#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2011 16:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η διάλυση της Ευρωζώνης είναι θέμα χρόνου



Στις 8/12/2010 αναρτήθηκε στο Antinews το άρθρο με τίτλο «Κι’ όμως το 4,8% του πληθυσμού της γης οφείλει το 47% του συνολικού παγκόσμιου χρέους» και υπότιτλο «Η διάλυση της Ευρωζώνης είναι θέμα χρόνου».

Έκτοτε έχουν προσφύγει στον μηχανισμό στήριξης της τρόικας (ΕΕ, EΚΤ και ΔΝΤ), η Ελλάδα, Ιρλανδία και Πορτογαλία. Τα αποτελέσματα της προσφυγής και της πολιτικής αντιμετώπισης των δημοσιονομικών προβλημάτων είναι πλέον ορατά και στις τρείς χώρες με πρώτη και καλύτερη την Ελλάδα.

Σήμερα ένα χρόνο μετά, όλοι μιλούν για την αναμενόμενη προσφυγή της Ιταλίας, της Ισπανίας και ενδεχομένως του Βελγίου στον όψιμα δημιουργηθέντα  μηχανισμό στήριξης του EFSF (The European Financial Stability Facility). Και μόνο η αναχρηματοδότηση ομολόγων ύψους 350 δισεκ. που θα πρέπει να κάνει η Ιταλία μέχρι τα τέλη του 2012, δείχνει τον οριακό βαθμό που έχουν έλθει τα πράγματα όσο αφορά την βιωσιμότητα της Ευρωζώνης. Προφανώς η Γαλλία, θα είναι η επόμενη που θα ακολουθήσει κυρίως λόγω της έκθεσης των τραπεζών της σε κρατικά ομόλογα των χωρών αυτών και όχι τόσο λόγω του δημόσιου χρέους της.

Μία συνοπτική εικόνα των δημοσιονομικών μεγεθών των χωρών της ευρωζώνης και την σύγκρισή τους με τα αντίστοιχα  παγκόσμια, παρουσιάζεται στον επικαιροποιημένο πίνακα σύμφωνα με στοιχεία της 31.12.2010 που αντλήθηκαν χώρα προς χώρα από το International Monetary Fund, World Bank, CIA Factbook και Wikipedia.



Από την σύγκριση του προηγούμενου πίνακα της ανάρτησης και του ανωτέρω, διαπιστώνουμε : α) την μείωση του ΑΕΠ των χωρών της Ευρωζώνης κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το παγκόσμιο ΑΕΠ, που επιβεβαιώνει την υποχώρηση της ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της και της ταυτόχρονης αύξησης του ΑΕΠ κυρίως των χωρών BRICs (Βραζιλίας, Ρωσίας, Ινδίας και Κίνας), β) την αύξηση του Δημόσιου χρέους των χωρών της Ευρωζώνης κατά 1,12 τρις δολάρια που εκτινάσσει το ποσοστό του χρέους ως προς το ΑΕΠ κατά 11,2 ποσοστιαίες μονάδες ή 15%,   γ) την ταυτόχρονη μείωση του ιδιωτικού χρέους κατά 1,34 τρις που ωστόσο αποτελεί το 75,3% του αντίστοιχου παγκόσμιου και εν τέλει δ) την μείωση του συνολικού δημόσιου και ιδιωτικού χρέους της Ευρωζώνης κατά 4,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 42,8% του παγκόσμιου!

Και ενώ βλέπουμε τους αδύνατους κρίκους στην ευρωζώνη να ακολουθούν στα αχνάρια της ελληνικής τραγωδίας, ο νέος πρωθυπουργός της χώρας, χαλαρός και άνετος από κοινού με τον συνταγματολόγο υπουργό των οικονομικών που δεν ξέρει τίποτα για τον φόνο, την αρχηγό της «δημοκρατικής συμμαχίας» συνεπικουρούμενοι από τα γνωστά εξαπτέρυγα, κανάλια και άλλα παπαγαλάκια, μας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την επερχόμενη καταστροφή που θα μας βρει αν βρεθούμε εκτός ευρώ. Βασική  επιχειρηματολογία όλων είναι ότι το δημόσιο χρέος θα παρέμενε σε ευρώ  και συνεπώς θα διπλασιαζότανε αφού το εθνικό νόμισμα θα υποτιμάτο τουλάχιστον κατά 50% σε σχέση με το ευρώ,  οι  καταθέσεις μας θα είχαν ανάλογη  μείωση της αξίας τους και σίγουρα όσοι έχουν βγάλει μεγάλες καταθέσεις  στο εξωτερικό θα έλθουν με τα «ισχυρά» ευρώ τους και να εξαγοράσουν ακίνητα και επιχειρήσεις έναντι πινακίου φακής !

