#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2011 22:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η διαπλοκή δεν είναι σε θέση να βάζει όρους στη ΝΔ



(Ανανεωμένο). Διαρροές από το Μαξίμου αναφέρουν ότι ο απερχόμενος πρωθυπουργός Παπανδρέου συνομίλησε απόψε με τον Λουκά Παπαδήμο ο οποίος για να αναλάβει έθεσε απαράδεκτους όρους.

Μεταξύ των όρων σύμφωνα με πληροφορίες είναι

1. Να υπογράψουν οι κ. Σαμαράς και Παπανδρέου το γνωστό εκβιαστικό τελεσίγραφο των Βρυξελλών

2. Μεγαλύτερη συμμετοχή πολιτικών και κοινοβουλευτικών προσώπων από τη ΝΔ

3. Να υπάρξει μεγαλύτερη ελαστικότητα ως προς την ημερομηνία των εκλογών (να μην γίνουν δηλαδή ...ποτέ)

Επίσης σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Παπαδήμος δεν θέτει πλέον όρους ως προς την σύνθεση του οικονομικού επιτελείου. Με άλλα λόγια η διαπλοκή έκανε τα πάντα για να συμμετάσχει και ο Βενιζέλος.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο Παπαδήμος απορρίπτει όλη την εξαρχής συμφωνία που έκαναν οι δυο εκλεγμένοι θεσμικοί εκπρόσωποι του Ελληνικού Λαού, κ. Παπανδρέου και Σαμαράς, ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας. Και θέτει όρους ως δοτός εκπρόσωπος του Ολι Ρεν των Τραπεζών και των συμφερόντων.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 09/11/2011 22:45:11

    Αυτος που θελει το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ (Του ΣΚΑΙ, Παπαχρηστος-ΔΟΛ, Μπακογιαννη, Καρατζαφερης, Στεφανος Μανος, Διαμαντοπουλου και cia για πρωθυπουργο.)

    http://sociologyalert.blogspot.com/2011/11/blog-post_7473.html?spref=fb&fb_source=message

    Αυτος που μας χρεωσε θα μας πουλησει κι ολας.

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ Theoprovlitos 09/11/2011 23:00:12

      "Αυτός που μας χρέωσε θα μας πουλήσει κιόλας"


      ....τα είπες όλα .
      Σε ακούνε όμως;

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ νεφέλη 09/11/2011 23:14:32

        θα ακουσουνε θελουνε δεν θελουνε.
        θα καει η Ελλαδα!!

      • Theoprovlitos avatar
        Theoprovlitos @ νεφέλη 09/11/2011 23:31:26

        Φωνη βωοντος. Κυβερνηση Μητσοτακη ξανα. Μεχρι που καποια στοματα να ανοιξουν με αυτους τους αντιχριστους που εχουμε μπλεξει.

    • mymoodgm avatar
      mymoodgm @ Theoprovlitos 09/11/2011 23:27:52

      και απο ότι βλέπω στη λίστα ο Παπαδήμος έχει και φρέσκες εντολές, Οκτώβρης του 2011 η τελευταία συνάντηση της επιτροπής!!!

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Theoprovlitos 09/11/2011 23:51:33

      Κ. Αντώνη Σαμαρά, φαντάζομαι δεν χρειάζεται καν να το σκεφτείς ή να συμβουλευτείς κάποιον. Μία είναι η απάντηση: ΟΥΣΤ και όχι απλά ένα όχι.

    • johny avatar
      johny @ Theoprovlitos 10/11/2011 03:26:30

      ΔΕΝ ΗΡΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ ΦΙΛΕ; ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΕΞ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΛΟΥΜΠΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ....ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΟΒΙΣΜΟ, ΠΑΝΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ, ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΣΤΟ ΛΑΟΣ, ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΗΜΟ, ΣΤΟ ΔΝΤ, ΣΤΟ ΕΛΚ, ΣΤΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ, ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ,,,,ΜΗΠΩς ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ;

    • sosialistis70 avatar
      sosialistis70 @ Theoprovlitos 10/11/2011 17:56:54

      'Εχεται τραλαθέι όλοι πηγαίνεται να σας δει κάποις ψυχίατρος

  2. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 09/11/2011 22:48:50

    Κι όμως μάγκες όχι μόνο έβαλε όρους αλλά η ΝΔ φαίνεται να τους αποδέχεται!!
    Πάει άκλαυτη η 19/2 εκλογές ,θα υπογράψει ο Σαμαράς;Θα του δώσουν τα κλειδιά εν λευκώ του Παπαδήμου;
    Ξεφτίλα.Με το ζόρι Παπαδήμο και δεν αντιδρά κανείς

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γιώργος Π 09/11/2011 23:13:16

      Αν ο Σαμαράς δεχθεί τους τρεις όρους Παπαδήμου, η 29/11/2009 ΠΕΘΑΝΕ όπως και το πολιτικό μέλλον του βέβαια.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/11/2011 22:49:58

    Νομιζω οτι η ΝΔ δεν εχει αντιρρηση να δεσμευθει στον πρωθυπουργο της Ελλαδος για την πολιτικη που θα στηριξει και μαλιστα ειναι υποχρεωση και να την διατυπωσει.
    Επομενως μπορει να δωσει επιστολη στον Παπαδημο και οχι στους ξενους.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 09/11/2011 23:24:37

      Eννοείς να δώσει επιστολή που θα τον δεσμεύσει στην πολιτική που θα είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει . Και φυσικά εάν τον Γενάρη ο παπαδήμος εκτιμήσει πως θέλει άλλους τρεις μήνες θα τις πάρει από τους 153 άραγε;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Β.Κ.Σ. 10/11/2011 00:11:51

        Ας την παρει.Αυτη τη στιγμη το ΠΑΣΟΚ εχει 153 ψηφους και την πλειοψηφια.Μην το ξεχναμε αυτο.
        Η ΝΔ μπορει αν ο Παπαδημος παραβιασει την προθεσμια να αποσυρει τη στηριξη της και τα στελεχη της.Δε σημαινει κατι αυτο.Στις εκλογες ψηφιζουμε βουλη και οχι κυβερνηση.Η βουλη εχει πλειοψηφια ΠΑΣΟΚ και τωρα.

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ ψυχραιμια 09/11/2011 23:53:24

      Παπαδήμος=ξένοι, αυτό ακριβώς, ΟΥΣΤ

    • Mara avatar
      Mara @ ψυχραιμια 10/11/2011 00:17:48

      Ψυχραιμία,

      Θα το δημοσιεύσω πάλι το παρακάτω σχόλιο:

      Ο Σαμαράς πρέπει να το τελειώσει άμεσα (και σήμερα του δόθηκε μιά μεγάλη ευκαιρία)
      Είναι μέγα λάθος να το τραβάει περισσότερο.
      Φοβάμαι ότι αφήνοντας τον Παπανδρέου να παίζει αυτά τα παιχνίδια… θα την πατήσουμε.
      Ο Παπανδρέου δεν έχει παραιτηθεί και έχει τουλάχιστον προς το παρόν την πλειοψηφία.
      Πιστεύει πραγματικά ο Αντώνης ότι δεν είναι πρόβλημα της Ν.Δ. και το πρόβλημα είναι μόνο στο Πασόκ?
      Κοροϊδευόμαστε τώρα?

      Προωθούν απίστευτα τον Παπαδήμο και αυτό είναι εξαιρετικά ύποπτο…
      Φοβάμαι ότι άν ο Σαμαράς επιτρέψει με οποιονδήποτε τρόπο, να γίνει αυτός πρωθυπουργός, άμεσες εκλογές δεν πρόκειται να υπάρξουν.
      Ξεχάστε το.
      Υπάρχει κίνδυνος κατά την διάρκεια της θητείας του ώς πρωθυπουργός, να ιδρύσει κόμμα και να πάνε μαζί του οι μισοί βουλευτές του Πασόκ και οι μισοί βουλευτές από την Ν.Δ.
      Γιατί θα συμβεί αυτό…???
      Γιατί ξεχνάμε το πρωταρχικό στόχο του συστήματος, που είναι
      ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
      Εάν ο Σαμαράς δεν τελειώσει την κατάσταση τώρα, φοβάμαι ότι θα τελειώσει ο ίδιος.
      Μιά και έξω...ΤΩΡΑ που έχει το πάνω χέρι.
      Μετά θα είναι πολύ αργά.....

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/11/2011 22:51:13

    Απ' ό,τι κατάλαβα, το Πασόκ δέχτηκε τους όρους του...τώρα φοβάμαι για το πώς θα το χειριστεί ο Σαμαράς...

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΕΥΑ 09/11/2011 23:15:09

      απλα δεν θα δεχτει!

  5. ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ avatar
    ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ 09/11/2011 22:55:53

    ΑΝ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΝΔ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΖΗΤΟΥΣΕ Η ΝΔ ΩΣ ΤΩΡΑ.

  6. kostas* avatar
    kostas* 09/11/2011 22:57:24

    Ισως ηταν καλυτερα σε αυτο το μπουρδελο να ειχες κατσει σπιτι σου και να ειχαμε μεινει με την Ανοιξη για παντα στην Καρδια μας...Ξαναγυρισες να μπλεχτεις με τα σκατα !!! Ευχομαι να μην κυλησεις αν δεχθεις με αυτον δεν θα ξεμπλεξεις !!! ξερω θα σε ξαποστειλουν κτλ το τι θα περασεις το ξερεις καλυτερα απο μενα ... Δεν χρωστας την απαντηση σου ομως σε εμας τη Βαση ... Δε τη χρωστας σε αυτους που απλα σε θεωρουμε την τελευταια μας ελπιδα... την Αξιοπρεπεια τη χρωστας στον Οδυσσεα Ελυτη που καταδεχτηκε να ειναι φιλος σου και συνομιλητης σου ! τη χρωστας στο αιμα για Δημοκρατια που εχυσε ο Λεντακης και σε πιστεψε οσο λιγοι !

    • Tassos avatar
      Tassos @ kostas* 09/11/2011 23:25:13

      Φίλε, έπρεπε να γυρίσει για να πάρουν εκδίκηση τα όνειρά μας.

  7. kapoios avatar
    kapoios 09/11/2011 22:59:08

    τι είδους πατριωτης είναι αυτος, που βάζει όρους για να κυβερνήσει την Ελλάδα?
    και κατα σύμπτωση οι όροι απευθύνονται μόνο στον Σαμαρά?

    Αχ επίτιμε, επίτιμε

  8. Τσάρλς Ντέξτερ avatar
    Τσάρλς Ντέξτερ 09/11/2011 22:59:17

    ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!!

  9. nick avatar
    nick 09/11/2011 23:03:18

    Αντώνη, ποιοι είναι αυτοί που σου θέτουν και όρους;;;

    Έχουν καταλάβει ότι αύριο θα είσαι ο πρωθυπουργός της χώρας;

    Σε θέλουν συνένοχο, συμμέτοχο στο λάθος, μην τους κάνεις τη χάρη.

    Εκλογές τώρα...

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 23:04:06

    Τελικά με τόσες διαρροές που υπάρχουν απ' το ΠΑΣΟΚ καλό θα ήταν να φωνάξουν έναν υδραυλικό. Κι αν δεν έχουν κανέναν πρόχειρο ας ρωτήσουν κανέναν εργολάβο...

  11. Y. avatar
    Y. 09/11/2011 23:08:46

    Να προσεχθεί ιδιαίτερα η απάντηση που θα δώσει ο Σαμαράς, στα ανεκδιήγητα που ζητά ο Παπαδήμος για να αναλάβει
    Ας δημοσιοποιήσει και το συνυποσχετικό που υπέγραψαν με τον ΓΑΠ, και ότι συμφώνησαν οι τρεις με τους τρεις, τη Κυριακή βράδυ

  12. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 09/11/2011 23:09:02

    Πιστευω οτι ο Αντωνης Σαμαρας αυριο πρεπει να τελειωσει αυτη την φαρσοκωμωδια. Να αποσυρει την προταση για μεταβατικη κυβερνηση με ευθυνη του Πασοκ και να ζητησει αμεσα εκλογες.Αυτο με επιχειρηματα οτι πρωτον δεν μπορει το Πασοκ να λεει πως καθε μερα ειναι πολυτιμη και επι πεντε μερες να μην προτεινει πρωθυπουργο. Δευτερον ο χρονος για τον ορισμο απο εδω και περα προγραμματικες δηλωσεις και ψηφιση στην βουλη ειναι πολυς και προλαβαινουν να γινουν εκλογες εως αρχες Δεκεμβριου καταδεικνυοντας παραλληλα και στους ευρωπαιους εταιρους και την αναξιοπιστια του Πασοκ και αρα την αδυναμια συγκυβερνησης. Και τοτε επιβαλλεται και εμεις να ξεμπερδεψουμε μια και καλη με τις καλτσοδετες της ΝΔ που βγαινουν και διαφοροποιουνται απο τη γραμμη του προεδρου μας.

  13. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 09/11/2011 23:09:51

    Κάνει λάθος ο Σαμαράς να λέει πως δέχεται τα πάντα αρκεί να έχουμε κυβέρνηση. Ο άνθρωπος του Σημίτη θέτει όρους που αν ο Σαμαράς τους δεχθεί, έχει τελειώσει ΌΧΙ μόνο ο Σαμαράς αλλά και η ΝΔ για τα επόμενα 10 χρόνια...

  14. Silence t. avatar
    Silence t. 09/11/2011 23:12:30

    Αύριο κιόλας να δώσει τέλος στην φάρσα τους ο Αντώνης και να ζητήσει εκλογές μέσα στον Δεκέμβριο .

    Νομίζω ότι με τα σημερινά τουλάχιστον δεδομένα , ακόμη και οι Πασοκσήδες θα το δεχτούν .

  15. amnimon avatar
    amnimon 09/11/2011 23:13:16

    ο Παπαδήμος παίρνει το ΠΑΣΟΚ από τον Βενιζέλο και τον ΓΑΠ μετακυλύοντας το αδιέξοδο από το στρατόπεδο τους στον Αντώνη.

  16. kapoios avatar
    kapoios 09/11/2011 23:15:08

    Ο Σαμαράς γιατί δεν προτίνει κάποιον που έχει στο εξωτερικό εκατονταπλάσιο κύρος απο τον Παπαδήμα ενώ στο εσωτερικό αποτελεί σύμβολο αντίστασης.

    Τον Θοδωράκη
    Θα έχουμε αυτομάτως στο πλευρό μας ολους τους λαούς της ευρώπης ναι ή ου??

  17. Factorx avatar
    Factorx 09/11/2011 23:18:41

    διαβάστε και τους άλλους όρους στην ανανέωση του κειμένου, παρακαλω

  18. ΜΠΑΡΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 09/11/2011 23:18:52

    δε πιστεύω οτι θα προσκυνήσει ο Σαμαράς στον Παπα-δήμιο.

  19. τινα avatar
    τινα 09/11/2011 23:24:01

    Εγώ δεν ξέρω αν πρέπει να πανηγυρίσω ή να ανησυχίσω.Για να ανεβάσεις φάκτορα ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ τετοια ανάρτηση κάτι μου λέει οτι ο Σαμαράς ετοιμάζεται να τα κανει π@@@@α.Τα γράφεις που τα γράφεις πες και τίποτα παραπάνω να'μαστε έτοιμοι.

