#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2010 23:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δικαίωση του Αντώνη Σαμαρά



Τι συζητάει αυτό το Σαββατοκύριακο η Ε.Ε.;

1. Τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Μηχανισμού  διαχείρισης-επίλυσης κρίσεων για τα κράτη της Ευρωζώνης.

2. Τη δημιουργία  Ευρωπαϊκού Ταμείου στόχος του οποίου θα είναι διασώζει τα κράτη της ευρωζώνης που απειλούνται με χρεοκοπία.

3. Τη δυνατότητα, η Ε.Κ.Τ να αγοράζει ομόλογα των κρατών της Ευρωζώνης  (κάτι τέτοιο θα εξουδετέρωνε τους κερδοσκόπους)

Όλα αυτά είναι προτάσεις του Αντώνη Σαμαρά, από καιρό!

Τι σημαίνουν αυτές οι εξελίξεις:

1.Κατ’ αρχήν ότι η κρίση που βιώνει η χώρα μας,  δεν ήταν μόνο  ελληνική, αλλά  και  πρόβλημα της Ευρωζώνης. Αυτό, για όσους επέμεναν να δυσφημούν τη χώρα μας στο εξωτερικό.

2. Μπορούσε να βρεθεί μια ευρωπαϊκή λύση. Αυτό που εδώ και καιρό φωνάζει ο κ. Σαμαράς και ο κ. Παπανδρέου κάνει πως δεν ακούει!

3. Ότι  η  συμμετοχή του ΔΝΤ  δεν ήταν υποχρεωτική!

4. Πρέπει να μας εξηγήσει  ο  κ. Παπανδρέου γιατί το αποδέχθηκε; Μήπως για να δικαιολογήσει τη σκληρότητα των μέτρων που μας επέβαλε;

5. Μήπως τελικά το ΔΝΤ είναι το τίμημα που πρέπει να καταβάλλει ο ελληνικός λαός για την πολιτική ανεπάρκεια του κ. Παπανδρέου.\

6. Καταρρέει  η κυβερνητική προπαγάνδα και τα εκβιαστικά διλήμματα ότι  επιλογή του ελληνικού λαού ήταν «σοσιαλιστική βαρβαρότητα με άρωμα ΔΝΤ» ή πτώχευση!

Συμπέρασμα:

Πρώτον, όσο  περνάει ο καιρός, κάθε μέρα και περισσότερο, θα αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Παπανδρέου μας οδήγησε στο ΔΝΤ από επιλογή.

Δεύτερον, για αυτό το παιχνίδι που απογείωσε τα περίφημα spreads  πάνω από τις 1000 μονάδες, υπάρχουν ευθύνες και πρέπει να αναζητηθούν.

Τρίτον, ο κ. Παπανδρέου, στην προσπάθειά του να φορτώσει τη δική πολιτική αδυναμία στην κυβέρνηση Καραμανλή, μετέτρεψε  ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα σε ελληνικό!  Επί έξη μήνες ταλαιπώρησε Ελλάδα και Ευρώπη, αλλά τον πανάκριβο λογαριασμό θα κληθεί να πληρώνει, άγνωστο για πόσο, ο ελληνικός λαός.

Τέταρτον, ότι υπήρχε και άλλη, για την ακρίβεια το ΔΝΤ, δεν ήταν λύση.

Τέλος, το γεγονός και μόνο ότι άνοιξε αυτή η συζήτηση, αποτελεί  την απόλυτη δικαίωση του Αντώνη Σαμαρά, που από την αρχή ήταν αντίθετος στη  λύση του κ. Παπανδρέου.

Σημαίνει  και κάτι άλλο: πόσο ορθή  ήταν η απόφαση του   να καταψηφίσει τα μέτρα στη Βουλή.

Από εδώ καις το εξής το επόμενο στοίχημα είναι να διαμορφώσει ένα πρόγραμμα το οποίο θα μας βγάλει από την μέγγενη του ΔΝΤ το ταχύτερο δυνατό.  Πριν διαλυθεί  η κοινωνία μας και  εκατομμύρια άνθρωποι οδηγηθούν  στη φτώχεια και την εξαθλίωση.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 08/05/2010 23:19:22

    Αυτό που αποφάσισε η ΕΕ, αυτό είχε προτείνει και ο Σαμαράς.

    Ο Αντώνης Σαμαράς από την αρχή ήταν κάθετα αντίθετος με την προσφυγή στο ΔΝΤ και είχε προτείνει μια καθαρά ευρωπαϊκή λύση. Αυτό μάλιστα είχε προσπαθήσει να το περάσει στις κατ΄ ιδίαν συζητήσεις με όσους ευρωπαίους ηγέτες κατάφερε να δει. Η Ευρώπη είναι η μόνη αρμόδια και υπεύθυνη να προστατέψει το νόμισμά της, τις εθνικές οικονομίες των κρατών της ευρωζώνης και την κοινωνική συνοχή των κρατών αυτών.
    Όμως οι λάθος αρχικοί χειρισμοί της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και του κ. Παπανδρέου προσωπικά και στη συνέχεια ο πανικός που κατέλαβε την κυβέρνηση, αλλά και η (όπως αποδεικνύεται τώρα) επιδίωξη της Γερμανίας και άλλων κρατών, για τιμωρία της Ελλάδας και παραδειγματισμό, οδήγησαν τη χώρα μας στον εξευτελισμό και στο ΔΝΤ.
    Φυσικά το ΔΝΤ δεν είναι λύση, απλά είναι καταστροφή. Η μόνη εξυπηρέτηση που θα μας προσφέρει είναι να μπορέσουμε αφενός να πληρώσουμε τα ληξιπρόθεσμα παλιά μας χρέη, με νέα όμως χρέη και αφετέρου η εξασφάλιση κάποιου ποσού για να μπορέσει να λειτουργήσει προς το παρόν το κράτος και όλα αυτά με ταυτόχρονη πλήρη εξαθλίωση των πολιτών. Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις του ίδιου του ΔΝΤ, το χρέος της χώρας, σε ποσοστό επί του ΑΕΠ θα εκτιναχθεί, αντί να μειωθεί, στο 150% και αυτό είναι το καλό σενάριο. Και μετά τι;; Υποτίθεται ότι σε δύο χρόνια θα πρέπει να έχουμε τέτοια ανάπτυξη και εξαγωγές που θα μπορεί να εξυπηρετεί το νέο δυσβάσταχτο χρέος που θα δημιουργηθεί.
    Αλήθεια το πιστεύει κανείς αυτό;;;
    Επομένως θα απαιτηθούν νέα και ξανά νέα μέτρα και πάει λέγοντας.
    Μπροστά σ’ αυτό το αδιέξοδο, ο Αντώνης Σαμαράς πίστευε και πιστεύει ότι θα πρέπει να αντιληφθούν τα κράτη της ευρωζώνης πως μόνο η δημιουργία ενός κοινού ταμείου στήριξης, χωρίς να επιβάλει εξαθλίωση στους λαούς των κρατών της ευρωζώνης και ειδικότερα των μεσογειακών χωρών, θα μπορούσε να αποτελέσει λύση.
    Αυτό ακριβώς φαίνεται να αντιλαμβάνονται τώρα οι ευρωπαίοι ηγέτες.
    Δυστυχώς όμως η Ελλάδα δεν απέφυγε, από τους κακούς χειρισμούς της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, να γίνει το πειραματόζωο και ο παραδειγματισμός για τα άλλα κράτη.
    Επομένως η δική μας εξαθλίωση θα γίνει παράδειγμα προς αποφυγή.
    Αν λοιπόν το ΠΑΣΟΚ, το πάλευε μέσα στην ευρωζώνη, όπως το είχαμε και από εδώ πει, απειλώντας ακόμα και με πτώχευση και κατάρρευση της ζώνης του ΕΥΡΩ, αποκλείοντας εντελώς τη λύση του ΔΝΤ, θα είχε εξαναγκάσει τους ευρωπαίους ηγέτες να εμφανίσουν ενωρίτερα τις προειλημμένες αυτές αποφάσεις τους.
    Εκείνο το ΟΧΙ του Αντώνη Σαμαρά και των υπόλοιπων κομμάτων της αντιπολίτευσης (πλην ΛΑΟΣ και κ. Μπακογιάννη), όπως αποδεικνύεται, ήταν τελικά εθνική υπόθεση, γιατί και σε συνδυασμό με τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας, πέρασε στην Ευρώπη το μήνυμα, ότι η Ελλάδα δεν θα γονατίσει εύκολα και δεν θα δεχτεί οικονομικά παιχνίδια στην πλάτη της, κάτι που σόκαρε τους ευρωπαίους ηγέτες και τους ανάγκασε σε εσπευσμένες αποφάσεις.

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/05/blog-post_2711.html

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 08/05/2010 23:28:45

      Πέτρο,
      Η λύση Παπανδρέου είναι αδιέξοδη.
      Είδες τι έγινε αυτή τη βδομάδα στη Ρουμανία;
      -25 μισθοί
      -15 συντάξεις.
      Από και πέρα χρειάζεται πρόταση εξόδου από το ΔΝΤ.
      Σύντομα!

    • Στέλιος Χ. avatar
      Στέλιος Χ. @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 09/05/2010 20:50:25

      Φοβάμαι όμως αγαπητέ φίλε, ότι δεν το έχουν καταλάβει αυτό οι Έλληνες και το βλέπουμε στις δημοσκοπήσεις δυστυχώς.

      Θα πρέπει να γίνει μεγάλος αγώνας για την μεταστροφή, αν θέλουμε να μιλάμε επί της ουσίας. Όλοι εμείς το αντιλαμβανόμαστε, ο κόσμος εκεί έξω όμως, όχι.

      Ο Σαμαράς θα πρέπει να απαλλαγεί από τα βαρίδια, που κρατάνε καθηλωμένη την παράταξη.

      Προχθές το MEGA είχε την Μπακογιάννη για 38 λεπτά ακριβώς, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, θα την έχει ο Χατζηνικολάου, για δύο ώρες στην εκπομπή του την Δευτέρα.

      Θα παίξουν μέχρι εξαντλήσεως το χαρτί της Ντόρας, οι διαπλεκόμενοι, αυτό δεν θα το αποφύγουμε. Θα πρέπει όσο είναι καιρός, να καθαρίσουμε την Νέα Δημοκρατία, απ' ότι την πλήγωσε.

      Συγνώμη αν βγήκα εκτός θέματος, το θεωρώ όμως βασικό για την συνέχεια και για να ξεκινήσουμε να ελπίζουμε, ότι θα τελειώνουμε μ’ αυτούς.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Στέλιος Χ. 09/05/2010 21:15:07

        Στέλιο, μές το θέμα είσαι.
        Εμένα πάντως δεν με ανησυχεί η Μπακογιάννη.
        Και το ντιβάνι της να πάει στα κανάλια.
        Οσο περισσότερο μιλάει τόσο περισσότερο θα αναδεικνύεται η πολιτική της ανεπάρκεια.
        Αρκεί ο Σαμαράς να κάνει αυτά που πρέπει

  2. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 08/05/2010 23:23:38

    Ο Σαμαράς έκανε ό,τι καλύτερο για την πατρίδα και το λαό ψηφίζοντας ΟΧΙ! Τώρα κάποιοι προσπαθούν να το περάσουν σα λαϊκισμό! Θα δικαιωθεί ο Σαμαράς γιατί αυτό το ΟΧΙ θα ρυθμίσει όλη τη νέα μεταπολίτευση της Ελλάδας!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΦΙΑ 09/05/2010 11:48:07

      Σοφία, μάλλο ...σοφά ομιλείς!

  3. Baroso avatar
    Baroso 08/05/2010 23:27:14

    Ρε ατυχία να μην είναι αυτός στα πράγματα και να είχε κάνει αυτές τις προτάσεις τότε...

  4. BlueSky avatar
    BlueSky 08/05/2010 23:27:35

    Αγαπητέ Κώστα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, υπάρχει όμως ένα αλλά. Έχει υψωθεί ένα θεόρατο φράγμα λογοκρισίας από τα πασοκοΜΜΕ, μη προβάλλοντας τις προτάσεις του Προέδρου και αντίθετα αχνοφαίνεται ότι, προωθούν συστηματικά την κόρη του Τσανγκλαγιανκίλ. Τι πρέπει να γίνει γιαυτό; Αφενός ότι το 60% των ελλήνων ενημερώνονται από την τηλεόραση μη έχοντας πρόσβαση στο διαδίκτυο,αφετέρου πάσχουν από το σύνδρομο του χρυσόψαρου, με αποτέλεσμα να ζούμε το χάλι που ζούμε.............

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ BlueSky 08/05/2010 23:46:07

      Οταν θα αρχίσουμε να βιώνουμε τις συνέπειες των μέτρων, θα δω τι θα λένε τα ΜΜΕ!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 09/05/2010 01:19:36

        Σωστά. Η ώρα του συστήματος έφτασε. Ζούμε τον επιθανάτιο ρόγχο του, όπου τίποτε δεν ακούγεται εκτός από αυτόν.
        Ο πάταγος αυτού του συστήματος που θα ακουστεί από την κατάρρευσή του θα είναι τόσο μεγάλος που θα συμπαρασύρει όλον τον πλανήτη.
        Ο ουρανός θα πολιορκηθεί σύντομα.

  5. spartaner avatar
    spartaner 08/05/2010 23:40:06

    giati den bgainei to sxoleio mou???

