31/10/2008 21:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δημοσιογραφία των πολιτών είναι εδώ

Δεν χρειαζόμαστε το γκάλοπ που αναρτήσαμε πριν από δυο ημέρες, για να καθίσουμε μετά και να δούμε τι θα κάνουμε για να βελτιώσουμε το site. Λάθος κατάλαβαν μερικοί. Πάγια πεποίθησή μας είναι ότι η δημοσιογραφία είναι κυρίως θέμα ενστίκτου, μόρφωσης και άποψης - με αυτήν την σειρά. Κάναμε το γκάλοπ κυρίως από .....περιέργεια, για να δούμε αν οι αριθμοί θα επιβεβαίωναν αυτό που ήδη είχαμε καταλάβει όλοι μας: Το υψηλό επίπεδο και των αναγνωστών μας και των σχολιαστών μας, κάτι που μας δικαιώνει όσο τίποτα άλλο.

Κατά τα άλλα το γκάλοπ στήθηκε πρόχειρα, ήταν έμπνευση της στιγμής και όλοι το καταλάβατε αυτό. Παράδειγμα, ότι δεν βάλαμε κατηγορίες ....«άντρας», «γυναίκα» όπως και άλλα. Νομίζω λοιπόν ότι αργότερα πρέπει να ακολουθήσει μια καινούργια μέτρηση, πιο αναλυτική, επειδή τελικά βοηθάει στην ανανέωση που σχεδιάζουμε.

Ξέρετε όμως ποιο είναι το σημαντικότερο συμπέρασμα για εμάς; «171 vote(s) are voted by comment authors» λέει το πρόγραμμα που έκανε τους υπολογισμούς. Δηλαδή, από τους 875 αναγνώστες που ψηφίσαν οι 171 είναι μόνιμοι σχολιαστές και η καλύτερη μαγιά γι αυτό που άλλοι αποκαλούν «citizen journalism» κι εμείς προσπαθούμε να το προσδιορίσουμε εδώ.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι σχολιαστές με το ψευδώνυμα «Archaeopteryx», «Νήπιος Γέρων», «Σπύρος», «ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ», «Προφήτης», «Χαζός του χωριού', «miaouth», «Ιθαγενής», «nas», «γάιδαρος», «t», «ψυχραιμία», «Suhoi», «Δημοσθένης», «Πανέξυπνη», «Περαστικός», «Μποτίλια στο πέλαγος» και τόσοι άλλοι που ξεχνάω αυτήν την στιγμή (και να με συμπαθούν γι αυτό) είναι η ψυχή αυτού του site και κάνουν πράξη αυτό που υποσχεθήκαμε την πρώτη ημέρα: «Να νικήσουμε τους επαγγελματίες της πληροφόρησης στο γήπεδό τους».

Θα παίξουμε λοιπόν πολύ μεγάλη μπάλα. Αυτό σας το υποσχόμαστε. Μαζί με ένα μεγαλο ευχαριστώ σε όλους

Τα αποτελέσματα

Ηλικία: Το 14% των αναγνωστών μας είναι ηλικίας 20 - 30 ετών, το 28% 30-40, το 34% 40-50 και το 24% 50+.

Μόρφωση: Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 16%, Πανεπιστήμιο 48%, Μεταπτυχιακά 36%.

Επάγγελμα: Ελεύθεροι Επαγγελματίες / Επιστήμονες 34%, Ιδιωτικοί Υπάλληλοι 25%, Δημόσιοι Υπάλληλοι 23%, Επιχειρηματίες 8%, Φοιτητές / Σπουδαστές 7%, Άνεργοι 3%.

Η γνώμη σας για το antinews: Καλό 53%, Εξαιρετικό 29%, Μπορεί να Βελτιωθεί 14%, Κακό 2%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lara avatar
    Lara 31/10/2008 21:58:03

    Allora, la barca è piena.
    Andiamo a fare una passeggiata.

  2. ataktos avatar
    ataktos 31/10/2008 22:21:08

    Σημαντική , ουσιαστική και σημαδιακή από κάθε άποψη η σημερινή ημέρα Σαββάτο στην πόλη της Πτολεμαΐδας όπου ο «Σύλλογος Καρκινοπαθών Εορδαίας» μας προσκαλεί στην εκδήλωση στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Πτολεμαΐδας με θέμα « Περιβάλλον και Υγεία» όπου το Ίδρυμα Μαραγγοπουλου θα παρουσιάσει το θέμα « Προστασία του Περιβάλλοντος και το δικαίωμα Προστασίας της Υγείας των κατοίκων του Ν. Κοζάνης» ουσιαστικά πρόκειται για την απόφαση (29/6/2007)
    Εισαγωγικό σχόλιο στην Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κοινωνικών Δικαιωμάτων σχετικά με την προσφυγή ΙΜΔΑ κατά Ελλάδας (Αρ. 30/2005) [βλ. "Νομολογία"] που εχουμε δημοσιευσει στο www.antinews.gr

    Ευχόμαστε στους συμμετέχοντες εποικοδομητικό διάλογο ….και αποτελέσματα (αξίζει ).

  3. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 31/10/2008 23:04:58

    Δημιουργωντας,σκοτωνουμε τον Θανατο!