  20. BlueSky avatar
    BlueSky 09/11/2011 23:24:14

    Αντώνη κάνε τα όλα πουτάνα και μη δεχθείς όρους από τους εμπνευστές των τοξικών ομολόγων.
    Αντώνη, θέλουν να σε τελειώσουν για να αφήσουν τον Ύπαρχο γιωργάκη να αλωνίζει.
    Αντώνη, η ΝΔημοκράτες λειτουργούν με βάση τα πιστεύω τους και όχι ως στρατιωτάκια όπως οι πασοκοκλέφτες.
    Αντώνη θέλουν να σε κάνουν συνυπεύθυνο, σε μια κατάσταση που δεν είσαι υπεύθυνος.
    Αντώνη σε εξέλεξε ο λαουτζίκος και όχι τα καθεστωτικά ΜΜΕ, που θέλουν να σε υποβάλλουν στην γκιλοτίνα.
    Αντώνη η θητεία του γιωργάκη ως προέδρου του πασόκ τελειώνει 11/11/2011, θα σε κρατάνε στην μπρίζα έως τότε, ημερομηνία που θα ανανεωθεί η θητεία του.
    Αντώνη ο σημιτάνθρωπος έθεσε όρους υπαγορευμένους από τα πασοκικά αφεντικά του.
    Αντώνη μην υπογράψεις το ΄΄διαπιστευτήριο΄΄ καλής θελήσεως προς τους νεοναζί.
    Αντώνη, θυμίσου τα λόγια σου, ''εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι παπανδρέου'', ''ο λόγος μου είναι συμβόλαιο και υπάρχει εθνική αξιοπρέπεια''.

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 23:25:09

    Το παραμύθι έχει παρατραβήξει. Υπάρχει ένα πλαίσιο συμφωνίας από την Κυριακή. Ο Παπαδήμος - αν ισχύουν τα παραπάνω - δεν μπορεί να βάζει όρους πέραν αυτού του πλαισίου. Όσο και να σκούζουν τα κανάλια και να πιέζουν για συμφωνία, όλα έχουν κάποιο όριο. Νομίζω ότι ο Σαμαράς πρέπει να βρει έναν εύσχημο τρόπο να απεμπλακεί αφήνοντάς τους παράλληλα να διαλυθούν.

  22. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 09/11/2011 23:27:16

    Έ όχι και να δώσει τα διαπιστευτήριά του ο Σαμαράς στο Παπαδήμο!
    Βασιλικότερος του βασιλέως μας εμφανίζεται ο υποψήφιος...
    αλλά είναι μόνον υποψήφιος και τίποτε άλλο.

  23. nick avatar
    nick 09/11/2011 23:28:33

    "Ξέρετε ποιος είμαι. Λέω όχι, και εννοώ, όχι! Έχω λόγο και τον τιμώ. Κάποτε αρνήθηκα να υποχωρήσω και έμεινα 11 χρόνια σπίτι μου. Ύστερα γύρισα. Δεν γύρισα για να υποχωρήσω. Γύρισα για να παλέψω… Και το λάθος δεν το συνυπογράφω…"

    Αντώνη, αυτά είναι δικά σου λόγια. Μην μας απογοητεύσεις. Μόνος σου σύμμαχος ο λαός...

  24. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:29:21

    απο πετσαλνικο παντως καλυτερα ο παπαδημος...το οτι θετει ορους σημαινει οτι ειναι σοβαρος ανθρωπος αν μη τη αλλο...θελει να κανει δουλεια κι οχι να ειναι μαριονετα...γι'αυτο την χαλαει τη Ν.Δ. που το μονο που τη νοιαζει ειναι οι εκλογες και η εξουσια...

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:32:02

      γεια σου λελο!!

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:36:26

      Ο Παπαδήμος είναι ο ορισμός της μαριονέτας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:47:22

      ο ΛΑγΟΣ τα λέει αυτά;

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/11/2011 23:58:15

        η ελλαδα χανεται και θελει τρεξιμο...καλυτερα λαγοι παρα χελωνες(Ν.Δ)!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:55:57

      Η ''δουλειά'' μας προβληματίζει..εσένα όμως όχι απ' ό,τι καταλαβαίνω...

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ Αιθεροβάμων 09/11/2011 23:57:32

      Το οτι βαζει ορους σε μια προσυμφωνημενη κατασταση μου μυριζει καρπουζι!
      Και απο καρπουζια μαλλον ξερει πολλα!
      Βρηκε ο γυφτος τη γενια του....

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ Πετρος 10/11/2011 00:00:10

        προσυμφωνημενοι απο ποιον? απο τα αθλια κομματα? ποιος σοβαρος ανθρωπος τα εμπιστευεται αυτα?

    • SoToS avatar
      SoToS @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 00:11:37

      Αν είσαι σοβαρός και λέγεσαι Παπαδημος κάθεσαι στα αυγά σου και ζητάς το αυτονόητο αν σε ρωτήσουν ...εκλογές για να δώσει την λύση ο λαός και οχι να του μπαστακωθεις με το έτσι θέλω την στιγμή που δεν σε έχει εκλέξει κανείς ...βάζοντας και όρους απο πάνω ...ποιος είσαι ρε μεγαλε ...;;;

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ SoToS 10/11/2011 00:27:31

        δεν υπαρχει η δυνοτητα εκλογων αυτη την στιγμη...(το αποδεχεται και η ΝΔουλα αυτο) οποτε ολη η επιχειρηματολογια σου ειναι αβασιμη!

        • Φίλος avatar
          Φίλος @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 09:52:34

          Κάνεις ΛΑΘΟΣ. Δεν στα 'πανε καλά.

  25. dmtrs avatar
    dmtrs 09/11/2011 23:30:43

    μελαγχολώ με την έλλειψη πολιτικής ευθυκρισίας αγνών πατριωτών συνελλήνων

    έτοιμος ήταν ο άνθρωπός τους έχοντας ήδη λάβει τις κατάλληλες οδηγίες
    (μας τόπε και το bbc προ εβδομάδος _προσωπικά το εμπιστεύομαι, από τα χρόνια της χούντας)

    _ο συνοργανωτής της ”γιορτής” του χρηματιστηρίου όπου να θυμήσω συντελέστηκε το (ατιμώρητο) εθνικό έγκλημα του αφελληνισμού του κύριου όγκου της ελληνικής κοινωνικής αποθησαύρισης
    _ο αρχιτέκτων του “ελληνικού” ευρώ

    το θέατρο που παίζεται έχει διπλό στόχο:

    _τη μεσσιανοποίησή του στη συνείδηση του απελπισμένου έλληνα
    _τη σαλαμοποίηση (ήδη εν πλήρη εξελίξει και στο τελικό στάδιο) του υπαρκτού πολιτικού συστήματος

    εκλογές θα γίνουν όταν (και αν!) εκτιμηθεί ότι αυτές θα φέρουν το επιθυμητό (για τα νεοταξίτικα τσογλάνια) αποτέλεσμα

    μας τόχουν ξανακάνει, με τον όττο της βαυαρίας (κείνον τον χαντούμη…),
    με κόματα αγγλικό, ρωσσικό, κλπ. και στη μέση τον Μακρυγιάννη
    έ, έναν τέτοιο ψάχνουμε! (συγνώμη κ.σαμαρά)

  26. ΑΛΕJIOS avatar
    ΑΛΕJIOS 09/11/2011 23:32:15

    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝΕΙ ΠΑΓΙΔΕΣ.... ΥΠΟΜΟΝΗ !!!

  27. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 09/11/2011 23:34:16

    Όσο δεν εμφανίζεται πολιτικός χώρος με ΕΛΛΗΝΙΚΗ πολιτική πρόταση.
    Όσο οι πολιτευτάκηδες συνωστίζονται στους προθαλάμους πρεσβειών, επιχειρηματιών, καναλαρχών και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων.
    Όσο ο λαός δεν έχει έρμα και νόημα στην καθημερινή του πορεία.
    Όσο ο ένας τα ρίχνει στον άλλο, από τεμπελιά, αδιαφορία, ανευθυνότητα ή απλώς από συνήθεια.
    Όσο το εγώ υπερισχύει του εμείς.
    Όσο πιστεύουμε ότι η Ελλάδα είναι μια επαρχία της Ευρώπης, ένα οικόπεδο προς αντιπαροχή.
    Όσο είμαστε άγευστοι της εν ημίν ελπίδος και ζωής.
    Ελπίδα ΔΕΝ υπάρχει.
    Τα άλλα είναι για να γεμίζουμε τις κενές ώρες μας με φλυαρία και αντιπαραθέσεις.

    • Παρατηρητής + Κυάλια avatar
      Παρατηρητής + Κυάλια @ Γιάννης Καλαματιανός 09/11/2011 23:56:46

      ακριβώς !

  28. NONOS avatar
    NONOS 09/11/2011 23:34:35

    «Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας» (Αλβέρτος Αϊνστάιν)

  29. letta avatar
    letta 09/11/2011 23:39:00

    ΑΝΤΩΝΗ ΕΩΣ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ. ΑΥΡΙΟ ΔΩΣΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ. ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ. ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ. ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ! ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 09/11/2011 23:39:49

    Αυτο εννοουσα πριν οταν μιλαγα για λερναιες υδρες...
    Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα..
    Σε καμμια περιπτωση ο Αντωνης Σαμαρας δεν μπορει να δεχθει αυτους τους ορους.
    Και αν αποχωρησει νομιζω κατα την ταπεινη μου γνωμη θα εχουμε επιβολη κυβερνησης παπαδημου 2 ετιας
    κατι ηξερε το ΚΚΕ και η παπαρηγα που το ελεγε..
    Πως θα εχουμε κυβερνηση παπαδημου 2 ετιας?
    Με τις ψηφους του ΠΑΣΟΚ της ελσας παπαδημητριου αυτων που μαζευαν ιπογραφες (σπηλιοτοπουλος αντωναρος μητσοτακης κεφαλογιαννης).....και του ΛΑγΟΣ

    ΑΙΣΧΟΣ
    Συνταγματικο πραξικοπημα, εκβιασμος, και εκτροπη..ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    Ο προεδρος της δημοκρατιας θα αναλαβει τις ευθυνες του η ειναι και αυτος ενα κεφαλι της ΛΕΡΝΑΙΑΣ ΥΔΡΑΣ?

    Μονη λυση οι εκλογες.

    • Οδυσσεύς avatar
      Οδυσσεύς @ Οδυσσεύς 10/11/2011 18:28:56

      Ζητω συγγνωμη απο το κυριο κεφαλογιαννη.
      Ηθελα να πω βαρβιτσιωτης.

  31. Ηλίας avatar
    Ηλίας 09/11/2011 23:40:20

    Ομολογώ ότι η συγκεκριμένη παρτίδα σκάκι έχει τεράστιο ενδιαφέρον. Στο σημείο που βρισκόμαστε ο Σαμαράς έχει μείνει με το βασιλιά, τη βασίλισσα και δυο πύργους στη σκακιέρα ενώ το ντόπιο κατεστημένο με όλα του τα πιόνια το βασιλιά και έναν τρελλό [αξιωματικό /γκαπ].
    Η ισοπαλία είναι εξασφαλισμένη αλλά το ζητούμενο είναι το ματ.
    Μέχρι τώρα αναγκάστηκε να θυσιάσει πολλά πιόνια και αξιωματικούς [συναίνεση και συγκυβερνηση] αλλά κέρδισε επίσης πολλά και από τον αντίπαλο [εκλογες, αποχώρηση γκαπ, ρελανς με ολι ρεν]. Στην τελική φάση της παρτίδας καλείται με 3 κινήσεις να κάνει ρουά ματ.
    1. Άρνηση όρων Παπαδήμου. Διαρροές για το ρόλο του επί σημίτη.
    2. Προώθηση άλλης υποψηφιότητας με διεθνές κύρος και ευρεία αποδοχή στο εσωτερικό.[πασοκος το προτιμοτερο]. Δημοσιοποίηση της πρότασης του.
    3. Διορία για ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων και με το πέρας της άρνηση συμμετοχής πλέον στην συγκυβερνηση και εκλογες.
    Ιδωμεν..

  32. evro-skeptikos avatar
    evro-skeptikos 09/11/2011 23:40:40

    Ο Παπαδήμος δεν αντιδρούσε σε μεγαλύτερο κούρεμα του χρέους (μήπως χάσουν κεφαλαια οι τράπεζες); Τώρα θα διαπραγματευθεί εκπροσωπώντας τα συμφέροντα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ; Το "θα διαπραγματευθεί" είναι ευφημισμός βεβαια (όπως και οι διαπραγματεύσεις του Βενιζέλου)...

  33. evro-skeptikos avatar
    evro-skeptikos 09/11/2011 23:40:40

    Ο Παπαδήμος δεν αντιδρούσε σε μεγαλύτερο κούρεμα του χρέους (μήπως χάσουν κεφαλαια οι τράπεζες); Τώρα θα διαπραγματευθεί εκπροσωπώντας τα συμφέροντα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ; Το "θα διαπραγματευθεί" είναι ευφημισμός βεβαια (όπως και οι διαπραγματεύσεις του Βενιζέλου)...

  34. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 09/11/2011 23:41:47

    Ηρθε η ώρα να πεί το 2 όχι ο Σαμαράς και να απεγκλωβιστει απο το αδιεξοδο που οδηγηθηκε του δινει την ευκαιρια ο παπαδημος......

  35. Ζήσης Χ. Πατσίκας avatar
    Ζήσης Χ. Πατσίκας 09/11/2011 23:43:07

    Κανε ενα διαγγελμα Αντωνη Σαμαρα και ξεμπροστιασε τους ολους! Δεν εχουν σταματημο αυτοι οι εκβιαστες. Ο κοσμος καταλαβαινει κι αν βγεις ανοιχτα και πεις τι συμβαινει 60% θα λαβεις.

  36. mx avatar
    mx 09/11/2011 23:43:16

    .....Nihil est incertius vulgo, nihil obscurius voluntate hominum, nihil fallacius ratione tota comitiorum.....


    Cicero.

  37. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 09/11/2011 23:44:12

    Το συστημα παιζει τα ρεστα του. Τους προσκυνημενους στις ξενες δυναμεις κατοχης τους γνωριζουμε... Ο φαρος που λεγεται Ελλαδα ομως εχει αναψει και θα τους καψει ολους μαζι. Μπορει να μεινουμε φτωχοι ομως εχουμε ψυχη!

    • σακς avatar
      σακς @ Γ.Τ. 10/11/2011 00:07:45

      το σύστημα είναι ήδη πεθαμένο, το πολιτικό σύστημα παίζει τα ρέστα του, και οι δυο είναι καμένοι από χέρι, όποιος και να βγει είναι καταδικασμένος,
      αν δεν τα βρουν τώρα στις μεθεπόμενες εκλογές (με δραχμή) θα κατέβουν μαζί στις εκλογές σαν κεντρώο κόμμα απέναντι στην αριστερά, ενώ ο λαός θα πεινάει κυριολεκτικά.
      το σύστημα πέθανε. το πολιτικό σε λίγο.

  38. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 09/11/2011 23:44:51

    Ας μας δώσει ο κ.Παπαδήμος μια έγγραφη αναφορά για το ρόλο που έπαιξε ως διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος την περίοδο ένταξης της χώρας στην ευρωζώνη με τη συγκάλυψη της Goldman Sachs και στη συνέχεια να ζητάει υπογραφές από άλλους.
    Πολύ σπουδαίος ηγέτης ο Παπαδήμος το είπε και η...Ντόρα!!!!!!!!!!!

  39. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 09/11/2011 23:46:37

    «Υπερωρίες» στο mega και στο σκαϊ για την υποστήριξη του παπαδήμου.
    Είναι εξόφθαλμη η προώθηση της υποψηφιότητας παπαδήμου για την πρωθυπουργία.
    Τα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από την υποστήριξη της υποψηφιότητας παπαδήμου «δίνουν τα ρέστα τους» κυρίως σε επικοινωνιακό επίπεδο.