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/05/2010 23:40:32

    Δεν μπορουσαν να συμβουν αυτα πριν τιμωρηθει ο ταραξιας που χαλασε την ευρωπαικη ηρεμια.
    Η αγορα ομολογων απο την ΕΚΤ απαγορευεται απο τη συνθηκη του Μααστριχτ που ηταν αρθρο πιστης για τους Γερμανους.
    Ο Παπανδρεου με την τακτικη του που αποσκοπουσε στην ανατροπη της,πραγμα που λειτουργουσε υπερ του νομισματος της χωρας του την κατεστησε αναγκαια.
    Δεν ηταν δυνατον ομως οι Γερμανοι να αφησουν ατιμωρητη τη χωρα που τους χαλασε τη συμφωνια.Ετσι πρωτα επρεπε να πεσει το ματσουκι με τα μετρα και μετα να επεμβει η ΕΚΤ .

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 08/05/2010 23:49:43

      Ας συμφωνήσω φίλε μου, τότε γιατί Ελληνες Βουλευτές ψήφισαν ΝΑΙ στο ΔΝΤ;
      Δεν αναφέρουν ότι ο μηχανισμός στήριξης που ετοιμάζεται και για τις άλλες χώρες της Ευρωζώνης δεν περιλαμβάνει και το ΔΝΤ. Γιατί;
      Οι προσωπικές επιδιώξεις και σκοπιμότητας έθεσαν την χώρα υπό κηδεμονία και έριξαν το βοιωτικό επίπεδο της κοινωνίας στη δεκαετία του '70.
      Μπορούν να μας εξηγήσουν οι 172 το ΝΑΙ για το ΔΝΤ λοιπόν μόνο για την Ελλάδα;

      Εγώ επιμένω ότι τη Δευτέρα ο Σαμαράς ενώπιον του Προέδρου να θέσει δύο ζητήματα:

      -το πραξικόπημα της Παρασκευής που μετατρέπει τη Βουλή σε ενημερωτικό / ψυχαγωγικό χώρο
      -τις αποφάσεις του ΣΚ που καταδεικνύουν τις προσωπικές πολιτικές σκοπιμότητες για την οδήγηση της χώρας στο ΔΝΤ

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 09/05/2010 00:21:24

        Αν δεν περναγε θα καθυστερουσαν την επεμβαση της ΕΚΤ μεχρι να χρεωκοπησουμε.
        Δεν αθωωνω το ΓΑΠ,το αντιθετο.Επαιξε το ρολο πιονιου της Αμερικης και τελικα ολα ρυθμιστηκαν απο τις συνεννοησεις Ομπαμα - Μερκελ οπου φυσικα οι Γερμανοι απαιτησαν την εξαιρεση της Ελλαδος για τιμωρια.
        Φυσικα αν ειχε αλλη πολιτικη θα μπαιναμε μαζι με Πορτογαλια και λοιπους.Αλλα αυτο ηταν ζητημα του φθινοπωρου και του χειμωνα,τωρα πια ηταν αργα.

  7. aurora3363 avatar
    aurora3363 08/05/2010 23:46:54

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ.ΩΡΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ"ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Α.ΣΑΜΑΡΑ

  8. Misha avatar
    Misha 09/05/2010 00:02:13

    Ο Σαμαράς έχει καλό feeling ως φαίνεται.
    ΌΜΩΣ
    όλο το Ευρωπαϊκό Λαίκό Κόμμα όπου ανήκει και η ΝΔ τάχθηκε υπέρ της υπαγωγής μα στο ΔΝΤ.Κάποιοι τηλεφώνησαν και στη Ντόρα να τη συγχαρούν για το ΝΑΙ στην κατοχική συμφωνία ΓΑΠ- ΔΝΤ.
    Το ερώτημα που θα είναι πιο επίκαιρο από ολα τα άλλα τις μέρες που έρχονται είναι 80000 αστυνομικοί-ταγματασφαλίτες του ΔΝΤ και άλλοι 100-200 παπαγάλοι του ΔΝΤ στα μεγάλα ΜΜΕ θα καταφέρουν να σταματήσουν το τσουνάμι της λαϊκής οργής που φουσκώνει;
    Ρωτήστε τους επικεφαλής των ΜΑΤ που βρέθηκαν προχτές στη Βουλή να σας περιγράψουν τον τρόμο τους...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Misha 09/05/2010 00:19:23

      Ποιός σου είπε ότι την πήραν τηλέφωνο?

    • anonymous avatar
      anonymous @ Misha 09/05/2010 00:24:15

      ποιοι ειναι οι 80000, οι υπαρχοντες ελληνες η οι ξενοι του gendarmeforce;

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Misha 09/05/2010 01:53:59

      Αυτοί που τηλεφώνησαν στην Ντόρα και τόσο το διαφήμισε, οφείλεις να ξέρεις ότι είναι όχι μόνο στη σύνταξη αλλά και στα πολιτικά αζήτητα στις χώρες τους. Ε, δεν είναι σήμερα πολιτικό γεγονός να επικοινωνεί κανείς με τον πρώην καγκελλάριο Σιούσελ, όταν το ίδιο το κόμμα του τον έχει ξεχάσει και προσπαθεί να τον ξεχάσουν κι οι αυστριακοί μήπως κι ανέβουν τα ποσοστά του. Δεν πήραν ακόμη χαμπάρι ότι δεν έχουν να κάνουν με ιθαγενείς;

      • Misha avatar
        Misha @ oxoxo 09/05/2010 10:20:14

        «Το πρωί η Ντόρα είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Γάλλο υπουργό Εξωτερικών για Ευρωπαϊκές υποθέσεις Λε Λούς αλλά και με τον πρώην Αυστριακό Καγκελάριο Σίουσελ.»

        Είμαι βέβαιος ότι το Ευρ. Λαίκό Κόμμα είναι στη λογική ΔΝΤ-Ντόρας.Πρόκειται για ακραίους μονεταριστές, τραπεζο-κόμους.

  9. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 09/05/2010 00:06:12

    H δικαιωση του Σαμαρα, ενταξει. Την ιδια στιγμη, ομως, εχουμε την αποθεωση του Παπανδρεου: Βλακα τον ανεβαζαν, ηλιθιο τον κατεβασαν. Αλλα αυτος κατορθωσε εκεινο που ουτε η παλαι ποτε ισχυρη Σοβιετικη Ενωση δεν ειχε κατορθωσει: Ο Γιωργακης, τελικως, ξετιναξε τον καπιταλισμο. Και εχει κερδισει ενα παγκοσμιο τροπαιο και μια μονιμη θεση στο πανθεον της ιστοριας της Σοσιαλιστικης Διεθνους. Η οποια επαιρεται ηδη οτι ο προεδρος της, ο γιγαντας Γιωργακης Παπανδρεου μπορει να οδηγησε τον ελληνικο λαο στη δυστυχια του ΔΝΤ, αλλα με την πανεξυπνη και πανουργα πολιτικη του προκαλεσε νεα παγκοσμια οικονομικη κριση τη στιγμη που ο κοσμος συνερχοταν απο την αμεσως προηγουμενη και ερριξε στα βαραθρα τον κακο καπιταλισμο. Εξ ου και ειναι πλεον γνωστος σε ολοκληρο τον κοσμο, απο τον απωτατο Βορρα ως τον επισης απωτατο Νοτο και απο τη Δυση ως την Ανατολη. Αμ' πως που θαλεγε και ο Χατζηχρηστος αν ζουσε ακομη.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ xenitemenos21 09/05/2010 00:17:12

      Μην νομίζεις ότι αυτή η φήμη που έχει ο ΓΑΠ είναι θετική. Μάλλον δεν τον παίρνουν σοβαρά, στην Ευρώπη τον θεωρούν "αμερικανάκι" και δεν του έχουν καμία εμπιστοσύνη. ΕΪναι ικανός με τις βλακείες που λέει να τινάξει το σύστημα στον αέρα.

      Λογικό είναι. Είναι κοινωνιολόγος ο άνθρωπος από το Άμχερστ.
      Επί της ουσίας όμως, υπεύθυνοι είναι οι μεγαλοεκδότες της Ελλάδας που "πουλήθηκαν" για 30 αργύρια...

    • Orestios avatar
      Orestios @ xenitemenos21 09/05/2010 01:29:06

      Δεν ενημερώνεσαι καλά ξενιτεμένε.
      Η στάση προς το GAP είναι από αδιάφορη το καλύτερο ως απαξιωτική το χειρότερο.
      Το προσωπικό όφελος που έχει δεν θα το βοηθήσει να ξεφύγει την κατάλληλη ώρα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ xenitemenos21 09/05/2010 11:52:53

      xeninemene,
      νομίζω ότι οι φίλοι σου απάντησαν επαρκώς. Να προσθέσω και τη δική μου άποψη.
      Τα ΜΜΕ θέλουν ..κάποιο χρόνο να κάνουν την ...κυβίστηση. Το σύστημα ακόμα στηρίζει Παπανδρέου. Θα τον στηρίξει ακόμα για κάποιο διάστημα. Οταν, όμως, αρχίσουν τα δύσκολα, μην έχεις αμφιβολία τι θα κάνουν.

  10. μετα χριστον avatar
    μετα χριστον 09/05/2010 00:26:15

    Ε καλά ρε παιδιά, αυτά τα μέτρα συζητιόντουσαν από καιρό στην Ευρώπη, δεν τα σκέφτηκε ο Σαμαράς. Όλοι ήθελαν να γίνουν αλλά όσο δεν υπήρχε το ζόρι, στα χαρτιά μέναν...

  11. ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ 09/05/2010 00:38:36

    Καθημερινα ο Προεδρος θα δικαιωνεται αποδεικνυοντας ποσο μεγάλος ηγέτης ειναι.

  12. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 09/05/2010 00:39:29

    -Στη δημοσκόπηση της Public Issue για την Καθημερινή της Κυριακής, δύο στους τρεις πολίτες, τάσσονται κατά των οικονομικών μέτρων.

    Σε δημοσκόπηση της ALCO για το Πρώτο Θέμα, οι ερωτηθέντες θεωρούν σε ποσοστό 49,4% υπεύθυνη τη στάση του Γ. Παπανδρέου

    Eρώτηση:
    Πως γίνεται, τα 2/3 των πολιτών της χώρας να τάσσονται κατά των οικονομικών μέτρων και ταυτόχρονα το 49,4% να θεωρεί υπεύθυνη τη στάση του Γ. Παπανδρέου;

    • anonymous avatar
      anonymous @ o βουνίσιος 09/05/2010 00:51:00

      Οι δημοσκοπήσεις λένε ότι το 54% είναι υπέρ των μέτρων γιατί θεωρούν ότι δε γίνεται διαφορετικά.

      Εγώ θεωρώ ότι γινόταν διαφορετικά πριν ένα δυο μήνες έστω και χωρίς βοήθεια αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    • τάσος avatar
      τάσος @ o βουνίσιος 09/05/2010 02:10:07

      τί είναι αυτές οι τρίχες στο πρώτο θέμα; πότε θα σταματήσουν την κοροϊδία οι κατσαπλιάδες;

    • Misha avatar
      Misha @ o βουνίσιος 09/05/2010 10:18:01

      οι ερωτήσεις τού Κομιστή στο Θέμα είναι διλημματικές, του στυλ:
      «Τι προτιμάτε:
      Να σας πουλήσουν σκλάβο ή να σας κόψουν τον μισθό;»
      Με τέτοιους ΠΡΟΣΤΥΧΟΥΣ χειρισμούς του δημο(σ)κόπου βγάζει ο άθλιος Κομιστής τα συμπεράσματα του.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ o βουνίσιος 09/05/2010 13:15:19

      To ερώτημα στην δημοσκόπηση της ALCο έτσι όπως τέθηκε στους ερωτόμενους ήταν κατευθυνόμενο προς μία μόνο απάντηση αφού διαστρεβλώνει την πραγματικότητα.
      Το παραθέτω κάτω:


      Το ερώτημα που τέθηκε στους 1.000 συμμετέχοντες ήταν: «Είστε υπέρ του προγράμματος ΕΕ-ΔΝΤ που αποσκοπεί στη διάσωση της χώρας ή υπέρ της απόρριψής του με κίνδυνο χρεοκοπίας;»

      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1813537


      Το ερώτημα είναι καταφανώς παραπλανητικό γιατί το πρόγραμμα ΔΝΤ δεν αποτρέπει τον κίνδυνο χρεωκοπίας, απλά τον μεταθέτει τρία-τέσσερα χρόνια αργότερα, μετά τη λήξη του(όταν θα ξαναγυρίσουμε στις αγορές).

      Συγκεκριμμένα, η πιθανότητα χρεωκοπίας μετά το πρόγραμμα ΔΝΤ θα είναι μεγαλύτερη απ ότι σήμερα αφού (όπως το ίδιο το ΔΝΤ παραδέχεται), το δημόσιο χρέος θα είναι στο 140% του ΑΕΠ, σαφώς μεγαλύτερο από το σημερινό.

      Eπομένως, η ερώτηση κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να είχε τη μορφή:

      «Είστε υπέρ του προγράμματος ΕΕ-ΔΝΤ που αποσκοπεί στη διάσωση της χώρας ΜΕΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ή υπέρ της απόρριψής του με ΑΜΕΣΟ κίνδυνο χρεοκοπίας;»

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γιώργος 09/05/2010 19:45:54

        Kαι να φαντασθείτε ότι κάποτε ο Παναγόπουλος της ΑΛΚΟ ήταν στην ΟΝΝΕΔ......