    Ρομεν Ρολλαν

  4. t avatar
    t 31/10/2008 23:12:13

    Turkey denies Christians church
    Worship is not allowed in St Paul’s Church in Tarsus
    The Turkish constitution guarantees freedom of religion, but Christian groups in the country believe that in practice they face discrimination.
    The Cardinal Archbishop of Cologne in Germany who first challenged the Turkish government to hand over the church in Tarsus.
    He has pointed out that Muslims of Turkish origin in Germany are free to worship and build new mosques, but that Christians in Turkey face substantial obstacles to their religious freedom.
    news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7701527.stm

  5. t avatar
    t 31/10/2008 23:33:17

    Από την Ρωσία με αγάπη
    Russia-Macedonia visa-free regime enters into force
    MOSCOW, October 31 (RIA Novosti) - A mutual visa-free regime came into force between Russia and Macedonia on Friday.
    en.rian.ru/russia/20081031/118062063.html

  6. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 31/10/2008 23:51:49

    6 τ

    Ντορα ταμαθες τα νεα? Θενκ γιου που λεγε ο Γκιωννακης...

  7. ANTIo avatar
    ANTIo 01/11/2008 00:24:31

    Να νικήσουμε τους επαγγελματίες της πληροφόρησης στο γήπεδό τους
    Λυπάμαι που θα το πω, αλλά είστε το άλλο τους πρόσωπο στο ΑΝΩΝΥΜΟ. Η κριτική σας και τα θέματά σας είναι άκρως ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ και αυτό σας κάνει να φαίνεσθε όπως οι ΑΛΛΟΙ. Η Υστερία που δείχνετε συχνά θυμίζει ΚΑΜΠΟΥΡΟΙΚΟΝΟΜΕΑ το πρωί.
    Αυτά τα λίγα προς το παρόν...

  8. ANTIo avatar
    ANTIo 01/11/2008 00:28:51

    Το είδατε το 3% των ανέργων σας παρακολουθεί. Γιατί όλοι μας καθόμαστε στον Η/Υ μπροστά και σχολιάζουμε. Έχετε σκεφτεί ότι μπορεί να είμαστε μακριά από τα πραγματικά θέλω της κοινωνίας??
    Ας ερμηνεύσουμε κάποτε την Στατιστική (Δημοσκοπήσεις)συνετά και λογικά!
    Αυτα... για την ώρα!!!

  9. Factorx avatar
    Factorx 01/11/2008 00:55:45

    @ANTIo: επειδή είσαι μάλλον νέος εδώ σε πληροφορώ οτι η σελίδα που βρίσκεσαι ειναι επωνυμη και δεν είναι ανωνυμο μπλογκ. Τωρα αν μας συγκρίνεις με τον Οικονομέα κλπ τότε λυπάμαι έχεις πρόβλημα ή όρασης ή αντίληψης

  10. thanos avatar
    thanos 01/11/2008 04:50:33

    9-ANTIo
    November 1st, 2008 at 12:28 am

    ΑΝΤΙο να επιστρεψεις οσο μπορεις πιο γρηγορα.Το site ayto se εχει αναγκη.

  11. ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ avatar
    ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ 01/11/2008 08:57:10

    faktor x
    εχω παραπονο!!!
    ξεχασες να με αναφερεις !!
    εμενα τον μεγαλητερο προπονητη!!!!

    χα...χα....χα!!!!

    ελπιζω να αντιλαμβανεσε οτι κανω πλακα!!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/11/2008 09:43:40

    που έχουν χαθεί ο Προφήτης και ο Νήπιος; μπας και είναι εδώ με άλλα ονόματα;;;

  13. t avatar
    t 01/11/2008 10:01:46

    H Ευρωπαϊκή Επιτροπή (EC) αναμένεται να απορρίψει την έναρξη των ενταξιακών συνομιλιών με την πΓΔΜ, λόγω της αποτυχίας της να εκπληρώσει απαραίτητες προϋποθέσεις. "Η πΓΔΜ σημείωσε κάποια πρόοδο κατά το τελευταίο έτος, ωστόσο δεν πληροί ακόμα τα πολιτικά κριτήρια", ανέφερε προσχέδιο της έκθεσης προόδου της EC για τη χώρα. Η EC θα επικρίνει επίσης τα Σκόπια για πρόκληση βίας η οποία αμαύρωσε τις κοινοβουλευτικές εκλογές του Ιουνίου. (Reuters, AFP, Dnevnik, EUObserver, EUBusiness, Beta - 30/10/08)