Τι υποκρισία και φτηνός εκβιασμός… Δεν μας λέει όμως ο πρωθυπουργός ότι σε μία τέτοια περίπτωση, το δημόσιο χρέος μπορεί να μετατραπεί στο εθνικό νόμισμα με απόφαση του Ελληνικού Κοινοβουλίου, όπως και η εισαγωγή κεφαλαίων σε ευρώ μπορούν να καθοριστούν σύμφωνα με την ισοτιμία κατά την ημερομηνία της μετάβασης και όχι με την  ισοτιμία  κατά την  ημερομηνία «δραχμοποίησης» του συναλλάγματος,  π.χ. 1 ευρώ = 340,75δρχ. και των άλλων νομισμάτων σύμφωνα με την ισοτιμία του ευρώ κατά την ημερομηνία αποχώρησης, π.χ. ή  1 δολάριο = 0,74 ευρώ = 253 δρχ.

Ο πρωθυπουργός μας όμως απέφυγε και θα συνεχίσει να αποφεύγει να σχολιάσει σχετικά,  αρκούμενος στα παραπάνω εκβιαστικά διλήμματα, είτε γιατί αδυνατεί να παραδεχτεί, ως ένας από τους πρωτεργάτες για την είσοδο της χώρας στο ευρώ ή γιατί η Trilateral Commission στην οποία είναι επιφανές μέλος, όπως και του European Chairman του εν λόγω club Mario Monti που εμφανίστηκε ως ο από μηχανής θεός για την πρωθυπουργία της Ιταλίας, έχει άλλα σχέδια για την παγκόσμια οικονομία και διακυβέρνηση.

Δυστυχώς έχουμε γίνει βουβοί θεατές καθημερινών shows των  δηλώσεων της Μέρκελ, του Σαρκοζί, του  Μπαρόζο, του Ρομπάι, του Γιούνκερ, του Ολι Ρέν και ένα σωρό άλλων «σπουδαίων» και λιγότερο σπουδαίων ευρωπαίων «ηγετών». Και αμέσως μετά σε νεκρό χρόνο  παίρνουν την σκυτάλη τα γνωστά παπαγαλάκια της τηλεοπτικής ενημέρωσης αναπαράγοντας τις βαρύγδουπες δηλώσεις όλων αυτών, των τραπεζιτών, των διεθνών κερδοσκόπων, των εγχώριων και διεθνούς φήμης οικονομολόγων και λοιπών κερδοσκόπων. Ενός αχταρμά ετερόκλητων, αντικρουόμενων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

Αν διαβάσουμε τα βιογραφικά όλων των παραπάνω θα διαπιστώσουμε την ανεπάρκειά τους για τις θέσεις που κατέχουν και τον ρόλο που θέλουν να παίξουν και να επιβάλλουν. Το background τους είναι μετριότατο, όλοι τους είναι παιδιά κομματικών σωλήνων, η απασχόλησή τους  στον ιδιωτικό τομέα και συνεπώς οι εμπειρίες τους από την αγορά, είναι από ελάχιστη έως μηδενική για να κατανοήσουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν κάθε φορά, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης όπως η σημερινή. Άγονται και φέρονται από στρατιές ειδικών  συμβούλων και τα σπαρασσόμενα αντικρουόμενα συμφέροντα, περιφέρουν την μετριότητά τους ως τηλεοπτικοί αστέρες κυρίως για την δική τους προβολή και πολιτική επιβίωση και ενδεχομένως για την εξασφάλιση μίας νέας καλοπληρωμένης θέσης εξουσίας όταν τα πολιτικά αδιέξοδα τους θέσουν εκτός κεντρικής πολιτικής σκηνής.

α) η καγκελάριος της Γερμανίας Αγκέλα Μέρκελ, 57 ετων, είναι πτυχιούχος φυσικός από το Πανεπιστήμιο της Λειψίας και δεν έχει δουλέψει ποτέ στον ιδιωτικό τομέα καθ’ ότι από την περίοδο των φοιτητικών της χρόνων υπήρξε μέλος της νεολαίας  του σοσιαλιστικού κόμματος, της Ελεύθερης Γερμανικής Νεολαίας (FDJ) καταλαμβάνοντας στην πορεία διάφορες πολιτικές θέσεις και αξιώματα μέχρι της ανάληψη της καγκελαρίας το 2005  από τον Γκέρχαρντ Σρέντερ.

β) ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Νικολά Σαρκοζί, 57 ετών, ήταν ένας μέτριος μαθητής και σπουδαστής. Κατάφερε ωστόσο να πάρει το baccalauréat το 1973 και να σπουδάσει Νομική και Πολιτικές Επιστήμες στο πανεπιστήμιο Paris X. Μετά από ένα αποτυχημένο πέρασμα από το Ινστιτούτο Πολιτικών Επιστημών αρχίζει να εργάζεται το 1981 ως δικηγόρος. Μετά από 2 χρόνια, το 1983, οι συγκυρίες τον φέρνουν στην δημαρχία του Νεϊγί Συρ Σέν.  Έκτοτε συνεχίζει την πολιτική του καριέρα από διάφορες θέσεις εξουσίας μέχρι που ανέλαβε την προεδρία το 2007

γ) ο Πρόεδρος Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, 57 ετών, έχει σπουδάσει νομικά και πολιτικές επιστήμες και διετέλεσε πρωθυπουργός της Πορτογαλίας, μίας χώρας μικρότερης της Ελλάδας,  για δύο (2) μόλις χρόνια, από τον Απρίλη του 2002 έως τον Ιούνιο του 2004, όταν παραιτήθηκε για να αναλάβει την προεδρία της Επιτροπής στις 22 Νοεμβρίου 2004 η οποία ανανεώθηκε το 2009 με την επανεκλογή του.

δ) ο Πρόεδρος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Χέρμαν βαν Ρομπουί, 64 ετών, από την ηλικία των 28 ετών και για 5 χρόνια εργάστηκε στα υπουργικά γραφεία των Λέο Τίντεμανς και Γκαστόν Γκέενς. Έκτοτε αρχίζει μόνιμη πολιτική καριέρα κατέχοντας διάφορες μικρομεσαίες θέσεις και αξιώματα με αποκορύφωμα την ανάληψη της πρωθυπουργίας του Βελγίου, μίας χώρας επίσης μικρότερης της Ελλάδας, τον  Δεκέμβριο του 2008,  θητεία  που τερματίστηκε σε έντεκα (11) μόλις μήνες,  τον Νοέμβριο του  2009, οπότε και ανέλαβε πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

ε) ο Πρόεδρος Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ (Jean-Claude Juncker), ετών 57, σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Είναι πρόεδρος του Χριστιανοκοινωνικού Κόμματος του Λαού (CPSP) και υπουργός Οικονομικών, του Λουξεμβούργου από τον Ιούλιο του 1989. Ανέλαβε την πρωθυπουργία του κρατιδίου αυτού των 500 χιλ. κατοίκων το 1995 διαδεχόμενος τον Ζακ Σαντέρ, θέση την οποία κατέχει ως σήμερα. Από το 2004 έγινε και Πρόεδρος του Eurogroup, της ομάδας των 17 Υπουργών Οικονομικών των χωρών που υιοθέτησαν το ευρώ ως ενιαίο νόμισμα.

στ) ο  Όλι Ρεν (Olli Rehn), Επίτροπος οικονομικών και νομισματικών υποθέσεων ΕΕ, 50 ετών, σπούδασε οικονομία, διεθνείς σχέσεις και δημοσιογραφία στην Μινεσσότα των Ηνωμένων Πολιτειών. Αργότερα έκανε μάστερ πάνω στις πολιτικές επιστήμες στο πανεπιστήμιο του Ελσίνκι και διδακτορικό στη φιλοσοφία από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Δεν έχει απασχοληθεί στον ιδιωτικό τομέα αφού από τα φοιτητικά του χρόνια εμπλέκεται αποκλειστικά με την πολιτική, άλλοτε ως αρχηγός της νεολαίας και αργότερα αντιπρόεδρος του κεντρώου κόμματος, βουλευτής, ευρωβουλευτής και ταυτόχρονα αναπληρωτής πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κόμματος των Φιλελευθέρων με αποκορύφωμα την θέση του Επιτρόπου υπεύθυνου για τις Οικονομικές και Νομισματικές Υποθέσεις για την περίοδο 2010-2014, κατόπιν πρότασης του Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό όλων των παραπάνω αλλά και των ηγεσιών των δορυφόρων κρατών,  οι  Έλληνες προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα ταμειακά και λοιπά δημοσιονομικά  προβλήματά, θα πρέπει να αποδεχτούν γιά τις επόμενες 10ετίες την ίδια μέχρι σήμερα οικονομική πολιτική μέτρων που απέτυχε παταγωδώς. Και όχι μόνο να δεχτούμε αδιαμαρτύρητα την εξαθλίωσή και υποδούλωση που θα επέλθει αλλά ζητάνε επιπλέον και προκαταβολικά την προσωπική δέσμευση και εγγύηση του προέδρου της Ν.Δ. για συμβάσεις δανειοδότησης με όρους που ακόμα δεν έχουν εξειδικεύσει και ενδεχομένως δεν θα προλάβουν να εξειδικεύσουν!