  13. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 09/05/2010 00:54:26

    Ο,τι και να πει ο Σαμαράς και όσο σωστό και αν είναι, όσο ο Καραμανλής δεν βγαίνει να αναλάβει ή να καταλογίσει ευθύνες, ο Σαμαράς θα αντιμετωπίζεται με τεκμήριο ενοχής και ο ΓΑΠ με τεκμήριο αθωότητας. Το έχουν μεν επιβάλλει τα φιλοκαθεστωτκά ΜΜΕ, αλλά σε αυτό το προδιαμορφωμένο πλαίσιο καλείται να κινηθεί ο Σαμαράς. Τον στηρίζω, τον πιστεύω, γιατί με πείθει κάθε μέρα, αλλά στο ερώτημα πού τον κρύβει τον Καραμανλή πρέπει να βρει μια απάντηση. Ακόμα και αν είναι να πάνε να ρωτήσουν τον ίδιο τον Καραμανλή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Bodinus1576 09/05/2010 11:56:19

      Για τον Καραμανλή, τα έχω γφράψει πολλές φορές. Γίνομαι βαρετός.
      Εκτιμώ οτι θα μιλήσει. Είναι επιβεβλημένο να μιλήσει. Εικάζω οτι θα το κάνει σε μια χρονική συγκυρία που ούτε η κυβέρνηση θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει για να αποπροσανατολίσει τον ελληνικό λαό, ούτε θα αποτελέσει αφορμή για ένα νέο γύρο εσωστρέφειας στη Ν.Δ.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Bodinus1576 10/05/2010 01:52:25

      Έχω την 'ισχυρή εντύπωση' ότι ο Καραμανλής και ο Σαμαράς παίζουν μαζί μπάλλα (και ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη μάχη που είναι η μητέρα όλων των μαχών που θα επακολουθήσουν). Μπορεί να έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά χαζός δεν είναι. Απεναντίας έχει δείξει ότι είναι πολύ καλός τακτικιστής. Αυτό φάνηκε ιδιαίτερα στις εσωκομματικές εκλογές, όταν είχε αναγκάσει όλους τους ντορικούς να τον εξυμνούν ενώ ήξεραν πολύ καλά ότι είχε σκάψει το λάκο της Ντόρας (κάτι βγήκε και ψέλλισε εκ των υστέρων ο Γιαννόπουλος, στην πράξη αυτογελοιοποιούμενος).

      Δεν πρόκειται να μιλήσει τώρα γιατί δεν πρέπει να μιλήσει τώρα. Ότι κι αν πει τώρα, θα χρησιμοποιηθεί εναντίον του και θα εμφανισθεί ως άλλοθι του ΓΑΠ. Γι αυτό έχουν λυσσάξει όλα τα παπαγαλάκια και τον προκαλούν με κάθε τρόπο (προκλητικά δημοσιεύματα, φωτογραφίες, κλπ) αλλά αυτός δεν τσιμπάει. Αυτό θα γίνει όταν αποκαλυφθεί όλο το σκηνικό με το ΔΝΤ (πιθανότατα φθινόπωρο και βλέπουμε, εκτός απροόπτου).

  14. alfa2012 avatar
    alfa2012 09/05/2010 01:16:51

    πορεια στο λαο η μονη λυση, πρεπει ο κοσμος να μαθει την αληθεια απο ολους μας, καθε μερα, καθε στιγμη οπου βρεθουμε και οπου σταθουμε

  15. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2010 01:25:59

    Ολόσωστες παρατηρήσεις.
    Άνθρωποι μας έφεραν εδώ και σε ανθρώπους πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες.

    Ο Σαμαράς ορθώς έχει επισημάνει τις ιδιορρυθμίες ενός συστήματος στρεβλού και προτείνει λύσεις.
    Σε αντίθεση με το GAP που προτίμησε την εύκολη λύση του ΔΝΤ, ήτοι της εξ Αμερικής χρέωση. Ακολουθεί το χειρότερο δυνατό σενάριο για την Ελλάδα.
    Ακολουθεί το χειρότερο δυνατό σενάριο και για τον ίδιο όμως.

  16. spartaner avatar
    spartaner 09/05/2010 02:18:03

    Ποια υπεύθυνη στάση...???να ρωτήσω και γω ο αφελής...Σήμερα ακουσα και ειδα αποσπασμαστα απο την ομιλία του Guido Westerwelle..του γερμανού υπουργού των εξωτερικών που είπε...die unkonstruktive Entscheidung der griechischen Opposition...που σημαίνει στα απλά ελληνικά ...την αντιπαραγωγική Αποφαση της ελληνικής αξιωμ. αντιπολιτευσης..Τι θα απαντήσει ο Α. Σαμαρας όταν έλθει αντιμέτωπος με τα αλλα λαικά κόμματα της Ευρωζώνης οταν τον ρωτούν για τη στάση του..που άλλα υποσχεθηκε στο Μπαροζο και άλλα πράτει...Ξέχασε οτι στα Βρυξέλλας δεν ειναι ΜΠΑΛΚΑΝΙΣΤΑΝ...Να δουμε θα δημοσιευθεί το σχόλιο μου η θα εξαφανισθεί..???

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spartaner 09/05/2010 11:59:57

      Spartaner,
      Κατ' αρχήν απ' ότι γνωρίζω ο Σαμαράς είχε ενημερώσει για τη θέση του. Αλλά και να μη το έκανε, δεν είναι αυτή η ουσία. Ο Σαμαράς δεν είναι εναντίον ενός μηχανισμού στήριξης. Διαφωνεί με την εμπλοκή του ΔΝΤ και διαφωνεί κυρίως με τα μέτρα που υιοθέτησε η Κυβέρνηση.

      • spartaner avatar
        spartaner @ Κώστας Ροδινός 09/05/2010 18:02:44

        Kύριε Ροδινέ. Είχε ενημερώσει για τη θέση του ..πράγματι.?? Ti ακριβώς είπε??? Θα ήταν ενδιαφέρον να έδινε τα πρακτικά αν υπήρχαν. Εδώ εις τας Ευρώπας που κρίνεται η τύχη μας άλλα ακούγονται...Και εφ όσον διαφωνεί με την Εμπλοκή του ΔΝΤ.. (ο κάθε λογικά σκεπτόμενος Έλληνας ετσι σκέπτεται)και γώ διαφωνώ ας μας πεί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Μετρα..που θα έκανε...για να μήν πάμε στο ΔΝΤ..οταν έχεις απέναντι σου μια οικονομική Υπερδύναμη που λέγεται ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ας το παραδεχθούμε κύριε Ροδινε) η οποία πιέζει για την Εμπλοκή του (ΔΝΤ). Για να σας δώσω να καταλάβετε πως είναι αυτή τη στιγμή η Ελλάδα στο Εξωτερικό..πρέπει να φαντασθείτε μια, αναμαλιασμένη, βρώμικη και ξυπόλητη γυναίκα, παφτωχη..με όλες τις αδυναμίες της...να μπαίνει σε ενα Ξενοδοχείο 5 αστερων σαν πεινασμένη και να ζητά ΔΑΝΕΙΚΑ απο τους παμπλουτους συγγενείς της (εταίρους της) για να ταίσει τα παιδιά της.. Ποιός θα της δώσει αυτής της γυναίκας δάνεια???Μήπως θα της δύναμε εμείς...??? Βέβαια μήν φαντασθείτε οτι η Ελλάδα έγινε έτσι τους τελευταιους 6 μήνες.. Ετσι ήταν αλλα καλύπτετο με πολλούς τρόπους...Το ότι η ΝΔ είπε ναι σε μερικά απο τα μέτρα όπως αύξηση της τιμής των τσιγάρων και της βενζίνης δείχνει έλειψη φαντασίας διότι αυτό το κάνει και ενας άσχετος με τα οικονομικά άνθρωπος..Αλλα αυτό δεν φτάνει.. Πρέπει η χώρα να σπάσει αυγά και τα δυο κόμματα εξουσίας (να σπασουν Αυγά για να κάνουν ομελέτα).. Αυτή ειναι η αλήθεια...και εμείς σαν λαός δυστυχώς θέλουμε να μας χαιδεύουν τα αυτιά .. Σας πληροφορώ οτι δεν είμαι Κομματόσκυλο ( εχω να ψηφίσω εδώ και 22 χρόνια) και ως εκ τούτου μπορώ και μιλώ χωρίς προκαταλήψεις και αγκυλώσεις... Εχω ζήσει και έχω ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη και εκεί έχω εκπλαγεί από τον ορθό πολιτικό λόγο που ορθώνουν τα δεξιά κόμματα για αυτό και κυβερνούν..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 09/05/2010 21:05:26

        Spartaner,
        Δεν είμαι εγώ αρμόδιος για τα πρακτικά.
        Θα θυμάσαι όμως ότι εναντίον του ΔΝΤ αρχικά ήταν και ο Τρισέ και η πλειοψηφία των ηγετών της Ε.Ε.
        Επαναλαμβάνω ότι δε νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα αδελφά κόμματα της Ε.Ε.
        Η Ε.Ε. ζητά από την Ελλάδα να πάρει μέτρα.
        Το μίγμα της πολιτικής είναι ευθύνη και απόφαση των κυβερνήσεων.

  17. parsifal avatar
    parsifal 09/05/2010 02:56:33

    πώς λέγαμε παλιά "φωτεινός φάρος του Μαρξισμού - Λενινισμού" (και γελάγαμε...) ετσι θα τον καταντήσετε τον Σαμαρά ! Σιγά ρε τη σκέψη και το διαμέτρημα !

    • Dimi avatar
      Dimi @ parsifal 09/05/2010 10:56:04

      @PARSIFAL

      Και ποιά είναι ακριβώς η Δική σας σκέψη και το διαμέτρημα??

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Dimi 09/05/2010 11:22:18

        τι περιμένεις; η δική του σκέψη ξεκινά (και τελειώνει) με το "σιγά ρε..."

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ parsifal 09/05/2010 19:51:38

      ......ενώ το αστέρι της Πολιτικής και της οικονομικής σκέψης , ο Γιώργος ή Γιωργάκης Παπανδρέου έχει τέτοιο διαμέτρημα σκέψης που να μην γνωρίζει ότι για ν΄αλλάξεις αλυσσίδα στο ποδήλατο πρέπει να είσαι σταματημένος.
      εγώ το είπα αγαπητέ. Ο ΓΑΠ είναι ο καλύτερος πρωθυπουργός που έχει περάσει από την Ελλάδα, γι΄αυτούς που κινούν τα νήματα. Για το παρασκήνιο. Σ΄αυτό (ευτυχώς) δεν τον φτάνει (δεν θέλει και δεν μπορεί)ο Σαμαράς.....

  18. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 04:01:29

    @ Κώστας Ροδινός.....1) εφόσον συμφωνείτε ότι η κρίση που βιώνει η χώρα μας, δεν είναι ελληνική αποκλειστικότητα, αλλά και στην πραγματκότητα είναι πρόβλημα της Ευρωζώνης, τότε κάνει λάθος ο κύριος Σαμαράς που δηλώνει συνέχεια σε όλους τους τόνους ότι λόγω της κυβέρνησης Παπανδρέου έχουμε κρίση δανεισμού.
    Ο κύριος Σαμαράς κάθε φορά που αναφέρεται σε μια απλή κρίση δανεισμού της Ελλάδας, μετατρέπει ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα σε ελληνικό.

    Δεν έχουμε μια απλή κρίση δανεισμού....αυτό που διακυβεύεται ξεπερνά την Ελλάδα.
    Ο πραγματικός στόχος είναι η ίδια η ευρωζώνη, δηλαδή το ευρώ....οπότε χτυπήθηκε πρώτα η Ελλάδα ως ο αδύναμος κρίκος της ευρωζώνης λόγω της κακής δημοσιονομικής της κατάστασης.
    Στην οποία κακή δημοσιονομική κατάσταση να σας υπενθυμίσω - και βέβαια θα σας στεναχωρήσω - ότι συνέβαλλε σε σημαντικό βαθμό η κυβέρνηση Καραμανλή.

    Ταυτόχρονα η κατάσταση για την Ελλάδα επιδεινώθηκε ραγδαία λόγω :

    - της ανυπαρξίας ρυθμίσεων και μέτρων στις διεθνείς αγορές (όπου οι κερδοσκόποι δρουν ανενόχλητοι και οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης κινούνται ανεξέλεγκτα)

    - της αναποφασιστικότητας και των παλινωδιών χωρών-κρατών της ευρωζώνης (π.χ Γερμανία)

    - των άστοχων δηλώσεων και της καθυστέρησης της λήψης μέτρων από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης


    2) Συμμετοχή του ΔΝΤ στον ευρωπαικό μηχανισμό στήριξης αποφάσισε η Σύνοδος Κορυφής της 25ης Μαρτίου 2010 και όχι η Ελλάδα.

    3) Κανείς δεν κατηγορεί για λάθος χειρισμούς τις κυβερνήσεις της Ισπανίας και της Πορτογαλίας τώρα που αρχίζουν να ανεβαίνουν επικίνδυνα τα spreads αυτών των χωρών. Τώρα που αυτές οι χώρες έγιναν στόχος κερδοσκοπικών διαθέσεων.
    Αλλά στην περίπτωση της Ελλάδας (είναι ακριβώς παρόμοια περίπτωση) ορισμένοι - όπως εσείς - δεν κάνουν το ίδιο, παρά μόνο ξιφουλκούν κατά της κυβέρνησης και την κατηγορούν ως μόνη υπεύθυνη για την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί.
    Και βέβαια και αυτή η κυβέρνηση έχει ευθύνες, αλλά αν νομίζετε ότι αυτή φέρει ακέραια την ευθύνη για την δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα, τότε και εθελοτυφλείτε αλλά και δεν έχετε αφουγκραστεί την κοινωνία.