  14. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 01/11/2008 10:06:32

    Αγαπητέ Arxeoptreryx
    Η ιδιαίτερη σου αναφορά στο πρόσωπο μου με τιμά
    Λόγο έκτακτης αναχώρησης μου στο εξωτερικό (κηδεία) θα προσπαθήσω συνοπτικά να σου αναφέρω
    1. Αυτό που λείπει παντελώς από το θέμα που αναφερόμαστε είναι η πραγματική καταγραφή της καταστάσεις .Απ τα σχετικά επίσημα και ανεπίσημα που διαθέτω καταγράφετε η καταστήσει σχεδόν τραγικά σε όλα τα βασικά μεγέθη
    2. επειδή κανείς δεν ασχολείται με το θέμα είδαμε ότι και ο σημερινός διοικητής της ΔΕΗ μόνο μετά από 19 μήνες δουλειάς με το επιτελείο του (30 ατόμων ) πρόσφατα στην βουλή ανέφερε για το αδιέξοδο αλλά ουσιαστικά και αυτός απέφυγε να αναφερθεί στο αδιέξοδο του σχετικού Νόμου που αφορά την λεγόμενη «απελευθέρωση ενέργειας»
    3. Αν πραγματοποιηθεί με συμβολή προφανώς τρίτου και ανεξάρτητου η ανεξάρτητων φορέων η καταγραφεί τότε μπορεί ουσιαστικά να πραγματοποιηθεί ο όποιος διάλογος τεχνικών ,επιστημονικών ,πανεπιστημιακών ,οργανώσεων και τέλος πολιτικών φορέων
    Η σημερινές κραυγές και παραπομπές σε διάφορες οργανώσεις έχουν αυτό το καλό ότι όπως παρακολουθώ το θέμα το έχουν αντιληφτεί και άρχισαν κάτι πρωτογενή εργασίες να πραγματοποιούν και είναι θετικό .Σε όλους τους άλλους δυστυχώς αυτό που λύπη είναι η σοβαρότητα Ε.Ε.Ε., ΥΠΑΝ ,ΤΕΕ Ακαδημία Αθηνών ειδικότερα με λύπη η στάση της ΓΕΝΟΠ ,ΣΔΜ/ΔΕΗ που ήμουν παλιά μέλλος που κρύβεται ο ένας και ο άλλος σαν μαντρωμένο σκυλί που γαυγίζει ,όσων αφορά το ΤΕΕ/ΤΔΜ εκεί σε έναν τομέα γίνεται κάποια καλή προσπάθεια από μεμονωμένα άτομα συναδέλφους στα πλαίσια μιας Επιτροπής δυστυχώς όμως η κακή συνεργασία με τους ανεύθυνους της Γ.Δ.Ορ Κ. Μελλα καθυστερεί απαράδεκτα εδώ και μήνες την απλή καταγραφεί για τα Ορυχεία και την περιοχή .

  15. Factorx avatar
    Factorx 01/11/2008 10:22:52

    ο Προφήτης και ο Νήπιος απουσιάζουν λόω ανωτέρας βίας

  16. Keep Talking avatar
    Keep Talking 01/11/2008 10:37:08

    Εγω δεν ελειψα σε κανενα; Σνιφ! Κλαψ !

  17. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 01/11/2008 10:38:37

    Μια διευκρινίσει
    Η παραπάνω απόψεις έχουν εκφραστεί δημόσια στα ανώτατα στελέχη 300 ατομα της ΔΕΗ πριν 3 εβδομάδες και με μεγαλύτερη ακρίβεια από το άλλο ήμισο .
    το ειχα τοτε επισημάνη στα σχόλεια μου

  18. Dinos Georgiou avatar
    Dinos Georgiou 01/11/2008 11:55:04

    θελα να σας πω οτι και μονο που θα παρω το χαρτακι
    για τον φορο ακινητων δεν ψηφιζω ξανα ΝΔ γιατι το
    οτι εχω φτιαξει στην ζωη μου το εκανα με αιμα και πολλες στερησεις στην ζωη μου και εχω πληρωση ενα σορο φορους και δεν εκανα αλχημειες τυπου
    Βατοπεδιου

  19. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/11/2008 12:03:05

    Ανωνυμε 20
    Καλλώ Μείνα και αιφχαριστούμαι γιά τείς αιφχαίς.

  20. Ωωωωχ ωχ ωχ avatar
    Ωωωωχ ωχ ωχ 01/11/2008 12:19:23

    "...Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι σχολιαστές με το ψευδώνυμα «Archaeopteryx», «Νήπιος Γέρων», «Σπύρος», «ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ», «Προφήτης», «Χαζός του χωριού’, «miaouth», «Ιθαγενής», «nas», «γάιδαρος», «t», «ψυχραιμία», «Suhoi», «Δημοσθένης», «Πανέξυπνη», «Περαστικός», «Μποτίλια στο πέλαγος» και τόσοι άλλοι που ξεχνάω αυτήν την στιγμή (και να με συμπαθούν γι αυτό) είναι η ψυχή αυτού του site..."

    To blog σίγουρα είναι καλύτερο από τα διάφορα σαβουροblogs που κυκλοφορούν αλλά μην μας δουλεύετε κιόλας. Μια παρέα είστε (επαγγελματίες ή μη) και όχι τυχαίοι σχολιαστές.

  21. Μακρης  Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 01/11/2008 12:21:22