Όμως είτε το θέλουν είτε όχι, τα θεμελιώδη οικονομικά δεδομένα και η δομή της ευρωζώνης υπό την σημερινή ηγεσία και λειτουργία της δείχνει ότι η διάλυσή της υπό την σημερινή μορφή  είναι δεδομένη και θα έχει συντελεστεί μέσα στους επόμενους 3 με 4 μήνες.

Στο διάστημα αυτό και πριν επέλθει η κατάρρευση κάθε οικονομικής και παραγωγικής δραστηριότητας στη χώρα μας και προκληθεί κοινωνική έκρηξη με αβέβαια την έκβαση, η κυβέρνηση θα πρέπει να δρομολογήσει με πλήρη εμπιστευτικότητα και ταχύτητα ένα exit plan  με τους ακόλουθους άξονες  ενεργειών και δράσεων :

Delta Lamda

(συνεχίζεται…)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η γλωσσού avatar
    η γλωσσού 21/11/2011 16:38:14

    άρα στην ελλαδίτσα μας βγάζοντας στην απέξω τον κωστάκη, τον γιωργάκη και τον αντωνάκη μας μένει μόνο καρατζαφεράκης!!! Ωϊμέ έλληνες.

  2. weekend blogger avatar
    weekend blogger 21/11/2011 17:01:33

    "... το δημόσιο χρέος μπορεί να μετατραπεί στο εθνικό νόμισμα με απόφαση του Ελληνικού Κοινοβουλίου, όπως και η εισαγωγή κεφαλαίων σε ευρώ μπορούν να καθοριστούν σύμφωνα με την ισοτιμία κατά την ημερομηνία της μετάβασης..."

    Ο παραπάνω ισχυρισμός θα έπρεπε να αποτελεί ένα άρθρο από μόνος του, αν αληθεύει.. να γραφτούν οι προυποθέσεις, οι επιπτώσεις, να αναλυθεί σε βάθος. Αν έχει γραφτεί ήδη, ένα link παρακαλώ.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ weekend blogger 21/11/2011 21:05:44

      Δεν χρειάζεται και πολλά: Το 98% του χρέους μας είναι σε Ευρώ. Το Ευρώ είναι το Εθνικό μας νόμισμα. Η ανεξαρτοποίηση και μετονομασία του Εθνικού μας νομίσματος δεν έχει αποκλεισθεί κατά τις δημοπρασίες των ομολόγων μας. Η αλλαγή του ονόματος του νομίσματος σε δραχμές, μία Παρασκευή απόγευμα, θα εκφράσει το σε Ευρώ χρέος μας σε ισότιμες δραχμές, βάσει της ισοτιμίας μεταβάσεως. Η επακόλουθη, Δευτέρα πρωΐ, υποτίμηση θα συμπαρασύρει σε μικρότερη (σε Ευρώ) αξία και το χρέος μας και θα βάλει ρευστό στα χέρια της κυβερνήσεως για τις εσωτερικές ανάγκες και την αποπληρωμή των δανειακών (σε δραχμές, πλέον) υποχρεώσεων. Το κούρεμα θα είναι αποτέλεσμα εθνικών πρωτοβουλιών και όχι καθοδηγούμενο από την Φράου και τον Μεσιέ.
      Βέβαια, από την επομένη, μόνο με ρήτρα ξένου νομίσματος θα συναλλασσόμαστε και θα δανειζόμαστε. Όπως παλιά. Και θα ρυθμίζουμε αναλόγως την κατανάλωσή μας. Όπως παλιά. Και μόνο μας πραγματικό πρόβλημα θα είναι η σπάταλη πελατεία των κομμάτων μας, που θα μας απειλεί με πληθωρισμό και διαφθορά. Όπως πάντα!
      Elementary, dear Watson!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ΠΗΛΕΑΣ 22/11/2011 01:58:01