    4) Αυτό που γράφεται περί ταλαιπωρίας της Ελλάδας και της Ευρώπης, δεν ευσταθεί.
    Και αυτό, γιατί επί μήνες δεν αποφάσιζε η Ε.Ε τι γραμμή θα
    ακολουθήσει - λόγω βέβαια της Γερμανίας που και εκτιμούσε λανθασμένα την κατάσταση και που προέβη σε λανθασμένες κινήσεις και παλινωδίες λόγω των γερμανικών εκλογών της 9ης Μαίου.
    Δεν ήταν δηλαδή στο χέρι της Ελλάδας να πάρει καμιά απόφαση.

    5) Ασφαλώς και η κυβέρνηση Παπανδρέου καθυστέρησε αδικαιολόγητα να πάρει μέτρα για την αύξηση των δημόσιων εσόδων και την τόνωση της οικονομίας
    (το αναφέρω και παραπάνω, αλλά το επαναλαμβάνω για να μην νομίσετε ούτε για μια στιγμή ότι πρόθεσή μου είναι να υπερασπιστώ την κυβέρνηση).

    6) Εάν είχε καταψηφιστεί το νομοσχέδιο για τον ευρωπαικό μηχανισμό στήριξης, μπορείτε να μου πείτε αναλυτικά από που και με ποιον τρόπο η Ελλάδα θα εξασφάλιζε τα 10-12 δις ευρώ που χρειάζεται μέχρι τέλος Μαίου(για να πληρώσει κρατικά ομόλογα που λήγουν,καθώς και μισθούς και συντάξεις)?
    Και σας κάνω αυτήν την ερώτηση, διότι μπροστά μας δεν έχουμε ούτε υποθετικά παραδείγματα, ούτε εικασίες....έχουμε δύο πραγματικά επερχόμενα γεγονότα :

    α) την λήξη των κρατικών ομολόγων (8-9 δις ευρώ) στις 19 Μαίου 2010
    και

    β) την πληρωμή μισθών και συντάξεων στο τέλος Μαίου.

    • ητα-βητα avatar
      ητα-βητα @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 11:25:19

      σωστος σε ολα σου τα σημεια.Μπραβο!...η κριση υπερεβαινε τις περιορισμενες δυνατοτητες της παρουσας κυβερνησης.
      Πραγματικα δολιος ο τροπος που υφαρπαξε τις ψηφους των ελληνων το ΠΑΣΟΚ,αλλα και εγληματικη η αφελεια των ελληνων που πιστεψαν το "λεφτα υπαρχουν"...

      • Ενας αθώος avatar
        Ενας αθώος @ ητα-βητα 09/05/2010 12:38:54

        και ποιός νομίζεις πίστεψε στο "λεφτά υπάρχουν"?? Αυτοι που το ισχυρίζονται, ηθελημένα ξεχνούν οτι το ΠΑΣΟΚ πηρε τους ίδιους ψήφους που είχε πάρει και στις προηγούμενες εκλογές. Ρε κουτόχορτο νομίζετε οτι τρώει ο κόσμος?

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 12:08:38

      Φίλε μπερδεύεις σκόπιμα το σώβρακο με την γραβάτα κάνοντας σκόπιμους ετεροχρονισμούς και λογικά άλματα:
      Από την στιγμή που παραδέχεσαι ότι η κυβέρνηση με "άστοχες δηλώσεις" επιδείνωσε ραγδαία την κατάσταση δανεισμού, άρα θεωρείς de facto κόπανους αυτούς που το κάνανε ΠΥΡΙΔΟΤΩΝΤΑΣ αυτήν την διαδικασία, οφείλεις να τοποθετείς, πριν να κραδαίνεις το φόβητρο της στάσης πληρωμών, κατά πόσο οι κόπανοι είναι
      ηλίθιοι
      ή
      προδότες.
      Και στις δυο περιπτώσεις είναι εθνικά επικίνδυνοι και η παραμονή τους στην εξουσία αποτελεί καταστροφή της χώρας.
      Πέραν του ότι - όπως ομολογείς συνέπραξαν ως διεθνείς προβοκάτορες στην καταστροφή του πανευρωπαϊκού δανειοληπτικού συστήματος.
      Δηλαδή τι ισχυρίζεσαι;
      Ότι η έσχατη προδοσία διαπράχθηκε εξ αμελείας και όχι εν δόλω;
      Πρώτον, καλείσαι να το αποδείξεις.
      Δεύτερον, οι βαρύτατες ποινές ισχύουν σε κάθε περίπτωση.

      • Baroso avatar
        Baroso @ Μποτίλια στο πέλαγος 09/05/2010 16:38:08

        Τελικά όλα τα ερωτήματα έχουν αριστοτελικά δύο μοναδικές απαντήσεις: ηλίθιοι ή προδότες

        Οπότε είναι και το μοναδικό φίλτρο αλήθειας, και κρίνει όλους μας εδώ μέσα....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 13:01:50

      Αλεπού,
      Στα περισσότερο έχω απαντήσει με προηγούμενα άρθρα μου, αλλά για να μη νομίσεις ότι αποφεύγω την απάντηση, συνοπτικά θα παραθέσω τα παρακάτω σχόλια.
      1. Ουδείς αμφισβητεί ότι η χώρα μας έχει δημοσιονομικά προβλήματα. Όμως, μέχρι τον Οκτώβριο, η Ελλάδα δανειζόταν από τις αγορές μέσα σε λογικά πλαίσια.
      2. Δημοσιονομικά προβλήματα λόγω της κρίσης έχουν σχεδόν όλες οι χώρες της Ευρωζώνης. Δεν έχει μόνο η Ελλάδα. Ο Παπανδρέου και ως αντιπολίτευση και τους πρώτους μήνες ως κυβέρνηση, μιλούσε για ελληνικό πρόβλημα.
      3. Οι αγορές αξιολογούν η μελλοντική συμπεριφορά των κυβερνήσεων και στον Παπανδρέου έδωσαν αρκετή πίστωση χρόνου.
      4. . Ομως το πρώτο τρίμηνο, έκαναν παροχές, ακύρωσαν εισπρακτικά μέτρα της προηγούμενης κυβέρνησης, μιλούσαν ατέρμονα, χωρίς να κάνουν τίποτα, χωρίς να λάβουν ούτε ένα μέτρο, ενώ πλήθαιναν και οι άστοχες δηλώσεις (τιτανικός, εντατική κ.λ.π.).
      5. Ετσι η δημοσιονομική κρίση, έγινε κρίση αξιοπιστίας, κρίση εμπιστοσύνης και μετά το Γενάρη και οξεία κρίση δανεισμού.
      6. Να, λοιπόν, που καταλογίζω ευθύνες στην Κυβέρνηση.
      7. Το ΔΝΤ, αν θυμάσαι καλά, το συζητούσαν στην κυβέρνηση από το Φθινόπωρο. Μας το πρότεινε για πρώτη φορά δημοσίως ο Πρόεδρος της Ρωσίας. Η κυβέρνηση επιχείρησε να το χρησιμοποιήσει ως εκβιαστικό μέσο για να πείσει τους Ευρωπαίους.
      8. Προφανώς και η Ευρώπη άργησε να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος. Μερικοί, μπορεί και να νόμιζαν ότι ίσως περιοριζόταν στα όρια της χώρας μας. Δεν είχαν αναγνώσει καλά ότι στην υπόθεση ευρωπαϊκό χρέος συμμετέχουν όλοι.
      9. Το δίλημμα, τι θα γινόταν αν καταψηφιζόταν το νομοσχέδιο, είναι δημιούργημα της κυβερνητικής προπαγάνδας για να δικαιολογήσει την αποτυχία της πολιτικής τους. Η κυβέρνηση όταν έκλεισε τη συμφωνία ανέλαβε και την υποχρέωση να ψηφίσει από τη βουλή το σχετικό νόμο. Στο αδιέξοδο αυτό μας έφερε η κυβερνητική πολιτική, άρα δική τους είναι η ευθύνη να απαντήσουν στα ερωτήματα αυτά. Οχι της αντιπολίτευσης. Να θέσω και ένα ακόμα ερώτημα για να μη μακρυγορώ. Οταν τον Ιανουάριο ζητήσαμε 7 δις (αν θυμάμαι καλά) και μας προσφέρθηκαν περίπου 20 απο τις αγορές, με επιτόκιο κοντά στο 3.5% η κυβέρνηση γιατί δεν δέσμευσε όλο το ποσόν;
      10. Και ένα τελευταίο ερώτημα: Αν αύριο η κυβέρνηση φέρει ένα νομοσχέδιο στη βουλή για τη συνδιαχείριση του Αιγαίου με την Τουρκία και μας θέσει το ερώτημα ή το ψηφίζουμε ή το ΔΝΤ και η Ε.Ε. ακυρώνουν τον μηχανισμό και πτωχεύουμε τι θα κάνουμε, θα το ψηφίσουμε; Νομίζω ότι αυτού του είδους τα εκβιαστικά διλήμματα είναι επικίνδυνα.

    • spartaner avatar
      spartaner @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 13:19:01

      Εύγε ..αλεπου στο παζάρι..Πραγματικά μια πολύ καλή ανάλυση που φέρνει τη λογική εδώ μέσα και περιγράφει τι ακριβώς εγινε...Ναι και η σημερινή κυβέρνηση εχει τις ευθύνες της αλλα όχι μόνο..
      Το θέμα είναι τι κάνουμε ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ...
      χαιρετισμους..

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 13:53:54

      Θα τυπωνε η ΕΚΤ ευρω και θα τα εδινε.Αν αυτο σου φαινεται παραξενο αυτο ακριβως κανουν οι κεντρικες τρπαεζες ολου του κοσμου και αυτο θα γινει αυριο απ οσα λεγονται για 650 δισ ευρω που θα πεσουν στην αγορα.
      Οι ψηφοι στην ΕΚΤ ειναι αναλογες οχι του πληθυσμου αλλα του κατατεθειμενου κεφαλαιου και η Γερμανια εχει το 27% και μαζι με κατι αλλες δικες της χωρες (Ολλανδια,Αυστρια κλπ βορειους) ελεγχει την τραπεζα του Τρισε.
      Αυτο που γινεται ειναι οτι εμεις εξαιρουμαστε ,μας χωνουν στο μηχανισμο και οι αλλες χωρες θα σωθουν με τυπωμα ευρω.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ μια αλεπού στο παζάρι 10/05/2010 02:04:00

      Η (κοινή) ρίζα των περισσότερων σημείων που θέτεις βρίσκεται στην Goldman Sachs και το ρόλο που παίζει από την αρχή της κρίσης. Αν αυτό σκάσει σε κάποια φάση θα έχει πολύ ψωμί.

  19. KRITIKOS avatar
    KRITIKOS 09/05/2010 08:16:59

    ΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΚΟΝΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ? Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ "ΞΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ" ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ. ΑΛΛΩΣΤΕ, ΟΙ ΗΠΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΠΑΝΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΑΠΑΙΛΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΣΤΟ ΝΑΤΟ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ "ΚΛΕΙΔΙΩΝ" ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ. Ο ΓΑΠ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ!!! ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ?????

    • nancy avatar
      nancy @ KRITIKOS 09/05/2010 18:57:35

      Φίλε κατανοητόν, αλλα μας έβγαλες τα μάτια.

  20. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 09/05/2010 08:21:47

    Κώστα Ροδινέ,τα μέτρα είναι εδώ.Ψηφισμένα και συγκεκριμένα.Πάρθηκαν όπως πάρθηκαν κι αποφασίσθηκαν, όπως αποφασίσθηκαν.Αντιδράσεως μη ούσης,θα πετροβολείται ο ΚΚ ο Β΄, καθημερινά.Αλλά κατά την (πολύ ταπεινή κι ελάχιστη)άποψή μου,καλά κάνει και δεν βγαίνει να μιλήσει.Να μιλήσει πού; Σε ποιούς;Από ποιό μέσον;Τ'όγραψα και χθές σε άλλη ανάρτηση.Αργά ή γρήγορα,θυμήσου με,θα δικαιωθεί από την ίδια την πραγματικότητα και την ζωή.Νομοτελειακά.Κι όταν μιλήσει η ίδια η ζωή,τα ΜΜΕ δεν θ'ακούγονται πλέον,ούτε από τους ίδιους τους νταβατζήδες τους.Οταν μιλήσει η πραγματικότητα,τα κύμβαλα θα σιγήσουν.Θα βλέπουμε μόνον ανοιχτά κι αποσβολωμένα στόματα.Είτε από αλαλία,είτε από πείνα,είτε απ'τον επελθόντα θάνατο.Αυτό που τίθεται τώρα επιτακτικά κι αναπότρεπτα(πάλι κατά την ταπεινή κι ελάχιστη άποψή μου),είναι η κατάδειξη των υπευθύνων κι ο καταλογισμός των ευθυνών τους.Είναι,εδώ,είναι μπροστά μας,τους ξέρουμε,τους βλέπουμε.Εμπρός λοιπόν.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 09/05/2010 12:12:34

      Ολόψυχα μαζί σου.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Μποτίλια στο πέλαγος 09/05/2010 12:18:24

        Τιμή μου.Ευχαριστώ πολύ.