    @ANTIo

    Αγαπητε δεν ειμαστε το άλλο πρόσωπο της ανωνυμίας, εγω αρθογραφω επωνυμος όταν φιλοξενουμαι εδω και οπου αλλου, αυτό βεβαιως είναι προσωπικη μου επιλογη και δεν κατακρινω την ανωνυμια, που καμμια φορα ο τιτλος της τονιζει πιο παραστατικα και εκφραστικα το «θελω να πω και εγω την αποψη μου». Ολιγη εξαψη της φαντασιας και ρητορικη συγγραφικη επωνυμια είναι τονωτικο του ελευθερου λογου ( ενδεικτικα αναφερω , Νηπιος γερων, ο χαζος του Χωριου, Μποτιλια στο πελαγος, Suhoi κτλ) ισως ο δικος μου «επωνυμος» τιτλος φανταζει ξιπασμένος, πεζός με ελλειψη φαντασιας και ωμοτητα οπτικης. Ακριβως γι αυτό, σχετικα με το σχολιο σου περι κριτικης και θεματων ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ, η ευθυνη δεν καταλογιζεται στους εδώ αρθρογραφους αλλα στο ολον πολιτικο συστημα που εχη καταντησει η άλλη οψη του ιδιου νομισματος του ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΣΜΟΥ και αυτή ακριβως η ομοιοτης εχη αναγκασει πολιτες μετριοπαθεις, διαλλακτικους, με πληρη γνωση των ξεκαθαρων δημοκρατικων οριων μας και του σεβασμου των οριων του πλησιον μας ,να εξανισταμεθα και να συντασσομεθα πλεον, με τους γιαουρτοπολεμιστας των Εξαρχειων, μιας και τα Δημοκρατικα ορια εχουν παραβιασθει βαναυσα από τους κρατουντες, όταν μας στερουν τοσο βαναυσα την πιστη μας στην Ελευθερη Δικαιοσυνη και στην Δικαιη απονομη αυτης και τοσα αλλα. Εάν εσυ αφελως ζης με την ψευδαισθηση των ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ και των ΑΛΛΩΝ και η πηγη διαλογικης γνωσης σου είναι Οι ΚΑΜΠΟΥΡΟΟΙΚΟΝΟΜΕΕΣ, προβλημα σου , μαθε όμως να σεβεσαι και να εμβαθυνεις καλυτερα στα λεγομενα των αλλων και τους προβληματισμους που θετουν. Η ψυχολογια του Κοπαδιου ΕΜΕΙΣ και ΟΙ ΑΛΛΟΙ ,ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ –ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ προσφερει την ψευδαισθηση στους αδυνατους πνευματικα, της σιγουριας ,ειδικα σε περιοδους ρευστες και ανασφαλειας όπως ετουτες εδώ που ζουμε, αλλα οι ψευδαισθησεις επιφερουν και ανωμαλες προσγειωσεις. Πιο ασφαλεια προσφερει ο καθαρος ανοικτος δημοκρατικος διαλογος, όπως προσφερεται εδώ, και η επιθυμια να ακροασθουμε και τις αποψεις των αλλων ,χωρις αλλαλαγμους και διαχωριστικους κραυγασμους. Αυτή είναι η συνετοτερη μεθοδος και η πραγματικα ασφαλης ,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

  22. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/11/2008 12:49:51

    Ποιά παρέα ρέ παίδες.
    Και ποιοί επαγγελματίες.
    Αμφιβάλλω εάν κάποιος απο τούς συμμετέχοντες είναι δημοσιογράφος.
    Οι διαφωνίες δέ με κάποια παιδιά είναι πολύ μεγάλες.
    Το καλό όμως είναι πώς διαμορφώνεται σιγά-σιγά ,μέσα απο την ωρίμανση και τού blog καί τών ιδιοκτητών του μιά ενδιαφέρουσα κατάσταση.
    Κανείς δεν φιλοδοξεί να λύσει τά προβλήματα τού τόπου,αλλά χίλιες φορές να υπάρχουν τέτοιοι χώροι όπου να ισχύει το Αρχαιοελληνικόν περί Πόλεως και Πολιτών ΄Τις αγορεύειν βούλεται΄παρά η μούγκα και η κοινωνική ομοιομορφία.
    Υ.Γ.
    Κανονίστε καμιά κρασοκατάνυξη επιτέλους.

  23. Ωωωωχ ωχ ωχ avatar
    Ωωωωχ ωχ ωχ 01/11/2008 13:09:43

    Σπύρο, μπορεί να μην αφορά εσένα, αλλά υπάρχει δυστυχώς "ομοιομορφία" στο blog και "γραμμή", ίσως γιατί οι περισσότεροι συντελεστές φαίνεται ότι ανήκαν/ουν στον αριστερό χώρο. Εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά πολλοί που ξέρω που θα ήθελαν να συμμετάσχουν (εποικοδομητικά και όχι βέβαια όπως διάφορα περιστασιακά φασιστοειδή) απομακρύνονται.

    Αυτό είναι το κυρίως κακό. Τα καλά όπως ανάφερα είναι ότι κρατιέται σε σοβαρό επίπεδο και από άποψη θεμάτων και σχολίων (σε σύγκριση πάντα με τα άλλα blog ευρείας κατανάλωσης). Προσωπική μου άποψη για πραγματικό «citizen journalism», όποιος θέλει την ακούει, περισσότερο άνοιγμα σε όλες τις σοβαρές απόψεις και απομάκρυνση από τη φοβία και τις πεπατημένες της "αριστεράς".

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/11/2008 13:33:27

    Ωχ ωχ.26.
    Συγνώμη πού σού έφαγα μερικά Ω.!!!
    Το ότι οι καταβολές αρκετών-και εμού προσωπικά-είναι η αριστερά ,δεν νομίζω πώς επηρεάζει ιδιαίτερα τά πράγματα.
    Υπάρχουν αρκετοί πού προσπαθούν να είναι αποστασιοποιημένοι απο τούς επίσημους φορείς και αυτό το θεωρώ θετικό.
    Προσωπικά θα ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα να διαβάσω και λεγόμενες ΄συντηρητικές΄απόψεις χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν την ΄ρετσινιά΄τού ΄Δεξιού΄.Και ήδη διαβάζω μερικές.
    Υποτίθεται οτι το Τέλος της Μεταπολίτευσης έχει ήδη επέλθει και οι περισσότεροι ψάχνονται έχοντας χάσει τίς βεβαιότητές τους.
    Απ΄εκεί και πέρα και εγώ διαφωνώ με την επιλεκτική αμνησία ολίγων, πού με την μέθοδο τής Παρθενογέννεσης προσπαθούν να αναδείξουν ένα Τίποτα στον επόμενο ΄Στρατηλάτη τού Γένους΄.
    Αλλά και αυτό είναι καθρέφτης τής Κοινωνίας...
    Δυστυχώς τά δύο μεγάλα Κομματα-οι ευθύνες τών υπολοίπων είναι υπαρκτές και άλλου τύπου και έχουν συχνά αναφερθεί-στηριξαν την Πελατεία τους πάνω στο Ρουσφέτι και στούς διορισμούς οπότε υπάρχουν και κάποιοι που έχουν ίδια ωφέλη απο την επικράτηση τών Γαλάζιων ή τών Βένετων..
    Οτι συμβαίνει στην Κοινωνία θα συμβαίνει και σέ ένα blog.
    Καλύτερα όμως αυτό να αποτυπώνεται και εδώ παρά να αποσιωπάται......