        (οφείλω απαντηση απο παλιοτερο σχολιο σου στο οποιο αναφέρεις περιπου το ίδιο..)
        Η διαφορά αγαπητέ ΠΗΛΕΑ ειναι ότι ΔΕΝ θα ειναι 'όπως παλιά' , για τον πολύ απλό λογο ότι παλιά ειμασταν Ολοι εκτός, ενω τώρα θα είμαστε Μόνοι εκτός. Η διαφορα ειναι τεραστια και οι υπεραπλουστευσεις δεν βοηθούν.
        Η μετάβαση θα ειναι εθνική τραγωδία - το συμφερον για την Ελλάδα θα ήταν να παραμεινει στο ίδιο πλάισιο μαζί με τα αλλα ευρωπαικά κρατη που αντιμετωπιζουν οξύ προβλημα χρεους μεχρι να βρεθει λύση-πακετο (εστω ενδιάμεση).
        Τετοια λύση ειναι βεβαιο ότι θα βρεθεί (εστω για προσωρινη εξομάλυνση της καταστασης) αλλα όχι για μας,
        Φοβαμαι οτι η Ελλαδα θα έχει παιξει τον ρόλο της Ιφιγένειας (ή Λημαν μπραδερς αναλογα με την οπτική σου)
        Ο ΓΑΠ και οι συνεργατες του εχουν φροντισει ήδη γι'αυτό - μια απομονωμένη Ελλάδα, χώρα ειδική περιπτωση και οι Ελλήνες εξακολουθουμε να κοιτάμε αποχαυνωμένοι και να τους επιτρεπουμε ακόμα να κυκλοφορούν ελεύθεροι.

  3. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 21/11/2011 17:05:38

    το σχεδιο ειναι σε πληρη αναπτυξη το θεμα δεν ειναι αν θα πετυχει αλλα αν εχουν εναλλακτικη λυση στην περιπτωση που η Ελλαδα επιλεξει να μη σωθει

  4. σίγουρος avatar
    σίγουρος 21/11/2011 17:17:30

    Αν είναι να απλώσουν όλοι τα βιογραφικά τους, μήπως νικητής αδέλφια θα βγει ο... Παπαδήμος; Δηλαδή τί θέλετε να μας πείτε αγαπητέ αρθρογράφε ότι το πρόβλημα χρέους της ευρωζώνης οφείλεται στην ακαταλληλότητα των πτυχίων των κυβερνώντων; Αστεία πράγματα!

    • perastikos avatar
      perastikos @ σίγουρος 21/11/2011 18:52:59

      @ σιγουρος
      δηλαδη για εσένα ενα ατομο του κομματικου σωληνα που δεν ξερει τι παει να πει ελευθερη αγορα, γιατι δεν εχει δουλεψει ποτε εκει, ο οποιος καταφερε με το ζορι να παρει καποιο μεσαιας βαρυτητας πτυχιο απο καποιο μικρομεσαιο πανεπιστημιο, θεωρεις οτι εχει τα εχεγγυα να διοικει μια ευρωπη 17 κρατων (ευρωζωνη)? Αν ηταν τόσο ικανοι γιατι κάποιοι απ' αυτούς γιατι τους την εκαναν μετά απο μερικούς μηνες στην πρωθυπουργία μικρομεσαίων κρατών? Μηπως ειναι καιρός να κάνουμε μια ανασκοπηση τι εχουν προσφερει οι ανθρωποι αυτοί στην ευρωζωνη?
      Εγω νομιζω οτι ο αρθρογραφος εχει απολυτο δικιο ως προς το σκελος αυτό. Αλλωστε οι εξελίξεις τον δικαιώνουν.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 21/11/2011 18:38:43

    Όταν κάποιοι άνθρωποι, βλέπουν όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους (εκτός από τους στενούς συγγενείς τους) σαν άλογα ζώα που ΠΡΕΠΕΙ να τα εκμεταλλευτούν σκληρά και απάνθρωπα, τότε ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ πτυχίο που να μπορεί να σώσει αυτή την κατάσταση.