    • Ενας αθώος avatar
      Ενας αθώος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 09/05/2010 12:41:01

      Να μιλήσει πού; Σε ποιούς;Από ποιό μέσον. Το πιό σημαντικό δεν το έγραψες!!! ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ??????

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Ενας αθώος 09/05/2010 12:57:35

        Οταν μιλήσεις θα το μάθεις.Κάνε υπομονή καλό μου.Ψυχραιμία.

      • Ενας αθώος avatar
        Ενας αθώος @ Ενας αθώος 09/05/2010 21:58:00

        Μην κουράζεσαι αγόρι μου, να σου θυμίσω εγώ: "Οι επιπτώσεις της κρίσης με την άνοδο των τιμών των πετρελαιοειδών καθώς και των τροφίμων επηρεάζουν την ακρίβεια καθώς επίσης τα έσοδα και τα έξοδα του δημοσίου, είπε ο κ.Καραμανλής και πρόσθεσε ότι οι επιπτώσεις είναι πολύ μικρότερες στη χώρα μας, γιατί η ελληνική οικονομία είναι θωρακισμένη από τις μεταρρυθμίσεις". Λές να ξεπροβάλει πάλι η ξύλινη παχιά γλωσίτσα του σε εκείνο το γρήγορο γλύψιμο των χειλιών??

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 09/05/2010 21:09:53

      Σπάρτακε,
      το έχω γράψει πολλές φορές.
      Κατά την (όπως λές και εσύ) ταπεινή και ελάχιστη άποψή μου, πρέπει να ερευνηθεί τι έγινε από τον περασμένο Οκτώβριο μέχρι και την Παρασκευή που καταλήθηκε το Κοινοβούλιο.

  21. gatomavros or mavrogatos avatar
    gatomavros or mavrogatos 09/05/2010 08:50:42

    Μια ερώτηση για να καταλάβω καλύτερα.
    Από ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα, η Γερμανία και γενικά το eurogroup με την ΕΕ ζητάνε τα πιο σκληρά μέτρα, πιο σκληρά από ότι το ΔΝΤ. Η συνφωνία έγινε με έναν μηχανισμό όπως αποκαλέιται και αποτελείται από 3 μέρη; Μεταξύ αυτών και το ΔΝΤ. Γιατί στο άρθρο σας αναφέρετε μόνο το ΔΝΤ σαν η συμφωνία να έγινε μόνο με αυτό;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ gatomavros or mavrogatos 09/05/2010 19:53:12

      Από που προκύπτει ότι η Ε.Ε. ζητάει αυστηρότερα μέτρα από το ΔΝΤ;
      Αν η κυβέρνηση είχε πάρει τον Οκτώβριο, τα μέτρα που ανακοίνωσε το Μάρτιο, δε θα φτάναμε εδώ.

  22. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/05/2010 09:05:09

    Το επεισοδιο με τις σικε διαγραφες των τριων καμπαλερος συνεχιζεται.Σημερα ηταν η σειρα του Γ.Δημαρα να μιλησει.Εμφανιστικε στο Μεγαλο Καναλι και σε ενα χαλαρο κλιμα με τον Χασοποπουλο και τον Αναγνωστακη, επλεξε το εγκωμιο του Παπανδρεου και δηλωσε για παντα Πασοκαρα.Λοιπον το παιχνιδι ειναι απλο και οποιος θελει το καταλαβαινει.Οι δηθεν διαφοροποιησεις και οι μετα διαγραφες εγιναν για να περιοριστουν οι απωλειες του Πασοκ προς αριστερα-δεξια.Για να μπορει ο καθε Πασοκος να κυκλοφορει με το κεφαλι ψηλα.Να λεει στο καφενειο ξερεις και τρεις δικοι μου ειπαν το μεγαλο οχι.Και οταν ερθει η ωρα της καλπης θα παγιδευτει ο δυσαρεστημενος ψηφοφορος παλι στο Πασοκ γιατι οι τρεις καμπαλερος θα κατεβουν με αυτο σαν υποψηφιοι.

  23. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 09/05/2010 09:10:55

    @ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ
    Επιτέλους κάποιος το έπιασε!
    Οι ΠΑΣΟΚΟάνθρωποι είναι τεχνίτες στην προπαγάνδα

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Bloody_Ophelia 09/05/2010 10:08:50

      Για να καταλαβει κανεις ποσο σικε ηταν οι διαγραφες θα πρεπει να σκεφτει τουτο:Κατηγορουσε ο ΓΑΠ τον Σαμαρα για ανευθυνο στη Βουλη και οτι η σταση του θα ζημιωνε τη χωρα, ενω τους δικους του, τους τιμωρησε με μια απλη διαγραφη απο την κοινοβ ομαδα, οχι απο το κομμα!Μαλιστα ο Δημαρας ειπε σημερα το πρωι οτι δεν του ζητησε κανεις να φυγει απο το Πασοκ!Αν ειναι δυνατο ανταρσια σε ενα τοσο σοβαρο θεμα να τιμωρειται μονο με διαγραφη απο την κοιν ομαδα.

  24. KRITIKOS avatar
    KRITIKOS 09/05/2010 09:14:37

    ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΑΠ ΓΙΑΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΑΠ ΜΑΘΑΜ ΟΛΟΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ SPREAD ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΥΡΙΟ, ΚΛΠ. ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΩΣΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΕΙΜΜΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ. ΤΙ ΠΛΟΥΤΟ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ? ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ: ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ (ΤΟΥΡΙΣΜΟ), ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΜΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΓΙΑΤΙ), ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΥΝΟΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΕΤΟΣ ((ΑΛΛΩΣΣΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2011, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΤΟΥ 2010 ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ) ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΕΣ (Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;) ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟ ΔΝΤ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΜΕΙΩΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΤΣΙ ΚΙΝΗΘΗΚΕ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΑΝ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑΝ ΠΡΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΡΑΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ; ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΟΣΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ; ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ; ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ; ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ "ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ"; ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ? Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ (Ή ΣΚΟΠΙΜΕΣ) ΚΙΝΗΣΕΙΣ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΑΘΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ "ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΕΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ.

    • Baroso avatar
      Baroso @ KRITIKOS 09/05/2010 16:47:15

      Η απάντηση σε όλα αυτά δεν μπορεί παρά να είναι μία και μοναδική:

      Με τον Αντώνη!!

    • nancy avatar
      nancy @ KRITIKOS 09/05/2010 19:00:03

      Αμαν! δεν έχει πεζά γράμματα το πληκτρολόγιο?

  25. Dimi avatar
    Dimi 09/05/2010 10:50:55

    @ ΚRΙΤΙΚΟS

    Kατά κανόνα, οι Μηχανές Αναζήτησης και οι Πάροχοι Διαδυκτίου (IP’s), έχουν συγκεκριμένους κανόνες γιά τη χρήση των Κεφαλαίων και Μικρών Χαρακτήρων Γραφής.

    Δηλαδή, θεωρούν ως «Mη-Φιλικά» προς τον αναγνώστη, τα κείμενα σε Πλήρη μορφή «ΒOLD» και σε Πλήρη «ΚΕΦΑΛΑΙΑ» Γραμματοσειρά.

    Και το χειρότερο: H ολική χρήση Κεφαλαίων, ισοπεδώνει εντελώς τα κείμενα, τα οποία σχεδόν πάντα, απορρίπτουν ως «SPAM».

    Βασικές προϋποθέσεις γιά να διαβάζονται οι αναρτήσεις μας:

    - Μετατροπή των κεφαλαίων σε μικρά.

    - Διπλό Διάστημα μεταξύ παραγράφων, γιά άνετη ανάγνωση.

    - Σύντομες, ευκρινείς παράγραφοι, για εύκολη απομνημόνευση.

    Φιλικά.

    • KRITIKOS avatar
      KRITIKOS @ Dimi 09/05/2010 19:39:27

      ΟΚ, στο μελλον θα το λαβω υποψη μου.

  26. popolaros avatar
    popolaros 09/05/2010 11:07:13

    "Πρώτον, όσο περνάει ο καιρός, κάθε μέρα και περισσότερο, θα αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Παπανδρέου μας οδήγησε στο ΔΝΤ από επιλογή."
    -----
    Τους Νενέκους θα τους φάει το μαύρο σκοτάδι.

    Το ΔΝΤ ήταν στρατηγική επιλογή του Jeffrey, πολύ πριν γίνει πρωθυπουργός.

    Θα φέρνει συνέχεια Ξένους για να μας 'οργανώσει', μέχρι να τον στείλουμε στην μινεσότα.

  27. gekapsa avatar
    gekapsa 09/05/2010 12:14:37

    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΥΕΛΛΑ. ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ ΜΗΝΕΣ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ. ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ.
    1. Χθες, οι πολίτες αυτής της χώρας, σε μια κρίσιμη συζήτηση και ψηφοφορία για το μέλλον της, είδαν ποια παράταξη και ποιος αρχηγός έχουν καταλάβει τι παίζεται στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στον κόσμο. Είδαν ποιος έχει το αίσθημα του πολιτικού θάρρους και ποιος όχι. Ποιος αγνοεί το πολιτικό κόστος βάζοντας πάνω από όλα το συμφέρον της χώρας και ποιος, χωρίς να έχει να προτείνει τίποτα απολύτως, επέλεξε αντί του πολιτικού θάρρους την λογική «τώρα είναι η ευκαιρία να μαζέψουμε καμία ψήφο». Είδαν την αντιπαράθεση μεταξύ μιας υπεύθυνης πολιτικής παράταξης και ενός ανεύθυνου και αμετανόητου πολιτικού κόμματος, του κόμματος που με την πολιτική του, μας έφερε στα πρόθυρα της καταστροφής.

    2. Ο πόλεμος για τη σωτηρία της Ελλάδας, ο πόλεμος για την αποφυγή της χρεοκοπίας της χώρας και των ολέθριων συνεπειών της, δεν τέλειωσε με την χθεσινή ψηφοφορία και τη σημερινή βούλα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τώρα αρχίζει. Βρισκόμαστε στην αφετηρία ενός δύσκολου και ανηφορικού δρόμου. Δεν είναι η πρώτη φορά που καλούμαστε να ανέβουμε ένα βουνό. Και δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα τα καταφέρουμε. Γιατί θα τα καταφέρουμε.

    3. Είναι μήνες τώρα που ο Γιώργος Παπανδρέου επαναλαμβάνει ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο της Ελλάδας. Είναι πρόβλημα που αφορά το ευρώ. Είναι πρόβλημα παγκόσμιο. Όπως έχει πει και ο ίδιος, πολλοί τότε τον άκουγαν με δυσπιστία. Μπορεί να έλεγαν ότι ο Έλληνας Πρωθυπουργός αναζητεί δικαιολογίες για να αποφύγει τις ευθύνες του. Τώρα όλοι τρέχουν. Τώρα όλοι ομολογούν αυτό που προέβλεπε ο Γιώργος Παπανδρέου. Τώρα όλοι καταδικάζουν τους διεθνείς κερδοσκόπους που έχουν βάλει στο μάτι το ευρώ.

    4. Την ίδια ώρα ο κ. Σαμαράς, λόγω της κας Μπακογιάννη, καταψηφίζει τη συμφωνία σωτηρίας της χώρας, αλλά διαβεβαιώνει τους ευρωπαίους ότι συμφωνεί με τη συμφωνία. Άντε να βγάλεις άκρη. Ο δε κ. Τσίπρας και η κα Παπαρήγα συναγωνίζονται στο ποιος θα βρει πιο γρήγορα άλλοθι για να μην συμμετάσχει στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας...Χαμένοι και οι 3 στον μικρόκοσμό τους....

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ gekapsa 09/05/2010 13:13:41

      Τέρμα οι «φούντες» για τους τουρίστες. Πες τα αλλού.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Bodinus1576 09/05/2010 13:18:12

        Bodinus 1576,άστο το τσαμένο να κοπανιέται.Πάς να του κόψεις το ψωμάκι του;

    • george avatar
      george @ gekapsa 09/05/2010 13:28:44

      Εδώ και μήνες ο ΓΑΠ λέει ότι το πρόβλημα είναι καθαρά ελληνικό και ωφείλεται αποκλειστικά στον ΚΚ, στον διεφθαρμένο ελληνικό λαό, στην επάρατο δεξιά, στα ρουσφέτια. Κατά τον ΓΑΠ, η μικρή Ελλάδα έγινε το όχημα για την επίθεση στην ΕΕ, για την οποία τόσο κόπτεται αυτός.