  40. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 09/11/2011 23:51:16

    Να ζητήσει αύριο εκλογές και αν δεν το δεχθεί ο ΓΑΠ και η παρέα του, θα αναλάβει πλέον ο λαός.
    Επικίνδυνες καταστάσεις βέβαια αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει τελικά είναι να καεί εντελώς ο Σαμαράς και η Ν.Δ.
    Νομίζουν πώς έτσι θα υποδουλώσουν και το πνεύμα του λαού.
    Δεν πήραν το μήνυμα την 28η Οκτωβρίου;

  41. anastasia avatar
    anastasia 09/11/2011 23:51:20

    Στηθήκαμε στην ουρά για να ψηφίσουμε Σαμαρά, προκειμένου να αποτρέψουμε την Ντόρα να πάρει την προεδρεία της ΝΔ, γιατί πιστεύαμε ότι ο Σαμαράς δεν θα
    ξεπουλήσει την Ελλάδα. Εαν ο Σαμαράς υπερψηφίσει Παπαδήμο τα συμπεράσματα
    κύριοι του ANTINEWS δικά σας.Εμείς οι απλοί ψηφοφόροι της λαϊκής δεξιάς απλώς σας αποχαιρετάμε

    • Y. avatar
      Y. @ anastasia 10/11/2011 08:31:57

      @ Anastasia - ΓΙΑΝΝΗΣ
      “...έχετέ με εμπιστοσύνη”

  42. kp8 avatar
    kp8 09/11/2011 23:55:34

    Εγώ δικαιολογώ τον Σαμαρά όταν λέει "δεν με ενδιαφέρει το πρόσωπο", στη ΜΟΝΑΔΙΚΗ περίπτωση που οι όροι του (Σαμαρά) - και στη συνέχεια της συμφωνίας της Κυριακής - για τον ρόλο της νέας κυβέρνησης (μεταβατική, κύρωση συμφωνίας 26ης /10, διενέργεια εκλογών σε 100 ημέρες) δεν τίθενται υπό αμφισβήτηση. Υπό αυτήν την έννοια, δεν μας ενδιαφέρει το πρόσωπο, εφ' όσον οι ρόλοι του είναι συγκεκριμένοι. Υπό την ίδια έννοια μία υποψηφιότητα που δεν είναι διατεθειμένη να δεχθεί αυτούς τους ρόλους, απλά δεν είναι υποψηφιότητα. Επομένως, ο Παπαδήμος υπό ποία έννοια είναι υποψήφιος ? Αφού δεν είναι διατεθειμένος να δεχθεί τους προκαθορισμένους ρόλους και θέλει άλλους δικούς του. Μήπως ο Αντώνης πρέπει να είναι πιο ξεκάθαρος όταν λέει "είμαι ανοικτός σε κάθε πρόσωπο" και να συμπληρώνει : "που πληρεί τις προϋποθέσεις που έχουν συμφωνηθεί ως προς το έργο που πρόκειται να διεκπεραιώσει". Εκτός κι αν δεν το εννοεί έτσι, οπότε έχουμε πρόβλημα. Γιατί νομίζω ότι δίνεται περισσότερη έμφαση στη δήλωση περί απεμπλοκής από την επιλογή προσώπου και λιγότερη στο ότι αυτά που θα διεκπεραιώσει το πρόσωπο είναι προκαθορισμένα και αδιαπραγμάτευτα. Οπως και να' χει έχουμε μπερδευτεί όλοι με αυτά που ακούμε, που διαβάζουμε και που εικάζουμε.

  43. Αρης avatar
    Αρης 09/11/2011 23:57:23

    θα βρεθεί καμια εφημερδα αυριο να βγάλει τα απλυτα του Παπαδήμα στο φως σχετικα με την Goldman Sachs και οτι εκανε με τον Σιμητη με το χρηματιστηριο και το κρύψημο του χρέους κατω απο το χαλι.

  44. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 09/11/2011 23:57:33

    Μετά απ'όλα αυτά που γράφει η κεντρική ανάρτηση,πρέπει να γίνει αντιληπτό στη ΝΔ πως οι εκλογές είναι επιτακτικότατη ανάγκη και οφείλει να επανέλθει,ΤΩΡΑ,στη πάγια αρχική της θέση.Δεν τετραγωνίζεται ο κύκλος.Οι εκλογές,ΑΜΕΣΑ,είναι η λύση.Στη πατρίδα θ'αναπνεύσει καινούργιος άνεμος και η παράταξη θ'αποκτήσει τη τεράστια δυναμική που χρειάζεται,ισοπεδώνοντας το πασοκισμό,για να οδηγήσει τη χώρα στη μεγάλη ανασυγκρότηση.

  45. EU avatar
    EU 09/11/2011 23:57:50

    Μην πέφτετε στην παγίδα των διαρροών του ΓΑΠ (ούτε κάν του ΠΑΣΟΚ).

    Το πλαίσιο που συμφωνήθηκε δεν είναι υπό διαπραγμάτευση.

    Κανείς (όπως και εάν λέγεται) δεν μπορεί να διαπραγματευτεί το πλαίσιο, καθώς θα είναι μεταβατικός Πρωθυπουργός. Θα κάνει μόνο τη δουλειά που θα του πούνε και για την οποία θα προετοιμάσει τις προγραμματικές δηλώσεις για να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

    Όχι άλλο κάρβουνο από τα παπαγαλάκια του Μαξίμου στο antinews.

    • Factorx avatar
      Factorx @ EU 10/11/2011 00:02:00

      Καλά σοβαρά μιλάς; Δες και τι γράφουν τα ΜΜΕ

      • EU avatar
        EU @ Factorx 10/11/2011 00:14:44

        Τα ΜΜΕ έγραφαν και έλεγαν και άλλα πρίν από λίγες ώρες. Είναι πλήρως αναξιόπιστα.

        Εγώ θα περιμένω επίσημα από τον ίδιο να τεθούν αυτοί οι όροι.

        Μέχρι τότε πιστεύω ότι είναι παιχνίδι του ΓΑΠ.

        • Nikolaos avatar
          Nikolaos @ EU 10/11/2011 17:59:00

          Και εγώ συμφωνώ μαζί σας. Νομίζω ότι πρέπει από τη ν. δ. να προσεχθούν οι προγραμματικές δηλώσεις της νέας Κυβέρνησης, έτσι που να εξασφαλισθεί ότι α) η κοινοβουλευτική πλειοψηφία του πασοκ δεν θα χωρήσει σε ψήφιση νομοθετημάτων που θα βρίσκονται εκτός του συμφωνηθέντος πλαισίου (ανακοίνωση της π.τ.δ.) και β) η Διοίκηση θα λάβει μόνο τα μέτρα εκείνα που αφορούν την εφαρμογή όσων έως σήμερα έχουν νομοθετηθεί και όσων θα νομοθετηθούν στα πλαίσια πάντοτε της συμφωνίας που περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση της π.τ.δ.

  46. michaeljohn avatar
    michaeljohn 09/11/2011 23:58:24

    Η απόλυτη ξεφτίλα. Ο υποψήφιος πρωθυπουργός να βάζει όρους στη Ν.Δ.!!!!
    Όρους που και ο πιο αδαής καταλαβαίνει ότι είναι διατυπωμένοι από το βαθύ Πασοκ....

    • φωνη avatar
      φωνη @ michaeljohn 10/11/2011 00:01:41

      Και βάζει όρους που ακυρώνουν τη συμφωνία των 2 πολιτικών αρχηγών. Τον καλούν για να υπηρετήσει μια συμφωνία, όχι για να την ακυρώνει.

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ michaeljohn 10/11/2011 00:03:17

      με παπαδημο θα χρειαστει να κυβερνησετε...αυτο δε θελατε στη ΝΔ? τι εγινε? φοβαστε? δε θελετε ευθυνες ε? αμα ειστε πατριωτες μπειτε μπροστα να σωσετε την ελλαδα και να κανετε και ''επαναδιαπραγματευση''...ιδου η ροδος,ιδου και το πηδημα!

  47. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 09/11/2011 23:58:42

    ''η διαπλοκή δεν μπορεί να βάζει όρους στον Σαμαρά''. Πολύ σωστά. Γιατί λοιπόν δεν διαγράφει με συνοπτικές διαδικασίες τους Κούληδες τους Ρούληδες και τους Αρούληδες που την κατάλληλη χρονική στιγμή θα του την '' κάνουν''; Δεν είναι μια χρυσή ευκαιρία για το ξεβράκομά τους; Ούτως ή άλλως εδώ που φτάσαμε τη άλλο να '' φοβηθούμε''.

    • Y. avatar
      Y. @ ΣΠΥΡΟΣ 10/11/2011 08:34:44

      Κάθε πράμα στην ώρα του

  48. Kostaz avatar
    Kostaz 10/11/2011 00:00:22

    Αντώνη Σαμαρά, κλείσε τα τηλέφωνα, μην απαντάς σε κανέναν!

  49. Plm avatar
    Plm 10/11/2011 00:00:42

    Τον πιο βρώμικος ρόλο παίζει ο ¨κομιστης¨ με τον Παπαδημο
    Που έχει μούτρα και μιλάει αυτός που έδειξε την ΝΔ.

  50. mx avatar
    mx 10/11/2011 00:02:28

    .....peri symboulwn...



    Advice is judged by results, not by intentions.

  51. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 10/11/2011 00:02:29

    Εάν ο νέος πρωθυπουργός δεν έχει δημοκρατική νομιμοποίηση, πέφτουμε μια κατηγορία κάτω από υπόδουλη επαρχία της Ε.Ε.

  52. Λευκαδιτης avatar
    Λευκαδιτης 10/11/2011 00:02:53

    Δεν ξέρω αν ο Σαμαράς θα καταφέρει να πει το ΟΧΙ.Αν δεν τα καταφέρει θα το πει ο λαός:http://youtu.be/IiwE9U84RTU
    "Εδώ το λένε Ρούμελη/το λένε Μεσολόγγι
    εδώ δεν παραδίνονται/τ άρματα δεν πετούνε
    εδώ μπαρούτι και φωτιά..."
    Αυτό ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους οι "εταίροι" μας και οι ντόπιοι δοσίλογοι συνεργάτες τους.

    • Τσάρλς Ντέξτερ avatar
      Τσάρλς Ντέξτερ @ Λευκαδιτης 10/11/2011 02:44:31

      Ετσι.... Στην τελική ο λαός θα δώσει την απάντηση, αυτός δεν έχει τίποτα να φοβηθεί.

  53. ierofantis avatar
    ierofantis 10/11/2011 00:03:51

    Χαχαχαχαχαχα

    Αντώνη, πες ναι στον Παπαδήμο και δώσε οδηγίες στους βουλευτές σου για κατά συνείδηση ψήφο.

    Σε τρείς μέρες που θα συνεδριάσει η Βουλή για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην Κυβέρνησης Παπαδήμου, ο λαοπρόβλητος τραπεζίτης δεν θα βρει ούτε την ψήφο των Πασόκων βουλευτών...!

    Θα πέσει η ... Κυβέρνηση...

    Χχαχαχαχαχα

    • Costas avatar
      Costas @ ierofantis 10/11/2011 00:11:04

      Swstos...!!!

      To mono kako, tha skyliasoun meta ola ta MME enantion tou SAM...

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ierofantis 10/11/2011 00:23:56

      Ιεροφάντη,στους όρους Παπαδήμου πρέπει να πει ένα τεράστιο ΟΧΙ και να τελειώνουμε.Θα επισπευστούν οι εξελίξεις.Το εγχείρημα χρεωκόπησε.Διαλύεται η Βουλή και πάμε σ'εκλογές μέσα Δεκεμβρίου όπως αναφέρεις,ως πιθανότητα,στον επίλογο κειμένου σου σε άλλη ανάρτηση.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Komis Montechristo 10/11/2011 00:37:35

        Εννοείται ότι η επιλογή Παπαδήμου δεν είναι επιλογή. Ειδικά αν παραβιάζει τους όρους της συμφωνίας της Κυριακής. Διότι αν παραβιάζει τους όρους της συμφωνίας, δικαιούται να καταγγείλει την παραβίασή της και να αποσυρθεί. Το θέμα είναι ότι μια τέτοια εξέλιξη δεν την αντέχει κανείς στο ΠΑΣΟΚ. Τη χώρα δεν την αναφέρω. Είμαστε εδώ και 2 βδομάδες χωρίς κυβέρνηση και τα καταφέρνουμε μια χαρά ως χώρα. Άλλωστε τους πασόκους δεν τους νοιάζει και τόσο η χώρα, όσο το κόμμα.

        ΕΚΛΟΓΕΣ εννοείται. Είναι η μόνη έντιμη, ισχυρή και λαϊκά νομιμοποιημένη λύση.

  54. kostas* avatar
    kostas* 10/11/2011 00:04:12

    οπως και να εχει πλεον ...Προεδρε και πισω να κανει ο Παπαδημος ! εμεις δεν τον θελουμε !!! Φοβομαστε τετοιους ανθρωπους πλεον !!!! Αν συνεργαστειτε και δωσετε ψηφο εμπιστοσυνης , δυστηχως καποιοι δεν μπορουμε να συνεχισουμε ...Ειναι η δικια μας ΚΟκκινη γραμμη .. !!!!

  55. Plm avatar
    Plm 10/11/2011 00:04:18

    Που έριξε

    Αυτός κάνει όλη τη ζημιά

    Ο κομιστης

  56. Costas avatar
    Costas 10/11/2011 00:05:25

    Valte MEGA twra....ton ftynoun kai oi BOBOLOPSIHARIDES>...!!! `

    Prepei na kanei YPOMONI o SAM yiati tha touis afisoun mehri kai ta diaplekomena...

  57. Μαρια avatar
    Μαρια 10/11/2011 00:06:44

    Γιατι τον προτεινε ο Αντωνης;

  58. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 10/11/2011 00:08:18

    Πες όχι βρε Τρελλαντωνη!!!!

  59. ΜΠ avatar
    ΜΠ 10/11/2011 00:13:53

    Ο Τιτανικός βουλιάζει και η ορχήστρα παίζει ακόμη στο κατάστρωμα !!!!!!!!

  60. Πετρος avatar
    Πετρος 10/11/2011 00:16:40

    Μα τοση διαπλοκη!
    Τυχαινει και εχω αρκετους φιλους και γνωστους οι πιο πολυ νεο πασοκοι που πιστευαν στο ΓΑΠ και οτι θα αλλαζε την Ελλαδα απο το πολυ ασχημο σημειο που την ειχε φερει ο Καραμανλης και οτι μοιραια ο ΓΑΠ κινηθηκε με το το σωστο τροπο για να μας σωσει. Βεβαια την προηγουμενη εβδομαδα αναδιπλωθηκαν και δεν ξεραν τι να πουν!
    Τωρα ξερετε τι λενε?
    Οτι φταιει ο Σαμαρας! Απο που και ως που?
    Να σας πω εγω!
    Επειδη ειναι τοσο θρασυδειλοι να αγωνιστουν τα βρηκαν ολα στα πιατο απο τους τοτε νεο πασοκους γονεις!
    Σαμαρα! Ειμαι μαζι σου απο την ΠΟΛΑ ποτε δεν σταματησα να σε πιστευω!
    Το τοτε μικρο ποσοστο τωρα θα ειναι τεραστιο αρκει να βαλεις πανω απο ολα τα πιστευω σου! Τα πιστευω σου εκεινα που τουτη τη στιγμη ειναι πυξιδα για ολους!
    Λαθη γινονται το θεμα ειναι να προλαβαινουμε να τα διορθωνουμε....
    Αλοιμονο σε αυτον που δεν κανει λαθη!
    Ειμαι επιχειρηματιας και λαθη κανω καθε μερα αλλα πιστευω στις αρχες μου και αναδιπλωνομαι οταν μου δινεται η ευκαιρια...
    Και η ευκαρια ειναι μπροστα σου μπροστα μας!
    Αρπαξε την και βαλε τους παντες στη θεση τους!!!!!
    Ναι κυριοι μαζι σας αλλα ως εδω και μην παρεκει!!!
    Δωσε μας την ευκαρια να ειμαστε μαζι σου και εσυ μαζι μας

    Δεν μπορει ο υπαλληλος να θετει ορους!
    Εσυ τι ορους εθεσες? θετεις? θα θεσεις?
    Κανενα μονο το φρονηματα σου!