  25. leon avatar
    leon 01/11/2008 14:23:24

    Σωστοι οι 27 και 28.
    Θα ηθελα ομως να μην αναφερεται η αριστερα γενικως...Ιδεολογικα η αριστερα ειναι το ΚΚΕ.Εαν αυτο εννοειται με τον ορο αριστερα καλως. Εαν ομως στην εννοια παρεισφρυει και ο ΣΥΝ και το ΠΑΣΟΚ συγνωμη, θα σας πικρανω αλλα ποτε δεν ηταν και ουτε θα γινουν Αριστερα. Οχι ολα μεσα στο ιδιο τσουβαλι...

  26. Μακρης  Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 01/11/2008 14:32:10

    Σπύρος Says:
    «Απ΄εκεί και πέρα και εγώ διαφωνώ με την επιλεκτική αμνησία ολίγων, πού με την μέθοδο τής Παρθενογέννεσης προσπαθούν να αναδείξουν ένα Τίποτα στον επόμενο ΄Στρατηλάτη τού Γένους΄.»
    “ Δυστυχώς τά δύο μεγάλα Κομματα-οι ευθύνες τών υπολοίπων είναι υπαρκτές και άλλου τύπου και έχουν συχνά αναφερθεί-στηριξαν την Πελατεία τους πάνω στο Ρουσφέτι και στούς διορισμούς οπότε υπάρχουν και κάποιοι που έχουν ίδια ωφέλη απο την επικράτηση τών Γαλάζιων ή τών Βένετων..”

    Έχεις απόλυτα δίκαιο ,αλλα υπαρχουν στην ζωη 2 κανονες απαραβατοι που δεν υπολογίζουν οσοι αγωνιούν για το αύριο αλλα και οσοι υποχθονια προσπαθουν να κουμανταρουν εξελιξεις (και ένα από αυτά είναι τα κομματικα ιερατεια)
    1.Ότι το κακο ερχεται απροσμενα κατά κανονα και με ταχυτητα ιλλιγιωδη που είναι δυσκολο να κουμανταρει καποιος
    2. Ουδεις αχαριστοτερος του ευεργετηθεντος , όταν ανακαλυψουν ότι «η βρυση στεγνωσε» οι πρωτοι που θα τους λιθοβολουν είναι οι πιστοι κομματικοι υπηκοοι.

  27. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/11/2008 15:00:11

    @leon
    Στο Υπ. Ανάπτυξης υπάρχει γραφείο όπου κατοχυρώνονται τα σήματα και οι ευρεσιτεχνίες, π.χ. Beneton, Sony κ.α.

    Από ότι έως τώρα γνωρίζω, δεν υπάρχει κατοχυρωμένη πατέντα του όρου "Αριστερά".
    Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει. Συνεννοηθήκαμε;

    Και το σπουδαιότερο: Η Κοινωνία προσδοκά και περιμένει πολλά από την Αριστερά, (την όποια εννοεί ο καθένας*) να συνεργαστεί, να βγεί μπροστά, και να παλαίψει για τα προβλήματα της.
    Τότε πολλοί (από τους 2 μονομάχους) θα τρίβουν τα μάτια τους!!..

    * Σ'αυτή αναμφίβολα χωράει και ένα σοβαρό τμήμα του κόσμου του ΠΑΣΟΚ.