  6. amerikanaki avatar
    amerikanaki 21/11/2011 18:59:59

    Απο τον πινακα βγαινει το συμπερασμα οτι η αμερικη και η ιαπωνια,χρωσταει περισσοτερα απο τον μεσο ορο της ευρωζωνης.
    Γιατι ολες οι αγορες με την βοηθεια την αγγλοσαξωνικων οικων αξιολογησης,των εφημεριδων τους κτλ..κτλ..εχουν στραφει στην ευρωζωνη?
    Το προβλημα το εχει η αμερικη, το δολλαριο και προληπτικα για να μην καταρευση το δολλαριο, εχουν αρχισει εδω και δυο χρονια με αφορμη την ελλαδα ,την επιθεση εναντια στο ευρω και την ευρωπη.
    εαν διαλυθει η ευρωπη σωζεται το δολλαριο σαν παγκοσμιο αποθεματικο νομισμα.
    Το πρωτο βημα της διαλυσης του ευρω ειναι το τυπωμα κολοχαρτων οπως συνιστουν ολοι οι αγγλοσαξωνες φωστηρες..της οικονομιας..
    Μαγκες εαν η λυση στις κρισεις του καπιταλισμου..ειναι το υστερικο τυπωμα νομισματων, που επικαλουνται τωρα ολοι..δεν θα ειχαμε στο παρελθον ουτε πολεμους ουτε κρισεις ουτε επαναστασεις.
    Θα τυπωναν ολες οι χωρες χαρτια και θα..καθομαστε....
    Πουλανε οι "αναλυταραδες"..των διεθνων αγορων το παραμυθι οτι οι ευρωπαιοι ηγετες ειναι ανικανοι γιατι υπαρχει η μαγικη λυση που αυτοι οι αχρηστοι δεν την βλεπουν...
    ΝΑ ΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΧΑΡΤΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
    Και εμεις ωσαν ηλιθιοι..εντυπωσιαζομαστε απο την λυση..
    και ο σορος σημερα αυτο συνεστησε στους "ανικανους της ευρωπης"..
    Οι ωραιοι εχουν χρεοι και τα πληρωνουν με χαρτια του τυπογραφειου...τι λετε ωρε..?
    Ποιος θα παιρνει μετα αυτα τα χαρτια?
    Ειναι λυση αυτη μακροχρονια?για την ευρωπη?
    Ενταξει μην φωναζεται..ειναι λυση για...το δολλαριο...

    • Agni avatar
      Agni @ amerikanaki 21/11/2011 20:36:10

      +10000000000

  7. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 19:06:12

    Aγαπητέ factorx αν το άρθρο σου είναι σωστό,το δίλλημα δραχμή ή ευρώ σε 4-5 μήνες δεν θα υφίσταται. Αρα ούτε θέμα ισοτιμίας δραχμής - ευρώ. Kαι βέβαια κάθε κράτος μπορεί να καθορίσει όποια ισοτιμία του καπνίσει. Το θέμα είναι τι
    "προσόντα" έχει για να την επιβάλει. Το χρήμα αγοράζεται και πουλιέται . Για να γίνει αυτό πρέπει να συμφωνούν έστω εξ ανάγκης και ο αγοραστής και ο πωλητής...Η απόδειξη οτι οι Ευρωπαίοι ηγέτες είναι περισσότερο ντενεκέδες από τους δικούς μας, δεν βρίσκεται στα βιογραφικά αλλά στις πράξεις τους... Ξεκίνησαν το 1980 για να φτιάξουν τις Ηνωμένες Πολιτείες Ευρώπης, με την συντριπτική πλειψηφία των λαών τους υπέρ, και υπολόγιζαν σε 5-6 χρόνια να είναι έτοιμοι. Πέρασαν 30 χρόνια και αντί να την φτιάξουν την διέλυσαν αφού στο μεταξύ πλούτισαν αυτοί και οι ημέτεροί τους.
    Όταν οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ τεχνοκράτες των Βρυξελλών έπαιρναν το ελληνικό μπαξίσι για να μην «βλέπουν» την «δημιουργική λογιστική» και τα greek statistics που οι περισσότερες χώρες (ακόμα και η Γαλλία και η Γερμανία) χρησιμοποιούσαν για να «πιάσουν» τους στόχους του Μάαστριχτ γνώριζαν πολύ καλά ότι είχαν τεράστιες ευθύνες, όμως τώρα έχουν ασυλία και παραγραφή . Αλλωστε αυτοί αποτελούν και το σοβαρώτερο πρόβλημα στην ενοποίηση της Ευρώπης, έχοντας δημιουργήσει Σοβιετικού τύπου καθεστώς, καθυστερώντας 30 χρόνια την Ευρωπαική ενοποίηση και είναι ικανοί να την αποτρέπουν για πάντα προκειμένου να διατηρούν τις παχυλότατες αμοιβές τους… Που να φανταστούν και αυτοί όπως και εμείς ότι ο καπιταλισμός άνευ αντιπάλου θα κατάφερνε να αυτοκαταστραφεί από την απεριόριστη απληστία των «μεγάλων ψαριών» του…
    Δυό χρόνια τώρα "αγωνίζονται " να λύσουν το 'ελληνικό πρόβλημα" και το ποτέλεσμα είναι μας έχουν φέρει σε χειρότερη θέση απο το 2009...
    Και τώρα με καθυστέρηση 4 ετών φαίνεται να "αντιλαμβάνονται" οτι ο Κέυνς είχε δίκιο όταν έλεγε στην κρίση κόψτε χρήμα...Εχουν άραγε τα "προσόντα" να κάνουν έστω και αυτό την τελευταία στιγμή? Εχουν ιδέα τι πρέπει να κάνουν αν είναι πλέον αργά και γι' αυτο? Γιατί δεν ρώταγαν τον δικό μας καθηγητή Γιάννη Bαρουφάκη που τους είχε προειδοποιήσει γιά όλα εδω και 2 χρόνια?
    Γιατί δεν ακούνε τον Χέλμουτ Σμίτ? Η απάντηση είναι απλή: Είναι και ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.
    Αξιοι της μοίρας τους όταν και αυτοί καταντήσουν σαν τους δικούς μας, να σκύβουν τη μέση όχι για να τα πάρουν όπως έκαναν μέχρι τώρα, αλλά για ν' αποφύγουν τα γιαούρτια και τα αυγά ...