  28. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 09/05/2010 12:27:10

    O ΓΑΠ με το συρφετό του είναι επαγγελματίες λαοπλάνοι.Έχουν βεβαία και στο πλευρό τους τα εμετικά ΜΜΕ που τους στηρίζουν και προχωρούν στο Νεοποχίτικο έργο τους υπαγορευμένο από τα υπερατλαντικά αφεντικά. Η λύση είναι μία ΑΦΥΠΝΙΣΗ.Οποιαδήποτε κίνηση γίνεται, όποτε γίνεται δεν είναι τυχαία.Για παράδειγμα, ο κος Ερντογάν έρχεται στη χώρα στις 14&15 Μάη. 14-5-1920 απελευθέρωση Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης και ενσωμάτωση με την Ελλάδα.Τυχαίο..?Στο παρά πέντε αναβλήθηκε η επίσκεψη του Ερντογάν στην Κομοτηνή ως "ελευθερωτής βεβαίως βεβαίως" σύμμφωνα με τα πιστεύω των μειονοτικών στην περιοχή οι οποίοι βέβαια στηρίζουν ΠΑΣΟΚ όντας προοδευτικό κόμμα (ποιος ξέρει τι θα δούν τα μάτια μας ενόψει δημοτικών και περιφερειακών εκλογών το Νοέμβριο).
    Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το παιχνίδι που έστησε η κα Θεοδώρα Μπακογιάννη με τον κο Ιλχάν Αχμέτ κατά τις εσοκομματικές εκλογές της ΝΔ.Υπενθυμίζω πως ο κος Ιλχάν Αχμέτ αποχώρησε από την παράταξη της ΝΔ μετά την ήττα της κας Μπακογιάννη.Με αυτήν τα έβρισκε με τον κο Σαμαρά όμως...?
    Θα συμφωνήσω απολύτως με τον κο Ροδινό και θα ήθελα επιπλέον να τονίσω την ίδια ανάγκη από μέρους του κου Σαμαρά για εγρήγορση και συντονισμένες κινήσεις και στα εθνικά πέρα από την οικονομία.
    Οι μειοδοτικές επιλογές του κυβερνητικού συρφετού έχει τους παρακάτω άξονες:
    1.Απόδοση ελληνικής ιθαγένειας.
    2.Δίγλωσσα σχολεία για τη μειονότητα από το Νηπιαγωγείο."Θάψιμο" της Πομακικής γλώσσας.
    3. Βόρεια Μακεδονία (όπως λέμε Βόρεια Κορέα-Νότια Κορέα, ένα έθνος δύο κράτη)
    4.Αιγαίο.Συνεκμετάλλευσή του με τους ανατολικούς γείτονες-συμμάχους υπό την ομπρέλα των υπερατλαντικών αφεντικών δίχως προηγούμενα να ασκηθεί το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών υδάτων από 6 σε 12 μίλια ούτε και καθορισμός Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης.
    5.Κύπρος. Θυμίζω το ΝΑΙ του ΓΑΠ στο σχέδιο ΑΝΑΝ με υπέρμαχο του εν λόγω σχεδίου και τον κο Δρούτσα.Ηγείται στο νησί ο Χριστόφιας οπότε όλοι καταλαβαίνουμε τι επιφυλλάσει το μέλλον εκεί για τον ελληνισμό.
    Κατά τα λοιπά μπορούν οι σοσιαλιστές να έχουν την ψευδαίσθηση ότι το σημερινό ΠΑΣΟΚ είναι το ίδιο κίνημα που ίδρυσε ο Α.Γ. Παπανδρέου και ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες....

  29. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 12:53:49

    @ Μποτίλια στο πέλαγος.....Στο παραπάνω σχόλιό μου έγραψα ότι η κατάσταση για την Ελλάδα επιδεινώθηκε ραγδαία λόγω τριών (3) συγκεκριμένων παραγόντων, τους οποίους και ανέφερα με σειρά σημαντικότητας.
    Και εσκεμμένα - επειδή προαφανώς δεν σε συμφέρει - παραβλέπεις το κενό ρυθμίσεων και ασφαλιστικών δικλείδων στις διεθνείς αγορές (γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να δρουν ανεξέλεγκτα οι κερδοσκόποι και οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης) και τις παλινωδίες της Γερμανίας (για ψηφοθηρικούς λόγους ένεκα των επερχόμενων εκλογών στο ομόσπονδο κρατίδιο της Ρηνανίας – Βεστφαλίας, όπου το διακύβευμα είναι το μέλλον της γερμανικής κυβέρνησης συνασπισμού ) και εστιάζεσαι μόνο στις άστοχες δηλώσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
    Προφανώς γιατί πιστεύεις και εσύ ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου από την ελληνική κυβέρνηση.
    Δεν μπορείς ή δεν θες να καταλάβεις ότι το πρόβλημα υπερβαίνει την Ελλάδα και μάλιστα αφορά ολόκληρη την ευρωζώνη – και το διακύβευμα δεν είναι μόνο η συνοχή της ευρωζώνης, αλλά η ίδια της η ύπαρξη.

    Αν η Γερμανία είχε κρατήσει από την αρχή πιο αποφασιστική και ρεαλιστική στάση και η Ε.Ε είχε εγκαίρως πάρει τα απαραίτητα μέτρα (όπως αυτά που φαίνεται ότι πρόκειται να πάρει τώρα κατόπιν καθυστερήσεως), τότε όποιες και όσες άστοχες δηλώσεις και να έκαναν τα μέλη της ελληνικής κυβέρνησης δεν θα επηρέαζαν σχεδόν καθόλου την κατάσταση, δεν θα έφερναν σε δεινή θέση την Ελλάδα.
    Και επαναλαμβάνω – γιατί και αυτό φαίνεται να το παραβλέπεις – ότι την Ελλάδα στην δυσχερή θέση την έφεραν οι παλινωδίες των προηγούμενων ελληνικών κυβερνήσεων και η κακή δημοσιονομική κατάσταση, στην οποία και συνέβαλλε σε σημαντικό βαθμό η κυβέρνηση Καραμανλή.

    Τέλος, θλιβερό είναι το γεγονός ότι πολλοί προσπαθούν να εκτιμήσουν την κατάσταση και να την εξηγήσουν, με βάση τις προσωπικές τους ή τις πολιτικές τους προτιμήσεις (όσο αφορά το πρόσωπο του κυρίου Παπανδρέου)
    – αυτό δεν υποβοηθά την αντικειμενική προσέγγιση του ζητήματος και την σωστή αξιολόγηση της κατάστασης.

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/05/2010 13:20:06

    Πρώτα πρώτα Χρόνια πολλά σε όλες τις ευτυχισμένες μαμάδες (πλεονασμός, η μητρότητα ειναι η ευτυχία)

    Αγαπητέ Μποτιλια στο Πέλαγος: διαβάζω ότι ετοιμάζεται δήλωση στήριξης του Ευρώ από το κεντρικό όργανο της ευρωζώνης με σκοπό να ρίξει τα επιτόκια, και θα τα ρίξει.

    Αν ισχύει αυτό, τότε οι θέσεις που εξέφρασες εδώ και στο ιστολόγιό σου τις τελευταίες 2 ημέρες αποκτούν ιδιαζόντως εξέχουσα βαρύτητα διότι η Ελλάδα ήταν η ΜΟΝΗ χώρα που οδηγήθηκε στην υποδούλωση του ΔΝΤ μεθοδευμένα και υπό σκοπιμότητες που δεν είναι ακόμα σαφείς σε όλη τους την έκταση, αντί να περιμένουμε ένα διάστημα ώστε να συμπεριληφθούμε στο κοινό πακέτο των 600 δις για όλες τις χώρες της νότιας ευρωζώνης.

    Τα δε ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ που έχουν ορισμένοι φλομώσει τον Ελληνικό λαό ότι δε θα έχουν χρήματα για τις συντάξεις των γερόντων ούτε οι Παπούα δε θα τα πίστευαν.

    ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ αλλενάκι 09/05/2010 13:42:28

      Εάν αφεθούμε παθητικά στην πορεία που δρομολογείται θα θρηνήσουμε πολύ περισσότερα από την στημένη προσφυγή στο ΔΝΤ. Έχει γίνει πλέον ορατό ότι μεθοδεύεται διάλυση του κράτους, της κυριαρχίας του, του συνεκτικού του στοιχείου που είναι το έθνος, με νομότυπο τρόπο.
      Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η ανοχή είναι συνενοχή.
      Παλιά για να μαζέψουν σκλάβους οι δουλέμποροι ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν πολέμους.
      Σήμερα μας σκλαβώνουν με επικοινωνιακά και λογιστικά τεχνάσματα.
      Καταργούν την Σεισάχθεια μετά από 2.500 χρόνια, επαναφέρουν την Λερναία Ύδρα, τον Λυκάνθρωπο.
      Στην ουσία απαιτούν να τους παραδώσουμε την ανθρώπινη ιδιότητα και να μετατραπούμε σε ζώα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Μποτίλια στο πέλαγος 09/05/2010 13:51:11

        Οι νομικοί που γράφουν στο σάϊτ Μποτίλια πρέπει να επεξεργαστούν νομικά την πρότασή σου για τη συστηματική απόπειρα εξανδραποδισμου και εξόντωσης του Ελληνισμού και την αντικατασταση του από αλβανους ουτσεκαδες πακιστανους νιγηριανους σομαλους και χιλιανους που καινε την Αθήνα και αθώους εργαζόμενους.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Μποτίλια στο πέλαγος 09/05/2010 13:53:22

        Και επίσης οι αρχές του κράτους αν έχουν τα ούμπαλα να διατάξουν ΠΛΗΡΗ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ.

        Η αστυνομία υπολογίζει σε 1,5 εκατομμύριο τον ΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ.

  31. george avatar
    george 09/05/2010 13:40:22

    Υποστηρίζουν αρκετοί, ότι η ΝΔ θα έχει πρόβλημα με τα υπόλοιπα λαϊκά δεξιά κόμματα της Ευρώπης επειδή είπε όχι. Όμως θα έπρεπε να θυμηθούν ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ ήταν το μόνο κόμμα που υποστήριξε την ανάγκη για αμιγώς ευρωπαϊκό μηχανισμό και ξεκάθαρο ΟΧΙ στο ΔΝΤ τον Μάρτιο, προσπαθώντας να τους πείσει, άσχετα με την τελική κατάληξη.

    Τώρα λοιπόν που ψηφίζει εναντίον του συγκεκριμένου μηχανισμού, βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με την αρχική του θέση, δείχνοντας αφενός μεν ότι παραμένει σταθερό στις αρχές του και αφετέρου ότι δεν αποτελεί ουρά του ευρωπαϊκού λαϊκού κόμματος.

    Επιπλέον δίνει την ευκαιρία στην κυβέρνηση να διεκδικήσει καλύτερους όρους, αν θέλει φυσικά, από την στιγμή που ο άλλος πόλος εξουσίας είναι αντίθετος και μάλιστα έμπρακτα (με την ψήφο του). Με την προοπτική δε του νέου σχήματος, είναι ευκαιρία του Σαμαρά και της ΝΔ να προστρέξει στα λοιπά λαϊκά κόμματα και να τους πείσει για άμεση αλλαγή του μηχανισμού στήριξης στα νέα δεδομένα. Σε αυτήν την προσπάθεια τον βοηθά η δυναμική της αρνητικής ψήφου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ george 09/05/2010 19:49:30

      Αυτά τα επιχειρήματα ότι η Ν.Δ. θα έχει πρόβλημα με τα κεντροδεξιά κόμματα της Ευρώπης είναι αστειότητες. Δεν προκύπτει απο πουθενά.

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/05/2010 13:40:58

    Οι νομικοί του σάιτ

  33. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 09/05/2010 14:57:03

    Κάποιος πάρα πάνω εἶπε ὅτι θά φοβηθοῦμε τήν Gendarmeforce.
    Ἔρωτῶ:Οἱ γονεῖς μας φοβήθηκαν τά SS;

    @ αλλενάκι, εὐχαριστῶ γιά τά χρόνια πολλά,καί ἔχεις δίκιο,μεγαλύτερη εὐτυχία ἀπό τήν μητρότητα δέν ὑπάρχει.Ὡς πρός αὐτό ὁ Θεός ἀδὶκησε τούς ἄνδρες.

    @ μποτίλια στό πέλαγος,
    ἄν μετατραποῦμε σέ ζῶα θά γίνουμε πιό ἐπικίνδυνοι γι΄ αὐτούς.
    Ἄς προσέξουν λοιπόν.

  34. laz avatar
    laz 09/05/2010 16:14:41

    οι δυτικοι επειδη δεν μπορουμε να υποτιμησουμε το νομισμα, μας ζητανε μειωσεις στα εισοδηματα των υπαλληλων...προκειμενου να γινουμε ανταγωνιστικοι...αντιθετα ομως το στοιχημα θα πρεπει να ειναι να δημιουργησουμε ισχυρη παραγωγικη αναπτυξη...επομενως επιχειρησεις με τεχνολογικη αιχμη...αρα να εχουμε μερικα απο τα καλυτερα πανεπιστημια και εργαστηρια της ευρωπης...με ελαχιστη γραφειοκρατια και καμια στεβλωση στην αγορα απ τι ςπολλες που εχουμε τωρα...ο γιωργακης δεν ειναι σε θεση να παρει τα απαραιτητα μετρα..μεχρι τωρα δεν πηρε ουτε ενα....επομενως οσο γρηγορα πιο γινεται σαμαρας για πρωθυπουργος..αρκει να καθαρισει και την υπολοιπη μπουγαδα...η ευρωπη με αφηνει παγερα αδιαφορο...επεσε στα ματια μου απο την στιγμη που πηρε εισπρακτικα μετρα σε φαση υφεσης...ουτε ενα διαρθρωτικο...ας μην ξεχναμε εξαλλου πως η ευρωπη εχει τρομακτικες ευθυνες για την ρδελοποιηση της ελλαδας...απο την στιγμη που τοσα χρονια εδινε λεφτα και δεχτηκε την ελλαδα στην ονε οφειλε να ελεγχει και να επιβαλλει μετρα στην ελλαδα...να ειναι τρομερα αυστηρη...αντιθετα τριχουλες ηταν...