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 01/11/2008 15:14:34

    Καλή επιτυχία και στο επόμενο βήμα.
    Οι φίλοι που έκφρασαν αντιρρήσεις, ίσως να μην έχουν κατανοήσει, ότι τη χαρά της παρέας δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτε. Γιατί αυτή αποτελεί και το όραμα μιας αρμονικής κοινωνίας. Αν προσέξουν, θα δουν ότι κάποιοι μόνιμοι και καλοί σχολιογράφοι, κάθε άλλο παρά αντικυβερνητική αιχμή έχουν. Εξ άλλου και η αλληλουχία των σχολίων, άλλοτε διέπεται από αμφισβήτηση, που μπορεί κάποτε να πάρει και οξεία μορφή και άλλοτε από αποδοχή ή επικρότηση. Γιατί ο πυρήνας της ζωής είναι η διαλεκτική. Αυτή η διάθεση είναι σωστό να μην εφαρμόζεται μόνο στις ανθρώπινες σχέσεις, αλλά και στην αντιμετώπιση του εαυτού μας. Γιατί η πλήρης αποδοχή του, μας κάνει ασόβαρους, αλλά και η μόνιμη απόρριψη του αναίτια δυστυχείς.
    Ίσως ακόμη δυσκολεύονται κάποιοι φίλοι να κατανοήσουν, ότι η συνειδητή συγκρότηση μιας εικονικής προσωπικότητας δεν αποτελεί κρυφτό απέναντι στην συμβατική μας ταυτότητα, ούτε επικάλυμμα ή πολύ περισσότερο περιφρόνηση της. Το επώνυμο μας μας συνδέει με την άρρενα γραμμή της οικογένειας από την οποία προερχόμαστε και τους αμέσους προγόνους μας. Το όνομα μας σημάδεψε την ατομική μας προσωπικότητα από τα πρώτα μας βήματα. Είναι επόμενο να ταυτιζόμαστε και με τα δύο. Η ονοματοδότηση του εικονικού εαυτού δεν αποτελεί μάσκα, καθότι το διαδίκτυο δεν είναι χορός μεταμφιεσμένων. Αν θυμηθούμε την έξαρση που βρήκαν οι ιδιωτικοί ραδιοσταθμοί στα ερτζιανά, ακόμη και στη φάση που αυτοί είχαν νομιμοποιηθεί, οι ονοματοδοτήσεις δίναν και παίρναν. Δεν πρόκειται τελικά για "ψευδώνυμα", αλλά για ωραίες ταμπέλες. Διότι δεν δικαιούνται μόνον οι μανάβηδες να τις αναρτούν, έστω και εάν τα δικά μας φρούτα δεν εκτίθενται σε καφάσια, αλλά περνούν μέσα από τα πληκτρολόγια και τα σκάνερ.
    Στο διαδίκτυο υπάρχει μια καλύτερη δυνατότητα ισόνομης συμμετοχής, απ΄ότι σε άλλα μέσα . Όταν κάποιοι καταξιωμένοι διαχειριστές πιστεύουν σε αυτή την αρχή και την προωθούν, είναι επόμενο να δημιουργούν νέα δεδομένα.

  29. leon avatar
    leon 01/11/2008 15:21:38

    Προσεβληθην?
    Επειδη εκρινα, αποφασισα και αναλογα. Οποτε δεν βλεπω να υπηρξε συννενοηση σε αυτο το θεμα.

    Εαν θες να βρισκεσαι στην Αριστερα απο την οποια η κοινωνια προσδοκα πολλα καλως. Απο το ΚΚΕ παντως δεν φαινεται η κοινωνια να προσδοκα τιποτα.

  30. Μακρης  Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 01/11/2008 15:31:15

    @Δημήτρης Says:
    Αυτό ακριβως είναι το προβλημα της αριστερας ότι δεν μπορει να κατοχυρωθει πατεντα, ο καθενας την αντιλαμβανεται όπως θελει, και εσυ το ιδιο θα μου επιτρεψεις να σου πω , γιατι τι άλλο είναι η οριοθετηση σου περι σοβαρων του Πασοκ;
    Πως οριοθετειται η σοβαροτητα; με την συμπραξη για την επιτευξη εκλογικης νικης στα μεγεθη που οριοθετει το δικομματικο συστημα; Γιατι αμφισβητεις την υπαρξη και σοβαρων Δεξιων; η εστω κεντροδεξιων (για να σου ερθουν πιο κοντα), αφου δεν μπορεις να αποφυγεις τις ταμπελες. Μηπως το κεντρικο προβλημα είναι η θεωρηση της πολιτικης ωσαν μονομαχιας όπως αναφερεις; Mηπως πρεπει να θυμηθουμε το παλιο ορισμο περι Δημοκρατιας, ότι τα ορια μας αρχιζουν και τελειωνουν εκει που ξεκινουν του αλλου;

  31. Μακρης  Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 01/11/2008 15:47:07

    @Μποτίλια στο πελαγος
    Αγαπητε Ρομαντικε, στο ερωτημα σου απηντησα αλλα δεν ξερω για ποιο λογο δεν εμφανισθηκε στις αναρτησεις. Εν ολιγοις παντως , την ωμοτητα μου όπως αναφερεις μην την εκλαμβανεις ψυχροτητα ,αντιθετως πολλες φορες υποκρυπτει και ακρατο συναισθηματισμο και φροντιδα να μην νοιωση ο πλησιον σου το πικρο ποτηρι της αποτυχιας. Οσο περι ρομαντισμου ,μην με υποτιμας σε επιπεδο Τατουλη ,ότι στην πολιτικη δεν χωρουν συναισθηματισμοι αλλα ψυχροι υπολογισμοι όπως αυτος ισχυριζεται , αντιθετως οραματικη και προοδο εκφραζει ο ορος. Αλλοιμονο εάν λειψη και αυτο

  32. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/11/2008 16:13:33

    Kύριε Μακρή θα συμφωνήσω και στίς δύο παρατηρήσεις τού Σχολίου 30.
    Και μιά και γίνονται αναφορές περί αριστεράς, η αριστερά κινδυνεύει στην καλύτερη περίπτωση να μείνει ΄Γυμνό Κέλυφος΄και στην χειρότερη ΄Κύμβαλο αλαλάζον΄.
    Και η προσωπική μου γνώμη είναι πώς η σημερινή αριστερά ουδεμίαν σχέση έχει με την ΄Αριστερά τής Θυσίας΄τού 40-50,πού ανεξαρτήτως τής Ηγετικής ανεπάρκειάς της αλλά και τής τραγικής καταλήξεως είχε κάτι να οραματίζεται.
    Και επειδή εδώ και 27 χρόνια οι πάντες δηλώνουν προοδευτικοί-το ωραιότερο απενεχοποιητικό εφεύρημα για πάσης φύσεως λαμογιά,γιατί ΄ως γνωστόν΄μόνον ΄οι δεξιοί κλέβουν΄!!!???-έχει δημιουργηθεί μιά Κοινωνία στην οποίαν υπερισχύουν οι Ταμπέλες.
    Η έννοια τής ΄αντιδεξιάς΄είναι ένα άλλο ,επίσης,εξαιρετικό απενοχοποιητικό εφεύρημα.Μην ξεχνάμε πώς ο πιό ΄αντιδεξιός΄υπήρξε ο Ζίγδης.!!!