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 21:44:05

      Αδελφε, συμφωνω απολυτα μαζι σου οσον αφορα τα σχόλιά σου για τους ευρωπαίους "ηγετες". Παρέθεσα τα βιογραφικά τους απλά και μόνο για να εχουμε μια πληρέστερη εικόνα γι' αυτούς και για την απομυθοποίησή τους.

  8. σίγουρος avatar
    σίγουρος 21/11/2011 19:10:38

    Δηλαδή εξαιτίας ανικανότητας συμβαίνουν όσα συμβαίνουν. Δεν πάει σε κανενός το μυαλό το ενδεχόμενο να υπάρχει δόλος. Μάλιστα! Και τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός…

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/11/2011 19:59:27

    Η ευρωζώνη όπως γράφω εδώ και δύο χρόνια ή θα γίνει Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης ή θα διαλυθεί...
    Αν δεν συντάξει προϋπολογισμό και δεν βάλει μπρος τα φωτοτυπικά για να τυπώσει χρήμα (ζεστό ή ευρωομόλογο) η διάλυση είναι δεδομένη...για όσους κορόιδευαν εδώ και δύο χρόνια.
    Ο αδύνατος κρίκος (οικονομικά) είναι η Γαλλία και τώρα τα σκυλιά των αγορών αλυχτούν κατόπιν της...
    Το πρόβλημα λοιπόν είναι το μετά γιατί στο παρελθόν το θέμα λυνόταν απλά με μία σύρραξη ...τώρα;

    ΥΓ

    Προς τους ψαγμένους φίλους των Αντινέων ...πόσο είναι τα CDs για την χρεοκοπία της Γερμανίας που έχουν σκάσει μύτη;
    Όσο οι Γερμανοί είναι κολλημένοι στο φάντασμα του πληθωρισμού και στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης τόσο και περισσότερο ανοίγει η πύλη της Αποκάλυψης....

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Ο Ιθαγενής 21/11/2011 20:40:10

      να ανοιξει να "ησυχασουμε" επιτελους!
      να δουν και αυτοι τι σημαινει κολαση...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ stanley@gr 21/11/2011 20:49:40

        Το πρόβλημα δεν είναι αυτό αν ησυχάσουμε...
        Οι λύσεις είναι:

        -ενιαίος προϋπολογισμός και τύπωμα
        -διάλυση (ΕΕ ή Ευρωζώνης;)
        -διάλυση ευρωζώνης, αν δεν μεταλαχθεί σε ενιαία οντότητα, δεν είναι το χειρότερο πλέον ...εξαιρούνται τα σεντούκια.

        Αν η διάλυση γίνει με όπλα δεν ξέρω αν ησυχάσουμε...
        Γιατί μια σύρραξη μπορεί να είναι περιφερειακή ή ...όχι
        Η ιστορία όταν επαναλαμβάνεται ...επαναλαμβάνεται ως φάρσα, το μόνο που δεν αλλάζει είναι η κατηγορία των θυμάτων.

        ΥΓ

        αυτό που χρειάζεται η γηραιά ήπειρος είναι ένας ψυχίατρος...έχουν δρομολογήσει εδώ και τόσα χρόνια το ακριβώς αντίθετο από ότι πρεσβεύει κάθε οικονομική θεωρία ...συρόμενοι όλοι πίσω από το μπαμπούλα του πληθωρισμού που στοιχειώνει τον οικονομικό ηγεμόνα.

  10. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 21/11/2011 21:20:17

    Εχω την αισθηση ότι αυτο που προσπαθει να κανει η κυβερνηση μεταξυ άλλων ειναι να μετακυλύσει όσο μπορει μερος του δημοσιου χρεους στο ιδιωτικό μεσω της φορολογίας.