    • laz avatar
      laz @ laz 09/05/2010 16:37:39

      διαβαστε τα αρθρα του γιανναρα και της μιραντας ξαφα στην καθημερινη...

  35. laz avatar
    laz 09/05/2010 16:23:13

    φακτορα επειδη ο παπανδρεου ειναι φοβερα ριζοσπαστικος πες μου λιγο μπορεις να κανεις μια ερευνα?ποσα χρεη εχουν οι εφημεριδες και ποσα λεφτα αρπαζουν απο μας απο κρατικες διαφημισεις και χορηγιες?...επισης αφου εχουν χρεη(αν)εχουν διατι δεν κλεινουν?
    τελος ποση εφορια πληρωνουν τα τηλεοπτικα ΜΜΕ στην Ελλαδα?

    ευχαριστω

  36. KRITIKOS avatar
    KRITIKOS 09/05/2010 19:45:17

    Πάντως το θέμα είναιότι έχουμε μπλέξει ήδη άσχημα και δεν ξέρω ποιος και με ποιον τρόπο θα μπορέσει μελλοντικά να κάνει κάτι.

    Θα μου πείτε ότι έχουμε περάσει και άλλοτε δύσκολα, αλλά τότε δεν υπήρχαν οι τηλεοράσεις να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου από το πρωϊ μέχρι το βράδυ.

    Αισθάνομαι σαν η χώρα μου να έχει ήδη κατακτηθεί χωρίς όπλα και μάλιστα χωρίς να μας δοθεί η δυνατότητα να αντιδράσουμε. Κάποτε παίρναμε και τα όπλα. Σήμερα δεν έχουμε καταλάβει τίποτα.

    Έχουμε σαν λαός αποχαυνωθεί να παρακολουθούμε τον ΓΑΠ με το μπλέ κουστούμι και την μωβ γραβάτα (αμάν πια, δεν έχει άλλη; εκεί βρήκε να κάνει οικονομία;) να κλαίγεται ανα την υφήλιο. Έχουμε πιάσει πάτο.

  37. Ηλίας avatar
    Ηλίας 09/05/2010 20:08:56

    Κατάργηση συμφωνίας Ελλάδας - τρόικας ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ

    Την άμεση κατάργηση της συμφωνίας της χώρας μας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ζητάει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Όπως αναφέρεται στο ανακοινωθέν, "οι λόγοι που προκάλεσαν την έκτακτη σύνοδο του ECOFIN, είναι πρώτον η παραδοχή ότι η διεθνής καπιταλιστική κρίση συνεχίζεται και εντείνεται και δεύτερον ότι η ως τώρα αντιμετώπισή της στην ευρωζώνη είναι, εκτός από κοινωνικά απαράδεκτη, και εντελώς αδιέξοδη".

    Σχετικά με τη λύση που αναζητείται, ο ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζει ότι "δεν θα πρέπει να είναι στην κατεύθυνση της συμφωνίας που ισχύει για την Ελλάδα". Αντίθετα, προτείνει "ο νέος ευρωπαϊκός θεσμός, που αναζητούν, αφού δεν θα περιλαμβάνει το ΔΝΤ, δεν θα πρέπει να εμπεριέχει και την ιδεολογία του. Δηλαδή, όποιο κράτος έχει πρόβλημα θα πρέπει να ενισχύεται χωρίς να απαιτείται να εφαρμόζει ακόμα πιο αυστηρά το Σύμφωνο Σταθερότητας".

    Και συμπληρώνει ότι "πιο πολύ τώρα, όταν όλοι πλέον δέχονται ότι η κρίση των χρεών είναι πρόβλημα όλης της ευρωζώνης" ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει "η λύση να είναι συνολική, με πολιτική αντίθετη από αυτή που εφαρμόζεται. Να περιλαμβάνει δε, και την Ελλάδα".

    Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει: "Ζητάμε να καταργηθεί αμέσως η συμφωνία ελληνικής κυβέρνησης-ΔΝΤ- Ε.Ε.-ΕΚΤ και να παρθούν τα μέτρα πίσω. Η Ελλάδα να προσέλθει στη συζήτηση θέτοντας καθαρά ζήτημα αναδιαπραγμάτευσης του ως τώρα συσσωρευμένου χρέους της, μείωση των επιτοκίων δανεισμού της, μείωση μέρους του χρέους της. Μόνο έτσι και με βάση ένα αναπτυξιακό σχέδιο μπορεί να υπάρξει διέξοδος και απομάκρυνση από μια μεγάλη καταστροφή".

    Και καταλήγει: "Σ’ αυτήν την κατεύθυνση, ο ΣΥΡΙΖΑ θα αγωνιστεί με κάθε τρόπο".

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=160366

    Και ρωτώ εγώ: Η Ν.Δ. προς ποιά ακριβώς κατεύθυνση αγωνίζεται...;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ηλίας 10/05/2010 13:27:34

      O Bεργόπουλος που είναι σοβαρός οικονομολόγος και της "γαλλικής σχολής", όχι του Harvard, συμφωνεί με τη γραμμή της "αναδιαπραγμάτευσης"; Δεν νομίζω.

  38. GAETANO avatar
    GAETANO 09/05/2010 23:08:55

    ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΔΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ . ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ . ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ .
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ , ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΟ .
    ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ . ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΥΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΓΑΠ . ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ .ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ .
    ΤΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΑΠ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ !!!!!! ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ .
    ΕΙΠΑΜΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΕΤΣΙ.

  39. begar2 avatar
    begar2 10/05/2010 08:57:11

    Μία απορία: Αν ο Παπανδρέου ζητούσε την ψήφιση του νόμου με 180 έδρες, ο Σαμαράς θα έβαζε τους βουλευτές του να ψηφίσουν ΟΧΙ;
    Δε νομίζω.
    Άντε γιατί για πολύ μαλάκες μας περνάνε πια.
    Χορτάσαμε θέατρο απ' όλους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ begar2 10/05/2010 11:26:17

      Κατ' αρχήν με τα "αν", δεν γίνεται πολιτική.
      Ο κ. Παπανδρέου είχε δεσμευτεί να περάσει το νομοσχέδιο με την κοινοβουλευτική του πλειοψηφία.
      Δεύτερον, αν ήθελε πλειοψηφία 180, αυτό σήμαινε με ομολογία αδυναμίας του να κυβερνήσει.
      Και κάτι ακόμα. Στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες την ευθύνη την έχει η κυβέρνηση. Το να επιχειρεί με τερτίπια να μεταθέσει την ευθύνη στην αντιπολίτευση είναι φτηνό επικοινωνιακό και μικροπολιτικό παιχνίδι.
      Τέλος, αν ζητούσε ο κ. Παπανδρέου 180, θα βλέπαμε πως θα αντιδρούσε ο Σαμαράς.Γιατί σπεύδετε να προεξοφλήσετε ότι τα έλεγε ναι;

  40. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/05/2010 09:39:44

    Αγαπητέ, gaetano.
    Δεν υπήρξα ποτέ μου ειδικός στην προπαγάνδα! Για την ακρίβεια ουδέποτε ασχολήθηκα με το ...άθλημα!
    Πρέπει,όμως,να ξεκαθαρίσουμε κάτι πολύ απλό. Το να επισημαίνεις τα θετικά ενός πολιτικού, ούτε προπαγάνδα αποτελεί, ούτε μειώνει την αξιοπιστία σου. Δηλαδή για να είναι κάποιος αντκειμενικός,πρέπει να γκρινιάζει και να επικρίνει συνέχεια;
    Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα. Είτε αρέσει,είτε δεν αρέσει ο Αντώνης Σαμαράς δκαιώθηκε,ούτε ο ίδιος φαντάζομαι θα το περίμενε, τόσο νωρίς. Αυτή είναι η αλήθεια. Και όποιος δε θέλει να τη βλέπει, πρόβλημά του!

  41. tiramola avatar
    tiramola 10/05/2010 09:56:19

    Μαραθώνιες διαπραγματεύσεις από τους υπουργούς Οικονομίας των «27» για τη συγκρότηση ευρωπαϊκού μηχανισμού βοήθειας, που αποφάσισε την Παρασκευή η σύνοδος κορυφής. Η συμβιβαστική πρόταση, στην οποία κατέληξαν, περιλαμβάνει και το ΔΝΤ που θα συνεισφέρει 200 δισ...
    Όπως έχω ξαναγράψει και πιστεύω συστημικές λύσεις δεν υπάρχουν.
    Βέβαια το χέρι του κυρίου Ροδινού δεν θα έγραφε ποτέ για την διακαίωση Παπανδρέου όπως οι εξελίξεις δείχνουν.
    Επειδή αδυνατώ να πιστέψω ότι και οικονομολόγοι όπως ο Ροδινός δεν μπορούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα καταλήγω για άλλη μιά φορά στο συμπέρασμα ότι το οπαδιλίκι εκτός του ότι θολώνει το μυαλό , σε εκθέτει κιόλας αφού συνειδητά πλέον διαστρεβλώνεις την αλήθεια προκαλώντας την οργή όσων δεν διαθέτουν χιούμορ...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 10/05/2010 11:31:01

      Τiramola,
      Δυο τινά συμβαίνουν, ή δε θέλεις να καταλάβεις, ή θέλεις να διαστρεβλώσεις τα γραφόμενά μου.
      Ο Σαμαράς ήταν εξ υπαρχής υπέρ μιας Ευρωπαϊκής λύσης.
      Την ίδια άποψη είχαν και οι περισσότεροι ηγέτες τις Ευρώπης. Μην σου παραθέσω δηλώσεις,είμαι βέβαιος ότι τις γνωρίζεις.
      Αποφεύγεις να αναφέρεις και κάτι ακόμα. Αλλό η συμμετοχή του ΔΝΤ σ' έναν ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης και άλλο η υιοθέτηση μέτρων ΔΝΤ.

      Το δεύτερο

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 10/05/2010 13:09:33

        Παίζουμε με τις λέξεις μου φαίνεται...
        Θέλεις να πεις ότι τα 200 δις που θα διαθέσει το ΔΝΤ θα τα διαθέσει τζάμπα?
        Έχεις την εντύπωση ότι ανάλογα άθλια μέτρα "δημοσιονομικής εξυγίανσης" δεν θα πάρουν οι άλλες χώρες?
        Στην περίπτωση της χώρας μας εσύ αναφέρεις μόνο το ΔΝΤ "ξεχνώντας" τον ευρωπαικό μηχανισμό στήριξης.
        Και φυσικά στην αγκαλιά του ΔΝΤ πλέον είναι το σύνολο της ευρωζώνης...
        Το ποιός συστηματικά παραποιεί την αλήθεια το αφήνω στην κρίση των εναπομοίνατων αντικειμενικών αναγνωστών της ιστοσελίδας..

  42. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 10/05/2010 11:29:38

    αντωνη....καλλιο 5 και στο χερι ,παρά 10 και καρτέρει.ειδικά οταν καταστρέφεται η χώρα

  43. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/05/2010 14:26:54

    Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να και το τελικό σχέδιο του μηχανισμού στήριξης για τα μέλη της ευρωζώνης που επίσης έχουν προβλήματα. Ίδιος με το μηχανισμό στήριξης της Ελλάδας, με τους ίδιους όρους και με τη συμμετοχή του ΔΝΤ. Μήπως λοιπόν κάποιος γράφει ασυναρτησίες;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 10/05/2010 15:08:56

      Μήπως ...κάποιος βιάζεται να καταλήξει σε συμπεράσματα;

      • tzager avatar
        tzager @ Κώστας Ροδινός 10/05/2010 22:59:56

        Μήπως τους τα χώνει η Ντόρα Τώρα στο Alter..;

  44. GAETANO avatar
    GAETANO 10/05/2010 23:54:07

    ΤΟ ΔΝΤ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ . ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΗΠΑ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ . ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η EUROSTAT . ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ .

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ . ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ . ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΜΕΝΟΣ .
    ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕς ΟΣΟΙ ΤΟΥ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ . Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ . Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ . ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ 93 ΑΠΟ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ .

    ΕΧΕΙ ΟΡΙΜΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ . ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 09 . ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ . ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ . ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΕ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ANTINEWS .
    TO OXI ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ . ΟΧΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΛΑΘΟΣ . ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ . ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΟΝΕΣΟΥΝ ΚΟΣΜΟ . ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΩΦΕΛΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΠΕ ΟΧΙ .ΟΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ ΟΧΙ . Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ . ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΥΡΙΩΣ .

    ΟΚ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ . ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΣ ΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ , ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΚΑΝΕ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ . ΕΚΑΝΕ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΣΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ , ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 15ΟΥ ΚΑΙ 16ΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΤ .

    ΦΙΛΕ ΡΟΔΙΝΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΑΙΔΕΥΗΣ . ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΗΤΑΝ ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΜΕΣΑ . ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΤΡΟΦΗ ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΓΑΠ .

    ΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ . ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΕΚΛΟΓΗ . ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΥΠΟΘΗΚΕΣ .
    ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ . Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΗ . Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ . ΔΙΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΡΕΙ . ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΟΔΙ .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ GAETANO 11/05/2010 10:53:42

      Αγαπητέ gaetano,

      Κατ' αρχήν ο Σαμαράς δεν έχει ανάγκη από ...χάδια!
      Δεύτερον, κάποια στιγμή, επιτέλους, πρέπει να αποενοχοποιηθεί σ' αυτή τη χώρα ο καλός ο λόγος. ΄Ελεος πια! Πρέπει να λέμε μόνο τα στραβά των πολιτικών; Εγώ αυτό το παιχνίδι δεν το παίζω και δεν μ' ενδιαφέρει.