  33. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 01/11/2008 16:45:02

    Βρε Factor αυτή την ανορθογραφία "Μποτίγλια στο Πέλαγος" θα την βλέπουμε πολύ ακόμη;
    Είναι η τρίτη φορά που σου το γράφω. Βαρέθηκα να τρώω κλήματα.

  34. Factorx avatar
    Factorx 01/11/2008 20:04:56

    @Ωωωωχ κλπ καλοπροαίρετους αμφισβητίες. Αργησα να απαντήσω λόγω ανωρέας βίας. ¨ομως κανένας εδω δεν ασχολείται, γράφει, διορθώνει κλπ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ. Ολοι το΄κάνουν τζάμπα, ερασιτεχνικά και στον ελευθέρο χρόνος τους. Μόνο οι υβριστές έχω την υπιψία οτι παίρνουν κανενα φράγκο, αλλα να μην τους εκθετουμε χωρις στοιχεια.

  35. Factorx avatar
    Factorx 01/11/2008 20:05:26

    @Keep talking. Παράλειψή μου και σοβαρή.

  36. Ωωωωχ ωχ ωχ avatar
    Ωωωωχ ωχ ωχ 01/11/2008 22:12:45

    Όχι ότι μου πέφτει λόγος ούτως ή άλλως περαστικός είμαι αλλά πάντα καλοπροαίρετος.

    Λες "φάκτορα" ότι "κανένας εδω δεν ασχολείται, γράφει, διορθώνει κλπ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ. Ολοι το΄κάνουν τζάμπα, ερασιτεχνικά και στον ελευθέρο χρόνος τους."

    Με συγχωρείς ρε "φάκτορα" αλλά ή πολύ ελέυθερο χρόνο έχετε ή μπορείτε και γράφετε πάνω από 1000 λέξεις την ώρα καλογραμμένου κειμένου. Ούτε ο ..."Πρετεντέρης" δεν γράφει έτσι ρε παιδιά...

    Τελικά τι σχέση έχετε με το εκλειπόν (πολύ καλό) αντί;

  37. KaryID avatar
    KaryID 01/11/2008 22:29:29

    Η μόνη άμυνα στην ηλεκτρονική παρακολούθηση είναι η στοιχειώδης επωνυμία.
    Είμαστε πολύ πιο φοβικοί από ότι ήταν οι παππούδες μας τα λυπημένα χρόνια.
    Αν με οδηγήσουν στο να βάζω την κουκούλα για να εκφράσω μια άποψη, με έχουν νικήσει κατά κράτος χωρίς να κουνήσουν δαχτυλάκι.
    Τότε έχω αυτο-ακυρωθεί.
    Ας ξεσκεπάσουμε λοιπόν το Δούρειο Ίππο που κρύβεται μέσα μας.

  38. Factorx avatar
    Factorx 02/11/2008 02:33:52

    @ Ωωωωχ ωχ ωχ 40: Τελικά έπρεπε να καταλάβω απο το ψευδώνυμό σου και να μην σου απαντήσω προηγουμένως. Και το Αντι το γραφαμε φίλε τζάμπα. Τι νόμιζες πληρωνόμασταν πέρα απο ένα στοιχειώδες ποσό, αν υπήρχαν λεφτά; Και όταν ειμαστε φτιαγμένοι μπορουμε να γραψουμε και 10.000 καλού κειμένου. Κατα τα άλλα δεν πάμε σινεμά, δεν βγαίνουμε έξω, κοντεύουν να μας χωρίσουν οι γυναίκες μας (όσοι έχουμε τελοπάντων) για να συντηρούμε αυτόν το σαίτ. Φυσικά εσυ δεν μπορείς να καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό. Μονο με λεφτά καταλαβαίνεις προφανώς

  39. Evros avatar
    Evros 02/11/2008 11:52:30

    Μη μαλωνετε... Οποιος νομιζει οτι μπορεί να πει κάτι που αξίζει τον κόπο ας το κάνει. Αρκετές επαρχιακές εφημερίδες άλλωστε γράφοντε απο φίλους χωρίς αμοιβή

  40. Ωωωωχ ωχ ωχ avatar
    Ωωωωχ ωχ ωχ 02/11/2008 13:23:33

    @ factorx

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τσαντίστηκες.

    Εαν δεν σου αρέσουν τα σχόλια από άτομα εκτός της παρέας σου μην τα επιτρέπεις ή βάλε κωδικό. Οι ερωτήσεις που σου έκανα ήταν λόγω άγνοιας και όχι κακοπροαίρετες. Με συγχωρείς για την ενόχληση, δεν θα ξανασχοληθώ με το χόμπυ σου.

