμή κατα Antonio η Νήπιου (1967 χρονια!). Ο καθένας βλέπει τα πράγματα μέσα απ'τα δικά του γυαλιά...

  23. Φιδίας avatar
    Φιδίας 02/07/2008 02:38:35

    xaxaxa μαλλον τα εχω παιξει, πολυ ξενυχτι, πολύ δουλειά, ποσταρίσματα... Το παραπανω απολογητικό (#25) κειμενο κανονικά παιζει στο #38 του:

    http://www.antinews.gr/?p=2613#comment-34494

    Φιδιας

  24. Nightwalker avatar
    Nightwalker 02/07/2008 12:15:16

    Εμένα πάντως μου κάνουν 2 πράγματα μεγάλη εντύπωση:
    1. Γιατί ο κύριος Αθανασίου δεν προσωποποίησε την κατηγορία της δωροδοκίας και του μάυρου χρήματος στον κύριο Χριστοφοράκο??? τουλάχιστον για αυτόν είναι πασιφανέστατο ότι δωροδόκησε (άπαντες γερμανοί για αυτον μέρα νύχτα μιλούν για μάυρο χρήμα)
    2. Γιατί ο κύριος Αθανασίου δεν απείγγηλε και την κατηγορία της παράβασης του νόμου περί χρηματοδότησης των κομμάτων in rem, όταν είναι πάλι πασιφενάστατο ότι τουλάχιστον ένα κόμμα “τα πήρε”

  25. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 14:07:24

    καλησπερα,
    @nightwalker, μολις με πληροφορησαν oti Δευτερα βραδυ,ο Καραμανλης και ο ΓΑΠ μιλησαν με αντικειμενο το μπαχαλο οπως ολοι ζουμε και αποφασισαν να προχωρησουν σε εκλογες. Λογικο ο Εισαγγελεας να κλεισει τα χαρτια "γενικως και κατα παντος υπευθυνου ". Επισης ως "νεο" 35εκ Ευρα εμβασμα σε ΑΧΕΠΕΥ στο ΔΣ της οποιας ειναι γυιος γνωστου Πολιτικου προσωπου ΝΔ. Θα σκασει συντομα ( ελπιζω ).
    Ασχολουνται με τον Λιαπη σημερα. Ειναι δυνατον??

    Στο στοχο μας εμεις οι ηλιθιοι και στην κινηση που πρεπει να κανουμε ολοι μαζι. Την ΑΓΩΓΗ. Εχουμε νεα?

    ππ

  26. Factorx avatar
    Factorx 02/07/2008 14:26:57

    @port porta: να δω πότε θα καταλάβουν μερικοί μερικοί οτι κάποια πράγματα θέλουν και διακριτικοτητα.

  27. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 14:37:40

    @factor. διασταυρωσες τα γραφομενα μου? χαχα

    " Να μην σε πιανει φαγουρα εκει που δεν φτανεις να ξυστεις " παραλλαγμενο μου το ελεγε ο πατερας μου. ετσι ειναι.

    η διακριτικοτητα ειναι Μεγαλη Αρετη ! δεν βλεπω αρκετους εναρετους στην Βουλη-offshore ( απο γελοιοφραφια )

    ππ

  28. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 14:53:12

    Αντισταθείτε σ'αυτόν που χτίζει ένα μικρό σπιτάκι και λέει : καλά είμαι εδώ.

    Αντισταθείτε σ'αυτόν που γύρισε πάλι στο σπίτι και λέει : Δόξα σοι ο θεός.

    Αντισταθείτε στον περσικό τάπητα των πολυκατοικιών στον κοντό άνθρωπο του γραφείου στην εταιρία εισαγωγαί - εξαγωγαί στην κρατική εκπαίδευση στο φόρο σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.

    Αντισταθείτε σ' αυτόν που χαιρετάει απ' την εξέδρα ώρες ατέλιωτες τις παρελάσεις σ' αυτή την άγονη κυρία που μοιράζει σμύρναν σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.