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ Πετρος 10/11/2011 00:34:26

      σαν υπαλληλο θελετε να βλεπετε τον οποιον πρωθυπουργο της χωρας που δεν ειναι κομματοσκυλο? τα κομματικα γυαλια,σας εχουν τυφλωσει και κυριολεκτικα εχετε χασει καθε επαφη μμε την απλη λογικη...

  61. Aris. A avatar
    Aris. A 10/11/2011 00:17:53

    Λέω να ερεθίσω την παρέα απόψε.

    Ο Σαμαράς καλείται να λάβει υπόψη του ότι η ελληνική κρίση είναι ένα μικρό υποσύνολο της παγκόσμιας που θεριεύει καθώς και τις γεωπολιτικές απειλές που έχει η χώρα.

    Αναπτύσσεται και έντονα ο προβληματισμός δραχμή ή ευρώ.

    Ακόμα και αν η δραχμή είναι η άριστη των επιλογών αυτή την στιγμή απροετοίμαστοι όπως είμαστε θα ήταν τραγωδία.

    Επειδή μετά την Ιταλία που μπαίνει στην κρίση κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί η Γερμανία καλό είναι να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στους χειρισμούς μας.

    Επειδή γίνεται πολύ κουβέντα για τον Παπαδήμο ο οποίος είναι αυτός που είναι ας το δούμε ποιο αναλυτικά.

    Καταρχήν υπάρχει μεγάλη δυστοκία να καταλήξουν Σαμαράς Παπανδρέου σε μια λύση εξίσου επικοινωνιακή με αποτέλεσμα να τον εμφανίζουν σαν μεσσία τα ΜΜΕ ειδικά όταν έχουν απέναντι τους την επιλογή Πετσάλνικου.

    Το βασικό πέραν από το παρελθόν Παπαδήμου και το γεγονός ότι τον σπρώχνουν αφιονισμένα τα ΜΜΕ είναι και τι θέλει να κάνει και πως να λειτουργήσει ο ίδιος.

    Εαν φαντάζεται τον ρόλο του σαν έναν άνθρωπο που γνωρίζει τις ελληνικές ιδιαιτερότητες και αντιλαμβάνεται τις υπερβολές που ζητούν οι Ευρωπαίοι και θα κινηθεί με διάθεση γεφύρωσης του χάσματος τότε κατά την γνώμη μου ο Σαμαράς πρέπει να να εξετάσει σοβαρά αυτήν την περίπτωση.

    Εαν είναι ένας τραπεζικός γενίτσαρος τότε να την απορρίψει και να την δυναμιτίσει όσο μπορεί.

  62. Jean avatar
    Jean 10/11/2011 00:18:58

    Μήπως συμφώνησαν οι φίλοι μιας κι ο γΑΠ δεν θέλει να αφήσει το ΠΑΣΟΚ κι η λύση Πετσάλνικου δεν πέρασε να πάνε σε εκλογές express; Αν πάνε σε εκλογές 4 ή 11 Δεκεμβρίου ο γΑΠ κρατάει το κόμμα, ο Σαμαράς δεν αναγκάζεται σε μνημονιακή υποχώρηση. Τώρα ότι ο ένας θα τα φορτώνει στον άλλο είναι ένα παιχνίδι που κρατάει πολλά χρόνια και βολεύει και τους δύο αφού δημιουργεί οπαδούς στην κάθε πλευρά. Διαφορετικά η αποδοχή των όρων Παπαδήμου είναι μια ξεκάθαρη συνταγματική εκτροπή. Ποιος είναι ο Παπαδήμος που θα βάνει σε εκλεγμένους αντιπροσώπους του λαού όρους πέρα από την συμφωνία και μάλιστα για μια μεταβατική κυβέρνηση που θα πάει την χώρα σε εκλογές. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο Σαμαράς δεν συζητά καν τέτοια τελεσίγραφα παρά την λυσσαλέα πίεση ΠΑΣΟΚ και μιντιακής διαπλοκής.

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ Jean 10/11/2011 00:36:09

      λεφτα που θα βρεις σε αυτο το σεναριο δεν μας λες

  63. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/11/2011 00:19:36

    Η ΝΔ επιμένει για το πλαίσιο που συμφωνήθηκε με τον Κάρολο και Γαπ...βαθιά ανάσα!

  64. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 10/11/2011 00:19:51

    Υπαρχει πατριωτης που δεν επιθυμει τουτες τις δυσκολες ωρες να μιλησει ο λαος?
    Δηλαδη αν δεν μιλησει τωρα ποτε θα μιλησει?
    Το σχεδιο αυτων που θελουν τον λαο μας φιμωμενο ειναι η δια προσταγων ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ πρωθυπουργων εως οτου ολοκληρωθει η αποδομηση του Εθνους
    1000% οταν φτασουμε στον Μαρτη και η αντιπολιτευση θα ζητα εκλογες
    δια του εκβιασμου οπως συνηθιζουν θα ορισουν μια νεα ημερομηνια.
    Πιστευω οτι ο Αντωνης Σαμαρας δεν θα επρεπε να δεχτει κανεναν εκβιασμο
    Πως δεχεσαι μια δανειακη συμβαση χωρις να ξερεις τι θα προβλεπει?
    Καλω τον Αντωνη Σαμαρα να μην δεχθει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ την δανειακη συμβαση
    εαν δεν λαβει πληρη γνωση του περιεχομενου της
    Δεν εχει κανεις το δικαιωμα να υπογραψει τετοια χαρτια χωρις λαικη εντολη
    ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΕΙ
    ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΟΒΙΣΕΙ ΠΟΙΟΝ...

  65. ierofantis avatar
    ierofantis 10/11/2011 00:21:56

    Από την πολλή Παπαδημίαση, δεν τον βλέπω τον Παπαδήμο να φτουράει...!

    Βασική αρχή.

    Πολλές φορές οι δηλώσεις πολιτικών ανδρών δεν αποκαλύπτουν όλη την αλήθεια.

    Πολλές φορές οι δηλώσεις των πολιτικών ανδρών δημιουργούν σύγχυση στον αντίπαλο.

    Πολλές φορές οι κατ΄ιδίαν συνομιλίες πολιτικών ανδρών δεν ακολουθούν το περιεχόμενο των δημοσίων δηλώσεων.

    Πολλές φορές οι δηλώσεις πολιτικών ανδρών αποπροσανατολίζουν από τον πραγματικό στόχο.

    Πολλές φορές οι μη δημόσιες ενέργειες πολιτικών ανδρών "καίνε" καταστάσεις που δημιουργούνται από μη πολιτικούς.

  66. ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ avatar
    ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ 10/11/2011 00:23:26

    ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ Ότι Τους όρους που δήθεν ζητά ο Κος Παπαδημος τους βάζει σήμερα βράδυ η Νέα Δημοκρατία ούτως ώστε με την απόσυρση τους αύριο να πανηγυρίζει ότι επέτυχε κι αυτή κάτι κι ότι καθορίζει δήθεν τις εξελίξεις και έτσι έχοντας σαλαμοποιησει όλους τους αντιδρώντες Νεοδημοκρατες να τους έχει πασάρει Παπαδημο και να αισθάνονται και ευτυχείς ?

    • lampros avatar
      lampros @ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ 10/11/2011 05:33:33

      Ας το διαψεύσει ο Παπαδήμος τότε...

      Αλλά προφανώς μούφα η ιστορία σου...

  67. man8os avatar
    man8os 10/11/2011 00:27:48

    Νομιζω πως και οι 3 οροι ειναι απαραδεκτοι.
    Η μπορουν να γινουν δεκτοι με παρα πολλους αστερισκους.
    Αν θελετε ας θεσω ενα υποδειγμα.
    Για το 1: Ο Σαμαρας υπογραφει οτι δεχεται τη συμφωνια της 26 Οκτωβριου και τους στοχους ομως κανενα δεσμευτικο ορο απο οσα εχουν ακουστει οτι μπορει να του ζητησουν να υπογραψει για αλλα θεματα
    ια το 2: Να συμμετεχει απο τη ΝΔ οποιος θελει με τον ορο οτι δε θα ειναι υποψηφιος στις επομενες εκλογες η με τον ορο οτι η ΝΔ θα εχειεναν αντιπροεδρο στην κυβερνση και κανενα αλλο μελος της.
    για το 3 με ποιες προυπουθεσεις. Δηλαδη αν δε γινει τι πρεπει να παραταθει ο βιος αυτης της κυβερνησης?
    Τελος παντων οι οροι ειναι γενικα απαραδεκτοι και μπορουν να γινουνδεκτοι μονο με την εισοδο ορισμενων αστερισκων που ουσιαστικα να τους ακυρωνουν.

  68. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 10/11/2011 00:28:37

    Μη πέφτετε στην παγίδα του πασόκ. Ο Παπανδρέου δε θέλει τον Παπαδήμο. Απλώς κάνει πάλι παιγνίδι για να φανεί ότι τον απορρίπτει ο Σαμαράς.

  69. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 10/11/2011 00:33:27

    ΠΡΟΕΔΡΕ,
    ΣΤΙΣ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2009 ΜΙΚΡΟΙ, ΜΕΓΑΛΟΙ,ΓΕΡΟΙ,ΑΝΗΜΠΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΙΜΗΣΟΥΝ.
    ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΕΣΥ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ.

  70. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 10/11/2011 00:35:01

    μονη εντιμη λυση οι εκλογες, αφου εξηγησουμε στο λαο γιατι και πως εγινε οτι εγινε τις τελευταιες μερες και δειξουμε ως μονο υπευθυνο το ΠΑΣΟΚ για την σημερινη κατασταση της χωρας
    οτι αλλο θα βλαψει πρωτα τη χωρα, την παραταξη και τον ιδιο τον προεδρο

  71. Aris. A avatar
    Aris. A 10/11/2011 00:37:03

    Διάβασα ένα πολύ καλό άρθρο του Μαρκεζίνη γιατί δεν γίνεται αντιπρόταση με ένα τόσο ισχυρό όνομα;;

  72. Τασος avatar
    Τασος 10/11/2011 00:38:39

    Παπαδημας η Πετσαλνικος .....


    Ο Πετσαλνικος : είναι από τα σπλάχνα του ΠΑΣΟΚ... Είναι παντρεμένος με τη Μαριέλε Μπίντεχντικ..... Έχει τιμηθεί με τον Μεγάλο Σταυρό της Αξίας με Αστέρα του Τάγματος της Αξίας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας......


    Ο Παπαδημας : Είναι ο Άνθρωπος του Σημιτη.....


    Εδώ είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα: Διαλεχτέ.....

  73. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/11/2011 00:40:04

    Και νέους όρους θα θέσει ο Παπαδήμος προκειμένου να μας κάνει την χάρη να δεχθεί την πρωθυπουργία.
    1.Να δεσμευτούν ενυπόγραφα όλα τα κόμματα και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ότι δεν θα γίνονται απεργίες και διαδηλώσεις κατά την διάρκεια της θητείας του.
    2.Να δεσμευτούν όλα τα ΜΜΕ καθώς και οι μπλόγκερς ότι δεν θα γίνεται αρνητική κριτική στο πρόσωπο του και δεν θα γίνονται αναφορές στο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου και στo δομημένο ομόλογο της Goldman Sachs.
    3.Να διοριστεί ως κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο Μπάμπης του ΣΚΑΙ.

  74. k_preve avatar
    k_preve 10/11/2011 00:42:01

    Ο λαός και μόνο που βλεπει να ειναι υπερ του Παπαδημου οι: ΓΑΠ, Ντορούλα, Καρατζαφυρερ, Αρουλης, Κουλης, MEGA ANT1, SKAI, MERKOZY, Mάνος Τραπεζίτες και Εργολάβοι αηδιάζει! Τους σιχένεται όλους αυτούς! Περιμένει από τον Πρόεδρο το μεγάλο Ο Χ Ι ! Αντώνη σε εμπιστευόμαστε! Μεχρι τώρα κέρδισες ποολλές μάχες, μα δε είναι αυτό το ζητούμενο. Ο πόλεμος συνεχίζεται....εκεί πρέπει να νικήσεις, για την Ελλάδα μας!

  75. Costas avatar
    Costas 10/11/2011 00:44:24

    pesta....!!!!

  76. Lewnidas avatar
    Lewnidas 10/11/2011 00:45:03

    Νυσαφι δεν του ζητησαμε του κυριου παπαδημου να κυβερνηση! του ζητησαμε να παει να υπογραψει ενα ρημαδιασμενο δανειο που ειναι η νεα κυβερνηση θα το μεταφρασει κατα το δοκουν σε μετρα. δεν με νοιαζει τι λεει το μεγκα ( το οποιο παρακολουθουμε για να δουμε τι γραμμη δινει ο ψυχαρης) και το σκαϊ (που το παρακολουθουμε για να δουμε τι γραμμη αλαφουζου), δεν ειναι σταθερες αυτες. εκπροσωποι του εγχωριοων διαπλεκομενων

    Δεν υπαρχουν αδιεξοδα και διλημματα. ο καθενας θα κανει τις επιλογες του και θα κριθει σε εναν μηνα. νυσαφι ποια να τρεμουμε μην χασουμε τον αρουλη τον κουλη και τον μιλτο

  77. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 00:45:05

    Αύριο το πρωί θα ξέρουμε αν θα παραμείνουμε στη ΝΔ ή αν θα διαγραφούμε οικιοθελώς από απλά μέλη του κόμματος. Η νύχτα είναι κρίσιμη. όλα ξεκαθαρίζουν. Θα αποδειχθεί αν οι αγώνες 2 ετών υπέρ του Σαμαρά ήταν μάταιοι ή όχι..

  78. ierofantis avatar
    ierofantis 10/11/2011 00:45:24

    Γιατί να "καεί" ο χριστιανός μωρέ Άρη σε αυτή την οπερέττα;

  79. Costas avatar
    Costas 10/11/2011 00:46:19

    Kouragio kai vasta gera Antoni...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Costas 10/11/2011 01:00:28

      ..και να θυμασαι τη λαικη παροιμια ..οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρώνε οι κότες (το αλλο το κοψες...)
      κανα 2 μερες ακομα κατενατσιο ..και να'μαστε σιγουροι καποιοι θα μιλανε για την περιοδο συγκυβέρνησης Παπανδρεου - Σαμαρά

  80. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 10/11/2011 00:46:25

    Η δήθεν επιλογή πετσάλνικου για την πρωθυπουργία ήταν ένα τέχνασμα του πασοκ για να κρύψει την πραγματική επιλογή του που είναι ο παπαδήμος.
    Γι΄αυτό κι αυτή η επικοινωνιακή πασοκική αντεπίθεση.

    Και οι τρείς όροι που θέτει ο παπαδήμος είναι απαράδεκτοι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 10/11/2011 01:05:53

      ..το οποιο μας λεει απλα ότι ο Λουκας βοηθαει το Γιωργο να ροκανισει κι'αλλο το χρονο

  81. Costas avatar
    Costas 10/11/2011 00:47:13

    kaloooo

  82. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 10/11/2011 00:48:28

    Προ κάμποσων λεπτών το ''Μεγ.Κανάλι'' είπε πως ''επικοινώνησαν Παπανδρέου-Σαμαράς και ο Παπανδρέου αποδέχθηκε τους όρους Παπαδήμου.Θα γίνει συνομιλία απόψε Σαμαρά-Παπαδήμου''.Αυτά άκουσα.Αν ισχύουν αυτά,που δεν τ'αποκλείω,τότε ο Σαμαράς πρέπει να πατήσει γερά σ'αυτό που γράφεις και να πει το ΟΧΙ που εννοείται πως πρέπει να πει,ΧΩΡΙΣ περιστροφές.Από κει και πέρα,οι εκλογές είναι αναπόφευκτες και δρομολογούνται μέσα του επόμενου μηνός.