    Επίσης θα ηθελα καποτε να μας πει καποιος σε ΠΟΙΟΝ χρωστανε όλοι αυτοι;

    • popolaros avatar
      popolaros @ Theoprovlitos 21/11/2011 22:05:03

      Φίλε δεν έχεις καθόλου άδικο.
      Αν και έχουμε βάση του πίνακα, το 2ο μεγαλύτερο Δημόσιο χρέος έναντι ΑΕΠ (1η η Ιαπωνία), στο Ιδιωτικό χρέος είμαστε από τις τελευταίες χώρες!!
      Το κράτος χρεοκόπησε, οι Έλληνες όχι γιατί έκαναν τα κουμάντα τους.
      Οπότε ας μετακυλήσουμε το χρέος στο πόπολο.

  11. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 21/11/2011 21:41:40

    Το άρθρο απαντά περίτρανα σε προηγούμενο, που υποστήριζε ότι οι τεχνοκράτες φέρανε την καταστροφή. Η αλήθεια είναι ότι οι πολιτικοί χρησιμοποιούν τους τεχνοκράτες και, ενίοτε, τους υποδύονται, παρότι είναι άσχετοι. Βέβαια, κανένας, ούτε τεχνοκράτης, δεν μπορεί να κατέχει την σοφία του κόσμου όλου, είναι όμως εκπαιδευμένος να καταστρώνει λύσεις βασισμένες σε γνώσεις και ρεαλιστικές εμπειρίες. Ενώ όσοι κραδαίνουν "πολιτική βούληση" είναι επικίνδυνοι, αφού, ωμά, προτάσσουν το κομματικό (και, δι αυτού, το προσωπικό) συμφέρον.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ ΠΗΛΕΑΣ 21/11/2011 21:54:34

      @ Πηλέας
      Δεν νομίζω οτι το αρθρο απαντά περίτρανα σε προηγούμενο, που υποστήριζε ότι οι τεχνοκράτες φέρανε την καταστροφή. Απεναντίας και στο προηγουμενο της 8/12/2010 και στο παρόν επιμένω οτι το πρόβλημα ειναι κυρίως πολιτικό και μάλιστα της ευρωπαικής ηγεσίας. Συμφωνώ ομως απόλυτα με την αποστροφή σου οτι "οι πολιτικοί χρησιμοποιούν τους τεχνοκράτες και, ενίοτε, τους υποδύονται, παρότι είναι άσχετοι".

  12. ΒΑΒΙΣ ΚΟUTSIS avatar
    ΒΑΒΙΣ ΚΟUTSIS 21/11/2011 21:55:03

    ΟΛΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΑΛΑ ΠΟΥ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑ,ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΠΕΙ; Η ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ;

    • Ευφάνταστος avatar
      Ευφάνταστος @ ΒΑΒΙΣ ΚΟUTSIS 22/11/2011 14:15:28

      Η απάντηση είναι γνωστή:
      Το χρήμα αυτό είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος του εικονικό, προέρχεται από μόχλευση ενός ελάχιστου αρχικού ποσού, όμως στο τέλος θέλουν να εισπραχτεί "μέχρι κεραίας" και επειδή είναι ουσιαστικά αδύνατον ζητείται ως αντάλλαγμα η οικονομική υποδούλωση των λαών, ένας πόλεμος δηλαδή χωρίς πόλεμο.
      Όσο για το ποιος έβαλε το αρχικό ποσό, έχει ειπωθεί στο zeitgeist, το έχουν πει πολλοί αναλυτές και μεταξύ αυτών και ο Καζάκης στο http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/vinteo-kazakis-200-ikogenies-kratoun-ton-plouto-tou-planiti-sta-cheria-tous.html

  13. katerina konstantinidou avatar
    katerina konstantinidou 21/11/2011 22:57:31

    Ποιός έχει κρίση είπατε; 129 δις ευρώ ενέκριναν για πρυπολογισμό της Ευρωπαικής ένωσης; κοροιδευόμαστε;

  14. silence713 avatar
    silence713 22/11/2011 15:25:15

    Δεν υπάρχουν λόγια μονο εικόνες και η αληθεια είναι αυτή:
    http://news247.gr/ellada/eidiseis/gennhthhke_to_prwto_neogno_me_aids_sthn_ellada.1506596.html

    http://news247.gr/ellada/eidiseis/afhnoyn_ta_paidia_toys_sta_orfanotrofeia.1503360.html?fb_ref=recArt

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.