    Αντισταθείτε πάλι σ' όλους αυτούς που λέγονται μεγάλοι στον πρόεδρο του Εφετείου

    Αντισταθείτε στις μουσικές τα τούμπανα και τις παράτες σ' όλα τ' ανώτερα συνέδρια που φλυαρούνε πίνουν καφέδες σύνεδροι συμβουλατόροι σ' όλους που γράφουν λόγους για την εποχή δίπλα στη χειμωνιάτικη θερμάστρα στις κολακίες τις ευχές τις τόσες υποκλίσεις απο γραφιάδες και δειλούς για το σοφό αρχηγό τους.

    Αντισταθείτε στις υπηρεσίες των αλλοδαπών και διαβατηρίων στις φοβερές σημαίες των κρατών και τη διπλωματία στα εργοστάσια πολεμικών υλών σ' αυτούς που λένε λυρισμό τα ωραία λόγια στα θούρια στα γλυκερά τραγούδια με τους θρήνους στους θεατές στον άνεμο σ' όλους τους αδιάφορους και τους σοφούς στους άλλους που κάνουνε το φίλο σας ως και σε μένα, σε μένα ακόμα που σας ιστορώ αντισταθείτε.

    Τότε μπορεί βέβαιοι να περάσουμε προς την Ελευθερία. (........)

    Και συ λοιπόν στέκεσαι έτσι βουβός με τόσες παραιτήσεις από φωνή από τροφή από άλογο από σπίτι στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος: Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν.



    Μιχάλης Κατσαρός "Η διαθήκη μου"

    ("Κατά Σαδουκαίων")


    για Λαρα και Νηπιο Γεροντα

    ππ

  29. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 15:08:03

    Αριστοτελης

    "Ειμαστε αυτο που κανουμε συνεχεια.

    Η υπεροχη,λοιπον,δεν ειναι πραξη αλλα συνηθεια."
    ------------------------------------------------
    Πλουταρχος

    "Δεν υπαρχει τιποτα πιο δυσκολο απ' το να κατευθυνεις ανθρωπο που ευτυχει,

    ενω ειναι παρα πολυ ευκολο να επιβληθεις σε ανθρωπο που ατυχησε"
    ------------------------------------------------
    Δημοκριτος 470-370 π.Χ.

    "Ανθρωποι τυχης ειδωλον επλασαντο , προφασιν ιδιης αβουλιης."
    ------------------------------------------------
    Διονύσιος Σολωμός

    "Εθνικά ωφέλιμο είναι μόνο το αληθινό"
    ------------------------------------------------
    Διογενης

    "Ερωτηθεις Διγενης ει παιδισκαριον ή παιδαριον εχοι, εφη <>.Του δε ειποντος <>

    εφη >. !!!!!!
    ------------------------------------------------
    "Ενας αχρηστος ανθρωπος λεγεται ρεζιλι,

    δυο λεγονται δικηγορικο γραφειο

    και τρεις γινονται βουλη"
    ------------------------------------------------

    ππ

  30. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 15:12:23

    επαναληψη
    ------------
    Διογενης

    Ερωτηθεις Διγενης ει παιδισκαριον ή παιδαριον εχοι,

    εφη <>.

    Του δε ειποντος <>

    εφη >. !!!!
    ------------

  31. port porta avatar
    port porta 02/07/2008 15:21:24

    Η συζηγος του Κ Χριστοφορακου ποια ειναι??? Τι Εθνικοτητας? Ο μπαμπας της που εργαζεται??? Σε ποιο ΔΣ ειναι μελλος ??

    κουιζ το οποιο πιστευω εξηγει πολλα για το σημερα και το αυριο....της υποθεσης.

    ππ

  32. Φιδίας avatar
    Φιδίας 02/07/2008 20:50:48

    @ port porta

    πεσ' το γιατι θα με σκάσεις!

  33. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 02/07/2008 21:19:21

    turkia,
    siemens turkias k bod siemens germany lene ....
    Pp

  34. Φιδίας avatar
    Φιδίας 02/07/2008 21:23:30

    ...the plot thickens....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.