  83. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 00:53:21

    Απόστολος Κακλαμάνης, Γεράσιμος Αρσένης ή έστω Βάσω Παπανδρέου αν και ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ όλοι θα ήταν πιο έντιμες επιλογές από τον τραπεζίτη της διαπλοκής. Είναι θέμα τιμής η άρνηση Σαμαρά.

  84. Μαρια avatar
    Μαρια 10/11/2011 00:53:49

    Ἄς τούς στείλει ὅλους μαζί στά κομμάτια,ἐπιτέλους!
    ΟΧΙ ἄλλες συζητήσεις Ἀ.Σαμαρᾶ,σέ σέρνουν μαζί τους στόν κατήφορο!

  85. Aris. A avatar
    Aris. A 10/11/2011 00:57:26

    ierofantis

    Οπως βλέπω τα πράγματα αυτήν την ώρα είναι δύσκολο να τραβήξει ο Σαμαράς μόνος του την ορθοπεταλιά που χρειάζεται.

    Εχουν ξεσαλώσει με Παπαδήμο που από ότι φαίνεται θέτει τρελλούς όρους και θα το κάνει γιατί είναι στην διάπραγματευτική νοοτροπία των τραπεζιτών να ισοπεδώνουν τα πάντα.

    Μια καλη ιδέα είναι αυτή που είπες ψήφο κατά συνείδηση σε συννενόηση με το παπανδρεικό πασόκ και να γελάμε μέχρι το πρωί.

    Μια άλλη είναι να προβάλεις μια εξίσου ισχυρή προσωπικότητα.

    Δεν αποκλείεται να θέλει και αυτός χρόνο περισσότερο αλλά και γιατί όχι άμά είναι να προωθήσεις μια ανεξάρτητη που δεν τηνθέλουν μέσα και έξω τα γνωστά συμφέροντα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Aris. A 10/11/2011 01:04:18

      Ο Μαρκεζίνης θα καεί τώρα κατά τη γνώμη μου. Τις εφεδρείες τις χρησιμοποιούμε με φειδώ. Ας αφήσουν το ΠΑΣΟΚ να τρώει τις σάρκες του. Ο ΓΑΠ δεν αφήνει το κόμμα στο Βενιζέλο.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/11/2011 01:08:48

        Γιάννη αύριο ο Γαπ που είναι τελειωμένος και δεν έχει να χάσει τίποτα θα σπρώξει Παπαδήμο.

  86. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 10/11/2011 00:57:28

    Το σχέδιο παραπλάνησης-παγίδευσης είναι σχηματικά σαν το ωμέγα.
    Ξεκινάνε με ένα όνομα και μια στρατηγική και ένα όνομα (Παπαδήμος).
    Και επειδή απορρίπτεται πετάνε οι πασόκοι σταδιακά ονόματα για να δημιουργήσουν σύγχιση στον αντίπαλο και στο τέλος ξαναφέρνουν το όνομα και διατηρούν την μόνη διέξοδο για να «γυρίσουν το παιχνίδι»

  87. petron avatar
    petron 10/11/2011 00:58:35

    Ο πρόεδρος βυθίζεται σιγά σιγά στην παγίδα που του στήνουν οι αυλικοί του ΓΑΠ (Παπαδήμος included).

    Μακρυά και αγαπημένοι από τους συνεργούς της εθνικής προδοσίας και της φαιδρότητας που ζούμε...

    Πρόεδρε....απομακρύνσου όσο είναι καιρός....βγες μπροστά και μίλα σε παρακαλούμε....

  88. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 10/11/2011 00:59:51

    Mας χρεωσαν ολοι , μετα την μεταπολιτευση , αλλος περισσοτερο κι αλλος λιγοτερο.

    Απορω με μερικους εδω μεσα .
    Απο τη μια καταλαβαινω οτι εχει μεγαλη σημασια να επιθυμεις και να επιδιωκεις την αυτοδυναμη νικη του κομματος σου , αλλα απο την αλλη ειναι γνωστο οτι ζουμε πρωτογνωρη κριση .
    Τι διαολο , διακυβευεται η θεση της χωρας στην Ε.Ε.

  89. Πετρος avatar
    Πετρος 10/11/2011 01:00:31

    Σαν υπαλληλο οφειλουμε να βλεπουμε αυτον που αποδεχεται τον ευατο του ως υπαλληλο...
    Και πιστεψε με μακαρι ολοι να θεωρουσαμε τους εαυτους μας υπαλληλους!
    Αλλα μαλλον εσυ αισθανεσαι αφεντικο!
    Καλως το τον αγα!

  90. andreas gr avatar
    andreas gr 10/11/2011 01:02:19

    Τελικως την καλυτερη αποφαση την πηραν τα κομματα της αριστερας και ειναι τα μονα που διασωνονται απο αυτο το μπαχαλο που εχει δημιουργηθει.Εγω ηδη ψαχνω κομπιουτερακι στην αγορα που να κανει μετατροπη απο ευρω σε δραχμες.

  91. chrisss avatar
    chrisss 10/11/2011 01:07:25

    Στείλτον στον διάολο ρε Αντώνη..καλύτερα μαζί σου και τρελός,παρά με μπάμπηδες και λογικός!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=7lLBPK50_BA..
    ΑΝΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ

  92. ektoras avatar
    ektoras 10/11/2011 01:12:22

    Τις υπογραφες να τις ξεχασουν! ηδη η αποφασιστικη θεση επιασε τοπο στην Ευρωπη και μαζαψανε τον ανεκδιηγητο Ολλανδο κ.Ρεν.... ΝΑ θεσει και ο Σαμαρας ορους:
    Αμεση καταργηση του τελους ακινητων
    Μειωση του ΦΠΑ στο 19%
    Καταργηση του μεταναστευτικου νομου
    Για να δουμε επιτελους τι εχει στο μυαλο του και ο κ.Παπαδημος που έχει το θρασος να θετει ορους διορισμου του, ως αλλος αντιβασιλεας.

    • Alexios Tzikas avatar
      Alexios Tzikas @ ektoras 10/11/2011 05:14:11

      Μακαρι να ηταν Ολλανδος....

  93. ΜΠ avatar
    ΜΠ 10/11/2011 01:16:54

    Άρνηση συμμετοχής Α.Σ στο φιάσκο αυτό σήμερα πριν να ξημερώσει ο Θεός την ημέρα.

  94. karenin avatar
    karenin 10/11/2011 01:17:26

    Εχει κίνηση ματ ο Σαμαράς στα χέρια του. Εκμεταλεύεται το αποψινό φιάσκο,
    καταγγέλει το πρωί την όλη διαδικασία, ζητάει και απο τον Παπανδρέου δέσμευση αλλα Πορτογαλίας, για τους εταίρους, και απαιτεί εκλογές
    στις 4 Δεκέμβρη, τέλος.
    Μακάρι να τον φωτίσει ο θεός να βάλει τέλος το πρωί σε αυτό το τσίρκο.

  95. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 10/11/2011 01:20:33

    Συγγνωμη.
    Ξεχασα την ντορα..

  96. athina avatar
    athina 10/11/2011 01:21:15

    Λάθος! Η διαπλοκή, σκιώδης κυβέρνηση αυτού του τόπου εδώ και δεκαετίες και με επαρκή εκπροσώπηση σε όλα τα πολιτικά κόμματα, της ΝΔ μη εξαιρουμένης, παρεμβαίνει με αξιώσεις στη διαπραγμάτευση. Μη γελιέστε! Είναι ωσεί παρούσα στο τραπέζι των διαβουλεύσεων των δύο αρχηγών, ενίοτε και στον προθάλαμο (Καρατζαφέρης). Οδηγίες από Μερκοζί και Τροϊκάνους δέχεται και αυτή. Και σπεύδει ... ταχέως.
    Με τη βοήθεια των περισσότερων ΜΜΕ έχει χρίσει πρωθυπουργό της χώρας τον Παπαδήμο παρουσιάζοντάς τον ως τη μοναδική λύση. Πολύ φοβάμαι ότι ένα μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης που έχει εξαντληθεί από τα βάρβαρα μέτρα, φοβάται για το μέλλον και αγανακτεί με τους πολιτικούς που θεωρεί υπεύθυνους για τα δεινά του τόπου, έχει πειστεί για τη λύση του τραπεζίτη και την αναγκαιότητα μιας κυβέρνησης με τον χαρακτήρα που αυτός επιθυμεί. Ο υποψήφιος, μη εκλεγμένος από τον λαό, πρωθυπουργός παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ ως ''καταλληλότερος'' -να δείτε που η δημοσκόπηση επίκειται- απέναντι σε δύο αρχηγούς που αδυνατούν να καταλήξουν σε κυβέρνηση συνεργασίας και κατηγορούνται ότι προκρίνουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα από αυτά της χώρας. Κανείς δε ρωτά το παραμικρό για τη συμβολή του στις αποφάσεις που διαμόρφωσαν την εκτρωματική οικονομική πολιτική της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια. Γιατί οι αποτυχημένοι της προηγούμενης κυβέρνησης θα πετύχουν τώρα;
    Ελπίζω να μη δεχθεί ο Σαμαράς. Φοβάμαι για το αντίθετο.

  97. adam avatar
    adam 10/11/2011 01:22:14

    Προεδρε στην Ιστορια εμειναν αυτοι που ειπαν τα μεγαλα ... "ΟΧΙ" . Φυγε τωρα που ακομα μπορεις απο την φακα , αυριο θα ειναι αργα. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ . Αν πραγματικα θελεις να βοηθησεις την Πατριδα μας ...

  98. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 10/11/2011 01:23:20

    Αν οι συμπεφωνημένοι όροι γίνουν αποδεκτοί, ας γίνει Πρωθυπουργός και ο...Φούφουτος!

    Απο τη μία ο Πετσάλνικος, αν και θεσμικός δεν είναι τόσο καλή λύση αφού είναι γαπάνθρωπος και ο σημερινός Πρωθυπουργός θα συνεχίσει να κινεί τα νήματα.
    Απο την άλλη, βλέποντας τη παπαδημο-μανία που εχει πιάσει τη συμμαχία των προθύμων δημιουργεί ερωτηματικά το ενδεχόμενο υπερ-εξουσιών που θα έχει ο Αρχι-τραπεζίτης.

    Τί να πώ, δεν υπάρχει ένας πατριώτης Έλληνας με κύρος να αναλάβει για τρείς μήνες;
    Ακόμα και στην ύστατη στιγμή μεταξύ εκλεκτών της διαπλοκής καλούμαστε να επιλέξουμε;

  99. akisenv avatar
    akisenv 10/11/2011 01:25:49

    Δεν εχουμε Τυρρανια αλλα Δημοκρατια!! Οι προυποθεσεις που "βαζει" Ο Papademos, δεν ειναι tiποτε περισσοτερο απο την παραδοση της χωρας περα και εξω απο καθε εννοια δημοκρατιας, ελευθεριας και λαϊκης κυριαρχιας, τουλaχιστο ετσι οπως αυτα περιγραφονται στο Συνταγμα της χωρας. Να απομακρυνθει αμεσα η ΝΔ απο τετοιου τυπου εξωθεσμικες μεθοδευσεις. Να παραμεινει στην γραμμη της προσφυγης στις καλπες. Ειναι η μονη δημοκρατικη και πολιτικα βιωσιμη λυση. Ολα τα υπολοιπα εξυπηρετουν συγκεκριμενα συμφεροντα και νοοτροπιες απο τα οποια ο Λαος μας, εχει και εξακολουθει να υποφερει πολλα...

  100. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 10/11/2011 01:26:48

    Ποιος έθεσε θέμα Παπαδήμου;
    Η διαπλοκή και ο λαγός
    Ο κύριος έπρεπε να είναι φυλακή.
    Κακώς ο Σαμαράς ανάφερε το όνομα.
    Σε ποιον απαντούσε;
    Αι σιχτιρ πια!
    Ο Σαμαράς να απαιτήσει τελεσιγραφικά ακριβή υλοποίηση της συμφωνίας αλλιώς να αποσύρει την πρόταση και να ζητήσει εκλογές εδώ και τώρα.
    Αν δεν λήξει αύριο το πρωί το θέμα θα τον απορροφήσει μαζί του το καταρρέον ΠΑΣΟΚ

  101. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 10/11/2011 01:33:10

    οπως και να χει αγαπητε ο πρωθυπουργος δε μπορει να ειναι υπαλληλος κανενος...πρεπει να θετει ορους και να χαραζει πολιτικη...συνελθε!

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 01:57:03

      Οπως αγαπας αγα μου!
      Δεν θα σου χαλασω εγω χατηρι αγαπητε....
      (Ο πρωθυπουργος ειναι υπαλληλος του λαου που αντιπροσωπευει και οπως λες και εσυ πρεπει να χαραζει πολιτικη και να θετει ορους εκει που πρεπει και κατα το δοκουν του λαου )

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ Πετρος 10/11/2011 02:02:34

        αφου ενδιαφερεσαι τοσο πολυ για το λαο ζητα απο τον σαμαρα να ζητησει εκλογες με απλη αναλογικη για να αντιπροσωπευεται καλυτερα ο λαος! αλλα αυτο δεν ειναι καλο γιατι θα χασει το κομματακι σου καθε ελπιδα αυτοδυναμιας ε? απαπαπαπαπαπα

    • anideos avatar
      anideos @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:11:09

      Οταν η πολητικη που ακολουθει ο πρωθυπουργος δεν εκφραζει τον λαο ουτε και το προγραμμα που ο ιδιος προτεινε.
      Τοτε ο λαος ειναι σκλαβος και ο πρωθυπουργος τυρανος.
      Μονο που σε κοινοβουλευτισμο και σε κατασταση ενωσης με αλλα κρατη ο πρωθυπουργος κατανταει σιγουρα υπαλληλος.
      Αλλα οχι του λαου του.
      Ποιος δεν ειναι κομματοσκυλο ο ΓΑΠ;
      Λεφτα υπααααααααρχουν.

  102. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 10/11/2011 01:35:16

    και το κακο με το σαμαρα αυριο ειναι πως αν δεχτει να υπογραψει θα εκτεθει ανεπανορθωτα γιατι προηγουμενος εχει πει οχι. θα προκειτε για πολυ μεγαλη κολοτουμπα οπου ο κοσμος της νου δου δε δεχεται με τοιποτα.
    ειναι ευκαιρια αυριο για τον σαμαρα αν θελει να τορπιλησει την συμφωνια και να παμε σε εκλογες. οι δημοσκοπησεις της κυριακης κρυβουν μεγαλες εκπληξεις για τη νου δου. τα πρωτα στοιχεια δειχνουν ραγδαια αποσυσπειρωση του κομματος. εξαιτιας των λαθων του σαμαρα. η κατασταση για την νου δου δεινει μη αντιστρεξημη. ο παπανδρεου παιρνει μαζι του στον πολιτικο του ταφο και τον σαμαρα. δυστυχως ο σαμαρας καηκε πριν καν γινει πρωθυπουργος.

  103. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 10/11/2011 01:38:54

    ναι και μετα απ'ολο αυτο το τσιρκο οι ευρωπαιοι θα τρεξουν να αποδεσμευσουν την 6η δοση με χαρα μονο και μονο επειδη δεσμευτηκε προφορικα ο Σαμαρας?
    περιγελος ολου του κοσμου καταντησαμε...σοβαρευτειτε

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:00:11

      Εσυ τι πιστευεις οτι θα κανουν; Θα μας αφησουν να φουνταρουμε;

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ Πεπόνης 10/11/2011 02:27:59

        τωρα που εσκασε και η ιταλια ανετα θα μας αφησουν να φουνταρουμε και θα δωσουν βαση εκει...εμας μας εχουν σχεδον ξεγραμμενους!και πολυ αντεξαν με τετοιο τσιρκο που ειμαστε!