  41. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 02/11/2008 15:49:45

    @Μακρής Κωνσταντίνος
    Φίλε Κωνσταντίνε ειλικρινά δεν μπορώ (αυτή τη στιγμή) να καταλάβω, από που συνάγεις το συμπέρασμα ότι σου απέδωσα ψυχρότητα. (Ίσως όμως να έχεις δίκιο και κάποιο παρελθόν σχόλιο μου να δημιούργησε αφορμή για παρεξήγηση).
    Ήθελα να πω, ότι πριν απ΄όλα τυχαίνει να λειτουργώ διαισθητικά. Είναι φυσικό πριν διαβάσουμε ένα σχόλιο, να το δούμε ως συνολική εμφάνιση στην οθόνη. Τότε - πριν ακόμη το διαβάσουμε - δημιουργείται μια αισθητηριακή εντύπωση, που πριν αυτή θέσει σε κίνηση κάποια νοητική ή συναισθηματική λειτουργία, απασχολεί το σώμα μας συνολικά, που είναι φυσικό να ανταποκρίνεται πρωτογενώς, μια και καλύπτεται όλο από το νευρικό ιστό, που αντιδρά αυτόματα. Εάν σκόπιμα αναπτύξουμε αυτή την ελοχεύουσα ιδιότητα, μπορούμε να εξασκήσουμε, ως ένα βαθμό, το σώμα μας να "διαβάζει".
    Στη δική σου περίπτωση, η εντύπωση που αποκομίζω, κοιτώντας τα σχόλια σου, είναι ακριβώς η αντίθετη της ψυχρότητας. Ότι μιλάς από καρδιάς, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τη λογική συνεκτικότητα των σχολίων σου, φαίνεται νομίζω και με το όνομα που επέλεξες. Αυτό δηλώνει τη διάθεση να εκφραστείς πολύ προσωπικά, να καταθέσεις μια άποψη, που καταργεί την απόσταση μεταξύ της αντίληψης και της εν τέλει φωνής, που δεν χρειάζεται φίλτρα για να εξωτερικεύεται.
    Επιλέγοντας την οδό της αμεσότητας και της απροκάλυπτης προσωπικής μετοχής, είναι επόμενο να επικοινωνούν και με αυτή τη διάσταση, αυτοί που διαβάζουν τα σχόλια σου. Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο. Δεν μπορεί να μην συγκαταλέγομαι στους δεύτερους, στο ποσοστό που εσύ ο ίδιος μου αποδίδεις τον τίτλο (μια και γράφεται με κεφαλαίο) του Ρομαντικού, που με τιμά. Γιατί όσο σκληρά εγκεφαλικοί και αν είμαστε, στο φινάλε είμαστε "παιδάκια αδύναμα". Ίσως οι κακομαθημένοι να μας προκαλούν. Αλλά αυτή η αδυναμία είναι ίσως που κάνει τους ανθρώπους άξιους συμπάθειας. Και όταν βιώνεται συνειδητά τους κάνει, νομίζω και αξιαγάπητους. Μια αδυναμία, που δεν χρειάζεται να φωνασκεί, αλλά να προκύπτει από τα συμφραζόμενα.

  42. nas avatar
    nas 02/11/2008 17:25:08

    Τελικά Φακτορα είσαι μαρτυριάρης και βλέπεις τι παθαίνεις... τι τα θες και τα λες δημόσια τα στοιχεία; δεν ξέρειες πως θα σου την πέσουν; στα σοβαρά τώρα, δεν κατανοώ κάποιους που ντε και καλά γκρινιάζουν για το στυλ του site. Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μιζεριάζετε με όσους ασχολούνται και γράφουν κάτι εδώ πέρα; και δεν είναι θέμα υπεράσπισης κανενός. γουστάρω και γράφω. πειράζει;

  43. KaryID avatar
    KaryID 03/11/2008 22:35:52

    @factorx
    γιατί δύο φορές διαγράψατε ένα σχόλιο που έστειλα για μια διαφήμιση άϊ φον, που υποβιβάζει τον ακροατή (και όχι το προϊόν) με το μήνυμά της; έχω τέσσερις μόνο μέρες που κυκλοφορώ στην μπλογκόσφαιρα και έχω στείλει και τα στοιχεία μου στον administrator επίσης.
    KaryID

  44. Factorx avatar
    Factorx 03/11/2008 23:50:26

    @KaryID: Την διέγραψα γιατί ήταν επαναλαμβανόμενο σχόλιο. Μια φορά αρκούσε. Και δεν ήταν κατανοητό τι θέλατε να πείτε, σε εμένα τουλάχιστον. Θέλετε να καταδικάστε γκρίζα διοαφήμιση. Μαζί σας. Αλλά κάντε το ευκρινώς και σαφώς. Περιμένουμε ή σχόλιο, η ποστ

  45. KaryID avatar
    KaryID 04/11/2008 08:26:03

    @factorx
    Εντάξει, δεν αφορούσε γκρίζα διαφήμιση, αφορούσε ραδιοφωνικό σποτ του άϊ φονε εκφωνημένο με επιθετικό, αντιαισθητικό και προσβλητικό για τον ακροατή ύφος (άϊ ... ξεκόλλα, άϊ ... στο Σύνταγμα), το οποίο προφανώς εννοεί ότι οι έχοντες άϊ φονε (οι κάτοικοι της νέας χώρας ... της CU Land) περιφρονούν τους μη έχοντες άϊ φονε, τους παλαιοχωρίτες δηλαδή, στο πλαίσιο της παγκόσμιας κυριαρχίας του brand και του προϊόντος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.