      Επί της ουσίας τώρα. ο Σαμαράς εδώ και τρία χρόνια φωνάζει οτι η ΕΚΤ πρέπει να λειτουργήσει ως Κεντρική Τράπεζα. Αλλιώς δεν έχει λόγο να υπάρχει. Δεν ήμασταν πολλοί που τα λέγαμε αυτά. Στην αρχή μας αντιμετώπισαν ειρωνικά. Αρα αποτελεί μια μεγάλη δικαίωση για τον Σαμαρά, ότι επιτέλους όλοι συνειδητοποίησαν οτι η ΕΚΤ πρέπει να λειτουργεί ως Κεντρική Τράπεζα.

      Τρίτον,όσον αφορά στο ΔΝΤ. Θεωρώ ότι έπραξε άριστα που εναντιώθηκε και κάθε μέρα θα δικαιώνεται και περισσότερο γιατί αυτή η πολιτική μαθηματικά μας οδηγεί σε αδιέξοδο. Δεν μπορεί η Ελλάδα να πετύχει ρυθμούς ανάπτυξης 7 και 8% για να αποπληρώσει το χρέος που θα μας δημιουργήσει το ΔΝΤ στα επόμενα τρία χρόνια. Χώρια που μέχρι τότε θα έχε διαλυθεί και ο κοινωνικός ιστός της χώρας.

      Το ΔΝΤ είναι μια ..εισπρακτική εταιρεία και τίποτα παραπάνω. Θα το καταλάβουμε σύντομα.

      Ειδες τι έγινε στη Ρουμανία; Μετά από ένα χρόνο, για να εκταμιεύσουν νέα δόση ζήτησαν μείωση μισθών 25%,μείωση συντάξεων 15% και χιλιάδες απολύσεις.

      Οσον αφορά τώρα στο ταμείο που δημιουργείται. Υπάρχει μια διαφορά. Εμείς κάναμε απ'ευθείας συμφωνία με το ΔΝΤ και ενδώσαμε στις απαιτήσεις του. Τώρα το ΔΝΤ συμμετέχει στο μηχανισμό αυτό περισσότερο προληπτικά και θα εξηγήσω το γιατί. Αν η κρίση επεκταθεί στο νότο (Πορτογαλία,Ισπανία και Ιταλία) τότε η μοναδική χώρα που θα έχει απομείνει να πληρώνει θα είναι η Γερμανία. (Αν αντμετωπισει πρόβλημα η Ιταλία η κρίση θα επεκταθεί και στη Γαλλία γιατί έχει το 20% του Ιταλικού χρέους).
      Αντιλαμβάνεσαι ότι η Γερμανία μόνη δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος και αν οι αγορές αρχίσουν να επενδύουν σ΄αυτό το ενδεχόμενο,τότε η κατάρρευση της Ευρωζώνης είναι μια προοπτική που δεν μπορεί να αποκλειστεί.
      Αρα η συμμετοχή του ΔΝΤ είναι μια προληπτική κίνηση ότι δεν θα φορτωθεί όλα τα βάρη η Γερμανία.
      Αν,με ρωτάτε αν είναι καλό,αυτό θα σας έλεγα οχι!

      Και κάτι τελευταίο.
      Παρακολουθείστε τις επόμενες μέρες τα μέτρα που θα πάρουν Πορτογαλία και Ισπανία για να μην επιδεινωθεί η κρίση. Υστερα σκεφτείτε τι έκανε επί επτά μήνες η δική μας κυβέρνηση.

      Μετά,επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη για να διαπιστώσετε ότι η επιλογή του ΔΝΤ ήταν από την αρχή απόφαση της Κυβέρνησης και επι επτά μήνες απλώς μας προετοίμαζαν για το ...μοιραίο.

      Τέλος,τις δυο τελευταίες παραγράφους του σχολείου σου,τις προσυπογράφω ανεπιφύλακτα.

  45. GAETANO avatar
    GAETANO 12/05/2010 01:03:55

    ΦΙΛΕ ΡΟΔΙΝΕ

    ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ .
    Η ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 7%-8% ΣΤΟ ΑΕΠ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΧΡΕΟΣ . ΣΩΣΤΟ
    ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ ΑΕΠ 6%-8% ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΤΟ 2011 . ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΔΝΤ ΝΑ ΛΕΕΙ . ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕΙΩΣΗ ΑΕΠ 20% . ΑΡΑ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ .
    ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η ΑΠΟΨΗ ΠΡΩΧΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΧΡΕΟΣ 300ΔΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ Η ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΧΡΕΟΣ 400ΔΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΑΣΙΜΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ .
    ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΧΡΕΩΝ ΣΤΟ 60% % ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΑΧΜΗΣ 100% ? ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ . 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ .

    ΤΙ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ . ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ . ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΑΤΑ 20 ΔΙΣ ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ , 40% ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ 50ΔΙΣ ( ΠΛΗΝ ΤΟΚΩΝ ). ΜΕΙΩΣΗ ΕΙΣΦΟΡΔΙΑΦΥΓΗΣ 10 ΔΙΣ . ΘΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΠΟΡΟΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕΣΩ ΜΕΙΩΣΗΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ . ΑΝΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ . ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ .
    ΑΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΟΓΥΑΛΟΥΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
    1.ΜΕΙΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΤΑ 400.000 ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ( ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ , ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΚΛΠ ) ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΑΠΑΝΗ ΕΙΝΑΙ 70% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
    2.- ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ
    3.- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ
    ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 25 ΚΑΙ 16 ΜΙΣΘΟΥ , ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΡΓΟΜΙΣΘΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΤ , ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 15-17 ΜΙΣΘΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΠΕ
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 80 ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ 12 ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΠΟ 60 ΣΥΝ ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ 3-4 ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ .
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΑΤΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

    ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ . ΩΡΙΜΟ ΦΡΟΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ . ΘΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ .
    ΜΕ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΩΦΕΛΟΥΣ ΤΥΠΟΥ "ΟΧΙ" ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ , ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ , ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Ο ΚΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ . ΤΣΙΜΠΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΠΡΩΞΑΝ ΣΤΟ ΟΧΙ .
    ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ . ΚΑΚΩΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ . ΒΑΖΩ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Η ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ . ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΛΛΑ Η ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ . ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΜΟΙΡΑΙΟ .
    ΜΕ ΠΑΛΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ . ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΗΔΗ . ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΙΣ .

  46. GAETANO avatar
    GAETANO 19/05/2010 01:02:48

    ΦΙΛΕ ΡΟΔΙΝΕ
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ . ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ .
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ . Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΤΟ 2007 . ΤΟ ΤΙ ΑΞΙΖΕ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ 2009 . ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ . ΜΙΑ ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΚΟΥΚΙΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ .
    ΟΥΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ . Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ . ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ

  47. Άγγελος avatar
    Άγγελος 11/06/2010 15:19:29

    Οταν το ΠΑΣΟΚ ήταν στην αντιπολίτευση σε όλους τους τόνους διατυμπάνιζε πως υπέύθυνη για τη κρίση στην Ελλάδα ήταν η ΝΔ. Τώρα ομολογεί πως η κρίση είναι παγκόσμια και αυτή φταίει και για τη κρίση στην Ελλάδα.
    Τώρα το λέει γιατί κυβερνάει, ενώ πρώτα ήταν στην αντιπολίτευση.....
    Ο Καραμανλής είχε δίκιο όταν έλεγε πως η Ελληνική οικονομία σε σχέση με άλλες δεν είχε πολύ μεγάλο πρόβλημα.
    Το έλεγε εφόσον μέχρι τότε η ελλάδα δανείζονταν με χαμηλά επιτόκια και η κατανάλωση δεν είχε την πτώση που έχει τώρα και έτσι παρά το πρόβλημα των επιχειρήσεων που αρκετές έκλειναν, υπήρχε αντίσταση στο εφιαλτικό σενάριο που αντιμετωπίζει σήμερα η οικονομία.
    Ο Καραμανλής λέγοντας καλή κατάσταση ενοούσε πως μπορούσαμε να αποφύγουμε την εμπλοκή του ΔΝΤ στη χώρα. Θα μπορούσαμε όμως εάν δεν υπήρχε η βουλιμία για την εξουσία του ακατανόμαστου, ο οποίος κίνησε γη και ουρανό για να γίνει πρωθυπουργός.
    Έγινε και ζούμε το αποτέλεσμα της απόλυτης ένδοιας....της τρομερής εικόνας της ακρίβειας, της ανεργείας, της διακοπής της λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων που μπορούσαν να επιβιώσουν υπό άλλας συνθήκας και των πολλών παραμέτρων που έχει αυτή η πρωτοφανή κρίση απ' την οποία κανείς δεν μας λέει τους τρόπους με τους οποίους θα βγούμε απ' αυτή.
    Ενώ το χρήμα λιγοστεύει η κυβέρνηση έχει ανεβάσει στο κατακόρυφο τη βενζίνη, τα τσιγάρα, πολλά βασικά είδη πρώτης ανάγκης και αυτό έχει σαν συνέπεια τη μείωση του τζίρου και την αναγκάστικη σχεδόν διακοπή στη λειτουργία πολλών εποχειρήσεων. Ο Καραμανλής λοιπόν δικαιώνεται μέρα με τη μέρα καθώς οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα, οι άνθρωποι οδηγούνται στην απελπισία και η κυβέρνηση αναγκάζεται να πάιρνει όλο και πιο σκληρά μέτρα.
    Ο Παπανδρέου πρέπει να εξηγήσει γιατί πήρε όλα αυτά τα μέτρα, εφόσον υποτίθεται πως η οικονομία μπαίνει σε τάξη και τα έσοδα του κράτους αυξάνονται;....Γιατί κόβει μισθούς και συντάξεις εφόσον περιορίζει τη σπατάλη;...γιατί έλεγε πως το δεύτερο πακέτο μέτρων που είχε πάρει θα καθυσήχαζε τις αγορές και έτσι θα μπορούσαμε να δανειστούμε και τώρα αναγκαστήκαμε να πάμε στο ΔΝΤ;....
    Ο Πρωθυπουργός σκόπιμα κράτησε και το υπουργείο των εξωτερικών για να λείπει από την Ελλάδα. Ποιόν Έλληνα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια χωρίς να χαμηλώσει τα δικά του;...ποιός Έλληνας δεν έχει αντιληφθεί την ανικανότητα του καθώς άλλα έλεγε προεκλογικά και άλλα κάνει τώρα, αναγκασμένος βέβαια από μια αδήρητη ανάγκη, την οποία όμως ο ίδιος δημιούργησε.
    Έταξε λαγούς με πετραχίλια όπως είναι το γνώριμο Παπανδρεικό μοτίβο και τώρα κάνει πως δεν θυμάται. Επικαλείται άλλοθι, μιλάει για παγκόσμια οικονομική κρίση και είναι έτσι όντως, αλλά προεκλογικά άλλα έλεγε.
    Διαβεβαίωνε πως για όλα έφταιγε ο Καραμανλής και όταν έρχονταν αυτός με τα λεφτά που υπήρχαν θα έλυνε το πρόβλημα. Ο Παπανδρέου είναι μεν ανίκανος, αλλά δεν ξεφεύγει από τη γενική αρχή που διέπει όλους τους δημαγωγούς.
    Τώρα ταξιδεύει για να μην απολογείται για τα πεπραγμένα του, αλλά η συμφωνία που υπέγραψε με τη τρόικα παραμένει εδώ και σιγά- σιγά ρίχνει βαριά τη σκιά της πάνω στην Ελληνική κοινωνία.
    Μιλάω για το Παπανδρέου, ενώ το θέμα είναι ο Σαμαράς. Ο τελευταίος είναι προς τιμήν του που δεν ψήφισε αυτό το κατάπτυστο κείμενο της υποτέλειας, που δεν περιφέρεται ανά την επικράτεια, όπως έκανε ο Παπανδρέου και δεν δίνει τα σόου που έδινε ο άλλος.
    Τι σχέση μπορεί να έχει ένας άνθρωπος σαν τον Αντώνη το Σαμαρά που μετράει τα λόγια του και ξέρει τιλέει και το λέει καθαρά και το καταλαβαίνουν όλοι με έναν Αμερικανοτραφή που μιλάει διαβάζοντας τα σημειώματα, τις μισές ελληνικές λέξεις τις λέει λάθος, δεν μπορεί να αρθρωσει μια καθαρή πρόταση και μπερδεύει τις λέξεις λέγοντας άλλες από αυτές που πρέπει για να αποδόσει το σωστό νόημα.
    Δυστυχώς με αυτά που γράφω πολλοί θα στενωχορεθούν, αλλά δεν είναι αυτό ο σκοπός μου. Απλά εγώ περιγράφω την αιτία της κρίσης που είναι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και γι' αυτό λέω την άποψη μου.
    Προσπάθησε ο άνθρωπος να είναι καλός θεατρίνος, αλλά δεν έχει την ικανότητα. Ο οποιοσδήποτε στη θέση του θα ήταν καλύτερος, ακόμα και ένα χαμηλόβαθμο στέλεχος μις μικρής επιχείρησης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.