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:56:22

          Ενω με την 6η δοση, σωθηκαμε! Συμβουλευω να μιλατε αποκλειστικα για τον εαυτο σας, σε πρωτο ενικο, οταν αναφερεστε σε τσιρκο. Δεν ειμαστε ολοι το ιδιο.

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ Πεπόνης 10/11/2011 14:34:56

            δε ειπα ποτε οτι σωθηκαμε με την 6η δοση αλλα ειναι βασικη προυποθεση για να μη φουνταρουμε...αν δεν ηταν, κι ο ιδιος ο Σαμαρας δεν θα το εβαζε ποτε στο τραπεζι και θα επεμενε απο την πρωτη στιγμη μονο σε εκλογες!

    • Y. avatar
      Y. @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 08:44:51

      Εσύ είσαι της Ιπποκράτους, της Αραβαντινού, ή της Καλλιρόης?
      Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα, αν μου έλυνες την απορία

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ Y. 10/11/2011 12:23:56

        δεν ανηκω σε κομμα(ευτυχως)

  104. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 10/11/2011 01:39:33

    Ούτε στίς εκλογές πιστεύω πλέον Ιεροφάντη.

    Ο Αντώνης .Σαμαράς έχασε τόπλεονέκτημα πού είχε...
    Ή τό απεμπόλησε για την σωτηρία της Πατρίδας.

    Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο.
    Θά μας επιβάλλουν λύση ερήμην μας πολύ φοβούμαι,εκμεταλευόμενοι την διαρκώς αυξανόμενη απογοήτευση και αηδία τού κόσμου..

  105. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 10/11/2011 01:40:28

    ας μπει ο καραμανλης! ααα οχι σορρυ ξεχασα θα εχει πολιτικο κοστος η ΝΔουλα...απαπαπαπαπα

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:33:59

      αφηνω στην ακρη τους χαρακτηρισμους σου και ξαναλεω γιατι οχι καραμανλης??? σας ποναει η αληθεια φαινεται αφου βγαζεις τοσο κομπλεξισμο...ολα για τα ψηφαλακια γινονται αλλα σας πηραμε χαμπαρι...στις εκλογες 25% ΝΔ και 15 το ΠΑΣΟΚ να κλαιτε με μαυρο δακρυ!

      • Αιθεροβάμων avatar
        Αιθεροβάμων @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:52:18

        εξακολουθεις να μην απαντας γιατι να μη μπει καποιος απο τη ΝΔ για μεταβατικος πρωθυπουργος?

        • anideos avatar
          anideos @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 03:17:29

          Καλα ρε φιλε σοβαρα το λες αυτο τωρα; Θα ερηχνες ενα αρνι σε ποταμι γεματο κροκοδιλους;

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 03:27:39

            μα υποτιθεται σαν πατριωτες πρεπει να κοιταμε το καλο της πατριδος πρωτα και μετα τα μικροπολιτικα παιχνιδια...αν μπορει καποιος απο ΝΔ να σωσει την κατασταση να μπει τωρα μπροστα! γιατι φοβουνται? εκτος αν δεχεσαι οτι δε μπορει οποτε παω πασο...

          • anideos avatar
            anideos @ anideos 10/11/2011 03:38:22

            Δεν θα τον αφησουν.

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 03:49:08

            μωρε ας μπει μπροστα κι αμα δεν τον αφησουν ο λαος θα το καταλαβει δεν ειναι και τοσο βλαξ...αλλα κανεις δεν εχει το θαρρος!ολοι φοβουνται τις ευθυνες τις κρισιμες στιγμες!

          • anideos avatar
            anideos @ anideos 10/11/2011 03:54:43

            3 εκατομμυρια Ελληνες ψηφιζουν ΠΑΣΟΚ απο το 81 και μετα και συ μου λες πως ολαος δεν ειναι βλαξ.
            Εδω κυβερνανε οπως κυβερνανε 2 χρονια και ο λαος ακομα νομιζει πως φταιε ο Καραμανλης.

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 04:16:57

            οχι ο λαος δεν ειναι βλαξ...συμφεροντολογος ειναι!!! γι'αυτο ψηφισει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ αυτα τα 30 χρονια...

    • anideos avatar
      anideos @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:37:10

      Κρις μετα την 6τη δοση ερχονται και αλλα πακετα.
      Καμια 100δις λεμε, οποιος περημενει να ξεκουμπιστει το ΠΑΣΟΚ κι ο ΓΑΠ αυταπαταται μοιριστικαν ψαχνο.

  106. Πετρος avatar
    Πετρος 10/11/2011 01:42:12

    Αγαπητε Αντωνη,

    Οσο καιρο εσυ τιμουσες τις αποφασεις σου θελλημενα η μη (δεν θα το κρινω εγω)
    Καποιοι αλλοι ειχαν βαλει ολοκληρη την κουταλα στο βαζο με το μελι.
    Μην τους δωσεις τη χαρα να φανε παλι.
    Ολοι αυτοι που υποστηριζουν τον μεγαλοτραπεζιτη προσπαθουν να διαφυλλαξουν τα κεκτημενα τους οπως εκαναν και τοσα χρονια.
    Ολοι αυτοι που υποστηριζουν εσενα προσπαθουν να διαφυλαξουν το μελλον τους οπως δεν εκαναν τοσα χρονια.
    Δωσε μας μελλον δωσε μας Ιστορια!

  107. anideos avatar
    anideos 10/11/2011 01:42:26

    Η λυση ειναι μια ΕΚΛΟΓΕΣ την παρα αλλη Κυριακη 20.11.
    Το Πασοκ δειχνει πως δεν θελει συναινεση.
    Τι καθεται ο Σαμαρας και τους ακουει;

  108. Υπατια avatar
    Υπατια 10/11/2011 01:45:42

    Εμεις εμπιστευτηκαμε τον Σαμαρα. Ας εμπιστευτει κι αυτος εμας. Αν ο Σαμαρας πιστευει οτι εξακολουθει να υπαρχει Απολλωνειο φως στο πνευμα του Ελληνα και Διονυσιακη φωτια στην καρδια του, ας τα παιξει ολα για ολα... Το Ελληνικο ασυνειδητο θα προσανατολισθει προς το φως....

    • sapere aude avatar
      sapere aude @ Υπατια 10/11/2011 01:48:40

      E είπαμε να κρατάμε και λίγο επαφή με την πραγματικότητα...Τη δόση ποιός θα στη δώσει;

      • Η.Α avatar
        Η.Α @ sapere aude 10/11/2011 10:56:38

        xaxa

  109. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 10/11/2011 01:51:23

    Μα τι αλλο ειναι ο πρωθυπουργος μιας χωρας, εκτος απο υπαλληλος των πολιτων?

    Καταλαβαινετε τι λετε; Τις εννοιες των λεξεων τις καταλαβαινετε; Ο πρωθυπουργος ειναι ο αρχηγος των υπουργων σε μια προεδρευομενη δημοκρατια, οπου λαος εχει την εξουσια, την οποια ασκει η κυβερνηση. Ειναι σαν να εχετε μια πιτσαρια και να την διευθυνει ενας διευθυντης.

    Ο ιδιοκτητης της χωρας ειναι ο λαος και υπαλληλοι του το πολιτικο συστημα.

    Εσεις τι εχετε καταλαβει;

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ Πεπόνης 10/11/2011 02:21:56

      εχουμε κοινοβολευτικη δημοκρατια...αυτο σημαινει οτι οποιος εχει την στηριξη της πλειοψηφιας της βουλης(151 βουλευτες) μπορει να ειναι πρωθυπουργος και να σχηματισει κυβερνηση...αυτο λεει το συνταγμα μας! αμα δεν σας αρεσει να το αλλαζατε οι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που κυβερνησατε 40 χρονια.

      • anideos avatar
        anideos @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:31:13

        Στα τελευταια 35 χρονια που ζω ο ΓΑΠακας ειναι στη μιση ζωη υπουργος και στην αλλη μιση βουλευτης και τωρα πρωθυπουργος.
        Γιατι δεν το αλλαξε;
        Και μην μου πεις γιατι δεν το αλλαξαν οι αλλοι, αυτος ειναι δημοκρατης σοσιαλιστης και οχι βαρβαρος.
        Και δεν ειναι και κομματοσκυλο

        • Αιθεροβάμων avatar
          Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 02:42:28

          αυτο αναρωτιεμαι κι εγω...γιατι δεν το αλλαξε το ΠΑΣΟΚ? και αναρωτιεμαι επισης γιατι δεν το αλλαξε και η Ν.Δ. οταν κυβερνησε...προφανως τους συνεφερε και τους 2!

          • anideos avatar
            anideos @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 03:13:58

            Συνφωνω αλλα σου ειπε δεν μετραει το γιατι δεν το καναν οι αλλοι. Η ΝΔ δεν ηταν κομμα εξουσιας προσπαθει να γινει. Ενα κομμα υποτιθεται δεξιο που το 2004 εψαχνε μεσαιους χωρους. Ενα ασπονδυλο πραγμα χωρις ιδαιολογια. Η ΝΔ απο το 2009 αλλαξε σελιδα εχει αλον αερα.
            Ολοι εμεις που το βλεπουμε με δυσπιστια ας δωσουμε την τελευταια ευκαιρια σε εναν ανθρωπο που δειχνει να εχει αξιοπρεπεια. Ας μην σταθουμε στο κατωφλι αλλα ας μπουμε μεσα στην αρενα.

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 03:21:53

            φιλε το ιδιο ελεγαν και οι ΠΑΣΟΚτσηδες οταν ανελαβε ο ΓΑΠ...οτι εφυγε ο κακος Σημιτης και ηρθε ο καλος παπανδρεου...αυτο το παιχνιδακι γινεται με τα 2 αυτα κομματα τα τελευταια 30 χρονια...και ο λαος εγλωβισμενος στο δικομματισμο δυστυχως τα πιστευει και δεν αλλαζει τιποτα!

          • anideos avatar
            anideos @ anideos 10/11/2011 03:36:09

            Καμια σχεση με το πως ηρθε και απο που ο Σαμαρας με το απο που και πως ηρθε ο ΓΑΠ.
            Απο οτι βλεπω στην ιστορια με τον τσοπανο που φωναζε ''λυκος χωριανοι'' για να δουλεψει τους συνκατοικους του, και οταν ηρθε ο λυκος και δεν του εμεινε προβατο, δεν πηγε κανεις να τον βοηθησει οσο κι αν εσκουζε, οι Ελληνες, ο λαος, ειναι ο τσοπανης τελικα.
            Υπαρχουν και ατομα που θα κανουν λιγοτερο ΚΑΚΟ αγαπητε.

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 03:45:24

            εγω απο τα μικροπολιτικα παιχνιδια που παιζονται τις τελευταιες μερες συνειδητοποιησα οτι δυστυχως τιποτα δεν εχει αλλαξει!το μονο που τους νοιαζει και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ειναι να κερδισουν ψηφους για τις επομενες εκλογες ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ!και ζημιωμενη απο αυτα τα παιχνιδακια τους ειναι ολη η Ελλαδα...και εν πασει περιπτωσει δε μπορω να ψηφισω καποιον που θα κανει το λιγοτερο ΚΑΚΟ οπως λες...

          • anideos avatar
            anideos @ anideos 10/11/2011 03:51:35

            Τι θα ψηφισεις στις εκλογες;

          • Αιθεροβάμων avatar
            Αιθεροβάμων @ anideos 10/11/2011 04:03:19

            ειλικρινα δε ξερω τι θα ψηφισω αλλα ξερω τι ΔΕΝ θα ψηφισω...ΠΑΣΟΚ-ΝΔ αποκλειεται για τους λογους που σου ειπα παραπανω...ουτε αριστερα γιατι ειναι εντελως ανευθυνοι και απατριδες οι περισσοτεροι...

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Αιθεροβάμων 10/11/2011 02:52:55

        Αγαπητε, ξεσκονιστε τις εννοιες στο κεφαλι σας. Λεω κατι εντελως διαφορετικο απο αυτο που λετε εσεις: Ο πρωθυπουργος ειναι ο υπαλληλος του λαου, οταν το πολιτευμα ειναι δημοκρατικο. Αυτο που εννοειται εσεις, λεγεται βασιλιας ή δικτατορας, και τετοιοι εχουν φυγει με τις κλωτσιες πολλες φορες απο αυτη την χωρα. Το ιδιο θα συμβει και τωρα.

  110. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 10/11/2011 01:52:52

    Στο ονομα τινος?

    • anideos avatar
      anideos @ Πεπόνης 10/11/2011 02:13:23

      Του πατρος και του υιου, της μαμας και των βολεμενων, των CDS και της καρεκλας.

  111. Φίλος avatar
    Φίλος 10/11/2011 01:57:02

    Στον οικονομικό-νομισματικό πόλεμο ΗΠΑ-Γερμανίας (στον Ευρωπαϊκό χώρο) κάποιες δυνάμεις (οικονομικοπολιτικές) εντός της χώρας μας, είναι με την μιά πλευρά και κάποιες με την άλλη.
    Έχοντας αυτό κατά νου, προτείνω στους φίλους του Antinews να μην βλέπουν μόνο τις κάθετες (ιδεολογικές) διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο σύνολο του πολιτικού κόσμου αλλά και τις οριζόντιες. Ειδικά δε στα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας.

    Βρείτε λοιπόν ποιοί σε κάθε κόμμα, έχουν πάρει ποιά θέση με βάση την οριζόντια διαχωριστική γραμμή ΗΠΑ-Γερμανίας και θα καταλάβετε καλύτερα τις τακτικές κινήσεις των εμπλεκομένων.

    Με δεδομένο πως στο τέλος θα υπερισχύσουν οι ΗΠΑ, ελπίζω για το καλό της πατρίδος μας, ο κ.Σαμαράς, να βρίσκεται στο σωστό στρατόπεδο.

    Απ' αυτό θα εξαρτηθεί εάν θα ζήσουμε μιά νέα εθνική καταστροφή όπως το '22 ή ένα νέο έπος του '40.
    Όλα τα άλλα, με αφήνουν αδιάφορο...

  112. km avatar
    km 10/11/2011 02:02:39

    ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ.....ΜΑΖΩΞΗ ΑΠΟΨΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΟΥΛΗ, ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗ, ΚΑΙ ΚΩΣΤΟΥΛΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΛΗ.......

    • chrisss avatar
      chrisss @ km 10/11/2011 02:45:14

      Μακάρι!στο καλό!

  113. Πέτρος B. avatar
    Πέτρος B. 10/11/2011 02:06:21

    Παιδιά ο Αντώνης πρέπει να πει ΝΑΙ. Σκεφτείτε το λίγο:

    1. Τα περί υπογραφής είναι μπούρδες. Κάποια δέσμευση θα έπρεπε να κάνει είτε με Παπαδήμο είτε με Κακλαμάνη. Μη γελιόμαστε, η ψήφος στη σύμβαση είναι το ίδιο πράγμα περίπου. Ε, γράφει και ένα γράμμα και τελείωσε.
    2. Τα στελέχη είναι επίσης άνευ σημασίας. Θα στείλει τους Κούληδες που θέλουνε και θα τους θέλει κι ο Παπαδήμος και βασικά χ..καμε.
    3. Οι εκλογές είναι επίσης οκ ΑΡΚΕΙ να έχει δέσμευση Παπαδήμου ότι μιλάμε το πολύ για 10-15 μέρες παράταση. Αν μετά μας τη φέρουν, αποσύρει στήριξη, ζητάει εκλογές και καταγγέλλει την κοροϊδία του λαού.

    Με ένα ναι τώρα κόβει και τα παιχνίδια του Καρατζαφέρη που ψάχνει αφορμή να μείνει απ' έξω και να σηκώσει τη σημαία του αντιμνημόνιου. Και στο φινάλε τη φερνει και στο ΓΑΠ που καθόλου δεν τον θέλει τον Παπαδήμο και ελπίζει στο όχι του Αντώνη για να έχει και την πίττα ολόκληρη και το σκύλο (ΜΜΕ) χορτάτο.

    Τώρα θέλει ψυχραιμία και προσοχή.

    • lampros avatar
      lampros @ Πέτρος B. 10/11/2011 05:37:02

      Τα περί υπογραφής είναι μπούρδες. Κάποια δέσμευση θα έπρεπε να κάνει είτε με Παπαδήμο είτε με Κακλαμάνη. Μη γελιόμαστε, η ψήφος στη σύμβαση είναι το ίδιο πράγμα περίπου. Ε, γράφει και ένα γράμμα και τελείωσε.

      Α, να μην κάνει ούτε συμβολική αντίσταση. Σκέτος δηλωσίας ε; «Υπέγραψε, ρε, τι σου ζητάνε;».

      Ρε ουστ!

  114. cobalt avatar
    cobalt 10/11/2011 02:09:03

    Ο Παπαδήμος είναι αμφιλεγόμενο πρόσωπο αλλά δεν φαίνεται τόσο άξεστος για να βάλει τέτοιους όρους, ή τους έβαλε για να τον απορρίψει ο Σαμαράς χωρίς 2η κουβέντα, ή δεν είναι ο Παπαδήμος που βάζει τους όρους οπότε πάλι η απόρριψη είναι σίγουρη, ή κάνω λάθος και είναι η μέγιστη ψωνάρα, που νομίζει πως θα τον ορίσουμε και Αυτοκράτωρ Ολύμπου και πασών βουνοκορφών.

    Νομίζω όμως πως δεν βλέπω λάθος, ότι τις μέρες αυτές αποδομείται όλη η μεταπολίτευση και ξεμπροστιάζονται όλοι. Με πρώτο και καλύτερο τους Καρατζαφύρερ, Μπακογιάννη και τα 2/3 του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
    Ο Σαμαράς δεν ξέρω πως θα βγεί αλώβητος απο αυτό, αλλά δεν είναι αυτό που έχει σημασία τώρα.

    Κατά τ' άλλα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.

    Καθυστερεί μέχρι η πίεση να λειτουργήσει ανάποδα, και ν' αρχίσουν να βιάζονται (με την έννοια του βιασμού, όχι της βιασύνης) οι αγορές, ώστε να υποκύψει η Ευρωπαϊκή πύλη και να παρακαλάνε να πάμε σε εκλογές;
    Δεν ξέρω.
    Αν έχει σχέδιο ο Σαμαράς τον παρακαλώ να μας δώσει ένα hint να καταλάβουμε πως ξέρει τι κάνει. Ας φτιάξει την γραβάτα του μπροστά στην κάμερα, κάτι, να καταλάβουμε. Αν από την άλλη, αποφάσισε να σηκώσει την διαφύλαξη της Εθνικής μας κυριαρχίας και, εν τέλει, της εδαφικής μας ακεραιότητας, στις πλάτες του και καθυστερεί τα πάντα μέχρι το αναπόφευκτο...

    Αντώνη, αν είναι για το καλό της πατρίδας και πρέπει να κατεβούμε στο καναβάτσο, κλέψε λίγο χρόνο ακόμη να προλάβουμε ν' ανασυνταχθούμε.

    • cobalt avatar
      cobalt @ cobalt 10/11/2011 02:13:51

      Ή λέω βλακείες κι είναι αργά και πρέπει να πάω για ύπνο;

  115. ΜΠ avatar
    ΜΠ 10/11/2011 02:13:43

    Το μεσημέρι στις 12.00 διάγγελμα στο λαό παρουσία όλων των ΜΜΕ εγχώριων και μη.
    Παρουσίαση της δανειακής και τον μέτρων της.
    Παρουσίαση των όρων της δανειακής με λεπτομερή και σαφή αναφορά στο θέμα αλλαγής του Δικαίου που δίεπουν σήμερα τα ομόλογα, όπως το απαιτούν οι εταίροι. Επεξηγήσεις για τα θέματα εθνικής κυριαρχίας.
    Επεξηγήσεις για το πώς ένα κράτος μέλος δεν μπορεί να "πεταχτεί" έξω από την Ε.Ε και το ευρώ και ποιες προϋποθέσεις καθιστούν μία τέτοια περίπτωση εφικτή (συνθήκη Λισσαβώνας, άρθρο 50). Πού έγκειται ο εκβιασμός, επεξήγηση ότι είναι προσχηματικός και ανυπόστατος.
    Κάλεσμα του εκλογικού σώματος στις κάλπες πριν από το τέλος του μήνα.
    Αποστολή μηνύματος στους εταίρους ότι δεν δεχόμαστε την απαράδεκτη συμπεριφορά τους, τις καταπατήσεις κοινοτικών κανόνων, κανονισμών, Συντάγματος.
    Ξεκαθάρισμα των δυνατοτήτων της Ελλάδας και δήλωση άρνησης στο ξεπούλημά της.

  116. tzenh avatar
    tzenh 10/11/2011 02:18:51

    Παιδια εγω λεω υπομονη να δουμε τι 8α γινει γιατι τελικα τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται. Κανεις δεν ξερει ποιος λεει αλη8εια κ ποιος ψεμματα. Οι δημοσιογραφοι κανουν παραπληροφορηση ποτε εσκεμμενα κ ποτε χωρις να το καταλαβαινουν. Εδω συμβαινουν περιεργα πραγματα. Ο Γαπ δεν θελει πρωθυπουργο εναν που ηταν συμβουλος του (παπαδημος) κ τον θελουν ντορα κ καρατζαφερης! Ο Σαμαρας λεει συμφωνει με ολους κ αφηνει το Γαπ να κανει παιχνιδι. Εβαλε απο την αρχη ενα σωρο κοκκινες γραμμες κ αποψε δεν ξερουμε ποσες εχουν απομεινει. Ενω βιαζομαστε υποτιθεται κωλυσιεργουν αφανταστα κ δεν βλεπω να ανησυχει ουσιαστικα κανεις,ουτε κ ο προεδρος μας. Κ στην τελικη γιατι να μην παρει το θεμα πανω του ο Σαμαρας,να βαλει κ δικους μας μεσα,να φερει σε περας τη συμφωνια,να διαπραγματευθει εκεινος, να βαλει τα πραγματα σε μια ταξη κ στη συνεχεια εκλογες το φεβρουαριο για αυτοδυναμια. Αφου θα χει δει κ ο λαος ποσο διαφορετικα ειναι τα πραγματα με Σαμαρα σε σχεση μ αυτα που εκανε ο Γαπ. Αντι να περιμενουμε να συμφωνησουν στο πασοκ να προτεινουμε εμεις,εφοσον τα πραγματα ειναι τοσο σοβαρα οσο λενε κ το ειπε κ ο ιδιος ο Αντωνης.

  117. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 10/11/2011 02:22:02

    Ψυχραιμία ……
    Κατ αρχήν πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απόλυτα ορθή λύση ή το απόλυτο λάθος . καθετί έχει και τα θετικά και τα αρνητικά .
    Οι εκλογές είναι πρόσφορη λύση για την αναντιστοιχία βουλής και κοινωνίας αλλά ενδεχομένως να δημιουργήσουν και πρόβλημα συνεργασίας . επίσης λόγω της οικονομικής ασφυξίας θα υπάρχει υψηλό ποσοστό αντισυστημικής ψήφου (εξ. Αριστερά , οικολόγοι κλπ) η οποία θα περιπλέξει τα πράγματα.

    Όσον αφορά τον κ Παπαδήμο έχω να σημειώσω τα εξής:
    Ότι θέλει η διαπλοκή δεν είναι ντε και καλά κακό (μόνο και μόνο επειδή το θέλει η διαπλοκή) . Ο συγκεκριμένος ταιριάζει με τις προδιαγραφές του τεχνοκράτη που θα φέρει σε πέρας συγκεκριμένη αποστολή.
    Αλλά η υπερπροβολή του από τα ΜΜΕ συν το γεγονός της απαίτησης εγγράφων δεσμεύσεων συν το γεγονός της απαίτησης πολιτικών προσώπων και από ΝΔ ενέχει τον ισχυρότατο κίνδυνο να λανσαριστεί αυτή η κυβέρνηση σαν μόνιμη , να στηριχτεί από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία (μεγάλο μέρος του ΠΑΣΟΚ + μέρος ΝΔ + ΛΑΟΣ) και να βγάλει τετραετία. Αν έχουμε κυβέρνηση που ανταποκρίνεται στα δύσκολα γιατί να την αλλάξουμε; (Σίγουρο είναι ότι τα δύσκολα δεν θα περάσουν μέχρι το Φεβρουάριο). Άλλωστε αυτή η κυβέρνηση θα περάσει προυπολογισμό , φορολογικό κλπ. Και θα έχει και τη στάμπα της συγκυβέρνησης , την αμέριστη συμπαράσταση της διαπλοκής και την στήριξη της Ευρώπης.

    Καταλήγω λοιπόν με το εξής συμπέρασμα . Ελλοχεύει κίνδυνος με τις εκλογές αλλά μεγαλύτερος (προξικοπηματικού χαρακτήρα) με τη κυβέρνηση με αποδοχή των όρων Παπαδήμα.

    Τελειώνω με την πεποίθηση ότι η συμφωνία της 27/10 είναι μάλλον καταστροφή παρά λύτρωση

    ΥΓ υποψήφιοι υπάρχουν πολλοί .πχ. Αλέκος Παπαδόπουλος , Χριστοδουλάκης για να αναφερθώ μόνο σε ΠΑΣΟΚους.

    • Νίκος Π. avatar
      Νίκος Π. @ Γιαννης Ν. 10/11/2011 02:40:33

      Πολύ σωστές σκέψεις.

      Πράγματι υπάρχει κίνδυνος μονιμοποιήσης ενός μεσσιανικού(όπως ήδη χαρακτηρίζεται απο τα ΜΜΕ) σχήματος, που σε περίπτωση αλλαγής των όρων δύσκολα θα απεμπλακεί ο Σαμαράς.

      Πάνω απ'όλα, το σημαντικότερο είναι όταν ορκιστεί αυτή η κυβέρνηση να ξέρουμε ακριβώς πότε θα παραιτηθεί για εκλογές. Το ελάχιστο προαπαιτούμενο τουλάχιστον...

  118. κώστας avatar
    κώστας 10/11/2011 02:22:27

    Τι συμφωνήθηκε στις 26-27/10 και τι σόι μέτρα μας καλούν να λάβουμε, μήπως μπορούμε κι εμείς (που θα κληθούμε να τα υποστούμε) να τα μάθουμε κάποια στιγμή ή όλο το παιγνίδι είναι για τις καρέκλες και ο λαός να πάει να...;

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ κώστας 10/11/2011 02:30:51

      δες αυτό topontiki.gr/article/24679

      • κώστας avatar
        κώστας @ Γιαννης Ν. 10/11/2011 02:48:19

        Ευχαριστώ για το λινκ. Το θέμα λοιπόν είναι να βγει κάποιος θεσμικός επιτέλους και να πει στον ελληνικό λαό την πλήρη αλήθεια. Για τον ξεφτιλισμένο το βλέπω λίγο δύσκολο οπότε μάλλον ο κύριος Σαμαράς πρέπει να το κάνει.

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ κώστας 10/11/2011 03:12:15

          το θέμα δεν είναι να πουν την αλήθεια αλλά και να μην υπογράψουν ή πριν υπογράψουν να πάνε σε εκλογές . Αν πάνε μετά απλά θα ε΄ναι σαν να ρωτάνε τον μελοθάνατο με τι τρόπο θέλει να πεθάνει.

  119. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 10/11/2011 02:25:43

    ΟΧΙ στον Παπαδήμο.

  120. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 10/11/2011 02:36:17

    Ολημερής την κτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν...

    Μπαίνουμε σε παρατεταμένη προεκλογική περίοδο ενώ η κρίση φουντώνει κι ο κόσμος που δοκιμάζει τις αντοχές του με φόρους, χαράτσια, ακρίβεια, ανεργία, νεκρή αγορά και ανασφάλεια, παρακολουθεί το τσίρκο των σωτήρων και των γκαιμπελίσκων. Οι αγορές δείχνουν τα δόντια τους και οι πολιτικοί τα οπίσθιά τους. Προσοχή όμως : αν στη μία επέτειο ο λαός ξεσηκώθηκε για να θυμίσει ότι υπάρχει και το ¨όχι¨ στις διαπραγματεύσεις, έρχεται σε λίγο μια άλλη επέτειος, πιο φρέσκια και πιο επίκαιρη. Οι ξενόφερτες χούντες και τα παπαγαλάκια τους πέφτουν και πέφτουν άσχημα.

  121. gunslinger avatar
    gunslinger 10/11/2011 02:42:20

    OXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

  122. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 10/11/2011 02:46:15

    1) @ κώστας.....προφανώς και ο νέος πρωθυπουργός θα διαπραγματευτεί εκ μέρους της Ελλάδας τους όρους της δανειακής σύμβασης, που το γενικό πλαίσιό της τέθηκε συνολικά με την απόφαση της 26/27 Οκτωβρίου 2011.........................2) @ αρθρογράφο.....ας αντιστρέψουμε το ερώτημα.....αν τα 2 κόμματα εξουσίας στήριζαν κάποιον για πρωθυπουργό που δεν θα είχε κανένα δικαίωμα λόγου για την κυβερνητική πολιτική ή καμιά ουσιαστική εξουσία, δεν θα υπήρχε τότε ο κίνδυνος να χαρακτηριζόταν αυτός ο πρωθυπουργός "μαριονέτα" ή "δοτός" των 2 κομμάτων εξουσίας?
    Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο κύριος Παπαδήμας θέτει τους όποιους όρους, επειδή είναι σοβαρός άνθρωπος και δεν θέλει να χάσει την αξιοπιστία του (μπορεί να έχετε διαφορετική προσωπική άποψη για αυτόν, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση μετράει πραγματικά μόνο τι γνώμη έχουν για αυτόν οι ηγεσίες των εταίρων μας στην Ε.Ε) από τα μικροκομματικά συμφέροντα (που αυτά μας οδήγησαν τόσες μέρες τώρα να μην υπάρχει νέος πρωθυπουργός και νέα κυβέρνηση).....ο άνθρωπος προφανώς γνωρίζει ότι από την επόμενη της ορκωμοσίας της νέας κυβέρνησης, μπαίνουμε σε τρίμηνη (το λιγότερο) προεκλογική περίοδο και δεν θέλει να βρεθεί προ καμιάς δυσάρεστης έκπληξης από τα 2 κόμματα εξουσίας που θα τον εκθέσει-ακυρώσει ως πρωθυπουργό.......

  123. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 10/11/2011 03:03:37

    @ κώστας......το επίσημο κείμενο της απόφασης της συνόδου Κορυφής της 26 Οκτωβρίου 2011......http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/el/ec/125666.pdf .......αυτή η απόφαση αποτελεί την βάση και το γενικό περίγραμμα για την νέα δανειακή σύμβαση.......δείξε ιδιαίτερη προσοχή στην δεύτερη πρόταση της παράγραφου 9 και το χρονικό περιθώριο που θέτει (τέλος 2011).....επειδή κάποιοι ακόμα ισχυρίζονται ότι τα μέτρα του νέου προγράμματος μπορούν να παρθούν το καλοκαίρι του 2012, ενώ η προαναφερόμενη παράγραφος ορίζει ρητά ότι το νέο (βιώσιμο και αξιόπιστο) πρόγραμμα της Ε.Ε και του ΔΝΤ πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι του τέλος του 2011......ακόμα διάβασε και.......http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/el/ec/125633.pdf .......από http://www.ert.gr/index.php/eidiseis/ellada/logoi-oikonomias/32172-2011-10-27-17-35-46.html ...........

  124. anideos avatar
    anideos 10/11/2011 03:21:11

    Εγω εχω μια αλλη απορια. Αυτος ο Παπαδημος αφου ειναι τοοοοοσο καλος, πως ξεμεινε ετσι και δεχτηκε να γινει συμβουλος του πιο αποτυχημενου πρωθυπουργου της χωρας;

  125. Πετρος avatar
    Πετρος 10/11/2011 03:35:55

    Ο Σαμαράς δε χρειάζεται να κάνει τίποτα. Ας τον προτείνει ο Παπανδρέου, να λάβει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης και μετά στη Βουλή ας δώσει η ΝΔ ψήφο εμπιστοσύνης. Όλα αυτά τα κόλπα του Γιωργάκη, είναι βλακώδη, καταστροφικά, επικίνδυνα και αντισυνταγματικά. Κολλήσαμε όλοι με τον Παπαδήμο, είπαμε καλός, χρυσός, τεχνοκράτης αλλά δεν υπάρχουν σωτήρες. Τέλος, δεν φαντάζομαι, αν όντως είναι τόσο σοβαρός άνθρωπος, όσο λέγεται, να έχει το θράσος να καλέσει τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να του θέσει όρους.
    Η κλίκα στο Καστρί βιάζει το Σύνταγμα.

  126. John avatar
    John 10/11/2011 03:49:12

    Οι Νεοδημοκράτες ΤΩΡΑ καταλαβαίνουν με τον πιο σκληρό τρόπο πως η κυβέρνηση δεν έπεσε λόγω δημοψηφίσματος, αλλά λόγω συμφερόντων ΜΜΕ. Αν αφήσετε λίγο τον κομματικό σας φανατισμό θα γίνει απόλυτα διαυγές.

    Τσακ- βρήκαν την αφορμή κι έπεσαν να τον φάνε τον Παπανδρέου (κι ας τον αντιπαθείτε, δεν έχει σημασία, δεν μιλάμε για αυτό τώρα). Όχι ότι δεν είχε τρελές δυσκολίες στην διακυβέρνηση, αλλά μιλάμε για την αφορμή.

    Πέρα από κομματικές αντιπαραθέσεις, μπορεί να γίνει κατανοητό ότι συντελείται χυδαία επίθεση οικονομικών συμφερόντων έναντι των (όποιων) κομμάτων που εκπροσωπούν κόσμο από πίσω;

    Γιατί το να βρίζει ο ένας τον Σαμαρά, ο άλλος τον Παπανδρέου είναι το πιο εύκολο: αυτό θέλουν.

  127. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 10/11/2011 08:44:55

    Ο ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ – ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ, ΑΡΧΙΣΕ ΗΔΗ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΟΡΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ!!!
    Ευχαριστούμε κ. Παπαδήμο δε θα πάρουμε. Ακόμα κι αν σας επιβάλουν, όπως το επιθυμούν, οι δανειστές-τοκογλύφοι και τα φερέφωνα τους, που περιπίπτοντος βρίσκονται παντού…
    Ακόμα κι΄ αν σας επιβάλουν λοιπόν, θα αποδειχτεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, πόσο λάθος ήταν η επιλογή σας, από τα μέτρα που σας έχουν αναθέσει να επιβάλλεται.
    Και όσοι σήμερα, σας υποστηρίζουν, χωρίς συμφέρον, θα καταλάβουν τι σκοπό εξυπηρετούν άνθρωποι όπως εσείς…
    Μια συμβουλή μόνο, αναζητείστε μέσα σας την εθνική συνείδηση, που σας έχει απομείνει, και λειτουργείστε προς το συμφέρον του λαού και της χώρας, παραμερίζοντας τα συμφέροντα των δανειστών.

  128. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 10/11/2011 09:07:01

    Για Αιθεροβάμων.
    H ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ανάδειξης πρωθυπουργού, γίνεται μέσω διεξαγωγής ΕΚΛΟΓΩΝ, εκτός κι αν έχετε αντίρρηση με τις δημοκρατικές διαδικασίες...

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ Ο Καθένας 10/11/2011 12:02:12

      δε διαφωνω...ομως απο την πρωτη στιγμη βγηκε ο Σαμαρας και ειπε οτι πρεπει να ψηφιστει η δανειακη συμβαση και ΜΕΤΑ εκλογες!(και ολοι εκτος αριστερας αυτο λενε) αυτο σημαινει οτι αυτην την στιγμη δε υπαρχει η δυνατοτητα εκλογων λογω οικονομικης ''στενοτητος''...αρα αυτο που θα επρεπε να επιδιωξει ενας υπευθυνος πολιτικος ειναι να βρεθει η καλυτερη δυνατη κυβερνηση για να βαλει την ελλαδα σε εναν σταθερο ισιο δρομο και επειτα να παμε σε εκλογες φυσικα!

      • Ο Καθένας avatar
        Ο Καθένας @ Αιθεροβάμων 11/11/2011 17:58:08

        Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα απέχει απο το ιδανικό.
        Η σημερινή κυβέρνηση έχει συγκεκριμένο σκοπό και στόχο, να εξασφαλίσει ότι η κυβέρνηση που θα προκύψει απο τις επερχόμενες εκλογές θα ακολουθήσει τις εντολές της ΤΡΟΙΚΑ και τα νέα (εννοείται αντιλαϊκά) μέτρα που θα ακολουθήσουν το "κούρεμα".
        Γι΄ αυτό όσοι υπουργοποιηθούν και "μπουν" στο νέο σχήμα θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, αν θέλουν να έχουν πολιτική συναίχεια...
        Όσο για τις εκλογές, αφού και μετά θα υπάρχει "οικονομική στενότητα" γιατί δε προχωράμε μια ώρα αρχύτερα σ΄ αυτές...

  129. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 09:51:23

    Η μόνη λύση είναι οι ΕΚΛΟΓΕΣ.
    Ο Παπαδήμιος του χρηματιστηρίου δεν έχει λαϊκή εντολή να κυβερνήσει ως εκ τούτου είναι παράνομος να λάβει οποιαδήποτε απόφαση.
    Κοροϊδία τέλος.
    Παπαδήμιος = διαπλοκή,ξένοι τοκογλύφοι,τράπεζες και μιντιάρχες.
    Αυτοί που πολέμησαν τον Σαμαρά 29/11 και που πήραν την απάντηση του απλού νεοδημοκράτη αυτοί πάλι προσπαθούν να επιβάλλουν την εξουσία.

  130. dracon avatar
    dracon 10/11/2011 09:52:42

    Ο οικονομικός σύμβουλος του ΠΑΣΟΚ και εκπρόσωπος της τρόικα (αντιπρόεδρος της ΕΚΤ για μια 10ετία) προτείνεται σοβαρά για πρωθυπουργός της χώρας;
    Γιατί όχι ο Ολι Ρεν ή Μέρκελ .Θα ήταν πιο ειλικρινές και έντιμο.
    Ο Παπαδήμος (ο κ. 290.000 ευρώ ετησίως ,από το πόστο του στην ευρωπαική κεντρικήξ τραπεζα) δεν έχει κανένα δικαίωμα να θέτει όρους
    Τους όρους τους θετει ο κυρίαρχος λαός ή οι εκπρόσωποί του .
    Αυτός έχει μόνο δικαίωμα να συμφωνήσει ή να αρνηθεί
    Αν υπάρξει η οποιαδήποτε σκέψη για υποταγή στους όρους Παπαδήμου έχει καταλυθεί η δημοκρατία στη χώρα (οση τελικά μας απόμεινε)
    Ο κ.Παπαδήμος δεν θέλει να γίνουν εκλογές ,όπως και το διευθυντήριο που κυβερνά αυτή τη στιγμή την ΕΕ
    Θα σκαρφιστεί χιλιάδες πρακτικούς λόγους για τους οποίους οι εκλογές θα ήταν μια καταστροφή.Εξ άλλου σαν αντιπροεδρος της ΕΚΤ θα είναι ειδήμων στο να εφευρίσκει τέτοιους λόγους,εξ άλλου γι αυτό τον έχουν ήδη χρήσει πρωθυπουργό τα κέντρα της διαπλοκής σε ελλάδα και ΕΕ
    Η δημοκρατία είναι σε κίνδυνο
    Επαγρύπνηση
    Η τήρηση του συνταγματος επαφίεται πλέον στον πατριωτισμό μας

  131. dracon avatar
    dracon 10/11/2011 09:59:13

    Η διαδικασία που ακολουθείται για το σχηματισμό νέας κυβέρνησης είναι αντισυνταγματική είπε συνταγματολόγος στο ΑΝΤ1 το πρωί.
    Αν γίνουν δεκτοί οι όροι του οικονομικού συμβούλου του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπάλληλου της Ευρωπαικής Κεντρικής Τραπεζας (μελος της τροικα) με μισθό 290.000 ευρω ετησίως κ.Παπαδήμου ,έχει καταλυθεί η Δημοκρατία.
    Ή υπεράσπιση του συνταγματος επαφίεται πλέον σε μας τους πολίτες όπως θα έλεγε και ο Κασιμάτης

  132. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 10/11/2011 10:12:55

    Κι αν, λέω αν, φτού κακά, συμφωνήσουν σε Παπαδήμο, τι θα πούμε μετά;

  133. Η.Α avatar
    Η.Α 10/11/2011 11:11:50

    Φίλε αιθεροβάμων συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η κατάσταση έχει εκτροχιασθεί με την μεγαλύτερη ευθύνη να αναλογεί στον ΓΑΠ , ως πρωθυπουργός, αλλά και στονΑντώνη ο οποίος ως αξιωματική αντιπολίτευση δείχνει ανευθυνότητα με τους μέχρι τώρα χειρισμούς του. Δεν προέχει το κομματικό συμφέρον αλλά το εθνικό. Αυτό σημαίνει για μένα πατρίδα. Δεν χρειάζεται ως ΝΔ να φοβόμαστε να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν . Η Ελλάδα βρίσκεται σε έκτακτη κατάσταση και ο καθένας βάζει τις φαντασιώσεις που έχει για τον Σαμαρά ως προυποθέσεις. Επιτέλους ξεκολλήστε! Πρέπει να διαπραγματευθούμε, να πιέσουμε, να ασκήσουμε χρηστή διοίκηση και να πείσουμε τον κόσμο ότι μπορούμε να τα κάνουμε και ως αυτοδύναμη κυβέρνηση. Με το να καθόμαστε έξω από τον χορό δεν έχει νόημα. Και στην τελική πότε πρέπει να διαπραγματευθούμε πρίν διαπραγματευθούμε ή μετά?.. Τ ο ΠΑΣΟΚ διαπραγματεύθηκε ξανά μονο και είδαμε τα αποτελέσματα. Τώρα μας χρειάζεται η πατρίδα μας, μπαίνουμε την σώζουμε και μετά ίσως δεχθούμε την επιβράβευση του κόσμου για την προσπάθεια μας. Αυτά από εμένα.

  134. kostantinos avatar
    kostantinos 10/11/2011 12:26:37

    geia sas kai apo emena ,,,eimai apo kastoria xtes oatan akousan ton petsalniko gia arxigo ta paidia tou pasok diadosane oti to petreleo tha to balei stin poli tou 0,25 lepta to litro ....akomi kai tora to psema toexoun psomotiri eleos pia

  135. vildanden avatar
    vildanden 10/11/2011 12:59:44

    Όρους δε σας βάζει, πρόσωπα όμως ε;

  136. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 10/11/2011 13:05:25

    Κάτι μου λέει πως η κυβέρνηση αυτή δεν θα περπατήσει

  137. Ίωνας avatar
    Ίωνας 10/11/2011 13:27:03

    Από το Σύνταγμα προβλέπεται για την ανάδειξη νέας κυβέρνησης από την εκάστοτε υπάρχουσα Βουλή, αφού κατατεθεί από τον παραιτηθέντα πρωθυπουργό η εντολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, η διαδικασία των διερευνητικών εντολών. Αν αυτή η διαδικασία δεν τελεσφορήσει, μπορεί, σύμφωνα πάντα με το Σύνταγμα, να προκύψει νέα κυβέρνηση, ύστερα από διαβουλεύσεις μεταξύ των πολιτικών αρχηγών. (Συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας).

  138. pk avatar
    pk 10/11/2011 13:30:42

    προς όλους τους Νεοδημοκράτες εδώ μέσα:
    Χωρίς Ελλάδα, η ΝΔ είναι τίποτα. Πρέπει ΠΡΩΤΑ να υπάρχει η Ελλάδα και μετά η ΝΔ, αν και η ύπαρξη της ΝΔ αλλά και του ΠΑΣΟΚ δεν είναι απαραίτητες.
    Θα ήταν ευτύχημα η κυβέρνηση του Παπαδημου να σημάνει το τέλος και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ....άλλωστε και οι σχέσης της ΝΔ με την διαπλοκή ήταν πολλές και αγαθές. Γιαυτό και ο Μπαϊρακτάρης ήταν απλά κούφια λόγια...μετά είχαμε το Βατοπέδι ενώ σινεχιζόταν οι μίζες της SIEMENS, το πανηγύρι με τους αυτοκινητοδρόμους που χρειάστηκαν 4 χρόνια για να γίνουν οι μοιρασιές (τώρα θα ήταν έτοιμοι αν η ΝΔ δεν το "πάλευε" για 4 χρόνια), το αεροδρόμιο στο τυμπάκι, το ΚΑΜΠΟΤΑΖ το οποίο δεν ήρε η ΝΔ για να το παίξει καλή στην ΠΝΟ κτλ.

  139. ακοματιστος avatar
    ακοματιστος 10/11/2011 13:33:37

    ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ "ΦΥΤΕΥΕΙ" ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΟΜΩΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  140. Κάποιος που σκέφτεται... avatar
    Κάποιος που σκέφτεται... 10/11/2011 13:37:36

    Ανεξάρτητα τι πιστεύει ο καθένας - εμείς τα λέγαμε και έχουμε απολύτως δικαιωθεί βέβαια - είναι ώρα να συσπειρωθεί ο τίμιος κόσμος της λαϊκής δεξιάς (που είναι κατά βάση εργαζόμενος κόσμος με υγιείς πατριωτικές ανησυχίες, άσχετα με το ιδεολογικό-πολιτικό πλαίσιο με το οποίο επιχειρούν να τις εκφράσουν) γύρω από τις θέσεις της αντι-ιμπεριαλιστικής και αντι-νεοταξικής αριστεράς, δηλαδή του ΚΚΕ. Να πέσει η κυβέρνηση που επέβαλαν οι ντόπιοι και ξένοι μεγάλοι όμιλοι, οι ΗΠΑ και η ΕΕ και μετά να συζητήσουμε για την πορεία της χώρας...

  141. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 10/11/2011 14:31:51

    ενας βασιλιας ή δικτατωρ δεν εχει αναγκη απο ψηφους της βουλης για να κανει κυβερνηση...στο πολιτευμα μας οι βουλευτες ειναι οι εκπροσωποι του ελληνικου λαου κι εχουν την ευθυνη να τους εκπροσωπουν! ετσι λειτουργει το πολιτευμα μας συμφωνα με το συνταγμα! ξαναειπα οτι αν δε σας αρεσει 30 χρονια τωρα πασοκ-νδ που κυβερνησατε να το αλλαζατε σε πιο αμεσοδημοκρατικο...

  142. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 10/11/2011 15:04:02

    Σαμαράς τέλος.Η διαπλοκή πάλι νίκησε επιβάλλοντας τον άνθρωπό της.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Εκηβόλος 10/11/2011 15:28:48

      Θα την θυμηθείτε αγαπητέ την συμβουλή σας και όταν προχωρήσει η κατάσταση?

  143. Greek Voter avatar
    Greek Voter 11/11/2011 10:37:07

    Τελικά είναι...
    (αναφέρομαι στον τίτλο)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.